Tehnika

ŠOKEERITUD KLIENT: rehvitöökojas lõhutakse klientide autod lihtsalt ära! (118)

LISA KOMMENTAAR

Maakas 15. aprill 2019 23:48
Kus kuramuse kohas raha kokku hoidsid et nüüd lehes virised. Kriibiti vana audi velg ära ümber mutriavade. On kah asi mille üle kiunuda. Vaheta siis margiesinduses ja vaata kuidas seal tehakse
juss 15. aprill 2019 01:43
margi põhiselt jah :D panen sama palju kui kaubabussi või volvo rekkasse ? :D
123 13. aprill 2019 10:01
Ära roni kunagi esimesse, ka mitte teise, kolmas on alati kvaliteetne
? 12. aprill 2019 09:59
Käi siis kvaliteeti pakkuvas töökojas, mitte ära roni esimesse suvalisse
Ämmaemand 12. aprill 2019 09:50
Sul ei ole ühegi asjaga jama, sest oled jamadeta juba sündinud
Kurg 12. aprill 2019 09:49
Teema ongi kummimeeste töö kvaliteedist, klient ei pea otsima üle Eesti kvaliteeti, vaid see peab olema tagatud igas remonditöökojas. Selle asemel, et aega raisata, toleb nendel haltuurtegijatel hapnik lihtsalt korraks kinni suruda, küll siis teavad, mida edaspidi teha.
Määrija 12. aprill 2019 09:44
See määre on ka terasveljedel ja muidugi selleks määritakse, et rehv korralikult veljele koolduks. See ,ääre lahustub vees ja ja kaob velgedelt veel enne, kui pesulasse jõuad.
Autojuht 11. aprill 2019 19:44
Mõnes kohas lastakse määre vahele,pingutatakse võtmega üle,tasakaalustamiseks kasutavad alati uued raskused,aega kulub 1,5 tundi. Käisin ka seal rasvanööri paigaldamas,seda muidugi ei osatud paigaldada,lasin välja võtta ja uuesti paigaldadasiis küll käis töö närvitsemisega ,arvan et rohkem sinna ei lähe,kuna mujal saan 40 minutiga hakkama. Kui on huvi võin jagada kohta. Asub Haapsalus tradilo taga rehvitöökoda.töö kiire ja korralik ja head rehvid saab ka seal osta.

11. aprill 2019 17:53
Mart mine.... I JA MARGIESINDUSSE. Mardi sugused vennad peakski seal käima
On vist vedanud 11. aprill 2019 12:50
Kummicentris ollakse küll hoolsad ja omanike valvas silm on enamuse ajast töö üle vaadanud.
juno 11. aprill 2019 12:15
endal oli eelmine aasta selline ääretult ebameeldiv kogemus,et peale rehvivahetust olid veljeääred üleni mingi valge määdrega koos ja seda pandi sinna meelega kuna pärast pesu avastasin,et neljast veljest kolm olid ära kriibitud ehk siis värv ja lakk maas.
Arvajamees 11. aprill 2019 12:09
Vingujad autopeded peaks ise rehvitöökojas päeva töötama,siis jutt muutub.Kõikidel alumiiniumvelgedel ei käi liimitavad raskused,heebel peabki olema metallist mitte plastikust.Plastik paindub või läheb katki.Õige rehvirõhk tuleb ise ikka rehvi lasta.Kellegil pole aega näpuga raamatust järge ajada ,palju see täpselt vastavalt automargile olema peab(2,2atm on kuskil keskmine)
Sass 11. aprill 2019 09:42
Peale rehvirõhu peaks veel kontrollima kas ikka kõik mutrid ka kinni sai ja ega mõni tikkpolt jaapani autode puhul liiga pingule ei saanud. Tahavad ära murduda . Ise jooksete järjekorda kui päike paistma hakkab või esimene lumi maha sajab. Saate mis tahate.
Andres 11. aprill 2019 08:17
Vot see rehvile kirjutamine. Eriti veel välisküljele, on lauslollus! Õige rehvimees oskab (mina vähemalt) vabalt öelda rehvi vaadates, kus rehv antud autol täpselt paiknes!
No otse ei ole ilus ennast reklaamida :) kliendi jutt see küll ei ole :) 11. aprill 2019 07:45
ingvar 10. aprill 2019 21:24
ei maksa igas jurtas oma fiatiga käia

