Eesti uudised

VIDEO | „Pealtnägija“: töötajate sõnul makstakse Oleg Grossi ettevõttes ümbrikupalka

Televeeb, 27. märts 2019, 21:44

109 KOMMENTAARI

m
möh/ 29. märts 2019, 07:44
miks riigikogulased saavad maksuvaba tulu? Niinimetatud kuluhüvitised, mis aina tõusevad koos palga tõusuga. Avalikustada tuleb kõik riigiametite , riigiametnike, maksuvabad tulud, mida RIIK õigustatuks peab. Kõik töötajad meie riigis on võrdsed - maksavad tulumaksu. Aga on veel võrdsemad, kelle taskusse jookseb maksuvaba tulu . See on kunagi otsustatud ja muuta pole võimalik.
I
..../ 29. märts 2019, 04:18
Imestan, et kohalike seas nii avalik saladus ja kõigile teada ümbrikupalga maksmine alles nüüd skandaaliks paisutati. Grossi orjaks ütlesid end olevat tema töötajad, kibestunult vaikisid kui mees järjekordseid autasusid vastu võttis töökohtade loomise eest. Kui ma teises Eesti otsas õpetliku näite tõin Grossi arukast äripidamisest, sain väga tigeda halvustamise osaliseks, et kas ma ka tean,kuidas ta oma alamaid kohtleb. T
e
Eilike/ 28. märts 2019, 15:52
Kas Grossi kiitva kommentaari eest preemiat ka saab? Kas ainult sulas või saab ka arvele?
e
Endine töötaja/ 28. märts 2019, 15:42
Töötasin Lepna tootmises 2014-2017.a. Igati rahul, minul laekus alati õigeaegselt töötasu pangaarvele, maksud õieti makstud.Siiani kiidan kõigile Grossi hoolivust oma töötajate suhtes.Kõigil soovijatel oli võimalus minna sõidule helikopteriga, mida me ka tegime.
p
pensionär/ 28. märts 2019, 15:13
Üks nägu varjav kapuutsiga jorss "puhus vilet" ja ongi kohe Kärmasel piisav põhjus keegi tööandja täis lasta. Kas tõesti Gross laseb kõigel sündida ja ei ürita kuulujutu tasemel laimu vaidlustada. Peavoolumeedia suudab ju ükskõik millise kuulujutu endale meelepärasesse sängi suunata. Täitevamet ei püüagi enam sekkuda. Neljas võim määrab ise, kes süüdi või süüta.
l
Lugeja/ 28. märts 2019, 14:33
Artikli alguses oli kirjas, et töölepingutes on punkt selle kohta, et osa palka kantakse kontolt, osa sularahas; ei näe asja pointi...
t
To: villu/ täna, 10:41/ 28. märts 2019, 14:07
Õudne on nii rumalaid komme lugeda. Võidab omanik/maksupettur. Ja mitte vähe. Töötaja samas rahaliselt kaotab.
e
Eesti edulugu/ 28. märts 2019, 13:55
Kui temaatika tõeks peaks osutuma, siis tekib küsimus, mis nonde 1800 töövõtja peakeses toimub? Kui väikesed erandid välja jätta. Kuna siingi on riburadapidi "asjatundlikke" ja muhedaid, lausa kiitvaid komme, mis lasevad arvata, et keskmik lehelugeja ei adu, et pikemas perspektiivis/strateegiliselt jääb sellises situatsioonis, rahaliselt/majanduslikult kaotajaks töötaja ise. Ja teisalt annab üheselt aimu juriidiliste/tööseadausandluse alaste teadmiste puudulikusest. Samas veel, eri ametkondade, aastate pikkune, kummastavalt leige huvi asja vastu.

