Poliitika

President Kaljulaid: sõnavabadus ei ole Eestis viimastel kuudel vähenenud

Toimetas Johanna-Kadri Kuusk, 10. mai 2019 11:40

91 KOMMENTAARI

h
.../ 15. mai 2019 12:54
https://rahvuslane.ee/eesti-endine-president-on-asunud-eestit-trollima-nimetab-suurt-palgalohet-praeguse-valitsuse-suuks/
j
Ja jah/ 14. mai 2019 18:31
sõnavabadus pole meil tõesti vähenenud, vaid see puudub üldse.
m
Minu meelest on küll vähehenud/ 12. mai 2019 10:12
Näiteks Delfis kaovad kiiresti viisakad kommentaarid, mis sisladavad aga sõnu pank või pagulas-.
v
v/ 11. mai 2019 23:41
https://www.youtube.com/watch?v=VD6WwAd0BcI Andke endale enne magamaminekut käsk, kas seda inimest saab uskuda ja kui palju räägib tõtt. Sõnal on jõud ja see muudab kogu meie elu, uskudes neid kes ainult naeratavad, siis võib see olla suur lõks.
0
06:24 laupäeval ülivara voodist väljakupatatud no kirjutas/ 11. mai 2019 18:57
kirjutas järgmiselt,vastavalt oma haridustasemele kriitilise loo oma ekre erakonnajuhtide sõnavõttudest ja ja nende palgaliste kommenteerijate tööstiilist ja väljendustest: Kes on meil vihaõhutaja.Kas on meeldiv lugeda .kuidas vägisi üritatakse oma Eesti rahvast tülli ajada.Kes peaks rahvast rahustama,mitte puid lõkkesse juurde lisama.Piinlik ei ole või.... - Küsin ka - ekred, piinlik ei ole või?
e
Et ei olegi vähenenud?/ 11. mai 2019 18:47
Millest siis see hiljutine lärm ning kisa?
p
papa Carlo/ 11. mai 2019 16:47
buratiino nina ka ei ole viimase 2 kuu jooksul lühemaks läinud....teatavasti buratiino nina kasvab ainult siis kui ta valetab.
p
papa Carlo- Mardi nina on ülekõige!/ 11. mai 2019 18:49
aga selle eest on ekreburatiinode ninad oi kui pikaks veninud, eriti paksuks, pikaks ja ilusaks kartulininaks on veninud aga nende ekrepalgaliste leivaisa nina.
o
Ott/ 11. mai 2019 16:25

r
Raadiokuulaja Iko M. / 11. mai 2019 15:37
Üle maailma on kohati kasvamas dendents, et noortel inimestel on kriitikameele puudus, mis on ühiskonna arenemisel üks tähtsamaid osasid riigi ausal toimimisel. Kunagi väga ammu ma kirjutasin sellest ja paar aastat hiljem tulid Soome teadlaste grupp ametliku uuringuga välja ja teats uudistes, et noorte inimeste arengus on enamuses levinud ohtlikul määral kriitikameele puudus ja sellega kaasnevad ohud ühiskonnas ja riigi arengus ja põliskodanikke identiteedi ja rahvuse säilimises väikeriikides . See mõjutab samuti migratsiooni poliitikat ja arengut vasakpoolsuse suunas ehk ärmus!
r
Raadiokuulaja Iko M. / 11. mai 2019 14:54
Kui ei ole mujalt välismaalt samuti näha kommentaariumid ja samuti Youtube alt, siis ilmselt oleme kinni mingis federaalse taustaga kohalikus Vene spionaazi taustaga serveris. Meil ei ole põliskodaniku õigused tagatud seaduse kujul, seega iga okupant võib ametlikult meid endi internetipõhiste turbeteenuste ja grupeeringiga blokeerida reaalsest ja avalikust internetist.
r
Raadiokuulaja Iko M. / 11. mai 2019 14:47
Peab igaks juhuks tuttavate kaudu, erinevatest arvutitest, mis ei ole kontaktipõhiselt, näiteks Facebooki kaudu või emaili kaudu omavahel seotud, kontrollima, kas sealt on samuti need kommentaariumid reaalselt ja arvuliselt näha ja välismaalt samuti erinevatest interneti seadmetest. Minul siin pea kohal näitab praegu 87 kommentaari kokku.
k
Kas te olete ikka kindlad, et Eestis või mujal välismaal inimesed reaalselt näevad neid kommentaare?/ 11. mai 2019 14:42
k
kõik mõistusega ja viisakad eestlased küsivad ka - MIKS?/ 11. mai 2019 12:12
MIKS? eile, 17:39 Lp.President! Mul on Teile ainult üks küsimus: Miks Teie ei anna kohtusse H,,el,me,sid ja nende palgalisi kommenteerijaid, kes Teid kogu aeg avalikult mõnitavad, laimavad, solvavad ja kõige m.at.sli.ku.mal viisil sõimavad?
0
06:24 vara voodist väljalöödud ekrelane =no=/ 11. mai 2019 12:08
kirjutas vastavalt oma haridustasemele kriitilise loo oma ekre erakonnajuhtide sõnavõttudest ja ja nende palgaliste kommenteerijate tööstiilist ja väljendustest järgmiselt: Kes on meil vihaõhutaja.Kas on meeldiv lugeda .kuidas vägisi üritatakse oma Eesti rahvast tülli ajada.Kes peaks rahvast rahustama,mitte puid lõkkesse juurde lisama.Piinlik ei ole või.... - Küsin ka - ekred, piinlik ei ole või?
o
Oh Antsip!/ 11. mai 2019 12:08
Aita ometi eesti rahval sellest tootest vabaneda!
k
Kerstile ei ole jah/ 11. mai 2019 11:57
teised käivad läbi tsensuuri

