Eesti uudised

Täiendatud 20.05, 20.30, 20.51 ja 22.07.

FOTOD KADRIORUST | Marti Kuusik andis Ratasele ametist taandumise avalduse. „Aga ma ei ole vägivallatseja!“

Ohtuleht.ee, 30. aprill 2019, 19:45

517 KOMMENTAARI

p
Patricia/ 2. mai 2019, 07:50
Nii kahju,et presidendil ei ole inteligentsust. Haridusel ja haritusel on suur vahe.😢
t
to: 09:49/ 1. mai 2019, 15:13
"...hüsteeria ajakirjanduses..." - see vist ongi paljunõutud sõnavabadus liberite moodi.
k
Kui selgub et ongi valetanud? / 1. mai 2019, 14:22
s
See on/ 1. mai 2019, 14:22
on täiesti kunstlikult tekitatud probleem. Kui pole probleemi, siis tekitatakse see. Refide liigne ja aktiivne reaktsioon kinnitab seda. Nüüd sai uut valitsust jälle rikkuda.
s
1. mai 2019, 14:06
Selle näite põhjal võib ükskõik kelle ükskõik millega süüdi tembeldada. Demokraatia hapukaosas!
l
1. mai 2019, 14:03
Luumurrud on nagu nad on, kukkuda võid ka nii, et annab lihtsalt löögipähe tituleerida. Sõltub, kuhu sa kukud ja kuidas.
k
Kriminaaluurimise all. Kogu ministeerium halvatud/ 1. mai 2019, 14:00
Probleem oli vist selles et minister ei saa töötada
a
Aga kui eile vaatasin selle Kuusiku intervjuud, siis andke andeks, see jutt ja sönakasutuseiveennut/ 1. mai 2019, 13:55
Olen igas möttes Ekre ja Ratase fänn

s
Sest Kuusikust polnud keegi politseile avaldust teinud/ 1. mai 2019, 13:46
No ega Helmed midagi valetanud! Nemad lihtsalt usaldasid
s
Siis vöitleb ega astu tagasi.../ 1. mai 2019, 13:42
Kindlameelne on selline mees kes on syytu.
i
Ise ka aru said oma sodist?/ 1. mai 2019, 13:38
r
Revident/ 1. mai 2019, 13:37
Nüüd oleks õige kogu see impeerium seal ükshaaval ettevõtta! Mida see Kuusik tegi, et nüüd äkki tema suhtes sellised anomaalsed võtted kasutusele võetud? Alustada tuleb kõige kõrgemalt ja siis järjest allapoole! Ma tahaks näha, kuyi palju teid prillikivisid sinna lõpuks alles jääb? Võib-olla koristaja!
k
Kui polnud politseile avaldust tehtud. Nad usaldasid. Mönikord usaldust petetakse/ 1. mai 2019, 13:36
Kust seda tausta uurida oli
j
Ja köik muudki sealsed praegused paigalolevad ministrid/ 1. mai 2019, 13:33
Ratas on väga hea ja soliidne Peaminister!
t
to 10. 34/ 1. mai 2019, 13:32
Arvan, asi pole sümpaatias ega antipaatias. President laulab sellele laulu, kes ta paika pani, kallutatud algusest peale.
v
1. mai 2019, 13:30
Valitsus määras sobiva ohvri!

t
to Suur skandaal/ 1. mai 2019, 13:29
See Kersti ise on suur skandaal. Eestlaste vaenulik ja paika pandud.
l
Lugeja/ 1. mai 2019, 13:24
See Kuusiku tagandamine ministri ametist on väga läbipaistvalt rohkem kui kahtlane! Siin peaks mõningad isehakanud "kohtunikud" vastutusele võtma ja ma usun, et nii ka läheb. See etteaste on ületanud kõik piirid!
s
1. mai 2019, 13:20
See on vist rohkem valu,- või vaikimisraha?
ä
1. mai 2019, 13:15
Äkki vaimud nägid midagi....
L
@ 05.32/ 1. mai 2019, 13:08
Lõvid teevad: lõrr, kui ebaausust ja moraalitust näevad/kuulevad.
h
Hei! > @ 5.32/ 1. mai 2019, 13:06
Arvan ka nii. Otsekohesed, ausad on Lõvid kui näevad/kuulevad ebaõiglust, siis teevad: lõrr-lõrr. Meie maal on liiga palju teesklust. EW esimese ajal olid inimesed ikke korrektselt kombelised, moraalsus oli kõrgel tasemel. Pätt oli pätt ja enamus korralikke eestlasi taunisid sahkerdajaid. Mis ajast eestlaste moraal hakkas allapoole vajuma? Mina tean ja enamus korralikke eestlasi teab. Aga proovi sa siin avalikult tõtt öelda!?
n
Nad on sellest ahelast juba läbi löigatud/ 1. mai 2019, 12:51
Pudruahela säilimise eest???
M
@ teadaandele/ 1. mai 2019, 12:43
Miks arvad, et just mongoo

t
Ta ju kinnitas peaministrile et ta mees ei ole tema vastu vägivaldne olnud?/ 1. mai 2019, 12:42
Aga mis sellest naisest saab???
K
@ küsimusele kell 23.17/ 1. mai 2019, 12:41
Kes vähegi mõelda tahab, see teab. Ilmselt on nad tõotuse andnud ______ Need, kes on elanud Nõukogude Sotsialistlikus ühisriigis, teavad, et kõik pidid olema USTAVAD nõukogude ideedele: kõik ühtemoodi homosovjeetikused, pioneerideks, kommunistlikeks noorteks, kommunistideks. Kes kaasa ei laulnud, seda hakati töötlema. Kõikidest nõukogude liidu rahvustest taheti teha ühtemoodi nõukogude inimesed
o
ohumärgid/ 1. mai 2019, 12:38
Valistsuses on mitmeid riiki kahjustavaid ohumärke.Kõik ,kes on Ratase ajal ja ka varem ministrid ja nõunikud olnud saavad ligi riigi saladustele,mõned neist kasutavad seda teavet ära ka enda huvides,et hea koht ja hüved säiliks.Riigi saalis istuvad edasi mitmed,kes on riigile sadu miljoneid kahju teinud ja kõik on neil lubatud,neid ei huvita üldse inimeste saatused.Nad ei tohiks seal töötada.Kui töö juures inimene varastab,siis lastakse ta kohe lahti.Kus korda pole seal ongi korralagedus ja arulagedus,mida kurikaelad ära kasutvad.
t
to Maxx/ 1. mai 2019, 12:15
ära hõiska eenne õhtut! küll sa veel kord vastutama hakkad, kui oma vihakõnesid ei jäta.
l
loodus tühja kohta ei salli/ 1. mai 2019, 12:14
Aga seda modernset seksrobotiseerumist ongi ju tarvis saavutada! Sest siis puudub sul järglaskond ja eesti rahva iive muutub veelgi negatiivsemaks. Nii et pagulasinseneride ja arstide importimine oleks lausa hädavajalik.
l
libersotsi unistus/ 1. mai 2019, 12:11
Millions are displaced from their ancestral lands through engineered wars and other complex covert means, all done to restructure European societies into one that has been “Globalized”. Destroying every nation’s borders, culture and language is an absolute necessity if the Cabal is to be able to attain its Globalist NWO Luciferian system.
t
Tiit/ 1. mai 2019, 12:11
loomulikult, see naisterahva käeluu on ju nii nõrguke.
g
globalist/ 1. mai 2019, 12:10
Ega see Eesti riik neid nii eriliselt ei köidagi, Nemad unitavad pigem elust Brüsseli ühendriikide Eesti nimelises omavalitsuses.

e
Et miks? Igaühel terasest närve kahjuks pole. / 1. mai 2019, 12:07
Näide. Kui minu uus ülemus otsustas omal ajal mind spetsialisti kohalt välja süüa ja see kellelegi teisele loovutada, siis lõpuks ma kirjutasin pool tööaega ainuüksi kõikvõimalikke seletuskirju. Hiljem olin kavalam, muidu jäänuks töö unarusse. Tööl tegin vaid tööd, seletuskirju vorpisin aga õhtuti kodus, et need siis järgmisel hommikul ülemuse lauale panna. Mõnda aega pidasin tempole vastu. Aga siis lõinlõpuks käega. Maailm on suur!
j
Ja paljud muud/ 1. mai 2019, 12:00
Ei ole, praeguses valitsuses ausamad tyybid kui Roosaannused, VebiSiim
p
Pole asemele panna? / 1. mai 2019, 11:59
Kas Ekredel kedagi sama julget IT poissi
A
???/ 1. mai 2019, 11:59
Abivalmis reformarid ja sotsid onvalmis seda rasket koormat kohe enda peale võtma?
i
ikka põhjalik taustakontroll!/ 1. mai 2019, 11:57
Küsime ehk veel sedagi, mida ta isa nõukogude okupatsiooni või vanaisa saksa ajal tegid. Ja kas mõni vaarisa äkitsi mõisakubjas ei ole olnud?
s
Suur skandaal/ 1. mai 2019, 11:55
Kuidas on võimalik,et Ratas ja Kersti mõlemad olid nõus kinnitama ministriks Kuusiku,kelle tausta nad ei tunne.Seega peaks uurima hoopis Ratase ja Kersti tausta,kelle loal kõik toimus.Nii võib ju iga sala luuraja kõikidele riigi saladustele ligi pääseda ja see on nii lihtne andes ühe allkirja ministriks saada.See on ennekuulmatu skandaal.Kuidas saab seda valitsust tõsiselt võtta,kes teeb selliseid vigu.Kui Kuusik tõestab enda maine puhtust,siis alles võib uskuda ka valitsust.
t
Tean / 1. mai 2019, 11:54
a
ajaooline eeskuju/ 1. mai 2019, 11:54
sellises lihtsustatud stiilis ning kiirmeńetluse korras mõistis päid veerema Prantsuse revolutsiooni jakobiinide diktatuuri aegne Pariisi revolutsioonitribunali prokurör, hr. Antoine Quentin Fouquier de Tinville.

i
iganenud arusaam/ 1. mai 2019, 11:44
Moodsad rahvatribuunid mõistavad ilmeksimatut kohut ka kuulujuttude ning kehakeele järgi.
A
???/ 1. mai 2019, 11:42
Aeg toob arutust. Aga juhul kui peaks ilmnema, et antud juhtumis sugugi mitte erapooletul positsioonil presidentki on juhuslikult eksinud, siis võiks temagi kaaluda ametist tagasi astumist. /nagu mõnele teiselegi soovitati) Kuigi, ka mokaotsast öeldud väikesest vabandusestki pidavat täiesti piisama.
e
1. mai 2019, 11:37
Elementaarne loogika, Watson!
ü
ühtse seaduse unistajale/ 1. mai 2019, 11:36
Juba isake ja kirjandusklassik Orwell kirjutas, et kõik on küll võrdsed, kuid mõned on siiski teistest võrdsemad.
a
ajutine nähtus!/ 1. mai 2019, 11:33
Kisa-kära ning Eestile negatiivse tähelepanu tõmbamine kestab seni, kuni EKRE on valitsuses.
j
jaan/ 1. mai 2019, 11:32
i
Ignatius Loyola tarkus/ 1. mai 2019, 11:30
Eesmärk pühitseb abinõu!
e
e. / 1. mai 2019, 11:30
Mind huvitab lihtsalt see, kas need paljud tunnistajad nägid peksmist pealt? Või tuginevad nad nagu miss Marple kaudsetele tõenditele? Ühinen nende kaaskommijatega, kelle meelest mitteministri naise peksu salliksid 'tunnistajad' ilmselt tänini. Mina määraksin neile kuriteo varjamise eest vinged trahvid.

l
lohutuseks/ 1. mai 2019, 11:29
võin öelda,et on olemas ka vastupanuliikumine "Cobra",kes kõrvaldavad need ühiskonna mädapaised ka eestis.Lugege hoolikalt läbi Kennedy kõned,et aru saada.
j
just/ 1. mai 2019, 11:25
ajakirjandus tekitab tõesti hüsteeria, saab ka rahulikumalt
a
aga/ 1. mai 2019, 11:25
mis võidu, nemad lärtsusid siis kui kõik läbi
s
sotsivalija/ 1. mai 2019, 11:21
Braavo! Oo, millised unelmad. Muidugi lahkugu valitsusest, riigikogust ning ka poliitika-areenilt! Sest meie kui omakasupüüdmatud patrioodid oleme seepeale nõus kohe seda rasket koormat vedama ning vakantsed ministrikohad ise ära täitma.
e
e. / 1. mai 2019, 11:13
Kolmeraudses teda, ta naist ja lapsi juba täie mõnuga mõnitatigi. Kuni selleni välja, et ka Vooglaiu naine pidi avalikus meedias enda ja laste kaitseks sõna võtma. Ainult kärgpered ja h.omopaarid on kriitikast vabad.
e
ei saa tühistada/ 1. mai 2019, 11:12
ainult ekre.Kõik peaksid tühistama võrdsest kohtlemisest lähtudes.
e
endine kauaaegne kaasistuja/ 1. mai 2019, 11:12
ilma tõendatud faktideta, vaid kehakeele järgi kellegi süüdi mõistmine oleks meie kohtupraktikas küll midagi täiesti uut. Ilmselt trumpaks taoline õigusemõistmine isegi omaaegse püha inkvisitsioonikohtugi üle.
j
Jüri/ 1. mai 2019, 11:09
Kogu see jama ongi selge näide süvariigi (süvaEU) toimimisest.

