Eesti uudised

Täiendatud kell 13.51!

GALERII | Vaata, mis toimus Tallinnas ja Tartus peetud meeleavaldustel!

Ohtuleht.ee, 31. märts 2019, 12:12

372 KOMMENTAARI

j
Juhan/ 1. aprill 2019, 19:49
Kamp räuskajaid tänavatel, kes selle karja jalutuskäigu kinni maksab.
m
Mina ei ole/täna,13:08-le/ 1. aprill 2019, 15:45
Ehk see l.a.m.b.a mentaliteet ja a.j.u.p.e.s.u pärineb kirikust,et kui inimene ei suuda enam oma ajudega mõelda ja teeb seda mida kästakse.Sellega saab o.r.j.a ohjes hoida.
m
Mina ei ole/täna,13:08-le/ 1. aprill 2019, 15:27
Minul on täpselt sama kogemus.Tuttavad,keda ma tunnen lapsest saati ja kes elavad täna äärmises vaesuses ja on ilma hammasteta,sest pensionist ei ela ära ja käivad veel tööl,mõnel veel Siberi tragöödia seljataga,aga, kui hakkan EKRE-st midagi rääkima,siis pistetakse hüsteeriliselt röökima,et ei,ei jne.Ega need inimesed oma valikuid põhjendada ei oska aga nad teavad,et EKRE on paha,paha. Poleks iial uskunud,et a.r.e.n.e.m.a.t.u.i.d inimesi on nii palju.
j
Ju-huu/ 1. aprill 2019, 15:26
Vaarikul pole enam muud teha, pildil tahaks veel olla!
p
parteitu/ 1. aprill 2019, 15:10
Rumal ja mõttetu meeleavaldus.
j
Juula/ 1. aprill 2019, 15:01
Mis seal ikka tpimus. Hampelmanid vehkisid. Ei huvita inimesed, kes oma nomast kaugemale ei näe. Ega kupjad arvavad ikka et nemad on kõik. Ei ole. Teadagi. Üole nad midsgi peale röökimise osanud. Tööd ei voitsinud nad iial teha. Ainult tublide kallal kraaku. Eks härra sai ka aru kes nad õieti on. Kraaksugu edasi
m
Mina ei ole/ 1. aprill 2019, 13:08
videost nähtud, ega mõne vastalisega koos olles, veel saanud neilt adekvaatset vastust ega tõestust, miks nad meelt avaldavad ja vastaseid artikleid kirjutavad. On vastatud, et "vot EKRE on ju selline"! Aga kui küsin, milline, mis tal viga on, tuleb vastus, "noh, ta ju on selline". Ja siiamaani ei saa aru, milline siis EKRE on? Näiteks, mille poolest erineks "selline" Reformierakond? Või kui küsiks: "Milline "selline" näiteks sa ise oled"? No ei saa neilt mingit vastust.
o
on/ 1. aprill 2019, 12:59
Sellest kisast pole kasu,lõpetage selline narri mäng.Kisa ei millestki.

t
Tiit/ 1. aprill 2019, 12:54
Need kisajad soovivad tumedat vikerkaarelippudega Eestit.
2
22:22/ Õppind vää/ 1. aprill 2019, 12:33
n
No / 01:43Öösel kommenteerija/ 1. aprill 2019, 12:26
koondportree oli kõike muud , kui meeldiv seal tänaval. Kaljulaidi ja Toomi kloonid koos sots -reformlastest päkapikkudega.Nii vähe,et häbi vaadata.
h
helle / 09:00/ 1. aprill 2019, 12:19
Oh, ei aja siin enam miski närvi, kui maa ikka on lapik, siis nii ongi teil? Arvake mida tahate, maailm ei tiirle ümber imelike arvamuste ja päike paistab ka kõigile ühtemoodi. Madison oleks pidanud Tarandit tegema aga ei olnud nii mats.
o
Olge ikka mõnusad!/ 1. aprill 2019, 11:11
Võite üsna kindlad olla, et märkimisväärne osa nendest, kes ei valinud ei EKRET ega Keskerakonda, vaid omadel põhjustel Reformi vm, ei ole enda põhimõtetes nõus ei massiimmigratsiooni ega LBGD lauspropagandaga. Elage ja olge ja laske teistel ka elada. Kogu Eesti ei ole vaid Loomelinnak, muusikafestivalid, tänavatoidufestivalid, moešõud ja geiparaadid.
t
TIIT/ 1. aprill 2019, 11:07
ei jõua kohe UUESTIÄRA OODATA 17a LOLLITANUD RIIKI JUBA VALITSENUD OOORAVAID!!!!!
k
Kui/ 1. aprill 2019, 10:59
palju meeleavaldajatest käis valimas, tahan teada? Valimistel said oma sõna öelda ju.
e
eit/ 1. aprill 2019, 10:50
Kari manipuleeritavaid tegelasi.

o
oi-oi/ 1. aprill 2019, 10:41
Kas rumaluke mees tunneb ennast kehvasti, et naised temast üle on, kangesti tahaks kõva mees olla aga kuidagi ei küündi?
t
Tom/ 1. aprill 2019, 10:40
Tohoh? Olen PhD ja rahvusülikooli prof ja EKRE valija. Miks? Sellepärast, et räägitakse asjadest nii nagu need on, ilma punaroosa ninnu-nännutamiseta. Go EKRE!!
o
Olgu vait ja kasvatagu valgeid lapsi/ 1. aprill 2019, 10:20
Naine olgu vait ja mingu kööki ja kasvatagu lapsi! Mis ta seal autoga kraavis passib?
r
rahulik/ 1. aprill 2019, 10:13
Miks küll reform ikka ja jälle kütab üles ja hirmutab lihtsaid inimesi? Me pole veel näinud läbirääkimise tulemusi
r
Reet/ 1. aprill 2019, 10:05
https://www.ohtuleht.ee/..../olga-lauristin-minu-ideaal-on-kommunismus- Sotsid tõid Eestisse k-ü-ü-d-i-t-a-m-i-s-e ja t-a-p-m-i-s-e Sotside meelest on rahvusriiklus ebainimlik düstoopia.
l
1. aprill 2019, 09:58
lillad,kommunistid ja paar n€€grit ka takkaotsa,paarsada inimest siis.väga suur osa eesti rahvast ikka,irw.
v
valija/ 1. aprill 2019, 09:35
k
Kui päike tõusis.../ 1. aprill 2019, 09:34
...oli #kõigilollidemaal tööpäev juba alanud.

a
ajalugu kordub/ 1. aprill 2019, 09:34
P-o-o-l-e-m-e-e-l-s-e-d aktivistid tuleks hoida kinnises asutuses aga nagu näha , esindavad v-a-i-m-u-h-a-i-g-e-d meeleavaldusel, sotside ja refi erakonda.Masendav! 06.09.1940 r-ä-u-s-k-a-s Johannes Lauristin,Juliana Tellmann ja teised nende taolised Moskvas,s-õ-i-m-a-t-e-s Eesti Vabariiki ja nõudes,et Eesti võetaks vastu Stalinlikku p-õ-r-g-u-s-s-e. Olga Lauristin h-ä-v-i-t-a-s raamatuid.
w
Www/ 1. aprill 2019, 09:12
Käputäis matse kohale tulnud
n
nunu/ 1. aprill 2019, 09:08
See oligi siis Kaka alternatiivne plaan millega väärata võimuliitu.
h
helle / 1. aprill 2019, 09:00
teile käib väga närvitele kui teistel on eriarvamused mis see madison seal otsis vaadake mis kitsekarjane jõhvis teeb
g
G/ 1. aprill 2019, 08:44
Pendliga ära tinistatud massid :D
n
Need, kes protesteerivad/ 1. aprill 2019, 08:43
protesteerivad EKRE vastu, astuvad 100 000 inimese vastu, kes hääletasid nende poolt!
v
Vaadake/ 1. aprill 2019, 08:42
j
1. aprill 2019, 08:37

p
Pauka/ 1. aprill 2019, 08:34
Nii palju naiivitare kokku aetud.....
s
Soomlane-matkates eestisse ja Saaremaale/ 1. aprill 2019, 08:33
nautime olukorda kus ei nae pagulast-uskomatolt vaba tundemus.
k
Kahju/ 1. aprill 2019, 08:21
Mul on sellest lapsest kahju, kellel oli käes plakat “mulle ei meeldi kurjad onud” Mulle ka ei meeldi, aga tundub, et sinu emme ja issi tahavad kurje musti onusid meie tänavatele.
m
Mari/ 1. aprill 2019, 08:19
Vastik on kuulata koikidest uudistest iga päev valesid.Kas ei peaks ajakirjandus jääma erapoolikuks.Mis pagana riik see ometi on.Kas ykskord aru ei saada,et suurem osa rahvast on kolmikliidu poolt.Ärge naeruvääristage kaabut kandvaid mehi,see hoopis näitab meeste soliidsust,peale selle kandis ka väga austatud meie oige president Lennart Meri kaabut.Austatud president oli samuti Arnold Ryytel. Ylejäänud kahe kohta seda öelda ei saa.
1
15.58/ 1. aprill 2019, 08:17
Kas sinu arvates oli kogu rahvastik valijad?
m
Muretu/ 1. aprill 2019, 08:15
Sadakond inimest Vabaduse väljakul ja paarkümmend Tartus. Õhtustes uudistes liialdati osavõtjate arvu 800-900-ni. Suurusehullustus. Videos on näha, vikerkaarevärvilised, mustad ja valged, sekka mõni roheline, ülejäänud muidu uudistajad.
p
poleoluline/ 1. aprill 2019, 08:12
paistab et teie poolehoidjaid on tösiselt kahanev,milles asi kas inimesed on hakanud aru saama milles teema on??
m
Maakas/ 1. aprill 2019, 07:53
Need nn. "Kõigi eesti " toetajad ei ole eestlased.

i
Inetu lugu/ 1. aprill 2019, 07:52
LGBT ja muud värvilised tõmbavad käima teema, kus hakatakse enamusi kaitsma. Nagu öeldakse, kui tahetakse vastureaktsiooni, siis see ka saadaks. Hetkel küll on olnud üleskutse mitte tänavatele tulla.
m
Maakas/ 1. aprill 2019, 07:49
to toetan.. Su lühikeses lauses on vàhemalt 7 õigekirjaviga? Ja àra tule ütlema et sa pole eestlane. Eestis elades tuleb eelkõige eesti keel selgeks õppida.
m
Maakas/ 1. aprill 2019, 07:45
Eesti keele tunnis pole sa tundigi kàinud.
u
Uudo/ 1. aprill 2019, 07:36
Rahvas on kõik kolmikliidu poolt, sest ainult nemad kannavad meie eest hoolt.
m
Maakas/ 1. aprill 2019, 07:30
Just. Kes need vàhemuslased on ja milleks nad erikohtlemist vajavad. Pugegu kappi tagasi kus ongi nende vàrviliste koht.
m
Maakas/ 1. aprill 2019, 07:22
See Susanna on ju vààrarenguga. Arvab et kõik peavad teda kummardama. Sellistele pole vaja raisata ei aega ega riigi raha.
t
Tiit/ 1. aprill 2019, 06:55
Teadke, ei muutu iial vastuvõetavateks rahvale jeesti dvesti, sotsid, refid ega rühmitused muud. Me oleme kõik KEI kolmikliidu poolt, sest ainult nemad kannavad me iga inimese eest hoolt.
r
RS/ 1. aprill 2019, 06:52
Kas sellised ongi siis Reformierakonna valijate tuumik?