10. aprill 2019 20:59
Pole jamasid olnud ei tea kedagi kes kaebaks
Rix 10. aprill 2019 19:00
Mikk 10. aprill 2019 18:02
Ei tea kus kuradi kohas sa käisid 🙈
pets 10. aprill 2019 17:27
kle mees ,käi normaalses kohas rehve vahetamas,mitte kuskil poe parklas !!!
maakas 10. aprill 2019 16:52
Minge Eurorehvidesse Herne tänava lõpus-seal on kõik ok!
oinas 10. aprill 2019 12:00
grammi täpsusega nalja mees selliseid raskuseid ei ole olemas
10. aprill 2019 08:58
Soovitan Minurehvid OÜ.Selliseid muresid ei ole
Tasakaalus ja kergem 10. aprill 2019 08:43
Plekkvelje kvaliteet on alati parem valuveljest.

Tark ei ostagi autot 10. aprill 2019 08:42
Inimesi ja autosid on rohkem, kui meie arvata oskame. Jutt käib kummimeeste töö kvaliteedist aga mitte kodus vahetajatest.
Elus saamatu 10. aprill 2019 08:32
Vaata kõigil ei ole lihtsalt nii suurt korterit, et seal vahetusrattaid hoida.
10. aprill 2019 00:01
Suudetud valuvelg plekkvelje mutritega kinni lasta. Sellele järgnev püüdlus velgi auto alt kätte saada lõppes puudumisega ja velje kahjustusega kahjuks. Eeldanud et töökoda teab velgede kinnitusi..siiski ei.
Martt 9. aprill 2019 22:11
Reklaami eest oma punktile ikka maksid?
Martt 9. aprill 2019 22:10
Rääkimata kord end täislakkunud töömehest, kes ei saanudki laupäevasel päeval tööle tulla.
isa... 9. aprill 2019 22:08
Martt 9. aprill 2019 22:07
Mina pole küll selle vana rehvirämpsuga rahul mida nad müüvad.
Teeline 9. aprill 2019 20:56
Millisel veljel käivad kapslid väljast sissepoole?

Tauno 9. aprill 2019 20:54
Tere. Probleeme mõnikord ikka esineb. Näiteks on sagedaseks mureks valuvelje pinna kriipimine rehvi sisekülge veljelt maha pressides, sest velje välispind jääb vastu rehvipingi toetuspinda ja kui pindade vahel on vähegi ebapuhtust, saab velg kriimustatud. Samuti on tõsine mure teatud vanemate autode (nt MB A-klass või e30 3-seeria BMW) tõstmisega valedest kohtadest, mis kahjustab auto keret. Eriti kurvaks teeb kui Su hobiautot ja ta velgi on kompetentsetes töökodades näiteks Saksamaal 20-30 aastat suudetud pea uueväärsena hoida ning kohalik töökoda esimese asjana oma jälje jätab. Küll õpime.:)
9. aprill 2019 20:42
Keegi ei löö v velje külge p velje raskust olemas v velje loodavad raskused. Pinkidel 6-9eri programmi norm töökojas tehakse nii nagu enne oli. On ka autopedede programm mis peidab raskuse kodara taha. Lp rehvimees
paul 9. aprill 2019 20:14
appiii!!!!! vaene autopedekene, nüüd ei saa kindlasti kohe mitu ööd magada, kõrgväärtuslikud iljitshiaegsed veljed mõrvunud. pöörduks kohe euroopa iimõiguste kohtusse
Jaan 9. aprill 2019 20:12
Tinaplönni lõikan muidugi kääridega
jaan 9. aprill 2019 20:10
olen ise tasakaalustanud ja lõiganud, ja on müõyey küll vähemalt 2 gr täpsusega teha, kuid esimene asi, tuleb ratas väga täpselt pinki panna. See töö võttis mul paar tundi ja see oli ka ainuke kord minu akus, kui minu autol sai rattad tasakaalu. Omal pinki ei ole ja olen edaspidi paratamatult pidanud käima Teeninduses. Rattalaageid saavad vatti ja neid tuleb tihti vahetada, see juba kallis lugu.
Tölpa 9. aprill 2019 20:03
Need käivadki jah enamustel valuvelgedel sise küljele. Seal polegi lakki ja pole ka midagi kasutada. Esiküljele jah ei panda. Mõnedel vanadel valukatel oli ka esküljel löödavate raskuste rant olemas, aga selliseid velgi ei toodeta enam ammugi ja kui kellelgi ongi sellised alles, siis lakki seal nagunii pole
hakkas parem 9. aprill 2019 20:02
sa peter räägid juba päris tarka juttu. 30 hrammi ei viska tasakaalustamata ratas ka, kui suk nii on, siis esimene asi osta õiged veljed ja rehvid. minu autol üle 10 grammi raskusi ei panda ja kui 10 grammi on tasakaalust väljas, siis sellega enam sõita ei saa. või on sul veoauto
Tölpa 9. aprill 2019 19:52
Kuidas nii targaks said? Mida sööd ka?

