Lihtne võrdlus – Reformierakond deklareeris valimisreklaamide kuluks 1,1 miljonit eurot ja Isamaa 652 000 eurot, kuid Emori mõõtmised näitavad, et Isamaa tegi samal reklaami ligi 30 protsenti rohkem kui Reformierakond. Selline anomaalia ei kehti vaid oravatega võrreldes, näiteks Keskerakond deklareeris valimiskampaania kuludeks 915 000 eurot, kuid taas on Isamaa reklaamimaht Keskerakonna omast 60 protsenti suurem.
Selgitusi on kolm: Emori andmed on vigased, Isamaa meedia- ja reklaamipartner teeb enneolematult head tööd ja kaupleb meediafirmadelt välja meeletuid allahindlusi või siis tegi Isamaa lihtsalt sohki ja sai varjatult lisarahastust.
Isamaa peasekretär Priit Sibul viitab teisele võimalusele ja kiitis erakonna meediapartneri suurepärast tööd.
10 KOMMENTAARI