Eesti uudised

NAABRID TÜLIS! Katrin Pauts: kolin korterist välja ning sellega mu korvpallipiinad lõpevad

Ohtuleht.ee, 3. mai 2019 11:21

211 KOMMENTAARI

m
mei te/ 8. mai 2019 15:08
maja akende all käib iga päev kõva-kurgu-rämedahäälne suur sotsialistlik oktoobrirevoluts.iooon, siit kolivad INIMESED järjest mujale
v
Veel üks mõte siia juurde:/ 8. mai 2019 15:06
Kas need lärmajad on inimlapsed või ti. bljun.njid? Inimestega on võimalik asju arutada, aga tõi.blj. ääädidega polegi mingit lahendust
e
e. / 4. mai 2019 13:48
Olen elanud 25 aastat 5-kordses kortermajas ja 25 aastat eramus (linnas). Kortermajas võisid iga kell lõuanauinaku teha või ka pärast tööd kl 18 paiku tukkuda. Kuni naabrid olid normaalsed, ei kogenud ma mingeid traumaatilisi müraprobleeme. Alles Eesti riigi taastamise järel, kui kuskil trepikojas suruõhuhaamriga vaheseinu hakati lammutama, muutus päevarahu hapramaks. Aga tõelise probleemi otsa komistasin alles idüllilises 100-aastases eramupiirkonnas, kus selgus, et naabri koera õigus su akna all, värava ja aia ääres jaurata on põhimõtteliselt kõrgem sinu õigusest kodurahule.
0
09.47-le/ 4. mai 2019 13:46
See pole tema korter, ta on seal alles mõni kuu üürnik.
õ
Õnne majaelanikele/ 4. mai 2019 13:28
Saite psühhopaadist lahti! Õnne ja rõõmu teile!
m
4. mai 2019 09:47
miks peaks inimene oma korterist kuhugi kolima
m
Mari/ 4. mai 2019 09:46
Kirjutagu ta need lärmajad mõnda raamatusse sisse. Õigete nimedega. Vat sealt ei saa enam välja.
k
kaaskannataja/ 4. mai 2019 09:45
sporditegemiseks on spordiväljakud, mitte akende all

k
kodanik/ 4. mai 2019 06:23
Vaikne inimene ei sega kedagi,kuid palju liikuv,lärmakas inimene peab arvestama teiste inimestega. Ei pea loobuma oma tegevustest,kuid peaks korrigeerima,et vähem naabreid häirida.
s
Super idee!/ 4. mai 2019 00:51
Kui ma siit sellest korterist ära kolin, kus metsikult lõhkuvad võõrkeelsed on mind kiusu pärast kuude kaupa ter. ro ri see.rinud, siis peakski nõnda tegema. Või variant kaks: mehhaanikaseadeldis, mis toksib, taob
r
robinson/ 3. mai 2019 22:58
inimeste seas sul kohta pole
v
Vot/ 3. mai 2019 21:42
Peab ikka poliitikasse minema ja seal väheke valetama uute uudiste teemal ning näe, tulevadki lahkumishüvitised nagu naksti..
k
kindlustus/ 3. mai 2019 20:51
Võib korvata küll, aga see katkilööja jookseb kiirelt minema, sina istud oma katkise aknaga toas, ja kas samal päeval klaasi ette saab, on küsimus.
n
nuhk/ 3. mai 2019 20:27
Selline erak peakski oma majas elama,sest sellised ei suuda harjuda kortermaja eluga.
p
Pautsi Katsile/ 3. mai 2019 20:14
no mängivad kossu no ja mis siis mul naaber niidab suviti muru pühapäeva hommikutti 5-6 või saeb puid proovi siis krt magada
t
to magav imik/ 3. mai 2019 20:07
ma tahaks näha kuidas täiskasvanu mahub koos lapsega atv-le mis mõeldud lastele

j
3. mai 2019 19:35
Järelikult sinu ettekujutused palganumbridest on liiga optimistlikud
t
to vana ja tark/ 3. mai 2019 18:26
Vastupidi. Eestlased on just viisakad ja vaiksed võrreldes teiste rahvustega.
r
r3ybrvcxüõkzlö/ 3. mai 2019 18:05
Haiguste ravi. Kontrollitud. 1. Üksindus – magamistuba vaikuse, pimeduse, raadioga 2. Selts – elukoht kellegi juures 3. Priisöökla. Nendes tingimustes teatud biol. ajal avastab inimene “tee” tervisele. Au ja rikkus sellele kes avaldab selle tõe ajalehtedes.
v
3. mai 2019 17:59
Võib ju kolida vanemate inimeste rajooni.Mustamäel elavad pensionärid.Aga see ei ole küllalt peen.
e
3. mai 2019 17:47
Et siis Kadakase poole? Reklaam vä?
n
3. mai 2019 17:45
Nägin teles videot, kus naabrid kutsusid politsei, et keegi sahistab kõrval korteris. Politsei sisenes laskevalmis relvadega, luurasid ja kuskilt nurgast ilmus siis mööda põrandat sahistades robot-tolmuimeja välja. See on reaalsus tänapäeval!
ä
3. mai 2019 17:40
Äh, tänapäeval häirivad kuked-kanad isegi maal elavaid inimesi, kes kujutavad ette, et elavad linnas.
e
3. mai 2019 17:36
Ei pea ju majade kompleksis elama, üksikuid maju kinnisvara portaalides küll nii müügiks kui ka üüriks.

m
3. mai 2019 17:34
Mõni aeg tagasi pakuti tervet saart müüa.
0
00.11-le/ 3. mai 2019 17:28
Sa pole vaimukas vaid väga labane, madal.
m
3. mai 2019 17:23
Mõnele käib külmkapi surin ka närvidele, nii et kui midagi ikka aegajalt väga segab, tuleb neid klappe kasutada. Ei kujuta ette, et lapsed 8 tundi järjest õues räuskavad ja palli tema akna taga taovad.
h
hiiuvana/ 3. mai 2019 17:21
a
Alutaguse metsad/ 3. mai 2019 16:48
Siin on rahu ja vaikus. Koli siia.
e
Ettevaatust, kuri naaber!/ 3. mai 2019 16:36
Vaesed uued naabrid! Selline Pauts peaks elama üksikul saarel üksinda, sest kasvõi ühe naabri olemasolul tema rahulolematus ei lõpe ialgi.
i
3. mai 2019 16:33
Imelik et nii kuulus kirjanik ei ole suutnud endale maja ehitada
a
Alumisele naabrile/ 3. mai 2019 16:27
Tead et naabrimees päeval magab, aga just siis koristad sa oma korterit võimsalt undava tolmuimejaga ning teed oma korteris remonti

