Kommentaar

Katrin Pauts | Kalamaja korvpallipoistele ja nende isadele ongi kõik lubatud?

Katrin Pauts, krimikirjanik, 3. mai 2019, 16:57

115 KOMMENTAARI

p
Pets/ 6. mai 2019, 11:56
Ma arvan, et siin ei ole küsimus põhimõtetes ega rahu otsimises, vaid soovis silma paista. Tõstatades teema sedavõrd reljeeselt algab sotsiaalmeedias paratamatult kaevikusõda. Efekti suurendamiseks ongi mõjusam kui algataja ise endast reljeefselt totra mulje jätab - siis on kõlapinda ning vastuvaidlejaid rohkem. Kui tahad influentseriks või jutuuberiks (maakeeli esieputiseks) saada, siis postita midagi eriti absurdset, see garanteerib tähelepanu. Pakuks pautsimiseks veel teemasid: ühistranspordis ruumi võtvad lapsevankrid, autosid takistavad ratturid jne.
a
arusaamatu/ 5. mai 2019, 11:38
Kas need lapsed ei käigi siis koolis või lasteaias? On terve päeva kodus ja muudkui taovad palli?
k
Kukimuki/ 5. mai 2019, 15:42
Koolivaheaeg on juuu. Lapsed mängivad seal palli peale kooli ja enne trenni. Kirjanik ei saa, siis päeval magada kuna ta teeb öösel tööd. Ja siis peavad lapsed pallitamise unustama, kuna naaber ei saa päeval kell 14:30 magada.
p
püsielanik/ 5. mai 2019, 21:47
kirjaniku preili magab siis kui lapsed koolis on. ja pole seal mingit kampa ega kogunemist ,oma maja lapsed omas õues.
v
Vurled/ 5. mai 2019, 08:06
Paarkümmend aastat tagasi tulid linnadaamid maale seenele, hobune püherdas selili maas- need nõudsid veterinaari, kuna hobusel olevat haigushoog! Olid hoopis parmud . Linnulaulust said ka šoki, peaaegu saanuks värskeõhu mürgituse.
b
Bom/ 5. mai 2019, 00:04
Pole mõtet halada, lähed autovaruosade poodi, võtad grafiitmääret paar kilo, öösel määrid kõik korvi, posti, asfaldi jne paksult kokku, kohe lakkab igasugune kogunemine ja mölin, proovitud
a
Andres/ 6. mai 2019, 22:06
Mine proovi parem krimi prouale kirjanikule laps teha äkki siis ka jutt muutub muidu timmib inspiratsiooni otsingutes öö läbi veini siis õudne pohmell hommikul ja korvpalli matsud valusad küll kui aknad vahetamata , täpselt nagu Vesipruul
k
4. mai 2019, 18:30
Katrinil täiesti õige jutt!
a
Andres/ 6. mai 2019, 21:51
Vaadates filmiklassikat siin me oleme on seal samasugune tegelane kes küsib mis nendel lastel viga on põsed na punased
k
kui preili üüris korteri, siis nägi ta ju kossuplatsi oma akna all/ 4. mai 2019, 15:55
kas ta arvas, et see on ilu pärast või siis grillimiseks? Kui inimene ei oska sellistele asjadele tähelepanu pöörata, siis on ise süüdi. Lapsed mängivad oma hoovis, mitte ei lituta viru keskuses.

