Eesti uudised

Õhtuleht käis uurimas, miks Põhja-Pärnumaal EKREt armastatakse

REPORTAAŽ EKRE KANTSIST | Üks räuskav valija rikub kõigi maine

Viljar Voog, 29. märts 2019, 19:55

308 KOMMENTAARI

k
Kuri Kass kommenteerib/ 14. aprill 2019, 18:40
Aitäh, Viljar Voog! Oli üks viimase aja huvitavamaid artikleid. Tõsiselt. Ajakirjandus küll ei materdanud siin küll midagi ega kedagi. Elagu EKRE!
j
Juhan./ 1. aprill 2019, 07:46
Mis on asja inglastel Eesti siseasjadesse et seal räuskavad.
0
09:02/ 31. märts 2019, 21:03
Kulla inimene,kus küll sinu mõistus on?Valitsus pole veel moodustatud ja sina nõuad hambaravi raha.Saad siis kui selleks aeg saabub.
r
Ragnar to “to ragnar”/ 31. märts 2019, 13:39
“... mök mök ... ää, ise oled ...” :D
h
31. märts 2019, 13:04
Huvitav, miks ei uurita, et miks keegi valib teised erakonnad?
m
Memm/ 31. märts 2019, 13:03
Härra ei räuska kunagi, vastab küsimustele ja arenda vestlust.
r
rd/ 31. märts 2019, 09:18
valimas ei käinud näri nende tüügastega edasi
t
tasuta hambaravi/ 31. märts 2019, 09:02
millal see ekre siis võimule saab, ma tahan oma hambad korda teha. kas võin juba arstile aja panna ja ongi hambaravi tasuta. see pidi nende poolt tehtud saama. kohe tahan teada. kaua ma ootama pean? mind see abrodi ja RB teema ei huvita, mind ei huvita ka EL ja NATO, mind huvitab minu tervis. perekond helme, andke teada, kas ja millal ma saan tasuta hambaravisse.

m
31. märts 2019, 09:00
mitte ainult valija. vaata neid liikmeid, ega nad suurt ei erine.
n
31. märts 2019, 09:00
no las räuskavad. küll mõtlevad inimesed neist eemale oskavad hoida. igaüks teeb ikkagi ise oma suuga endale augu.
s
si--apildusisventilaatorisse ajakirjanduse ja meedja kaudu ikka sotsidreffid/ 31. märts 2019, 08:59
e
Eks ta õige ole/ 31. märts 2019, 07:57
EKRE jäigi kahjuks valimata kuna seal neid labase suuauguga räuskajaid rohkem kui üks.
v
Valgus ajju/ 30. märts 2019, 22:59
Ekre -harjute ära, see on saatuse rong , mis kurjuse minema viib!!! Kas ei ole kuulnud , et energeetika inimajus tõuseb ja see peab olema maaenergeetikaga tasakaalus? Raske on neil , kes enam kurja teha ei saa, uppuja haarab ka viimasest õlekõrrest, et endaga kaasa tõmmata sinna mudaauku, mida oleme sajandeid kannatanud. Äkki inimene tahaks vabaneda pealesurutud kurvast saatuset ja näha ka lõpuks valgus? Nad on neid haledaid maailmalõpu jutte puhunud kui palju, kas neil valutab südametunnistus, enamus varub kabuhirmus kuivikuid ja õgib rahusteid?
o
onu/ 30. märts 2019, 20:08
hr Voog soovin ka sulle head tulevikku...
r
30. märts 2019, 19:49
reffide karvane või karvutu käsi jälle mängus.
x
Xxx/ 30. märts 2019, 19:39
Tanaval omavahel suhtlevad inimesed arritusud kui neid tuleb reporter kysitlema ja see on inineste oigus siis arvata asjast nii nagu nad motlevad... Kui on naha et tanaval olija ei taha reporteri sekkumist enda eraellu, siis muks peaks seda varjama.

r
räuskav helme/ 30. märts 2019, 19:35
Kuidas keegi seda võtab.See oli ilmselt see mida oli vaja lõpuks kuulda,õitte aastast aastasse geelsoenguid ja valimiseelset vahtu! Sest tegelikult on ju siiani olnud ÜKSKÕIK! Kui rääkida ja laliseda monotoonselt aastast aastasse võib nii mõnigi karm kriitika kõrvad rikkuda...rohkem reaalsust.
o
Ohh,/ 30. märts 2019, 19:14
Just, "kultsete tähtedega anaalidesse"...
r
R,/ 30. märts 2019, 18:12
i
irw/ 30. märts 2019, 16:46
millisest mainest täpsemalt jutt käib? sellest olematust mainest?
v
Viljar Voog tuleb kultsete tähtedega kirjutada ajakirjanduse ajaloo anaalidesse! Sisutihe reportaaž!/ 30. märts 2019, 16:45
e
ei/ 30. märts 2019, 16:21
ei ole keegi liitunud. nimi vahetati lihtsalt ära ja kõik ErLi agendid hakkasid rahvaliidu liikmeteks, et saaks koos teiste kommunistide ja koIhoosi esimeestega ikka sooja koha peale
t
Tiit/ 30. märts 2019, 14:50
Üks räuskav Tarand EKRE koosolekul lasi terve sotside erakonna pohja.
t
30. märts 2019, 14:29
to MEMM 13.37. Jä härraks saab nimetada? Keda?

t
30. märts 2019, 14:25
to valija13.50 ja mis hüvesi on sulle suutnud teised erakonnad pakkuda, enne valitsusse jõudmist?
v
Valija/ 30. märts 2019, 13:50
Tahaks meelde tuletada kõigile, et EKREt soovis valitsusse alla 20% inimestest, aga nad käituvad nagu nad oleks valimised võitnud. Tegelikult nad lihtsalt said natuke rohkem hääli, kui nad ise said eelmisel aastal mis tundub iseendaga võrreldes jah võiduna, aga terve eesti ülatuses siiski on nagu populaarsuselt VIIMASEL kohal ja enamik normaalseid inimesi ei taha, et sellised teeksid otsuseid, mis meie elu mõjutavad, nagu majandus, haridus, tervis, PR, sport, ettevõtlus ja jumal hoia selle eest, kui EKRE hakkaks teadust kujundama kuidagi, millest neil pole üldse mingisugust aimdust.
m
Meh/ 30. märts 2019, 13:45
Tegelikult, EKRE puhul ei riku mainet nende valija, vaid erakond on ise nii lühinägelikul teel oma poliitikaga ja lihtsalt lastakse edasi toimetada, nagu poleks midagi viga. Pooled asjad, mida nad ütlevad, ei oma mitte mingisugust loogikat ja pooled asjad on lihtsalt puhas vale. On vähe neid, kes seda märkavad, aga neid ikkagi on õnneks.
j
Jajah/ 30. märts 2019, 13:44
Eks liberast kujutab ette et toit tuleb poest.Eestil ei ole põllumajandust vaja.
n
30. märts 2019, 13:40
No sel mehel on küll suhtlemisega probleeme.
m
Memm/ 30. märts 2019, 13:37
Härraks selliselt kärkivat meest küll ei nimetaks ja tal polnud mingit konkreetset näidet tuua, aina üldsõnaline räuskav mula.
p
Pensionärid/ 30. märts 2019, 13:27
Moodustavad suure osa töötajatest haiglas,koolis,kaupluses...jne
p
Pensionärid/ 30. märts 2019, 13:26
Moodustavad suure osa töötajatest haiglas,koolis,kaupluses...jne

n
no/ 30. märts 2019, 13:21
kui poleks räuskavat helmet, ehk mõtleksin ka mina ekrest teisiti...
v
vanaema/ 30. märts 2019, 13:17
Kes siin räuskas? Härra oli õigusega vihane, samas igati viisakas. Milleks sellised pealkirjad? Ajakirjanikud on aru kaotanud, natukegi võiks piinlik olla.
j
Jah EKRE/ 30. märts 2019, 13:13
EKRE oleks vajalik kui ta suudab tagada rahvusvahelist sõprust ja säilitada Eesti identiteeti! Nagu seda teeb Türgi, Aserbaidzaan, Belgia, Prantsusmaa, Austraalia, Inglismaa jne jne kes ei osta kokku vana rauda. Vaid suudaks luua ise välismaa abi, ja pakkuda oma toetust mis ei kahjusta Eesti etnokultuuri!
a
Aiq/ 30. märts 2019, 13:09
Ja mis kaabu valesti ütles ja see ÕL on veel eriti , või Teid huvitab poliitika .
t
to ühiskonna põhjakiht/ 30. märts 2019, 12:54
j
ja need / 30. märts 2019, 12:53
muud ps ühhid on süütud?? Võib olla on just see mis praegu toimub see jama mille aastakümnetega inimestesse süstinud olete?? Eks f ilter peab peal olema mingil määral igaühel,kehtib nagu kõigi kohta.
1
12;35/ 30. märts 2019, 12:52
aga palun,mine rahulda end siis ära!
t
teema/ 30. märts 2019, 12:45
nagu ei saanudki probleemile pihta? Vabas maailmas ikka küsitletakse inimesi ja suheldakse. Siin oli nagu miskine maailmalõpu probleem? Et, mis inimestega ekres juhtub, mis neid hulluks ajab?