v
11. mai 2019 11:41
väga ebameeldiv ja silmakirjalik inimene,see meie puunukk.
t
Tiit/ 11. mai 2019 09:22
Sonavabadus on eriti tuntav Ohtulehe moderaatorite toimetamises. Kui ei kire vastavalt, kohe kustutatakse. Nagu ,nouka aegne Glavlit.
n
no on/ 11. mai 2019 09:20
t
tartlanna/ 11. mai 2019 09:19
Lgp. president, palun ära esine selle dressipluusiga, riietu presidendile kohasemalt.
m
11. mai 2019 08:41
mulle oleks rinnad paljaks rohkem meeldinud.
e
11. mai 2019 11:42
ei usu,et siin miskit meeldivat näha oleks,nagunii ripnevad kui petipakid.
n
no/ 11. mai 2019 07:24
sellist mõnitamist,kurjust mida ajakirjandus,televisioon levitab pole kunagi varem olnud.Kas jääb veel väheks...Kes on meil vihaõhutaja.Kas on meeldiv lugeda .kuidas vägisi üritatakse oma Eesti rahvast tülli ajada.Kes peaks rahvast rahustama,mitte puid lõkkesse juurde lisama.Piinlik ei ole või....
p
11. mai 2019 15:11
piinlikust ja piinasid tunnevad ainult kõige tavalisemad,hall mass.

