Krimi

GALERII | Järvamaal hukkus kuue sõiduki ahelavariis noor naine, põhjuseks ebaõnnestunud möödasõit

Johanna-Kadri Kuusk, 10. mai 2019, 12:26

171 KOMMENTAARI

n
nii on lood järvamaa piires/ 13. mai 2019, 22:00
see tln-tartu mnt on kui hulluhaigla, et kui terveks jääd siis tead, et elad veel 100 aastat. 100 km/h sõites siis oled kui seisev laternapost tee ääres.
t
Tunnen kogu hingest ja südamest lähedastele kaasa ja ka neile kes Greetet tundsid!/ 13. mai 2019, 20:15
Paistis väga tore ja sportlik naine olevat.Tal oli ju terve elu veel ees.No miks nii hea ja meeldiv inimene pidi siit ilmast lahkuma.See peaks ikka olema see Greete,kes 22-aastaselt oma elu kaotas.Greete oli raudselt üks väga vapper,tore,abivalmis,kohuse- tundlik olevat.Temast jääb kõikidele heakatele sõpradele ja tuttavatele järele vaid ainult ilusaid mälestusi.Kuigi ma teda ei tundnud,aga no ma kujutan ette kui hea hingega ta olla võis.Siin kohal ma soovin kõikidele ainult head,tugevat tervist,jõudu ja jaksu igasse päeva!
m
Miki/ 13. mai 2019, 16:29
Ja politsei , istub kogu jõuduega, nädalavahetusel ala 10 autot Tallinna linnas. hallo kellele on vaja trahvijaid. Maanteedele korda pidama, kähku.
k
Kaubik/ 13. mai 2019, 10:56
Pigem tekitavad ohtlikke olukord maanteel autod, kaubikud, veoautod kes sõidavad seal 70-85 peal pendeldades, nende taha kogunenud autodest hakkab siis sõelumine pihta. Saaks vaid uimerdajatest mööda.
t
to:Kaubik / täna, 10:56/ 13. mai 2019, 22:01
kuhu sul kiire on? Taha jõuda omaenese matusele? Küll sinna ka jõud, ära kiirusta.
l
Liina/ 12. mai 2019, 09:28
t
Taganttrukkijatele/ 12. mai 2019, 08:55
Enamus trukkereid istub rekaroolis, neil peaks 4 korda aastas arstlik komisjon olema, et nende vaimne seisund korras oleks!
0
08:55/ 12. mai 2019, 09:24
Kas Jämejalas täna lahtiste uste päev?
n
naisjuht/ 13. mai 2019, 13:12
rekadel on kiirus 90 max, vähemalt, kes norm formas töötab. Ei ole mõtet niisama pska panna!
a
Arvamus/ 11. mai 2019, 18:02
Uurige selle vastassuuna vööndisse kaldunud kaubiku juhi telefoni andmeid. Olen 90% kindel, et mees toimetas oma telefonis, mitte ei tegelenud auto juhtimisega.
p
paiskus vastassuunavööndisse / 11. mai 2019, 22:14
litsuti sisse ribid, g-jõud murdsid südame küljest lahti aordi, parim päev suremiseks , niikaua kui eesti poliiteliit vaidleb kas ehitada infrastruktuuri või tegeleda ukrainlaste maaletoomisega odava tootmise eesmärkidel
r
reede ja kiire/ 11. mai 2019, 08:47
Pikivahe,kõik kes said matsu ja sõitsid ühes suunas on süüdi,sest pikivahe peab olema ka mööda sõitu alustades tähendab alustad veidi kaugemalt ja pead olema kindel,et kedagi vastu ei tule,mitte ei hakka 2-meetri pealt keerama vastassuunda,et piiluda kas keegi tuleb vastu.kasNeed kaubikud teevad veokitest möödasõite pikema aja vältel,sest nad on uimased mootorid jakoormaga tasu rääkidagi.
s
Sõitnuks neiu selle sõidujagaja auto asemel bussis, olnuks elus! / 11. mai 2019, 02:01
K
_/ 11. mai 2019, 00:33
Kurb sügav kaastunne hukkunu omastele.
k
Kaastunne/ 10. mai 2019, 23:32
Kogu südamest kaastunne noore neiu perekonnale ja lähedastele. Väga kole õnnetus.
a
10. mai 2019, 21:49
alkoholi topingu saanud embrüo staadiumis paljud roolis
9
95/ 10. mai 2019, 21:43
nyyd kus paagis 95 solk, autol tõmmet pole hakkab neid neid laipu alles teedel nägema
m
moded on tahked/ 10. mai 2019, 21:38
või on tuul mõjutanud, et kommid ei lähe läbi nagu oleks Ristlaane aeg tagasi
l
lisame kommi uuel moel/ 10. mai 2019, 21:40
err.ee-s,eisuuda intervjuudandevpolitseinikväljendada ennast peale lumehelbekese moodimäägimisemoel,praktiliselt iga sõna järel
k
Keelefriik/ 13. mai 2019, 10:01
Õigem sõna olnuks hukkus, mitte suri (eeldab loomulikku lahkumist või terviseriket)
p
politsei ei suuda / 10. mai 2019, 21:33
err.ee-s ei suuda intervjuud andev politseinik väljendada ennast peale lumehelbekese moodi määgimise moel, praktiliselt iga sõna järel
r
Reeli/ 10. mai 2019, 21:23
Volkswagen sai õnnetusse sattunud kaubikutest ilusti mööda, aga tõmbas siis millegipärast järsult vasakule. Kaldus ehk veidi paremale teepeenrale ja liiga äkiliselt püüdis viga parandada? Kaastunne hukkunu lähedastele. Noor inimene jälle läinud.
r
Refi agent/ 10. mai 2019, 20:47
Kaubikud on väga nobedad ja teevad vahele pressivaid möödasõite.
m
Mari/ 10. mai 2019, 20:24
Jälle kaubik, õudsed asjad need kaubikud ma ütlen
a
Arumaeitaipa/ 10. mai 2019, 22:45
Milles kaubik süüdi on, avariisid tekitavad ikka kaubikujuhid!