ert 9. aprill 2019 18:20
Nii on mul läks rehv katki kuu peale rehvivahetust. Enda hiina võtme keerasin kohe pooleks. Sõber tõi tuttava remondimehe käest uue võtme ja 2m saba kahe peale saime vaevu poldid lahti. Lööge pi6ku seal kadaka tee bensuka taga angaaris!
9. aprill 2019 17:50
Tee siis ise pingid ju odavad
9. aprill 2019 17:44
Ameeriklasel ongi mutrid plekiga kaetud ja lähevad pekki meie kliimas
Nu nii saamatud siin enamus 9. aprill 2019 17:39
topelt veljed ja rehvid, saab ise vahetatud. Savi järjekordadest ja aastatega saab miski rahagi kokku hoitud. Ei pea kuhugi sõitma ega higistama, endale sobival hetkel vahetan. Ei pea pidevalt tasakaalustama, vajadus annab tunda sõites siis jah. Vanasti sai põlve otsas tasakaalustatud enam ei viitsi kuna vajadus harv ka.
Ka mina lasen rehvid vahetada hooajavälisel ajal. Rattad krutin ise alla ja mutreid pingutan käsitsi 9. aprill 2019 17:34
uno 9. aprill 2019 17:25
Eriti karm on see, kui poldid lastakse julmalt õhuvõtmega kinni ja proovi siis originaal võtmega teepeal vahetada..
Tinaplönni ketaslõikuriga poolitada on ka muidugi omaette geniaalsus. 9. aprill 2019 17:05
Leplik 9. aprill 2019 16:56
See mutrivõtme teema kõige tillukesem asi.Aga kui auto kere tõstmise käigus peeti keeratakse-see on küll vähemalt verbaalset peksu nõudev.

