Eesti uudised

Liikumispuudega reisija jäi Virtsu-Kuivastu laeval hätta (20)

Ohtuleht.ee, 6. aprill 2019, 09:19
RatastoolFoto: Aldo Luud
Ehkki liikumispuudega reisijale oli ostetud vastav pilet ja vastava kaardiga oli märgistatud ka auto, millega ta reisis, suunati ta laeval ikkagi kohta, kust temal kui liikumisraskustega inimesel oli võimatu reisijate salongi jõuda.

“Teisipäeval (26. märtsil – toim), kui saabusime Virtsust kell 15.15 väljuvale praamile raske liikumispuudega inimest vedava sõiduki eelnevalt kodulehelt ostetud piletiga ja esiklaasil oleva vastava nähtava kaardiga, suunati meid vasakul asetsevale platvormile, nagu ikka eelisjärjekorras olevaid sõidukeid,” kirjeldas hätta jäänud reisija pereliige ajalehele Saarte Hääl.

“Ja siis selgus tõsiasi – sealpool ei ole ühtegi abivahendit, et liikumispuudega inimene saaks liikuda reisijate salongi! Lift on ehitatud ainult ühele poole parrast!” 

“Selleks, et teaksime reisija erivajadusi, palume kindlasti vastavast vajadusest teada anda kas sadama kogumisalale sisenedes meie teenindajale kassas või meie teenindajale kail,” soovitab TS Laevade juhatuse liige Pille Kauber, kelle sõnul on kõikides laevades olemas ratastoolid, mille kasutamise osas laeva meeskond erivajadusega reisijaid vajadusel ka abistab.

20 KOMMENTAARI

e
ettevaatust, laevameeskond koosneb pimedatest 7. aprill 2019, 20:39
laevameeskond koosneb pimedatest, et ei suuda tuvastada kui esiklaasil oleva vastava nähtava kaart.
k
Kapsalible 7. aprill 2019, 17:47
Kõik invamärgiga sõidukid sadamas laevale ootejärjekorras sõiduks eraldi liinile pealesüiduks ja möla on lõppenud ! Kas raske on teha eraldi liin neile ja tähistada?
Loe kõiki (20)

REKLAAM JA KUULUTUSED

reklaam@ohtulehtkirjastus.ee