Eesti uudised

Miks ei lähe Kersti Kaljulaid „Kõigi Eesti Laulule“?

Toimetas Hindrek Pärg, 12. aprill 2019, 20:24

97 KOMMENTAARI

j
14. aprill 2019, 17:47
Jah, mõtle sellele. Võibolla, kui õnn on, saad kunagi aru.
k
14. aprill 2019, 17:46
Kuidas Linna laperdanud on? Tema väärtused on vägagi paigas.
v
Vennaraasuke on kohal niigi./ 14. aprill 2019, 16:26
Kuuldavasti on see "pesni-pläski" festival kakskeelne, aga kõik teised jorisevad oma keeles, aga siis ei olegi kõigi Eesti.
k
Kusti/ 14. aprill 2019, 12:33
Mina sinna kontserdile ei lähe. Olen väga pettunud Ivo Linnas, et läheb laulma refi korraldatud uue valitsuse vastasel üritusel. Suvel on Iffi juubelikontserdid. Väga paljud tema austajad sinna ei lähe. Pole enam asja.
s
soovitaja/ 14. aprill 2019, 11:58
http://www.jesus-is-savior.com/Evils%20in%20America/devils_music.htm Sobivat muusikat ka.
r
rist/ 14. aprill 2019, 11:28
Täna oli kõigi eest lauljate eestkõnelejatel teine jutt, et ikka milliseid väärtusi nemad esindavad. Inimesed, minge kirikusse! Seal jutlustatakse headust ja armastust, mitte kõikelubatavust. Muusika ka tükk maad ilusam ja rahulikum kui popp-lärm.
m
14. aprill 2019, 11:27
Miks just "Köigi Eest".... parem juba "Köigi Tallinn"...
h
Helvele/ 14. aprill 2019, 11:25
See oleks mulle kompliment, kui mingi nats minust ei arva midagi :).

m
Mõtled/ 14. aprill 2019, 11:23
o
Offendi/ 14. aprill 2019, 11:21
Kahju on nendest artistidest, kel tõesti on õnnestunud luua eesti parimaid palasid. Olen sügavalt pettunud Ivo Linnas, Lauras ning Kuradi Saare bändis. Eks ma kuula neid tulevikus ikka, kuid njah....
l
laulgem nüüd koos/ 14. aprill 2019, 09:30
Vikerkaare värvides on meie lipp ... Ne eger ma olen ja ne egriks ma jään ... Hõisakem nüüd minaretist üle kauni Meie maa ... Estimaal on ko ššer elada ...
e
Ei ole ilus boikoteerida / 13. aprill 2019, 23:29
Eesti Kõigi - poolt armastatud seltskonda.
t
Tiit/ 13. aprill 2019, 23:20
Austan presidendi otsust mitte minna ,,Kõigi Eesti Laulule". Arusaamatuks jääb legendaarse vabaduslaulja Ivo Linna otsus seal laulda. Kui tühi süda, siis ka tühi hing. Miks lööte rahvast leeridesse te, Eesti Kõigile? Ja selleks rahvas tulgu meie püha Laulukaare alla, kus toimus Eesti vabakslaulmine? Sest teie üritusest lihtsalt pole sõnu - see on suur andestamatu pühaduseteotamine.
h
Helve/ 13. aprill 2019, 18:47
Seekord ,ka esimene kord, olen presidendi poolt, väga mõistlik otsus. I.Linnast ei arva ma enam mitte midagi,m'ngid maha oma trumbid.
k
Kõigi Juuli/ 13. aprill 2019, 17:24
õ
õige jah/ 13. aprill 2019, 17:24
Lõpuks ometi saab presidend aru ja tunnistab ,et tegemist on rahvast lõhestava üritusega.

