Eesti uudised

Looduskaitse selts käib Rail Balticu trassi pärast kohut

Siim Randla, 29. märts 2019, 05:45

27 KOMMENTAARI

k
keegi/ 1. aprill 2019, 18:16
Mida väiksem kiirus, seda väiksemad nõuded ja kohati on nõuded ka samad, näiteks asulate piirkonnas. See on niigi selge igasuguse raudtee juures.
k
keegi/ 1. aprill 2019, 18:16
Mida väiksem kiirus, seda väiksemad nõuded ja kohati on nõuded ka samad, näiteks asulate piirkonnas. See on niigi selge igasuguse raudtee juures.
k
keegi/ 1. aprill 2019, 18:05
"kusjuures mõnikord on uudistes nii muuseas tulnud välja, et päris algne ettepanek oligi olemasoleva trassi kaasajastamine öirorahade abiga." --- Nii see oligi ja isegi ei huvitatud algusel eurolaiusest aga see eurolaiuseks tegemine pole mingi mure.
k
keegi/ 1. aprill 2019, 17:49
"...või käige kalevipoegadeks soomes!! Eks ole?!" --- Tallinn-Lelle-Pärnu-Läti suunal uus raudtee ja ongi sinu RB olemas, et sõita kuhugi Varsavisse ja seal vaata, kuidas siis sealsed rongiajad klapivad, et siis sõita Saksamaa poole või lõuna pole Euroopasse. Sealt ewi lähe mingit Rail Balticut ei kuhugi.
k
keegi/ 1. aprill 2019, 17:46
"terves Euroopas ehitatakse raudteid" --- Terves Euroopas pole nii tihedat raudteevõrgustikku, kui juba ongi Eestis olems. Võibolla kuskil on mõni tihedama võrgustikuga. Kuid põhimõtteliselt hakatakse paralleelselt uut trassi rajama suunaga Läti poole, kui see ongi olemas Tallinn-Lelle-Pärnu-Läti suunal alles uus jupp Läti RB-ga kokku ja ka saab Poola sõita või vähemalt Leetu. Kaugemale ei ehitata, kuhugi Berliini jne. Sinna vaadake ise, kuidas Poolas klapivad rongiajad.
v
v/ 31. märts 2019, 00:04
Sai Tartu haisuvabriku ideest lahti, saab ka inimene koos oma tahte ja mõttejõu abil lahti projektist, mis tundub haiglane. Brüsselihärrade eraraudee, kus tavainimese rahakott nagunii ei suuda kohta osta , kellele ehitate ja kui ära maksta ei suuda , tuleb investor ja olemegi poolet Eestimaast ilma, nagu Kreekal käski oma saared võla katteks maha müüa. Inimese peamist vara ei saa müüa, see on meie kodumaa.
m
maakas/ 30. märts 2019, 08:56
aitäh. enne teie ütlemist ei teadnudki et olen ajukääbik.elagu targad .ajukääbik kelle maadelt läheb uus kavandatav trass läbi ja jagab maad mitmeks tükkiks.
m
maakas / 30. märts 2019, 08:52
öige käsitlus. meil on vana raudtee olemas mille trassi saaks kasutada

ü
29. märts 2019, 20:08
Üleskutse Ehitame endale aia ümber ja sureme lihtsalt välja Seda me vist tahame
m
mhm/ 29. märts 2019, 17:55
ja hullupööra pidi töökohti tulema - nüüd hispaanlased projekteerivad ja küllap hakkavad ehitana ka. Soomest tuuakse graniitkillustik jne. Eesti saab palju raha. Tubli, ke, tehtud!
r
Rail Baltic I on valmis! Praegu üritatakse Rail Baltic III-e teha./ 29. märts 2019, 15:07
1. Etapp "Rail Balticu esimene etapp Tartu kaudu Valgani on Eesti sees juba rajatud." 2. Etapp "II etapis peaks sellel trassil suurendatama liikumiskiirust seniselt 120 km/h kiiruseni 160 km/h." 3. Etapp "Lisaks on uue raudtee kulgemine (nn III etapp Rail Balticu arengus) Tallinnast Riiga Pärnu suunal ..." Rail_Baltic (Redaktsioon seisuga 6. juuli 2018, kell 12:36): https://et.wikipedia.org/w/index.php?title=Rail_Baltic&oldid=5042516
k
29. märts 2019, 12:30
Kogu seele sohu planeeritava trassi tarvis minev kruusa ja liivavaru tuleb kuskilt eestimaalt kokku vedada ja kruusakarjääre avada. Ka see eeldab metsade lagertaiet ning niigi lõhutud ja armetu teedevõrk peab selle materjalide veo koormuse vastu võtma. Annab reformierakond oma liikmele ameti ja sellega koos ka mõistuse.
p
Projektist / 29. märts 2019, 11:39
Trassi alt käivad teed läbi, nagu mujal maailmas, mis sa sinna trassi peale ronid, mitte kuskil maailmas ei pääse keegi raudtee trassi peale ja need peavadki olema tarastatud ja kogu trass kaamerate all. Veetorud ja muud teed käivad trasside alt läbi, samuti ka suurtel maanteedel, mis siin siis imelikku on, kutsuge soomlased appi, nende insenerid projekteerivad selle trassi ja peatused, nad oskavad seda teha, Eestis pole selliseid insenere ja kust ei ole midagi võtta, sealt ei ole. Korraldage konkurss saksa, soome, inglise, prantsuse ja kogu maailma tarkade õppinud ja kogenud projekteerijatele
t
Trass / 29. märts 2019, 11:26
Tselluloositehast ei taha keegi, aga rail Balticu trass peabki kattuma kuidagi vana raudteega ja peatused asulatesse.
t
to: ma/ täna, 10:40/ 29. märts 2019, 11:12
kui suurtest riikidest tead rääkida, missuguse rahvaarvuga ja kui suure liikluskoormusega? Miks võrrelda võrreldamatut?
m
ma/ 29. märts 2019, 10:40
Hakkab taas mingi hala ja nutt! terves Euroopas ehitatakse raudteid ja ka läbi n.ö. hävitavaid alasid aga elu läheb edasi ja tuleb hakkama saada ka selliste olukordadega!

