Poliitika

Eesti Ekspress avaldas loo Ruuben Kaalepi natsistlikust taustast, noore poliitiku sõnul jäeti tema kommentaarid loost välja

Eesti Ekspress, 3. aprill 2019, 07:26

119 KOMMENTAARI

m
Muretu/ 8. aprill 2019, 09:40
Natsism on ideoloogia, maailmavaade ja ühiskondlik hoiak, mis keskendub rahvusele, et saavutada, säilitada, arendada oma ainulaadsust ja poliitilist sõltumatust, mille täiuslikum vorm on omariiklus. Ei mingit seost neonatside ega holokaustiga.Nii armsalt on meid nimetatud väikseks natsiriigiks, kes tahab säilitada omariiklust.
a
aborigeen/ 4. aprill 2019, 10:35
Kuidas saab nii noor inimene olla natsist? Mina olen sündinud vaba Eesti lõpus,siis sai minust natsist, siis kommunist. Parteis pole olnud, aga pioneer ja komsomol küll. Minu aja noortel puudus valikuvõimalus.Tahtsid õppida,tuli leida võimalus ja valida sobiv eriala.Mina ja enamus meist valis reaalalad.Kuidas meil vabas Eestis on kasvanud ja hariduse saanud nii palju sallimatuid konservatiivsema maailmavaate vastu? Mis kasu on noortel haridusest välismaal, kui nad ei märka seda,et maailmas toimubki liikumine konservatiivsuse suunas, meie eelistustest olenemata?
a
Ants/ 4. aprill 2019, 08:44
h
Häbi .../ 3. aprill 2019, 20:27
Küll alles närib see nn. ajakirjanik noore inimese kallal. Kas kõht sai täis? Eestlase lemmiktoit pidi olema teine eestlane.
r
Ruubenile/ 3. aprill 2019, 19:32
Pea püsti ja edasi ! Oled noor ja arenemisvõimeline tubli eestlane. Ära tee välja kuklasse hingaja kadedusest !
e
3. aprill 2019, 19:19
ekspress avaldagu lugu ka lehe omaniku jahulembusest,oleks huvitav lugeda.
r
raudmees/ 3. aprill 2019, 19:06
Kas ma peaksin ülistama üht rahvust tema kannatuste pärast peale selle kui see rahvus on sõda ja terrorit kasutades annekteerinud naaberriikide territooriume ega mõtlegi tagastamisest Eestlased kaotasid sõja tagajärjel sadu tuhandeid aga keegi isegi ei piiksata Mis rahvusest olid Uljanov Sverdlov Trotski Molotov Buhaarin Zinovjev Beria Idel Jakobson Kes loeks kokku nende meeste ohvrid

b
Butina on spioon ja seotud Eestiga. Dressen on spioon ja seotud Eestiga/ 3. aprill 2019, 18:33
b
BUTINA ja ajakirjanijk on seotud Eestiga./ 3. aprill 2019, 18:31
Kas ajakirjanik on relvaõiguslane nagu BUTINA
l
Lumememm/ 3. aprill 2019, 17:39
Mõni aeg tagasi Kolmeraudses solvasid mingid räpitibid V.Vooglaiu abikaasat. Siis oli vabandus, et: "See on ju KUNST ja kui näitleja kehastaks näiteks sarimõrvarit, kas te siis ka vihkaksite teda?" Nüüd millegipärast selle Ruubeni näidend ei ole siis kunst või? /"Gümnaasiumis käies lavastas noormees näidendi, mis seadis kahtluse alla Holokausti."/
t
Tartust/ 3. aprill 2019, 17:24
Ruuben Kaalepist kirjutatu tagant paistavad välja kala uimed.
k
Kati / 3. aprill 2019, 17:11
Miks Ruubeni kommentaare ei trükitud? No jah, ei tahetud et autori valed välja tulevad. Aga hea ajakirjandustava pole ammu enam moes
u
ugri/ 3. aprill 2019, 17:25
Kummaline, et kodanik on lapsikult vaimustatud Eesti okupeerijast, muu on lihtsalt suur mulin, mida noorpoliitik valdab!
s
särg/ 3. aprill 2019, 16:23
ei väsi ka Ruubeni lapsepõlvas sobramas.

