Poliitika

Mart Luik enda erakonna vastu hääletanud Ladõnskaja-Kubitsale: kui oponendid kiitma kukuvad ja omad on vait, saab poliitik aru, et on midagi valesti teinud

Toimetas Hindrek Pärg, 18. aprill 2019 20:16

118 KOMMENTAARI

l
LM/ 22. aprill 2019 09:48
Mingi ku.rat sosistab, et neid vastuhääletajaid pidi rohkem olema. Ega muidu ei vaja inime, kes on oma otsuse teinud, kümmet minutit oma teost arusaamiseks ja seletava teksti välja mõtlemiseks. Nutma ajas see ta loomulikult, et ainukeseks jäi ja isikliku tuleviku köögi alla seadis. Aga nüüd - nägemist. Tegu on tehtud.
p
pudru ja kapsad/ 20. aprill 2019 21:50
Raske uskuda,et victoriale keegi midagi pakkus.Keegi ei taha teda oma erakonda.Küll ta läheks aga ei kutsuta,sest tal ei ole maailmavaadet.Intervjuud andes pudrutas ja ma ei saanud midagi aru.Nimetas ennast konservatiiviks aga võitleb konservatiivide vastu.Sealt kus tuul,sealt meel.
h
Hiller Huvalda/ 20. aprill 2019 17:36
siim tegi pakkumise,millest võimatu keelduda ja sellised ladõnskajad suurimad reeturid raha nimel.
h
Huumor kuubis/ 20. aprill 2019 16:28
Jeestlane teab, kuidas Eestis elama peab ja kes on õige eestlane.Ahahahaaaaaaaa
e
EKRE valija/ 20. aprill 2019 14:04
Kui Isamaa areenilt lahkub,jääbki EKRE ainuvalitsejaks,mis on Eestile kõigeparem lahendus.See on muidugi eestlaste otsustada.Loodan,et EKRE teeb Eurovalimistel hea tulemuse.
s
Sputnik on EKRE-st vaimustuses../ 20. aprill 2019 14:44
Põhjus on muidugi teada.. Saaks veel ka EU parlamendis kahjurlusega tegeleda... Plaanid on suured.
o
Oleviste Lembitu/ 20. aprill 2019 21:42
eurovalimistel pushitakse ref-i,sest seekord ju veel e-valimisi muuta ei saa kui ehk,et nimekirjad avaldatakse....juba iga poole tunni tagant on "kandor emori uuringud"....common! Praegu teavad,et e-valimisi muuta ei saa ja pushivad ref-i.Aga kui jätaks serverit teabekandjad alles?Miks neid peab hävitama?
i
irve/08:36 le/ 20. aprill 2019 12:18
Olen sinuga samal arvamisel,et erakonna Isamaa aeg on möödas,mis on muidugi hea teadmine.Praegune poliitika nõuab hoopis teistsuguseid tegijaid, kui seda on Isamaa erakonnas.Erakond Isamaa ei täida paljude valijate ootusi.

o
oligarh/ 20. aprill 2019 12:05
Isamaa omad olid kogu aeg nii hapude nägudega nagu oleks sunnitud ekrega diili tegema?
i
IRW`le/ 20. aprill 2019 11:15
See oleks ainuõige lahendus,kui ladõnskaja lahkub.Mul ükskõik kuhu ta lahkub,kas sotsidesse või refi.Oma olemuse on ta paljastanud,temale ei või loota.Ladõnskaja tõmbas kriipsu peale Europarlamenti saamisel.
v
Vastupidi/ 20. aprill 2019 12:16
Teda üritati lausa ministrikohaga ära osta , tema jäi aga endale kindlaks . See , o i n a s , ongi demakraatia , mida sinusugused l a m b a d ei mõista
k
Keegi ei soovinud/ 20. aprill 2019 18:58
Teda ministrikohaga osta,ta oleks nyyd pidanud oma targutamise asemel toole hakkama,
p
peipsi paadimees/ 22. aprill 2019 16:58
parem kui lahkub peipsi taha.
t
20. aprill 2019 09:02
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
i
Irw/ 20. aprill 2019 11:06
Lugemisega vist raskusi - polnud ju seda 100 000 t
k
Küsin/ 20. aprill 2019 21:06
V. L.-K. on süüdi selles, et reetis reetureid?
k
19. aprill 2019 22:50
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
i
Irw/ 20. aprill 2019 08:35
Loodan et ta lahkub sellelt uppuvalt laevalt nimega "isamaareeturiteliit"ja ühoneb kajaga
k
kas/täna,20:26le/ 19. aprill 2019 22:08
Erakond Isamaa muutub kindlasti ausaks ja väärikaks, kui kubits riigimehelikult toetab erakonna kokkuleppeid.
i
Irwe/ 20. aprill 2019 08:36
IsamaaReeturiteLiiduga on lõpp,järgmistel valimistel lendab ta prügikasti
s
Stakan K.Butõlkin/ 19. aprill 2019 22:08
Üks Soome poliitikavaatleja märkis tabavalt et Eesti tõelised natsiparteid on RE ja Isamaa. Et neis erakondades on tüeine waffen SS ja Sinimägede vaim. Et kui valija läheb neid valima siis teatakse kindlalt, et venelastele kodakondsust ei anta ning jätkub apartheid venekeelsete suhtes. Re on eriti kaval: vehib välismaal vikerkaarelipuga et kodust apartheidi keegi nina alla ei hõõruks jnde. EKRE omad ei oska kavaldada: plärtsuvad aga kõik välja mis sülg suhu toob. Aga haukuv koer ju ei hammusta.
t
to -Kas/20:26/ 19. aprill 2019 21:33
Kolmikliidu kõikidel erakondadel on rahva mandaat.EKRE sai 100 000 valija toetuse. Viktoria Ladõnskajal ei ole volitusi kõnelda 100 000 valija nimel. Sinu arvamine,Viktoria, ei huvita mitte kedagi!
e
20. aprill 2019 08:38
Esiteks polnud seda 100 000 häält ja teiseks üle 400000 inimese häält see käkre ju ei saanud
k
Küsin/ 20. aprill 2019 21:08
Miks sind ausate inimeste arvamus ei huvita?

