Poliitika

Martin Helme nõuab: ERR peaks karistama EKRE-kriitilisi ajakirjanikke

Johanna-Kadri Kuusk, 28. märts 2019, 12:49

241 KOMMENTAARI

e
eieieiei / 30. märts 2019, 18:53
kas te kujutaksite ette, et ajakirjanikud kritiseeriks reffe või sotse? iiiiiisver!
e
Elukutseline Setu/ 29. märts 2019, 14:01
Minu arvates Martin Helme kui ERR nõukogu liige täidab oma kohust ja nõuab seaduserikkumise lõpetamist ja rikkujate karistamist. Tegemist on ERR Seadusega. § 6. Rahvusringhäälingu programmid (4) Rahvusringhäälingu uudistesaated peavad olema mitmekülgsed, tasakaalustatud, sõltumatud ja korrektsed. Enne uudiste edastamist peab nende aluseks olevat informatsiooni mõistliku hoolega kontrollima. Fakt ja kommentaar peavad olema uudistesaates selgelt eristatud. (5) Rahvusringhäälingu saated peavad olema poliitiliselt tasakaalustatud.
t
täienduseks Setu-le/ 29. märts 2019, 17:47
Saatejuht peab juhtima debatti,mitte hakkama ise debateerima.
a
arvamus/ 29. märts 2019, 11:35
Küsige ka teiste EKREE poliitikute arvamust.
a
Aivar Mägi/ 29. märts 2019, 11:33
Kas Peale Helmede teisi EKRE poliitikuid ei olegi? Küsige ka nende arvamust.
h
h..elm--ed on sulaselgelt ülevõtnud stalini põhimõtted, nagu - pole inimest pole probleemi/ 29. märts 2019, 10:53
selle kohta leitud väga hea võtame järjest/ eile, 16:32 Kõrvaldame ajakirjanikud Kõrvaldame kohtunikud Kõrvaldame pagarid Kõrvaldame abordiarstid Kõrvaldame arstid Kõrvaldame teised erakonnad Kõrvaldame konkurendid enda erakonnast Kõrvaldame inimesed... ...ja olemegi kõrvaldanud kõik probleemid.
m
mis ekrete kisa siin jälle! / 29. märts 2019, 10:42
Reffe ja Kallaseid, eriti aga ajakirjanikke laimavad ja mõnitavad kommentaare kirjutavad ju ainult ekre sinine äratus. ERR, Postimees, Õhtuleht jt edastavad meile tõepõhjalisi fakte viha ja vägivalda õhutavate e..k..r..ete kohta ja veel ausaid eestlasi vih,kavaid ja nende kiruvaid H..e..l..m..e..de artikleid.
s
29. märts 2019, 10:35
sellel r.a.s.i.s.tik..ö..n..n..i..l pole mitte midagi nõuda!

m
Muretu/ 29. märts 2019, 09:44
See pole ajakirjanike survestamine vaid elementaarne kutseeetikast kinnipidamise nõue.
o
29. märts 2019, 09:28
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
t
Terminid selgeks/ 29. märts 2019, 09:43
Halvustamine on kui mõtled midagi välja, tõe rääkimine pole halvustamine
v
Valli/ 29. märts 2019, 09:20
Mulle tundub, et ma ei saa enam eestikeelsetest väljaütlemistest aru, kuigi olen eestlane. Räägitakse üht, aga selle teksti tõlgendus on hoopis erinev. Lihtsalt ei mõista, ei mõista mis toimub.
v
Valet täis pealkiri tekstil/ 29. märts 2019, 08:59
ERR nõukogu liikmena on see ta töö ja palka saab ka
o
on/ 29. märts 2019, 07:47
Martin on ERR liige ning tema tööülesannete hulka kuulub juhtida tähelepanu,et teemad oleksid õiglased ja kallutamata.Väga õige,et kutsub korrale ajakirjanike,kes kasutavad ära laus valet.
t
Teeba/ 29. märts 2019, 07:27
EKRE puhul pidage vanasõna meeles: Ära s***a puuduta, see hakkab haisema!
t
Teeba-le/ 29. märts 2019, 08:54
sinu puhul see,et vaatad asju enda rikutuse tasemelt.
õ
Õige jutt/ 29. märts 2019, 09:02
Nad haisevad ka torkimata tegelikult juba palju aastaid ja hullemaks läheb. Propaganda punanurk, mitte riigimeedia.
s
29. märts 2019, 07:00
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
t
T;täna 07;oo/ 29. märts 2019, 08:55
Õnneks sinu kolu pole kellelegi vaja.
T
./ 29. märts 2019, 06:16
Tralla sugused ei ole ajakirjanikud, vaid fanaatilised vihakõnelejad ja -õhutajad. Seda inimest on ka visuaalselt ebameeldiv vaadata- tardud pilguga,ülbe, alandava käitumisega.

v
Vinge värk. / 28. märts 2019, 23:09
Kõik refi ja sotside trollid tagajalgadele aetud. Vägev tulistamine käib. Kahjuks tuleb tõdeda, et teie populaarsus tegelikult kukub kivina mudasse. Siin ei aita ei Emor ei teised.
k
Kreml maksab hästi?/ 29. märts 2019, 07:03
Mina näen siin ekre jekreml t.rollide sõbralikku pere pidevat sõnnikut loopimas.
v
vana toriseja/ 28. märts 2019, 23:06
Ainus õige väide artiklis on , et ERR koosseisus on eetikanõunik kelle nime ei mainita kuid see persoon on Tarmu Tammerk. Ta on selles ametis olnud pea 100 aastat ning raske on ajaloost leida millal ta viimati midagi sisulist kirjutas või ütles.
p
Peeter/ 28. märts 2019, 22:29
Oot-oot, artikli pealikiri on tiba vildakas, jutt oli siiski meedia üldisest kallutatusest; ekre on muidugi hetkel see, kes kõige rohkem vatti saab.
t
Tsensuur/ 28. märts 2019, 23:02
k
Kes / 28. märts 2019, 23:04
k
kõrgem käsk on tulnud/ 28. märts 2019, 22:18
Nagunii valisime EKRE, see,et kommentaare ei avaldata, see ei aita ju
2
22:18/ 28. märts 2019, 22:48
EKRE ei avalda Õhtulehes ise kommentaare, mis ei KIIDA Ekre-t..! Ainult DELFI-s saab normaalselt kommenteerida!
k
kus on sõnavabdus, pugejad?/ 28. märts 2019, 22:15
modereerimisele lähevad kõik EKRE kohta käivad positiivsed kommentaarid
2
22:15-le/ 28. märts 2019, 22:49
ÄRA VALETA, ekrelane! Modereerimisele lähevad kõik EKRE kohta NEGATIIVSED kommentaarid! Ekrelased - LÕPETAGE juba igapäevane valetamine - oksele ajate!
h
Heade soovidega/ 28. märts 2019, 22:14
Vahva oli õhtul Mart Helme vestus tv 1 saates kell 21,40, selge õige jutt ,Martinile aga jõudu,rahvas on teiega, olge terved.
h
Hm/ 29. märts 2019, 06:01
Milline rahvas? See pisike % eesti inimestest, kellest enamus on lihtsalt segaduses.
E
@Hm/ 29. märts 2019, 09:50
Ekrikute propagandarull töötab psühholoogilise sõja kaanonite järgi? Kus riigi kaitse on, räige ajupesu ei tohiks norm olla?
m
Marta/ 28. märts 2019, 22:13
Siin rikub ka ÕL enda kehtestatud reegleid ning ei avalda viisakalt kirjutatud kommi kuna see ei ühti tema seisukohtadega. Kuidas siis sellist "suurepärast" ajakirjandust peaks nimetama? Kes siis praktiseerib siin seda "Põhja-Koread"?
k
kommijad/ 28. märts 2019, 22:52
Õhtulehes on EKRE DIKTATUUR ja TSENSUUR!
v
v/ 28. märts 2019, 22:05
Selle liidu uus ideoloogi üritab tülli ajada kõik, meedia suurendab ja inimkond läheb viha ga kaasa. Ju vihaõhutajata madal vibratsioonitase ei luba areenilt lahkuda, kurjuse teenimisele antud mõte sunnib suust välja ajama seda , mida sülg suhu toob, isegi aru saamata , mis jõude teenib.