oioi 9. aprill 2019 16:42
algaja tegija pingutas rattamutrid järjest, mitte risti nagu peaks, väänas sellega piduriketta kiiva ja peatseks tulemuseks oli ketta vahetus
jah 9. aprill 2019 16:14
lõhutakse küll,mul ka ebameeldiv kogemus ühe tuntud töökojaga,õnneks maksti kinni kahjud
Peter 9. aprill 2019 15:59
Eksid. Mõnikord on rehvivahetuse järel ratas paigast ära oma 50-60 "grammi". Tasakalaalustatakse ära, jääb paar grammi. Kuu aega hiljem on see ikka ainult 4-5 grammi, halvimal juhul 10 grammi. Tean seda täpselt, sest enne pikki autoreise käin rattaid alati tasakaalustamas. 30-40 "grammine" viskamine on maanteekiirusel juba lausa füüsiliselt tuntav ja lõhub aegamööda aga järjekindlalt kõiki veermikuosasid, eriti aga laagreid ja pukse. Mingi vana Lada puhul on see võib olla tõesti suva ja külamees võib ise pukkide otsas autol rehve vahetada, aga korraliku auto puhul ei tasu see koonerdamine ära
küll ikka rpedruigavad siin 9. aprill 2019 15:43
a kes teit kevadeti oma vanad rehvid metsaalla viib ja teeäärde sokutabvastake my--ikary
veneajal ei tehtud seda üldse 9. aprill 2019 15:33
vaata kui ilusasti gazimazilazikamazi rattad veeresid ja vurasid
Peavalu 9. aprill 2019 15:31
Miks arvatakse, et rattaid peab enne igat hooaega tasakaalustama. Tasakaalustage , viige ratas uksest välja , tooge tagasi ja laske teist korda tasakaalustada, siis veendute, ei see ei olnudki tasakaalus ja tasakaalustatakse teist korda. Sulle tehakse selgeks, et nii peabki olema, alati kui ratta uuesti pinki paned on see tasakaalust väljas.
Pead ise määrima 9. aprill 2019 15:22
Ja määret keerme vahele ka ei panda
Kõikjal 9. aprill 2019 15:20
Kes autost ise midagi ei jaga ja autot juhtides midagi ei tunneta, neile on alati OK

Jaan 9. aprill 2019 15:17
Grammi täpsusega ei pane keegi, kaalid om kõige väiksemad 5 grammised ja pingid ob seatud 19 grammilisele täpsusastmele, + veel tsentreerimatult ratas pinki pandud ja need vead tulevad kuni 15 grammi, mis sõidu ajal teeb juba head vudinat. Lähed tagasi, siis õeldakse, et osta korralik auto. Minu teada rattad on ümmargused olenemata markidest kõikidel autodel.
azz 9. aprill 2019 15:11
Nii on esindustes, mina olen kõrval ja kohv on tasuta
Minu mure 9. aprill 2019 15:11
Absoluutsed käpardid. Kõige suurem probleem on tasakaalustamisega.
I.N 9. aprill 2019 14:59
Käin juba 4 aastat sellises töökojas nagu MINUREHVID.EE. Siiamaani ainult positiivsed kogemised. Viisakas teenindus, puhas ja kogemustega tiim. Veljed pestakse pesumasinaspuhtaks, kleebitavate raskuste liim võetakse alati maha ja vajadusel pannakase ka veljega sama värvi raskused külge, et silma ei paistaks. Rehvid või siis rattad pannakse ka alati ka kottide sisse. Mina igaljuhul väga rahul poiste tööga ;-)
Rita 9. aprill 2019 14:49
Kui töökojal on silt-teenendame kallite autode omanikke, siis küll;))
zed 9. aprill 2019 14:40
Ammu oleks aeg omada temaatilist interneti lehekülge, kus oleksid hinnangud kõigile Eestis tegutsevatele autoremondi- ja rehvivahetuse töökodadele. Lisaks foorum. Kahjuks Auto24 ei koteeru.
asd 9. aprill 2019 14:34
Eks need autoremondikojadki muutuvad. Mõnes neist enam ei saagi plekkvelgi vahetada, tegelevad vaid valuvelgedega.
qq 9. aprill 2019 14:33
No aga kirjutage siis artikkel, kus see teema oleks A-st O-ni lahtiseletatud.