m
Mul kunagi juhus,/ 28. märts 2019, 13:20
kui sain koondamisraha ja sain veel palgavõla ka, suure summa, kuna uude kohta tööle ei saanud, siis tegin pärast tuludeklaratsiooni, et saada tagasi enammakstud tulumaksu, läksin maksuametisse, seal vaadati ja öeldi, aga teie eest pole sentigi makse makstud, näitasin neile veel koondamisteadet jne. Siis öeldi, kas võtate tuludeklaratsiooni tagasi, või nõuame teilt maksmata jäänud maksud, ettevõtja neid ei huvitanud.
o
ostsime/ 28. märts 2019, 13:08
kunagi konservkurke, sildil oli kirjas, et toodetud Koreas või oli Vietnamis, seega ...
n
nii ongi kokkumäng / 28. märts 2019, 13:05
riigiga, vaene töötaja saab lüpsta.
f
fied palkavad/ 28. märts 2019, 13:05
ka tööjõudu, neile maksavad mustalt, aga maksud maksavad oma arvelt ehk siis töötajad ei saa sellest pensioni vaid teenivad seda fiele.
t
tema poodides/ 28. märts 2019, 13:01
ongi tohutu kaadri voolavus, kuna inimesed lahkuvad, siis sunnitakse ilma puhkepäevadeta töötama, kui ametlik palk miinimum, siis ei saa ju ka õiget ületunnitasu.
o
ongi ausale/ 28. märts 2019, 12:56
ja kui hakkad pärast min. pensioni saama, oled siis õnnelik?
m
mina maksaks sulle/ 28. märts 2019, 12:54
hoopis lepalehtedes palka, see pole ju keelatud.
n
nii et/ 28. märts 2019, 12:52
maksud maksad riigile alles aasta lõpus, seni imegi riik käppa. Küll ikka on seadusi vastu võetud ülikõrgete palkade saajate poliitikute poolt.

p
pooletoobisele Matile/ 28. märts 2019, 12:51
probleem polnud ju sulas maksmisel, vaid maksude mittemaksmisel sellelt summalt.
s
seda oleks/ 28. märts 2019, 12:45
ju väga lihtne teha, aga maksuametis ei viitsita, lihtsam püüda neid, kes ametiautoga poe juures kinni peavad, et lõunaks midagi hamba alla osta. Näiteks maksuamet võiks küsitleda kõiki neid töötajaid, kes töötasid aasta tagasi, kui suurt palka said ja siis võrrelda millise summa pealt makse maksti. Tavaliselt paljud töötajad ei teagi, kui maksud jäetakse maksmata.
k
kuidas mõlemad/ 28. märts 2019, 12:36
saavad, saab omanik, kuna ei maksa makse, töötaja saab vähem puhkuseraha, haigusraha, koondamisraha, pensionit tulevikus jne.
k
kellele / 28. märts 2019, 12:34
see sobib, ehk ainult võlglastele, töötaja seatakse fakti ette kas oled nõus, või otsi uus töökoht.
n
no aktsiise/ 28. märts 2019, 12:32
s
28. märts 2019, 12:12
Sellised meie riiki tegelikult ju juhivadki.
k
28. märts 2019, 11:22
Kui oli medalite jagamine ja head eesti inimesed viitasid sellele, et OG ümbrikupalka maksab, siis läksid kommid kustutamisele... Kas Grosse maksab ka õhtulehele ümbrikutega?
n
nii on lood/ 28. märts 2019, 11:12
Hea on kui midagigi maksab. Vahest, kui on vaja rallit sõita, imevad töölised üldse käppa.

p
Paluks 3 klassi ordenit/ 28. märts 2019, 11:03
a
Antti./ 28. märts 2019, 10:52
Maksa ausalt kõikvõimalikke, taevasse tõstetud aktsiise! Aga riigikassa on ikka tühi!
o
ollalaa/ 28. märts 2019, 10:51
minu ennustus läks täide, et paljud presidendilt ordeni saajad pole puhtad ,,poisid,, ja palutakse orden tagastada, peaks ikka ennem kuulama-vaatama, kas on ikka ordeni vääriline, need ordenid on ammu oma ............kaotanud
K
,,A,,/ 28. märts 2019, 10:48
Kui inimestele sobib, kuidas ja millega saab seda keelata?
k
28. märts 2019, 10:44
Krt, mitmel puhul on kassas hind odavam kui letis ja see on väga meeldiv.
v
villu/ 28. märts 2019, 10:41
aga mustalt saavad mõlemad rohkem raha.milleks sellist inimvaenuliku riiki ja toompea pakse toita ????väga õigesti teevad.
t
Tony/ 28. märts 2019, 10:24
Ja inimesel ongi selleks erinevad põhjused.Ükski tööandja ei riski enam,on erandeid,musta maksmisega.Tean nn.endameelest seaduskuulekaid kodanike,kes pole eesti riigile siiani ühtegi senti maksnud maksudena.Ja nad saavadki mustalt oma tasu ja neil ongi oma ringkond.On tahtjaid,on maksjaid.Gross pole nii loll,et endale auku kaevaks.Küll ei saa ma aru inimestest,kes kuulutavad,aga mitte avalikult.Kui saaks oma kümmetuhat sellist avaldust,siis ma usuks.Aga aastas mingi kümme anonüümset-.Oma maksude eest peab iga kodanik ise vastutama.Siis muutub midagi.
t
Tony/ 28. märts 2019, 10:16
Seaduslikult võib palka maksta nii sulas kui ülekandega.Kui ka osa nii ja osa naa.Kui nn. ümbriku ehk grip koti eest antakse allkiri,siis on see raha seaduslik.Kui seda tehakse nii öelda alt hõlma kusagil kangiall-siis on asjal maik juures.Täiesti põhjendatud on inimeste soov saada tasu sulas.Eriti veel maapiirkondades.Seda nn.musta palka on maksnud kõik eesti ettevõtjad.Jah-Kõik.Aga suur enamus on sellest loobunud,väga suur osa.Asi on hoopis selles,et inimene tuleb töövestlusele ja kui jutt jõuab tasuni,siis küsitakse väga tihti,et kas mustalt ei saa.Nüüd ongi asi kahe otsaga.

