Eesti uudised

Väidetavalt apoliitiline sündmus muutus hetkeks konkreetselt EKRE-vastaseks

REPORTAAŽ LAULUVÄLJAKULT | Kas üks tilk tõrva rikkus „Kõigi Eesti Laulu“ meepoti?

Viljar Voog, 14. aprill 2019 20:38

297 KOMMENTAARI

k
kogu/ 15. aprill 2019 21:24
m
mainekujundaja/ 15. aprill 2019 19:03
Iff peaks nüüd, et oma maine taastada, koguma kontsertidega sada tuhat eurot ja selle lastehaiglatele annetama.
m
möller/ 15. aprill 2019 18:18
e
eu/ 15. aprill 2019 17:25
Et siis tühjad südamed - kõigi Eesti!? Ja miks küll ainult vene keelne tõlge peale loeti. Kuhu jäi tõlge "uuseestlaste" teistes keeltes - nagu näiteks shuahiilis??? Kas tõesti osside sallivus lõppes seekord vene keelega?
c
Clat/ 15. aprill 2019 16:35
Sotside ja refi hädakisa aga tolku ei midagi.
t
tore küll/ 15. aprill 2019 15:20
piltidel oli näha mingid tarad ja järjekorrad? kas siis nn vabadusi promovale üritusele ei saanud ka muidu sisse kui et tuhniti kottides ja taskutes?
k
kiidetud olgu issand/ 15. aprill 2019 14:37
et ta valimistulemusi nii teie olematusse ajju sisestas.
i
Ivo Linna/ 15. aprill 2019 13:30
müüs oma nime maha--tal pole koos pojaga eestlastele midagi öelda.Ma võin nendele reisi Rootsi muustade linnaossa kinni maksta.

k
Kas/ 15. aprill 2019 13:28
välistudeng on tõlke selgeks saanud või kohalik moblatamisega natuke sassis.
e
Esinejad teadsid / 15. aprill 2019 13:27
VÄGA HÄSTI kuhu ja miks laulma läksid.Raha eest võib emade-isade maa ka maha müüa.Näi.Linnad.Mõned olid muidugi vanad vabastajad st. nende järeltulijad ,kes pole suutnud sünnimaa keeltki selgeks õppida.
T
muusik/ 15. aprill 2019 13:08
To sa muusik.Mis mina siia puutun?ma nii väike tegija et sellistele massiüritustele ei kutsuta.
m
Ma räägin kõiki keeli/ 15. aprill 2019 13:00
Aga Kõige Eestilt nõuan - Palun rääkige ikka venekeeles.
m
mitte tudeng/ 15. aprill 2019 12:48
paistab, et sa tudeng ole ise ka üks troll ja tundub, et just see kremlitroll nagu sa ütlesid
m
Mai/ 15. aprill 2019 12:43
Tühi süda, tühi hing. Mis siin ikka laulda kui tühi on ka rind.
t
Tõrvatilk?/ 15. aprill 2019 12:38
Lausa kaks tõrvatilka kukkus kontserdi potti. Esimene oli rahateema. Suurel ekraanil ilmunud tel.nr. kuhu helistades raha koguti, samuti sularaha ja kaardiga makstes. Teine tilk oli hümni laulmine. Hümni laulmisel on kindlad kohad ja ettevõtmised. Miks ei lauldud, et eestlane olen ja eestlaseks....... Aga meetilgaks oli see, et ilus ilm ja sai ka tasuta "koorekihti" kuulata.
t
Tants aurukatla ümber/ 15. aprill 2019 12:32
miks siis kohe üksmeelselt ära ei otsustatud, kas on kontserdi korraldamine poliitilise tagamõttega? President ütles, et ei hakka kahe leeri vahel valima.Korraldajad kordavad ühest suust, et lihtsalt rahva rõõmuks ja vabaduse kaitseks. Aga TV 3 ja Kanal 2 uudiste lugejad ütlesid selge sõnaga, et pühapäeval toimub EKRE vastana kooslaulmine. Leppinud siis vähemalt kokku kontserdi toimumise põhjus! Üks ei tea, mis teine teeb!

t
Tõnu/ 15. aprill 2019 12:27
Hellekene, anna valitsusele aega atra seada, küll sa oma pensilisa kätte ka saad.
s
Seal/ 15. aprill 2019 12:23
Olid ju ka käsitöö üritus ja koertenäitus. Kõik ei olnud selle Kõige aktsiooni pärast.
j
Ja/ 15. aprill 2019 12:16
Paistab, et see pilt on kahest kokku pandud. Et paistaks, et oli palju rahvast.
t
to lugeja/ 15. aprill 2019 12:11
Esinejad küll nii ei arvanud, et just EKRE vastu nad esinevad kontserdiga. Vat nii.
a
A/ 15. aprill 2019 12:10
'Tam i tut ' oil vääga asjakohane laul - jäigi selline mulje ,et lipp oli pihta pandud EKRE-lt ja venelased Keskilt .
l
lups luusangadi/ 15. aprill 2019 12:07
Kõigi Eesti on samasugune pläma nagu Kõik erinevad Kõik võrdsed, missugust loosungit kannab vikerkaarevärviline seltskond. See kõigi on AINULT omasooiharate õigustus ja ettekääne. Küsige neilt täpsemalt kui palju on siis nö. erinevaid. Ühtlasi oleks sissepääsu ees võinud end kirja panna Kõik, kes oma kodudesse oleks nõus pagulasi majutama. Saaks teada kui suurtesse "kõrgustesse" see Kõigi Eesti varsti ulatuks. ;)
k
Kõigi Eesti/ 15. aprill 2019 12:01
1
10:50/ Millest Sina küll räägid?/ 15. aprill 2019 12:01
Et ei tekiks Putini venemaad? Kas EKRE läheb Putiniga kohtuma, või siiski sotside lemmik? On ikka aju ehitus mõnel?

ö
ÖelDakse!/ 15. aprill 2019 11:56
h
Hamster/ 15. aprill 2019 11:49
See eelmine oli see tolerast Mengelele mõeldud.
p
põlis eestlane/ 15. aprill 2019 11:49
Pole hullu Ekreike valitsus toob kõvasti venelasi sisse ja annavad neile elamislubasid. Isegi Tallinna linnapea juba muulane. Nii, et suured tänud ikka Ekreike valitsusele juba ette
h
Hamster / 15. aprill 2019 11:47
Mhm aga Lõuna Korea, Jaapan, Iisrael, Malaisia ja enamik rikkaid Araabia riike. See ongi keskmise tolerasti tase. Lisaks on need riigid keskmisest edukamad ja ka turvalisemad.
p
Paljud eestlased põgenesid eestist ära just REF ja SOTS ikke ajal , kahjuks/ 15. aprill 2019 11:40
s
sa muusik/ 15. aprill 2019 11:34
oled ju argpüks, kardad võlla sattumist?
v
vanainimene/ 15. aprill 2019 11:33
Vaatan seda paljude noorte viha EKRE pagulaspoliitika vastu ja mõtlen sellele, et kui USA-s kuskil loodus majad minema pühib, on varsti uued valmis ja teadmatuid elanikke täis. Need seda kõigi poliitikat ajajad ei elanud enamasti nõukaajal ja nad ei mäleta. Nad on reisides kokku puutunud kenade värviliste inimestega, mõtestamata , et need on migrantide jumalteab kui mitmenda põlve järeltulijad. Aga arengumaade teiseusulised ei planeeri sulandumist veel mitu põlvkonda. Pigem seisab ees eesti keele kaotamise oht. Sõjad algavad ka siis, kui noored ei mäleta, mis enne oli.
i
imestajale/ 15. aprill 2019 11:26
sa loe ikka kõik kommentaarid läbi ja näed, et ekre trollid ropendavad kõige ropemate sõnadega, miks ei tsenseerita?

