Miks ei hinnata oma häid töötajaid? Sest ettevõtte juhid on rumalad, harimatud.
Samasugune töötajate lörtsimine on ka Maximas, kus vägisi tahetakse iseteenindust. Kui rumalad peavad küll olema selle ettevõtte juhid. Ostajate mõnitamiseks ja töötajate mõnitamiseks.
Tead, mõned pakid, mis väljaspoolt Euroliitu Eestisse saabuvad, lähevad kõigepealt Omnivasse (toll, maksuamet jms). Sealt suunatakse need kas DHL-i, DPD kätte või pakiautomaatidesse.
Mina olen töötanud seal kahjuks üle 20 aasta ning tõesti - tööjõud ei ole Omniva jaoks väärtus. See on tülikas, hall, mõistmatu ja enamuses venekeelne mass, kes vahetub pidevalt. Sisepoliitika näeb ette otsida kvaliteetseid töötajaid, kõrvaldadaes töötajad, kes ei ole suutelised tegema lisatööd puuduvate töötajate arvelt. Töö peab olema tehtud igal rindel, kuigi töötajaid ei ole, kuid lisapingutusi ei hinnata. Ja kui kord oled "aidanud asendada", siis hakatakse sulle pidevalt lisama töökogustusi, mis on "sinu töö osa"
nii riigikogu kui valitsuse ja rohkete riigiasutuste jaoks, kus liiga palju mõttetult kasutatud aega ja paraku ka raha, mida vajalikele tegevustele üha vähem. "Kergendame talumehe koormat, joome pitsid põhjani," - ütlesid ministrid Gori karikatuuriski, maksurahaga liiga vaba ümberkäimise teemal.
Eesti Post pole mitte kunagi oma töötajaid hoidnud välja arvatud ülemused ja muud jupijumalad. Räägin oma kogemustest, töötasin seal üle 10 aasta, kuni koondati.
Omniva oli ettenähtud ärastada ref poolt kui uus logistika saab valmis ja et lükkab kogu oma tegevuse teistele,ning raha hakkavad pumpama nö.ainult teenuse müügist,st.mittemidagi tehes.