s
30. märts 2019, 12:36
see on see ekrelaste tase. aju ajamine. soovin edu. nagu leiavaisa ees, nii alamad kutsad järgi.
m
30. märts 2019, 12:35
mitut inimest ajakirjanik küsitles? hetkel jäi mulje, et kõik olid suht rahulikud ja siis tuli mingi, ilmselt ekre valija, kes hakkas räuskama. neil on närvid täitsa läbi. nii tundlikud. ilus kevad, päike paistab ja neil on viha kamaluga anda. vanasti öeldi, et 90% meie tigedast käitumisest on tingitud seksuaalset rahuldamatusestkas tõesti on meil nii palju rahuldamata inimesi.
j
ja/ 30. märts 2019, 12:32
l
lugeja/ 30. märts 2019, 12:30
Laske nei rahulikult arutada
n
No, selge.../ 30. märts 2019, 12:21
Ei lasta häbistada ajakirjanikke, kohe sõnum eemaldatakse. Eesti inimene ei tohi kuidagi teistmoodi arvata, ka völja öelda, kuidas tahab. Oeh.
j
Jälle pidu auulis/ 30. märts 2019, 12:17
Maailmanabad said jälle kondi hambusse.Vaadake neid haugatusi, ainukesed , kes elada võivad. Ei sündinud EKRE tühja koha peale, see on kisajate pingutava töö vili.
t
Trollimets/ 30. märts 2019, 12:15
Nende puhul on et ainult 4000 räuskavat valijat kellel on sinise äratuse ja parteijuhtide otsene moraalne toetus taga ja ongi maine rikutud! Küll on ikka ebaõnn.....
õ
Õhtulehe lemmiklugu../ 30. märts 2019, 12:10
Ei saa me läbi EKRETa ja EKRE meelest ei lähe, taruira-raira trallallaaa..ei EKRE meil meelest lähe..!!!

n
30. märts 2019, 12:10
Näha, kuidas suured sallijad sildistavad inimesi ahistajateks, sulideks jne... Mille eest neid uskuda?
m
30. märts 2019, 11:56
Mingi S.tringi Martin lennutab ajakirjanike ja kohtunike päid ja kes temaga nõus ei ole koligu Kanadasse. Zimarjevite järeltulijad H.elmed koligu ise oma isade maale - venemaale.
n
Nagamannid/ 30. märts 2019, 11:51
käivad rahvale kruvisid kerre keeramas. Ja ongi nii, et kelle asi on, keda keegi valis? Ikka vihaõhutamise lainel, kohe mitte kuidagi teisiti ei saa.
n
Nii/ 30. märts 2019, 11:44
ü
Ühiskonna põhjakiht/ 30. märts 2019, 11:42
Kaabud on osanud enda ümber koguda, pisisulid, naisteahistajad, natsilembid, punakolhoosnikud, poetagused, jne.
j
Ja jah,/ 30. märts 2019, 11:41
kõik, kes ei jaga ekre vaateid, on valelikud ja neil tuleb pead maha võtta?
h
Hiina/ 30. märts 2019, 11:37
Soomes panen tähele , et on palju hiinlasi töö. Arvan , et 20 aasta pärast on neid pooleks soomlastega.
e
ettevõtja/ 30. märts 2019, 11:36
Paljud siin ,kes lausa laimavad ei teagi vist,et tegelik elu ongi väljaspool suurlinnasid.Miks halvustatakse siin valijate haridustaset jne.Ekres on paljud kõrgharidusega,osaliselt ka ministritena töötanud tublid inimesed.Paljud kõrgharidusega inimesed jäid tööta,kui lõhuti majandeid ja nüüd on paljud neist teinud oma ettevõtteid jne.Kellel on õigus solvata erasektoris töötajaid,suurtalu tootjaid,põllumajandusega tegelevaid ettevõtteid-arvestage,et just need tublid töökad inimesed toidavad teid kisakõrisid ja näha kohe,et olete sellest nii täis söönud,et jõudu jätkub räusata. Mõelge ennem.

r
Reporter/ 30. märts 2019, 11:35
tahtis lihtsalt teada, miks seal nii paljud ekret valisid, aga enamus kohtades mitte, mis selles imelikku oli? Oleks võinud ju siis rahulikult selgitada, mitte räuskama hakata.
j
Ja kõik kremli raha eest?/ 30. märts 2019, 11:31
Tore , kui saabub mihklipäev ekre ja kremli tro.llidele. See sõim ja räuskamine on ületanud igasugused piirid.
m
mina/ 30. märts 2019, 11:29
kannan ka,veel musta ja prillidega......kes olen nüüd??
v
Vesipuuks/ 30. märts 2019, 11:26
Elevantmees on aktsiooni lülitunud. Provotseeris vanainimest, kelle meelepaha oli täiesti õigustatud ja nüüd tuleb puhub sellest mingi mulli. HALE!
j
Jajah/ 30. märts 2019, 11:25
Roppröökurite kamp lubab hakata nendega mitte nõustuvaid kohtu ette saata?! No jaa, muidugi nad pidid ju kohtunikud omade jopede vastu välja vahetama.
k
Kinnine riik/ 30. märts 2019, 11:23
isegi sinu Põhja Korea ei suuda ilma teiste riikideta hakkama saada, rahvas nälgib.
e
30. märts 2019, 11:22
v
Vastan Mardi sõnadega:/ 30. märts 2019, 11:21
kas siis rahvakunsti ka ei tohi enam teha :)?

v
valija/ 30. märts 2019, 11:21
Tegelikult imelikuks läheb juba :)))) Varsti suvi,saab liivakasti minna küll seal oleks hea üksteist loopida....!endiselt oleks hea kuulda ekre enda hinnangut selle suhtes ennem kui tehakse seda pidevalt nende eest!Mõistus ja sõnad on paljuskis ikkagi meie endi teha mitte la psikult seda kellegi teise kraesse,kaabu alla veeretada.Head päeva
h
huvituja/ 30. märts 2019, 11:21
Milleks proledele mikker? Mölisenud autokastust kaabulotid.
t
ta ei vastanud/ 30. märts 2019, 11:20
üldse, hakkas kohe räuskama, sellest saab muidugi järelduse teha :).
a
Ajuollus?/ 30. märts 2019, 11:19
Kaabudega varjavad nad kõmisevat õõnespuitu
s
sest/ 30. märts 2019, 11:19
m
30. märts 2019, 11:19
Mark.si.st H.elme on just neid täitorne ja kirsasaapaid taevani kiitnud.
n
nii see on/ 30. märts 2019, 11:18
j
jah/ 30. märts 2019, 11:17

k
Kus/ 30. märts 2019, 11:16
to Räuskavad -ja nähtavalt kained rikuvad meeleavaldusi ning kisuvad mikrofone?? See ühe palgiga la hmimine on nii mõistliku inimese näitaja :)
ä
ära liialda/ 30. märts 2019, 11:15
elan ise ka maal ja tean vaid 2 naisterahvast, kes ekret pooldavad, samas tean hulga inimesi, kes vihkavad nende vägivaldsuse pärast.
s
sest/ 30. märts 2019, 11:14
n
nii see on/ 30. märts 2019, 11:13
Kaabu on šarikovide aksessuaar.
m
Mihklipäevast/ 30. märts 2019, 11:13
Veebipolitsei hakkab tegutsema. Kes siin veel arvab, et sõimamine ja mõnitused on lubatud, siis tuleb neil pettuda ja ilmselt ka kohtulaua ees vastust anda. EKRE aga ainult võidab sellest sõimust......näeme, kuidas valitsusse EI saakski selliseid lubada, kes siin laimavad, solvavad ja mõnitavad teisi riigikodanikke.
1
10.45/ 30. märts 2019, 11:13
Võib olla süveneks paremini? Kui istud näiteks lauas ja laudkonnast hakkab üks taldrikuid lennutama,ta ei peksa segi mitte tervet restorani vaid ühele seltskonnale seal teeb ta karuteene kindlasti!
h
hüh/ 30. märts 2019, 11:11
Miks sa siis räusksd ekreniit?
k
Kas videos/ 30. märts 2019, 11:11
see räuskaja oli siis kohalik ajakirjanik :)?

m
30. märts 2019, 11:11
Milline agoonia,milline globalistide ahastus!
m
Mihklipäev sõimajatele tuleb varsti/ 30. märts 2019, 11:11
Ära muretse. Meil on veebipolitseiga juba ühendust vöetud ja ka sinu pikad sõimud sinna saadetud. Küll hakatakse ka arutama ja võetakse sind ka "arutelule" kaasa. Internet ei ole sõimu koht. Võta see teadmiseks ükskord. Kuigi nüüd on juba hilja....tuleb oma suulõksutamiste eest vastust kandma hakata
o
Oh seda nalja/ 30. märts 2019, 11:08
irw---margus...tere tere....Kas veebipolitsei pole sind veel koos facebuuki ja prillidega "külla" kutsunud"? Aga feisbuukis võiksid ikka pilti ka vahetada....mis siin muidu irvitad, pane sinna
r
30. märts 2019, 11:08
Räuskavad reformarid on juba rikkunud Eesti maine.
r
Räuskavad/ 30. märts 2019, 11:08
vaid ekrelased ja nende valijad, sest ei jõua Putinit ära oodata :).
i
imelik/ 30. märts 2019, 11:07
miks peab iga päev ikka uue ja uue artikliga materdama?
m
Mõnuga irvitame sovettide üle/ 30. märts 2019, 11:04
Eks sulle meeldiks rohkem täitornid ja kirsasaapad...aga see aeg on möödas. Nii et saad ainult siin oma sappi levitada.
j
Jussile/ 30. märts 2019, 11:00
Rahvas andis mandaadi küll, aga nemad tahavad üksi valitseda, sest teised, peale sotside, ei kõlba.