p
perenimi/ 3. aprill 2019, 15:30
inimesd muutuvad koos ajaga. Kss tema isa, nii lugupeetud inimene, ei saa temale head mõju avaldada ja teda õigele teele juhtida? Või siis õde või poolõde, kes ta talle ka ei ole?
k
3. aprill 2019, 13:47
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
o
Otsib semiitide seast antisemiite./ 3. aprill 2019, 15:07

r
Robotile/ 3. aprill 2019, 13:41
Siin kirjutab komnentaare üks ja sama robot ja kõik teised komnentaarid kustutatakse.
o
olen nördinud/ 3. aprill 2019, 13:13
Ma ütlen veelkord, et Eesti metapeedia on kummalisi artikleid täis, aga parandada seal ei lasta.
s
3. aprill 2019, 13:08
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
x
x/ 3. aprill 2019, 14:19
Toredad näited. Pigem on tegu mingite naljavendadest häkkerite tekstidega.

t
teine vaatenurk/ 3. aprill 2019, 12:59
https://uueduudised.ee/uudis/eesti/ettevaatust-eesti-ekspress-otsib-natse-maa-alt-ja-maa-pealt-ning-poogib-nad-omatahtsi-ekre-kulge/
k
kodanik/ 3. aprill 2019, 12:57
Näed sa. ÕL teeb Eesti Ekspressile reklaami. Üks tampimise töö, tuleb odavamalt kätte.
m
Moskva mõjuagendid/ 3. aprill 2019, 12:51
Kaalep on ühtlasi ka EKRE välissuhtluse toimkonna juht. Kui selline inimene pannakse koordineerima erakonna välissuhtlust, siis on kaks võimalust: kas erakonna juhatuses istuvad idi..did või on tegu sihilike provokaatoritega, kelle eesmärgiks ongi Eesti tülliajamine Euroopaga ja nihutamine Moskva mõjualuseks. Täiesti selge on, et USA ei ole huvitatud kaitsma natse õigustavat riigikest ja see jäetakse Moskva hallata.
1
12:51/Juba jälle?/ 3. aprill 2019, 13:12
Kumb siis, Kremli mõjuagendid või natsid? Putinilt abi kutsuma tõttab siiski sotside tütreke, mitte ekre liige??? Ehk mõtleks enne, kui ütlema kukud?
s
Sõna- ja arvamusevabadusest/ 3. aprill 2019, 20:29
Valeväidete analüüs ja elementaarne poliitikine arutlus on keelatud ning kohemaid modereeritav. Sest teatavatele mantrakorrutajatele peab jääma ju viimane sõna.
a
Autodisainer/ 3. aprill 2019, 12:50
Kõik Porsched hakkavad edaspidi kandma Junkersi embleemi.

m
muusikaline vahepala/ 3. aprill 2019, 12:46
https://youtu.be/ZsheH33_Nhw?t=34 https://www.youtube.com/watch?v=ZsheH33_Nhw
l
leo/ 3. aprill 2019, 12:13
Adolf Hitler oli taimetoitlane. Veganid, tundke häbi ja lõpetage juurikate järamine
F
A/ 3. aprill 2019, 12:30
Firma ' Hugo Boss ' disainis natsidele sõjaväevormid . Veganid ,tundke häbi ja lõpetage selle firma toodete tarbimine
m
Melomaan/ 3. aprill 2019, 12:45
Ärge unustage, kelle lemmikhelilooja oli Richard Wagner

m
Mis mõttes taustaga ..../ 3. aprill 2019, 11:39
See, et isa oli Saksa sõjaväes. Me võtilesime valel poolel, aga õige vaenlase vastu. Alfons Rebane
t
ta oli/ 3. aprill 2019, 17:30
soome poiss kui täpsustada.
n
Napoleon läheneb Pariisile/ 3. aprill 2019, 11:38
ja targemad tsurad on aru saanud ,et EKRE -ga ei tasu jamada - Ekspressis ka esimene teos ,kus üks pankur kiidab EKRE-t
h
Huvitav ,huvitav !/ 3. aprill 2019, 11:20
Rammsteini ' Deutschland ' ikka üleval ,aga meie 'Jään ustavaks ' ja Ylelahe laul ' maha võetud nagu niuhti ! ... nojah ... Deutschland ,Deutscland über alles ,pool on läinud ,pool on alles !
k
Kaalepist/ 3. aprill 2019, 11:10
"...mis seadis kahtluse alla Holokausti"---No kuulge, sellist asja on nett täis! Ärge minge üle võlli, öeldakse iga asja kohta. No mis teha, kui natuke läheb, aga üldiselt ainult muu maailma lödipükslusega ka kaasa trampida ei tahaks!
r
RAA/ 3. aprill 2019, 11:03
Las need sotsid tänitavad!!!!