v
vähe? / 15. aprill 2019 11:22
seal oli rahva tihedus, nagu laulupeol, rohkem poleks küll tahtnud, aga territoorium oli muidugi väiksem.
m
mis on siis vihakõne?/ 15. aprill 2019 11:20
Kui inimesed rääkisid, et nende välismaal õppivad noored ei julge enam tagasi tulla, teadagi kelle pärast, kuigi erakonda ei nimetatud, kas see on siis vihakõne?
o
Olen kindel,/ 15. aprill 2019 11:18
et sa, Pille, seal ei olnud, mina olin ja ei näinud mingit viha. Kõigile plaksutati, oli laul eesti või vene keeles, sina poleks kindlasti venelastele plaksutanud. Seal olid ka venelaste käes Eesti lipud ja kõik olid sõbralikud.
e
Eestlaste Eesti/ 15. aprill 2019 11:12
Juba nähtus seda Kõigi Eestit 50 a vene okupatsiooni all..... ei taha rohkem, aitäh!
k
kes maksab?/ 15. aprill 2019 11:08
tehti ju korjandus, rahvas annetas, lisaks olid seal toidumüüjad, kes ka annetasid müügiloa eest jne.
0
09:08/ öeltakse???/ 15. aprill 2019 11:03
helle, enne, kui midagi ÖELTAKSE, mõeldakse ikka, mida öelda? Ole vähemalt kursis tegelikkusega, maksulaekumised on head ja närutamist ei tule. Kui vihahoog üle läheb, ehk saad Sinagi hüvedest osa. Kuigi, mina vinguritele ei annaks sentigi. Kui ikka pooltel on pension 800-1000 ja ikka tahavad juurde seda 100-t, siis täis ei saa, ega lõhki ei lähe.
l
lugeja/ 15. aprill 2019 11:02
Paljudele tundub, et üritus tõi välja eestlased eestlaste vastu, kui üritus oli mõeldud EKRE vastu. Aga Tallinna uue linnapeaga on nad rahul, ainult eestlased omavahel on EKRE vastu? Kõik muu võib toimuda??? Väga mõistlik oli Ivo Linna suhtumine ja arvamus, et lubage uuele valitsusele aega ja rahu, et alustada tööd ja võimalust näha töötulemusi.
t
totule/ 15. aprill 2019 11:01
ega kõik siis korraga toimu, toimub vaikne ja aeglane muutumine diktatuuririigiks, kus hakatakse inimõigusi piirama, nagu juba mõnes riigis toimub.

j
juba sõnaühendus kõigieesti on vale ja/ 15. aprill 2019 10:59
vaenuõhutav. Kõigieesti ei ole kellegi eesti.
t
Torele/ 15. aprill 2019 10:59
Mina, penskarist mees, olin koos naisega, nagu paljud penskaridki ning lastega pered.
k
kas sinu kodu/ 15. aprill 2019 10:57
on Eesti riik, siis võib igaüks sinna ju tulla.
j
ju lasti/ 15. aprill 2019 10:53
ekre tsensor lahti, või keelati ära?
1
10:40/ kutsikakasvataja jälle kohal/ 15. aprill 2019 10:53
Enne harjutab ise, siis noortele, kuidas üks tõeline sots käituma peab. Kümmet tuhandet seal iial ei olnud, see ongi puhas vale ja poliit propaganda oli see üritus igaljuhul, pole mõtet haugatada ajaviiteks ühti.
e
ei ole/ 15. aprill 2019 10:52
need pensionärid enam kuhugi astujad, pigem need tõrvikurongkäigul käijad.
r
Raa/ 15. aprill 2019 10:52
Olen Ekre valija aga rahvast oli tõesti palju.Sisenemisväravate juures oli lausa järjekord.Ise olin EESTI KÄSITÖÖmessil.Kahju oli nendest makstud ja ajupestud inimestest,Arvu küll ei oska öelda.
e
Ei/ 15. aprill 2019 10:51
soovi enam ühtegi erakonda valitsusse, sest võta üht ja viska teist.

s
see sündmus/ 15. aprill 2019 10:50
toimus just selle vastu, et siin ei tekiks Putini Venemaad. Mõtle, kellele on kasulik ekre tegevus? 100% Putinile. Miks rahastab Putin äärmuslasi?
s
see kraaklemine on läinud juba üle piiride, täiskasvanud poliitikud , häbi võiks juba olla./ 15. aprill 2019 10:49
h
hullike sulle/ 15. aprill 2019 10:49
Kas pole aru saanud et EESTI KEELES enam kirjutada EI SAA sest siis läheb modereerimisele.Pead ise aru saama mida öelda tahetakse,asi pole õigekirjas.
k
kui see poleks/ 15. aprill 2019 10:45
poliitiline üritus olnud, poleks ma küll Raplamaalt kohale sõitnud. Kui juba nii palju Eesti lippe oli, siis see näitab. Sümfoonia kontserdile Estoniasse keegi ju lipuga ei lähe.
n
Nagu/ 15. aprill 2019 10:45
Õige oleks KaKa+ SiKa, siis on täis mäng. Ehk Mina Kaja Kallas kõige rohkem hääli saanud, aga valitsust ei suuda moodustada, sest keegi teised peale sotside kes jäid kuivale, raiub nagu rauda, et tema peaministri kohast ei. Ise nagu värvuke, aga arvab, et ta on suur ja kõige targem.
t
tõde/ 15. aprill 2019 10:44
Panite tähele, kuidas tühja südant kaunistati Eesti lipuga, et asi olek veenev
t
tavaline inimene/ 15. aprill 2019 10:43
Kõigi Eesti? Kas ka siis Putini Eesti?? Sellest pole siiani aru saanud, et kas kõik need inimesed kes seda südamekujutist oma profiili piltidele panevad, tegelikult ka aru saavad millist Eestit nad tahavad? Mina tahaks, et see oleks eestlaste Eesti, mitte kõigile kuuluv Eesti. See kõigi eesti kõlab liiga sarnaselt USSR'ga ehk siis ühinenud rahvaste sotialistlik vabariik. Kõik see mida punased ehk sotsid taga ajavad. Hoian peast kinni ning ei suuda uskuda, et inimesed sellist poliitikat toetavad. Eestlased on ka need välismaalased, kellel on eesti keel suus ja panustavad riiki.
r
rahvas maksis/ 15. aprill 2019 10:43

v
vaatleja/ 15. aprill 2019 10:42
Üritusest oli nii palju kasu, et rahvas sai teada, kes on meie ja kes nemad.Mingi kontserdiga ei saa peitust mängida, paistab ikka suitukattest läbi.
m
muidugi,/ 15. aprill 2019 10:42
kui keegi sõimab näiteks kurjategijat kurjategijaks, siis tuleb teda karistada :)?
k
Kogu/ 15. aprill 2019 10:42
reformi ja sotside valijaskond, seda siis 10000 kokku, kogu Eesti vastu? Nagu nadi võitu, et võidelda kõigi eest, samas varastada lipuvärvides süda päris eestlastelt. Nende loga oli ju tühi südametunnistus.
a
ajalugu/ 15. aprill 2019 10:40
Õhtuleht ei tea seda, mis on au, häbi või südametunnistus. Meil kehtib ajakirjandusvabadus. ajakirjandusvabadus
j
Jaa-jaa/ 15. aprill 2019 10:40
Osaühingu Mangeni PM tegevjuht Meelis Venno maksab lüpsjale kuus 900 eurot kätte, sõltumata töötegija päritolust. Ja Jüri võiks endale selgeks teha, et laudas ongi lüpsilehmad( need on sellised loomad, mitte alatasustatud töötajad)
v
vastupidi/ 15. aprill 2019 10:40
kui vene keelest aru saad, siis üks Narva venelaste bänd laulis pronkssõduri äraviimisest ja pilkas tolleaegseid märatsevaid venelasi, seega sinna peaksid hoopis sina minema, kuna kontserdil olnud ju kõik sinusuguste vihavaenlased.
n
Nu/ 15. aprill 2019 10:40
Hirm on, et äkki oli rohkem kui tõrvikuid?
k
küsimus/ 15. aprill 2019 10:40
Kui see laul on kõikidele Eestis elavatele ja siia tulevatele, siis ..miks ei lauldud teistes keeltes, meil elab ju paljude rahvuste esindajaid ja miks ei olnud laval meil teistes keeltes lauldavate bändide soliste ja ansambleid? Mõelge selle üle. (Muidu meenutab ühte kunagist lööklauset, et ma räägin kõiki keeli, ainult palun vene keeles.)

