Eesti uudised

VIDEO | Naiste tugi- ja teabekeskuse juht: Kuusiku jutt pole usutav

Televeeb, 30. aprill 2019, 22:01

183 KOMMENTAARI

j
ja sina/ 7. mai 2019, 15:41
noor,paks inimene,tegele oma asjadega.
N
!!!/ 4. mai 2019, 14:57
Nurka surutud r0ttki muutub vapraks, hulljulgeks ning agressiivseks.
m
maire/ 3. mai 2019, 20:22
Florian Hartleb - Vabaduse väljakul lapsevankriga skandaali tekitanud sakslane - Eesti 200
m
maire/ 3. mai 2019, 20:16
Florian Hartleb - Vabaduse väljakul skandaali tekitanud sakslane - Eesti 200
e
Eesti keel/ 3. mai 2019, 13:57
Stopp!Paganama kehakeel räägib,et ta pole poolteist aastat meest saanud....
m
Männik/ 3. mai 2019, 13:50
lõbutüdruk süüdistas ilma kohtuta Kuusikut.
h
Häiritu/ 2. mai 2019, 14:10
Mõtlen siin, miks peab nii olulist sõnumit kirjutama rindade peale, mis punnitavad kitsas särgis. Kas see pole seksuaalne vägivald sundida inimesi oma rindu vahtima?
p
Pendel/ 2. mai 2019, 12:36
Lisaks võiks saatesse kutsuda Pendli Pendli ,tema ütleks kohe ära , kes on kes. Lõbu oleks laialt.

t
tahaks teada/ 2. mai 2019, 08:02
kas kõigil neil arvajatel tuli meelde, et loosse on segatud kaks last, keda nüüd kõik kaaslased võivad näägutada- teie isa on.............
ä
äkki oleks tarvis / 2. mai 2019, 05:08
talle see Kadrioru puukallistaja saata külla, saaks tõe jälile, irw:)
h
...../ 1. mai 2019, 22:53
http://rahvuslane.ee/naiste-tugikeskuse-ja-euroopa-naiste-uhenduse-juht-eestis-on-ise-suuremat-sorti-vagivallatseja/
t
Tõde/ 1. mai 2019, 20:48
ei seisne sõnades usun- ei usu.usutakse kirikus, nagu rootslased ütlevad.
m
Madis/ 1. mai 2019, 18:16
On kahte sorti vägivalda. Vaimne ja füüsiline. Tihti saab alguse füüsiline vägivald just vaimsest vägivallast. Mina kannatasin vaimse vägivalla all ja ca 20 aastat. Ei olnud nagu kellelegi midagi öelda. Lõpuks tegi teise mehega veel tite ja mina maksin elatisraha selle eest, sest kohus otsustas, et oled abielus, siis ka kõik tited on sinu omad. Seega kahekordne vägivald. Ja jälle ei olnud kellelegi midagi öelda ega kurta. Peale lahutust terroriseeris eksnaine veel 7 aastat. Aga edu talle!
v
väike taks/ 1. mai 2019, 18:06
Vabariigi President kuulutas Ojasoo pühakuks. Ära solva presidenti, ära kahtle tama ilmeksimatuses ja tema pühakutes.
a
aga/ 1. mai 2019, 17:32
avaliku tegelase eraelu ongi avalik!
v
väike taks/ 1. mai 2019, 17:29
Mehi ei peagi kaitsma. Mehed on kogu maailma õnnetus ja nad tuleb nii kiiresti kui võimalik kogu maamuna pealt hävitada. Ainult naised peavad jääma. Siis oleks maailm üks ilus roosamanna.

v
väike taks/ 1. mai 2019, 17:27
Tõepoolest on vist mingi suur õõvastav oravate saladus pinnale ujumas. Elame, näeme. Kui jäätükk on lahti murdunud, siis kaua teda enam kinni ei hoia.
v
väike taks/ 1. mai 2019, 17:24
Jürgen Ligi tuletas seda naistele Riigikogu saalis korduvalt meelde.
m
Muigega/ 1. mai 2019, 17:23
Sellise vaatepildi kohaselt võib raudselt öelda, et ..., ..., ...
v
väike taks/ 1. mai 2019, 17:20
Lisaks kehakeele ekspertiisile tuleb teha veel vee katse ja kaalumise katse. Mõlemad olid kindlad katsed inkvisitsiooni arsenalis. Lõpuks võib ikkagi tuleriidal ära põletada, sest Jumal teeb lõpliku otsuse taevas. Ajakirjandus ja kehakeele eksperdid nõuavad, et Kuusiku eksnaine ja lapsed teeksid läbi samad katsed. Tõde on ülim. Kuidas hindab kehakeele ekspert J. Ligi kehakeelt. Verbaalset agressiooni on ta korduvalt naiste suhtes kasutanud ja seda avalikus ruumis.
k
Kuule juht/ 1. mai 2019, 17:17
Pekske vajalik tunnistus Karinilt välja, kõik inkvisitsiooni võtted lubatud. Mõni naine punnib kauem vastu, aga kus ta pääseb "heasoovijate" pressingust. Aga kui juht ise nõiajahti ettevõtta järgmisena , siis teemat ei hakata iialgi menetlema, kuna mees ilmselt tallaalune. Sellistel füüreritel tavaliselt nii on.
o
1. mai 2019, 16:46
Ok. Hakatakse uurima naist ja selgub et tal nö tundeprobleemid. Mis edasi? Kas me otsime praegu põhjuseid millal kellegagi vägivaldne võib olla. Või mida
p
1. mai 2019, 15:57
päris kasimatu ja lohakil olekuga naisterahvas.sellise juttu küll tõepähe võtta ei saa.
m
Marta/ 1. mai 2019, 15:54