t
Tasuta kontsert?/ 13. aprill 2019, 17:12
Tasuta on ainult juust hiirelõksu vahel. Kohale mineja avaldab toetust massilisele sisserändele ja siis on hilja ohkida, kui kuritegevuse tasemelt Rootsist ette jõuame.
e
Eks see info jõudis temani/ 13. aprill 2019, 16:58
et kohale tulevad põhiliselt Tallinna mustanahalised, Lasnamäe venelased, gei-ja lesbikogukond ja nende külalised , kes lõpetavad geide kokkutulekut. Viimase kokkutuleku päeva puhul organiseeriti neile siis vägev kontsert.
k
13. aprill 2019, 15:43
Kerstidendi esimene õige samm oli sellele Kohtla-Järve mehele, kelle eesti justiitsmaffia vangi mõistis, armu anda. See samm nüüd on samuti õiges suunas
l
Läheb sinna/ 13. aprill 2019, 15:09
kergemat karistust nuiama, sest ekre võimul.
m
muidugi,/ 13. aprill 2019, 15:01
võtame naabrimehega samagonni ja laulame ise.
a
ants/ 13. aprill 2019, 14:59
Kirvenägu läheb ka oma sõnumiga ja võtab klouni kaasa.
j
jälgija/ 13. aprill 2019, 14:03
OI kui hästi ja täpselt öeldud.Nii see on.Naaaaaagu appikarje enne esmaspäeva,
s
Söbranna/ 13. aprill 2019, 14:01
Kersti Kaljulaid on nagu tuulelipp.ei oska ta üldse kainelt ega targalt möelda,Kehvake nagu Kaja,meestevahetaja ja peredelöhkujad mölemad.

m
Merike/ 13. aprill 2019, 13:59
Igal oinal oma mihklipäev.Nii ka refikatel ja varsti,varstiö
j
JL/ 13. aprill 2019, 13:47
Raud on vastik ussitaja....
x
xx/ 13. aprill 2019, 12:17
Kõigi eesti laul, Kõigi Eesti söök...mida veel??? võiks kõigi eestile pakkuda
m
Mahtra sõjast/ 13. aprill 2019, 11:55
osavõtnu järeltulija. Lähen kindlasti sinna koos kaasaga, sest ekre on Putini teenistuses ja teeb kõike seda, mis on Putinile meelepärane, et lõpuks oleksime Venemaa osa.
s
seest õõnes puupeale/ 13. aprill 2019, 11:47
Avalik ruum ei ole kinnisvara.
s
Soovitus/ 13. aprill 2019, 11:45
võtke vikerkaarelipud kaasa-see on ju eesti tulevik.
j
ja teie/ 13. aprill 2019, 11:42
p
pooletoobisele/ 13. aprill 2019, 11:40
tolerastid ei keela midagi: ela ise ja lase teistel elada, aga suured keelajad on sinusugused ekre poolehoidjad, ei tohi seda ega teist teha. Kust olete võtnud endale selle õiguse?

m
Miks sa ekre Mari/ 13. aprill 2019, 11:37
jääle levitad putinlikke valeuudiseid? Seda üritust rahastavad inimesed isiklikult, on isegi tasulised tel. numbrid vastava summaga.
e
Ehk president tunnistab, et tegemist on rahvast lõhestava üritusega. / 13. aprill 2019, 11:36
j
ja jah/ 13. aprill 2019, 11:35
vabadus oli siis piiritu? Seda sinusugused igatsevad.
v
Väga õige./ 13. aprill 2019, 11:33
See on Kaljulaidi poolt õige samm.(Esimene kiitus talle minu poolt). Ivo Linna on tuulelipp.Las laperdab. Näis,kellele ta järgmisena truudust vanduma läheb. Ükski normaalne eesti laulja sinna ei lähe,kui see niisugune lõhet tekitav sündmus on.Ja tasuta nad kindlasti ei esine. Siimul raha küll,milles küsimus. Kes saab,jätke minemata!
a
aga/ 13. aprill 2019, 11:33
olulisem küsimus on, et miks keegi üldse sinna tühisüdamete prallele minema peaks?
e
Enn/ 13. aprill 2019, 11:27
Kaljulaid oli eile vikerraadios.Kuigi saatejuht esitas provotseerivaid ja uut koalitsiooni maha tegevaid küsimusi,ei kuulnud presidendilt mingeid halvustavaid vastuseid.Selletõttu võitis minu poolehoiu taaskord.
m
miks ta peaks/ 13. aprill 2019, 11:09
sinna minema? vasakäärmuslaste kogunemisele?
t
t./ 13. aprill 2019, 11:01
Arusaadav, et ei lähe. Veebruaris ta juba korra astus ämbrisse, eelistades umbes paarisaja kuulajaga "kontserti" tõrvikurongkäigule. Tahab järjekordset ämbrit vältida.