p
Poliitikuna täiesti 0/ 19. aprill 2019 20:29
Miks keegi peaks tahtma kedagi ära süüa ja mõtlemist pole ka keegi ära keelanud. Kui sul ei ole erakonnaga sama maailmavaadet ja sind erakonnaga miski ei seo,siis oleks aus olla selles erakonnas, kus on sinu mõttekaaslased. Sa oled ennast ebaaususe ja lapsemeelsusega kõigi silmis nii mahamänginud,et mingeid väljavaateid ei ole enam.Europarlamendi kohast pühi suu puhtaks.
g
19. aprill 2019 20:05
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
s
Stakan K.Butõlkin/ 19. aprill 2019 22:24
Põhimõtteliselt peaks Isamaa Ladõnskaja oma ridadest välja viskama. Iga organisatsiooni alusväärtus on liikmete lojaalsus. Eriarvamusi võib olla ahga kui erakonna juhtkond on teinud otsused: siis eeldatakse liikmetelt nendele allumist. Iga erakonna põhikirjas on sellised asjad olemas ja ebalojaalsust ning vastutöötamist juhtkonnale ei tolereerita. nt K isand Kaljulaid sai aru , et tal ei ole võimalik KE-s jätkata. Tema väljaheitmine oli vaid aja küsimus ja see oleks kindlasti ette võetud sest põhikirja rikkumine(nagu ka Ladõnskaja oma) oli ilmne.
m
mart saag/ 19. aprill 2019 19:34
Igas karjas pidi olema oma must lammas ja sellega peab leppima kui paratamatusega.
n
19. aprill 2019 18:48
Noh mine sa tea. Võib olla kingiti pastapliiats, ning tops tikke?
k
kubinskaja/ 19. aprill 2019 16:13
a
Aare/ 19. aprill 2019 16:11
Refid ilmselt sosistasid kõrva, kui pahasti on venkude kohta öeldud ning lubanud mingit nänni - "kubjas" on äraostetav. Saatke ta oravatele....