r
4. mai 2019, 13:40
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
i
Irrw/ 4. mai 2019, 18:53
Tore, et nii enesekriitiline oled 😁
o
Ohh Jahh/ 4. mai 2019, 12:45
7
77/ 4. mai 2019, 11:04
Ise omal nahal kogenud!See lõputu prõmmimine võib tõesti hulluks ajada!
o
4. mai 2019, 08:26
M
****/ 4. mai 2019, 00:58
Mina ei ole küll Ktrin Pautsi lemmikinimene aga Katrinile soovitan - kui ikka akna all palli taotakse , lärmatakse ja ropendatakse, siis võiks seda ropendamist ja lärmi filmida, siis on tõestusmaterjal olemas.
i
3. mai 2019, 23:57
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
m
Mannike/ 4. mai 2019, 06:39
Lp Isa neljale lapsele, Vabandust, aga MIKS peaks ta oma tsiklit just hoovis ja akende all täristama? Aga kui kusagil akende taga tahab beebi magada või öövahetusest tulnu, või haige või väsinud inimene? Või üritab tudeng õppida või kirjanik oma kirjatööd teha? Kas just elanike akende all lärmamisele on aunus alternatiiv enda pilve süstimine? Autor ju palub vaid palliplats akende alt eemale viia. Või läheduses asuval spordiväljakul harrastada. Ma ei näe selles midagi imelikku, kui lapsi maast madalast teiste inimestega arvestama õpetatakse.
m
muud kohta ei leia./ 4. mai 2019, 07:34
miks beebi vangilaagris peab magama, edasine elu seal asunduses tal just selline tuleb.
k
kannataja/ 4. mai 2019, 09:30
Soovin, et teie akna all see melu toimuks.Hea kui veel 24/7..
n
nelja lapse isale/ 4. mai 2019, 09:32
mul on kahju sinu lastest, et neil selline labaneja ennasttäis isa on. Annaks jumal, et sa sellist suhtumist lastele pole edasi andnud. Aga kahjuks on sinusuguseid palju..
A
...../ 4. mai 2019, 10:42
Aru ei sa miks laps nagu rohkem arvestama peaks, kui need teised seal, või tuleb neile nujaga väänata et vagusi püsiksid..
i
Isa neljale lapsele/ 4. mai 2019, 11:32
Tänud kõigile kommenteerijatele aga mu mõte jääb ikkagi endiseks. Pole vaja võõrliigina hakata keskkonda kujundama kuhu sa omast vabast tahtest sisse astusid. Tuleb kohaneda olemasolevaga ja kui see ei sobi siis valida omale uus elupaik...piirid on juba mitukümmend aastat lahti:)
k
Khm/ 3. mai 2019, 23:57
Tavaliselt ei kommenteeri, aga prl Pautsi nääklemine on ületanud igasuguse piiri. Las ta FBs räägib, mis tahab, aga ÕLi, Delfi ja muud lehed võiks selle inimese mõtetest sel teemal puhtana hoida. Piinlikuks kisub.
h
honk honk/ 4. mai 2019, 09:15
Pauts võiks mina gurude juure Indiasse "ennast avastama" ja laskma enda "tsakrad-vakrad lahti teha".. Mõni eestlane on sealt isegi india "supermehe" leidnud.. õppevideod aru saamaks, et Eestis on ikka suhteliselt väga hea elada: https://youtu.be/UaDiNlbX2hY https://youtu.be/ZgCa6Q_b5yc?t=22

M
......./ 3. mai 2019, 23:55
Minu kallis vanaema ütles ikka: Pümme viit mõtsa aga mis sa ulliga tiit, tu tule jo mõtsast välla .... Kuidagi palju on "kaasajal" neid kes oskavad "moluraamatus" tarkust jagada aga tavaelus hakkama ei saa!? P.S Nuud kull ei jaanud minu juured saladuseks! : -)
u
Uitaja/ 3. mai 2019, 23:43
Haige suhtumine! Kas ja kus sellised ravi saaksid?
k
kannataja/ 4. mai 2019, 09:33
Teie läheksite ka ruttu ravile,kui seda jama kogeksite.
t
3. mai 2019, 22:36
Tallinn ongi de & biile täis. Olen näinud tallinlasi, kes pole terve elu linnast väljas käinud. Loomulikult nihestab see mõistuse ära.
p
..../ 3. mai 2019, 22:13
k
3. mai 2019, 21:14
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
k
4. mai 2019, 06:22
Kes teda enda lähendusse tahaks?
r
Rahmuud/ 3. mai 2019, 20:50
u
uurin/ 3. mai 2019, 20:26
Kas kannatad mingi tõbe all?
n
4. mai 2019, 08:32
nagu näha, räuskavad kirjaoskamatud taas köige kövemini. ja kui inimene tahab oma lollust eksponeerida, siis kus ta seda veel saab teha ... töbi-töve-töbe-töppe jne ... krdi puupeamats
t
to uurin/ 4. mai 2019, 09:34
uurin ka. Mitmes klass pooleli jäi?