t
to: Kuuuurija/ eile, 23:35/ 29. märts 2019, 09:53
kui renoveeritakse juba olemasolev trass, saavad sellel sõita kohalikud, meie oma Eesti inimesed! See seltskond, kel on vaja justnimelt rongiga liikuda hirmkiiresti Lätti, nii 160 km tunnikiirusega, on käputäis, võrreldes nendega, kes igapäevaselt väiksemaid vahemaid läbivad. Ei ole see sugugi inimvaenulikum! Ressursse kulutab oluliselt vähem, sest ei ole vaja ehitada UUT trassi läbi meie väga väärtuslike kooslustega soode-rabade, rääkimata väärt põllumaadest ja inimeste põliskodudest.
a
ab/ 29. märts 2019, 08:28
Neid wäkje hakkab alles tulema! Millal küll hakatakse sisse nõudma asjapulkade käest=
ü
ÜLEUJUTUS --EHITUSEL PÄÄSTAB LOODUSEKAITSJAD/ 29. märts 2019, 08:18
Need KODANIKUD ,,,KES ON TEINUD AASTAID UURINGUID JA PROJEKTI =??? ON ÜHE VÄGEVA MEHE UNUSTANUD ? SEE ON LOODUSE VÕIM JA SUUREM TÖÖDE PEATAJA ,,ON IKKA LIIGNE VESI ;; MIS VÕIB PÄEVAGA PEATADA --- SELLISE RUMALA KALLI JA RUMALA EHITUSE ,,
k
ka rail balticu vastane/ 29. märts 2019, 08:18
aga te nn loodusekaitsjad pingutate veidi üle..midagi ei tohi ehitada, ei tselluloosi tehaseid, ei raudteed, ei Reidi teed jne jne! Imege siis käppa või käige kalevipoegadeks soomes!! Eks ole?!
k
KÜLL LOODUSEKAITSJAID --JUMALA POOLE PÖÖRDUMINE AITAKS ROHKEM/ 29. märts 2019, 08:13
JUMAL VARSTI KUULEB --MEIE RAHVA PALVEID ,, ja JUMAL SAAB LÕPETADA JA PEATADA --KÕIGE RUMALAMA EHITUSTÖÖ;;; KÕIKE AJALOOS TAGASI ON KA MADALAL PÄRNUMAAL JUHTUNUD JA LOODUS EI MAGA KUNAGI JA LOODUS TÖÖTAB EDASI ,,,USKUGE ( EGA ÜKS VÕIMSAM ÜLEUJUTUS JA KÕIK ON VEE ALL
j
Juku/ 29. märts 2019, 07:11
Järgmine seltsi kohtuasi on lihasööjate vastu. Valmistuge kohtuks.
a
appi/ 29. märts 2019, 06:29
"Olemasoleva trassi" kui mantra kordajad on täielikud ajukääbikud. Nende arutluskäik on sama hea kui arvata et kui pilvelõhkuja välipeldiku katusele ehitada siis on poole odavam ja hästi vinge "kokkuhoid".
k
Kadu/ 29. märts 2019, 04:37
sellele koledale projektile!

k
Kuuuurija/ 28. märts 2019, 23:35
Mida pikem Beldic ehitatakse, seda rohkem kulub selle ehitamiseks loodusvarasid, seda rohkem kulub rongi sõidutamiseks energiat ja seda loodusvaenulikum see lahendus tuleb. Ka inimvaenulikum, sest ringiga inimesi vedades raisatakse lihtsalt nende aega (ja raha).
t
28. märts 2019, 22:54
Toetan Looduskaitsjate seltsi,
k
28. märts 2019, 22:31
kusjuures mõnikord on uudistes nii muuseas tulnud välja, et päris algne ettepanek oligi olemasoleva trassi kaasajastamine öirorahade abiga. Miskipärast ja kellegi mahitusel muudeti see kiiresti uueks hävitavaks tarastatud trassiks, kus ei oleks ei peatusi ega ületamisvõimalusi. See äärmus on nüüdseks leevendatud, kiirusi ka vähendatud - seda veidram, miks seda sellisena üldse vaja on.

REKLAAM JA KUULUTUSED

reklaam@ohtulehtkirjastus.ee