Poliitika

Helmed hoiatavad: Reformierakond mängib tulega. Kui EKRE jääb valitsusest välja, puhkevad rahvarahutused

Toimetas Johanna-Kadri Kuusk, 25. märts 2019, 13:50

557 KOMMENTAARI

k
KODANIK/ 28. märts 2019, 23:20
s
27. märts 2019, 10:41
Siin saab ainult üht väita - mõlemad h e.l.m.ed on ohtlikud rahva ülesässitajad. Valitsusest väljajätmise hirmus on nad nüüd meeletus kättemaksuhimus ja nii ähvardavad h..elmed juba uue Pronksöö-taolise märatsemise ja rüüstamisega. Seega he..lmed tahavad inimesi üleskutsuda vägivallale st. terroriaktidele. Sellisel juhul peaks ikka politsei siin siiski sekkuma ja arreteerima need viha- ja vägivallaõhutajad, sest see on demokraatlikus Eesti riigis räige seaduse rikkumine.
r
rooste/ 27. märts 2019, 08:00
o
on/ 26. märts 2019, 19:37
just raik rääkinud, et mis nad mõtlevad kui ähvardavad rahutustega- kuule naine, kes ähvardas ja kas on see sellest, et naine ei jaga mehe öeldut või tahetakse teisiti aru saada, nagu endale kasulik on.Järjekordne tõdemus, et err on kallutatud ja õhutab viha ekre vastu nt. samuti nagu tegid hitlr ja stlin omal ajal- kas kõik vahendid on lubatud mõnedele?Olge rahulikud ja ärge õhutage vaenu, meie kõigi riik ja saagu ka kõigi valitsus, mõni asi nüüd kui refi 34 kohta jääb valitsusest välja, enamus ikka otsustab ja parem pole 10 euro kaupa pinssi tõsta kui eest hinnad sõidavad 20 minema, nii, et
k
kui neid pole/ 26. märts 2019, 14:54
p
26. märts 2019, 14:52
Pensionär. Ei midagi uut. Hinnad tõusevad nagu riigikogulase palk - tavaline Eesti elu. Telekas on hea pill, kui selle enne valimisi käima paned, siis pidavat sealt vaid s...a tulema. Lätlased tõstis käraka hinda, võtame siis redeli terviseks! Arstid lendavad parvedena välismaale! Mida teha? Tuleb riigikogu rahval palka tõsta. Välismaal arsti juures käimine pole odav lõbu. Enamus riigikogu liikmeid ütlevad: "Olen 40. jne. aastane ja ma olen aus". Prostituut vastaks: " Olen 35.a. ja ma olen süütu.
k
kultuuritutest/ 26. märts 2019, 14:51
peaks saama kultuuriminister? See nagu kits kärneriks.
k
kas see/ 26. märts 2019, 14:50
kuulub ka ekrelasest Pohlakule?

k
kus need/ 26. märts 2019, 14:49
mustad pagulased on, ma eestlane ja pole ühtegi tänaval näinud, ei vaja kaitset, aga kes kaitseb ekrelaste eest?
a
Appi!/ 26. märts 2019, 14:47
Zimarjevitšid öösel kell 4 arvutis, peab ikka valu olema? Nuta terviseks vatnik.
a
Appi!/ 26. märts 2019, 14:47
Zimarjevitšid öösel kell 4 arvutis, peab ikka valu olema? Nuta terviseks vatnik.
a
Appi!/ 26. märts 2019, 14:47
Zimarjevitšid öösel kell 4 arvutis, peab ikka valu olema? Nuta terviseks vatnik.
a
Appi!/ 26. märts 2019, 14:47
Zimarjevitšid öösel kell 4 arvutis, peab ikka valu olema? Nuta terviseks vatnik.
a
Appi!/ 26. märts 2019, 14:46
Zimarjevitšid öösel kell 4 arvutis, peab ikka valu olema? Nuta terviseks vatnik.
e
Ei loe valesid/ 26. märts 2019, 14:40
Uused uudised.ee ja kõik saab selgeks.

s
See TRE-raadio on võõrvõimu propaganda vastukaaluks väga vajalik allikas!/ 26. märts 2019, 10:47
http://keskeesti.tre.ee/raagime-asjast/
o
oleks tõesti vaja/ 26. märts 2019, 10:03
et kultuuriminister tuleks EKREst ehk saaks siis meedia natuke objektiivsemaks, praegu on see väga sal.livate suunas kaldu aga pole olemas viha.semaid inimesi kui sal.livad
s
Sotside barrikaadid/ 26. märts 2019, 10:01
..oli õrn puudutus aga rahva rahulolematus suur kuritegu, nagu alati?
t
tegelikult/ 26. märts 2019, 09:51
Ekrelased on ainsad, kes julgevad asju õige nimega nimetada, kuigi vahel veidi üle paisutatult. Ajakirjandus muidugi võimendab kõike üle võlli.
m
Murelik kaja./ 26. märts 2019, 09:39
n
Nad ju ainult hoiatavad, mitte ähvardavad./ 26. märts 2019, 09:04
Malbe ja õrnahingeline hoiatus, et kui peaks nii juhtuma, et me ei saagi ministriteks, siis hakkavad juhtuma asjad, mille kõrval Hiina hungveipingide märatsused on morsipidu, olles eelnevalt selgitanud, kuidas hungveipingid Mao-ze-Dongi tsitaadiraamatukesega vehkides inimesi tapsid, kes tundusid neile uskmatutena.

m
mõtlik / 26. märts 2019, 08:55
Ajakirjandus ei peaks rahvast hirmutama iseenda loodud ekrekollidaga. Jah, mulle ka ei meeldi, et helmed pilluvad selliseid kujundeid . See seab nende tõsiseltvõetavuse tegelikult üha enam kahtluse alla . Arvan, et paljud EKRE valjad on nendes ka pettuma hakanud ja erilised massid ei viitsi enam nende selja taga tõrvikutega jalutada . Ent samas- tülgastav on ja viljakiisleri suguste ajakirjanike hüsteeria üleskütmine ja labane eneseupitamine iga hinnaga. Eesti ajakirjandus ja meedia- peatage oma süvenev ekrestumine, kas teil tõesti enam muuks potentsiaali ei ole?!
0
08:28!/ 26. märts 2019, 08:51
Näha jah, et eestlane ei loobu orja seisusest. (pussid-miinused).
m
Muretu/ 26. märts 2019, 08:44
Vastuseks reform võidule. Suur matemaatika käis ju 100 tuh. valija häälte kohta, mida sai EKRE, mitte oravad.
J
!!!/ 26. märts 2019, 08:37
Just ehk "tule taevas appi" on endast nii väljas, et postitust on korratud no hulgi kordi. Ka see kõlab üleskutsena.
a
Aiaiaiai/ 26. märts 2019, 08:34
Öeldu oli, et hoiatavad, mitte ähvardavad.
k
kuule doktor/ 26. märts 2019, 08:32
miks sa siis ei püüdnud inimesi aitata kui eelmised grupeeringud eesti rahvast rüüstasid
t
Teeme siis selgeks./ 26. märts 2019, 08:28
Kui juba ossid ja jorsid barrikaatidele kutsuvad, märkab seda iga üks, mitte vainult EKRE. EKRE ise ei kutsu kedagi taplema. EKRE-t kutsutakse. Ja kutsujaks saab olema rahvas. Muidu on eestlane tähenärija, aga nüüd ei loe enam vihjest välja. Üksküik, kes alustab, Eestis on käärimas rahutused. Pole mõtet kedagi süüdistada oma taipamatuses. Uskuge ikka Kantar Emorit!
m
minu soovitus EKRE juhtkonnale-ärge andke ühtegi intervjuud meie äraostetud meediale...kui,siis ainu/ 26. märts 2019, 08:24

ü
Ülo/ 26. märts 2019, 08:20
Ja kas eriti mõistlik on ajakirjanduse poolt seda kõike võimendada?
v
viive/ 26. märts 2019, 08:07
Täiskasvanud mehed aga mõistust jah napib ja päris tugevasti.
e
26. märts 2019, 08:00
Eriti rumal on näidata sellistel enda öiget nägu kyyditamis aastapäeval ja keegi ei taha valesid ja hirmu ,rääkimata vihameelsust
o
oh/ 26. märts 2019, 07:55
issand, anna mõistust kolhoosnikele
n
noo/ 26. märts 2019, 07:53
need majanduslikud alused olid ja aktsiiside tõstmisega kinni külmutatud ja liiga kallite hindadega elu seisma pandud neil on vähemalt mõtted mida teha aga reffidel pole sedagi
p
president / 26. märts 2019, 07:50
t
tibu/ 26. märts 2019, 07:45
huvitav, huvitav. kui keegi on võtnud julguse praegusest ühiskonnast mädapaised vaälja juurida, et Eesti elu edasi läheks, siis sõimatakse teda igati moodi ja tembeldatakse vihakõnelejaks?
m
mis nad jahuvad/ 26. märts 2019, 07:41
Hippokratese vanne keelab ka kivilõike - nii ei saak isegi pimesoolt opereerida. Nii valikuliselt, et ühte asja peab 2500 aastat muuta, aga teine ära unustada, näitab, et tegu on puhta dema googiaga.

n
No/ 26. märts 2019, 07:39
t
To meie/ 26. märts 2019, 07:36
Ja seepi ka, et ta nii õudselt vahutab.
n
nunuhh/ 26. märts 2019, 07:27
kui Ossinovski kutsus barrikaadidele olid sina rukkis ja kui Kaljulaid kutsus tänavatele olid samuti rukkis ja kui EKRE vaid nendib mitte ei kutsu on suur häda lahti
a
aga/ 26. märts 2019, 07:21
ise sa ju oled esimene ja kõige suurem vihaõhutaja
x
xMees/ 26. märts 2019, 07:21
Ma saan aru, et President ei söanda selliste väljaütlemiste peale midagi kosta, ja et Kult on ka vait nagu Ratas rukkis, aga auesimees Rüütel - miks tema vaikib??
Ü
///// 26. märts 2019, 07:14
Ütles küll. Originaal asub (ähvardused on saate keskosast pisut edasi): https://www.mixcloud.com/raadiosaade/r%C3%A4%C3%A4gime-asjast-24032019/
r
Refi agent/ 26. märts 2019, 07:11
Postimehe siljakiislerlik tase!
m
Muretu/ 26. märts 2019, 07:10
Veidi loogilist mõtlemist. 1,3-st miljonist tsipa üle poolte on eesti rahvusest, hallipassimehed ja välismaalased ei valinud. Hääled jagunesid üldjoontes kolme suurema erakonna vahel s.o. umbes kolmandik rahvast valis EKRE. Kuna enamus venelaste hääli läks Keskerakonnale, siis võid arvata, et EKRE on enamuse eesti rahva tahe. Kuidagi ei tule 1,2 miljonit vastuhäält.

k
26. märts 2019, 07:07
Kaasaegne audiotehnika võimaldab hääletämbrit ülihästi muuta!
v
venele mängitakse suur puhas võimalus kätte./ 26. märts 2019, 06:57
Tekkib kaks võimalust , kas valimisi hakkatakse võltsima, või valijaid hävitama sest sotse lihtsalt ei vali isegi augu serval seistes ja nende ümber tiirlejad valimistele kedagi too.
p
???/ 26. märts 2019, 06:41
e
26. märts 2019, 06:07
Ei öelnud ta seda. Kuulake uuesti
a
Aime/ 26. märts 2019, 06:04
EKRE valijat 100000 ülejäänud 1,2 miljoni vastu,ei nad mölla midagi,ega nad pronksiöö tasemel seltskond pole.Oli see väljaütlejate poolt väljapressimine?
v
.../ 26. märts 2019, 05:49
vaadake UK eurosaadiku Janice Atkinsoni videot mig-ratsioonist You Tubest, see on juba selge sõ-da kohaliku rahva vastu
h
hoidku selle eest/ 26. märts 2019, 05:36
et refid ja sotsid võimule saavad, need hä-vitavad rahva kiirelt, brüs.seli tahtmine on ju miljonid mig.randid asemele

t
to 01:16/ 26. märts 2019, 05:18
mina arvan, et sa ei tea isegi seda, mida tähendab sõna provokaator. Inimene kirjutab viisakalt oma arvamuse ja sina, imelik, tembeldad ta provokaatoriks. Et provokaator on sinu meelest see, kes sinuga samamoodi ei mõtle?
t
to 22:34/ 26. märts 2019, 05:08
millal sa oma l o l li mula ükskord lõpetad? Teie olete jah ainukesed eestlased siin Eestimaal. Lähed ise ju samuti eestlastele vastu. Vaata parem, kes sa ise oled
m
Miks/ 26. märts 2019, 03:21
nii ähvardav tekst ja nii jõuliselt valitsusse? Pole varem sinna saanud?
i
ida moskva oblastis/ 26. märts 2019, 03:02
peaks ruumi olema ja omad ongi seal
j
juga/ 26. märts 2019, 02:50
See on küll jälle veidi kallutatud poleemika. Kuulasin ise saadet ja jutt oli võimalikest suurpiketeerimistest, mitte rahvarahutustest.
O
???/ 26. märts 2019, 02:43
m
mõelfud/ 26. märts 2019, 02:29
https://youtu.be/I56ubuOPeNo
m
mingis/ 26. märts 2019, 02:22
mõttes arusaamatu mõngli step up

h
hüpoadrress/ 26. märts 2019, 01:55
blob:https://www.youtube.com/10fec79c-ecf4-49c3-b59c-52f650a2fd00
h
hüpoadrress/ 26. märts 2019, 01:54
blob:https://www.youtube.com/10fec79c-ecf4-49c3-b59c-52f650a2fd00
n
nebula kat vist mit/ 26. märts 2019, 01:24
https://youtu.be/enWoByIcXt4
k
koirasi nimi/ 26. märts 2019, 01:20
https://youtu.be/TZKbhjXELGI
j
jeni/ 26. märts 2019, 01:16
https://youtu.be/HOH6CuR6dDk
a
appi/ 26. märts 2019, 01:15
Niimoodi küll Ekre ei öelnud. Ulme, kuidas ajakirjandus valetab ja moonutab öeldut.
a
Agitaatoritest/ 26. märts 2019, 00:31
Ollakse alati selle käpa all, kelle poolt tulevad (palga)rahad.

e
Edu EKRE-le ja kadu reffidele!/ 26. märts 2019, 00:30
Reformide läbiviijad peab võtma vastutusele riigile tekitatud korvamatu kahju seadustatud varguste eest!
d
doh/ 26. märts 2019, 00:12
see rahva õhutamine mind EKRE puhul alati häirinud.
t
Taat Soosaarelt/ 26. märts 2019, 00:12
Mitte midagi ei juhtu ! Palun vastake- kust võtate raha oma lubaduste täitmiseks ? Ärge Jumala pärast ütelge, et pangast !!!!!!!!! Aga võib olla ma ei oska arvutada ???????????????
k
küsimus/ 25. märts 2019, 23:58
Miks ajakirjanik nii eestlaste vaenulik on ? Kas sunnitakse või täiesti vabal tahtel ? Igatahes ajakirjandus on reformi käpa all.
t
to kommijad/ 25. märts 2019, 23:54
Provokaator, ära valeta. peavoolu poolt kinnimakstud komme ei kustutata.
t
to kommijad/ 25. märts 2019, 23:53
k
kingpool/ 25. märts 2019, 23:48
Veel mõni nädal tagasi ei huvitanud mitte kedagi peale EKRE valijate, mida Helmed oma raadiosaates räägivad, nüüd kuulab vastasleer igal pühapäeval kõrvad kikkis tund aega järjest, et endale sobivaid mõttejuppe peavoolumeedias võimendama hakata.
t
to pragma/ 25. märts 2019, 23:36
Provokaator, mida rohkem provotseerid, seda vastikumaks su isamaa reeturitest leivaisad muutuvad.

t
to pragma/ 25. märts 2019, 23:35
Saan aru, oled palgaline provokaator. Mida rohkem provotseerid, seda vastikumaks su isamaa reeturitest leivaisad muutuvad.
t
to pragma/ 25. märts 2019, 23:35
Saan aru, oled palgaline provokaator. Mida rohkem provotseerid, seda vastikumaks su isamaa reeturitest leivaisad muutuvad.
t
to Zeta/ 25. märts 2019, 23:34
Mis sulle meelepärane ? Multikulti ja hästi palju lõunamaade immi.grante. Mõni üksik eestlane ka sekka.
t
to Zeta/ 25. märts 2019, 23:34
Mis sulle meelepärane ? Multikulti ja hästi palju lõunamaade immi.grante. Mõni üksik eestlane ka sekka.
t
Teedo/ 25. märts 2019, 23:32
Mul kah hirm,selles on süüdi KK, pealik tahtis iga hinna eest toolile istuma jääda!
t
Teedo/ 25. märts 2019, 23:31
Mul kah hirm,selles on süüdi KK, pealik tahtis iga hinna eest toolile istuma jääda!
t
Teedo/ 25. märts 2019, 23:30
Mul kah hirm,selles on süüdi KK, pealik tahtis iga hinna eest toolile istuma jääda!
M
..../ 25. märts 2019, 23:25
Mis asi on TÕSI ? Defineeri ära, igal inimesel oma tõde!