a
1. aprill 2019, 06:50
Aga refi valijate koondportree avanes eile tänavatel.
s
1. aprill 2019, 06:39
see oli ehe näide Reformierakonna natside ja rassistide tänavarahutuste korraldamisest ja vaenu õhutamisest eestimaalaste vahel,surmaeelne agoonia reffidel
j
Ju seal/ 1. aprill 2019, 06:36
Nende seas enamuses on ka jeesti dvesti. Nad ju ka kaotasid need valimised ja hea, et reffe sõimatakse, nende selja taga toimetada. Reffid, sotsid, E200 - kõik on mestis.
j
Jaanus/ 1. aprill 2019, 02:14
Jälle modereerimisele. See proge ja moderaatorid on lausa haiglaselt paranoilised. Ja sellised on pandud kommentaare modereerima. milline suurepärane i d i o k r a a t l i k musternäidis.
j
Jaanus/ 1. aprill 2019, 02:12
Kogu see meeleavaldamise värk on üks paras jaburus. Teisest küljest vaadatuna on hea tuvastada kui palju on meil ajupestud inimesi. Enamus sellistest meeleavaldustest on kui pavlovi refleksi supernäited. lihased tõmblevad tegelikult teadmata, et said mingi pisikese elektrilöögi. Selliste meelevalduste järgi on vahva jälgida massidega manipuleerimise protsesse. Jõudu lihakarjale, varsti on karjalaske aeg ja te saate jälle suure õhinaga heinamaal arutult karglema hakata.
j
Jaanus/ 1. aprill 2019, 02:05
No näete nüüd, millise meelsusega on see moderaator. Kuna teema on aktuaalne, ja on oodata palju kriitikat, siis saadeti kommentaar kohe mudereerimisele. Hale värk, ja teie seletate meile et meil on justkui sõnavabadus olemas. Väidetavalt pidi mingi proge automaatselt kommentaare kontrollima. Selle järgi on hea paraleele tuua ka e-hääletamise küsimuses. Kõik sõltub sellest kes ja kuidas on need proged loodud ja seadistatud.
j
Jaanus/ 1. aprill 2019, 01:59
Mnjahh! See on lausa kohutav kui palju meil on ennast vihkavaid enesehävitajaid. Vaatasin ka neid teisi nn meeleavaldajaid. Noh sealt mujalt Euroopast. Tekkis küsimus, kui palju neile maksti, kuna mitte ükski küsitletav ei olnud võimeline konkreetselt ja loogiliselt argumenteeritult selgitama, et miks nad seal avalikult plakatidega vehklevad. Üks asi tundus loogiliselt seletatav olema, plakatiga vehiti selle pärast, et neile tundus miski vale olevat, aga mis täpselt, see osa ei olnud mitte kellegile päris selge. Aga niisama on ju kah vahva tänavatel meelt avaldada.
j
juga/ 1. aprill 2019, 01:19
Piltidelt on näha küll, millised eluh.. älvarid oma mugavuse pärast kardavad. Ikka väga vikerkaarene seltskond põhiliselt. Miks nad ometi aru ei saa, et keegi ei keela neil olla, aga lihtsalt ei soovi selleteemalist propakandat ja reklaami uusnormaalsuse nime all.

v
vaataja/ 1. aprill 2019, 01:06
boi koteerin neid näitlejaid,artiste kes nii rahva vastu lähevad ja ha_leodavat mängu mängivad! kelle huve te **** praegu porri tambite,on arvatavasti olnud teie tänuväärsem publik.Töökoht maakohas kus mõne linna tõusikuga võrreldes tänu selle "ladvikule" on juba aaaastaid makstud (alam)palka (400 eur!) Kus nii mõnigi täis söönud töö andja võtab mitu nah ka,pannakse igal hommikul töö le raadio et nii mõnegi ( maitsetu) päkapiku disko,kuid ikkagi oma - peale panna või kuulata kohati üle olevat,targutamist täis "linnast" tulevat hommikuprogrammi,seriaalid,ei vääri ka minu jaoks enam minutitki!
k
1. aprill 2019, 00:31
Kas need olid Kaja Kallase toetajad või.
h
head lugemist/ 1. aprill 2019, 00:04
euroopa olgu kõigile pruukida nagu sadamakõrtsi liha: https://www.europarl.europa.eu/sides/getDoc.do?pubRef=-%2F%2FEP%2F%2FTEXT+TA+P8-TA-2019-0239+0+DOC+XML+V0%2F%2FET&fbclid=IwAR0dNPX1DjvuJyWTZUeYST0o-gkdVaaMk87huVEKonyojzbk2ErME3U_z5c
K
./ 31. märts 2019, 23:21
Kui Helmed hoiatasid rahva tänavale tuleku eest, siis oli see kuritegu.Nüüd kutsutakse lausa võitlusele.Tänavatel on protesteeriad.See on demokraatia.
v
väga kurjad onud/ 31. märts 2019, 23:07
e
e. / 31. märts 2019, 23:06
Igaks juhuks lisan, et see on juhus, et sisseränne, mille komtrollimine on iga riigi kohus, ähvardab suures osas teatud ras.side ja rahvaste poolt.
w
ww/ 31. märts 2019, 23:06
Kas teatud osa rahvast näeb võimalust teostada jälle oma võimu nagu 1939...1941. aastal, kui abi tuli üle Narva silla.
w
ww/ 31. märts 2019, 23:03
Kui ühe erakonna liider kutsub võitlema viimse veretilgani (KaKa), siis tundub niisugune masside tänavale kutsumine rohkemana kui lihtne meeleavaldus. Kas arvatakse, et seal võib minna kakluseks ja verevalamiseks? Ei ole poliitiliselt vastutustundlik ja niisugused propagandistid tuleb võimu teostamisest väga kaugel hoida.

e
e./ 31. märts 2019, 23:01
EK.RE on miitinguid korraldanud, ainult valitsuse konkreetsete väärotsuste vastu. Parteide, mtü-de, rahvuste või ras.side vastu pole nad midagi korraldanud. Selle taustal nägi li.berastide marss välja tõelise vi.hamarsina EK.RE kui igati põhiseadusliku kodanikeühenduse vastu.
e
e. / 31. märts 2019, 22:56
EKRE on miitinguid korraldanud, ainult valitsuse konkreetsete väärotsuste vastu. Parteide, mtü-de, rahvuste või ras.side vastu pole ekrelased midagi korraldatud (ehkki sot.sid väärinuks ammu sõna otseses mõttes Nürnbergi). Aga täna nägime tõelist vi.hamarssi EKRE kui igati põhiseadusliku kodanikeühenduse vastu.
o
OH.../ 31. märts 2019, 22:53
...kas tõesti pole linnas muud teha,kui kaperdada ringi loosung käes ja karjuda nõmedusi??!!!On ikka aega kõigil selle jaoks ja kas muud asjalikku pole teha kodus?
e
e. / 31. märts 2019, 22:52
Kui EKRE on miitinguid korraldanud, siis konkreetsete valitsuse väärotsuste vastu. Parteide, mtü-de, rahvuste või ras.side vastu pole ekrelased midagi korraldatud (ehkki sotsid väärinuks ammu sõna otseses mõttes Nürnbergi). Aga täna nägime tõelist vihamarssi ühe täiesti legaalse, põhiseadusliku kodanikeühenduse - EKRE vastu.
a
Agnes/ 31. märts 2019, 22:45
kas need hirmsate nägudega on mässajad ?
p
p*zdec/ 31. märts 2019, 22:30
IQ alla 50? Ja koolis ajalugu pole ülttse õppind väää?
s
Sani/ 31. märts 2019, 22:08
Kui (hullu)meeleavalduse korraldaja on reformierakonnast, siis mis siin rääkida. Ainult TTV rääkis sellest.
k
31. märts 2019, 22:07
Kuidas on Vaarikust saanud selline mõttetu peer ? Allakõik hakkas juba nähtavasti palju varem . Piltide järgi oli see siis seksuaalvähemuste ja pronksiöö korraldajate ühismarss Eesti Vabariigi vastu ?

d
Delfi vahendab Jaana Toomi sõnu. / 31. märts 2019, 22:00
Punaste lippudega meeleavaldajad koondusid Jaana Toomi poja selja taha,kes protestib selle vastu,et tehakse koalitsioon "natsidega".
v
vermut/ 31. märts 2019, 21:51
Vaimselt haiged inimesed lükatakse "tanki",aetakse tänavale,meeleavaldusele.
k
Kuhu/ 31. märts 2019, 21:48
on kadunud suur arv liberaliste ja muid sallijatest poolemeelseid taunivaid kommentaare?
l
Lippe vaadates/ 31. märts 2019, 21:40
saab aru, et kalduvad omasoolisi kaema
e
Ehh/ 31. märts 2019, 21:31
Millepoolest erines see meeleavaldus 40ndal n-liidu poolt korraldatud meeleavaldusest, ikka ja jälle need samased anveldid ja lauristinid on koorijuhtideks, liidud muutuvad, aga inimlik rumalus jääb
m
Mathilde/ 31. märts 2019, 21:28
Kes on need enamus??? Enamus ei ole Reformierakond ja enamus ei ole ka Reformierakonna poolt hirmutatud inimesed. Piinlik on toimuvat jälgida. Ja hale on vaadata, et on inimesi, kes sellele hüsteeriale alluvad.
v
Vaarikule/ 31. märts 2019, 21:27
e
Ekre / 31. märts 2019, 21:25
meeleavaldusel röökisid sotsid läbi ruupori ja nüüd paar poisinolki ei võinud oma arvamust avaldada.Keegi ei kiskunud mikrofoni käest ega ramminud titega.

