Poliitika

Mart Helme soovitas Feministeeriumilt toetuse ära võtta. Nõutud feministid: erinevalt erakondadest ei saa meie riigilt otse sentigi

Toimetas Johanna-Kadri Kuusk, 29. märts 2019 14:35

203 KOMMENTAARI

j
Jüri/ 31. märts 2019 15:54
Nii rumalaid õigustusi ei soovitaks feministidel kasutada. Viitab liigagi otseselt mõtlemisvõimetusele (lühem ja konkreetsem eestikeelne sõna läheb tsensuuri alla) - te saate toetust riigiasutuselt ja see polegi riigi poolne toetus?
k
Kas ma pean kordama?/ 31. märts 2019 11:33
Juba akadeemik Lippmaa ütles, et kliimasoojenemine on üks suur äri.
f
femmide raha lastehaiglatele/ 30. märts 2019 20:07
Feministid tuleks tööle panna, mitte jagada neile haigete laste arvelt raha!
a
anonüümne ülbik/ 30. märts 2019 19:04
feministid tuleks maksustada vähemalt topelt
i
ilusate inimeste detektoris tekkis tajuhäire/ 30. märts 2019 17:39
Kas sellele pildile on meelega toimetuse poolt valitud nii koledad ilmed demoniseerimaks neid inimesi või ongi need inimesed sellised ka enda naturaalses olekus?
ä
ärni/ 30. märts 2019 15:54
imelik on mõelda,et see lilla kamp istub oksal ja ise saeb seda....nad võiksid paar kuud elada nende keskel enne kui soovitavad tuua siia neid.
t
thanatos/ 30. märts 2019 15:48
Feministid on rumalad ja koledad. Aga tänapäeva klubimehed võiks islami meeste kombeid õppida.
6
600 tähemärki/ 30. märts 2019 17:51
Uue ajastu feminism on isiksuse suhtlemishäire tulemus mitte põhjus. Soov kuuluda kuhugi aga samas enda suhtlemishäire (ja välimuse jne) tõttu teiste poolt pidevalt korvi saanuna ongi inimesed organiseerunud veidrike ideoloogiate tööriistadeks. Selliselt liba kokkukuuluvuse-grupiidentiteedi tundest on siis võimalik saada mõnigat enesetunnustust ja libarahulolu, mis looduse ja ühiskonna "rejecte" rahuldama peab, sest muud paremat rahulolu tunnustuse läbi ei ole sellistel veidratel juhtumitel "turult saada". Ja see tegevus ei lõpe kunagi, sest kuivõrd ehedat tunnustust ei ole võimalik saada,siis
e
elektritsaabtasuta blogspot com/ 30. märts 2019 15:38
Riigi kohustused Riik peab tagastama kodanikelt varastatud raha mille nad on kasseerinud Eesti Energia elektri arvete kaudu. Eesti Energia on riigiasutus ja sestap kõik Eesti kodanikud on selle omanikud. 2) Riik peab tagama tasuta transpordi vesiniku autode abil,tootma neid ja jagama igale Eesti kodanikule tasuta sest siis Eesti saab igal aastal rikkamaks 10 miljardi võrra. 3) Eesti riik peab looma ühistulise keskpanga. Eesti Pank ei ole keskpank juba ammust aast.

v
võrdõiguslane/ 30. märts 2019 14:22
kas meil on ka mingeid meesteorganisatsioone, varjupaiku ning nõustamiskeskusi? ja kui on, kas siis riik neid kah finantseerib?
k
kui oled inetu/ 30. märts 2019 12:04
oled 100% mingi vasakäärmuslane
e
ei saa aru/ 30. märts 2019 11:58
mina tahan küll,et eestisse tuleb soe vahemeremaa kliima,siis ei pea eesti inimesed enam soojamaa reiside peale raha kulutama.Ja pealegi ei ole kliimamuutused inimtekkelised.
a
aga see kliima/ 30. märts 2019 12:01
tuleb koos nende inimestega, sest seal muutub elu võimatuks.
t
to aga/ 30. märts 2019 12:59
siis saabubki tõehetk ja looduslik valik,kas me üldse väärime seda maadkus me elame?,kas me oleme valmis oma kodu kaitsma?Emake loodus heidab nõrgad kõrvale ja annab tugevamale selle,mida väärib tugevam,ei midagi keerulist.
r
Rebeka/ 30. märts 2019 10:31
p
30. märts 2019 10:23
pildil on koledad kesksoost inimesed.
a
Andres/ 30. märts 2019 22:19
On jah, punnita, palju tahad.
o
30. märts 2019 10:09
Organisatsioon saadab p.o.o.l.e.m.e.e.l.sed vabatahtlikud piketeerima, ähähähääää
a
arvamus/ 30. märts 2019 10:02
Minu meelest kasutatakse neid,peast lihtsaid piketeerijaid lihtsalt ära. Kamandatakse piketeerima ja kui nad on oma ülesande täitnud, siis organisatsioon ei vaja neid enam ja saavad jalaga p-e-r-s-s-e.Organisatsioonil ongi selliseid ullikesi Marozoveid vaja,keda eesliinile saata.Kasu lõikavad teised. Aga noh,l-o-l-l pea on ihu nuhtluseks.
V
/08:27 le/ 30. märts 2019 09:28

t
Tõesti parasiteerimine/ 30. märts 2019 09:27
Loen nende tegevusi: mingi meeleavaldustel ja vikerkaareparaadidel osalemine, suurem osa vabast ajast ja vabatahtlike põhjal, et kuhu see 60 000 läheb? Tundub mingi kantimissüsteem liberastia edendamiseks.
i
ise olen advenist/täna,8:07-le/ 30. märts 2019 09:26
Adventistid on nii kui kuldid rukkis. Meie ümber toimuvad elulise tähtsusega sündmused.Ärka üles kes sa magad...pidage aega kalliks,sest päevad on kurjad....Jumal peab teid vastutavaks selle eest,et te pole teinud kõike head,mida te oleks võinud tema armu läbi teha.
m
mingu/ 30. märts 2019 09:15
tööle ja väsitagu ennast seal
r
Rihard/ 30. märts 2019 08:53
Need piketeerivad ja teiste nahal p-a-r-a-s-i-t-e-erivad a-j-u-k-ä-ä-b-i-k-ud ei ole mitte kunagi mittemillegagi rahul.Küll nad on valesse kehasse sündinud ja siis jälle tuul puhub valelt poolt ja siis te nõuate,et oleks vaja rahvas väljavahetada jne Te piketeerijad ärge suruge oma totrusi teistele peale, vaid minge ravile!
n
Näod pigem mehelikud/ 30. märts 2019 08:27
voodis omasoolistega siis mehed.
i
ise olen adventist/ 30. märts 2019 08:07
Kahjuks on meie riik üks suur silmakiri,tähistatakse küüditamiste aastapäevi ja peetakse ilusaid kõnesid ja seejuures okupatsiooni eitav jaana toom on alati pildil ja kõht ilusti täis rasvase amti pääl,kodakondsus ka ilusti kingitusena taskus ja kõik on okei.
m
Mats./ 30. märts 2019 07:54
Mitte ainult feministeeriumilt vaid kõikidelt erakondadelt tuleks riiklik rahastus ära võtta ja erakondadele annetused võrdsustada altkäemaksuga.
k
Kslev/ 30. märts 2019 07:15
Feministeeriumis enam lesibid... Näod juba sellised mebelikud... Väkk