k
Kuulsuse narrid/ 3. mai 2019, 20:02
Tädi tahab lihtsalt pildil olla. Krimiromaanid vist ei müü enam hästi.. Mis sest, et see tuleb enesealanduse hinnaga, aga raha ju ei haise.. Reealselt pole lihtsalt võimalik, et üks tädi muudab sadu aastaid kestnud traditsioone, et poisid mängivad pallimänge. Aga pildidl olemiseks piisab igasugune hädaldamine.
a
Anne/ 3. mai 2019, 19:51
Ma ei kujutaks ette, kui minu akna all pidevalt mingi palli tagumine käiks. Ajaks ikka väga närvi!
v
volli/ 3. mai 2019, 21:38
Ära mine närvi(selleks on ju perearst). Selgita lihtsalt, mida siis tohib üleüldse teha?
s
4. mai 2019, 13:30
Sa ei istu pidevalt selle akna juures ka, vahepeal istud vetsuski.
j
jorr/ 3. mai 2019, 19:00
Muhu elanikud oli jõletised, Kalamaja inimesed on metslased... Usun, et kui Pauts koliks 3. kohta, siis sõimaks ta ka selle koha elanikke. Ta lihtsalt ei salli teisi inimesi. Loomus on selline.
k
3. mai 2019, 18:06
Kas tasus Muhust ära tulla.Säh sulle Kalamaja hipsterikommuuni
m
3. mai 2019, 18:43
Muhu Imbi võib olla hirmutav.
l
3. mai 2019, 22:40
Lahendus oleks karp kipsikruve sinna platsile laiali visata. Mõneks ajaks oleks rahu majas.
n
nõus/ 3. mai 2019, 17:36
elan ise seal ligidal ja selle lärmiga juba harjunud, aga see hellitatud jõmpsikate röökimine ning ropendamine on kõige nilbem. muidugi vanemad kaitsevad oma äpradunud kutsikaid.
e
e. / 3. mai 2019, 18:36
Võiksid täpsustada, kas palliplats paistab sulle sama sirgjooneliselt aknasse nagu Pautsile. Küsin, sest mindki huvitab eri inimeste kohanemisvõime varieeruvus. Kahjuks on elu näidanud, et oleme sarnasemad kui arvame. Need, kes suudavad harjuda, elavad lihtsalt kriitilisest punktist kaugemal. Kuna müra häirivus on väga lokaalne, võib see nt. nurgataguses korteris olla juba talutav, tänavapoolses aga üldse märkamatu.
v
vanaema/ 4. mai 2019, 13:36
Need "äpardunud kutsikad" võivad tulevased Endenid ja Müürsepad olla. Kuidas on võimalik aktiivse sportliku lapse kohta öelda "äpardunud kutsikas" kui ise ei tunnegi teda? See on juba laim, solvamine.
t
to vanaema:/ 5. mai 2019, 08:18
Pigem järgmine põlvkond "meri põlvini" ülbikuid, kelle kutsikad taas ja taas teistest üle sõidavad.
k
Kalev/ 3. mai 2019, 17:34
Mina olen oma naabritele ütelnud,et lasku kasvõi kahurist mind see ei sega.Mulle meeldivad inimesed kes elavad ,mitte ei istu tuimalt kodus.Kui lapsed teevad kõvemat häält siis tulevad meelde enda tegemised lapsena.
n
no / 4. mai 2019, 09:36
hakakem siis kõik põmmutama, inimene peab elama!
ü
Üks / 4. mai 2019, 11:56
asi on prõmmimine, aga see pidev ropendamine - vastik, vastik, vastik. Mängida saab ju ka normaalselt hõigeldes, mitte röökides ja ropendades. Ja siis õpeta oma lastele, et ropendada ei tohi. Egas seal majas ju vaid Katrin Pauts ela. Selliste väljakute rajamisel võiks siiski juba eos arvestada ka ümberkaudse olmega
k
Kalevile/ 4. mai 2019, 18:59
Ütle aadress, ehk annab akna all korralik kräu korraldada, räuskamise ja ropendamisega, tuleta siis noorust meelde.
v
Vanaisa/ 6. mai 2019, 22:15
Tubli. Kui ropendavad siis ropendan vastu ja saavad aru küll et nii pole ilus. Roppus kaob päris kiiresti. Ise proovitud
s
Sigrid/ 3. mai 2019, 16:31
Lapsi peabki kaitsma igasuguste kibestunud tädide eest.
k
kolla/ 3. mai 2019, 17:19
Tegelikult on aeg juba sealmaal,et inimesi peab hakkama kaitsma süüdimatute laste eest.
l
Lapsi tuleb kaitsta nende pooletoobiste vanemate eest./ 5. mai 2019, 08:20
i
3. mai 2019, 16:31
Imelik et nii kuulus kirjanik ei ole suutnud endale maja ehitada
a
Aadu/ 4. mai 2019, 00:02
Kuulsin sellest kirjanikust täna esimest korda