s
SM. Kl. 10:19 Kuidas see üheselt "hindamine" kõlab?/ 3. aprill 2019, 10:58
Paraku ei ole seda nn. ühest hindmist Adolfi suhtes, meenutajad-pooldajad jäävad juba ühe inimese piires nii ja naa arvamuse juurde. Mõned aastad tagasi meenutasid Freiburgi eakad elanikud oma esivanemate kogemusi.
a
A/ 3. aprill 2019, 11:14
Aee ,kirjatsurad -Kas Aadu tegi ka midagi positiivset ?
a
A/ täna, 11:14-le/ 3. aprill 2019, 11:22
TEGI KÜLL. TA OLI ÜSNA HEA KUNSTNIK, AGA KA SELLEST EI TOHI SÕNAKESTKI POETADA!
v
Veelkord 11:14-le -> Aee Õpi ja uuri sakslaste ajalugi Aadu ajast/ 3. aprill 2019, 13:56
Jah, toonastele sakslastele tegi ka midagi positiivset ja tegijateks olid veel mitmed kambajõmmid.
a
Aiku/ 3. aprill 2019, 10:55
Kle ÕL, kas tõesti juba ei aita sellest mustamisest?
a
A/ 3. aprill 2019, 11:02
Õhtulehele Rammstein ' Deutschland ' silme vahele ja edu 'natsijahil ' !
j
JJ/ 3. aprill 2019, 10:48
Mina sain ka natsisüüdistuse aastaid tagasi delfis ja disklafi, sest julgesin kirjutada tsitaate "suure isa", EL ühe asutaja "Praktischer Idealismus" originaali, mitte praegu kättesaadava suuresti ilustatud "ümberjutustust". Kõik, mis toimunud eelmisel sajandil ja ka praegu, on aastatuhande unistuse realiseerimine, saavutamaks eliidi vahetust ja alamateks tumedanahaline rahvas nagu vaaraode aegses Egiptuses ja kel sama töökus nagu sakslastel. Kõik see praegune rahvaste ja sotsiaalsete gruppide vahelise vaenulikkuse õhutamise põhjus - masse, kel puudub üksmeel, on kergemini manipuleerida.
j
JJ/ 3. aprill 2019, 13:40
Vastan, et mina tean küll selle sõna tegelikku tähendust, aga olen ka kursis sellega, et juba aastaid on muudetud mõisted rahvuslus, rahvus, rahvusriik tabuks ja kas mitte Macron ei öelnud, et Euroopas on tõusmas rahvusluse (natsionalistlik) "pidalitõbi". Kalergi oma üllitises 1925.a. kirjutas Venemaal toimunut kui "eelproovi", järgmine siis Saksamaal, nüüd siis EL-is, aga kuramuse rahvuslus pillub kaikaid kodaratesse. Ainult karta, et juba praegu, küll suurenev, vastuhakk ei ole suuteline peatama toimuvat.
v
3. aprill 2019, 10:48
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
õ
Õhtuleht/ 3. aprill 2019, 10:56
ei modereerigi siin asotsiaaliks nimetamist- Mina ei saa lõikugi Postimehest kirjutada.
v
vähh-st/ 3. aprill 2019, 11:25
Kas kolmandik meie kodanike "moslemi silmavärviga" inimestest ei peaks nüüd ühise avalduse tegema?
s
sõimusõna, milletegelikku tähendust selle kasutajad sageli ise ei teagi./ 3. aprill 2019, 10:45
Kellegi Natsiks nimetamine on paljude arvates lõplik pauk. Et enam kõvemini öelda ei saagi. Tegelikult on "nats" lihtsalt vulgaarne lühend sõnast natsionalism - rahvuslus. Natsioon - rahvus. Rahvuslus on olnud iseenesest progressiivne nähtus. Rahvuslased olid ka Lydia Koidula ja Karl Robert Jakobson. Ja just rahvuse ning rahvusriigi tunne. viis koolipoisid 1918-19 aastal vabadussõtta. Kui Hitlei režiimi inimvihkajalikkusest rääkida, unustatakse millegipärast, et tegu oli SOTSIALISTIDEGA. Sest tema partei ametlik nimetus, NSDAP tähendab tõlkes Saksa rahvuslikku sotsialistlikku töölisparteid.
a
ajaloo huviline/ 3. aprill 2019, 11:19
Huvitav, et kui kirjutasin väikese ülevaate ühest teisest ja sama verisest sotsiaaldemokraatlikust töölisparteist VSD(Bolševike)P-st. Siis see modereeriti otsemaid.
ä
Ära häma/ 3. aprill 2019, 22:30
Ei, "nats" ei ole "natsionalismi" lühend, vaid on vähemalt 80 aastat olnud "natsionaalsotsialismi" lühend. Koidula ja Jakobson polnud natsid. Ära ole rõve. Ja ära situ Eesti ajaloo ja kultuuri peale niimoodi.
k
Kes aru ei taha saada, see mängibki l0lli!/ 4. aprill 2019, 10:32
Kes on Koidulat või Jakobsoi kunagi natsideks nimetanud? Loe ikka veelkord läbi ja võta prillid appi. Nemad olid ju RAHVUSLASED! Must-valgel kirjas! Või tahad sa nende rahvuslust eitada? Neid multkultilasteks kuulutada?
a
Algne kommenteerija väitis, et "nats" on rahvuslase lühend. Kogu loogika on seal kirjas. / 4. aprill 2019, 10:49