k
Kaaguta vähem/ 10. mai 2019 22:51
e
10. mai 2019 21:13
ei tea,miks kommentaarid siis ära koristatakse,kui pole vähenenud?!
r
10. mai 2019 20:35
reffidele ja peavoolumeediale on kõik ja rohkemgi veel lubatud igavesest ajast igavesti!
m
MIKS?/ 10. mai 2019 18:39
Lp.President! Mul on Teile ainult üks küsimus: Miks Teie ei anna kohtusse H,,el,me,sid ja nende palgalisi kommenteerijaid, kes Teid kogu aeg avalikult mõnitavad, laimavad, solvavad ja kõige m.at.sli.ku.mal viisil sõimavad?
1
13:37 kahe käega nõus/ 10. mai 2019 18:43
niiiniii täna, 13:37 Uurige neid,kes siin kogu aeg sol vavaid komme kirjutavad ja v iha külvavad,las samuti tulevad avalikuks ja vabandavad,nagu seda Tarandi puhul tehti.Osa proovis ikka süü dlaseks Tarandit teha,kuigi oli videost näha,mis öieti toimus.Las aga vabandavad ja löpeks see l ahmimine ometi ära,nagu keelati igasugused ha lvustavad köned sealsetes kommentaariumites
m
Monsa/ 12. mai 2019 12:55
Miks peab sama kommentaari mitu korda kirjutama?
m
10. mai 2019 18:38
Miks Teie ei anna kohtusse H,,el,me,sid ja nende palgalisi kommenteerijaid, kes Teid kogu aeg avalikult mõnitavad, laimavad, solvavad ja kõige m.at.sli.ku.mal viisil sõimavad?
v
võeti presidendi kantseleist ja valitsusest tulnud "signaalide" peale maha/ 10. mai 2019 18:27
Teil tasub meenutada seda saadet aastate tagant, mis täna 10. mail 2019 just üle hulga aja eetris oli https://etv.err.ee/933442/ alates 17 minutit 40 sekundit MEENUTAGE! https://delfi.ee/a/72733713 VIDEO: Tabav huumor või vaenu õhutamine? Vaata amelevate käpiknukkudega sketši, mis valitsuse põlu alla sattus ETV sketšisarja "Maa, armastan sind" osa "Võõrliigid Eestis", mida viis nädalat veebis ja ETVs näidati, võeti presidendi kantseleist ja valitsusest tulnud "signaalide" peale maha – väidetavalt rikkus see suhteid liitlastega, kirjutas laupäeval Õhtuleht.
s
sõna on küll vaba,/ 10. mai 2019 16:59
aga Tarand võtab mikrofoni ära, ja tagasi ei anna.

k
10. mai 2019 15:11
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
a
Aga / 10. mai 2019 16:50
Tarandi suhtes nõus, kuid presidenti ära solva!
v
10. mai 2019 14:59
m
Mulle / 10. mai 2019 14:57
''targad naised'' väga meeldivad.
m
10. mai 2019 15:12
Mulle ka! Kahjuks see küll nende ligilähedalegi ei pääse!
1
15:12le/ 10. mai 2019 20:07
Kas sa jutumärke tõesti ei näe?
s
10. mai 2019 14:54

