Poliitika

Jüri Ratas palub EKRE poliitikutel sügavalt järele mõelda: naistearstide ja naiste süüdistamine peab lõppema

Toimetas Hindrek Pärg, 21. märts 2019, 23:33

155 KOMMENTAARI

m
Mari/ 30. aprill 2019, 12:21
https://maretehlvest.wordpress.com/2019/04/15/laviin-iii-abordi-vastu-voitlejad-tuleriidale/
p
Peame leppima sellega,kes saavad lapsi sünnitada ja kes ei saa sünnitada.Kõigil on erinevad saatused/ 24. märts 2019, 01:45
Kahjuks elu juba on kord selline,kes on tervetena sündinud ja kes sügava ja raske puudega.Igale ühele ei ole perekonna lootust saatuse poolt antud.Meie ühiskonnas näevad paljud inimesed ära,et elu ei ole kuld mis hiilgab.Kõik on kallis ja elu ei ole nii lihtne.Põlvest-põlve võib tegu olla päritavate haigustega,mis võivad kanduda järglasele edasi.Lähevad mööda aastad ja uuritakse,et mis kuradi pärast on üks laps tervena sündinud ja teine sügava ja raske puudega.Paneb ikka väga mõtlema ka.Igal juhul tahan kõigile soovida ainult head.Ja eluga vaprat edasi jõudmist.
m
23. märts 2019, 17:51
Ma sügavalt ahtlen kas KAPO töötab ikka Eesti riigi hüvanguks. Äsja vilksamisi nägin kanal 2 reklaami et sealsed kasulikud liberaalsed lamemaalased on kokku pannud järjekordse saatesarja niinimetatud paremäärmuslaste jõhkrustest. Kulla KAPO kas see pole mitte õhutamine vägivaldsele vastasseisule . See riiklust ja rahvuslust hävitav vasakliberaalide klann kohe nõuab enda füüsilist paika panemist.
a
Abdel Mohhamad,meesarst/ 23. märts 2019, 14:03
Huvitav????Miks meesarstide liit pole sõna võtnud?
s
sama siin/ 22. märts 2019, 20:24
Ei leidnud ka kusagilt seda konna liiki-järelikult ei eksisteeri.
1
10:28/ Koogutagu yana ees edasi/ 22. märts 2019, 16:05
kui see natsiks kõiki sõimab!
1
12:01/ Presidendi öeldu/ 22. märts 2019, 16:01
s
Sotsiaalsed,majanduslikud jt.põhjused/ 22. märts 2019, 13:58
Alkoholism,suitsetamine,narkomaania,seksilõbu jne.on oma olemuselt ikkagi haiglase ühiskonnast tingitud suuemal või vähemal määral ja ei kao jäägitult kunagi.Võid kindel olla,muidugi kulud tuleb kanda,kas isikul otse või ühiskonnal.Hariduse ja harituse tõstmine on väga oluline pahede vähendamiseks.

