Krimi

GALERII | Järvamaal hukkus kuue sõiduki ahelavariis noor naine, põhjuseks ebaõnnestunud möödasõit (168)

LISA KOMMENTAAR

nii on lood järvamaa piires 13. mai 2019 22:00
see tln-tartu mnt on kui hulluhaigla, et kui terveks jääd siis tead, et elad veel 100 aastat. 100 km/h sõites siis oled kui seisev laternapost tee ääres.
Miki 13. mai 2019 16:29
Ja politsei , istub kogu jõuduega, nädalavahetusel ala 10 autot Tallinna linnas. hallo kellele on vaja trahvijaid. Maanteedele korda pidama, kähku.
Kaubik 13. mai 2019 10:56
Pigem tekitavad ohtlikke olukord maanteel autod, kaubikud, veoautod kes sõidavad seal 70-85 peal pendeldades, nende taha kogunenud autodest hakkab siis sõelumine pihta. Saaks vaid uimerdajatest mööda.
to:Kaubik / täna, 10:56 13. mai 2019 22:01
kuhu sul kiire on? Taha jõuda omaenese matusele? Küll sinna ka jõud, ära kiirusta.
Liina 12. mai 2019 09:28
Taganttrukkijatele 12. mai 2019 08:55
Enamus trukkereid istub rekaroolis, neil peaks 4 korda aastas arstlik komisjon olema, et nende vaimne seisund korras oleks!
08:55 12. mai 2019 09:24
Kas Jämejalas täna lahtiste uste päev?
naisjuht 13. mai 2019 13:12
rekadel on kiirus 90 max, vähemalt, kes norm formas töötab. Ei ole mõtet niisama pska panna!
Arvamus 11. mai 2019 18:02
Uurige selle vastassuuna vööndisse kaldunud kaubiku juhi telefoni andmeid. Olen 90% kindel, et mees toimetas oma telefonis, mitte ei tegelenud auto juhtimisega.
paiskus vastassuunavööndisse 11. mai 2019 22:14
litsuti sisse ribid, g-jõud murdsid südame küljest lahti aordi, parim päev suremiseks , niikaua kui eesti poliiteliit vaidleb kas ehitada infrastruktuuri või tegeleda ukrainlaste maaletoomisega odava tootmise eesmärkidel
reede ja kiire 11. mai 2019 08:47
Pikivahe,kõik kes said matsu ja sõitsid ühes suunas on süüdi,sest pikivahe peab olema ka mööda sõitu alustades tähendab alustad veidi kaugemalt ja pead olema kindel,et kedagi vastu ei tule,mitte ei hakka 2-meetri pealt keerama vastassuunda,et piiluda kas keegi tuleb vastu.kasNeed kaubikud teevad veokitest möödasõite pikema aja vältel,sest nad on uimased mootorid jakoormaga tasu rääkidagi.
Sõitnuks neiu selle sõidujagaja auto asemel bussis, olnuks elus! 11. mai 2019 02:01
_ 11. mai 2019 00:33
Kurb sügav kaastunne hukkunu omastele.
Kaastunne 10. mai 2019 23:32
Kogu südamest kaastunne noore neiu perekonnale ja lähedastele. Väga kole õnnetus.
10. mai 2019 21:49
alkoholi topingu saanud embrüo staadiumis paljud roolis
95 10. mai 2019 21:43
nyyd kus paagis 95 solk, autol tõmmet pole hakkab neid neid laipu alles teedel nägema
moded on tahked 10. mai 2019 21:38
või on tuul mõjutanud, et kommid ei lähe läbi nagu oleks Ristlaane aeg tagasi
lisame kommi uuel moel 10. mai 2019 21:40
err.ee-s,eisuuda intervjuudandevpolitseinikväljendada ennast peale lumehelbekese moodimäägimisemoel,praktiliselt iga sõna järel
Keelefriik 13. mai 2019 10:01
Õigem sõna olnuks hukkus, mitte suri (eeldab loomulikku lahkumist või terviseriket)
politsei ei suuda 10. mai 2019 21:33
err.ee-s ei suuda intervjuud andev politseinik väljendada ennast peale lumehelbekese moodi määgimise moel, praktiliselt iga sõna järel
Reeli 10. mai 2019 21:23
Volkswagen sai õnnetusse sattunud kaubikutest ilusti mööda, aga tõmbas siis millegipärast järsult vasakule. Kaldus ehk veidi paremale teepeenrale ja liiga äkiliselt püüdis viga parandada? Kaastunne hukkunu lähedastele. Noor inimene jälle läinud.
Refi agent 10. mai 2019 20:47
Kaubikud on väga nobedad ja teevad vahele pressivaid möödasõite.
Mari 10. mai 2019 20:24
Jälle kaubik, õudsed asjad need kaubikud ma ütlen
Arumaeitaipa 10. mai 2019 22:45
Milles kaubik süüdi on, avariisid tekitavad ikka kaubikujuhid!
Mari 10. mai 2019 23:13
No kaubikute roolis on enamasti mitte kõige säravamad juhid, just mõistuse kohapealt
Brunn-selline tahtlik moblajobu 10. mai 2019 20:11
tuleks elusalt bensiiniga üle valada ja tikku.