n
niiiniii/ 10. mai 2019 14:37
Uurige neid,kes siin kogu aeg sol vavaid komme kirjutavad ja v iha külvavad,las samuti tulevad avalikuks ja vabandavad,nagu seda Tarandi puhul tehti.Osa proovis ikka süü dlaseks Tarandit teha,kuigi oli videost näha,mis öieti toimus.Las aga vabandavad ja löpeks see l ahmimine ometi ära,nagu keelati igasugused ha lvustavad köned sealsetes kommentaariumites
p
proovis ikka süüdlaseks Tarandit teha, kuigi..../ 10. mai 2019 14:52
silmakirjaliku variseerluse tipp. end eliidiks pidav Tarand võtab teadlikult rahvast, enamuses maarahvast, poliitilise punkti nimel provotseerida, saavutabki paari maamehe enesest väljaviimise ja siis tirib nad paragrahvi ette.
j
Just!/ 10. mai 2019 15:29
Tarakani peakski kohtupinki tirima kähmluse provotseerimise ja rahva meeleavalduse häirimise ning takistamise eest.
l
10. mai 2019 17:54
Lai naer togimise paragrahvile. Aga trahvirahadega saavad ju sotsid mitmeid pudeleid kulistada.
k
10. mai 2019 20:31
komme süüakse valmistatakse müüakse kingitakse
p
prääääks/ 10. mai 2019 14:35
1
1 Hour of Duck Sounds / 10. mai 2019 15:15
https://www.youtube.com/watch?v=I0IzyelQONI
&
............./ 10. mai 2019 14:19
" President Kaljulaid rääkis ka vaba ajakirjanduse suurimast väärtusest ja küsis, miks on sõnavabadus üldse oluline? „Miks on oluline, et meil oleks sõltumatu ajakirjandus? " Pole seda kodaniku sõnavabadust kuskil. Enamik väljaandeid ei lase kommenteerida. Modereerimise sildiall kustutakse enamik teravaid arvamusavaldusi. Aeg oleks nn. ajakirjanike modereerima hakata.
r
Raadiokuulaja Iko M. / 10. mai 2019 14:15
Inimõiguste ülddeklaratsiooni artikli 19 kohaselt on iga inimese põhiõigus arvamus- ja sõnavabadusele. See tähendab õigust häirimatult oma arvamusele kindlaks jääda ning õigus piiridest sõltumata kõigi massiteabekanalite kaudu infot hankida, vastu võtta ja levitada. Sõnavabadus hõlmab oma ideede väljendamist mitte üksnes sõna kujul, vaid ka näiteks pildis, trükis, filmis, pantomiimis ja muul viisil. Lisaks arvamusvabadusele ja väljendusvabadusele hõlmab sõnavabadus ka infovabadust ehk isiku õigust saada avalikku informatsiooni. Väljavõte internetist
v
või advokaadi abiga/ 10. mai 2019 15:32
vabandama panna, kuigi ise solvab ...teoga rahulikke inimesi.
r
Raadiokuulaja Iko M. / 10. mai 2019 14:05
SÕNAVABADUS AITAB KAASA KA TEISTE ÕIGUSTE TAGAMISELE Inimõiguste ülddeklaratsiooni artikli 19 kohaselt on iga inimese põhiõigus arvamus- ja sõnavabadusele. See tähendab õigust häirimatult oma arvamusele kindlaks jääda ning õigus piiridest sõltumata kõigi massiteabekanalite kaudu infot hankida, vastu võtta ja levitada. Sõnavabadus hõlmab oma ideede väljendamist mitte üksnes sõna kujul, vaid ka näiteks pildis, trükis, filmis, pantomiimis ja muul viisil. Lisaks arvamusvabadusele ja väljendusvabadusele hõlmab sõnavabadus ka infovabadust ehk isiku õigust saada avalikku informatsiooni. Väljavõte internetist
r
Rändajad/ 10. mai 2019 14:02
Muidugi ei ole. Kui valitsus midagi valesti teeb, siis kutsutakse lihtsalt vaibale, räägitakse "vabalt suheldes" ja tulebki otsus, näiteks rändelepperaamistiku kohta,
s
10. mai 2019 13:59
See brüsseli ametnik esindab jõude kelle jaoks sõnavabadus on vaid sõnakõlks. Täna oli uudis mille järgi Microsofti Word hakkab ise parandama kasutajate tekste poliitkorrektsuse alusel. Word enam ei lase trükkida ametinimetust lõpuga mees vaid mida tohib, on mehe asemel isik. Näiteks töömees asemel tohib nüüd vaid tööisik kirjutada...
r
rs/ 10. mai 2019 13:48
t
10. mai 2019 14:51
tundub et aju asemel saepuru pühkmed

p
10. mai 2019 13:47
Puha vale,kellegi kolmanda isikupoolt kaob minu vaba sõna
k
Kuidas ei ole,/ 10. mai 2019 13:29
kui isegi täiesti tavaliste sõnadega kommentaarid saadetakse tsenseerimisele? Miks ei ole siis keelatud sõnade loendit?
e
Ei ole!/ 10. mai 2019 13:45
Sõbavabadus on viimastel kuudel aina suurenenud - presidentinna, oravad ja nende palgal olevad ajakirjanikud võivad valimatult igapäevaselt laimu ja vaenu külvata!
j
ja nende president/ 10. mai 2019 13:48
o
onikka küll/ 10. mai 2019 13:27
Mul pandi fb konto vägivaldselt kinni.
s
sõnavabadus?/ 10. mai 2019 13:27
meil on ju sõnavabadus! Ajakirjanikud võivad sõimata ja sildistada, presidendi arvates on kõik OK. Kuid mida ei ole meie riigis on vastutus oma sõnade eest. Ka neil, keda pidevalt sõimatakse ja sildistatakse, katkeb ükskord kannatus. Mina leian, et minusugusele saastale on juba kõik lubatud, sest ma pole inimene, olen saast. President on haritud inimene ja ka temale kehtib eetika. President ei tohi olla kallutatud, kuid praegu tundub, et on opositsiooni poole kaldu. Miks mõistetakse inimesi süüdi, kui seda süüd pole veel tõestatud ja kohus pole oma otsust teinud.
j
ja miks sinusugused/ 10. mai 2019 13:30
süüdistavad presidenti ja teisi, kui kohus pole neid süüdi tunnistanud?
t
To ja miks sinusugused/ 10. mai 2019 13:48
Miks? Sest olen väsinud igapäevastest laimu- ja vaenuartiklitest. Silma riivab dressipluusis piduikul sündmusel president, kes demonstratiivselt saalist lahkub ja saabub nagu teismeline möllavate hormoonidega neiuke.
o
on ikka küll/ 10. mai 2019 13:20
mul pandi FB konto kinni, sest levitasin usinalt EKRE uudiseid. Kuus samanimelist toimetavad ikka edasi seal.......
j
ja/ 10. mai 2019 13:16
miks ma küll seda ei usu?Näiteid pole vaja ju kaugelt otsida, patriootlikke inimesi võib vabalt saastaks nimetada, aga patriootlike inimeste jutt on vihakõne ja äärmuslus ning neile ei tohi sõna anda...
1
13:16!/ 10. mai 2019 13:22
Ja seda võimendab president TV saatel lausa Riigikogu saalist.
p
Patriootlik küll,/ 10. mai 2019 13:32
aga mis riigi patrioot? Kui Venemaal ei tohi teiesugused midagi teha, miks te arvate, et siin tohite?