a
Arst/ 30. märts 2019 07:06
feminism on naisterahva psühhiline häire ajus. See vajab ravi aga mitte raha oma ajuhäire progresserumise toetuseks
H
.. / 30. märts 2019 06:27
Hasartmängumaksu Nõukogu pole ju olemaski.. Enam..
v
võiks/ 30. märts 2019 06:24
mõne kenama näolapi sinna palgata kui pilti teete, need juulad näevad välja nagu põllumajandus muuseumi eksponaadid läinud sajandist
f
Feminist / 30. märts 2019 06:02
Väga hea! Saabki mõistlikele asjadele raha kulutada nagu haigete ravi jne. Milleks on riigi eelarvest üldse vaja raha kulutada äärmusluse toetamiseks!
r
RS2/ 30. märts 2019 00:35
No ja siis? Mina ei taha jällegi kliimamuutuste jaatajaid valitsusse. ;)
i
irw/ 29. märts 2019 23:44
kui helme võimule saab, siis teeb ta seaduse et päike tohib tõusta ainult ja ainult idast.
i
irw/ 30. märts 2019 02:07
Paljudele vist ei meeldi et päike käsu korras idast tõusma hakkab
k
kuskohast/ 30. märts 2019 05:45
see päike siis tõusma peaks,eluaeg on idast tõusnud ja läände loojund. mis sellel helmel sellega pistmist on,saaks ainult helmet süüdistada ega helme pole süüdi ,et paljud on süüdimatud.
t
tunnen kaasa!/ 29. märts 2019 23:31
Siis peab ikka peas mingi viga olema kui katus nii sõitma hakkab,et inimene niiviisi ära pöörab,et feministiks muutub!

s
s/ 29. märts 2019 23:22
saastatakse indjas,afrikas ,hiinas .,,venes seda maad merd.
s
s/ 29. märts 2019 23:17
minge indjasse või hiinasse lolli mängima.
t
Tmv/ 29. märts 2019 22:59
Erinevalt erakondadest ei ole teil ka valijate mandaati, napakad!
e
e./ 29. märts 2019 22:25
Väga hea artikkel! Kuldsed sõnad feministidelt! :) Homme saame Objektiivist lugeda, kuidas täpselt riik neid ei rahasta ja kellelt nad tegelikult annetusi saavad. Elu on näidanud, et mittevassivaid lib.eraste naljalt ei leia.
l
lohe/ 29. märts 2019 23:19
Neil on sinusuguste standardsete nähtuste jaoks omaette lähekülg. Tõsi küll, sinusugused ei külasta seda ilma kõrvalise abita. feministeerium.ee/toetajad/
e
e. / 30. märts 2019 11:11
To lohe: Vaatasin su lingitud toetajate lehekülge. Edendate venekeelset meediat Eestis? Ka ainus mitteriiklik toetaja on venekeelne tõlkebüroo. Võrreldes nt. Objektiivi toetajate kandepinna ja taustaga nagu öö ja päev.
e
Eino Taruk/ 29. märts 2019 22:10
Tore eks? Ma lähen leheküljele mida rahastatakse ka minu taskust ja mis räägib soolisest võrdsusest, hakkan seal kuulutama meesõiguslust ja mind bännitakse. Kena nali!!!
e
Eino Taruk/ 29. märts 2019 22:08
"Me ei taha, et nõrgemaid või erinevaid vähemusgruppe kiusatakse ja ähvardatakse ning et kellegi allasurumine ongi uus normaalsus. " See on lihtsalt ALATU VALE! Minu ja paljud teised bännisite omal ajal ära, sest teie lehel teistsugust arvamust ei sallitud! Tõin välja argumendid, faktid, näited reaalsest elust, minu kirjutatu kadus ja rohkem kirjutada ei saanud :(
l
lohe/ 29. märts 2019 23:21
Ütle nüüd uuesti, kus sa trollimas käisid? Mina pakun, et sa käisid VWSEK-is, mitte Feministeeriumis trollimas. VWSEK on sõltumatu nähtus, ja üldiselt saab sealt bänni asja eest, aga võib erandeid kah muidugi ette tulla.
e
Eino Taruk/ 29. märts 2019 23:49
Just nimelt Feministeeriumis käisin "trollimas", ehk siis meesõigusluse vaatevinklit tutvustamas.
e
Eino Taruk/ 29. märts 2019 22:04
Õige! Miks võetakse minu kui mehe taskust raha ja antakse kelle netilehekülg nõretab halvasti varjatud misandriast, kus perekond on out, ja kus otsesõnul toetatakse anarhistide liikumist. Miks riik sellist asja masurahadega toetab?! Ajuvaba!
i
irw/ 29. märts 2019 23:00
a sm. unzipit toetasid rahaliselt ju suure rõõmuga. tema muidugi ole mees ka.
v
v/ 29. märts 2019 22:02
Kelle huvides on ,et mees ja naisenergeetika muutub-seda teeb enamuses oma emaotsionnalne tahe. Kas ajuga pole enam ühendust ja ühiskond juhib ja kiidab heaks tegusid, mis kriitikat ei kannata. Ravi nii vaimne , füüsiline ja psühhiline viiks eduni, kurb ainult ,et meie meditsiin annab ainlt ühe valikku ja plakati saatel otsite uut õnne ?

