Maailm

INIMELUDE HIND: Moskva lennukilt põgenejad rabasid oma kohvreid, jättes kaasreisijad tulelõksu

Egert Pärna, 6. mai 2019, 10:48

56 KOMMENTAARI

l
lahendus/ 6. mai 2019, 23:20
pagasiriiul pannakse enne starti lukku ja avatakse alles peale maandumist,tänapäeva tehnoloogiaga litsalt tehtav.
k
Kurb/ 6. mai 2019, 23:13
lugu. Tunneme inimestele kaasa.
m
mees/ 6. mai 2019, 21:15
В воскресенье вечером авиакомпания опубликовала список пассажиров, выживших в катастрофе. Из 73 человек спаслись 33 — 22 мужчины и 11 женщин. Из четырёх несовершеннолетних выжили трое. Также спастись удалось четырём из пяти членов экипажа. Об этом сообщает Рамблер. Далее: https://news.rambler.ru/incidents/42142483/?utm_content=rnews&utm_medium=read_more&utm_source=copylink
s
seestvaadet kahh/ 6. mai 2019, 20:07
www.liveleak.com/view?t=u6KG2_1557114046
e
err/ 6. mai 2019, 19:07
vaga imelikult kirjutatud artikkel.tyypiline ohtulehe soperdis.
k
6. mai 2019, 18:50
Kus kohast see jutt ,lennuk enne peatumist oli (tagumine osa)juba leekides ! Ja võib olla oli viimane varandus seal sees !
u
Uku/ 6. mai 2019, 20:41
u
Urmas/ 6. mai 2019, 17:10
Kas meie käituksime teistmoodi?! Teoorias küll, aga tegelikult on oma pagasis olev sülearvuti ikka kallim kui teise elu!
a
Asjadel pole väärtust/ 6. mai 2019, 18:44
Inimesed veavad reisidele kaasa mõttetult palju kola ja tehnikat. Mina reisin mööda maailma seljakotiga. Mitte, et mul poleks raha kohvrit osta, vaid ma ei suuda reisi nautida, kui mingi suur kohver kogu aeg sul järel lohiseb. Igavene jama sellega alates lennujaamast, siis taksoga, siis hotelliga - ja proovi sa sellega teise linna sõita või hotelli vahetada..Ja miks peaks vedama reisile (puhkusele) kaasa sülearvutit?? Viis kilo seljakoti kaaluks ja kõik vajalik on seal olemas. Mobiil, paar akupanka, mõned ravimid, des. - ja hügieenivahendid, mõned särgid, sokid, aluspesu ja ongi kõik.
h
Hm/ 6. mai 2019, 22:26
Murmanskisse puhkama o.0 . I dont think so

š
štõk/ 6. mai 2019, 15:30
Peetakse reegliks, et just lennuki tagaosas on suurem võimalus ellu jääda. See reegel levib lääne kultuuriruumis. Venemaa "suur vene hing" seda reeglit ei tunnista...
p
pähh/ 6. mai 2019, 17:51
Kas lennuõnnetuse puhul esimese asjana rahvuste mõnitama hakkamine on kah "kultuurse läänlase" omadus sinu arust?
m
Mari/ 6. mai 2019, 15:14
No lennukis olnu nüüd küll ei saa öelda, millal lennuk süttis. Videost on näha, et juba enne maandumist põles. Aga neile kes oma kottidega mässasid enne väljumist, oleks tulnud lihtsalt ribidesse anda. Samuti on öeldud ühes artiklis,et lennuk ei saanud välgutabamust. Aga lennukitootjale on ilmselt kasulik nii öelda.
u
Urmas/ 6. mai 2019, 17:12
See ribidesse andmine ei aidanuks mitte midagi!!!
a
ab/ 6. mai 2019, 19:51
Vaata hoolega, ei põlenud enne maandumist! Põlema läks peale hüpitamist.
k
Käsipagasi luukidele tuleks teha üld lukustus kuni täieliku maandumiseni./ 6. mai 2019, 14:56
s
seda et/ 6. mai 2019, 17:01
Pigem elektrikarjuse moodi lukustus. I.d.i.o.o.d.i.d hakkaksid luuke lihtsale lõhkuma.
t
toda et/ 6. mai 2019, 21:31
selle lõhkumise ajaga mitteidid jõuaks ilusti välja
e
esiots ei p6lenud,kus piloot/ 6. mai 2019, 14:20
seda tule-suitsumerd nähes isegi ime et nii palju veel pääses
k
Kui piloot lahkus/ 6. mai 2019, 14:08
põlevast lennukist viimasena,mismoodi siis üle poolte,lennukis viibinuist,elu kaotas.Paar päeva tagasi hoiatati lennukitüübi probleemidest,eile tehti hädamaandumine ja täna ei maandata neid jet'e,kuna puudub "objektiivne info" nende ohtlikusest.Ja see on veider ja omane ainult idanaabrile.
o
omane aind idanaabrile/ 6. mai 2019, 17:55
Omane aind, idanaabrile? USA keelas need mudelid ära pärast seda kui pool maailma oli nad ära keelanud. Ja üks Trumbi nimeline tola soovitas üleüldse Boingute vigane mudelid ümber nimetada ja uue nime all õhku tagasi saata.
i
ikkagi inimesed / 6. mai 2019, 13:56
miski inimlik pole võõras ju. Oma kohver ikkagi. Ja surnuks põleb keegi teine. Loodan ,et emake Loodus oskab sellist kangelaslikkust väärikalt hinnata. Loodan kõigest hingest, et tasu ei jää tulemata.