k
küsimus/ 19. aprill 2019 15:18
mida ladõnskaja saada tahab, siis eestlastest. võiks ikka selgemini oma eesmärgid välja öelda mitte mutionu hirmu ja õudusjutte rääkida. ühtlasi siis saaks talle selgitada miks on eestlased just sellise tee valinud
e
19. aprill 2019 14:10
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
v
Vastan küsimusele (kl. 14:10)/ 19. aprill 2019 15:45
Ladõnskaja reetis Isamaad ja reetis isamaa valijaid. Ahne ja valelik petis proovib Isamaa nimekirjas ja rahaga nüüd aga EU parlamenti pääseda. Ülim küünilisus ja petturlus!
i
IRW/ 19. aprill 2019 15:52
Küsiks aga vastu ekreiidilt : kuidas eestimaa müümine edeneb , tallinna müüsite ju nagu naksti maha
e
EKRE valija/ 19. aprill 2019 16:18
Vastus IRWhambale..Kas arvad tõesti, et reformi- ja keskerakonna koalitsiooni puhul ei oleks Kõlvart linnapeaks saanud?! Mina Tallinna linna elanik ei ole, aga tallinlastele soovin järgmistel kohalikel valimistel ajada jalad kõhu alt välja ja minna valima, et ei tekiks olukorda, kus meie kodumaa pealinna linnapeaks on muu rahvuse esindaja (kui mahamüümise all seda mõtlesite)! Praegusel juhul on ikka Tallinna linna valijad selle olukorra tekitanud, mitte EKRE!!!
m
mogul Kogan/ 19. aprill 2019 13:46
Miks minu kommentaar on kustutatud? 30 aastat tagasi oli Interrinne (ametliku nimega Eesti NSV Töötajate Internatsionaalne Liikumine) väga konservatiivne ja püüdis säilitada olnut (NSVL ja ENSV-d).
i
19. aprill 2019 13:27
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
t
teine Isamaa valija/ 19. aprill 2019 14:10
Mina jälgisin pidevalt valimiseelseid debatte. Isamaa juht Seeder oli ainuke,kes teatas,et EKRE-ga koostöö pole välistatud. Latõnskajal oleks ausam tegu Riigikogust lahkumine. Sel juhul tuleks asendusliige Riigikogusse.Riigikogu valimistel valitakse erakondi ja erakonna vahetus või akna alla istumine peaks olema keelatud. See on valijate petmine.Need kes ei taha olla seotud erakonna poliitikaga,kandideerigu üksikkanditaadina.
a
.../ 19. aprill 2019 14:12
aga mina arvan, et valetad nii et suu suitseb! Pole sa mingi Isamaa valija!
h
HS./ 19. aprill 2019 13:25
Venelastel on spioneerimine hästi käpas. Arvata võib, et Ladõnskaja astus Isamaa erakonda spioneerimise ja sabotaasi eesmärgil. Nüüd kui ta on eesmärgi saavutanud võib ta koos KK-ga minna Surnumere äärde närve puhkama.
s
Siseõõnes/ 19. aprill 2019 17:54
k
kremli taak/ 19. aprill 2019 12:48
tänud isakesele vissarioonovitsile kes käivitas eestimaa venestamise ja mida nüüd ustavad jüngrid tänu eestlaste heasoovlikkusele rõõmuga jätkavad
v
Väravavaht/ 19. aprill 2019 12:48
Koalitsioon, see on kui meeskond, ühtne, monoliitne, teisi meeskonnaliikmeid ja meeskonnareegleid austav...on võimatu ja raske mängida meeskonnamängu kui kambas on üks teisitimõtleja, äraandja, reetur, kellele ei saa loota ega panustada, jalkameeskonnas saab selline omadele noa selgalööja kohe kinga, poliitikas aga jääb õigust ülegi...väga halb!

v
Valisin V. Ladõnskaja ja kiidan teda!/ 19. aprill 2019 12:32
m
Meeskonnamängija/ 19. aprill 2019 12:52
Palun selgita, mille eest teda kiidad? Mida märkimisväärset ta teinud on? Kas see, et ta on omadele võõras ja võõrastele oma?
k
kolmas Mart/ 20. aprill 2019 21:49
s
Soov ja / 19. aprill 2019 12:21
t
tule maapeale viktoria/ 19. aprill 2019 11:52
viktorial katus sõidab ikka täiega,kui arvab,et tema otsustab, kes kellega pundis on ja millist poliitikat eestlased Eestis teevad.Kolmikliidul on kolmepeale niipalju hääli,et viktoria oma 1.häälega ei suru kedagi põlvili. Uhke ka veel sellepeale,et julgeb olla reetur ja erakonda altvedada.
i
19. aprill 2019 11:05
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
õ
Õige!!/ 19. aprill 2019 11:49
Õige, kõik 55 koalitsiooni poolt hääletanud saadikut on kusi-p.ead, aga ainilt venelane on õige!
k
kahju/ 19. aprill 2019 11:05
Et ta lubab tegutseda Isamaa, mitte isamaa nimel. Selles häda ongi, et Isamaa ei tegutse isamaa, vaid isikliku heaolu nimel.
l
Lubab tegutseda/ 19. aprill 2019 17:56
t e m a i s a m a a nimel. Kus on t e m a isa (vanaisa) maa? Pole ju raske arvata.

t
to 09:43/ 19. aprill 2019 10:34
Kahjurõõm on kõige suurem rõõm. Tänu Isamaad seest õõnestavatele tegelastele,laguneb erakond nii,ehk naa.Ma soovin agaratele l-o-l-l-i-d-e-l-e ainult jõudu.Muideks(Viktoria ja Üllar) nad ei saa ise selles aru,et nad ei pälvi mitte austust vaid põlgust ja nad õõnestavad iseenda jalgealust. Kui Isamaa ja sotsid i-n-g-u-s-el-e lähevad,kes hakkab r-e-e-t-u-r-i-t-eg-a(Viktoria ja Üllar) koostööle?
i
IRWER/ 19. aprill 2019 11:00
Vara rõõmustad - ainukene kes praeguses olukorras h i n g u s e le minemas on on isamaa . Mida kauem see kolmikbande tegutseb , seda vähem on võimalust et sest isamaareeturiteliidust midagi alles jääb
w
wulfhors/ 19. aprill 2019 11:01
See ongi selle tulemus,kui näitlejad või mis iganes klounid riigikokku trügivad.
j
Jah / 19. aprill 2019 10:29
Masendav, et uhke ka veel, et on reetur. Samas alatult EP valimisagitatsiooni teinud.
s
19. aprill 2019 10:22
see baaba on ju J.Toomi parteis ,reetur selline
h
heh/ 19. aprill 2019 09:57
baaba ei saa küll midagi aru, uhke ka veel, et omasid alt vedas. miks selline üldse isamaas on?