T
/täna,20:58-le/ 29. märts 2019 21:43
Tõrvikurongkäiku ei korralda Sotsiaalministeerium ega ka Feministeerium.
õ
29. märts 2019 21:28
Õpetussõnad 28:18 Kes elab laitmatult, päästetakse, aga kes käib kõveraid teid, ükskord langeb. 19 Kes oma maad harib, saab külluses leiba, aga kes tühja taga ajab, saab külluses vaesust.
l
läbi oma mtüde ja sihtasutuste/ 29. märts 2019 21:07
voolab päris hästi,ilma rahata ei peaks tegevust kostama ning koolitustele matkama.Eks samadelt organisatsioonidelt piiri tagant jagub kõigile vähemustele.Õnneks ei mängi hasartmänge?Ilga europe ongi europarlamendi alluvuses... 2018. aastal rahastasid Eesti LGBT Ühingu tegevust eraannetajad, liikmemaksud, Hasartmängumaksu Nõukogu, Open Society Foundations, ILGA-Europe. 2017. aastal rahastasid Eesti LGBT Ühingu tegevust eraannetajad, liikmemaksud, Hasartmängumaksu Nõukogu, Open Society Foundations, Põhjamaade Ministrite Nõukogu.
a
Autofänn / 29. märts 2019 21:03
aga,miks mulle riigi poolt raha ei anta,et saaksin oma autot putitada ja kokkutulekutel käiia??Kui mingitele feministidele antakse,miks siis mulle ei anta?? Autojupid ja remont ei ole odavlõbu,ülepäeva pesemisest rääkimata. Andke raha või tehke vähemalt jõulutunnel,ma võin pildi saata ,kus olen koos pesemata auto ja kurva näoga:)

l
Lapsevanem/täna,18:51-le/ 29. märts 2019 20:51
Ehk need, kes Stenbocki hoovil kuulekalt piketeerivad on need samad psüühiliste erivajadustega hoolealused ,keda Naiste Marsile kamandati jaanuari algul. Värskendage mälu!/Eesti Archives 6 of 143 Objektiiv 19.jaanuar 2019 Naiste marsil.
p
29. märts 2019 20:58
Psüühiliste erivajadustega olid tõrvikurongkäigus.
a
aga/ 29. märts 2019 21:07
miks nad prille kannavad
l
lohe, infot sülgav/ 29. märts 2019 20:27
Mart ei peaks kurtma, ise toetas otsustuskorras järgmisi asutusi (s.h. kogudused) riigi rahaga: g1.nh.ee/images/pix/ekre-katuserahad-80338816.pdf Asutused, mida Hasartmängumaksu Nõukogu (tegevust lõpetav, Marti pole vaja, käesolev Riigikogu struktureeris tegevuse ümber) on aga kirevad ja nimekirjad leiab siit: hmn.ee/tulemused Sisuline arutelu ilma räuskamiseta: tulge Redditisse. :)
R
!!!!!!!/ 29. märts 2019 20:16
Riik ei pea igasuguseid imelike kooslusi rahastama ja selle rahaga on kordades targemat teha, kasvõi vähiravifondile.
l
lohe/ 29. märts 2019 20:32
Kiuslikult valiv väljavõte EKRE katuserahade saajatest 2017... :) EELK Tallinna Toompea Kaarli Kogudus (EKRE eelmiste ruumide üürija) EELK Nõva Püha Olevi Kogudus EELK Tuhala Kaarli Kogudus EELK Ambla Maarja kogudus EELK Laatre Püha Laurentsiuse Kogudus EELK Hargla Kogudus EELK Valga Peetri-Luke Kogudus EELK Nõo Püha Laurentsiuse Kogudus EELK Põltsamaa Niguliste Kogudus Tartu Elu Sõna Kogudus Eesti Apostlik-Õigeusu Kiriku Haapsalu Maria-Magdaleena kogudus Eesti Evangeeliumi Kristlaste ja Baptistide Koguduste Liidu Sutlepa Baptisti Kogudus EELK Võru Katariina Kogudus Põlva Elu Sõna Kogudus
m
29. märts 2019 21:00
Miks läheb riigi raha mingitele soga ajavatele pappidele?
r
Ragnar/ 29. märts 2019 21:50
Loe ikka artiklit ka vähe - päris juhm tundud.
s
29. märts 2019 20:14
S.tringi Martin on Burundi tasemel poliitik. Seal keelati BBC.
j
juga/ 29. märts 2019 21:28
Kas nüüd saab BBC-d võrrelda seksuaalhälvarite ühendusega näiteks?
m
Miks / 29. märts 2019 20:04
nad peaks üldse raha saama või milleks ?? Kummaline maailm. Ainult üks suur normaalsus saabuks,kui EKRE-l oleks ainuvõim. EKRE on kõige normaalsem erakond.
e
29. märts 2019 20:16
Enamus rahavst peab EKRE-t kõige ebanormaalsemaks.
k
kribu/ 29. märts 2019 23:03
Enamus sinu rahvast on venekeelne vähemus ja seksuaalne vähemus,teie kardate ju ekret.

a
Aadu / 29. märts 2019 19:52
Seeder ja Helme on kaks väga erineva ellusuhtumisega mehikest ning fänne on alati huvitanud, kellega peaminister paremini läbi saab? Peaminister on mõlemaga lähedane ja teinud nende seltsis ka ametlikke ülesastumisi. Nende suhted paistavad olevat head ja ei tasuks ka unustada, et peaminister oli Helmega kohtudes väga noor. Viimasel ajal on peaminister Seederile toeks olnud, kui edev Helme paistab kõigi tähelepanu keskmes olevat ning ta võib eelistada asjaolu, et Seederil puuduvad sidemed taskunatsidega. See ei tähenda loomulikult, et peaminister ja Helme ei saaks omavahel läbi.
M
:)/ 29. märts 2019 19:40
Mida see mart möliseb. Ise saab feministide, homode ja lastetute naiste käest palka.
j
ja/ 29. märts 2019 20:11
m
:)/ 29. märts 2019 20:14
ma olen helme tööandja ja palga maksja ja võin
29. märts 2019 19:39
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
B
Tim 19:39-le/ 29. märts 2019 21:06
Bolševikud on sinu sotsdem.-el nagu sina ja sinu seltsimeestel kes räuskavad ja mõnitavad inimesi kes hoolivad oma Eestimaast kui isademaast ja emakeelest.
m
Mida on/ 29. märts 2019 19:39
Eesti Kommunistliku Rahva Erakonna juht müüb järjekordselt õhku ja asju, mida olemas pole
v
v/ 29. märts 2019 19:38
Sünnitage ,armastage ja unustage see kole sõna, see on nii hävitava jõuga , et ei lasegi mõelda , kelleks oled sündinu?
p
pensionär/ 29. märts 2019 19:38
Eesti ei ratifitseeri Euroopa sotsiaalhartat,mis tagaks eakate õigust sotsiaalkaitsele, inimväärset elutaset kindlustavat palka ja elementaarseid sotsiaalõigusi. Hooldekodudes,esimesena tuli meelde Sääse- ja Kose hooldekodu(Kuuuurija),kus vanakesed seotakse tooli külge ja tehti muid mõistusevastaseid tegusid. Toetan EKRE t ja soovin Eestis kapitaalset remonti,et lõpeks miljonite tuulde loopimine.