a
ajaloo huviline/ 1. mai 2019, 11:08
juba Vanas Roomaski oli mitu erinevat mõõdupuud. Neil oli selline vabasõnagi, et mis on lubatud Jupiterile (peajumalale), see ei ole lubatud lihtsale härjale!
e
e. / 1. mai 2019, 11:05
Ma ka mõtlen, milline karistus Kuusiku naisele ohvriksolemisest keeldumise eest määratakse? Kuulutatakse teovõimetuks ja võetakse lapsed lastekodusse? Määratakse sundravile, kuna ei adu adekvaatselt ohtu oma (ja laste) tervisele?
i
!!!/ 1. mai 2019, 11:04
inimene võib olla erapoolik - igaühel on omad nõrkused, sümpaatiad nig antipaatiad. Aga president kui ametiisik peab olema erapooletu.
e
1. mai 2019, 11:02
Ega buratino kehakeelgi varjatud pole ja ongi väga värvikas. Kasvõi Putini juureski - jalg üle põlve. 😁
1. mai 2019, 10:56
😀😀😀😀😀😀😀😀😁
m
mees52/ 1. mai 2019, 10:55
Mul konkreetne juhus. Naine asjatas tulekahjus kannatada saanud elamu pööningul. Räästaaluses oli lagi pehme ja ta vajus poolenisti läbi lae, lüües nina katki. Läksime arstile. Kirurg diagnoosis ninaluu murru. Ütlesime, et õnnetusjuhtum läbi lae vajumisega. (Mees)kirurg muigas. Eks ta pani ise oma peas mingi sündmustiku kokku. Vaevalt Rakvere EMO-s vähem 'targad' oldi.
n
nõiajaht/ 1. mai 2019, 10:47
Nagu keskaeg..keegi näitab näpuga ,,ja lõke tehakse püsti .
k
kohe/ 1. mai 2019, 10:45
võiks sellise algatuse teha , sest seadust on rikutud ( süütuse presumptsioon)

p
Psühhiaatrile/ 1. mai 2019, 10:43
Sullegi tuleks kasuks veidi lugeda..ma mõtlen mitte ainult valimisreklaame..
l
Lapsed sihikul/ 1. mai 2019, 10:43
Miks ei mõtle keegi laste peale? Tegelikult kõige suurema löögi sellest saadavad nemad. Miks lastekaitse ei kutsu meediat korrale ja vajadusel ka isehakanud presidenti. Eelpool on kõlanud mõtteid, et ju on ikkagi süüdi kui tagasi astus. Kes elus on kokkupuutunud laimuga, kärjäärivõitlustega, see teab, et on õige sellest ussipesast lahkuda. Antud hetkel siis ussipesa on varjatud, ei ole võimul, aga tegutseb edasi .
r
Rõlge kahepalgelisus/ 1. mai 2019, 10:40
Rõlge kahepalgelisus jättis kaamera vaateväljas vägivallatsejale teenetemärgi, kogu riigi laval korraldatud 2-päevase vaimse taifuuni solgutatud perele soovis r a h u .
e
e. / 1. mai 2019, 10:39
To Aga: Miks sina (ja minagi) anonüümselt kommenteerime? Vaistlikult saad sa aru, mida tähendaks oma isiku andmine kaaskommijate hambusse. Ajakirjanikud pole mingid lihtsad kaaskommijad vaid võimekad välja kaevama kõike, sest kasutavad ebaausaid võtteid (nt. terviseandmed mingilt suvaliselt asjapulgalt, kes andmetele ligi pääseb). Hea küll, sina sinuks, aga kui minnakse verejahiga su pereliikmete kallale. Kaua laseksid neil kannatada? Kui tülitsenud isa-ema on nõus leppima ja kompromisse tegema, siis ajak.šaakalid himustavad ainult verd, kalgilt, sülitades ka su lastele.
h
hm/ 1. mai 2019, 10:39
keegi võiks presidendi kehakeele ka teemaks võtta
o
oi seda kahepalgelisust/ 1. mai 2019, 10:36
www.err.ee/654530/president-ka-tiit-ojasoo-vaarib-andestust
e
1. mai 2019, 10:34
Ei tea, kas Kuusik on süüdi.Aga Ojasoo juhtum lõpetati ära, kuna kannatanu võttis kaebuse tagasi.Siin aga algatatakse asi ilma kaebuseta , et kurjus saaks palga.Tuleb välja, et organid ongi kallutatud. President on üks inimene ja tal võivad ju olla oma sümpaatiad.Lihtsalt ei suuda jääda erapoolikuks.
p
pusast jääb väheseks/ 1. mai 2019, 10:27
Kindlasti kõlbab Riigikogusse kui ta tuleks sinna tantsusammul ja kandes vikerkaare värvides trussikuid...

m
1. mai 2019, 10:25
Milleks meile uurijad, kohtunikud ja kohtud, kui paganatsopp ja lõbugrete mõistavad kehakeele alusel mehi süüdi?
t
To Newton/ 1. mai 2019, 10:25
Riigikogu on rahva nägu, rahva valitud saadikud, muidu.
n
Newton./ 1. mai 2019, 10:15
Riigikogusse kõlbavad kõik luusrid.
a
ats/ 1. mai 2019, 10:15
kui nüüd kohus tõestab , et kõik see on alusetu , siis võiks teha ka rahvaalgatuse - " president - astu tagasi " !
a
Antsu vend/ 1. mai 2019, 10:13
Ohtlik pretsedent. Kaarnakari nokib oletuste pohjal surnuks. Kas olete valmis, et teiega sama tehakse? Ei ole? Aga peate olema. "Harjuge ära", kui ühe saasta leksikat kasutada.
j
Jüri/ 1. mai 2019, 10:09
Tähelepanu väärib seegi,et sots Marina punast lillekest rinnas kannab,ei tea millal esileedil seda disainerid soovitavad dressipluusile lisada!
n
naine 60+/ 1. mai 2019, 10:07
Kala läheb mädanema peast! Dressipluusis president ei suuda valitseda rahvast. Ka tema enda teed on olnud käänulised. Tal ei ole tahtmist ,et meie rahvas saaks turvatunde ja rahu oma hinge. President käib ennast lõbustamas küll Ameerikas, Aafrikas, Venemaal, Lätimaal jm. kandes meie presidendina ka seal just nende maade pühades lipuvärvides kleite, see on äärmine labasus ja solvang nende maade jaoks. Riigilipp on igale selle maa kodanikule püha! Ma kardan oma riigi pärast kui selline president meid valitseb!
v
Vägivaldse isa laps/ 1. mai 2019, 10:05
Elame riigis kus NL ajal samuti peksti naisi ja naised ka tol ajal oli vait

j
1. mai 2019, 10:03
Jah, seadus olgu kõigile ühtne!!
m
Maimu/ 1. mai 2019, 10:02
Kuusiku kohta veel ei oska midagi öelda, aga ilmselgelt tehti talle ülekohut. Ehk antakse avalikusele ka teada, kuidas see väljasöömine täpselt käis?
r
Retoorik/ 1. mai 2019, 10:01
Kui vaikib, siis on eriti kahtlane, nad ju alati on väga sõnakad
j
Järeldus/ 1. mai 2019, 10:00
Peksa naist ja tulu riigile on hindamatu
k
1. mai 2019, 09:59
Kui nad peksavad naisi, siis jah
j
1. mai 2019, 09:58
Ja mida sina oma vihaga Putini sõbrannast presidendi vastu saavutad? Vastan ise - parimal juhul maohaavandeid. Edu sulle.
j
Jüri/ 1. mai 2019, 09:57
Kuidas inimene saab rahu kui sinusuguse kaasabil meedia risti löönud!
k
KODANIK/ 1. mai 2019, 09:56
KAS TA RIIGIKOGUSSE KÕLBAB. KINDLASTI MITTE.

e
Ei ole.../ 1. mai 2019, 09:55
...Kuusik küll minu jaoks meeldiv inimene,aga arvan ka,et Ratas tegutses liiga kiiresti.Niimoodi hakkavad refid kõiki ministreid ükshaaval nokkima. Enne,kui pole süüdi mõistetud ,keegi süüdi ei ole. Kaljulaid on Brüsseli palgal ja laulab selle laulu,kelle leiba ta sööb.
k
kumb/ 1. mai 2019, 09:55
on hullem,kas Ossinovski ümbriku palgad.Riigil tulu saamata.Või keelepeks,mis võib olla alusetu
j
Jüri/ 1. mai 2019, 09:53
Tahtsin mitut plussi lisada aga arvutis jälle anomaalia,vabandust.
h
hämmastab/ 1. mai 2019, 09:50
Millest selline kindel usk, kogu selle taga on refid-sotsid? Väga aktiivselt kommeeritakse just selliselt, samas kui EKRE juhtkond vaikib. Mida siis eile peaprokurör, PPA direktor jne rääkisid, et peale seda tuli soov tagasiastuda?
t
tibu/ 1. mai 2019, 09:49
refid ja sotsid said küll "väikese võidu" aga noh, eks nende maine on juba ka nii langenud,et nad enam tähtsad tegija ei ole
k
1. mai 2019, 09:49
Kas keegi ei mõtle, mida see hüsteeria ajakirjanduses perekonnale teeb. Selliseid asju peaks uurima delikaatselt.
o
ootame ja vaatame/ 1. mai 2019, 09:44
Doping ja Veerpalud... ootame ja vaatame, juba talvest saadik ootame, aga asi vajub nagu süsi lumme. Nii on meil kombeks. ja Estonia...
t
Tappa moraalselt - see on eesmärk?/ 1. mai 2019, 09:43
Mõned päevad tagasi suri mees, aastaid tagasi tema tütar, viimane oli küll alaealine, aga i-neti kurjategijad aitasid sellele aktiivselt kaasa. Mis toimub praegu, kes on praegused üritajad, millises riigis elame, või meenutame hoopis kuritegelikku NLu?!

s
Sain ka tänu meediakisale teada, et Eestist on mingi naisepeksjate riik tulnud!/ 1. mai 2019, 09:42
Vanasti käisid kõik naised tööl, millegipärast linnapildis (tallinlane olen) sinisilmseid (sõna otsess mõttes) ei kohanud. Tänapäeval ei olda isegi abielus, aga mingi mees kogu aeg peksab. Pole ju enam mingit korterikitsikust, tollal pidi korterijärjekorras seisma. Miks elatakse peksjatega koos? Tolle ministri perekond on igatahes jalgealla trambitud, on seal siis tõepõhi või ei. Kusjuures jutt on veel pereliikmeTE peksmisest mitmuses. Ma väga loodan, et peale tagasiastumist see pere rahule jäetakse.
s
Sooviksteada/ 1. mai 2019, 09:40
Küsimus Kerti Kaljulaidile , kuidas jääb Tiit Ojasoo Valgetähe 3. klassi teenetemärgiga ? Kas on plaanis ära võtta või kuidas ? Kas suhtevägivald on teie jaoks kallutatud, ühtedele on see lubatud ja teistele ei ?
j
jah/ 1. mai 2019, 09:38
see ju kõige hullem Ossinovski poolt.Ja milline üleolev naine Ossinovskil.Lihttööline pole mitte keegi.Vaadake Kuuuurijat....
l
Lii/ 1. mai 2019, 09:37
Aga võib olla papa kallas maksis ka kuusiku naisele pappi.sellest 10 miljonist vast ikka jätkub.
a
aga/ 1. mai 2019, 09:37
Imestama paneb veel see, et on väga palju "onu heinosid ja tädi maalisid", kes korrutavad mingeid vandenõu teooriaid, halloo! tulge mõistusele, mingi mitte midagi ütlev kuju!
l
Lii/ 1. mai 2019, 09:36
Selle taga on raudselt refid.tuleks järgmine minister kes ikka selle e-hääletuse selgeks ja läbipaistvaks teeks siis refid põrugu.
n
naaber/ 1. mai 2019, 09:34
Ossinovski pättus Toompea korteriga ärkab elule ja varsti kuulete imet!
.
.../ 1. mai 2019, 09:34
...üks teine tegelane ei suutnud valitsuse algetki moodustada.

r
rein/ 1. mai 2019, 09:33
keeruline seis. presidendiproua jagab medaleid ühele vägivallatsejale ja teist, kelle osalus ei ole veel selge, sarjab vägagi emotsionaalsel moel. põhjus vist poliiteelistustes. aga samas, kui selle kuusiku süüdistus tõene on, siis peab ta saama raskelt karistatud. siin on ikkagi risk eesti julgeolekule. selliste tegelinskitega oleks lihtne manipuleerida. kui aga mees puhas on, siis ootaks sama resoluutset reageeringut valetajate ning nende mahitajate suhtes. nii et niipalju agasid
n
1. mai 2019, 09:30
naisel peab olema mälu ja julgust, et paljastada selle mehe teod ja alandused enda vastu?! Ei kaalu mitte mingi raha ega korter neid alandusi üle, vabasta end sellest ikkest ja jõuad veel elada normaalset elu!
l
Loogiliselt/ 1. mai 2019, 09:28
Ohvri puudumisel puudub ka kuriteo koosseis...
H
.../ 1. mai 2019, 09:28
Hea et rikas riik ja tublid maksumaksjad. Kohtunikele antakse ka tööd ja leiba. Ja kui selgub,et pole süüdi siis summad suurenevad..ha-ha...
m
Mida ta siis tegema oleks pidanud?/ 1. mai 2019, 09:26
Kui selline süüdistus juba kord on, siis oleks ka õigeks mõistmisel kahtluse vari jäänud.
f
Frida/ 1. mai 2019, 09:25
...koostöös sotside ja ajakirjanikega. Kõigepealt saadame igaksjuhuks võlla. Kui segub,et eksiti... siis mokaotsast või peenes kirjas..sorry! Asi mingis ühes ekrekas ...
m
must huumor/ 1. mai 2019, 09:24
Milleks lärm? Pereväärtused ju poistel kilbil.
a
aga/ 1. mai 2019, 09:23
Ossinovski ümbrikupalgad !

s
Sigur/ 1. mai 2019, 09:20
Terve eesti p...meedia on reffide taga.Nüüd on sotsi ossinovslil vanalinnas hea möllata p...meedia vaikib
m
Muretu/ 1. mai 2019, 09:19
Peavad olema terasest närvid, et oravate lõpmatut jauramist üle elada. Savisaare, Madisoni jt. puhul kestis see aastaid. Tervis on tähtsam.
1
100päeva/ 1. mai 2019, 09:19
Sellised on siis 100 vihavaba päeva presidendi arvates. Väga väga kahepalgeline.
ü
üks võimalus veel/ 1. mai 2019, 09:19
naine või lapsed enesetapukatsega haiglas?! kõik ei ole ilma närvide ja tühjade südametega nagu oravad ja tinakirstlased
e
Erinevus/ 1. mai 2019, 09:16
Ükskõik, kes oleks president, leidub alati neid, kes armastavad ja ka neid, kes materdavad maa põhja. Kõigile lihtsalt pole võimalik meeldida ja kas peakski, sest igal on oma mätas, mille otsast ta maailma näeb ning hindab?
v
viisakas/ 1. mai 2019, 09:14
Lugu meenutab A.Kitzbergi "Libahunti"
p
Paneme pead veerema/ 1. mai 2019, 09:10
Kas veel mõni minister julgeb iitsatada e-valimiste teemal. Meil piisab ainult uurimise algatamisest ja pead veerevad.
m
Muretu/ 1. mai 2019, 09:09
Oravate käes on kontrollimatu ~must kast~, mida teistel ei ole, mille abil on nad valitsenud 17 aastat. Terve maailm ei usalda sellist arvuti abil parlamendi valimist, sellepärast tuli iga hinna eest takistada targa IT- poisi ministriks saamist, vahendeid valimata.

