Poliitika

Raul Rebane: ühiskond peab Martin Helme rünnakule selgelt reageerima

Toimetas Triinu Laan, 29. märts 2019, 09:05

310 KOMMENTAARI

l
Lihtne maakas/ 31. märts 2019, 12:47
Rebane, ajakirjandus ei ole praegi erapooleti
l
Lihtinime/ 31. märts 2019, 12:46
Rebane, tee erapooletu ajakirjandus ja rahvas ning Helme ongi sinu poolt. Laske kallutatud lajti.
o
on ikka tegelane/ 30. märts 2019, 18:45
rebaseraul on Eesti ühiskond? või selle pealik, kes käseb, määrab, poob ja laseb?
e
e-jalgrattur/ 30. märts 2019, 17:39
Kui ERR-i juhatuse liige nõuab erapooletust,kas seda on palju palutud???Rebane on marutaudi jäänud vist.
ü
Ühiskond/ 30. märts 2019, 11:33
reageeribki. Ühiskond tervitab.
t
Tema mõtles ju/ 30. märts 2019, 14:25
Ühiskonna all globaliste ja nende tentsikuid
v
Vene ajal.../ 30. märts 2019, 11:26
luurasid sellised mehed sportlaste järel ja kirjutasid nurga taga seltsimeestele ettekandeid!
v
vikerraadio/ 30. märts 2019, 11:24
praegu kuulan "err"vikerraadiost ojakivi saadet "rahva teenrid" kus koos erakanalite ajakirjanikega/postimees ja eesti ekspress/kus ainult nn.kotitakse ja kotitakse ratase loodavat valitsust ja ekret.juba nõutakse põhjalikke otsuseid/president pole veel kellegile lubagi andnud, et valitsus moodustatakse/.naeruvääristatakse nn.ainukest otsust, et eesti jääb nato ja euro kursile.ajakirjandus oli see ,kes pasandas välismaailmale,et eestis tulevad võimule natsid.sooviks rebast ka sinna saatesse.
v
Viru Võrukas./ 30. märts 2019, 14:07
Juhtusin kah kuulama seda saadet ja lausa paha hakkas. See naisterahvast ajakirjanik, nime ei mäleta, ajas ikka nihukest jama, et anna olla. Ta ei reageerinud üldse saatejuhi kommentaaridele. ERR-i aja kirjanikud peavad jääma alati, kordan: ALATI neutraalseks, mitte soodustama ühe või teise erakonna värki. Ja Rebane, see vana rebane ärgu seletagu...

r
raivo/ 30. märts 2019, 10:59
veideman,saades nn."err"-i nõukogu uueks juhiks pani kogu energia ratase ja temaga seonduva /ekre/ kottimiseks.ei räägi erakanalitest.raadios samost/ehk meenuvad tema saated raadio2 koos muuliga/,sildam,ojakivi jne.teles kuusk,tralla jne.lausa häbi neid vaadata.kuusele võiks veideman anda kgb operativniku volitused.peksab omale meeldivad vastused välja.ak-s t.aas ja j.ratas.kas tubli savisaarlasena maksab nüüd veideman ratasele ja simsonile kätte.
t
tõega näkku/ 30. märts 2019, 10:55
Rebasel oleks paslik meenutada, kuidas EKRE-t terroristideks nimetatakse ja kuidas juhtkonnale tehakse tapmise ähvardusi.See hüsteeria mis on ülespuhutud seoses ERR-ga on vaid üks näide suurematest protsessidest tähelepanu kõrvalejuhtimiseks
p
Pealtkuulaja/ 30. märts 2019, 10:48
Ühiskond ,olge valvsad !!!Peale eilseid pingelisi läbirääkimis tehti järjekordne käkk Eesti rahvale.Hakatakse ikkagi mustadele näitama ust.Jana ja Kõlvart tahtsid ka et neile näidatakse aga Jüri ei olnud nõus.Kui mustad tulevad viiakse nad kohe Viljandi uksetehasesse ja näidatakse neile uksi .Ekre võitis jälle. Rebane tõuse tagajalgadele ja kutsu vastupanule
h
Hr. Rebasele/ 30. märts 2019, 08:58
Vabanda mees aga olin sinust paremal arvamusel. Ajakirjandus peab olema neutraalne.
k
Kommunikatsiooni ekspert?!/ 30. märts 2019, 08:21
Küll aga lellepoegadele amet leitakse!
s
s/ 30. märts 2019, 00:02
libe jutt paha kuulata,,nõme

b
Bear Cage/ 29. märts 2019, 20:56
Soovitav on ka vaadata neid imelisi armastusväärseid isikuid ,kes viimased aastakümned juhtisid meie meediat ,ajalehti.Nemad ,kui eliit ,ei taha oma nägusi näidata. Nemad ju ongi vaenuõhutamise alus.Nende omavalmistatud luud ei ole veel suutnud kõiki jälgi kõrvaldada.
m
Martin/ 29. märts 2019, 20:18
a
Alice Cooper/ 29. märts 2019, 20:15
v
väga õige/ 29. märts 2019, 20:12
peab reageerima. Mina reageerisin nii näiteks, et valimistel valisin eesti konservatiivse rahvaerakonna ja ei kahetse seda.
j
Ja/ 29. märts 2019, 19:56
Rebase arvates võivad ajakirjanikud karistamatult igasugust mäda suust välja ajada - solvates, valetades, peaasi, et ajakirjanduslik toode müüks? Olen ise 2 ajakirjanikule intervjuu andnud ja pärast oli suur sopp kokku mixitud, tõest polnud jälgegi. Kunagi ei ütle enam sõnagi ühelegi ajakirjanikule.

n
29. märts 2019, 19:03
Nagu Jüri Ratas avalikult ütles -H,el,,med õõnestavad Eesti riigi alustalasid. Seega on needsamad He-l-med ja nende poolt ülesässitatud palgalised kommenteerijad on sulaselgelt meie Eesti Vabariigi julgeolekuoht! Meie õigusliku ja demokraatliku vabariigi alustalade õõnestajad on meie riigi reeturid! Siin peaksid juba, mitte ainult ühiskond, vaid vastavad organid he--lm--ede tegevuste, käitumiste ja väljaütlemiste kohta omad järeldused tegema ja siis ka teatud meetmed käiku rakendama.
k
kle/ 29. märts 2019, 19:12
a,jukääbik, Eesti riigi reeturid on kõik peale EKRE.
1
19:03/ Ah ära plära/ 29. märts 2019, 20:18
Vastavad organid on sul KGB ja neid sul võtta õnneks pole, ulu edasi!
j
29. märts 2019, 21:06
jah,jumala eest,küüdivagunid on juba ees,ajuvaba.
o
oht/ 29. märts 2019, 21:13
meie ühiskonnale oled sina ja palgaline pealekauba.
a
Arvan/ 29. märts 2019, 18:53
,et kui härra Rauli niimoodi alusetult meedia poolt tümitataks,räägiks ta hoopis teist juttu. See ongi paljudel juhtudel nii,et ega enne kohale ei jõua,kui ise pole samas olukorras olnud. Elan kortermajas,kus naabrid mind pidevalt terroriseerivad,siis kõrvalseisjad ütlevad,ära tee välja,kannata ära,naudi ,tegelt ju midagi pole sul on luulud. Kutsud politsei,siis antakse mõista,et ära tüüta meid tühja tähjaga.Paned naabrile pasunasse oled ise lkurjategija.Samuti on meedial vabavoli oma suva järgi terroriseerida,kui teed nende aadressil kriitikat oled oi kui paha inimene ja nats kohe.
k
Kui härra Raulist/ 30. märts 2019, 14:30
Samamoodi räägiksid ,oleks see vihakõne.Ainult tema tohib niimoodi rääkida,siis ei ole vihakõne.
e
Et siis kallutatus on Rebase meelest OK!/ 29. märts 2019, 18:14
m
mis sa siin enam reageerid/ 29. märts 2019, 18:07
normaalne vasem-parem pendeldamine on asendunud pahempoolse paigal pöörlemisega. kurb, meenutab mu pisikutsa surmaeelset ringi tatsamist.
m
meediaekspert/ 29. märts 2019, 18:00
Kes on see Õhiskond ,kes peab reageerima?Ilmselt ikka need samad kes kogu aeg on kulvanud paanikat.Leheneegrid kardavad vist et pead lendavad,kui lugeda hysteerikute vaimusynnitusi,siis saab igayks aru,et neil ei olegi päid otsas.Polegi midagi veeretada Hurraa!!!!
k
29. märts 2019, 17:59
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
n
no/ 29. märts 2019, 21:19
ei ole sõnu.Võtab tummaks selline arusaam.
m
Marleen/ 29. märts 2019, 21:49
to Kunstnik: Kogu Euroopas koguvad jõudu konservatiivsed parteid. Ju selleks on põhjust. Mis kliimasse puutub, siis Soomes ja Rootsis on veel karmim kliima,aga ei peata see pagu-laste horde. Ja soome keel pole ka meie keelest eriti lihtsam.
n
Näide/ 30. märts 2019, 09:10
Küll tulevad need moslemid, Rootsis, Taanis, Norras, Soomes, jne kõikjal on , sest neil on vaja vallutada ja viia kõik rahvas moslemiusku, nad on ennegi seda teinud , näide on Türgi
k
Kahjuks/ 30. märts 2019, 14:32
Eesti majandus on juba nullis

e
erapooletu kommenteerija/ 29. märts 2019, 17:34
Arvan,et mida rohkem kedagi avalikult kõrgemalt poolt tümitatakse,siis pekstava selja taha koguneb rahvast ikka enam ja enam. Kui homme oleksid valimised,siis võibolla saaks EKRE juba enamuse toetuse.Keegi ei julgeks ilmselt nõuda korduvaid valimisi?Igasugused reitingu uurijad kas eksivad või avaldavad andmeid,millised neile endile meeldiksid.
u
29. märts 2019, 17:58
unista edasi ,seda küll ei juhtu
j
Just/ 30. märts 2019, 14:34
Eestlased ei salli kiusamist ja. Mõnitamist.Aga meediamogulid ei saa sellest aru, ja lasevad oma nõukaaegse ideoloogiaga edasi.
k
29. märts 2019, 17:26
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
e
EKRE/ 29. märts 2019, 17:42
e
eu/ 29. märts 2019, 17:15
Avatud Eesti Fondi tegevust koordineerib nõukogu, kuhu 2019. aastal kuuluvad: Heli Aru-Chabilan, nõukogu esimees, Hariduse Infotehnoloogia Sihtasutuse juhatuse esimees Raul Rebane, meediaekspert Kristi Raik, Eesti Välispoliitika Instituudi direktor Rahvusvahelises Kaitseuuringute Keskuses Sven Papp, vandeadvokaat Indrek Kasela, ettevõtja
s
See ongi süvariik/ 29. märts 2019, 18:11
Avatud Eesti Fondi on loonud ja finantseerib ei keegi muu kui George SOROS isiklikult. Paneb mõtlema. https://oef.org.ee/meist/avatud-eesti-fondist/
n
Nimi/ 30. märts 2019, 09:15
Rahastatud Sorose rahadest, ja miks peab meieriik veel kord eestimaa reetureid rahastama ja vaadake ,kui hästi nad teenivad, kuigi ajavad suust musta soppa välja
k
Kustutatud kommentaar/ 29. märts 2019, 17:14
Kas tsensuur keelab Eesti Konservatiivse Erakonna toetamist?! Kas nende sadat tuhandet valijat hakatakse jälitama?!
t
Tohoh/ 29. märts 2019, 17:11
Meedias on Eesti Konservatiivse Rahvapartei vastu algatatud tõeline sõda. Selle taga paistavad oravate kõrvad. Helmed esindavad enda valijate mandaati. Mis siin arusaamatut on?
h
29. märts 2019, 17:59
v
Võib olla/ 30. märts 2019, 15:24
Sotside kõrvad?Alustades Tarandist.
e
Eva/ 29. märts 2019, 16:48
EKRE pole millegi vastu eksinud,Meie ajakirjanikud teev ad ise endid nii öpudeks,et muudavad sönu endale ja Reformikatele suupärasemaks,STOP! Tulge köistusele ja saage ausateks,!HÄBI teile,kel puudub oma selgroog!