T
@ meil kell 12.01/ 3. mai 2019 16:08
Ti. bl. ad röökisid. Meie panime EESTIKEELSE muusika, mitte just väga kõvasti, aga tavaliselt veits kõvemaks, iga kord kui tõi-bjaa.did röökisid. Siis läksid nad meie peale kaebama, et neile ei meeldi ja neid segab see eestikeelne muusika. Vastik, ööääk
J
@ kell 12.14 Aitäh Teile/ 3. mai 2019 16:04
Just samamoodi mäletavad või teavad vana-vanamate juttudest paljud eestlased eestlaste elu-olu. Kes, ku.la.t. ja millal, ku.la.t. millal alustasid selle armsa ning looduslähedase eluviisi hävitamist ja eestlaste optimeerimist-vähendamist!? Ühel päeval dalbit-id veel vastutavad
a
Ausalt, parem olgugi jotad/ 3. mai 2019 16:00
Kui et kiuslikku psühhoter. ro.rit tegevad võõrkeelsed dalbit -id. Kui meie enda laamendavaid dalbit -eid palusime viisakalt olla, siis läks lõhkumine, laamendamine, tagumine veel hullemaks. Üks naaber-albit, kui nägi, et me töölt koju saabusime, hakkas lihtsalt haamriga meie seina taguma!? Ja kui me märkusi tegime, siis läks meie peale polii ts kaebama!? Kõiki dalbit -eid segavad kohalikud põliseestlased. Vastik
õ
Õ ifffi, Narv jne./ 3. mai 2019 15:51
Pealinna on tohutu laviin Ida-Virumaalt dalbit -eid ümberasunud. Kohtla-Järvel pidavat 100 maja tühjalt seisma (keegi teadis rääkida). Arvesta ise, palju dalbit-eid kogu Ida-Virumaalt, sellepärast on ka pealinn võõrkeelset kisa täis.
k
korterelamu/ 3. mai 2019 15:48
Korterelamus on alati niipalju arvamusi, kui majas kortereid. Igal korteriomanikul on loomulikult õigus- oma õigus. On olemas ka õiglus, aga seda sa kortermajas ei leia, sest kortermaja on riik riigis. Riiki ei huvita, mis kortermajas toimub. Nii, et kallid elanikud, tegelge ise oma probleemidega. Kindlasti on igas majas nn. ameerikalikke skunke ehk "haisuloomi" ja ainus võimalus rahu saada, on neist eemale hoida. Tuleb ainult selgeks teha, kes majas on see "haisuloom". JÕUDU!
t
to to metsa talu / 3. mai 2019 15:42
Ahah , maale ei taha kisajaid aga Katrin Pauts peab neid linnas kannatama . Ütleme ausalt vähesed kannatavad müra ja kisa . Kaasa arvatud ka need , kes siin ägedalt kommenteerivad Pautsi vastu .
h
Horros/ 3. mai 2019 15:33
Korvpall on saatanast. Eriti kasin on naiste korvpall. Pautsi mõte ära kolida on arukas, kui ikka majas on kõigil IQ kinganumbriga võrdne, siis pole miskid head loota ka kui see korv ära koristada.
Ü
Kirjatööks vajalikku rahu ja häirimatut vaikust lisaks looduse ilule ja mere majesteetlusele leiab/ 3. mai 2019 15:33
Ühised on vajaliku tehnika ja nõudega varustatud iseteeninduslik köök, söögituba, raamatukogu ja saun. Majas on traadita intenetiühendus, aidas kuus jalgratast. Mereni on minut-poolteist, kaupluseni Võsul 5 km Suvel on Käsmu traditsioonilise suvituspiirkonnana kauneim, kuid ka inimrohke ja veidi kärarikas. Kirjatööks vajalikku rahu ja häirimatut vaikust lisaks looduse ilule ja mere majesteetlusele leiab siit sügisel, talvel ja kevadel. Maja töötab aastaringselt. Viibimise aeg eelneval kokkuleppel Eesti Kirjanike Liiduga.

k
KIRJANIKE LIIDUL ON SPETSIAALNE PUHKEKODU LOOMETEGEVUSEKS/ 3. mai 2019 15:30
Käsmu loomemaja https://ekl.ee/kasmu-loomemaja/ Kirjanike ja tõlkijate loomemaja Käsmus asub 78 km Tallinnast ida poole, Lahemaa rahvuspargi territooriumil Käsmu kalurite- ja laevnikekülas. Remonditud eelmise sajandi alguse “kaptenimajas” toimib Eesti Kirjanike Liidu haldamisel alates 1997. a. septembrist kirjanike ja tõlkijate loomemaja. Kahekorruseline maja pakub ideaalilähedast võimalust süvenenud tööks üheaegselt neljale literaadile, kellest igaühe käsutuses on töö- ja magamistoast ning tualetist-dushinurgast koosnev elamine.
k
kas avaldamiskuupäevade võltsimine on ajakirjandusvabadus?/ 3. mai 2019 14:59
Vastutustundlik ajakirjandus jälle võltsib kuupäevi. NAABRID TÜLIS! Katrin Pauts: kolin korterist välja ning sellega mu korvpallipiinad lõpevad täna, 11:21 (s.t. 3.05.2018) https://ohtuleht.ee/958489/ Esimene kommentaar 1. mai 2019, 09:30
t
Taivo/ 3. mai 2019 14:58
m
Metsaline/ 3. mai 2019 14:58
Ma ei saa aru, linnasaksad, miks arvate,et metsas ei tohi vaikus olla. Selleks sinna linna kokku ju kolite,et seltsis mõnus olemine. Ei meie teid siia metsa taha
t
tegelikult/ 3. mai 2019 14:34
Ilkuge siin, mis tahes. Aga tal on õigus. Kui mul on kodu, siis pean ma omas kodus rahu saama. Kui keegi seda mulle ei võimalda, siis tuleks asi käsile võtta. Pole normaalne , kui su seina vastu palli taotakse ja karjutakse. Ühistu peaks midagi ette võtma. Otsime palliplatsiks teine koht.
i
irw/ 3. mai 2019 14:32
see när.viha.ige võiks siis juba kuu peale kolida...
n
Naabrid pole ju tülis : äna, 11:30 le/ 3. mai 2019 14:25
Kuidas need kella kuuesed seadust rikkuvad vaibakloppiad siia teemasse puutuvad? Nende peale võid avalduse lähimas politsei jaoskonnas kirjutada.
ü
üks ema/ 3. mai 2019 14:09
väga hea, koli jah, saavad lapsed mängida.

t
tühja sellest/ 3. mai 2019 13:58
aknast kindlustus korvab. aga kui tuled öövahetusest siis on tõesti tahtmine kallale minna. räägivad lastest ja spordist aga õigesse kohta platsi teha ei tule selle pealegi.
p
pallur/ 3. mai 2019 13:38
Lapsed peavad ikka sporti tegema. Kas on parem, kui nad seal mingit piipu imevad ja muidu käratsevad? Pole sel Katrinil ka muidu vast midagi häda, midagit aga ta vist korrapäraselt ei saa ja seetõttu niuksub. Sellest saab ju ka üle Katrinike, pinguta väheke..
1
12: 22/ 3. mai 2019 13:37
Maaaats oled , lihtsalt mats .
m
magav imik/ 3. mai 2019 13:36
Meie akna taha põllul pläristavad atv-d. Naabrid ostnud lastele, ei tea, kas pisikesed üldse tohib üksi sõita.
k
krimi/ 3. mai 2019 13:36
Väljaspool asulaid on üksikuid elamuid külluses! Neis on ideaalne kirjutamise miljöö ümberringi. Kui vaikus segama hakkab, tuleb kasutada kõrvatroppe või kõrvaklappe nagu saab teha ükskõik, kus elades.
m
3. mai 2019 13:36
Meite majja ää koli, siin armastatakse ka sporti !
t
3. mai 2019 13:34
Tegelikult sõna ei tohiks võtta need, kel ei ole kossuplatsi õues. Meie majast 200 m kaugusel, pole hullu, lähedam küll raudselt segaks.