v
vanamemm/ 13. aprill 2019, 10:49
Tubli põllumees kutsub Helmeid lehmi lüpsma, kui EKRE ei luba ukrainlasi tuua. Adressaat on aga vale, õigem oleks kui oravad lehma all kükitaksid või ninaesise eest hoolitseksid. Nende tark majandus-ja rahanduspoliitika viis tublid lüpsjad Soome,kes koole koristavad või lüpsavad soome lehmi, mõned käivad "tõmbekeskustes" Maxima kassas istumas. Kui suurt ja korvamatut kahju tegid maale oravad, on raske mitte näha, aga need olid ju AINULT maainimesed.
e
eremiit/ 13. aprill 2019, 10:38
sellepärast ei lähe, et nüüd oleks see juba vastandumine valitsusega
S
.../ 13. aprill 2019, 10:35
See praegune Eesti meeste sugu sõidab ikka Lätti õlle järele, kahjuks.
n
Njahh/ 13. aprill 2019, 10:33
Tasuta laulupidu,- millal staarid ennem rahast on ära öelnud. Ju nad siis hingelt ikka pseudosallijad ja sotsid. Ei osataväärikalt kaotada, häbi.
a
Aprillijänes !/ 13. aprill 2019, 10:28
Loomsetvalku pole ilus suhu ajada.Olgem sallivad ja veganid,Porgandit ja salatilehti.Kena Kevadet,sallige erinevusi kalli,kalli !!!
n
naine/ 13. aprill 2019, 10:22
N S V L-s oli Eesti kõigi Eesti
h
Huvitav kas / 13. aprill 2019, 10:15
omaarust supper koomik eestlasi häbenev ja Joala SOLK laule laulev märt a v an di kah oma häbi näitab?
m
Mari/ 13. aprill 2019, 10:06
Kas seal reformikatele korjandust ka tehakse? Kes nende korraldatud üritused kinni maksab. Eesti rahavas avage silmad - see läheb ju teie taskust ja veelkord kinnitavad refikad oma kahepalgsust ja häbematust.