On tihedama liiklusega maanteid, kui Tallinn-Tartu, kus 4 rada oleks rohkem põhjendatud! 10. mai 2019 18:39
Aga sel trassil kõige ohtlikumad juhid, kes arvavad, et maantee kuningad! 10. mai 2019 18:43
ennatlik 10. mai 2019 17:50
sai just paar päeva tagasi arutatud, kas juhid rahuldatud, et midagi ränka pole tükk aega juhtunud
Napsitrall, to ennatlik 10. mai 2019 19:59
Ja sina rahuldad ennast siin praegu? Kasuta kreemi, muidu pärast peopesad rakus. Ja vaata, et see päevajumestuskreem poleks. Muidu pärast käid vasak käsi lubivalge , parem porgandikarva punane, ja kaks nädalat keeldud saunapidudest osa võtmast. :-)
Põnev tupick 10. mai 2019 17:18
rist 10. mai 2019 17:09
Sõidan 95km h olen kui sittuv kass teel kõigil on kole kiire surnuaeda ------aamen
Tiit 10. mai 2019 19:49
Mul püsikiirus 96 peal (navi 92-93, märg asfalt 90-91) 100 km peal on mitte üle 20 möödasöidu
Targale tiidule 11. mai 2019 15:31
Täna- püsikas 95 peal. Vihmasadu terve päev, 200 km sõitu. Kõigil "ässadel" jalus.. Pikivahet ei osata hoida, mõni sõidab mööda ja pidurdab hoo maha. Mingi haigus peas? Olen päris kannatlik, aga mingi moment kannatus katkeb. Sõidan järgi ja saab t.ö.l.l karistuse kohapeal kätte, vahet siis enam pole kes seal juhikohal on. Arusaadav?
12. mai 2019 00:04
Miks 95, 96, 93 kui maksimum on lubatud 90?
10. mai 2019 16:56
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
To olen 10. mai 2019 17:32
No näed, kaubikujuhtidega on otse vastupidi: kõige pealt käed roolilt lahti ja silmadele, ja siis tekivad ootamatud situatsioonid.
Mis seletad 10. mai 2019 18:47
Polnud ju naisjuhte.
Aga 11. mai 2019 15:00
Mina sõidan Ls kehtestatud kiirusega, lubatud kiirusega ja ei pea kuhugi tasku tõmbama et anda teed neile kamikadžedele, ei maksa mingit trahvi, kõik ok, ja juba 47 aastat sõitnud, suurema osa siiski rekaga.Head kihutamist, ässad.
Naine 11. mai 2019 18:09
Näen, et mees autojuhtidel mobla kõrva ääres. Ja mitte ei ole KUULNUD. Ja siin polnud naisjuhte.
10. mai 2019 16:50
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
Mida pead silmas rekordina? 10. mai 2019 17:05
Lennuka juures pea 290, kui seda tahad teada
331.8 km/h GPS järgi tallinn-kose-tallinn neljarealisel 10. mai 2019 17:09
Ometigi 10. mai 2019 16:27
on riik selle maantee äärde paigaldanud rekordarvu kiiruskaameraid,mis peaks liiklust rahustama ja just nendesse kõige ohtlikemasse kohtadesse. Alati on neid,kes arvavad,et 4 realist pole vaja,tegelik põhjus seisneb aga selles ,et Eesti riik on vaene,niiet sureme edasi,kas vaikselt kolonnis sõites või suure pauguga nagu antud juhtumi puhul,selline on elu.
To Ometigi. 10. mai 2019 17:37
Eesti riik vaene? Kahe aastaga annetati Lätile 375.000.- alkoaktsiisi ja KM, sinna juurde lisa Lätile annetatud kütuse aktsiisi ja KM, sega pool miljardid tuulde. Mõni ime, et vaene. Ja lisaks nendele IoIIpeadele kes seda korraldasid hunik raha palkadeks/esinduskuludeks/hüvitisteks/tulemustasudeks/omal soovil lahkumise kompensatsioonideks ja muuks sarnaseks.
Juuli 10. mai 2019 18:40
Mida siin arutada,Eesti teed pole ohtlikud ,vaid teedel sõidavad ohutundeta juhid,kes eiravad praktiliselt kõike liiklusreegleid!!!Ka neljarealine maantee ei aita kui mõistust napib!!!
k 10. mai 2019 18:51
Riskikompensatsiooni teooria/hüpoteesi järgi ei pruugi keskkonna ohutumaks muutmine ohutust suurendada, sest inimesed kompenseerivad ohu tajutava vähenemise suuremate riskide võtmisega. Sealjuures ei saa välistada, et mõni tajub ohu vähenemist oluliselt suuremana kui see tegelikult on. Vaikselt kolonnis sõitmine on täiesti ohutu, kui seda teha korrektselt. Ja ka neljarajalistel on pikivahe hoidmine väga problemaatiline.
T.Rex 11. mai 2019 12:59
Neljarealine on hoopis teine elukas kuna ees 100-ga liikuvast juhist 300-ga möödujal on sama kiiruste vahe, kui kahel 100-ga vastassuundades liikujal.
Nii tore vaatepilt.... 10. mai 2019 16:02
Ja neid tuleb veel ja veel ja veel, sest möödasõit on yesss! Kes mööda ei sõida on könn...
To nii tore vaatepilt... 10. mai 2019 16:20
Könn on see kes mööda sõita ei oska!