m
28. märts 2019, 22:01
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
k
kodanik/ 28. märts 2019, 22:09
to Monika: Hari ennast natuke. Rahvusringhääling ei tohi olla kallutatud ning propageerida enda poliitilisi eelistusi ning materdada endale mittemeeldivaid erakondi. See on rahvusringhäälingu enda reeglites kirjas.
a
ajuvaba/ 28. märts 2019, 22:16
rumal jutt, mine ise venemaale
l
lobudik/ 28. märts 2019, 22:40
aga kus on tõestus, et ringhääling on kallutatud? mingi vene kolhoosniku tügi röga ei ole eriline argument
e
eestlased/ 28. märts 2019, 22:54
Rahvusringhääling ei pea iga päev KIITMA EKRE-t, SÕIMAMA ja LAIMAMA Reformierakonda ja sotse, nagu H.elmed soovivad...! Ekre DIKTATUUR Eestis ei lähe läbi!
o
28. märts 2019, 23:11
m
Marta/ 28. märts 2019, 21:44
Ja ÕL muudkui "modereerib". Kas see kuulub ka demokraatliku riigi ja sõnavabaduse juurde???
m
Marta/ 28. märts 2019, 21:43
Samost ütles AK-s, et Martin Helme ütlemine oli kohatu. Aga kallutatud riigi-meedia ei olegi kohatu??? Mis riigis ma elan!? Kas on normaalne ja demokraatlik nähtus, kus kõigist pea-voolu-meedia ning riigi-meedia hääletorudest materdatakse üht rahva poolt suure toetuse saanud erakonda? Sellega süli-tatakse näkku suurele osale Eesti rahvast.KES peab õppima demokraatlikku ja viisakat suhtlemist? Riigi-meedial pole volitust ja õigust süli-tada näkku osale maksumaksjaist,kes talle palka maksab.
t
tomm/ 29. märts 2019, 00:14
Eesti massimeedia on liberaalide kontrolli all ja ajakirjanduse asemel teeb see meedia ideoloogiatööd. Sama nagu Goebbels võttis III Reichi meedia enda teenistusse rahvast üles ässitama ja sõtta kihutama.
b
Berta/ 28. märts 2019, 21:34
Reffide ja sotside trollidele antud nüüd vist käsk ülimalt pingutada ja lahmida, mida aga sülg suhu toob. Viimane tõmblemine enne hävingut. Ärge ennast ära katkestage, puhake vahepeal jalga ka :)
a
Ats/ 28. märts 2019, 21:44
Pole käsku, aga iga natuke analüüsivõimet omav inimene saab aru kuhu Eesti teel oleks kaabumaffia valitsemise all. Totaalne põhja korea - asi mida nad ise innukalt kritiseerisid.
i
irw/ 28. märts 2019, 21:56
rahvaliidu viimased bertad ja martad, aga siis hääbub seegi
o
Oled vaimselt HAIGE, Berta! 21:34/ 28. märts 2019, 22:57
Ära aja SEGAMINI EKRELASI reffide ja sotsidega! Miks pooletoobistel ekrelastel on kõik ikka VASTUPIDI..? Berta pea on täiesti segi juba...!
r
rollomichaligi/ 28. märts 2019, 21:27
a mul meenub päris Paris,see ehtne refikoer
a
analüütik/ 28. märts 2019, 21:25
tuleb meelde kohe trila-tralla europuudel

r
rein/ 28. märts 2019, 20:24
kui pealkiri õige, siis ei saa helmega nõustuda. aga sellega küll nõus, et ajakirjanik, kes teadlikult valetab ja viha õhutab, tuleb rajalt maha võtta. karistamise las otsustab kohus
e
EESTLASED EI LASE!/ 28. märts 2019, 20:31
KÕIKI EKREKRIITILISI tuleb ainult KIITA! Kas Martin tahab VAIMUHAIGETE ekrelaste DIKTATUURI...? EI LÄHE LÄBI! Martin viia kohe HULLUMAJJA!
M
............/ 28. märts 2019, 20:17
Minge metsa, kohe hakkavad tsensuuriga pihta...Täiesti haige erakond
k
kommijad/ 28. märts 2019, 20:32
Õhtulehe kommentaariumis on kogu aeg juba EKRE TSENSUUR! HÄBI, Õhtuleht!
r
28. märts 2019, 20:15
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
m
Marta/ 28. märts 2019, 21:26
to Hambad....: Miks räägid musta valgeks? Igapäevaselt sõimatakse ja laimatakse EKRE-t.
m
Martale, 21:26/ 28. märts 2019, 22:59
Kas oled hullumajas, Marta..? Võta tablette ja kohe palatisse voodisse!
o
Odin/ 28. märts 2019, 20:05
Ega see ERR-i juht Erik Roose juhtumisi kõigi sotsiaaaldemokraatide ema Lauristini (Marju) poeg ei ole esimesest abielust Enn Roosega.
j
judin/ 28. märts 2019, 20:32
a sa ise oled ju vene koIhoosnikega PDabielus
o
Odin/ 28. märts 2019, 20:46
To judin. Ma pole nii madalale langenud. Aga sinu ja teiste sinutaoliste kommentaare nähes, ei jää mul muud üle arvata, et te olete samast verest, ´kes 1940.a. juunis Lossi platsil vatijoped seljas karjusid ning vene soldatite püssitikkude toetusel nõudsid seadusliku EW valitsuse ja presidendi tagasiastumist. Samasugune ropp suuvärk ja harimatus paistab ka sinu kommentaarist välja. Aga kuna sul on säärane Petseri setu nimi Judin, siis polegi sust paremat tahta.
i
irw@Odin/ 28. märts 2019, 21:01
mõnus koIhoosniku vigin - kas said kuidagi targemaks ka?
r
Reso/ 28. märts 2019, 20:02
https://uueduudised.ee/uudis/jarjekordne-valeuudis-delfilt-kuid-err-i-tasakaalustamatus-siiski-voetakse-paevakorda/
h
hahaahaaahaaa!/ 28. märts 2019, 20:11
mingi ära k4ranud vene koIhoosnike kari hakkab nüüd omavahel omaenda tühja vahtu "arutama"?:D:D:D
k
Kümne küünega EKRE poolt/ 28. märts 2019, 19:39
https://uueduudised.ee/uudis/maailm/randepakti-kagistav-haare-el-kehtestab-aafriklastele-euroopas-erioigused-varske-resolutsioon/
v
valus ta.nas/ 28. märts 2019, 19:52
see on ju avaldatud ainult sellel eesmärgil, et rahvaliidu jüngrid ei diskrimineeriks teist värvi kolhoosnikke
m
28. märts 2019, 19:28
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
j
jah/ 28. märts 2019, 19:38
väike rottkoer kIähvib juba 7 aastat järjest, aga tulemus ise on juba miinuspoolel
t
Tõesti / 28. märts 2019, 20:11
S.tringi Martini kähvimise tulemus on miinuspoolel.
j
jah2/ 28. märts 2019, 20:19
jep, nii oligi mõeldud, sest tegu ju siiski väikse rottkoeraga
e
eestlased nõuavad.../ 28. märts 2019, 20:36
Martini koht on HULLUMAJAS! Miks ta veel vabaduses on...?
p
pugeja/ 28. märts 2019, 21:39
debiiIsuse vastu tulebki oma suu lahti teha, isegi kui sa oled rahvaliidu koIhoosnike sugune pugeja ja vagatseja

