Eesti uudised

Iseteeninduskassat petta pole mõtet. Masin mäletab kõike! (78)

Juhan Mellik, 5. mai 2019 09:22
PUNANE AHVATLUS. Pole siiski mõtet üritada ja iseteeninduskassale tünga teha. Halvemal juhul võib sattuda politseisse või suisa soolaputkasse.Foto: Teet Malsroos
Kassa näitab, et tooteid on skaneeritud viie euro väärtuses. Lähem vaatlus aga paljastab – kärust leiab kraami 970 euro eest. Enamik pettureid poodide iseteeninduskassades hoiavad siiski märksa madalamat joont. Kui jäävadki vahele, on ehmatus suur ja suu vett täis.

Ligi tuhandeeurone petukatse kukkus läbi alles hiljuti Järve Selveris. „Põhjendusi on seinast seina, aga kõige sagedasemad on unustamine ja rikkis skanner,“ ütleb Selveri turundusosakonna veebijuht Jürg Samel. Neid juhuseid, kus tuleb kohale kutsuda politsei, võib tema sõnul terve keti peale kokku tulla nädalas viis-kuus. Tõenäoliselt enamik neist on kuritahtlikud. Kuid põhjendustes võib kohata ka omamoodi loogikat. „Mina olen isiklikult ühe kalatoote pihta pannud,“ pihib poekülastaja Maret (nimi muudetud). „Ja seda põhjusel, et iseteeninduskassa ei lugenud tootekoodi läbi. Ühtegi teenindajat polnud ka, kes tulnuks appi.“ Üritas Maret, mis ta üritas – pärast mitmekordset pusimist ja ootamist maksis ta lihtsalt teiste oodete eest arve ära ja pani korvi ka tasumata kalapalad. 

Edasi lugemiseks:

Samal teemal

10.05.2019
JUUSTUVIINER JA VISKI: petisest kassatöötaja aitas sõpradel külma arvet teha