j
JJK/ 15. aprill 2019 10:39
Lubati,et poliitikal ei ole kohta sellel üritusel,kuid sõnaline osa oli tugevalt kallutatud."Kõigi eesti" esimene vaatus toimus 1939 aastal millele järgnes suur rahvaste sõpruse aeg mis kestab tänaseni.Kas oleme jõudnud ära oodata teise vaatuse?
s
siplane/ 15. aprill 2019 10:38
Ümberrahvastuse ülistamine ja põlisrahva hävitamine
j
jälgija/ 15. aprill 2019 10:38
... samuti ei maksaks pisaraid valada, kui käes on 9 mai tähistamine.Nüüd oleks selle taunimine kurjast.
j
Juku/ 15. aprill 2019 10:37
Oli jah poliitiline üritus - isegi president sai aru ja ei läinud kohale
r
rindkummis ja elu pekkis./ 15. aprill 2019 10:36
Kindel on see kui sotsid veel mõned kümnendid sotsialimi edendavad kolivad samad tegelased põõsaväljakult jälle teisele väljakule ja hoopis teiste lugudega.
l
Liisu/ 15. aprill 2019 10:36
Kas Õhtulehel ei ole piinlik panna võltsingpilti oma lehte,sellest on raske aru saada.
h
hullike,/ 15. aprill 2019 10:36
õpi eesti keel ära :). Päris lauluväljakul käib kapitaalremont.
t
tõega näkku/ 15. aprill 2019 10:33
Huvitav, kui üritust nimetati õige nimega- siis osutus tõde tõrvatilgaks.Tähelepanu äratas ka see, kuidas venelasi püüti kaasata üritusse, mis on silmakirjalikus kui meenutada neid valusaid hoope mida Keskerakond on saanud sõbralike suhete eest venelastega

k
kurimuri/ 15. aprill 2019 10:33
oli tegus päev aga kui telekast möödusin oli seal vaid vene keelne räpp, muss või see Kaatja vene keelega
s
seal ei olnud/ 15. aprill 2019 10:31
j
jah/ 15. aprill 2019 10:30
ekre eest põgenevad paljud välismaale ja ei julge enam tagasi tulla.
n
Nu/ 15. aprill 2019 10:27
Vot see on nüüd pauk. Kõik, kes ei ole nõus EKRE labasustega ei ole isamaalased? Eksid.
.
15. aprill 2019 10:27
.....ja tasuta ei olnud midaga, meie maksime selle kinni
j
JL/ 15. aprill 2019 10:26
nad peavadki kartma ,võib olla jäävad kohata , kõike meil ju jälgitakse
l
lea/ 15. aprill 2019 10:26
Meil on kõigil valiku vabadus. Kas minna või mitte minna Ivo Linna kontserdile. Lauljale laulmist ei saa ikka pahaks panna.
n
No / 15. aprill 2019 10:18
Üle kümne aastane saaks aru, et arvesse läksid kõik kohal käinud inimesed, mitte ainult need, kes ühel hetkel pilgu alla jäid.

j
JL / 15. aprill 2019 10:18
Teine tilk oli kanal 2 " Reporter" , kus käis kogu aeg läbi sõna---EKRE vastane---"Kõigi eesti laul" kohta. Ja küsitlus rahva hulgas , punnitati ikka välja , milleks sa siia tulid,et ikka seda EKRE-t saab kätte. Aga milline oli meedia lubadus ?!? masendav ,milline lõhestamine käib.
r
Retr0/ 15. aprill 2019 10:17
Enda tutvusringkonna põhjal yldistades tundub nii, et kõige vihasemad sõnaseadjad on just needsamad laulumaiad. Ainult nemad hakkavad sotsiaalmeedias sõpru blokeerima - mitte omavahelise dialoogi või eriarvamus tõttu, ei pigem oletavad need laulikud kellegi olemuse kohta puusalt ja kui tundub, et isamaaliselt mõtlev inimene, siis saab koheselt kustutatud. Ma nyyd ei teagi, kas näiteks klassikokkutulekule minnes peaks mõne seinasuuruse vineeri kaasa vedama ja selle taha peituma, et õrnadel hingedel ei tekiks ahistatuse tunnet.
t
to kuulaja 2/ 15. aprill 2019 10:16
Päeva jooksul muidugi keegi ära ei läinud ega juurde ei tulnud, ainult need lähevad olidki ja lähevad arvesse, kes kuulaja 2 samal ajal kohal olid?
K
....../ 15. aprill 2019 10:15
Kahjuks jälle üks rahvaga ja mis seal salata, ka muusikutega manipuleerimine. Tasuta lõunaid ei ole ega tule! Võõrasse riiki rändajad kaotavad võõrsil oma keele- ja kultuuriruumi ja kui neid palju tuleb, kaob lõpuks ka kohalikel keel ja kultuur. Karma ...
m
Maie/ 15. aprill 2019 10:11
p
Paavo/ 15. aprill 2019 10:08
Eesti rahvas on ju töökas rahvas (või on see iroonia ?), kuidas siis maasikakorjajaid ja lüpsjaid omalt maalt ei leia ? Tuleb teha rohkem tööd oma rahva töölepalkamiseks - leida neile elamine, korraldada olme jne.
p
15. aprill 2019 10:06
palun ,kus jäi laul eestlane olen ja eestlaseks jään
m
Miks ja miks? Oli vaja suurendada ja kõik!/ 15. aprill 2019 10:05
Minu 2,5-aastane poiss sai kokku lugedes: "Oi, kui palju, üle kümne on küll". Ta oskab kümneni lugeda üsna soravalt. Ja mis vahet sellel kõigel oli, meenub, et 300000 oli ka kunagi, siis oli veel lootust. Uus kolmikliit annab uue võimaluse, meepotti tuleb eelnevalt korralikult puhastada.

õ
ÕL-le / 15. aprill 2019 10:02
palun eemaldage vihakõned ja rahva nimel rääkimised see võimalus oli eile lauluväljakul, kui TV väljahõigatu
n
närvis..../ 15. aprill 2019 10:00
...on need, tuhanded alla keskpärased "loomeinimesed", kes kardavad et ilma riigilt saadavate abirahade ning toetusteta ei elata nende niinim. "kunst" ja "loome" neid enam ära.
m
mitte oooorav/ 15. aprill 2019 09:59
ei poolda kaKA -d kes ise ju on ennast nii ´´vedela kui paksuga täis teinud MEENUTAGE 17 a olnud valitsust kes soome ostjad siit peletasid ja rahva MITTE vaid endid VIIE rikkama punti VIISID
e
est/ 15. aprill 2019 09:58
Kas neid hullikesi päris lauluväljakule ei lastudki, lauluväljak paistab kaugemal olema fotol?
a
aitäh/ 15. aprill 2019 09:56
o
15. aprill 2019 09:53
p
psühholoogile/ 15. aprill 2019 09:51
siin tuleb küll soovtada kursuse kordamist ja alaväärsuskompleksist ülesaamist
v
valel on lühikesed jalad/ 15. aprill 2019 09:49
Miks Postimees suurendab osavõtjate arvu neljakordselt? Sõbrad Tallinnast ,kes olid ka sel üritusel,ütlesid ,et rahvast oli kusagil 2000-3000,kuid mitte rohkem ja päris alguses oli ikka suheliselt vähe

m
Merit/ 15. aprill 2019 09:48
Ajakirjanduskameeleonid hakkavad vastavalt vajadusele värve muutma, ehk vast sellepärast?
m
mis sa -le/ 15. aprill 2019 09:46
kui see oli kogu eesti rahva üritus, siis kust sa võtad õiguse nimetada Ernitsat hirmunuks ja ilkuda?! Oled eestlane?
m
memm/ 15. aprill 2019 09:44
Väga pettunud Ivo Linnast, Muidu on alati pidanud ennast suureks isamaaliseks, ilmselt vanadusega kaob kõik .... .Ei lähe enam kunagi tema kontsertile
t
to to to vanamemm/ 15. aprill 2019 09:44
"Väikesele inimeste grupile eriõiguste andmine ei ole millegi keelamine ega vabaduse piiramine"??? Eriõiguste andmine ei ole muidugi piiramine, aga millistest eriõigustest lgp 09:36 räägib? Ja huvitav miks küll Jüri Ratas pidas vajalikuks mitmel korral järjest EKRE sõnavõttude eest vabandada, kui kõik nii toredasti ja viisakalt öeldud oli?
a
alustuseks/ 15. aprill 2019 09:40
miks Sa kommenteerid siin ja praegu - tee lapsi ja ole perepea!
e
elagu tsirkus/ 15. aprill 2019 09:39
Nüüd KAKA peab 9 mail minema koos venelastega pronkssõdurile punaseid nelke viima,eks kaup kauba vastu
a
a/ 15. aprill 2019 09:38
o
Ohjah/ 15. aprill 2019 09:37
Kindlasti võiks järgmine kord tasuta kartuleid ja küttepuid jagada