k
3. mai 2019 13:32
Kes teab, kes teab, sinust võib saada lastest maha jäetud vana päss, kes on terve maailma peale tuge
k
3. mai 2019 13:30
koss kossuks aga veel hullemad on hommikul kl 6 mutisest vaibaklopijad
i
3. mai 2019 13:29
isane on tige, ei ole saanud
j
just/ 3. mai 2019 13:08
arvan ka, et siin on mööda pannud ikka palliplatsitegija, pole vahet, kes seal elab, kui korter on, siis keegi elab ja kannatab. siin need õigustajad tegelikkuse enda kodus ise sellist asja ka ei kannataks, ka vinguksid, aga teise mure ei lähe korda.
j
Jshs/ 3. mai 2019 12:49
Mul naabermajas teisel korrusel käib öö läbi selline pidu, et laseolla ja naaber tuleb oma pläriseva autoga alati siis koju kui teised juba magavad
m
mujal on muud probleemid,/ 3. mai 2019 12:48
alati on. maailm on nihkes, globaliseerumine on paratamatu, meil siin on üks mööduv hetk, tulevikust tagasivaadates lausa imeline. mäletan, puberteedi pettumuses, küsisin emalt, oli teil vaja lausa enne sõda veel last, kas te siis tõesti lähenevat ajamuutust ei tunnetanud ja ema - vaikselt, ei tunnetanud, isa oli laagrisse viidud, meie emaga siberis, 14-aastane põgenenud vend püüdis siin üksi toime tulla... jah, õigusi on igasuguseid j a need õigused on alati kellegi suhtes diskrimineerivad. ei ole rahu palmipuude all ja pole ette nähtudki.
p
Peeter Meeter/ 3. mai 2019 12:48
Ja kuhu ta kolib siis? Kus on rahu ja vaikus ja idüll, kus kõik käivad kikivarvul, kus pole lapsi, kus kõik sosistavad...
d
Dfh/ 3. mai 2019 12:47
Kus see batuut on? Tahax ka hyppama minna

e
Ei/ 3. mai 2019 12:46
Ei sõna ära ehk ei nõiu siin üksikuid naisterahvaid vanatüdrukuteks! Ja tulevikus üksi jäämise vastu pole keegi kaitstud.
r
realist/ 3. mai 2019 12:42
Halloo... üürikorter pole kodu ja ilmselt pole ka samapalju seal sul õigusi.
a
alumine naaber/ 3. mai 2019 12:37
naabrimees jookseb ,päeval magab ja õhtul alustab jooksu kahetoalises korteris ,diivanit veab ka ilmselgelt kaasas.
n
Naabrid pole ju tülis./ 3. mai 2019 12:34
Naabrid saavad väga hästi läbi. Leheveergudel lärmab samas majas korterit üüriv 41 aastane lastetu vanatüdruk, kelle arvates peaks maja lapsed kossu mängimise asemel kusagil keldris vaikselt kanepit popsutama, või hoopis nõela otsas uima nautima.
P
.../ 3. mai 2019 12:34
Pallimänguga võiks lihtsalt piiri pidada. Lastel peab ka teisi huvisid ja vaba aja veetmise võimalusi olema. Kas kogu aeg üks ja sama ei tüüta ära?
p
Pohmellis mees/ 3. mai 2019 12:34
Naabri kass astub tümps - tümps - tümps
e
3. mai 2019 12:31
Euroopa Liit annab mänguväljakute ehitamiseks raha
m
Meie elu/ 3. mai 2019 12:30
Kord jälle kampaania, et lapsed vahivad kõik ekraane, keegi ei liiguta, enamus ülekaalulised. Nüüd saavad koos olla, sporti teha (ning mitte netitada ega läbustada), siis on kohe mingil korpulentsel lumehelbekesel probla majas, et liiga vali on. Pane siis paksemad aknad ette aga mõtle ka kainelt - lapsed mängivadki häälekalt, nad pole ju piiksuvad ja pinisevad Euro-Buratiino robotid, keda saab omale kohaselt kontrollida. Rohkem sallivust (kulla intelligents ja eliit)

v
vana ja tark/ 3. mai 2019 12:26
kodu kortermajas on samuti kodurahu eeldav õigus.eestlased on muutunud väga kasvatamatuks, just seetõttu ei saagi paljud enam siin elatud...mänguväljakud peavad olema majast eemal, kui seda ei ole võimalik teha, siis ei saagi lubada, et KÕIK inimesed peavad saama oma lärmakaid tegevusi maja hoovis toimetada, pallimängud on igatahes vaid vastavates kohtades võimalik mängida, mitte ei tao majaseintel ega karju keset hoovi kaasa.Äkki keegi tahab vaikselt lugeda, on haige, kirjutada, mitte olla spordihull...!? Mujal maailmas ongi loodud elurajoonid, kus elavad eakamad, kus lastega pered, kus noore
m
Mehka./ 3. mai 2019 12:26
Palju õnne majaelanikele!!!
e
3. mai 2019 12:23
Egoistil on raske elada.Ainult MINA.Lapsi ei kannata.Selgitada ei taha.Parem minna siis maale, kus teisi ei ole.
v
3. mai 2019 12:18
Vali naabriteks joodikud, siis saad rahu sellal kui nad joomaund magavad
t
to vau!/ 3. mai 2019 12:14
Ega seda korvpalliplatsi talle hiljem sinna akende alla ei rajatud, see oli juba siis, kui ta sinna kolis. Kas inimene ei suutnud eeldada, et palliplatsil mängitakse palli?
e
eestlaseks olemine/ 3. mai 2019 12:14
on kujunenud oma taluõue, linnupesa sarnase isamaja ja silmapiirist kaugemal naabriga, :) kellest ainult talgute ühistöödel rõõmu tuntakse. mina olen Wabariigi lõpuaja laps, mäletan veel kaugel sügiseudust kostvat rehepeksu masina undamist ja talguliste kostitamiseks valgete linadega kaetud pidulaudu, perenaised võistlesid omavahel. ka lapsed istusid lauas, peremehed arutasid maailma ja kohalikke probleeme...lauldi... aeg oli umbes 1947, järgnes kolhoseerimine, küüditamine, ühiselu kolhoosis, siin või siberis. kasvasin siberis just selliste mälestustega ja tagasi tulles seda kõike enam pol
n
no/ 3. mai 2019 12:08
kus need lapsed siis veel mängima peavad?Ikka oma kodu juures mänguväljakul.Mänguhoos lapsed ikka tekitavad hääli. Kui kõrvad mitte piksugi ei talu, siis leia omale koht, kus linnulaul ka kõrva ei karjuks...
t
to meil/ 3. mai 2019 12:06
kahjuks õhtul musa kuulates rikud seadust, ja kahjuks batuut ja kisa päevasel ajal ei riku seadust. kurb, aga tõsi.