k
kahju/ 19. aprill 2019 09:53
see ladõnskaja padu putinlane
o
Ohjah/ 19. aprill 2019 09:51
Nagu näha ei saa v.e.n.e.l.a.s.e peale kunagi lõplikult kindel olla. Ja kui veel putinlased tulevad, siis ei ole raske arvate, kelle poole Kubits läheb
p
Püha issaristike!/ 19. aprill 2019 18:02
Kuidas eestlased sellest ometigi kunagi aru ei saa? Nõuka ajal elanud ja seda süsteemi omal nahal tunda saanud inimesed teavad, et võõra maa vallutajatele ei saa kunagi loota!
a
arvaja/ 19. aprill 2019 09:47
Minul Isamaa erakonna reitingust täiesti suva.Rahvusmeelsed koonduvad tugeva ja jõulise erakonna,st EKRE ridadesse.Jõudu ladõnskajale ja saaremäele erakonna Isamaa lammutamisel.Nii nagu Vabaerakond,Rohelised jne ei pääsenud üle valimiskünnise,juhtub sama Isamaa ja Sotside erakonnaga.Jätkake aga samas vaimus! Europarlamendi valimisel teeb EKRE hea tulemuse,tänu saaremäele, ladõnskajale ja kaljulaidile.
i
IRW/ 19. aprill 2019 11:01
Ekre saab max ühe koha eu valimistelt kui sedagi
t
Täpsuslaskur "šaakal"/ 20. aprill 2019 21:55
Sorry arvaja,see valimistuur tuleb veel ref-i õpikute järgi ja juba praegu pushitakse ref-i.Iga poole tunni tagant uus küsitlus ja iga poole tunniga nende uuringute järgi EKRE kukub ühe %-di...
e
ebalojaalne/ 19. aprill 2019 09:43
Isamaale ainult üks küsimus - millal ta kinga saab?
i
IRW/ 19. aprill 2019 11:02
Riigikogu koht on sõltumatu
s
Stakan K.Butõlkin/ 19. aprill 2019 22:35
See ullike Ladõnskaja ei ole siiani aru saanud, et ta astus waffen SS meeste punti e. tüki rafineeritumasse natsipunti kui EKRE. Ma ei usu, et see "aknakaunistus" kinga saab. Waffebni mehed on kavalad.Tytarlaps täna nutab, homme-kui aru saab oma idiootsusest, hüppab ise aknast alla.
h
Hunt/ 19. aprill 2019 09:19
Hääletas Ratase peaministriks saamise vastu.... Nu ok, pole selles ju imelikku miskit, kuid kuna hetkel on valitsuses ekre, kesikud ja isamaa, siis järelikult ei soovi ta valitsuses olla ja peaks mõtlema erakonna vahetamise peale.
n
19. aprill 2019 09:17
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
l
Lombroso õpilane./ 19. aprill 2019 10:38
Vaadake Luige pilti.. Müüdav ja täielikult paheline tegelinski.Peab ikka lihtsameelne olema,kes sellist usaldab.
r
Risti Äss/ 19. aprill 2019 09:02
Kui Riigikokku valitaks ainult üksikkandidaate, kes hääletaks ainult oma enesetunde järgi, siis jääks sellest riigikogust järgi mingi laadaplats.... Selle jaoks ongi parteid ja parteidele künnis 5%..
a
Ants/ 19. aprill 2019 10:03
Selle peale küsiks, miks on Riigikogus 101 liiget? Kui oma pea ja südametunnistusega mõtlemine on keelatud, siis ju piisaks kui igast parteist on Riigikogus ainult üks esindaja, kelle nupulevajutus korrutatakse läbi parteile antud kohtade arvuga.