n
29. märts 2019 19:35
Need lapsed koolikursust kordama ja laste vägistajad poliitikas vastutusele võtta.
v
Valge mehe õigused/ 29. märts 2019 19:31
Mis kustutati see uuesti. Vale väide: "Naiste õigused on inimõigused" Õigem väide: "Naistel on inimõigused"
e
Eesti Rahvas/ 29. märts 2019 19:28
Kui EKREIKE järgmisest kuust miinimumpalka 1500 euro peale ei tõsta, siis Eesti rahvas annab neile kiirelt kinga. Muidu tuleb nagu Prantsusmaal, kollased vestid selga , hangud kätte ja Eesti Rahvas kupatab selle valitsuse Toompealt ruttu minema. Aitab Keskerakonna varastamisest, kus on 350 miljonit eurot? Kuhu te selle panite? Nüüd tahate veel pensionisamba ka ära võtta,
k
29. märts 2019 19:36
Küsi kus kommunistide lubadus 5 rikkama riigi hulka on lapuhh
i
ISAKE-EKRE/ 29. märts 2019 19:39
Uue koalitsiooni nime õige lühend on ISAKE-EKRE (ISAMAA, Keskerakond, EKRE). Nime EKRE-IKE kasutavad ainult uue koalitsiooni vaenlased. Nii, et kasutame lühendit ISAKE-EKRE.
k
kolla/ 29. märts 2019 19:40
Uuri vanade rehvide käest kuhu kadus meie I. pensionisammas?
m
29. märts 2019 19:47
Mark.si.st H.elme lubab kom.munismi juba alates 1973.aastast.
l
libe/ 29. märts 2019 20:17
aeg peaks möödas olema,kus pea ära lõid?
v
29. märts 2019 19:24
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
m
29. märts 2019 19:33
Ma naersin kõht kõveras, kui vaatasin ekre tö.lle tõrvikutega.
t
to Vaadates/ 29. märts 2019 19:33
kas nad panevad siis sulle särgi selga.varsti on sellelel lõpp.kui ekre võimule tuleb,saab sinust ensv tervishoiuminister
s
suppiköök/ 29. märts 2019 19:23
Kokkuhoiu mõttes tuleb erakondadelt riiklik toetus ära võtta ja jagada abivajajatele
r
Ragnar/ 29. märts 2019 21:57
Mitte midagi ei ole vaja laiali jagada. Tööle mine ja teeni ise krt.
S
? ? ?/ 29. märts 2019 19:15
Sotsiaalministeeriumi kaudu ligi 200 000 maksueuroga rahastatud portaal Feministeerium korraldab täna 28.märts 2019 kell 12.30 Stenbocki maja ees piketi EKRE,Isamaa ja Keskerakonna koalitsioonikõneluste vastu.
l
lohe/ 29. märts 2019 20:33
Valiv väljavõte "EKRE katuserahade parimad palad 2017". :D EELK Tallinna Toompea Kaarli Kogudus (EKRE eelmiste ruumide üürija) EELK Nõva Püha Olevi Kogudus EELK Tuhala Kaarli Kogudus EELK Ambla Maarja kogudus EELK Laatre Püha Laurentsiuse Kogudus EELK Hargla Kogudus EELK Valga Peetri-Luke Kogudus EELK Nõo Püha Laurentsiuse Kogudus EELK Põltsamaa Niguliste Kogudus Tartu Elu Sõna Kogudus Eesti Apostlik-Õigeusu Kiriku Haapsalu Maria-Magdaleena kogudus Eesti Evangeeliumi Kristlaste ja Baptistide Koguduste Liidu Sutlepa Baptisti Kogudus EELK Võru Katariina Kogudus Põlva Elu Sõna Kogudus etc.
k
kõige ilusamad femikad/ 29. märts 2019 19:11
pildile jäänud. Ime ka, et teil mehi ei ole ja veel hullem, millega tegelete. Minge tööle.
l
lausa kompu, eriti vanglas/ 29. märts 2019 19:13
Aga Martin on nii ilus mees. Eriti stringides.
i
irw/ 29. märts 2019 21:13
aga jaak, va wunderkind, võttis neidudele poliitikast rääkides üldse riided seljast.

l
Lugeja/ 29. märts 2019 19:00
teil on käed-jalad terved; kõhud täis, toad soojad .... mis siis veel Arvan, et meil on riigis inimesi, kes vajaks toetust hetkel rohkem või mis .......
o
Oled/ 29. märts 2019 19:05
selgeltnägija? Muidugi, poliitikud vajavad rohkem, muidu ei jõua lastele ja lastelastele banaani osta ja Martin stringe ja rinnahoidjaid.
a
andke abi!/ 29. märts 2019 18:55
mustakaabumees on nüüd hüsteerias päris ärapööranud.
k
29. märts 2019 19:35
Kaabu all on kõmisev õõnespuit
s
sul/ 29. märts 2019 20:22
s
sent/ 29. märts 2019 18:55
Kelle käest te selle raha siis saate?
n
29. märts 2019 18:53
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
k
Kle NO ! Keda see nusiib mis asendis see sinu kilu seal pyksis on???VÄRDJAS!/ 29. märts 2019 19:15
i
irw/ 29. märts 2019 20:21
Selles vanuses ongi normaalne, et ei tõuse ilma tablettideta.
1
19:15/ 29. märts 2019 20:47
Sind ju nusiib. Egas sa muidu nii kõvaste ei röögiks.
l
Lapsevanem/ 29. märts 2019 18:51
Nõututele feministidele soovitus : minge tööle ja ärge toppige oma käsi teiste riigikodanike taskusse, et kuskil rongkäigus lippe liputada. Haigetele lastele ei ole riigil raha ja nüüd on mingid pläraministeeriumis nõutud??? Häbi ei ole neil???
l
lohe/ 29. märts 2019 20:36
Feministliku uudisteportaali pidamine ja inimeste harimine sooküsimustes on töö, muideks. Samal ajal kandib EKRE sinu maksuraha kogudustele. Jumala palumine on muidugi kah töö. :)
j
juhtiv juht juhtival ja mitte juhtival kohal/ 29. märts 2019 18:48
Äkki hakkaks inimeseks ja lõpetaks igasugused femmid ja asuks korraliku inimese kombel tööle. Töökäsi hädasti vaja, mine või aafrikasse tööjõudu tooma, sest igasugused prilnad arvavad end parimatest parimad olema aga tööd näe sunnikud mitte ei viitsi teha. Saaks ainult pläägutada.
m
29. märts 2019 18:47
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
m
29. märts 2019 19:16