v
vau!/ 3. mai 2019 12:05
et siis soov omas kodus rahus olla on virisemine? äkki on hoopis virisemine, et meil pole kuskil kovpalli mängida, ehitage meile selleks platsid teiste akende alla, et saaksime neid segada, kuigi seadus näeb ette kodurahu?
n
no mis/ 3. mai 2019 12:05
Parem õp ise ka korvpalli mängima, viibi koos noortega palliplatsil, tee juttu, saad ainest uuteks krimkadeks
p
parandus/ 3. mai 2019 12:04
m
ma küll pole asjasse süvenenud, / 3. mai 2019 12:03
et milles probleem seisneb, lugeda ka siin üle paari lause ei saa (ega tahagi), aga paarist lausest jääb silma, et naaber on tahtnud RÄÄKIDA ja tekivad küsimused: 1. kas rääkime leevendab korvapllimüra? 2. kas keegi on sunnitud avama ukse, kui naaber tahab rääkida? 3. kas naabri soov rääkida on kuidagi olulisem, kui minu soov mitte rääkida? mnjaa.
v
3. mai 2019 12:01
virisejad tuleb minema ajada. nad on vales kohas.
m
Meil / 3. mai 2019 12:01
Naabritel batuut. Seal igapäevaselt selline lärm, et hulluks võib minna Miskit pole teha. Hakkan vist läbi kõlarite õhtul 11 ni musa kuulama
l
lapsevanemale/ 3. mai 2019 11:57
P
./ 3. mai 2019 11:51
Pallimäng on erilise hellitatuse ja rikutuse näitaja?

T
.../ 3. mai 2019 11:51
Tahtsin ka tema seda Hiiumaa oma lugeda just asukoha tõttu, aga selle artikli valguses jätan parem lugemata...
j
Jah/ 3. mai 2019 11:50
Miks läheb inimene elama korterisse, mille akna all on pallimänguplats ja hakkab siis tigetsema ja mängimise lõpetamist nõudma? Ilma palliplatsita korterid küll ja küll.
j
Jaa-jaa/ 3. mai 2019 11:48
Lapsed tuppa arvuti taha, palliplats likvideerida! Lapsed õues palli mängimas on täiesti sobimatu ja häiriv nähtus.
m
Mõningad noored on ikka ennasttäis jultunud tüübid küll/ 3. mai 2019 11:48
p
Palliplats oli seal ennem kui Pauts/ 3. mai 2019 11:46
m
Maal on rahu ja vaikus, mingeid kisakõrisid siia küll vaja ei ole/ 3. mai 2019 11:45
š
ššš/ 3. mai 2019 11:42
Keegi siin soovitas mürasummutavaid klappe. No anna kannatust, mille kuradi pärast peab oma kodus klappidega käima! Ükski ei pea segama teise inimese normaalset elu, nii et pered peaksid oma laste tegevust piirama.
m
metsa talu / 2. mai 2019 15:02
Miks soovitatakse rahulikel elanikel kusagile maale kolida . Maale ja metsade vahele mingu just need , kes teistega ei arvesta . Lärmake ja kisage seal . Mida tihedamalt asustatud , seda enam peab reeglitest kinni pidama .

e
e. / 2. mai 2019 10:52
Kirjutasin mürasummutavatest klappidest pikemalt, kuid ÕL väitis, et komm ei vasta reeglistikule ja kustutas kõik. Lühidalt - impulssmüra ja heledaid hõikeid summutada on kõige raskem. Aktiivsummutusega klapid-tropid on kallid, ca 300€. Neid pikalt kanda on väsitav (sisuliselt töö). Magada nendega ei saa. Viimases hädas aitab enda ja välismüra vahele paigutatud talutavama heliga müraallikas (ventilaator, kosekohin makist). NB. Puumajja levib impulssmüra ka läbi põranda. Pange pea padjale, kui õues keegi kirvega puid lõhub, veendute ise. Võimsa vundamendiga kivimaja on pmst vaiksem.
e
e. / 2. mai 2019 10:41
On olemas suhteliselt tõhusaid elektroonilise mürasummutusega kõrvaklappe (h. 300€). Need on konstrueeritud eelkõige ühtlase mürafooni summutamiseks nt. lennuki või tänavamüra puhul. Impulssmüra, mh. inimkõnet on vaigistada raskem. Madala tämbri võib küll summutada aga 'pardihäälega' kõnelejad kostavad läbi. Kõrvaklappide, ka troppide miinuseks on, et nende kandmine tundide kaupa lihtsalt väsitab. Magada nendega ei saa. Viimases hädas on mõttekam paigutada enda ja müraallika vahele ühtlast, kuid talutavamat müra tekitav 'valge müra' allikas - ventilaator, kosk.
p
Psihhaater/ 2. mai 2019 09:58
Kulla Pauk.ups-Pauts.minge läbi mõnikord tartust raja tänavalt.seal on viimasel korrusel vaatega pargile kindlasti mõni vaba pind saada.tänavamüra ka ei kostu sinna.
m
Matilda/ 2. mai 2019 07:34
Ei tunne neid inimesi, pallimangukoht ei ole siiski akende all.Kui teil kogu aeg seina vastu pallimürtsud käivad, tekib ju hirm, et pall lendab aknasse.
p
P/ 2. mai 2019 06:47
Aga saab ju uude kohta minna.
t
tema kui eraisik on/ 2. mai 2019 06:28
üürnik, lastetu, peretu. Kurb aga teised on seal kaua elanud ja kui kõik teised olid palliplatsiga nõus siis tõesti puudub paar kuud majas elanul sõnaõigus.
t
to kallid/ 2. mai 2019 02:05
õ
õudne kui sellised vanatüdrukud kõigi suhtes kiusu ajavad. / 2. mai 2019 00:51

n
närvid / 1. mai 2019 23:55
Lärm on suurim stressi faktor! Lärmiga seotud spordimängude koht on kas spordi või mänguväljakutel .
k
kallid lugejad / 1. mai 2019 23:34
otsige üles ,kuhu kadus Õhtulehe lugu-kurb eluvalik:ema eelistab laste asemel alkoholi , 958057 on loo kood ja see sait võttis selle sappa omal -https://theworldnews.net/ee-news/kurb-eluvalik-ema-eelistab-laste-asemel-alkoholi Ja miks kadus lugu ära? mida see näitab meedia kohta ?
s
see pole ainult Pautsi probleem, see probleem kasvatamatuses vohab üle EV/ 1. mai 2019 21:48
sama võiks ka öelda siis sellele korvifännist isale
e
Eesti vajab indeligente/ 1. mai 2019 21:45
hirmutab, et sellisele kommile nii palju pooldajaid on. Madalaupade ühiskond
j
Jürka/ 1. mai 2019 21:12
Ega Pauts ei ela Mustamäel. vaid Kalamajas. Seal on majade ümber reeglina väga napilt vaba ruumi.
n
Nojah/ 1. mai 2019 20:45
Minu meelest on küll Pauts sümpaatne inimene. Mis aga kõrvaklappidesse puutub, siis ega ikka ei leia küll selliseid, mis olmemüra summutaksid. Kui tahad vaikust, mitte muusikat.
m
Mölkis kombed võimutsevad igal pool/ 1. mai 2019 20:12
Austet´´ Seniilike, palun, mida, näiteks mina peaksin tegema, kõrval-, vastas-, alumistes-, ülemistes korterites elutsevad võõrad kultuuri8tuse)toojad ning akna all käib kõvahäälne võõrkeelne suur sotsialistlik oktoobrirevolutsioon > 1917 > siiani? Lisaks veel igasugune muu ps.ühho.terr.? Lõvid lõriseksid selle peale