m
19. aprill 2019 08:54
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
ö
ö/ 19. aprill 2019 09:53
Ära sina poliitikat kommenteeri, sest sa ei jaga sellest mitte midagi!
t
to 08.54/ 19. aprill 2019 10:01
no aga erakond on siiski meeskond, kui meeskond on otsustanud liituda valitsuse tegemiseks teiste meeskondadega, siis seda õõnestama hakata, aga ikkagi valitsuserakonnas tahta olla, on suht alatu ikka. kui ei sobi ratas peaministriks, siis astu välja ja näita, et ei sobi. aga välja baaba ka ei astunud ju. saaremäe samasugune baaba.
m
Mida/ 19. aprill 2019 08:09
Vika ei tea, on tõsiasi, et erakond peab käituma tervikuna. Kui miski ei meeldi aga teised on teist meelt, siis on ainus lahend sellest erakonnast lahkuda. Isegi enne väljaviskamist. Soovitan Vikal istuda kremli-Raimondo kõrvale, seal ühtne õhkkkond. Ja kaoks ka umbusk, et millal Vika taas noa selga lööb. Parem kui ta on algusest peale vaenlane.
t
Tubli/ 19. aprill 2019 08:57
Viktoria, Sinu vastuhääletusega näitasid, et ei ole lihtsalt nupulevajutaja vaid mõtlev inimene. Jõudu erakonnas tegutsemiseks.
e
Enn/ 19. aprill 2019 09:59
Tubli, see näitas toida hunti kuidas toidad, ikka vaatab netsa poole ja veri on paksem kui vesi.M.O.T.T,
o
19. aprill 2019 07:55
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
i
imelik/ 19. aprill 2019 08:10
kõik lepitakse enne kokku, arutatakse läbi, selleks ongi erakonnad, tema kuulub siis aknaalla ja las hääletab kuidas tahab, mis sellisest kasu on, nii ei saa ju riiki juhtida, erakondadel on ikka omad põhimõtted
j
Jaan/ 19. aprill 2019 08:35
Ei valind sa Isamaad . Kõige tõupuhtam sots
t
to oo/ 19. aprill 2019 10:04
oledki rumaI, kui läksid valima, aga ei teadnud, et meil ei ole isikuvalimised, vaid hääled lähevad erakonnale ja meil on demokraatia, kus siis erakonna enamus otsustab, kuidas erakond meeskonnana käitub. oma meeskonnale vastu töötada on nonsenss, aga ennäe, rumalamad valijad kiidavad heaks. loe veelkord selle artikli pealkirja, päris hästi öeldud. just nii on ka.
j
Jaak/ 19. aprill 2019 07:35
Ladõnskaja on mul siiani sümpaatne olnud, enam mitte!
v
Valin, ei vali, valin, ei vali/ 19. aprill 2019 18:08
Meie tutvusringkonna inimesed valisid alati IRL-i. Teame, et venemeelsed hoiavad alati n e n d e eneste isamaa poole, siis alates tollest uudisest, et IRL-i astunud ___--, muutsime oma valikut.
s
19. aprill 2019 07:33
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
a
ann/ 19. aprill 2019 08:02
Kunagi oli Luik üsna asine , aga nüüd meenutab tõesti tuulelippu.

k
19. aprill 2019 07:23
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
t
to kui/ 19. aprill 2019 10:06
valida oli kaks kandidaati, nagu sa aru said (vähemalt pidid saama). ehk kui sa ei anna jürile häält (kes pole ka parim, olen nõus), siis annad sa kajale hääle. aga vot kaja on nii vilets, et annan jürile hea meelega, kui valikud on sellised. mõtle selle kah.
a
Arvamus/ 19. aprill 2019 07:16
Lugesin kommentaariumit ja imestan,miks pole sisulisi arvamusi,aga need kustutatakse.Jäävad labased inimeste vastased rünnakud ja kibestunud inimeste väljaütlemised,seda on kurb lugeda.Kas mitte selliseid ei tuleks kustutada?
t
to: Arvamus/ täna, 07:16/ 19. aprill 2019 08:34
eks see iseloomustab, missugused inimesed ja missuguste väärtushinnangutega saavad moderaatoritena end tunda nagu jumalad. Tegelikkuses iseloomustavad nad end aga harimatutena ja kitsarinnalistena, kes ei suuda lugeda ja loetust aru saada.
o
olen täiesti sinuga nõus/ 19. aprill 2019 09:02
Nii käitus ka Postimees aastaid tagasi, sisulised ja väga head kommentaarid kustutati. Polnud seal sõimu, roppust ega muud labast ja jäeti ka sõimlevad ja roppusi täis kommentaarid alles. Ju siis on Õhtulehte jõudnud tööle keegi, kes enne postimehes seda rida ajas.Isegi seda ei märgita, et teie kommentaar ei vasta reeglitele vaid lihtsalt kaob.
t
tegelikult - no nii, läkski mu kommentaar modele, rop-pusi ei ole, õnneks copysin/ 19. aprill 2019 10:11
ei tuleks midagi kustutada, kui just rop-pusi ei ole kirja pandud. viisakas vormis olgu arvamus milline tahes, jäägu ka teistele nähtavaks. maailm ongi mitmekesine, las inimesed avaldavad arvamust. aga no ei saa, vaja rahvuslus välja juurida, brüsselist tuli käsk, verhoovsTAAT tat-ti pritsides käskis ja issiase-dr-unker tuikus kaasa.
r
Ro pp/ 19. aprill 2019 18:13
Pealegi, isegi mõni roppuse moodi sõnastus on niii naljakas, et las parem olla arvamusportaalis. Näiteks: 1) vi___u või tagurpidi: utttiv. 2) trapää Need polnud nüüd kõige paremad näited, kuid mõelge ise edasi
a
ain/ 19. aprill 2019 06:51
miks on riigikokku valitud mitte eestlased? siis kui vabariikALLES HAKKAS EKSISTEERIMA PIDIME TÖENDAMA ET MEIE VANEMAD JA NENDE VANEMAD OLID-ON IKKA EESTLASED...AGA NÜÜD KES AGA TAHAB ONGI EESTLANE-NO NII NAGU EI SAAKS PÄRISELT JU OLLA-AAFRIKSAT TULEN N.E.E.G.E.R.JA KOHE ONGI PAARI NÄDALA PÄRAST EESTLANE??? kas siis kui koer poegib tallis ongi kutsikas varsake??
l
???/ 19. aprill 2019 06:18
n
no kuda nii?/ 19. aprill 2019 06:38
mitte keegi ei taibanud, et Ladõnskaja lokikesed oleks nii kenasti harmoneerunud peaministri tooli värviga
k
19. aprill 2019 07:34
Kumb? Mõtled ikka Luike, eksole?
t
to: ???/ täna, 06:18/ 19. aprill 2019 08:38
kas tõesti peab hääletama pastakate värvide järgi, käsukorras? Mitte kasutama ise oma pead... Mulle meeldivad mõtlemisvõimelised isiksused, mitte lambakari, kes vaid kooris määgida oskavad! (vabandan lammaste ees, kes ei ole sugugi niiväga "lambakari" kui inimesed seda oskavad olla)
e
erakond/ 19. aprill 2019 02:50
Kubits ei saa aru, et need hääled anti talle kui Isamaa poliitikule.Kubits ei pannud oma raha sinna alla, erakond rahastas tema reklaame. Nüüd, kui tuleb nö arvete maksmise aeg, hüppab aga madam alt. Nii ei ole ilus või maksa raha tagasi ja astu ära.
u
uu/ 19. aprill 2019 07:27
erakond on nii püha, et inimene peab unustama oma arvamuse . Erakonna rahastamine ei ole erakonna enda kogutud raha, selle hulgas on ka meie kõigi, riigi raha.
k
19. aprill 2019 07:35
Kubits mõtleb suurelt erinevalt sellest õnnetust Luigest.