a
aga/ 1. mai 2019, 09:08
ei ole roolis joobnud, ei ole vägivaldne!
l
lehelugeja/ 1. mai 2019, 09:08
esmalt oli see 0,14 promilli
k
kaalukausid/ 1. mai 2019, 09:04
oravatel endil patte kuhjaga pent u sed, sidrunid, ärma toetused, si imud....
s
sellest/ 1. mai 2019, 09:03
sa jeestlane unistad, saaks aga rahva rahale ligi
r
1. mai 2019, 08:58
Refid jah, nemad on süüdi joobes juhtimises ja kihutamises. Kindel värk.
e
Eestlane/ 1. mai 2019, 08:57
Kogu valitsusel on aeg tagasi astuda
n
No ja saidki hakkama/ 1. mai 2019, 08:50
puhas reffide vih.atöö. Mis nad muidu nii kihevile lõid, kui uues valituses sai kellegi peale näpuga näidata kuni ministri tagasi astumiseni. Küll otsitakse nüüd varsti uus hammaste vahele.
k
kahtlane/ 1. mai 2019, 08:50
A võib-olla ei olegi vägivaldne? Võib-olla hoopis oravad kardavad, et nüüd üks it-mees avastab it-häältega manipuleerimise ja tulevad avalöikuks oravate vale-käbid?

m
Maxx/ 1. mai 2019, 08:49
Mis meie riigis viga elada. Keegi ei vastuta ei oma tegude eest ega ka sõnade eest
1
1. mai hommik/ 1. mai 2019, 08:48
ajalehe peauudis on nii magus, et seda ei muudeta. Täna on päev, kus me peame tõdema, et meid tuleb vabastada meie endi käest. Rahvas tahab, et teda juhiks suur Brüssel ja see tahe on vääramatu nagu tõdevad enamus eurosaadikuid ja seal palgal olnuid ametnikke. Elagu kõigi rahvaste sõprus.
s
SIIN/ 1. mai 2019, 08:43
siis 100 vihavaba päeva. Ju reformierakond hakkaski selle nimel tööle, et vihast vabaks saada, kuna see sööb seesmiselt.
w
ww/ 1. mai 2019, 08:42
EMO-ga on kummaline. Arst ütles, et nad ei tohi avaldada isikutega seotud asjaolusid. Teises artiklis oli toodud rida ütlusi, ebamääraseid küll, võta nii või naa. Kus siis tõde on? Ilmselt nopiti arsti üldisest jutust enam-vähem süüdistsuega sobivad terad välja ja trükiti meedias. Aus?
k
kusiik/ 1. mai 2019, 08:42
Mees saab nüüd kuue kuu ulatuses ministripalga hüvitiseks selle ühe päeva eest. Tänud uus valitsus!
a
Aga/ 1. mai 2019, 08:42
p
Paistab et kartma hakkas. Püüab uurimise eest ära joosta ja valetab vabandamiseks./ 1. mai 2019, 08:42
p
pole hiromant ega selgeltnägija/ 1. mai 2019, 08:42
aga valitsust peaks juhtima mees ,kellel on kindel meel ja sõna mis maksab. Täna näeme vaid visklemist võimu ja raha nimel, kus kõik on ostetav ja müüdav.

q
qq/ 1. mai 2019, 08:40
Maksaks lugeda klassikuid, siis oleks üldlevinud fraas teada.
p
pisike inime/ 1. mai 2019, 08:39
Sina oled enam kui kindel (?) No keda huvitab Raha maailmas sinu vaese roti kindlus. Kui sul pole raha , siis pole sind ka olemas !
t
tapsid / 1. mai 2019, 08:38
kelle? Ei tunne ühtegi Ferdinandi. Feliksiga olen tuttav ja Vellot tean, aga Ferdinand?
h
haisvadsotsirehvid/ 1. mai 2019, 08:37
m
Mees hiiust/ 1. mai 2019, 08:36
meie rahval on vedanud. Oleme saanud targa ja julge presidendi , kes julgeb vastu astuda isegi Venemaale.
k
1. mai 2019, 08:36
Kui suurte promillidega need ahvid ise vahele on jäänud, milleks sellest ei räägita?
m
ma austan/ 1. mai 2019, 08:36
meie riigi vappi ja lippu muid mitte kunagi enam meie istuvat presi denti.siis sõnavabaduse,demokraatia ja "õigkluse" nimel tambiti yks kodanik jalge all surnuks.palju õnne!ma usun kindlalt et need olid alles õied- marjad veel tulevad. soovin kogu hingest et see kõik teile...õilishingele..tagasi endale tuleb ja väga loodan et seda ei pea kaua ootama...juhul kui YLDSE meie riigis veel õiglus ja seadused kehtivad. _Ylim põlgus ..
t
Teate on õige lapsik/ 1. mai 2019, 08:35
Oled liiga palju krimkasid lugenud või vaadanud: ajakirjanikud sokutavad haigla arvutitesse võltsitud haiguslugusid!

i
1. mai 2019, 08:35
Ilmselt oli neil see algusest peale plaanis.
v
villi/ 1. mai 2019, 08:34
Jah inimene sunniti kohalt lahkuma.Kui tulevikus veel nii järgi anda ei jäägi varsti muud üle kui s e k s robotitega.
h
HS./ 1. mai 2019, 08:33
Poe viin mõjub kõigile, sest viimaste uurimiste tulemusel sisaldab poe viin mürki aga kus on tarbijakaitse?
m
1. mai 2019, 08:33
Mingi vahe seal on. Ojasoo peksis avalikult oma töötajat ja sai ka mingi kohtuvälise karistuse.
j
Juss/ 1. mai 2019, 08:33
Ja EMOS sunniti meedikuid rääkima seda, mida neile klounidele vaja oli. Ma olen selles enam, kui kindel!
m
Muhulane/ 1. mai 2019, 08:32
Kui meil oleks austusväärne ja eesti rahvast armastav president ,kyllap siis inimesed ei oleks nii vaenulikud.
j
Jaanica/ 1. mai 2019, 08:32
Pealegi hakjab tunduma, et näpuga näitajad on leidnud antud teemas ka endale tulusa rahateenimise allika. Kuid ei mõtle, mida oma üllitiste avaldamisega tehakse selle pere lastele. Mina seda vägivalla juttu ei usu, näib kuidagi otsitud põhjus väga sobival ajal. Ega kommentaaridest selgub, et suured teadjad on need ajakirjanikud ja teised poliitikud. Ja muud sõnavõtjad. Rahvas ikka usub Kuusiku naist ja Kuusikut. Aga see nõjajaht hakkab juba labaseks palaganiks muutuma. Kuid, kui selgub, et Kuusikutel oli õigus, siis kas kõik süüdistajad jne näpuga näitajad astuvad tagasi?
s
See jääk oli/ 1. mai 2019, 08:28

k
Kuusik lähebki kohtusse laimajate vastu/ 1. mai 2019, 08:26
Loobun ministri ametist mitte selle tõttu, et süüdistused minu vastu oleks tõsi, vaid vastupidi, selleks, et keskenduda enda kaitsmisele kriminaalasjas ja oma hea nime taastamisele.
h
HS./ 1. mai 2019, 08:26
Ja nii nad tapsidki Ferdinandi. !00 vihavaba päeva Eesti moodi.
j
Jaanica/ 1. mai 2019, 08:26
Aga nüüd võiks siis riigikogusühe korraliku suurpuhastuse teha st kõigil kel on mingi plekk küljes, astugu vabatahtlikult minema ILMA hüvitiste maksmiseta. Mis puudutab antud juhtumit, kus olid need inimesed, varem, kes väitsid end teadvat selle pere olukorrast. Ma arvan, et need leppisid lihtsalt mingi jama kokku, et meediamull korraldada, mõtlemata tagajärgedele. Naine ja lapsed. Naine on öelnud avalikult, et tema vastu pole vägivaldne oldud. Miks seda naist ei usuta? Kui oligi, nii et vägivallatses või mitte, tuleb seda uurida vaikselt, mitte üle eesti ajakirjanduses.
f
Fakt/ 1. mai 2019, 08:25
Keegi arvab et ta on sellepärast paha et kaks korda lahutatud samast naisest aga ta on sama naisega sama palju ka abiellunud..
t
Tiit/ 1. mai 2019, 08:24
Kui asi osutub valeks, kes siis vastutuse votab?
o
Omapärane inimene/ 1. mai 2019, 08:23
Sellepärast, et tahtis e-valimisi uurima hakata jõi end täis ja läks autoga sõitma
k
1. mai 2019, 08:22
Küll kaob, kaua nad enam nukkudega ei mängi!!
r
1. mai 2019, 08:21
Ratas "peaministrina" on koostanud omanäolise valitsuse. Hädavalitsuse!

n
1. mai 2019, 08:19
Nüüd just tulevbki avalikuks!
p
Part/ 1. mai 2019, 08:18
Kogu see pande, refid ja kesikud peaksid puuris istuma, nemad aga teevad ikka mis tahavad. Lasteaed. Huvitav, kas neil kunagu´i häbi ka hakkab??
p
po/ 1. mai 2019, 08:16
Kes teie? Riigikogu valis ja määras vastavalt seadusele.
k
1. mai 2019, 08:15
Kriminaaluurimise all olev inimene ei sobi ministriks
p
Priit/ 1. mai 2019, 08:15
See EMOS käimine on ka väga kahtlane asi, kas tangidega tõmmati sõnad suust, mida ratasele vaja oli? Ma ei usu seda EMO visiti. Naine ütles avalikult, et kõik oin korras, aga ikka kangutati Kuusik oma kohalt.
l
Lätlane/ 1. mai 2019, 08:14
Kaabu lömmis ja silm rullis!
m
Mann/ 1. mai 2019, 08:12
Kogu see klouni kari teeb mis tahab, keegi ei astu kusagile, miks siis Kuusiku kallal nii näritakse?
k
1. mai 2019, 08:11
Kuusiku ainus võimalus on pöörduda laimu pärast kohtusse. Iga inimene, keda alusetult nii rängalt süüdistatakse teeks seda. Muu jutustamine ei aita.

j
Juss/ 1. mai 2019, 08:09
Täielik ulmekas, see Ratas tuleks ise suuskadele panna!!!
m
muff/ 1. mai 2019, 08:05
..nii kaua tambiti, kui saadi mida taheti , KELLELE SEE KASULIK ON -tuleb küsida
e
1. mai 2019, 08:03
Eile käidi EMOs, eks sealt midagi välja tuli, et nii kiireks läks.
a
Ausalt/ 1. mai 2019, 08:02
Mäletan et meie ei tea veel siiamaani presidendi kohta seda kes teda määras.
j
Just mari/ 1. mai 2019, 08:02
Hakkad sina ka "õigeid" ütlusi andma kui "õigesti" töödelda. Kaltsu traavi külmiku taguses ahistamises tehti ka naise rahvas süüdi..
t
Tiit/ 1. mai 2019, 07:59
Pange tähele, nüüd Hakatakse koikide EKRE erakonna ministritega niimoodi tegema. Lüüakse meedias ilma mingite toestuseta vaht ülesse ja oodatakse ministri lahkumist.
k
keemik/ 1. mai 2019, 07:58
puupeale ei tohiks ju alkohol mõjuda, kuda siis need jääknähud?
s
silmakiri,/ 1. mai 2019, 07:53
mitte vägivalda ei sallita vaid EKREt ei sallita, eks ju Rakvere homod jm.

j
Jaa faktid/ 1. mai 2019, 07:53
Kõik nii julged aga avalikult ei julge ütelda? Sama julged nagu see krossi m o o r kes süüdistas EKRE t rannas "sõbrannat" kividega loopimises? Millise karistuse m o o r sai- valetamise, laimamise ja valesüüdistuse eest?
a
Ajab jah hirmu peale/ 1. mai 2019, 07:51
kui oleks saanud ministriks ja hakanud e valimiste asju uurima, oleksid ju refid,sorsid vahele jäänud oma valedega,ajab jah hirmu peale.
m
mõtlik/ 1. mai 2019, 07:44
mida ja kui kaua sa kavatsed oodata-vaadata ? Enne kasvab sulle sammal selga kui sinusugune ootamisest-vaatamisest väsib.
0
07.23/ 1. mai 2019, 07:43
Kas te aru ei saa et miljonite varga plika tahab iga hinna eest peaministri toolile istuma.
s
sina valdur oled tark inimene/ 1. mai 2019, 07:41
vimm, see on kurjast.Sellest tuleb vabaneda ja lihtsaim viis selleks on kas kirjutada, helistada või koputada ning usu, mured on murtud.
0
06.11/ 1. mai 2019, 07:35
Need örav sots id ongi juba ajaloo prügikastis. Jäädavalt.
m
Monsa/ 1. mai 2019, 07:34
Nojah. Isegi kui need 15 Rakverest teadsid, siis miks nyyd just v@lja tulla. Ja miks nyyd just ajakirjandus puhub? Sellep@rast, et aastaid ei ole keegi sellest naisest hoolinud, hoolitakse vaid selle mehe mitte-ministriks-saamise eest. Keegi pole pekstava naise kaitseks midagi enne teinud. 15 inimest ¨teadis¨, aga keegi ei teinud piiksu ka. Miks varem politsei jutule ei mindud? Teate, ma ei osta seda.
k
kus need peretuttavad siis olid/ 1. mai 2019, 07:30
kui Kuusik Rakvere volikogu esimeheks kandideeris? Miks sellest varem ei räägitud, aga küll 50 minutit enne ametisse kinnitamist? Milline raiskamine!