jääkuubik 9. aprill 2019 14:26
ma vahel eputan külmkapiga, no ja tolmuimejaga ja sugulaste ees .
just 9. aprill 2019 14:14
Tuli lõpuks ära Eesti autoteeninduse tegelik seis. Ootad seina taga, kuni poiskesed autot lõhuvad.
Käisid kummikaru juures vä? 9. aprill 2019 14:09
Sokk Eerik 9. aprill 2019 13:26
Aga ära sa siis teistele neid õigeid kohti ütle, piisab targutamisest
Jonny. 9. aprill 2019 13:21
Veel üks suur viga mida tehakse rataste vahetamistega on see,et rataste kinnikeeramisel ei kasutata momentpadruneid ja keeratakse täislaksuga kinni mis tekitavad mikropraod valuvelgedes.
TM 9. aprill 2019 13:20
Käin Rehviringi töökojas. Seal kõik korras. Kindlasti saab kuskil odavamalt, kuid kvaliteedile ei ole midagi ette heita.
oledki mupumel 9. aprill 2019 13:17
oled harjunud sõnikuvankriga sõitma siis vaata ka oma elamist ja välimust
Ei ole šokeeritud 9. aprill 2019 13:15
45 aastane Mart on vist algaja autoomanik, sest ta ei tea lihtsalt "õigeid" kohti. Valuvelgedele pannakse alati kleebitavad raskused, sealjuures balansseeritakse rehv grammi täpsusega. Rehvirõhku vaadatakse juhiukse juurest posti pealt ja täpselt ettenähtud rõhk sisse pannaksegi. Rehvide eemaldamisel kirjutatakse siseküljele, kus rehv autol asus ja järgmine kord tõstetakse need ringi, et kuluks ühtlaselt. Lõpuks keeratakse veljemutrid loomulikult momentvõtmega üle, rehvid pannakse tasuta kilekotti ning tõstetakse auto peale. See kõik kokku maksab mulle 25 eurot. Mina olen rahul. Tean kus käia

suvaline õhk 9. aprill 2019 12:52
mul seisis halbu kapsaid söönud ja õlut joonud töömees kompressori kõrval, nüüd ei saa kummidest õhku välja lasta, haiseb koledalt, väga paha teenindus, väga paha...
Mina lähen ELKE-sse, rüüpan koffi ja veljed all kiirelt-korralikult. 9. aprill 2019 12:49
Hmm 9. aprill 2019 12:49
Kui rehv kenasti täis on ja löökauke väldid, siis ei pea. Ega ei tahaks ka, kui vanad raskuste eemaldamisel saab velg valu, kuna ei kasutata ette nähtud tööriistu (vahetpole, kus vahetad). Igalpool praktikandid platsis ja bingo loto käib.
Artur 9. aprill 2019 12:41
Üks kohila lähedal bensuka vastas on mingi koht. seal pandi mulle autole valed veljed +rehvid alla. Õhtul sõitsin koju ja nägin et plekkvelgede asemel on valukad all. tagasi ma ka ei läinud
Ants 9. aprill 2019 12:34
Eks see ongi nii et peab enne omal nahal kogemuse saama. Keegi sinna viita ei pane et ärge minge sinna töökotta. Samas oleks see ka vb ebaõiglane, sest töötajad vahetuvad ja ehk on õnne järgmisel korral kui kõik hästi tehakse.
paar korda aastas ... 9. aprill 2019 12:33
... peab ikka tasakaalustama ja rehvi sisse vaatama. Vahest laguneb seestpoolt, kõik juba kummipuru täis, rehv kohe lõhkemas, väljast ei paista midagi
Kurb 9. aprill 2019 12:33
Mul samuti, ja raadio kisti ka välja, veljeheebliga vist. Tagaistmele pandi suur must kott läti taarat.
Ants 9. aprill 2019 12:30
Veljekapsleid on ka lõhutud, neid lüüakse väljapoole välja, mitte sissepoole.