g
Gunnar Stahl/ 28. märts 2019, 19:26
Sotsi, rehvi ja osalt kesikun.ärud kaevavad endale ise hauda. Kui praegu tuleksid uued valimised saaks EKRE kindlasti üle 51 protsendi häältest. Muidugi tuleb arvestada rehvide varastatud häältega.
u
28. märts 2019, 19:29
Uuring näitas, et reform saaks kõige rohkem hääli juurde. Ekre jääks samale tasemele, sest rumalate inimest arv on konstantne.
j
jaan/ 28. märts 2019, 19:36
Muidugi, "uuring" näitas! Sa ise ka usud, et refide tellitud EMOR-I uurung on õige?!!
s
28. märts 2019, 19:41
Sa ise ka usud seda ainuke kelle häälte saak tõuseb on ref
i
irw/ 28. märts 2019, 21:40
koIhoosnik gunnar üritab kaalepile püksi pugeda
v
vahur/ 28. märts 2019, 19:06
Kaabud koligu Venemaale, seal karistatakse ajakirjanike tihti ka elust ilmajäämisega. Selline karistuseteema neile sobiks
e
eks nad/ 28. märts 2019, 19:26
sealt ju juhised saidki, kuidas käituda, mida nõuda.
s
28. märts 2019, 20:44
Sealt ju nende esivanemad Zimarjevid tulidki.
d
28. märts 2019, 18:40
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
k
"ajakirjanikud"/ 28. märts 2019, 19:01
kuna tegemist on süvariigi vandenõuga terve mõistuse vastu, siis järelikult peab kontrollitud opositsiooni l6nguseid iga päev raffffa ajudesde taguma, et kõik protestihääled saaksid ilusasti ära varastatud
m
mis reklaam?/ 28. märts 2019, 19:27
Järjest rohkem inimesi hakkavad neid vihkama.
i
28. märts 2019, 18:39
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
t
tüüpiline refi troll/ 28. märts 2019, 19:47
sildistada,mõnitada ja oma johmas pea nägemusi tõe pähe esitada,Ei midagi uut,väga läbinähtav kelle troll.
i
irw@tüüpiline/ 28. märts 2019, 21:06
sa oled ise ju mingi pooIetoobine refi ja sotside IoII, kes ajab lihtsalt mingit seosetut Iba suust välja
e
28. märts 2019, 18:37
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
e
Eesti Rahvas/ 28. märts 2019, 18:41
Eesti rahvas ei ole kaabudest mõisaomanikud ja nende veebisulased. Teid on mõned ükskikud. Kindlasti Eesti rahvas haarab viglad ja koodid ning näitab kaabudest võltsijatele ja propagandistidest sulastele koha kätte
v
28. märts 2019, 19:44
Valitsus vastutab häälte võltsimise eest ehk siis ratas
m
mida mida/ 28. märts 2019, 18:34
Eriti huvitav-ekre laimajad??!!Kuulge vötke lehed lahti,vaadake saateid järgi ja näete selgelt,kuidas seegi poiss räägib.Oleks lubamatu ajakirjandust vaikima sundida.Käituge ise viisakalt,siis ei taha keegi teid ka kritiseerida,nii lihtne see ongi

v
Vaataja/ 28. märts 2019, 18:26
Vastik oli vaadata saates "Esimeses stuudios", kus Tralla püüdis pidevalt Kõlvartile sõnu suhu toppida.Kõlvart jäi ikka iseendaks.
m
28. märts 2019, 18:20
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
k
kui raha tuleb sealt,/ 28. märts 2019, 19:29
siis peab käituma ka nii?
e
ERR/ 28. märts 2019, 19:51
on maksumaksjate raha eest eksisteeriv ja pole nagu palju tahetud,et nad erapooletud oleksid.Nii lihtne see ongi.Pole vaja siia mingit Venemaad sisse segada.
m
28. märts 2019, 17:55
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
n
nad ootavad,/ 28. märts 2019, 19:31
millal Venemaa tuleb siia, selleks ju valmistuvad ja siis hakkavad ainuvalitsema, nagu hiljuti Mart lubas.
m
milline/ 28. märts 2019, 19:53
kõva ajupesu sulle tehtud.
v
28. märts 2019, 17:51
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
t
tomm/ 29. märts 2019, 00:21
See kaabuga mees tahab, et maksumaksja kaukast rahastatav rahvusringhääling sul vähem ajusid peseks oma propagandaga, aga sa paistad selle vastu olevat.
v
28. märts 2019, 17:48
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
s
samas:/ 28. märts 2019, 18:31
ajakirjanikud peaks edastama fakte, mitte iseenda emotsioone. Selles on härral õigus. Aga kas just karistada... see viitab juba ...
o
oravate peal/ 28. märts 2019, 18:35
a
anna / 28. märts 2019, 19:07
võim ja näed diktatuuri.
v
28. märts 2019, 17:45
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
p
paluks olla konkreetsem/ 28. märts 2019, 17:50
näiteks: "kolhoosi farmis kõige võrdsemad on rahvaliidu sead"

m
28. märts 2019, 17:38
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
e
Eesti mees/ 28. märts 2019, 17:56
Kuidas ikka kaabuhärradest mõisniku veebisulased nii viletsa kirjatehnikaga on? Kas te ikka 2 klassi olete lõpetanud?
e
EKRE/ 28. märts 2019, 17:23
laimajad saavad kiita ja lisatasu.Ajakirjanikud,näitlejad ja televisioonis on üks eriti rõõõõve mees.
k
Kas on veel midagi lollimat/ 28. märts 2019, 17:07
Kui ajakirjanik kes ei oska lugeda

k
28. märts 2019, 17:02
KAPO Fikseeri , pane kirja, joonista ülesse. MIna kodanikuna olen valmis tänavale tulema et näidata oma neelsust,praeguse riigiaparadi, riigimeedia, õigusorganite ja KLIKI kes nimetab ennast koorekihiks, arvamusliidriks ning Jumaliku tarkuse ning tõe etalooniks, kõige nende kes küündimatult VALE; LAIMU, SOLVANGUTE; ning mõnitamise ja sildistamisega meie riigi põlisrahvast alavääristab ja mõnitab. ERR juhtkond peab täies koosseisus vastutama ja eetrist tuleb kõrvaldada viha õhutavad reporterid
v
võtame järjest/ 28. märts 2019, 17:32
Kõrvaldame ajakirjanikud Kõrvaldame kohtunikud Kõrvaldame pagarid Kõrvaldame abordiarstid Kõrvaldame arstid Kõrvaldame teised erakonnad Kõrvaldame konkurendid enda erakonnast Kõrvaldame inimesed... ...ja olemegi kõrvaldanud kõik probleemid.
v
28. märts 2019, 17:41
Võtame järjest , sul on õigus , Vakralased ja lamemaalased lihtsalt ei sobi sinu loetletud ametitesse. Paraku Reformierakondlased sust selliseid vaegmõtlejaid soosisid et enda musti tegusid segamatult toimetada.
k
kas/ 28. märts 2019, 17:02
seal lähedal perearsti keskus ka on?
s
Seewald/ 28. märts 2019, 19:53
See noormees vajab hulluarsti
r
28. märts 2019, 16:59
Reffe ja Kallaseid, eriti aga ajakirjanikke laimavad ja mõnitavad kommentaarid on siin kõik nähtavad ja loetavad. Kõikide teiste teisitimõtlejate kommentaare aga e-k--..remode aga ei valda. Milline omavoli!
k
28. märts 2019, 17:46
Kallaste ja paljude ajakirjanike puhul on teatud hinnangud täiesti asjakohased. Karistamatus ja totaalne vastutustundetus on Reformi ja sotside poliitikute puhul väga iseloomulik
t
to 17:46/ 28. märts 2019, 18:45
muidugi, teiste kohta on kõik "hinnangud" asjakohased, aga Ekret juba kritiseerida ei tohi. Oled ehe näide ekrelasest.
e
Elukutseline Setu/ 28. märts 2019, 16:47
Tehke endale selgeks milleks on ERR nõukogus poliitiliste jõudude esindajad?! Ei ole seal ilu pärast ega ka selleks, et anda loomingulist või majanduslikku nõu! Nende põhikirjaline funktsioon on tagada ERR sisu poliitiline tasakaalustatus (seda nõuab ERR seadus ja põhikiri). Martin Helme nõuabki seda milleks ta on sinna pandud. Või on nüüd kuidagi teisiti ja poliitiline tasakaalustatus teatud poliitiliste jõudude puhul ei kehti ja ka seduseid võib valikuliselt järgida!!!!!
k
Kuidas tasakaalustada solki ja veini/ 28. märts 2019, 17:34
Tilk solki veinitünnis = solk, tilk veini solgitünnis = solk. Kuidas neid tasakaalustada?
l
Loe artiklit / 28. märts 2019, 21:18
Kohe näha et artiklit ei lugenud. Siin Nõutakse spetsiifiliselt ära tõestatud olukordi,kus see juhtus ja siis ollakse nõus edasi vaatama ja asjaga tegelema.
s
28. märts 2019, 16:47
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
i
ise ka/ 28. märts 2019, 19:56
aru saad mida sousti välja ajad?
m
28. märts 2019, 16:44
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
n
no kuhu veel/ 28. märts 2019, 19:59
ja mida veel annab külge pookida.Need refi poolehoidjad on viimase mõistuseraasu kaotanud ja ajavad sellist soga suust välja,et isegi Jämejala patsiendid pead raputavad.