s
Sotsiaalsed,majanduslikud jt.põhjused/ 22. märts 2019, 13:16
Alkoholism,suitsetamine,narkomaania,seksilõbu jne.on oma olemuselt ikkagi haiglase ühiskonnast tingitud suuemal või vähemal määral ja ei kao jäägitult kunagi.Võid kindel olla,muidugi kulud tuleb kanda,kas isikul otse või ühiskonnal.Hariduse ja harituse tõstmine on väga oluline pahede vähendamiseks.
s
Sotsiaalsed,majanduslikud jt.põhjused/ 22. märts 2019, 13:15
Alkoholism,suitsetamine,narkomaania,seksilõbu jne.on oma olemuselt ikkagi haiglase ühiskonnast tingitud suuemal või vähemal määral ja ei kao jäägitult kunagi.Võid kindel olla,muidugi kulud tuleb kanda,kas isikul otse või ühiskonnal.Hariduse ja harituse tõstmine on väga oluline pahede vähendamiseks.
s
Sotsiaalsed,majanduslikud jt.põhjused/ 22. märts 2019, 13:15
Alkoholism,suitsetamine,narkomaania,seksilõbu jne.on oma olemuselt ikkagi haiglase ühiskonnast tingitud suuemal või vähemal määral ja ei kao jäägitult kunagi.Võid kindel olla,muidugi kulud tuleb kanda,kas isikul otse või ühiskonnal.Hariduse ja harituse tõstmine on väga oluline pahede vähendamiseks.
t
Teatud grupp nõuab vabandamist/ 22. märts 2019, 13:05
See on elutõde ja tõe eest vanandada ei ole siin objektiivset vajadust.Ilmselt nõuavad vabandamist silmakirjatsejad ja norijad,kadedad EKRE edu pärast.
s
Sunnitud vabandamine.../ 22. märts 2019, 13:00
Meil kubisesid seksist meedia väljaanded varem eriti,ei olnud lehte,kus seda teemat ei paljastatud.Seksrevolutsioon,mis sai alguse liberaalsest ehk lodevast läänest.Müügireklaamid olid,on seksikad,kõik asjad,kus vähegi sai pandi seksikuse silt külge,et käia inimeste primitiivsete instinktide peale ja MÜÜA.Turumajandus sellel põhinebki,et saada kellegi RAHA enda ,ettevõtte kontole,see on edukus,kasum.Meditsiiin on ka turumajanduses,mida rohkem patsiente seda suurem on saadav summa,Abort on üks neist hoobadest,mis on pandud turumajanduse teenistusse kapitalistlikus süsteemis
s
Sinu nimi/ 22. märts 2019, 12:56
Lõpuks ometi Jüri Rataselt ka mõistlik väljaütlemine, kiidan!
u
unista edasi,/ 22. märts 2019, 12:47
viimase kahe aasta jooksul on see toetus ainult langenud, aga selle mõistmiseks on aju vaja.
v
Võrdsust pole jah,/ 22. märts 2019, 12:46
mõnele on mõistus antud, sulle mitte :).

a
Abort./ 22. märts 2019, 12:40
Abordi taga on tagamaad,mis on erinevad siis peab naine ise vastutama oma tegude eest ja ei ole alati õigustud maksumaksja seda operatsiooni kinni maksama.Mäletan üht meest,kes ütles kord:*Sa kahetsed seda nutuga,mis oled teinud vituga*.Abort nagu need rasestumisvastased tabletid võivad viia steriiluseni,parem viis on kalendri pidamine või preservatiivi kasutamine,kuid ka siin on kõrvale kaldeid.Mõned naised nühivad end ise,ei olegi teist naist või meest vaja.EKRE meestel on siin oma tõde taga,nad teavad olukorda ja ei maksa aasida emotsionaalselt.
s
22. märts 2019, 12:25
Saan aru Ratas et sul kiire on kuid katsu vahel rahulikult mõtteid koguda. Arstid on lihtsalt mures et rahaauk tahetakse kinni panna.
m
Mari/ 22. märts 2019, 12:20
See on palju sügavam teema ja nõuab rohkem aega. Keelata midagi ei saa nüüd ja kohe. Teema ise vajaks kindlasti arutamist!
v
22. märts 2019, 12:06
valitsus pole veel kooski, kui juba tuleb iga päev neid ekrelaste ütlemisi siluda. kusjuures silujaks on ikka irl või ke aga mitte ekre ise. nemad juba ei vabanda, nemad oma retoorikat ei muuda.
s
sõna sekka/ 22. märts 2019, 12:01
Anna abi ! Kond ei ole konn. Eesti keelt võiks ju ikka osata, või mis !
o
on ikka vahel küll/ 22. märts 2019, 10:53
üks selline, olles ise krimka, lubas kõik teised imelikud seina äärde panna.
r
raali siis/ 22. märts 2019, 10:52
arst loodab, et oled niipalju haritud, et oskad raalida.
m
Mumps/ 22. märts 2019, 10:49
ma ka ei saa aru, naine käib tööl, maksab riigikassasse makse, milles probleem, lasteaiakohti ka pole, koolis topitakse klassid lapsi täis. Küll see laps ka tuleb. Mehed vaadaku parem, et oleksid vähemalt mumpsi vastu vaksineeritud.