s
28. märts 2019, 10:15
See on ka suur asi, kui palk õigeaegselt välja makstakse. Olgu kasvõi kilekotiga sulas.
l
luci/ 28. märts 2019, 10:12
oleg oled südamega inimene,et kõiki aitad ,mina küll läheks sinu firmasse tööle,need ,kes hauguvad on rikkurid
u
Usu edasi :D/ 28. märts 2019, 10:09
Eriti naiivne. On makstud aastaid ja makstakse ka edaspidi!
k
Kui sa vaid teaks/ 28. märts 2019, 10:03
kui palju maksab oma raha panka viimine. Iga loll saab aru, et liigne kulutus vähendab ka tööliste palgafondi, milleks siis vinguda panga saamatajäänud tulu pärast.
s
Sergi/ 28. märts 2019, 09:55
arulagedad kirjutajad ja ahistajad,TÖÖTAJAD ON ISE SELLEGA NÕUS KUIDAS PALKA MAKSTAKSE ja AMETLIKULT KINNITAB OMA ALLKIRJAGA KUI SAAB ÜMBRIKU,mis siin hädaldada on töölepingud ka olemas,mõnel töötajal pole pangaarvetki (pangaarvet pole üle riigi väga paljudel eks ka mingi l põhjusel).Suurtel kettidel suured mured,üks näide coopi poes haisevad ka kanakoivad ja puuviljadvalge hallitusega kaetud,neid ei kontrolli keegi.
a
*/ 28. märts 2019, 09:46
aga seal olid ju kilekotid. Ümbrike puudumisele pead veel põhjuse otsimist jätkama.
a
Aga/ 28. märts 2019, 09:42
Aga mida muud teha, et paduausad "rikkad" eestlased "vaeseid" Rootsi pankasid ei toetaks? Ehk sularaha päästabki lõpuks Eesti riigi ja rahva? Omad peaksid ikka omasid toetama ja kui ei meeldi sularaha, siis mingu Rootsi elama! Miks peab igasugu lollust järgi tegema, mida väljamaal tehakse? Oma peaga tuleb mõtlema hakata, muidu sellel maksude (s.h. ka pangamaksude) tõstmisel lõppu ei tulegi!
p
paraku/ 28. märts 2019, 09:37
suurte ja hästi oma skeemi sissetöötanud sulide vastu nii lihtsa ajakirjandusliku eksperimendiga ilmselt ei saa. tuleb vahelevõtuaktsioon palju paremini ette valmistada!