n
28. märts 2019, 16:31
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
s
see seakisa ikka praegu refi poolt valla lastud/ 28. märts 2019, 20:02
nii et pöördu ikka õige adressaadi poole.
k
Eks ajakirjanikud ole ka sotsid ja refid/ 28. märts 2019, 16:29
kes nüüd uluvad nagu hundid vastu tuult.
e
Eks ajakirjanikud ole ka sotsid ja refid/ 28. märts 2019, 17:14
seda minagi räägin, kõik peale meie tarkade ekrejuhtide ja palgaliste on kõik eestlased refid ja sotsid!
h
hel..m..ed pissivad ju kogu aeg vastu tuult/ 28. märts 2019, 17:20
nüüd on neil bume rangi effekt käes, kõik tuleb igale inimesele ringiga tagasi
r
reservist/ 28. märts 2019, 16:28
Sopatootmine käib täiega, üks s i t t hullem kui teine. Johanna-Kadri Kuusk on kõige masendavam libauudiste tootja üldse, keda seniajani nähtud vist.
L
.../ 28. märts 2019, 21:17
Loobime ikka s.i.t.t.a ventilaatorisse,ehk pritsib rohkem.
m
28. märts 2019, 16:24
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
m
28. märts 2019, 16:35
mina valisin ekrekaid,aga nyyd valiks kindlasti reffid sada korda ennem
u
ULLUMAJAS VAEVALT SUL VALIDA LASTAKSE / 28. märts 2019, 16:39
JA VANADEKODUS HÄÄLETAVAD SINU POOLT VALITAVAD ISE SINU EEST NAGU NII NII ET ÄRA PÖE
m
miks see kommentaar avaladati? / 28. märts 2019, 16:55
MAHA REFORMIERAKOND/ täna, 15:24 MAHA HÄÄLTEVÕLTSIJAD miks minu samasisulist kommentaari ei avaldata?
m
maha soome e-häälte võltsijad!/ 28. märts 2019, 17:16
k
Kolmas eesti./ 28. märts 2019, 16:20
Lgp õhtuleht, palun ärge avaldage valet infot, Martin Helme pole kedagi karistada soovinud. Palun otsige tõepärast innfi, delfi ja kooritsa lugusid endast lugupidav meedia ilma kontrollimata ei.avaldaks.
n
nii I0II ei saa olla/ 28. märts 2019, 16:13
Õigusriigis valitseb võimude lahusus. Ajakirjanduse kallutatuse osas tuleb pöörduda pressinõukokku, mitte nõukogu liikmena. Mõni mees ikka ei õpi - rahvasaadiku kompensatsiooni eest ostab stringe ning nõukogu liikmena sekkub toimetuse töösse ...
k
28. märts 2019, 16:52
Kuule kuldaju N ERR on maksumaksja rahastatud uudistekanal ja peab olema 110 protsenti ERAPOOLIK sitalaotajatel selles uudistekanalis tööd ei pea olema. Selle eest peavad vastutama ERR juhtkond täies ulatuses .
p
28. märts 2019, 16:54
Peaqminister on kohustatud ERR juhtkonna vallandamist nõudma.
i
irw/ 28. märts 2019, 17:42
katkematu tõestus sellest, et vene rahvaliidu jüngrid ongi ise täielikud roojaajud

N
???/ 28. märts 2019, 16:07
Nagu kommentaaridest näha siis mõnele meeldib kallutatud meedia? Selge, saate selle kunagi tagasi ja olge siis rõõmsad😃
p
puuk/ 28. märts 2019, 16:06
Kogu meie meediamaastik on vasakpoolne,mis teha.Kui ajakirjanik oleks EKRE toetaja,oleks ta kohe töölt prii..."demokraatia",ei ole mõtet lolli mängida...
t
tv kaja/ 28. märts 2019, 16:03
saad sa aru kadri, see meeste punt on vaja nüüd laiali ajada, paps ütles ka et tehke meestele kambakat
l
Lihtne./ 28. märts 2019, 15:58
Kui ERR ei suuda tasakaalustatud infot edastada siis plats puhtaks ja kogu lugu.
s
see vend/ 28. märts 2019, 15:51
h
28. märts 2019, 15:59
hoia enda omadused endale.
a
ab.....us/ 28. märts 2019, 16:29
Ta oleks nagu laksu all kogu aeg, hall ja emotsioonitu nägu ees.
m
Muhukas/ 28. märts 2019, 15:51
Kaabud saadetakse vist varna rippuma. Uudis: Fotod ja video: salakõnelused? Kaja Kallas arutas kohvikus Kadri Simsoniga «asju»
m
meil siin naiste värgid käimas, ega muidu ei saa kui peab jälle meestele ära tegema/ 28. märts 2019, 15:59
p
piip/ 28. märts 2019, 15:40
läbirääkimistel viisakuse teesklemine ja lubadustest loobumise alla neelamine tekitab pingeid. seepärast siis muul ajal räusatakse ja veheldakse.. lastakse auru välja.

o
oli/ 28. märts 2019, 15:37
---soovib kallutatud ajakirjanikud maha võtta.Oli nii.
s
28. märts 2019, 15:39
Seda lausa tuleks teha koos vallandamisega ERRist.
t
Tähelepanek / 28. märts 2019, 15:36
Martin Helme soovib kallutatud ajakirjanikud maha võtta.Selline oli õige sõnastus.ÕL.nagu alati pritsib kõige räigemate sõnastustega ja rahvas usub kõike.Kuid see ju Kaja käsk.
k
Kaja Käsk/ 28. märts 2019, 15:46
i
irw/ 28. märts 2019, 15:58
rahvaliidu koIhoosnike järgi ongi 3+1 juba 6
a
28. märts 2019, 15:33
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
v
Vaba mees/ 28. märts 2019, 15:43
Loomulikult peavad mõisnike meediasulased tootma juurde samasugust mõisnikele alluvaid sulaseid, sellepärast sellised eksitavad kommentaarid. Meedia on vaba, aga mõisnikud soovivad orjastada meedia ja panna oma pilli järgi tantsima nagu Stalini aegadel
k
Kallutatud/ 28. märts 2019, 16:35
meedia kajastuse tõttu, ainult suureneb sotside ja oravatega ühiskonna vastaseis
m
28. märts 2019, 15:32
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
v
Vaba mees/ 28. märts 2019, 15:45
eesti rahvas saab aru, et mõisnike omanduses olevad sulased peavad sellised kommentaare kirjutama, et mõisnik saaks maid laiendada Eestlaste arvelt ja sulaseid juurde. Ja palun! Mõisnike veebisulased ärge karjuge Caps Lock-iga siin meeleheitest. Eesti rahvas ei taha mõisnike sulased olla
m
mis möisnikest sa siin mulised/ 28. märts 2019, 15:49
oled krossi jookupoiss vöi selle tema rahvarahaeest varastatud möisas
l
Leninlik tee/ 28. märts 2019, 15:31
EKRE see-eest alati ainult kiidab konkureerivaid erakondi, püüdes ikka ja jälle leida midagi head nende tegevuses ja seda endale eeskujuks võttes! Rõõmsad malbed pühapäevahommikused morsi-jalutuskäigud, nii nagu hungveipingidelgi kombeks oli.