p
poliitik/ 1. mai 2019, 07:23
kas te aru ei saa Ratas tahab iga hinna eest peaminister olla
v
valdur vägi/ 1. mai 2019, 07:16
ükskord plahvatab vimm....mis kogunend salaja..... järelikult vimma pole mõtet koguda,müts kõhule ja au anda liberasmile.
a
Arvamus/ 1. mai 2019, 07:13
Eestis ei ole abielu pikka aega oluliseks peetud, milleks selline lärm. Igaüks elab nagu momendil tuju. Minister muutus kellelegi ohtlikuks. Tõenäoliselt e-hääletus.
o
1. mai 2019, 07:09
ootame ja vaatame.ajakirjandus lahmib niikuinii.
k
kuidas/ 1. mai 2019, 07:09
Ossinovskil selle ümbrikupalga maksmisega oli.Kuuuurijas oli ju näha.
p
Poirott/ 1. mai 2019, 07:09
Kui käeluumurd tekitati meelega, siis peaks olema näha sinikad, muljumisjäljed jne. Õues talvel kukkudes paksu jopega ei ole selliseid jälgi. Kui eksproua Kuusik just se endale kipsi ei teinud, peavad need andmed EMOs olemas olema. Ehk alustaks uurimist sellest. Või on dokumendid "kaduma" läinud? Mina kasutaks ka valedetektorit.
k
klassivend/ 1. mai 2019, 06:59
Õudsed keelekandjad peretuttavad okka
t
Tiit/ 1. mai 2019, 06:57
Milleks Eestisse veel kohtud? Ajakirjandus moistab süüdi ja lööb risti. Keegi ei ole Kuusikule süüdistust esitanud ja ajakirjanikud on tema juba süüdi moistnud. Pärast nutavad, et neid tahetakse suukorvistada.

e
ei ole ve,et siis kiirust õletas ja tõispeaga sõites ta oli ju teadlik,et saab ministriks,mingi down/ 1. mai 2019, 06:54
p
pole peret maha jätnud?/ 1. mai 2019, 06:54
Kaks korda ühest ja samast naisest lahtku läinud? Kas lahkumnek ei tähenda mitte pere mahajätmist või? Ma ei saa enam ilmaelust üldse aru
k
kust võetakse?/ 1. mai 2019, 06:49
Ikka rajalt , ikka rajalt !
k
korralikult/ 1. mai 2019, 06:49
pead lööma,muidu preemiat ei tule
k
koguaeg/ 1. mai 2019, 06:46
on nii olnud....huvitav kas kuusiku naine saab valetamise eest reaalse?
h
huvitav/ 1. mai 2019, 06:46
midagi pole veel uuritud, aga ladvik sundis mehe lahkumisavaldust kirjutama. Kes seda E hääletuse pettuse ilmsikstulekut siis kardab, kas opositsioon või valitsema asunud valitsus, et kiirkorras ühe omadest hülgas?
t
tühjad pähklikoored/ 1. mai 2019, 06:45
t
trussikurebija/ 1. mai 2019, 06:44

l
lühim/ 1. mai 2019, 06:42
n
no jah/ 1. mai 2019, 06:37
Kardetakse e hääletuste pettuste ilmsiks tulekut.
M
Realist/ 1. mai 2019, 06:34
Ministiks oleku ajal ei ole ta midagi paha teinud. Ta on kindlalt pädev inimene ja 15 kaebajat saaks tegeleda oma eluga. Meil on olemas pereterapeudit ja noustajad .Aga peamine asi on et ta pole oma peret maha jätnud.Abielu on kahe inimese vaheline asi. Turvakodu töötajad ei tohi yhtegi asja klientidest välja rääkida.
k
1. mai 2019, 06:34
Kas sa ei oska lugeda ja arusaada või oled lihtsalt rumal. Aga Ratas ju muud ei saagi teha, kui vabandada ja siluda.
k
1. mai 2019, 06:31
Kuidas nwed ekretollid küll aru ei saa, et sellist asja tühjast kohast ei tule.
n
No/ 1. mai 2019, 06:23
Vabandust ,mitte tegid vaid tegid.
n
No/ 1. mai 2019, 06:22
Ikka ei saa aru,milles viga kuusikul.Muud ei tulegi meelde,kui ainult tegid.
v
vana tõde/ 1. mai 2019, 06:10
poliitikut on kõige lihtsam t appa ajalehega

a
ah mis PÕHISEADUS/ 1. mai 2019, 05:56
k
1. mai 2019, 05:55
Kuusik ikka mingit süüd tunneb. Eks aeg näitab. Õige hõlma ei hakka keegi.
k
1. mai 2019, 05:53
Kaua Ratas veel seda ekrelaste jamatamist kannatab? See hakkab juba normaalse mõistuse piire ületama.
e
Ekrelane/ 1. mai 2019, 05:32
Orava ja sotsisaast on lõvisuppi söönud, näksi ansipiseemneid ka peale.
e
Enne paistis/ 1. mai 2019, 05:25
Ainult väljast kole, nüüd on ka mädanevsisu näha
e
Enne/ 1. mai 2019, 05:24
t
to 22:53/ 1. mai 2019, 04:56
pole nad uurimisorganite ees midagi anonüümsed, ajakirjanduses nüüd küll kindlasti ei pea tunnistajate nimesid kirjutama, rumal inimene.
u
Uhke Eesti yle :)/ 1. mai 2019, 04:55
Loodetavasti ei peksa nüüd naist päris vigaseks ega sõida kedagi surnuks täis peaga. Järgmiseks palun neonats minema peksta riigikogust!

k
kas ikka/ 1. mai 2019, 04:51
kolme kuu palga ka saab hüvitiseks. ja jõudis ikka kuluhüvitise ka peeneks lasta.
p
peab kiirustama?/ 1. mai 2019, 03:35
sest kompra kogumine võtab ju aega.
t
to 00.13/ 1. mai 2019, 03:31
Taktika ja meetodid on siis nüüd avalikustatud?
a
ajaloolane/ 1. mai 2019, 03:27
Kui kõik tugineb kuulujuttudele ning mingitele salapärastele anonüümsetele kaebajatele, siis kipub see kõik pisut kunagise inkvisitsioonikohtuga sarnanema.
m
mida siin aru saada?/ 1. mai 2019, 03:24
See ongi see paljureklaamitud 100 vihavaba päeva!
h
Huvitav, milline kõrgkool selle juristidiplomi väljastas?/ 1. mai 2019, 03:22
juristid räägivad ikkagi konkreetsetest asjades ja esitava fakte, mitte ei tee mingeid ebamääraseid üldistusi ega pillu absurdseid süüdistusi.
t
to Saime aru/ 1. mai 2019, 03:11
Pigem on näha, et ei saa suurt midagi aru, kui vaid järjepidvalt ning igal pool ühte ning sedasama lauset korrutad. lõpmatuseni. Millisest instruktsioonist või aprilliteesidest see on võetud ning maha loetud?
w
we/ 1. mai 2019, 03:08
tema tegigi kaa. Tähendab, et ainult tema võib teha või mis peaks selle ütlemise point olema.

m
Madis/ 1. mai 2019, 03:06
Aga kes on süüdi mõistnud? Kas hr.Kuusikul on käed raudus? Ta ei saa lihtsalt ministrina töötada sel ajal,kui käib kriminaaluurimine tema suhtes. Ja see on loogiline, üheski riigis ei saa ministrina töötada inimene, keda KAHTLUSTATAKSE kriminaalkuriteos ja kelle tegevust uurib politsei kriminaalmenetluse korras. Kui selgub, et ta on süütu, võib naasta ministriks. Mina avaldan lihtsalt oma subjektiivset arvamust ja mina EI USU et ta on süütu ja 15 Rakvere inimest, peretuttavat, mõtlesid kõik koos selle välja, kiusu pärast.. Absurd. Aga.. Elame-näeme.
t
to jurist 23:47/ 1. mai 2019, 03:05
Juristid esitavad fakte, mitte ei levita kuulujutte et kusagil midagi räägitakse.
N
!!!/ 1. mai 2019, 03:01
Need ongi need meie presidendi reklaamitud 100 vihavaba päeva!
f
faktid?/ 1. mai 2019, 02:57
Mina ei tea ega tunne seda peret, samuti ka seda, mis seal toimus või mis mitte. Oli seal üldse midagi või ei olnud. selles küsimuses vaikin. Aga! Kas oled ehk midagi kuulnud süütuse presumptsioonist, mis on kogu kaasaegse õigusriikide alus? Või lugenud EW põhiseadust, kus on öeldud, et mitte kedagi ei tohi milleski süüdi olevaks lugeda, enne seda, kuni antud asja kohta on olemas jõustunud kohtuotsus. Aga mõnedelt siinsetelt kommentaatoritelt õigusriigi aluste või meie põhiseaduse tundmist nõuda on vist mõttetu. Või on need ehk meil juba õigustühiseks kuulutatud?
m
Madis/ 1. mai 2019, 02:40
Keegi pole süüdi mõistnudki. Kuid EV minister ei saa töötada ministrina,kui tema kohta käib kriminaaluurimine. Ja kriminaaluurimise alustamiseks järelikult oli alust,kui 15 Rakvere inimest väidavad,et just TEMA purustas kahel korral naise käeluu ja oli aastaid vägivaldne. Võimalik muidugi,et kõik 15 valetavad, eks seda uurigu politsei ja menetlegu kohus.
t
Tim Madise-ele/ 1. mai 2019, 02:31
Tänan sind viisaka vastulause eest aga ikkagi ei saa kedagi süüdi mõista ilma kohtuotsuseta.
r
Raamatupidajast dressiesident/ 1. mai 2019, 02:15
Küll mina juba tean kuidas asjad on, suu kinni
k
Küsimus/ 1. mai 2019, 02:04
Minu teda pole hr.Varro ei riigikogus veel vähem minister nii,et kus kohast ta tuleks maha võtta.

v
vägisi tehakse / 1. mai 2019, 02:04
ministri naisest ohver, kuigi pole oeksa saanud ja välistab kõike? no ei mõista
v
vihameedia võidukäik, huraaa/ 1. mai 2019, 02:02
ratas murti katki sotside-reffide vihakoorma all ja dressident ainult kiidab takka ja annab ojasoole uue ordeni, väga mage
m
Madis/ 1. mai 2019, 02:00
Pr.Kuusiku motiive,miks ta eitab, me ei tea. See võib olla hirm. Võib olla rahaline sõltuvus. Võib olla petlik "armastus" ja lootus et mees muutub ja tuleb "uue inimesena tagasi". Kuid see ei muuda asja. Kui vägivallategu ON TEHTUD, võib süüdi mõista ka juhul,kui naine vägivalda eitab. Seda juhul,kui on hulk tunnistajaid- naabrid, sugulased, sõbrad. Nagu sellel ema-poja kohtulahendil. Ema eitas, kuid see ei päästnud sadistist poega vanglast.
m
Madis Tim-ile/ 1. mai 2019, 01:56
Tead,mina olen ka lahutatud. Pole elus oma exnaist löönud. Kui minu kohta levitataks sellist laimu, asuksid meie ühised tuttavad minu kaitseks välja ja ütleks,et see on JAMA! Kuusiku kaitseks ei ole isegi ükski sugulane välja astunud. Keegi ei soovi tema heaks valetada. Mis Su teise väitesse pr.Kuusiku suhtes,siis vaata..Tartus oli hiljaaegu kohtuprotsess,kus poega süüdistati oma eaka ema peksmises. Ema loomulikult eitas seda,et poega kaitsta. Kuid 4 tunnistajat (naabrid) andsid kohtus ütlusi poja vastu ning ta mõisteti 8 kuuks vangi,kuna ema peksmine kestis pikemat aega ja oli olnud julm.
a
ahaaa/ 1. mai 2019, 01:54
Nii siis sunnitaksegi minema, kui keegi hakkab uurima ja ehitama!
t
Tim/ 1. mai 2019, 01:48
Aga ülejäänud naabrid pole kuulnud,et endine Kuusiku peres oleks olnud vägivalda.Nii,et kas usume ajakirjandust ja anonüümseid naabreid või pr.Kuusikut kes ei ole tundnud väivalda hr.Kuusiku poolt. Tõest on kahju,et selline keskaegne nõiajaht on lahti läinud,et kui pole süüdi siis teeme sind süüdlaseks läbi ajakirjanduse.
o
Otse südamest!!/ 1. mai 2019, 01:44
Teadke euroliberid - lahingu võitsite aga seda lihtsam on meil tEIE algatatud vihasõda võita! Elagu EESTI ja VABADUS!
t
to sõnakooslus/ 1. mai 2019, 01:36
reformarite kontori trollid on tööle hakanud, rehitsetakse üle kõik "ebasobivad" kommentaarid

k
Kaie/ 1. mai 2019, 01:20
Kas see on sotsoravate järjekordne karje, Kaka lubas ju võidelda viimse veretilgani.
v
Värvid on sel kevadel jälle moes/ 1. mai 2019, 01:12
Kingime Mardile lilla ja Martinile roosa värvi kaabu.
m
Madis/ 1. mai 2019, 01:07
Väliskaubandusminister ja e-valimised?? Mis seeni te ekrenaudid sööte,jumala eest? EKRE sai nendel e-valimistel teise koha! Ilma e-häälteta, ainult sedelitega antud häältega oleks poole vähem kohti Riigikogus, aga IKKA HÄDA! Tõesti 6 klassi haridusega dressides seltskond..
ä
ära möla refikommu/ 1. mai 2019, 01:02
Võeti maha sest tahtis E-valimisi uurima hakata.
n
nädsdi/ 1. mai 2019, 00:58
2
23.50-le/ 1. mai 2019, 00:57
Sinisokne külmkapi Taavi oli muidugi ideaalne peaminister.
t
tema tegi kaaaa/ 1. mai 2019, 00:47
n
1. mai 2019, 00:41
Need vihaõhutajad peaksid üldse oma erakonnad likvideerima ja laskma valitsusel tööle hakata, et pärast poleks jälle kisa, kuidas midagi pole tehtud.