l
Lihtne/ 30. märts 2019, 10:59
Ise me oma riigi lõime, ise selle ka tuksi keerame. Kaabukultuur on selles üheks ja mitte väheoluliseks komponendiks.
j
juhuu/ 30. märts 2019, 10:58
to Uku :matsimiinus vastasleeri!
v
valija/ 30. märts 2019, 10:56
ma ei mõtle siin kui kellegi otsest silmi,nina ja suud..vaid üldse - kuhu see laienenud on? Hääl läheks endiselt EKRE-le loomulikult! Oleks väga oodatud Helme enda isiklik hoiak ja hinnang kogu sellele toimuvale..see et rahvas kuri on,pole ime... - aga nõustun täiesti pealkirjaga : nii mõnigi äärmuslik r'äuskaja võib siin karuteene teha..seega hr Helme,palun!
t
to 10:42!/ 30. märts 2019, 10:52
Kas ei sõimagi rahvas ise rahvast? Sa võtad ka esimese mõtte ja jäädki sinna kinni. Loe hoolega! Kõik sõimavad kõiki!
t
to 10:14/ 30. märts 2019, 10:49
ennäe hüsteerikust öönespuit ka kohal vilistamas.
v
valija/ 30. märts 2019, 10:48
on vaadates kogu seda tsirkust,ikka kusagilt laua vastast väga levima hakanud! Reffi,sotsi kisa ja võtted - "parimat" annab soovida!
i
IRWER-ile../ 30. märts 2019, 10:48
Aga seda haigust, mida Teie põete, nimetatakse skisofreeniaks..Tegelikult on ravimid täitsa olemas, mis olukorda leevendab. Pöörduge kõiketeadja dr.Jolleri poole, tema saab kindlasti aidata! Ega vaimude nägemine pole naljaasi...
t
To A/ 30. märts 2019, 10:47
Ja kohe esimesest lausest on näha keegi vedel vasak, teile ei tohi midagi öelda, kõiki teisi aga tohib sildistada, mõ.nitada.

1
10:42!/ 30. märts 2019, 10:45
Loe artikli pealkiri läbi!
v
30. märts 2019, 10:44
Valimised on salajased .Häbematus on sildistada inimest poetaguseks .Kas tunnete teda?
k
Kus/ 30. märts 2019, 10:42
on olnud otsene sõim rahva pihta??!! Ei tasu liialdada.
e
E-valimised tühistada lubanud Ekre???? Unustasid oma lubaduse, sest neile tuli enamus hääli e-häälte/ 30. märts 2019, 10:42
v
valija/ 30. märts 2019, 10:41
to räuskav valija : nii ikka ka minu meelest pole et filter endal puudub! See pole mingi ravikeskus vaid täiskasvanud inimesed.Mus ekresse puutub siis on nad vaid oma seisukohti öelnud,mingi sõjakisa oli hetkel vajalikku aga kuidas keegi sellest tuld võtab on ikka inimese enda asi !Ootaks Helme poolset enda avaldust ilma et siin kellegi eest sõna võetakse!
j
Juss/ 30. märts 2019, 10:37
Rahvas andis mandaadi valitsuse moodustamiseks ikka reformierakonnale!
k
Kust tuleb räuskav valija?/ 30. märts 2019, 10:31
Alguse teevad just meie poliitikud. Räuskavad ju omavahel. Siis võtavad tuld kinni makstud ajakirjanikud, kes peavad ennast seaduse tegijateks, otsustajateks. Ja mis jääb rahvale? Lihtsal kõige selle supiga kaasa räusata. Ärge sõimake rahvast! Rahvas võtab selle, mida talle ette antakse, sõimu.
m
Miks Viljar Voog vassib juba esimeses lauses/ 30. märts 2019, 10:23
Artikli esimene lause - "Valimistest on peagi möödas kuu aega ja uut valitsust pole Eestil siiani". Huvitav kuidas seda teha oleks saanud. Kas sotsialistliku revolutsiooniga? Valimiskomisjon kinnitas riigikogu koosseisu alles üleeile, Riigi Teatajas on see veel avaldamata.

r
Rudi/ 30. märts 2019, 10:22
"...massimõrvar Tarand...." .
1
10.02-le/ 30. märts 2019, 10:21
Tundub, et oled puu otsas just alla potsatanud ja ei teagi, et kolhoose pole enam ammu olemas..küllap mõtled kolhoosipartei all ikka maakate parteid..Siit küsimus, kas maakatel siis ei võigi oma parteid olla? Ja kas naerad maainimeste üle või mida sa oma kommentaariga öelda soovid? Huvitav oleks ka teada, kuskohast pärineb toidukraam, mida igapäevaselt tarbid..Selveri laoruumis äkki kasvatatud või?! Hoia oma suumulk kinni kolhoosnikute koha pealt- hea sulle endale ja mõnele teisele samuti!
õ
õõnespuidust oreliviled/ 30. märts 2019, 10:14
Kui ERKEidid on kampas koos ja kaabud ära võtavad, siis on nende õõnespuit nagu oreliviled - täna on neil mingi kogu, nii et on oodata hüsteerilist orelikontserti
k
Kaabu/ 30. märts 2019, 10:10
Kaabu motiiv on laenatud dr Goebbelsilt - kes teavad, teavad ka - miks!
a
A/ 30. märts 2019, 10:09
Ikka, alati on keegi teine teinud või süüdi:D:D kohe esimese lausega oli selge, kellega tegu:D
i
irw/ 30. märts 2019, 10:02
kuidas saab ühel vene koIhoosiparteil üldse mingi maine olla?
i
irw/ 30. märts 2019, 10:01
ainuüksi viimase nädala fopaa jooksul on sellest vene koIhoosiparteist lahkunud 21 liiget - kui neid on massiliselt juurde tulnud, siis see tähendab, et lahkunud on veel rohkem
e
30. märts 2019, 10:01

n
No kes/ 30. märts 2019, 09:51
räu.skavad? ikka ajakirjandus, meedia, mis on kallutatud vasakute libedate poole ja näidatakse vaid enda poolt hal.vustavat pilti EKRE suunas aga ennast ei näe. Po.riloopimine, vihakõned, mida kõik libedate suunast tuleb. Kas arvate et sellega saate maailmast tegelikkuse ja tõe kõrvaldada. Sa.ata.na kummardajad vasakud leiavad nagunii varsti otsa.
e
E:M./ 30. märts 2019, 09:49
Jätke kaabud rahule.Korralikud härrad kannavad just sellist peakatet.Proovi ka,ehk muutudki paremaks .ja viisakamaks ka,
j
Jõudu EKRE le!/ 30. märts 2019, 09:47
EKRE liikmete arv aina kasvab.EKRE on väga populaarne erakond.
j
Jyri/ 30. märts 2019, 09:47
Mmmaarika,mine ruttu neuroloogi juurde,oled ju täiesti haige mutt.
a
Ants/ 30. märts 2019, 09:45
Enamik ajakirjanikest on kallutatud ja TÄITSA valelikud.Kas neil on nii palju möistust,et julgevad valetada ja petta inimesi.Ilmselt on nad siis Refikad-valelikud.
a
Ants/ 30. märts 2019, 09:42
U
?!/ 30. märts 2019, 09:40
Unes nägid seda madalust või?
m
Minna/ 30. märts 2019, 09:37
Suurim vale on see e= valimine,Sellele tuleb löpp ,Köige viletsamakesed Reformikad said tänu sellele valele nii palju hääli tegelikult VALEHÄÄLI.