k
kuulaja2/ 15. aprill 2019 09:35
Käisin kohapeal ja ka droonipilte vaadates no ehk 2000 - 3000 inimest oli aga mitte 10000 nagu postimees kisendab
p
Paavo/ 15. aprill 2019 09:33
Kust saaks seda Tamjärve kõnet lugeda ? Ma ei ole seda lugenud, kuid tundub, et tegemist oli vihakõnega. Samas viha on inimõigus, mida ei saa inimesele keelata. Kui aga kedagi sõimatakse näiteks natsiks, siis tuleks küll sõimaajat karistada.
k
kohalolija/ 15. aprill 2019 09:33
See ei olnud kontsert,vaid poliitiline üritus,kus kerjati raha ,Huvitav palju siis kokku sai ja kellele see siis anti,kas tehnika ülespanijatele?
g
G/ 15. aprill 2019 09:31
EKRE vsstase hüsteeria ja sõimuga võrreldes on ekrelaste sõnavõtud viisakuse musternäidis.
k
15. aprill 2019 09:29
kui see oli kirbusitakas siis mis on 120 selle kõrval.
t
to 23:04/ 15. aprill 2019 09:22
ja arvad, et sinu igapäevane ila on kuidagi etem või?
n
normaalne/ 15. aprill 2019 09:18
kes maksab,see tellib muusika!
o
Oli jah/ 15. aprill 2019 09:18
Jällegi üks kerjamise üritus.Ajupestud ei osanud vastata ,et millist õigust neil piiratakse.Üks noor ullike vastas ,et ekre olevat lubanud juudi pead ahju ajada,siit küsimus,et kust kohast selline info??

t
to 22:55/ 15. aprill 2019 09:16
sulle endale ju ka makstakse aga tundub, et vähe, arvad, et sinu papagoijutt on eriti mõttekas. ja räägid sa ju oma sõnadele vastu. Kui neid "palgaliste" kommentaare mõttetuseks pead, miks siis tegeled päevast-päeva nendega ja haugud siin?
h
helle / 15. aprill 2019 09:11
miks suunataks modereerimisele kui on õigus
G
/ 15. aprill 2019 09:10
Globalistide POPULISM kõrgemail tasandil!
h
helle/ 15. aprill 2019 09:08
vaatame mis edasi saab ratasel rahad raisatud vaesed pentskarid erakorralist tõusu pole öeltakse kerigu tööle näeme näeme
t
to vanamemm/ 15. aprill 2019 09:08
Kõige kurvem on see, et ekreiidid ei saa aru, miks mõtlevad inimesed EKRE vastu on. Ei ole oravate kõrvu ega muid müstilisi asju, vaid inimestele ei meeldi ähvardamine, ebaviisakas kõneviis, halvustamine ja tahtmine mõned inimgrupid oma tahtele, sunnile, ärakeelamisele allutada. Mis pime usk see küll on, mis paneb inimesed näiteks uskuma, et majanduses võhik, omad firmad pankrotti ajanud inimene, kes kedagi ei usalda, võib edukalt ministeeriumi juhtida?
k
kes maksab/ 15. aprill 2019 09:03
"ärimehed "maksavad.Nagu see, keda Õhtulehes nimetati olevat Pipedrive juhataja, kuid kes tegelikult seda ei olevat.
k
kodanikualgatus maiääss/ 15. aprill 2019 09:01
Tee tasuta kontsert ning suur rahvahulk on garanteeritud. Pane sinna nüüd mingi poliitiline silt juurde ja saadki uudise teha: tuhanded inimesed protestisid selle või tolle vastu. Antud juhul me ju kõik teame kes selle ürituse taga oli. Punased Sotsid ja Reformierakonna noortekogu. Masendav.
v
vanamemm/ 15. aprill 2019 08:58
Ükskõik kuidas seda üritust nimetada, siis "Kõigi Eesti" ei olnud see kohe mitte kuidagi. Igast poorist õhkus EKRE vihkamist (seega ka nende valijate). Nii TV-3 kui Kanal-2 reporterid küsisid osalejatelt ---soovides kuulda vastust, et tuldi EKRE vastu laulma. Enamike käest saadi see vastus ka kätte. Mõni üksik tuli lihtsalt koos laulma, kellegi vastu olemata. Poliitiline ja veelgi sügavama kraavi kaevamine eestlaste vahel, oli see igal juhul. Taamal paistmas oravate teravad kõrvad ja Ossinovski Düstoopia.

k
Kas on/ 15. aprill 2019 08:57
t
to algharidusega/ 15. aprill 2019 08:56
Õpi arvutama, professor. 5000 moodustab 1,3 miljonist 0,38 protsenti.
t
Tore/ 15. aprill 2019 08:55
Homod ja multikultlased on siis Eesti kultuurieliit...
k
Kus on rahvusriik? JAAPAN näiteks. / 15. aprill 2019 08:54
n
No ei saa ikka võrrelda/ 15. aprill 2019 08:54
tõrvikurongkäik oli otsene poliitiline aktsioon, kontsert oli kontsert, võibolla suur osa inimesi ei saanud üldse aru mille eest või vastu protestiti, ainult üks poliitikale viitav sõnavõtt ju, nagu selgub, oligi.
h
Hea töö, õhtuleht! Väga solvav EKRE-le!/ 15. aprill 2019 08:52
Siinkohal imestan, miks ei moderreerita antud Ekre't solvavat kommentaari? Oleks EKRE asemel mainitud muu erakonda, poleks antud ridu läbi lastud. Niipalju siis võrdsusest ja aktsepteerimise kõigi erakondade tasemel.
n
Nojah/ 15. aprill 2019 08:51
kui narva ümbrusest busside-rongidega kohale tuua...
v
Vaino/ 15. aprill 2019 08:51
Vaatan pilti ja mõtlen, miks laulukaar nii kaugelt paistab? Kas ikka peegeldab seda millest räägitakse, eks käsitöölaadalised ole kah publik!

i
irw/ 15. aprill 2019 08:49
riik ei ole kodu... noannakannatust: moi dom nje gorod, nje ulitsa, moi dom sovetskij sojuz
r
rusuv õhkkond/ 15. aprill 2019 08:49
Üle väljaku hõljus 1940 a rusuv eelaimus. Palju ei jäänud puudu et mingi ansambel näiteks IFF oleks üles võtnud laulu katjakesest jõe kaldal ja Reva oleks teinud vene keeles ettepaneku- davaite žit družna.
e
Ei/ 15. aprill 2019 08:47
ole kõigi Eesti. Peaaegu kõikidel on mingi pretensioon selle asemel, et nautida elu ja elu Eestis. Viha ja sõim-need kaks sõpra meil on ja see on viimasel ajal paljude Eesti.
e
Ei olnud jah poliitiline,/ 15. aprill 2019 08:43
kohal olid ainult hävituspataljonidesse astujad.
l
lasteaiad/ 15. aprill 2019 08:42
ü
Üllatav üllatav/ 15. aprill 2019 08:42
Mis ajast ei kustutata miinuseid ega plusse, ei aeta kommentaare sassi?
o
Oota oota/ 15. aprill 2019 08:39
Küll näed, et mõeldakse välja midagi, kes mõtleb ja ütleb, võib arvata. Ära rikuvad sellegi ürituse, kõik rahvuslik on vaja ära lõpetada.
S
</ 15. aprill 2019 08:36
See üritus ei toimunud lauluväljakul, vaid seal lähedal. Lauluväljakul oleks mõni tuhat inimest olnud nagu kübe liiva rannal. Lauluväljak mahutab ca kolmandik miljonit. Kõige rohkem paistis, et kurdetakse venelaste diskrimineerimise pärast. Kes selle siis sisuliselt korraldas: kas 200-numbriline erakond? Igatahes järelemõtlematu üritus enne presidendi Venemaa-visiiti, kus Putin võib tõsta küsimuse venelaste diskrimineerimisest, mida ju Eestis tegelikult ei toimu.