Muidugi 10. mai 2019 16:40
on möödasõit põnev meelelahutus , väike võidusõidu närvikõdi ja ajavõit pealekauba, eriti kui on võimsa mootoriga masin istumise all,käivad möödasõidud mängleva kergusega,käik või paar alla,gaasikraan lahti ja tuld:) Eks see vajab päriselus harjutamist,sest autokoolid säärast kunsti ei õpeta,vahel läheb nihu ka nagu ikka. Möödasõit on fun in the sun!
to 14.20 könn 10. mai 2019 16:54
10. mai 2019 15:54
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
15:54 10. mai 2019 16:22
Anna andeks aga teine on sageli jamas ka siis kui esimene ei pane midagi valesti, sest ülimIoIIus on kellegi tuules mööda sõita, eriti kui see tuul on teise möödasõitja peas.
12. mai 2019 00:10
Ei teinud keegi enne kokkupõrget möödasõitu.
Pagulane 10. mai 2019 15:32
Oleks kasu isegi siis,kui tee keskele paigaldada piire,mis ei voimalda mooda soita.Sel juhul on 10 km tee uhes suunas 2 realine.Vastutulijad mooda soita ei saa.10 km jarel vahetub.Vastutulev teeloik on 10 km 2 realine.Sellised teed on vagagi levinud teistes riikides.See ei ole minu valjamoeldis
Lihtne ja odav lahendus 10. mai 2019 16:27
Selline piire on Tallinn-Peterburi maanteel enne Haljala viadukti. Paigaldatud kummipostid hoiavad ära arulagedate möödapressijate hukatuslikud üritused. Varem oli selles piirkonnas väga palju möödasõidu kokkupõrkeid, aga postide paigaldamise järel pole ühestki kuulnud. Siit ka idee Tallinn-Tartu maanteel turvalisuse tagamiseks suhteliselt odavalt. Pange kummipostid halva nähtavuse piirkonda, kus kõige rohkem üritatakse möödasõite teha. Kummipostid on odavaim variant hoida ära traagiliselt ja väga kulukalt lõppevaid õnnetusi. Kui tee laiendamise rahad koos, siis võib postid mujale paigaldada.
Reeglina juhib kaubikut algaja 10. mai 2019 15:25
mobiilisõltlane ja maanteel surmaga riskija.
Ja tagantärgi tarkus 10. mai 2019 15:13
Nüüd on kiire möödas.
10. mai 2019 15:09
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
Vaatleja 10. mai 2019 15:49
Passat võis minna teele sattunud objektide tõttu lappesse peale pidurdamist. Üldjuhul need on varustatud systeemiga, mis autot teel hoiab aga kui teise sõiduki ratas või muud detailid ratta alla satuvad siis lased nagu liumäel.
vahurid on uhked 10. mai 2019 14:44
kenad juhid ,sõiduässad, oskavad sõrgadega tarakanide arvu piirata
10. mai 2019 14:39
ehitage ruttu kiirteed valmis,siis saaks 200 kihutada ja poleks vaja mingite pikivahede pärast muretseda.
10. mai 2019 14:45
200 jääb ka veel lahjaks!
10. mai 2019 14:03
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
Jaa On ikka tase!? 10. mai 2019 16:29
Olnuks normaalne pikivahe, poleks üks sinusugune IoIIpea möödasõidule roninud. Pikivahe on ikka KÕIGE TÄHTSAM, muu pole oluline sõida või terve tee talinast tartusse vastassuunavööndis.
Tavakodanik 10. mai 2019 13:59
Hea meel on lugeda kui paljud sõidavad lubatud kiirusega, ma sõpradega sõidan pean ühe sõidu ajal 100* meelde tuletama kuhu meil kiire on.
Asi 11. mai 2019 08:16
ei ole ju KIIRUSES vaid mobla näppimises, ega muidu ei kalduta vastassuuna vööndisse. Kasuta oma mõistust.
Lll 11. mai 2019 12:44
Asi, las kõik 6 autojuhti olid korraga telefonis?
10. mai 2019 13:40
Artiklis märgitakse, et põhjust alles uuritakse, aga pealkirjas on kõik selge! Kuidas küll neid diplomeid nüüd jagatakse!???
Sinine kaubik 10. mai 2019 13:49
Vikkeraadio uudistes põhjus juba mitu korda öeldud
rahunege 10. mai 2019 13:59
artikli TÄIENDAMISEST oled midagi kunagi kuulnud?
mx35 10. mai 2019 14:05
ebaõnnestunud möödasõit ? kas kiiremini sõit võib ka ebaõnnestuda... Pole ime kui loeme et kaldus vastasuuna vööndisse... MIKS ei räägita et rikkus möödasõidu reegleid nagu ületas piirkiirust (võib olla ebaõnnestunult sest see fikseeriti ) Millal möödasõidu reeglite rikkumisi fikseerima hakatakse?
17 aastat saadud euroraha kanditi nii et teede ehitus jäi tahaplaanile. 10. mai 2019 13:30
Ants 10. mai 2019 13:44
Reformierakonna peenhäälestus
To Ants 10. mai 2019 17:52
Mis se keskarita jämehäälestus targem on, kui talina tänavad näevad välja kui Kuu maastik, ja kui midagi ka tehakse (pea kaks aastat) siis sünnitusena on Gonsiori tänava per-versus.
Juuli 10. mai 2019 18:47
Tee pole süüdi,vaid rooli ja pedaalidevaheline lüli!