i
6. mai 2019, 13:34
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
t
Tegelikult/ 6. mai 2019, 14:00
seal siiski oli see üks kangelane - stjuuard kes hukkus teisi päästes.
s
6. mai 2019, 14:39
Seda teevad vaid üksikud, kes on saanud väljaõppe ja tööülesanded nõuavad seda. Enamus personalist teeb siiski sääred.
e
Ehh/ 6. mai 2019, 16:28
See stjuuar, oli lennuki tagaosa teenindaja, tema oligi seal viimane, mingit abi ta seal ei saanud anda, ilus muinasjutt ainult, langes abistades reisijaid. Kurb aga tõsi. Pigem said eesolevad lennukiteenindajad aidata reisijaid väljumisel, kas või neid välja tõugates, nii kaua, kui neid suitsust ettepoole tuli muidugi
h
Hades/ 6. mai 2019, 13:01
Kas videodest panite tähele....maandumisrajal pölevana ruleeriva lennuki lähedal mitte yhtegi tuletörje ega pääste autot?! Lennuk seisis ja pöles-ikka veel midagi....tulevastele lennujaama bossidele yle maailma mötlemisainet...aga noh,selline vöimalik ju vaid venemaal...
ä
Ära plärise/ 6. mai 2019, 14:31
Sellepärast oli see nii, et maa peal ei teadnud hetkel keegi mis toimub. Lennukil esimese asjana kadus side lennujuhtimisega (7600).
m
Mari/ 6. mai 2019, 15:18
to Ära plärise: lennukijuhid jõudsid siiski teatada soovist tagasi pöörduda. Ja radarikeskus näeb ka ometi, kus lennuk lendab. ta tegi enne maandumist kaks tiiru ümber Moskva.
s
spets/ 6. mai 2019, 12:56
Piloot lahkus põlevast lennukist viimasena. Lennukis viibis 73 reisijat ja viis meeskonnaliiget.??? kas need 40 hukkusid siis peale evakueerimist?
k
6. mai 2019, 12:03
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
n
no/ 6. mai 2019, 12:19
väiksed kohvrid on ju käsipagasis!
h
h/ 6. mai 2019, 17:58
Kuule "kohvrid", kas sa lennukiga üldse sõitnud oled?
v
vot nii/ 6. mai 2019, 11:56
sellised tuleb morvas vastutusele votta
h
Hades/ 6. mai 2019, 11:42
Lennuki eesosas business class...raha on-möistust mitte!
s
Siis tuleb esmaklassidelt pigistama, kui Venemaa juhuslikult liberal Kapitalism ei ole/ 6. mai 2019, 11:51
Kui nii siis saab Venemaa selle reisijatel kes kohvritega väljusid pigistada ohvrite lähedastele valuraha!
a
aga/ 6. mai 2019, 12:20
kes sinu arvates siis keskosas on?