j
Jauram/ 15. aprill 2019 08:36
Kas see kirbusita jagu oligi ,,rahvas" ja ,,Kõigi Eesti laul" !? Kas need organiseerijad on kordki laulupeol käinud ....?
k
Kahju/ 15. aprill 2019 08:35
Aga see oligi ju poliitüritus. Kui kuulata eile õhtuses AK-s reporterite publiku küsitlusi, vastati küll ääri-veeri aga läbi paistsid poliitikute kõrvad. Ja ega see esimenegi sõnavõtt (venekeelne) poliitikavaba ei olnud. Tegelikult tuli publik nautima muusikat ja ilusat ilma. Ja seda kasutati propagandaks.
l
linnamees/ 15. aprill 2019 08:29
Mis mõttes vähe?! Igati äge oli ju. See rohkem rahvast kui keskmises eesti linnas!
k
Kõige Kõigi/ 15. aprill 2019 08:12
No minu kodu ei ole küll kõigi oma, see on ikka minu ja minu lähedaste oma. Kui kodust ära lähen, keeran ukse lukku, et soovimatud sinna sisse ei pääseks. Ma kipun arvama, et suurem osa eestimaalasi teeb samuti. Aga miks siis tereve riigi uksed peaksid kõigile soovijatele alati avatud olema, vot sellest ma aruei saa.
t
To Sirjeke/ 15. aprill 2019 08:11
Kui kedagi üldse haletseda, siis haletse kõigepealt ise ennast.
a
ausalt/ 15. aprill 2019 08:09
Imelik, et neid KÕIGI nii vähe oli, see näitabki tegeliku eesti inimeste meelsust ja mul on selle üle aina parem meel
a
Aga,/ 15. aprill 2019 08:05
Kanal 2 Reporter edastas väga selge sõnumi,et kontsert on ekre vastu.
k
15. aprill 2019 07:53
Kogu lasnamäe? Selline mass. Ohooo. Sa ikka tead palju lasnamäel inimesi on.

v
väga mage/ 15. aprill 2019 07:48
see ei olnud kontsert vaid poliitiline üritus, kus mõned häbitud kerjasid vaeste käest raha. Tühjad südamed, nendel puudub hoolivus, armastus ja kaastunne nõrgema vastu. Kuhu tegelikult see kerjatud raha läks? Sularaha annetusest ei jää ju märki ka maha! Kas täideti omi taskuid?
j
Juula/ 15. aprill 2019 07:46
Müüdavate hingede kogunemine.Veenelastest saan aru.Tühi suda sõimab Ekret kord Putini sõbraks aga kogub kogu Lasnamäe enda juurde. Siis on aga Ekre fasist.Leppige kokku --kes ta on ei saa olla mõlemat korraga.Kes rahastab neid üritusi ja filme mis tehakse Konservatiivide vastu.Soomes oleks peaaegu Konservatiivid võimule pääsenud!!! Uus ÄRKAMISE aeg!!
j
joh/ 15. aprill 2019 07:45
Miks EKRE-t karta. Ta on rohkem haletsust väärt oma tulevase rahandusministriga ja selle issiga. Karta tuleb Keskerakonda, kes ei jäta midagi kasutamata, et võimul olla. Isegi Tallinna linnapea kohale seab kahtlase minevikuga tegelase. Need pole ju poliitikud, keda vajaks rahvusriigiks nimetatud Eesti. Si tta kah.
j
Juhan./ 15. aprill 2019 07:37
Ilus veebiluure kelle poolt ja kelle vastu aga ülekanne oli TV3+i poolt mitte Eesti kanalilt.
m
15. aprill 2019 07:32
Miks kardetakse EKREt? Nad ei läinud ju kelleltki mikrofoni jõuga ära tirima ja vahele karjuma, nagu tehti nende üritusel.
o
Oli/ 15. aprill 2019 07:29
99% ette teada, et see on sotside ja oravate propaüritus.
r
Raa/ 15. aprill 2019 07:23
m
Mst/ 15. aprill 2019 07:21

k
kaugelt vaataja / 15. aprill 2019 07:19
kas neil külm ei olnud seal seista ? ! Meil õitsevad kirsid ja tulbid . Järgmiseks nädalaks ennustatakse kuni 25 kraadi sooja !
k
Kari Loomakesele/ 15. aprill 2019 07:17
Aga seal olidki koos ENAMASTI sellised Kariloomakesed.--peaasi et TASUTA saab.Massi andsid valged südamed-märke oli suht vähe ja Lasnamäe.Käisin ainult vaatamas.Tulin kohe platsilt tulema sest mu süda ei ole tühi.
r
RS/ 15. aprill 2019 07:17
See pilt on ju sulaselge võltsing!
o
Olin Käsitöömessil/ 15. aprill 2019 07:13
tööl.Nägin seda kontserti rahvast ja vestlesin mõnega.Memmed olid tulnud päikest ja TASUTA kontserti nautima.Mõnel olid lipud ka --nemad vastasid ega me ei saa nagunii midagi teha.Mulle ei meeldi küll tulnukad aga ilus ilm ja tasuta kontsert. Kohal oli ka kogu Lasnamäe.Oli muidugi ka tõsiseid tühisüdameid kel märgidki rinnas.Üritus oli väga hästi organiseeritud ,kuid mulle jääb küsimus KES MAKSAB KULUD???????
r
rtr/ 15. aprill 2019 07:08
see kaader mis refist mahajäänud tuleks kindlasti välja vahetada sest hakkavad loodud valitsusele vastu töötama.
j
Jüri/ 15. aprill 2019 06:53
Pidigi olema,kuna osavõtjail hüsteeriline kõhulahtisus.
s
15. aprill 2019 06:51
See kontsert oli sama palju inimesi ühendav,kui plakat kirjaga,siin seisavad eestlased ja siin venelased!🤔 Reformierakond on ikka nii silmakirjalik!😉
T
......../ 15. aprill 2019 06:36
Tammjärv küll " koolipapaks " ei sünni.

k
Kontsert lihtrahva lollitamiseks/ 15. aprill 2019 06:32
See oli tasuta üritus ja paljud “lihtsakesed” ei saanud arugi, kus nad tegelikult osalevad
Laulud jätke küll Poliitikast kaugemale ?/ 15. aprill 2019 06:29
Ega Kaja ja Siim Kallas ei maga ,, Raha paneb kõik pillid üürgama ! Pigem jälle tundus ,,et oma poliitikud keerutavad ja valetavad rahvale näkku !
l
lugeja/ 15. aprill 2019 06:26
Sotside ja Reformi fännid ikka nii omadega läbi, et kommentaarium nende p---a täis. Ja see nende viha, see ikka ületamatu.
v
Vastastikku tümitajatele/ 15. aprill 2019 06:20
Vaadake oma väljenduslaadi ja sõnavara. Jumala eest, pada sõimab katelt Vahet ei ole, kumma leeri poolt ja kumma vastu ollakse. See räuskav ja kraaklev seltskond genereerib energiat, mis on inimkonnale nuhtluseks.
l
lugeja/ 15. aprill 2019 06:18
to ekrelased: Kui sinu sõnul hea tööpakkumine, miks siis ise ei lähe?
r
Reet/ 15. aprill 2019 06:10
No suvisel laulupeol ehk ei hakata tänitama, millised on "õiged" parteid ja millised "valed". Siis on ehk "sallijad" sallivamad.
a
Aga/ 15. aprill 2019 06:00
nüüd saime näha kui selgrootud on meie nö artistid
j
Jüri/ 15. aprill 2019 06:00

j
Jüri/ 15. aprill 2019 05:59
Müügiks ,muidugi ,ainult korra elame.
j
Jüri/ 15. aprill 2019 05:57
Parem pane tähele kuidas suhtus töölisesse:"lüpsilehm" ja sellise mõttelaadiga ülemus pole ime ,et tema juures ei soovita olla.
n
niisuguseid/ 15. aprill 2019 05:57
avaldusi ei saa tolereerida...igasugu toetused sellistelt võtta.
t
Tanel/ 15. aprill 2019 05:52
Kuule Veebiluure ää nii ka lajata,mina esindan e200nt.
k
K.T./ 15. aprill 2019 05:46
Ivo Linna teeb kõik, et ikka pildil olla. Jättis oma jutuga ullikese mulje. Nagu silmaklapid oleks peas.
i
Ilmselt jah, sest"sallijad" on tuntud vihased, nii sõnas kui teos/ 15. aprill 2019 05:29
n
no / 15. aprill 2019 05:28
loe Sakalast kui palju maksab, saad sealt ka kontakti. Ja ukrainlase palk pole eestlase omast erinev.
v
vana toriseja/ 15. aprill 2019 02:25
Tõsiselt kahju, et pangandustegelane, ärimees ning koolijuht kes on aastaid avalikult hoidunud poliitikast tegi nüüd sellise etteaste.