e
EKRE- le jõudu!/ 31. märts 2019, 21:15
EKRE-le tasuta reklaam.Olen kindel,et EKRE toetajaskond kasvab.
k
kusti/ 31. märts 2019, 21:11
Hale, väga hale. Need 200-300 inimest ei ole kogu Eesti.
p
Punased triibud /Pruunid triibud! täna,19:05-le/ 31. märts 2019, 21:10
Alukad on eest kollased ja tagant pruuni triibuga.
m
Mathilde/ 31. märts 2019, 20:58
Vaadates neid pilte on mul häbi eestlaste pärast! Esimest korda elus on mul häbi eestlaste pärast. Nagu tsirkus.
l
Lihtsalt ajab see jama juba aerma/ 31. märts 2019, 20:43
Kui palju Kallased maksid neile? Mis toimub siin Eestis? Poliitikud lähevad juba peast segaseks ja kas see peaministri tool on tõesti nii ihaldav tool? Pigem mind hirmutab taas 17 a. võimul olev erakond. Nad ei hoolinud rahvast vaid oma rahakoti täitmist.
i
Ikka/ 31. märts 2019, 20:33
ei muud kui peh.mo.de kokkutulek, kes kardavad ped.ere.erim.isõigusi kaotada.
h
http://youtu.be/9zzHiFzb3ds/ 31. märts 2019, 20:24
Mis haigus tal on/oli? Kui ta jumet vaadata, siis tundub nagu leeprahaigus olevat.
v
valija/ 31. märts 2019, 20:20
Teame,teame,et Kaja korraldusel see kõik toimus,kuid see ei aita midagi.Kaja tegi veelkord endast väga saamatu naise figuuri,ei rohkemat.Vastatakse samaga-ei võeta kuuldagi ja miks peakski.Kajal pole mingit väärikust alles,ainult võimuahnus omakasuks ja kõik.

n
Nunn/ 31. märts 2019, 20:17
v
v/ 31. märts 2019, 20:13
Vihkav inimene- hinges puudub rõõm. mis jõududele oled end müünud? Kas tabletimõju lõppedes muutub viha ainult sõnakasutuses või ka tahe näidata om üleolekut füüsiliselt? Meil pole ühtki maailaklassi poksijat, kas treenerid ei tunne ära uut meistrit, viha energiat saate oma treeningrupis ära kasutada. Kirjutage ainult kotile see nimi mida ta vihkab, edu karanteeritud.
e
Eestlaste Eesti/ 31. märts 2019, 20:08
Las lillakoalitsiooni puudlid hauguvad, EKRE liigub edasi. Võiduka lõpuni.
m
31. märts 2019, 20:04
Mina nägin ühel pildil oli Susanna,musta pitsvihmavarjuga.Seal oli veel teisigi p-o-o-l-e-t-o-o-p-i-s-e-i-d.
p
Peeter/ 31. märts 2019, 19:59
v
vaata / 31. märts 2019, 19:58
püksi ja siis peeglisse :).
k
Kas / 31. märts 2019, 19:42
e
ei saanud,/ 31. märts 2019, 19:36

v
vaene penskar/ 31. märts 2019, 19:34
oleksin ka läinud, kui elaksin Tallinnas.
t
31. märts 2019, 19:34
n
naaber/ 31. märts 2019, 19:27
j
jüri näita / 31. märts 2019, 19:27
libekatele keskmist SÕRME.
n
naeruväärne tsirkus!/ 31. märts 2019, 19:26
EKRE tõuseb tänu sellisele tsirkusele ja Euroopa Liidu survele ülivõimsalt suurimaks erakonnaks eestis. Järgmise valitsuse teeb EKRE üksi.
.
/18:38-le/ 31. märts 2019, 19:22
..käputäis erivajadustega,vaarik, hartleb ja p.r.i.v.i.l.i.g.e.e.r.i.t.u.d r.a.s.s.i esindajad....
p
Piret/ 31. märts 2019, 19:16
Vaatasin uudistest nn.miitingute näitamist,oli ikka hale pilt,käputäis inimesi oli välja aetud. Kolmikliit pidage jumala pärast vastu,ainuke lootus olete,et tavainimesest ka hoolima hakatakse.Ei taha iialgi reformi ulbitsejaid valitsusse,nende irvitavad näod on surmani ära tuudanud,täidavad ainult oma taskuid.
h
http://tinyurl.com/y2fnwbjb/ 31. märts 2019, 19:10
Miks poisina sündinud töötut transvestiit Susannat täna meeleavaldusel polnud? Suht tema teema ju...

p
President/ 31. märts 2019, 19:07
Peaks tagasi astuma! Viha õhutamise eest oma rahva sees!
p
Punased triibud/Pruunid triibud!/ 31. märts 2019, 19:05
Tähtis on puhtus ja aluspesu igapäevane vahetus! Naised kes oma triipudest ja määrdunud alukate eest võitlevad on ikka Veganid! Lakuvad triibu puhtaks ja toiduahel ei katke!
t
to Kalle/ 31. märts 2019, 19:01
jah, nii ongi, seda vihavaenu õhutavat 100000-t vihkavadki kõik ülejäänud normaalsed 1300000 eestimaalast
m
memmele/ 31. märts 2019, 19:00
Enne läheb jumalapäike looja, kui noored sulle puid tulevad tegema, nad tegelevadki ainult lollustega, nutid, tutid, kila kola, jne. Õnnetu memme!
n
No eks ikka/ 31. märts 2019, 18:53
sa.at.an kisab kui sabapeale astutakse.
v
Vova./ 31. märts 2019, 18:53
Sots Marksistlikud Sovjetid, ühel plakatil oli kellegile kaabu tekialla pistetud.
v
vova kopli/ 31. märts 2019, 18:50
Mitte ühtegi rahvuslippu, kolonni ees mingid punased lipud ja venekeelene punane plakat, kas see ongi enamus, sots sovjetid.
k
Kummaline/täna,17:31-le/ 31. märts 2019, 18:50
Ps-üh-ha-atr-ia-ha-ig-la erivajadustega hooldatavaid kamandati naistemarsile.Marsi korraldajad said sots.ministeeriumilt 250 000 € Keegi va-im-uh-aige Kaimar,kes osales meeleavaldusel täna,Tallinnas,ütles:"Ma tahtsin saada naiseks,aga mind raviti terveks,lisaks nad v-ä-g-i-s-t-a-v-ad,siis mind raviti terveks,tablettide ja nõustamisega.Isiksusehäire,genderdüsfooria,tuleb kaasa va-im-uh-ai-gu-se-ga."/Postimees 31.märts 2019 13:15 /

t
toetanle/ 31. märts 2019, 18:48
s
31. märts 2019, 18:38
See ka mõni meeleavaldus.Käputäis rahvast tuli värsket õhku hingama.Enamik nendest olikohal lihtsalt uudishimust.
v
viisakas/ 31. märts 2019, 18:23
...viimasel ajal on meie riiki siginenud palju kõiketeadjaid ja-oskajaid: näitlejaid, kunstnikke, sportlasi... Nende arvates on riigi valitsemine köki-möki - mida kõvemini karjume, seda targemad oleme...
k
k.t./ 31. märts 2019, 18:23
Ei saa aru nendest oravakomenteerijatest, kord on EKRE fasistid,kord moskoviidid.
a
Ainult punalipud, riigilippe NULL/ 31. märts 2019, 18:04
Sümboolika ütleb üheselt kõik
k
Kalle/ 31. märts 2019, 18:02
Eriti ilmekas. Põsel kiri: Ma armastan kõiki! Aga vihkan EKRE-t !
a
Andres/ 31. märts 2019, 17:58
Tartus Raja tänaval on selliseid kinnises ruumis küll. Lebotavad seal tasuta. Soe ruum ja elu "lill".
1
17;31/ 31. märts 2019, 17:58
kas sinu palati uks oli lahti jäänud.

h
häbi peaks olema Kajal ja Kaljulaidil/ 31. märts 2019, 17:56
Mis puutub meie kolmikliit Londonis elavatele?Seal oli seitse inimest meelt avaldamas ja punkt.Sellist tsirkust annab ainult;puudega ;;inimesel välja mõelda.Kuid nüüd saimegi teada Kaja tegemised ja tõesti ei ole eestile vaja sellist peaministrit,kes vahendeid valimata ja iga hinna eest mõnitab eestis tegutsevaid erakondi.Oravatele kindel ei!kesk,ekre,isamaa on parim,mis hetkel olla saab.
v
Vello/ 31. märts 2019, 17:55
t
to Kummaline/ 31. märts 2019, 17:49
sulle kuluks jah psühhiaatria haigla ära. Ehk sad ka ped.ere.erim.isest üle.
s
Sinu kommentaar suunati modereerimisele./ 31. märts 2019, 17:49
M e e l e d a v a n e v a d. U k s (v a l i t s u s s e) on n ä i d a t u d, nüüd v õ i k s sisse a s t u d a.
õ
Õiglus/ 31. märts 2019, 17:47
Mulle ka ei meeldinud õlekohus ja tööjuures seisin õigluse/aususe eest ja hakati kiusama kuni sunniti töökohast lahkuma. Tahan ausate, töökate, õiglaste eestlaste Eestit!
e
Eemalseisja/ 31. märts 2019, 17:47
Kirjutan uuesti, vaatan, kas läheb otsejoonelt modereerimisele nagu varem kirjutatu. Minu meelest oli ERR uudis kallutatud, sest sõna ei saanud teistsuguse arvamuse esindajad (ma ei pea silmas J. Madisoni) rahvahulgast. Ei usu, et neid seal polnud.
s
Sellised ongi/ 31. märts 2019, 17:42
j
Jamad algavadki sellest,/ 31. märts 2019, 17:40
et inimestel pole oma majapidamisi, kus on vaja töötada. Töö ja tegevus ongi need, mis hoiavad inimolendi meeled erksana. Kui nad kükitavad paneelikates, kus kraanist voolab sooja vett, prügitopid prügishahti (prügi ISE läheb shahtist alla>ha-hi-hii!), keegi kusagil teeb toidud valmis ja osta ainult kaubanduskeskusest valmiskarbiga toitu, sh_itt läheb wessapotist PUHAST vett paagitäite kaupa peale uhades alla ja nii edasi. Keegi ku: ra: t ei suvatsegi mõelda, kuskohast see puhas vesi tuleb või kuskohast piim poodi ilmub >>>> pole midagi imestada, et inimeselaadsed isendid segi pööravad. Ah, m

p
31. märts 2019, 17:31
pakuks ikka sadades tuhandetes, see läheb vist ka välismaa uudistesse
v
vaatan et midagi ei toimu/ 31. märts 2019, 17:29
kindlasti seletavad madalat osavõtuprotsenti halva ilmaga, sadas ju taevast EKRE kirjaga pussnuge alla:)
t
tomm/ 31. märts 2019, 17:28
Sotsialistid on läbi ajaloo tahtnud teha revolutsiooni, sellest ka nende sõjakus.
t
tomm/ 31. märts 2019, 17:27
Olen vasakliberaalide poolt kalifaadi ja sotsialismi ehitamise ning inimvabaduste piiramise vastu.
t
Tartu/ 31. märts 2019, 17:27
no nii Reikop, kas sul on esmaspäevases Ringvaates mune küsida sulle omapärasel moel. "Mis see nüüd oli, paarsada halenaljakat kuju marssimas, kus massid on?"
1
16;54/ 31. märts 2019, 17:27
kurb aga tõsi,et et sinu kaabualune on nii tühi,et kui õõnestada vajub lömmi.
v
31. märts 2019, 17:26
vot see avrika, see oli hästi öeldud
u
Urmas/ 31. märts 2019, 17:25
Ma olen Keskerakonna ja EKRE poolt ja ma vihkan vähemusi, kes vihkavad enamust!!!! Samas ma olen nõus vähemuste sehkerdamisega kui nad teevad seda vaikselt teki all ja ei sega enamusi! ENSV ajal oli see praeguse nn. vähemuse tegutsemine kriminaalkorras karistatav! Minu pärast tegutsegu, aga ärgu segagu ja ärritagu enamust!!! Praegune nn. meeleavaldus, kus isegi lastele pistetakse vikerkaarelipp pihku ja hakatakse nõudma on perversne ja seadusevastane!!!

