Eesti uudised

Lugeja kurdab: miks Omniva oma häid klienditeenindajaid ei hoia?!

Ohtuleht.ee, 16. aprill 2019, 10:49

13 KOMMENTAARI

u
Urmas/ 16. aprill 2019, 22:50
Omniva on maailma parim tööadja. Ilmselgelt ta hoolib kõigist oma töötajatest ja kõik on oma armsa tööandjaga rahul. Palgad on megakõrged ja kaadrivoolavust ei ole. See on reaalsus. Puhas õnn on Omnivas töötada. Lihtsalt super töökoht. Ülemused on parimatest parimad ja oskavad juhtida seda ettevõtet. Lihtsalt nii äge.
k
khm/ 16. aprill 2019, 21:16
Omnivas ei hinnata absoluutselt töötajaid!!
j
jok/ 16. aprill 2019, 21:15
Miks ei hinnata oma häid töötajaid? Sest ettevõtte juhid on rumalad, harimatud. Samasugune töötajate lörtsimine on ka Maximas, kus vägisi tahetakse iseteenindust. Kui rumalad peavad küll olema selle ettevõtte juhid. Ostajate mõnitamiseks ja töötajate mõnitamiseks.
o
optimeerimise näide/ 16. aprill 2019, 13:06
nii riigikogu kui valitsuse ja rohkete riigiasutuste jaoks, kus liiga palju mõttetult kasutatud aega ja paraku ka raha, mida vajalikele tegevustele üha vähem. "Kergendame talumehe koormat, joome pitsid põhjani," - ütlesid ministrid Gori karikatuuriski, maksurahaga liiga vaba ümberkäimise teemal.
k
Klient, ära muretse/ 16. aprill 2019, 11:52
Eesti Post pole mitte kunagi oma töötajaid hoidnud välja arvatud ülemused ja muud jupijumalad. Räägin oma kogemustest, töötasin seal üle 10 aasta, kuni koondati.
p
Pagar/ 16. aprill 2019, 14:43
Kahjuks on selline olukord paljudes kohtades. Kui pole rahul, siis öeldakse, et neil on järjekord ukse taga!
p
piinlik töötaja / 16. aprill 2019, 15:37
Mina olen töötanud seal kahjuks üle 20 aasta ning tõesti - tööjõud ei ole Omniva jaoks väärtus. See on tülikas, hall, mõistmatu ja enamuses venekeelne mass, kes vahetub pidevalt. Sisepoliitika näeb ette otsida kvaliteetseid töötajaid, kõrvaldadaes töötajad, kes ei ole suutelised tegema lisatööd puuduvate töötajate arvelt. Töö peab olema tehtud igal rindel, kuigi töötajaid ei ole, kuid lisapingutusi ei hinnata. Ja kui kord oled "aidanud asendada", siis hakatakse sulle pidevalt lisama töökogustusi, mis on "sinu töö osa"
k
kas te ei saa aru/ 16. aprill 2019, 11:32
Omniva oli ettenähtud ärastada ref poolt kui uus logistika saab valmis ja et lükkab kogu oma tegevuse teistele,ning raha hakkavad pumpama nö.ainult teenuse müügist,st.mittemidagi tehes.

m
minu jaoks arusaamatu/ 16. aprill 2019, 11:08
mikskeegi veel kasutab omniva teenuseid.
m
16. aprill 2019, 14:45
Maal elavad inimesed on sunnitud nende teenust kasutama. Pole seal ka pakiautomaate, et konkurentide teenust kasutada.
p
Pole / 16. aprill 2019, 16:03
sel Omnival igal pool ka häda midagi. Ning nende teenindajad, kellega mina olen kokku puutunud, on olnud vägagi abivalmid ja viisakad
s
seda et/ 16. aprill 2019, 17:04
Tead, mõned pakid, mis väljaspoolt Euroliitu Eestisse saabuvad, lähevad kõigepealt Omnivasse (toll, maksuamet jms). Sealt suunatakse need kas DHL-i, DPD kätte või pakiautomaatidesse.

TOIMETAJA

+372 5199 3733
online@ohtuleht.ee

TELLIMINE JA KOJUKANNE

+372 666 2233
tellimine@ohtulehtkirjastus.ee

REKLAAM JA KUULUTUSED

+372 614 4100
reklaam@ohtulehtkirjastus.ee