r
rein/ 3. mai 2019, 16:06
hoiaks taevataat sellisest naabrist
k
3. mai 2019, 17:26
Kas pead silmas neid vene pärdlasi kes õues rõõgivad?
k
KIRJANIKE LIIDUL ON SPETSIAALNE PUHKEKODU LOOMETEGEVUSEKS/ 3. mai 2019, 15:38
Käsmu loomemaja https://ekl.ee/kasmu-loomemaja/ Kirjanike ja tõlkijate loomemaja Käsmus asub 78 km Tallinnast ida poole, Lahemaa rahvuspargi territooriumil Käsmu kalurite- ja laevnikekülas. Remonditud eelmise sajandi alguse “kaptenimajas” toimib Eesti Kirjanike Liidu haldamisel alates 1997. a. septembrist kirjanike ja tõlkijate loomemaja. Kahekorruseline maja pakub ideaalilähedast võimalust süvenenud tööks üheaegselt neljale literaadile, kellest igaühe käsutuses on töö- ja magamistoast ning tualetist-dushinurgast koosnev elamine.
k
Kirjatööks vajalikku rahu ja häirimatut vaikust lisaks looduse ilule ja mere majesteetlusele leiab/ 3. mai 2019, 15:38
Ühised on vajaliku tehnika ja nõudega varustatud iseteeninduslik köök, söögituba, raamatukogu ja saun. Majas on traadita intenetiühendus, aidas kuus jalgratast. Mereni on minut-poolteist, kaupluseni Võsul 5 km Suvel on Käsmu traditsioonilise suvituspiirkonnana kauneim, kuid ka inimrohke ja veidi kärarikas. Kirjatööks vajalikku rahu ja häirimatut vaikust lisaks looduse ilule ja mere majesteetlusele leiab siit sügisel, talvel ja kevadel. Maja töötab aastaringselt. Viibimise aeg eelneval kokkuleppel Eesti Kirjanike Liiduga.
o
oijahh/ 3. mai 2019, 16:10
kas seal mitte meri ei mloksu ja mets ei mühise? rääkimata kajakate kisast.
e
5. mai 2019, 10:54
Ega sinna vist iga soperdaja pääse... ise pole sellest " kirjanikust" enne fb ilmunud kirjutist midagi kuulnud...
p
Psihhaater/ 3. mai 2019, 15:01
g
3. mai 2019, 15:55
k
kippar/ 3. mai 2019, 20:24
t
3. mai 2019, 14:57
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
o
Ovit/ 3. mai 2019, 15:36
Hea nõuanne, tõesti. Enne kolimist tegin selgeks, kes on naabrid. Korralikud, rahulikud, toredad. Siis surid naabri vanad ära ja korteri pärandus oli tehtud noorele mehele. Aga see noormees oli palju aastatid elanu (töötanud siis vist ka?) Venemaal. Täiesti venestunud. Noormehel laiamise kombed. Tagus uksi, trampis jalgu. Abiellus ja tema noor naine samasugune vanka, kes virutab uksi täie jõuga. Neil käis kogu aeg palju "sõpru", tuttavaid, kõva venekeelne jutt, edasi-tagasi-edasi-tagasi ja iga kord jube metalluste paugutamine. Ja kui ma neile märkuse tegin, siis hakkasid veel hullemini psühhot
h
he he ja/ 3. mai 2019, 22:32
neil on kohe kihk liikuda
1
11 : 20 / 3. mai 2019, 14:32
Kus need kuked tänapäeval on , ammugi veel linnas ?!
.
rikkis kohviveski/ 3. mai 2019, 14:28
...linnud laulavad, lambad määgivad, meri kohiseb - lihtsalt jube, kaua võib
p
Pops/ 3. mai 2019, 14:26
Karin, uurige parem, mis värk oli nõuk. ajal- osa naisi kaebas meeste tõõkoha a/ü või parteikomiteesse, et mehi "korrale" kutsuda?

