Maailm

VIDEOD | Norra rannikul jäi merehätta 1300 reisijaga kruiisilaev

Toimetas Marvel Riik, 23. märts 2019 17:13

23 KOMMENTAARI

t
To pääsemisest/ 24. märts 2019 12:46
Et siis iga 100 meetri tagant laevateedel oleksid need mehanismid võtta, ja parajalt suured laevad, mis suudavad ise pinnal püsida, koos vett täis uppuva laevaga. GENIAALNE!! :)
p
Pääsemisest / 24. märts 2019 12:01
Vahet ei ole, sest kui laev upub, siis ei ole kedagi võimalik päästa, meil ei ole nii tarku insenere, kes laevalt inimeste päästmise oskaks välja mõelda. Laeva külgedes allpool peavad ees, keskel ja taga olema tugevad trossid, nagu sadamas kinnitamisekski, et uppumise korral mõlemalt poolt kõik kuus trossi välja merepinnale suunatakse ja nende trosside abil teised laevad või mehhanismid laeva vee pinnal hoiaksid.
a
Andres/ 24. märts 2019 10:53
Elukauge artikkel ja tobedad kommentaarid. Elementaarsed asjad võik ajakirjanik eelnevalt selgeks teha: kes on laeval reisijad, kes meeskonnaliikmed, mitu peamootorit ja abimootorit antud laeval on. Trondheimist lõunas? Annaks veelgi nõmedamalt kirjeldada: põhjanabast lõuna pool - vähemalt ilmakaarte suhtes täpsem. Torm ja laevas liikuvad esemed võivad päris palju õnnetusi põhjustada. Ärge olge niigi stressis reisijate suhtes nii üleolevad, eks!
e
e. / 24. märts 2019 09:10
Kui Boeing hiljuti alla kukkus, kirjutati hilisemas analüüsis, et piloodid hakanud viimasel hetkel otsima tegevusjuhendit. Ja mina olin veel hoidunud aasialastest(?) piloote kritiseerimast. 3 min enne maaga põrkumist on vast hilja manuaale sirvima hakata! Jumal tänatud, et reisilaevaga läks paremini. Ehk piisas masina taaskäivitamiseks pardaraali modimisest? Vaevalt nad merel olles paremat kütust said, kui algpõhjuseks oli solkkütus.
e
eile/ 24. märts 2019 08:25
keegi kirjutas,et laeval polegi mootoreid.
..../ 24. märts 2019 08:08
Laeva jõuseade on mehhanism, mille eesmärk on muuta laeva asukohta või suunda vees.
h
huvita huvitav/ 24. märts 2019 07:46
palju sa oma mariinetrahviku eest välja käisid?Litsensi hind omajagu krõbe.Seda mis näitab reaalajas toimuvat ostavad vaid firma(omanikud).Vabavarana (nö.demovariant)saadava traahvikuga võid pead pesta.
p
porsas/ 24. märts 2019 19:49
ajad natuke pada....tavalise litsentsi saad 6 euri eest ja vahi oma laevu pilju tahes,ainult 1-2 minutilise hilinemisega...ja loomulikult naed ainult yhe laeva tracki!

e
endine meremees/ 24. märts 2019 07:22
Sajad ametnikud käivad kontrollimas ja kui juhtub midagi siis on näha mis tööd nad teinud on. Vaadates videot on näha kuidas mööbel on kinnitamata,laest sajab paneele alla , huvitav mille eest nad palka saavad?
s
Sürr/ 24. märts 2019 06:36
Uus laev, uus lennuk, kõik on defektidega viimasel ajal.
k
Kapitalism ja turumajandus ...või asi :(/ 23. märts 2019 23:49
Eesti vastavatele jõududele ei saa küll loota. Siin mõni aasta tagasi ei saadud ainsale helikopterile isegi ühte varuosa, kuigi ministeeriumi kantlerid-nõunikud tegid mis suutsid!
t
To Noh/ 23. märts 2019 23:49
Siiski tormis loksuvale laevale on kopteriga suht raske laskuda.
k
Kuuuurija/ 23. märts 2019 23:43
Laev sõitis sealt lahest ammu välja, st ei seisa ankrus.
p
piritlane/ 23. märts 2019 23:42
ära yle paku nyyd....madrossik....vaata marinetraffiku tuult....17-20 m/sek ja lainekorgus kuskil 3-4 meetrit!
m
madrus/ 23. märts 2019 23:20
ongi torm ,juba pæv læbi 30 m sekundis,hea et paadiga varjule sai
n
Noh/ 23. märts 2019 22:50
Norrakatel korralikud SAR kopterid. Neil Agusta Westland AW101 mudelid. 25 reisijat võtavad peale. Ja pole see evakueerimine nii hull midagi, sest maandutakse laeval, mitte ei vintsita ükshaaval. Ju kardetakse, et kui mootoreid tööle ei saada niipea ja ankur pidamise lõpetab võib see kolakas kes teab kuhu triivida. Parem karta, kui kahetseda.

p
Piritlane/ 23. märts 2019 22:39
Mitte ei triivi kaldast eemale,vaid soidab omal joul juba....kaldast eemale triivida ei ole kuidagi voimalik,kui tuul...20 m/sek puhub just kalda suunas. Muuseas,see ju alles uus laev,paar aastat vana,aga mootoriprobleemid olid juba tal esimesel reisil Tallinna,seisis kai ääres mitu päeva,ennem kui liikuma sai!
m
merehundile/ 23. märts 2019 22:03
Ei pruugi olla. Piisab made in pilusimland elektroonikast mis kokku jookseb, et kogu masinavärk korraga seisma jääb. Teine variant, et hankisid odavalt s i t t a kütust, kui mõlemad peamasinad, võib olla ka ülejäänud, korraga seisma jäid. Separaatorite puhastamine võtab oma aega. et jälle tööle saada.
k
kummikud klappidega/ 23. märts 2019 21:22
parem muretse ppa võimekuse üle analoogses olukorras hakkama saada
p
Peamasin(ad), abimasin(ad) jne isegi mitte parem ja vasak pool, aga tüürpoord ja paakpoord on merel./ 23. märts 2019 21:01
3
3m/ 23. märts 2019 18:42
nii suur laev ei upu kui just vesi kuskilt sisse tungima ei hakka . Helikopteritega evakueerimine võib võtta aega 10 tundi vähemalt .Pigem ikka oodata tormi lõppu laeval nii oleks isegi turvalisem kui see kopteritega päästeaktsiooni läbi viimine.
k
kanister/ 23. märts 2019 17:58
Täpsustaks, et mitte 1300 reisijat. Antud laev saab peale võtta siiski 930 reisijat. Ülejäänud on personal. Õnneks triivib siiski rannikult eemale.

REKLAAM JA KUULUTUSED

reklaam@ohtulehtkirjastus.ee