0
00.09le/ 1. mai 2019, 00:41
Kes teisele auku kaevab, see ise sisse kukub. Eesti vanasõna.
l
Leo/ 1. mai 2019, 00:38
Viitega Raagi jutule, vat see on sõnavabaduse poolt loodud hirmufoon - ole konformne ajakirjanduse süvariigiga või me hävitame Sinu koheselt ilma igasuguse kohtupidamise ja süütuse presumptsioonita ...
e
Eesti vanasõna/ 1. mai 2019, 00:33
Kes hiljem naerab, naerab paremini.
f
Faktid järgmised:/ 1. mai 2019, 00:30
Ajakirjandus väitis, et 15 Rakvere inimest,kes seda ENDIST PERET lähedalt tunnevad, rääkisid et teavad perevägivallast. Ajakirjanduses nad ei soovinud esineda. Täna käis politsei neid küsitlemas ja leidis kinnitust. See teave esitati peaprokurörile, kes kutsus Ratase ja Kuusiku välja ja esitas politseile antud ütlused, mis olid Kuusiku vastu. Seal polnud muud varianti, kui tagasi astuda. Ja ärge ekrenaudid tulge rääkima, et 15! peretuttavat kõik valetasid! Commoon! Miskipärast ei ole AINUSKI nende peretuttav tulnud lagedale ja öelnud, et "EI OLE TÕSI!" Ainuski! Ükski naise sõbranna, sugulane, naaber
k
Krõõt/ 1. mai 2019, 00:28
Kes hiljem naerab, naerab paremini.
t
to EESTLASED/ 1. mai 2019, 00:25
Huvitav, mida see "Eestlased" nime all esinev kodanik ise nõuka ajal tegi? Või pissisid sa sellel ajal veel püksi? Kuidas sa ei tea, et ka tollel ajal pidid inimesed töötama. Kas siis see inimene, kes töötas kõrgemal kohal, oleks pidanud sinu mõistuse järgi hakkama riiki kukutama? Aga seda sa ei näe, et neid endiseid töötab ka praegu headel kohtadel.Oled sama rumal inimene nagu mõni siin kommenteerib ja käseb penskaritel minna Venemaalt pensioni nõudma, kuna inimesed on elanud 80+ aastat Eestis. Milles neid inimesi küll süüdistada?
m
Ma/ 1. mai 2019, 00:17
Väga loodan et need kes siin laimavad saavad tagasi sarnaste süüdistute ja kus määritakse nimi ja lapsed ja naine kannatma peavad jah küll see tuleb teile on olemas selline asi kui karma. Ja ärge siis vinguge ja virisege ja otsige inimestelt abi ja toetust!
m
Mari/ 1. mai 2019, 00:09
Järelikult ajakirjanduslikud allikad vastasid tõele ja tunnistajad andsid politseinikele neid ütlusi, mida nad ajakirjanduses oma nime alt ei soovinud öelda, kartes p.ä.t.t.ministri kättemaksu, või ta toetajate kappide oma. Küll hakkab ka õnnetu naine politseile ütlusi andma

m
Mari/ 1. mai 2019, 00:06
Elagu liberalism! Eelajalooline Kä.rnkonn saab oma karistuse naise peksmise eest. Laste ütlusi tuleb ka kontrollida, arvatavasti said nemad ka peksa.
c
cvkk/ 30. aprill 2019, 23:57
kõige suuremad perverdid ja lastepilastajad on refikoerad, nagu sina, ekrevastane voodimärgajast kloun.
s
Saime aru/ 30. aprill 2019, 23:56
Sõnakooslusega jäite vahele, selliseid väljendeid ja vigaseid lauseid kasutavad ainult kremli poolt palgatud veebiagendid
K
???/ 30. aprill 2019, 23:56
s
Saime aru/ 30. aprill 2019, 23:55
Sõnakooslusega jäite vahele, selliseid väljendeid ja vigaseid lauseid kasutavad ainult kremli poolt palgatud veebiagendid
s
Saime aru/ 30. aprill 2019, 23:54
Sõnakooslusega jäite vahele, selliseid väljendeid ja vigaseid lauseid kasutavad ainult kremli poolt palgatud veebiagendid
s
Saime aru/ 30. aprill 2019, 23:54
Sõnakooslusega jäite vahele, selliseid väljendeid ja vigaseid lauseid kasutavad ainult kremli poolt palgatud veebiagendid
k
ka valija/ 30. aprill 2019, 23:54
Paistab, et meil käib see teisiti.Ei loe siin mingi põhiseadus. Miks ei tuua neid "teadjaid" avalikkuse ette? Mida põhiseadus selle kohta ütleb?

s
Saime aru/ 30. aprill 2019, 23:52
Sõnakooslusega jäite vahele, selliseid väljendeid kasutavad ainult kremli poolt palgatud veebiagendid
j
jurist/ 30. aprill 2019, 23:50
Stringipoodi ja kajuti madruseks sobib ta ikkagi rohkem, see noormees laseks Eesti majanduse kiirelt põhja nii nagu tal firmadega ikka eraäris on olnud
h
hvj/ 30. aprill 2019, 23:49
eesti meedia ju, saaks ainult teenida teiste õnnetuste pealt.
n
Nii see on/ 30. aprill 2019, 23:49
Loomulikult Keskerakond ja Isamaa peavad oma kaks aastat sätitud toiduahela korras hoidma ja mitte igasuguseid sinna ligi laskma ja seda vahendeid valimata
o
Oled tähtsusetu troll/ 30. aprill 2019, 23:48
Oli midagi ajalikku ka öelda või?
j
jurist/ 30. aprill 2019, 23:47
Munkadel ongi kloostris mäda, sest töö ei viitsita teha ja majandus lonkab. Vahest on kuulda, et mungad pilastavad lapsi, sellest on kuulda olnud
n
nunn/ 30. aprill 2019, 23:46
See kaklus ei lõpe niipea. Kuna küll jõuab see kättemaksujumalanna kõik need valitsuse liikmed kohalt kangutada? Kes on siis järgmine? Kas materjalid on juba kokku klopsitud? Kui see 100 päeva kulub nende kaebuste lahti harutamiseks, siis tuleb teine 100 lisaks võtta. Ehk saab siis valitsus ka tööle hakata, kui ainult sinna veel kedagi on jäänud.
m
maiken/ 30. aprill 2019, 23:45
Tudu, tudu, tudub edasi ekrekremli trollike

õ
Õpetaja/ 30. aprill 2019, 23:44
Artemon seda küll ei öelnud ja kirjavead on teil kolmanda klassi õpilase tasemel
j
Jüri/ 30. aprill 2019, 23:44
Miks peaks EKRE oma e-häältest loobuma? Tegelikult ilmselt oleks loogiline kui kõik parteid oma e-häältest loobuksid.
j
juudi katekismus/ 30. aprill 2019, 23:43
".Peamine võte on süüdistamine!Las nad püüavad õigustada.Kes aga püüab õigustada,on juba ise poolenisti süüdi!Kui tekib võimalus,viige vastaste tegevus poliitilisele platformile,kandke neist ette anonüümselt ühiskonnavastases tegevuses ja sabotaazis.Provotseerige neid riigivastasteks sõnavõttudeks,ning seejärel hävitage nad riigivõimu abiga."
v
väga/ 30. aprill 2019, 23:42
kohutav, mis toimub. Inimene mõistetakse süüdi mingite juttude ja ajakirjanduse põhjal, olgugi et nii mees kui naine ise on eitanud vägivalda.
2
22;59/ 30. aprill 2019, 23:38
Võiks ju Siimu võtta?Ja järgmisena presidendi aseaine.
2
23;08/ 30. aprill 2019, 23:36
Nagu näete siis presidendile need seadused täitmiseks pole.Kõike võib ja vahendeid valimata.Meil ei ole presidenti on vaid kuulujuttude põhjal tegutseja ja teatud erakondade pooldaja.
v
või/ 30. aprill 2019, 23:36
või on tüüp lihtlabane kurjategija ja peab lõpuks oma tegude eest vastust andma...
a
ahsoole võin / 30. aprill 2019, 23:34
tuua kohe näite kuidas ajakirjanik valetab, kuidas käsi peseb kätt

n
no / 30. aprill 2019, 23:27
kui juba peaprokurör ise kohal
k
kas/ 30. aprill 2019, 23:26
m
mis toimub/ 30. aprill 2019, 23:25
2
21;02/ 30. aprill 2019, 23:24
Miks Siimu pole välja visatud ,pani ju 10 milliga punuma?Miks peab erakond välja viskama mingite külajuttude pele?Riigi eesotsas ka näe roolijoodik ja perelõhkuja,visake välja.
l
Lennart/ 30. aprill 2019, 23:22
Jaa vat see on nüüd tõesti küsimus süvariigist ja jääb vaid küsida, et kas me praegune presidendi kohusetäitja koos ajakirjandusega on selle tankistid või ideoloogid ...
j
jah/ 30. aprill 2019, 23:22
aga luumurru olemuse järgi ütleb asjatundja pilk üpris lihtsalt ära, kas see juhtus ikka nii nagu öeldi
2
21;11/ 30. aprill 2019, 23:21
Peab presidendilt küsima,kuna kogu punt töötas selle laimu nimel ja president nendega koos.Kui nüüd selgub,et Kuusiku kohta on levitatud lausvalet ja president on ju sellega kaasa läinud siis peaks ka presidendi tagandama,kuna pole lojaalne eestile.
t
täpsustan/ 30. aprill 2019, 23:20
see, et need teavitajad avalikkusele anonüümsed on, ei tähenda, et need on uurijate ja asja avalikustajate jaoks. Ajakirjanduses ei julgeks ju midagi avaldada, kui nood allikad paljastaks. Karistada peab saama ikka teo tegija, mitte sellest teataja.

b
Buratiino/ 30. aprill 2019, 23:19
Suu kinni, ma tean küll kes sa oled.
2
21;11/ 30. aprill 2019, 23:18
Kohe saate teada,kui vande annab.
k
küsimus/ 30. aprill 2019, 23:17
kes tegelikult juhib riiki, tudub, et riik on juba ammu kaaperdatud ...
m
munk ( μοναχός )/ 30. aprill 2019, 23:16
Töö tegemise ja majanduse juhtimise asemel kaklus. Miski on kuskil mäda.
2
21;39/ 30. aprill 2019, 23:16
Ja oravate ning sotside saastad lõhestavad laimu ja valedega ühiskonda.
t
tähtis teadaanne/ 30. aprill 2019, 23:15
ma nägin unes,et kaljulaid on mongoolia spioon.Võtke ta nüüd maha ja alustage kriminaalmenetlust!
ü
üxx/ 30. aprill 2019, 23:13
Asjalugu hakkab selginema. Pudrukausi küljes rippujad peavad halastamatut võitlust toiduahela säilimise pärast. Vahendeid valimata.
2
21;55/ 30. aprill 2019, 23:12
Jumal küll,kuidas te aru ei saa,et politseis ei ole mingeid vägivallaga seotud tervisehädade avaldust.Politsei ju ütles seda.Ärge pookige asju külge mida pole olnud.Olgem inimlikud.

v
Valija/ 30. aprill 2019, 23:11
Jaak Madison sobiks hästi väliskaubanduse ja it ministriks.
o
oota/ 30. aprill 2019, 23:09
natuke, politsei ja prokuratuur ei jõua - peale pühi
e
Eesti Vabariigi Põhiseadusest/ 30. aprill 2019, 23:08
kedagi ei tohi süüdi olevaks lugeda, kui ei ole sellekohast jõustunud kohtuotsust.
k
Kriminaal/ 30. aprill 2019, 23:08
Olen ka kriminaal, kuigi kuritegu ei sooritanud, prokurör leidis, et ka kannatanut polnud. Keegi minu vastu avaldust ka ei esitanud. Ainult prokuratuur leiab,et olen midagi valesti teinud ja nüüd pean ootama kohtu otsust. Loo moraal- ei pea olema kannatanut, et kedagi süüdlaseks teha.
2
22;15/ 30. aprill 2019, 23:06
Aga Kuusik ju ise pöördubki kohtusse laimu suhtes.
v
vaiksele/ 30. aprill 2019, 23:06
Juba õnnis Ignatius Loyola, jesuiitide ordu asutaja kuulutas XVI saj. välja teesi, et eesmärk õigustab abinõu.
2
22;39/ 30. aprill 2019, 23:05
Iga patsendi luumurrud on ju ametlikult fikseeritud ja kirja pandud.
n
no/ 30. aprill 2019, 23:04
saite siis inimese ikkagi ära "tappa". põlastusväärsed!

a
Aeg annab arutust/ 30. aprill 2019, 23:03
Mine tea. Vahest äkki saab hoopiski miljonilise kahjutasu ajalehelt ning ajakirjanikult, kui see kampaania äkki alusetuks peaks osutuma. Nime määrimise ning tema karjääri ning saatuse rikkumise eest. Aga eks asja järgnev uurimine ning objektiivne kohus tõestavad, kas kogu lool oli põhja all või mitte. Kui peaks osutuma, et mitte, siis oleks tal alust nõuda laimajate karistamist ja kahjutasu. Kui jääb aga süüdi, siis muidugi mõista mitte. Praegu ei oska veel keegi seda ette ennustada.
k
kas/ 30. aprill 2019, 23:01
tõesti vastab tõele, et ta ise ka jääknähtudega vahele jäänud
u
Uku/ 30. aprill 2019, 23:01
Kriminaalasi on algatatud. Ratas ja Mart Helme on peaproksi juuresolekul materjalidega tutvunud. Pärast seda tuli Kuusikult avaldus. Luuser ...
h
Huvitav/ 30. aprill 2019, 22:59
e
erisus/ 30. aprill 2019, 22:58
koduvägivalla puhul ongi see, et menetluse saab alustada piisavate tõendite olemasolul ilma avalduseta, et kaitsta ohvrit võimaliku kättemaksu eest.
n
no-le/ 30. aprill 2019, 22:55
minister ei ole , aga ordenit kannab, aga miks veel?
l
Loodetavasti põhjalik uurimine ning erapooletu kohus annavad loole ammendava vastuse./ 30. aprill 2019, 22:53
Ongi siis kriminaalasi püsti pandud? Aga kuidas kannatanu avaldusega siis ikkagi jäi? Kas kirjutas või mitte? Või piisas vaid anonüümsetest teatajatestki? vägagi sageli kipub ikka meil olema, et kriminaalmenetluse alustamiseks ei piisa sageli isegi kannatanu enda avaldusestki.
v
võimalik vaid eestis/ 30. aprill 2019, 22:50
Ajakirjanikud võikski nüüd Kaljulaidilt küsida,mis on Ojasoo ja Kuusiku tegemistes ja veel tehtud tõendamatusel vahet?Faktidega tõestatud sai autasu ja teine kellel süütegu tõestamata sai meedia poolt tohutute artiklite näol laimu ja teotuste karjuva vaenu alla.