p
28. märts 2019, 09:37
Poed on räpased ja mõni artikkel vahel soodsam aga enamasti ebakvaliteetne.
a
aga kui reaalselt riiki pole/ 28. märts 2019, 09:36
kelle tasku maksud ? loodame riigi taastamist EKRE aususele ja abile , mille reform hävitas
r
ramplacile/ 28. märts 2019, 09:30
Tuleb välja sinu jutu järgi, et Gross ongi ainuke, kes on oma äri üles rajanud kuritegelikul teel. Vähemalt aitab Eesti Riigi vaesemaid ja arvan, et karvase süldi sööjatel polegi sinna asja, selle poe külastamine pole kohustuslik ! Saate ehk abi riigikogult ja teistelt ausal teel rikkuritelt.
u
Usume Grossi/ 28. märts 2019, 09:17
kindlasti ei maksta seal mitte kellelegi ümbrikupalka ja ei ole ka mitte kuinagi makstud!
v
ving/ 28. märts 2019, 09:12
peale aastatetagust karvast sülti Viimsi Grossist, ei tõsta jalga ka sinna poodi, vbl siis, kui ta minu piirkonnas viimane pood peaks olema
n
naerukoht/ 28. märts 2019, 09:08
Peab ikka rumal ja peast lihtne olema, kes läheb rääkima, et saab ümbrikupalka! Mõelge vahest, mida kõike riigikogulased saavad kuludeks maha kanda. Tegelikult võime nendegi hüvesid ümbrikupalga saamiseks nimetada.
s
Sulle/ 28. märts 2019, 09:06
Sinu arust siis kellele peab andma Riigikogu liikmetele või. Need ju kogu aeg sahkerdavad.
j
ja/ 28. märts 2019, 09:00

k
Kuule, Ss/ 28. märts 2019, 08:57
Sa ei tea "võlgade" tekkimisest muhvigi, sa ei tea, et meeletu hulk neid "võlgasid" on põhjendamatud, kuid meil on terve süsteem loodud, et tagaselja saaks olematu võla muuta väljanõutavaks. Filigraanne, riigi ja justmaffia poolt protekteeritav süsteem.
s
Ss/ 28. märts 2019, 08:46
Ja võlausaldajad imegu käppa ? Kõik võlgnikud on ise selle võla võtnud ja lasknud asja täiturini, enne on miljon võimalust seda ära klaarida. Sellise mõtlemisega ei olegi mujal tööd teha kui grossi laudas.
e
Ei meeldi/ 28. märts 2019, 08:40
kellelegi kodumaine tootja, kes saab ise hakkama ! Vaja on suuri kalleid kolosse , et nende omanikele megatulu teenida ! Gross on vaieldamatult soodne kett , kus saab kiirelt ostud tehtud !
0
08:23!/ 28. märts 2019, 08:39
Siia koer maetud ongi! Eestlasele ei mahu pähe, et seadusi tehakse ja neist auke otsitakse. Tee seadus, milline tahes, ikka ei ole rahul. Üks asi, ümbriku saajad saavad hiljem vähem pensioni. Panga kaudu saajad saavad kohe panga protsentide võrra vähem. Lõpuks, kas olete kindlad, et pank pensionieas teie pensioni päris ära ei röövi. Millised fondid on toredas kasumis, et pensionärilegi jätkuks?
p
Pille-Riin/ 28. märts 2019, 08:33
Mina kiidan heaks, et hr.Gross vötab üldse tööle kohtutäituri nöuetes siplevaid völglasi, sest paljud suurfirmad seda ei tee ja imestan, et need inimesed julgevad veel firmat süüdistada. Minu Gümnaasiumis öppiv poeg käib juba teist aastat Grossi poes osalise ajaga tööl, saab töötasu pangakontole ja keegi juhtkonnast pole kunagi pakkumud palka sularahas. Minu lugupidamine hr.Grossile, et tema firmas on vöimalik ka koolinoortel tööd leida.
v
valge ametnik/ 28. märts 2019, 08:33
Vot see lõik jahmatas ka mind. Niisama lihtsaks ongi petmine tehtud või? Ja ametnik laiutabki käsi? Kui riik ei kaitse palgatöötajat, siis järelikult soodustab ta ju orjapidamist.
0
06:49!/ 28. märts 2019, 08:31
Seadus ei keela palka maksta sulas. Iseasi on, kas ja kuhu maksud laekuvad. Gross oskab seadust ridade vahelt lugeda, inimestel tihtipeale jääb oidu väheks. Siin ongi konks.
p
Pets/ 28. märts 2019, 08:30
Saadet vaatasid? Sulas võib maksta küll, küsimus on, kas maksud makstakse..