i
Ilmar/ 6. mai 2019, 11:37
Oma vara päästa,see ju nii inimlik soov.Selle eest ei tohiks küll inimesi hurjutada.Kas lennufirma eeskirjades ikka oli et kõik hüvitatakse?
k
kas/ 6. mai 2019, 12:21
ka sinu arust pole inimeste päästmine esmatähtis?
r
Rix/ 6. mai 2019, 15:24
Mis siin kommentaariumis plärtsuda! Mitte keegi ei kujutaks ette kuidas ta antud olukorras ise käituks.
x
x/ 6. mai 2019, 18:00
Põlevas lennukis kohvriga tee blokeerimine peaks olema vanglaga karistatav kriminaalkuritegu.
j
jah/ 6. mai 2019, 11:30
Samasugust suhtumist me nägime aprillis 2007
1
19940928/ 6. mai 2019, 11:42
1994 aastal oli ka täielik riigipoolne p0huii5m, kuigi riik smugeldas ebaseaduslikult tehnikat mida ei oleks tohtinud siis ometi ei kanna tollane selle asja lubaja, seltismees laali mart senini mingit vastutust, kahjuks
e
Estonia/ 6. mai 2019, 12:23
huku tragöödiaga seotud artikleid lugedes tuli lausa hirmuhigi nahale. Jäädi ellu teiste elude arvelt.
l
laali malt / 6. mai 2019, 18:48
sai insuldi,seega ka karistuse
m
Mari/ 6. mai 2019, 11:10
Sellepärast ei lenda Nordicaga kunagi. Nendes torudes polegi tagumisi avarii väljapääse olemas ja suredki sinna kui taga otsas istud. Ei kujuta ette seal kitsas lennukis tagant välja saada, kui veel mõni loll võtab kohvri riiulist.
a
Aru ma ei saa/ 6. mai 2019, 11:58
Mis Nordica siia puutub? Tegu oil ju Venemaa Föderatsiooni lennukiga. Käitumine evakuatsioonil oli muidugi omane meie suure idanaabri mentaliteedile, ei kaastunnet ega halastust. Aga piloodid olid kõigele vaatamata ikka uskumatult tublid. Respekt!
n
no Naci vene romudega ikka ei võrdle/ 6. mai 2019, 12:26
Nac lendab kiirelt ja kõrgelt. Lausa lust lennata.
s
Seda/ 6. mai 2019, 15:05
kas piloodid tublid olid selgitab uurimine,pooled reisijad ikkagi hukkusid muidugi oleks võind veel hullemini minna.Lennuk täiega põleb ja siis on veel vaja oma pagasit näppida,andke tõesti mõistust.
l
lugeja/ 6. mai 2019, 15:20
to seda: Aga kui Estonia uppus, tõmbasid mõned teistelt kuldkette kaelast.
m
Malle/ 6. mai 2019, 16:54
Nordica torud on jah surma lõksud ,sest taga uksi pole.
p
Pimedatele ja kurtidele teadmiseks/ 6. mai 2019, 18:34
Kere keskel, kusagil nii tiibade juures on avariiväljapääs.
M
"digi edulugu"/ 6. mai 2019, 11:09
Mis jutt, mida te oletate? Uurige asju lähemalt. Niisugust juttu ei ole kusagil! https://www.vesti.ru/m/doc.html?id=3144348&utm_source=gismeteo&utm_medium=banner&utm_campaign=gismeteo-newblock
k
Kahju sügav kaastunne omastele./ 6. mai 2019, 11:04
Kurb et oma kaasmaalaste suhtes ükskõikseks jäädi! Muidugi on see lennuki firma tegemata töö!
K
!!!/ 6. mai 2019, 10:56
Ka mõned Titanicu daamid võtsid päästepaatidesse minnes oma kübarakarbid ning sülekoreakesed kaasa.
k
Koera võtaks mina ka kaasa, samasugune elusolend nagu me kõik!/ 6. mai 2019, 11:29
s
sülekoera võtaksin mina/ 6. mai 2019, 11:32
ka kaasa aga siin kõik oletus. Info voog on olnud väga venemaalik. Ei taha tõesti vene inimesi solvata aga nii on. Eile õhtul teatas venemaa ametlik telekanal, et pääsesid kõik, siis tuli juttu ühest hukkunust. Videot vaadates ol selge, et kõigil elusalt pääseda oli pea võimatu, tagumised ja tiibade kohal olevad väljapääsud olid laustules. Väga kohutav ja kurb õnntus. Tunnen kõigile kaasa kes selle üle pidid elama ja kelle lähedased hukkusid.
u
uku/ 6. mai 2019, 16:36
To pureja pini: Lennukit köetakse kivisöega nagu Titanic'utki.

REKLAAM JA KUULUTUSED

reklaam@ohtulehtkirjastus.ee