k
kk/ 29. märts 2019, 16:43
argumendid on kontekstist välja võetud ja see ei ole põhjendatud. fakt on et avalik meedia rünfab ekret. meedia praks vabandama ja oma retoorikat muutma
e
eestlane olen ja eestlaseks jään/ 29. märts 2019, 16:03
Raul Rebane on nii kallutatud,et tema üleskutsetele ma küll ei regeeri.Konservatiivid on ainuke mõistlik erakond. Ei soovi ma siia mingeid h.u.l.g.u.s.e.i.d ega lahtisteuste poliitikat.Soovin elamisväärset elu eestlastele ja seda poliitikat ,mis sellise elu Eestis tagab.
a
ab/ 29. märts 2019, 15:53
no sellist möla ajada, sry, oli normaalne mees, mis juhtus´?
s
See mees/ 29. märts 2019, 21:35
Ammu juba ajab peavoolu meedia asja
s
soros/ 30. märts 2019, 11:47
a
ab/ 29. märts 2019, 15:51
veel üks kinnimakstu ilmus välja, kas see frukt pole veel ise aru saanud, et maalased on juba ammu aru saanud!
i
Inks/ 29. märts 2019, 15:48
r
rahvas/ 29. märts 2019, 15:45
ega rebane ei ole ainus ´´vähkkasvaja eestis!!!!!!!
h
29. märts 2019, 18:00
helmed on kõige idi...semad inimesed eestis
t
tiit/ 29. märts 2019, 15:41
j
Jaak/ 29. märts 2019, 15:34
teadmiseks eksperdile,,ma isegi ei loe ta arvamusi

M
/14:51-le/ 29. märts 2019, 15:10
Miks peaks Eestit poolitama?Kellele ei meeldi Eestis,mingu sinna kuhu on parem.Mina valin EKRE ja elu Eestis.
a
ATS/ 29. märts 2019, 16:50
k
29. märts 2019, 18:01
kui helmele ei meeldi midagi eestis lasku siit ise jalga
r
Reageeribki./ 29. märts 2019, 15:09
Kas ühe erakonna ja tema pooldajate sõim ja halvustamine meedia poolt on õiglane? Elagu EKRE ,Keskerakond ja Isamaa!!!
k
Küsimus/ 29. märts 2019, 14:51
Teeme Eesti pooleks nagu lõuna ja põhja korea või DDR ja Lääne saksa. Ühes valitseb EKRE ainuvõim. Kumba valid?
t
Teedo/ 29. märts 2019, 15:15
e
Elagu EKRE!/ 29. märts 2019, 14:37
Mina reageerin Raul Rebase üleskutsele nii,et toetan Mart Helmet ja soovin jõudu EKRE le!
v
valija/ 29. märts 2019, 16:51
ELAGU EKRE JA KOALITSIOON!
ü
ühiskond reageeribki/ 29. märts 2019, 14:37
sest erakondliku kallutatusega vihaõhutajaid ja solvanguid pilduvaid tegelasi riigikanal oma ridades näha ei tohiks.
k
Kanter ja reinuvader-Rebane. / 29. märts 2019, 14:34
Saba kohevil etteheide treeneritele(Tartus, Raekoja plats 12-II korrusel): "Kus olite siis, kui Gerd käis ukselt uksele ennast trenni pakkumas Tallinnas, müts/soge tagurpidi peas, sirm tegapool." Olid uljas toona, aga kuhu jäi 75-meetrine kettakaar? Ei taha küll nõmetseda, aga laul ööbikut ei toitvat, eriti "mölaööbikuid" poliitikas!
l
libe kuju/ 29. märts 2019, 14:19
raul rebane kui erakordselt kasulik !d!oot
n
Nojah/ 29. märts 2019, 14:36
Kas libe on see, kes suukorvistamisega nõustub, või see, kes pooldab sõnavabadust. Mitte väga tarkadel palkuks sõnavabadust mitte segamini ajada õigusega teisi solvata.

m
muti / 29. märts 2019, 14:16
Martin Helmel on oigus ,olen pidev Esimene stuudio vaataja ja see monitamine-rundamine ,mis toimub teatud erakondade puhul on kull vaga habivaarne ,on tunne ,et teatud saatejuhtidel puudub igasugune vaarikus
ü
29. märts 2019, 14:14
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
j
Jah/ 29. märts 2019, 14:37
Kui naabritega hästi läbi saad ja kedagi tänaval ei sõima, siis oled ekrelaste meelest kindlasti pagulaste pooldaja.
v
vaadates / 29. märts 2019, 21:25
ja kuulates neid nn sallijaid,siis on selgeks saanud,et pole hullemat sallimatut kui on need sallijad.
m
Mina märkan/ 30. märts 2019, 15:28
EtEt just EKRE vastased kirjutavad labaseid ja sallimatuid kommentaare
p
29. märts 2019, 14:14
pole vist tükk aega jälle kaineks saanud mine võta siis juba veel peale
e
Elukutseline Setu/ 29. märts 2019, 13:54
Aga äkki kodanik Rebane siiski loeb mida on kirjutatud ERR sadusesse ja vastab küsimusele, et kellel on siin riigis õigus seadust rikkuda. § 6. Rahvusringhäälingu programmid (4) Rahvusringhäälingu uudistesaated peavad olema mitmekülgsed, tasakaalustatud, sõltumatud ja korrektsed. Enne uudiste edastamist peab nende aluseks olevat informatsiooni mõistliku hoolega kontrollima. Fakt ja kommentaar peavad olema uudistesaates selgelt eristatud. (5) Rahvusringhäälingu saated peavad olema poliitiliselt tasakaalustatud.
j
Jah/ 29. märts 2019, 17:00
Ekret ei tohiks telekasse lasta. Sellega rikutakse kõiki neid punkte.
t
tv/ 29. märts 2019, 13:53
Rebane oli vanasti enam-vähem normaalne mees, nüüd on puhta l...ks läinud.
r
29. märts 2019, 13:55
rebane tahab lihtsalt presitendi supiköögi kutset ja tärn kuliks ka ära.
a
Andres/ 29. märts 2019, 13:53
Huvitav, kelle teenistuses Raul Rebane on?
t
to Andres/ 29. märts 2019, 14:39
Mõned inimesed omavad ka isiklikku mõtlemisvõimet ja arvamust, ei korruta järgi, mis mõisnik ees ütleb. Eestlastes ikka orjaveri jätkuvalt sees, ikka peavad mingeid saksu kummardama.
h
Huh/ 29. märts 2019, 17:00
Pakun, et Soros maksab sulas?
a
Andresele totutajale/ 29. märts 2019, 21:29
kelle isiklikku mõtlemisvõimet ja arvamust ta siis korrutab?
o
On/ 29. märts 2019, 21:38
l
Lihtne/ 30. märts 2019, 15:29
r
refid ja sotsid/ 29. märts 2019, 13:53
kirege palju tahate, teie rong on läinud, ülbikud, KEI hakkab riiki valitsema ja Jumal tänatud, saame ka korra majja.
t
To refid ja sotsid/ 29. märts 2019, 14:11
Kuhu see rong siis läks? Ja nelja aasta pärast on uued valimised, kuigi EKRE IKE ei pea raudselt nelja aastat vastu). Ainsad ülbikud on tegelikult EKREIKE enda isandad, kuigi süüdistate selles teisi. Mida see kord teiesuguse arvates üldse tähendab?
t
to to refid ja sotsid/ 29. märts 2019, 14:41
Rahvas sõnavabadusest ilma, arstid ja õpetajad riigist välja, teatrid kinni ja ongi kord majas.
a
Aari/ 29. märts 2019, 15:19
Elu läheb 100% hullemaks,vaata kes riiki juhtima hakkavad ja kuhu!!!
n
need kaabude sõimajad/ 29. märts 2019, 13:32
vaevlevad paari aasta pärast süümekates( sallijad pole vist võimelised nii tundma?) kuna siis on võõravägivald ka eestis kohal kui sellele praegu piiri ei pane. Kui saavad ise kere peale sisserändajalt, siis hakkavad kahetsema aga siis on hilja.
t
to need kaabude sõimajad/ 29. märts 2019, 14:42
Kuidas kaabud tagavad, et keegi ei vägivallatseks?
t
to 14.11 kord tähendab seda,/ 29. märts 2019, 15:44
et ka vaesem rahvas, keda on pool Eesti elanikkonnast hakkab ka inimese moodi elama ja lapsed ei lähe tühja kõhuga magama.Aitab refi-rikkurite ja varaste üleolekust.
1
14:12/ 29. märts 2019, 19:36
Terve Ida-Virumaa on neid võõraid täis aga sina neid näe, sest sinu jaoks lõpeb Eesti Rakvere taga ära.

k
29. märts 2019, 13:30
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
a
29. märts 2019, 14:01
Alustada tuleb reformierakonnast ja sotsidest ning avalikustada KGB toimikud. Ma usun et KAPO read jääksid üsna hõredaks , rääkimata kohtunikest ja prokuratuurist.
s
29. märts 2019, 13:27
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
k
29. märts 2019, 13:28
Kaabu on tal kõmiseva õõnespuidu varjamiseks.
e
ega salliv-sots/ 29. märts 2019, 13:29
ei suudagi ega hakkagi kunagi muudmoodi mõtlema, ohuks ühskonnale.
e
ekanäemekohtus/ 29. märts 2019, 13:26
ÜHISKOND reageeribki! ühiskond peab reageerima kuna rebane seda nõuab. Peab! võrdub nõuab!. mis ajast üks meediategelane kamandab oma soovi järgi ühiskonda? jõle. lähme siis kohtusse, mina mängin kohtunikuga golfi!
t
tunne/ 29. märts 2019, 13:24
Vaata kus tuli nüüd Issand jumal välja.Ei tea mida ta sööb,et nii targana ennast tunneb?
t
tuli silmapaistev laekumine/ 29. märts 2019, 13:30
k
kes ründas??? keda/ 29. märts 2019, 13:07
uskumatu uskumatu uskumatu - ma ei või ! sellised on meie meediategelased - rünnatu muutub otsekohe ründajaks, esmaründajaks! on sel meediaühiskonnal vähkkasvaja? õudne.
e
29. märts 2019, 13:23
EKRE-t või tõesti võrrelda vähkkasvajaga.
l
29. märts 2019, 12:57
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
ä
ära loe/ 29. märts 2019, 13:09
v
Vaat nii/ 29. märts 2019, 13:13
Üks Reformierakondlasest nn. maamees on siia kirjutanud 84 EKRET halvustavat komm.i.
õ
29. märts 2019, 13:25
Õhu saaks puhtamaks, kui eemldada ekre ja kremli tro.llide kommentaarid.
j
JL/ 29. märts 2019, 13:45
Lugupeetud ?!? Ära tee nalja.........
k
29. märts 2019, 15:21
kõigepelt lisa on ip aadress ja nimi , tee algust, ole avalik ja siis võta uuesti sõna
k
Kirjutaja/ 29. märts 2019, 16:55
Öhtuleht on ainus ,kes laseb oma arvamusi avaldada,Tuhat tänu neile selle eest Mujale ei ole kuhugi vöimalik kirjutada,

e
eu/ 29. märts 2019, 12:53
sm. rebane on osaline ja rahastatud ka avatud fondi tegevuses, seega isiklikult vastutav soroslaste/sallivuslaste vihakõnedest eestlaste ja Eesti vastu!
n
29. märts 2019, 12:46
No asi päris imelik, mingisugune Rebane otsustab mida ühiskond tegema peaks, ära joo nii palju .Kes sa enda meelest oled ? Inimeste jaoks keda Marju Lauristin nimetab KALTSAK PROLETAARLASTEKS oled sa TÜHI KOHT.
j
ja mingid kaabud,/ 29. märts 2019, 12:49
keda rahastatakse teada kust, võivad öelda, mida ühiskond tegema peab?
p
Punkt/ 29. märts 2019, 12:52
Kaabumõisniku sulase sõnavõtt
t
ti ja mingid kaabud/ 29. märts 2019, 12:56
Teatud mass haritlasi ja ise mõtelda suutvaid inimesi ei salli. Nemad tahavad härrale meele järele olla ja kiitust laulda, ehk sis saavad natuke odavamad viinahinnad.
j
29. märts 2019, 12:57
J Ekre eestvõtmisel tehakse midagi konkreetset ja üks konkreetne asi on riigivargusele lõpu tegemine ning prdekontorite rahastamise lõprtamine. Seega tuleb ka sinul tööle hakata.
s
29. märts 2019, 12:42
sa vana känd võiksid vait olla ,mis see sinu asi peaks olema ,mine aja parem paar liitrit vöö vahele
p
Punkt/ 29. märts 2019, 12:53
Kaabumõisniku sulase sõnavõtt
g
Gunnar tahl/ 29. märts 2019, 12:42
Vaadake sm. Rebane kui Teie ka nn. analüütikuna ei saa aru, et meedia on raskelt kallutatud, siis mis me üldse siin räägime.Selle poe võib kohe kinni panna.
p
Punkt/ 29. märts 2019, 12:53
Kaabumõisniku sulase sõnavõtt
r
29. märts 2019, 12:41
Rebane sa võiksid täiendkoolitusele minna , sinu tarkus kehtib liberaalses pugejalikkusele orjenteeritud maailmas. Eestis räägitakse Eesti keelt ja asjadel on oma nimed , Näiteks : Ärandamine - on eesti keeles vargus. jane.
p
Punkt/ 29. märts 2019, 12:53
Kaabumõisniku sulase sõnavõtt
s
sullegi kuluks koolitus ära/ 29. märts 2019, 14:29
Eesti keelde ei peaks tõlkima see toll, kes ise õigekirja ei mõista - "orjenteeritud"!! Aga kirjaoskamatus ongi ekre-kummardajate kaubamärk. Rahvuslased!
r
Räbalakusti./ 29. märts 2019, 12:33
Raul Rebane! Kas oled minust parem?
p
Punkt/ 29. märts 2019, 12:53
Kaabumõisniku sulase sõnavõtt
r
29. märts 2019, 12:32
Rebane viha õhutamise eest vastutama
p
Punkt/ 29. märts 2019, 12:54
Kaabumõisniku sulase sõnavõtt
s
sportlane/ 29. märts 2019, 16:57
Pealtnäha ysna möistliku olemisega aga arusaamisest jääb puudu jah töesti.Kahju.