s
see oli nüüd siis mingi kõigi eesti laul/ 15. aprill 2019 02:13
halenaljakas propasõda eesti rahva jalge alla tallamiseks
6
6 miljardit oli / 15. aprill 2019 02:04
ü
üks arvamus/ 15. aprill 2019 01:33
üks osa neist oli ka käsitöömessi külalisi, kes jäid tasuta kontserti kuulama.
ü
üks arvamus/ 15. aprill 2019 01:27
Silm-silma ajakirjaniku versioon, silm-silmu kalamehe versioon
ü
üks arvamus/ 15. aprill 2019 01:22
Mis tõrvatilgast siin räägitakse? Eilses Delfis ilmunud üleskutses kutsuti otseselt üritusest osa võtma neid, kes ei ole rahul loodava kolmikliiduga. Mis poliitikavälisusest te veel räägite?
t
to 23.18/ 15. aprill 2019 01:19
mina, ekre valija, vähe sellest, et olen suur kontserdikülastaja, olen ka ürituste korraldaja. jõulupeod on tulemas.....
t
to Veebiluure 23. 57/ 15. aprill 2019 01:18
Palgaline provokaator, kas sa peale kremli absoluutselt mitte midagi muud välja mõelda ei oskagi ? Nii tilluke su fantaasia ongi.
r
Rahastas muidugi eliit/ 15. aprill 2019 01:07
... kes kardab ekre't võrdeliselt oma hea elu kadumise ohuga!

r
Reinvest/ 15. aprill 2019 01:04
Reformide tulemusel elavad kõik pankurid lahedalt ja maksuvabalt
n
Nohh/ 15. aprill 2019 01:03
Mis seal tõrvatilgast rääkida - kogu pott oli üks suur tõrvatünn. See kas seal oli üks tilk tõrva rohkem või vähem küll mingit rolli ei mängi.
k
kodanik/ 15. aprill 2019 00:45
Uus siseminister võiks pankuri toitumisahelate vastu huvi tunda
j
jälgija/ 15. aprill 2019 00:34
Ilma sõnavõtjata oli teada,et see on EKRE vastane üritus, nii sõnastasid seda ka mitmed telekanalid.Siiski ei suutnud ka osa sõnavõtjaid loobuda mõnest poliitilisest killust. Venelaste kaasamise osas niipalju, et mäletame lähiminevikust kuidas Keskerakonda nuheldi Vene sõbralikuse eest, nüüd poolehoiu ja venelastelt hääle saamiseks sobib venekeelsete seltskond hästi peale.Ürituse korraldajad rääkisid vabaduse murenemisest,nagu oleks see eile sündinud, nii ka vaesus ja erimeelsus. Ühte väravasse tagumine oli ilmselge ja laulupeo taha seda ei peida.
j
Jaan/ 15. aprill 2019 00:02
Küll See välja uuritakse. Aga sotsid ja reformarid ju valedest elatuvad
r
Räimed-silmad/ 14. aprill 2019 23:47
Mida tähendab räimed-silmad?
e
elle/ 14. aprill 2019 23:41
Tehke silmad lahti inimesed ometi!
d
droon / 14. aprill 2019 23:40
lendas kõrgel ja seal paistsid inimesed sipelgatena.

a
Aga miks/ 14. aprill 2019 23:38
ei tohi kurjuse vastu kontserti pidada? Kellelgi ei kutsutud seal päid maha võtma.
k
Kohalolnu/ 14. aprill 2019 23:35
Ma küll ei näinud ühtegi vihase näoga inimest. Teie lähete siin vihast roheliseks :).
l
Laululava/ 14. aprill 2019 23:32
r
reet pull/ 14. aprill 2019 23:29
Ivo Linna esimene suurem ämber.Panin osta.ee-sse müüki kõik oma rock hotelli,ja apelsini kassetid-cd-d,kus ivo laulis
k
14. aprill 2019 23:24
Kahju, et sinusuguseid peab meie Eestimaa kandma ja sinusuguste pärast kannatama!
r
Ruut/ 14. aprill 2019 23:24
Raiuti kui rauda, et apoliitiline. See oli ju teada, et nii pole, aga milleks valetada? Nüüd võiks ka tunnistada kes rahastas ning palju see kõik maksma läks. :)
e
Etteütlusele:/ 14. aprill 2019 23:23
eesti keele kirjutatakse lahku, õpi ise enne selgeks.

a
Adolf Itler/ 14. aprill 2019 23:20
5 tuhat oli ainult uusi tõrvikuid,mis jagati laiali-sa lamb ei oska arvutada või oled totu,kel pruun suuvõru
t
to Teame/ 14. aprill 2019 23:19
Palju soros sulle kui palgalisele kommentaatorile maksab ka?
t
14. aprill 2019 23:19
a
Aga miks/ 14. aprill 2019 23:18
te siis nii paanikas olete, et võtab kohe ropendama? Ei tulnudki kohale 100 inimest, nagu ennustasite :).
u
Uunu/ 14. aprill 2019 23:17
v
vaene penskar,/ 14. aprill 2019 23:16
mina tulin kaasaga Raplamaalt, sain võimsa elamuse, kuna vaesuse tõttu ei suuda tasulistel üritustel käia. Jah, mõningad poliitikud seal olid, aga et teised oleks nende tuttavad, seda küll ei näinud. Vanemaid inimesi oli palju ja ka lastega pered.
k
Kas/ 14. aprill 2019 23:16
Kui see oli organiseeritud vihakõne üritus, kas siis kedagi vastutusele ka võetakse?
e
14. aprill 2019 23:13
Ei see üks tilk tõrva ei rikkunud meepotti.

o
ootused jäid ju täitmata/ 14. aprill 2019 23:12
see 2000 inimest on ikka vähe. hiljem väidetakse suuremat numbrit, ju siis pole tellija tulemusega rahul))
m
Ma/ 14. aprill 2019 23:11
sõitsin sealt mööda, kui rahvas kogunes. Just selline seltskond, et kui midagi tasuta antakse, siis võtab kindlasti kaks.
n
naine1/ 14. aprill 2019 23:11
A milleks laskuda vihkajate tasemele ja teha Tarandit! Õigesti tegid, targad mehed!
õ
õhupall to Maakera/ 14. aprill 2019 23:08
Et kui igal eestlasel omale ühte musta koju kasida ei võta, siis ei tohi reisida ja süüa-juua, eks! Lammas!
a
assinisaator/ 14. aprill 2019 23:07
See on meie kontrollitud ja juhitud ajakirjanike viga, et lugeda ja arvutada ei oska. Seal oli kohal vaevalt 2-3 tuhat ja mitte mingit 25 000! Jäägu see number selle olendi märjaks unenäoks. Poliitilisusest: Kõik bändide vahel aetud mula oli poliitiline ja ikka ühte ja samasse auku, et meil on ikka jõud, kes on natsid ja vihkajad ja mida veel! Kui see üritus pidi kedagi ühendama, siis tulemus oli pigem vastupidine. Paljud seal esinejad jäid tõsiselt oma võimalikest tulevastest kontserikülalistest ilma, mis tähendab ka väiksemat sissetulekut!
o
oli küll/ 14. aprill 2019 23:06
Peeter Ernits kohal, hiilis nagu hirmunu ringi :).
o
Oi, oi, oi!/ 14. aprill 2019 23:06
Häbi, häbi! Loe oma tekst läbi, veebisõdalane 22:09.
t
Telekanalile/ 14. aprill 2019 23:03
oli see hea äri, nähtavasti said tasuta kontserdi või toetasid natuke.

m
Muhv/ 14. aprill 2019 23:00
Reklaamides igal pool öeldi ju eesti keeles - EKRE-vastane üritus. Vähemalt näeb nüüd padusallijate tõelist palet. Laulge aga...
p
pragma/ 14. aprill 2019 22:59
kas tarand ei tõmmanudki iffil mikrit käest ära?
p
pragma/ 14. aprill 2019 22:58
ee, kas keegi kunagi üldse arvas, et see on apoliitiline? no nii naiivseks ei tasu ikka rahvast pidada..
t
Tallinna elanike/ 14. aprill 2019 22:53
arv on 427000 inimest.0,5 % tuli neist kontserdile, sotside ja reffide parteiliikmed ja mõned uudishimulikud.Oleks vihma sadanud, poleks sedagi olnud.
h
huvitav,/ 14. aprill 2019 22:52
kas telekanalid, kes üle kandsid seda poliitprallet, tegid seda tõesti tasuta? Tundide viisi? Tõsiselt?
t
to Möödaminnes/ 14. aprill 2019 22:48
Sinul läks suuremaks või?
b
B. Sagdiyev/ 14. aprill 2019 22:46
Kindlasti oli kohal isegi oma 30000 inimest! See, et piltidel on vaid 6000, ei tähenda midagi. Ülejäänud olid ilmselt tualettides. Great success!
j
Joel Reinaru/ 14. aprill 2019 22:45
Per..e keegi mu võtmeid ei ole juhuslikult näinud.