a
Aga/ 13. aprill 2019, 10:02
e
Eesti lõhestumisest/ 13. aprill 2019, 09:48
mina olen aru saanud, et ei EKRE, ei koalitsioon ega opositsioon, ei lõhesta Eestit. Lõhestumise toob kaasa Eesti kaheks jagamine s.o. Tallinn ja ülejäänud Eesti. Kogu aeg käib jutt ümber selle, et nüüd kaotas keskerakond niipalju hääli ja ikka Tallinnas. Aga kuhu jäävad need,kellede valimispiirkond oli mujal? Miks Pärnu ja teised ääremaade elanikud ei korralda miitinguid ja demonstratsioone? Kogu melu käib Tallinna ümber! Sellele teisele poolele võibki panna nimetuse Unustatud Eesti!
p
13. aprill 2019, 09:45
Punt ärimehi kellel oli vaja,et Reformierakond oleks võimul ja teeks nende jaoks soodsaid seadusi!🤗🤔
t
13. aprill 2019, 09:41
j
ja/ 13. aprill 2019, 09:33
Lõpuks ometi on president erapooletu! Väga õige et ei lähe.
s
Saade ei täitnud oma eesmärki/ 13. aprill 2019, 09:29
kolmeraudses püüdis Raud külalistelt välja meelitada EKRE ja loodud koalitsiooni vastaseid vastuseid.Küll meelitas ühte, kes pidi olema kõigi naiste aju kokku.Teisele loeti ette ühe riigikogu kirjutis (pikalt ja põhjalikult). Aga võta näpust, loodetavat kriitikat ei tulnud.Helme vastus üllatas ka, et mitte ainult tema sugulastest ei kirjutata, vaid Raua omadest ka!
v
vanamemm EKRE valija./ 13. aprill 2019, 09:24
Täna tunnen esimest korda, et meil on president. Tahes tahtmata tekkib küsimus ;"Kas I;Linna valetas siis kui laulis "Peatage Lasnamäe!" või nüüd kus on nõus neid Lasnamägesid juurde ehitama?" Või mõlemal korral laulis ja laulab oma tühjast südamest, kust tuul, sealt meel? Te ei välista kedagi, välistate ju, lõhestades niigi katkist ühiskonda ja kuhjates raskeid kive sini-must-valgetesse südametesse, süüdistades, lahterdades! Kurja "Tolerasti" raske töö on viinud Rootsi noored massilise soovahetamiseni, üksteisest võõrandumiseni, igast sõnast kurjuse väljakiskumiseni,levitamiseni! Kurb.
h
Hallo/ 13. aprill 2019, 09:24
laulupeo korraldajad ütlesid eile TV 3 uudistes , et sellel üritusel puudub poliitiline mõte. Lihtsalt soovitakse laulda ja oma loomingut tutvustada. Tähendab, et jutud on võtnud teise kõlapinna. Ka presidendi arvamus on, et ei soovi kahe leeri vahel olla, olgugi et alguses lubas kindlasti osa võtta. Korraldajad põhjendasid tema puudumist, et presidendil on tihe ajakava! Laske aga laulul kõlada!

j
Jüri/ 13. aprill 2019, 09:15
Presidendi kriitikat aadressil ,et häälatada südametunnistuse järgi on jama kuna riigikogu on parteide põhine mitte üksikkandidaadina põhinev kooslus,hääled ju parteidel ja parteid reeta ju ei või.Tema jutt pigem ühteväravasse.
s
Saab seal näha rollode ja sotside poolt ajupestute hulka/ 13. aprill 2019, 09:03
Presidendil on tagasiside reaalsusest ilmselt toimiv
õ
õige tegu!/ 13. aprill 2019, 08:16
ei ole vaja viha ja vaenu võimendades heaks kiita.
a
appi/ 13. aprill 2019, 07:58
l
Las läheb/ 13. aprill 2019, 07:57
Läheb ta ju putjat manitsema ja sõprussidemeid looma. Jumal tänatud, et mitte ähvardama. Kellele seda sõda siia vaja on.
s
Sika/ 13. aprill 2019, 07:39
Kuidas siis nüüd selline jutt, et ei lähe laulupeole? Eile, so. reedel vikerraadios reporteritele ütlesid, et lähed laulupeole. Nüüd küll kakale mängid sik(g)at!
n
noor toriseja/ 13. aprill 2019, 07:37
Sellele jah.Tuleb välja, et Kõigi Eesti on järjekordselt väljavalitutele :)
m
MMM/ 13. aprill 2019, 07:35
Siinsed kommenteerijad,kes seda üritust halvustavad-on esimesed,kes homme sinna lähevad aga lahmivad siin.See on kontsert ja pole vahet,kes selle kinni maksab,ärimehed,poliitikud jne.Lugedes neid kommentaare tekib lausa hirm,kes te sellised olete,kas tõesti eestlased,kellel on nii jube,,sõnavara,,??Ja siis kirjutate,et olete tõelised Eesti patrioodid,kindlasti ei ole te seda.Olete vaid lahmivad ja arad inimesed,kes ennast siin julgelt väljaelavad.