M
..../ 25. märts 2019, 23:25
Mis asi on TÕSI ? Defineeri ära, igal inimesel oma tõde!
M
..../ 25. märts 2019, 23:25
Mis asi on TÕSI ? Defineeri ära, igal inimesel oma tõde!
p
pragma/ 25. märts 2019, 23:23
mida rohkem miinuseid mulle pannakse - seda parem.. järelikult loetakse :D ega ma ju endale kirjuta.. ikka teile, te armetud hinged..
z
Zeta/ 25. märts 2019, 23:22
Mis jama siin üldse toimub? Selge on, et EKRE fännid kaitsevad oma. Kes nendega nõus pole, ajavad oma juttu ja põhjendatud etteheiteid. Rahvas on neile andnud mandaadi, mis on kolmas valimistel. Midagi on olnud viltu ja kaua, et populistid käratsema saanud hakata. Oleksin ka ise EKRE pooldaja, kui nende vedurid poleksid vastumeelsed.
t
to ery/ 25. märts 2019, 23:22
Kõige rohkem huvitab, kes sa rahvuselt oled. Ei kujuta ühtki eestlast ette teisele eestlasele nats ütlemas. Nõukogude ajal olid venelaste jaoks kõik eestlased natsid.
t
to ery/ 25. märts 2019, 23:21
Kõige rohkem huvitab, kes sa rahvuselt oled. Ei kujuta ühtki eestlast ette teisele eestlasele nats ütlemas. Nõukogude ajal olid venelaste jaoks kõik eestlased natsid.
p
pragma/ 25. märts 2019, 23:20
to: uunu tõde pidi ikka valus kuulata olema.. kiunu-kiunu, kutsa..
t
to ery/ 25. märts 2019, 23:15
Kõige rohkem huvitab, kes sa rahvuselt oled. Ei kujuta ühtki eestlast ette teisele eestlasele nats ütlemas. Nõukogude ajal olid venelaste jaoks kõik eestlased natsid.

p
pragma/ 25. märts 2019, 23:13
ja mida siis hjelmed sellisest avaldusest said? ilmselt mitte midagi - tõenäoliselt hoopis kaotasid.. igatahes inimpsühholoogiat nad küll ei tunne.. ehk siis: potensiaalsed koalitsioonipartnerid võtavad veel tõrjuvama hoiaku.. tulihingelised jüngrid hüüavad halleluuja, aga mis kasu sest - neid ju juurde ei teki.. kõhklejad distantseeruvad lõplikult.. ja kahtlejad valivad mõne teise erakonna.. ehk siis lõppkokkuvõttes - tühjad pihud..
p
pragma/ 25. märts 2019, 23:08
unustasin veel lisada, et protestihäältega võib jesti200 üle künnise pääseda..
p
pragma/ 25. märts 2019, 23:03
kui selle kirbutsirkuse valguses toimuksid täna uued valimised, siis: isamaa saaks hääli juurde.. ekre kaotaks hääli.. sotsid saaks ilmselt veidi juurde.. kesikud kaotaks hääli.. reform jääks tõenäoliselt suht sama pulga peale..
a
Andres/ 25. märts 2019, 22:52
p
pragma/ 25. märts 2019, 22:50
....EKRE mode KUSTUTAB palavikuliselt.... mida sa tuututad siin? kuidas sinu tobe tekst minu kommentaariga seotud on?
r
reede/ 25. märts 2019, 22:49
Milline kisa selle abordi teemal Tited teevad tittesid ja siis joostakse tütrekesega arsti manu Pärast eluaeg silmad vees

k
kuulake ikka saade ära/ 25. märts 2019, 22:48
saate teada mida millises kontekstis öeldi...Samas huvituks kari käsperi väljendist 12.03 tallinna tv Debati saates kus räägib antisanitaarstsoonist ümber EKRE mis on mõranenud?Kas ta teab midagi mida meie ei pea teadma "loodud sanitaartsoonist" ikkagi pealiberaal riigis?
m
Meie/ 25. märts 2019, 22:45
Kuskohas on Eestis 300000 inimest poolnäljas-Helme on vist seeni söönud.
t
to Margus/ 25. märts 2019, 22:45
Paistab, ei ole reformi provokaatoroitel muud teha.
s
Sa näed ja ei mürista!/ 25. märts 2019, 22:44
"Mart Helme lisas, et Reformierakond mängib tegelikult tulega. „Eestis on 300 000 vaesuses või vaesuse piiril elavat inimest, kes vihkavad Reformierakonda. Enamik nendest on nende kolme koalitsiooni moodustava erakonna taga."" Ehk Mart Helme nimetas EKRE, Keskerakonna ja Isamaa valijaid vaeseks!
t
to pragma/ 25. märts 2019, 22:36
Kallas ei hooli kellestki peale iseenda.
t
toonela/ 25. märts 2019, 22:30
Kindlasti on veel Vana-Egiptusest jaVana-Kreekast aegadest migneid vandeid, mida praegustele ette heita.
l
Loviisa/ 25. märts 2019, 22:30
Milleks kisa! See on ju ÕIGE,ega meil tohi tõtt rääkida,siis refid kohe kallal
t
trh/ 25. märts 2019, 22:27
Kui sul on vaid haamer, arvad kõikjal naelu nägevat.

y
y8/ 25. märts 2019, 22:26
Misasi tegelikult on, mingi helmekese manipuleerimine on tegelik elu?
k
kk/ 25. märts 2019, 22:25
arvan et hoiatus oli põhjendatud. mid näitab et see ei ole spektaakel
e
25. märts 2019, 22:23
Et siis nagu nemad on ainus jõud, mida eesti vajaks? Kas juba on võimuiha nii suuur, et ähvardatakse sellise adjaga. Jõuga tuleb jõu vastu minna. Masendav, millised inimesed meid juhtima kipuvad.
p
pragma/ 25. märts 2019, 22:18
lisaks sellele.. siiamaani tundus, et äkki nad saavad isegi selle valitsuse kokku pandud.. aga selliste ultimaatumite valguses seda ilmselt ei juhtu.. ennustan, et paari päeva pärast läheb ratas kallase-plika uksepiita kraapima.. ja kui kallas vähegi oma valijatest hoolib, siis saadab need kesikud si... ee, sirtsu sohu..
p
pragma/ 25. märts 2019, 22:14
mnjah, siiamaani mul oli nendest helmestest savi.. aga selle jutuga nad asetasid end samale pulgale motšnoi pozori ja prantsuse-donetski ku.se.vestidega.. ehk siis - minu vaenlaste poolele..
c
Canis lupus/ 25. märts 2019, 22:12
Karlsson ütles - rahu, ainult rahu. Kõik asjad loksuvad paika niikuinii, pole vaja kommentaarides tõmmelda. Asjadel on kombeks kuidagi laabuda ja kui ei laabu, siis Guy Fawkes'i me ka ei luba. Ootame, vaatame ja siis reageerime.
k
kuuuurija / 25. märts 2019, 22:09
Vaadake ka Ossinovski ;;vägitegusid;;oma otstarbeks,jättes inimesed palgata.Polegi tema asi,kas elab või sureb,peaasi,et endil pungil taskud.
k
koeranäss/ 25. märts 2019, 22:04
Hoiatavad? Kas nemad teavad, kes on rahvas? Nende toetajad pole kogu rahvas.

n
Nostralica/ 25. märts 2019, 22:02
Eesti rahvast pole tapnud ei saksa, rootsi, vene ega eesti poliitika. Rahulikult, rusikas taskus, elame edasi, poliitikutest sõltumata. Tehke, poliitikud, mida tahate, ükskord maarahva mõistus võidab niikuinii.
a
asjadest tulebki rääkida nii nagu need on/ 25. märts 2019, 21:59
aga mitte mingit poliitkorrektset mula ajada.
m
Mina/ 25. märts 2019, 21:57
Ekre trollid on lahedad Helmed ajavad suust pa..k välja aga süüdi ikka ref
m
Mati tasku/ 25. märts 2019, 21:52
Ükskord plahvatab vimm,mis on kogunend salaja,ülemklassid ei saa ja alamklassid ei taha nii edasi elada,kaua võib kauboikapitalismi kannatada,kelle arvel see mäng käib ja kes peab oma naha turule viima,autor välja
t
to äärmus on tõukav / 25. märts 2019, 21:46
Provokaator, sa näed isegi, mida Kallas kõik ei tee, eestlaste peale välismeediale kaebamised, süüdistamised, vastase laimamine jne. Võltsitud e-hääled võitsid, mitte reform. Ei kujuta ette, kes eestlaste vaenulikku reformi valis.
v
Victor Hugo/ 25. märts 2019, 21:46
Miski ei tugevda valitsust paremini, kui õigel ajal mahasurutud mäss.
m
Margus/ 25. märts 2019, 21:44
Reformi valijatel on muud ka teha kui igast töllidega päevad läbi netis vaielda. Tundub, et päevast päeva on siin kommenteerimas eelkõige ekre valijad 😂
m
Mina/ 25. märts 2019, 21:44
Kõik kardavad et ekre saab võimule Sangar ja Baltika panevad juba punuma. Kes järgmine

t
to Eesti mees 20. 47/ 25. märts 2019, 21:43
Palgaline troll oled, mitte eesti mees. Ära häbista eesti mehi.
t
to Eesti mees 20. 47/ 25. märts 2019, 21:43
Palgaline troll oled, mitte eesti mees. Ära häbista eesti mehi.
t
to Eesti mees 20. 47/ 25. märts 2019, 21:42
Palgaline troll oled, mitte eesti mees. Ära häbista eesti mehi.
s
sillele, sellele lihtsameelsele/ 25. märts 2019, 21:41
Miks ainult emad süüdi? Järsku ikka ka vastutustundetud isad? Nagu te siin kogu aeg korrutate: lapsel on ema ja isa. Aga kui miski ei meeldi, on ikka süüdi ainult ema. Ptüi, võltsvagad!
e
ery/ 25. märts 2019, 21:40
tore, et ekre/kremli natsid järjest rohkem Eesti rahvale oma tõelist nägu näitavad. Ehk järgmistel valimistel need tuhanded kremli propaganda poolt ära lollitatud valijat teevad parema valiku
s
sillele, sellele lihtsameelsele/ 25. märts 2019, 21:40
Miks ainult emad süüdi? Järsku ikka ka vastutustundetud isad? Nagu te siin kogu aeg korrutate: lapsel on ema ja isa. Aga kui miski ei meeldi, on ikka süüdi ainult ema. Ptüi, võltsvagad!
t
to mh, jeh ja Irw/ 25. märts 2019, 21:40
Provokaator, tihti räägid iseendaga ?

t
to mh, jeh ja irw/ 25. märts 2019, 21:39
Provokaator, tihti räägid iseendaga ?
v
vähk/ 25. märts 2019, 21:38
Tule või kohe,vaba maa vabad tavad.Keegi keela ega sunni sind toas istuma
m
mõhk/ 25. märts 2019, 21:38
Tuleb ekre kaabu kandjatele suur rahustite tellimus teha, kui rahutuks muutuvad, siis hea käepärast võtta ja maha rahustada
v
vähk/ 25. märts 2019, 21:38
Tule või kohe,vaba maa vabad tavad.Keegi keela ega sunni sind toas istuma
e
Enn/ 25. märts 2019, 21:35
k
Karmo/ 25. märts 2019, 21:34
Mõisad põlevad, Saksad surevad - vana hea laul viimsest reliikviast. Mis nüüd on juhtunud, et mõisnikud on üles tõusmas rahva vastu või?

m
mine võta rohtu/ 25. märts 2019, 21:31
Ja mitu bocki kaabud sulle selle röökimise eest lubasid?
v
vähk/ 25. märts 2019, 21:30
Pilt ütleb rohkem kui 1000 sõna
r
Reet/ 25. märts 2019, 21:24
Reform mängib tulega,nõus.
a
Anti/ 25. märts 2019, 21:22
Küll need Helmed ikka on meedial hambus ja närida Pole ime,et krõbedamaid sõnu hakkavad kasutama.See on infosõda,teadagi kes nööre tõmbavad.
k
kurb/ 25. märts 2019, 21:21
Millise kehaosaga mõtleb ekre-pööbel? Ähvardavad, dokumenteeritult, Helmed. Ekre-kummardaja totutab ikka, et reform õhutab mässu. Mingi eino on ikka eriline selgeltnägija, mingu kähku tuleproovile! Kas üldse on kellelgi mingi eriline õigus rahvaga manipuleerida? Aga eks see alaarenenud gäng, kes ekret toetab, ongi hästi manipuleeritav.
i
25. märts 2019, 21:21
isa veel jägab matsu aga poiss on sünnist saati veidi viltu.olen sugulane nii et tean mida räägin.
h
hirmuga uudiste jälgija/ 25. märts 2019, 21:16
need isa - poega pole küll täie aru juures või on võimu juurde saamine nad veel segasemaks ajanud kui ennen olidki

2
21:08:/ 25. märts 2019, 21:16
Tegelikult oli mõeldud miinus neljale! Ja miinus järgmistele.
2
21:08!/ 25. märts 2019, 21:13
Näha kohe, et omad joped! Kumb sa oled? Vist sots. siiski.
m
Moderaator / 25. märts 2019, 21:11
t
tegelt ka/ 25. märts 2019, 21:08
Oravad ja sotsid peab küll rahaasjadest kaugel hoidma.Ühed;;pihtapanijad;; mõlemad
j
Jälle ühte väravasse jutt / 25. märts 2019, 21:05
kui e-valimised kehtetuks tunnistada, siis saaks EKRE hääli juurde, see ei ole usutav, et refi tõesti nii paljud valisid. Vaadake seda kommentaariumi kasvõi, hääled on siin vähemalt pooleks.
i
Irw/ 25. märts 2019, 21:04
j
jeh/ 25. märts 2019, 21:03
m
Ma mõtlen ka/ 25. märts 2019, 21:01
üks tuttav läks vene ajal sõjakomissariaati ja küsis, et kus siin granaate jagatakse - pandi hullarisse ja sõjaväkke polnud tal pärast asja.