p
pole ta mingi ekspert/ 29. märts 2019, 12:30
Riigi propagandatalituses osalemine välistab objektiivsuse. Rebane pole mees kes siin erapoolikult asju suudaks analüüsida. Sõltumatuse pamtis oma eelmiste ametitega.
p
Punkt/ 29. märts 2019, 12:54
Kaabumõisniku sulase sõnavõtt
m
Me ei taastanud iseseisvust selleks/ 29. märts 2019, 12:29
et muutuda Brüsseli orjadeks.
k
Kas parem/ 29. märts 2019, 12:50
on olla Moskva orjad? Või mõisa omad?
p
Punkt/ 29. märts 2019, 12:54
Kaabumõisniku sulase sõnavõtt
e
ei pea-mulle meeldib/ 29. märts 2019, 12:26
kui riigis taastub kord ja vargused taanduvad.
p
Punkt/ 29. märts 2019, 12:54
Kaabumõisniku sulase sõnavõtt
i
Iaah/ 29. märts 2019, 12:26
No reageeri "arvanusliider" siis
t
teod ja sõnad,sõnad ja teod/ 29. märts 2019, 12:23
on head tavad ning kombed ja oskus arvamusi ära kuulata
m
29. märts 2019, 12:20
Mis ajakirjanduset jutt käib?!? Peavoolumeedia on rohkem nagu mingi propagandamasin kui ajakirjandus.
m
Muhe mees/ 29. märts 2019, 12:29
Tõsi ta on ! Alamvoolu meedia on Uued Uudised, Objektiiv, Sputnik, Vesti ru ja muud kremli kanalid. Eks neid vaadakegi, sealt saate sobiva info
e
Eestimeelsed lootused/ 29. märts 2019, 12:19
Kas ka Rebane tahab/loodab seda, et suure osa rahva lootused tõmbuksid taas küüru ja põgeneksid nn.endiste eest. Paigale jääksid kõssutavad mured. Kolmikliidust nähakse sõõmukest värskemat õhku, tulgu see esialgu kasvõi läbi tsensuuridesõela. Ükskord me võidame niikuinii - ütles H. Valk! Tuleb olla pingsalt tähelepanelikum ja vaadake milliseid katseid veel lisandub ning kes need käsutäitjad on?
a
ahh jõuluks koju/ 29. märts 2019, 13:15
jah, vaatame, mida toob kolmikliit, eks kõigilt lähevad teravamad nurgad ja nii ongi parem. pole vaja kraagelda , tahaks ometi , et jordani tegemistel jm meediakraaksumistel oleks lõpp, et tarandilabasused kaoks, kasvõi euroopa komisjoni, et florian hartleb lendaks sinna kus tal parem jne Ilus oled, Eestimaa!
r
29. märts 2019, 12:17
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
m
Maamees/ 29. märts 2019, 12:33
Eesti Ühiskond ei ole kaabumõisnike kehvikutest sulased, kes kuuletuvad kaabu üleskutsetele, et laimata ühiskonda

v
Vaat Rebane/ 29. märts 2019, 12:16
Sa oled piisavalt elanud, et näha, et täna toimuv EKRE vastane hüsteeria on pärist äravahetamiseni sarnaselt nõukaajast, vahega, et siberisse ei saa seda 100 000 veel tapiga saata. Või äkki peaks? need ju natsionalistid ja terroristid jne.
n
Nõuka aega tahate/ 29. märts 2019, 12:52
teie, kus kõik on keelatud, piirid kinni jne.
n
No/ 29. märts 2019, 12:16
Rebane on jälestusväärne propagandist, selliste koht pole rahvusringhäälingus.
m
Maamees/ 29. märts 2019, 12:37
Kaabumõisnike kehvikutest veebisulased on tõesti oma propagandaga jälestusväärsed Eesti rahva alandajad. Teenige vagusi oma kaabumõisnikku ja palun ärge ronige oma saamatust demonstreerima internetti. See on ju läbi näha, et kaabumõisniku sulane ei saa iseendaga hakkama ja ei saa ka elus hakkama, sest puudub haridus ja haritus selleks, et tavalist kodumajanduse eelarvet kokku liita. Kaabumõisnike sulased lihtsalt ei saa enesega hakkama ja sellest teavitavad kogu maailma. Minge palun õppima ja ennast täiendama
r
RAA R.Rebasele/ 29. märts 2019, 12:14
m
Maamees/ 29. märts 2019, 12:37
Kaabumõisniku sulasele - ja palju leivapalukesi mõisnik ka lauale viskas?
o
onginiivõi?/ 29. märts 2019, 13:17
sain neli raha, asi seegi aga vaata, milline silmavaade mul on - selline õilis, rahulik, õigluselaadne, kättemaksuhimuline...
m
mingid koomikud/ 29. märts 2019, 12:14
Ise teevad 200 parteid ja räägivad ühiskonast
e
Eedi/ 29. märts 2019, 12:14
Martin Helme iga sõna moonutatakse koheselt rünnakuks.Kui Kallas süüdimatult valetab ja niiskete silmadega abituid ja meeleheitel avaldusi teeb siis see on normaalne.
k
kas keegi on märganud/ 29. märts 2019, 12:12
kuhu on kadunud suursallivate liberite sallivus?? Auuuu, kas keegi on näinud, miks need samad sallivuste jutlustajad nüüd nii tuliselt vihkavad ja viha õhutavad? Teadagi, sallivad on kõige suuremad vihkajad, MOTT.
t
to kas keegi on märganud/ 29. märts 2019, 12:16
Ekrelaste meelest tähendab sallivus seda, et inimesed peaksid laskma ennast hirmutada, solvata, ähvardada ja selle peale naeratama? Sallivus peab ikka kahepoolne olema, mitte nii, et ühed ähvardavad ja teised sallivad seda.
t
Teisitimotleja/ 29. märts 2019, 12:11
Inimesed kes on kogu elu riigi eelarvelises ametis tood teinud ei õieti mõista mis on too tegemine ega omagi oiget arusaama too distsipliinist. Kui EKRE püüab riiki tõhusamaks muuta on nood inimesed hüsteerikas. Kas meil õnnestub seda teha kohe voi pärast riigi kollapsi, aga ära tuleb see teha.
t
Teisitimotleja/ 29. märts 2019, 15:33
Ma ei saa teile vastata kuna toesed avamused tsensuuritakse ära.

m
29. märts 2019, 11:58
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
m
Maamees/ 29. märts 2019, 12:10
Kaabumõisniku sulane ei oskagi oma harimatuse tõttu viisakalt kirjutada ja loomulikult käsib mõisnik oma sulasel solvata Eesti rahvast ja haritud inimesi, sest nii hoiab kaabumõisnik oma sulase kenasti kontrolli all, kui palukesi propaganda eest poetab sulasele
s
Sulane/ 29. märts 2019, 12:15
Maamehe "sallivus" ajab lausa aplodeerima. Maamees võiks ise peeglisse vaadata ja siin teiste mõnitamise asemel õppida kartuleid kasvatama ilma öirotoetusteta
t
to 11:58/ 29. märts 2019, 12:18
kuidas see nüüd ikka nii on, et kõik, kes EKRE kohta midagi julgevad öelda, on l o l l id? Küll ministrid, küll ajakirjanikud ja teab, kes kõik veel
i
Indrek/ 29. märts 2019, 11:57
a
ahhh/ 29. märts 2019, 13:19
ta ei saa, ta nutab sest valitseb ebaõiglus - rünnatav oli hoopis ründaja
e
Eedi/ 29. märts 2019, 11:44
Ühiskond reageerib EKRE vastasele propagandale.Refid on süüdimatu poriloopimisega omale karuteene teinud.
n
Nojah/ 29. märts 2019, 12:17
eedikesele....Soomes ongi sul parem....Eesti riiki pole sul vaja ju enam
m
Mathilde/ 29. märts 2019, 11:44
Kaua võib???? Missugusest rünnakust on jutt??? Minuarust Peab ühiskond kohe reageerima sellele meedias toimuvale tümitamisele ja valede avaldamisele ja hüsteeria külvamisele!!!! Meedia on kohutav!!!!

t
to maamees..../ 29. märts 2019, 11:33
....kevad on käes ja võiksid oma sõnnikut parem põllule laotada, kui siin seda lo ll i mö ga ajada.
m
Maamees/ 29. märts 2019, 11:42
Kahju on vaadata, kui kehvake kirjastiil on kaabumõisniku sulastel. Teile tõesti pole mõisnik koolitust andnud, see on selge. Erinevalt kaabumõisnike sulastest tänapäeval sõnnikut ei laotada - sõnnikut laotavad kaabumõisniku sulased tema lillepeenardele. Ja tomatid on mul juba korralikult kasvamas ja saan varsti neid turule müüma minna ning oma peret toita ja kindlustada heaolu. Teie, aga kahjuks peate jätkama oma kaabumõisnikust peremehe kiitmist ja sentide küsimist, et hing sees püsiks. Teie kirjastiil on tõesti kahtlust äratav, eesti keele eksamil saate ebarahuldava
s
29. märts 2019, 11:59
selleks maaelu pepus ongi, et maamees on siin töö asemel
õ
Õudus tuli lugedes maamehe vihakõnet/ 29. märts 2019, 12:18
Maamees solvab sulaseid. Vägev salliv maamees...sellise sulaseks oleks päris õudne olla
p
Peremees ja sulane/ 29. märts 2019, 12:20
maamees sõnnikut ei laota...nüüd maamehed laotavad kemikaale ja siis läheb neid keemiast tulvil tomateid turule müüma. Need säilivad hästi...sügiseni köögilaual
j
Jaajaa/ 29. märts 2019, 12:24
Need kes EKRE-t ei kiida ega kummarda on muidugi rumalamast rumalad?
t
to täna 11:59/ 29. märts 2019, 12:26
Linnamees ju ka platsis? Või ongi töö selline, et siin kommenteerida?
l
Linnamees/ 29. märts 2019, 12:57
Õhtul saame mõisa viinaköögist kortli viina, kui mõisahärrat kiidame, muidu saame mõisatallis vitsu, mis soolas.
a
29. märts 2019, 11:26
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
r
Rebane vähemalt teenib ise midagi aga sina elatud toetustest ja abirahadest :)/ 29. märts 2019, 11:31
t
T.Mets-20 Augusti klubi liige/ 29. märts 2019, 11:24
Toda Rebast ei maksa kuigi tõsiselt võtta, eks peavoolu esindaja peab ju ka leivakannika lauale saama
r
rebasele jätkuks/ 29. märts 2019, 11:52
närve rahustab palderjan,üleval poolel oleva osa kohta nagu nõustus,psühhika jne võivad veel tegeleda need arstid kes Eestisse jäänud on.
r
29. märts 2019, 11:24
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
r
Rebasele jätkuks/ 29. märts 2019, 11:25
...matside kombel laamendajate järelkaja kommentaariumites jätkub tõenäoliselt veel väga pikaks ajaks. EKRE trollid on si..taga üle valades kõik nii ära roojanud (kõik nõrgamõistusliked ekretiinid ka kommentaariumitesse roojama kutsutud), et koristus sellest võtab veel väga kaua aega!
p
29. märts 2019, 11:24
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
t
Tyuiop/ 29. märts 2019, 11:34

e
29. märts 2019, 11:22
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
m
meenub jah vene aeg/ 29. märts 2019, 12:14
kus teisitimõtlejaid karistati nii nagu püütakse kaabusid karistada, sama lugu ja vene ajal ei olnud see asi üldse nii hull kui praegu.
l
libarebane/ 29. märts 2019, 11:14
Ühiskond reageeribki Martin Helme ründamise peale meedia poolt!
i
29. märts 2019, 11:13
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
1
11:13/ irw on / 29. märts 2019, 11:28
ühiskonna haisvam hunnik, keda ka rebane esindab. Pidu saab läbi, rebasekutsikad, kunagi peab riigist RIIK ka saama.
t
to 11;13 /irw on/ 29. märts 2019, 12:29
Loodame, et te sellist riiki ikkagi ei suuda saavutada, kus haritum ja mõtlevam osa rahvast on vaikima sunnitud või Kanadasse saadetud. Kas õiges riigis on mõni mõisnik, tema jüngrid, ei mingit haritlaskonda ja vaikivad mõisatöölised?