m
mati/ 28. märts 2019, 08:29
See on ju puhtakujuline mustamine, kes keelab sularahas maksta?
p
Pets/ 28. märts 2019, 08:26
Hea skeem ju, et jama korral maksad tagant järele maksud...? Riik võiks seda kõigile soovitada, kes äri teha veel ei oska.
m
memmeke/ 28. märts 2019, 08:26
Nüüd sain lõpuks aru, miks Rakveres enam ümbrikke ei ole saada.
n
nuuks/ 28. märts 2019, 08:25
minu teada pole seadust, mis keelaks töölisel palga sulas välja võtta, mina näiteks võtan.
i
Imelik lugu/ 28. märts 2019, 08:23
Vaatasin ka ja imestasin. Arvasin siiani, et ajakirjanduse eesmärk on kindatel tõenditel põhinevad lood. Praegu jäi mulje, et mitte midagi ei suudetud tõendada, rikuti vaid ärimehe maine. See vilepuhuja, kes kasutati, tõesti naiivselt arvab, et ta nimi jääbki saladusse. Kuskilt vilksas, et allkiri antigi palgalipikule ning tegelikult ei saanud ju keegi aru, kas maksti sularahas (mida kaubanduses liigub) või mustalt. Minu arust ei ole vahet - kas maksan sissetulnud rahast palga sulas või tassin panka (makstes sinna suuri tasusid) ja lasen siis ülekanda.
m
MTA peadirektor Rehe / 28. märts 2019, 08:23
pesi sadu miljardeid...jusiis peabki õigustama ettevõtlikust.
t
to rampalc.../ 28. märts 2019, 08:21
kas sama legend, et praegu müüd 2 liitriseid "kolmekordset" odekolonni enne kella 10.00?
e
Eestlaste kasuahnus/ 28. märts 2019, 08:17
Leiab aset ainult tänu eestlaste sahkerdamisele. Solgivad Soome ehitusturgu rämedalt. Firma on Eestisse registreeritud eestlased on töölised ja ongi korras. Maksud jäetakse maksmata ja kui asi hapuks läheb lastakse põhja ja tehakse uus. Üldse ei saa aru lollidest kes tänasel päeval nõus Soomes 10eurot tund ehitusel töötama ja selliseid leidub veel päris palju...

k
Kade küllap/ 28. märts 2019, 08:12
Sa paranda meelt ja ära ole kade.
o
Ongi ju aus/ 28. märts 2019, 08:11
Las Grossi poodidest ostavad need 120 000 kel puudub ravikindlustus ja kes on saanud riigilt lindprii staatuse. Niikaua, kui riik pole omapoolseid kohustusi täitnud ja rikub põhiseaduslikke õigusi- niikaua polegi vaja makse maksta. Kui Gross maksab lubatud palga välja- siis on kõik korras.
e
ehh/ 28. märts 2019, 08:05
ma küll pole pensionär, aga tõesti on grossi poodides kaup veidi soodsam, tasub käia. miks nuumata väljamaa kette??
k
kah pensionär/ 28. märts 2019, 07:36
Ei oska kaasa rääkida nendes ümbriku palkades kuid Meie Mehe laulgi ütleb, ega raha ei haise ! Ja pensionärid ongi Grossi poe põhilised külastajad. Hinnad on seal ju odavamad kui Rimis ja Maksimas .Tegelikult tulebki nii välja, et kuna Eesti Vabariigis on pensionid nii madalad siis tänud Grossi poele elavad ka pensionärid ära. Lihtne loogika riigile makse ei laeku, küll aga laekub lisa Eesti Vabariigi madalatele pensionitele !!!
t
täpselt nii/ 28. märts 2019, 07:27
Raske oli siis 12+kuud oodata ja siis otse lagipähe olegile lajatada
p
pole minu asi/ 28. märts 2019, 07:22
las maksab ümbrikupalka,aga maksab ikka ausalt.
s
see/ 28. märts 2019, 07:14
pole ammu juba mingi uudis, uudis oleks see, et makstakse ausalt
t
tarmo/ 28. märts 2019, 07:08
selle tüübi tegemisi peab maksuamet revideerima.isiklikult usun,et grossi tedmisel riiki petetakse.see kuningriik tuleb allutada keskvõimule....