o
Otu/ 1. mai 2019, 15:18
Arvan,et peaks korraldama uued valimised, milledest võivad osa Võtta ainult "inglitest" Refid" ja sotsid Teised kurjamid tuleks ära keelata!
j
just nii/ 1. mai 2019, 14:17
küllap varsti leitakse järjekordne inimene, keda risti lüüa. Pangu teised erakonnad valged kampsunid selga, siis on kõik korras.
r
Riho/ 1. mai 2019, 13:07
Tugikeskuse juht,kes teavitab avalikult kogu rahva ees,et luges telerilt mehe kehakeelest välja agressiivsust.Hoidku jumal meid selliste soolapuhujate eest.Tunnen sügavalt selle tugikeskuse abipalujatele kaasa.Tahaks väga tema enda tausta teada.
a
AASTA/ 1. mai 2019, 12:40
Rikkuda võib ära teise inimese terve elu, vastu valekaebajaL AINULT üks aasta.
p
pensionär Peep/ 1. mai 2019, 12:38
kurat küll - naine palus nende pere rahule jätta ja ikka jätkab keegi targutaja jorutamist , kui krdi alatult võidakse siis nüüd veel käituda? pange suu kinni juba!
m
mölavaba/ 1. mai 2019, 12:25
p
Pillele / 1. mai 2019, 12:22
sa oled https://www.ibs.ee/inimesed/pille/ finantsjuht ja Eesti 200 erakonnas? Mis haridus sul on , et sa juhid inimeste suhteid ja analüüsid?
k
kiku/ 1. mai 2019, 12:21
Mis teha, kui endal pole keha ,ainult keel!

k
kiku/ 1. mai 2019, 12:17
Õigus, vanamemm. Palk ju jookseb ,tööaega tuleb sisustada,ega ometi tööga.
k
kiku/ 1. mai 2019, 12:12
Ega Kõik me kipume sildistama ja kohut mõistma.Enne hukkamõist ja alles siis uurimine.Sõna sõna vastu. Ootame parem uurimise tulemuse ära.Nii mõnelgi oli kole kiire ministri tagandamisega.See on hirm.Kui süüdi, siis karistage.
m
1. mai 2019, 12:09
Mees on ise looduse kroon, katsja ja vastutaja. Hale vaadata kui mees mängib beebit. iuuu
n
1. mai 2019, 12:07
Need hirmu all olevad naised, vägivaldse mehe naised hoiavadki suu kinni, kardavad aina vigu teha, et meest mitte vihastada. Kuid pole kasu, peksja leiab ikka midagi. Käi kasvõi kikivarvul, see ei aita.
a
1. mai 2019, 12:04
Aga sellised asjad ongi näha, selleks ei pea selgeltnägija olema.
e
Elukutseline Setu/ 1. mai 2019, 11:53
Jälle üks selgeltnägija, kes ilma igasuguste tõenditeta teeb otsuseid ja ütleb oma hüper-sensitiivset võimete alusel kes on süüdi ja kes mitte. Kes on usutav ja kes mitte. Imelik, et sellist laimavat soga väljaande avaldavad. Kas see pole mitte vastuolus ajakirjandus eetika põhimõtetega?
h
hmm/ 1. mai 2019, 11:44
Jätke inimeste era elu rahule.
u
uisk/ 1. mai 2019, 11:36
Mis viidet! Mina lihtsalt usun, tema kehakeele järgi.

n
ns/ 1. mai 2019, 10:31
Teadlikult valekaebuse esitajat karistatakse karistusseadistiku järgi rahatrahviga või üheaastase vangistusega.
v
vanja/ 1. mai 2019, 10:29
ei kogu see nõiajaht on , et refi mustad teod maha matta . lubas ju Kuusik kõik interneti sigadused mis rahva vastu toime pandud avalikustada
n
naine/ 1. mai 2019, 10:26
jõudu prouale oma pere kaitsmisel, kõik teised teavad ju paremini, kuidas tema elu korraldada, neil abistajatel ehk ründajatel ei tasu naisi poolearulisteks pidada
c
castro karabiin/ 1. mai 2019, 10:22
Kes järgmine on? Ja mis teemal kõlakat ette valmistatakse? See on küsimus.
h
hmm/ 1. mai 2019, 10:20
Ei tunne neid inimesi ja kedagi uisapäisa süüdistama ei kipu, aga see jättis küll kummalise mulje, et mees isegi ei mäleta kus tema oli kui naine käeluu murdis või kuidas ta sellest teada sai…. selline asi ei ole ju väga igapäevane. Hindan puhtalt enda kogemuste põhjal - olen ise selline, kes ei mäleta mis kell ma eile töölt koju jõudsin või millises kleidis mingil üritusel käisin, aga lähedastega juhtunud õnnetused ja see kuidas mina neist teada sain püsivad meeles aastakümneid. Või siis ei olnud ta juhtunu ajal üldse koos selle naisega? Aga miks ta seda siis ei öelnud? ….
l
Loviisa/ 1. mai 2019, 10:08
Ära aja udu! kui Sina lasksid ennast peksta ja ei julgenud kaevata, miks sa arvad, et Kuusiku naine samaloll on????Ta ütles ju selge sõnaga, et jätke nende pere rahule, mees pole vägivaldne.Ega ainsaka lahkumineku põhjuseks ole siis peksmine, ma võin ka mõne luuletuse või maali pärast kakelda pisarateni ja kodust jalga lastaÄra võta enda järgi!!!
k
kas/ 1. mai 2019, 10:07
ainult 1 inimene siin kommentaariumis saabk asjast aru
a
Anton/ 1. mai 2019, 10:07
Kõik need sildistajad, eriti ajakirjanikud võiksid mäletada "rongaema". Lugesin kunagi Hr. Tammeri kirjutisi mõnuga aga kus ta nüüd on?