Ben Z Car 10. mai 2019 13:30
Sõidujagamis teenus , nüüd jagage ilusasti lõpuni .
10. mai 2019 13:28
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
no 10. mai 2019 13:35
kas siis tõesti on vaid kiirteel võimalik liigelda? Kas mujal kui kiirteel ei juhtu ühtegi avariid?
Kõrini seda lehte juba..modereerimisele..midagi kirjut ei või...no ei solvan kedagi 10. mai 2019 13:23
Lahendus 10. mai 2019 13:36
Tu-leb hakata kirjutama v1gadega. Siis ei saad3t4.
Lahendusega sama meelt 10. mai 2019 19:26
Leht soodustab kirjavigadega kirjutamist ja hästi lihtsat könepruuki. Vähe värvikam kirjaviis läheb mod.-sse
Kui sust sõitjat pole lase mööda,kiiremad...rekkal vaja parklasse jõuda parkima...tal on minutipõhin 10. mai 2019 13:21
Kiire,kiire kõigil kiire
10. mai 2019 13:56
Milles on süüdi autod, kellele järsult ette sõideti?
10. mai 2019 13:20
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
Jah 10. mai 2019 13:25
Reformierakond sunnib inimesi ohtlikke möödasõite tegema, kiirust ületama, roolis olles telefoni vahtima? Kui normaalselt ja ettevaatlikult sõita, ei juhtu kaherealisel ka midagi.
olge ise ka tublid 10. mai 2019 13:41
Ei, peamiselt see kipakas ja ülekoormatud maantee ise sunnib tegema sagedaste õnnetustega manöövreid. Paratamatult on olemas mingi hulk hoolimatuid juhte, neid ei saa olematuks mõelda. Lisaks metsloomad jm tegurid, mistõttu kaherealistel maanteedel toimub kümnetes kordades enam õnnetusi kui neljarealistel. Piinlik on niimoodi Reformierakonna kaitseks ambrasuurile viskuda.
ettepanek 10. mai 2019 13:19
Ossi arvates alati on keegi kolmas kusagil süüdi, et kaks tüüpi maanteel omavahel kokku või lausa kasti sõidavad. See keegi istub laua taga ja teeb tähtsaid pabereid. Äkki võtaks maanteeametist mingi osakonnajuhatajast ametniku ja pooks üles. Mina usun siiralt, et siis need kaks tüüpi maanteel muutuks jälle mõistlikuks inimeseks ja ei tapaks üksteist. Seega eestimaa teedel toimuvate tapatalgute lõpetamise võti on ametniku poomine. Siis saab taas turvaliselt kihutada ja võid rahumeelega telefoni näppida ning sõitmise unustada.
10. mai 2019 13:17
peale minu ei sõida keegi 90ga
kemm 10. mai 2019 13:43
96KMH 10. mai 2019 14:50
Minu taga pole kunagi mitte kedagi
13:17 10. mai 2019 16:33
Mina sõidan, 30-ne alas kogu aeg 90-ga. :)
liikleja 10. mai 2019 13:04
Pikivahe mittehoidmine maanteel on suur probleem. Sõidan Tartu maanteel just nädalalõppudel, kui liiklejaid ja kolonne on palju. Kolonnist möödasõit on alati raskendatud kuna ei hoita normaalset pikivahet, sestap on vaja reeglina mööda sõita korraga mitmest autost (et jõuda nende autode vahele, kuhu reaalselt mahub), mis suurendab möödasõidu kiirust ja vastassuunas veedetud aega. Inimesed, kolonnis-sõitjad, mittemöödasõitjad ja kõik muud, ärge olge kohtumõistjad nende üle kes kolonnis venida ei soovi, hoidke normaalset maanteekiiruse pikivahet ja laske kõigil liigelda nii nagu neile sobib.
Tölpa 10. mai 2019 13:13
Tea kuidas need kolonnid tekivad? Kui mina jõuan aeglasemale järgi, siis ka möödun ja ei teki mingit kolonni. Mis jääte sinna teise tagumikku nuusutama? Miks te aeglasemast mööda ei sõida ja tekitate kolonni, millest on jah juba raske mööda minna.
Liiklejale 10. mai 2019 14:12
Aga miks sa pead mööda sõitma,kolonnid sõidavadki keskmiselt 90ga.
liikleja 10. mai 2019 14:46
Sest kolonnis sõit on närviline ja ohtlik, alati peab olema kõrgendatud valmisolekus, kuna kolonni ees on auto(d), kes liiklevad ebakindlalt - kuidas muidu see kolonn üldse tekkis? Mina pole märganud kolonni, kus kiirus oleks keskmiselt lubatud piirkiirus - alati on väiksem ja alati kõigub (60-100 vahel), mis kulutab asjatult närve, kütust ja aega. Parem sõidan mööda ja naudin oma reisi turvalises üksinduses. Ega ma ainult kolonnist mööda sõida, kui ette jääb üksik auto, kes on minust märgatavalt aeglasem, sõidan ka temast mööda, et ei tekiks uut kolonni.
vahtraleht 11. mai 2019 11:14
Nõsutun algse postitajaga. Kolonnis sõita on ohtlikum nii kolonnis viibijatele kui ka vastutulijatele. On au olnud sõita loetud korrad kolonnis kus pikivahed olid normaalsed ja tempo ei kõikund, aga üldiselt sõidetakse kolonnis üksteise stanges ilma kavatsuseta mõõda minna. Ja seline jama on ohtlik ja mõtetu. Seda ilmestab ju ehedalt käesolev uudis. Mina kusjuures ei näe probleemi aeglaselt liiklevas veduris, aga pigem järgnevas 2-3 vagunis kelle pikivahe puudumise tõttu ei võimelda mõõdasõite neile kes sooviks lahkuda tekkivast kolonnist.