o
Odin/ 13. aprill 2019, 07:30
Mina ka ei lähe. Selle korraldajatel pole südames Eesti rahvuslikud huvid vaid üksnes vikerkaarevärvid ja multi-kulti ning endale odava populaarsuse kogumine .
m
mikk/ 13. aprill 2019, 07:19
See ju täiesti avalik - alles täna lugesin Delfist. Punt ärimehi.
e
Ene/ 13. aprill 2019, 07:05
k
Kaljulaiule teadmiseks, et Eesti ei ole (pool)presidentaalne vabariik!/ 13. aprill 2019, 03:53
Kaljulaiule teadmiseks, et Eesti ei ole (pool)presidentaalne vabariik! / täna, 20:54 wiki: "Presidentaalne vabariik on riigi valitsemise vorm, kus president omab olulist rolli riigiorganite süsteemis. Ta on nii riigipea kui ka valitsusjuht. Peaminister sellises vabariigis puudub." wiki: "Euroopas on presidentaalse vabariigi vorm vähe levinud - ainult Valgevene kasutab täispresidentaalset süsteemi, samas Prantsusmaa, Venemaa, Ukraina, Rumeenia, Portugal ja Leedu kasutavad poolpresidentaalset süsteemi." https://et.wikipedia.org/wiki/Presidentaalne_vabariik
v
vana toriseja/ 13. aprill 2019, 02:15
Kas sellele üritusele plaanisidki minna provokaatoritena purjelaeva Sedov pardal olevad noored vene sõjardid? Kelle "Kõigi Eesti"?
t
to eestlased ja kommija/ 13. aprill 2019, 02:12
Provokaator, ära mõnita eestlasi.
m
MINA ka ei lähe! Ja mis siis?/ 13. aprill 2019, 01:04
m
Mati tasku/ 13. aprill 2019, 00:59
Kas kõigi eesti liberastid oma kinnisvarast on ka nõus varjupaika või läbisõiduhoovi tegema või jagavad lahkelt võõrast vara,sorosel on elamisel väga kõrged müürid ümber ja kas naised,lapsed,mehed on ka kõigi omad,just vaarisade moodi,kes vist hauas ringi pööraks sellise laulupeo peale

i
Its okay to be gray/ 13. aprill 2019, 00:15
v
väike taks/ 12. aprill 2019, 23:53
Loomulikult ei ole see kodanikualgatus. Selle “kodanikualgatuse” maksavad kinni asjast huvitatud ja odav see “laulupidu” ei ole. Aga oravate toiduahela säilitamine on nii mõnelegi ärimehele eluliselt oluline.
m
M./ 12. aprill 2019, 23:45
See ei ole ju kodanikualgatusel tehtud, see on pundi ärimeeste kinnimakstud üritus, ka esinejad saavad tasu. See pole vabatahtlik tasuta kodanikualgatuse korras tehtav üritus.
e
ei imesta/ 12. aprill 2019, 23:22
l
Lumememm/ 12. aprill 2019, 23:10
President räägib muudkui Tallinn ja Tallinn. Ehk olekski mõistlik jagada Eestimaa kaheks: esimene ja teine Eesti. Kuna väärtushinnangud on nii erinevad, siis võiks olla neil ka erinev valitsus. Siis tekib mul aga küsimus, et kustkohast läheb piir? Lõunapoolsetes maakondades ja ka Tartus sai EKRE palju hääli, ka Pärnumaal. Saaremaa ja Hiiumaa on hädas.Ida-Virumaad ei tahaks ka "esimesele "Eestile jätta. Peipsiveer tuleks kindlalt "teise" Eestisse. Liigume ülespoole ja jääbki ainult TALLINN. Aga ka Tallinnas on eestimeelseid ja ka puudustkannatavaid inimesi...
n
NärviDohter / 12. aprill 2019, 22:58
Seega, see pole kaugeltki kõigi eesti laul, see pole ka sinimustvalge Eesti laul, see pole pole eestimaslaste laul vaid toiduahela viimane appikarje suures agoonias
s
seega pole/ 12. aprill 2019, 22:35
see president kõigile inimestele.
k
kaasajast tublisti maas/ 12. aprill 2019, 22:25
Praegused Eesti neiud ei kasva mitte priskelt, vaid ajavad igasuguste dieetide ning näljutamisega modellide riidevarnafiguuri taga. Ja ei sirgu mitte Eesti mehele vaid viskavad silma hoopiski igasugustele tõmmudele ning Aasia pooltõmmudele.