m
Mari/ 10. mai 2019, 23:13
No kaubikute roolis on enamasti mitte kõige säravamad juhid, just mõistuse kohapealt
b
Brunn-selline tahtlik moblajobu/ 10. mai 2019, 20:11
tuleks elusalt bensiiniga üle valada ja tikku.
o
On tihedama liiklusega maanteid, kui Tallinn-Tartu, kus 4 rada oleks rohkem põhjendatud!/ 10. mai 2019, 18:39
a
Aga sel trassil kõige ohtlikumad juhid, kes arvavad, et maantee kuningad!/ 10. mai 2019, 18:43
e
ennatlik/ 10. mai 2019, 17:50
sai just paar päeva tagasi arutatud, kas juhid rahuldatud, et midagi ränka pole tükk aega juhtunud
n
Napsitrall, to ennatlik/ 10. mai 2019, 19:59
Ja sina rahuldad ennast siin praegu? Kasuta kreemi, muidu pärast peopesad rakus. Ja vaata, et see päevajumestuskreem poleks. Muidu pärast käid vasak käsi lubivalge , parem porgandikarva punane, ja kaks nädalat keeldud saunapidudest osa võtmast. :-)
p
Põnev tupick/ 10. mai 2019, 17:18
r
rist / 10. mai 2019, 17:09
Sõidan 95km h olen kui sittuv kass teel kõigil on kole kiire surnuaeda ------aamen
t
Tiit/ 10. mai 2019, 19:49
Mul püsikiirus 96 peal (navi 92-93, märg asfalt 90-91) 100 km peal on mitte üle 20 möödasöidu
t
Targale tiidule/ 11. mai 2019, 15:31
Täna- püsikas 95 peal. Vihmasadu terve päev, 200 km sõitu. Kõigil "ässadel" jalus.. Pikivahet ei osata hoida, mõni sõidab mööda ja pidurdab hoo maha. Mingi haigus peas? Olen päris kannatlik, aga mingi moment kannatus katkeb. Sõidan järgi ja saab t.ö.l.l karistuse kohapeal kätte, vahet siis enam pole kes seal juhikohal on. Arusaadav?
m
12. mai 2019, 00:04
Miks 95, 96, 93 kui maksimum on lubatud 90?
o
Ometigi/ 10. mai 2019, 16:27
on riik selle maantee äärde paigaldanud rekordarvu kiiruskaameraid,mis peaks liiklust rahustama ja just nendesse kõige ohtlikemasse kohtadesse. Alati on neid,kes arvavad,et 4 realist pole vaja,tegelik põhjus seisneb aga selles ,et Eesti riik on vaene,niiet sureme edasi,kas vaikselt kolonnis sõites või suure pauguga nagu antud juhtumi puhul,selline on elu.
t
To Ometigi./ 10. mai 2019, 17:37
Eesti riik vaene? Kahe aastaga annetati Lätile 375.000.- alkoaktsiisi ja KM, sinna juurde lisa Lätile annetatud kütuse aktsiisi ja KM, sega pool miljardid tuulde. Mõni ime, et vaene. Ja lisaks nendele IoIIpeadele kes seda korraldasid hunik raha palkadeks/esinduskuludeks/hüvitisteks/tulemustasudeks/omal soovil lahkumise kompensatsioonideks ja muuks sarnaseks.
j
Juuli/ 10. mai 2019, 18:40
Mida siin arutada,Eesti teed pole ohtlikud ,vaid teedel sõidavad ohutundeta juhid,kes eiravad praktiliselt kõike liiklusreegleid!!!Ka neljarealine maantee ei aita kui mõistust napib!!!
k
k/ 10. mai 2019, 18:51
Riskikompensatsiooni teooria/hüpoteesi järgi ei pruugi keskkonna ohutumaks muutmine ohutust suurendada, sest inimesed kompenseerivad ohu tajutava vähenemise suuremate riskide võtmisega. Sealjuures ei saa välistada, et mõni tajub ohu vähenemist oluliselt suuremana kui see tegelikult on. Vaikselt kolonnis sõitmine on täiesti ohutu, kui seda teha korrektselt. Ja ka neljarajalistel on pikivahe hoidmine väga problemaatiline.
t
T.Rex/ 11. mai 2019, 12:59
Neljarealine on hoopis teine elukas kuna ees 100-ga liikuvast juhist 300-ga möödujal on sama kiiruste vahe, kui kahel 100-ga vastassuundades liikujal.
n
Nii tore vaatepilt..../ 10. mai 2019, 16:02
Ja neid tuleb veel ja veel ja veel, sest möödasõit on yesss! Kes mööda ei sõida on könn...
t
To nii tore vaatepilt.../ 10. mai 2019, 16:20
Könn on see kes mööda sõita ei oska!
m
Muidugi/ 10. mai 2019, 16:40
on möödasõit põnev meelelahutus , väike võidusõidu närvikõdi ja ajavõit pealekauba, eriti kui on võimsa mootoriga masin istumise all,käivad möödasõidud mängleva kergusega,käik või paar alla,gaasikraan lahti ja tuld:) Eks see vajab päriselus harjutamist,sest autokoolid säärast kunsti ei õpeta,vahel läheb nihu ka nagu ikka. Möödasõit on fun in the sun!
t
to 14.20 könn/ 10. mai 2019, 16:54
a
10. mai 2019, 15:54
asi ilmselt selles, et üks tegi möödasõitu, teine tema tuules ka mööda sõitmas. seega nagu see ikka käib. usaldatakse esimest. aga kui esimene paneb valesti, siis on teised ka jamas.