l
Lihtsamalt öeldes/ 28. märts 2019, 15:21
ERR ei pea olema kellegi suuvooder, on seda nõuet siis nii raske täita? Ansipi tänast reporteritunni intervjuud oli õõvastav kuulda, tema polegi vanuritest kerjuseid teinud, vaid Ratas.
v
vaene penskar/ 28. märts 2019, 16:33
Ratas pani viimase paugu, kui enne veel sain midagigi lubada, siis nüüd ainult kodune vabakäigu vang, katsu 320 eurise pensioniga vireleda, isegi see läheb raskeks.
t
to vaene penskar/ 28. märts 2019, 17:37
500 eurose pensioni pealt ei pidanud sa ju sentigi tulumaksu maksma, Ratas SUURENDAS tulumaksuvaba summat. Kuidas ta sulle paugu pani?
v
Viljandlane/ 28. märts 2019, 15:19
Õiget juttu räägib ju.ERR on riiklik ja seetõttu ei peaks pooli valima,vaid uudised neutraalselt edastama.Ajakirjanike poliitilised eelistused ei pruugi ühe või teise asjaga kattuda ja neil pole mingit õigust kasvõi vihjamisi meelsust näidata!Oleks erakanal,nagu tallinna tv kunagi kesikutel-siis ma saaks aru,et Lengi ja Reinde-sugused rumalusi räägivad!
m
m/ 28. märts 2019, 15:22
tallinna tv on maksumaksja rahade eest tehtud
t
28. märts 2019, 15:43
Tallinna maksumaksjate (mitte ainult keskerakondlastest valijate, kellest suur osa on venekeelsed (ja vast ka mõned eestikeelsed) penskarid ning ümbrikupalgasaajad, kes makse ei maksagi) raha eest ülal peetav ühe partei propagandameedia (telekanal, mis levitab oma pahna üle Eesti, Pealinn/Stolitsa jm räiged ennast kiitvad ja Eestit ja eestlesi laitvad lehed.
1
15:22/ See erakanal/ 28. märts 2019, 15:44
on mitmeski saates professionaalsem, kui ERR. Valimisdebatid olid asjalikud ja vaoshoitud. ERR otsib ikka ja jälle oma meelsusele vastavad politoloogid ja arvamusliidrid platsi, kes ühepoolselt ründama hakkavad. Ivan Makarov sai austava tiitli ja tõsiselt asjaeest, on inimene, kes end väljendada oskab ja ausalt asjast räägib.Tänud talle igaljuhul!
t
TTV ei ole erakanal/ 28. märts 2019, 16:15
TTV EI OLE mitte mingite kriteeriumite järgi erakanal, vaid tallinlastest maksumaksjate raha eest toimetav ühe partei propagandakanal, partei, kes on ainuvõimul Tallinnas. See, et ta praegused ja varsti ka endised paleepöördekaaslased seda nüüd teisiti püüavad nimetada, ei tee seda kanalit veel erakanaliks. Jälestusväärne on seegi, et tegemist on KOHALIKU OMAVALITSUSE poolt loodud propagandakanaliga, kohalik omavalitsus peaks tegelema torude, jm kohaliu omavalitsuse probleemidega. Ja muuseas, Pealinn/Stolitsa ei ole samuti Eesti suurim päevaleht, kuigi nad seda oma propagandalehel väidavad.
m
Martinil õigus nagu alati/ 28. märts 2019, 15:11
milleks lubatakse EKRE kallal nii palju närida ja alandada,ju siis kardavad .
t
To Martinil õigus/ 28. märts 2019, 15:23
Kasvatamatut last ka keelatakse ja noomitakse, ega see ei tähenda, et lapsel õigus on või, et last alandada tahetakse.
i
irw/ 28. märts 2019, 15:24
kuidas on võimalik mingeid vene koIhoosnikke veel alandada? 19+ kohta rahva seljas elamist on ju hoopis kõige suurem kingitus, mida kommunistid üksteisele viimase 10 aasta jooksul teinud on
n
No/ 28. märts 2019, 16:22
Aga miks Rehormi kallal lubatakse. Miks.
s
soos oli tunda/ 28. märts 2019, 15:11
imelikku lummust midagi roiutas nagu

k
küss ekre-trollidele/ 28. märts 2019, 14:53
teie peremehed saavad oma õõnestustegevuse eest vähemalt raha, aga mida teile on lubatud - lihtsalt väiksemat õlleaktsiisi?
v
Vaba mees/ 28. märts 2019, 15:10
Kui panna kaks artiklik kõrvuti näiteks Venemaa teema ja Eesti poliitiline teema, siis mõlemas käsikäes kirjutavad kommentaare kremli veebikäsilased ja mõisnike veebisulased ja nende kirjastiil ning arusaamad ühtivad täielikult. Mõlemate propaganda eesmärk tekitada rohkem juurde puuduva iseseisva mõtlemisega inimeste massi
l
28. märts 2019, 16:16
Loomulikult kirjutavad mõlema oss kommentaare ühed ja samad trollid, sest leivaisagi ühine.
p
Pole kriitikuid, pole probleeme!/ 28. märts 2019, 14:51
Putin ka alustas oma võimu kindlustamist meedia allutamisega.
h
helmehüdra/ 28. märts 2019, 15:02
kui ekre tahaks võimu, alustaks ta laamendamisega siis, kui lepe taskus. praegusel tegevusel on muu eesmärk.
k
Kritiseerijaks antud juhul EKRE/ 28. märts 2019, 15:14
Kas Putin juba ammu ka Eestis võimul, et meedia võimu poole kaldu kipub olema?Ehk just sellele vastupidist on EKRE poolt soovitud?

n
28. märts 2019, 14:49
Nüüd kaks kuuma teemat: EKRE ja EVELINI tegemised ja toimetamised. Andke aga minna!
k
Kena kaeda/ 28. märts 2019, 14:48
Kummaline, et mina näen seda mida Helme aga üldiselt aetakse kägu, pole teinud, pole näinud. Huvitav kaua see tõesti kestab ja kas arvatakse, et rahulolemattus taandub ja irvitamine ongi normaalsus. Kaja on öelnud, et teeb kõik aga see kõik on ikka väga kreenis mõtlemise vili.
h
28. märts 2019, 14:45
Hakka juba midagi ka tegema! Muudkui lõhverdad teiste kallal, küll kaabuga, küll ilma! Tüütav nagu põdrakärbes!
t
tv kaja/ 28. märts 2019, 14:44
saatsime siin taadiga käsud välja aga ikka ei saa nad saadete tegemisega õieti hakkama. peab vist ise marju juurde kooli minema, ega muu ei aita kui ikka kõike peab ise tegema

1
.liip/ 28. märts 2019, 14:36
1. martin helme on sõnavabaduse absolutist. 2. ekre on põhiseaduse vastane organisatsioon, st tuleb laiali saata. 3. ekre ei taha koalitsiooni saada, vaid arvestabli väljajäämise ja rahutuste korraldamisega.
u
Uku/ 28. märts 2019, 14:36
Õnneks näitab ekre oma tõelist pale liiga vara ja lootust, et eesti pole poola vol.2.
o
28. märts 2019, 14:34
Oh sa hullu küll,kõik kiusavad mind.
e
28. märts 2019, 14:34
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
e
Eesti mees/ 28. märts 2019, 14:43
Ega mõisniku veebisulase ei oska isegi õigesti eesti keeles kirjutada, kohe näha mõisnik ei hoolitse sulase hariduse ja ka mitte harituse eest
t
tähelepanek/ 28. märts 2019, 15:03
Meil on väga huvitavad eestluse hoidjad. Arvestades, et ka keel kuulub rahvusliku identiteedi juurde, on imekspandav, kui vigaselt kirjutavad konservatiivse rahvapartei jüngrid. Eile vaatasin huvi pärast paari sotsiaalmeedia kommentaarivoogu. Kes kirjutab x-de ja y-tega eesti keeles, kes pole kuulnud kirjavahemärkidest, kelle jutus on -gi ja -ki lõpud täiesti mööda. Lisaks labane kõnepruuk. Kas tõesti mõtlevad sellised inimesed reaalselt eestlust elus hoida? Keele tapmisega tulevad nad edukalt toime. Valus ja kurb.
a
A/ 28. märts 2019, 14:33
Ei tule seda Brexitit, ei tule seda Ekre võimuliitu! See on kui rumalaid lastakse kusagil hooga lärmata, siis lõhestataksegi ühiskonda, aga õnneks targemad jäävad peale!
o
28. märts 2019, 14:28
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
e
Eesti mees/ 28. märts 2019, 14:44
Õudne, milline kirjastiil on mõisniku poolt veebi lastud sulastel. Täiesti harimatud ja isegi mitte algharidust pole nad saanud
k
28. märts 2019, 14:27
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
ä
28. märts 2019, 15:10
Äkki sa ise oledki Kapo?