H 9. aprill 2019 12:29
Noh miste pahandate neil omad mängud kes kiiremini kinnistesilmadega rattad vahetab
Ago 9. aprill 2019 12:26
Vahetasin kunagi rehve Pihkvas. Peale ratta mahavõtmist läks see pesumasinasse ja alles siis läks rehvivahetuseks. Peale mutrikeerajaga kinnitamist käidi kõik 4 velge veel käsivõtmega üle. Asi kokku 15€ . Meil sellist asja naljalt ei kohta.
kriipsule 9. aprill 2019 12:25
Milleks üldse enda elamispinna või koduga eputada? Eluase on elamiseks, mitte edvistamiseks. Kõige parem on elada väikses soojakus või kui nõudmisd kõrgemad, siis kööktoas.
Hint 9. aprill 2019 12:12
Mul lõhuti originaal-vargapoltide võti ära. Lastakse julmalt püstoliga kinni ja käis krõks ja võti puruks.
Jüri 9. aprill 2019 11:58
Meil on ju võimalus valida kus rehve vahetada. Vahetajal ja vahetajal on suur vahe. Mine näiteks Rehvipunkt Mõisa tee 5 Jüris, tehakse korralik töö.
Sokis kleit 9. aprill 2019 11:54
Minul peksti esiklaas puru ja kapott lömmi.
9. aprill 2019 11:46
Tasakaalustada on rehve ikkagi igat uut hooaega vaja.
ei nurise 9. aprill 2019 11:45
Lasin talvel valuvelgedel olevad vanad suverehvid uute vastu vahetada, kokku 20€. Alla kruvisin ise kui soojaks läks, pool tundi linnulaulu saatel nokitseda pole paha. Nii suve kui talvejooks valuveljedel, vahetan alati ise ja järjekorrad ning hinnad ei kõiguta.

-- 9. aprill 2019 11:35
Milleks üldse valuvelgedega eputada? Auto on sõitmiseks, mitte edvistamiseks. Kõige parem on kasutada lihtsaid plekkvelgi ilma ilukilpideta.
liigne pingutus 9. aprill 2019 11:33
Lisame loetelusse veel poltide suruõhuvõtmega liigselt kinnilaskmise.
No 9. aprill 2019 11:29
Olen 40 aastat vahetanud ise rattaid,just nimelt rattaid oma autol kevdel ja sügisel, ei kriime ja veljed pestud ja vahatatud.otsige norm koht, ainus soovitus.
optimist 9. aprill 2019 11:21
Need asjad on ju kõik raha maksnud, mis kellegi saamatusest või lolljusest ära lõhutakse ja seda vee raha sset pealegi
Sariahistuja 9. aprill 2019 11:21
Mulle eelmisel nädalal öösel kopli liinidel kah pakkus kilekotti aga raha tahtis veel rohkem...
Mhh 9. aprill 2019 11:20
Nad olid ju kummispetsid mitte veljespetsid
Ervin 9. aprill 2019 11:19
Lugupeetud Mart 45 , ka valuvelgedel kasutatakse löödavaid raskusi. Valuvelgede löödavad raskused ,mitte plekkvelgede löödavad raskused. Need on erinevad asjad. Ei ole nii ikka et peab alati panema kleebitava. Teemat ei valda siis ongi jonn kiire tulema.
tyyp 9. aprill 2019 11:17
See on ikka julm jah kuida lõhutakse velgi. Sama ka rõhuga, kõik olid erinevad (Alati pean üle pumpama kui vahetusest). Ja hinnad on ülemõistuse! 14 tolline uus rehv maksab vähem kui vahetus! Ajuvaba!