u
uskumatu / 1. mai 2019, 10:06
kui palju on siin kommentaariumis ekre ja vägivalla pooldajaid, kummalgi pole tänapäeva eestis tegelikult kohta
s
selleks/ 1. mai 2019, 10:03
ei pea isegi spetsialist olema...
t
tibu/ 1. mai 2019, 09:57
naistevastane vägivald, nii kodus kui ka mujal, väheneks kohe kordades kui naised peaksid meeles kolm sõna : hoia suu kinni.
m
mann/ 1. mai 2019, 09:49
See jutt seal teles ei tundunud ka usutav. Kui meil on olemas sellised kehakeele eksperdid, siis milleks veel kohus üldse vajalik on??? Absoluutselt ei poolda ma vägivalda, aga see tuleb enne ikka tõestada!?
k
keda uurida/ 1. mai 2019, 09:48
Tegelikult tuleks uurida seda naist,kes kaks korda mehega abiellus,tundes mehe iseloomu.Naisel võivad olla endal suured tunde probleemid,kui ta tahab abielluda kaks korda vägivaldse mehega.Enne tuleb asi selgeks teha,kui kedagi hukka mõista.
m
Midagi väga halba on toimumas/ 1. mai 2019, 09:44
REF-idel ja Sotsidel on surmahirm ja nad on äärmiselt agressiivsed ja ettearvamatud. Nad on rahva selja taga teinud midagi väga koledat, mida püüavad mistahes hinnaga varjata.
m
1. mai 2019, 09:37
Miks ei mahu? Sa lihtsalt ise jätsid mehed mainimata. Seadus kaitseb mehi samamoodi ning vägivalla korral saavad nad vastavat abi. Nõus aga et me ei kuule nii sageli sellest et naine meest peksab. Aga kui mehed selle probleemi ajakirjandusse tooksid siis kuuleks.
v
Vihavabapresident/ 1. mai 2019, 09:28
Tundub et enam ei ole inimestel suud peas või hoopis mälu on lühike, et peab spikri oma sõnumiga pluusile trükkima.. enne president, nüüd muud kallistajad järgi.

s
sellised/ 1. mai 2019, 09:19
s
Seger/ 1. mai 2019, 09:11
Kaitseme naisi,lapsi,loomi,puid igasugu putukaid mutukaid aga kelle eest ? Aga mehed siia nimistusse ei mahu?
j
Jüri/ 1. mai 2019, 09:03
Tugikeskuselt tahaks avaliku arutelu ojasoo juhtumi kohta antud kaasusega võrrelda,ühepuhul oli tegu RASEDANAISEGA,teiseljuhul küla ja tugikeskuse vaadeldava keha HINNANGUGA,KUULDUSTELE?
o
on tore/ 1. mai 2019, 09:01
igsugu meil´id saavad vabalt kirjutada asjadest millest nad midagi ei mõika...
k
Kehakeele spetsialist/ 1. mai 2019, 08:55
Uskumatu Ringvaate taseme langus kui on pool valitud ja teise poole tümitamine pakub rahuldust. Kutsuge järgmine kord sensitiivid ja nõiad ja selgeltrnägijad sinna tooli peale ... Häbi teile, korraldate laimu "kehakeelte ekspertidega"!
d
dr.Mengele/ 1. mai 2019, 08:54
Pagan võtaks!Ott Tänak pani vist ka jalaga tou oma kallile Yarisele?Tsopp!Ei,ikka stopp!On ju vihavaba päev-sõitke luudadega,myass
s
1. mai 2019, 08:54
See et sandri mõtet laigivad nii paljud! Emotsonaalne mees ei suuda enam! Kas emotsionaalseks köetud mees ka siis äsaks kui oht peksa saada? Ehh teie. Meil siin kõva argument lendab ringi et mujalt tulijad peksavad naisi ja et kultuurid ikka nii erinevad. On ikka või?
m
mida veel/ 1. mai 2019, 08:52
Olgu selle kehakeele asjatundja ülejäänud jutuga kuidas on,kuid sõna "suitsiid" hüppab lausa näkku. Urgitseda,õpetada,lahata üht persooni avalikult(kelle kaitsega ta peaks tegelema),teadmata tagamaid ja temalt luba küsimata on asjatundmatuse kõrgem pilotaaž. Ma ei tea,kuidas ma ema ja vanaema,abikaasana käituksin,kui kedagi minu lähedastest selliselt kogu ilma ette tiritaks. Kõigepealt aga kaitseksin lapsi,kes selles nõiajahis,paistab et ei huvita ühtki "tarka".