2
20:48/ 25. märts 2019, 21:00
kle, ajupuudega, kas lhol olla on ka valus?
k
Kuuuurija/ 25. märts 2019, 21:00
Kuigi kallutatud ja pahatahtlikult väljendatud ekret,siis parem vaadake saadet KUUUURIJA,kus on sotsist Ossinovski papa Oleg võõrtööjõu ehitajatele üle 30 tuhande euro töötasu maksmata ja Poeg Jevgeni istub meil just riigikogus sellise kohakese peal,kes peaks nagu kaitsma nõrgemaid ja ebavõrdsust.Niipalju siis sotsidest ja sellest,et nüüd on avalikkusele teada,miks nad nii väga valitsusse kipuvad,ikka endite taskuid täites.Oravad ja sotsid on kõige valelikumad ja rahva mõnitajad.Ekre,kesk ja isamaa on selle kõrval kuldne.Mitte ükski riigikogu võim ei sekku sellesse President arvab,et jätkame
t
25. märts 2019, 20:59
Tänane kuuuurija lõi pildi selgeks, kes need sotsid ja Ossinovskid tegelikult on.
t
to vähk/ 25. märts 2019, 20:59
rääkisid kinnimajast ehk sinna sa lähedki. KEI hakkab nkn valitsema ja siis räägime.
2
20:53./ 25. märts 2019, 20:57
Tegelikult on ....."saavad tünga". Vabandan.
m
Martjowitsh/ 25. märts 2019, 20:55
Rehvorm müüb Läti piiri ääres odavat alkot ja kardula krõpse!
t
Tegelikult/ 25. märts 2019, 20:53
pole asi üldse nii hull kui meedia kajastab. Nimetage seda kasvõi poliitiliseks võitluseks. Et EKRE on nii konservatiivne, ongi rahvale vaja. Kui kaua sa ikka roosas mullis mõnuled ja kuulad aastaid lubadusi? Tegusid on vaja! Mida aga pole, ongi teod. Pole siis ime, et rahval saab ükskord villand. Nägite "Kuuuurijat"? Grusiinid pole ainsad. Ka omad eestlased vaavad tünga. Nii, et EKRE-l pole midagi viga. Ongi vaja mugavuspoliitikuid raputada. Mida rahvas vastas "Reporteri" ja TV-3. küsitlustele? Ah?

t
to unista edasi/ 25. märts 2019, 20:49
arvati, et ka NSVL ei lagune, mis oli sada korda tugevam impeerium.
m
mh/ 25. märts 2019, 20:49
Kaabudel vist pööningul enam kõik korras küll ei ole?
t
to eestlased 19.37/ 25. märts 2019, 20:47
refid ehk kõige popimad vargad, millest tekib ka kõntsakiht, kes teeb ausalt tööd.
a
Arvamus/ 25. märts 2019, 20:45
Kui 100000 tekitavad rahvarahutusi,siis 1,2 miljonit asuvad neid rahustama.
k
kui/ 25. märts 2019, 20:45
rehvi e-hää.letajad on rik.kad ja va.nadeko.dude el.anikud, siis va.evalt need tä.navale tu.levad
t
toi madrus/ 25. märts 2019, 20:44
kuule madrus, või õigem oleks öelda provokaator.... sa oled ikka .......
t
Talrik / 25. märts 2019, 20:44

n
Naine/ 25. märts 2019, 20:43
Isa ja poeg ju lausa ähvardavad kodusõjaga. Kelleks nad end õige peavad, et niimoodi räuskavad? Tühikargajad sellised...
t
to eestlased/ 25. märts 2019, 20:43
ehk siis lihtsamalt öeldes Eesti rahvas või oled sina pühak, pole midagi teinud.
a
arvaja/ 25. märts 2019, 20:41
Perekond Helmed võiks ikka natuke oma ütlemistega tagasi hoida-vähemalt seni kui koalitsioon pole sõlmitud!
l
Lembitu/ 25. märts 2019, 20:40
Koerad hauguvad, karavan läheb edasi. Ei tapa eesti rahvast ei saksa, rootsi, vene ega eesti poliitika. Rusikas tasku ja edasi!
f
Fgd/ 25. märts 2019, 20:34
Igale korrarkkumisele antakse resoluutne vastus.

v
vali paberil/ 25. märts 2019, 20:28
Võltsimisest teada oled andnud?
v
vähk/ 25. märts 2019, 20:27
Vaadake tänaste koalitsioonikõneluste otseblogi pilti Päevalehes ja mõelge.Tuleb kasuks nii mõnelegi
ä
äärmus on tõukav/ 25. märts 2019, 20:26
Mida "kõike" reff siis teeb? Muideks nad võitsid valimised ja mida EKRE ähvardab selliste eestivaenulike avaldustega, jääb arusaamatuks.
m
marks/ 25. märts 2019, 20:24
Helmel puudub diplomaatia ja aRehvid sõidavad tankiga , kogu poliitiline tasakaal.
t
to 20:08/ 25. märts 2019, 20:24
t
to z - kes on vä.hemusra.hvas ees.tlaste hul.gas/ 25. märts 2019, 20:23
ohoh...3x vä.hemusrah.vast andis hea võ.imaluse va.litsus moo.dustada
j
25. märts 2019, 20:16
Jajah kohtume Hirve pargis , aga vaheta psmpersid ära jube hais praegugi
t
Tônn/ 25. märts 2019, 20:15
Ikka teised süüdi! Mis ise teinud oled et rikkamaks saada? Ootad käsi pikalt ees!

p
politsei ei näe ohtu / 25. märts 2019, 20:14
Kas rabi situatsioonis nähti ohtu .
t
to Diktatuur saabumas 19. 37/ 25. märts 2019, 20:10
Reformierakond küüditas oma valitsemise ajal välismaale 200 000 eestlast. Reform hävitab eestlased rahvusena.
s
Sinu Üks I / 25. märts 2019, 20:09
ei ole puudu vaid oli pabervalimistel tegelikult III -
t
to 19. 45/ 25. märts 2019, 20:08
Viha õhutavad igapäevaselt tolerastid ja nende palgalised jüngrid.
u
Unista edasi/ 25. märts 2019, 20:06
s
samad asjad/ 25. märts 2019, 20:06
Internetipangas käid, või tahad ka igaveseks loobuda?
n
Noo ,noo/ 25. märts 2019, 20:06
kas sinul ei lubatagi siis sõna sekka öelda Eestimaa osa kohta -kogu Eesti ikka otsustab koos mingi Ida -Viru ja Peipsiääre üle !!

j
Jajah/ 25. märts 2019, 20:03
Oss ei kutsundud kedgi barrikaadidele , erinevalt roppröökuritest!
j
Jajah/ 25. märts 2019, 20:01
Saate e häältest loobuda ju ! Andke sellest lihtsalt teada. Maandute ilusti valimiskünnise alla . Seal teie koht ongi!
p
Paistab jah / 25. märts 2019, 20:00
,et RE ja SDE kavatsevad KE-I-EKRE leppe korral riigipööret
v
Vanasti/ 25. märts 2019, 20:00
oli sihuke väljend: "Kusi on mehele pähe löönud"
e
E- valimiste võltsimisest kõrini !!!/ 25. märts 2019, 19:58
t
Tim/ 25. märts 2019, 19:57
Kas rahval juba meelest läinud,et Ossinovski kutsus oma bolševikud barrikaadidele millel on juba käega katsutavad ja silmaga nähtavad tagajärjed.
k
keeniuse värv on must/ 25. märts 2019, 19:57
rahutuks muutub ikka see kolhoosnike osa, kes küüditamise aastapäeval tahab jälle kõike uuesti korraldada

t
Tiit/ 25. märts 2019, 19:56
issi minister, emme minister, ja vähe palju leevikesi näinud poeg minister. see on ju katastroof
o
onu heino/ 25. märts 2019, 19:54
onu uududel tõmbab iga kolhoosniku sõna peale maru kahtlaselt kihama kohe
v
Vaatasin Ka/ 25. märts 2019, 19:54
et mida värki! Kas läheb andmiseks?
p
postimees/ 25. märts 2019, 19:54
Lugege Postimeest,kus politsei ütleb selgelt,et ei näe Ekre poolt ohtu ja eetris arvamuste avaldamine ja näidete välja ütlemine,mis millegiga kaasa toob pole ähvardus.Ajakirjanikud ju alati võimendavad .
i
irw/ 25. märts 2019, 19:52
mitte rahvast vaid kolhoosnikest ikka. rahutused tulevad ka kolhoosnikerahutused
1
19:35/ 25. märts 2019, 19:49
Rahvahääletuse üks suurim oht on selles, et muulaste ülekaalu korral on osa Eestist läinud nagu seda juhtus mitte eriti ammu Ukrainas. Seda vankad ootavadki aga ilmselt Kesk-, Lõuna- ja Lääne Eestil on savi. Millegi pärast arvavad, et sinna see viirus edasi ei paljune. Valesti arvavad, pisik on juba sees.
k
kurb/ 25. märts 2019, 19:49
Ajakirjanik moonutab öeldut. Polnud mitte sugugi niimoodi öeldud. Kuusk üldse kirjutab eestlaste vaenulikke artikleid.
m
muhhameedile/ 25. märts 2019, 19:49
1/3 valis siiski reformi, ekre valis 1/5.

v
vähk/ 25. märts 2019, 19:48
Võid ju armas inimene kohe praegu tulla tänavale,kui just kinnimajas ei ole.Pile ju mingit keeldu
m
Mõttetu lollus/ 25. märts 2019, 19:48
Riik ise propageerib rahutusi, igal pool ainult kriisiolukorra juhised, ostke tikke ja soola jne jne
z
z/ 25. märts 2019, 19:46
EKRE härrad oskavad igasse oma sõnavõttu kaaperdada sõna "RAHVAS". Härrad, selliste sõnade monopol ei kuulu teile! Teid valis siiski VÄHEMUS rahvast!
j
Ja mitu miljonit nad sinu käest võtsid?/ 25. märts 2019, 19:46
e
ekre ÕHUTAB JÄLLE VIHA! Mina neid ei valinud ega hullu ka nende pärast./ 25. märts 2019, 19:45
j
jah/ 25. märts 2019, 19:45
nii on. Kui nemad võimule ei pääse, korraldavad rahutusi. Hariduseta vägivaldsete meestega ju kerge manipuleerida. Need tulevad hea meelega meelt avaldama, kui naised kontrolli alla saaks. Pagulastega nad ju nagunii hakkama ei saaks ja venemaaga ka mitte, kui euroopast lahkume.
K
@muhhameed/ 25. märts 2019, 19:43
Kas nvaletad teadlikult või ei mõista sa üldse rehkendada? Alla 100 000 EKRE toetajat ei ole mitte kuidagi 1/3 valimistel osalenuist.
k
kõige tähtsam/ 25. märts 2019, 19:39
on saavutatud, et pagulastele pannakse piir ,nagu pürjelid olevat arvestanud 7,6 milj ,on selge lõpp

d
Diktatuur saabumas,/ 25. märts 2019, 19:37
kui EKRE võimule saab. Juba praegu ähvardavad. Kui võimule saavad, lasevad teerulliga üle. Edukamad peaks vist juba praegu mujale kolima. Las siis töövõtjad tööandjateks endale hakkavad ja abivajajad endale ise abi tekitavad. Pole rahateenijaid, pole probleemi, kõik vaesed on võrdsed.
p
praegu on vaja / 25. märts 2019, 19:36
tugevat närvi ja kasvõi oodata õiget hetke mil EL laguneb
o
A ja O/ 25. märts 2019, 19:35
on läbirääkimistel üksmeel rahvahääletusseaduse vastuvõtmises - selle toel saaks ka teised seadused rahvale vastuvõetavaks hääletada !
m
25. märts 2019, 19:34
Ma ütleksin et mitte ei ähvarda vaid pigem hoiatavad sellise võimalusega. Et sündmused võivad väljuda kontrolli alt.
ü
Üks l on puudu/ 25. märts 2019, 19:33
kahjuks EKRE sai lll koha aga rehvid oma ülbusega lasid endale jalga.
m
Mina/ 25. märts 2019, 19:30
Tundub et ekre kommarid ajavad lehe umbe kõik kordub
e
eino/ 25. märts 2019, 19:28
Reform õhutab praegu mässu,see on läbinähtav.Kellel siis rohkem õigus manipuleerida rahvaga on?
n
nii ta on/ 25. märts 2019, 19:27
et kõige sallimatud inimesed on sallijad ja sotsid ja refid, ju on karta pahade asjade päevavalgele tulekut sellist hüsteeria üleskütmist pole enne olnud

m
25. märts 2019, 19:27
Mina ei kuula moderaatorit vaid astun riigivaraste vastu välja
m
25. märts 2019, 19:25
Moderaator ei luba mind riigivaraste vastu välja astuda.
r
Ragnar/ 25. märts 2019, 19:25
18% lärmab nagu oleks neid 80 :D tibulinnupojakesed olete - rahutused ehh, nalja kah vähe :D
k
KE ja EKRE / 25. märts 2019, 19:25
saavutasid valimistel I ja II koha ja nende liit oleks rahva tahte väljendus !
v
vähk/ 25. märts 2019, 19:24
s
Seda/ 25. märts 2019, 19:24
kuidas käib tümitamine ja kütmine näeme juba sellest ajast peale, kui EKRE pildile sai. Ju siis on mida karta. EKRE ütlemised puhkavad selle kõrval, mida teevad reformisotsid siis, kui mängust välja jäetakse.
o
Ons vahet/ 25. märts 2019, 19:24
Tähendab, poliitikud ähvardavad rahutustega, kas see pole mitte pretsedent kogu maailmas!
p
25. märts 2019, 19:23
Politsei ootab Kallase hitlerivuntsidega Siimu korraldust

m
Millega see Helme / 25. märts 2019, 19:22
sul (e) ? esti riiki kohe ähvardas ?
j
25. märts 2019, 19:21
Just Riigivargad on süüdi
t
to ÖÖÖ 19.04/ 25. märts 2019, 19:19
Provokaator, kas sa tõesti mitte midagi peale Venemaa välja ei suuda mõelda ? Nii pisike ajumaht ongi ?
t
to vähk/ 25. märts 2019, 19:17
Ütle, mida sa tahad ? Tahad, et ka edaspidi elavad Eestis eestlased või tahad, et sureme rahvusena välja ? Viimane variant on väga tõenäone, kui me ise enda eest välja ei astu. Või annamegi alla ja läheme ajalukku ?
k
Karts/ 25. märts 2019, 19:16
Sellesse peaks sekkuma küll juba politsei
v
vähk/ 25. märts 2019, 19:15
Õigem on tõesti rahule jätta,muidu läheb haisema

a
A/ 25. märts 2019, 19:15
Ega jah -enne ess teadnud ajakirjandus üldse mingist ' Räägime asjast ', nüüd ei saa Martin WC -s p.....da ka ,ilma et suure kella külge ei pandaks .
n
naine/ 25. märts 2019, 19:14
RE valitses pikki aastaid ja selle aja jooksu on paljud eestlased väljamaale minema läinud, vaesed jäid vaesemaks, aga rikkamad said rikkamaks. Paraku on enamusel lihtrahvast palgad alla 1000 eurot, seega arvestada tuleb ka nendega. Sel korral peab RE jääma opositsiooni, jääb vaid lootus, et siis saab vaid paremaks minna. Sest 5 rikkama riigi hulga asemel, viis RE valitsus meid 5 vaeseima riigi hulka Euroopas. Ja selle tõttu sõidabki siit minema inimene, kes ei tule toime 500 eurose palgaga. Õnneks on miinimum kasvanud, TMvaba kasvanud ja lootus jääb. Mina usun, et EKREIKE tuleb toime!
v
vähk/ 25. märts 2019, 19:13
EKRE seis polegi siis nii tugev läbirääkimistel kui juba enneaegu ähvardused käiku lähevad.Kolmanda häälesaagiga ei tohiks ikkagi nii käituda,aga noh .................. mis sa neist ikka tahad
a
A/ 25. märts 2019, 19:12
Lepiks kokku ,et sõna ' hoiatus' tähendab tegelikult ' ähvardus '.... tormiähvardus , politseiähvardus jne
j
jätke ekre rahule / 25. märts 2019, 19:08
ootate uut aprilli rahutust.nüüd läheb andmiseks.rehv arvab et võtab rahvalt jälle 10 milli.isa ju majandab mitte kaja
a
A/ 25. märts 2019, 19:08
No miks see Kreml siis ei sponsoreeri - Kremlile pidid ju igasugused rahutused meeldima ?
ö
ÖÖÖ/ 25. märts 2019, 19:04
Venemalt rahastatud EKRE, eks. Häbi!