N
?!/ 29. märts 2019, 11:12
Näedsa, kiitsin oma kommentaaris EKREt ja ei kõlvanudki avaldada...Jube, mis toimub!
R
....../ 29. märts 2019, 11:12
Raul Rebane ei esinda ühiskonda. See on üleskutse uutele rünnakutele 100000 valija vastu.
e
29. märts 2019, 11:59
Ei ole 100 000 valijat, ei ole, troll .......
j
ja miks te/ 29. märts 2019, 12:59
sada tuhat ründate kogu aeg mitusadat tuhandet?
ü
29. märts 2019, 11:11
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
1
11:11 vaata peeglisse/ 29. märts 2019, 11:27
11:11 sinu seltskonna postitused...loe ja naudi_matside kombel laamendajate järelkaja kommentaariumites jätkub tõenäoliselt veel väga pikaks ajaks. EKRE trollid on si..taga üle valades kõik nii ära roojanud (kõik nõrgamõistusliked ekretiinid ka kommentaariumitesse roojama kutsutud), et koristus sellest võtab veel väga kaua aega!
i
irw/ 29. märts 2019, 11:09
ühiskond reageeribki , mingid ajakirjanikud ei juhi riiki ega mingite quasimododode kompleksid ja arvamused ei kuulu err - i juurde. postimehes või ekspressis läma mida tahad, aga err kuulub näiteks vaino sugustele. vaino jääb alati korrektseks ja samas suudab olla ka kriitiline.
l
Leeni/ 29. märts 2019, 11:08
Mis ajast Rebane mingi arvamusliider on? Spordireporter minu mälu järgi. Aga hetkel on ta erapoolik, hämab faktidega ja eksitab inimesi oma isikliku omatehtud pildi järgi.
m
Maamees/ 29. märts 2019, 11:19
Kaabumõisnik pole ammu mingi arvamusliider ja ka mitte tema veebisulased, sest need viimased on tavalised mõisniku toiduahela liikmed, loomulikult kogub mõisnik enda ümber just harimatuid ja endaga isesesivalt mitte hakkama saavat massi. See on täiesti loomulik ja läbinähtav nende kaabumõisnike sulaste kommentaaridest. Need lihtsad , tavalised, peavad kiitma peremeest mõisnikku ning kõike ümbritsevat laitma maha , sest muidu võib katkeda toiduahel mõisniku juures sulaseks olles
p
Perenaine/ 29. märts 2019, 12:22
Maamees...postitage oma sulaselugu mujale ka. Mõnus lugeda maamehe vihakõne järjelugusid. Kuidas siis maamehel ka eurotoetustega läheb...juba käes ja põldude mürgitamine alanud? Kartulid ongi sinised poodides....maamehe vägav väetamise tulemus
t
to Leeni/ 29. märts 2019, 12:31
Ainult EKRE liikmed võivad ekrelaste arvates mingit arvamust omada ja seda avaldada? Ja siis te ei saa veel aru, milles probleem?
k
Kas sul Maamees 11:19/ 29. märts 2019, 12:33
on kade meel, et endal mõisa ei ole? Ja mida see kaabu sulle ette jääb? Nori meest aga mitte mehe mütsi. Jah, sinu jutus on tunda ainult kadedust ja viha, muud ei midagi.
a
arvaja/ 29. märts 2019, 11:08
Raul usub, et Helme on paha ja tema ise on hea
õ
Õigesti/ 29. märts 2019, 13:01
arvab, mina olen vaene penskar ja tean vaid kahte naisolevust, kes ekret pooldavad, ülejäänud vaesed kõik vihkavad.

r
rein/ 29. märts 2019, 11:06
kordan. ajakrjnik ei ole püha lhm kes võib käituda väljaspool ühiskonnas kehtivate käitumisreeglite. kui ajakirjanik ikka valetb, moonutab tõde, külvab vihvnu siis peab ta samamoodi vastutama nagu iga tavakodanik. eks näe, kas läheb uuesti ajakirjanduslikku tsensuuri
t
tõega näkku/ 29. märts 2019, 11:04
Aga kuidas ründajatega saab asi olema?Kas oli lootust, et kui propagandamasin täistuuril töötab, siis vastaspool magab või? Ühiskond reageerib siin rünnatava kasuks.
m
Maamees/ 29. märts 2019, 11:13
Loomulikult töötab kaabumõisnike loodud propaganda edasi läbi tema sulaste, kes ootavad käsku mõisnikult ja juhendeid, kuidas propagandat teha ning kiita oma peremeest. Mõisnik peab vajalikuks sulaste hulga suurendamist ja seda vaba ühiskonna arvelt. Loomulikult peavad kaabumõisniku sulased piisavalt postitama hirmusid, laimu ja vöörinformatsiooni, kõike seda, mida kaabumõisnik käsib, sest sulane on sõltuv mõisniku tahtest ja soovidest. Sulane pole kunagi iseseisev
s
Siiri Sõnajala kass/ 29. märts 2019, 11:03
Võibolla peaks ühiskond hoopis nende "Raul Rebaste" rünnakutele selgelt reageerima?
k
kas te polegi/ 29. märts 2019, 13:06
siis teda veel võllapuule riputatavate järjekorda pannud?
m
Mari/ 29. märts 2019, 11:03
Mis selget reageerimist siin oodata, kui alles hiljuti oli kanal 2-es allupi küsimuseks: Kas Helmed sobivad oma väljenduslaadi poolest riigikokku? 48% eestlastest ütles "EI" ja 52% "JAH". Üsna tasavägine, seega eestis on tekkinud 2 leeri...
k
29. märts 2019, 12:00
Kas Te ikka vaatate neid "Teaduslikke" kollase Kanal 2 ja TV 3 nn gallupeid vaadates, mitu vastajat seal ka on?
j
29. märts 2019, 11:02
Järjekordne muidusööja kardab oma palga pärast.Ega muule need pläkutajad ei mõtle,kui oma rahakotile.Eesti rahvas neid ei huvita.
r
Rebane metsast/ 29. märts 2019, 11:02
Rebane millisele rünnakule? Kui lugeda ei oska, siis ära loe.
r
29. märts 2019, 11:01
Rebane on just üks nendest kallutajatrst. Eluaeg seal mõnulenud

n
No/ 29. märts 2019, 11:00
Kas rebane pole nõus et meedia on kallutatud
a
arvaja/ 29. märts 2019, 11:00
Raul USUB, et tema elustiil on ainuõige. Raul USUB, et Helmed tahavad paha. Raul peab ennast teistest paremaks ja tema soov on teiste arvel edasi elada.
t
to arvaja/ 29. märts 2019, 13:04
Teiste arvel? Teeme nagu Pöhja-Koreas, et kõik laagritesse tootvale tööle. Oi, mitte laagritesse, ikka mõisatesse.
l
Lugeja/ 29. märts 2019, 10:59
Las koerakesed hauguvad karavan läheb edasi ... Tundub , et mõni n.ö. seltsimees ei suuda muutustega kohaneda, on ikka veel eelmises sajandis, kasutati sõnu "kodanlikud natsionalistid" "faśistid" Seltsimehed, aeg on edasi liikuda ja või unistate ikka veel ülemaailmsest revolutsioonist
m
29. märts 2019, 12:01
Millistest muutustest Te siin seoses EKRE tulekuga muudkui jahute? Nemad ju tõid püünele labase ja alla igasugu arvestust oleva sõnakasutuse ja paduvihkamise normaliseerimise.
v
Vaike/ 29. märts 2019, 10:57
Ei ole ei EKRE ega Reformi toetaja,aga maksumaksja raha eest ei taha riigitelevisioonis küll näha kallutatud ja oma vaateid pealesuruvaid uudistelugejaid ega reportereid.Ammu pole paljud sellega rahul.Palju meeldivam on kuulata uudiseid Tallinna TV -s.ERR-i juhatuse asi on hoida asja tasukaalus ,aga mitte pada ajada.Häda on vist selles,et Reform on olnud liiga kaua võimul ja vaesed ajakirjanikud ei suuda end ümber häälestada neutraalsusele.
t
TAAT/ 29. märts 2019, 11:03
Imelik öelda,et isegi vaatan viimane aeg Tallinna TV-d.Debatt on huvitav,Mõtleme veel jne.jne.
s
Sirje/ 29. märts 2019, 11:14
e
Enno/ 29. märts 2019, 12:48
Tegelikult muidugi on vaja Otse kümnesse tagasi koos Jako Väliga. Terav ja hea ja aus arutelu oli seal. Seltskond ka
m
Muidugi/ 29. märts 2019, 13:09
Tallinna TV-s on hea kuulata Putini sõprade kiidulaule?
a
annile/ 29. märts 2019, 10:57
Õpi ennast väljendama täpselt. Kes on psühhoterrorist?
r
rein/ 29. märts 2019, 10:57
ei tea, mis roppusi ja ebatsensuursust ma eelmises kirjas paberile panin, et suunati modereerimisele
t
tundub/ 29. märts 2019, 10:57
Simson reetis omal ajal Savisaare ja toetus Ratase õlale, kuid nüüd jääb mulje, et reetur pöörab ka Ratasele selja ja poeb Kaja põlle alla peitu. Huvitav, mis Kaja Simsonile lubas? Kas peaministri kohta?
a
arvamus/ 29. märts 2019, 11:09
Kindlasti ei maksa Simsoni süüdistada.Kui kaks erineva maailmavaatega poliitikut saavad kohvilauas kokku, siis see on mõlemile tunnustus.Oma rikutuse astmelt võib ainult mõelda negatiivselt