t
Taat/ 10. mai 2019 13:06
Mis sõnavabadus? Juttu on räägitud küllalt,nüüd tuleb valitsusel hakata lubadusi täitma!
j
Jutumehed/ 10. mai 2019 13:33
ei täida kunagi lubadusi.
k
10. mai 2019 12:59
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
1
12:59!/ 10. mai 2019 13:20
Kui USA-s on presidendi vastaseid 3%, siis meil on vastupidi, pooldajaid 3%. Nii mulle näib kommentaaridest, rahva arvamustest.
1
13.20/ 10. mai 2019 13:34
Sa ajada USA Venemaaga sassi, kuigi Putini populaarsus pole ka 97%.
p
petja/ 10. mai 2019 12:58
rahvas on riigi kõrgem võim.ministrid ja president peavad sellega arvestama.
a
Arvad tõesti,/ 10. mai 2019 13:35
et kaabud arvestavad 82% valijatega?
p
Pensionär./ 10. mai 2019 12:57
Sõnavabadus pole vähenenud, aga on esile kerkinud vihakõned ja sõltumatutest ajakirjanikest on põud. Ajakirjanik on unustanud, et ajakirjanik peab olema sõltumatu ja see on kurb!
r
RS/ 10. mai 2019 13:16
Need ei ole ajakirjanikud vaid reffide ja sotside poliitagitaatorid.
k
Kui ajakirjanik/ 10. mai 2019 12:57
viskab õhku süüdistuse, mida pole kohus kinnitanud. President võimendab seda Riigikogu saalis, kas see ongi sõnavabadus? Soomes koostatakse praegu koalitsiooni. Aga kordagi pole näinud, et president sekkuks erakondade valikutesse, moodustada valitsus. Kas meie president on erapooletu? Ei ole! Meie president on kallutatud.
t
te, ekre trolli,/ 10. mai 2019 13:37
süüdistate ju kõiki iga päev tuhandete viisi, ilma kohtus süüdi mõistmata, mis te vingute siis teiste kallal? Õõnespead :).