j
JJ/ 31. märts 2019, 17:25
Oh, lugesin nende protestijate "hingehüüdu" ainus järeldus - tahetakse kangesti kõigile peale suruda endi mõtteid ja tahtmisi. Kui vähegi julgetakse kasvõi vihjata pere,traditsioonide, rahvusidentsuse, kultuuri jne, saad kaela kohe süüdistused sallimatusest, rassismist, vabaduse piiramisest jne. eriti nii vihaselt, et "näidatakse ust" Et siis need "kisajad" ise ei peagi olema sallivad jms, mida teistele ette heidetakse??? Eriti "kõnekas" oli plakat: "Ei kliimamuutuse eitajatele!" , aga, et toodetakse 80% rämpsu, mida mõnuga ära visatakse?! Au-uu protestijad! Või meeldibki rämpsu uppuda?
h
Hale!/ 31. märts 2019, 17:24
mõned omasooiharad ja paar välismaist provokaatorit on kõik mis kallaste punt suudab välja panna. Hale!
e
est/ 31. märts 2019, 17:23
Ja reformierakond üritab palehigis korraldada valimsite käigus rahvalt mandaati saanud koalitsiooni kukutamist. Nende niimemtatud uuringud näitasid ju tohtutuid protsente kes on koalitsiooni vastu. Nüüd on aeg tõele silma vaadata, paarsada inimest ja needki ühiskondlike organisatsioonide liikmed, kes toituvad reformierakonna valitsemise ajal toetatud projektidest.
m
mees/ 31. märts 2019, 17:15
Ja keda me nägime meeleavaldusel, loomulikult seda padu liberaali hollandlast Florian Hartlebi, kes ründas lapsevankriga EKRE meeleavaldus, jubedad elukad need kes marssisid. Inimesed ei tea, et korraldades sellist vastasseisu konservatiivide vastu, tekitab see loomulikult rahvuslikule liikumisele veel suuremat poolehoidu. Millega see saksamaal lõppes, teame ajalooõpikutest.
p
panga ori/ 31. märts 2019, 17:13
Need aktsioonid ei aita siin ju mitte midagi,et Kaja toolile saaks ja miks ta peakski.Aastaid oldud valitsuses,tehtud ka kahel korral võitnud keskerakonnale tüng ja selle ajaga,mis oravad valitsuses olid ei võetud ju kedagi kuulda.Kui toimetati siis ainult rikastele .Maaelu isegi ei võetud kuulda.Invaliididest sõideti mõnitavalt üle,elu väljaspool Tallinna ja Tartut sai sellise hoobi,et noored läksid välismaale tööle.',et oma peret toita ja väike linnadesse ostetud ja ehitatud majakesed saaksid pangale tasutud.Käivad ju praegugi ja nad ei saa ennem tagasi tulla,kui midagi muutub.Raha pole.
k
31. märts 2019, 17:13
Käputäis lesbe ja mõni homo. Oligi kõik.😋
s
31. märts 2019, 17:11
Sa võta oma kaabu siis ära, näevad teisedki sinu õõnespuitu, muidu vahid seda ainult sina ise.
a
Aga/ 31. märts 2019, 17:10
Küll on tore, et enamus rahvast on praeguse valitsuse poolt. Edu uuele valitsusele.

a
aga/ 31. märts 2019, 17:08
ometi julgete vaid mütsi narrida
x
Xxx/ 31. märts 2019, 17:07
Kultusband munadega Naised jai kutsumata ja publikul polnud ju muda kuulata, sh roppusi????
k
kõik, punkt, lähme edasi/ 31. märts 2019, 17:07
Kui näha sellele reaktsiooni looduse,ehk ilma poolt, siis polegi rohkemat vaja kommeneerida.Lumesadu ja tuisk, mis selle pundi laiali jooksutas oli tähendusväärne.
s
Said/ 31. märts 2019, 17:07
sahmaka märga lund kaela:) :) Taevataat ka ju näeb,millise lollusega tegeletakse. Jaak ütles päris õigesti,et oleks võinud hoopis kodus kakaod nautida. Milleks muretseda ja põdeda,kui pole põhjust??
e
Eestlane!/ 31. märts 2019, 17:07
See kord oleks olnud oravate uus lubadus: 5 aastaga viie kõige ohtlikuma riigi hulka! Ja see kord nad poleks valetanud.
x
Xxx/ 31. märts 2019, 17:06
Kultusband munadega Naised jai kutsumata ja seetottu oli osalus nigel???
t
tule taevas appi/ 31. märts 2019, 17:02
Rahunege palun maha ja reformierakond leppige seekord kaotusega.Kui see valitsus jookseb kaarile ,siis saate ju selle üle võtta ,varuge kannatust
j
Jaja/ 31. märts 2019, 17:01
Siis ei oleks muud naistel, kui koguaeg raha pärast jalad laiali, et teha lapsi 10 või rohkem ja lapsed elaks ikka vaesuses. Mine teeni oma p.siga parem raha.

s
sallijate suurim viga/ 31. märts 2019, 17:00
on inimese olemuse eitamine - me oleme kiskjad, ja kui üritatakse maailma parandada, hakates osadel hambaid välja kiskuma, siis need, kel hambad alles, saavad lihtsalt eelise.
v
Vastupidi/ 31. märts 2019, 16:59
diskrimineerimine EKRE võimule tulles loodetavasti hoopis väheneb,sest lõpuks lõppeb ka heterote ja põliselanike diskrimineerimine erinevate vähemuste poolt. Need samased vähemused üritavad Eestis elu pea peale pöörata,viimasel hetkel saime veel jaole, enne,kui olukord väljub täielikult kontrollialt.
v
Viivi/ 31. märts 2019, 16:57
Nad ei ole eestlased lihtsalt mingid maalased.
e
Eks sa.ata.na/ 31. märts 2019, 16:55
kum.mardajad karda ikka oma otsa. Nüüd viimane hä.da käes ja oma ru.mala käputäiega arvavad midagi saavutada.
e
Ei nad karda/ 31. märts 2019, 16:51
mitte vabaduse võtmist, vaid siis ei saa ped.ere.erida äkki seaduslikult, transade vabadus lännu. Multistamist ja riigire.etmist ei saa sooritada ja palju muid pa.tte, seda kardavad.
p
pähh/ 31. märts 2019, 16:50
Oot, oot, põhiseaduse järgi ei tohi diskrimineerida poliitilise veendumuse tõttu, aga EKRE saab mis tolmab.
m
Maamiis/ 31. märts 2019, 16:49
Kes need protestijad on? Mis maalased? Kus kohast nad tulid? Eestlased need küll ei ole. Ühtegi eesti lippu ei näinud.
ö
Ö/ 31. märts 2019, 16:47
Minu naabrimees ütles, et parem olgu tütar l.its kui poeg s.ots!

1
16:35!/ 31. märts 2019, 16:46
Võib olla eksin, aga see käputäis on Kallaste suguvõsa. Oleks terve Eesti millegi vastu protestinud, oleks rahvast ka näha olnud.
n
Nohh/ 31. märts 2019, 16:45
Kui pidada silmas juure ja kivirähu kõhulahtisust tekitavaid mahlu, siis tuleb muidugi nõustuda
o
Ok/ 31. märts 2019, 16:44
Räägitakse, et ühes sopalehes juba kirjutas, et siimude pere müüb oma varanatukest, et leida ja maksta pehme ajuga orjadele, kes mingi plakatiga kusagil midagi vehiks, see on küll hea uudis, töökäsi vajab meie mõtetu majandus.
n
Nohh/ 31. märts 2019, 16:42
Lihtsalt tänased protestijad on kanepilaksu all - sellest see naerul nägu ja pahupidi silmad. Ega kainepeaga ikka keegi ikka oma rahvale nööri kaela taha panna väljaarvatud sotsiaaldemokraatliku taustaga terroristid
o
Ohjah/ 31. märts 2019, 16:35
Kas see käputäis häbarikke ongi kogu revolutsioon? Ei saa aru, mille nimel protesteeritakse? Kas tõesti see kamp ei taha paremat elu? Oleme juba pikki aastaid näinud reffe ja s.otse ning ammu aru saanud, et sealt ei tule peale sooja õhu ja ähvardamise mitte midagi. Toimub taandareng ja eesti rahva järjepidev ahistamine. Aitab jamast!
k
Kusti/ 31. märts 2019, 16:33
t
to Juku!/ 31. märts 2019, 16:33
Millisest mandaadist sa räägid? Kas tunamullusest?
k
Küsite, miks/ 31. märts 2019, 16:32
Tartu protestijate pilte ei ole? Ajakirjanik üksi enda pilti üles ei pannud!