l
lats/ 30. aprill 2019, 22:49
Uskumatu, Õhtulehe Glavlit ei tudigi veel. Kopitud tsitaat ametlikust teadaandest meie lugupeetud presidendi kohta haihtus nagu sotside punane unenägu.
k
küsimus/ 30. aprill 2019, 22:48
kas härra minister saab ka suure lahkumishüvitise, nagu neil rahaloopijatel kombeks on?
2
22.37-le/ 30. aprill 2019, 22:46
Marti kutsuti, mõni laseb kutsuda -vahe on suur
k
kummaline/ 30. aprill 2019, 22:45
kuidagi väga kafkalik lugu
v
vaikne/ 30. aprill 2019, 22:45
võimu säilitamise nimel on kõik vahendid lubatud.
k
kobra/ 30. aprill 2019, 22:41
Ei olnud rase naisterahvas ja ei löödud kõhtu. Karistus kantud. Kogu lugu.
e
Erakordne kahepalgelisus/ 30. aprill 2019, 22:41
...samuti palus Kaljulaid rahu Marti Kuusiku perele. ... Kaamera vaateväljas naist julmalt füüsiliselt kohelnud Ojasood ehib tänaseni K.Kaljulaididi poolt premeeritud teenetemärk...
s
sd/ 30. aprill 2019, 22:39
Ojasoo tunnistas oma süüd, kokkuleppel kannatanuga on karistus kantud ja võiks selle asja nüüd unustada. Ministril lihtsalt ei saa olla "luukeresid", kuna ta oleks niimoodi šantažeeritav. Oleks siis üles tunnistanus oma pohmelli, aga oli vaja hakata keerutama... Selline prillikivi...

k
Kõik ei saa abi/ 30. aprill 2019, 22:39
Kui igat kannatajat riik nii kiivalt kaitseks
t
teate/ 30. aprill 2019, 22:38
Siin ei ole ju küsimust, kui haiglal OLI anda uurijatele vastavaid haiguslugusid. Kui kahtlaseid vigastusi poleks, poleks haiglal ka midagi anda ja oleks saanud seda uhkelt teatada: antud proua kohta ei ole meil midagi kummalist. Või on need ka nüüd ajakirjanike poolt võltsitud ja haiglasse tekitatud juba aegu tagasi?
ü
üx/ 30. aprill 2019, 22:37
Matkiks ERR ajakirjanikku Priit Kuuske ja küsiks proua presidendilt:"Lugupeetud Kaljulaid. 1995 aastal puudus teil mandaat autojuhtimiseks. Kas teil praegu on legitiimne presidendimandaat?"
k
30. aprill 2019, 22:31
Kas tavainimene on viletsam, et peab aastaid ootama?
t
Timo/ 30. aprill 2019, 22:31
Ega sellega ei lõppe liberaalide terror kui pr.Kuusik eitab kodust vägivalda kuna siis saab ette võtta ju lapsed neilt küsides kas issi jättis jäätise ostmata karistuseks ja kui tuleb jah siis ongi koduvägivald tõestatud.
j
jurist/ 30. aprill 2019, 22:26
Kas kiiruse ületamine ja alkojoobes auto juhtimine oli ka kuulujutt. Pigem levitad ise siin kuulujutte, sest arvata oled ka karistatud olnud
j
jurist/ 30. aprill 2019, 22:25
22:14 aga ekre veebikommentaatorid käivad pidevalt inimestele püksi ja teki alla vaatamas, et milliste partneritega keegi magab ja seejärel kohe turmtuli meedias peale
n
Noh / 30. aprill 2019, 22:25
Olla 1 päev minister on ju suur saavutus! Mees tahtis millegagi silma paista. Las möllab pealegi

J
?/ 30. aprill 2019, 22:24
Ja siis? ma arvan, et üle 20 a taguse teo eest on juba ammu karistus kantud. Isegi mõrvarid pääsevad mõne aastaga vabaks ja elavad vaba elu, kas mingi juhiloata sõidu pärast peab inimese üles pooma?
j
jurist/ 30. aprill 2019, 22:22
Ekres ongi selgrootud lalisejad ja mõned julgemad roolijoodikud, kihutajad ja naistepeksjad
j
jurist/ 30. aprill 2019, 22:21
Sinu loogika kohaselt oleks pidanu Kuusik mitte nüüd saama ministriks vaid alles 26 aasta pärast, siis oleks olnud ajaliselt võrrelduna vägagi OK
t
to jurist/ 30. aprill 2019, 22:21
Kas sa seda pole mõelnud, et ehk teda hoopis survestati? Et meil on 5 tunnistajat kes sinu vastu tunnistavad. Kui 1:5 vastu siis tehakse valge ka mustaks ja vastupidi.
j
jurist/ 30. aprill 2019, 22:20
Suurpettuse käigu heaks alustuseks oleks pidanud Ekre loobuma hea tahte märgiks kõigist e-häältest ja jagama need hääled teistele. Aga millegipärast pole ekre nõus e-häältest loobuma, hoiab kümne küünega kinni
j
Jurist/ 30. aprill 2019, 22:18
Ei esita ta mingit hagi, sellepärast taandutaksegi ametipostilt, kui teab, et jalgealune on väga habras
b
Blin/ 30. aprill 2019, 22:18
Hale roolijoodik on president!!!
j
jah/ 30. aprill 2019, 22:16
Täpselt nii nagu prokuratuur peab Kuusiku süüd tõestama, peab ka Kuusik oma väidet tõestama. Nimelt ta väitis, et need süüdistused on laim. Nii, et jääme ootama millal ta EE vastu hagi esitab.

e
EKRES/ 30. aprill 2019, 22:16
on mõned eakad meesterahvad,keda hakatakse nüüd süüdistama ahistamises 40 aastat tagasi
j
jah / 30. aprill 2019, 22:15
Täpselt nii nagu prokuratuur peab Kuusiku süüd tõestama, peab ka Kuusik oma väidet tõestama. Nimelt ta väitis, et need süüdistused on laim. Nii, et jääme ootama millal ta EE vastu hagi esitab.
e
e. / 30. aprill 2019, 22:14
Varsti tekitatakse praktika, et prokurörid ja femi.nistid hakkavad võõraste akende taga luurel käima, tabamaks perevägivallatsejaid juba eos. Ohvril pole õigust ohvriksolekust keelduda, vastasel korral määratakse talle psh. ekspertiis ja kuulutatakse ametlikult teovõimetuks nagu väike laps, kes ei tea, mida ta teeb.
t
Tim/21:53-le/ 30. aprill 2019, 22:11
Sellise tempo juures satub pr. Kuusik ka kriminaalse uurimuse alla kuna ei ole koduvägivalla alla kannatanud.
t
to no/ 30. aprill 2019, 22:10
jah, minusugune rahvas teeb tööd ja ei lase teiste seljas liugu, nagu sotsile ja refile kohane. KEI on ja jääb.
t
30. aprill 2019, 22:10
tegelikult me ei tea tausta. Pole välistatud, et väliskaubandusministri ametisse asujale ei oleks mingil põhjusel saanud anda riigisaladusele juurdepääsu - need taustauuringud ei ole avalikud. Ja tol mehel oli oidu natuke rohkem kui Repinskil, kes lahkumisavaldusega venitas võimalikult pikalt, kuigi oli ka kohe ametisseastumisega teada tema sobimatus. Edevus oli aga see, mis pani seda pakkumist vastu võtma. Miskipärast tema parteijuhid on olnud viimastel päevadel vägagi vaiksed (kuigi parteilane olla ta alles 2019 aprilli algusest).
t
to 20:15/ 30. aprill 2019, 22:09
"Oma naise avalik telefoni teel “üle kuulamine” jõupositsioonil olevate kolleegide kuuldes ei kannata üldse mingisugust kriitikat ja ainult lisab ministri kaasusele musti värve. " Siin oli vaja laim kiiresti ümber lükata ja otseallikast ehk siis eksabikaasalt kindel vastus saada. Mis siin nii "jõledat" on?
l
loogiline/ 30. aprill 2019, 22:07
e valimiste suurpettuse paljastamine kahjustaks eesti mainet ja rahva silmis ka prokuratuuri mainet,kes pettust varjas.Sellest tuleks suur rahvusvaheline skandaal.Arvan,et Kuusikut ähvardati ka füüsilise kõrvaldamisega.

m
millal kaljulaid / 30. aprill 2019, 22:03
kommenteerib oma jääkidega ja lubadeta sõitu ? Ojasoo naisepeksu hukkamõistu asemel riiklik auraha ja suurima omaaegse -RIIGI 100 AASTAPÄEVA - juubeli etenduse tekitamine ( see viimane oli pigem käsikaameraga võetud kähkukas , et aeg täis lasta ). Kus seekord on professionaalne ajakirjandus ? Ega ometi ak ja esimeses stuudios ? see pole isegim naljakas. Kallutamata sl öhtulehe mode ei peaks seda kommentaari näppima - tahate ju tasakaalukad olla .
t
to ehhile/ 30. aprill 2019, 22:03
Põhjus ikka oli - vanadus ja halb tervis:)
s
sam/ 30. aprill 2019, 22:03
Hullem kui nõuka aeg kus naaber sosistab ja pere sõidab järgmisel hetkel reisile. Naaber aga kolib eksnaabri paremasse elamisse. Mis on teistmoodi!???
j
ja/ 30. aprill 2019, 22:00
asemele tuleb selgrootu laliseja.
k
Ka kal/ 30. aprill 2019, 21:57
Jälle pruunrõõmuvõru ümber suu.
a
arvatavasti / 30. aprill 2019, 21:57
kutsuti ratas ameerika saatkonda vaibale ja anti käsk Kuusik tagandada.Võib olla kutsuti ta Iisraeli saatkonda või hoopis sünagoogi?
s
Siis/ 30. aprill 2019, 21:56
Kui viimane liber onkärvanud
k
kõik oleneb sellest,/ 30. aprill 2019, 21:55
mis infot EMO annab.Arstidel on kohustus teatada juhtumeist politseile...põnev muidugi.

t
to Jüri/ 30. aprill 2019, 21:54
siin tuleks president tagandada ja Perlyng ja Vaher seaduse rikkumise eest vastutusele võtta. KEI, Teie juhite riiki ja seadke kord majja, rahvas on teiega. Mille alusel süüdistatakse, kui pole avaldust esitatud.
e
ei saa aru/ 30. aprill 2019, 21:53
karin ütleb ,et see on laim,prokuratuur pole uurimist lõpetanud,aga süüdiolemises kahelda ei tohi?Mis toimub?kas kõik on mingit kärbseseene leotist joonud?
j
jüri/ 30. aprill 2019, 21:51
tunnista ,et oled puusse pannud .
j
Jüri/ 30. aprill 2019, 21:48
Üks mida ei mõista - politsei suur vabandus reaalse koduvägivalla vastu tegutsemisel on, et kannatanud ei esita politseisse avaldust ja kui seda pole, siis ei saa politsei mingit uurimist alustada. Nüüd, Marti Kuusiku juhtumis, ju pole ka kaebust. Kuidas nüüd politsei saab, ainult ajakirjanduses levitatud kuulujuttude põhjal, alustada mingit krimiprotsessi? Kas PPA rikub presidendi nõudmisel seadust?
p
Pohlad ./ 30. aprill 2019, 21:47
e
eesti riiku juhitakse kuulujuttude tasemel/ 30. aprill 2019, 21:41
i
ikkagi saasta,ratas/ 30. aprill 2019, 21:39
h
30. aprill 2019, 21:32
https://www.postimees.ee/3898991/taarausulised-tervitavad-kaljulaidi-otsust-mitte-minna-kirikusse

a
A/ 30. aprill 2019, 21:28
Nüüd hakkame omakorda seda naisroolijoodikut nokkima ,sest SÕNA ON VABA !
n
No/ 30. aprill 2019, 21:25
Kust sa tead,et pole uuritud ja esitatud.
n
nõid/ 30. aprill 2019, 21:25
j
jah/ 30. aprill 2019, 21:22
no Marti tahtis nad paljastada aga kehvasti läks esialgu.
n
No/ 30. aprill 2019, 21:22
No teatris ei ole ühtegi ministrit vist.
n
No/ 30. aprill 2019, 21:21
e
Eesti meedia oli kunagi väärikas/ 30. aprill 2019, 21:18
Meenutame meie väärika President Lennart Mere sõnu ühel pidulikul üritusel: (.....sõnnik kerkib ikka pinnale.....) Kui ta praegu näeks, et tema enda poolt väärtustatud ajakirjandus ja meedia on nagu kollane haisev kiht pinnale kerkinud ja ammu juba üle ääre ajanud..... Kas selle Presidendi ajal oleks olnud mõeldav, et üks vihalaotajast pliiats sõimab inimesi avalikus meedias saastaks, natsiks. Kas oleks olnud mõeldav, et need ETV
t
to: Jah/ täna, 20:56/ 30. aprill 2019, 21:17
samas - kas seda ministrikohta tegelikult üldse vaja lähebki? Niigi koos veider kooslus - väliskaubandus ja itindus. Muide - kui e-hääled ära võtta, siis jäävad ka vanad rahvaliitlased ja keskmikud ise väga suurest hulgast häältest ilma. Veider on tegelikult ka see, et vikipeedias kirjas, et enda sõnul olla ta liitunud EKREga alles 8.aprillil 2019 - üle kuu valimistest hiljem, valitsust hakkas JR kokku panema juba valimiste ööl...