a
aga/ 1. mai 2019, 08:49
miks president käskis rahval Ojasoole andeks anda,Kuusikule mitte...
p
pole mitte, / 1. mai 2019, 08:36
sest perel on tavaliselt lapsed ka. KAS pole mitte meessoost lapsed ise need kõige rohkem solvunud,kui isa lollusi teeb. Isa muutub siis kohe nime poolest vanameheks!
o
mõni mees/ 1. mai 2019, 08:34
on kainena kukupai, aga purjuspeaga on selline tigedik, et annab olla. Eks kunagi soovitati naistel ju mehele alkoholi pakkuda, et näha mis juhtub: kas laulab kui linnuke, jääb ruttu uniseks notsu tüüpi või muutub kurjaks koeraks ja on valmis igaüht purema, kes ette jääb. Kui sa oled õppinud ülikoolis, siis on kõik variandid ette jäänud, neist kurjadest hoia heaga eemale, mis sest et kainena poiss kui kompu.
j
jaanis/ 1. mai 2019, 08:33
kas politsei ei peaks jälgima seadust ja toimetama seaduse järgi,või asuvad mõned väljaspool seadust ja täidavad vaid imelikke tellimustöid .Sellised peaks küll politseist kohe kinga saama ja uurimise alla minema!
k
küüditaja/ 1. mai 2019, 08:24
40-dal olid sellised näpuga näitajad, tibladele piisas, kui selgus , et naised saunas rääkisid
v
1. mai 2019, 08:24
viisid inimese enesetapu aareni
a
anka/ 1. mai 2019, 08:24
Täitsa õige jutt,mis siis ,et olen naine.Kuni 40aastaste naisteni välja on valede arusaamadega kasvanud põlvkond.Kahju meestest.
t
1. mai 2019, 08:19
To 07.51. Kuulu järgi on slaavitaridel kordades ägedam temperament, lisaks hingele. Kõnni ettevaatlikult😉

a
anka/ 1. mai 2019, 08:18
Igaühel oma elu,mida te pressite.
l
lugeja/ 1. mai 2019, 08:12
ainult sinu jutt on õige mine selgeltnägiasse
t
Tiit/ 1. mai 2019, 08:05
Ojasoo on ju presidendi lemmik, tema kohta ei tohi midagi öelda.
e
Ei ole kuulnud/ 1. mai 2019, 07:52
Et see tädi oleks ojasoo ohvri kaitseks välja astunud
s
Siim/ 1. mai 2019, 07:51
Vanamemm sinu jutt on väga õige... Enam ei julge naistega suhelda siis oled juba ahistaja..
t
1. mai 2019, 07:51
Tänan ei, pigem siis juba slaavitarid. Neil on vähemalt hing sees.
k
kristi/ 1. mai 2019, 07:49
Pagan on ju eest 200 liige ja kõigi eesti pooldaja. misseal veel tahta.
j
Jaak/ 1. mai 2019, 07:49
Kurjuse võit. Reformi laimukampaania viis tubli mehe tagasi astumisele. eesti kaotas võimeka ministri

v
Vaata nüüd mode/ 1. mai 2019, 07:48
Enne sa kustutasid mu terve kommi nüüd lasid osade kaupa läbi häbi häbi
s
Selleks on/ 1. mai 2019, 07:47
i
Ilma keskita/ 1. mai 2019, 07:46
Ei ole kaja võimeline toimivat valitsust kokku panema
k
Kristi/ 1. mai 2019, 07:45
Manages Naiste Tugi- ja Teabekeskus and Pille Tsopp-Pagan Eesti200. Eesti 200 , no millest me räägime. EKRE vastane ju. saaks materdada nagu jõuaks. Oleks eesti 200 tegelast süüdistatud,kaitseks ta oma suure rinnaga teda.
k
Kogu see nõiajaht/ 1. mai 2019, 07:44
On ikka selleks et reff võimule aidata
v
vanamemm/ 1. mai 2019, 07:44
Lisan veel, et meestel pole enam mingeid õigusi---paljud naised (ei räägi siin antud juhtumist) on kodus pesuehtsad fuuriad, vinguvad seni kuni mees kaotab enesevalitsuse. Siis tõmmatakse minema, lapsed kaenlas ja kaeveldakse poolele maailmale, siis pole isa tunnetest sooja ega külma, ainult mehelt saadav raha on tähtis. Naised võivad esitada näiteks tööl ahistamissüüdistuse, kui kangesti himustab meesjuhti, kuid too talle tähelepanu ei pööra. Olen ise naine, vanaema, vanavanaema kuid olen elanud oma elu lahtiste silmadega ja kahjuks pean tõdema suguõdede nördimapanevat käitumist.
e
1. mai 2019, 07:44
Eestlased on väga usklikud.Nad usuvad, et inimene on süüdi.Nad usuvad, et e-valimised on õiglased.
n
Nii on/ 1. mai 2019, 07:43
Kogu selle loo point on oravate soov lüüa kiilu ekre ja keski vahele sest ilma keskita ei suuda kaja toimivat valitsust kokku panna.Aga isu peaministri tooli järele on suur