1
15:54/ 10. mai 2019, 16:22
Anna andeks aga teine on sageli jamas ka siis kui esimene ei pane midagi valesti, sest ülimIoIIus on kellegi tuules mööda sõita, eriti kui see tuul on teise möödasõitja peas.
e
12. mai 2019, 00:10
Ei teinud keegi enne kokkupõrget möödasõitu.
s
Seal oli/ 10. mai 2019, 15:35
ju pidev joon!! Aga kui põed kaubikusündroomi nagunii ei näe..
p
Pagulane/ 10. mai 2019, 15:32
Oleks kasu isegi siis,kui tee keskele paigaldada piire,mis ei voimalda mooda soita.Sel juhul on 10 km tee uhes suunas 2 realine.Vastutulijad mooda soita ei saa.10 km jarel vahetub.Vastutulev teeloik on 10 km 2 realine.Sellised teed on vagagi levinud teistes riikides.See ei ole minu valjamoeldis
l
Lihtne ja odav lahendus/ 10. mai 2019, 16:27
Selline piire on Tallinn-Peterburi maanteel enne Haljala viadukti. Paigaldatud kummipostid hoiavad ära arulagedate möödapressijate hukatuslikud üritused. Varem oli selles piirkonnas väga palju möödasõidu kokkupõrkeid, aga postide paigaldamise järel pole ühestki kuulnud. Siit ka idee Tallinn-Tartu maanteel turvalisuse tagamiseks suhteliselt odavalt. Pange kummipostid halva nähtavuse piirkonda, kus kõige rohkem üritatakse möödasõite teha. Kummipostid on odavaim variant hoida ära traagiliselt ja väga kulukalt lõppevaid õnnetusi. Kui tee laiendamise rahad koos, siis võib postid mujale paigaldada.
r
Reeglina juhib kaubikut algaja/ 10. mai 2019, 15:25
mobiilisõltlane ja maanteel surmaga riskija.
j
Ja tagantärgi tarkus/ 10. mai 2019, 15:13
v
vahurid on uhked/ 10. mai 2019, 14:44
kenad juhid ,sõiduässad, oskavad sõrgadega tarakanide arvu piirata
e
10. mai 2019, 14:39
ehitage ruttu kiirteed valmis,siis saaks 200 kihutada ja poleks vaja mingite pikivahede pärast muretseda.
2
10. mai 2019, 14:45
200 jääb ka veel lahjaks!
t
Tavakodanik/ 10. mai 2019, 13:59
Hea meel on lugeda kui paljud sõidavad lubatud kiirusega, ma sõpradega sõidan pean ühe sõidu ajal 100* meelde tuletama kuhu meil kiire on.
a
Asi/ 11. mai 2019, 08:16
ei ole ju KIIRUSES vaid mobla näppimises, ega muidu ei kalduta vastassuuna vööndisse. Kasuta oma mõistust.
l
Lll/ 11. mai 2019, 12:44
Asi, las kõik 6 autojuhti olid korraga telefonis?
a
10. mai 2019, 13:40
Artiklis märgitakse, et põhjust alles uuritakse, aga pealkirjas on kõik selge! Kuidas küll neid diplomeid nüüd jagatakse!???
s
Sinine kaubik/ 10. mai 2019, 13:49
Vikkeraadio uudistes põhjus juba mitu korda öeldud
r
rahunege/ 10. mai 2019, 13:59
artikli TÄIENDAMISEST oled midagi kunagi kuulnud?
m
mx35/ 10. mai 2019, 14:05
ebaõnnestunud möödasõit ? kas kiiremini sõit võib ka ebaõnnestuda... Pole ime kui loeme et kaldus vastasuuna vööndisse... MIKS ei räägita et rikkus möödasõidu reegleid nagu ületas piirkiirust (võib olla ebaõnnestunult sest see fikseeriti ) Millal möödasõidu reeglite rikkumisi fikseerima hakatakse?
1
17 aastat saadud euroraha kanditi nii et teede ehitus jäi tahaplaanile./ 10. mai 2019, 13:30
a
Ants/ 10. mai 2019, 13:44
Reformierakonna peenhäälestus
t
To Ants/ 10. mai 2019, 17:52
Mis se keskarita jämehäälestus targem on, kui talina tänavad näevad välja kui Kuu maastik, ja kui midagi ka tehakse (pea kaks aastat) siis sünnitusena on Gonsiori tänava per-versus.
j
Juuli/ 10. mai 2019, 18:47
Tee pole süüdi,vaid rooli ja pedaalidevaheline lüli!
b
Ben Z Car/ 10. mai 2019, 13:30
Sõidujagamis teenus , nüüd jagage ilusasti lõpuni .
k
Kõrini seda lehte juba..modereerimisele..midagi kirjut ei või...no ei solvan kedagi/ 10. mai 2019, 13:23
l
Lahendus/ 10. mai 2019, 13:36
Tu-leb hakata kirjutama v1gadega. Siis ei saad3t4.
l
Lahendusega sama meelt/ 10. mai 2019, 19:26
Leht soodustab kirjavigadega kirjutamist ja hästi lihtsat könepruuki. Vähe värvikam kirjaviis läheb mod.-sse
k
Kui sust sõitjat pole lase mööda,kiiremad...rekkal vaja parklasse jõuda parkima...tal on minutipõhin/ 10. mai 2019, 13:21
m
10. mai 2019, 13:56
Milles on süüdi autod, kellele järsult ette sõideti?
e
ettepanek/ 10. mai 2019, 13:19
Ossi arvates alati on keegi kolmas kusagil süüdi, et kaks tüüpi maanteel omavahel kokku või lausa kasti sõidavad. See keegi istub laua taga ja teeb tähtsaid pabereid. Äkki võtaks maanteeametist mingi osakonnajuhatajast ametniku ja pooks üles. Mina usun siiralt, et siis need kaks tüüpi maanteel muutuks jälle mõistlikuks inimeseks ja ei tapaks üksteist. Seega eestimaa teedel toimuvate tapatalgute lõpetamise võti on ametniku poomine. Siis saab taas turvaliselt kihutada ja võid rahumeelega telefoni näppida ning sõitmise unustada.