r
rein/ 29. märts 2019, 10:56
ajakirjandus ei ole püha lehm kes elab väljapool ühiskonnas eksisteerivate käitumisreeglite. kui ajakirjanik teadlikult valetab, moonutab tõde ja tekitab ning võimendab vihavaenu, siis peab ta karistada saama nagu iga teine ühiskonna liige
k
Kas ühiskonna/ 29. märts 2019, 13:11
käitumisreeglitele vastavad üleskutsed vägivallale, riigikorra muutmisele, kus riigijuhid ripuvad võllas? Kus sõimatakse arste mõrtsukateks jne?
k
29. märts 2019, 10:55
Kus on nüüd tegija ja ütleja väljas.Omal ajal oli spordireporterina rahva naerualune oma rumala jutuga. Nüüd jälle sama.Täiesti mõttetu mees.
j
ja sina/ 29. märts 2019, 13:12
oled ütleja ja mis mõte sul on, et teisi arvustad, oled Jumal?
e
Elukutseline Setu/ 29. märts 2019, 10:54
Eksid Rebane! Ühiskond peab nõudma, et avalik-õiguslik meedia töötaks vastavalt kehtivatele seadustele. Rebane võiks lugeda mida on kirjutatud ERR seaduses ja ERR põhikirjas poliitilise tasakaalustatuse kohta. Rebane võiks sedagi teada, et ERR nõukogu poliitikutest liikmete ainukene funktsioon on nõuda/tagada see poliitline tasakaalustatus. Kui Rebane kutsub ülesse seadusi eirama ja nõukogu liikmetel oma ülesannetele läbi nõppude vaatama, siis on see avalik üleskutse seaduserikkumisele ja sellega peaksid tegelema õiguskaitse organid.
m
Maamees/ 29. märts 2019, 10:57
Kaabumõisnik kutsub üles eirama Eesti vabariigi seadust Nr. § 12. Kõik on seaduse ees võrdsed. Kedagi ei tohi diskrimineerida rahvuse, rassi, nahavärvuse, soo, keele, päritolu, usutunnistuse, poliitiliste või muude veendumuste, samuti varalise ja sotsiaalse seisundi või muude asjaolude tõttu. Rahvusliku, rassilise, usulise või poliitilise vihkamise, vägivalla ja diskrimineerimise õhutamine on seadusega keelatud ja karistatav. Samuti on seadusega keelatud ja karistatav õhutada vihkamist, vägivalda ja diskrimineerimist ühiskonnakihtide vahel.
m
Miks sa Maamees/ 29. märts 2019, 12:44
teiste käest seda seaduse täitmist nõuad, ise seda igal sammul rikkudes. Loe oma üllitised uuesti. Arvad sa tõsimeeli, et oled kõigist targem ja parem ja sina võid kõike?
a
29. märts 2019, 10:53
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
n
natsid saatsid/ 29. märts 2019, 13:13
p
Peab????/ 29. märts 2019, 10:53
a
aiaiai Mäletan et Rebane on alati aktiviseerunud/ 29. märts 2019, 10:53
sõna võtma,kui on siuksed imelikud seadused tegemisel,kooselu,rändelepe jne.
p
Püksid täis teinud kodanik/ 29. märts 2019, 10:52
See pole naljaasi,mis ta ütles raadios Hakake rabama tulekustuteid Veel on mõned saadaval Taevas tule appi.Aga äkki mängivad päästeametiga kokku?
m
Maamees/ 29. märts 2019, 11:00
Hale on vaadata, kui vilets on kaabumõisniku veebisulaste kirjastiil, loomulikult ei võta kaabumõisnik endale patriootlikuks sulaseks inimest, kellel on kõrgem haridus ja head kombed vaid ikka selle, kes ei suuda iseseisvalt mõelda vaid loodab ainult sellele, et mõisnik sulast toidab ja hooldab. Selline on elu paraku ei oska muud soovitada, kui leidke jõudu iseseisvaks saamisel kaabumõisnike ikkest
l
linnamees/ 29. märts 2019, 11:08
sa maamees oled ka vist oravate toiduahelas
m
Maamees/ 29. märts 2019, 11:23
Kellele täna, 11:08 - oravad pole minu jaoks autoriteed ja veel madalama pulga peal on kaabumõisnikest sulased, kes halavad netis iga päev. nemad ei saa hakkama, neid rünnatakse, kõiges on süüdi eliit jne. Sellised ongi tavalised kaabumõisniku sulased, sest sellised sulased vajavad liidrit ehk omistajat, kelle eest seista ja selleks sobib kaabumõisnik. Tavaline kaabumõisniku sulane on kehva haridusega, ei suuda toita oma peret ning ei suuda seista pere eest iseseisvalt vaid otsib varju oma kaabumõisnikust peremehe juurest. viimane lohutab sulast sellega, et süüdi on Euroopa Liit, orvad jne
s
Sa Maamees/ 29. märts 2019, 12:58
saa aru, et ka need nn "sulased" on sinu enda rahvas, kellega sa seda ilmaruumi jagama pead või loodad neid igavesti vaikima sundida. Pole sinu asi siin nende üle kohut mõista. Ei ole vaja oma ülbeid veksleid lennutada, karma leiab sellised kähku üles ja siis võid ennast leida nn „sulastega“ ühest paadist.
a
ann/ 29. märts 2019, 10:50
mõisnikest ja okupantidest saime lahti aga nüüd laseme mingil psühhoterroristil omale pähe istuda?
n
nonoh/ 29. märts 2019, 11:18
Ps,üh,hoter,,ro,ristid on ikka ju e.kre sinise äratuse palgalised kommenteerijad ja nende aj,u,,depes,ij,ad, need ma,rk,sismi propa,,gandistid.

e
e-valimised ei ole turvalised ja e-valimiste tulemused on manipuleeritavad./ 29. märts 2019, 10:49
j
Juhan/ 29. märts 2019, 11:02
Olen nõus ! Ekrel tulebki kõik e-hääled ära võtta ja jagada teiste erakondade vahel võrdselt, sest ekrele ei meeldi e-hääled, see on fakt
m
mis toimub???/ 29. märts 2019, 10:47
Mina tean, et ähvardati Martin Helmet. Millal, kus ja kuidas ähvardas Martin Helme kedagi? Ma näen kuidas osad võivad absoluutselt kõike, nendega ei juhtu mitte kui midagi, vastupidi nende öeldu keeratakse kuidagimoodi nende süüks, kelle pihta see tegelikult käis. Ja siis on teine pool, kes ei tohi isegi hingata mitte - kohe on kõva kisa "ähvardatakse, tapetakse jne." Ma polegi vist enne näinud kuidas kellegi sõnu niimoodi endale sobivas suunas väänatakse- oli see aborditeema, nüüd ajakirjandus. Ma küsin, mis toimub , see on ületanud juba igasuguse normaalsuse piiri.
k
Karu Ott/ 29. märts 2019, 10:47
Tundub,et rebaste marutaud jääle levib.
m
Maamees/ 29. märts 2019, 11:05
Tundub, et kaabumõisnike kirjastiil on väga küsitav. Kaabumõisnike sulaste kommentaarid sisaldavad algharidusega väärilisi solvamisi, aga seal polegi midagi pärata, sest kaabumõisnik valib just omale alluvateks selliseid madala haridusega ning vähese intelligentsiga endaga mitte hakkama saavaid alluvaid ehk sulaseid. Võib teile ainult kaasa tunda, et te pole suutnud ennast vabaks võidelda, oma peret toita, ei suuda te iseseisvalt raha teenida ja olla edukas vaid peate olema oma peremehe alluvuses
t
To maamees/ 29. märts 2019, 11:57
Mis haridusest sa räägid? Vist plagiaatidest mis tähendab seda et on diplomn ettenäitamiseks. Kas see on sinuarust haridus? Minu isa oli 3-e klassi haridusega aga targem kui mõnigi teine kõrgharidusega. Nii et diplom ei riku matsi. Jäta järele see hariduse teema. Ja sulaseid meuil ei ole, neid nimetatakse hoopis teiste sõnadega. Õpi kaasaja kirjakeelt!
m
Miks sina Maamees,/ 29. märts 2019, 13:08
kõrgelt haritud ja intelligentne nii madalale laskud, et siia neid „algharidusega sulaseid“ mõnitaval toonil suhtlema ronid? Mingi Fetiš?
m
Mariin/ 29. märts 2019, 10:47
Jätke korrakski EKRE rahule,miks koguaeg torgitakse ja igast sõnast imetakse vaenulikkust välja ja kallutatud arusaama .Teadke et enamus lihtrahvast hoolib ja usub sellesse koalisatsiooni ja uskuge me ei ole lollid ja rämps nagu reformikad proovivad meid klassitada.Jõudu neile.
m
Miks ekre/ 29. märts 2019, 13:17
ei jäta, nende sõimu iga päev kõikjal?
t
Taat/ 29. märts 2019, 10:46
"Rääkimine hõbe,vaikimine kuld".Eestis on rääkimine "kuld",vaikimine "vask"! Kõik on "arvamusliidrid".
r
Rebane üksi,/ 29. märts 2019, 13:18
aga vastukaaluks 99,99% ekre trolle koos Olgino omadega.
t
Toetan EKRE-t !/ 29. märts 2019, 10:45
Sellest kallutatusest on nii siiber!!! Kas tõesti need suured sõnavõtjad ise seda kallutatust ei märka ? Mis mänge te küll mängite? Rahvas ei ole pime ega kurt..Imelik , et piinlik ei ole sellist möga suust välja ajada kõikidel neil Rebastel ja teistel temasugustel. Tundub, et Mart ja Martin Helme peaksid täiesti vait olema, sest igast nende öeldud sõnast tehakse mingi moonutatud ähvarduslause. Kui mind miski hirmutab, siis tõesti ainult see, mis toimub meedias! EDU HELMEDELE ja muidugi paksu nahka ja külma närvi!
k
kui toetad,/ 29. märts 2019, 13:20
hakka siis tegutsema, oma maffiapealikke käske tuleb silmist lugeda, ega nad nii l0llid ole, et otsese käsu annavad, nemad räägivad kujundlikult.
m
Mari/ 29. märts 2019, 10:42
Tundub, et rahvast see saade ei hirmutanud. Pigem kuulasid paljud selle poleemika pärast saadet isegi järgi ja veendusid, et see polnud nõnda esitletud, kui ajakirjanus üle võimendas. Helmed ei ole pehmod- nad on lihtsalt otsekohesed.
v
vähk/ 29. märts 2019, 11:02
Ei otsekohesed vaid oma valijatega mängivad tegelased.Lihtsalt teinud selgeks mis rahvale peale läheb ning seda kõike ka lubanud.Nüüd vanem luba ja hakkab end juba Brüsseli poole sättima unustades oma valijad
k
krabi/ 29. märts 2019, 11:10
ja mida siis oravad ka teinud on-exeli tabel ja reerullipoliitika

k
Kas nüüd ilmuvad välja kõik, kes tegelikult / 29. märts 2019, 10:41
kannavad endaga kaasas lausa seljakotiga natsi ja kommunismi segu.Valitseda ja rahvast pidada ei kellekski. Seda ju ometi Ansipi valitsus oli, koos oma rebastega peiturgudes ja ahjualuste intrigantidega. Ehe näide vanadekodude ülevõtmine ja kõrgelt maksustamine. Nüüd kartuses privileegide kadumise pärast, pritsime tuld ja tõrva.
m
Marleen/ 29. märts 2019, 10:38
Kirjutad viisakalt kommentaari, aga ÕL-i moderaator asub seda kohe "modereerima". Huvitav, palju on meil erinevust Põhja-Korea meediast? Kas "euroopalike ja liberaalsete väärtuste" hulka kuulub inimeste seisukohtade valikuline avaldamine? Kui see pole kallutatus ja tsen-suur, siis mis see on???
e
EKRE/ 29. märts 2019, 10:43
Justnimelt selliste tsensorite ja valikuliselt avaldavate ajakirjanike vastu EKRE ongi. Miskipärast on ajakirjanikud endid viimasel ajal erilisteks pühameesteks hakanud pidama, nôudes tingimusteta ja piirituid ôigusi endale.
t
to marleen/ 29. märts 2019, 10:51
täpselt nii ongi. ma ei saa aru mis toimub?
e
ekre tsensor/ 29. märts 2019, 13:22
nii tegutsebki, varsti vastased kommid kustutatud ja IP aadressid blokeeritud, olen korduvalt kogenud.
t
tule taevas appi/ 29. märts 2019, 10:37
alles äsja oskasid inimesed oma elu elada ja lapsi kasvatada ,isegi seksi teha,aga nüüd püüavad nn arvamusliidrid sulle ette öelda mis on hea .Jumala eest ,hoidke oma tarkused iseendale !
m
Marleen/ 29. märts 2019, 10:35
Kas hr. Rebasele astuti ka nüüd varbale? Kardab oma mugavast töökohast ilma jääda? Sest kallutatud on tema esinemised alati olnud.
v
Villu/ 29. märts 2019, 10:38
kõik need "reageerijad", lillelehed, kultuurinäod, tolerastid ja brüsseli puuksutajad- neid ühendab rahast ilmajäämine. ehk siis langemine tavainimese tasemele. sestap see kisa.
r
rein/ 29. märts 2019, 10:47
on selline ütlus. kes maksab see tellib ka muusika. nii et kes err-i ajakirjanikele maksab ?
v
väikese tähega reinule/ 29. märts 2019, 13:24
t
Tiit/ 29. märts 2019, 10:34
Prokuratuur peaks ka martin Helmele tehtud tapmisähvardusele selgelt reageerima.
v
Vastupidi. Ühiskond/ 29. märts 2019, 10:33
peab selgelt reageerima kallutatud ajakirjandusele. Kõiki valeuudiste ja laimu levitajaid tuleb karmilt karistada. Seaduse piires muidugi.
r
Rebasele ...reageerimiseks.....üks väike näide.../ 29. märts 2019, 10:32
_See, et EKRE näol on tegemist taskunatsidega, ei tähenda, et tema juhtidel puuduks soov sogasest veest võimalikult suurt kala püüda, kirjutab kolumnist Ahto Lobjakas.
a
Aita-Leida Tasuja/ 29. märts 2019, 10:44
Kes see lobjakas on?Pole kuulnudki.
t
to Aita leida/ 29. märts 2019, 10:54
M
®/ 29. märts 2019, 10:31
Mart Helme & Co. on ühiskonna reaktsioon Raul Rebase suguste rünnakutele.