a
----/ 1. mai 2019 19:39
aga pallimängu koha võib ju kaugemale ülesse panna, akende alla ei olegi õige ju.Kas maad ei jagu siis.
v
Vahur/ 1. mai 2019 19:36
Hea tola... hoidku sellise naabri eest
x
Xx/ 1. mai 2019 19:04
Talle ei sobi ikka mitte kuskil. Ei Muhus (Orissaarest kostub kord aastas lärmi ja naabrid on halvad), Kalamajas on naabrid halvad, kooliskaaslased olid halvad...
e
elutõde/ 1. mai 2019 18:40
üks mu roppsuuga tuttav ütles, et mingu inimene kuhu läheb -- oma p--rset veab ta ikka kaasas.
h
hmm/ 1. mai 2019 18:28
tühi tuba tekitab temas vaimset vägivalda, varsti annab seinad kohtusse, ikkagi naine. mis naine sa oled kui sul pole koduvägivalda
v
Vänta Kalossi/ 1. mai 2019 17:53
Järgmisena ilmub raamat Minu Kalamaja... Sisu ikka sama -kui kiuslikud ja jubedad on kalamaja inimesed. Ja lapsed ka nii harimata ja vastikud, mängivad õues - barbarid!😂
t
To: Tõepoolest/ 1. mai 2019 17:34
See koht seal akende all ongi nüüdsest selleks ettenähtud koht!
a
arvesta sellega, / 1. mai 2019 17:13
et kui ventikas suitsema hakkab , siis oleme juba sees.

1
14 : 59 / 1. mai 2019 16:59
olgu siis tsensuur , unustasin "t", tippimis vigu juhtub ikka ja kui vajutad " saada " siis pole enam midagi võimalik päästa . Kogu edasi oma punkte ajalehe ees !
e
erapooletu/ 1. mai 2019 16:53
kas see, et ta on lastetu annab õiguse tema kui elaniku soove ignoreerida?
h
Häda mõistuse pärast/ 1. mai 2019 16:51
Korvpallikorvi ülespanek elutsooni ei too kunagi midagi head, eelkõige seetõttu, et nn pallimängija ei saa mängida palli füüsikareegleid eirates. Lollid vaid riputavad neid pallikorve eeldades, et pall läheb ainult pallikorvi ja põrkega kukub vaikselt otsejoones hiljukesi maha.
i
1. mai 2019 16:09
p
Pandira/ 1. mai 2019 15:59
Mis asi on sensuur??? Eesti keeles sellist sõna ei ole, küll on aga "tsensuur". Õpi keel selgeks, kui tahad ajalehetoimetust kritiseerida.
j
Just-just/ 1. mai 2019 15:53
Nagu tänapäeval ikka "kombeks" - anname lapsele ühe "nuti-pluti" kätte ja las istub ja toksib seda rahulikult omaette. Kas niimoodi? Ning pärast imestame, miks on lapsed meil nii haiged? Laps on laps ning vajab ka aktiivset tegutsemist, aga mitte staatilist istumist ja oma tervise, eriti silmade rikkumist! Pkle!
e
e-le/ 1. mai 2019 15:39
Kas Te lugupeetud kommenteerija olete midagi kuulnud kõrvaklappidest? Neid on lausa mitut sorti! On mürasummutusklapid, mis teatud tööde tegemisel lausa kohustuslikud, on ka muusika kuulamiseks mõeldud, mis isoleerivad väilsed heliallikad ning samas võimaldavad nautida meelepärast helitausat, sh. ka muusikat...
n
nimi/ 1. mai 2019 15:37

o
Onjah/ 1. mai 2019 15:36
Selge see, et loomingulised isiksused müügimeeste mentaliteediga kokku ei sobi. Kahju, et Kalamaja nende viimastega täitub
t
1. mai 2019 15:22
tavaline lahendus , hakka siis selleks , kui sa nii kõva mees oled . Naise kirjutatud see kommentaar vaevalt on .
t
to e/ 1. mai 2019 14:50
üürikorterite pakkumine on väga lai. saab valida rahaulikuma või kesklinna piirkonna. kui üürnik arvab, et tahab hästi vaikuses elada, siis kalamaja, kus maja majas kinni, see küll ei ole. samuti oli võimalus vist ka maja ümbrusega tutvuda (?), et märgata pallirõngast. ja alati saab ära kolida, mitte piinelda ja naabreid kiruda.
l
1. mai 2019 14:29
Lp . Õhtuleht , tore sensuur , isikut solvavad kommentaarid lastakse läbi. Asjalikud , lärmi kritiseerivad kommentaarid saadetakse modereerimisele.
e
elan eramajas/ 1. mai 2019 14:16
pole ka seal pääsu kui vanemad lasevad oma järglased tänavatele ja tühjadele kruntidele lahti (mis ei kuulu neile). Ise naudivad siis vaikut kodus, naabrid talugu nenede laste möirgeid majaümber
e
et siis/ 1. mai 2019 13:50
kumma kirja kohta sinu arvamus käiski? Kumba sa naabriks ei taha??? Psühhiaatri kohta väga segane lauseehitus!
l
Lugeja/ 1. mai 2019 13:48
Ilmselt on pautsil uut raamatut oodata ning otsib tähelepanu
2
2017/ 1. mai 2019 13:41
Krimikirjanik Katrin Pauts: „Ma olen üksi elades kasvanud jõhkraks egoistiks.“ | www.ohtuleht.ee/831089/krimikirjanik-katrin-pauts-ma-olen-uksi-elades-kasvanud-johkraks-egoistiks-

p
Pole/ 1. mai 2019 13:28
Pole kaugel aeg, kui naabritega mittearvestavad, ärahellitatud lapsed hakkavad samamoodi oma vanematesse suhtuma. Karma saab lõpuks kõik kätte ja paneb paika.
h
Huvitab ka/ 1. mai 2019 13:27
Kus on Tallinnas vaiksem piirkond?
o
Oh ajad ja kombed./ 1. mai 2019 13:23
No selge siis - järgmine üle maailma hulleim naisepeksja on nüüd teada, ise sattus liberade ja ajakirjanike hammaste vahele. Võimalus veel on - anna kõik mis sul on sellele pautsile ja taanda ennast ühistu esimehe ametilt - siis võibolla jätab kanakari su ellu.
t
to : e./ 1. mai 2019 13:17
m
Mari/ täna, 13:02-le/ 1. mai 2019 13:15
Veel parem---tehku lapsed, siis ei pane teiste omi tähelegi!
i
IQ/ 1. mai 2019 13:06
Miks ta Maksuametit avalikult solvas, sellest ei saanudki aru.. Kibestunud? Ja siis valab oma viha naabrite peale välja..
t
Toetaja/ 1. mai 2019 13:02
President peaks jälle uue dressika tegema Pautsi toetuskirjadega ees ja taga ka.
m
Mari/ 1. mai 2019 13:02
Kui ei sobi, ela eramajas, selge ju, et lapsi on palju hoovis.