p
10. mai 2019, 13:17
peale minu ei sõida keegi 90ga
k
kemm/ 10. mai 2019, 13:43
9
96KMH/ 10. mai 2019, 14:50
Minu taga pole kunagi mitte kedagi
1
13:17/ 10. mai 2019, 16:33
Mina sõidan, 30-ne alas kogu aeg 90-ga. :)
l
liikleja/ 10. mai 2019, 13:04
Pikivahe mittehoidmine maanteel on suur probleem. Sõidan Tartu maanteel just nädalalõppudel, kui liiklejaid ja kolonne on palju. Kolonnist möödasõit on alati raskendatud kuna ei hoita normaalset pikivahet, sestap on vaja reeglina mööda sõita korraga mitmest autost (et jõuda nende autode vahele, kuhu reaalselt mahub), mis suurendab möödasõidu kiirust ja vastassuunas veedetud aega. Inimesed, kolonnis-sõitjad, mittemöödasõitjad ja kõik muud, ärge olge kohtumõistjad nende üle kes kolonnis venida ei soovi, hoidke normaalset maanteekiiruse pikivahet ja laske kõigil liigelda nii nagu neile sobib.
t
Tölpa/ 10. mai 2019, 13:13
Tea kuidas need kolonnid tekivad? Kui mina jõuan aeglasemale järgi, siis ka möödun ja ei teki mingit kolonni. Mis jääte sinna teise tagumikku nuusutama? Miks te aeglasemast mööda ei sõida ja tekitate kolonni, millest on jah juba raske mööda minna.
l
Liiklejale/ 10. mai 2019, 14:12
Aga miks sa pead mööda sõitma,kolonnid sõidavadki keskmiselt 90ga.
l
liikleja/ 10. mai 2019, 14:46
Sest kolonnis sõit on närviline ja ohtlik, alati peab olema kõrgendatud valmisolekus, kuna kolonni ees on auto(d), kes liiklevad ebakindlalt - kuidas muidu see kolonn üldse tekkis? Mina pole märganud kolonni, kus kiirus oleks keskmiselt lubatud piirkiirus - alati on väiksem ja alati kõigub (60-100 vahel), mis kulutab asjatult närve, kütust ja aega. Parem sõidan mööda ja naudin oma reisi turvalises üksinduses. Ega ma ainult kolonnist mööda sõida, kui ette jääb üksik auto, kes on minust märgatavalt aeglasem, sõidan ka temast mööda, et ei tekiks uut kolonni.
t
Tölpa/ 10. mai 2019, 15:50
Olen küll maailmas palju ringi käinud, aga pole siiani elus kohanud ühtegi kolonni, mis sõidaks kehtestatud piirkiirusega. Eestis siis 90 nagu keegi väidab siin. Kolonn tekib ikkagi aeglase auto taha, mitte õige kiirusega sõitja taha. Õige kiirusega sõitjad sõidavad alati uhkes üksinduses. Vahel tekib ikka nende taha ka mõni tropp, kes järgi jõuab raketi kiirusel, aga mööda sõita ei julge, nagu kolonni tekitajale ikka kohane.
v
Vahtraleht/ 11. mai 2019, 11:13
Nõsutun algse postitajaga. Kolonnis sõita on ohtlikum nii kolonnis viibijatele kui ka vastutulijatele. On au olnud sõita paar korda kolonnis kus pikivahed normaalsed ja tempo ei kõikund, aga üldiselt sõidetakse kolonnis üksteise perses ilma kavatsuseta mõõda minna. Seda ilmestab ju ehedalt käesolev uudis. Ja seline jama on ohtlik. Mina kusjuures ei näe probleemi aeglaselt liiklevas veduris, aga pigem järgnevas 2-3 vagunis kelle pikivahe puudumise tõttu ei võimelda mõõdasõite neile kes sooviks lahkuda tekkivast kolonnist.
v
vahtraleht/ 11. mai 2019, 11:14
Nõsutun algse postitajaga. Kolonnis sõita on ohtlikum nii kolonnis viibijatele kui ka vastutulijatele. On au olnud sõita loetud korrad kolonnis kus pikivahed olid normaalsed ja tempo ei kõikund, aga üldiselt sõidetakse kolonnis üksteise stanges ilma kavatsuseta mõõda minna. Ja seline jama on ohtlik ja mõtetu. Seda ilmestab ju ehedalt käesolev uudis. Mina kusjuures ei näe probleemi aeglaselt liiklevas veduris, aga pigem järgnevas 2-3 vagunis kelle pikivahe puudumise tõttu ei võimelda mõõdasõite neile kes sooviks lahkuda tekkivast kolonnist.
m
Mittenokkija/ 10. mai 2019, 12:53
Lp. Johanna Kadri Kuusk! Kuidas on nii, et avariis osalesid autod Renault Master, Renault Trafic ja sõiduauto Renault? Maantee nimetus on Tallinn- Tartu mnt.
ü
Üritus/ 10. mai 2019, 13:37
a
autojuht/ 10. mai 2019, 12:42
Olen autoga liikleja ja mnt.on nagu ralli rada ,mis vahet sa hoida saad ,kui kohe on keegi vahele roninud ,no ikka need ,kes surma otsivad nii endale ,kui kaasliiklejale .Sõidan norm kiirusel ,vahel tõesti tsipa rohkem ,aga ikka nagu seisaksin ,no ei saa tõega aru ,kas seisan või sõidan ,kas võin autost välja astuda või …, Maanteel on liiklusmärgid ja jooned ikka selleks ,et neist kinni pidada ja mida ütleksin neile ülbikutele siin ,kes mõnitavad hukkunuid ja teisi liiklejaid ,mõtle ,kui sinuga juhtuks nii ja kunagi ehk juhtubki ,sest saatus tasub tagasi,mõtle enne ,kui halvustad lahkunuid.
a
10. mai 2019, 12:42
Asi on selles et liiga tihe liiklus ja palju autosid ja siis kui maanteel vat siis oskused kaovad kui iga riskmiku juures olles pidurdad aga maandel jalg betoonistub
p
Piirangud / 10. mai 2019, 21:17
Seal peavad olema kiirusepiirangud, minister peab uued piirangud kehtestama, ei saa inimesi tappa
j
Jälle / 10. mai 2019, 21:18
Õhtuleht keelab kommentaare
j
Jälle / 10. mai 2019, 21:18
Õhtuleht keelab kommentaare
õ
Õhtuleht keelab / 10. mai 2019, 21:19
Kui rääkida kiirusepiirangutest, siis
k
krb/ 10. mai 2019, 12:38
kaubikumehed jälle..... kõige hullemad tegelased liikluses, mida tõestab järjekordne näide. Miks pidi inimene ühe tohlaka tehtud rumala möödasõidu tõttu elu kaotama?