a
Abitu/ 29. märts 2019 18:46
Kogu valitsuselt ja riigikogult peaks palgad ära võtma ja vaesemale rahvale jagama
i
irw/ 29. märts 2019 18:43
poliitikutelt peaks ka riigi raha ära võtma. Riigi"juhtide" palk vastavalt töötulemusele.
h
29. märts 2019 18:52
H.elme pesakond sureb siis nälga. Martinil läks firma ka pankrotti. Ainult stringid jäid järgi.
1
18:25-le/ 29. märts 2019 18:40
h
head/ 29. märts 2019 18:40
plakatid,mingist kliima muutustest ei tea kus need muutused on? ilm muutub mitte kliima ja kui kusagil läheb kraad soojemaks läheb alati kusagil kraad külmemaks ja nii on ja jääb ja on alati olnud.kogu kliima soojenemise pläma tüütab juba ära.
l
29. märts 2019 18:54
Lapiku maa kummardajatel on ajud jäätunud. Kuna kliima nende arvates ei soojene, siis ei ole neil lootustki mõistust tagasi saada.
1
1 arvaja/ 29. märts 2019 18:36
Millest see nõutus ja kiun, kui riigilt ei saa midagi. Rõõmustage, et olete sõltumatud. Korjake liikmemaksu ja laske oma kammajaad edasi.
e
Elukutseline Setu/ 29. märts 2019 18:34
Feministid vist ei ole ainult nõutud vaid ka väheke lihtsakesed. Nimelt saavad nad toetust Hasartmängumaksu Nõukogult. See maks laekub meil seaduse alusel riigieelarvesse ja teise seaduse alusel tehakse sellest maksust eraldisi. Juriidiline isik kes seda teeb on riik. Kuidas siis ei saa nad otse riigilt sentigi. Peaks vist tagasi kooli minema ja oma haridustaset kohendama.
j
järeldus setujutust/ 29. märts 2019 21:14
kui nii siis paistab et ajudega inimesi seal pole,lihtsalt öeldi et mine ja seiske papitykiga
i
Ilusad rahvuslikud laulud on meil keelatud / 29. märts 2019 18:33
Dalberg Sound : Jään ustavaks , Ylelahe laul
h
29. märts 2019 18:29
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
a
Arvatavasti/ 29. märts 2019 18:51
Sa oledki zirinovski toetaja

e
Erki/ 29. märts 2019 18:28
Feministeerium pole ka erakond! Kui saab pappi feministeerium, oleks õiglane et Varro SAPTK ka saab võrdse summa toetust. Teine variant on see et feministeerium palub toetust inimestelt nagu Objektiiv palub
l
lohe, irooniat sülgav/ 29. märts 2019 20:38
Isegi Mart oma suures lahkuses ei andnud Objektiivile sentigi, küll aga annetas koduvägivalla käes kannatanud naiste fondile, nii et "ühed roosad mõlemad", ütleks imaam Vooglaid. :)
r
Riiklikult rahastatud Feministeerium/ 29. märts 2019 18:24
Mina lugesin,et Eesti riik on rahastanud feminismi ja soo ning h.o.m.o.i.d.e.o.l.o.ogia propageerimist ja edendamist 948 526 € ehk ligemale miljoni euro ulatuses. Feministide välimääraja:Kes on Eesti naiste eest marssijad?/Martin Vaher 31.jaanuar 2019/
ö
Ö/ 29. märts 2019 18:24
Anna andeks AGA pildil on küll mingid sootud kahejalgsed.
k
kes.../ 29. märts 2019 18:23
...need ullikesed küll on?Kas nad elus ka midagi kasuliku on teinud?

l
Looduse eripära/ 29. märts 2019 18:03
Feministid on nokuga naised.
e
29. märts 2019 17:54
h
29. märts 2019 18:31
H.elmed varjavad kaabudega kõmisevat õõnespuitu.
t
Tehke palun kommentaarium nimeliseks, nagu Postimehel. Sooviks näha, kes on nende seisukohtade taga/ 29. märts 2019 17:48
s
Sooviraadio soovidsoovidsoovid/ 29. märts 2019 17:59
...ja mida Sina selle nimekirjaga siis peale hakkad ? Paned taldrikule ja sööd ära ? Ajast aega on näiteks kirjanikud kasutanud varjunimesid, kirjutasid nemad siis sellepoolest halvemini ? Või on lugu hoopis selles, et sinusugused öördajad on igal ajajärgul olnud valmis vastuvoolu ujujaid maatasa tampima ?
ö
ÖHTALEHES POOLE VAAJA/ 29. märts 2019 18:49
A DELFIPELDIKKEMMERGSITAMAJAS KÜLL
d
dr.Mengele/ 29. märts 2019 17:46
tulumaks,hasartmängumaks feministidele-nad ju mängivad eludega?
c
chapeau/ 29. märts 2019 17:46
nagu ikka, muudkui keelaks, käseks, pooks ja laseks
a
29. märts 2019 17:45
Aga mis raha siis on Hasartmängumaksu Nõukogult saadav raha ? Alahhilt saadud ?
r
rehapulk/ 29. märts 2019 18:59
Õnnetutelt mängusõltuvuses olevate inimeste pere toidulaualt ja katusealuselt võetud.
e
Ei kustuta keegi/ 29. märts 2019 17:38
Paar EKREtrolli ja paar EKREvastasttrolli on saanud käsu hädalda, kuidas keegi komme kustutab. No, ei ole midagi sellist! 1. vähem sappi 2. rohkem loomingulist ja saab suurepäraselt kommenteerida nii stringimaiaid kaabusid kui vibraatoriusku naisõiguslasi.
e
29. märts 2019 18:20
EKRE mode ongi eikeegi, aga ikka kustutab ja tunneb ennast tähtsana.
a
29. märts 2019 17:35
Ansambli Hekdik laululoo "WiFi " kohta ilmunud uudistes ja kommentaarides keegi ei maini laululoos esile toodud korgijoogi abil toime pandud vägistamistest ja politsei hoolimatusest nende kurjategijate tabamiseks !!! ...sest peavoolu meedia ja politsei esindavad maffiat. Kui Varro Vooglaid ja ta naine,ning tütred oleksid vägistatud kas siis ta ei hooliks laulus esile toodud korgijoogi abil vägistamisi ?Kui Igor Gräzin ja peavoolu meedia ajakirjanikud oleksid olnud vägistatud kas siis nad samuti oleksid olnud hoolimatud ohvrite saatusest ? Kui Eestis eksisteeriks politsei organisatsioon siis

