ERRi uudisportaal kirjutab, et see ahistav tingimus on pannud majutuse pakkujad sundolukorda, kus nad peavad Booking.com'i kaudu kliente leidma ja kuni 20 protsenti käibest vahendajale maksma. Öömaja pakkujate jaoks oleks tulusam, kui kliendid broneeringud otse teenusepakkuja kodulehel teeksid, kuid sageli seda ei juhtu, sest Booking.com maksab igal aastal Google'ile miljoneid dollareid turundusraha, et olla otsingumootoris alati esimene vaste ja teenusepakkuja enda leht jääb alles teiseks või kolmandaks.
Eesti hotellide ja restoranide liit (EHRL) on juba paar aastat teinud Eesti majutajate seas kampaaniat, et nende oma kodulehe kaudu võiks hind olla tarbija jaoks soodsaim ning Eesti ettevõtted on nende üleskutsega üha julgemalt kaasa läinud. EHRLi juhatuse liige, Tartus mitut hotelli pidav Verni Loodmaa möönis, et see läheb küll Booking.com'i tingimustega vastuollu, kuid peab seda siiski õigeks.
Kommentaarid (1)