K
./ 10. mai 2019, 13:34
Kaubikud kihutavad tõesti väga palju. Kui normaalselt 90km/h sõita Tln-Tartu maanteel, siis sõidetakse sust mööda nagu kivi.
h
Huvitav/ 10. mai 2019, 15:50
Alles olid kõige hullemad liiklejad veoautod ehk rekad, nüüd siis juba kaubikud. Kummad siis? Varuge aega ja arvestage teistega siis ohtlikke tegelasi vähem. Ja kui närvid läbi ning sõita ei kannata, sõida bussiga.
a
andres/ 10. mai 2019, 12:21
2
2 võimalust/ 10. mai 2019, 12:05
Kolonniga on maanteel 2 võimalust, kas anna lapatsit ja sõida eest ära või jää seisma ja lase taganttulijad mööda. Viimane on riskantne manööver, sest enne kui seisma saad, või keegi sulle tagant sisse põrutada.
r
Rändur/ 10. mai 2019, 12:26
Ei pea ju järsult pidurdada. Miks nt Rootsis seda võtet autojuhid oskavad kasutada ja kasutavad, Eestis mitte
l
lahendus oleks/ 10. mai 2019, 12:02
teed teha veel kitsamaks, et vastutulijad vaevu mööda saaksid, kohe kaoks suurem kiirustamine.
v
Vikkerraadio/ 10. mai 2019, 12:08
Sinine kaubik kaldus vastassuunavööndisse, nii et tee kas kitsaks või 4 rida igas suunas, telefonide näppimine ei lõpe.
l
Lätis/ 10. mai 2019, 12:43
on vastupidi, Riia mnt. on näit. nii lai,et saab 3 rea vajadusel tekitada,kusjuures mõistlikud juhid ka seda kohe teevad,kui näevad,et keegi plaanib möödasõitu. Meil seevastu võib kohata isegi möödasõidu takistamist(lisatakse kiirust). Möödasõite armastatakse Lätis ohtrasti teha,tundsin end seal peagi, kui olin nende loogikale pihta saanud koduselt. Kurb,et see õnnetus nüüd nii pidi lõppema.
ä
Äkki piirkiirus ka 9KM / 10. mai 2019, 13:04
t
to.Lätis/ 10. mai 2019, 20:31
See on seal arusaamatu porno , mitte liiklus .
k
Karutapja/ 10. mai 2019, 12:01
Liigne kiirus või nutiseade....hirmus lugu, mis meil tegelikult teedel toimub. Liiklusjärelvalve on välja suretatud, pooletoobised saavad load, karistused rikkumiste eest sisuliselt puuduvad. Mida siis oodata - peame tagajärgedega leppima.
v
10. mai 2019, 12:13
Väga paljud juhivad üldse autojuhilubadeta.
k
10. mai 2019, 11:50
Kui palju peab veel inimesi tukkuma,et saadakse aru neljarealise maantee vajalikkusest?🤔
l
Lammas!/ 10. mai 2019, 14:08
Alles oli õnnetus kus ei aita mingi neljarealine. Kui ajusid pole, ära roni rooli ja punkt!
k
Kiirusepiirangud / 10. mai 2019, 21:24
Kiirusepiirangud peab riigikogu paika panema
s
Sellist lauget kurvi annab mitte märgata. Jälle oli telefoni näppimine või ohtlik möödasõit/ 10. mai 2019, 11:49
k
kiire,kiire,kiire/ 10. mai 2019, 11:36
h
Huvitav/ 10. mai 2019, 11:42
Mille poolest reedene varahommik teistest päevadest erineb? Kas asutused alustavad töö varem, või bussid, laevad sõidavad graafikust varem minema?
z
Zorro/ 10. mai 2019, 11:20
Kas Eestis vastutab ka keegi liiklusjärelvalve eest,mille eest ta palka saab.Mis maanteedel toimub on juba ammu ületanud normaalsuse piirid.Kuhu teil liiklejatel nii kiire on?Ja tõepoolest need kaubikud on üsna hullud kihutajad.
v
Vvv/ 10. mai 2019, 11:37
Istuvad muldvalli taga ja möödavad kiirust. Kas keegi on kuulnud, et nad kunagi maanteel pikivahet kontrolliksid?
t
Tölpa/ 10. mai 2019, 11:43
is see pikivahe siia puutub? Sa ära uimerda tee peal, siis ei istu ja sul keegi ninaga tagumikus ja ei oota möödasõidu võimalust. Lisaks õpi teistest liiklejatest hoolima ja liiklusseadust täitma. Kui ei järgi lubatud suurimat kiirust, siis võtad esimesel võimalusel võimalikult paremale ja vajadusel peatud, et korralikud liiklejad saaksid normaalselt sõita ja kohale jõuda, mitte ei pea sinu pärast hakkama 2 tundi varem välja sõitma.
s
sõna sekka/ 10. mai 2019, 11:44
to :vvv Idee on ju iseendast hea , aga kuidas tehniliselt teostada ? Paku lahendus , saad suure preemia !
t
To tõlpa/ 10. mai 2019, 12:11
Ah et sina olid see kes eile 90 km/h kiirusega sõitnud autode vahel oma bemmiga sõelusid
t
Tölpa to To Tõlpa/ 10. mai 2019, 12:18
Pole kohanud maanteedel 90km/h sõitvaid autosid. Enamus sõidavad kõik 82-85 ja "kurvides" pidurdatakse 50-60 peale. Samuti ka enne kiiruskaameraid kahe jalaga piduril, nagu see kaaamera kallale tuleks, kui 90-ga sõita. Sinu kahjuks ei sõida ma Bayeri Motor Waste-ga. Minul pole aega hommikuti töökodades käia selle rämpsuga.