t
19. aprill 2019 01:10
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
d
Deutch /Estniche leute/ 19. aprill 2019 01:21
Russisan und juden gethrerung Estland
l
L OLLIKE/ 19. aprill 2019 07:06
ÖÖNESPUIDUS ELAVADKI SINU ORAVAD
ä
ära/ 19. aprill 2019 07:29
ära vaidle raadioga, telekaga, arvutiga.
a
Arvamus/ 19. aprill 2019 00:55
Mõistlik oleks saadik tagasi kutsuda, kuna Eestis erakonnapõhine parlamentalism. Siin isiklik arvamus ei ole eriti oluline. See parlament alles alustas tööd, mis saab nelja aasta pärast kui igaüks teeb tööd tuju järgi.
n
19. aprill 2019 07:39
Nonoo, see pole sugugi nii. Ka president rõhutas mitu korda, et saadik on oma otsuses vaba. Palun uurida põhiseadust, enne kui hakata Viktoriat töötlema. Paistab, et ta on üks väheseid, kes saadiku ülesandeid teab.
m
milleks/ 19. aprill 2019 07:44
Otsuste vastuvõtmisel tuleb lugeda koalitsiooni häälte arvuks koalitsiooni liikmete arv, sest kõik nad on kohustatud oma "hääle" andma ühiselt. Kui ei meeldi, siis vabastagu kuldne tool. Ei saa lubada, et keegi hakkaks ISE mõtlema. Erakond on üks kindel asi ja seal sees ei ole õigust mõelda.
p
19. aprill 2019 00:30
Peetruse esimene kiri 3:8 Aga viimaks, olge kõik üksmeelsed, kaastundlikud, vennalikud, halastajad, alandlikud. 9 Ärge tasuge kurja kurjaga ega sõimu sõimuga, vaid hoopis õnnistage - sest õnnistamiseks te olete kutsutud -, et ka teie võiksite pärida õnnistuse. 10 Sest „kes tahab armastada elu ja näha häid päevi, see vaigistagu keelt kõnelemast kurja ja huuli rääkimast pettust. 11 Ta hoidugu eemale kurjast ja tehku head, otsigu rahu ja taotlegu seda, 12 sest Issanda silmad on õiglaste poole ja tema kõrvad on lahti nende anumistele, aga Issanda pale on nende vastu, kes teevad kurja.”
k
Kratt./ 19. aprill 2019 13:37
Peetrus pole kunagi elanud ja tema kirjad on puhas väljamõeldis.
t
Tõnu 23:32-le/ 18. aprill 2019 23:49
...,et siis suhtumist Isamaa erakonda,või? Ma ka ei saa tegelikult aru,millega Isamaa erakond selliseid aunaste,saaremäe ja ladõnskaja suguseid külge haagib.