k
Kas protestijad/ 31. märts 2019, 16:30
ise ikka aru saavad, et sellist käputäit ei loeta isegi protestimiseks? Sain aru, siledal ajul polegi tundeid.
j
Juku/ 31. märts 2019, 16:30
Mandaadi saanud Reformierakonna Riigikogu liikmed ja nende asendusliikmed võiks protestiks loobuda Riigikokku minekust, siis jääb Riigikokku neli tugevat erakonda
ä
Ära unusta! / 31. märts 2019, 16:29
40% ei tulnudki valima! Ja 20% E-häältest kanditi lihtlabaselt oravatele!
1
14:54!/ 31. märts 2019, 16:28
Tartus lihtsalt ei olnud protestijaid. Ajakirjanik aga oma fotot üles ei pane!
t
to täna 16:22/ 31. märts 2019, 16:27
Jah need välja, need minema, need keelata, neid vihkame, õhutate vägivalda, hirmutate, piirate ja siis küsite teistelt süüdimatult, et mida need küll kardavadvõi mille pärast häbi tunnevad?
c
Cato/ 31. märts 2019, 16:27
ära valeta, pole sa mingi eestlane vaid vikerkaarevärviline kosmopoliit. Täieline lasteaed, siin purtsutamise asemel istu potile.
k
Kokku kogunes/ 31. märts 2019, 16:27
II ametnike armee/// MTÜ/sihtasutuste lellepojad! Kes elanud maksumaksja rahastamisel lahedat elu! Nüüd aga vaja vägisi töökoht otsida!
j
Jüri/ 31. märts 2019, 16:24

m
31. märts 2019, 16:22
Mida tee kardate ja mille pärast häbi tunnete? Egas EKRE üksi võimul pole. Ja EKRE pole midagi äärmuslik , oleks mina riigijuht siis peaksid homod kappi tagasi kolima ja ''pagulased'' saadaks kohe välja, Euroopa Liidu saadaks põrgusse jne ...
u
Urmas/ 31. märts 2019, 16:11
Alaealised ja kodakondsuseta valimisõiguseta inimesed ei saa ju valida!!! Valimisõigusega inimesi on ca. 600 000! 40% nendest jättis üldse hääletamata!
r
Rnx/ 31. märts 2019, 16:10
Mina mäletan pea 100 000 häält, mis anti teatud erakonnale. Mis kasu on oma 34%, kui nende häältega ümber ei osata käia. Hullemaks enam minna küll ei saa, sest refi laulujoru käes tantsitud küll. Las teised proovivad vahepeal.
p
Pööriöölane/ 31. märts 2019, 16:08
!940.-ndal tegid sellised kaagid "revolutsiooni" Moskva tankide toel! Eks nüüd looda nad ka Brüsseli isandate peale! Aga viga on selles, et emake Merkel on lombakas ja Brexitiga hädas ning isake Juncker pole veel selgeks saanudki!
s
31. märts 2019, 16:07
Said oma laimuläraka välja sülitada...hakkas kergem?
m
31. märts 2019, 16:06
Mõni seal tahab avatud Eestit , minge vaadake mõnda Rootsi linna siis näete mida avatud Rootsi on oma linnadega teinud, põlisrahvast varsti ei näegi.
h
Hans/ 31. märts 2019, 16:06
Seda seltskond vaadates ei oskagi muud teha kui naerda.
s
Saime aru.....proovime sinu tee peale mitte ette jääda./ 31. märts 2019, 16:05
Sinule meeldiks mahlasus , kus eestlasi natsideks sõimatakse. Arusaadav.

p
Pööriöölane/ 31. märts 2019, 16:04
See ongi siis "kõigi Jeesti"? Perverdid mustad hulgused ja paadialused!
k
Kas pean põgenema teiesuguste eest??/ 31. märts 2019, 16:04
Kes nad? Sinusuguse jaoks peaks siis 8% eestlastest ära küüditama? Ei ole veel kuulnud, et demokraatlikus riigis 8 % elanikest riigielus osaleda ei tohi. Mis teed nüüd.....hakkate nimekirju koostama?
k
Kuuuurija/ 31. märts 2019, 16:02
Näevad välja nagu erivajadustega noorte hooldehodu patsiendid.
õ
õige/ 31. märts 2019, 15:59
kõige paremini aitab seen Punakas narmasnutt
ü
31. märts 2019, 15:57
Üllatavalt intelligentsete nägudega protestijad. Kõigil on näod naerul ja tuju hea. Ma olen harjunud neid toompea mässajaid nägema, need on koguaeg vihaste nägudega, nagu oleks paha olla. Halleluuja, selliste noorte ja tegusate päralt on eesti. Lahe.
e
eile oli nii ilus ilm +14 sooja/ 31. märts 2019, 15:53
ilmataat vihastas selle jama peale ja nüüd hakkas lund sadama.
k
31. märts 2019, 15:52
Krt lund hakkas sadama selle jama peale
m
31. märts 2019, 15:51
mahlaka ütlemisega madison? andke andeks. ta on lihtsalt halva lastetoa ütlemisega, olgem ausad, mahlakalt ütlevad juur ja kivirähk, aga mitte see mees. tehke endale ikka asjad selgeks.

h
Hekidaki/ 31. märts 2019, 15:50
Kus on meie sotsi ja refi kultusband munadega N sed???
j
Jah/ 31. märts 2019, 15:49
p
Põhiseadus jah/ 31. märts 2019, 15:48
mõne jaoks tähendab see, et põhjas on auk, kuhu saab... ja täiesti seaduslikult. Põhiseadus ju.
i
Ivan/ 31. märts 2019, 15:36
u
uudised/ 31. märts 2019, 15:34
Nüüd teda antud uudistes,et meeleavaldajate sees oli ka palju meeleavaldajatele vastu suunatud plakatid,ehk siis kolmikliitu soovijad.
ä
ätt./ 31. märts 2019, 15:31
Kas Soroselt raha ka saite kui ei siis viimane aeg nõuda !
j
jeah/ 31. märts 2019, 15:24
Peal reformarite 17 aastat on edasine lumme kusta.
l
lugeja/ 31. märts 2019, 15:22
Üldilme tuttav - punase varjundiga tegelaste massiüritus.

k
kahju, et väsinud olin,/ 31. märts 2019, 15:18
muidu oleks tulnud neid käputäis to.lasid vaatama.
n
Nõme seltskond/ 31. märts 2019, 15:10
Ja kes need korraldajad on? Kas korraldajad on salastatud või miks neid nimetada ei tohi? Muide, see on vasakpoolsete tüüpiline skeem. Kui Austrias moodustati valitsust Vabaduspartei osavõtul, toimus Viinis samuti vasakpoolsete meeleavaldus, igasuguste lgbt-de ja antifade osavõtul. Kuidas siis meilgi teisiti. Neile ei meeldi demokraatia.
K
.../ 31. märts 2019, 15:08
Kui elus millegi tõelise üle vinguda neil pole, siis tuleb neil vinguda vingumise nimel.
l
limiit/ 31. märts 2019, 15:02
vist rohkematele ei jagunud raha
t
to 14.52/ 31. märts 2019, 15:02
kas lubadus viie rikkama riigi hulka oli tõsiseltvõetav?? ah?
k
Kaasav Eesti ( ? )/ 31. märts 2019, 15:02
Mõnel oli seal nii piinlik olla, et lausa plakatile kirjutas - Mul on nii piinlik.
1
13.17/ 31. märts 2019, 15:02
no peab ikka igav elu olema, et seda jama lausa vaatama minna :D
1
14;46/ 31. märts 2019, 14:59
leian,et kolmikliidule ei pea ust näitama,kuid oravatele küll.Liiga kaua kannatatud ja midagi pole tehtud,kuidas siis nüüd midagi tegema hakatakse?Ei usu,see on Kajale papa poolt soovitatud taktika,mida kasutada,Ei lähe läbi,häbi,häbi,häbi.

t
töesti jah/ 31. märts 2019, 14:57
kui ärakeelamine tähendab mugavusmigrantide väljasaatmist-no ei usu et keegi selle vastu oleks
t
tulemus/ 31. märts 2019, 14:56
Kallas pakub Ratasele võimujagamist,Rõivas ka juba ruigab.Kas keegi meeleavaldusele ka eralennukit kasutas?Uskumatu,mida kõike ära ei tehta,et Kallased võimu juurde saaks.Ja peale selliseid väljaütlemisi ja meeleavalduste korraldamist ,loodab veel Ratast ära meelitada.Ratas on oma selge väljaütlemisega teada andnud,mis on tema valik ja see on kolmikliit.Oravad jäävad sotsidega seda endite keedetud;;Hapuks läinud ;;suppi hõlpima.Mäng on lõppenud.Ei ole Kajal kellegiga valitsust moodustada.Kes tegi?Ise tegi!
h
hmm/ 31. märts 2019, 14:54
t
toetan 14.08-le/ 31. märts 2019, 14:54
Sul oleks ainuke asi mida "toetada" , kooliharidus, 0 klassi hariduse tasemel kirjutatuga sa küll midagi ei saavuta. Miks ref küll üritab koolieelsete lastega manipuleerida?
a
Anni/ 31. märts 2019, 14:54
t
tibule/ 31. märts 2019, 14:51
arvad, et ekreike valed on kuidagi ilusamad ja soliidsemad? Ja sina, sinisilm, aga usud.
s
Sõnum on tore/ 31. märts 2019, 14:50
ning puudutab ka Teid,kes te seda sõnumit "Jah vabadusele,ei valedele!" edastate.Pole mõtet põhiseadusele viidata,kuna ise seda ei järgi.Soovite,et EKRE poliitikud austaksid Eesti põhiseadust,mis määratleb meie riigi alustalad,kuid seda peavad järgima kõik Eesti riigi kodanikud.Enamus kodanikest soovib vabadust ja valede,varastamise,laristamise lõpetamist.Sõnum on hea ja põhiseadus on meil üks mis kehtib kõigi puhul,ka Teie,kes Te osalete meeleavaldusel.
h
hurraaaa!!!/ 31. märts 2019, 14:49

t
to Tore/ 31. märts 2019, 14:48
te kõik ise olete kokku üks suur hüsteeritsev palagan
t
Tom 14.41/ 31. märts 2019, 14:46
Eks ta siis Moskva punaseid jooni ajab, vanemad tal arvatavasti tublid kommunistid olnud eluaeg.
t
to 13:54/ 31. märts 2019, 14:46
sinu, vaesekese, ajud on ju puhta pehmeks tambitud. Aju enam ei kontrolli, mis sõrmed klaviatuuril teevad.
v
31. märts 2019, 14:45
n
nojah/ 31. märts 2019, 14:45
v
Vänt./ 31. märts 2019, 14:43
Homod avalikus linnapildis? Mis toimub! Kas ei tea, kus on mopp ja kapp?
1
14:32 kas/ 31. märts 2019, 14:41
u
Uutest tegijatest/ 31. märts 2019, 14:41
Kas munadega N - sed kah esinesid voi rapivad lauluvaljakul keldrielust??