s
saarlane/ 3. mai 2019, 14:17
Katrin Pauts,misTeil viga on,Teile ei meeldi mitte keegi.Mulle ei meeldi ka Teie raamatud,kuid kolima ei hakka.Eelmine aasta ei saanud Te hakkama Orissaare suvepäevadega jne.Las lapsed mängivad,nad on päeval koolis.
n
Ninn/ 3. mai 2019, 17:48
Saarlaste puhul on märgata ka paras ports kasvatamatust. Uksi virutatakse jah ikka nii, et maja laguneb. Nii väljaspool kui seespool maja.
m
Merit/ 3. mai 2019, 14:14
Lugupeetud avaliku elu tegelane (googeldasin), öörahu on kella 23-7.00 ja ülejäänud aeg ööpäevast on mõeldud toimetamiseks kui sinu kontor-kodu on keset linna siis nii ongi, et tekib mõningaid helisid aga alati on võimalus kolida mõnda eramajadega eliitpiirkonda, kus vaikus suurem (kui muidugi rahakott kannatab!) Säästuvariant on kolida Lõuna-Eesti metsadessse!
i
IRW/ 4. mai 2019, 14:29
Lääne eesti , eriti haapsalu piirkonnas on müügil küllaga üliodavaid metsa sees olevaid talumaju , seal ei piina ka suvised turistid kirjaniku fantaasiat
m
Metsavana/ 3. mai 2019, 13:59
Tule seie meite juurde mõtsa, kui just linnulaul närvidele ei käi
m
Metsavana/ 3. mai 2019, 14:09
Aga hakkasin mõtlema,et seda võib ka tõlgendada kui meessoo järjekordset terrororit, võtan oma pakkumise metsa osas tagasi, mine tea mis siin häirima hakkab
P
otseses mõttes hommikust õhtuni?/ 3. mai 2019, 13:45
Päeval lapsed peaks koolis olema
l
Liisu/ 3. mai 2019, 13:37
Vaadake silmi ja see ütleb kõik tavaliselt inimese kohta.
t
to Liisu/ 3. mai 2019, 16:14
Jah jubedad. Minu komm silmadest kustutati.
k
3. mai 2019, 13:25
Kiitus minu endistele naabritele - jooksime lastena ümber maja, mängisime palli, kulli, terve hoov oli laste hõikeid täis. Kui tõesti naabripoiss endale tsikli ostis - siis paluti, et äkki sellega peale kella 21 enam ei pläristaks ja jälle oli rahu maapeal. Nüüd passivad lapsed toas, kui nüüd keegi julgebki õues palli mängida - on kohe kellelgi probleem majas.
a
ah ära aja!/ 3. mai 2019, 13:29
kui sul ikka endal käib terve päev kodukontoris tööd tehes müts ja müts vastu pead, ropendav lärm sinna kõrvale (jah, meie lapsed tänapäeval kasutavad roppu sõna pea igas lauses!), siis oleksid ise ka häiritud.
c
caff/ 3. mai 2019, 14:03
Kummas sa elad siis, kodus või kontoris?
m
3. mai 2019, 13:25
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
k
kui aus olla/ 3. mai 2019, 13:29
siis selle peale ma annaks su kohtusse, ausalt kohe. tõmba end nüüd koomale.