1
12.18/ 10. mai 2019, 12:28
Äpud, eks ju, ainult sina õige mees kes numbreid tunneb, irw
t
Tõlpale/ 10. mai 2019, 12:31
Huvitav, miks mul peaks kahju, kui sina Bayeri Motor Waste'ga sõidad!?
k
kulla tölpa/ 10. mai 2019, 12:36
Vägagi puutub pikivahe siia!! Ja miks sa arvad, et see minu probleem on ehk et mina kellegil sabas istun? Ei, ei istu ja sõidan alati +10-15 km/h.
t
to 1144/ 10. mai 2019, 12:38
Selleks tuleb põõsast välja tulla ja maanteel sõita. Kaamerad olemas neil autodes. Sain viimati trahvi sellisest kolonnist möödudes. Küsisin politseinikult, et kas selles kolonnis on midagi ohtliku, mis sõidab 80 km/h, pikivahega 10m?!? Vastus-jah on aga meil on käsk kiirust mõõta. Vot sedasi siis...
t
"siis ei istu ja sul keegi ninaga tagumikus ja ei oota möödasõidu võimalust" / 11. mai 2019, 11:17
t
T tölpa/ 11. mai 2019, 11:21
"siis ei istu ja sul keegi ninaga tagumikus ja ei oota möödasõidu võimalust. " - Kui mõõdasõidu võimalus puudub või seda ei soovitagi teha siis tuleks lasta pikivahe vahele. Lihtne - ja turvaline kõigile. Minumeelest on ok kui sõidetakse mõõda, aga just need pikivahe bossid on need kes rikuvad teiste jaoks võimalused ära. Ja need kes lausa ohtlikult lähedalt kulgevad kilomeetreid- ilma mõõda sõitmata. Alati on keegi kiirem tee peal, aga kui jõuad kolonni järgi siis kuidas see välja peaks nägema @ ära uimerrda tee peal. Kolonni dirigeerib ikka eismene mitte viimane.
r
Rita/ 10. mai 2019, 11:15
Mis minu viisakal kommil viga oli,et ära pidi kustutama?
a
Alati/ 10. mai 2019, 15:55
Viisakad kustutataksegi alati
s
Suur mure/ 10. mai 2019, 16:03
ä
Äääää. miks/ 10. mai 2019, 16:05
minu kommentaar kustutati!!! Sõnavabadus on ohus!!! Rahvas barrikaadidele, et ma saaks oma düsgraafilisi paskville viljeleda!!!
v
Vabandust./ 10. mai 2019, 16:08
Tahtsin öelda väljutada, mitte viljeleda.
w
www/ 10. mai 2019, 11:04
Miks politseinikud on peakatteta?
m
Mis/ 10. mai 2019, 11:05
s
Siiri S. Iiber/ 10. mai 2019, 11:07
Ma ei tea, kuidas tänapäeval on, aga vanasti võetigi lahkunu juures peakate peast. Väga viisakas mu arust. Ilma mütsita politseinik on sinu elu suurim probleem? Väga hea elu sul siis...
z
z/ 10. mai 2019, 11:26
Vorm on vorm. Pisiasjades eksimine muutub aja jooksul suurelt eksimiseks.
o
oot/ 10. mai 2019, 11:40
Mis ajast naised lahkunute juures peakatted peast võtavad?
ü
10. mai 2019, 11:54
Üks ei kandnud sokke!😂😂
t
Teemast z-le/ 10. mai 2019, 12:13
Kas peakate olemasoleku juhul noor naine oleks ellu jäänud?
k
Küll/ 10. mai 2019, 16:17
su mure on suur ja oluline. Äkki teeks mingid mõttetalgud sellel teemal? Kutsuks rahva üle Eesti kokku ja arutaks. Teeks rahvahääletuse? Ega meil ju muusid muresid pole ...
t
to Küll/ 10. mai 2019, 17:36
Sul jooksis naine ära? No nutame koos...
t
To www/ 10. mai 2019, 19:08
Järelikult sattusid olema politseinikud, kellel pea, erinevalt sinu omast, ka muuks otstarbeks kui ainult mütsi jaoks.
V
../ 10. mai 2019, 10:59
Väga ohtlik maantee. Sõitjaid palju ja hulle seal teel juba jätkub..
k
Kunagi sõitsime kolmekesi Tallinnast Tartusse./ 10. mai 2019, 11:19
Mina,mu poeg ja poja kolleeg Prahast.Praha mees küsis,kas see on tõesti Eesti 2 suurima linna vaheline trass.Saanud jaatava vastuse,vangutas pead ja küsis,kas hirm ei ole.
q
qq/ 10. mai 2019, 10:57
Tehke midagi nende kaubikutega, pange või GPS ja kohustuslikud kaamerad peale. Need on ju hullumeelsed rallitajad ja sõelujad.
e
Ehk teeks./ 10. mai 2019, 11:17
Tallinn-Tartu maanteega midagi?2 riigi suurima linna vaheline trass nagu külavahetee.
k
kaubikud peavad ruttu kohale jõudma/ 10. mai 2019, 12:01
rahvas ootab ju süüa, juua ja krõbinaid.
z
Zorro/ 10. mai 2019, 12:36
Tegelikult ongi küladevaheline tee.Millegipärast maanteeamet teeb sellest mingi tähtsa tee.Mujal maailmas on suurtemate linnade vahel mitmerajalised kiirteed.
m
m/ 10. mai 2019, 15:22
Tuttav läks just kaubikujuhiks ja neil on nii, et tööandja näeb juba ette, et sa võid kiirust ületada ja kompenseerib trahvid. Peaasi, et kaup õigel ajal kohal oleks. Siis polegi imestada, miks need väikekaubikud kihutavad.