n
Naiivne/ 10. mai 2019 12:48
Vihakõne, poliitiline korrektsus, libauudised, autoriõigused, jne. Kõige selle all piiratakse sõnavabadust.
m
Millega/ 10. mai 2019 12:33
kaaluda sõnavabadust, et teha järeldus?
s
sellega kaalutaksegi/ 10. mai 2019 12:40
sõnad on kergemad kui õhk ja kes see narr hakkaks tavaelus õhku kaaluma. Kui kaalu ei oma , siis ongi vaba.
t
Ta/ 10. mai 2019 12:30
räägib aina sõnavabadusest, ei kunagi vastutusest
k
10. mai 2019 12:44
kuula buratiinu laulu laste etendusest siis mõistad
m
Mis on vabadus?/ 10. mai 2019 12:28
ENSV-s, abturiendina pidi ühe ainena õppima ka ühiskonnaõpetust.Ja seal oli üks tees, et vabadus, see on tunnetatud paratamatus. Seega tuleks vist ka ajakirjanikuvabadust tunnetada sedasi. Et Kui allud paratamatusele ja kiidad-laidad seda, keda peab ning kuidas ette näidatakse, siis oledki vist vaba?
j
ja EKRE matslikkus ei saa Eestis normiks!/ 10. mai 2019 12:25
Kodanik: Loodan,et ei pettu eestlaste intlelligentsusest
t
Tähenärija/ 10. mai 2019 13:45
Minu kooliajal õpetati, et sellist lauset peab kirjutama "ei pettu eestlaste intelligentsuses", ehk siis - milles...
v
Vabadus ning vastutus/ 10. mai 2019 12:24
Vabadusega peab kaasnema ka vastutus. Sõnavabadusega eetika. Ei saa rääkida kõike seda, mis sülg suhu toob või ajakirjanikustaatust kasutades poliitagitaatoriks või poripildujaks hakata. Ajakirjanik peab olema erapooletu ning objektiivne.
n
nojah aga/ 10. mai 2019 12:18
nüüd kui ruuben kaalep on sõnavabaduse ühingu juht, siis hakatakse ilmselt kõiki tsenseerima, kes EKRE kohta midagi öelda julgevad. Isegi EKRE enda öeldud sõnade kordamine on tänapäeval suur kuritegu ja "inimõiguste rikkumine". EKRE mehed on nii hüsteerilised ja tundlikud, sellepärast nad kõiki teisi ennetavalt hüsteerikuteks kutsuvad ja nii pingutavad, et tsenseerida teisi
t
to nojah/ 10. mai 2019 13:09
jah, see on suur ajakirjanikuvabaduse piiramine ning diskrimineerimine kui võetakse ära sõimamise, laimamise ning poriloopimise õigus.

r
Refi agent/ 10. mai 2019 12:11
Vihale ajab presidendi suunatud ja valikuline sõnavabadus!
l
Lõbusad hetked ETV-ga/ 10. mai 2019 12:11
Sõna on vaba...hahahaa. Eile sai laialt naerda selle ETV ak järgse saateniru üle. Saatejuhiks see neiuke...mistaniminüüdoligi.....oh kus käratas stuudiokülalistele : "MINA juhin saadet..." IRW.. Aga juhikesel küsimused nii-nii algelised....ja naljakad lausa. ERR tase
e
ETV/ 10. mai 2019 13:42
Ei vaatagi viimasel ajal neid ETV saateid, isegi AK-d teinekord ei vaata lõpuni, kui kipub järjekordseks "egotsemieks" minema...
p
presidendi institutsioon sai hakkama matsliku teoga/ 10. mai 2019 12:10
ja häbistas eestit, eelkõige häbistati eestlasi.
m
10. mai 2019 12:47
mats jääb alati matsiks kogu elu
k
küsin/ 10. mai 2019 13:35
kui EKRE inimesed pidid vabandama Tarandi ees, miks president ei käsi vabandada EKRE valijate ees, keda sõimati siiski saastaks? Kas see tundub olevat presidendile normaalne?
i
10. mai 2019 12:09
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
h
Hei!/ 10. mai 2019 13:59
m
10. mai 2019 12:08
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
m
10. mai 2019 12:49
meie Presidemt ülistas naiste peksjat NO 99 ja see tema eeskuju riigis
e
10. mai 2019 11:56
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
m
mmuig/ 10. mai 2019 14:05
kuidas sa siis brüsseli ametniku sõnadest aru ei saa?? ta ütles ridade vahel, et ainult tänu kadrioru pipi dressipluusile on nüüd seda sõnavabadust nii et üle ajab...
n
nii ja naa/ 10. mai 2019 11:46
delfi on küll kommenteerimise sulgenud.
p
personaalne bann??...PPP/ 10. mai 2019 12:16

REKLAAM JA KUULUTUSED

reklaam@ohtulehtkirjastus.ee