a
Aga kui reff oma 34 kohaga valitsusest välja jääb, kas siis rahutusi ei kardeta?/ 25. märts 2019, 19:03
No jah muidugi, reffi väljajääämise korral kreml rahutusi ei sponsoreeri.
t
tõene komm/ 25. märts 2019, 19:02
mõtlevadki ette , kust peaks kuldmune kukkuma , aga kust ilma riigikassa juures olemata , sellise muneja leiaks?
e
ehh/ 25. märts 2019, 19:02
see ju ammu teada, et arstidel käib ringkaitse. aga natuke piirata võiks aborte küll. natuke puudulikud muudkui treivad omasuguseid ja piiri ei panda...
e
ehh/ 25. märts 2019, 19:02
see ju ammu teada, et arstidel käib ringkaitse. aga natuke piirata võiks aborte küll. natuke puudulikud muudkui treivad omasuguseid ja piiri ei panda...
l
lugeja/ 25. märts 2019, 19:02
to EKRE valija: tuleb välja, et Helmed rääkisid asjast ikka veits teistmoodi,aga ajakirjandusel vaja ju kraade juurde keerata. Eks tuleb ikka sellele saba liputada, kes süüa annab.
e
25. märts 2019, 18:58
e-mode muudkui ku,stutab ja kus,tutab ja kust,utab...
t
to ekrepapagoi/ 25. märts 2019, 18:58
Küll palgaline tunneb ennast puudutatuna.
o
Olen/ 25. märts 2019, 18:58
EKRE valija, siiski pole ma nõus mõnede Helmede väljaütlemisega.

t
to ekrepapagoi/ 25. märts 2019, 18:57
Küll palgaline tunneb ennast puudutatuna.
t
to ektrepapagoi/ 25. märts 2019, 18:57
Palgaline kohe tundis ennast puudutatuna.
t
to ektrepapagoi/ 25. märts 2019, 18:57
Palgaline kohe tundis ennast puudutatuna.
r
25. märts 2019, 18:57
Refi valivad normaalsed inimesed kes mõtlevad ka ette mitte ainult tänasele
n
25. märts 2019, 18:54
need kaabulotumehed tuleb pikavarrukatega särkides pehmesse tuppa maharahunema saata
j
Jaanus/ 25. märts 2019, 18:50
Delfis, Postimehes sama artikkel. milleks üldse siin oma arvamust avaldada, kui ÕL irvitab Teie üle oma nullimistega samamoodi, kui RE ja SDE Eestlaste üle. Ise sattusin siia suva ja huvi pärast - kuidas on Rahva meelsus jne. siin lugejate seas. Mitte essugi ei saanud aru.
h
25. märts 2019, 18:50
hea ja / täna, 17:30 eriti soe peast on see andunud ekre pooldaja, kes siin nädalaid juba reformierakonna valijaid provokaatoriteks ja palgalisteks sõimab. Iga päevaga pöörab aina enam metsa poole

e
ekrepapagoi/ 25. märts 2019, 18:47
ehk keskealine naine ehk Karin jne. karjub nagu alati - palgaline palgaline, palgaline...
s
Sille / 25. märts 2019, 18:45
Kõigepealt peaks endalt küsima, MIKS need lapsed sündimata jäävad- a) lohakad emad; b) riik ja tingimused pole sellised, et siia sünnitada tahaks. On muidki variante kurjategijaks saamisel
k
kuulake/ 25. märts 2019, 18:45
See on juvaledel põhinev liba uudis,Kuulake videost Postimees,kus üks väriseva häälega tädi räägib,et täna on 26 märts kell 9...ja käimas kolmas nädal,et millega see nädal tegeldakse.Armas jumal,kas nii võib ja tohib sahmerdada,et libauudis on kuupäevaga ette rutanud ja edastab seda täna?Kas rahvast peetakse rumalateks?See jutt polegi tõsi ja ajakirjanikud muudkui vorbivad valet.
K
//// 25. märts 2019, 18:44
Kuula veelkord (ähvardused on saate keskosast pisut edasi): https://www.mixcloud.com/raadiosaade/r%C3%A4%C3%A4gime-asjast-24032019/
t
to sina/ 25. märts 2019, 18:42
Ära unusta,et oss juba saatis oma bolševikud barrikaadidele.
m
munk ( μοναχός )/ 25. märts 2019, 18:41
m
munk ( μοναχός )/ 25. märts 2019, 18:41
h
Hea Jan/ 25. märts 2019, 18:40
Elusolemine ja Elu pole kattuvad mõisted.

m
munk ( μοναχός )/ 25. märts 2019, 18:40
m
munk ( μοναχός )/ 25. märts 2019, 18:39
s
25. märts 2019, 18:39
Siin saab ainult üht väita - mõlemad h e.l.m.ed on oma kättemaksuhimus ohtlikud rahva üles ässitajad. Nad ähvardavad ja tahavd inimesi üleskutsuda vägivallale st. terroriaktidele, juhul kui neid valitsusse ei võeta. Sellisel juhul peaks politsei siin siiski sekkuma ja arreteerima need viha ja vägivalla õhutajad, sest see on demokraatliku riigis räige seaduse rikkumine.
1
18:28 le/ 25. märts 2019, 18:37
m
mina/ 25. märts 2019, 18:37
küll ei tunne aga onolemas sellised ullikesed, kellega annab manipuleerida.
1
18:28 le/ 25. märts 2019, 18:37
h
Huvitav/ 25. märts 2019, 18:35
Mitu korda on ÕL plusse ja miinuseid täna siit ära küüditanud?
a
aga/ 25. märts 2019, 18:35
tõsiselt peaks selliste ässitajatega tegelema, see pole enam normaalne.

m
meie/ 25. märts 2019, 18:35
pole ealeski reffe valinud ega vali ka edaspidi
s
sina/ 25. märts 2019, 18:34
tee oma lastele süüa jasööda kõht täis, selleasemel, et tänavaid mööda kolada. kaabud hakkavad oma tegelikku eesmärki juba saavutama, ässitades lihtsameelseid üles
j
ja / 25. märts 2019, 18:30
eriti soe peast on see andunud ekre pooldaja, kes siin nädalaid juba reformierakonna valijaid provokaatoriteks ja palgalisteks sõimab. Iga päevaga pöörab aina enam metsa poole
e
EKRE valija/ 25. märts 2019, 18:30
EKREkad, rahunege maha, ärge räusake kogu aeg! Muidu valin järgmine kord rohelisi mehikesi. Keskenduge läbirääkimistele.
r
Refi agent/ 25. märts 2019, 18:28
Vaadake Postimehest, kes selle libauudise lahti lasi.
m
Maamees/ 25. märts 2019, 18:21
Helmed on vist seepi söönud, et nad nii vahutavad.
i
25. märts 2019, 18:11
ikka päris soojaks peast läinud.
k
Kellele siis rahavas sinu meelest hääled andis? Sellised lihtsameelsed siis nüüd sõna võtmas./ 25. märts 2019, 18:11

n
Näete, saab ju küll! / 25. märts 2019, 18:08
Vastupidiselt PM ja Delfile kirjutab Õhtuleht õigesti, et EKRE hoiatab, aga mitte ei õhuta vägivallale. Teeb murelikuks küll, sest nad (EKRE) on asju alati õigesti ette näinud.
t
Taat/ 25. märts 2019, 18:07
m
mina tulen raudselt tänavale/ 25. märts 2019, 17:56
EKRE, Eesti rahva ja vaeste eest seisma. Kui kaua veel peavad lapsed näljastena magama minema, et reform saaks pidutseda.
m
mõmmi/ 25. märts 2019, 17:55
Nagu sm Lenin omal ajal ütles: "Terror on hea mõjutusvahend!"
i
idealist/ 25. märts 2019, 17:52
Üldiselt on maailm hullunud, kas helmed aduvad üldse, et nad annavad oma väljenditega märku äärmuslastele ja kas neist on meest selle tule ohjeldamisel?
k
KUI/ 25. märts 2019, 17:52
reformierakond oleks võitnud valimised, poleks EKREL praegu üldse sõnaõigust. Asi ongi selles, et enamus rahvast ei tahtnud reformikaid, siis nad ju poleks hääletanud teiste erakondade kasuks.
e
ei saa aru/ 25. märts 2019, 17:52
Mitte keegi ei hakka hullama perekonna eest kuhu kuuluvad kole naine,äpust ettevõtja ja üsna kahtlase minevikuga Mart.Kas keegi tunneb kedagi kel on plaanis selle afääriga kaasa minna.
t
Tarbige algallikaid - saate vähem petta/ 25. märts 2019, 17:51
Võime vaadata ja lugeda lehti aga me ei näe seal mitte kellegi teise, kui lehtede enda nägu!

1
17:43!/ 25. märts 2019, 17:49
Kas sa päriselt tahad ka Reformierakonda uuesti valitsema? Või plõksid niisama, et vingem välja paista? Kui aga tõsiselt, siis pöördu alustuseks arsti juurde.
s
Sensitiiv/ 25. märts 2019, 17:46
Praegu tulevad ka rahvarahutused. Valisin Reformi, et majandus lõpuks jälle tasakaalustataks, saime Keski ja Ekre. Ja jura jätkub. Ja kesk pistab Ekre kenasti kahvlisse pole, neil enam mingeid valimislubaduste täitmisi ja Ekre valijad, seda ka ei andesta, on teil varsti hangude ja sõrgkangidega ukse taga. Eriti mis puudutab alkoholiaktsiisi, sellest lubadusest taganemist teile andeks küll ei anta. ma ei saa aru kuidas te ise seda mõistnud pole, avantürism on tore asi või? Veel on.
Õ
///// 25. märts 2019, 17:45
Õiglane oleks olnud, kui nad need ähvardused enne valimisi oleksid välja öelnud. Originaal asub (ähvardused on saate keskosast pisut edasi): https://www.mixcloud.com/raadiosaade/r%C3%A4%C3%A4gime-asjast-24032019/
r
Risto/ 25. märts 2019, 17:44
Katsuks ikka rahulikumalt, head sõbrad, ei maksaks ülearu sõjakaks minna. Postimees postimeheks, see "demokraatliku sõnavabaduse prügikast", nagu on väljendanud kahjuks juba manalasse lahkunud väliseesti ajakirjanduse kauaaegne kommentaator Vello Helk. Aga riigi rahvusringhäälingu ilmselge poliitiline kallutatus on küll tõsine probleem, mille eest peaks vastutama vist meie kultuuriminister. Kuhu vaatab selle juures veel ametis olev peaminister? Võiks ju oma valitsuse liikme korrale kutsuda.
o
Odin/ 25. märts 2019, 17:44
Minu kommentaar oli vastuseks kommentaarile kell 15:39, aga millegipärast on see nüüd üldkontekstist eemale rebitud. Ju ikka selleks, et segadust tekitada. Mis puutub Leo kommentaari 16:48, siis A. Rüütel pole valisusse kuulunud ega sotside presidendikandadaadi Ilvese moodi ärmatanud.
t
Tallinlane/ 25. märts 2019, 17:43
Aga Reformierakond võitis valimised, EKRE juhid on täiesti ära pööranud.
n
Nomaeitea/ 25. märts 2019, 17:41
Mulle küll Oja sõnavõtt meeldis. Ta oli rahulik, argumenteeris. Vooglaid on alati äärmiselt rahulik ja viisakas.
e
e. / 25. märts 2019, 17:41
Härrad arvavad, et korraldavad võimsamaid meeleavaldusi kui liberaalide senised 'näidismeeleavaldused'. See oligi kogu ähvarduse mõte. Aga toon võinuks tiba rahulikum olla.

n
need on ju päris ära pööranud / 25. märts 2019, 17:40
kui Rabi asjus olid võimud tagajalgadel ,kas nüüd ka midagi ette võetakse võimude poolt .sest see on ju eesti riigi ja rahva vaenule õhutamine .
e
ekre mustakaabumehed / 25. märts 2019, 17:39
on jõudnud juba natsisaksa Aadu võimuhullumise tasemeni.
m
Mohikaanlane/ 25. märts 2019, 17:38
Igal pool, kus on "rahva-rahutused" on kuidagi imelikul kombel Kremli käsi mängus olnud. Mõnes kohas on "rahva-rahutuste" tagajärjel tekkinud igasugu rahvusvaheliselt tunnustamata "Rahva(vaba) riigid"
r
Rahutus rahutuse vastu - RE v. EKRE, teised olgu kohtumõistjad./ 25. märts 2019, 17:37
RE jääb vähemusse, sest E-hääletajad on "neutraalsed". Kui hoiatavad, siis tuleb liikluses olla ettevaatlikum. Koertega näksima ka ei sobi minna.
z
Zimarjev/ 25. märts 2019, 17:36
vali ikka rukkilill,siis saad kindlalt till-till-till!
l
lord/ 25. märts 2019, 17:36
tundub et palju tegelasi seal ajakirjanduses on ikka suured manipulaatorid, noh ei olnud see asi nii nag ajakirjanduse meieeest õhuvõngutajad siin välja toovad palun lugege https://uueduudised.ee/uudis/eesti/saage-tuttavaks-postimehe-ideoloogilise-supervaletajaga-ajakirjanik-martin-laine
e
e. / 25. märts 2019, 17:35
To Räme ähvardus ju: He.lmed võrdlesid hungveipingidega mitte ennast vaid lib.eraalide viimase aja näidismeeleavaldusi.
t
to/ 25. märts 2019, 17:35
Arvad, et sotsid ja ref suudavad vä? Asjata lootus, tehku oma laulupidusid ja andku lastele koolivabu päevi palju tahavad, koalitsiooni moodustamist need ei takista.