p
panustaks kaubikute peale/ 10. mai 2019, 10:44
t
to vv -/ 10. mai 2019, 10:34
pikivahest pole miskit kasu, see nõelutakse kohe möödasõitjate poolt täis
v
Vvv/ 10. mai 2019, 11:36
Pole seda kunagi maanteel juhtunud. Sõidetakse ette ja siis kiirem jätkab oma teed ja möödub sellest, kelle järgi enne sõitsin. Sinusuguste p...s nuhkijate tõttu analoogsed avariid juhtuvad. Koer oled või, et pead ninaga teise tagumikus olema?
e
ee/ 10. mai 2019, 11:50
Tegelikult sõelutakse jah kinni. Ees sõidab paar-kolm masinat ja sinu ja nende masinate vahele kiilub ikka mingi jorss. Ja kui sel ajal ees keegi pidurdab...
v
vvv/ 10. mai 2019, 10:24
Õige. Sõitke ikka ilma pikivaheta. Jälgige ainult kiirust. Pikivahe on nõrkadele
t
to vvv/ 10. mai 2019, 10:52
Rumal oled. See pikivahe jutt on tüüpiline neile, kellel endal juhilubasid ei olegi. Arvad, et pikivahe hoiab sind autoavariist eemale? Asi ei ole mitte kunagi pikivahes, vaid autojuhtide oskustes sõita ja olukordasid ette näha ning (kuritegelikest) õnnetustest, näiteks rehvi lõhkemine, metsloomad teel või roolis magamajäämine. Pikivahes pole peaaegu kunagi asi. Ja tee endale juhiload ning õpi HÄSTI sõitma, saad aru, millest räägin.
1
10.52/ 10. mai 2019, 10:59
Võib-olla tal ei ole juhilube (juhiload muidu ei sõida), aga kohe kindlasti ta on koolis olnud tugev füüsikas.
t
To 1052/ 10. mai 2019, 11:34
Midagi nii lolli annab kirjutada. Peale esimese kahe, kes omavahel kokku panid oleks õige pikivahe teised päästnud. P.s load 28 aastat. Ja ei ole kunagi maanteel kellegile tagant otsa sõitnud. Olgu sul kui kiire reaktsioon tahes-fyysika reegleid sa ei muuda. Teeme katse. Ma laenan veoka ja sa sõida sõidukaga mul 90km/h 10 meetri kaugusel. Lööb blokki ja vaata kas saad pidama😁😁
t
to vvv/ 10. mai 2019, 14:00
Lugege nüüd uuesti artikkel läbi ja selgitage, kuidas oli seal midagi seotud pikivahega? Ei olnud! Pikivahe on lumehelbekeste lemmikteema, seda korrutatakse mantrana. Aga reaalsus on see, et see on halva autojuhi rumal vabandus teiste õnnetusi kommenteerida. Antud avariis ei olnud (ja ei ole ka teistes avariides) süüdi pikivahe, vaid kogenematud autojuhid!
u
Ussisool/ 10. mai 2019, 10:22
oli juba Vene ajal palju õnnetusi.Selle asemel,et Kose ja Mäo megasuuri ristmikke ehitada,oleks võinud probleemsed kohad mõistlikumaks teha.
p
Prob.koht on/ 10. mai 2019, 10:34
m
Mõistusevastane./ 10. mai 2019, 11:26
Ainult Eestis on lubatud tolmaval saviteel sõita 90 km tunnis, mis saab inimestest ja teistest autojuhtidest, kes sellisel teel või tee ääres peavad paksu tolmu sisse ahmima, samuti puuduvad kiirusepiirangud kitsastel teedel, kus on uue riigikogu liiklusepiirangu seadused ja muudatused, mis ei lase mõrtsukautojuhtidel inimesi tappa, sealt tuleksid riigikassasse suured trahvid kihutajatelt pindamata teedelt, sest see on üle mõistuse, mis külateedel toimub ja tuim riigikogu ei võta midagi ette rahva tervise kaitseks ja tolmuteede pindamiseks.
m
Mode keelab / 10. mai 2019, 11:26
Huvitav, mode keelab kommentaare
p
Paidekas/ 10. mai 2019, 19:43
Mäo rist on töega üks uskumatu sölm. Isegi bussid ei taha enam Paidesse sisse keerata ega ka Mäo peatusesse. Väga tülikas ettevötmine.
t
Taimi/ 10. mai 2019, 10:21
Vahet pole mis lipp auto küljes oli,inimene sai surma😢
i
irw/ 10. mai 2019, 10:24
no eks võinuks ikka kraavi kihutada - poleks teemat. neid noori ei õpetata kuidas kindlaim variant ellujäämiseks on teelt väljasõit. kui on jama - pane välja.
t
To irw/ 10. mai 2019, 11:02
Kraavid meil reeglina on sügavad ja otse kraavi kihutada on sama mis laupkokkupõrge, ainult auto tagumiku asemel kraavi serv.
l
lugeja/ 10. mai 2019, 11:23
Ei näe küll ühtki lippu autode küljes.
i
irw/ 10. mai 2019, 10:16
ei tea ... mu arust wrc kirjadega renault kaubik on asja autor ... ülejäänud magasid olukorra maha.
p
Paukas.../ 10. mai 2019, 11:31
KUi sa e itea kes põhjustas siis ära tule siin plärisema. kaubikujuht võib sind laimu eest kohtusse kaevata.....
m
Media info/ 10. mai 2019, 12:15
Sinine kaubik põhjustas
i
Irw/ 10. mai 2019, 12:33
Irw, mis sa paukas paugud ... see wrc kirjadega ju osaleski paugus , selle asemel et kraavi sõita.
s
Suzie/ 10. mai 2019, 10:11
Kose-Tartu tee on Eesti riigi häbiplekk. Kas keegi on kokku lugenud, palju seal inimesi hukka on saanud? Kuni ei suudeta seda normaalseks ehitada, pangu miilitsad sinna nähtavale korda pidama. Ah et kust neid võtta? Tallinnas põõsastes ja nurgatagustes passib teisi hulgim...