1. mai 2019, 07:40
Ikka on hea et seadus keelab inimeste kallal vägivallatsemise olgu nad abielus või mitte ja sellega sekkub. Kui me nii ei mõtleks siis me ju õigustaksime vägivalda.
s
Siim/ 1. mai 2019, 07:39
Miks ei lasta minu kommentaare läbi ......?
s
See on alles agoonia enne hirmast lõppu/ 1. mai 2019, 07:38
Tulemas on veel hullem, nüüd hakatakse paljastama peidetud keisse ja seda hüsteerilist sekisa annab ära kuulata!
j
just/ 1. mai 2019, 07:35
ja hagi aluseks saamata jäänud ministripalgad + tekitatud moraalne kahju (ja seda on palju) igalt meedia väljaandelt. Mitu Kuusiku järeltulevat põlvkonda ei pea sissetuleku pärast pingutama. Soovin Kuusikule edu ja vastupidamist.
t
tugikeskuse vundament/ 1. mai 2019, 07:35
s
Seeasi/ 1. mai 2019, 07:35
Küll see ringvaate saatejuht on õel naine ERRi töötaja siis selline
1. mai 2019, 07:35
☺ kindlasti ei meeldi neile kõikide juures lõik. Aga seni kuni sa neid ei löö on kõik ok. Kõnni julgelt😉
v
vanamemm/ 1. mai 2019, 07:33
Ah, et nüüd jätame rahule, kui nii naise kui laste elu on üldsusel järada. Juba proua "kaitsja" räägib ka suitsiidiohust. Kui see naine siiani pole ilmselt sellele mõelnud, siis nüüd võib hakatagi mõtlema. Nii hävitatakse inimene ja tema elu. Priit Kuusk küsis ka AK,s lootus hääles Kiigelt, et äkki nüüd ometi loobub Keskerakond EKRE, ga koostööst? Positiivset vastust ta ei saanud ja siis räägime ajakirjanike erapooletusest: Kardan, ega oravad ja nende suuvoodrid jäta----leitakse järgmine EKRE minister või ministrikanditaat, kelle eraelus urgitsema hakatakse ja lõppu ei näi tulema.

j
jumal/ 1. mai 2019, 07:32
Pille Tsopp-Pagan: miks naised ei mahu justiitsminister Reinsalu maailmapilti? (EP 26.01.19)Küsimus Paganale MIKS MEHED EI MAHU SINU MAAILMAPILTI???
t
to 22:37/ 1. mai 2019, 07:32
Rüütli kohalt kangutamiseks võeti mängu isegi tema lapselapsed - tekitati "Kadrioru teismeliste joomingu skandaal". Mitte keegi ei vabandanud. Miski pole püha. Miljoni elanikuga ussipesa.
v
1. mai 2019, 07:32
Vist sellepärast et praegu teemaks et mees vägivaldne. Ja oleks imelik kui naise kallal vägivallatsetakse räägitakse sellest et ise süüdi et sai, nagu sina tahaksid. Muide kas tööl lähed peksma kui keegi "annab põhjuse".
m
Ma / 1. mai 2019, 07:32
ei lasku kunagi nii madalale, et hakkan oma vägivaldset naist meedias süüdistama.
j
Johaidii/ 1. mai 2019, 07:28
Selline juht siis vöi tema luges kehakeelest et mees valetas mul polnud vaja midagi lugeda ta valetas kaamera ees tervele eestile et kuigi naine ei tunnista mees on igal juhul süüdi.
n
Naised/ 1. mai 2019, 07:26
saavad alati seda, mida nad tahavad.
t
toasein/ 1. mai 2019, 07:24
jah ja lärm on nii meeletu, et naabrid ei suvatse politseid kutsuda. Lihtsalt kuulavad seda pealt ja kannatavad kõrvatroppide all. Vaesed naabrid! Või käisid ka naabrid peksule kaasa aitamas ja nüüd salgavad.
m
Mulle/ 1. mai 2019, 07:23
küll tundub, et see pagan tunneb ennast hoopis jumalana. Kohe nii tark, et teab kõike ja kõigi kohta? Kas arvab, et ise on eksimatu? Tead, pagan? Ideaale ei ole, ega kunagi tule. Ära sina ka kelgi oma "teadmistega"!

m
mmh/ 1. mai 2019, 07:22
Eestis ei lasta vigadest õppida ja uut elu alustada. Inimesed on nii õelad, mõnuga keeratakse teisele s i...
j
Ja / 1. mai 2019, 07:19
E-valimiste usaldusväärsuse jutt on usutav?
t
1. mai 2019, 07:17
Ta ju ütles, et on raske tõestata ja kui ei tõestata on ikkagi süüdi.Tõeline nõiajaht.
a
Arvamus/ 1. mai 2019, 07:16
Kuipalju Teie hoolealustest on abielus? Kas nendega on soovitud abielluda. Paljudel juhtudel minnakse kellegi juurde vägisi ja ei märgata õigel ajal lahkuda.
m
mis/ 1. mai 2019, 07:16
suitsiidi jutt.Kas nii suguseid soovitusi antakse...See teabekeskuse juht rääkis järgnevast suitsiidist.
k
kuulasin ka/ 1. mai 2019, 07:14
ja nägin.Aru ei saanud,kas soovitas isegi suitsiidi.Kas nii neile ohvritele soovitataksegi
t
to meil/ 1. mai 2019, 07:14
igati nõus Sinuga. Neid kehakeele "eksperte" on ilm täis. Aga kui selgub, et polegi peksnud siis saab Kuusik küsida maine hävitamise eest sadu tuhandeid, võttes rahalise kompensatsiooni algsummaks kaotatud ministri töö ja kuupalga. Uskumatu on vaadata seda saagat, kuidas aetakse inimene vardasse ilma igasuguse kohtuotsuseta. Ja põhikisajateks on inimesed, kes ise ei ole mingid priiuseetalonid. Sellele tädile võin ma ise koolituse teha suhtevägivalla teemal - elu peksuga, peksuta ja peale seda.
e
Ei / 1. mai 2019, 07:04
ole sellistel inimestel häbiraasugi