e
e. / 1. mai 2019 12:32
Absoluutselt pole Pautsi fänn, pigem ekre pooldaja. Aga Pautski on kõigest inimene ja tema kaitseks tean öelda, et müraterror on äärmiselt lokaalse iseloomuga. Nt. 5 majanaabrit võivad korvpalliplatsiga rahul olla, sest elavad maja kõrval-vastasküljel ja töövälisel ajal mängib neil südaööni telekas. Pautsi põhiline tuba on aga ehk otse palliplatsi vastas, iga põntsatus peegeldub aknasse. Inimene istub vaikses toas ja kirjutab. Et teda ajapikku hulluks ajada, piisabki ettearvamatult algavast ja määramatult kestvast impulsshelist. Pluss läbikostvad seinad. Kalamajas ju puumajad.
õ
õlleraba-le/ 1. mai 2019 12:31
Kas sa ei saa ikka veel küllalt söögi alla ja peale oma ministrilugudest?
m
muhulane/ 1. mai 2019 12:28
Katrin elabki väikesel saarel,emaga.
r
Ruu/ 1. mai 2019 12:18
Eks aulik proua vist on hakanud ennast Agathe Christieks pidama, sest tema krimkad on tõesti populaarsed, laenutushüvitise esikoha omanik. Ehk oleks Kirjanike Liidul võimalus talle osta majake üksikule saarele?
h
ha-haaa/ 1. mai 2019 12:15
sõna "prussakas"suunati modereerimisele
t
täna 09 : 02 / 1. mai 2019 12:15
Maal ei ole ka rahu . Suvel üürgavad muruniidukid terve päeva , tihti poole ööni . Tehakse lõkkeid põletatakse oma sodi ja prahti , grillitakse , remonditakse autosid , koerad jooksevad ringi ja klähvivad . Viimastel aastatel on palju neid nn. puhkekülasid tekkinud nende lärmist ei tasu rääkidagi .
t
to kortermaja elanik/täna, 11:04/ 1. mai 2019 12:14
las mängivad, koolist vaheaeg ongi tegevuseks.Kui sul ei meeldi, maksa poistele trenni raha kinni. Teadmiseks sulle, et enamus KOV koolide vaheajal on ka huvitegevus suletud, sest pedagoogid on oma suurele palgale lisaks 1,5 kuisel puhkusel.
h
hea mõte!/ 1. mai 2019 12:12
Tõepoolest nutikas idee kolida suurde linnamajja "rahu ja vaikust" otsima! Jummel küll kui sul, Katrin, juba saare peal oma eramajas kõik kiusasid ja närvidele käisid, siis mida sa lootsid linnas leida? Meil on siin väike meditsiiniline probleem vist...

k
kohalikust keeles siin ja eriaegadel/ 1. mai 2019 12:08
mäletan kui ema kolmest kohalikust keelest rääkis ja tema aeg oli Wabariigi aeg :), mis puutub minu eelnevat kommentaari, siis see oli meenutus nõukogude ajast ja vaevalt siis teiegi oleks end teisiti väljendanud, tolle riigi riigikeelgi oli nagu ta oli. muideks, mina kasvasin siberis ja sealsed kohalikud ei talunud meie omavahelist eestikeelset juttu. nojah, eks meil praegugi on 3 kohalikku keelt :) kui mitte rohkem... mina end selles süüdlasena ei tunne.
õ
õlleraba/ 1. mai 2019 12:08
Kas see tobe lookene on nüüd pandud lehte selleks, et ministriskandaali mahendada?
k
kes on Pauts?/ 1. mai 2019 12:07
krimiajak. ja lapsevanem?Piisab kui tegemist on ajakirjanikuga, peaks ta teadma,et noorsoo järelevalve on raske teema kui ülekäte läheb. Täna on need noored korrektsed ja kui ise elaksin seal, ei segaks ka mind see pallimäng kasvõi suvel ööläbi.Parem kui Nuttides või vitturites istuda.Löövad äkki aknasse? - parandatakse ära,ennegi on lastel juhtunud. Imeda meediasse lugu, jama.Kui hommikul kolistab prügiveok või tramm, rong sõidab jne. , siis pole probleem?Üldiselt on nii-kui inimene soovib puhata, siis norskab. Kui soovib vinguda ja teiste sabas jõlkuda,peab pöörduma dr. poole unetuse raviks
T
@ koputati uksele -le/ 1. mai 2019 12:07
Teate, meie majas koputatakse kusagil kogu aeg. Enamus paneelikaid on bljä ehitatud ja kõik kostab läbi seinte, põrandate, lagede. Teate, inimene ei peagi mingite tagumiste peale oma ust avama.
c
casa nova/ 1. mai 2019 12:07
Nii võib juhtuda krooniliselt rahuldamata keskaealise naisega
p
Piinatud geeniusele/ 1. mai 2019 12:03
Jessuke, mis probleemid! Vale koha peal elad. Soovitan mõnd vähemprestiižset asumit. Kulud väiksemad, privaatsus tagatud. Aga siis on ilmselt uued probleemid. Nt üksindus?
k
kuupealsetest/ 1. mai 2019 12:01
Nõmmel Raudtee tänaval segas kukeleegu kedagi nii hirmsasti, et kukk läks potti...Küll mul oli kahju, kaunis lapsepõlv oli kogu aeg meeles selle ületee-kuke pärast. Nüüd kuulukse, et seal segavad koerad kedagi...Vanasti olid närvihaiged ikka õiges kohas.
K
***/ 1. mai 2019 12:01
Kui naaber koputab uksele, tuleb üldjuhul siiski avada - ühel või teisel pool ust võib tõsiselt abi vaja olla. Veeuputus, tulekahju, miski muu... Kõike on kortermajades nähtud.

m
1. mai 2019 11:54
Meie kõrval korteris elab võõrkeelne kõvahäälne kooslus. Nende tuttavad/sugulased käivad seal sageli, kälalised ka ööbivad. Mitte seda, et lauslärmakad peod oleksid, oh ei. Nad terroriseerivad teistmoodi: Iga kord, kui nad hakkavad kuhugi välja minema, käib enne seda pool tundi uste tagumist. Kapi uksi v i r u t a t a k s e kõvasti kinni. Siis käib nende korteri uks, üks läheb õue ukse ette, siis teine ja iga kord käib kõva metallukse plärakas, siis taotakse välisust. Seejärel mö.li.seb terve see kooslus trepi peal veel ca pool tundi, siis tänaval pool tundi. Kultuuri(tuse) toojate eluviis.
s
Selgeltnägija/ 1. mai 2019 11:52
Ta naudib alasti olemist, aga veidi häbelik teine ...
l
lahe/ 1. mai 2019 11:48
hüsteerikud aga eriti hüsteerilised ajakirjanikud on eesti vallutanud... samas lahe nalja saab...
o
Ostsin uue nutitelefoni/ 1. mai 2019 11:48
Naljakas tõesti, aga oli juba telefonifirmas seadistatud nii, et sõnumid saabusid kõvahäälse toksimisena. Telefon kodus, ma ise tööl. Naabrid läksid polit sse kaebama, et mis kahtlane isik, miks ta toksib. Äkki saadab salasõnumeid morses kuhugi
e
Eestimaal on eesti keel kohalik keel/ 1. mai 2019 11:43
Vabandage, kopeerin siia Teie kirjutise ühe lauseosa: kisa käis mõlemas kohalikus keeles. m õ l e m a s kohalikus keeles? Eestimaal on eesti keel kohalik keel, ülejäänud tõmmaku kõmme tooni tasasemaks, võõral maal olevate võõraste k i r _ l l _ t _ a-räuskamine ei ole kohalik keel.
m
Moor/ 1. mai 2019 11:41
Siit moraal. Pole vaja ilma taustauuringuta kolida igasse majja. Võidki sattuda tõsise tõusik-lumpenite konsentratsiooni otsa. Nendega rääkida millestki muust kui spordist ja uutest autodest ei oma mingisugust mõtet. Kui inimestel on täiesti erinev arusaam ühiselust kortermajas ja sellest mis hea/halb siis mingit head nahka siit ei sünni.
v
Vembart Veri ootamatu väljaütlemine/ 1. mai 2019 11:38
Alt haritud olemine annab naise õnnetundele palju rohkem kui olla kõrgeltharitud naine.
d
Dr. Aadu Kadakas, psühhiaater/ 1. mai 2019 11:33
Iga normaalne inimene, kes seda kirja loeb - mis siin artiklis on välja toodud - saab ju aru, millise inimesega on tegu. Hea, et ta minu naaber ei ole :)