e
EKRE valija/ 3. aprill 2019, 10:45
Käed eemale tulevasest kultuuriministrist.
j
jälgija / 3. aprill 2019, 10:43
Kui too pole vihakiri ja inimese alandamine, siis mis see on??Seda kontekstist väljarebimist ja süüdistatava kommentaare avaldamata olemegi jõudnud vaenulikku suhtumisega üksteisesse.
p
piisab fotost/ 3. aprill 2019, 12:17
Artikli juures oli pilt "Onu Zuroffiga", kus nooruk eaka härrasmehe selja taga omaenda nina suurust ja kõverust mõõdab. Täitsa huvitav, kuidas on "Akadeemia" esimese toimetaja poeg sellisele tasemele sattunud?
a
Andres/ 4. aprill 2019, 03:53
Zuroff oligi ebameeldiv tüüp.
v
vererõhk tõuseb./ 3. aprill 2019, 10:41
Hommikul saab küsimused ja pealelõunaks saab paar rida vastuseid valmis. Oli ikka suur mõttetöö. Seletab, et käis ja lihvis teise endasuguse tekste.... Ma ei ütle selle kohta muud, kui, et et ellujäänud abordijäänused võitlevad abortide vastu. Nii rõve on see värk.
j
Juurika Jorss/ 3. aprill 2019, 10:41
Kõik uus on hästi ära unustatud vana. 50 a. tagasi võis selliseid artikleid tihti lugeda RH, NH:,Edasi jm. lehtedest. Siis tunnustati neid kui "tulihingelise kommunisti leegitsev sõnavõtt kompromissitus võitluses rahvusvahelise imperialismi kuritegelike sepitsuste vastu".
a
Asjalik mees/ 3. aprill 2019, 10:39
Tunneb ajalugu ja elu. Oskab eristada konksninade bluffi ajaloolisest tõest. Igatahes kordades targem ja asjalikum, kui näiteks rumalavõitu Kaja.
a
Ah soo/ 3. aprill 2019, 10:37
Millal ometi lõpeb inimeste laimamine ja nende eludes urgitsemine.
s
soosoo/ 3. aprill 2019, 11:37
See soovitus eelkõige ekretiinidele- jätke vabad inimesed rahule. ruuben lugegu oma roosikrantsi kus tahab, aga mitte vabaduse risti jalamil.
a
Arutlen/ 3. aprill 2019, 10:36
Kahju on inimestest, kes ammulisui usuvad ekrelaste valesid ja kelle abil on nad valitsusse trügimas.
a
appi.../ 3. aprill 2019, 10:42
Aga reformi valesi, vargusi on sulle vastuvõetavd või?????
t
Tahaks teada/ 3. aprill 2019, 10:46
Oota! Aga reformi valesi, vargusi on sulle vastuvõetavd või? Kuulge!, juba kaks aastat on troonil Keskerakond ja reffidest on valitsus puhtaks tehtud ja mitte ühtegi kriminaaltoimikut Reformierakonna varguste kohta?! Kuidas, siis nii?? Kas neid vargusi lihtsalt pole olnud või on lihtsameelseid toidetud libajuttudega reformierakonna vargustest lihtsalt konksu otsa võetud, et hääli saada??