k
kui e.kret valitsusse ei võeta, siis teevad nad uue pronksöö... või kuidas?/ 25. märts 2019, 17:34
See on ju he..l,,mede poolt täielik väljapressimine ja sulaselge ähvardamine.
k
Kogu selle jama orgunnib Buratino poolvend./ 25. märts 2019, 17:32
Lubas ju kõiki vahendeid kasutada.
g
Ghs/ 25. märts 2019, 17:32
See on otsene vägivalla õhutamine! Ja nemad võivad solvata hommikust õhtuni reformi ja sotside valijaid?
õ
ÕIGUS/ 25. märts 2019, 17:27
Kui Marina Kaljrand rahva barrikaadile kutsumisega viljeles.
e
Enel/ 25. märts 2019, 17:24
h
Hea lause u u e d u u d i s e d kommentaariumist/ 25. märts 2019, 17:21
"Kui tahad konservatiivi vihaseks ajada, siis valeta talle. Kui tahad liberaali vihaseks ajada, siis räägi talle tõtt."- Theodore Roosevelt.
v
vat siis/ 25. märts 2019, 17:17
see on siis hoiatus uuele valisusele. aga seda arvata oligi. riigis on puudujäägid. inimesed ei saa aru kuhu need laiali löödud on.
s
Sinu kommentaar suunati modereerimisele./ 25. märts 2019, 17:16
Mar-tin Hel-me sõnul on eriti E-R-R ja Posti-mees näidanud, et nad pole enam ajakirjandus, vaid pro-pa-gandakanalid, kes lai-mavad hommikust õhtuni, levitades valesõnumeid ja mängides kontekstist väljakistud fraasidega. Saatejuhid meenutasid Hiinas Mao Ze-dongi ajal tegutsenud hung-vei-pinge, kes käisid ringi, punased raamatukesed Mao tsitaatidega kaasas ja pek-sid „suure esimehe“ vastaseid sur-nuks.

a
A/ 25. märts 2019, 17:15
' Räägime asjast ' nimetati ka seoses punaste hungide laamendamistega vigaseks pekstud Hiina peaministrit - ega ometi nüüd mõni reformideb.i.i.l siin mingit normaalsele inimesele tabamatut seost näiteks Ratasega ess näe ?
m
MG-43/ 25. märts 2019, 17:14
OLEN LAETUD JA VALMIS NIITMA.
a
Ammu oleks aeg/ 25. märts 2019, 17:14
Rahva kurnamine ja mahamüümine on võtnud eepilised mõõtmed.
u
u u e d u u d i s e d . e e/ 25. märts 2019, 17:13
Martin Helme sõnul on eriti ERR ja Postimees näidanud, et nad pole enam ajakirjandus, vaid propagandakanalid, kes laimavad hommikust õhtuni, levitades valesõnumeid ja mängides kontekstist väljakistud fraasidega. Saatejuhid meenutasid Hiinas Mao Zedongi ajal tegutsenud hungveipinge, kes käisid ringi, punased raamatukesed Mao tsitaatidega kaasas ja peksid „suure esimehe“ vastaseid surnuks. Nüüd on sellised noored ka Eestis – näiteks need, kes lugesid ERR-is ette EKRE-t hukkamõistvaid kirju või käivad poliitilistel kliimaprotestidel. „Haridusasutused on saanud ideoloogilisteks polügoonideks – aj
v
Võimuiha/ 25. märts 2019, 17:12
Mida nad endast mõtlevad? Riigipööret tahavad teha?
m
Mis siin imelikku/ 25. märts 2019, 17:10
Marina Kaljurand lubas juba läbirääkimiste alguses rahvast barrikaadile kutsuda, ei ole vaja rahvast õhutada.
j
Juta/ 25. märts 2019, 17:10
Kuule oeh. Ei saanud vist sa aru, et vähekindlustatud pered abordi eest maksta ei jõua ja lapsi kasvatada ka ei jõua, sina maksad kinni laste kasvatuse. Eks maksa.
j
Juta/ 25. märts 2019, 17:08
Alamvool on Uued uudised, objektiiv, Vesti ru, Sputnik ja Vremja - lugege neid edasi

O
//// 25. märts 2019, 17:08
Originaal asub (ähvardused on saate keskosast pisut edasi): https://www.mixcloud.com/raadiosaade/r%C3%A4%C3%A4gime-asjast-24032019/
r
Rattarehv/ 25. märts 2019, 17:07
Kuidas refid saavad komud olla, kui Refid viisid kesklinnast komude jumala Pronkssõduri kalmistule?? Ja seejärel komud korraldasid Pronksiöö just Reffide vastu, pole midagi kuulnud või?
l
Liidulepinguid tohivad teha ka vastaspoolele (opositsiooni) jääjad!/ 25. märts 2019, 17:06
Valimistel sai kõige rohkem hääli RE, kes kindlasti peab liidu (võõrkeeles: koalitsiooni) läbirääkimisi. Aga ka vähem hääli saanud erakonnad ei maga, vaid peavad liidu (võõrkeeles: koalitsiooni) läbirääkimisi. KE, EKRE ja IE koalitsiooni läbirääkimised hakkavad lõppema. Kuidas on lood RE koalitsiooni läbirääkimiste edenemine?
t
Tahaks näha teie valimislubaduste täitmist, muidu on teil tõelised rahutused/ 25. märts 2019, 17:05
Heh, kui te oma valimislubadusest alkoholiaktsiis lasta Lätiga samale tasemele loobute, vot siis on teil sellised rahvarahutused, et hoia ja keela. Küprokid on naelapüssidega kohe kohal. Tagasiteed ei ole. :D :D :D
m
Muhkel/ 25. märts 2019, 17:05
Puhkevad rahvarahutused? Tuletab midagi meelde 1917 aastat, kui olid "rahvarahutused" - kõikide maade proletaarlased ja kehvikud ühinege. "Kõik maa kuulub talupoegadele ja kõik ettevõtted on rahva omad!" Nii deklareerisid ennast bolševikud. Samad loosungid , sama rütm, valed, petmine ja võimu kaaperdamine
k
25. märts 2019, 17:01
Kui raha ei ole siis ojasse saab tasuta.
n
no/ 25. märts 2019, 17:00
need ikka "õiged eestlased"! Eks seepärast tunnebki end juba "valitsejana"!

k
kodanik/ 25. märts 2019, 16:58
Vaimne vägivald pole kohane ühelegi inimesele. Ähvardamine on vaimne vägivald. Kui meil on koduse vägivalla vastu varjupaigad ja väljakujunenud abisüsteem, siis kes kaitseb kodanikku riigimeeste vaimse vägivalla eest. Kas tõesti kodustes suhetes on ähvardamine niivõrd loomulik, et nüüd ei pane tähelegi kui sama rakendab suurema inimhulga peale. Minul on täiesti ükskõik, mis parteist moodustatakse valitsus. Aga mul ei ole ükskõik kui valitsema satuvad vaimset vägivalda viljelevad isikud. Olgu nad mis parteist tahes, vaimsele ja hingelisele vägivallale meie õigusruumis kohta olla ei tohi.
t
Tarbige algallikaid - saate vähem petta/ 25. märts 2019, 16:57
https://uueduudised.ee/uudis/eesti/saage-tuttavaks-postimehe-ideoloogilise-supervaletajaga-ajakirjanik-martin-laine/ „Kui aga RE-l õnnestub EKRE võimult tõrjuda, siis need hungveipingide miitingud, mis praegu toimuvad, on kui torm morsiklaasis – siis on see, mida meie teeme, midagi sellist, et rändepakti vastane miiting tundub selle kõrval jalutuskäiguna,“ hoiatas ta.
t
tuhajuhan/ 25. märts 2019, 16:56
Ma ju räägin et nendel kaabudega meestel on saba ja sarved ja kui nad võimule saavad neelavad nad maakera alla...ragnarok eesti moodi
m
mis/ 25. märts 2019, 16:56
teha, täiesti ebastabiilsed tüübid!
p
25. märts 2019, 16:55
Poetagused maaalad ilmselt.
o
Odin/ 25. märts 2019, 16:54
Ega sa Sirje juhtumisi Reformierakonda kuuluva Innar Mäesalu (miilits) ja tema isa Hanno (KGB-znik) sugulane ei ole. Mul on küll kuri kahtlus, et kuulud sellesse suguvõssa!
o
oi/ 25. märts 2019, 16:54
sellepärast saadki 115 , et ref rohkem ei anna. Nüüd palveta EKRE eest, siis saad ka pensi

t
to Karin, 16:44!/ 25. märts 2019, 16:53
Peavoolule on väga kasulik kui ajakirjandus peavoolule mitte meeldivad kommentaarid kustutab.
t
to Lootus on viimane !/ 25. märts 2019, 16:52
Tolerastid koos palgaliste provokaatoiritega on isamaalisi eestlasi ähvardanud juba 4 aastat.
t
to Oehh/ 25. märts 2019, 16:51
Keegi ei keelusta aborti, vaid maksad omast taskust kinni.
t
Tolad/ 25. märts 2019, 16:51
Soojad peast, kaabu all haudunud vist. 887419 hääletusõiguslikku kodanikku ja neist 300000 vihkavad reffe? Seega 587419 valijat ei vihka reffe, mis te nendega teete, saadate Kanadasse? Ähvardamisega tõmbavad ekreiidid endale ise koti pähe, natsiimidž aina süveneb.
t
Tahan Eedile vastata,/ 25. märts 2019, 16:50
aga näe, moderaator ei luba! Seegi ju tsensuur.
ü
üks/ 25. märts 2019, 16:50
normaalne ja tasakaalukas poliitik ei käitu nii!
t
to Mutike/ 25. märts 2019, 16:50
Sa küll mutike ei ole. Oled palgaline provokaator.
n
no/ 25. märts 2019, 16:49
seda oligi oodata/karta! Eks see vana Moskvas töötamise ajal ikka õppis ka midagi! Tegelikult peaks nad päris kuss olema. Valimised võitis ikkagi Reformierakond!

m
Moderaator!/ 25. märts 2019, 16:49
t
to yodi/ 25. märts 2019, 16:48
Kes need sõimajad tegelikult on ? Tolerastid muud ei tee, kui sõimavad ja ähvardavad eestimeelseid eestlasi, kes Eestisse multikultit ei taha.
t
to Eedi, 16:43!/ 25. märts 2019, 16:48
Ja meie uhke rahvas neelab alati oravate konksu alla. Nagu peata kanad, kes ei mäleta, nagu vana Siim, kuhu rahad pani. Ometi on oravad suutnud rahvast kurnata tervelt 17 a.
l
Leo./ 25. märts 2019, 16:48
Arnold Rüütel aupealik. Eks temalgi ole omad luukered kapis...
v
Vkö/ 25. märts 2019, 16:47
Täpselt sellised need kallased ongi.
t
to Lugeja/ 25. märts 2019, 16:46
Provokaator, sa kindlasti usud ka kal.lutatud ajakirjandust, kus kõike moonutatakse. Ekre on ainuke eestimeelne erakond, ainukesed, kes seisavad eestlased huvide eest.
n
No/ 25. märts 2019, 16:46
m
madrus/ 25. märts 2019, 16:46
ainult öiged eestlased elavad möisas

t
25. märts 2019, 16:45
k
ka pensionil/ 25. märts 2019, 16:45
RF is on ajud jah. Eriti veel sellistes küsimustes, kuidas riigi raha oma tasku ajada!
k
Karin/ 25. märts 2019, 16:44
Kommid ei lähe läbi, kuigi kirjutan viisakalt. Lugege uued uudised.ee Sel kirjutatakse ausalt. Kal.lu.tatud aja.kirjandus moonutab ja mõtleb asju välja, nii kuidas peavoolule kasulik.
e
Eedi/ 25. märts 2019, 16:43
Kogu selle viha ja vaenu on põhjustanud refid.Õigemini nende juht oma ülbusega.
t
To Mees/ 25. märts 2019, 16:42
Sa pole mingi mees, vaid kinnimakstud provokaator. Teiseks pole Helme niimoodi öelnud, kallutatud ajakirjandus kirjutab nii, nagu neile meeldib.
t
25. märts 2019, 16:42
Tegu on sorosmeedia libauudisega eesmärgiga mustata EKRE-t. Midagi Helmed ei rääkinud sellist mida see refide libauudis väidab!
h
ha ha/ 25. märts 2019, 16:41
Tegu libauudisega mis avaldati eesmärgiga mustata EKRE-t. Helmed midagi niisugust ei rääkinud! Näha, et mingi õnnestumine sorose libameedial oli sest kommentaarides kerkis refide stavaht pinnale haisema.
p
Paul/ 25. märts 2019, 16:41
Need, kes oma peaga ei mõtle on EKRE-ga.

p
Paul/ 25. märts 2019, 16:40
Kas õiguskaitseorganid ei saaks neid hullumeelseid Helmeid korrale kutsuda ja kuskile mingiks ajaks järele mõtlema saata?
r
Refi valija räägib analüüsimisest ja kainest mõistusest, IRW! Edasi viie rikkama sekka JUHEI, JUHEI,/ 25. märts 2019, 16:39
s
saarlane/ 25. märts 2019, 16:39
Ärge hirmutage rahvast. Ajakirjandus on üks osapool poliitilises sõjas. Jätke see parteide ideede kajastamine.
p
piiks ja puuks/ 25. märts 2019, 16:38
kui meile ei anta seda, mida me tahame,siis te alles näete ...
p
pelmeenid/ 25. märts 2019, 16:38
kraaksuvad tõesti õnnetuse meie õuele. vastik neid kuulata
s
Sirje Mäesalu/ 25. märts 2019, 16:31
Olen pensionar,kes saab115€ üksielava pensioneri toetust, aga vihkan EKRE t,kuna lubavad ainult tuld,, pooldan igati RFe kuna näen seal ajusid ja riigimehi.Mõelge ja analüüsige! Kainet mõistust!
t
tõdemus/ 25. märts 2019, 16:31
kui puhkevad rahvarahutused, siis Helmed leiavad ennast kinnimajast rahva ülesässitamise eest.
ä
Äkki/ 25. märts 2019, 16:30

e
e. / 25. märts 2019, 16:29
Kanal 2 näitab õhtuste uudiste reklaamklippi, kus Martini meeleavaldushoiatuse taustaks on monteeritud pro-vokaator T.arandi eskortimine politsei hellade käte vahele sümboole jalahoobi saatel. Vihjavad, et tuleb lintšimine? Ju on Reporteril järgmine pro-vokaatorit juba ette valmistatud.
k
25. märts 2019, 16:29
Kuule oeh see hakkab tõesti varsti närvidele käima kui avaldatakse arvamust asjadest millest aru ei saada!!!!! Pole kunagi olnud juttu abortide keelustamisest!!!!! Küsimus on selles kes selle kinni maksab.
m
Mees/ 25. märts 2019, 16:28
EKRE lõpetagu se pidev ähvardamine vastasel juhul kaob ta ajaloo prügikasti
w
Www/ 25. märts 2019, 16:28
Õige jutt helme poolt,reffid on ainult vargad
e
25. märts 2019, 16:17
Elagu EKRE! Tuld punanahkadele!
t
tiku-kusti/ 25. märts 2019, 16:16
halloo, EKRE on ise see, kes tulega mängib! neil ju muud polegi kui tuld selle ja teise pihta ja tõrvikud ees ja taga
k
Karjus / 25. märts 2019, 16:11
Helmed astusid praegu täiega ämbrisse. Näitasid kes nad tegelikult on. Hundid lambanahas.
h
Huilo/ 25. märts 2019, 16:10

O
/// 25. märts 2019, 16:09
Originaal asub järgmisel aadressil (ähvardused on saate keskosast pisut edasi): https://www.mixcloud.com/raadiosaade/r%C3%A4%C3%A4gime-asjast-24032019/
k
Küsin/ 25. märts 2019, 16:08
Kas rahva mässule mobiliseerimiseks õlled juba ostetud?
l
25. märts 2019, 16:08
laske neil olla,tõmblevad vähem
r
Rasvaliidu Kolhosnik/ 25. märts 2019, 16:08
...tõmbas enda õhku täis ja siis plärsti lõhki käis...
e
e. (tüdinud modereerijatest)/ 25. märts 2019, 16:08
Inimesed, kuulake ja lugege rahulikul otseallikaid, mitte vahendajaid. Ainsad hirmsad asjad, mis juhtuda võivad, on ju senistest suuremad rahumeelsed meeleavaldused.
r
Re1n/ 25. märts 2019, 16:07
Üldse ei imesta, et sinusugune tatiprits EKRE-st välja visati.
r
Re1n/ 25. märts 2019, 16:07
Üldse ei imesta, et sinusugune tatiprits EKRE-st välja visati.
v
Valve/ 25. märts 2019, 16:07
Miks ainult EKRE vastased kommentaarid läbi lähevad.