a
A/ 29. märts 2019, 10:29
' Ühiskond ' juba reageerib - Raud juba võrdles EKRE liidreid terroristidega ja terroristidega läbi ei räägitavat
h
hävituspataljoni teod/ 29. märts 2019, 10:58
on eestlastel veel hästi meeles, rauad võiksid veidi vaiksemalt võtta
e
ees/ 29. märts 2019, 12:10
Raua saadet "Kolmeraudne" ei suuda vaadata! Juba ta isiku pärast.st. kuidas ta end väljendab nii füüsilisekt kui vaimselt. Sõrmed harkis inimese näo ees ja tõmblemised ja kõnes pudrutamised. Ma imestan miks üldse tema saatesse inimesed lähevad ja lasevad temal mõnitada. See on ju puhtaltTV poolt kinni makstud. Aga kui palju on Raud oma sissetulekutest riigile maksnud? Mälu järgi oli midagi 4000 eurot KOLME aasta kohta. Dividendena võttis omale pool miljonit. Ja selline mõnitaja ja riigi pettur on teles? Tuleks uurida neid asju!
v
29. märts 2019, 10:28
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
v
valija arvamus ilmselt selline samuti?/ 29. märts 2019, 10:33
See, et EKRE näol on tegemist taskunatsidega, ei tähenda, et tema juhtidel puuduks soov sogasest veest võimalikult suurt kala püüda, kirjutab kolumnist Ahto Lobjakas.
e
Eestimaad/ 29. märts 2019, 10:28
ei valitse eestlased,sakslased ega Brüssel.Eesti allub otseslt öökarva inimestele.
h
29. märts 2019, 10:27
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
j
jah/ 29. märts 2019, 10:55
ERR ja muu meedia peab tegema oma ridades inventuuri ja kahjurlikud sopaloopijad kergemale tööle suunama.
m
Marleen/ 29. märts 2019, 10:27
Kuidas reageerima? Arvamusavalduse eest vangi panema? Aga kuidas peab ühiskond reageerima kallutatud ajakirjandusele? Kallutatud meedia ei peksa ainult EKRE juhtkonda, vaid ka (rohkem kui) sadat tuhandet EKRE valijat. Ja seda ka nende poolt rahastatavast riikliku meedia kahuritorudest. Ja härra Rebane julgeb öelda, et must (riiklik meedia) on valge? Need valimised on välja toonud, kelle lõa otsas ripub suurem osa meie meediast.Olukord praegu sama kui Põhja-Korea meedias. Martin Helmel on mitte ainult õigus,vaid ka kohustus ringhäälingu nõukogu liikmena suurele kallutatusele tähelepanu juhtida!
t
To: Marleen/ 29. märts 2019, 10:33
Juba valetate? Kust otsast EKRE valijaid rohkem kui 100 000 on??? Kusjuures reformierakond sai üle 163 000 valija hääled.
l
Lai naer publikus/ 29. märts 2019, 10:52
10:33....hale katse. ja valetate ise samuti. hale.....ajab lausa irvitama, sm.Tasku!
m
Marleen/ 29. märts 2019, 10:54
to 10:33 Kõik EKRE pooldajad ei käinud (ei saanud) valimas käia. Pooldajaid on kaugelt rohkem kui 100 tuhat. Nemad on ka sisuliselt EKRE vailjad.
l
Lapsed said ka rivitada/ 29. märts 2019, 10:55
10: 33 sm.Tasku arvutus....162363 häält ja sm.Tasku sai tulemuseks koguni ÜLE 163 tuhande. Sm.Tasku tegi nüüd rebasele mainekujundust...IRW
1
10:33/ To ja to/ 29. märts 2019, 11:11
Juba jaurad? Kolme erakonna valijaid on ikka vist rohkem kokku, kui ainult sotsid ja reform. Ära otsi taga enam mullusuvist lund, elame olevikus ja mõtleme tulevikule.Õigus ja õiglus peab saama riigivalitsemise alustalaks, siin pole millegi üle vaielda. Reform tunnistagu oma vigu ka, Ratas samuti. Kui kavalate rebaste urud kinni aetakse, jääb rahvale rohkem raha kätte. Lõpmatuseni pilvedes elada, kuhu oleme jõudnud selle enesekiituse ja vastu rindu tagumisega, mina ja mina-süvenevasse vaesusesse.
t
to-tole/ 29. märts 2019, 13:52
kas tõesti arvad, et kõik keski valijad pooldavad natsidega koostööd, arvad, et keski populaarsus langes kõvasti niisama? Seega, ära liida kõiki hääli kokku, pealegi Ratas lubas, et ei tee niisuguse ekrega koostööd, pettis valijaid, sest ekre pole karvavõrdki muutunud.
o
Olge valvsad!/ 29. märts 2019, 10:27
nii võib käsitleda Kuuse pöördumist Helmele Esimeses stuudios. Miks? Kaamera leidis üles Kallase,kes vestles kohvikus Kadriga ja oli sealt lahkudes väga rõõmsameelne. See tähendab,et oravate ajujaht käib edasi,moosides keskerakonna tuumliikmeid! Kas seitse leitud?
t
To Olge valvsad/ 29. märts 2019, 12:18
Kaka (Kaja Kallas) ju vastas saates küsimusele mida reform kavatseb teha, et nad räägivad ja mõjutavad inimesi nende poole ületulekuka. Aga see on Kaka järjekordne läbikukkumine lavastada selline kõnelus. No ei toimi!!!
j
Jummal tule appi./ 29. märts 2019, 10:26
Juba Piiblis oli et anna hädalisele kõblas ja terad mitte leiba.Kui seda ütlen öökarva inimeste kohta ei tohi.Sõnastus jälle seagane sest ei tea mis lubatud ja mis mitte.
p
pensionär Peep/ 29. märts 2019, 10:25
kurt ja pime Rebane, isegi tühjade rehvide trollid tunnistavad irvitades, et enamusel ajakirjanikel omapärane arusaam EER`i arusaam objektiivsest ja neutraalsest sündmuste kajastamisest. Nad on pea üksmeelselt asunud oravate loosungi alla "demokraatiat tohib eirata kui see meile meile ei sobi".
v
vaene penskar/ 29. märts 2019, 13:54
ei tea ühtegi vaest, kes ekret pooldaks, järjest rohkem vihatakse nende vägivaldsuse tõttu. Aga kui mõistust napib, ega siis aru saa.

ü
Ükskord/ 29. märts 2019, 10:24
peaks maailmale ja piima rahvale selgeks saama et AFRIIIKA siia vedamine hävitab maailma.Kui vaja andke Afriikaa inimesele labidas ja lehm aga mitte ärge vedage siia muidusööjaks.Ükskord on vaja tarkadel inimestel mõelda ka talupoja kombel.
m
Mari/ 29. märts 2019, 10:46
...hmm... aga ei tohi neid ju nn "orjatööle" ka panna ju...
k
koeranäss/ 29. märts 2019, 10:24
propalopale. Kas kummunikatsiooniekspert oli käpakas? Oi, sellest sõnast saaks mõndagi tuletada.
K
***/ 29. märts 2019, 10:23
Kas modereerite detsimeerimise põhimõttel või märksõnade järgi? Valiku teeb ilmselt robot, otsustab loodetavasti inimene...
e
Eestis ei ole meedia vaid vaenu külvav kollane rämpslehendus/ 29. märts 2019, 10:22
ÜHISkond peab ükskord hoopis hakkama reageerima selle meie nn."meedia" kollase, naeruväärse, vihakülvamise ja vihaõhutamise solgitorule! Rebane, reageerige alustuseks Postimehe Lobjaka jõhkratele artiklitele, kus ta kodanikke natsideks jne. nimetab. Rebane, lugege kokku artiklid, mis on hiljuti ilmunud EKRE sõimamiseks, laimamiseks ja mõnitamiseks. Eestis ei olegi meediat enam ammu juba....on kollane, poliitkorrektne, ühiskonnas hüsteeriat, hirmu ja vaenu õhutav häbitu moodustis.
l
Lugeja/ 29. märts 2019, 10:29
Ekret sõimab ja mõnitab praegu meie rahva hulgas kolm eestlast kahest ja ajakirjandus kajastab seda reaalsust paraku veel liiga leigelt.
v
valija/ 29. märts 2019, 10:32
Meie meedia käitub lausa siidikinnastes...reaalsus on see, et pimesilmseid rööprähllejatest roppröökureid on tegelikult käputäis
m
Maamees/ 29. märts 2019, 10:36
Muidugi on see tõsi, sest kaabumõisnikest sulased külvavad oma vihakommentaaridega terved Delfi ja Õhtulehe eetrid paksult täis. Ainu roppusi ja viletsas kirjastiilis soperdisi või kaabumõisnike veebisulastelt oodata, ei midagi muud. Haridust pole, kirjutada nad ei oska, tööd teha ei oska, sest iseseisvus puudub, ainuke toitja kaabumõisnik, kes räägib imperialismist ja pahast eliidist ning räägib sellest, kuidas sulaseid võidakse rünnata ja seepärast nõuab harimatute sulaste koondumist mõisniku ümber
K
29. märts 2019, 10:22
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
n
Nii käitus ju Trump/ 29. märts 2019, 13:56
Mart tahab ka niisugune olla.
p
Propalopa/ 29. märts 2019, 10:18
Kummunikatsiooniekspert, ehk lihtsalt propagandist, kes mürgitab ajusid.
m
Maamees/ 29. märts 2019, 10:37
Eha kaabumõisniku eest peabki sulane seisma, sest muidu mõisnik ei anna enam leivapalukesi
m
muhulane/ 29. märts 2019, 10:15
Tore on vaadata kuidas EKRE paneb teised poliitikud pabinasse. Pange edasi samas vaimus.
m
Maamees/ 29. märts 2019, 10:38
Kaabumõisniku lobast ei lähe keegi pabinasse vaid tema sulane peab usinasti veebis kaabumõisnikku kiitma, sest muidu ei saa leivakoorukesi ja körti oma laulale
s
See Rebase kirjutis/ 29. märts 2019, 10:14
on ju selgemast selgem näide, et ajakirjandus on kallutatud. Tervest artiklist muud välja ei loegi.
m
Maamees/ 29. märts 2019, 10:39
Kallutama ajakirjandus on Uued Uudised, Objektiiv, Sputnik, Vesti ru, vene kanalid ja muu selline. Need kanalid sobivad kaabumõisniku sulastele suurepäraselt