v
Võrreldes zimarjevitega on Ruuben lihtsalt väike pahategija../ 3. aprill 2019, 10:29
Suured kahjurid ronivad homme Toompeale valitsema.. Häbi,häbi on isegi sellistest ,kes avalike kahjuritega on nõus kampa lööma... Öööök
3. aprill 2019, 10:23
Praegu kaevatakse kindlasti ka kõigi teiste rah vuslaste minevikus. Kutsus poli truk Re bane juba üles kõiki peensusi välja uurima. Nüüd peavad rahvuslased samuti kõigi puna oravate ja sot side elulugusid ja tegusid uurima ja avalikustama. Vastasel korral saavad nad jällegi ainult irvitada ja soppa loopida.
a
aborigeen/ 3. aprill 2019, 10:54
Kui mitme põlvkonna minu esivanemate haudadest tuleb lahti kaevata enne kui minul ja minu järeltulijatel tekib siin maal eluõigus ilma natsisti sildita laubal?
t
tere/ 3. aprill 2019, 10:19
Rahu, ainult rahu. Olgem sallivamad ja teeme parem ettepaneku, et noor inimene teeks saate “Müstiline Saksamaa”, mitte nii pikalt nagu Müstiline Venemaa, aga kindlasti kõiki hariv ja paanikat rahustav kogemus oleks kõigile. Keegi ei arva, et Müstilise Venemaa autor, kes on riigi ajaloost huvitatud, on ise nende kõikide kuritegudega nõus, mida seal on korda saadetud. Olgem sallivamad!
m
Müstilised / 3. aprill 2019, 11:30
Näiteks tahaks kuulda ka müstiline rootsi , soome, norra, veel müstiline Inglismaa, Hispaania, Prantsusmaa, kõik nad on ju väga müstilised , miks peaks siis ainult Venemaast huvitatud olema, kui me ju ei ole sellest maast huvitatud.
3. aprill 2019, 10:19
See poiss on keti n õrgeim lüli! Seepärast l illa me edia teda nii ägedalt peedistabki. Aga sellega kõik veel ei piirne. Juba otsitakse tema pisip atte, tema lähisugulaste tegusid jne. Midagi peab ju külge p ookima!
j
3. aprill 2019, 10:19
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
j
jah/ täna, 10:19-le/ 3. aprill 2019, 11:27
Kuule, vähh, sa arvad, et jäi su pläust lugemata ja muudkui korrutad oma jama,solvates väga paljusid?
r
Rahvuslane/ 3. aprill 2019, 12:03
Erinevalt Kosmopolitaanidest eksiteerib inimestel ka pärimis liin ehk siis perekonna ajalugu. Kosmpolitaanid sellist asja ei mõista nemad on juhuslikke suhete vili kellel pole esivanemaid. Kaalepil aga on igati normaalne eestlasele kohased eestlastest esivanemad.