Mittenokkija 10. mai 2019 12:53
Lp. Johanna Kadri Kuusk! Kuidas on nii, et avariis osalesid autod Renault Master, Renault Trafic ja sõiduauto Renault? Maantee nimetus on Tallinn- Tartu mnt.
Üritus 10. mai 2019 13:37
autojuht 10. mai 2019 12:42
Olen autoga liikleja ja mnt.on nagu ralli rada ,mis vahet sa hoida saad ,kui kohe on keegi vahele roninud ,no ikka need ,kes surma otsivad nii endale ,kui kaasliiklejale .Sõidan norm kiirusel ,vahel tõesti tsipa rohkem ,aga ikka nagu seisaksin ,no ei saa tõega aru ,kas seisan või sõidan ,kas võin autost välja astuda või …, Maanteel on liiklusmärgid ja jooned ikka selleks ,et neist kinni pidada ja mida ütleksin neile ülbikutele siin ,kes mõnitavad hukkunuid ja teisi liiklejaid ,mõtle ,kui sinuga juhtuks nii ja kunagi ehk juhtubki ,sest saatus tasub tagasi,mõtle enne ,kui halvustad lahkunuid.
10. mai 2019 12:42
Asi on selles et liiga tihe liiklus ja palju autosid ja siis kui maanteel vat siis oskused kaovad kui iga riskmiku juures olles pidurdad aga maandel jalg betoonistub
Jälle 10. mai 2019 21:18
Õhtuleht keelab kommentaare
Jälle 10. mai 2019 21:18
Õhtuleht keelab kommentaare
Õhtuleht keelab 10. mai 2019 21:19
Kui rääkida kiirusepiirangutest, siis
krb 10. mai 2019 12:38
kaubikumehed jälle..... kõige hullemad tegelased liikluses, mida tõestab järjekordne näide. Miks pidi inimene ühe tohlaka tehtud rumala möödasõidu tõttu elu kaotama?
. 10. mai 2019 13:34
Kaubikud kihutavad tõesti väga palju. Kui normaalselt 90km/h sõita Tln-Tartu maanteel, siis sõidetakse sust mööda nagu kivi.
Huvitav 10. mai 2019 15:50
Alles olid kõige hullemad liiklejad veoautod ehk rekad, nüüd siis juba kaubikud. Kummad siis? Varuge aega ja arvestage teistega siis ohtlikke tegelasi vähem. Ja kui närvid läbi ning sõita ei kannata, sõida bussiga.
andres 10. mai 2019 12:21
10. mai 2019 12:17
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
ei 10. mai 2019 13:02
Enamus sõidab normaalselt, aga liikluses osaleb ka käputäis Tölpasid.
xxx 10. mai 2019 13:38
Kui sõidad spidoka järgi 92 km tunnis siis sõidetakse sinust pidevalt mööda.
2 võimalust 10. mai 2019 12:05
Kolonniga on maanteel 2 võimalust, kas anna lapatsit ja sõida eest ära või jää seisma ja lase taganttulijad mööda. Viimane on riskantne manööver, sest enne kui seisma saad, või keegi sulle tagant sisse põrutada.
Rändur 10. mai 2019 12:26
Ei pea ju järsult pidurdada. Miks nt Rootsis seda võtet autojuhid oskavad kasutada ja kasutavad, Eestis mitte
10. mai 2019 12:03
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
mina 10. mai 2019 12:04
lahendus oleks 10. mai 2019 12:02
teed teha veel kitsamaks, et vastutulijad vaevu mööda saaksid, kohe kaoks suurem kiirustamine.
Vikkerraadio 10. mai 2019 12:08
Sinine kaubik kaldus vastassuunavööndisse, nii et tee kas kitsaks või 4 rida igas suunas, telefonide näppimine ei lõpe.
Lätis 10. mai 2019 12:43
on vastupidi, Riia mnt. on näit. nii lai,et saab 3 rea vajadusel tekitada,kusjuures mõistlikud juhid ka seda kohe teevad,kui näevad,et keegi plaanib möödasõitu. Meil seevastu võib kohata isegi möödasõidu takistamist(lisatakse kiirust). Möödasõite armastatakse Lätis ohtrasti teha,tundsin end seal peagi, kui olin nende loogikale pihta saanud koduselt. Kurb,et see õnnetus nüüd nii pidi lõppema.
Äkki piirkiirus ka 9KM 10. mai 2019 13:04
to.Lätis 10. mai 2019 20:31
See on seal arusaamatu porno , mitte liiklus .
Karutapja 10. mai 2019 12:01
Liigne kiirus või nutiseade....hirmus lugu, mis meil tegelikult teedel toimub. Liiklusjärelvalve on välja suretatud, pooletoobised saavad load, karistused rikkumiste eest sisuliselt puuduvad. Mida siis oodata - peame tagajärgedega leppima.
10. mai 2019 12:13
Väga paljud juhivad üldse autojuhilubadeta.