h
Hk/ 18. aprill 2019 23:35
_Kui oponendid kiitma kukuvad ja omad on vait, siis saab poliitik aru, et on midagi valesti teinud_ Ma ei usu, et Ratas millestki aru saab, see raiub ikka oma ümmargust joga.
k
Kratt./ 19. aprill 2019 13:44
Ratas on oma käitumiselt ja rääkimiselt tõeline džentelmen ja tema ei raiu ümmargust joga, pigem sina HK raiud oma ümmargust joga.
t
18. aprill 2019 23:32
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
y
yy/ 19. aprill 2019 07:47
o
ohjah/ 18. aprill 2019 23:32
kui seadus keelaks erakonnast välja astunud v erakonnavastu tegutseval inimesel RK-sse jääda vaid ta peaks ka RK-st lahkuma ja asemele tuleks järgmine erakonna liige, siis ilmselt "vaated" nii kergekäeliselt ei muutuks. Ei kujuta ette mida tunneksin kui oleksin olnud ise hääletanud kaljulaidi v ladõnskaja poolt teadmises, et nad esindavad minu (vastavalt siis keskerakonna v isamaa) vaateid RK-s? Valin nö keski v isamaa poolt, aga saan refi poliitika pooldaja?
r
Reetur ladõnskajas pettunud valijana nendin/ 19. aprill 2019 11:30
oh-hoo - ladõnskaljat kui reeturit analüüsivad kommentaarid ei kuulugi avaldamisele? Kubits - vene mõjuagent teeb ka ÕL sedusi juba?
m
Meie tutvusringkond/ 19. aprill 2019 18:19
olime alati IRL-i valijad. Pärast vastalise sinna erakonda võtmist me pooldame ja valime hoopis teist ( Eesti iseseisvuse eest tegutsevat ) erakonda.
s
Stakan K.Butõlkin/ 20. aprill 2019 12:06
Ladõnskaja , sinisilme lumehelbeke , nagu ta on-ei ole siiamaani aru saanud mis erakonda ta astus. Isamaa on apartheidierakond, pole sugugi parem halvem kui RE või EKRE kust kostab ka aegajalt natsimeelset üminat. i
s
Seesamune/ 18. aprill 2019 23:28
Tädi kuulub valesse erakonda isamaa on tal teadagi kus

a
Arvan et neiu sai / 18. aprill 2019 23:05
piisava koguse RAHA-mustalt.
l
Lädõnski/ 18. aprill 2019 22:58
Ladõnskaja isamaa on teadagi kus.
l
19. aprill 2019 00:46
Ladõnskaja on rohkem eestlane kui nii mõnigi eestlane
l
Ladõnskaja kui oma partei reetur kukub läbi Eu valimistel . vene,lased ei andesta petmist/ 19. aprill 2019 11:32
ladõnskaja esindab EEgrupi omaniku H. H. luge vaateid ja oma mehe - kubitsa tööanada - kgb järglase raivo vare huvisid.
c
Crack/ 18. aprill 2019 22:45
Viigileht ei kata - sisult ikkagi Kubitsova.
k
Kratt./ 19. aprill 2019 13:53
Kahjuks ei tea kui hea ta voodis on. Muide, vene naised on voodis väga head, ikka kogu hingest püüavad.
g
Gunnar Stahl/ 18. aprill 2019 22:38
Venelasi on kahte sorti, ühed, kes on valgerassi esindajad ja teised, kes on asiaatidega segatud. Ilmselgelt oma käitumise poolest on Ladõnskaja asiaatlik venelane. Muidugi ei saa teda selles süüdistada, sest geenide vastu on väga raske võidelda.
k
kahju et isamaas on selline reetur! Ei ladünskajale!/ 19. aprill 2019 11:35
abiellus vist ikka vabatahtlikult venemõjuagendiga - seega proua Kubitsal mitte ainult geenid - vaid ka teadlik tahe ja soov võidelda Eesti rahvusriigi vastu
k
kits kärneriks/ 18. aprill 2019 22:37
t!bla Isamaa ridades on sama mis kits kärneriks
s
18. aprill 2019 22:36
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
k
kas ikka oli/ 18. aprill 2019 22:56
refiga koalitsioonist loobusid
l
lubits ladõnskaja reetis valijaid/ 18. aprill 2019 22:35
~vewnelased kubitsale ei andesta reetmist. Ladõnskaja EI SAA europaramenti. pühkigu suu puhtaka. reetur .
o
olen ka valija/ 19. aprill 2019 22:18