a
Ants/ 30. märts 2019, 09:33
TÄISTABAMUS! Algul kraaksusid,myyd nurruvad abi JYRILT.Tutkit!
m
Miia/ 30. märts 2019, 09:30
EKRE on ja jääb vöitjaks,Kehvake Kaja kraabib juba Kaadri kintsu,aga tema hoifdku hoopis iseennast,JYRI on aus ja tark poliitik.HURRAA!
m
Maalt ja hobusega!/ 30. märts 2019, 09:28
Aitäh sellele Vändra kaabuga mehele, kes ajakirjanikule ütles, mida suur osa Eesti rahvast tegelikult mõtleb! Ei maksa maarahva üle irvitada, ajalugu on näidanud, et rasketel aegadel joostakse abi saama just oma maal elavate lähedaste käest..küll vaja peavarju ja toidupoolist. Ajalool on kombeks korduda! Niisugused ajakirjanikest ja nö muudest "suurtest arvajatest" siidikäpad on alati olnud esimesed, kes kriisiolukorras riigist jalga lasevad, kohale jäävad lihtinimesed, kes riiki üleval hoiavad. Ei maksa sülitada kaevu, millest juua soovite.
j
jälle kustutatud/ 30. märts 2019, 09:24
Programm kordab kustutatud kommentaare seni, kuni ekre.tiinist mode on vallandatud või hullumajja pandud.
30. märts 2019, 09:24
Pressinõukogu peaks arutama Õhtulehe poliitilist tsensuuri. Kas kustutamine toimub juhtkonna näpunäidete või kellegi agara ekre fänni poolt. Ekre.tiinid on nagu bol.ševikud ajalehetoimetusse im.b.unud.
e
30. märts 2019, 09:23
E k r e. m e n d i s t mode kogu aeg kustutamas. Kustutab samasuguse innuga nagu marks.is.t H.elme pesi eestlaste ajusid kom.munistliku saas.taga.
v
vastus/ 30. märts 2019, 09:21
Teadus on kindlasti kasulik aga samapalju ka kahjulik. Miski ei ole täielikult hea ega täielikult halb. Seda ei ole ükski inimene, ükski partei, ükski valitsus.
l
30. märts 2019, 09:21
las aga räuskavad need Eesti ajakirjanikud

l
lord/ 30. märts 2019, 09:17
ole rahulik. tallinnas räuskavad sotsid, liberastid ja rehvormastid. lase see nende rauskamine endast mööda ja koik on korras. lopuks rauskavad tegelased ainult iseenda peale.
j
jep/ 30. märts 2019, 09:10
selle kohta on isegi pilt olemas: https://i.imgur.com/F1SpU8u.jpg
r
Ragnarile / 30. märts 2019, 09:06
Soovin edu! Kahjuks on siin enamus kõiketeadjad,kes peeglisse ei vaata ja omas mõttes on nii tublid.Oi mida kõike nad ära teeksid!
k
30. märts 2019, 09:06
kas seItsimees on mõne koIhoosniku oma sõbralisti lisanud? endal küll selliseid jorsse kusagil ringi ei liigu
k
Kaabude all on kõmisev õõnespuit./ 30. märts 2019, 09:01
e
EKRE harimatu mass/ 30. märts 2019, 08:59
Proletariaat tahab võimule nagu 40.aastal.
s
Sots/ 30. märts 2019, 08:58
Millest sa järeldada ,et tegu sovhoosi funktsionääriga ja nii vana härra ei peagi kohanema ja võibki nii lolli ajakirjaniku peale tigedaks saada.
t
tülgastav seltskond/ 30. märts 2019, 08:58
EKRE noored Sinisest Äratusest reklaamivad ennast aga massimõrvar Tarranti lemmikmeemiga.

i
irw/ 30. märts 2019, 08:58
kas on üIdse võimaIik, et sinu oIematu areng muutub veeI haIvemaks? igasuguse vene tebiiIsuse ja koIhoosi vastu peabki iga normaaIne eestIane sõna võtma
b
baphomet/ 30. märts 2019, 08:56
Teaduse tegijad on sageli kasulik element.
v
valus/ 30. märts 2019, 08:50
selliseid intervjuusid tuleks põlvas, võrus ja valgas ka teha, et vaadata mis tebiIkud seal veel kõik koos elavad
k
Küsimus / 30. märts 2019, 08:50
Jääb mulje, et Eesti rahvast on umbes 25% on pensionäre, 25% teeb meelelahutust ja 25% tegeleb teaduse ja õpetamise, kontrollimise ja koolitamisega jne. Raha teenib neile kõigile need viimased 25% ehk töötegijaid, kelle tööst ülejäänud 75% elavad ja makse maksavad? Ma võin natuke eksida ja on kindlasti ka erandeid ja lapsed jne. Aga üldjoontes peaks tõene olema. Mis õigus on ülejäänutel, n.ö. eelarvelistel, riiki valitseda ja vähemuses oleva töörahvaga mitte arvestada?
e
Ei maksa unustada ka sotside üksikut tänavaräuskajat./ 30. märts 2019, 08:50
o
objektiivseid vaatlusi orwellikust ilmaruumist/ 30. märts 2019, 08:48
Ajakirjandus on valimiste järgselt võtnud väga selge poliitilise positsiooni ja asunud kodanikke õpetama, milline on "õige" ja milline "vale" demokraatia. Tulemused ilmnevad väga selgelt antud videoklipis ja tõenäoliselt süveneb lõhestumine tulevikus edasi. Tegelikult on probleemi olemus laiem kui lihtsalt ilmavaateline vastuolu parem-vasaktiiva poliitilise mõttesuuna vahel. Pigem lähtub veelahe juba mõnda aega suhtumisest globalismi ja globaalsete majandusmudelite rahvusriikide üleseks prioriteediks seadmisest. Paraku on see teema, mida võimu nime aastakümnete jooksul teadlikult on eiratud.
t
Toomas/ 30. märts 2019, 08:48
Miks selline pealkiri, jälle viha õhutus Õhtulehe poolt. Tuleb nii välja, et kui nii ei vasta nagu teie soovite, siis on kohe räuskaja, inimene ütles ju teile selges Eesti keeles, et, mis see teie asi on keda mina valisin, et kas nüüd nuhite inimeste järele nagu vanasti KGB. oli. Ja mida ta valesti ütles, lihtsalt öeldes,teil oli oma lugu vaja kirja panna,muud ei midagi. Kus see räuskaja oli.
m
Maakas/ 30. märts 2019, 08:47
Mis ekre kogu aeg ette jààb. Ekre sõimajad on kõik vist narkouimas. Eesti keele õigekiri on neil ekre sõimajatel 0 klassi tasemel.

l
30. märts 2019, 08:46
Laulu sisse topiti süütud lapsed ja naine.Peab ikka väga õel olema, et seda õigustada.
j
jep/ 30. märts 2019, 08:43
nagu näha, siis otse vene koIhoosi viib, aga keegi ei saa isegi sellest aru, sest ajupesu on oma eesmärgi kenasti ära täitnud
v
30. märts 2019, 08:41
Väga inetu provokatsioon.Otsitakse üks lihtne inimene, vihastatkse oma küsimustega ja pannakse kõigile näitamiseks.Iga inimene vihastab mõni kord.Pealegi ta ei valetanud. Tõde on valus kuulata.
m
muutuste eel/ 30. märts 2019, 08:41
Kõige suuremad räuskajad on need ekrevastased kommentaatorid, kes iga võimalust kasutavad vihaõhutamiseks, mida ajakirjandus omakorda võimendada püüab.
s
Solvajad võetakse peatselt vastutusele nagu Korolevi loos/ 30. märts 2019, 08:38
Siia ilmub pidevalt ühe ja sama isiku EKRE't ja teisi solvavad postitused. Nüüd on selle isiku arvuti teada ja isiku nimi ka juba kuulda. Läheb kohtuloosse ka juba käiku nii et varsti meedias ka avalikult teada need mõnitajad. Internet ei ole anonüümne 08:31 ei ole sellest aru saanud...aga küll seadus teeb selle selgeks
n
nii on/ 30. märts 2019, 08:34
08:31...ja sina oled sovetiaja laululind punasovjettide jalge ees
i
irvitusega/ 30. märts 2019, 08:33
Lakeid ei saa ka magada....õlleraha vaja teenida
t
to Maarika/ 30. märts 2019, 08:31
Kas piinlik ei ole sellist sajatamist välja öelda? Ja nagu selgeltnägijad ütlevad,siis kõik halb,mida teisele soovid,tuleb sulle endale ringiga tagasi!

t
to Maarika/ 30. märts 2019, 08:31
Kas piinlik ei ole sellist sajatamist välja öelda? Ja nagu selgeltnägijad ütlevad,siis kõik halb,mida teisele soovid,tuleb sulle endale ringiga tagasi!
e
30. märts 2019, 08:31
EKRE ja kesk on ühe tagu.miku kaks kann.ikat ja isamaamüüjad seal vahel.
a
Ahah/ 30. märts 2019, 08:29
Loe objektiivi ja telegrammi, seal mõnitatakse mõistust
r
RS/ 30. märts 2019, 08:27
Hirmutav on see,et inimesed ei taju kuhu see globalism meid viib.Ajupestus on ikka kohutav.
e
Ektega võimule/ 30. märts 2019, 08:26
Teisi süüdistades tōustakse võimule, keeratakse kõik pkekki aga küll süüdlased leitakse, seda juba pole, et saamatud populistid süüdi jäävad.
ü
Üldiselt/ 30. märts 2019, 08:23
Ajakirjaniku tegevus on mujal ilmas laialt tuntud ja aktsepteeritud, nö lävepakuküsitlus. Kahjuks v õnneks komistas tegelikkuse otsa.
v
Viigem endid kurssi ikka uute uudistega/ 30. märts 2019, 08:18
eilses intervjuus ütles Helme,et leppe mustand on valmis ja täna arutatakse seda erakondade volikogudes. Jätkem nüüd "rasked " ja veerevad pead seljataha ja mingem tegemistes ikka edasi,mitte üle õla tagasi vaadates. Mitte ainult Vändra küljealune ei valinud ERKR-t vaid meie, Viljandi valijad ikka ka.
v
v/ 30. märts 2019, 08:18
Aga kogu maailma mainet tüli, kriise mõjutavad ka väike grupp inimolendeid, kelle veri pidi olema vaserohke ja mõtted mustapoolsed.Aga inimene ei peaks kaasa hullustega minema ja enda mõtetesse negatiivi laskma .Ärkamise aeg , tõuseb võimalus sellest väljuda, need kes sellest aru saavad, et kurjuse tähetund lõppeb, proovivad veel viimast võtta. Ekre rünnak on näide, ei taheta kuulata neid, kes tahavad peatada need , kes aru ei saa, et muutused tulevad nagunii.