10. mai 2019 11:50
Kui palju peab veel inimesi tukkuma,et saadakse aru neljarealise maantee vajalikkusest?🤔
Kiirusepiirangud 10. mai 2019 21:24
Kiirusepiirangud peab riigikogu paika panema
Sellist lauget kurvi annab mitte märgata. Jälle oli telefoni näppimine või ohtlik möödasõit 10. mai 2019 11:49
kiire,kiire,kiire 10. mai 2019 11:36
Huvitav 10. mai 2019 11:42
Mille poolest reedene varahommik teistest päevadest erineb? Kas asutused alustavad töö varem, või bussid, laevad sõidavad graafikust varem minema?
Zorro 10. mai 2019 11:20
Kas Eestis vastutab ka keegi liiklusjärelvalve eest,mille eest ta palka saab.Mis maanteedel toimub on juba ammu ületanud normaalsuse piirid.Kuhu teil liiklejatel nii kiire on?Ja tõepoolest need kaubikud on üsna hullud kihutajad.
Vvv 10. mai 2019 11:37
Istuvad muldvalli taga ja möödavad kiirust. Kas keegi on kuulnud, et nad kunagi maanteel pikivahet kontrolliksid?
sõna sekka 10. mai 2019 11:44
to :vvv Idee on ju iseendast hea , aga kuidas tehniliselt teostada ? Paku lahendus , saad suure preemia !
To tõlpa 10. mai 2019 12:11
Ah et sina olid see kes eile 90 km/h kiirusega sõitnud autode vahel oma bemmiga sõelusid
Tölpa to To Tõlpa 10. mai 2019 12:18
Pole kohanud maanteedel 90km/h sõitvaid autosid. Enamus sõidavad kõik 82-85 ja "kurvides" pidurdatakse 50-60 peale. Samuti ka enne kiiruskaameraid kahe jalaga piduril, nagu see kaaamera kallale tuleks, kui 90-ga sõita. Sinu kahjuks ei sõida ma Bayeri Motor Waste-ga. Minul pole aega hommikuti töökodades käia selle rämpsuga.
12.18 10. mai 2019 12:28
Äpud, eks ju, ainult sina õige mees kes numbreid tunneb, irw
Tõlpale 10. mai 2019 12:31
Huvitav, miks mul peaks kahju, kui sina Bayeri Motor Waste'ga sõidad!?
kulla tölpa 10. mai 2019 12:36
Vägagi puutub pikivahe siia!! Ja miks sa arvad, et see minu probleem on ehk et mina kellegil sabas istun? Ei, ei istu ja sõidan alati +10-15 km/h.
to 1144 10. mai 2019 12:38
Selleks tuleb põõsast välja tulla ja maanteel sõita. Kaamerad olemas neil autodes. Sain viimati trahvi sellisest kolonnist möödudes. Küsisin politseinikult, et kas selles kolonnis on midagi ohtliku, mis sõidab 80 km/h, pikivahega 10m?!? Vastus-jah on aga meil on käsk kiirust mõõta. Vot sedasi siis...
Rita 10. mai 2019 11:15
Mis minu viisakal kommil viga oli,et ära pidi kustutama?
Alati 10. mai 2019 15:55
Viisakad kustutataksegi alati
Suur mure 10. mai 2019 16:03
Äääää. miks 10. mai 2019 16:05
minu kommentaar kustutati!!! Sõnavabadus on ohus!!! Rahvas barrikaadidele, et ma saaks oma düsgraafilisi paskville viljeleda!!!
Vabandust. 10. mai 2019 16:08
Tahtsin öelda väljutada, mitte viljeleda.
10. mai 2019 11:04
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
Aga 10. mai 2019 13:20
Paljudel kaubikujuhtidel on ju ainult kaubikujuhi haridus, mda tarka sa sealt tahadki?
www 10. mai 2019 11:04
Miks politseinikud on peakatteta?
Mis 10. mai 2019 11:05
Siiri S. Iiber 10. mai 2019 11:07
Ma ei tea, kuidas tänapäeval on, aga vanasti võetigi lahkunu juures peakate peast. Väga viisakas mu arust. Ilma mütsita politseinik on sinu elu suurim probleem? Väga hea elu sul siis...
z 10. mai 2019 11:26
Vorm on vorm. Pisiasjades eksimine muutub aja jooksul suurelt eksimiseks.
oot 10. mai 2019 11:40
Mis ajast naised lahkunute juures peakatted peast võtavad?
10. mai 2019 11:54
Üks ei kandnud sokke!😂😂
Teemast z-le 10. mai 2019 12:13
Kas peakate olemasoleku juhul noor naine oleks ellu jäänud?
Küll 10. mai 2019 16:17
su mure on suur ja oluline. Äkki teeks mingid mõttetalgud sellel teemal? Kutsuks rahva üle Eesti kokku ja arutaks. Teeks rahvahääletuse? Ega meil ju muusid muresid pole ...
to Küll 10. mai 2019 17:36
Sul jooksis naine ära? No nutame koos...
To www 10. mai 2019 19:08
Järelikult sattusid olema politseinikud, kellel pea, erinevalt sinu omast, ka muuks otstarbeks kui ainult mütsi jaoks.
.. 10. mai 2019 10:59
Väga ohtlik maantee. Sõitjaid palju ja hulle seal teel juba jätkub..