d
ds/ 28. märts 2019, 07:03
iga kuuu lõpus paneb ikkagi kolosaalse summa kõrvale
e
ei ole vaja eriharidust/ 28. märts 2019, 06:53
üks ümbrik maksuametile ja suu kinni
r
raha/ 28. märts 2019, 06:49
raha kulub spordi peale. Töölised saavad ka ikka midagi. Suurettevõte maksab töölistele palka mingis tillukeses köögiuberikus. Ükshaaval sisse. Uks kinni. Mis põhjusel nii suur ettevõte maksab palka sularahas? Ma saaksin isegi aru, kui inimene on tööle võetud mõneks tunniks, mõneks päevaks, saab oma palga kätte otse bossi taskust. Aga et see on tavaline asjade käik. See slikerdamine on kasulik ilmselt kellelegi , kes on rahade liikumise pumba juures. Ametnike riik, mis teha.
s
selge ja teada/ 28. märts 2019, 06:48
ju ka kõige rumalamale inimesele,et see ärimees petab riiki ja inimesi juba aastaid ,ainuke lahendus ,kuna riik nii saamatu-ärge minge sinna ettevõttesse tööle ,kui kunagi veel pensionit soovite saada või siis andke aga edasi ja vaadake vesise suuga pealt ,kuidas OG kopteriga teie raha eest hundisilmale lendab
e
ei tea midagi/ 28. märts 2019, 06:43
minu tuttav töötas seal ja maksti nii nagu eesti riigis ette nähtud. kõik laekus arvele. ja eestis on seadus mis lubab sulas palka maksta kui see on minu soov.
k
Kahtlane/ 28. märts 2019, 06:36
On jah avalik saladus ja väga ammu juba! Kui algas suur kokkuhoid ja esimesena võeti ära laste koolitoetus(augusti), siis ma vihjasin enne valimisi, Pehvkuri külaskäigul, et miks sealt (OG) makse ei võeta? Vastus oli, et ärge siis minge sinna tööle!
n
No, mina/ 28. märts 2019, 06:15
igatahes kaotasin 35. tööaastast üheksa aastat. Tänu 1999.a. seadustele. No ei saanud Eesti keskmist! Pole ei ausat tööaastat, ega mustalt (ümbriku ) aastat. Nii, et valida on. Kas saada raha mustalt või mitte midagi saada. Pensionile oleks need aastad olnud vajalikud. Nüüd pole seda ega teist.
f
FIEde/ 28. märts 2019, 06:13
suhtes on ebaõiglane, enamus mikroettevõtted, peavad riigile lausa ette maksma.

t
töötajal/ 28. märts 2019, 06:13
on kaks valikut, kas nõustuda ümbrikupalgaga või lahkuda töölt. maksuameti töötajad ju teavad 30 aastat, mis seal grossi firmas toimub, kuid midagi ette ei võeta.
p
praegu ei maksa/ 28. märts 2019, 06:12
sotsmaksu, aga hiljem on riigile kasulik - ei maksa pensioni ka.Nii,et 1:1.
k
Kumb lõpptulemus on parem?/ 28. märts 2019, 06:08
Kas saada raha kohe netos kätte (ümbrikus), või olla aus maksumaksja ja saada küll õiget pensioni, mis lõpuks on miinuses ja jääb pensioni netos alla ümbriku saaja netost? Oleks siis Eestis pensionid nii suured, et ära elada. Kui aga äkki tulebki uuel valitsusel parem pension (vist tühi lootus)? Kas hakkab praegusel ausal maksumaksjal paremini minema pensionieas kui sellel, kes kohe, ilma inflatsioonita raha on kätte saanud? Et sel vorsti kangil ka kaks otsa on? Kumba valida?
z
Zirp/ 28. märts 2019, 03:53
No pole see ümbrikupalk kusagile kadunud, vähemalt siin lõunas.
e
ewfder/ 28. märts 2019, 03:18
Maksuamet Grossi sugused ei huvita vaid mammid kes turul marju müüvad.
j
jaja/ 28. märts 2019, 03:17
t
To: reede/ eile, 22:58/ 28. märts 2019, 01:41
Ära unusta Petro Oleksiyovych Poroshenkot kiitmast!
t
To: Ümbrikupalk/ eile, 23:15/ 28. märts 2019, 01:38
1800 töötajaga ettevõte, ei ole ligilähedaseltki võrreldav põhjanaabrite eramu ehitamisega! Soome maksupetturid - pätid - võlglased, enamuses sinna "ettevõtjaks" läinud välismaalased. Soomlaste töökultuur midagi sarnast ette ei näe. Niiet, vaheta kiiremas korras seltskonda!