s
seal.../ 18. aprill 2019 22:28
....peaks olema ikka meeskonnatöö.Kui jalgpallur hakkab pidevalt taguma oma väravasse, siis loomulikult vastased kiidavad ja omad löövad ta minema.
t
Tasuja/ 18. aprill 2019 22:24
Proua Ladõnskaja, kui teile ei meeldi IRL ridades olles antud koalitsioon, siis otsige omale uus erakond näiteks REF, mis võimaldas läbi Eesti pankade teostada üht suuremat rahapesu, mis kunagi maailmas tehtud. Südamel kohe hea. Tervita ka sugulast Ligi. Eesti edulugu...? Järeldused tee ise....
i
Isamaa valija/ 18. aprill 2019 22:53
Ma ei andnud seedrile mandaati et ta k õ l u p e a d e ga vaöitsusse läheks . Ladõnskajas oli praegu rohkem meest ja eestlast kui ülejäänud k u s i p ü k t e s . Isamaareeturiteliiduga on aga lõpp
i
19. aprill 2019 08:30
Isehakanud poliitik"Tasuja" ,arvab ,et ütleb nüüd kõva sõna.Sinusugune troll ei tea sellest teemast midagi.Inimene ei reetnud kedagi,käitus ausalt ega pugenud igasugu lömitajate ees.Noh,on Sul nüüd siis südamel hea.Mis siia puutub,Ligi?Kui klahve tahad näppida,proovi adekvaatne olla.
a
Aunaste...kurb,kuidas küll Isamaa selliseid külge tõmbab...kandideerinud siis üksikkandidaadina,mitt/ 18. aprill 2019 22:14
j
järjekordne/ 18. aprill 2019 22:16
v
18. aprill 2019 21:54
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
k
kahju jah et IRL-s selline maduuss sees/ 19. aprill 2019 11:40
müüdavaks osutus naine nimega ladõnskaja
t
to 20:49/ 18. aprill 2019 21:46
Kes tühja hinge tahab?Mis väärtus on reeturi hingel?- ei olegi väärtust.
s
sotside-refide inimkaubanduse uus liik / 19. aprill 2019 11:42
sotsid ja refid on nõus ostma tyhja hingega müüdavaid naisi
v
18. aprill 2019 21:45
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
v
vähile 21.45/ 19. aprill 2019 00:33
Sul on õigus ,ainuke müüdav oli ladõnskaja.
n
18. aprill 2019 21:39
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
l
Luik on pooletoobine lobamokk../ 18. aprill 2019 21:47
Sellistest tegelastest on ainult häbi!
v
Viktoria/ 19. aprill 2019 10:14
k
kahju, et ladõnskaja end müüma hakkas/ 19. aprill 2019 11:43
vene naised ongi prostitutsioonis alati esirinnas - töökas tõug
k
Kratt./ 19. aprill 2019 19:29
Võiksid tagumikku ka tunnustada.

õ
õige/ 18. aprill 2019 21:37
vahetage see soovimatu riigikogus välja.
k
18. aprill 2019 21:34
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
ä
äkki / 18. aprill 2019 22:59
võtaks rohud ära,saaksid ise ka aru mida sokid
k
kubits/ 18. aprill 2019 21:27
Imelik inimene see Ladõnskaja,ei tea ise ka mis tahab,ilmselt olla kogu aeg pildis,Milleks olla siis isamaa ridades kui ei toeta oma erakonda, venelane jääb ikka venelaseks
v
võts/ 18. aprill 2019 21:46
nõus ja kui keegi juhtus nägema-kuulma ka tema vastust reporterile, siis ta küll ise aru ei saanud miks nii tegi. Lihtsalt veel üks .... riigikogus.
l
ladõnskaja/ 19. aprill 2019 22:21
toetas rohkem erakonda kui need, kes kaabud isam aaga ballile kutsusid. ladõnskaja näoga erakond oleks tunduvalt eestilikum kui kaabunäoga.
t
Tervishoiunõunik/ 18. aprill 2019 21:22
Tõeliselt sõltumatu saab olla saadik vaid siis kui ta kandideeriks üksikkandidaadina.Liitudes parteiga ja kasutades partei vahendeid,peaks ikka toetama ka partei poliitikat.Aknaalused tegelased on reetnud nii parteid kui ka valijaid.
j
Ja tal on ka vabadus/ 18. aprill 2019 21:07
Valida partei oma väärtushinnangutest lähtudes
h
Ja erakonna nimi on Isamaa. Imelik natuke./ 19. aprill 2019 08:39
l
18. aprill 2019 20:34
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
m
miinustajad/ 18. aprill 2019 20:49
tahavad, et inimene müüks parteipileti eest hinge ka maha
t
To: miinustajad/ 18. aprill 2019 22:37
Vaevalt keegi talle vägisi parteipiletit taskusse toppis, vast ikka ise trügis sinna?
l
lasteaiale 20.34/ 19. aprill 2019 00:39
Kui partei tema vaadetega ei sobi ,siis oleks tulnud teises parteis kandideerida, mitte kasutada partei hääli, et riigikokku ennast nihverdada ja siis hakata mingist "südametunnistusest" rääkima.
t
to: lasteaiale 20.34/ täna, 00:39/ 19. aprill 2019 08:46
partei võib oma vaadetega igati sobida, kuid ei sobi partei ladviku demagoogia ja võimuahnus, mis need vaated jalge alla trambib! Väljavaade, et terve partei hääletab pastakate värvide järgi kampaaniakorras ühtmoodi, tuletab meelde üht teist aega, punapartei võimuloleku aega... Minu hääl läks Isamaale ja mina toetan Viktoria Ladõnskaja sellist hääletamist sel korral! (see väärikas oma ala üleilmselt hinnatud spetsialist, kes minu hääle sai, saab õnneks jätkata oma erialast tööd, kus ta on oluliselt väärtuslikum sellest, mis mänge Toompeal mängitakse)
t
to 8:46/ 19. aprill 2019 10:55
Isamaa valimisretoorika, mida massimeedias reklaamiti, oli vaat et veel patriootlikum kui EKRE oma. Ladõnskaja võinuks juba siis Isamaast välja astuda või enda kandidatuuri taandada.

REKLAAM JA KUULUTUSED

reklaam@ohtulehtkirjastus.ee