Kunagi sõitsime kolmekesi Tallinnast Tartusse. 10. mai 2019 11:19
Mina,mu poeg ja poja kolleeg Prahast.Praha mees küsis,kas see on tõesti Eesti 2 suurima linna vaheline trass.Saanud jaatava vastuse,vangutas pead ja küsis,kas hirm ei ole.
qq 10. mai 2019 10:57
Tehke midagi nende kaubikutega, pange või GPS ja kohustuslikud kaamerad peale. Need on ju hullumeelsed rallitajad ja sõelujad.
Ehk teeks. 10. mai 2019 11:17
Tallinn-Tartu maanteega midagi?2 riigi suurima linna vaheline trass nagu külavahetee.
kaubikud peavad ruttu kohale jõudma 10. mai 2019 12:01
rahvas ootab ju süüa, juua ja krõbinaid.
Zorro 10. mai 2019 12:36
Tegelikult ongi küladevaheline tee.Millegipärast maanteeamet teeb sellest mingi tähtsa tee.Mujal maailmas on suurtemate linnade vahel mitmerajalised kiirteed.
m 10. mai 2019 15:22
Tuttav läks just kaubikujuhiks ja neil on nii, et tööandja näeb juba ette, et sa võid kiirust ületada ja kompenseerib trahvid. Peaasi, et kaup õigel ajal kohal oleks. Siis polegi imestada, miks need väikekaubikud kihutavad.
panustaks kaubikute peale 10. mai 2019 10:44
to vv - 10. mai 2019 10:34
pikivahest pole miskit kasu, see nõelutakse kohe möödasõitjate poolt täis
ee 10. mai 2019 11:50
Tegelikult sõelutakse jah kinni. Ees sõidab paar-kolm masinat ja sinu ja nende masinate vahele kiilub ikka mingi jorss. Ja kui sel ajal ees keegi pidurdab...
vvv 10. mai 2019 10:24
Õige. Sõitke ikka ilma pikivaheta. Jälgige ainult kiirust. Pikivahe on nõrkadele
to vvv 10. mai 2019 10:52
Rumal oled. See pikivahe jutt on tüüpiline neile, kellel endal juhilubasid ei olegi. Arvad, et pikivahe hoiab sind autoavariist eemale? Asi ei ole mitte kunagi pikivahes, vaid autojuhtide oskustes sõita ja olukordasid ette näha ning (kuritegelikest) õnnetustest, näiteks rehvi lõhkemine, metsloomad teel või roolis magamajäämine. Pikivahes pole peaaegu kunagi asi. Ja tee endale juhiload ning õpi HÄSTI sõitma, saad aru, millest räägin.
10.52 10. mai 2019 10:59
Võib-olla tal ei ole juhilube (juhiload muidu ei sõida), aga kohe kindlasti ta on koolis olnud tugev füüsikas.
to vvv 10. mai 2019 14:00
Lugege nüüd uuesti artikkel läbi ja selgitage, kuidas oli seal midagi seotud pikivahega? Ei olnud! Pikivahe on lumehelbekeste lemmikteema, seda korrutatakse mantrana. Aga reaalsus on see, et see on halva autojuhi rumal vabandus teiste õnnetusi kommenteerida. Antud avariis ei olnud (ja ei ole ka teistes avariides) süüdi pikivahe, vaid kogenematud autojuhid!
Ussisool 10. mai 2019 10:22
oli juba Vene ajal palju õnnetusi.Selle asemel,et Kose ja Mäo megasuuri ristmikke ehitada,oleks võinud probleemsed kohad mõistlikumaks teha.
Prob.koht on 10. mai 2019 10:34
Mode keelab 10. mai 2019 11:26
Huvitav, mode keelab kommentaare
Paidekas 10. mai 2019 19:43
Mäo rist on töega üks uskumatu sölm. Isegi bussid ei taha enam Paidesse sisse keerata ega ka Mäo peatusesse. Väga tülikas ettevötmine.
Taimi 10. mai 2019 10:21
Vahet pole mis lipp auto küljes oli,inimene sai surma😢
irw 10. mai 2019 10:24
no eks võinuks ikka kraavi kihutada - poleks teemat. neid noori ei õpetata kuidas kindlaim variant ellujäämiseks on teelt väljasõit. kui on jama - pane välja.
lugeja 10. mai 2019 11:23
Ei näe küll ühtki lippu autode küljes.
irw 10. mai 2019 10:16
ei tea ... mu arust wrc kirjadega renault kaubik on asja autor ... ülejäänud magasid olukorra maha.
Paukas... 10. mai 2019 11:31
KUi sa e itea kes põhjustas siis ära tule siin plärisema. kaubikujuht võib sind laimu eest kohtusse kaevata.....
Media info 10. mai 2019 12:15
Sinine kaubik põhjustas
Irw 10. mai 2019 12:33
Irw, mis sa paukas paugud ... see wrc kirjadega ju osaleski paugus , selle asemel et kraavi sõita.
Suzie 10. mai 2019 10:11
Kose-Tartu tee on Eesti riigi häbiplekk. Kas keegi on kokku lugenud, palju seal inimesi hukka on saanud? Kuni ei suudeta seda normaalseks ehitada, pangu miilitsad sinna nähtavale korda pidama. Ah et kust neid võtta? Tallinnas põõsastes ja nurgatagustes passib teisi hulgim...