M
Miks kunagi ei räägita MEIE NAISTEST ,,ET NAISTE KODUS KÄITUMISE PÄRAST TÜLI ALGAS/ 1. mai 2019, 07:01
MIKS tugikeskuse ja teabejuht ISE Valetab ja süüdistab mehi ?
k
Ka/ 1. mai 2019, 07:00
s
1. mai 2019, 06:57
Sain aru, eesti naistest tuleb ringiga mööda käia. Kunagi ei tea, mis jälle ei meeldi ja võimalike tagajärgi oleme viimastel päevadel kõik näinud.
n
naine/ 1. mai 2019, 06:44
hoidku sellise juhi eest, endal kiri vägivalla vastu rinnal aga ise vägivallatseb mis kole, paluti ju pere rahule jätta aga ei, hullem kui NKVD - tunnista üles et valus on äärmiselt inetu saade oli, saate tegija üle ei imesta, temast olen ammu aru saanud, et empaatia keskus puudub aga see tugikeskuse juht oli j-u- b-e, isegi kui mees oleks vägivallatseja oli see ikkagi liig mis liig nagu tankiga lastest üle sõitmine
k
kehakeel/ 1. mai 2019, 06:38
Küll see kisa on ära tüütanud.
a
arvamus/ 1. mai 2019, 05:56
Süvariik ei vaja enam politseid, prokuratuuri ega kohtuorganeid - tuleb tädike ja lähtudes kehakeelest asendab kõiki kolme instantsi.
m
meil/ 1. mai 2019, 05:31
On ikka tore riik. Mingi notsu lastakse kuskilt liikumisest teleekraanile, kes siis paneb inimesele süüdistuse paljalt kehakeele järgi. Fantast, mida järgmiseks?
p
pagan / 1. mai 2019, 04:59
on ise kodus vägivallatseja.

a
1. mai 2019, 04:49
Abielu on kahe inimese vaheline asi ja teistel pole sellega pistmist! Kellele seda ministri kohta vaja oli ?
s
Sander/ 1. mai 2019, 03:51
"Kuusiku jutt pole usutav"-sellise oletuse väärtus on NULL, TÕESTA!!! Kalkun arvas ka, et munes, aga paraku tulemus polnud munemine. Teiseks, pole grammigi vägivalla pooldaja, kuid naised on SUURMEISTRID keretäit norima. Pidev targutamine/irisemine/vingumine ajabki emotsinaalsemal juhtme kokku ja moor saabki kolaka.
e
Erik Weisz aka Harry Houdini/ 1. mai 2019, 03:40
Kus on allikakriitika? Loogika? Kus on faktipõhine materjal? Tunnistajad? Ametlikud uurimis/menetlustulemused? Jne... Ajakirjanduseetikast, seadustest pole mõtet üldse rääkida. Järgmine kord paluks saatesse mõni tuntum silmamoondajast hiromant või veiderdajast fakiir kutsuda. Las kuulutavad, eesti rahvale, absoluutset tõde, kohvipaksu ja ruunide pealt. PS. Koolnu kondid ja taldriku keerutamine ei teeks samuti paha.
t
to Mari/ 1. mai 2019, 03:13
Kõik õige, aga milleks juurde lisada " eestlane " ? Glo.balist pole eestlane, glo.balistil pole rahvust.
S
!/ 1. mai 2019, 02:08
Siis võib iga naine kasvõi kättemaksuks valetama hakata, kes neid mehi kaitseb kui niikuinii süüdi mõistetakse?
m
Mis?/ 1. mai 2019, 02:02
Naine ütleb, et pole olnud ja mingid tolkamid mõistavad süüdi, kus kohas me elame!!!???
m
Mari / 1. mai 2019, 01:52
Ja siis öelda, et eestlased ei usu. Usuvad ja kuidas veel, faktideta ja õigusorganite uurimiseta. See kadalip peab algama õigusorganitest, ja kui süüdi, siis meedia "pekstab". Kui on tunnistajad, siis tuleb need samuti avaldama. Hetkel ehtne nõiajaht, olenemata sajandist.
l
1. mai 2019, 01:51
Loodan, et selline avalik ja alusetu süüdistamine maksab sellele naisele ja tema liikumisele valusalt kätte!

k
kuise mi grant/ 1. mai 2019, 01:39
n aist p õletas pold mingit k isa
i
irw/ 1. mai 2019, 01:30
see nn. õigus on ju sinu lemmikute liberite ja sotside kirjutatud, niiet ära ulu siin enam
s
1. mai 2019, 01:25
Sinu tädi? Miks nii kuri oma sugulase vastu?
t
To Hgf/ 1. mai 2019, 01:24
Keskajal kah uuriti ja uputamise kaudu-kui uppus, oli süütu
p
Poliitkasvatuse tund/ 1. mai 2019, 01:22
Lugeja - inimene võiks valida, mida tasub lugeda ja mida mitte, kohustuslik oli kommunistide ajal
v
võrdlevat materjali/ 1. mai 2019, 01:19
Otsige ülesse/laenutage/lugege läbi, suurepärase juudi kirjamehe Anatoli Rõbakovi, osaliselt autobiograafiline romaan "Arbati lapsed". Jälgitakse Moskva südames Arbatil üleskasvanud 20-aastaste noorte inimeste elu ja käekäiku 1933.-34. aastal... Raamatus kirjeldatakse suurepäraselt, kuidas analoogne/riiklik massihüsteeria masinavärk/nõiajaht käima tõmmatakse ja kuidas seda töös hoitakse...
l
Levinski/ 1. mai 2019, 01:18
Kas tal on ka teine option?
t
1. mai 2019, 01:17
Tegelikult pererahvas hoolega seda varjavad, ainult naabrid seina taha lärmi peavad ära kannatada