s
14. aprill 2019 22:42
Saast näitab välja kuidas sallijad rahvasse suhtuvad.
a
Andres/ 14. aprill 2019 22:39
Päris Laululava ees oleks see tuhandepealine mass lihtsalt ära eksinud.
a
Andres/ 14. aprill 2019 22:38
EKRE ei eitagi, et ta on tõrvikurongkäigu korraldaja ja maksab kulud.
a
Aadu Kadakas/ 14. aprill 2019 22:38
Vaatasin kommentaare natukene, selline mulje nagu oleksin külastanud psühhoneuroloogia kliiniku patsiente, tõesõna. Sihukest putru aetakse ajudest internetti nagu igale patsiendile oleks antud arvuti kätte ja nüüd mängivad. Tuleb ruttu jalga lasta, las suhtlevad seal omavahel edasi.
a
Andres/ 14. aprill 2019 22:37
Vahutage siin ära, hakkab kergem.
t
14. aprill 2019 22:36
Tore, at EKRE mehed ei läinud segama nagu Tarand tegi.
a
Andres/ 14. aprill 2019 22:34
Kirjutasin, et tilk tõrva oli ka NOEPi ropendamine laval (F..k This Up), aga Õhtuleht teataski selle peale, et "sinu kommentaar ei vasta meie reeglistikule".

n
14. aprill 2019 22:33
Nii need sallijad valivad, keda sallida.
a
avage kommentaarid/ 14. aprill 2019 22:32
oma veebudes nürinaadid se tõmbab masse
m
Möödaminnes/ 14. aprill 2019 22:32
Ikka koomikud küll, kas teil kommenteerijatel läks peale kommentaari kirjutamist palk suuremaks või ilmus väevõimul külmkappi rohkem toiduaineid. Ma arvan, et mitte kumbagi, sest selline virtuaalne mula on ainult virtuaalsetele inimestele, keda tegelikult pole olemas. Lihtsalt istuda päevast-päeva ja toksida mingit mõtetust, absurd. Minge leidke omale parem mõni naine ja tehke lapsi ja olge perepea ning teenige raha, aga mitte mingite laste veebimängudega. Lapsikud kommentaatorid
g
grigori/ 14. aprill 2019 22:29
t
teaduslik/ 14. aprill 2019 22:28
v
Vai/ 14. aprill 2019 22:27
kohe IP aadresside põhjal on selgelt näha? Ära nüüd nii kõvaste pinguta, muidu pärast ei lähe vinna ja kellele seda vaja on.
t
Tõrv/ 14. aprill 2019 22:27
See meepott oli algusest saati tõrva täis.
g
grigori moodne eestimaalane/ 14. aprill 2019 22:27

J
😏/ 14. aprill 2019 22:23
Jään poliitilistest teemadest välja, aga kas EESTI LAUL pole mitte midagi muud?!
u
Uhh/ 14. aprill 2019 22:23
Kas juba tõmmatakse saba jalgade vahele ja kardetakse EKREt?, EKRE võib igasugust ila suust välja ajada ja teised jälgigu, mida räägivad?
e
ek/ 14. aprill 2019 22:21
selline kommentaar mulle meeldis ,mida ütles Hannes Tammjärv
p
Paukas/ 14. aprill 2019 22:20
Pildilt kuidagi ei paista see 8-10 that inimest nagu korraldajad kiitsid....
s
sa pole/ 14. aprill 2019 22:20
mingi psühholoog, hoopis segast paned minnus!
s
sotside ja rehvi valija/ 14. aprill 2019 22:17
kas me saame nüüd igapäev p vahele ilma rahata....
s
14. aprill 2019 22:15
sa oled samapalju psühholoog kui mina olen kaja kallas.

e
Etteütlus/ 14. aprill 2019 22:09
täna, 21:48 Kullake, teie eestikeele oskus on totaalne null, heal juhul lõpetama põhikool. Eestlaseks selliste kirjavigadega küll ei saa pidada. Pigem kremliekre veebisõdalane, kes vigaseid tekste ja lauseid vorbib veebilehele
m
Maakera/ 14. aprill 2019 22:07
Istu oma urus ja pole vaja globaalset internetti kasutada , pole vaja globaalset toodetud kaupu tarbida, pole vaja globaalselt reisida - see kõik on saatanast, seega soovitan , istuge oma urus edasi
s
Sõbralik euroopa/ 14. aprill 2019 22:00
Kõik on euroopasse teretulnud, kui ei avane siis tee copy ja pane aadressiribale. https://uueduudised.ee/satiir/angela-merkel-labi-huumoriprisma/attachment/poliitline-satiir-merkeli-poliitika-teemal-15/
k
Kas/ 14. aprill 2019 21:59
me ei peaks hakkame neid esinejaid edaspidi seltsimeesteks kutsuma kui nad end vastandavad suurema osale ühiskonnast
o
ohjeerum/ 14. aprill 2019 21:57
poeks uskunud Hannes Tammjärvest, aga enam ei imesta samas. pimesi on usaldatud väga valesid inimesi, väga kaua.
q
qq/ 14. aprill 2019 21:57
Niisiis venelased olid bussis head, eestlased aga tigedad. Hmm.
t
tolerastide jutt/ 14. aprill 2019 21:53
meenutab pedofiilide lipitsusi. Vägistmaine naeratuse saatel.
a
aga/ 14. aprill 2019 21:52
kaka ja kevad arvavad, et vene keel peab lauluväljakul kõlama ja 9. mail ka sõduri juures.

n
njah/ 14. aprill 2019 21:51
Kas neil kohal olnud inimestel on häbi ka või mitte? Samas Ärmatom pole seniajani oma talu rahasi rahvale tagasi maksnud.
m
Muusik/ 14. aprill 2019 21:51
Ma veel nii seniilne ei ole et läihikuude asju ei mäleta.see üritus oli algselt välja reklaamitud just ekre ja kolmikliidu vastase üritusena. mitu tuttavat esinejat just sel põhjusel loobusid.siis mingil hetkel konseptsioon justkui muutus.kuna väideti et asi ei ole kuidagi poliitiline siis otsustasid ka minu tuttavad siiski lavale minna.kahju neist sest tegelikult oli tegu ikkagi ekre vastase poliitilise juraga.
k
Kilja Viisler/ 14. aprill 2019 21:50
Kui Ernits ei saa rahulikult apoliitilist üritust nautida ilma et natsiks ei sõimata, siis peaks olema ürituse nimi Kõigi Eesti, välja arvatud Ernits.
p
pange tähele/ 14. aprill 2019 21:49
Nendel globalistidel on kukesamm avaliku terrorini. Ja siis on must valge ja valge must.
t
14. aprill 2019 21:49
Täiesti nõme oli hümni laulmine. Pooled kas ei teadnud sõnu või ei osanud keelt, vahtisid niisama ringi. Mõni maigutas lihtsalt suud.
k
küsimus/ 14. aprill 2019 21:48
Ma ei tea kas ajakirjanik on ...kilud,räimed,silmad...aga eesti keelt mitteoskav poolearuline kindlasti !
o
on/ 14. aprill 2019 21:47
kõigi eesti utoopia, õige oleks eestimaalaste eesti ja poleks kahemõttelist ütelust sest meie ei päästa maailma meie väiksel eestimaal, oleme normaalsed, mitte utopistid.
r
respekt EKRE/ 14. aprill 2019 21:46
tänu sellele üritusi hakkas mulle EKRE meeldima. vaiksed ja tagasihoidlikud mehed ja isegi tobedale laulu peole ei tulnud.

