Eesti uudised

Raevunud lugeja: Selver müüb hallitavat toitu ega hooli sellest! (75)

Ohtuleht.ee, 29. märts 2019, 12:40
Foto: Rene Suurkaev/Ekspress Meedia
Saime kirja Selveris poodlemas käinud lugejalt, kelle sõnul müüdi talle hallitavaid vaarikaid, kuid kuna tal polnud oidu tšekki alles hoida – sest kes müüks soliidses poes hallitavat toitu! –, pidi ta hallitavad marjad ära viskama ja asendustoodet ei saanudki.

„Et kõik ausalt ära rääkida, tuleb alustada sellest, et neid plastpakkides vaarikaid ja maasikaid jms ostes tuleb alati silmad teravaid hoida, sest nende kvaliteet kõigub seinast seina. Samas varem on Selveris saanud suhteliselt rahulikult võtta, sest tase on vähe kõrgem kui mujal. Tänasega on see arvamus muidugi läbi.

Ostsin kotitäie manti ja haigele pojale siis vaarikaid. Vaatasin küll läbi kaane, et kas on okei, kuid kõik ei paista, sest karbi allosas on mingi punane jama, millest läbi ei näe. Kassas toidu eest makstud, tegin karbi lahti ja voilà, kolm-neli hallitavat marja ikka karbis, kui vaarikaid liigutada sai. Läksin otseteed teeninduskassasse ja palusin võimalust selle karbi sinna jätte ja võtta uus.

Siit algas katsumuste jada, mis näitab selle organisatsiooni kultuuri ja arvamust kliendist. Rõhutan, et teenindajaid ma ei süüdista, sest nemad saavad niikuinii pähe juhtkonnalt, kes sellised napakad reeglid on kehtestanud.

Ehk küsiti tšekki. Seda ma ei võtnud, sest miks peaks võtma. Siis ei saa vahetada. Miks? Et nagu iga päev tormavad Selverisse hordid inimesi, kes veavad kaasa mujalt saadud kaupa, mida tahaks Selveris vahetada? Ärge tehke nalja!

Lisaks on kogu see toode ühe hinnaga, sest müüakse karpe. Isegi karpidel on sama kood peal, et mingit vahet pole, saaks ära vahetada.

Teenindaja hakkas kohe muidugi endast parimat andma, et otsib siis arvutist seda tšekki. Lootusetu juhtum, kuid tore, et üritaski.

Et pikk jutt kokku võtta, siis midagi vahetada ei saanud, noppisin enda karbist hallitavad marjad välja ja andsin teenindajale. Kusjuures, käisin uuesti saalis ja nägin, et ülejäänud karpides oli olukord veel rõvedam. Andsin ka sellest teada, kuid see teenindajat muidugi ei huvitanud, sest ülemuste kasum vajab teenimist ja ülejäänud lollid kliendid avastavad hallitavad marjad tõenäoliselt alles kodus ning mitte keegi neist ei lähe poodi tagasi.

Aitäh kogemuse ja hallituse eest, Selver! Teie slogan on „Hea mõte“, tõenäoliselt on ainuke hea mõte teie juures käies tšekk alles hoida.

Selveri vastulause

"Me ei saa sündmust kommenteerida, kui me ei tea, kus see juhtus. Selver ei tekita taolises olukorras kindlasti oma teenindajatele probleeme vaid vastupidi – kaitseb neid igal võimalikul juhul. Kui klient esitab sündmuskirjelduse väidetega, mis näitab meie klienditeenindust halvas valguses, tahame me teada, kas need väited on ka tõesed. Meie klienditeenindajaid ei ole koolitatud kirjeldatud viisil klienti teenindama. Kaupluse nimeta ei ole meil võimalik midagi enamat öelda. Vabandame kliendi ees, et meilt ebakvaliteetse kauba ostis. Kinnitame, et juhtudel, mil kauplusest on sooritatud ost ebakvaliteetse kaubaga, vahetab kaupluse infolett selle alati välja või maksab tšeki või Partnerkaardi alusel (Partnerkaardi registreerudes salvestub ost digitaalselt) kliendile raha tagasi," kommenteeris Selveri kommunikatsioonijuht Rivo Veski. 

REKLAAM JA KUULUTUSED

reklaam@ohtulehtkirjastus.ee