1
1arvaja/ 3. aprill 2019, 10:11
Soperdis, mitte objektiivne lugu. Jõudu Kaalepile. Las multikultid vinguvad.
k
kolla/ 3. aprill 2019, 09:58
Kommunism on ka kuridegelik organisatsioon aga ometigi istub neid punase taustaga tegelasi parlamendis oi kui palju.
i
Istuvad ja mitte ainult parlamendis./ 3. aprill 2019, 10:16
Kommunismile ja Hitlerile on hinnang justkui antud, aga kõik ei olnudki kurjajuured, olid ka kaasajooksikud, parema elu otsijad. Hitlerit hinnatakse Saksa LV tänini kaksipidu - meil on ju samasugune arvamus "omadest". Ega sellest ei pääse veel paar põlvkonda, sest järeltulevad põlvkonnad eisuuda kohe unustad. Inglismaal toimus nö. puhtuse saavutamine 6-7 põlvkonda! Praegused sõnad ühe või teise kohta on lihtsalt tühjad sõnakõlksud ja jõuetud!
u
uku/ 3. aprill 2019, 10:19
Hitlerit hinnatakse Saksamaa ainult üheselt. Ära aja pada.
t
to kolla/ 3. aprill 2019, 10:22
Võitle siis kommunistide vastu, mitte ära soga.
k
KOMMU/ 3. aprill 2019, 09:56
KIIDAN TAEVANI 17a valitsenud RAHVA viie rikkama hulka viinud SIIMU&ANSIPIT
j
Jõudsingi ära oodata!/ 3. aprill 2019, 09:52
Kuidagi kummaline oli täna lehte lugeda, ei olegi esinumbriteks EKRE ega loodava koalitsiooni iseloomustavaid artikleid. Ka Reikopi intervjuu oli eile Ringvaates vaoshoitud ja viisakas. Mõtlesin, kas tõesti on poliitiline "orkaan" lõppenud ? Aga võta näpust, üks ikkagi leiti üles ja häbi häbi EKRE-le. Küsimus ajakirjanikele, kas selliseid üksikuid on ainult EKRE ridadest välja noppida? Ja usun siiralt, et ajakirjandus pole ometi kallutatud.Jõudu tööle!
a
AGA/ 3. aprill 2019, 09:50
vaikus OLI 17a tuliingeliste KOMMUDE suhtes ansipi+siimu Eesti kõige suuremate PEETI-KÄKKI KEERAJATEST
m
mis sel/ 3. aprill 2019, 09:47
t
to/ 3. aprill 2019, 10:14
r
roobert2/ 3. aprill 2019, 09:43

u
Uskumatu, et ajakinrajdus nii teeb./ 3. aprill 2019, 09:39
Saksamaal peaks elama veel kümneid tuhandeid, kes Aadule hingest kaasa elasid ja truudust vandusid, samuti on ilmselge, et sealpool on elus ka päris tegelaste järeltulijad siin mingit poissi hakata näidendi pärast taga kiusama on sama, kui Kuperjanovi haua juures käinud üliõpilasi hakati Nõuka ajal ülikoolist välja viskama. Uskumatu, kui sarnane on tänapäev kolme aastakümne taguse ajaga.
e
ettepanek/ 3. aprill 2019, 09:36
anna kohtusse ega muudmoodi õiglust jalule ei sea.
m
Mikk salule/ 3. aprill 2019, 09:36
Hiljuti lugesin venekeelset artiklit,seal öeldi - juudid on teinud nii palju halba,et neil pole mingit õigust midagi nõuda ja lärmata.nad tapsid kümneid miljoneid venelasi,nad tapavad tuhandeid palestiina lapsi.mikk salu naudib seda kõike.
e
ehh/ 3. aprill 2019, 10:01
m
3. aprill 2019, 09:23
t
to 9.23/ 3. aprill 2019, 10:02
e
ekre/ 3. aprill 2019, 10:02
kultuur- või haridusminister

n
nonii/ 3. aprill 2019, 09:22
ja niimoodi saabki natsist armas inime ja rassismist uhkuseasi, sest vastupidised on rahva hä.vitamisega nõus ja kaabud on ka kevade suurmood
p
pragmaatik/ 3. aprill 2019, 09:56
olen uhkusega ennem rassist kui rumal tolerast.
e
Et/ 3. aprill 2019, 10:39
Moed ikka vahelduvad ja lihtsad jooksevad nendega kaasa. Osad püüavad ka oma lihtsuses elamist õigustada.
k
Kaalep saab jälle populaarsust juurde/ 3. aprill 2019, 09:21
Aga kuhu jääb / erinevus rikastab / !? Me peame olema /sallivad/ !? KÕIGI EESTI ju toimub ! :) Kaalep ongi see kõigi :) Oleme multikulti liberaalsed.
t
3. aprill 2019, 09:27
Te olete ikka demagoog kuuis, troll.
a
Aeg loos/ 3. aprill 2019, 09:16
Arvan et isikud ,kelle teadmised 2. MS st piirduvad ainult kooli ajaloo öpikuga , ei tohiks selliste kompleksete ajalooseikade teemal söna vötta . Kahtlemata on noormees antud teemal väga palju lugenud . Kahjuks aga peab need peavoolu joonest kalduvad teadmised tänapäeval endale hoidma . Ajalugu ei ole must - valge . Soovitan ka hr Salul ennem aastaid studeerida antud teemal. Ajaloohuvi ei tähenda seda ,et keegi antud perioodi ideid fännab . Väga primitiivne ajakiirjaniku seisukoht.
t
Te vist pole lugenud noorsootöö seadust/ 3. aprill 2019, 09:03
Alla 27-28. Aastasele sildi kleepimine peaks olema noorsootöö seadusega vastuolus, muuses EL pööratakse väga suurt tähelepanu noorsoo edendamisle ja òigustele. Yhiskondlikus transpordiski kehtivad teatud privileegid ja see pole ilmaasjata. Inimese aju teatavasti areneb kuni 30. Sama palju natsid olid need 18.aastased, kes saksa sõduriks viidi.
t
Tom/ 3. aprill 2019, 09:00
Teades kes ja mis on Eesti Ekspressi suuromanik siis on kõik selge.