s
Suziele/ 10. mai 2019, 10:21
Miks teed süüdistada? Kui inimeste sõiduviis annab soovida siis pole selles maantee süüdi vaid ikka valed liiklusvõtted!
p
Pole ullu/ 10. mai 2019, 10:21
Vot teeme Reilpalta valmis, akkate Perliini sõitma. Fosforoiidi-, metsa-, uraani-, molübdeeni-, + ühe uraanist kordi ja kordi kangema tuumakütuse (nime ei julgegi välja öelda) ja turbavagunite otsas. Hunt selle teega! Kui asi käib, ei näe aborigeenis sellest rikkusest sentigi, sest maa on müüdud, koos selle TLN- Tartu maanteega.
h
Heinz/ 10. mai 2019, 10:22
Rumal arutelu. Kas tee juhib autot või juht juhib????!!! Sama on talvel kus avarii korral on ikka teeolud mitte juht süüdi justkui halb teeolu juhib autot ja tallab gaasi mitte juht, auto kaldub vastassuunda ( vaat kus rumal auto) , mitte selle juht pole viinud seda selle olukorrani jne. Jne.Ohutu liiklemine algab iseendast eelkõige.
k
Kuidas võtta, Suzilele 10.21/ 10. mai 2019, 11:07
Aga kuidas sa seletad, et teised kurvidega teelõigud Eestis ei ole nii ohvririkad kui Ussisool. Ja kui sõidad nt Poolas Shuvalki piirkonnas, tee kurvidest ja künkadest ainult koosneb, ja ei ole seal liiklusõnnetusi kuigi palju.
p
Piirangud / 10. mai 2019, 11:29
Kiirusepiirangud ja möödasõidukeelud, kiiruskaamerad tuleb tihedalt üles panna.
s
Sõnavabaduse piiramine Õhtulehes / 10. mai 2019, 11:31
Mode, mis toimub, et kiiruskaameratest ei tohi kirjutada.
t
Tölpa to Kuidas võtta, Suzilele 10.21/ 10. mai 2019, 11:53
Kus seal poolas shuvalki piirkond on? Suwalki piirkonnas olen palju sõitnud ja seal pole küll kurve ja künkaid täheldanud. Muidugi, eks mõjutab ka see, et mida keegi kurviks ja künkaks peab.
1
11.53/ 10. mai 2019, 12:23
m
10. mai 2019, 22:04
MA on prioriteet mingeid totakaid 2+1 radasid teha, selleasemel,et võiks veel laiendada ja olekski olemas üks rada juures. Kunagi on võetud pähe, et 1. klassi maantee peab olema koguulatuses 8 sõidurea laiune, siis ei saa neid niipea olemas olema. "Säästu 2+2" aiaga oleks ikkagi parem variant kui 2+1 või olematu 1. klassi rohelise eraldusribaga maantee. Kõik asjad on mõtlemises kinni kui nii ei ole võimalik siis tuleb teha teisiti. Eesti liiklus ei ole planeeritud sujuvaks vaid siin peab kogu aeg olema konflikt, sest see toob riigikassasse ikka midagi.
v
Vene troll ehk tavaline eestlane/ 10. mai 2019, 10:02
e
er/ 10. mai 2019, 10:01
järjekordselt kaubikud pundis
h
H/ 10. mai 2019, 09:53
Miss sellisel teelõigul juhtuda sai mitte see sai vai too sai keegi jai roolis magama h
p
Piirangud / 10. mai 2019, 11:34
Kiirusepiirangud ja kaamerad tuleb üles panna.
a
Asjatundja/ 10. mai 2019, 09:50
Ei ole kaubikujuhid süüdi. Kaubikust ei jääks 100kmh põdratestis suurt midagi järgi, ükski ratas ei omaks kontakti. Kõige suurema lennu pani vw, kes on ka ilmselt õnnetuse põhjustaja.
t
tom/ 10. mai 2019, 10:05
VW esiosa on liiga terve. vaevalt! Pigem sai teiselt löögi, tegi spini ja sai vastassuunast selg ees paugu.
n
Nipik/ 10. mai 2019, 09:46
Tallinn-Tartu maantee neljarealiseks, ja kohe!
t
to Nipik!/ 10. mai 2019, 10:17
Oled õige kõva tegija? Kohe Tallinnast Tartusse nelja rida pidi? Tee ennem kaks valmis!
v
Varss/ 10. mai 2019, 16:05
Varssavis on keset linna neljarealised, mis ime oleks siis Tln- Tartu mnt
k
Kahju, et mõistust vähe neil.../ 10. mai 2019, 09:37
k
kunagine sõiduõpetaja/ 10. mai 2019, 11:07
kõik inimesed ei sobigi juhiks, millegipärast arvatakse teistmoodi.
e
Enamasti see viga./ 10. mai 2019, 09:34
Ärge passige roolis olles oma nutitelefoni!!!
k
Kaastunne kõigile kannatanuile/ 10. mai 2019, 09:30
Kohutavalt kurb. Keegi oli muidugi süüdi, aga siin olid ju taas ka süütud kannatajad.
k
10. mai 2019, 09:20
Kõige infovaesem artikkel,mida oli vara avaldada!🤔
õ
Õhtulehe mode / 10. mai 2019, 11:36
Mode keelab isegi siin kommentaare.
j
ja/ 10. mai 2019, 09:08
Otiku küla teab terve eesti
m
muidugi/ 10. mai 2019, 10:06
teab, see ju Otepäält Võru suunas 2km.

PÄEVATOIMETAJA

+372 5199 3733
online@ohtuleht.ee

TELLIMINE JA KOJUKANNE

+372 666 2233
tellimine@ohtulehtkirjastus.ee

REKLAAM JA KUULUTUSED

+372 614 4100
reklaam@ohtulehtkirjastus.ee