i
innuendo/ 30. aprill 2019, 21:17
isegi Freddie Mercury lasi lahti oma manageri- põhjus: KURJUS.
a
Aplaus lausa/ 30. aprill 2019, 21:17
21:11 'le...ja veel suure teo, et upitasid naisepeksjast ojaso NO99 riigi juubeliks lavale...lausa AU JA UHKUS see tegelane. Ja lisaks ei jooksnudki saalist välja kui naiseahistaja lavale ilmus, vaid nautis seda täiel rinnal
n
Normaalne rahvas/ 30. aprill 2019, 21:16
Pole midagi, elu läheb edasi ja libe.r.a.s.tid saavad vett ja vilet tunda.
j
jah/ 30. aprill 2019, 21:12
Ussitajad tuleb minema ajada. M a ei usu, et Marti oli süüdi.
k
Kõigepealt/ 30. aprill 2019, 21:12
tuleb ära oodata ja näha, kas mees on süüdi või mitte. Kui ta tõestab, et ta pole süüdi, siis peate kõik vabandama ja ka laimu hüvitist maksma. Kui on süüdi siis karistus. Praegu aga on spekulatsioon ja selle arvelt otsustatakse.
k
KÜSIMUS-/ 30. aprill 2019, 21:11
EKRE, KELLEST SAAB UUS MINISTER?
t
to: Tarnd/ täna, 20:38/ 30. aprill 2019, 21:11
narr lugu neh, et AINUS rikkumine, mida suudetakse leida, on 25 aastasena tehtud jääknähtudega sõit 24 aastat tagasi, seega ammu juba aegunud. Peale seda on ta sünnitanud veel mõne terve lapse, teinud asjaliku rahvusvahelise karjääri ja jooksnud mitu maratoni, mida mitte igaüks ei suuda.
t
Tim/ 30. aprill 2019, 21:11
Kui see kampaania on lihtlabane laimu kampaania siis kes ja just nimelt kuidas korvab hr.Kuusikule ja tema perele tekitatud vaimseterrori kahjud.

k
Kohekohe / 30. aprill 2019, 21:07
hakatakse ka uurimisasutustes revisjoni tegema.
k
Kodanik/ 30. aprill 2019, 21:05
Kas president on ka roolijoodik? Siis peab ta ju uue amet otsima
k
Küpsis/ 30. aprill 2019, 21:03
Ahah. See napsitanuna valetamine anti tö***le veel andeks. Aga naisepeks on nüüd selline asi, et võta veel mõned odavad lätist toodud õlled ja mine magama. Eks uuritakse.
a
Algatatakse/ 30. aprill 2019, 21:03
Löö endal nina veriseks ja mine kirjuta avaldus. Mine kirjuta avaldus, et sind varastati paljaks ja algatatakse mõlemal juhul krimasi. Mõtle mingi kuritegu välja ja väida, et "ise nägin"- kohe algatatakse.
k
kes on / 30. aprill 2019, 21:03
t
tarantel-le/ 30. aprill 2019, 21:03
r
Ratal jälle häbi silmad täis./ 30. aprill 2019, 21:02
See mees tuleb Ekrest ka välja visata.
m
Mul on/ 30. aprill 2019, 21:01
ka oravate jaoks hauakivi valmis, aga kannatan selle asjaga veel 3 aastat.....enne valimisi toon välja.

e
Est/ 30. aprill 2019, 21:00
L.meri ka oli lahtise käega. Seda on ta naised ise tunnistanud
t
to imelik/ 30. aprill 2019, 20:59
oled tõesti imelik, siin ei käi jutt Ratasest vaid Kuusikust, et teaksid.
t
to !/ 30. aprill 2019, 20:58
Kui jälle mõni vägivaldne roolijoodik välja ilmub, eks siis tema ette võetakse.
r
Rahvaliitlane/ 30. aprill 2019, 20:58
Reiljan on seni ainus, kes Savisaaregi reetis - maksis altkäemaksu vahendustasu üle 33000 euri riigituludesse ja on puhas poiss.
n
no / 30. aprill 2019, 20:57
sinusugune rahvas on kindlasti
i
isegi/ 30. aprill 2019, 20:57
kui oli, siis mille poolest NO teatri peksja parem oli?
e
30. aprill 2019, 20:57
Europarlamendi valimised oleks ohus, kui e-hääletuse pettus paljastatakse.
e
e. / 30. aprill 2019, 20:56
Aga kui pole ohvrit, kas siis algatatakse krimiasi? Või tehakse 'ohver' vägisi ohvriks nagu praegu meediarünnaku alla sattunud Kuusiku naine?

j
Jah/ 30. aprill 2019, 20:56
Kas ats arvab, et nüüd uut ministrit enam kunagi ei tule. Kas arukene nii palju ka ei võta, et selle ministrikoha täidab igal juhul EKRE liige?
b
Bone Crusher/ 30. aprill 2019, 20:56
kas luuludega on väga raske elada? mingid tabletid peaks ju aitama
k
30. aprill 2019, 20:55
h
30. aprill 2019, 20:55
https://uueduudised.ee/uudis/eesti/president-kaljulaid-ekrestus-omal-moel-saates-ebaonnestunud-uhiskonna-sidustaja-rolli-loplikult-prugikasti/
e
elektritsaabtasuta blogspot com/ 30. aprill 2019, 20:55
Eesti rahvusprobleemid ja kuna elu looduse keskel on tervislik siis tervise ,kultuursed ja majanduslikud,lahendab Eesti elukeskkonna loodusesse viimisega-sellega ennetab haigestumisi ja hoiab inimesi tevetena. HHO aparaadil on selles osas unikaalne roll. Ricardo Azevedo,oma poja kes on koolilaps,teadmiste abil ehitas HHO aparaadi mis toodab veest pruungaasi ja paigaldas selle tsiklile,ning enam ta bensiini ei vaja sest paaki valab vett. Ka teevesi sobib. Lapsed on vanematest nutikamad ! HHO aparaat on tsipake erinev sellest mis eraldab veest vesiniku ja hapniku. HHO aparaat on efektiivne,ene
j
Jüri/ 30. aprill 2019, 20:54
Meil pole raha,refid ja sotsid ei anna oma varudest.
k
30. aprill 2019, 20:52
Kui ta üles ei tunnista, lubati jõhkrat uurimist nagu Savikale tehti.
h
30. aprill 2019, 20:52
http://rahvuslane.blogspot.com/2018/12/kersti-talvik-jai-politseile-vahele.html

k
kgb juhib/ 30. aprill 2019, 20:51
ä
30. aprill 2019, 20:51
Ähvardati ju Kuusiku naine tappa selle keisiga.
30. aprill 2019, 20:50
https://ekspress.delfi.ee/kuum/10-vaheteada-fakti-meie-uue-presidendi-kersti-kaljulaidi-kohta?id=75806511
l
Laimajad kohtu alla kiirelt/ 30. aprill 2019, 20:49
Sina aga lähed laimuparagrhavi alla
e
30. aprill 2019, 20:49
Ei lõpe see enne, kui kõik ribadeks lastud.
h
Hullumajandus/ 30. aprill 2019, 20:48
Ma ei saa aru kuidas upitatakse pukki mingid tegelased kellede tausta ei uurita, samas teades, et käib sajandi nõiajaht. Vaatamata sellele lahmitakse sõnades ja tegudes. EKRE peaks praegu väga ettevaatlikult ja härrasmehelikult käituma, valima iga oma sammu ja sõna. See annaks võimaluse mitte teha järeleandmisi. Nõudma vastust presidendilt miks ei ole algatatud uurimist ja kriminaalasja Ojasoo suhtes kus on olemas faktid ja tunnistajad.
m
marvan/ 30. aprill 2019, 20:48
se asi jääbki nüüd soiku ja midagi ei selgu
t
Tundub/ 30. aprill 2019, 20:48
et õige koslep nüüd alles algab.....

e
enda päästmine/ 30. aprill 2019, 20:47
p
peale/ 30. aprill 2019, 20:47
stroomi juhtumit pole mingid allikad enam usaldatavad
v
vähe/ 30. aprill 2019, 20:46
maaka jutt kül veits imelik tüüp ei mäleta
e
e. / 30. aprill 2019, 20:45
Selleks tuleb süvariik muuta konservatiivideks, edutades omi ja vallandades võõra ideoloogiaga ametnikke.
o
oli tore leheke ja/ 30. aprill 2019, 20:43
p
30. aprill 2019, 20:42
p
po/ 30. aprill 2019, 20:41
oleks aeg ükskord 'essust riigi eesotsas' vabaneda.
e
e. / 30. aprill 2019, 20:41
Isegi kui oli koduvägivald, siis selle vastu 'võitlemine' praegu lahvandunud moel on kordades suurem ja inetum vägivald. Olen ka aastakümneid lahutatud olnud kuid ekskaasaga leppinud. Just täna arutasime temaga Kuusiku pereloo tõlgendamisvõimalusi, kui raisakotkad nt. meid ette võtaks peenestada. Pereelu konfliktid lahvatavad reeglina spontaanselt, praegu nägime aga kainelt kalkuleeritud isiksusehävitamist formaalselt 'tervemõistusliku, tasakaaluka ja erapooletu' meedia poolt. See on jälk!

h
30. aprill 2019, 20:41
hetkel siis 1-0 liberastide kasuks.jälgime huviga,kes järgmise geimi võidab.
o
ohtlik/ 30. aprill 2019, 20:40
nukk tuleb välja ega naljapärast ei pandud
j
ja pole/ 30. aprill 2019, 20:38
vaja enneaegu kisada mis plaanis
n
30. aprill 2019, 20:38
no väga hea. mingigi südametunnistus mehel on. mingigi. siit saab nüüd ainult edasi minna, mingu viharavile.
s
seeolikole/ 30. aprill 2019, 20:38
See oli onfooperatsiooni musternäide. Pann hoiti terve päev kuum igasuguste "ekspertidega". Ma ei uskunud , et see kallutatus nii suur on . Tehti mingit Ameerika metood.
k
Kaikamees/ 30. aprill 2019, 20:36
aga mine postimehe kommentaariumisse-seal saad avalikult esineda.
g
Grimmid/ 30. aprill 2019, 20:35
olidki rohkem muinasjutuvestjad.
s
30. aprill 2019, 20:35
Selle sammuga sa kinnitasid kuulduste paikapidavust! Süütu ei astuks tagasi ja kaebaks laimajad kohtusse!

d
delfi on jälle ülekoormatud/ 30. aprill 2019, 20:34
nupud ei liigi leht seisab itihäda mis kübründega tuleb jokk ja kõik
q
Qwerty / 30. aprill 2019, 20:34
Presidendi pusa on kus? Ei mingit meeleavaldust enam? Intelligentne kurjus.
.
.../ 30. aprill 2019, 20:33
v
veider värk/ 30. aprill 2019, 20:30
President tänas Eesti ajakirjandust Kuusiku tausta paljastamise eest ning politseid ja prokuratuuri kiire uurimise eest. Samuti palus Kaljulaid rahu Marti Kuusiku perele. Kuid tõendeid ju pole keegi esitanud? Mida siis uuriti ja kuidas?
h
huvitav?/ 30. aprill 2019, 20:29
millega ähvardati? no olgu õpetuseks et ei tohi lärmata nagu Repinski - nõuan pakendile märget "eesti liha" või Kuusik -lõpetan e-valimised , vaikselt tasapisi kuni aeg käes
e
Eestlane/ 30. aprill 2019, 20:29
Saab kohtuvõidu ja siis tuleb ministriks tagasi
q
Qwert/ 30. aprill 2019, 20:28
Praegu Kuusik, homme ..., ülehomme ..., kuniks ongi ära nullitud kogu see kolmikliit. Kuidagi nõrgukesed on tänapäeva mehed. See, millega üks seltskond hakkama sai meil meenutab nii väga Trumpi ründamist pärast presidendiks saamist USA-s. Vana pani seal jul-malt vastu, ja kõik. Ei aidanud opositsiooni isegi Muelleri mitmeaastane susimine. Mida ei olnud, seda ei olnud. Meil võiksid mehed ka kindlameelsemad olla.
r
rein/ 30. aprill 2019, 20:25

K
!/ 30. aprill 2019, 20:25
Kurb uudis! Keda siis järgmisena ette võetakse?!
k
kurb jah/ 30. aprill 2019, 20:25
ilmselgelt ei ole seal peres ja selle mehega asjad korras. Fakt, et mitte ühegi eelnenud valitsuste (seal on väga erinevaid erakondi) ministrit pole tabanud nii ränk süüdistus.
r
rein/ 30. aprill 2019, 20:24
naljakas. politsei veel ei tea ja alles uurib asja, aga Eesti president juba teab ja õnnitleb. Ehk sobiks proua selgeltnägijate saatesse
m
Muu,mumuu/ 30. aprill 2019, 20:23
minust pole täna jah,räägitud...
s
selge/ 30. aprill 2019, 20:23
1. erakonna juht, kes muidu väga sõnakalt omasid kaitseb või arvamust omab, oli seekord vait. Tõenäoliselt teab rohkem ja mitte just soodsat infot. 2. tagasiastumispalve tuli pärast seda, kui Rakvere haiglast anti info haiguslugude kohta. Kas pole huvitav, et lugudest räägitakse mitmuses. Mis põhjusel peab üks naine käima korduvalt küsimusi tekitavate vigastustega haiglas? 3. vähesed kurjategijad tunnistavad end süüdi. Antud isik on ühe seaduserikkumise (kaks süüd) faktiliselt korda saatnud. Usalduskrediidiga niigi kehv lugu... Seekord näib, et suitsu taga oli tuli ka. Siiski.
m
maakas/ 30. aprill 2019, 20:23
kle, mis parteist see kuusiku kaasik sinna ministriks sigines?
m
Muigega/ 30. aprill 2019, 20:21
Ennegi pressasjata vahtu üles löönud.
l
Lühidalt/ 30. aprill 2019, 20:20
Küsimus on selle Eesti Naise juhile

e
Ei häbi ega au/ 30. aprill 2019, 20:19
Vastake avalikus meedias küsimusele, kas naisepeksjast no 99 näitleja lavale astumisel ka riigi ladvad saalist välja sammusid? Naisepeksja oli lausa riigi JUUBELIpidustuste AU ja UHKUS.....maksti veel sadu tuhandeid neile kingituseks. Kuidas siis on Eesti Naise juht? Häbi ei ole? Häbi ei ole kaanepildilt puuduva ojaso pärast? Eesti Naine on kunagi olnud kultuurne ja AUS ajakiri....nüüd on selle vana ja väärika ajakirja maine sopalehe tasemele langenud.
g
Georg Soros,juudi soost miljardär/ 30. aprill 2019, 20:19
Mina olen teie "A" ja "O"!Minu raha(muusika) järgi te tantsite!Ujutan üle teie kääbusriigi ahvrika moslemitega!Palute veel põlvili mu ees,putukad.
s
soovitus/ 30. aprill 2019, 20:18
nõukaajal oli loosung, partei on meie au ja südametunnistus; partei meid juhib jne. Täna juhib riiki tegelikult meedia. Soovitus teistele ministritele - ignoreerida erameediat ...
t
Tüdinenud/ 30. aprill 2019, 20:17
Millal see nõiajaht lõppeb?
t
tom/ 30. aprill 2019, 20:17
Pehmod, nii riiki ei valitseta!
j
jah/ 30. aprill 2019, 20:16
see näitab, et pead veel mõtlemist õppima
j
Jüri/ 30. aprill 2019, 20:16
Täpsusta ikka,kolakas tuli meediast!
k
kodanik/ 30. aprill 2019, 20:16
Tuleb võidelda. Kogu valede võrgu vastu. Eesti nimel.