p
Peale Tallinna on veel linnasid Eestis./ 12. aprill 2019, 22:17
j
Ja/ 12. aprill 2019, 22:16
mismoodi see vesi seal paagis talvel jäätumata püsib, teed puudega tule alla ve? Totumat juttu annab ikka välja mõelda...
m
Mati tasku/ 12. aprill 2019, 21:54
Kõigi oma on olla uhke ja hea,kõigi omaks mind loodi,just vaarisa moodi,eesti muld ja eesti süda,tormake kõik jagama
r
Rudi/ 12. aprill 2019, 21:41
Kust tuul, sealt meel (Eesti vanasõna)....
Pööriöölane/ 12. aprill 2019, 21:35
Ju siis mammi saab aru, et seltskond, kes sinna koguneb on ikka väga nilbe ja perverssne. Neid ju küllalt nähtud Lossi platsil tolgendamas.
s
sellepärast, et/ 12. aprill 2019, 21:23
l
LM/ 12. aprill 2019, 21:23
Üks õige otsus ennast interna,ts.idega mitte siduda.
a
12. aprill 2019, 21:19
Aga moskooviamaale läheb.Suurusjärk on ikka väga paigast ära

o
Ohjah/ 12. aprill 2019, 21:17
Kas tunned maad play_circle_filled VIDEO Frédéric Bérat, eestikeelsed sõnad Mihkel Veske / Frédéric Bérat Kas tunned maad, mis Peipsi rannalt käib Läänemere kaldale ja Munamäe metsalt, murult käib lahke Soome lahele? Refr. See on see maa, kus minu häll kord kiikus ja mu isadel. Sest laulgem nüüd ja ikka ka: „See ilus maa on minu kodumaa!“ Siin teretavad metsaladvad nii lahkelt järvi, rohumaid; siin taeva vihmal oras võrsub ja päike paitab viljapäid. Refr. See on see maa … Siin kasvab Eesti meeste sugu ja sammub vabadusele; siin kasvab priskelt Eesti neiu ja sirgub Eesti me
t
tähelepanek/ 12. aprill 2019, 21:02
Eliit peab üldiselt oma lihtrahvale suletud balle rohkem nagu ikka Kadrioru lossi Roosiaias.
a
12. aprill 2019, 21:01
aga omas südames on ta ikkagi seal.
õ
12. aprill 2019, 20:58
Õigesti teeb.Miks te pahandate.Ta peabki olema erapooletu.
k
12. aprill 2019, 20:56
k
kas tõesti ei lähe !/ 12. aprill 2019, 20:56
aga seal pole venekeelseid laule , raimondo unelaule
t
Ttu/ 12. aprill 2019, 20:55
s
Sass/ 12. aprill 2019, 20:53
võitleb kohe nii avalikult migratsioonipumbana, vot sulle, startup.

m
muie/ 12. aprill 2019, 20:40
pildil tundub tal küll see suurem häda olevat...

REKLAAM JA KUULUTUSED

reklaam@ohtulehtkirjastus.ee