e
elektritsaabtasutablogspotcom/ 29. märts 2019 17:29
Maailma parandamine algab iseenesest,ehita maja katusele tuulik ja PV paneelid.
n
n!kku saab tasutaspotcom/ 29. märts 2019 17:48
n!kku ja vett peab saama tasuta!
j
29. märts 2019 17:28
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
õ
õppida, õppida, õppida ;)/ 29. märts 2019 17:34
Õhtulehe "tsensor" robot - ajudeta õõnespuit. Tsensuuri all on kindlad sõnad, väljendid. Kui I0IIi keelejuhist üle kavaldada ei suuda, siis vaata peeglisse, sa ise oled veel suurem õõnespuit kui EKRE kaabude all.
r
29. märts 2019 17:41
refi noored,Kaja juhtimisel
m
Mina olen sellele vastu/ 29. märts 2019 17:26
Eraisikud või erafirmad võivad annetada kellele tahes ning kui palju tahes - see on nende eraasi ja nende oma raha. Aga riigi raha on meie ühisaha. Ning seni käib selle jagamine vägagi suvaliselt. Ühele saab süle ning seljaga, teistele mitte pennigi. Kas, kes ja kui palju saab, see sõltub igasuguste võimul olevate poliitikute suvast. Nende sümpaatiatest ning antipaatiatest.
n
nõus/ 29. märts 2019 17:17
siinkohal võib isegi mõlemaga nõustuda. Noorpõlves sai Eesti Vabariiki taastatud - nii mõne "mtü"-ga kui isikuna, kgb jt repressiivorganite kiuste - keegi ei maksnud riigieelarvest toetust. Femisteerium ja EKRE võiks samamoodi ilma riigi toetuseta enda asja ajada.
t
to arvamus/ 29. märts 2019 17:48
Oi, oi, EKRE au ja uhkus, riigikogu liikmed ostavad ka majoneesi riigi raha eest ja kannavad firma kuludesse stringe ning pistavad taskusse võõraid telefone … Selliseid moosivargaid on kahtlemata teisigi, aga see ei õigusta EKRE liikmete tegemisi
n
29. märts 2019 17:16
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
e
29. märts 2019 17:23
EKRE-t toodi valima puudega patsiendid käsukorras?
r
29. märts 2019 17:45
m
munk ( μοναχός )/ 29. märts 2019 17:14
Kui võtaks kätte labida ja kaevaks üles kapsamaa... Feministidele võin näidata, kuidas kartulid-sibulad-porgandid-kurgid-kaalikad-mesilased-kanad-kalad-küttepuud käivad ja milleks veel toetust vaja.

t
tankistid / 29. märts 2019 17:13
on lükatud esiridadesse protestima ja organisaatorid piiluvad nurga tagant.
v
Vanaema/ 29. märts 2019 17:11
Ilmselt kuulun ka mina mingi vähemuse hulka, mul on 2 last,7 lapselast. Me toetame üksteist ja püüame toime tulla.Nimetatud ministeeriumilt ei saa sentigi,lapsed ja lapselapsed on üles kasvanud emapalga või -toetuseta.Miks peame maksumaksjatena toetama mingisugust arusaamatut organisatsiooni?
p
Profet/ 29. märts 2019 17:08
Feministeeriub tegeleb täiesti mittevajaliku kräpiga, niiet saagu kuidagi ise hakkama oma isiklike annetuste ja sõprade toel. Neile ju võib feministeerium vajalik olla. Ühiskonnale aga mitte.
u
29. märts 2019 18:16
m
Mis mõtet on plakatiga vehkida/ 29. märts 2019 16:58
e
Eluvõõrad titad/ 29. märts 2019 16:58
m
Mathilde/ 29. märts 2019 16:57
Tule taevas appi!!! Kui projekte kirjutavad ka puudega inimesed, siis oleks igati õiglane kui raha antakse puudega inimestele ja mitte feministidele. Ja kuna raha on vähe, siis tõesti riigilt raha küsida feministidele on ilmselgelt ajuvaba. On palju haigeid inimesi, lapsi noori, kes vajavad toetust!
f
feministeeriumid/ 29. märts 2019 16:57
eraldagu omalima kusagil mujal onju.

m
mh/ 29. märts 2019 16:42
Kui ühed pole saanud ja teiste poolt on väljamakstud raha, siis KUS see raha on.
m
meninist/ 29. märts 2019 16:39
Miks neile rahaline toetus kui kõik on vabatahtlik tööjõud?
m
mati/ 29. märts 2019 16:33
Riik ei peagi vädjaid toetama
m
29. märts 2019 17:24
Miks siis EKRE riigieelarvest toetust saab?
k
kes need femimisteeriumid veel on kas transvestiididkeda reformsotsid toetavad/ 29. märts 2019 16:32
k
kats/ 29. märts 2019 16:32
kas nad üldse mõtlevad? Ma hakkan heameelega nende vaadete vastu protestima. Laisk olen ainult. Annaks nende vastu allkirja suurima rõõmuga. Häirivad minu rahulikku elu.
õ
Õige/ 29. märts 2019 17:26
Kaabude mõtlemisvõimes kahtleb enamus Eestit.
a
aga/ 29. märts 2019 16:31
Kersti Kaljulaid nimetas suhtlemisraskustega autiste rumalaks
v
Vanaema/ 29. märts 2019 16:31
Lisaks veel hiliseid kogemusi seoses prügikogumisega. Mul tekkib vähe prügi,on komposteerimisvõimalus, talvekartulid ostan kasvatajalt. Helistasin prügifirmasse ja küsisin võimalust lisada oma kott mõnel vabalt valitud päeval,kui veok tuleb meie tänavale.Lubasin ,et teen kasvõi kokku lepitud summas ning kuupäevaks. Mulle vastati ,et neile sobib vaid konteineritühjendus ja kui on tühi, läheb tühi konteiner kirja. Küsisin-kes maksab? Kõne lõpetati, mõelgem ise.

o
omg/ 29. märts 2019 16:26
millised lumehelbekesed. kas saavad papitüki hoidmise eest ka tasu?
l
las/ 29. märts 2019 16:23
k
Klara ja Vera/ 29. märts 2019 16:23
Feministikesed võiks siis ju oma erakonna teha, kui arvavad nii lihtsamini riigilt raha saavat. Nende kommunistidest bolshevistlikud esiemad, Vladimir Lenini punased tütrekesed Klara Zetkina ja Roza Luxemburg rõõmustaksid väga. Ja papa Lenin keeraks rõõmust oma sargas külge.
e
Elagu EKRE/NLKP!/ 29. märts 2019 16:36
Lenin on rõõmus, et tema andunud õpilane mark.sis.mi-leninismi propa.gandist H.elme saab võimule. Diktatuurini on siis ainult lühike samm.
k
kkkõhh/ 29. märts 2019 16:22
otse ei saa aga skeemitades saab? ei peagi saama. mingi grupeering keda pole valitud, mõttetu uuu -saite aru?
f
29. märts 2019 16:21
Feministeerium ei peaks saama mitte ühtegi senti rahva raha, pole neid vasak-äärmuslasi aidata.
p
29. märts 2019 16:20
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
u
ullumajast oled/ 29. märts 2019 16:33
29. märts 2019 16:20
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
a
ahaa niutsurefirott uluulu/ 29. märts 2019 16:34
puhasmuusika eestirahva körvadele
g
29. märts 2019 16:52
Gule eka saa pole se Meidla, estlaste kolmnurkast, kudagi tutav, gäisime visd Päinurmes koos kolis.