t
3. aprill 2019, 08:59
Teate pasavoolumeedia.Mul on täiesti ükskõik mida te siin kokku soperdate.
e
3. aprill 2019, 09:25
Ei ole sul midagi 1 kõik. Kui oleks, oleksid objrktiivis ja telegrammis, aga mitte siin.
e
Eesti meedia-......kollase solgitoru naerukoht/ 3. aprill 2019, 08:59
Ohseda nalja....ei ei teadnudki, et see kollane-punane leheräbalake veel hingitseb. Eesti meedia oma nn."ajakirjanikukestega" vajub ikka üha rohkem põhjamudasse. Palju selliste artiklite vorpijatel ka haridust võiks olla....kollaste leheräbalate jaoks paistab piisavat
l
3. aprill 2019, 09:26
Loe ja kommenteeri oma objektiivi, milleks sulle õhtuleht!
t
Tuleb tuttav ette/ 3. aprill 2019, 08:54
Kui Jaak Madison esimest korda riigikokku pääses, siis hakkas kogu pasavoolumeedia, eesotsas Ekspressiga, teda tümitama. Midagi pole muutunud, Eestit ja eestlasi vihkavad müüdavad ajakirjanikud tegutsevad edasi.
ä
Äge sildistamine/ 3. aprill 2019, 08:47
Huvitav, mis elund Hansul ukse vahel on, et ta peab neid kaldus tellimustöid vastuvaidlematult avaldama? Veel 15a tagasi oli Ekspress oluliselt neutraalsem. Täna esindab sealne meelsus vaid kõige suuremat raha olemasolevatest. Oleks Bonnieri auhinda väärt lugu sellest, et kuhu kaob ajakirjanduse neutraalsus. Aga sellist lugu paraku ka ei tule, sest ega sealnegi kapitalgi mujalt pärine.
r
Rahva- ja lastekaitseline algatus/ 3. aprill 2019, 08:47
Suures eurointegratsioonituhinas on Eestiski kriminaliseeritud ainult tüdrukute suguelundite sandistamine aga kahe silma vahele on jäänud kõvera taskunoa ja kõvera ninaga onklid, kes kodustes tingimustes sugulaste heakskiitva mõmina saatel poisslapsi veristavad. Lastekaitse ei sekku, sotsiaaltöötajad ei torma lapsi varjupaika viima, politsei ei algata menetlust verise rituaali ja kehavigastuse tekitamise uurimiseks... Miks Zuroff otsib sõjakurjategijaid vaid rahvuspõhiselt, st. üht rahvust välistades, samal ajal kui "võitjate" poolel sõdinute üle on "Nürnberg" alles pidamata?
a
3. aprill 2019, 08:44
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
t
Tule mõistusele/ 3. aprill 2019, 09:25
Saksa armee tappis II MS ajal tsiviilelanikkonda 8 (loe "kaheksa") korda rohkem, kui oli Saksa armee ja tema liitlaste kaotused kokku. Tänu Stalinile ei rüga sa praegu kusagil Ukraina territooriumil sakslase piitsa all.
k
Kle Tule mõistusele/ 3. aprill 2019, 09:33
Mine räägi seda jama sõda näinutele, küüditatutele, põgenikele. Kui Nl/liitlas sõdur tallu astus, siis ta röövis. Kui Saksa sõdur siis ta ostis toidumoona.
t
to tule mõistusele/ 3. aprill 2019, 10:10
Gulagist oled midagi kuulnud??
s
Siiri/ 3. aprill 2019, 08:43
Riigikogus ongi Ruuben Kaalepi ja Jaak Madisoni koht.Isiklikult olen kohutavalt rahul.
s
3. aprill 2019, 08:39
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
m
3. aprill 2019, 09:28
Minu meelest meenutab ta ühte teist meest, ke paar päeva tagasi pruunis riietuses esikaanel figureeris.