jah 9. aprill 2019 11:14
Lõppkiirusele see tõesti ei mõju. Kuid liisingperioodi lõpus autot vahetades võetakse kõik kriimud ja mõlgikesed luubi alla.
küüniline realism 9. aprill 2019 11:14
täiesti tavaline idaeuroopalik teenindus.
mis siia puutub tegija vanus 9. aprill 2019 11:14
kui oled ükskõikne oled ka staazikas pohuist.mis puutub kriimudesse autot tuleb hoida nagu naist.kui oled arjunud sõitma numbri ja ämbriga siis vaata peeglisse.sõitmist ju ei sega missest et koliseb
hüljes 9. aprill 2019 11:09
vana võiks oma närve kontrollida lasta kui šokeerub nii lihtsalt, ime et ta selle üle elas ...
Arvamus 9. aprill 2019 11:05
Raha on kalli auto ja kallite rehvide jaoks, siis peaks olema ka korraliku töökoja jaoks. Teadmiseks seegi, et kui kasutada spetsvõtit siis 100 km. möödudes pead minema uuesti töökotta, muidu võib juhtuda see, et ratas võib autost mööda kihutada.
pa ras 9. aprill 2019 11:04
kuvaldaga peaks valuvelgedelt rehve vahetama ja kui muruks lähevad siis pagasnikusse viskamaja sajatustesaatel minamapeksnma
mõtlik 9. aprill 2019 11:01
Rehvitöökodadega on sama probleem mis toiduasutustega. Kui lähed viid auto rehvitöökotta on seal noor poisike, päevapealt palgatud ja kohapeal poole tunniga väljaõpetatud hooajatööline kes ilmselt võib lisaks kõigele muule ka tõstuki käpad valesti alla panna ja mõlke põhja alla vajutada. Mul tõsteti 2 aastat vanal Audil põhjakate katki. Poisike vaatas, et oh pole midagi. Vaatasin ise, oli mõra sees. Maksid kinni. Nüüd see töökoda enam inimesi sisse ei lasegi. Muidu näed kuidas tööd tehakse ja nõuad veel kahjustuste eest raha. Klient istub ja ootab samal ajal kui poisike autot lammutab.
9. aprill 2019 10:57
Ei tasu minna ,igasse urkasse

peaasi 9. aprill 2019 10:56
Hispaaniast 9. aprill 2019 10:49
OMG, ainult eestlased suudavad pisikeste kriimukeste üle autol vinguda. Saage üle, see ei takista kuidagi sõitmist.
naine 9. aprill 2019 10:47
Miks inimesed ei uuri internetist firmade kohta, tagasisidena,enne kui vajavad abi.
Minu 9. aprill 2019 10:47
uued valuveljed rikuti Kummispetsis
velg 9. aprill 2019 10:43
Mina vahetasin rattaid, talverehvid plekkvelgedel ja suverehvid valuvelgedel, ei mingit probleemi.
Et 9. aprill 2019 10:43
Lihtsam on vast öelda kus sedasi ei tehta.kui n.ö hooaja välisel ajal tehakse rehvivahetust suht hoolega siis hooajal nagu hetkel käib üks ülejala tegemine.lisaks artiklis toodule ei keerata valuvelge kinni dünamomeeteiga vaid tavalise võtmega-kõigepealt õhuga laksaki kinni ja siis tavalise ristvõtmega üle.
no 9. aprill 2019 10:40
kasuta siis normaalse töökoja teenust, esimest aastat oled autoomanik või?
9. aprill 2019 10:38
See ott ei keeranud mutreid kinni.Napilt pääsesin

vana parm 9. aprill 2019 10:38
eks neid nurgataguseid töökodasid ole veel küll alles aga sinna minek on ikka inimese enda vaba valik. Loodame kõik, et selle artikli staari ei saadetud sinna relva ähvardusel.
Rehvitakso! 9. aprill 2019 10:38
On üks see koht. Lisaks, niplid on tihti vanad ja mitte töökorras, vintiilikorgid suvalised vanad ja katkised, kuigi vahetusse minnes olid uued.
Valdur 9. aprill 2019 10:36
Jah hetkel see lihtsalt mingi pinin . Kus tehti ja kui seda ei ütle ,siis seda ka ei usu.
Ole mees 9. aprill 2019 10:32
Ütle siis ka juba kus sellist saasta teenindust pakutakse, et teised oskaksid vältida.
Ei ole rahul 9. aprill 2019 10:32
Mõigus asuv Kummiott jättis esirehvide enamuse polte lahti.Kuna tööle võetakse suvalisi tüüpe.Ja iga poolaasta keevitatakse 10euri juurde
Pohlad 9. aprill 2019 10:26