Juhtkiri

Juhtkiri | Kas Eesti maine on ohus? (39)

Ohtuleht.ee, 3. mai 2019, 16:56
 
Eesti riik on uue valitsuse ametisoleku mõne päeva jooksul rohkelt  rahvusvahelist tähelepanu pälvinud ilma kulukat reklaamikampaaniat korraldamatagi. Viimati sai Eesti sedavõrd palju üleilmset tähelepanu ehk pronksimässu, Estonia parvlaeva uppumise või suisa taasiseseisvumise tormiliste sündmuste ajal.

Mõelda vaid, kui meist kirjutavad ühekorraga nii The New York Times, Washington Post või The Guardian! Mart ja Martin Helmel ei pruugi rahvusvahelise uudiskünnise ületamiseks isegi suud lahti teha, piisab üksnes Ruuben Kaalepi eeskujul „hea tuju“ märgi tegemisest ametisseastumise ajal, kui Eesti ongi maailmameedias.

Muidugi võib öelda, et riigipea oleks võinud väärikam olla ning mitte minna riigikokku sõnumiga dressipluusis. Seda EKRE ministrid talle nina peale viskasidki, väites, et see pole presidendile väärikas käitumine. Kahjuks on aastad opositsioonis ja sellega tekkinud käitumismustrid visad kaduma, sest uutele ministritele tuleks nüüd ja kohe meenutada, et nad pole suvalised tüübid tänavalt, vaid nende öeldut ja tehtut vaadatakse nüüd väga tähelepanelikult Eestist väljastpooltki. Eks jutus väärtusi enda jaoks nii tähtsaks pidav Jüri Ratas saab seda oma „suuorganiga“ seltsilistele ikka ja jälle meenutada ning loota, et kui kogu rehnung korraga pähe ei jää, äkki jääb poolgi.

39 KOMMENTAARI

k
kas sa tõesti usud et mingi eurobürokraat omas maailmas mingitki nime?teda ei teatud isegi eestis mi 9. mai 2019, 20:08
san
h
hiiiihiiii 5. mai 2019, 08:56
Kindel see,kui juba naerdakse,kui nöm e otsus rattakeselt.Aga ega sellised taipa,et meie naised on tublid.Ka ei möista kaabukas,et President on cum la...
(loe edasi)
Loe kõiki (39)

PÄEVATOIMETAJA

+372 5199 3733
online@ohtuleht.ee

TELLIMINE JA KOJUKANNE

+372 666 2233
tellimine@ohtulehtkirjastus.ee

REKLAAM JA KUULUTUSED

+372 614 4100
reklaam@ohtulehtkirjastus.ee