r
Re1n/ 25. märts 2019, 16:06
Õldse ei imesta, et sinusugune tatiprits EKRE-st välja visati.
r
Re1n/ 25. märts 2019, 16:06
Õldse ei imesta, et sinusugune tatiprits EKRE-st välja visati.
t
Toslem/ 25. märts 2019, 16:06
e
Eedi/ 25. märts 2019, 16:05
No ei usu neid artikleid.Ei usu ajakirjandust.
e
e. / 25. märts 2019, 16:05
Inimesed, kuulake/lugege otseallikaid, mitte peavoolu 'ümberjutustusi'. Helme ähvardas mitte mäsu vaid m.ultikulti pooldajatest suuremate miitingutega. Viimaseid on korraldatud juba paar tükki. Ka rä.ndepakti vastu olnud meeleavaldustest võib mõni suurem tulla. Tavaline demokraatia!
t
Toslem/ 25. märts 2019, 16:05
Peksame jah köik puruks ja pöletame maha- siis tuleb paradiis, kus vaid inglitiibadega Helmed ringi lendavad.
v
Valve/ 25. märts 2019, 16:05
Seda te Reformikad teetegi, et ajate kogu Eesti rahva vihale, mitte ainult Helmed.
v
Valve/ 25. märts 2019, 16:03
Seda te teetegi, et ajate rahva vihale, mitte ainult Helmed.

h
25. märts 2019, 16:03
Helme ju lausa mõisa reno veerinud
l
Lugeja/ 25. märts 2019, 16:02
Tegelikult on kurb lugeda selliseid seisukohti ja veendumusi erakonna esindajatelt, kes pole veel valitsuse liikmed, kuid end selleks juba peavad. Kõigepealt tuleb valitsus kokku panna ja EKRE ei ole kindlasti ei esimene ega teine valimisi võitnud erakond. Kui esitatakse ähvardusi, siis tulekski tegelikult anda võimalus oma ähvarduste elluviimiseks. Viimasel ajal peab ühiskond tegelema just selle erakonna esindajate väljaütlemiste ümbermõtestamise vajadusega, kus pillutakse arusaamatuid seisukohti. Aga palun, tehke!
s
25. märts 2019, 16:00
Sinul ka pampersid haisevad
v
25. märts 2019, 15:59
vaheta pamperseid juba haised
s
25. märts 2019, 15:58
See sinu pikk sisutühi mõte oleks olemata kui sa suvatseksid omale selgeks teha mida abortidega seoses ette pandi. Aborsi keelustamisest polnus mitte üks silp kirjutatus. Nüüd uuri mida sooviti , mõtle ja alles siis avalda oma arvamust. JÕUDU
s
25. märts 2019, 15:58
See sinu pikk sisutühi mõte oleks olemata kui sa suvatseksid omale selgeks teha mida abortidega seoses ette pandi. Aborsi keelustamisest polnus mitte üks silp kirjutatus. Nüüd uuri mida sooviti , mõtle ja alles siis avalda oma arvamust. JÕUDU
e
EKRE -mehed/ 25. märts 2019, 15:58
Ohjeldage ometi oma sõnakasutust, see teeb teile enestele kahju.
y
yodi/ 25. märts 2019, 15:57
Kulla Helmed jätke juba see ähvardamine ja sõim. No miks te seda küll teete. Ainult oma mainet kahjustate.

m
Mutike/ 25. märts 2019, 15:56
Ekre diktatuur oma isevalitsemisega küüditab Kremli heakskiidul ülejäänud 1,2 miljonit kodanikku Eestist Siberisse, selleks ongi vaja kuulutada "rahvarahutustest"
l
Lootus on viimane!/ 25. märts 2019, 15:53
EKRE juba ähvardab, lootes, et keegi nendega kaasa läheks?
o
Odin/ 25. märts 2019, 15:53
Kas sa oled seda näinud ja kui siis kus?? EKRE pole olnud riigitüüri juures, külla on aga seda olnud perestrokalased (Venemaa toetuseks?) alates 1995. aastast ning usinasti oma taskuid täitnuid (a la S. Kallas, A. Ansip. N. Seli, T. Savi, R. Rosimannus, K. Pentus-Rosimannus, jne). Too palun üks näide EKRE'lase kohta ja seda nimeliselt. Kui Sa seda suudad, siis vaatame edasi. Selgituseks Sulle, ma ei kuulu EKRE liikmete hulka.
m
Marek/ 25. märts 2019, 15:50
Sotsid kutsusid barrikaadidele see norm w...
v
Võõra omad ujuvad välja nagu 2014 Ukraina sõjaväes!/ 25. märts 2019, 15:49
Siis nad on / täna, 14:14 "... ja Putin saab tulla omasid kaitsma." ??? RE-d ja SDE-d? Kallaseid (Si. Ka. Kr.), Ossinovskit, Kaljuranda, Toomi ja Kõlvartit?
e
......./ 25. märts 2019, 15:48
v
Võõra omad ujuvad välja nagu 2014 Ukraina sõjaväes!/ 25. märts 2019, 15:48
Siis nad on / täna, 14:14 "... ja Putin saab tulla omasid kaitsma." ??? RE-d ja SDE-d? Kallaseid (Si. Ka. Kr.), Ossinovskit, Kaljuranda, Toomi ja Kõlvartit?

p
Pearu/ 25. märts 2019, 15:46
Enamus rahvast on EKRE vastu, kuid rahutused võivad tekkida, sest just see maruline osa eesti rahvast on koos EKRE - ga
k
Keegi võiks mulle mõne püssirohu tünni näidata kuhu tikk visata, et see IKE ja lollus ükskord lõppek/ 25. märts 2019, 15:46
e
Endine ekrelane/ 25. märts 2019, 15:46
a
Ats/ 25. märts 2019, 15:44
EKRE ähvardamine rahutustega on matslik. Küüniline on ka vaestega hirmutamine. See ongi EKRE tõeline tase. Helmed nagu kaks Leninit. Ainult sonid veel puudu.

e
Endine erelan/ 25. märts 2019, 15:44
Ehtne ekreline tattipritsiv ähvardamine. Ju siis on vesi ahjus. Mõistus otsas. Järgmisena kutsub ühtse venemaa appi. Selliste terroristlike võtetega tahab see erakond hakata meie heaolu eest seisma?
e
Eino Taruk/ 25. märts 2019, 15:43
ja kui EKRE saab valitsusse puhkevad samuti rahvarahutused, ehk sotsid kutsuvad barrikaadidele, ja rikkurid rahastavad pagulasmeelseid üritusi.
e
25. märts 2019, 15:39
EKRE ei ole teinud ja ei tee ka tulevikus eestlaste heaks absoluutselt mitte midagi. Enda taskuid täidavad nad muidugi mõnuga.
o
25. märts 2019, 15:38
Oravad ongi visad, sest nende taga on üle 165 000 valija.

j
Jürka/ 25. märts 2019, 15:38
Hirmu herneks! Kas keskerakond on lõpetanud lepingu ühtse venemaaga? Täiega lähevad lubadused. Võimuiha ikka nii suur.
e
.../ 25. märts 2019, 15:37
ekre lubas võimule saades olla sõnavõttudes vaoshoitud... ?
t
Tehke see EKRE IKE juba ära/ 25. märts 2019, 15:36
Reformierakonda ähvardades ähvardab ta ka 165 000 reformierakonna valijat. Mina ühena neist "rikkuritest", kes reformi valivad, soovin, et EKRE IKE koalitsioon teoks saaks, siis ehk kaoks lõplikult areenilt Isamaa, kelle EKRE loodetavasti lihtsalt nahka pistab ja saabuks mingigi selgus ka Keskerakonna osas. Inetu on jälgida, kuidas (praegu veel) tänu sotsidele paleepöörde kooraldamise järel võimule saanud kolmikliit oma praegust/kohe endist olulist partnerit halvustab.
r
Räägi meile ka/ 25. märts 2019, 15:34
Lihtsalt huvi pärast: täpsustad äkki mis vatt ja vile oled saanud just mingi valitsuse tegevuse pärast? Mis lapspoliitikustesse puutub siis hariduse ja töökogemuse poolest nõrgim on ju just keskeraskonna ja ekre... Ekre troonil - mis troonist jutt käib? Selle toetusega ei ole mingit trooni
k
k/ 25. märts 2019, 15:33
Kas tõesti peab vihavaenu õhutama küüditamise aastapäeval ,häbi teile Helmed .
l
Lible/ 25. märts 2019, 15:33
m
muhv/ 25. märts 2019, 15:32
r
Räägi meile ka/ 25. märts 2019, 15:32
Lihtsalt huvi pärast: täpsustad äkki mis vatt ja vile oled saanud just mingi valitsuse tegevuse pärast? Mis lapspoliitikustesse puutub siis hariduse ja töökogemuse poolest nõrgim on ju just keskeraskonna ja ekre...

m
muhv/ 25. märts 2019, 15:32
r
Räägi meile ka/ 25. märts 2019, 15:32
Lihtsalt huvi pärast: täpsustad äkki mis vatt ja vile oled saanud just mingi valitsuse tegevuse pärast? Mis lapspoliitikustesse puutub siis hariduse ja töökogemuse poolest nõrgim on ju just keskeraskonna ja ekre...
m
Marek/ 25. märts 2019, 15:31
Reformarid mängivadgi tulega ......SOTSID KUTSUSID INIMESI BARRIKAADIDELE.....SIIS EI MIDAGI....LAS REF JA SOTSID HAUGUVAD.....
k
Kuku/ 25. märts 2019, 15:31
Kuku edasi.. Nii loll jura!
k
25. märts 2019, 15:31
Kuulake saadet, jutt kõik ju nende oma suu läbi räägitud mitte ajakirjanduse välja mõeldud :)
k
Kristiina/ 25. märts 2019, 15:30
mind häirib,et nimesid ei julge ekre ka öelda. näiteks selle oma kes kiitis ülikooli teema tõstatamise eest. positiivseid tuleb öelda.. Hakkan ka ise kahtlema kas uus liit on läbipaistvam. See kartus nimesid öelda on nii omane senistele valitsustele. Mäletage kuidas olid asjad siis kui te tudeng. Ma soovin tagasi saada 2000-2005a. avatust..
k
25. märts 2019, 15:29
Kuulake saadet, jutt kõik ju nende oma suu läbi räägitud mitte ajakirjanduse välja mõeldud :)
l
lugeja/ 25. märts 2019, 15:29
Issand kui jube on lugeda Martin Helme ütlusi temaga võiks küll psühhaatri juurde minna,kus on selle lapse kasvatus küll olnud.Naised kes te rohkem sünnitada ei taha sünnitage ikka ja viige tited Martinile las kasvatab ta ju nii tubli meil

t
To EKRE valija/ 25. märts 2019, 15:29
Mis nüüd ,siis Vooglaiu ütlemises ärritas,vanuse poolest ongi vanuri piiril! Tegelikult, oli see meelega öeldud,et näha ,kuidas mitte ekrelased reageerivad solvangutele...mida peab taluma EKRE Iga päev!
k
25. märts 2019, 15:29
Kuulake saadet, jutt kõik ju nende oma suu läbi räägitud mitte ajakirjanduse välja mõeldud :)
h
HOINAS / 25. märts 2019, 15:29
Kes üritab segadust tekitada ja ähvardab rahvast, need tulebki minema lüüa. Jõudu sotsidele ja oravatele EKREIKE kukutamisel.
t
To EKRE valija/ 25. märts 2019, 15:29
Mis nüüd ,siis Vooglaiu ütlemises ärritas,vanuse poolest ongi vanuri piiril! Tegelikult, oli see meelega öeldud,et näha ,kuidas mitte ekrelased reageerivad solvangutele...mida peab taluma EKRE Iga päev!
e
e. / 25. märts 2019, 15:28
Kuulasin Rä.ägime Asjast ning lugesin sama teksti ka Uutes.tuudistest. Martini toon oli küll 'hirmus', aga peameedia ajakir.janikud keelduvad tõdemast, et Helme rääkis EKRE pooldajate MIITINGUTEST, mis saaksid kordades ületama (viimasel ajal) EKRE vastu korraldatud miitinguid. Ja tuleksid ehk suuremad tõrvikurongkäigust, ehkki isiklikult ma viimasesse hästi ei usu. Aga ei usu ka linna segipeksmist vm. vägi.valda.
t
To EKRE valija/ 25. märts 2019, 15:28
Mis nüüd ,siis Vooglaiu ütlemises ärritas,vanuse poolest ongi vanuri piiril! Tegelikult, oli see meelega öeldud,et näha ,kuidas mitte ekrelased reageerivad solvangutele...mida peab taluma EKRE Iga päev!
e
Ennustajamoor/ 25. märts 2019, 15:28
EKRE peaks madalat profiili praegu hoidma.Reform ja sotsid on kahtlaselt vait.Kardan et sealt tuleb mingi jama presidendi abiga
e
25. märts 2019, 15:27

k
Kati/ 25. märts 2019, 15:26
Kuidas sulle meeldis K,Kallase jutt -Räägime iga Keskerak. liikmega eraldi EKRE vastu.Raimondi räuskamine.J.Tooma sõnnikuvedu.Väikestest makstud näitlejate paaasast ei räägigi.
M
??/ 25. märts 2019, 15:26
Mis see asi on, mille eest Sa pead võitlema, sest Su hääl ei ole kuulda? Lihtsalt huvitav, mis probleemi Sa püüad rahutustega lahendada? Kas raha hakkab taevast sadama pärast seda? Või tulrevad tagasi töökohad millel ei ole haridust, keeleoskust jne vaja? Mis see on mis on praegu takistatud teha???
e
e. / 25. märts 2019, 15:25
Kuulasin Räägime Asjast ning lugesin sama teksti ka Uueduudistest. Martini toon oli küll 'hirmus', aga peameedia ajakirjanikud keelduvad tõdemast, et Helme rääkis EKRE pooldajate MIITINGUTEST, mis saaksid kordades ületama (viimasel ajal) EKRE vastu korraldatud miitinguid. Ja tuleksid ehk suuremad tõrvikurongkäigust, ehkki isiklikult ma viimasesse hästi ei usu. Aga ei usu ka linna se.gipeksmist vm. vägivalda.
t
tädi/ 25. märts 2019, 15:25
ehk et Püha Jüri pingutus iga hinnaga oma troon säilitada lõpeb kodusõjaga.
o
Oravad on visad. / 25. märts 2019, 15:23
Oodake, nad pole sugugi veel alla andnud. Mäletate, kui kaua nad Savisaart kangutasid. Mis vahenditega. Savisaar Savisaareks, aga praegu on alles väikesed virvendused. Oravad on võimelised veel kord rahval suunda muutma. Neil on kindlasti varuks veel julmemaid võtteid. Meedia ju kuulub ammu oravatele. Ärge, rahvas, laske ennast lollitada. Poliitika on väga räpane!
k
Kuusik Kaasik/ 25. märts 2019, 15:23
Oligi arvata, et Rehvi-Sotside Varesteparv jälgib iga Helmete liigutust ja kuulab seda raadiosaadet.
t
to 14. 42/ 25. märts 2019, 15:22
Provokaator, ilma Ekreta on eestlased varsti ajalugu, oleme välja surnud.
p
President/ 25. märts 2019, 15:22
võttis ju sõna--EKRE solvas aborditegijaid!!