t
Tom/ 31. märts 2019, 14:41
Kõige naljakam plakat oli noorte naiste.käes " Meil on ka punased jooned"?😅
v
vaatan ja imestan/ 31. märts 2019, 14:39
Kohe näha, et koolis pole käidud. Nii jubedate tähtedega loosungeid - häbi oleks kanda.......Kunstikoolides küll õpilasi abiks võtta.......viisakamaid tähti loosungitele .....
r
reformierakond/ 31. märts 2019, 14:39
s
31. märts 2019, 14:39
See on küll ilusti öeldud!
k
kas tõesti/ 31. märts 2019, 14:38
on eesti inimesed nii rumalad ,et ei saa aru,kelle ja mille eest EKRE võitleb,lihtrahva heaolu eest.
s
Siin tsiteeriti lõike Põhiseadusest. Las ma ka viitan Põhiseadusele../ 31. märts 2019, 14:35
Mul on veendumus, et ma ei pea olema haritud ja laia silmaringiga ega omama töövilumust ning olen jõudnud kurvastavale äratundmisele, et seetõttu mind diskrimineeritakse ega võeta tööle minu veendumuste tõttu. Põhiseadus seevastu otsesõnu käseb mitte diskrimineerida veendumuste alusel s.t. põhiseadus kaudselt käseb ebakompetentseid isikuid ametisse võtta. Miskipärast on töö saamine Eestis ületamatult raske, sest firmad diskrimineerivad mind ja ütlevad et ei ole kvalifitseeritud tööjõud. Ega ei jäägi muud üle kui plakat käes protestida, vaba aega küll.
v
Vähemalt,/ 31. märts 2019, 14:32
m
Madli/ 31. märts 2019, 14:32
Kulla ref. kas te tõesti ei näe oma silmas palki vaid otsite teiste erakondade silmast pindu. Juba enne valimisi ütles Kaka, et tema valitsusse ei lähe EKRega ega ole ka Ratasele sobivat tööd tema valitsuses. Jube kui kindel oli Kaka oma võidus. No ja mis nüüd siis selline hala ja Kesk erakonna palumine. Ratas ei ole teid nii solvanud ega kritiseerinud kui seda on refid teinud. EKRE on juba ennast parandanud ja ega siis kõik EKRElased ole natsiliku vaatega. Praegu on neid alla 10 ja küll need ka muudavad ennast. Ratas on soliidne ja väärikas peaminister.

n
no/ 31. märts 2019, 14:30
mis siis toimus. mitte midagi. paarkummend hullutatud noort.enamast pealt ja korvalvaatajad. aga las kajakad pealegi kisavad
t
Tarant el./ 31. märts 2019, 14:27
Kuhu nad kõik jäid? Rehvormile, sotsidele on igas artiklis miljoneid poolehoidjaid?
k
kristo/ 31. märts 2019, 14:23
Mille jaoks Gadsdeni lipp seal oli ? (kollane ussiga)
m
mati/ 31. märts 2019, 14:23
Käsper, kas see tegelane ei peaks Eesti vastase kihutustöö pärast trellide taga olema?
n
Nojah/ 31. märts 2019, 14:21
Tase teil selline ongi nagu Andresel ja rindade vahelt? õigus need ju EKRE pooldajad - mõttetegevus napivõitu, moraali pole ja unistuseks Läti odav viin.
j
just/ 31. märts 2019, 14:20
mul isegi siin see tervise-rubriik mis on. isegi seal saadeti modereerimisele. lihtne tervise-teema. mis veel siis poliitikast rääkida.
r
rahvuslane/ 31. märts 2019, 14:18
Kui meie tuleme tänavatele, on meid sada tuhat
t
to to ehh/ 31. märts 2019, 14:17
tüdrukule on plakat kätte surutud NAISTE õigustest?? lapsele mingi kurja onu jura plakat. mis te topite lastele asju kätte, millest nad aru ei saa. toimetage oma vikerkaareasju kodus nelja seina vahel, tõesti, keegi ei huvitu teie sugulisest sättumusest. kas on raske aru saada??

v
väliseestlane Berliini demostrantidele/ 31. märts 2019, 14:15
Demonstreerige aga hoolega seal , Berliinis , ÕIGE koha leidsite ! Berliini linnajuhid on vasakute või roheliste parteist . Need armsad rohelised on maailmameistrid , mis keeldusid puudutab . Diisel autod , plastik , kilekotid, aatomienergia , söekaevandused, tempolimit autobahnidel jne ... .
o
On alanud / 31. märts 2019, 14:14
i
Igal/ 31. märts 2019, 14:13
m
31. märts 2019, 14:12
Miks meie välissaatkondade ees ??
j
ja / 31. märts 2019, 14:11
mis siis? Eesti riiki toetab ka EL ja sinna tahavad ka Helmed saada selle asemel, et kodus asju korrastada. Pole vist kellegi vahet kust raha tuleb
t
31. märts 2019, 14:10
Tõesti,nii vähe inimesi võttis osa!!!
m
Muretu/ 31. märts 2019, 14:09
Oravate kevadine jooksuaeg. Tartus ei saadud üldse rahvast kokku. Eriti mannetu oli Andrese seostamatu sõnavõtt ja pottide-pannide klõbistamine. Nukker ja naljakas samaaegselt.
t
to julia/ 31. märts 2019, 14:09
õnneks veel julgeb tänaval käia meil, eestis. paljudes euroopa riikides ei juleta.. aitäh sulle märkamise eest!

j
EKRE Saatis / 31. märts 2019, 14:09
p
põhiseadus on ülim. Selle sätteid ja meie põhiõigusi tuleb igat kaitsta./ 31. märts 2019, 14:08
Aga, kuidas on meie kunagi vastu võetud põhiseadusega kooskõlas see, et prg. 56 nimetatud rahvahääletuse (referendumi) õigus on vaikselt hääbunud ning kuhugi olematuse haihtunud. Et kõik meie rahvale ning riigile olulised küsimused otsustavad kitsas ringis vaid mingid poliitikutest ilmeksimatud isakesed ning emakesed. Ning kas see praegune massiline modereerimine pole mitte vastuolus põhiseaduses mainitud mõtte, arvamuse ning sõnavabadusega?
v
Valijaid / 31. märts 2019, 14:08
h
Huvitavalt/ 31. märts 2019, 14:07
n
No / 31. märts 2019, 14:05
ei leia küll siin vihaõhutamist, pigem to jaanus oma kõrilõikamisega
m
MÖKU/ 31. märts 2019, 14:03
Mina tahan,et kitsed saavad kärneriteks! Hurraaa!!
m
Mida nad/ 31. märts 2019, 14:02
k
kodanik/ 31. märts 2019, 14:02
H.äl+vik.u.te kogunemine ei muuda normaalsete inimeste elu enam, sest uus koalitsioon tagab selle!

l
laste psühhiaater/ 31. märts 2019, 14:02
ma ei soovi poliitilist olukorda kommenteerida, vaid pöördun lastevanemate poole. Kui sa annad lapsele plakati kurjast onust, siis pidid ka talle selgitama, miks ta peab seda onu KARTMA, sest ebameeldiv kõnepruuk ei pea lapsest kartust tekitama. Kui te nüüd varsti seisate probleemi ees, et laps on hakanud pimedust kartma või ärkab öösiti hirmunult, siis vähemalt teate põhjust ja kelle poole abisaamiseks pöörduda. Lapse "mäng "on väikese inimese tõsine töö! Kuidas nüüd oma "tööst" rõõmu tunda, seda selgitagegi talle?!
l
laste psühhiaater/ 31. märts 2019, 14:01
ma ei soovi poliitilist olukorda kommenteerida, vaid pöördun lastevanemate poole. Kui sa annad lapsele plakati kurjast onust, siis pidid ka talle selgitama, miks ta peab seda onu KARTMA, sest ebameeldiv kõnepruuk ei pea lapsest kartust tekitama. Kui te nüüd varsti seisate probleemi ees, et laps on hakanud pimedust kartma või ärkab öösiti hirmunult, siis vähemalt teate põhjust ja kelle poole abisaamiseks pöörduda. Lapse "mäng "on väikese inimese tõsine töö! Kuidas nüüd oma "tööst" rõõmu tunda, seda selgitagegi talle?!
t
Tarandy ints/ 31. märts 2019, 14:01
ä
Ärgem siis unustagem/ 31. märts 2019, 14:00
Ärgem siis unustage siis, et kogunejatest pooled tulid niisama jalutama-vaatama, osad on turistid, osad ei oska isegi eesti keelt ja mõned tulid ka EKRET toetama... Mingi hulk protestijaid on aga kuna on võimul olnud valitsus, kellega 100% kõik rahul oleksid?
k
Kokkuvõtlik plakat/ 31. märts 2019, 13:59
Nõuame trammitulistamist ja bussipõletamist!!
g
GLOBAL WARMING/ 31. märts 2019, 13:58
Need plakatid ei ole ökoloogilised. Põhjusel et.. Nad ei ole tehtud taaskasutataval viisil. Seega need "protestivad inimesed" ei austa loodust ega hooli kliimasoojenemisest. Need inimesed on Eestile häbi.
l
31. märts 2019, 13:58
Loomulikult kesikud on kõik kassad juba tühjaks teinud
i
Irw. / 31. märts 2019, 13:58
Kui iga kohaletulija endale koju ühe avrika noormehe võtab siis oleks nunnu..

n
Nojah/ 31. märts 2019, 13:58
Kas see ongi reformipartei plaan loodava valitsuse lõhkumiseks? Et aga ise saaks jätkata Eesti Riigi Iseseisvuse mahaparseldamisel?!
t
to kodune eestlane/ 31. märts 2019, 13:57
ajad on teised. miks omal ajal läks nii palju ära? hakkas masu, enne seda tõusid kinnisvara hinnad lakke ja pangad lahkelt jagasid raha.. paljud ei tulnud maksetega toime ja seepärast mindigi. kodud pandi sundmüüki. tollasel valitsusel oli 1kõik, las noored põgenevad, peaasi, et pangad riisuvad koore. nüüd danske lahkunud, swed ootab järjekorras. riik ei teinud toona midagi, et omi inimesi kuidagi siin hoida.
h
Haige värk/ 31. märts 2019, 13:56
j
Järjekordne #KõigiEesti provokatsioon/ 31. märts 2019, 13:55
Nagu me teame siis Eesti riik on rünnaku all. George Soros isiklikult ründab Eesti riiki ja rahvast läbi oma juriidiliste kehade. Üheks selleks kehaks on Avatud Eesti Fond. https://oef.org.ee/meist/avatud-eesti-fondist/ Sealtkaudu organiseerivad Sorose heaks töötavad indiviidid erinevaid agitatsioonikampaaniaid millega püütakse mobiliseerida väiksema silmaringiga indiviide. Sellist halli massi on hea kasutada erinevaks mõjutustegevusteks. Säilitage kaine mõistus. Ärge minge kaasa hüsteeriaga.
t
to Jaanus/ 31. märts 2019, 13:54
ja sinu kommentaarist loeb välja, et oled lilla ja sulle meeldiks, kui sinu rätipeast naabrimees sinu lapsendatud lapsi vägistaks ja ühel heal päeval sinu boyfriendi kõri läbi lõikaks, sellist eestit soovid?
v
Väikesed vastaliste grupid / 31. märts 2019, 13:54
röögivadki kõvasti ja teevad seakisa
g
Gunnar Stahl/ 31. märts 2019, 13:53
Tore, et tegelikkuses on eesti äraandjaid ja vihkajaid nii vähe. Neile ei soovitaks minna Canadasse, sest see riik on tõesti hea , kuid Rootsi, Malmösse ostaks küll kõigile üheotsa pileti.
s
See on/ 31. märts 2019, 13:53
Rumalate ja näotute inimeste palagan

h
31. märts 2019, 13:52
Haritud inimesed ajavad asju teistmoodi
t
to jaanus/ 31. märts 2019, 13:52
ma vaatan, et sina ise oled vihaõhutaja?
s
See on/ 31. märts 2019, 13:52
Rumalate ja näotute inimeste palagan
t
Te/ 31. märts 2019, 13:51
j
Jah/ 31. märts 2019, 13:51
saaks ikka üksteist trukkida ja kõrisid lõigata, sellist eestit tahavad vikerkaared
e
31. märts 2019, 13:49
Ekre ja100000 võiks minna oma Vändrametsade vahele kus keegi ei näeks
j
Jälle/ 31. märts 2019, 13:49
multikulti ja omasoo armastajate kamp räuskamas, lihtsalt hale
ü
Üksik 80 a memm./ 31. märts 2019, 13:48
Kuulge noored. Tulge parem mulle puid tegema,sest teil midagi muud teha pole.Ainult lollusi mõtlete välja.