t
tädi ???/ 1. mai 2019, 01:13
t
tegelikult/ 1. mai 2019, 01:01
teavad kõik reffidest ja sotsidest pealtnägijad, kes akende taga luuravad, et vägivalda kasutatakse seal peres ohralt. Mis sest, et pererahvas ise vägivallast ei tea midagi. Tavaliselt ongi see, et tahetakse näha seda, mida soovitakse näha.
p
Pille Pagan/ 1. mai 2019, 01:01
n
no pagan võtaks/ 1. mai 2019, 00:58
kui nn ohver on ette ja taha kinnitanud, et jätke me pere rahule, mis te veel piinate neid.
h
Hmm/ 1. mai 2019, 00:47
Kuidas saab see vägivallatseja end ühiskonna ja enda silmis vigu leevendada, kui ta ei soovi olla igavene peksukott ja sisimas kahetseb tegu ning soovib ennat muuta?
u
usun/arvan või tean.../ 1. mai 2019, 00:27
Mõned nopped: - et juhtum on teatud määral uskumise küsimus - - kriminaalmenetlus võib lõppeda tõendamatuse tõttu - - Äärmiselt positiivne on see, kuidas meedias ja sotsiaalmeedias on juhtunut käsitletud - - midagi teame ka meie läbi taustajuttude - - Võimalus suitsiidiks on selgelt olemas - Formaalloogika ütleb, mida saab järeldada, lähtudes üksnes väiteid väljendavate lausete vormist... Selles tapeedis ei ole mõtet isegi formaalloogika poega otsida, rääkimata millestki muust.
n
NUF/ 1. mai 2019, 00:01
e
Ehh/ 30. aprill 2019, 23:59
Mis usutavusest, need vihaorganisatsioonid räägivad, keegi ei pea kriminaalõigusest lähtuvalt enda süütust tõestama ja kedagi ei saa süüdimõista, ilma kohtuotsuseta.

p
Peksaks mõlemit/ 30. aprill 2019, 23:55
Kui naine ütles ja ütleb ka edaspidi, et tema kallal pole mingit vägivalda kasutatud, siis jääbki ju nii.
p
Proovin uuest, sest minu sõnavabadust püüb õht_uleht piirata/ 30. aprill 2019, 23:52
Ka keskajal teadsid kõik, kes on nõid - ehk mittemidagi ei ole muutunud. Ilma uurimiseta inimest süüdi mõista ei ole just väga tark tegu.
j
Jüri/ 30. aprill 2019, 23:52
Usun, et nendele naiste- ja sõnavabaduse "kaitsjatele" tegelikult ei ole konkreetsest naisest ja lastest sooja ega külma, kuna läbi ekraani juba räägitakse suitsiidi võimalusest (sellise nõiajahi tagajärjel). Neile on põhiline - EKRE-t tuleb kahjustada ja nende ministreid halvustada...
v
vanaema/ 30. aprill 2019, 23:49
No on alles välja otsitud "targad" ja selgeltnägijad ning kehakeele eksperdid. See, mis viimastel kuudel Eestis sotside juhtimisel toimub, on äärmiselt jube. Sellises olukorras pole me olnud ka jubedal nõukogude ajal. Valetamine, süüdistamine, vassimine, viha õhutamine jne-see on ajakirjanike tegevus viimastel kuudel. Kui püütakse natukegi korrale kutsuda, siis on see ajakirjanduse piiramine. Kulla ajakirjanikud, lugeja on ka inimene, sääske meid oma sopast. Ma saan aru küll, et selle sõnniku laotamise eest makstakse hästi, aga jäägem inimesteks!
k
Kuule juht/ 30. aprill 2019, 23:47
Aga eksabikaasa jutt, kes nimetas asja laimuks? Või riputame inimese võlla turumuttide lõhverdamise peale?
2
23;44/ 30. aprill 2019, 23:46
Oled ise tunda saanud,et tead?
t
Tõde/ 30. aprill 2019, 23:46
on see, et see tädi on ise oma tütart aastaid terroriseerinud. Kus tegijaid, seal nägijaid.
t
Tim/ 30. aprill 2019, 23:44
Eksperte tuleb nagu vändrast saelaudu kõik teavad ,et hr.Kuusik on väivaldne ainult kes ei tea on pr.Kuusik.

t
Toxic Masculinity/ 30. aprill 2019, 23:40
Austet Toivo, mul on võlukliitоr mis oskab ennustada kas vȁgistasid mind või mitte. Võlukliitоr ennustab sulle paremat vanglavabamat tuleviku kui maksad ennustamise eest. Kas saame kokkuleppele?
j
juudi katekismus/ 30. aprill 2019, 23:39
".Peamine võte on süüdistamine!Las nad püüavad õigustada.Kes aga püüab õigustada,on juba ise poolenisti süüdi!Kui tekib võimalus,viige vastaste tegevus poliitilisele platformile,kandke neist ette anonüümselt ühiskonnavastases tegevuses ja sabotaazis.Provotseerige neid riigivastasteks sõnavõttudeks,ning seejärel hävitage nad riigivõimu abiga."
v
VTK normid/ 30. aprill 2019, 23:32
Varsti tuleb siia kommentaariumisse niikuinii keegi pahatahtlik inimene, kes kirjutab et miks me sellise tädi juttu üldse kuulama peame, et vaadake videot, et sealt on nähtub ilmekalt et ta ei saa iseendagagi hästi hakkma - enda kehakaalu ja ümbermõõdu kontrollimisega.
o
oeh/ 30. aprill 2019, 23:27
kallutatud err on järjekordselt tassinud stuudiosse mingi tädi sallijatele sobivat muinasjuttu veeretama
e
ehk siis:/ 30. aprill 2019, 23:24
v
Vait-naine/ 30. aprill 2019, 23:24
Naine-olgu-vait-ja-kasvatagu-lapsi!-Mis-õigusi-kohe-tulevad-moslemid-siis-hakkab-asjad-paika-loksuma.
t
teate, ma ka usun,/ 30. aprill 2019, 23:23
et kui tal õnnestub tõestada, et koduvägivallasüüd tõesti ei ole, siis suulistest vabandustest ei piisa.
&
30. aprill 2019, 23:16
"Võimalus suitsiidiks on selgelt olemas," Ajakirjanike ajujaht võib lõppeda lausa kurvalt ja kes siis selle vastutuse omale võtab?