j
jorr/ 3. mai 2019, 13:23
ma ka ei taha lapsi endale, aga parem lapsed palliplatsil mängimas kui kuskil nurga taga pätti tegemas. vaadates pautsi pilti, siis kuluks sullegi natuke palliprõmmimist ja liigutamist ära. täielik pseudoprobleem, sest näiteks külmemal ajal lapsed ei mängi palli, ainult hooajaline värk õues. saaks aru kui naaber on FIE ja treib kodus midagi või puurib hommikust õhtuni.
s
Soovitan/ 3. mai 2019, 13:16
Üksikut saart,väga suurt krunti,kolmekordseid aknaid ja väga häid klappe.Töötab.
c
Csass/ 3. mai 2019, 15:07
Tuul kohiseb, kajakad kiljuvad. Ei päästa siin ka kolmekordsed aknad mitte ...
j
3. mai 2019, 12:49
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
n
nägu/ 3. mai 2019, 15:27
Inetult ütled, väga madal.
4
41 aastasena sündinud Katrin Pautsile/ 3. mai 2019, 12:42
Mina ei ela isegi Eestis Seega pole mind vist lapsevanemate ringkaitses vaja süüdistada. Kuida Sa küll omaena lapsepõlve täiega ära oled unustanud? Meie tagusime jalkat koduhoovis poisipõlves. Päris mitmeid klaase purunes. Ei antud isegi kerepeale. Papad lõikasid uued klaasid ja elu läks edasi. Lärm, mida me ise tähelegi ei pannud, ei seganud kedagi. Seega koli kusagile pehmendustega helikindlasse ruumi.
t
Tahan elada Eestis./ 3. mai 2019, 12:35
Tahan elada Eestis, mis on ilma vastikute võõrmõjutusteta. Pallimäng on muidugi vahva tegevus. Inimeste elukohad on koondunud kahjuks pealinna ja selle ümbrusesse. Eestlased on alati elanud siiski veidi lahedamas elukeskkonnas > s.t. mitte hunnikus kortermajades. KES, (ja millal), ku. la. t., alustas seda eestlaste maakodude ja väike-asulate hävitamist. Minu lapsepõlves olid meilkoduaedadest veidi eemal palli- ja muud mänguplatsid. Puude, põõsaste vahel sai peitust ja luurekat mängida. .__paneelika__.. hunnikus, üks naaber virutab iga päev sada korda kapiuksi, teine taob korteri metallust >
m
3. mai 2019, 13:09
Minu lapsepõlv oli linnas kivi.ajas peale sõda.Ka naabermajade lapse käisid meie hoovis mängimsa.Korraga oli mitukümmend last.Ja keegi ei paha da ud.Mängisime palli ja igasuguseid mänge.Ju siis olid sõbralikumad inimesed
m
Monsa/ 3. mai 2019, 12:06
Hea kuulda, et lapsed palli taovad, selle asemel et mingeid jamasid korraldada ja mobiilis istuda. Tuleb meelde see film ... Minu Vasak Jalg.... kirjanikust, kes kasvas ja elas Iiri linnas ... oh kus seal oli kisa ja pallid lendasid. Inspiratsioon tuleb seest, mis see pallitagumine siia puutub. Sajagu pomme, aga kui on millest kirjutada, siis on, ja kui ei ole, siis lihtsalt ei ole.
n
no/ 3. mai 2019, 11:58
ei tahaks hästi uskuda, et lapsed seal öörahu ajal palli mängivad ja sealjuures mänguhoos ka veidi häält teevad.Öörahu välisel ajal aga on kõigil õigus oma tegevuste käigus ka müra tekitada ja selle kohta pole austet' tindimadrusel õigus miskit kaevelda.Kui ööpäevaringset vaikust tarvis on, siis tuleb tarvitada näiteks mürasummutavaid kõrvaklappe.Või kolida vaikust võimaldavasse kohta...
t
tet´´-iga nõus olen ka, tark jutt tet´´-il alati./ 3. mai 2019, 12:55
Linnulaul, pallimäng ja igasugused muud rõõmsad mängulised tegevused on ju vahvad. Austet toredad ja südamega mõtlevad inimesed peaksid 7o77-lidest röökijatest eemale kolima. Soovitaksin Katrinile (mina teeksin nii): esteks läheksin nendega koos paar korda mängima!! !! !! Ja siis hakkaksin vaatama mingit teist elukohta. Ma ise olen mitu korda щючжфцшљбляяд -ümbruskonnas eemale kolinud, aga neid on igal pool.
t
to no/ 3. mai 2019, 13:32
kusjuures eksid, seadus näeb siiski ette, et ka öörahuvälisel ajal ei tohi oma tegevusega teisi häirida. ja öörahu algub nädala sees kell 22, peale seda on jõnglasi veel palli tagumas ja roppusi karjumas küllalt, ka suht pisikesi, vähemalt meie asumis on igal suvel olnud.
m
Mihkel/ 3. mai 2019, 20:37
Tavakasutusest tekkinud mõjusid tuleb paraku taluda. Inimeste liikumine, laste mängimine, spordiplatsil spordi tegemine - see on tavakasutus. Tallinnas sellist vaikust ei ole nagu Saaremaal, aga kodus töötamiseks ei pea kesklinnas elama. Pealegi on Saaremaal piisavalt tühjaks jäänud maju. Ole aga naks ja koli sisse.