n
normaalne suhtumine/ 30. märts 2019, 07:59
Aga mis ta valesti ütles . Enamuses erihariduseta end ise ajakirjanikeks nimetavad ajakirjanikud käituvadki nii nagu maamees kirjeldas veidi häält tõstes.
r
raiu oravate toiduahel läbi ja pagevad kõik ekresse/ 30. märts 2019, 07:51
m
mis siin valet/ 30. märts 2019, 07:49
Räuskavad nii EKRE omad kui nende valijad, aga nad ei saa sellest ütlemisest aru, vaid räuskavad veel hullemini edasi - ja nii ongi kollektiivne hüsteeria tekitatud. Sedagi ei või öelda - räuskavad veel valjemini ...
m
maamès/ 30. märts 2019, 07:47
oravad vist teevad yletunde siin.nädalalõpul topelttasu
m
maamees/ 30. märts 2019, 07:46
h
hea sõna/ 30. märts 2019, 07:45
EKRE omad on vaatama sügavale puudele ja kollektiivsele hüsteeriale päris kaugele jõudnud
v
vaatleja/ 30. märts 2019, 07:44
v
vaatleja/ 30. märts 2019, 07:40
Kahju kohe endistest sovhoosi funktsionääridest, kes 21 sajandil ei ole suutnud uue elukorraldusega kohaneda. Oma saamatust ja elukibedust kallatakse teiste kaela ämbriga. Kas elatist teenivatele ajakirjanikele tuleb luua uued õigusaktid - mis õige ja mis keelatud? Nõukaaegse leksikaga kirutakse kõiki teisi, peale iseenda... Ealised iseärasused teevad mehed kurjaks. Tee või rahvakorjandus...

m
mati/ 30. märts 2019, 07:37
Tiu-tiu! Ja teisiti, see aasta teisiti, Ja kevad teisiti ja tuleb teisiti, Tiu-tiu! Ja teisiti ja hoopis teisiti EKREga!
b
blää-blää-blää/ 30. märts 2019, 07:36
IRV. Tõepoolest naljakas kui poetagune häbeneb, et valis ekret ja hakkab sõimlema.
k
30. märts 2019, 07:30
Kaabu all on kõmisev õõnespuit.
e
30. märts 2019, 07:30
EKRE mode kogu aeg kustutamas
r
Ragnar/ 30. märts 2019, 07:27
Ei tea kas ikka on. Ainus kes räuskab siin on 18% ekre kummardajad, kisa on 80 eest. Saate aru teid on 18 inimest 100-st - ülejäänud 82 ei ole teie vaadetega. Ärge üldistage, nagu see nn Eesti rahvas oleksitr ainult teie. Ei, teid on 18 eestlast 100-st. Ja statistika järgi mitte just need kõige teravamad pliiatsid aga need kes väga hästi toime eluva ei tule. Ülejäänud käivad tööl, keskenduvad perele, hobidele ja ei käi siin iga artikli all räuskamas - “Eesti rahvast kiusatakse bla bla” - vastutage ise ka oma elu otsuste eest väheke!
l
Lahendeid/ 30. märts 2019, 07:26
on 2: kas EKRE mandub ahnusest reabandeks või Jurka läheb Kaja juurde toapoisiks.
k
Kalev/ 30. märts 2019, 07:14
Postimees ja delfi on yhe tagumiku kaks kannikat. Ohtuleht on see, mis sinna vahele jääb
g
30. märts 2019, 07:10
Globalistidel vesi ahjus Üks armutu ulg hommikust õhtuni. Aga EKREle edu. Valu globalistidele!

p
Pensionär/ 30. märts 2019, 06:56
Elanud üle Nõukogude aja , paistab mõni asi kentsakas. Oli selline põhimõte , mida taoti pähe :Proletaarlasel ei ole isamaad. Nüüd naeruvääristatakse kristlikke väärtusi, isamaa armastust, muret kodukoha pärast, armastust pereväärtuste vastu.
m
Merit/ 30. märts 2019, 06:56
Rehvid on oma räuskamisega ka suure mainekahju endale põhjustanud!
1
1 arvaja/ 30. märts 2019, 06:44
Kas see, et teie artikli esimene lause algab valega ja sellele viitamisega ongi põhjus, et saadate mulle teate "Sinu kommentaar ei vasta meie reeglistikule". Peate rahvast vist idi oo tideks.
s
sots on sots on sots/ 30. märts 2019, 05:55
"Valimistest on peagi möödas kuu aega ja uut valitsust pole Eestis siiani." Õnnitlused seltsimehele sotsajakirjanikule - kallutatud informatsiooni andmine algab kohe esimesest lausest. Vastavalt Eesti Vabariigi Põhiseaduse § 89 määrab Vabariigi President neljateistkümne päeva jooksul Vabariigi Valitsuse tagasiastumisest peaministrikandidaadi, kellele teeb ülesandeks uue valitsuse moodustamise. Kuna meie praegune nn. "president" on avalikult kuulutanud, et ta teeb valitsuse moodustamise ülesandeks Kaja Kallasele, kellel ei ole Riigikogus enamust siis läheb valitsuse moodustamisega veel aega.
a
Aadu / 30. märts 2019, 05:49
Seeder ja Helme on kaks väga erineva ellusuhtumisega mehikest ning fänne on alati huvitanud, kellega peaminister paremini läbi saab? Peaminister on mõlemaga lähedane ja teinud nende seltsis ka ametlikke ülesastumisi. Nende suhted paistavad olevat head ja ei tasuks ka unustada, et peaminister oli Helmega kohtudes väga noor. Viimasel ajal on peaminister Seederile toeks olnud, kui edev Helme paistab tähelepanu keskmes olevat ning ta võib eelistada asjaolu, et Seederil puuduvad varasemad sidemed taskunatsidega. See ei tähenda loomulikult, et peaminister ja Helme ei saaks omavahel läbi
t
taksojuhist keeniused otse põlvast/ 30. märts 2019, 05:45
eriti keniaalne on kõigepealt valida vene Iiberaste ja siis nendes pettudes valida hoopis vene Iiberastid
i
irw/ 30. märts 2019, 05:44
vändrast tuleb tebiiIikuid nagu vene koIhoosist saelaudu
x
x-valija/ 30. märts 2019, 05:43
kõige tähtsam on kaotada e-valimised....siis 4 aasta pärast loksub kõik paika.

h
hea üldiselt/ 30. märts 2019, 05:41
Oled tõesti nii sinisilmne või löödi juba silm siniseks kui loodad ikka veel, et reffid eesotsas millimeste, rollade ja vooliumimeestega on sinu heategijad!
s
säga/ 30. märts 2019, 05:37
Ahven jääb ahvenaks ja tema lemmiktegevus on teiste omataoliste marja söömine.
a
Ahven/ 30. märts 2019, 03:27
EKRE paljude põhimõtetega nõustudes ja isegi korra nende poolt hääletanuna, ei saa ma kunagi nõustuda paljude oma sõpradega, kes ütlevad, et ausalt väljaütlemine on tõde. See on protest, aga tänasele järgneb homme ja võiks sellele mõelda. Sõna on lind, kes lendab ära ja pole kirjatuvi. Prk. H peaks oma käitumist kontrollima.
a
Antti/ 30. märts 2019, 03:14
Kõik valavad mingit oma mürki välja. Kas see on tõsine kommentaarium või ongi peldikusein?
m
Mis teha?/ 30. märts 2019, 02:57
Noormees lehe-afro-eestlane kirjutab, mida tellitakse. Palk vaja kuidagi välja teenida, sest muud ei oska. Kirjutada nagu oskaks....vist, aga näha ei oska ja ei tea, kas selleks julgustki jaguks
ü
üldiselt/ 30. märts 2019, 01:30
kui selliseid kaabusi on palju, siis hakake ringi vaatama, kuhu aiamaa teete. Siis riiki enam kauaks pole. Muidugi oleks hea pröökajad nimeliselt meelde jätta-pärast riigi pekkikeeramise eest hea tänu avaldada
t
tean last/ 30. märts 2019, 01:25
kes oma vanemad oskuslikult orjastas ja tanki pani.... südamlikkust müües vahele jäi..
h
haahaa/ 30. märts 2019, 01:01
õõnespuidu mantra:kuidas tuua rahvas välja sellest mülkast kuhu ta viimased 17a trambìtud