k
Käsud ja keelud/ 28. märts 2019, 14:19
Kas siht on Põhja-Korea suguseks muutuda?
o
Ootused ja lootused/ 28. märts 2019, 14:29
Kuuldavasti on Põhja-Koreas ajakirjandus veelgi rohkem võimuloleva kliki teenistuses.Loodetavasti on toimumas just vastupidine protsess ja ajakirjandus saab olema vaba ja neutraalne.
k
Kas ma eksin?/ 28. märts 2019, 14:18
Kas "EKRE-kriitilisi ajakirjanikke" või "kallutatud ja ebaobjektiivseid"?Ajakirjanikud peaksid olema neutraalsed ja info edastajad, mitte info moonutajad ja hinnangute andjad.
k
kodanik/ 28. märts 2019, 14:14
Martin Helme käitub õiges suunas, neid sissesöönuid äraostetavaid refidele pugejaid on ERR-s ja mujalgi meedias küllaga keda vaja kiires olukorras karistada ja kõrvaldada ametist.
j
Jopppannoi/ 28. märts 2019, 14:09
Nad tuleks riigikogust valetamise eest välja visata. Kas riigikoguliikme ametivanne ei maksa midagi???
k
Kes reformierakondlastesthäältevöltsijad/ 28. märts 2019, 14:30

k
28. märts 2019, 14:05
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
m
...saadetakse siberisse,nagu 40--50aastatel./ 28. märts 2019, 14:15
e
28. märts 2019, 14:05
ERRi ajakirjanikud on kinni makstud. ERR maksumaksja rahadega finantseeritud meediana OEAB OLRMA ERAPOOLIK. ERRi ajakirjanik ei tohi väljendada oma seisukohta. See on müstika kui Eesti Päevaleht Kirjatab oma väljaandes mingeid arvamusi ja tituleerib neid Päevalehe seisukohana. Tõesti on see BANAANI VABARIIK. Riigi meedia juhtkond tuleb täies koosseisus VALLANDADA
a
AK vaataja/ 28. märts 2019, 14:07
ERR ajakirjanik ei tohi valetada,
p
28. märts 2019, 13:57
Püha Jumal. Ma palvetan, et Looja halstaks nende vaimust vaeste peale ja annaks neile mõistust, mõistmist ja arukust. Lihtsalt masendus tuleb peale. Iga päev mõtlen, et enam hullemaks minna ei saa ja siis shahhh, jälle saan rumaluse aviiniga vastu päid ja jalgu
p
28. märts 2019, 13:58
Palveta enda mõistuse eest kõige pealt
s
28. märts 2019, 14:15
Sina oma tühja pea pärast kartma ei pea
d
DER./ 28. märts 2019, 13:55
Kuidagi väänatud pealkiri.Kutsutakse korrale kriitilisi ajakirjanikke,ehk siis mitte vale infot pasundama.Kaja ka juba kisas,et tema polevat seda ega teist ütelnud.No vot siis!
e
ERR on kartellimeediaga ühes pundis./ 28. märts 2019, 13:51
v
Vaba mees/ 28. märts 2019, 13:59
Eks mõisniku veebisulastel on murepäevad, aga propagandaga peab ju mõisniku heaks jätkama

n
28. märts 2019, 13:45
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
a
A/ 28. märts 2019, 14:07
Sa loed siis ridade vahelt või ?
e
Erna/ 28. märts 2019, 13:43
Vana, endine punane kommunist Veidemann kõneleb tasakaalust, ERR on ju ideoloogia tööriist.
s
28. märts 2019, 13:42
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
n
no/ 28. märts 2019, 14:01
nii ebastabiilset inimest, kes kogu aeg tunneb end kellegi poolt ohustatuna, ei tohiks küll riigi juhtimisse kaasata. Riigimehe närvid peavad korras olema ja pingetaluvus kõrgem kui tavainimesel.
n
No on alles lumehelmeke/ 28. märts 2019, 14:19
s
28. märts 2019, 13:41
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
v
Vaba mees/ 28. märts 2019, 14:01
Muidugi peavad mõisniku veebisulased usinasti oma peremehe heaks tööd tegema ja siunama Vaba Eesti Rahva tahet
e
Eedi/ 28. märts 2019, 13:40
See on ikka liiale läinud küll.Oma tegude eest peab vastutama.
p
piiks/ 28. märts 2019, 13:39
poliitika ei ole ausate inimeste pärusmaa
t
Tõesti/ 28. märts 2019, 13:42
Valetavate H.elmede koht ei ole poliitikas.
e
Eino Taruk/ 28. märts 2019, 13:35
Suurem osa Helme vastaseid kommentaateid omavad millimallika tasemel kesknärvisüsteemi ja ei tee vahet era ja riigimeedial. Võib olla sina EKRE vastasena maksaksid EKRE't sõimavale ajakirjanikule, mina ei taha maksta. Erameedia puhul on mul valida, riigimeedia puhul mitte: see raha võetakse minu maksudest.
v
Vaba mees/ 28. märts 2019, 14:02
Suurem osa mõisnike veebisulaseid peavadki selliseid vihmaussi intelligentsi tasemel kitsa maailmavaatega kommentaare kirjutama
r
Reet/ 28. märts 2019, 14:15
to Vaba mees: Kelle sulane sina oled? Vaba sa küll ei ole. Ja aju on siledaks pestud.

a
A/ 28. märts 2019, 13:33
Ära juba tüütab ! ÕL ! Avaldage nimekiri sõnadest keelatud sõnadest ja mis sõna järgnevatest on keelatud ?: Tarand . Ingel . Politruk .
e
Et keegi ei saaks kaabudest tõde kirjutada./ 28. märts 2019, 13:41
Kõik kaabudega seotud sõnad: H.elme, mark.si.st, propa.gandist, tro.llid, strin.gid, kom.munism, saa.st, jne.
k
Kai/ 28. märts 2019, 13:32
Ok ajakirjanikud valetavad ja väänavada sõnu, aga millega Helmed välja vabandavad videos olevad omapoolsed ütlused? See on ka ajakirjanike poolne võltsing?
n
no / 28. märts 2019, 14:08
pole meil ühtegi poliitikut, ammugi mitte erakonna eesotsas, kes niimoodi pidevalt praaliks. Mõni räägib ümmargust juttu, mõni valet juttu, see on juba maitseküsimus aga niimoodi laadalise kombel ei esine rahva ees küll keegi
s
sõna sekka/ 28. märts 2019, 13:32
Keelan , käsen , poon ja lasen ! Väga tuttav omadus ühe eelmise sajandi tegelasega ! Siis oli Stalin , nüüd EKRE e. prk. Helmed.
t
to kuulge/ 28. märts 2019, 13:48
ega sm Josifil polnud ka algusest peale kohe suurt mõjuvõimu.
n
Nuhvik/ 28. märts 2019, 13:28
Küsimus-kas poliitikule on lubatud korduvalt kasutada tavakodanikke solvavaid ütlusi ja mitte arvestama korralekutsumisi,ikka samas vaimus edasi.?Ajakirjanik on samuti kodanik,kellel oma arvamus ja enamasti on autori nimi all.
k
kodanik/ 28. märts 2019, 13:33
Eraõigusliku väljaande ajakirjanikul võib olla OMA arvamus poliitilistes eelistustes, aga mitte avalik-õiguslikus (riiklikus) meedias OMI eelistusi peale suruda ja teha mingite erakondade vastu kihutustööd.
o
olgem ausad/ 28. märts 2019, 13:27
Selles küll õigus,sest ajakirjanikud ei tohi öeldut muuta,veel vähem kallutada vaenulikuks ja ähvardavaks.Selles osas on õigus seda nõudagi kriitliste ajakirjanike vastutust õigsusele.Mis senini on ajakirjandus teinud,loeme peaaegu iga päev ja pealkirjad aina hullemaks lähevad.Tegelikkuses aga asjad hoopis teistsuguse välja öelduga.Tõsiselt,soovin ka lugeda ikka ,mis paika peab ja ei ole ;;ära ostetud;;lood.Ajakirjanikud on külvanud palju valet ja sellest ka tulihingeline võistlus siin meedia kaudu.Ajakirjanikud peavad olema õiglased ja kallutamatud,siis ka rahvas ei ärrituks.Olgem ausad.
a
arvamus/ 28. märts 2019, 14:34
Ajakirjanike käitumine ja suunanäitamine meedias on otseselt seotud erakondade populaarsuse küsitluste tulemustega. Nii lihtne see ongi.
k
Kas päriselt/ 28. märts 2019, 13:24