u
uus minister/ 30. aprill 2019, 20:16
rahvaliidu küürakaid ei paranda ju isegi üks teatud avaus
t
tiia/ 30. aprill 2019, 20:16
Midagi ikka leiti. Pole veel uurimist lõpetatud. Käidi ju Rakvere haigla EMOs.
a
aga/ 30. aprill 2019, 20:15
Oma naise avalik telefoni teel “üle kuulamine” jõupositsioonil olevate kolleegide kuuldes ei kannata üldse mingisugust kriitikat ja ainult lisab ministri kaasusele musti värve. Enamus ohvreid ei julge iial vägivalda tunnistada. Liiati veel nurka surutuna kõrge konsiiliumi ees. Loomulikult kehtib õigusriigis süütuse presumptsioon, aga kuni kriminaaluurimise lõpuni peab minister ametist taanduma. Teist võimalust siin pole.
õ
Õie/ 30. aprill 2019, 20:14
Lihtsalt vastik kuidas rünnatakse Jüri Ratast Rehv ja Sotsid aeg oleks kautusega leppida aga juba hakkavad ka teie luukered välja tulema Sotsid juba näevad nimesi nimetamatta
e
ei sobi/ 30. aprill 2019, 20:14
Mingi karjamari kusagil rääkis ka seda,et Presidendi aseaine jäi ka purjuspeaga roolis vahele.No tänasel päeval ei sobi ju tema ka riigipeaks,astugu tagasi.Järgmisel istungil on kittelkleit ja põll ka ees.
s
sulev/ 30. aprill 2019, 20:14
äityma teile ka et ei kustund äää.
n
No-nii/ 30. aprill 2019, 20:14
Kes siis järgmine on? Taoliselt käitudes see jäma ei lõppegi.
k
Kõige/ 30. aprill 2019, 20:14
veidrama lause esitas järjekordselt ,,president",kes tänas ajakirjandust tehtud paljastuste eest!Aga kui selgub,et polnudki mingit vägivalda?Kui lõpuks selgub,et kogu see lugu oli ajakirjanduse poolt üleskeerutatud vaht,siis pangu oma sõnavabaduse pusa selga,kummikud jalga ja seenele!

k
Kuusik/ 30. aprill 2019, 20:13
“tal esines õnnetus”, mis mõttes esines? “tal on suu organ olemas”,“kas teie olete kuu pealt kukkunud või”, “andke siis nagu tuld, mehed“, “ostke endale elu” “Magan nagu süütu lapseke”....
j
Jüri/ 30. aprill 2019, 20:12
Marti (tegelikult vist rohkem käib Ratase kohta) - minister ja valitsus ei tohi nii pehmekesed olla, nõrgakesi jäädaksegi peksma. Tagasiastumine õigustatud ainult juhul kui tegelikult olidki kondimurdja.
i
imelik/ 30. aprill 2019, 20:12
just minu mõte ja nüüd juba kuusk uudistes teatas, et see on reformi teene et asjad nii kaugele jõudsid, minu arvates ref vaid segas uurimist ja muudkui mustavad Ratast, ei saa kuidagi kaja maha rahunetud, muudkui loobib kividega
a
Atten taat/ 30. aprill 2019, 20:12
see moora eerik ju tuntud li_be_ra_st.Oma ülemuste koka üledoose ta ei uuri,vaid neid,mis talle kasu toovad rahaliselt.Huvitav,palju tal see maksma läks-see tunnistajate kinnimaksmine?
s
sulev/ 30. aprill 2019, 20:12
käbinärijatel talvevarud otsas
e
30. aprill 2019, 20:11
d
dsdfgjkghjk/ 30. aprill 2019, 20:11
miks sa nii arvad. Kindlasti saavad kõik sellest aru, mille taga see asi on ja kindlasti võetakse see uuring ette. See on ju näha, et mädaneb täiega.
1
19;52/ 30. aprill 2019, 20:10
Pole ju välistatud,kui õigeks mõistetakse,et tagasi tuleb.Kõik on võimalik.

s
student/ 30. aprill 2019, 20:10
Ilus päev. Tubli president! Juristina usun, et sellel lool on tõepõhi all, kuna faktid tulenevad kindlatest allikatest. Loodan, et meie õigusorganitele on need allikad juba teada ning ka osaliselt ütlused olemas. Peaprokurör niisama Toompeale ei läinud. Koduvägivald tuleb peatada! Jõudu proua Kuusikule tõe väljatoomisel.
a
aga teiste silmas pindu näeb!/ 30. aprill 2019, 20:10
meie presidentki on roolijoodik
s
siin on raudselt/ 30. aprill 2019, 20:10
refide käsi mängus, aga tõmmelge palju tahate, KEI on ja jääb valitsema. Kas ei ole juba liiga märjad omale vee pealetõmbamisega, egas rahvas lo..ll ei ole.
1
19;53/ 30. aprill 2019, 20:08
1
19;57/ 30. aprill 2019, 20:07
Kukkudes,mitte murdes,topakas
t
Tõendatud/ 30. aprill 2019, 20:07
Uurimisasutused ja proks teevad tellimustöid.
1
19.50/ 30. aprill 2019, 20:07
Kas siis,kui Repinski tagasi astus valitsus ei käärinud ? Naljavennad :)
h
30. aprill 2019, 20:07
Huvitav, kelle reform ja sotsid järgmisena ette võtavad ja maha trambivad. Meil teeb ju kohtuotsuseid ajakirjandus.Kas poleks saanud nii kaua oodata kui politsei ja uurimisorganid oma töö ära teevad? Kas oli vaja traumeerida Kuusiku vanemaid, lapsi ja naist?

t
To;No nii/ 30. aprill 2019, 20:06
Looda sa.Nüüd tuleb uus ja tehakse ka see e-hääletamise süsteem selgeks.Alustatu viiakse lõpuni niikuinii.
m
mh/ 30. aprill 2019, 20:06
anna kohtusse laimu levitamise eest.
m
Mnah, ega enne ei lõpetata/ 30. aprill 2019, 20:06
Ühel päeval saab rahval silmini ja siis on põhjust EU ja NATO abi paluda ja Eestiga ongi kööga.
o
oleme e-gaasiaugus lämbume omas e-gaasis/ 30. aprill 2019, 20:05
eesti poliitikat juhib peavoolu ajakirjandus mis tegelikult on rahastatav ja e- valimised mis on samuti rahastatav st eestit juhib raha mitte rahvas
j
Jõudu valitsusele/ 30. aprill 2019, 20:04
Ehk saate natuke puhkust p...rahe loopimisest
l
Lp. KEI/ 30. aprill 2019, 20:04
mis toimub, süüdistust ju pole. Mis alusetu õigusega nõuavad seda paeproku ja PPA juht, kas nad ei allu mitte teile.
e
eestlane/ 30. aprill 2019, 20:04
Loodan väga,väga et e-valimiste uurimine uue ministri poolt ka tuleb.Ma arvan et siia ongi see koer maetud.
e
eestlane/ 30. aprill 2019, 20:04
Hale roolijoodik. Lubas et ei astu tagasi

1
19.52/ 30. aprill 2019, 20:04
milline rumal kaitsekõne :) Kui inimene ei ole süüdi,siis ta tahab nui-neljaks oma süütust tõestada ja see oleks ka valitsusele parim. Nii et . . .
v
V/ 30. aprill 2019, 20:03
Küll eestis käivad kõik asjad imelikult. Rosimanus oli ka minister ja kahtlustus mis pesti valedega puhtaks mis võttis hulga aega. Oleks ka pidanud oma ministrikohast loobuma aga võtta näpust. On veel palju teisigi aga näib,et reformierakonnal on kõik lubatud.Reformierakond on palju võimul olnud ja paistab eestis kõik korrupeerinud eesotsas ajakirjandus vähemalt nende juhid.
k
30. aprill 2019, 20:03
Kohtuvõiduga teenib maja raha, aga ministrina nii palju ei teeni
s
soe soovitus/ 30. aprill 2019, 20:02
valitsusparteid peaks ka LASKUMA oravate ja sotside tasemele ja andma neile sama mõõdupuuga! nood eestl.usvaenulikud var.gad muud keelt ei mõista...
n
No nii/ 30. aprill 2019, 20:02
P...meedia hõõrub käsi said oma tahtmise reffi e-valimised seekord päästetud
m
m-le/ 30. aprill 2019, 20:02
v
Vastuseks/ 30. aprill 2019, 20:02
Loobun ministri ametist mitte selle tõttu, et süüdistused minu vastu oleks tõsi, vaid vastupidi, selleks, et keskenduda enda kaitsmisele kriminaalasjas ja oma hea nime taastamisele."
t
to 19;52/ 30. aprill 2019, 20:01
Üks asi on lihtsalt lugeda osata ja teine asi aru saada, mida see kirjutatu tähendab.

e
Eesti nõiaprotsess/ 30. aprill 2019, 20:00
Saadi, mis taheti. Hea küll, loodan siiralt, et mees tõendab ära oma aususe.2 päeva lakkamatut sõnniku või pasa loopimist on oma asja saavutanud. Selline pressimine mõjub halvasti igale osalisele. Lisaks muidugi ka need lohutused teemal " naine, ole tubli ja tunnista üles, et said kolaka". Keskaegsele nõiaprotsessile annab igatahes silmad ette.
t
Tyuiop/ 30. aprill 2019, 22:16
aus mees poleks sellise taustaga ministriks roninud
t
to Memm55/ 30. aprill 2019, 20:00
Uus minister pannakse ju ikka ametisse ja samast erakonnast ka.
m
meie/ 30. aprill 2019, 19:59
j
Juss/ 30. aprill 2019, 19:57
Kriminaalasja ei algatata, kui pole piisavalt tõendeid.
1
19;52/ 30. aprill 2019, 19:57
Kirjutas ju,et valitsus saaks tööle hakata ja pole ründe all.Millest sa aru ei saa,kas lugeda ei oska?
h
Hoiatus/ 30. aprill 2019, 19:57
m
Memm55/ 30. aprill 2019, 19:56
Kahjuks jah, kahju et ei saada aru, et teda sooviti eemal hoida sellest, et e-valimiste tulemused ei tuleks avalikuks. See maksab mehele töökoha ja nime määrimise ning pere peab taluma laimu.
.
30. aprill 2019, 19:54
...............................................

e
Eestlane/ 30. aprill 2019, 19:53
e-valimised on päästetud.
m
mina loodan , et tuleks aeg/ 30. aprill 2019, 19:52
et ka siin kommentaariumis ei tohiks solvata teisi , üldses võiks kinni panna selle jama. Miks võib anonüümne siin suust välja ajada, mida iganes.
i
Imelik/ 30. aprill 2019, 19:52
Sinu arvates on vist õige, et riiki juhivad rullnokad ja joodikud?
m
m/ 30. aprill 2019, 19:52
Repinskile pandi pika puuga ära!
i
irw/ 30. aprill 2019, 19:52
Rahvaliidu uus moto: Nu, Pogodi!
n
Noh ja/ 30. aprill 2019, 19:52
kui ta on oma hea nime taastanud, siis peaks nii meedia allikad kui refid, sotsid vabandama ja ka valuraha maksma.
u
uskumtu/ 30. aprill 2019, 19:52
prokuratuur ja kohus, kas neid asutusi ongi veel vaja, kui ajakirjandus on haaranud need tööotsad ka endale, kes uurib ja kes mõistab kohut Eesti riigis, mis sünnib meil?
e
ehh/ 30. aprill 2019, 19:52
Jaapani keiser astus ka tagasi, põhjust ei olnud.

m
Moosipurk/ 30. aprill 2019, 19:50
j
järeldus/ 30. aprill 2019, 19:50
Ilmselt on küsimus e-valimistes, molle kohta Kuusik on avaldanud oma arvamust.Kõik tuleb päevalgele ja see on ainuke põhjus käesoleva hüsteeria tekitamises
k
Ka naine/ 30. aprill 2019, 19:49
kuusiku naise olukord ikka õudne küll kui vägisi tahetakse aidata kui abi pole vaja
r
ruudi/ 30. aprill 2019, 19:49
Milleks meile kohus ja prokuratuur Meie ainuke kõrgem kohus on jalg üle põlve Kui olete presidendi sõprade klubis võite kodus vabalt taignarulli käsitseda Jalaga roietesse ja kuu aja pärast saate presidendilt aumärgi rinda
i
IDA/ 30. aprill 2019, 19:49
OK. Siis nii. Putin marssis L.Meri kõnet kuulates saalist välja , sama värk ju....................PS. Mode mine kuu peale !!
a
arvamus/ 30. aprill 2019, 19:49
Ka jääknähtudega autot juhtunud Kersti Kaljulaid peab tagasi astuma
l
loodetavasti/ 30. aprill 2019, 19:46
lähevad naisega kohtusse ja seavad tõe jalule.
w
W7727/ 30. aprill 2019, 19:42
Jajah, Kaljulaid tegi Puuutinit aga saali uks sulgus vaikselt.......

o
Ohhohhoo/ 30. aprill 2019, 19:41
Loodetavasti astub tagasi ja läheb brüsselisse dresse kandma.
p
30. aprill 2019, 19:39
President ületab oma volitusi.
r
Rudi/ 30. aprill 2019, 19:35
Pimedus saab võidu? Salemi nõiajahi ajad on tagasi!
n
no sex/ 30. aprill 2019, 19:31
more war ! Ikka Eesti moodi, loodan.

REKLAAM JA KUULUTUSED

reklaam@ohtulehtkirjastus.ee