ü
üldiselt/ 30. märts 2019, 00:50
maarahvast on igasuguseid. Enamus on ikka mõtlemisvõime ja lugemisoskuse säilitanud
a
ahahah/ 30. märts 2019, 00:49
lugege Objektiivi ja guugeldage Vooglaidu, mõni ime, et laulu sisse topiti
p
pidur-sidur/ 30. märts 2019, 00:45
kaabu peaks oma vihast lähemalt rääkima ja kes ja kuidas ta nii kaugele sai. Sõbrale tehti tonnine tünnja isegi ta polnud nii vihane nagu see kaabu. Ja kelle peale veel,
l
Läti õlu/ 30. märts 2019, 00:36
Ärge tulge solvama! Aktsiisimaksude tõstmise algatas Ansipi valitsus - meie maksustame tarbimist! Rõivase valitsuse ajal tekkis piirikaubandus ja vindi keeras üle Sester - astmelise maksuvabastuse katteks. Sotsidel pole maksude Lätti viimisega mingisugust pistmist, alatu vale, puhas parempoolne värk!
v
valija/ 30. märts 2019, 00:25
ja see sinu "ekre troll" räägib päris palju nii sinu kui - arvan et tean mis pintsakuga siin oma lipsu sobitatakse "partei" kohta.... intelligents kuubis.
s
30. märts 2019, 00:22
See ongi kogu su sotsist demagoogi arusaam Eesti elanike protestist .
o
on/ 30. märts 2019, 00:10
sel kaabuga mehel õigus...kelle asi, kelle poolt ma hääletasin, seepärast ongi hääletamised salajased ainult e-hääled on jälgitavad teiste poolt.
m
mida valesti/ 30. märts 2019, 00:04
ekre valijad elavad omas infoväljas

õ
õõnespuit/ 30. märts 2019, 00:02
ekre propagandistid ja infosõdalased on hääd tööd teinud
t
To Maarika/ 29. märts 2019, 23:57
Jämejalas pidi koht vaba olema...kiirusta,sa oled ohtlik!
r
Reede õhtu/ 29. märts 2019, 23:54
Ei olegi 1000+ sõnumit ühte väravasse - EKRE trollidel on töönädal läbi ja lakuvad ausalt Lätist ostetud Eesti õlut ...
p
Pihta said/ 29. märts 2019, 23:48
Kõik EKRE omad ongi räuskajad - nagu kaabut kergitab, hakkab õõnespuit vilistama.
m
29. märts 2019, 23:44
Mida see Vändra mees valesti ütles ? reporter oli ju provkatsiooni peale väljas . Miks peab reporterile ütlema ,keda sa valisid Riigikogu valimistel ? ja mis reporter see on ,kes nii matslikult küsib ?
m
Maarika/ 29. märts 2019, 23:39
Mariina on Su vanaema ämm. Ma olen muide tituleerituim ja teenekaim posija ja kaetaja meie regioonis, nii et - vaata ette,kellega Sa ülbitsed. Vastasel juhul võid küür seljas või kärnas p.r.sega homme ärgata.
o
olen veidi aeglane/ 29. märts 2019, 23:30
kuidas sa luurele läheksid kui su paarilise räuskamine annaks kohe su asukoha teada ja sulle tõmmataks tuli peale?
i
Ise/ 29. märts 2019, 23:29
Huvitav,miks selline hüsteeria? Antud momendil käivad ju ainult kolme erakonna konsultatsioonid, mitte valitsuse moodustamine. Aga üks asi paistab neil olema ühine: kuidas tuua rahvas välja sellest mülkast kuhu ta viimased 17a trambìtud

m
Maria/ 29. märts 2019, 23:21
Mulle see "räuskav"valija meeldib.Kuulasin kohe mitu korda.Sina oled mees,kellega ma läheksin luurele. Need ei ole mehed,kes on libedad pugejaid ja kes ei julge oma arvamist väljendada.
r
29. märts 2019, 23:15
Reform on küll EKP mantlipärija
v
valija/ 29. märts 2019, 23:14
opositsioon ka mingi pühak polnud! Partei on nii mõnegagi võrreldes ikkagi enamuse tahtega ühel lainel.iseasi kuidas mingi niisama vihkur ja lärmakas ning opositsioon seda ära kasutab!
a
A/ 29. märts 2019, 23:14
Piiks ,piiks ,no kas tõesti ei leidu meie tasakaalustatud meedial kohhe miitte ühtegi head sõna ,mitte üühhelgi päeval EKRE kohta - ess saa ju keegi olla nii lõpuni negatiivne (ahjaa ,Gitlera )- halastage ,palun teilt AINULT ÜHE hea sõna EKRE kohta !!!!
a
Ajalugu kordub/ 29. märts 2019, 23:06
Erakond loodi märtsis 2012 kahe sarnase maailmavaatega poliitilise jõu – Eestimaa Rahvaliidu (7300 liiget)ja Eesti Rahvusliku Liikumise (250 liiget) ühinemisel. Seega 95% vana Rasvaliidu erakond, ei midagi uut
e
ekre/ 29. märts 2019, 23:01
rüütel kangutab kõigest väest et rahvast lollitada....
s
s/ 29. märts 2019, 23:00
ekre ees müts maha tegiad.
õ
Õõnespuit/ 29. märts 2019, 22:59
EKRE on korduvalt tõestanud, et nemad ongi õõnespuit - nagu kaabut kergitada, hakkavad torud tuule käes vilistama.

ü
Üks paljudest/ 29. märts 2019, 22:57
EKRE oma trollimisega tekitab kollektiivse hüsteeria justkui neile tehakse liiga. Faktidele näkku vaadates on nad ikkagi vähemus, kes üritab diktatuuri kehtestada. Ikka Aadu või siis Jossi stiilis - vahet pole. Põhiline, nad ei saa ise aru, et nad elavad mullis, kollektiivse hüsteeria tingimustes.
j
jou maakad/ 29. märts 2019, 22:56
varsti on jaanipäev. siis tuletage meelde keda oma lõkke juurde lasete. las põletavad viimsis oma autosid.
m
29. märts 2019, 22:55
Mariina oled. See kes europarlamenti tahab sihvkat külvama minna
u
Uku/ 29. märts 2019, 22:49
Ekre toob Vändrasse sada Avelit. Saate siis oma vänta keerata nõrkemiseni.
l
Lumememm/ 29. märts 2019, 22:48
Needusega nalja ei tehta. Kui Sa oled puudega inimene, siis võib-olla on see andeksantav, võib-olla ka mitte...
k
Kuusik Kaasik/ 29. märts 2019, 22:40
Sellise "ajakirjaniku" lolliküsimuse peale ei saagi rahulikuks jääda. Sulesepp on nagu Tarand- pistab omaTilli herilasepessa ja pärast mängib kannatajat
e
EKRE/ 29. märts 2019, 22:40
ELRE ja ainult EKRE on õige valik!
e
Edu Sulle, Martin Ahven!/ 29. märts 2019, 22:34
Ei riku Martin Ahven kellegi mainet!Julge ja otsekohene mees,nagu olema peab!
t
Tyuiop/ 29. märts 2019, 22:38
Tõeline närvipundar. Ei suuda isegi ühe koha peal seista. Tuiab ringi nagu sipelgad püksis.

a
at/ 29. märts 2019, 22:34
ära uduta ekre ei ole rasvaliit , see on nagu öö ja päev ... rasvakad olid korruptandid ja pätid ... ekre tuli ja tegi uue erakonna
t
29. märts 2019, 22:33
Teistele needuste panijad ei pidavat vanaks elama vaid surevad üpris kiiresti.
e
Eve/ 29. märts 2019, 22:31
Kui olukorra kritiseerimist räuskamusena võtta,siis vabandused printsid ja printsessid - roosad prillid on langenud! Igagi mõistlik saaks aru et nii edasi unistades võib nii minna nagu nii mõneskis Euroopa linnas praegu! Sellise unistamise ja eiramise tõttu on vastutus ikkagi kõigil! Niisama parvel olla ja oodata kuhu iilike mind viib - palun vaheta siis paati!
j
juga/ 29. märts 2019, 22:31
Kirjutaks ka midagi, aga ilma igasuguste ebatsensuursete väljenditeta lihtsalt võetakse modesse. Ja sellega enamasti ka kaob. Siin ikka jälgitakse ka seda kallutatud poolust, et ikka oleks kaldus.
v
valija/ 29. märts 2019, 22:11
Olen ka ekre valija ja lõpuks oli näha erakonda mis suudaks midagi muuta ja võimalikult palju kahju ära hoida.Nüüd kui olen näinud siin neid vihast punaseid silmi,kuidas nii mõnigi valija lihtsalt räuskaks ja hakiks,tekib tõsiselt tunne - kes me üldse oleme?? Sellise viha ja tapahimu ning ebaadekvaatsusega end küll ühte liiki ei pane..!!Kui sellised sõnavõtud,tekib tahes tahtmata küsimus -Kes üldse on kaabu alla kogunenud??!!
n
No / 29. märts 2019, 22:04
Proovin korra veel. Kaja p-minister, Siim president, ainult see Ekre, Pidurdab õitsengut.
j
Ja loodadki? Ootama jäädki!/ 29. märts 2019, 21:58
r
Rahvas ei ole ajakirjanike käitumisega nõus! 65%/35% TV3/ 29. märts 2019, 21:54
Viljar! Kas sa oled ajakirjanik või konkureeriva erakonna liige? Juba kuu aega valimistest ja ikka pole suudetud valtsust kokku panna-teadmiseks sulle, et alles eile kinnitati tulemused ja koalitsioonikõnelused lausa ennetavad kogu seda protsessi. Alles nüüd saab kogu protsess alata. RE kahjuks tehakse valitsus vist ilma nendeta. Ja nii edasi janii edasi pritsib ajakirjanik vahtu...