e
Ehk aitab juba/ 28. märts 2019, 13:23
Tõesti see EKR laimamine on kohutavalt liiale läinud,labane,isegi radari saade algas sõnadega Ekre pihta soppa visates jne.
r
Roojaseid ei saa kuidagi sopaga määrida../ 28. märts 2019, 13:31
Inimese puhtus on ikka isikliku hügieeni küsimus.
õ
õige/ 28. märts 2019, 15:31
vene Iiberaste peabki roojaga loopima, sest traditsioonidest peab ju kinni pidama
j
jaan/ 28. märts 2019, 13:22
Ja hakkavadki pead lendama !
p
pole veel võimulgi,/ 28. märts 2019, 14:28
s
Spa/ 28. märts 2019, 13:22
Poisikesed ju võivad oma liivakastis kõike nõuda...
t
to no/ 28. märts 2019, 15:28
Ilmselt lapsest saati saanud mis tahtnud, nüüd tahaks kangesti võimu ja muudkui jonnibki.
l
Lätlane / 28. märts 2019, 13:20
Mis nad vinguvad? Köik syydlased kinni panna. Siis on isal,pojal ja pyhalvaimul hea olla.
n
nende koht/ 28. märts 2019, 14:29
ongi vanglas, kui riigivõim poleks lumehelbekesed, alus ammu olemas.
s
Süüta süüdlased!/ 28. märts 2019, 13:19
Helme jutt vastab tõele. Ajalehte avades, saateid vaadates, siis muud polegi kui EKRE ja nüüd ka koalitsiooni mustamine. A ga kõige huvitavam on see,et uuringuid,mida me silmaga ei näe, seal pooldatakse oravaid. Kui aga vaadata TV3 küsitlusi,siis on ülekaalus EKRE ja koalitsiooni leppe pooldajaid. Ajakirjanikke võibki pidada süüta süüdlasteks, nagu türgi seriaal!

e
Eino Taruk/ 28. märts 2019, 13:16
Ehk siis, kulla riigimeedia ajakirjanik, kui tahad avaldada meelt, tee seda oma vabast ajast ruuporiga telemaja ees.
a
A/ 28. märts 2019, 13:37
Jälle moderniseeriti . Proovin siis nii : T.a.r.n.d on i.n.g.e.l ERR p.o.l.i.t.r.u.k.k.i.d.e kõrval
m
28. märts 2019, 13:16
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
i
inimene/ 28. märts 2019, 13:24
Maamees. Kuule mats. Ma arvasin, et need olid vanad ajad kui elasid maal matsid. Nüüd ju sedasi ei ole. Üllatuseks mõned matsid on jäänud ja kolinud linna. Ma eksisin.
t
To;maamees/ 28. märts 2019, 13:29
Egas sinagi pidevat valet välja kannata.
e
Eino Taruk/ 28. märts 2019, 13:30
ERR on riigiettevõte mida peetakse üleval maksumasja rahadega, seega maksavad neile kallutatud ajakirjanikele sotsidest valijad kui ka EKRE valijad. Seepärast peab ERR säilitama neutraalsuse. On sellest nii raske aru saada? Erameedia tehku nagu heaks arvab (ja teebki), ERR ei ole eraettevõte.
e
Eesti lähebki Ungari teed ja teed sillutab Kremli sõpruskond Rahvaliit+Isamaa+Keskerakond/ 28. märts 2019, 13:40
Kui ERR pärast nn isamaalise erakonna, kes ennast Isamaaks nimetab ja härrassotside abil palepöörde korraldasid ja Kremli semu Keskerakonna riigis võimule tõid, algas ERR-s enese kohitsemine võimu ees, isegi ERR nõukogu juht Veidemann hakkas näppu viibutama, et eitohi valitsusparteide kohta kehvasti öelda. Ja kas sa näed - hakkaski ERRis ja Vikerraadios valitsuskoalitsiooni valdav ülistamine ja reformipartei mahategemine (Samost, Lobjakas, Tralla, Sildam, AK jne jne). Ei mäleta, et Reformi võimuloleku ajal oleks kedagi suukorvistada püütaud, ERR ja Vikerraadio andsid, kuidas jaksasid.
t
to 13:29/ 28. märts 2019, 14:18
kas ikka on nii, et kõik, mis neist räägitakse, on vale? Ole nüüd
e
Eino Taruk/ 28. märts 2019, 13:15
Ajakirjanike karistamise mõte kõlab muidugi hirmutavalt, aga samas peaks ajakirjanik aru saama kus on õige aeg ja koht oma meelsuse avaldamiseks. Seda võib teha tänaval, internetis või propagandalehel, aga mitte riigimeedias kus peab teemale lähenema objektiivselt. Temale usaldatud meediaplatvormi ei tohi kuritarvitada keegi, ka mitte ajakirjanik.
t
28. märts 2019, 13:45
Tõde on nii valus, et ekre tro.llidel selline kiun lahti.
e
Eino Tarukile/ 28. märts 2019, 14:23
sama, mida ajakirjanikult nõuad, peaks suutma teha ka valitsusse pürgiv poliitik
k
kas te, ekre trollid/ 28. märts 2019, 14:32
maksate siis makse ka riigile, mille trollimise eest saate?
k
28. märts 2019, 13:14
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
e
Eino Taruk/ 28. märts 2019, 13:36
Saab see, et riigimeedia muutub objektiivseks ja kallutamata meediallikaks.
e
Eestis varsti nagu Ungaris/ 28. märts 2019, 13:41
Noh, meiesugustele ju öeldakse, et kui ei meeldi, nõme eestlane, hakka astuma.
e
28. märts 2019, 13:47
Ei erine see kamp eelmisest mittemidagitegijatest kuidagi. Lootus on, et lihtrahvast hakatakse samuti midagi pidama.
õ
õiglane/ 28. märts 2019, 13:14
l
lol/ 28. märts 2019, 15:28
vene tebiiIik koos oma tebiiIikutest kommijatega
m
Maamees/ 28. märts 2019, 13:13
Oota sa oota , küll Eesti rahvas haarab kord vikatid ja koodid ning näitab nendele kaabudest mõisnikele ja nende sulastele koha kätte. Või nemad tulevad siin ajakirjandust ja kritiseerimist piirama. See on juba nagu Venemaal, kus võimude kritiseerimise eest 15 päeva vangi või 300 000 rubla rahatrahv eraisikule. Sellised diktaatorid tuleb Eesti Vabariigist ja selle rahvast kaugele hoida.
t
Tuleks teha/ 28. märts 2019, 14:34
üks tõrvikurongkäik ja laulda vana laulu: mõisad ...
l
Ljljl/ 28. märts 2019, 13:12
Uus valitsus pole veel ametlikult pukis, aga juba piiratakse vaba ajakirjandust. Millised inimõigused siis ette võetakse, kui valutsus ametlikult paigas
E
?/ 28. märts 2019, 13:30
Ei piirata,kuid kutsutakse ausalt kirjutama,mitte moonutama ütlusi.
t
to ?/ 28. märts 2019, 13:34
Ja aus on see, mis meeldib, mitte see, mis tegelikult on?
k
kodanik/ 28. märts 2019, 13:38
to 13:12 Asi selles ongi, et vaba ajakirjandust meil pole enam. On vaid teatud parteide ruuporid. Iga päev on seda näha juba pealkirjadest. Eraväljaanne võib pasundada mis sülg suhu toob, aga riiklik meedia mitte.