l
Lahja tulemus/ 31. märts 2019, 13:47
Samad paar-kolmsada kirjut ja sulelist kui eelmiselgi feminisstide häppeningil. Tartus vast 50 koos.
k
Kodune eestlane/ 31. märts 2019, 13:47
Kas EKRE omab rahategemise masinat, et hakkab eestlastele paremat palka maksma???
r
rindade vahelt/ 31. märts 2019, 13:46
e
EKRE/ 31. märts 2019, 13:45
on ainus, kes eesti päästab hävingust
f
Foobik/ 31. märts 2019, 13:45
qwerty kes igalpool vene trolle näeb ka üles ärganud
t
Tore/ 31. märts 2019, 13:43
Kaja saatis jürile kirja ja sai teist korda vastu nina eks seepärast tuleb nüüd palagani teha
e
ert/ 31. märts 2019, 13:43
Sellest 10 inimesest suudavad meie meediakanalid välja puhuda kiunu nagu olnuks 500 000 tuhat!
m
muppo/ 31. märts 2019, 13:43
arvan,et see käputäis onnetuid inimesi seal platsil on toesti önnetud....mehe kaest ei saanud,naine ei andnud ja pubekatel duss ei läinud märjaks....vot nad nyyd kogunesid ja ootavad jumala onnistust....

s
sotsid/ 31. märts 2019, 13:42
kutsuvad vägivallale teevad pommikõnesid
k
kiku/ 31. märts 2019, 13:42
vene ajal anti 10 rbl. kui läksid paraadile punaste lippudega, palju teile lubati?
j
Jyri/ 31. märts 2019, 13:41
m
Muigega/ 31. märts 2019, 13:41
Demokraatlikus riigis on õigus igasugustele demonstratsioonidele, eriti tööst ja õpingutest vabal ajal. Ma ei kujutaks ette kui see praegune seltskond tuleks homme, 1. aprillil, naljapäeval välja, ehkki see sobiks neile paremini.
v
Vasikanina/ 31. märts 2019, 13:41
Margus ei pea oma fantaasiaates elu lõpuni lasteaia arstimängudesse jääma. Mis ei tähenda seda, et see kellalükkamiseparaad kuidagi kellelegi korda peaks minema. Palju neid seal oligi, 163 000...?
a
Andres/ 31. märts 2019, 13:38
Vibrat keela keegi. Patareid ka vabalt saadaval. Mehed ei taha selliseid.
n
NETI/ 31. märts 2019, 13:38
Kas Sina jumal jumal arvad et kõik 100000 EKRE valijat on kõk lollid.siis on küll Sul midagi endal viga.
1
13;13/ 31. märts 2019, 13:36

t
to ja sina naudid/ 31. märts 2019, 13:34
Vähemalt ei naudi kuidas mõisnikud mitte eriti tarku ära kasutavad. Maksud alla pensionid palgast suuremaks, alkoholiaktsiis olematuks, piirid kinni ? Uskuge edasi.
k
kk/ 31. märts 2019, 13:34
vale jutt puha. aitab pseudo tõdedest
n
NETI/ 31. märts 2019, 13:33
Tead Mari mina valisin ka just nimelt EKRE sest mul sai villand reformierakonnast-nad olid võimul 17 aastat ja mida nad tegid ?
p
pahane/ 31. märts 2019, 13:33
Mis te karjute üksteise kallal nagu jõmpsikad! Lugu peetakse väärikusest, mitte lolluste röökijatest. Minge koju ja tegelge oma lastega parem, muidu kasvavad samasugused suuvahusröökijad. Kui arutleda ei oska, jätke näpud tasku ja ärge risustage kommentaariumi.
k
kk/ 31. märts 2019, 13:32
milles on siis see viha väljendatud? see on täielik kontekstist välja rebitud sõna. ja milles on labasus. ülekohus tuleb nimetada ülekohtuks. abort on tapmine . rändeleping on eestile kahjulik samuti kooseluseadus. kus siin viha ja labasus on? tehke endale teema selgeks. see et inimestele ei meeldi tõde on asja nimi. mis räägib pimedusest südames
v
Väga/ 31. märts 2019, 13:32
arulage seltskond, kes pooldab eesti kultuuri, keele, turvalisuse jne hävimist.
k
Kalev/ 31. märts 2019, 13:32
Mis nüüd,need kes meie riigist naeruväärse võltsvabaduse,moraalitu,lodeva ja põhiõigustel tallava surrogaadi teinud hakkavad enda soperdisele veel õigustust nõudma...
t
To Margus/ 31. märts 2019, 13:32
Kas oled selgeltnägija või mõistus raseerimise teemast kaugemale ei ulatu?

k
Kuidagi/ 31. märts 2019, 13:31
Vähevõitu neid refitrolle
ä
Ärge alluge provokatsioonidele/ 31. märts 2019, 13:31
Eestis on selline asi nagu Avatud Eesti Fond. Kui lähemalt uurida mis asi see selline on siis me näeme, et selle fondi on loonud ja seda finantseerib ei keegi muu kui härra George SOROS. Miljardär George Soros isiklikult huvitub Eesti elu korraldamisest. Kas pole mitte tore?! https://oef.org.ee/meist/avatud-eesti-fondist/ Mitmed AEFi juhatusse kuuluvad tegelased on märgitud ka #KõigiEesti liikumise algatajateks. #KõigiEestil on käimas praegu ka massiivne agitatsioonikampaania. See üritus ongi üks osa suuremast Sorose finantseeritud mõjutustegevusest Eestis. Väga ohtlik Eesti suveräänsusele
o
oot-oot/ 31. märts 2019, 13:30
Vähese mõtlemisega inimestele natuke keeruline seletada, nad ju ridade vahelt ja märkide keelest aru ei suuda saada.
1
13;16/ 31. märts 2019, 13:30
pooled juba kahetsevad oma valikut,seoses Kaja käitumisest alates kuni tänaseni välja.
t
to Julia/ 31. märts 2019, 13:30
millises opupeeritud maal sa elad,sooviks ka teada ja sind abistada! Tore, et eestlased elavad omal vabal maal!
o
orv/ 31. märts 2019, 13:30
siimu oli möödunud nädalal Tartu peal liikumas nähtud jah...
p
palun/ 31. märts 2019, 13:29
palun,ilus kevadilm mina ka juhuslikult tänaval ,aga mitte pealinnas ega teaduslinnas
H
***/ 31. märts 2019, 13:28
Hm, plussid-miinused võiks ära jätta, nagu selgub, saab neid ka mitu korda järjest panna...

i
imelik/ 31. märts 2019, 13:28
räägitakse,et ekret toetab 17.8% ja kust võetakse ,et 72,2 % on ekre vastu? ligi 40 % ei käinud üldse valimas ja miks arvestatakse,et need toetavad liberatse?
p
Palun, jätke lapsed oma mängudest välja../ 31. märts 2019, 13:27
lausa kurb on vaadata väikest lapsukest, kelle sedelil on tekst,et ei soovi kurja onu. Kas te ka teate, et laps peab selle sõnumiga oma väikeses mõttemaailmas edasi elama? Õhutada ja hirmutada väikest last? Milline vanem läheb oma last kasutades nii kaugele?Palun,jätke lapsed oma poliitilistest mängudest välja! Kui saavad täiskasvanuks,küll siis leiavad ise,mis meeldib ja mis mitte,aga praegu on nad tõesti ainult teie käsutäitjad.
1
13;17/ 31. märts 2019, 13:27
Kas vaatamine on keelatud?Kui ikka pidi enamus rahvast kohal olema siis ju pidingi oma silmaga üle vaatama,kuid kahjuks pettusin,oli käputäis .Õnneks ei seisunud me nende ;käskluse saanutega;;koos.Tänaval vaatas seda tsirust veel rahvast ja kullda oli nurinat nende plakatite vastu.
k
kk/ 31. märts 2019, 13:27
mismoodi rikub ekre valijate põhiseaduslikke õigusi? kui mulle ei meeldi ülekohus ja ütlen seda kas see on põhiseaduse rikkumine. see on ju puhas demagoogia.
o
31. märts 2019, 13:27
oravatroll kommenteerib nimede alt:mari,jaan,juhan jne.,tahtes näidata,et neid on palju,tegelikult aga 1 ja sama kirbukasukas kommib siin.
m
Ma/ 31. märts 2019, 13:27
isegi ei ütle,mis ma neist protestijatest arvan,sest siis läheb kommentaar paremal juhul modereerimisele,halvemal aga ei ilmu!Suhtun neisse aga ülima põlgusega,nagu näiteks sääskedesse või kihulastesse suveõhtul!
j
jah/ 31. märts 2019, 13:25
Jumal on rääkinud. Aamen!
s
Sputnik/ 31. märts 2019, 13:25
See on ju vaenulik demonstratsija.