e
Ebapädev / 29. märts 2019, 21:50
Ajakirjanik voog üritab siin selle artikliga maha teha maarahvast, seega omaalgatuslikult halvustada maal elavaid inimesi ja nende valijaeelistusi, mis õigusega, sest Eesti rahvas valib vabatahtlikult seda, keda ta tahab ja voogil ei ole siin mingit pädevust moonutada rahva poolehoidu.
m
Maarika/ 29. märts 2019, 21:50
Kas ma muide mandavoškasid mainisin? Ei maininud. Aga need sai ka needusega peale pandud.
e
eremiit/ 29. märts 2019, 21:48
yks räuskav vasakliberaalidest ajakirjanike klikk, rikub ajakirjanduse maine
a
Ajalugu kordub/ 29. märts 2019, 21:44
Ekre juba oli kunagi valitsuses Rasvaliidu nime all, siis oli neil ka reiting maksimaalselt 18-20% ringis ja peale seda algas totaalne langus, sest ninamehed hakkasid oma asju ajama, kellel mõisad ja kellel tegemised maadevahetustega. Nüüd on lihtsalt uued loosungid, pagulased, paha Brüssel ja muu
u
uue valitsuse ootaja/ 29. märts 2019, 21:43
Mis paganama pärast on seadus tehtud nii, et seda valitsuse tegemise tsirkust peab eestlane nii kaua kannatama. Ja kui valitsus läbi häda tehtud saab, siis hakkab uus tsirkus: valimine Europarlamenti. Nii peame me vahetpidamata olema vastu tahtmist tsirkusekülastajad.
u
Uku/ 29. märts 2019, 21:43
Ma onan kaabu peale ja sisse ka.
b
Bock/ 29. märts 2019, 21:41
m
Maarika/ 29. märts 2019, 21:40
Häda ja viletsuse on ekre punt ära teeninud. Nälja ja kannatused, pisarad ja ängistuse! Justnimelt sellised needused sai kaabudele peale asetatud.

v
Vana kommunist/ 29. märts 2019, 21:39
Et oleks ägedam, siis pangu rasvaseLõuaga juntsu juba kohe pealkirjaks: EKRE valija Vändrast kargasPeaaegu uurivale ajakirjanikuleKõrri!
t
toovad/ 29. märts 2019, 21:38
pudrumäed vändrasse, pange potid valmis
m
Maarika/ 29. märts 2019, 21:36
Ekre on äraneetud erakond,kõik minu arsenali kuuluvad mitme koolkonna needused on sellele kambale minu poolt peale pandud. Häda,haigused, pisarad ja ahastus ootavad ekre liikmeid ja toetajaid. Selle eest olen mina juba hoolt kandnud. Sedamoodi!
l
Lõbus lugemine...internet on nii avatud./ 29. märts 2019, 21:35
hästi vinge nimi on sul....ja arvuti asukoht. Tuled juba paljudele tuttav ette...isegi su nimi juba kuskil lugemiseks näha. Saad üleriigi kuulsaks
m
Maarikale/ 29. märts 2019, 21:35
Miks saadad needusi? EKRE-l on niipalju kaitsjaid, needus ei mõju, aga Sulle tuleb tagasi ja kõigile teistele ka, kes kiruvad ja neavad. Karma seadus!
o
oioioi/ 29. märts 2019, 21:33
Vaeseke, sinu zirinovski on ikka parem....ära muretse.
h
hahahaa/ 29. märts 2019, 21:32
21:17 jäi pudelist ilma, küsi brüsseli sotsilt abi .
o
oeh/ 29. märts 2019, 21:31
20:53 puhub miskipärast sibulahaisu siiani

l
Lai irvitus üle maailma/ 29. märts 2019, 21:30
Tundub, et paranoia raviks pole tablette antud. Tripsu, ekred on sul voodi all....lase kiirelt põõsasse redusse
n
Näinud neid maal/ 29. märts 2019, 21:30
Ennem räuskasid kolhooznikest rasvaliidu tegelased, vahetasid kesta ja muutusid Eesti Kommunistlikuks Rahva Erakonnaks, kommunist rüütel ikka pealikuks. Ei oska nad korralikku Eesti rahvatantsugi tantsida, tants käib ümber Bock-i purgi ainult
p
Puhvaikad on hüsteerias nagu näha/ 29. märts 2019, 21:29
Nojah, sinu täitornid löödi siit ammu minema...nüüd vahutad sapist
e
ekre ei ole ju / 29. märts 2019, 21:28
tõsiselt võetav .ühtegi valimis lubadust ratas ei lase läbi .
2
20;46/ 29. märts 2019, 21:27
Ükski erakond üksi,ilma teistega läbirääkimata ei tee midagi.Arvestatakse ikkagi meeskonna tööga ja hetkel töötab kolmikliit selle nimel,et muuta paremuse poole,mis kihva keeratud aastaid tagasi.Päevapealt ei muutu ju midagi ja selleks ,et midagi paremaks läheks ongi vajalik ennekõike valitsus,kes kuulab ja saab aru,mis on vajalik.Kuidas küll mõni ei saa aru,et nimeline poliitik üksi ei tee midagi,see on meeskonna töö.
p
Pikk/ 29. märts 2019, 21:27
t
Tõelist lõugajat näed siis, kui peeglisse vaatad/ 29. märts 2019, 21:25
Ja ajakirjanik imestab selle üle, et keegi oma arvamuse praegusese meedia poolt ülesköetud hüsteeria kohta ausalt ja otsekoheselt välja ütleb?
s
Samuti/ 29. märts 2019, 21:25
Vändras elu kees, ettevõtted edenesid, põllumajandus õitses, nüüdseks oleme Põhja-Pärnumaa valla ääremaa, kust inimesed lahkuvad. Kõik hääbub. Milleks tagasi valida neid, kes sellel kõigel on lasknud juhtuda?

2
20;48/ 29. märts 2019, 21:20
kelledest koosneb erakond;;Eesti Kommunistlik Erakond;; või kus nad on?Eestis küll mitte.Totu,kes sa siin kirjutad,tule Põlvasse,saad teada,mis on põllumajandus ja kui pikad on tööpäevad ja tagatipuks saad palka kah,kuid kas sinusugune ära elab sellega,väga kahtlane.Tundub,et pole sinul ei haridust,haritust ega töötegemise tahet ka.Elad kindlasti abirahadest või vanemate pensionist.Täie mõistusega inimene ei aja sellist mula.
e
29. märts 2019, 21:17
Ekret valisid joodikud ja need kes ei viitsi tööd teha
a
Anne K. Toode/ 29. märts 2019, 21:17
Ma olin paugu otsas, kui puu käis.
x
xxx/ 29. märts 2019, 21:17
K
?mees/ 29. märts 2019, 21:13
Küsimus ,miks Põhja Pärnumaal Ekret armastatakse. Küsimus ,miks Raul Rebane juba seevaldis ei viibi.
t
tubli/ 29. märts 2019, 21:09
j
jep/ 29. märts 2019, 21:05
nad loevad ,,Viimsi Kommunisti,,
t
tubli sopaleht/ 29. märts 2019, 21:04
vähemalt treisite mõttetu uudise jälle. sõnnikulaotur töötab täis võimsusel.

a
29. märts 2019, 21:04
Aga see halli jopega rääkis ju õiget juttu. Ajakirjandus on nagu lasteaed, kes mängib omas liivakastus ja otsib kiitust ning selle nimel on valmis materdama ilma igasuguse au ja häbita nõrgemaid. Isegi EKRE ei suudeta õieti hääldada, vaid on EKKKRE.
2
20;49/ 29. märts 2019, 21:03
2
20;50-le/ 29. märts 2019, 21:02
kas õlu sai otsa,et räuskad?
t
To ; töökas eestlane/ 29. märts 2019, 21:01
Tundub, et töökas sõimab oma "haritud" intelligentsuses pea 100k Eestlast. Et sellist teksti kirjutada pead sina olema täpselt samasugune nagu sa siin teisi kirjeldad. Kust sina tead kes üldse EKREt valis? Aga kindlasti on nad ju harimatud ja laisad jne... No tõsiselt selgelt nägija?
p
põlva/ 29. märts 2019, 21:00
Kas Kaja nüüd ammendatud?Oravate ja sotside valitsemise aeg oli nagu katastroof üle maa käinud,mida ei suudeta veel niipea korda teha,Ja kui nüüd kolmikliit peab läbirääkimisi ja arutavad,kuidas paremini ja õiglasemalt tegutseda,et ka ääremaad saaks kõigest osa,siis tuleb üks tühikargajast ajakirjanik ja teeb lärmi,et keegi räuskas.Ajakirjanike kants räuskab.Teame kõik,et selle taga on papa Siim ja Kaja.
õ
29. märts 2019, 20:59
Õpetussõnad 28:12 Kui õiged hõiskavad, on kõik suurepärane, aga kui õelad tõusevad, peavad inimesed peitu pugema. 13 Kes oma üleastumisi varjab, ei jõua sihile, aga kes neid tunnistab ja need hülgab, leiab armu. 14 Õnnis on inimene, kes alati kardab Jumalat, aga kes teeb oma südame kõvaks, langeb õnnetusse.
n
Nimi/ 29. märts 2019, 20:58
Jah, Ohtulehte loevad vaid ekrekad. Teiste erakondade pooldajad on siin blokeeritud.
m
makalhääs/ 29. märts 2019, 20:58
Viljarpoiss on laus õhutaja ja intrigant,loe ja imesta keda peab eesti muld kandma.