õ
Õudus, mis lastega tehakse selles loos/ 30. aprill 2019, 23:06
Aga selle pere lastele tehtud ülekohus on ikka jube. Ja see nimetab ennast tugikeskuse juhiks??? Õudne kui mõni laps selliste kätte satuks.
k
kodanik/ 30. aprill 2019, 23:04
e
Ema ja vanaema/ 30. aprill 2019, 23:03
Kuulge tugijuht, teie uskumised või mitteuskumised ei huvita kedagi sendi eest. Võtke ja lugege EESTI Vabariigi PÕHISEADUS läbi, siis saate teada, et siin riigis on SIIANI süüdi või mittesüüdi otsuse tegija kohus, mitte teie "tugikontor" Te olete selle pere lastele teinud jõhkralt liiga. Kuidas nemad teie esinemist kuulates ennast tunnevad?? Häbi peaks teil olema nende laste ees!!!
j
Juku/ 30. aprill 2019, 22:58
Ma olen õnnetuse tõttu 2 korda jalaluu murdnud ning 1 korra varbaluu, lisaks ka 2 korda käeluu. Lihtsalt mõnega juhtub rohkem õnnetusi ja kondid on ka nõrgad. Kui mulle antakse miljon eurot, isegi siis ei hakka ma valetama et naabri Kaja lõi mul need luud puruks.
r
rein/ 30. aprill 2019, 22:55
sama võiks ka teise poole kohta öelda, võlts. nii et võta kinni, kellel õigus
b
baphomet/ 30. aprill 2019, 22:50
Kuniks tõendeid ei esitata, pole mõtet plõksida niisama. Stroomi ranna nn. kiviloopimisorgia puhul ka mõisteti hukka see vassistirahvas.
s
selgeltnägija/ 30. aprill 2019, 22:50
ülekaaluline ja kibestunud olekuga, lohakalt riides, probleemse minevikuga naine.
a
Aga mis on õigustus?/ 30. aprill 2019, 22:49
Et üks naisterahvas trenni ei saa mindud? Kas ka koduvägivald?

s
Scaramanga/ 30. aprill 2019, 22:49
Kes on Meeste tugi- ja teabekeskuse juht ? Nende organisatsioonide eelarved peavad olema võrdsed, muidu on tegemist soolise diskrimineerimisega !
t
Tugikeskuse juht on kohtumõistjaks hakanud nagu inkvisiitor./ 30. aprill 2019, 22:49
Tugikeskused on partei poliitilised allasutused mis rahastuse saamiseks on tugikeskuseks maskeerunud. Vanadekodud reformaritele, tugikeskused sotsidele.
j
Jüri Jürilt/ 30. aprill 2019, 22:49
Paganale kuluksid veel nüüd vitsad ära.
j
Ja jah/ 30. aprill 2019, 22:48
Teab see memm küll jee. Kuusik võiks kõigilt sellistelt kahjutasu nõuda.
s
Scaramanga/ 30. aprill 2019, 22:48
Kedagi ei huvita mida mingi tädi USUB !
a
ASD/ 30. aprill 2019, 22:45
Sellel tädil... Teie tundute eluülikooli vilistlase moodi.
a
ASD/ 30. aprill 2019, 22:43
Samas neid EKRE eksperte on alati suht palju kommenteerimas. Kõikides valdkondades.
t
Taivo Laaneots/ 30. aprill 2019, 22:42
Just vajan selgeltnägijat, ennustajat. Kas saame kokkuleppele?

k
Khm/ 30. aprill 2019, 22:34
Kulla inimene, sa ei ole ekspert. Sul ei ole ühtegi teaduskraadi antud teemal. Mida sa udutad oma õpikutarkusega?
k
Kui ma oleksin Mart Kuusik, siis ma ei peaks oma pensioni pärast muretsema. Hagid sisse. Raha tuleb./ 30. aprill 2019, 22:29
r
Rolf/ 30. aprill 2019, 22:27
Proovime uuesti. Eesti 200 hõimlane.
o
Orav/ 30. aprill 2019, 22:25
Kus nüüd tuli Sherlock välja. Kui mingi proua on oma arvamuse öelnud, siis mis enam uurida - kõik juba selge ilma tõenditetagi.
l
Lapsesuu/ 30. aprill 2019, 22:24
Kui ei usu, võta kassi ... musu.
p
PILLE TSOPP-PAGAN Erakond Eesti 200/ 30. aprill 2019, 22:24
meie võime lastega rünnata
n
naiste juht rahastatud sots/ 30. aprill 2019, 22:21
saage aru saatke raha selle taustal kahtlusest piisab nüüd poomisexs

REKLAAM JA KUULUTUSED

reklaam@ohtulehtkirjastus.ee