h
HOINAS/ 25. märts 2019, 15:22
Läheb, kindlasti läheb. Hoian pöialt, et Isamaa kaoks areenilt jäädavalt.
M
??/ 25. märts 2019, 15:22
Mis õiguse räägid nende eest? Kust võtad, et 300 000 VAEST toetab sellist räuskamist? Ja üldse, et ekre selja taga?
t
to Ekre valija 14. 49/ 25. märts 2019, 15:20
Ära valeta, ei ole sa mingi Ekre valija. Kinnimakstud provokaator oled.
h
25. märts 2019, 15:20
h
HOINAS/ 25. märts 2019, 15:20
Pole hullu, küll nad ise kõik nässu keeravad. REle ja SDEle tuuakse võim kandikul kätte.
i
Ivan/ 25. märts 2019, 15:19
Miks meie president sõna ei võta????? Vot tak
u
Uus tase poliitikas/ 25. märts 2019, 15:19
sest varem pole keegi selle peale tulnud, et ähvardada mäe peale mitte saamise korral lausa rahvarahutustega.
t
Täitsa segi/ 25. märts 2019, 15:19
Kuidas saab olla riigikukutaja valimistel enim hääli ehk rahva esindusõigust saanud erakond?

a
Arvan/ 25. märts 2019, 15:16
Tuleb üks korralik madin maha pidada, siis saab õhu jälle tükiks ajaks klaariks.
v
Väike vale, suur vale ja statistika./ 25. märts 2019, 15:16
2017, Mehed ja naised, Kogu Eesti 1 315 635 (rahvused kokku) = "meie inimesed" 904 639 (eestlased) = Eestis on eestlasi alla miljoni! 398 230 (muud rahvused) 12 766 (rahvus teadmata) www.stat.ee RV0222: RAHVASTIK SOO, RAHVUSE JA MAAKONNA JÄRGI, 1. JAANUAR
k
Kristiina/ 25. märts 2019, 15:15
Ma loodan,et Mardi räme viga ei läheks maksma KEI liitu. kannatage 2 nädalat ära ning ärge andke reformile konte pureda. Võimule saades võite olla vabamad ütlemistes.
k
Kuusik Kaasik/ 25. märts 2019, 15:15
Oligi arvata, et ReffiSotsideVaresteparv jälgib iga Helmete liigutust ja kuulab seda raadiosaadet.
k
Kristiina/ 25. märts 2019, 15:14
Ma loodan,et papa-Helme räme prohmakas ei läheks maksma KEI liitu. kannatage 2 nädalat ära ning ärge andke reformile konte pureda. Võimule saades võite olla vabamad ütlemistes.
e
eremiit/ 25. märts 2019, 15:14
ei usu seda juttu mitte, ekre on võimukõnelustel, mis häda neil peaks olema, see rehvide ja sotside sudimine ja ülevõimendamine.
k
Kõik on selge/ 25. märts 2019, 15:13
Meil siin Eestis on lood nii, et kui kirjutatakse negatiivne lugu Reformist või Sotsidest, siis on kõik õige, justkui suur kole tõde sai päevavalgele.. AGA kui kirjutatakse negatiivne lugu EKREst, siis ei ole muud, kui hirmus laim, peavoolumeedia jama ja ei tea, mis õudukas veel ja on valetatud vaesestest matsidest... Matsidest sellepärast, et haritud inimene suudab kontrollida, mida suust välja ajab, aga mats ei suuda.. matsil peab olema alati õigus ja temal on alati väga vali hääl.. aga teate, vali hääl ei tähenda enamust, nii on. Haukuge aga edasi, kui ennast seeläbi hästi tunnete!
m
Mart tegi suure vea. Martin on tasakaalukas./ 25. märts 2019, 15:12

u
uskumatu aga tõsi/ 25. märts 2019, 15:10
kuula laupäevast Helmete raadiosaadet, pole vaja enne ringkaitsele asuda
j
JJ/ 25. märts 2019, 15:08
Jälle üks populistlik jutt, mis ajab küll rahva kihama, aga võtab plusspunkte vähemaks, kuidagi hakkavad viimase aja väljaütlemised sarnanema idanaabrite käremeelse poliitiku VŽ-ga. Hulga sümpaatsemad oleksid kui ikka enne ütlemist ka mõtleksid natuke, kas ikka on vaja populaarsuse suurendamiseks anda "toitu" peamiselt "rusikakangelastele"? See võib eemale peletada asjalikke ja rahumeelseid tavakodanikke.
a
appi/ 25. märts 2019, 15:08
Mis õigusega levitab peavoolumeedia valet ? Lugege uued uudised.ee Seal kirjutatakse ausalt asjadest. Küll on alatu ja valelik me ajakirjandus, tehakse ikka kõik, et eestlased oma isamaal välja sureks.
t
to mina/ 25. märts 2019, 15:05
Rail baltikat ja Soome tunnelit küll Eestile vaja ei ole. Milleks ? Et Eestist teha multikulti tallermaa.
t
to missugune/ 25. märts 2019, 15:04
Esiteks peavoolumeedia jäjekordselt levitab valet, loe uued uudised. Ekre pole midagi taolist öelnud. Teiseks EESTLASTE jaoks ongi Ekre ainuke ja eriline. Ju su pereliikmetele ei meeldi, kui Eestis ka mõni eestlane elab.,
v
Väike vale, suur vale ja statistika./ 25. märts 2019, 15:01
1 323 820 (Eesti rahvaarv 2019, "Meie inimesed") 887 420 (2019 hääletusnimekirjades olijad, 16 ja vanemad Eesti kodanikud) 565 045 (2019 hääletamas käinuid) Iga hääletaja hääletas 2,34 Eesti inimese eest! Eesti kodanikke 2017 1 119 146 (vanuserühmad kokku) 67 448 (millest 0-4 aastaseid) 73 856 (millest 5-9 aastaseid) 63 746 (millest 10-14 aastaseid) 56 535 (millest 15-19 aastaseid) = 914 096 (15 ja vanemad Eesti kodanikud)
m
Madis Hunt/ 25. märts 2019, 15:00
Kas tõesti saavad sellised loomad valitsusse ? Aru ma ei saa mida neis nähakse ja kaitstakse ? Täiesti arulagedad äärmuslased kes suudavad aind viha ja hirmutamisega tähelepanu saada. Migrantide probleemi tõttu on pimedad inimesed hakkanud neile hääli andma, ilma et mõistaksid kui julm ja vale see on. Mitte et siia mandrile pagulasi olels meeletult vaja vaid see kogu kompott kokku. Ühe pool õige asja eest ei saa silmi sulgeda ülejäänud 18 halva asja eest. Tulgu rahu ruttu meie maale ja EKRElased jäägu kaugele ajalukku
m
Mart.../ 25. märts 2019, 14:58
..õpeta oma poega rääkima kui inimene,aga mitte nii,et lärtsub suust väja ähvardusi.Ta pole kahjuks maailma naba.Oma kodus lärtsub ka perega.Häbi,kui selline kuhugi ministriks veel saab,hullem kui Zirinovski.

t
25. märts 2019, 14:54
tule taevas appi ,asi läheb ikka päris hulluks,sellised ähvardused ,mis siis veel tuleb kui EKRE on valitsuses.,kas töesti ei osata rahulikumalt käituda ,selline hirmutamine.Ei ole kolmikliidu vastu ,aga kui vöimule trugitakse niimoodi ,siis paneb kull mötlema ,kus me elame?Juri Ratas mötle hoolega ,mis sind ootab ees.Oled sattunud ohtlikku punti.
j
Jaan/ 25. märts 2019, 14:53
Siiani ajas see helbekeste jutt naerma aga nüüd juba oksele. Kaks klouni ei suuda kuidagi leppida mõttega, et äkki ei saagi piruka juurde.
t
Tahab / 25. märts 2019, 14:52
ikka - enamus eesti meestest, enamus noortest ja 47 % väljamaal hääletanutest
k
Küsimus ?/ 25. märts 2019, 14:50
Kas te arvate,et nendel 300000 inimesel kes elavad vaeesuses on midagi kaotada ja värisevad KaKa ees???
t
to vana ja tark 14. 24/ 25. märts 2019, 14:50
Vana ja tark ei taha ju Eestiusse mitte ühtegi eestlast. Ainult mus. tad ja a.raab.lased on Eestisse teretulnud. Aga üldiselt, miks meedia nii rängalt valetab, Ekre pole midagi taolist öelnud.
a
Avaldavad jah ,mingit jura , / 25. märts 2019, 14:50
et mingeid tüüpe käima tõmmata
e
EKRE valija/ 25. märts 2019, 14:49
oi , oi, oi! Sellised ähvardused mulle küll ei meeldi. Veelvähem kirjeldused, mida tegema hakatakse. Ju jääb viimaseks korraks. Varro Vooglaidi olen suhtunud neutraalse sümpaatiaga, aga kolmeraudses tõmbas endale vee peale. Nimetada Peeter Oja vanuriks! Ja lisades põhjenduse - me kõik sureme kunagi.... andke andeks, järgmine eneseimetleja. Abordid olid, on ja jäävad, tehtagu neid siis arstikabinetis valutult, kusagil nurga taga või hakkab naine ise endaga midagi tegema. Seda ei saa ükski partei ette kirjutada. Maskid oleks võinud enne valimisi langeda.
e
Eino Taruk/ 25. märts 2019, 14:49
Meedia võimendab nagu tavaliselt. Küll kutsusid sotsid barrikaadidele, nüüd EKRE :D

j
jälle/ 25. märts 2019, 14:48
järjekordne materdamine, kas ajaleht ei peaks olema objektiivne? miks ma pean lugema Paeti hukkamõistu ja Raudi vabandamist Kolmeraudse ülilabase marunaiste välja ütlemiste kohta Uutest Uudistest?
a
A/ 25. märts 2019, 14:48
Mis kodusõjaga ähvardavad - vähemalt tuumpommiga ikka ähvardavad !
h
HS./ 25. märts 2019, 14:48
Hääletamas käivad ainult hääleõigust õmavad kodanikud ja needki siis kui viitsivad. Muhkel, teie aritmeetika on hindega 1 miinusega.
m
muki/ 25. märts 2019, 14:48
kellele - täna, 14:29 Sirge meedia leiate Sputnikus ja Vene kanalites, seal on asi liberaalsusest väga kaugel, kõik on teile sobiv konservatiivne
t
to : to Muhkel/ 25. märts 2019, 14:48
oh sind siniste silmadega :D sini-silma :)
t
to Õelused/ 25. märts 2019, 14:47
Provokaatorile meeldib uskuda kõike, mida Brüsseli suunas kallutatud meedia kirjutab.
k
kuku/ 25. märts 2019, 14:46
Alamvoolu meedia on Uued Uudised, Objektiiv, Vesti, Sputnik, Vremja, Tallinna TV - eks neid uurige, siis edasi hoolega
t
to 14:17/ 25. märts 2019, 14:45
Loe põhiseadust, kui oled võimeline aru saama.

h
25. märts 2019, 14:45
t
to 14. 35/ 25. märts 2019, 14:45
Postimees ju kallutatud multikulti häälekandja. Sealt kõlbab lugeda ainult surmakuulutusi.
ü
Üksi nurgas/ 25. märts 2019, 14:44
Helmed lubasid Tre Raadio viimases saates Eesti Euroopa Liidust välja viia. Konnatiik liigub eraldatuse suunas ja loodab siis veel ellu jääda.
v
väänatud pealkiri / 25. märts 2019, 14:44
Helmed räägivad,kui seda kõike tehakse nii alatute võtetega,kui praegu,siis võib ka teatud rahvast plakatitega tulla nagu oravatel nüüd moes on.,itte ähvardab,mitte hoiatab vaid räägib!
m
25. märts 2019, 14:44
Missugune, katsu alati ennem kui kirjutama asud veidi mõelda
t
to Muhkel/ 25. märts 2019, 14:42
Eestlasi on isegi alla 900 000. Ma ei kujuta ette, et on eestlasi, kes ei poolda eestimeelset parteid, vaid Brüsseli võimu. Üle 400 000 on muulased, nemad Ekresse ei puutugi.
j
Juku/ 25. märts 2019, 14:42
Mis sul häda ja miks sa peaks nii dramaatiliselt millegi eest seisma? Keegi reaalselt peksab sin jalaga ja valitsus süüdi?
e
Eesti eest/ 25. märts 2019, 14:42
Olles kõik need aastad reformi valija, siis esimest aastat valisime erakonna, kes seisaks meie väikese rahvuse turvalisuse ja ellujäämise eest, ega laseks meid nii pikkade sammudega uude ikkesse. Ent mida me ei tolereeri, on labasus ning ebameeldiv kõnepruuk- see eemaldab haritud rahva poolehoiu. Me näeme ja mõistame, et vastaspool on tagajalgadele aetud ja pr. Kiisler on suutnud ära unustada kogu õpitu, mis ütleb et ajakirjandus peab olema erapooletu ning treib uskumatult kavalalt suure kallutatusega artikleid, kasutades ära teie poolt läbimõtlematult öeldud sõnu. Palun jäägem viisakaks.

n
Nii rumal jutt/ 25. märts 2019, 14:41
Võib olla rahvuskonservatiivne,võib olla kristlik,võib olla pagulaste vastane,võib olla enamlane,ehk vähemusi tõrjuv aga selle kõige juures,ei tohi olla rumal.Rumalaid ei ole eestlane seedinud,muidu me oleksime ammu minevik.
n
Naiivik/ 25. märts 2019, 14:41
uueduudised on tõesti sõltumatu portaal, eksole
m
25. märts 2019, 14:40
Mis araablastest te siin kogu aeg jahute??? Eestisse ei tule mingeid araablaste masse, meile tuuakse praeguse koalitsiooni uhkel juhtimisel venekeelset massi juurde, mitte araablasi. Ja millegipärast arvan, et araablane, kes Eestisse elama tuleb, õpib enne eesti keele ära kui siinne sovett.
e
25. märts 2019, 14:40
EKRE valitsust ei taha kohe kindlasti mitte
8
8 päevaks platele/ 25. märts 2019, 14:39
Puhas vaenukuritegu, kindlasti politsei on juba teel läbiotsimisele.
h
Hirmu ühiskond/ 25. märts 2019, 14:39
Mingi punt ässitab rahvast valedega ja hirmutamisega üles, kelle õnge paljud kergeusklikud lähevad.
m
25. märts 2019, 14:37
Mis neil muud teha kõigil kõht lahti

u
uku/ 25. märts 2019, 14:37
Jaa-jah, miljonid on näljapaistetuses ...
m
25. märts 2019, 14:37
s
25. märts 2019, 14:36
Seda soovivad ääemusliberaalid (reform, sotsid)
m
25. märts 2019, 14:36
millist meediat sina Urmo jälgid ? Foobiat ja hüsteeriat on näha ja kuulda oravate ja nende toetajate leeris
e
Eestlaste Eesti / 25. märts 2019, 14:36
k
Karin/ 25. märts 2019, 14:36
Kahjuks eestlane on liiga allaheitlik, liiga alandlik, liiga arg. Loodan, et tekivad rahutused, kuna me peame ükskord enda eest võitlema. Peame enda eest seisma !
n
no mida 14.29..le/ 25. märts 2019, 14:35
Loe postimehest ka seda sama lugu.Ei kirjuta ainult õhtuleht.
e
25. märts 2019, 14:35
Ebanormaalne inimene räägib ja arvab teiste nimel, see puudutab sind vana ja tark !