k
kk/ 31. märts 2019, 13:25
t
to 13:13/ 31. märts 2019, 13:24
täpselt, ega ekre pooldaja selle peale ju tule, et osa inimesi on võimelised oma peaga mõtlema.
v
Viivi/ 31. märts 2019, 13:24
Pange tähele õhtustes uudistes räägitakse kümnetest tuhandetest meeleavaldajatest, kes tänavatele tulid. Ja seda kõikides kanalites.
e
et/ 31. märts 2019, 13:22
te ka oma kulunud "vaimukustest" juba lahti ei saa, ikka üks ja sama
u
Urmas/ 31. märts 2019, 13:22
Kui EKRE poolt andis hääle üle 100 000 valija? Protestivad ca. 20. inimest vikerkaarelippudega soovivad, et nende 100 000 valija arvamusega ei arvestataks, sest nemad seda ei taha!!! 100 000 inimest hääletas nende arvates valesti? Keskerakonna ja Isamaaliidu valijad hääletasid ka valesti! Kust võetakse selline ülbus ja hakatakse selliseid jaburdusi, plakatid ja vikerkaarelipud käes üldse nõudma??? Meie 20. inimest tahame, et oleks nii ja kõik ülejäänud valijad on ... See on ju nõme seltskond!!!
n
need/ 31. märts 2019, 13:21
polegi võimelised lapsi saama, mis õigusi ad nõuavad? Omavahel aelemine pole ju keelatud, või nõuavad õigust võõrliike vabalt karjade viisi sisse tuua? Lapsi ju sellised ei saa.
n
no / 31. märts 2019, 13:21
miks nii kärsitu, näe su komm oli täitsa olemas, ole kannatlikum ometi
H
***/ 31. märts 2019, 13:20
Huvitav, mis seos peaks olema raseerimisel ja sellel teisel asjal?

j
Jaan/ 31. märts 2019, 13:20
Päris paha on lugeda neid ekre jüngrite kommentaare. Nii palju viha ja labast õelust on raske lugeda. Ja siis räägite, et teie hulgas on haritud inimesi???
j
jumal, jumal/ 31. märts 2019, 13:19
jah ikka kõigile , kes ekre vastu, ref muudkui maksab, ajakirjanikele, meeleavaldajatele, kommenteerijatele ja kellele kõik veel. Usu, enamik inimesi oskab ka ise mõelda ja otsuseid teha ega kõik pole sellised nagu ekre valijad, kes oma peaga mõelda ei oska ja lasevad end lollitada.
p
President on 167 tuhande usaldusisik./ 31. märts 2019, 13:19
Valitsuse moodustamine hakkab ikka Põhiseaduse kohaselt mitte kaotajate isetegevuslikult..
t
to ojaa/ 31. märts 2019, 13:19
saa juba üle sellest mõisniku-värgist :D poe oma urkasse paneelikas ja ole kuss.
S
***/ 31. märts 2019, 13:18
See, et sina ise kuhugi ainult raha pärast läheksid, ei tähenda ju, et kõik teised on samasugused.
j
Juhan/ 31. märts 2019, 13:18
Hoiatus! Täna on tööl ekre poolt palgatud kommentaator
t
to Kus teie/ 31. märts 2019, 13:17
Naised sundsünnitama? Võib olla kästakse varsti kott ka pähe tõmmata?
t
to olin kohal/ 31. märts 2019, 13:17
mis läksid siis sinna massi lisama ja alandama ennast, et olla sellistega koos platsil?

o
oot/ 31. märts 2019, 13:16
mis õigused naistelt siis ära võetakse? Kes selgitaks...
v
vaike/ 31. märts 2019, 13:16
Tavaliselt need, kes sõna p..rt kasutavad oma lausetes on kõige lähemal oma tegevusega sellele sõnale ja ainult demonstreerivad netis oma rumalust
o
on jah/ 31. märts 2019, 13:14
Kaabutajamõisniku sulastel on kade meel, sest nende miitingutel ei käi keegi, ainult niutsuvad internetis ja mitu mobiili näpus ja laovad koos kremli veebikommentaatoritega omale pluss
j
ja sina naudid/ 31. märts 2019, 13:14
elu ainult teerulli all? Oled justkui jünger refi sektis! Ei see teerull ei halasta ka sulle.
t
to 13:05/ 31. märts 2019, 13:13
Kokku aetud? Mõned oskavad ise ka mõelda, mitte ainult mõisniku käsku täita.
p
palju need sotsid-reffid/ 31. märts 2019, 13:13
osalejatele maksavad, ega niisama ei tulda ajuvabale üritusele, ikka raha pärast.
k
31. märts 2019, 13:13
Kui Saikas võitis siis kõlbas küll Põhiseadus alla lasta !
i
irw/ 31. märts 2019, 13:13
aga KaKa ja tema jüngrid, need ju hoolivad rahvast :D

n
nii lahe/ 31. märts 2019, 13:11
tsiteerida põhiseadust "Põhiseaduse järgi ei tohi kedagi diskrimineerida rahvuse, rassi, nahavärvuse, soo, keele, päritolu, usutunnistuse, poliitiliste või muude veendumuste tõttu." ja sama hingetõmbega ise dikrimineeritakse ekret ja nende valijaid poliitiliste veendumuste tõttu. mõnus topeltmoraal on ikka sel saa.staI.
m
Margus/ 31. märts 2019, 13:11
kamp naisi,kes pole meest saanud ega raseeri ennast kunagi.
t
to Ojaa/ 31. märts 2019, 13:10
pigem kummardan kaabusid kui neeg- reid ja kõr-ilõik- ajaid. tehke omale mingi oma riik, ausõna, kus nugadega lõigatakse ainult juurvilju, mitte päid. mina isiklikult tahan elada turvaliselt, mitte lillade ja lillelaste ähmastunud maailmas.
v
vaataja/ 31. märts 2019, 13:09
Teadsime juba ammu,et egas Tallinast ja Tartus väljaspool elavad inimesed ei lähe selliste rumalustega kaasa ja nüüd ongi ,kes on ref.valijad.Ainult Tallinn ja Tartu,kuid terve eesti on kordades suurem.Läbikukkunud aktsioon käputäie kambaga.Meie soovime just kolmikliidu sündi,tunneme endid siis ka inimesena.Me ei vaja oravate valitsust!
j
Jah/ 31. märts 2019, 13:08
Jüri hoolib ainul toolist, tal ükskõik kes teda sinna upitada aitab.
k
Küll president teab kes valimised võitis.../ 31. märts 2019, 13:06
Kaotaja Jüri Ratta tegevus on lausa Põhiseaduse üle irvitamine.. Milleks tegelane andis vande olla ustav Põhiseadusele? Häbi sellisest..
p
31. märts 2019, 13:05
Piltide järgi enamus. Ülejäänud meie homod jm selline...Pildid on tehtud niisuguse nurga all, et näitaks võimalikult suurt massi. Hahaha
t
31. märts 2019, 13:05
Tule taevas appi milline seltskond kokku aetud! Ha ha haa! Juba nende eemalt nägemine ütleb kellega tegu.

h
Huvitav/ 31. märts 2019, 13:04
kuidas on kunagi vastu võetud põhiseadusega kooskõlas see, et prg. 56 lg.2 nimetatud rahvahääletuse (referendumi) õigus on vaikselt kuhugi olematuse haihtunud. Et kõik meie olulised küsimused otsustavad vaid mingid poliitikutest ilmeksimatud isakesed ning emakesed. Ning see praegune massiline modereerimine mõtte, arvamuse ning sõnavabadusega?
r
ruudi/ 31. märts 2019, 13:04
moodustagu kes tahes see valitsus---aga reformirikkurite var..apunt selles osaleda ei tohi!!!
u
Urmas/ 31. märts 2019, 13:03
Mingi 20. inimeseline vähemus räuskab plakatitega ja õpetab enamusele kuidas enamus elama peaks! Sõitku seenele!!! Mingid perverdid õpetavad enamust!!!
t
Tyuiop/ 31. märts 2019, 15:56
Miks sa siis ei ela ? Miks sa käsi pikalt ees toetustest ja abirahadest vegeteerid ja veel lisa nõuad ?
v
valija/ 31. märts 2019, 13:02
Pereärile on ju vaja kapitali koguda...
j
jürka/ 31. märts 2019, 13:02
koerad klähvivad-karavan liigub edasi.
k
31. märts 2019, 13:01
Kas kõik osavõtjad toodi lääneriikidest?
d
Diplomaat marina/ 31. märts 2019, 12:59
Kaljurand kas saad nüüd rahulikult magada? Sinu üleskutse, mäletad.
o
Ojaa/ 31. märts 2019, 12:59
Vaesekesed kaabutajast mõisniku sulased, ega teile pole muud valikut antud, kui mõisniku ees kummardada ja teda edasi teenida

o
olin kohal/ 31. märts 2019, 12:59
Tean,et vähe rahvast oli,kuid meedias fotod korduvad ja mängitakse jällegi maha,et oi kui palju.Mis see oravatele annab?Mitte midagi.Kui viie erakonna toetav rahvas asuks meeltavaldama,ei mahu see rahvamass mitte ära sinna platsile.See on Kaja ja Kaljulaidi kokkulepitud aktsioon.Maha reformierakond ja sotsid,aitab teerulli taktikast,erakondade mõnitamisest,vaenu õhutamisest jne.Karjusite ära ja mis saite?Lootusetud provokatsioonile allujad.Oli ka just vastupidiseid loosungeid.
m
31. märts 2019, 12:59
mingid p....ekukkunud lesbid,femakad,punased ja muu sorose praht kokku aetud.ikka mannetult vähe teid.ekre marss oli palju vägevam ja rahvarohkem.
k
Kop/ 31. märts 2019, 12:59
Ei läinudki kaua aega kui taas punaste loosungitega Eesti pealinnas marsitakse.Tule taevas appi.
l
lil,lade sotside/ 31. märts 2019, 12:58
i
i give/ 31. märts 2019, 12:57
k
Kus teie lapsed on?/ 31. märts 2019, 12:56
Polegi lapsi? Hoidke siis mokk maas oma "õigustest".
n
nähvits/ 31. märts 2019, 12:54
klounaad, superministeeriumi töötajad nüüd välja aetud meeleavaldusele, barrikaadidele ei lähe siis jääte tööst ilma. edasi kommunistlik kompartei!
n
nägin/ 31. märts 2019, 12:51
Kamp rumalaid,Kaja õhutusel valet karjumas.Pole veel lepinguid nähtud,kuid kisavad.See ju Kaja ja Kaljulaidi õhutamise vili ,kuid küsiks kas selline näebki välja Kaja ;;vääramine;;?Me ei soovi Reformierakonda Kajaga valitsusse,aitab teiste alavääristamisest.

o
Odin/ 31. märts 2019, 12:50
Piltidelt vaatavad vastu ullikesed ja omasooiharad koos vikerkaarevärvides plakatite ja punalipuudega.
s
Sass/ 31. märts 2019, 12:49
Valetajad ja riigivargad on meeleheitel!
i
irw/ 31. märts 2019, 12:47
Nii otre et keegi ka reformierakonna vastu protestida julgeb. Lõpuks ometi.

REKLAAM JA KUULUTUSED

reklaam@ohtulehtkirjastus.ee