Repliik

Juhan Telgmaa | Võimuliit tõmbab Rail Balticule pidurit?

Juhan Telgmaa, Eesti Rooma Klubi, 24. märts 2019, 18:34

19 KOMMENTAARI

p
pensionär Peep/ 28. märts 2019, 00:51
Siin võib mingi NATO kaitsejõudude kiire liigutamise faktor ka mängus olla - st. asi pole vaid majanduses. Mõtlen, et vast oleks siiski õigem läbi Pärnu minna - sünergia sadam+lennuväli+raudtee
l
Lätikütt/ 27. märts 2019, 11:29
Ossupoju tõstab aktsiisi 1000 prosse, kui võimule saab. Siis hea odavat kaupa mujalt tuua!
h
huviline/ 25. märts 2019, 10:20
Kunagi sai lugeda,et Läbi Tartu läheks RB ehitus tunduvalt kulukamaks sest üles-alla,sinka-sonka ehitamine ja veel läbi asulate annaks rahaliselt tunda. RB saab olema kiirrongidele ja seega just hea kui asulaid ei puutuks. Tallinn-Tartu.......trass ju olemas!
l
lugeja/ 25. märts 2019, 10:11
10.07 olen teine lugeja,see olen mina,ka lugeja
m
Mälestus/ 25. märts 2019, 10:09
RB projekti vaadates tekkis mul seos ühe vana matkaga 70-ndate teises pooles Valge mere kanali (Belomor kanal) lähistel. Olime kanali ääres 8 päeva. Igal hommikul sõitis üks "rataslaev" vasakult paremale ja õhtupoolikul sama parsa paremalt vasakule. See oli kogu liiklus kanalil. Kui pooltühjas RB rongis on 300 reisijat 4 korda päevas 365 päeva, veetakse aastas 435 tuhat reisijat. Kust tuleb see Tallinna linna täis reisijaid?
l
lugeja/ 25. märts 2019, 10:07
Rail Baltica saab olema,Soome,Poola ja Baltiriikidega on kooskõlastatud kõik need tegemised ja trassid ,EL toetus olemas ja rahad ka paika pandud. Toetust annab ka tulevane Helsingi-Tallinna tunnel. Kõik otsustatud ja muuta siin midagi ei saa! Kõik erakonnad peale EKRE on toetanud RB-t. Läbi Tartu kaotaks RB oma ,,väärtuses,, sest kõikjal toetati OTSEMAT VARIANTI,mitte tiirutamist läbi Eesti! Miks peab kõik olema Tartu heaks?
k
Kaunissaare/ 25. märts 2019, 09:17
Martt, kas Teie nimi on Kaunissaare?
a
Axter/ 25. märts 2019, 09:17
Martt, kas Teie nimi on Kaunissaare?

j
Juhan./ 25. märts 2019, 08:09
Meie võimuliit kummardab Brüsseli ees ja peab täitma ta käsud isegi kella keeramist ei saa lõpetada ilma käsuta.
n
Nii/ 25. märts 2019, 07:49
Saatsin riigikantseleisse järelpärimise: millised raudtee dokumendid on salastatud. Vastus tuli: oi, neid on palju – lepingusaladused, ärisaladused jne. Saatsin vastuse: tänan, ma sain teada, et ma ei saa midagi teada. Ka Eesti esindajad, kes tahtsid arvutusi näha, saadeti tagasi. Valitsusel on võimalik nõuda: kui meile kõiki dokumente ei näidata, siis meie oma raha musta auku ei aja. Teiseks: miks keegi ei julge seda eesti keeles välja öelda: Balti raudtee. Väiksed pugejad ütlevad veel: ’rail paltik’, aga suured pugejad ajavad taga täpset, ma ei tea, kas Oxfordi või New Yorgi hääldust.
p
Pole/ 25. märts 2019, 07:47
vaja sellist majandusmõtte vaenulikku Reilpeldikut! Kuhu me kiirustame? Pealgi oleme väike liiduvabariik ja meid on vähe, nii on ette selge, et see jubedus läheb kalliks ja kallimaks ka ülalpidamine, sest töötajaskond väheneb.
j
juga/ 25. märts 2019, 00:28
Peaks tõmbama küll, aga kardetavasti juba hilja. Eestile ei anna see projekt peale rahakulu midagi. Kaubavedude maht sellega selgelt ei suureneks, raudteevedu lihtsalt on 3 korda kallim maanteeveost. Samuti hakkaks rongipileti hind ületama lendamise hinda. Saksamaal näiteks rongisõit suht kallis lõbu. Viimati sõitsin Hamburgist Berlini, vahemaa 280 km. Pilet maksis 82 euri. Berlinist edasi Tallinnasse lendasin alla 100 euri. Ei ole mõtet unistada, et meile siia tehakse mingid eritariifiga piletid. Seda enam, kui tõenäoliselt hakkab siit väljuma paar pooltühja rongi päevas.
l
lugeja/ 24. märts 2019, 22:19
Ja miks Erik Terki, Jüri Sakkeuse ja Aado Keskpaiga uurimust isegi ei avaldata? Tehtud võib ju olla, aga sellest on vähe kasu, kui kiivalt varjatakse.
t
Toomass/ 24. märts 2019, 21:56
u
uuritud/ 24. märts 2019, 20:04
Rail Balticu otsus võeti vastu reformierakonna valitsuse ajal 22 .12.2016 aastal.
o
Odin/ 24. märts 2019, 19:46
Kui üldse sellist Eestile mittevajalikku Rail Balticut teha siis üksnes olemasoleval trassil Tallinn-Tartu-Valga-Riia.

t
24. märts 2019, 18:43
talupojatarkus raha sohu matta ei luba,seda enam,kui omal raha pole ega tule kua.
k
Kõik on balansis - / 27. märts 2019, 18:15
ühed sood kuivendame ära, teised maaparandusega majandamiskõlblikuks vene ajal muudetud metsad ja põllud ujutame üle ja ongi kõik jonksus!
p
Pärnumaalt/ 24. märts 2019, 18:35
ei tea kust raha siis siiapoole tuleb kui EU rahastus ära kaob? isegi kantida pole siis midagi

PÄEVATOIMETAJA

+372 5199 3733
online@ohtuleht.ee

TELLIMINE JA KOJUKANNE

+372 666 2233
tellimine@ohtulehtkirjastus.ee

REKLAAM JA KUULUTUSED

+372 614 4100
reklaam@ohtulehtkirjastus.ee