t
Tripsu/ 29. märts 2019, 20:57
Tundub, et ainud ekrekad ja nende pooldajad siin võtavad sõna. :D
o
..../ 29. märts 2019, 20:53
e
29. märts 2019, 20:53
EKRE populistid puhuvad ainult sooja õhku.
v
Vändrast/ 29. märts 2019, 20:51
olen seal sündinud ja ühes lähikonna külas üleskasvand, tean milline see kant oli veneajal ja milline nüüd ehk see on üsna mahajäetud ja nukker,külapoodi ammu ei eksisteeri ,korrusmajad tühjad.. . EKRE oli ainuke,kes lubas sellistes armsates väikestes külades elu sissepuhuda. Eesti ei ole ainult Tallinn,kus minagi täna elan ja töötan,aga näitamaks,et hoolin,valisin EKRE.
t
Tyuiop/ 29. märts 2019, 21:08
kesikud hoolivad, ekrenaudid puhuvad, irlitsid imevad :)
m
Martna on hirmsate mõisomanike meelevallas./ 29. märts 2019, 20:50
Ühe valija ühekordne räuskamine on selle kõrval köki möki..
a
Ajakirjanikule/ 29. märts 2019, 20:50
Ikka on vaja riidu kiskuda.president pole ju oma luba andnud.
p
praegu soomes/ 29. märts 2019, 20:49
Tavaline soomlane siin juba ammu tualette ja potte ei küüri vaid kõike teevad pagulastest immigrandid
t
Töökas eestlane/ 29. märts 2019, 20:48
Eesti Kommunistlikku Rahva Erakonda toetabki tavaline elektoraat, kellel probleeme hariduse ja haritusega. Nõuavad endale teise ausa tööga teenitud vilju. Samuti nõuavad, et tööandjad neile kõik kasumi annaks. Nende suurimaks probleemiks on nad ise, sest ei viitsi areneda ning olla iseseisev, loodavad ainult riigile ehk maksumaksjale, et see nende elu täies mahus kinni maksaks

a
Arutlen/ 29. märts 2019, 20:46
Kehv seis teeb iga inimese murelikuks ja ka pahuraks. EKRE valevorstidest jutupaunikud lubasid maad-ilmad kokku ja unustanud laimamast teisi erakondi. See tõi edu valimistel aga virelevate inimeste päästmine hädaorust ei ole nüüd enam Kaabude teema. Lubaduste täitmine ei olnud plaaniski, nagu "sinjoor" poolisõnu välja ütles.
p
põlvaks/ 29. märts 2019, 20:46
Hetkel selline seis,et üks ÕL .ajakirjanik räuskab siin täitsa omavoliliselt.
j
juga/ 29. märts 2019, 20:45
Ka Martin Helme räägib vahel vale asja valel ajal ja vales kohas. Aga meie kallutamata ajakirjandus lööb ikka kõik üle.
k
Keegi ei avaldanud, et oleks valimas käinud. Pealkiri on kõnts./ 29. märts 2019, 20:44
Reportaazi ei olnud. Oli vaid õiglane tagasiside.
m
Maarika/ 29. märts 2019, 20:44
Olgu neeetud see EKRE! 9 päris kõva toimega Elfriati koolkonna needuse-loitsu on kaabudele minu poolt peale pandud. Kes viimasena naerab,naerab paremini
t
29. märts 2019, 20:44
Tänu immigratsioonile ongi soomlased maailma kõige õnnelikum rahvas. keegi peab ju musta töö ka soomlase asemel ära tegema.
t
täna;20;33/ 29. märts 2019, 20:40
u
uku-le/ 29. märts 2019, 20:39

h
harimatu mass/ 29. märts 2019, 20:38
Sellised räuskajad ongi ekre valijad.
p
palun/ 29. märts 2019, 20:38
Oi-Oi,kus nüüd omaarvates pani.Tead poiskene,Toom räuskas,Randpere ,Kaljulaid,Ligi,Ansip,papa Siim,Kaja,Ossinovski jpt.Palun kirjuta lugusid,kuidas nemad on ära rikkunud endite erakonna maine ja seda kohe päris tõsiselt.Räuskavad poliitikudja ajakirjanikud.
s
soomes kasvasid/ 29. märts 2019, 20:37
IMMIGRATSIOONI KULUD 3,2 miljardi euroni 2018. aastal
h
H/ 29. märts 2019, 20:36
Äh naad on kõik räuskajad
e
29. märts 2019, 20:36
Eriti koomiline on räuskav St.ringi Martin. Parem kloun kui Žirinovski.
v
Vana kommunist/ 29. märts 2019, 20:35
1)Vaata siis, kui hästi SEAL ÜLEVAL teatakse, kes ja kuidas kuskil hääletas. 2)Kantor Emori jt. moto- kui on vaja "erapooletut" reffe pooldavat populaarsusuuringut teha, pole mõtet Pärnu kanti helistada. Helistatakse Viimsisse 3) Tlalla on räuskaja
m
Mitte EKRE valija/ 29. märts 2019, 20:34
Tüüpiline ajakirjanik provokaator! Lame ja madal..
u
Uku/ 29. märts 2019, 20:34
Vanasti oli Vändras Aveli, nüüd on ekre. Ajab kõvaks ...

e
29. märts 2019, 20:33
Enne tiku viskamist võiks H.elme bensiinijaamast läbi astuda.
e
ekskursioon/ 29. märts 2019, 20:33
Nüüd,kus Põlvamaal käidud,küsitud .uuritud,kas nüüd on selgem pilt ekrest?Maa inimesed räägivad,kuidas oravate valitsus on jalad alt niitnud,maksud-maksud,noored läinud välismaale teenima,et siin peret toita,makse maksta jne.Töökohti pole ja kui midagi ongi siis palgad nii väiksed,et hingegi ei hoia sees,kui maksud ära maksavad ja sellepärast ka pangalaenud võetud,et ellu jääda.Oma kodud ehitatud ja kuhu see inimene peab siis minema ja millest elama.Paljud rabavad väikefirmadega ,kes Fina jne.,kuid seda kõike pole oravate partei kunagi arvestanud ja kas nad teavadki,kus asub Põlva,Räpina,Rõuge
p
pauk/ 29. märts 2019, 20:32
Ei räusanud see papi midagi, täitsa õigesti ütles. Rahval on kopp ees sellest ajakirjandusölikust sildistamisest.
t
tean ja ütlen/ 29. märts 2019, 20:25
Eelnevalt oli kirjutatud,et pahandas,kuid pealkirjaks suurelt ;;räuskas;;?No mis ta siis õieti tegi ei tea vist ajakirjanik ise ka,kuid loobib nagu jaksab.Tean ja ütlen,et mees rääkis ja küsis kurjalt,et miks te laimate?
n
29. märts 2019, 20:24
Nii on.Ku..ra..muse ped..erass.id
r
29. märts 2019, 20:14
Räuskamist on õpetanus meile kõikide sotside ema MARJU LAURISTIN , tema valdasb sotside kiledat kiunumist kõige paremini.
s
sama/ 29. märts 2019, 20:13
Üks räuskav ajakirjanik,rikub kogu ajakirjanike maine!
k
Kes,kus,millal,mida/ 29. märts 2019, 20:09
Küll on ajakirjanikel alles eesti keel,kõik muudkui räuskavad.Maamees räägib ja seletab,kas see on räuskamine?Kaja,Kaljulaid,Toom jt.,Siim kõik nad räuskasid .Palun kirjutage teiste räuskamisest või kehtib nendele teistsugune väljend?Nii haledalt väljakukkunud tõlgendus,etsüda läheb pahaks seda pealkirja lugedes,mis ajakirjanikul peas toimub?
s
seda mainet rikub/ 29. märts 2019, 20:44
t
Tyuiop/ 29. märts 2019, 21:05
Propaganda, tšuhnaa, propaganda !

TOIMETAJA

+372 5199 3733
online@ohtuleht.ee

TELLIMINE JA KOJUKANNE

+372 666 2233
tellimine@ohtulehtkirjastus.ee

REKLAAM JA KUULUTUSED

+372 614 4100
reklaam@ohtulehtkirjastus.ee