h
H/ 3. mai 2019, 11:58
Nojah kirjanikul vaja rahu keskenduda muidu mõtte ei jookse ja mingid nolhid karjuvad tall on vaja metsatalu üürida osta siis on rahu muidugi kärbsed kah peksavad tiibadega plaks plaks aga see ei ole nii hirmus harjub ara
o
Oh, super-huumor H. täht kirjutas:/ 3. mai 2019, 12:38
Kärbsed ka plaksutavad, tõesti! Issake, sääsed ka maal sumisevad. Aga mul on elukoha akna all suursotsialistlik oktoobrirevolutsioon > iga päev
t
3. mai 2019, 11:44
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
5
5 korrus/ 3. mai 2019, 22:38
k
kiisu/ 3. mai 2019, 11:43
öörahu on 23-06ni päeval nagu tean võivad lapsed palli taguda nii kui lustib . kui tahad rahu ja vaikust mine metsa elama
k
kutsu/ 3. mai 2019, 11:56
Öörahu kehtib Tallinnas tööpäeviti vahemikus kella 22 kuni kella 6ni ning reedeti ja laupäeviti südaööst kuni kella 7ni.
t
To kiisu/ 3. mai 2019, 12:15
Metsa ei saa. Seal on ju linnud. Pautsimutile sobiks kosmos. Seal on täielik vaikus.
t
to kiisu/ 3. mai 2019, 13:35
sul on vananenud andmed, enne, kui pröökad, kontrolli ikka seadust. öörahu on vastu tööpäeva seadusega siiski alates kell 22. ja ka muul ajal ei ole õigust teisi oma tegemistega segada. ava seadus, kiisu!
l
3. mai 2019, 11:41
lugesin põgusalt ka varasemat, FB-s ei loe. Ja ka siin on vasturääkivusi. Et kui need lapsed prõmmivad korduvalt rõhutatud miljööväärtusliku maja õues ööläbi palli ja siis, et kui ta ei oleks kodus üheksast viieni, siis teda ehk nii ei häiriks. Millal nad siis seal karjuvad ja palli mängivad - päeval või öösel?
a
Andres/ 6. mai 2019, 22:31
Proua/Preili Pauts hakkab peale pingelist päeva, taludes ja kuuldes pallipatsutusi otsima inspiratsiooni, avab - 3 liitrise " Agdam Petrovitsi" ja loodab et inspiratsioon tuleb aga tutkit , esimese 3-liitrisega ei tulnud ja nüüd kui just hakkas inspiratsioon tulema, nätaki jälle juba prömmivad nad pallid kui isegi kassi astumine on liiga vali, ja nii see tsükkel kestab miks küll need lapsed ei võiks naabermaja keldris süstida,
t
3. mai 2019, 11:39
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
s
3. mai 2019, 15:33
o
oh jah/ 3. mai 2019, 16:22
Ekremeelsed juba iga artikli all naisi solvamas ja halvustamas. Huvitav, mis neid küll vaevab?
n
Noor ja roheline/ 3. mai 2019, 11:38
Metsas onnis oleks ju tore elada, aga metsloomad ja linnud kisavad ning rikuvad vaikuse ära, ning see vihmaplandi ajab hulluks
e
ehh/ 3. mai 2019, 16:18
ja vähem teemasid, millest kirjutada. linnas vähemalt vastikud lapsed ja nende tobedad isad. ja kui kirjutada lohisevalt pikalt, siis tulebki pikem raha.
c
cultural relativism/ 3. mai 2019, 11:36
Oled üürnik. Teised on äkki omanikud.. Ja teised on olnud seal enne sind. Kui inimene ei tunnista mõstlikes piirides tavaõigust, siis on tal elus väga raske.
p
Pandora/ 3. mai 2019, 11:56
Pauts kolis majja 3 kuud tagasi - oli ju nii? Aga korvpallipost oli olemas juba aasta varem. Kuidas ta seda siis ei näinud?
t
to to pandora/ 3. mai 2019, 14:42
Inimene peaks suutma palliplatsi ja üles pandud korvpallirõngast nähes juba talvel mõelda, et kevadel hakatakse seal mängima.
n
nuukse/ 3. mai 2019, 11:36
Armas Katrin, mul on Sinust nii kahju, et pead seal mölakate keskel oma aegumatuid tekste tippima. Muuseas - vanasti häiris hoopis kirjanik teisi, kui ta oma säärvandi taga mehaanilisele kirjutusmasinale valu andis. Üks jube klõbistamine tunnist tundi.