Suziele 10. mai 2019 10:21
Miks teed süüdistada? Kui inimeste sõiduviis annab soovida siis pole selles maantee süüdi vaid ikka valed liiklusvõtted!
Pole ullu 10. mai 2019 10:21
Vot teeme Reilpalta valmis, akkate Perliini sõitma. Fosforoiidi-, metsa-, uraani-, molübdeeni-, + ühe uraanist kordi ja kordi kangema tuumakütuse (nime ei julgegi välja öelda) ja turbavagunite otsas. Hunt selle teega! Kui asi käib, ei näe aborigeenis sellest rikkusest sentigi, sest maa on müüdud, koos selle TLN- Tartu maanteega.
Heinz 10. mai 2019 10:22
Rumal arutelu. Kas tee juhib autot või juht juhib????!!! Sama on talvel kus avarii korral on ikka teeolud mitte juht süüdi justkui halb teeolu juhib autot ja tallab gaasi mitte juht, auto kaldub vastassuunda ( vaat kus rumal auto) , mitte selle juht pole viinud seda selle olukorrani jne. Jne.Ohutu liiklemine algab iseendast eelkõige.
Kuidas võtta, Suzilele 10.21 10. mai 2019 11:07
Aga kuidas sa seletad, et teised kurvidega teelõigud Eestis ei ole nii ohvririkad kui Ussisool. Ja kui sõidad nt Poolas Shuvalki piirkonnas, tee kurvidest ja künkadest ainult koosneb, ja ei ole seal liiklusõnnetusi kuigi palju.
Sõnavabaduse piiramine Õhtulehes 10. mai 2019 11:31
Mode, mis toimub, et kiiruskaameratest ei tohi kirjutada.
Tölpa to Kuidas võtta, Suzilele 10.21 10. mai 2019 11:53
Kus seal poolas shuvalki piirkond on? Suwalki piirkonnas olen palju sõitnud ja seal pole küll kurve ja künkaid täheldanud. Muidugi, eks mõjutab ka see, et mida keegi kurviks ja künkaks peab.
11.53 10. mai 2019 12:23
10. mai 2019 22:04
MA on prioriteet mingeid totakaid 2+1 radasid teha, selleasemel,et võiks veel laiendada ja olekski olemas üks rada juures. Kunagi on võetud pähe, et 1. klassi maantee peab olema koguulatuses 8 sõidurea laiune, siis ei saa neid niipea olemas olema. "Säästu 2+2" aiaga oleks ikkagi parem variant kui 2+1 või olematu 1. klassi rohelise eraldusribaga maantee. Kõik asjad on mõtlemises kinni kui nii ei ole võimalik siis tuleb teha teisiti. Eesti liiklus ei ole planeeritud sujuvaks vaid siin peab kogu aeg olema konflikt, sest see toob riigikassasse ikka midagi.
Vene troll ehk tavaline eestlane 10. mai 2019 10:02
er 10. mai 2019 10:01
järjekordselt kaubikud pundis
H 10. mai 2019 09:53
Miss sellisel teelõigul juhtuda sai mitte see sai vai too sai keegi jai roolis magama h
Piirangud 10. mai 2019 11:34
Kiirusepiirangud ja kaamerad tuleb üles panna.
Asjatundja 10. mai 2019 09:50
Ei ole kaubikujuhid süüdi. Kaubikust ei jääks 100kmh põdratestis suurt midagi järgi, ükski ratas ei omaks kontakti. Kõige suurema lennu pani vw, kes on ka ilmselt õnnetuse põhjustaja.
tom 10. mai 2019 10:05
VW esiosa on liiga terve. vaevalt! Pigem sai teiselt löögi, tegi spini ja sai vastassuunast selg ees paugu.
10. mai 2019 09:48
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
Mida teada? 10. mai 2019 09:56
Esiteks pikivahe ja teiseks napikas möödasõit ning seda kõikide sõidukite puhul.
to kodanik 10. mai 2019 10:15
ei õigusta mobiili kasutamist, kuid on kaks vahet, kas surfata netis või automaatkastiga autoga telefon kõrva ääres sõita
Nipik 10. mai 2019 09:46
Tallinn-Tartu maantee neljarealiseks, ja kohe!
to Nipik! 10. mai 2019 10:17
Oled õige kõva tegija? Kohe Tallinnast Tartusse nelja rida pidi? Tee ennem kaks valmis!
Varss 10. mai 2019 16:05
Varssavis on keset linna neljarealised, mis ime oleks siis Tln- Tartu mnt
Kahju, et mõistust vähe neil... 10. mai 2019 09:37
kunagine sõiduõpetaja 10. mai 2019 11:07
kõik inimesed ei sobigi juhiks, millegipärast arvatakse teistmoodi.
Enamasti see viga. 10. mai 2019 09:34
Ärge passige roolis olles oma nutitelefoni!!!
Kaastunne kõigile kannatanuile 10. mai 2019 09:30
Kohutavalt kurb. Keegi oli muidugi süüdi, aga siin olid ju taas ka süütud kannatajad.
10. mai 2019 09:20
Kõige infovaesem artikkel,mida oli vara avaldada!🤔
Õhtulehe mode 10. mai 2019 11:36
Mode keelab isegi siin kommentaare.
ja 10. mai 2019 09:08
Otiku küla teab terve eesti
muidugi 10. mai 2019 10:06
teab, see ju Otepäält Võru suunas 2km.