n
n/ 29. märts 2019 16:14
https://www.youtube.com/watch?v=2rGypxyL-h0
v
Vanaema/ 29. märts 2019 16:09
Miks lastega manipuleeritakse? Kus on nende laste õpetajad ja vanemad.Ei kujuta ette, et minu 7-st lapselapsest tuleks keegi tänavale,kuigi kõik on koolilapsed.Miks õpetajad ja lapsevanemad ei selgita asja sisu ja arutada,mida igaüks meist saaks ise ära teha.Hiljutisel laste protestil küsiti lapselt, mida tema teeb. Vastus oli-sorteerin prügi. Kas prügihulka vähendab sorteerimine? Mõni tund hiljem kohtasin noori Selveris haaramas fooliumkotte kartulikrõpsudega.Miks neid krõpse ise ei tehta? Meie peres on õunakrõpsud oma õuntest. Eelmisel sügisel oli õunauputus,õunu sai tasuta.
p
Patt on asi, mis kirjutab end inimese näkku./ 29. märts 2019 16:05
Läksin Tallinna, et vaadata inimõiguste poomist ja neljaks tõmbamist; kui seda tehti, nägi ta välja nii rõõmus ja rahulik, nagu sellises olukorras üldse saab olla.
s
Seal, kus midagi ei ole, ei saa ka midagi ära võtta. Loogiline!/ 29. märts 2019 16:03
m
mare/ 29. märts 2019 15:50
Prantsusmaal ei maksta mingitele organisatsioonidele riigi poolt toetusi, meil aga enamus MTÜ si saavad. Ise tuleb tööd teha, annetusi koguda aga mitte sotsiaalfäärist raha välja anda. Nende pärast sotsiaalteenustele raha ei jagugi !
v
vaataja/ 29. märts 2019 15:49
Need lapsed peaks kolis käima ,mite kellegi vanemate algatusel seisma seal plakatitega
h
homme/ 29. märts 2019 15:49
No kus nendel see arukene küll on.Oodake homme hommikul on kliimamuutus.

j
Juhan/ 29. märts 2019 15:41
Lapsed,pott, pann ja ongi feminism!
k
kevadkoristus/ 29. märts 2019 15:35
Prügimäelt näpatud papi jupid ja muudkui nõuame raha.Koolis on teil vaja käia,mitte siin raha nuiata.Ja kas arvate,et nende papitükkidel tsikerdustega antakse teile raha või?Tehke vabatahtlikult iga päev prügikorjamist ja taarast saate raha ka.
n
Nõutu lehelugeja/ 29. märts 2019 15:35
Otse ei saa raha, saame ringiga ja seda iga ringiga ja olenemata "projektist"
l
Loviisa/ 29. märts 2019 15:32
Jumala eest! kas need ülesostetud lapsukesed ise ka taipavad,et koolis oleksid nad midagi ikka õpinud,aga praegu ei tea nad mitte,mida nad teevad. Seisku Taeva väravate taga!!
m
mati/ 29. märts 2019 16:37
Laulva revolutsiooni aegu sündinud põlvkond on nakatunud sallivusse, revolutsioon sööb oma lapsed!
k
kaagvere?/ 29. märts 2019 15:31
millisest erikooli õpilased nad on?Muidu pildile ei saa siis selliste hõisete saatel on kõik võimalik.
a
arvan nii/ 29. märts 2019 15:31
miks peaks neid feministe rahastama, käigu tööl ja kasvatagu lapsi mitte ei jõlguks plakatitega linnas ringi

m
Möhh/ 29. märts 2019 15:31
Miks femid riietes protestivad
t
Taat/ 29. märts 2019 15:31
Mida siin modereerida? Raha laristamine tuleb lõpetada!
v
vahet pole/ 29. märts 2019 15:30
Vahet pole. Jaanuarist 2019 läks hasartmängu nõukogu otsustusõigus ministeeriumidele, eeldan et sotsiaalministri ja kultuuriministri soosikud said juba selle aasta nutsu kätte. Ja kui keegi viitsiks vaadata, kes ja mis koosseisus on hasartmängu nõukogu rahaajagamiskomisjon , siis pole vaja 2 korda arvata, kuhu eelistsus eelmistel aastatel langes. Nii et pole vaja hüüatusi raha otsesaamise kohta. Süsteem tagas, et saaksid need, kellele vaja.
t
Taat/ 29. märts 2019 15:30
Selles osas olen Helmega nõus,et mõttetu raha raiskamine tuleb lõpetada!
k
kõigepealt/ 29. märts 2019 15:29
saatke need lapsed kooli, õppida on vaja, mitte popitada.
e
Et siis/ 29. märts 2019 15:28
Projekti konkursside raha tuleb nende arvates seina seest. Koguge annetusi selle vastu ei saa keegi aga riigieelarvest raha muutmine läbi "projekti konkursside" ei sobi.
n
Nohh/ 29. märts 2019 15:27
Kui ei saa riigilt raha, siis mida te kardate ja jaurate? Kuid paistab, et midagi ikka, kas või ringiga, tiksub. Mille vastu muidu protesteerida ja veel isegi täiesti riides.
v
Vot/ 29. märts 2019 19:01
Riided õiks need protestivad femid maha ajada küll. Tahaks näha millisel määral on nad taanarenenud norrmaalsest naisest. Seda ei maksa neil karta, et mingit seksuaalset huvi femid absoluutselt ei tekita. Lihtsalt huvi selles osas kuhu poole see väärareng kaldub
e
eu/ 29. märts 2019 15:26
Lp. sallivuslased/soroslased/feministeeriumlased alguse tegite te ise lahti, et olete nii üdini "sallivad". Miks siis juba pikemat aega ei salli sallivuslased mittesallijaid???