p
pautslastest/ 1. mai 2019 11:27
Kehras, Aia 10, elas kunagi mutt, kes viskas meile, lastele ,keeva vett kaela,sest me vist lärmasime all pingi peal, oma igapäevases istumisekohas nagu praegu kaubanduskeskused.Kutsusime teda "Peetri vanaema". Nii et sähendseid mutte on olnud aegade algusest peale.Kui "Peetri vanaema" ära kolis, tuli asemele minu sugulane-mutt, kes tegi sama külma veega.
e
esteet Friimägi/ 1. mai 2019 11:20
Seal on need vinguvad kurjad tädid ka https://youtu.be/vGPI93o8iUU?t=247 See palli katsumine ja sellele reageerimine tegi need kaks kurja isegi omavahel mitte läbi saavat tädi rõõmsaks. Tuleb nentida, et see pall näis seal kurjade tädide stseenis fаllose sümbolina. Et kurjadel rahuldamata tädidel oli vaja lihtsalt saada tähelepanu ja olla armastatud, et mitte olla kibestunud ja kuri teiste vastu. Multikas lõpeb lapse naeruga ja palli viskega vaataja suunas sooja hüüdega "Püüa!". Ehk siis julge võtta enda õnnest kinni, ära ole kibestunud ja kuri teiste vastu!
n
nagu meediast on lugeda/ 1. mai 2019 11:19
on sellel proual igas elukohas (Muhu) konfliktid. Ju on ukse mitteavamiseks mingi põhjus.
l
lapsed peavadki oma hoovis mängima/ 1. mai 2019 11:16
mitte Viru vahel tšillima.
k
KE/ 1. mai 2019 11:16
Kortermajades elavatele inimestele on eeskirjad olemas, mida kõik täitma peavad. Üks neist puudutab ka lärmi - liigvalju muusikat, remondimasinate müra, lärmakaid õueüritusi jne. Kui majaelanikke on teavitatud ja nendega kokkulepe saavutatud, siis on kõik korras, muul juhul tuleb alati ütlemist. Kas korvpalliplatsi sisseseadmine toimus kõigi elanike nõusolekul ja soovil?
t
tähelepanek/ 1. mai 2019 11:15
oma laps ei tundu tülikas, kui nüüd perekondliku tervikuna kujutleda põlvkonda, siis on kõik lapsed `omad` (hiljuti saime teada kuidas kiisu omaks võttis nugisepojud), ehk püüaks sellises võtmes elada?
m
Mitte kohtumõistja/ 1. mai 2019 11:15
Kahjuks naabreid ei saa valida
p
požaluista!/ 1. mai 2019 11:09
Ajastust, mil veel eksisteeris kontsept "õu" ja "õues mängima" ja "tegelik sotsialiseerumine nutitelefoni laikide vaatamise asemel". Eesti multifilm , Heino Pars'i "Naerupall". https://youtube.com/watch?v=vGPI93o8iUU

k
kas/ 1. mai 2019 11:05
kas tõesti on üks kõrgeltharitud proua kirjanik nii võika kirjatüki kokku kirjutanud, hoidku küll sellise naabri eest
k
kortermaja elanik/ 1. mai 2019 11:04
Ei tunne Pautsi ega tema tegemisi ning suhteid naabritega. Võibolla on ta kuri, võibolla mitte. Aga sellega olen ka mina nõus, et palliplatsid ei tohiks olla lausa akende all, nende koht on ikka majast eemal. Pallimürtsud ja mängueas teismeliste lärm pole sugugi see, mida majaelanikud pidevalt kuulata tahaksid. Varsti on kooliaasta läbi, siis alles läheb õigeks pallitagumiseks. Igale trennipaigale ikka oma koht, kõigil majaelanikel on õigus kodurahule.
a
alushariduse psedudometoodik/ 1. mai 2019 10:56
Rahvastepall on üks äraütlemata brutaalselt vägivaldne mäng. Kujutate ette – peab teise lapse pihta palliga viskama!? Sellised mängud ei sobi tänapäeva euroopalike väärtustega. Äärmisel juhul siis võiks seda mängida kui enne igat viset tadruvad kõik paigale ja küsitaks kirjalikku luba vastasvõistklonna mängijate löest keda või : 1) vaadata silmanurgast 2) keda seejärel palliga sihtida 3) ja siis peab luba küsima kelle poole võib palli visata Kirjaliku luba küsimine on hea – see õpetab lastele ka kirjatehnikat.
k
Kodu/ 1. mai 2019 10:49
Kodu on kodu ja keegi ei taha, et teda seal häiritakse, närvidele käiakse, ükskõik kas sõna või teo või mänguga. Trenni tuleb ikka trennis teha ja kodu olgu väljapuhkamiseks. Lapsedki tuleb oma mänge vaikselt mängima ja viisakalt rääkima õpetada.
t
1. mai 2019 10:48
Tuleks avaldada kogu selle kirjaniku "looming" rahvale tutvumiseks.
t
Toksilise Maskulinsuse TehisIntelligents jõudis asjaolusid ja kõiki aspekte sünteesides verdiktini:/ 1. mai 2019 10:45
Sellise figuuri juures peaks ta ise seal hommikust õhtuni palli põrgatama.
i
igal ajal on erakud rahu otsinud/ 1. mai 2019 10:45
kloostris, kõrbes, metsas, ääremaadel või ilmaelu jälginud kõrge lossi torni aknast, mina momendil vaatan aknaaluse kase roheliste lehtede värelust :), 40 aastat tagasi tormlesid siin majade vahel kaukaasia sõjatee vaimus pea paarkümmend mehehakatist, kisa käis mõlemas kohalikus keeles. kõik kuhugi on läinud ja järelkasvu ei ole. ei ole tegemist ääremaaga, peaaegu kesklinn. naabrid on enamuses vahetuvad üliõpilased ja kui parasjagu juhtub neid mitte olema, hakkab kõrv juhuslikke krõbinaid fikseerima...huvitav, kas too pea poolesajandi tagune lärm oleks nüüd häirinud, või hoopis rõõmustanud ?
m
margotile./ 1. mai 2019 10:38
Ära valeta sõbranna kaitseks.