v
vanamemm/ 29. märts 2019, 10:12
Ma ei reageeri ÜLE M. Helme kriitikale ERR, i mõnede kallutatud ajakirjanike suhtes. Endal silmad peas ja kõrvad korras. Seesama Tralla--- lipitsev Kaja Kallasega ja õelalt ründav, üdini negatiivne (ei mingit erapooletust) praeguse valitsuskoalitsiooni moodustamisega seotud inimeste suhtes. Igasugune viisakus-ja hea tava (milles süüdistatakse EKRE;t) puudumine. Kogu nõiajahti koordineeritakse ühest kontorist mingit häbi tundmata. Pidasin ka teist siiani lugu, hr. Rebane---nüüd näen, et tegu on ikka oravate "toiduahelasse" kuulujaga. Solvates EKRE, t solvate kõiki ligi 100000 valijat.
l
lugeja/ 29. märts 2019, 10:29
to vanamemm: Solvab rohkem kui 100 tuhandet EKRE valijat, sest kõik pooldajad kindlasti ei saanud valida.
m
Maamees/ 29. märts 2019, 10:40
Kaabumõisniku eest peab patriootlik sulane seisma täie rinnaga, see on õige. Kaabusulase õigus on ainult oma peremeest kiita
1
1 arvaja/ 29. märts 2019, 10:11
Ühiskond peab rünnakule ajakirjanduse vastu selgelt reageerima ---------------------------------------- Ka valetamise ja kallutatuse vastu ajakirjanduses ja Martin seda teebki, ausa ajakirjanduse pärast. Alternatiiv ehk libauudised jäägu kommentaariumitesse, kus inimesed arvavad midagi teadvat ja kirjutavad seda tõepähe. Tunnistas ju Veidemangi, et ajakirjandus on kallutatud ja teeb valeuudiseid kontekstist väljarebitud lause põhjal. Rebane, sa oled vanaks ja seniilseks jäänud, mine pensionile, teed ajakirjandusele suure teene.
a
A/ 29. märts 2019, 10:10
'Selgelt reageerimine ' tähendab kindlalt üleskutset mässule ja korrarikkumistele - Haloo , Jüri ,miks sa ei vabanda ?
n
no/ 29. märts 2019, 10:10
eks nüüd need kiunuvad kõige kõvemini, kelle pudrukauss ähvardab tühjaks jääda, sest suurest pirukast sinna enam mittemillegi tegemise eest tilkagi ei pudene...
m
Maamees/ 29. märts 2019, 10:42
Kaabumõisniku sulaste kaussi täidab ainult peremees kaabumõisnik, see on ainuke sissetulek sulasele, loomulikult peab peremeest kiitma ja vastavaid kommentaare kirjutama
a
anka/ 29. märts 2019, 10:09
Milles asi.Isegi ei taha seda jama lugeda.Tuleb rääkida sama avameelselt naga nemad,keerutamata.
t
Toivo/ 29. märts 2019, 10:07
Ongi err. uudised kallutatud, miks üks erakond saab kolki kogu aeg ja reformierakonnale tehakse kogu aeg pai. Terve Eesti rahvas räägib, et uudiste saade on ERR. -is kallutatud
s
Sest lollusele ei saa vastamata jätta/ 29. märts 2019, 10:36
m
Maamees/ 29. märts 2019, 10:43
Kaabumõisnike sulased peavadki oma peremeest kiitma, sest muud võimalust ei ole
l
Liberaalid kiunuvad/ 29. märts 2019, 10:07
Miks Rebane ei küsi endalt, milleks Savisaar tegi TTV. Kuna kõigist teistest kanalitest tuli hommikust õhtuni soppa mida ajakirjanikud tootsid. Kus oli siis tasakaalutatus. Ajakirjanikud olid lausa uhked, kui said jälle ilgutud ja Savisaart solvatud.
e
ETV on nagu sovetiaegne punapartei kanal/ 29. märts 2019, 10:38
Rebane ja meediaekspert? ETV jutusaadetes on neid näha....saatejuhid piiluvad kramplikult peavoolumeedia poolt ettekirjutatud lehekets, et ikka saaks rünnata ja demagoogitseda ja sõnu suhu panna EKRE'le
s
Savisaar tegi/ 29. märts 2019, 14:01
Tallinna TV, sest sai Moskvast kolmandiku sulas ja Moskva käskis luua riigivastase organisatsiooni, kes hakkaks riiki lammutama, nii need Hel'med sinna saidki.
m
memm/ 29. märts 2019, 10:05
minule meeldib ainukesena SUUD PUHTAKS saatejuht,väga arukalt juhtis kahte viimast saadet ja hoidis kõiki ohjes, ja ei eelistanud ühtegi väitlejat,lasi kõigil sõna võtta ja kui liiga sõimamiseks läks, suutis ilusti sõnavõtu katkestada ja teisele sõna anda.Tubli! Teiste kohta seda öelda ei saa.

v
Vana kommunist/ 29. märts 2019, 10:05
RebaneMökitab seda, mida temalt töölepingu järgi ka oodatakse. Palk tuleb auga välja teenida
e
29. märts 2019, 10:01
Eks valgustab reaalset elu ja ehedalt. Olen isiklikult teiste parteide poolt kogenud koos oma kolleegidega- salakavalus.t....Nõukogu liikme kohustuste ja õiguste korra ja tingimuesd töötasime ise välja. Oldud ka ise juristina nõukogu liige. Nii see pole kuidas serveeritakse praegust olukorda.......
ü
Ühiskonda sunnitakse räigelt reageerima, Rebane ütleb: "peab!"./ 29. märts 2019, 10:01
Tegelikkuse muutjad/moondajad on ikka jõudnud selleni, et muudavad peamiselt oma kujutlust sellest -tegelikust- tegelikkusest.
v
Vastupidi/ 29. märts 2019, 10:01
Kui riigimeedia on ideeoloogiliselt vildakas siis tema kohus ongi seda öelda.Keegi pole kedagi karistada tahtnud vaid tehti ettepanek seda olukorda arutada.Kuidas on mõnel mehel võimalik väljaöedu mõtet muuta ja midagi temaga ei.juhtu? See ju ongi kallutatud meedia millest Martin räägib.
g
Goatom/ 29. märts 2019, 10:00
Selle mehe tõde on ainus tõde,teised on valed.
k
kuna neil pole mingeid argumente kaabude vastu/ 29. märts 2019, 10:00
siis püütaksegi neid leida, võttes sõnu kontekstist välja ja saades meelega väga valesti asjadest aru, et neid siis korrutada. Seda näitab hästi pidev kunagiste metafooride korrutamine, et pead veerevad ja näita ust. Nendest saab täiskasvanud inimene aru, kõik saavad aru aga need liberid meelega saavad valesti aru ja äkki on suur hulk nüripliiatseid, kes ei saa metafooridest aru, ikka meelega. Siis aetakse rahvale jama..
s
Sisser ä n n a nud m u u laste mõtlemise pealetung/ 29. märts 2019, 10:28
Metafooridest ei saa aru inimesed, kelledel puudub eestikeelne ja eestimeelne lapsepõlv ning kasvatus.
p
pole nõus/ 29. märts 2019, 10:00
Probleem on siiski pigem err kallutatuses, mitte Helme sõnakasutuses, artikkel aga juhib fookuse põhiprobleemilt pseudoprobleemile
e
29. märts 2019, 09:58
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
a
A/ 29. märts 2019, 10:17
Hallo ,Rebu ! 2 aastat kestnud uurimine Trumpi väidetavat sidemete kohta Venemaaga ess pidanud paika . Kunas herr sm Rebu vabandab Trumpi laimamise ja libauudiste tootmise eest ... Objektiiv ja Uued Uudised ainukesena ei levitanud valet Trumpi kohta

k
Kõi kena / 29. märts 2019, 09:58
aga kui sa teed siin sellist tööd, siis see on sinu töö ja leiva jätk. Tegelik tõde ju sind ei huvita.
r
rein/ 29. märts 2019, 09:57
helme sõnavõtule peab reageerima, see on õige aga peab ka reageerima pahatahtliku sulesepa teadlikule valetamisele ja kallutatusele, seda just err-s,
k
kaua sa ekrelane valetad, mida on teadlikult valetatud?/ 29. märts 2019, 18:30
mida on teadlikult valetatud?
c
Crack/ 29. märts 2019, 09:56
Liberaalne seltskond on juba reageerinud: loode ei ole nende arvates inimene ja teda võib tappa. Samal ajal hoidku jumal kui keegi soovib taastada surmanuhtluse! ERR nõukogu liige ei või ka enam teemasid püstitada enne kui ei ole reinuvaderilt nõusolekut saanud.
a
A/ 29. märts 2019, 10:21
Kõige naljakam on , et marukate arvates on loode nende kehaosa (äge juu - kümne sõrme ja varbaga naisekeha ) ja vaba naine võivat oma kehaga teha ,mida tahes
v
29. märts 2019, 09:55
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
h
heauusilm/ 29. märts 2019, 09:56
mõista, mõista millised sõnad on eelnevast kommist keelatud
n
nagu grammofon, muudkui korrutavad/ 29. märts 2019, 09:53
Just sinusuguste rünnakute vastu peabki ühiskond reageerima. Sinusuguste, liberaalide sotside ja kõigi teiste, kes arvavad ei eestluse maha tampimine on ainus millega pildil olla. Taolistest uudistest on ammu juba siiber ruudus. See ei muuda ju mitte midagi Palju viha ja võimuiha viib teie tervise kui te just seda ise soovite, siis laske edasi.
d
29. märts 2019, 09:53
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
a
ainult rumalad ja meelega mitte aru saajd/ 29. märts 2019, 10:03
suudavad selliselt äraspidiselt arvata.
t
to 9.53/ 29. märts 2019, 10:18
tegudele ongi aeg asuda. seda sõnamulinat on kuulatud juba aastakümneid.
p
Pööriöölane/ 29. märts 2019, 09:52
Täna hommikul kutsus Re bane Vikerraadios uurima kõiki isikuid ja nende tausta,, kes võimu ligi pääsevad! Alustame siis sellest Marju Lauristini õpilasest endast. mida ta tegi vene ajal, kuidas on seotud reformierakonnaga jne. Samuti tahaks ma teada, miks ei lubata SISEMINISTRIT Katri Raiki NATO dokumentide ligi! Ka tahaks teada siseministri vanemate päritolu kohta!
j
JL/ 29. märts 2019, 10:05
Kevad saabub aga kahjuks uitab metsas ringi vihapuuke täis rebane. Oleks aeg tõrjet tegema hakata.

v
Vana kommunist/ 29. märts 2019, 09:51
..ja spordireporter ei saa aru, et ühiskond on nüüd üle pika, pika aja hakanud taas uskuma Eesti õiglasemasse tulevikku.
s
see on järjekordne kallutatud sõnavõtt/ 29. märts 2019, 09:50
Kuigi Martin Helme kasutab oma jutus mõnikord ehk liiga mahlakaid väljendeid, on praegusel juhul probleem selgelt siiski ERR (ja ka teiste meediakanalite) kallutatuses, mitte aga Martin Helme sõnakasutuses. Raul Rebane juhib teadlikult oma artikliga fookuse põhiliselt probleemilt, ehk siis meedia kallutatuselt, kõrvale. ERR on väga selgelt kallutatud liberaalse maailmavaate poole
t
29. märts 2019, 09:50
toetame EKRE-t ,selge Rebane on sul veel küsimusi ,mis sa mõtled et oled äkki väga targaks saanud ,ära loodagi
t
Toetan EKRET!/ 29. märts 2019, 09:47
Ühiskond peab olema aus ja õiglane!!!
k
29. märts 2019, 09:54
Kõige rohkem ebaõiglust külvab ühiskonda EKRE. Ja aus mark.sis.t Mart?
t
Toetate?/ 29. märts 2019, 18:36
Huvitav on poolthäälte vahekord vastastega, kui teie pooldajaid on 17,8%, siis peaks poolt ja vastuhäälte vahekord ka niisugune olema, miks aga pole, sest ekre trollid kogu oma Sinise Ärtusega siin trollivad ja plussitavad, mida oligi vaja tõestada. Ehk siis Hel'med järjekordselt valetasid rahvale, et meil pole trolle peale selle ühe, kes l0lli peaga ise üles tunnistas :).
z
Zorro/ 29. märts 2019, 09:47
Olen piisavalt Euroopas käinud, näinud mis seal tegelikult toimub.Sellest meie ajakirjandus vaikib.Edastab väga selekteerituid uudiseid.
s
29. märts 2019, 09:46
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
t
Tegelikult tegutseb toimetuses ekre bolševik/ 29. märts 2019, 09:56
EKRE mode kustutab just H.elmeid kritiseerivad kommentaarid. H.elmeid ei saa sa kiita sellepärast, et mode on pannud H.elme modereeritavaks.
i
Indrek2/ 29. märts 2019, 09:45
Kõik need "avatud fondid" tuleb kuivale jätta.

m
Masnedav/ 29. märts 2019, 09:45
Keda on Helme rünnanud???? Jätke rahule juba,lamedad süüdistused.
v
Vaatasin KOLMERAUDSET mõned minutid/ 29. märts 2019, 09:44
Kaks külalist, Nestor ja Pevkur ainult EKREt tümitasidki. Pevkur võrdles Hitleri ja Staliniga - siis vahetasin kanalit. On see normaalne, et selja taga räägitakse võõrast erakonnast, miks Raud nende oma erakondade kohta küsimusi ei esitanud? Ma ei valinud EKREt, aga selline asi hakkab vastu, et ainult EKRE ja Helmed kõigil hambus on. Solvatakse ju valijaid, kes oleks nagu NATSIpartei pooldajad. Natsionalism ja natsionaalsotsialism on siiski erinevad mõisted.
e
eks patused/ 29. märts 2019, 09:44
EKREt kardavadki, et avalikustatakse nende kuriteod ja kas ka sina Raul oled patune.
t
Tegemist on / 29. märts 2019, 09:43
Eestivaenulike jõudude mõjuagendiga,kes on ta üldse mingiks autoriteediks kuulutanud?
õ
29. märts 2019, 09:57
Õige märkus St.ringi martini kohta.
j
jah/ 29. märts 2019, 18:41
kõik teavad maailmas, et Putin rahastab äärmuslasi, sellepärast ekre ähvardabki kogu aeg mässuga, ainult keegi ei taha vedu võtta.
s
saba-soros-meedia/ 29. märts 2019, 09:42
Avatud Eesti Fondi tegevust koordineerib nõukogu, kuhu 2019. aastal kuuluvad: ... Raul Rebane, meediaekspert ... ... Indrek Kasela, ettevõtja (Kõigi Eesti algataja) ... https://oef.org.ee/meist/noukogu/
p
Pööriöölane/ 29. märts 2019, 09:54
Kui maksumaksja raha ka sinna "fondi" uputatakse, siis on see sigadus, mille Hel me lubas kohe ära lõpetada. Samuti peaks uurima selle fondi rahaallikaid ja nende seotust rahvusvahelise kuritegevuse ja rahapesuga!
k
kas seda vihakõne rebast/ 29. märts 2019, 09:42
ei saaks kontrollida ja vastutusele võtta??
j
JL/ 29. märts 2019, 10:08
Paistab, et kahjuks puugitõrjet ei saa vanale rebasele teha ,kuna teda kaitsevad oravad.
k
ka vaataja/ 29. märts 2019, 09:42
Ei ole küll EKRE fänn aga saatejuhtide käitumised on tõesti erinevad vastavalt saate külalistest.