p
puukseltskondade rahastus lõpetada!/ 29. märts 2019 15:24
isegi plakatile ei suuda femina tsid tõtt kirjutada, keegi ei väida, et kliimamuutusi pole, vaidlus käib kliimamuutuste põhjuste üle ja siin on ka akadeemikute seas suuri lahkarvamusi
r
Raha & töö/ 29. märts 2019 15:20
kui on kes maksab , siis on kes seda ära kasutab. Raha eest käia piketitel !?
n
29. märts 2019 15:16
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
t
tebiiIsuse paradoks/ 29. märts 2019 15:25
tebiiIsuseI paistab olevat ainult 2 värvi - sa kas oled vene sots või siis hoopis vene koIhoosnik, aga mingit vahepealset normaaIsust nagu ei eksisteerigi üldse
k
keelatud ütlus/ 29. märts 2019 15:13
aaa ei sobinud et mind ei kiusata ega alavääristata ega.... olen litsalt naine, emme ja käin tööl
t
Teade on edastatud!/ 29. märts 2019 15:37
Ära ole "lits"alt naine!
s
saage hakkama ka rahata/ 29. märts 2019 15:12
olen eluaeg olnud naine ja mind ei kiusata,ähvardata ega suruta alla ja mul pole teid vaja. tehke mida heaks arvate aga ärge käige pinda normaalsele elule. Olete lihtsalt närvilised naised, kel pole rõõmsaid päevi ega ilusat kuskil.

q
qwerty/ 29. märts 2019 15:11
Kui vaadata nende "neidude" nägusid ja silmi, siis kohe tuleb mõte: "Neil on kõik peas korras!"
e
ei ole korras,/ 29. märts 2019 15:32
tarkus tuleb koolis õppides, mitte tänaval seistes.
j
Juku/ 29. märts 2019 15:09
2016. ja 2017. a. on nad isegi palka maksnud https://omatuba.files.wordpress.com/2019/03/2017.pdf
h
Hea elu/ 29. märts 2019 15:26
Aja rahvas tasuta pikettidele ning keegi saab selle eest palka
t
Tere moderaator!/ 29. märts 2019 15:07
Ehk paneksite modeerimisele suunatud kommentaaridele juurde,millist tingimust on eiratud.Aitäh! Eks oleks aeg ka teil oma suuke lahti teha.
h
29. märts 2019 16:14
Hel.mesid ei tohi kritiseerida.
p
Päikesepaisteline nädalalõpp..../ 29. märts 2019 15:05
kogu see sõdimine üksteise vastu keeb ammu üle. Kõik kardavad midagi, pole veel midagi kelleltki ära võetud ja kui ERKE ühe lause ütleb,siis sada negatiivset vastust! Laske neil rahus seda koalitsiooni koostada ja tehke ometi sõbralikum nägu ette. Pildil noored neiud ja elurõõmutu nägu ees. Tundke rõõmu kevadest ja jätke see poliitika poliitikute ajada!
m
29. märts 2019 15:04
Mis riigilt? Riik - see on Eu. Eu toidab teid ja peab ülal läbi mitmete organisatsioonide.
d
daam/ 29. märts 2019 15:03
tunneks huvi, et missugust reaalset kasu sellest nn ministeeriumi tegevusest ka on olnud?

g
God/ 29. märts 2019 15:01
Mõnest ei saa kunagi inimest, eriti feministist.
m
muhv/ 29. märts 2019 15:01
minule on jäänud mulje, et feminist on mehelik naine, nii mõtetes kui käitumiselt, ja seetõttu äratab isegi natuke kaastunnet . Usun, et ei ole neil kerge oma isiklikus elus kui seda isiklikku elu neil üldse ongi.
m
Mofo/ 29. märts 2019 16:45
Aga lõpuks ometi olid nad oma nirvaanale nii lähedal - said oma isiklikku viha igas suunas pursata ja selle eest veel riigieelarvest rahagi ja nüüd siis äkki võetakse lobi ninaalt ära.
c
Crack/ 29. märts 2019 14:57
Erinevalt SAPTK-st ei saa Feministeerium eesti elanikest annetajate käest sentigi.
v
Vot/ 29. märts 2019 19:05
Selge, et peresid ja lapsi tuleb igas riigis toetada, aga milleks peaks kas või sendiga toetama igasugu väärarengute vorme??? - Mitte ei saa aru.
t
tibi/ 29. märts 2019 14:56
hiii iiiii ohhh nalja saab ilma rahata räusata on raske?
t
to tibi/ 29. märts 2019 15:06
Lähed näiteks annad annetajatele p*ksa või kuidas sa mõtled neid rahadest ilma jätta?
õ
õu/ 29. märts 2019 14:55
nüüd ei tohi öelda midagi sest see ei meeldi feministile aga minu raha tahab
t
to õu/ 29. märts 2019 15:07
Artiklit lugesid? Annetajad annavad neile raha. Oled ka annetanud, või milles probleem, et sinu raha?
p
piii/ 29. märts 2019 14:54
milleks neile raha? minu arvelt? kliimamuutustes on süüdi riigikogu ja nõmme turg ja tondi raudteejaam ja mehed ja kanad ja tigedad feministid, kes polegi ju naised, tegelikult vaid laadsed.
j
jälle?/ 29. märts 2019 15:09
Kas piii ja õu on feministeeriumile annetanud? Annetamine ju teatavasti vabatahtlik. Aga nüüd karjumas, et nende raha?
a
A/ 29. märts 2019 14:51
Kiusata neid ei tuleks ,tuleks ainult maksumaksja raha ära võtta -saagu ise hakkama nagu SAPTK !
j
29. märts 2019 14:57
Just rahastamist ongi plaanis piirata. Kes on kiusamisest rääkinud.

f
29. märts 2019 14:46
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele
h
hingelt fem/ 29. märts 2019 14:51
Aga sallivaid ju ka kaabud ei salli. Kas nad peale iseenda üldse kedagi sallivad? Raha ähvardatakse igalt poolt ära võtta, kuhu see raha siis lõpuks läheb? Mõisa?
t
to hingelt fem/ 29. märts 2019 15:09
ma usun, et nad sallivad elu edasiviivaid inimesi. normaalsust. kui oled teistmoodi mõttelaadiga, ära trügi püünele, ole ja toimeta. ma ei pea vahtima mingeid transade paraade ja mingeid abiellumisi omavahel.
s
29. märts 2019 15:13
Saagu enne EKRE sallivaks!
1
14:46-le/ 29. märts 2019 15:17
"feministid minge kei paari ja saage sallivaks."---just-just. Seal vast teile hbi ei tehta, s.t. keegi ei karga mantlit seljast aitama ja vastupidi!
o
oot/ 29. märts 2019 14:44
Kas hasartmängunõukogu ei ole nende arust riigi rahakott?
t
to oot/ 29. märts 2019 15:11
Kaabud hakkavad määrama, kes tohib konkurssidel osaleda ja kes ei tohi? Kes kaabudele meele järgi ja kiidavad, kes oma arvamust omavad jäetakse igalt poolt välja?
k
29. märts 2019 16:15
Kaabudel on ju kaabu all ainult kõmisev õõnespuit.