n
Njahh/ 3. aprill 2019, 08:34
Kas erinevused ei rikasta Riigikogu?
m
Minu Eesti/ 3. aprill 2019, 08:33
Hallooo,tolerastid,olgem nüüd ikkagi sallivamad!Erinevus pidi ju rikastama!
n
No/ 3. aprill 2019, 08:33
Peale küüditamisi ja 50 a. okupatsiooni, 2. ms. liitlaste poolt, pole mõtet Eestlastele mingeid natsikolle maalida. Natsidest kordades jubedam olid liitlased, miski ei õigusta nende poolt Eesti suhtes läbiviidud genotsiidi !!!
a
Aitab alandamisest/ 3. aprill 2019, 08:33
Armsa ja hea ja targa Ain Kaalepi poeg on ka tark ja veidi nooruse tormakust täis,aga teda laimata küll ei tohi.
p
3. aprill 2019, 08:29
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
k
Kas/ 3. aprill 2019, 08:48
See on ülemrahva seisukoht?
s
selge see, kui/ 3. aprill 2019, 08:20
ajalehel hakkab viletsasti minema siis on kõik hea, kasvõi vana sügavalt humanitaaride suguvõsa laimamine.
a
Aga Ruben hakkab kuus teenima 4000 .Ma kujutan ette kui vihale see tagakiusajad ajab./ 3. aprill 2019, 08:17
1
123/ 3. aprill 2019, 08:26
seda raha varastab ta maksumaksja rahakotist, mingu parem päris tööle

k
Kallis Õhtuleht/ 3. aprill 2019, 08:17
Võrdsuse huvidas ! Kas saaks nüüd kõigi meie 101 eelmise ja uue riigikogu koosseisu inimeste kohta sama täpselt teada nende võimalikest eelnevatest noorusaja tegemistest. Näteks Marina Kaljurand huvitaks. Ja endised meie armsad NLKP liikmed - Ansip, Nestor jt. ?
s
siiski/ 3. aprill 2019, 08:21
eesti ekspressi üllitis.
v
vaata ja naera/ 3. aprill 2019, 08:25
Mis see Nestor sind enam huvitab ? ta kadus RK-st ja ka Tallinna elanike nimekirjast , nüüd hoopis Hiiumaa elanike nimekirjas , vat nii tähtis oli see RKhaamriga vehkimine ,et isegi ei taha enam tallinnalane olla !? :D
t
Tõepoolest/ 3. aprill 2019, 09:48
Mis näidendites nad keska ajal mängisid, aga ülikoolis? Kuidas on lood NLKP taustaga ja KGB-ga. Huvitav kas äkki keegi hoopis tegeles nõukogude vastase propagandaga ja ülistas natse?
l
Lisaks rehvi veteran molekul-Lang. teada on et korraldas lausa piduliku vastuvõtu SS ohve vormis./ 3. aprill 2019, 11:02
Küll aga urgitseks ja laimaks.
ü
Ein Volk, ein Reich, ein Führe edasiarendus/ 3. aprill 2019, 08:10
üks riik üks multikulti üks kaja kallas seda siin nüüd kiidetakse igal moel ja varjatud viisil
k
Kommu/ 3. aprill 2019, 07:57
Erinevus rikastab, öeldakse ju
p
3. aprill 2019, 07:55
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
m
Mel/ 3. aprill 2019, 11:33
Varaste ja piidrite agoonia.
e
3. aprill 2019, 07:50
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
s
soovitan mitte/ 3. aprill 2019, 08:22
ajalehe usku olla, kus kasum kukub kolinal ja mida kõike selle tõstmiseks ette ei võeta.

TOIMETAJA

+372 5199 3733
online@ohtuleht.ee

TELLIMINE JA KOJUKANNE

+372 666 2233
tellimine@ohtulehtkirjastus.ee

REKLAAM JA KUULUTUSED

+372 614 4100
reklaam@ohtulehtkirjastus.ee