k
Korr/ 3. mai 2019, 11:31
Ega ei meeldiks pideva kära sees elada küll. Imestama paneb, miks sellised käralembesed asutavad end elama vaiksetesse hipsterirajoonidesse?
a
Aga/ 3. mai 2019, 11:45
Kui ma lähen uut korterit vaatama ja näen, et minu korteri akna alla on korvpalliplats, siis ma ka eeldan, et seda kasutatakse ja kui pallimäng mind häirib, siis otsin kohe teise korteri.
t
Tulevik/ 3. mai 2019, 12:19
Kas see on alati olnud hipsterrajoon? Võid tahad sa äkki hoopis öelda, et lastega pered peaksid sealt välja kolima, et kultuursed inimesed saaksid rahus ja vaikuses oma õigusi nautida?
k
3. mai 2019, 12:32
Kas lastega peresid võib diskrimineerida?Ja kes on see kes ütleb, kuhu lapsed peavad .inema?
K
@ Aga -le kell 11.45/ 3. mai 2019, 12:46
Kolisin teise kohta, sest eelmises hakkas щючжфцшљбляяд - keelne m _la pinda käima. Teine elukoht, vaatasin, viiskad inimesed. Mingi aeg hiljem kolis naaberkorteritesse üks võõrkeelne ban. de teise järel, pluss lisaks veel nende sagedased külalised ida poolt. Kolisin taas > sama jama algas mõne aja pärast. Kultuuri(tuse)toojate "kultuuritoomine on juba igasuguse mõistlikkuse piiri ületanud.
k
3. mai 2019, 15:38
Kas lastega pered ei kvalifitseerugi kultuursete perede hulka?
c
caff/ 3. mai 2019, 11:27
n
3. mai 2019, 11:25
s
Siim/ 3. mai 2019, 11:25
Kui probleem on ainult sinul, ja mitte kellelgi teisel, kes su ümber on, siis küsi endalt: "Kes tegelikult probleem on?"
a
aga/ 3. mai 2019, 17:39
sina kaitsed muidugi oma rõveda suuvärgiga jõmpsikaid. eks nii nagu ise ees nii lapsukesed järgi.
e
ehh/ 3. mai 2019, 11:23
vaadates kirjaneitsi pilti (need silma..?!!) ja lugedes ainult teisi süüdistavat juttu, siis on tõesti ainuõige otsus minema kolida sealt. muideks, päris palju on otse omanikult üürikortereid saada, ei pea pärast halama oma rahade üle. ja kõrvaklappidega saab ideaalselt tööd teha, ilma, et taustamüra segab. minul näiteks kombeks magada lahtise aknaga, aga ei saa- linnud, need huilgavad terve öö!! saada või proua juurde kombeid õppima, kuidas vaikne olla.
p
Pidile vaadates/ 3. mai 2019, 11:28
kuluks kirjutajal endal platsil liigutamine ära.
e
ehhile/ 3. mai 2019, 11:37
Jee ta on kirjaneitsi ..s.t. kirjutamises juba vana kala, muus defloratsiooniteemas pole pädev
p
Pandora/ 3. mai 2019, 11:21
On olemas ja igati saadaval kõrvaklapid ja kõrvatropid, mis aitavad päris hästi müra summutada. Elan Mustamäel ja minu akna all on suur kahe korviga korvpalliväljak. Olen elanud seal toimuvaga juba mitukümmend aastat ja igati hakkama saanud. Muidugi on mul endal lapsed ja mees ning ma pole ka nii enesekeskne kui seda on preili Pauts.
ü
Üle poole sajandi pikkune tähelepanek/ 3. mai 2019, 11:20
Oma laste (ja loomade) lärmamist nende pere (ja omanikud) ei kuule. Üldse ei kuule.
e
3. mai 2019, 11:18
Eesti Vabariigi põhiseaduse järgi ei tohi eestlased mängida korvpalli ning nad ei tohi lugeda eestlaste kirjutatud raamatuid
k
kategooriline imperatiiv/ 3. mai 2019, 15:47
Lisaks kutsun ülesse andma politseisse üles kõik kaabukandjad ja nende tehtavad nurjatused.

m
3. mai 2019, 11:17
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
o
3. mai 2019, 11:36
Osta korraga kaks: Barbie ja Ken

REKLAAM JA KUULUTUSED

reklaam@ohtulehtkirjastus.ee