Eesti uudised

Lugeja kurdab: miks Omniva oma häid klienditeenindajaid ei hoia?! (13)

Ohtuleht.ee, 16. aprill 2019, 10:49
Omniva Foto: Aldo Luud
„Omniva peaks väga hoidma ja hindama oma töötajaid – vähemasti neid, kes Tartus asuvas Eedeni keskuses töötavad. Miks? Sest firma on suures kokkuhoius jätnud tööle võimalikult vähe klienditeenindajaid, aga Omniva õnneks teevad nad väga head tööd,“ kirjutab Õhtulehele Maarja.

„Enamus posti vahetab omanikku tänapäeval ju pakiautomaadi abil, mistõttu ei ole ka mina väga sageli postkontorit külastanud. Sel laupäeval oli ma seda tehes aga väga üllatunud,“ kirjutab Maarja. 

„Jumal tänatud, et olin veebist enne uurinud, mis kellani postkontor üldse lahti on. Selgus, et kõigest kella kolmeni. Minu tööpäev pidi kestma mitu tundi kauem. Küsisin ülemuselt pikema pausi, et saaksin paki ära tuua,“ selgitab Maarja. 

„Jõudsin postkontorisse ehk kümme minutit enne selle sulgemist. Postkontor oli rahvast täis! Ja see polnud veel kõik – rahvast aina tiksus juurde. Okei – tuleb tunnistada, et mõni andis massi nähes ka alla ja lahkus, aga siiski,“ täpsustab Maarja.

„Tööl oli vaid kaks teenindajat, aga millised suurepärased klienditeenindajad. Iga kliendi võtsid nad vastu positiivse ilme, lahke naeratuse ja agara tegutsemisega. Kas nad olid positiivsed seetõttu, et nende tööpäev pidi koha lõppema?! Või nad ongi lihtsalt niivõrd eriliselt positiivsed ja rõõmsameelsed – loodan, et viimast,“ kirjutab Margit. 

„Isegi see ei heidutanud neid, et ka mõni minut enne postkontori sulgemist ikka tuli kliente juurde. Ma loodan, et Omniva oskab oma töötajaid hoida ja tunnustada. No tõesti imeline! Aga muret teeb ka see, et postkontoris oli tegelikult neli töölauda – miks rohkem inimesi tööl ei olnud? Miks need kaks inimest peavad palehigis töötama. Kliente ju jagus piisavalt, mistõttu saab ainult väita, et firma hoiab meeletult oma kulusid kokku. Ikka klientide ja oma töötajate arvelt. Kurb,“ leiab Maarja.

Omniva meediasuhete juht Mattias Kaiv tunnistab, et postkontori lahtiolekuaegade määramine on tänapäeval paras kunst. „Ühelt poolt peab postkontor olema kliendi jaoks võimalikult mugavatel aegadel avatud. Teiselt poolt peaksid tööajad ja tingimused klienditeenindajatele olema jällegi piisavalt mõistlikud, et konkureerida väga tiheda konkurentsiga tööturul,“ selgitab Kaiv, et nõuete järgi peaks postiasutus olema avatud minimaalselt ainult kaks tundi päevas ja viiel päeval nädalas. Ta tunnistab, et see ei vastaks aga sugugi kliendi ootustele. 

„Eedeni postkontoris töötab pidevalt neli töötajat ning eelmise nädala statistika näitab, et keskmine ooteaeg kliendil on üks-kaks minutit, mis on väga hea tulemus. Loomulikult soovime, et klient ei peaks kunagi ootama, aga kuna klientide külastatavus on päeva jooksul väga muutlik, siis on seda kahjuks pea võimatu saavutada. Hetkel on Eedeni postkontoris igatahes kõik teenindussaali kassad teenindajatega täidetud,“ kinnitab Kaiv ja lisab, et üle 80% postkontori tehingutest on pakkide väljastamised. 

Samas soovitab ta võimalusel saada ja saata oma pakk hoopis pakiautomaadist, kus enamasti järjekord puudub.

TOIMETAJA

+372 5199 3733
online@ohtuleht.ee

TELLIMINE JA KOJUKANNE

+372 666 2233
tellimine@ohtulehtkirjastus.ee

REKLAAM JA KUULUTUSED

+372 614 4100
reklaam@ohtulehtkirjastus.ee