s
Soe soovitus/ 1. mai 2019 10:32
„.. et, kui raamatupoes märkaks tema raamatut, siis ostaks isegi. „ Ära osta. Liiga palju halvustamist ja labast sõnakasutust nagu siin toodud artiklistki nähtub. Intelligentne ja haritud inimene nii ei väljendu. Asjata ei kehti ütlus, et ega haridus matsi ei riku. Saarerahvas pidid kõik kiuslikud ja pahad olema, nüüd Kalamaja kandi omad. Vanapreili võiks vahelduseks peeglisse vaadata, leiaks ehk süüdlase.
k
Keskea rõõmud/ 1. mai 2019 10:31
Maale! Ühes filmis öeldi :"Mis sa ronisid siia, kui siin on nii sitad teed."
e
Els/ 1. mai 2019 10:29
Lugesin hiljuti Pautsi raamatut "Minu Muhu". Sain sealt teada kui pahatahtlikud, õelad ja kiuslikud on muhulased. Olen aastakümneid muhulastega suhelnud. Minu kohatud muhulased on olnud väga sõbralikud, rõõmsameelsed ja heatahtlikud. Nüüd tuleb välja, et ka Tallinna naabrid on Pautsi jaoks pahatahtlikud ja kiuslikud. Kuidas küll mõnel inimesel siin elus ei vea.
t
to Kris/ 1. mai 2019 10:29
j
jorr/ 1. mai 2019 10:26
Tundub, et probleem on ikkagi Katrin Pautsis. Järjekordne hüsteeriline ja ilmselt ka seksuaalselt rahuldamata naisajakirjanik. Need lähevad enamasti 30+ vanuses hulluks.
e
enn/ 1. mai 2019 10:26
tundub et sa ei saanud nutis istuda.igati norm kui lapsedvahel ka õues käivad ja miskit peale jõlkumise millegagi tegelevad.ja pauts õiks ju kuhugi kolida,kui sealne elukorraldus ei sobi.vaba maa ja eraklikust pauks.
s
Siil/ 1. mai 2019 10:26
Praegu on sõna sõna vastu. Pauts peaks filmima tegevust, et enda maine nyyd puhtana hoida!
n
Noojaah/ 1. mai 2019 10:26
Kurje tädisid, keda häirib teiste inimeste olemasolu, leidub ikka. Üks selline kutsus politsei, et naaber ei lase magada ja peksab oma lapsi. Politsei murdis naabri ukse maha, vastu vaatas tühi korter. Siis saabus pererahvas suvilast ja neil oli ütlemist nii politsei kui naabri suunas. Kui isik kirjutab sõimukirju, kuid kardab suhelda, siis hakkab ta tasapisi ära pöörama.

k
krdimadis selline/ 1. mai 2019 10:24
kasaa sa ei vihjest aru et pörgatad oma palle valesse korvis
k
Kris/ 1. mai 2019 10:23
Kirjanikul on loomulikult rahu vaja. Ta peaks kolima.
m
Margot/ 1. mai 2019 10:21
Olen ise selles majas külaline olnud ja see pidev pallitagumine toimub seal üsna tihti. Mis aga häirib on nende äärmiselt ropu suudega poisikeste ropendamine. Hämmastav kuidas täismees seda tolereerib. See on lihtsalt valeamine! Saan Katrini pahameelest täiesti aru.
N
Haha/ 1. mai 2019 10:20
Neid kurje tädisid on meil kōigil lapsepõlves kohata tulnud. Kes ei lubanud muru peal lastel mängida, kes naerda kõva häälega. Neile sai vastu tavaliselt 10x päevas alt uksekella lastud ja korajunne uksemati peale pandud.
s
sirtsike/ 1. mai 2019 10:19
seal hakkab linnulaulu peale kaebama
t
Triin/ 1. mai 2019 10:16
Meie mängisme lastena pimedani õues rahvastepalli jms. Olid nii oma maja lapsed, kui naabrite lapsed ning rõõm lugeda, et ka tänapäeval lapsed õues mängida tahavad.
g
Gunnar Stahl/ 1. mai 2019 10:16
Korvpalliga pidev patsutamine võib ajada inimese hulluks küll, see tundub nagu hiinapiin kui tilgutatakse inimesele vett pähe. Minul patsutas naaber aastaid ........... järjekindlusega palli, kuid nüüd on ......... ära kolinud ja rahu jälle majas. Pautsil soovitan ka kannatust varuda, küll need patsutajad ka omad vitsad saavad. Teistele tahtlik närvidel käimine karistatakse eriti raskelt
k
/ 1. mai 2019 10:07
Ei tunginud keegi kortrisse. Koputati uksele! Pauits ise sees ja ei läinud vastu.

t
Tahab Rohkem Huumorit??/ 1. mai 2019 10:03
No ei tundu ka see Pauts eriti humoorikana
k
Kas sellel Pautsil endal lapsi üldse ka on või on ta selline sättumusega?/ 1. mai 2019 10:02
Pauts on nii vaene et ei suuda endale maatükki ja maja osta või? Vale elukutse siis valinud. Kes tahab rahu, see koligu maale elama.
a
ah/ 1. mai 2019 10:00
on ikka ahistajast naabrimees
r
rein/ 1. mai 2019 09:58
järjekordne naiste ahistamine. häbi olgu. see naabrimees tuleks vangi panna, kastreerida või muud midagi sellesarnast. las meie naisliikumine siis otsusta
e
ehh/ 1. mai 2019 09:57
tähelepanuvajadus, mida loodetakse saada matsi bravuurikaga.
k
kirjatöö vajab vaikust/ 1. mai 2019 09:56
Võiks ju kuhugi väiksele saarele kolida....(vist elaski mingi aeg?)aga ma olen kindel, et sellel inimesel tekib isegi inimtühjal saarel konflikt, sest krdi. linnud röögivad liiga valjusti.
z
Z/ 1. mai 2019 09:52
Lapsed mängivad õues, milline õudus. Istugu kodus ja vahtigu telefoni. Segavad siin erakut.
n
N53/ 1. mai 2019 09:51

h
H/ 1. mai 2019 09:47
No jah kui vajad privaatsust tuleb kolida paneelmaija 9 korrusele nurga korterise seal peale ühte kõrvalnaabrit ei sega keegi viskad paksu vaiba põrandale ja ei kuule kedagi alt noh vahest kajakad tambivad katusel
b
Bljahha Muhha/ 1. mai 2019 09:46
Võõral ei ole seadusliku õigust tungida üürilise elukohta ja oma vara ning elukohta kaitseks tuleb üürnikul pöörduda kohaliku konstaabli poole. Olen ise sedasi konflikti lahendanud ning politseist oli tõsiselt abi.
k
kes süüdi/ 1. mai 2019 09:40
kus reformierakond on.Otsige abi sealt
I
***/ 1. mai 2019 09:30
Inimene kuuleb hääli. See ei ole naerukoht. Keegi erapooletu võiks kontrollida, kust need hääled tulevad. Aga palun, ärge segage sellesse kommunaalprobleemi ühtegi erakonda (esialgu tegi seda Pauts) - jääge kommunaalsele tasandile. Poliitilist visisemist on praegu niigi liiga palju.

REKLAAM JA KUULUTUSED

reklaam@ohtulehtkirjastus.ee