s
see pole rünnak, vaid tõde/ 29. märts 2019, 09:42
Rebane võiks lugeda ERR-i lehel vaatajate kommentaare, näiteks pärast 1. stuudiot. Paljudes kommentaarides nõutakse ühe või teise "inkvisiitori" lahtilaskmist telesse mittesobivuse pärast. Kui nüüd Helme ütleb selle välja, siis on see rünnak. See pole rünnak, vaid objektiivne arvamus, mida ERR peaks arvestama. Miks peab vaatajal pärast saadet olema tunne, et oled üleni solgiga üle valatud? Pole mõtet ka vastata, et kui ei meeldi, ära vaata, sest selle lõukoerast "intervjueerija" vastas istub ju poliitik, kelle seisukohad huvitavad.
j
Ja õigustuseks/ 29. märts 2019, 18:45
öelge, et Putin ka laseb, samuti Erdogan neid lahti ja pärast ...
z
Zorro/ 29. märts 2019, 09:42
Raul Rebane tee endale selgeks kes keda ründab.Kui ei suuda tuleb mingi teine amet valida.
k
Kas arstid/ 29. märts 2019, 18:46
n
Neh/ 29. märts 2019, 09:40
Me ju reageerime oravate materdamisega ja Ekre heaks kiitmisega. Kas Rebasel on raske aru saada et tema väikesel vihkamisgrupil pole tegelikult mingit toetust.
r
29. märts 2019, 09:59
Reform sai valimistel kõige suurema toetuse. Ekre tro.llid püüavad siin sadade kommentaaridega jätta mulje, et 99 % rahvast toetab Ekret.
r
reform sai jah,/ 29. märts 2019, 18:47
aga ekret toetab Putin terve Venemaaga.
m
maga kaineks mees/ 29. märts 2019, 09:39
ja jätke EKRE provotseerimine. Kas refil on hirm,et toiduahel lõigatakse ära ja ta ei saa enam rahvast lo.llitada ja oma pettustega tegeleda.
m
mida on?/ 29. märts 2019, 09:39
Rebane, ära suru mulle oma arvamust peale! Meil pidi ju demokraatlik riik olema ja ka mul on õigus oma arvamusele.
k
Keit/ 29. märts 2019, 09:38
Infosõda on korralik. EKRE juhib tähelepanu õigetele asjadele, aga paneb igakord arutelule juurde mingisuguse mahlaka liialduse või solvangu, seeläbi tekib asjale suur meedia võimendus taha, aga teema algse sisu asemel läheb fookus mujale.
m
29. märts 2019, 09:36
Meedia ründas mõõdutundetult enne Keskerakonda ja nüüd EKREt. Rahvas ei ole loll, nagu vastaspool väidab Sellepärast neil ongi stabiilsed valijad.Kole on vaadata ebaviisakalt ründavaid ajakirjanikke.
t
täpsustus/ 29. märts 2019, 10:00
s
Sa vaata / 29. märts 2019, 18:49
Tallinna TV-st Otse Kümnesse saateid järele, vaata, kes seal kogu aeg ründavad, Hel'mete suust pole ühtegi head sõna seal kuulda.

t
Televaataja./ 29. märts 2019, 09:35
No pole ikka meeldiv vaadata küll, kuidas teatud ERR-i teleajakirjanikud teatuid poliitikuid küsitlevad(ründavad), laskmata neil isegi eriti vastata! Näiteks Tralla, Kuusk jne! Huvitav, kuidas ERR-i juhid aru ei saa, et nii ei kõlba ega sobi???
t
tebiInik?/ 29. märts 2019, 10:41
kas seltsimees on nõnda õblukese lumehelbekese hingega või siis lihtsalt "natuke" nyridam kui saatejuht?
k
Kas peaks siis/ 29. märts 2019, 18:51
vaikides kuulama Hel'mete valetamist ja demagoogiat, siis poleks ju saatel mõtet. Kuulake seda oma mõisas, kui meeldib.
a
Ants/ 29. märts 2019, 09:34
Kõik kes julgevad midagi eksre suunas öelda , on oravad, ja väga kallutatud, kas mõtlemine on tõesti meid maha jätnud :D
v
Vastuolu/ 29. märts 2019, 09:32
Hr Raul Rebane väitis Vikerraadios, et EKRE tulevased ministrid tuleb „läbi valgustada“. Miks ta seda varem ei nõudnud! Siiani võis täiesti suvaline lammas olla minister ja mingit probleemi selles ei nähtud!!!???
t
teised/ 29. märts 2019, 18:52
pole olnud ka otseselt vaenu õhutajad.
g
Gunnar Stahl/ 29. märts 2019, 09:32
Raul Rebane vaatab sinnapoole kuhu on kasulik ja hõiskab halleluujat iga sendi andjale. Selline tegelane peaks oma suu igaksjuhuks kinni hoidma, või on tõesti nii suur hirm tuleviku ees, et peab kaasalõugama teiste tolerastidega.
j
ja sina / 29. märts 2019, 18:53
saad iga kopika endale, kui Putinilt ülekanne tuleb 100% sulas :).
k
karu ott/ 29. märts 2019, 09:32
rebane ajab seda juttu,kes ta sinna sooja koha peale upitas....mõttetutolgus.Arvake,palju tal kuupalk lisadega on mittemidagi tegemise eest?
s
Sass/ 29. märts 2019, 09:31
Kas see erinevus kuidas käitus Tralla saates Helmega ja Kallasega on normaalne ?
a
Andres/ 29. märts 2019, 13:57
ja see, kui keegi kellegi arvates räägib lollusi, annab ajakirjanikule aluse teda ebaviisakalt kohelda?
h
haige liberaalide hala, haige / 29. märts 2019, 09:30
kui asjadest ei saa rääkida nende õigete nimedega, siis ei saa ka saju parandada! Tahate vegeteerida oma peenhäälestuses?

j
Johhaidii/ 29. märts 2019, 09:30
Juba jälle mingi jopski välja otsitud oma oravate poole kallutatud jutuvadaga! Räägi ka sellest palju selle tellimustöö eest ka tasu saad?
e
29. märts 2019, 09:52
Ehk avaldad oma palganumbri, mis sulle ekre poolt igapäevaselt kommentaaride eest makstakse!
m
mart/ 29. märts 2019, 09:26
peabki---igasuguste oravate,rebaste hülge...öla tuleb juba eos peatada
j
jaan/ 29. märts 2019, 10:15
Oravate, rebaste, hüljeste ja parteitute bloki vääramatu ühtsus.
r
Rebase jutust jäi mulje/ 29. märts 2019, 09:25
Et ta ei vaata etv d ega kuula vikerraadiot,või on tema arvates normaalne,et ajakirjanikud mõnitavad rahvast.
s
selge reageering/ 29. märts 2019, 09:25
ei erine püssirohutünni visatud tikust.... kutse vägivallale peenemas vormis.
s
Selgelt kallutatud/ 29. märts 2019, 09:24
Helme on ERRi nõukogus: https://info.err.ee/l/kontaktid/noukogu Helme tegi vastavalt seadusest tulenevatele õigustele panna järgmiseks päevakorrapunktiks uurimine ERRi kallutatusest. https://www.err.ee/924371/martin-helme-soovib-err-i-noukogult-karistamist Vaadates kui hüsteeriliselt ERR on reageerinud sellisele käsule siis pole absoluutselt mingit kahtlust nende kallutatuses.
i
irw/ 29. märts 2019, 11:03
sa oled ise "natukene" sinna võsa pooIe kaldu - kumma raku vaheIe sul see hüsteeria jälle kinni on jäänud? see mikrofonide, kärude, nõukogude jms jurade möga on ju lihtsalt täiesti mõttetu ja tühi vaht, et kõik hääled ikka samade Iõnguste kätte lukku jääks
p
Pange tähele, Raul rebane kuulub Avatud Eesti Fondi. / 29. märts 2019, 18:14
s
Süvariik eksisteerib/ 29. märts 2019, 18:16
Pange tähele, Raul rebane kuulub Avatud Eesti Fondi. Selle fondi on loonud ja seda finantseerib ei keegi muu kui George Soros isiklikult. https://oef.org.ee/meist/avatud-eesti-fondist/
d
Demokraat/ 29. märts 2019, 09:24
Kes keda tegelikult ründab tehke endale selgeks.
m
29. märts 2019, 09:23
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
t
29. märts 2019, 10:01
Ta pole veel hullumaja jõudnud külastada.
i
irw/ 29. märts 2019, 11:09
vaimust vaeset ei saagi ju mitte kuidagi üldse rünnata, sest seIIisel asjaI puuduvad igasugused eIuvormi aIgedki

j
juga/ 29. märts 2019, 09:23
Rebane võiks sporti edasi kommenteerida, nagu vanasti. Ju on spordireporteritel mõtlemisega saman nagu sportlastelgi, kes vaimuomaduste jagamise ajal trennis olid. Ja ajakirjanduse erapooletuse seisukohalt, eesotsas Rebase, Tralla, Lobjaka, ja jutt läheks pikale, on Helmel paraku õigus.
k
kiitus/ 29. märts 2019, 09:21
Loomulikult ei tohi ajakirjandus meedias keerata tõde valeks.Osad ajakirjanikud ongi oravate ;;käpa;;all ning lasevad nii hoogsalt sellel vale infol vohada ja viha õhutada.Kuid on ka väga ausaid,sest lugedes eilsest Postimehest,kus kirjutab üks ajakirjanik ,et oli läbirääkimiste ajal samas ruumis,ning kõik oli nii arukas ja sõbralik ning imestaski selle üle,et kui osales eelnevatel aastatel ka oravate läbirääkimistel siis sõimati üksteist,suruti oma tahet peale,kuid seda kõike ei kuulnud ta kolmikliidu läbirääkimistel kordagi.Ja leidis ka,et selline halvustamine on teatud erakonna taga-oravad-
o
Oh sind, kaval Rebane!/ 29. märts 2019, 09:20
Soe koht kipub kõikuma? Saan aru. Aga minu arvamust EKRE-st ei muuda mingid arvamusliidrid!
k
Kommionu/ 29. märts 2019, 09:35
Mis arvamusliider ta ikka on - tavaline üle keskea tegelane kes on mures oma sissetulekute pärast, kui reformi skeemitajad ja hääletajad pika ninaga jäävad - ja uskuge - seekord jäävad ka.
j
J../ 29. märts 2019, 09:20
Saatesse juhtumit kommenteerima kutsutakse tuntud nö võitlev liberaal...kohe näha et "sõltumatu ajakirjandus"
@J./ 29. märts 2019, 10:02
See ongi äärmiselt koomiline kui kuuled nende nuttu ja hala! Aga küll ka ERR paika pannakse.
m
meedia/ 29. märts 2019, 09:19
ise ei ründa või?on ikka erapooletu?valimine ja kogu see jama näitab!
t
Tsen Suur/ 29. märts 2019, 09:14
Ei noh muidugi, jälle üks "arvamusliider". Küsimus ainult, et miks Rebane nii aktiivselt ei avalda seisukohta selles osas, mis ajakirjanik Raud näiteks kolmeraudses eelmisel nädalal organiseeris ? Ja kas ERR ei peaks olema siiski ajakirjanduse poole pealt neutraalne institutsioon, mitte mingi erakonna ja maailmavaate propakandamasin ? Muidugi päris huvitav termin - arvamusliider. Et siis see on selline inimene, kelle arvamust ülejäänud ühiskond peab ammulisui omaks võtma ja iseendal nagu oma arvamust olla ei tohikski ? Minu arvates peaks ikka iga inimene ise oma peaga oma arvamuse kujundama.
r
29. märts 2019, 12:48
Raul Rebane ONGi arvamusliider. Aga muidugi mitte teiesuguste jaoks.
t
totule/ 29. märts 2019, 18:59
Kolmeraudne on erakanalis.
k
Ka/ 29. märts 2019, 09:13

REKLAAM JA KUULUTUSED

reklaam@ohtulehtkirjastus.ee