e
eks nüüd viib tootmise/ 28. märts 2019, 01:18
K
Владимирский централ/ 28. märts 2019, 01:07
Kui asjal jumet on, siis totaalne ja räme orjapidamine uues kuues.
b
Banaanivabariik/ 28. märts 2019, 00:47
See ümbrikupalk seal on avalik saladus! Riigile makstakse vähem makse ja töötajad saavad vähem pensioniaastaid. Maksuamet aga vaatab seda vaikides pealt. Kirss tordil ehk president andis veel ordeni. Kas petmise eest?
m
Mulle meeldib/ 28. märts 2019, 00:25
Tore,nüüd sai ERR omale paraja vastase.
j
jaa/ 27. märts 2019, 23:58
Muinasjuttudes on alati mingi iva. See on see on jutuke kuningas on alasti. Õuenarrid kiidavad takka kuigi kõik teavad.
k
kopterdaja/ 27. märts 2019, 23:54
see on võrdsem eesti kõigile
t
tundub/ 27. märts 2019, 23:41
et kadedus on see nimi. miks sul on ja mul ei ole.....eestlane...kajakate kisa saadab alatii suuri laevu. voi tema syda valutab et riigile ei saa makse maksta...kes keelab...mine kohe maksuametisse ja maksa oma maksud ara.arvutada ikma oskad 20% ja 33%. koolis käid ja kohe oled prillikivi kodanik.
p
president ju selleks teda autasustaski, et ümbrikupalk on riiklikult toetatav ettevõtmine. seega, kõ/ 27. märts 2019, 23:38

m
27. märts 2019, 23:30
Maksude maksmist saavad kontrollida need, kellel on II pensionisammas. Sealt saab kohe näha, kas on laekunud või mitte ja millal laekus. Tihti makstakse maksud tükk maad hiljem ja teinekord lausa mitu kuud korraga. Kuidas selline viivitusega maksude maksmine uute töötajate haigekassa kindlustus mõjutab?
n
27. märts 2019, 23:17
Naerukoht. Selline ongi presitendi õukonna tase, naisepeksjad ja riigivargad
ü
Ümbrikupalk/ 27. märts 2019, 23:15
ei ole absoluutselt mingi imeasi!Seda makstakse väga paljudes kohtades ja selle vastu lihtsalt ei saa,ehk täielikult ei kao see kunagi.Ka Soomes,kus on asjad üpris ranged esineb seda väga palju.Ehituses makstakse jah suurtes firmades ametlikult,kuid eramajade ehitusel käib meeletu sahkerdamine.Kui on välja mõeldud lukk,siis leitakse ka lahendus,kuidas see lahti saada või võti järele teha!
a
Aga/ 27. märts 2019, 23:05
Töötajad ju teavad,kuidas on
a
Avalik saladus/ 27. märts 2019, 23:04
Uskumatu,et ikka veel makstakse ümbrikupalka.Kuna midagi tõestada ei saa,siis milleks MTA peaks pingutama?Riigi huvides ?
r
reede/ 27. märts 2019, 22:58
Ludradlõõdi minema ja nüüd kirjutavad anonüümkirju Kelle huvides käib see nõiajaht Grossile Eesti kapitaliledukas firma Poed rahvast täis kassad tõõtavad Mitte nagu selver kus kolm inimest ja aetakse vägisi nutitama Imelik vaid et president mullitaja Muulit kõrgemalt hindas kui Grossi Pealtnägija on muutunud provokaatoriks Järgmine kord saab selline multitudeng kiired jalad alla
l
loogiline/ 27. märts 2019, 22:48
m
must raha/ 27. märts 2019, 22:46
Maksuameti tegelane veel õigustas ümbrikupalka.

p
pants / 27. märts 2019, 22:46
aga miks peaks toitma võõrriigi pankku kui asi ametlik pole ju probleeme -riik ju saab oma maksud kui asi dokumentaalrset tõestatud mitte läbi digi
e
Et siis/ 27. märts 2019, 22:43
Mitu aastat ja kui suures ulatuses pead Eestis ümbrikupalka maksma enne kui selle eest president auraha annab?
a
ahh.../ 27. märts 2019, 22:41
...kes enne ausa tööga rikkaks on saanud?
h
HAHAHAAA/ 27. märts 2019, 22:33
m
Marko/ 27. märts 2019, 22:13
See on selline avastus nagu, et pealtnägija avastab et lõuna asubki lõunas mitte et kui joodik on põhjas ei tähenda veel et ta antartikas oleks.

TOIMETAJA

+372 5199 3733
online@ohtuleht.ee

TELLIMINE JA KOJUKANNE

+372 666 2233
tellimine@ohtulehtkirjastus.ee

REKLAAM JA KUULUTUSED

+372 614 4100
reklaam@ohtulehtkirjastus.ee