s
Saast/ 14. aprill 2019 21:46
Aga oligi ekre vastu. Pidigi olema. Harimatu sõnniku partei vastu!
l
laulgem koos so tsid/ 14. aprill 2019 21:44
Vikerkaare värvides on meie lipp ... Ne eger ma olen ja ne egriks ma jään ... Hõisakem nüüd minaretist üle kauni Meie maa ... Estimaal on ko ššer elada ... Bсе наша родина ...
V
hea mäluga/ 14. aprill 2019 21:40
Väga huvitav ,muidu reform räägib ,et kõik asjad ja üritused peaksid olema eesti keeles,aga täna võta näpust kohe üks saatejuht rääkis eesti keeles teine aga vene keeles tõlkis sama juttu,Kus nüüd on teie põhimõtted reformierakond ja K K???????????
n
no aga/ 14. aprill 2019 21:39
keegi ju maksis ürituse eest, niisama seda ei korralda miskitmoodi, järelikult poliitilise tagapõhjaga.
s
14. aprill 2019 21:35
Sallijad "aga" seisukohta mittesallimas ja mõnitamas nagu kari hüääne.
k
14. aprill 2019 21:31
Kuulsin Tammjärve. Täiesti poliitiline ja vastandav. Ta nimetas seda 1000-list kampa lava ees õigeteks eestlasteks! Ülejäänud siis järelikult valed! See oli Eestile näkku sülitamine! Arvatavasti käivad Tammjärve koolis õigete eestlaste lapsed, nagu Kaka poju. Tõenäoliselt oli see etteaste Kaka tellitud, järjekordne joone tõmbamine.
S
??/ 14. aprill 2019 21:30
Sosoh.. kas laulukaare alla rahvast ei lastudki leeloma? Vaatan pilti, et mereväravasse lava püsti löödud? Eks see laulukaar sobib vist tõesti ennekõike ühislaulmisteks, kus saab poliitjura hetkeks unustada. Aga sellise eemal kõrguva sümboline oli teda ilmselt vaja ikka kasutada... tea, kas muidu poleks nii mõjus tundunud? :)

i
14. aprill 2019 21:25
Ivo Linna ka seal? Tõnis Mägi tundub olevat isamaalisem.
p
PETUNUD VALIJA/ 14. aprill 2019 21:25
See üritus oli üdine poliitiline reformi ja sotside poolt tellitud,iga normaalselt mõtlev inimene saab sellest aru
k
Korraldajad valetasid üle riigi, et üritus ei ole poliitiline!!!/ 14. aprill 2019 21:21
Kas need labased, EKRE ja loodava valitsuse kohta solvavad postitused ongi ürituse peegelpilt. "Kõigi Eesti"???? Minu Eesti küll ei ole kunagi nii räige ja kurja näoga olnud. Aga näha on, et sotsidel on õnnestunud 1940.aasta tagused sõnavarad välja otsida. Saar ja Ossinovski ju intervjuudeski sõimasid teisi.....kuigi üritus ei pidanud poliitiline olema.
m
Mats Võrumaalt/ 14. aprill 2019 21:21
r
royal/ 14. aprill 2019 21:19
pidevalt oma sallimist ja hoolimist leierdav multikulti seltskond, on tegelikult koige vihasem ja sallimatum olemuselt, ja mis kõigieesti jutt, oma rahva vastu tulite sinna kisama, ja migratsiooni kiitma,, võltsid tyhjad sydamed
a
Andres/ 14. aprill 2019 21:18
Kõnts? Vastu hambaid pole korralikult saanud? Mida sa piinled siin?
o
Ongi tegelik ürituse eesmärk teada/ 14. aprill 2019 21:17
20:54 kommentaari saab kenasti saata korraldajatele.....selge tõestus, kuidas see üritus oli mõeldud suure osa riigikodanike solvamiseks ja mõnitamiseks. 20:54 ...suur tänu selle ürituse tegeliku eesmärgi avalikustamise eest
i
Ilmselge/ 14. aprill 2019 21:14
provokaatori möla 20:57. L ib era st, sind on nähtud.

j
Ja/ 14. aprill 2019 21:12
Meil on riigikeel eesti keel mida pole vaja tõlkida.
k
Kahju/ 14. aprill 2019 21:12
Kajhu et tolerants liigub vaid ühes suunas, need samad kes seda tolerantsi propageerivad ei suuda toimuvat tolereerida, väga tolerantne..
m
maamiis/ 14. aprill 2019 21:10
kas keegi oskab seletada miks nad seal ei kasutanud oma austraaliast ostetud hirmkallist logo vaid kasutasid oma vastaste oma?
o
Olete 100 korda hullemad kui EKRE/ 14. aprill 2019 21:10
Andke andeks aga see üritus oli üdini poliitiline ja sotside ning reformi tellitud, iga natukenegi mõtlev inimene saab sellest aru. Piinlik oli kuulata ühte korraldajatest rahvale valemas nii et suu suitses.
n
No/ 14. aprill 2019 21:10
10 miljoni dollari siimi vargapartei porno.
m
ma ei saa aru,/ 14. aprill 2019 21:09
kuidas fotodel tundub olevat palju rohkem rahvast kui droonivõtetest paistis.
õ
Õnneks/ 14. aprill 2019 21:03
to ei ole ekre valija 20:57 Vähemalt praegu veel ei ole sinu sekti kuulumine kohustuslik.

n
no aga/ 14. aprill 2019 21:03
selle suure reklaami peale saadi ligi paar tuhat inimest vaid kohale, ekre reklaam oli ainult suust suhu ja tõrvikurongkäigule tuli ca 10 000. nunuh, piinlik. põhiline osa olid seal täna korraldajad ise ja nende tuttavad :D
H
/ 14. aprill 2019 21:02
Hea nali ! ♡ Kas sind on ära ostetud või usudki seda?
n
nii on/ 14. aprill 2019 21:01
loobusid paljudest oma kuulajatest, küllap see mõjutab ühel hetkel ka rahakotti, ka rahvuslased peavad jõulupidusid ja kutsuvad esinejaid. saame näha.
t
to ei ole ekre valija - källe modele mu komm/ 14. aprill 2019 21:00
kuidas sa saad nii to.hman olla? kas sa siis tõesti ei mõista, et kui ei anna ekrele häält, siis saab keegi teine selle hääle, kes mehitab eesti a.hv.riklastega? kui raske on seda mõista? mis eestlastel viga küll on, ise tahavad puhast eestlaste eestit küll, aga sellele, kes ainsana selle eest seisab, häält anda ei taha, miks? minu hääl ekrele nüüd ja alati.
a
Aga/ 14. aprill 2019 21:00
Aga mina olen ikka EKRE poolt, öelge mida tahate.
t
to ei ole ekre valija - läks aga modele/ 14. aprill 2019 20:59
kuidas sa saad nii tohman olla? kas sa siis tõesti ei mõista, et kui ei anna ekrele häält, siis saab keegi teine selle hääle, kes mehitab eesti a.hvriklastega? kui raske on seda mõista? mis eestlastel viga küll on, ise tahavad puhast eestlaste eestit küll, aga sellele, kes ainsana selle eest seisab, häält anda ei taha, miks? minu hääl läks ekrele ja läheb ka edaspidi.
t
to eestlased 20.54/ 14. aprill 2019 20:58
kire palju tahad, KEI hakkab valitsema ja loome igas vallas korra majja.

t
to ei ole ekre valija/ 14. aprill 2019 20:57
kuidas on võimalik olla nii rumal? kui sa EI VALI ekret, siis ei jää eesti eestlastele, kuidas sa nii lihtsat asja ei mõsta? müstika ikka! andsid siis hääle kellelegi, kes mehitab aafriklastega? isegi ei ei andnud üldse, oli see ikkagi ekrele ju üks hääl vähem? mis teil inimesed viga on, tahate tegelikult puhast eestit, aga ekrele häält ei anna? miks?
k
Kuidas ei olnud? 20:47/ 14. aprill 2019 20:53
Kõik intervjueeritavad kostsid kui ühest suust- EKRE vastu, sest olen sots või naastrehv. Kas oss oli siis Eesti eest väljas, lubage naerda!
o
Oswald/ 14. aprill 2019 20:49
Sellel palaganil esinejad tegid rahva silmis end täis. Kahju! Oleks pidanud ikka enne mõtema kuhu ja milleks esinema minna.
e
eestlaste eesti/ 14. aprill 2019 20:49
Korraldajate sõnul polnud see siiski ekre või kolmikliidu vastane,kuid asjade kokkulangevusel pani ju meedia hoogu juurde nagu alati.
s
sellise/ 14. aprill 2019 20:47
hulga tasuta tahtjaid saab alati kokku
j
jah/ 14. aprill 2019 20:44

REKLAAM JA KUULUTUSED

reklaam@ohtulehtkirjastus.ee