a
A/ 25. märts 2019, 14:34
Sel juhul tuleb ka Ilmajaam ära keelata -ähvardavad pidevalt lörtsi ja sajuga !
t
To ???/ 25. märts 2019, 14:33
Mitte just puuri, aga ravile küll.Vist isegi sundravile.
m
Muhkel/ 25. märts 2019, 14:33
KaKa - Kaabu Kandja: " Meie eesmärk on moodustada ainuvalitsus?!?" Ainuvalitsus = Diktatuur. Eestis on ca 1,3 miljonit inimest, Ekre hääled umbes 96+tuhat, seega ülejäänud 1,2 miljonit nagu pole Ekre toetajad. Kus pool siis on enamus? Aga sellise avalduse peale tundub, et Ekret ei huvitagi enamuse arvamus vaid ähvardavad kodusõjaga, kui ei tee nii nagu nemad tahavad. Kuulge inimesed, mis toimub? Kas tõesti kaine mõistus on kadunud, mis siin toimub. Tõsiselt mõtlete või?
s
25. märts 2019, 14:33
Selle 10 miljoniga ostetakse ära ajakirjandus, tellitakse fabritseeritud uuringuid, on käivitatud põhiseadusvastane E-valimiste süsteem et valimistulemisi kergemalt võltsida. See on südtemaatiline rahvuste ja rahvusriikluste hävitamine.
a
A/ 25. märts 2019, 14:31
Kes neid aborte sul keelustada tahab ?
h
huviline/ 25. märts 2019, 14:30
Lootsin koalitsiooni-uue valitsuse moodustamisega toetada Ratast sest isekusega uhkustavad refid häirisid mind. Nüüd,kus juba 2 nädalat see kemplemine ja nüüd viimased uudised, hakkab minu arvamus muutuma ja esmalt ekrelaste käitumisega. Ehk tõesti tuleb midagi muuta ja ehk tõesti keskid ja refid soboksid siiski etemini kokku!
m
25. märts 2019, 14:29
Meedia on kallutatud , seda on vähe öeldud. Meedia on otseselt ühe , see tähendab liberaalse utopismi esindaja , valede ja laimu levitaja ja viha õhutaja.
t
Tahad üle elada nädalast kriisi? Mõned lihtsad asjad, et nädalane kriis üle elada./ 25. märts 2019, 14:29
1. 3-5-10 liitrine mahuti, et joogivett hankida (või juba eelnevalt olla täis) 2. 5-10 liitrine mahuti sõidukikütuse jaoks (või juba eelnevalt olla täis) 3. lihtne liiklusvahend (tõukeratas, jalgratas, käru, "kohvrirattad"), et suudaksid ennast, kedagi teist (liikumisvõimetut) või asju kaugema maa taha liigutada. 4. Vihmavari, vihmakeeb, kile (NB! märjaks saanud riideid võib olla raske kuivatada) 5. Seljakott (kuhu mahuks vähemalt punktis 1. ja 2. varutud kanister). 6. Veidi sidumisvahendit (nööri, paela, ...) 7. Haavade sulgemiseks (plaastrid, superliim, laiem maalriteip ehk paberteip) 8. ...

n
no mida?/ 25. märts 2019, 14:29
peale õhtulehte hakkasin lugema uued uudised.ee ja seal kirjas, et peavoolu meedia levitab järjekordselt valeuudiseid, mingit mässu õhutamist pole olnud, oli vaid öeldud, et EKREt ei õnnestu nurka suruda ajaleht peaks ikka olema objektiivne muidu pole mõtet teda üldse lugeda 15 aastat käinud Postimehest juba loobusin, kui kisa tõuseb siis vahel harva loen mingit artiklit
o
Ootame!/ 25. märts 2019, 14:29
Meie pere neljal liikmel on juba kollased vestid olemas.
1
14:17!/ 25. märts 2019, 14:28
Kas meil on president? Kes teda valis? Igaüks küll luba ei anna!
õ
Õelused/ 25. märts 2019, 14:28
Ei tasu neil ähvardada ja ainult kogu rahva nimel rääkida!
e
Eesti rahvas/ 25. märts 2019, 14:27
on nagu tuulelipp. Algul kiruvad Kaja Kallast koos oravatega. Kui oravad korra piiksatavad, keerab rahvas vastavalt näo oravate tuulde. Ärge. äpud, pärast halisege, et "Kas sellist Eestit tahtsimegi"! Kirjutasin sellest juba enne valimisi, et vaadake ette. Ei, juba sammud seatud jälle hea, vana reha otsa.
l
Läks / 25. märts 2019, 14:26
küll modereerimisele, aga siit juba sõnum, meedia kallutatud. Kas ajaleht ei ole rahva heaks, et endapoolne sõnum edastada.
k
kah valija/ 25. märts 2019, 14:25
Haritud on orjastanud harimatud - ja pereäri rõkkab!
a
Aus mees/ 25. märts 2019, 14:25
oravad ja10 miljonid,kus need on!!!!!!!

t
to Jürka/ 25. märts 2019, 14:24
nad on lubanud jah kõike ühe pulgaga mõõtma hakata ja kes mõõtu ei mahu, võivad nende üteluse kohaselt kanadasse kebida
k
Kuusik Kaasik/ 25. märts 2019, 14:24
Postimehes oli sama artikli peale ülekaalukas reffiVaresteparv kommenteerima ja miinustama aetud
a
A/ 25. märts 2019, 14:22
Vana komsorg V. Randpere nimetab Päevalehes EKRE-t rassistlikuks natsiparteiks - kuna Mart ütles ,et EKRE saavutas migratsiooniküsimuses koalitsioonileppes kõik ,mida soovis ,siis kas nüüd on Keskerakond ja Isamaa samuti rõvedad natsiparteid vää ?
m
missugune / 25. märts 2019, 14:22
imeline loogika EKRE poolt - kui ükskõik kes teine välja jääb - on kõik korras - nende valijad ei loe - aga EKRE on nii eriline, et tulevad rahutused kui võimule ei pääse. Väike uudis teile - ei tule rahutused - mu enda perekonnas vanem põlvkond valis EKRE - sest on teistes pettunud - ja las valisid - aga mingil juhul juhul ei lähe nad hangude ja tõrvikutega EKRET tänavatele kaitsma ja tänasel päeval juba kahetsevad oma valikut.
v
25. märts 2019, 14:21
väga lahe. vähemalt on kõigile lõpuks ometi selge, kes on kes ja miks.
m
mina/ 25. märts 2019, 14:20
Mis hirmutamine see nüüd on? Kui EKRE valitsusest välja jääb,siis tuleb ehk esimene variant kus koalitsioon keski ja refi vahel! Kui nii siis pole ka hullu aga mingeid muinasjutte rahutustest on liialt välja pakutud. Muidugi Rail Baltica Ekre.le ei meeldi aga ülejäänud erakonnad on toetanud. Toetanud ka EL,Poola,Läti,Leedu,ka Soome sest Helsingi-Tallinna tunnel annab lisa plusse! Kui RB kaob,mida ei taha uskuda,siis Eesti jääks nimetatud riikide jaoks reeturiks ja sõbralikud suhted kaoksid! Lisaks EL poolne suur rahatrahv! Nii et Ekre võtke hoogu maha!
a
Ajuhelmed/ 25. märts 2019, 14:18
EKRE kübarad. Ärge kujutage omale ette, et 99tuh inimest on kogu rahvas. Kui arvestada asjaolu, et EKRE liikmeskonnast suurem osa on madalama vaimse võimekusega, siis võimuvõitluses haritumatega on teie toetajaskonnaks umbes 1000 inimest (aju). Jõudu kallid kübarad. Ja miks Martinil nii kongus nina ja mustad juuksed on?
p
PENSIÖNÄR/ 25. märts 2019, 14:18
Mks see kommentaar Ei sobi kas ÕHTULEHT on HELMEDE mõju all, nad ei ole veel kusagile jõunud.

.
25. märts 2019, 14:17
...ärgu mõelgugi keegi EKREt troonilt lükata,sest oravaparteid ja vatti ja vilet oleme näinud küll ja küll ja rohkem ei soovi seda.Ei ole vaja lapspoliitikutel oma nina liiga kõrgele tõsta,sest sinna võib midagi sisse kukkuda.
Õ
\/ 25. märts 2019, 14:17
p
püsikuulaja/ 25. märts 2019, 14:17
uued uudised on asjalik saade, sellele ajaliselt järgnev lobjaka mö la teisel kanalil on groteskne farss
z
zzz/ 25. märts 2019, 14:17
Väljapressija jääb väljapressijaks: kooseluseadust ei tühistata - rahutused, aborte ei keelustata, rahutused jne jne
j
jessas/ 25. märts 2019, 14:17
President pole veel Ekrele valitsust moodustavat luba andnud aga juba poovad ja lasevad
m
millal ref / 25. märts 2019, 14:17
kutsus rahvast tänavatele, kui võimule ei saa, seda teinud ainult Savisaar (Toompead rünnatakse) ja nüüd ekre.
t
to Ajuhelmed/ 25. märts 2019, 14:15
naljakas on just see, et need. kes olid varasemalt suured fännid. on tasahilju tulnud üle heit-klaabi :D a seda tunnistada justkui ei söenda. hahaa ! minu meelest igati paras fännidele. las tunnevad kõva peksu nüüd. las aga naudivad :D :D :D
m
Meh/ 25. märts 2019, 14:15
Rohke Debelakk rääkis ükspäev lõhkpillikontserdist.

t
Tahad mängida tulega? Kas tikke on? :)/ 25. märts 2019, 14:14
"Kas oled mõelnud, kuidas saad hakkama, kui Eestit tabab ootamatu õnnetus või looduskatastroof? On Sul koju varutud piisavalt toitu, t i k k e, patareisid, ravimeid ja muud esmavajalikku, et üle elada nädalane kriis?" küsib ministeerium inimestele saadetud kirjas. :)
s
Siis nad on/ 25. märts 2019, 14:14
Putini ülesande täitnud, rahvarahutused ja Putin saab tulla omasid kaitsma.
v
vaene penskar vaesuses/ 25. märts 2019, 14:13
Ma vihkan ekret rohkem, kui refi, refid on alles nende järel, vaal suurem vaesus tuli keski hinnatõusudest.
j
jusss/ 25. märts 2019, 14:11
Suurushullustus veel puudus
1
1 arvaja/ 25. märts 2019, 14:10
Toetan Helmete juttu. REF-i hungveipingide provokatsioonid ei lähe läbi. Rabelegu koos Kaljulaidi ja Ossinovskiga palju tahavad, valetagu palju tahavad, peavoolumeedia kirjutagu ühekülgseid jutukesi EKRE-st palju tahavad, EKRE toob korra majja. Minu kommentaare kustutagu palju tahavad, sellest ei muutu minu ja teiste maailmavaade. Seda me võime tõestada taas Toompeal.
j
Jan/ 25. märts 2019, 14:09
Meedia tuleks siis kinni panna ... nemad ähvardavad, mitte helmed.
t
25. märts 2019, 14:09
Toompeal on ju iga päev demonstratsioonid KEI koalitsiooni vastu.
u
urmo/ 25. märts 2019, 14:07
täna, 13:57 ainukesed, kes vale ja väärinfot meedias genereerivad ja hüsteeriat üles krutivad ongi ekre pooldajad, nende hirme ja foobiaid on nett paksult täis

k
kah Eesti kodanik ja valija/ 25. märts 2019, 14:06
Poisid, ärge pilli lõhki puhuge!
k
Kelle peale veel loota???/ 25. märts 2019, 14:06
Kas sellist tigedat Eestit me tahtsime- tige, halvustav, ähvardav, valetist külvav, ??? Tahaks küll kõike vastupidist. Hoia Jumal Eestit!
v
vaatasin/ 25. märts 2019, 14:05
seda EKRE liikmete nimekirja ning arvan, et kui Helmede perekond koos mõne sabarakuga sealt eesotsast elimineerida, võiks see erakond ehk millalgi isegi parketikõlbulikuks saada. Praegusel juhul on aga tõeline õudusunenägu.
m
Midagi eelnevast/ 25. märts 2019, 14:05
Mart Helme: " Meie eesmärk on moodustada ainuvalitsus?!?" Ainuvalitsus = Diktatuur. Eestis on ca 1,3 miljonit inimest, EKRE hääled-ca 96+tuhat, seega ca1,2 miljonit nagu pole EKRE toetajad. Kus pool siis on enamus. Aga sellise avalduse peale tundub, et ei huvitagi enamuse arvamus vaid ähvardame kodusõjaga, kui ei tee nii nagu meie tahame. Kuulge inimesed, mis toimub? Kas tõesti kaine mõistus on kadunud, mida kuradit siin toimub. Tõsiselt mõtlete või? Eks see ole ka selle avaldusega seotud tihedasti
r
RP/ 25. märts 2019, 14:05
Helmed, miks te siis teete sama vea mida te panete pahaks reffidele? Te ju ähvardate. Te tekitate oma suuvärgiga palju probleeme, eriti Martin. Ei saa suud koomal hoitud?
k
25. märts 2019, 14:05
Kaevavad endale hauda. Sest kes neid kardab!
m
Mait ruuben/ 25. märts 2019, 14:04
Kas Pronksisõduri äraviimine Vol.2 ja Lasnamägi ühineb meeleldi Ekrega ja poed saavad oma koosa
a
A/ 25. märts 2019, 14:03
Ära sa räägi ,saadeti moderniseerimisele -'Ilmajaam ähvardas homseks lörtsi'

S
Kala/ 25. märts 2019, 14:02
Senine EKRE käitumine ei anna aimu muust, kui kellestki, kes tahab olla suurem/tähtsam/mõjukam, kui ta on. See ähvardamine on aga lihtsalt hale - te olete PRAEGU hoovastiku juures - ärge palun siis mängige lolli! Aga kui see ongi teie eesmärk, siis rahvas tüdineb klounidest ruttu - ähvardage, või mitte. Hakake tulemusi näitama - kuidas teie erakond koalitsioonis valijate eest seisab, mis te lahmite kogu aeg.
a
A/ 25. märts 2019, 14:01
Loomulikult tuleb siis rohkem rahvast tänavatele !!! Ja selle ettenägemiseks ei pea Helme olema ... 'ähvardusest' kaaa : ilmajaam ähvardas homseks lörtsi
r
25. märts 2019, 14:00
Rahvast hooliva Reformierakonna valitsemise ajal tekkis Eestisse sadu tuhandeid vaeseid. Neil ei ole midagi kaotada: nad kas surevad nälga või hukkuvad rahvarahutuste ajal
m
maamees/ 25. märts 2019, 13:59
Kas see pole juba otsene ähvardamine.Jüri Ratas,sinul on viimane aeg mõistusele tulla.Eesti riik ei vaja ähvardavat erakonda valitsusse.
k
kui/ 25. märts 2019, 13:58
nii metsikult kardetakse EKRE, siis tähendab, et on mida veel varjata
k
kk3443/ 25. märts 2019, 13:57
sa oled liiga loll, et aru saada sellest, et ainukesed, kes laimu ja valeuudiseid treivad on refid. mine oma palatisse tagasi palun ja võta oma rohud sisse.
M
???/ 25. märts 2019, 13:53
Miks need kaks ähvardajat juba puuris pole ?

REKLAAM JA KUULUTUSED

reklaam@ohtulehtkirjastus.ee