f
F/ 28. märts 2019, 13:10
Täitsa crazy. Kui veel mees kultuuriministriks saaks, siis ...
f
F-le/ 28. märts 2019, 13:51
mis sinul kultuuriga pistmist,näha kohe,et ei tea selle sõna tähendustki.
t
to 13:51/ 28. märts 2019, 14:29
mille põhjal siis seda väidad, kui tohiks küsida? Kuidas sa oskad võõra inimese kohta öelda, et temal pole kultuuriga pistmist ja ei tea sellesõna tähendustki? samasugune lahmija kui su iidolidki.
n
Neh/ 28. märts 2019, 13:10
Laimamine ja valetamine ei ole kriitika. Need tegelased ei pea mitte ainult telekast kaduma vaid oma valede eest kohtus vastust andma.
k
küsimus modeerijale/ 28. märts 2019, 13:21
miks neh-i kommentaar ei läinud modeerimisele? Kallutatud on ka modeerimine!
k
küsimus modeerijale/ 28. märts 2019, 13:21
miks neh-i kommentaar ei läinud modeerimisele? Kallutatud on ka modeerimine!
s
28. märts 2019, 13:46
Sest mode on EKRE käsilane
a
arvaja/ 28. märts 2019, 13:08
On olemas ekreiitide arvamus ja vale arvamus - niipaljukest sallivusest.
t
to arvaja/ 28. märts 2019, 13:16
Kellegi sallimine ei sobi ju üldse, see ammu teada. Kui üritad kasvõi naabriga hästi läbi saada, siis oled kohe pagulaste pooldaja.
m
28. märts 2019, 13:43
Minu jaoks on Eestis endale kodu leidnud ja eesti keele ära õppiv muu kui valge nahavärviga inimene palju rohkem eestlane, kui siin aastakümneid elav ja Eestis ning eestlasi endiselt halvustav venekeelne sovett.
k
kuule Vahet.../ 28. märts 2019, 14:37
Kas Zimarjevid on siis eestlased, kui ei saa kuidagi?
k
Kui palju TTV ja teised sõltumatud on antsipit, ilvest ja teisi eestlasi sõimanud. Ka merkelit!/ 28. märts 2019, 13:07
t
TTV on Kremli sõprade propagandakanal/ 28. märts 2019, 13:46
Kusjuures TTV on eriti räige näide sellest, kuiad omavalitsuses ainuvõimu omav erakond on tallinlaste rahaga endale rajannud isikliku propagandakanali, kus mh toodeti ullikestele nagu õpikureeglite järgi Kremli taskupartei EKRE, kes siis i:iootlike loosungitega hommikust õhtuni lihtsameelseid hullutades ennast võimule sõi.
k
kodanik/ 28. märts 2019, 13:07
Mitte kriitiliste, vaid laimavate ja ässitavate ajakirjanike. Aga eks need ajakirjanikud teevad seda, mida ütleb peatoimetaja. Aga jah, meie maksumaksja rahast elaval riiklikul meedial paistab olevat vaba voli osasid maksumaksjaid solvata ja sildistada.
m
Mõni/ 28. märts 2019, 13:05
kohe armastab oravaid. Nad ju nii vilkad rahvast kurnama. Laske käia, tundubki, et orjal lastakse liialt puhata.
k
28. märts 2019, 16:59
KAPO Fikseeri , pane kirja, joonista ülesse. MIna kodanikuna olen valmis tänavale tulema et näidata oma neelsust,praeguse riigiaparadi, riigimeedia, õigusorganite ja KLIKI kes nimetab ennast koorekihiks, arvamusliidriks ning Jumaliku tarkuse ning tõe etalooniks, kõige nende kes küündimatult VALE; LAIMU, SOLVANGUTE; ning mõnitamise ja sildistamisega meie riigi põlisrahvast alavääristab ja mõnitab.
m
maire/ 28. märts 2019, 13:04
Oi,oi ,jälle tehakse liiga.Kübarad on juba peas pange kleidid ka selga.
1
13;04 MAIRE ---LÕPETA OMA VINGUMINE JA ÜLBE MÕNITAMINE, TASUB KÄTTE,/ 28. märts 2019, 13:19
Oi ,oi kui Valus Ühe naise hala ? Tundub ,et oledki üks Ansipi ajast ametnikest , Kes KUI Maire ON väga hästi saanud Reffide võimu ajal elada =? , Rikkus ja rikastumine rahva Taskust on tänaseks läbi : Kui pakud juba Ekre-le ja erakonna vaestele oma kleite ! --Kas ametnik -Mairel on kokku Virutatud kraami kõik kohad täis ?
i
imestaja/ 28. märts 2019, 13:40
to maire: kas tahad naisi solvata millegagi? Ja oled ise naine?
t
to 13:40/ 28. märts 2019, 14:34
see pole mingi naine, see ju Jaan, keda ei saa tõsiselt võtta. Huvitav, et nüüd naisterahva sõimamise lausa ette võttis, muida ajab niisama jura.
m
maire/ 28. märts 2019, 17:08
r
rein/ 28. märts 2019, 13:04
kui artikli pealkiri õige on, siis hakkan pettuma ekres. ei saa kõike käskude keeldudega reguleerida. suhtumine kuidagi sarnane reformi rõivase valitsemisega kus püüti igat probleemi lahendada mingi uue keelava regulatsiooniga. usun, et sõltumatu ajakirjanik teab ajakirjaniku eetikast midagi. noh, aga äraostetav ehk see kes peab sööma peremehe käest, tal vist pole valikuid

v
28. märts 2019, 13:02
Sisu ei vastanud kommenteerimise reeglitele.
v
Valija-le/ 28. märts 2019, 13:59
sinusuguse mõtlemisega pead nüüd küll kellelegi tarvis pole.
o
oscar/ 28. märts 2019, 13:01
Nõukaajal öeldi ka ette, mida kirjutada võib, nüüd...
t
to oscar/ 28. märts 2019, 13:02
Varsti on kõik keelatud, mis ekre ülistamist ei sisalda.
k
kodanik/ 28. märts 2019, 13:08
to oscar: Aga kes praegu on ajakirjandusele öelnud, mida kirjutada? Üsna ühte auku käib kogu see propaganda.
r
Rasvaliidu Kolhosnik/ 28. märts 2019, 13:00
e
Enn/ 28. märts 2019, 12:59
Need Postimehe ajakirjanikud kes kirjutasid et neile öeldakse ette millest nad peavad kirjutama ja keda laimama lasti lahti. Jäid peremehele ja Reformierakonnale ustavad ajakirjanikud.
n
No Nii/ 28. märts 2019, 12:59
Hakkab pihta. Kunagi imestasin, miks vene proletariaat ja lumpen 30ndate Saksamaal endale sellise juhi valis nagu ta valis, aga ajalugu kordub alati. Ju on siis riiklik olukord selline.
K
??/ 28. märts 2019, 12:56
Kuidas selline asi võimalik on ????
t
to ??/ 28. märts 2019, 13:03
Karta on, et läheb aina hullemaks, ähvardamine ja ärakeelamine iga päev pildis.
k
kodanik/ 28. märts 2019, 13:11
to ??: Kas sulle on teadmata, et riiklikult rahastatav meedia peab olema erapooletu, mitte valima poolt ja sildistama ning tampima (pea-) toimetajale mittemeeldivat erakonda?
k
kodanikule/ 28. märts 2019, 14:37
teie jaoks tähendab erapooletus ju seda kui, kõik heaks kiidetakse, mis teete.
u
uku/ 28. märts 2019, 16:11
Kanadasse vist loomavagunitega rongid ei sõida?

TOIMETAJA

+372 5199 3733
online@ohtuleht.ee

TELLIMINE JA KOJUKANNE

+372 666 2233
tellimine@ohtulehtkirjastus.ee

REKLAAM JA KUULUTUSED

+372 614 4100
reklaam@ohtulehtkirjastus.ee