j
juudi sõimaja saab aresti, martinile tapmisähvarduse tegijaga vaid räägitakse/ 22. märts 2019, 10:49
Kus see võrne eesti on? Sama sisutühi nagu tühjade südamete liikumine.
j
ja selle taustal/ 22. märts 2019, 10:47
e
eelnevale/ 22. märts 2019, 10:41
Loodame,et ei pea,sest Martin sai vägagi hästi aru,et arutlustel võid ju oma seisukohta avaldada enda silmade läbi,kuid valitsuses peab oskama kontrollida,kuidas ja mida ütled.
k
kõigile võrdset eestit palun/ 22. märts 2019, 10:38
Kui keegi kedagi süüdistab siis peab tõepoolest ka vabandama.Ja see reegel kehtib eestis kõigile.Kuid,kui Yana kutsub rahvast natsideks ja s.i.t.a.ks siis kõik ok?Kui Kaljulaid levitab erakondade suhtes valet,isegi vene valijate seas ja õhutab erakonda,kus ise liige lõhestama oma üleskutsega?Kaja ülbed sõnad olemata hävitajate pihta?Kus siis kõik korrale kutsujad on?Miks seda President ei näe?Kas Kaljulaid on turul,et kaupleb?
n
nüüd jõuame Indiasse, ha-ha/ 22. märts 2019, 10:38
mõni koer on ju täitsa nunnu ja pidigi olema inimese sõber.
k
Kahjuks/ 22. märts 2019, 10:35
räägivad vist enamuses mehed sest reaalne elu ongi selline. Vene ajal oli riigi "kaelas" näha, mis toimus. Ja hõreda mõistusega inimeste probleem see ju ongi. Veidi tihedama mõistusega inimesed saavad hakkama.
a
aga minu maksuraha/ 22. märts 2019, 10:34
kas ma seda osa rahast võin kasutada, mida ma maksnud olen riigile.
k
Kahjuks/ 22. märts 2019, 10:32
räägivad vist enamuses mehed sest reaalne elu ongi selline. Vene ajal oli riigi "kaelas" näha, mis toimus. Ja hõreda mõistusega inimeste probleem see ju ongi. Veidi tihedama mõistusega inimesed saavad hakkama.

v
vanemad, õpetage siis oma lapsi./ 22. märts 2019, 10:32
kas 20-30-40 aastat polnud seda lodevust. Mees ka vastutab, kus on nende meeste vanemad , kes neid õpetavad. Mina küll oma poegadele lugesin sõnu peale, ei tohi tüdrukuid ära narrida. Oli spetskoht, kus olid kondoomid. Ei mingit valehäbi.
k
Kahjuks/ 22. märts 2019, 10:32
räägivad vist enamuses mehed sest reaalne elu ongi selline. Vene ajal oli riigi "kaelas" näha, mis toimus. Ja hõreda mõistusega inimeste probleem see ju ongi. Veidi tihedama mõistusega inimesed saavad hakkama.
m
muhv/ 22. märts 2019, 10:30
Jura ametialaseks lisaülesandeks tulevases valitsuses saab olema EKRE nn poliitikute psühholoogiline nõustamine ja kasvatustöö. Lisaks EKRE väljaütlemiste (ümber)tõlkimine avalikkusele, st valitsuse avalike suhete spetsialisti töö.
v
Vaba/ 22. märts 2019, 10:28
Mul isiklikult on selline tunne, et see ei jää viimaseks korraks ,kui Jüri Ratas peab hakkama vabandama.
t
Täiesti / 22. märts 2019, 10:24
nõus aga kahjuks on meil mõistusega nagu on ja kui kõik need, kellel seda vähem on sünnitama kukuvad, mis saab siis?
t
to mõtlik/ 22. märts 2019, 10:24
need kehtivad meestele ka või mitte. Ega ilmaaegu ei öelda, et teatud ajal valgub kogu veri peast kahe jala vahele. + veel need ravimitööstused, mis toodavad riistvara tõstvaid medikamente . Ma ei hakka mainima loomade tapmist meeste pärast.
u
Udo./ 22. märts 2019, 10:23
Õpetavad EKREt nagu koerakutsikat, euroliidu koertenäitusele aplausi pälvima!
u
Udo./ 22. märts 2019, 10:22
Õpetavad EKREt nagu koerakutsikat, euroliidu koertenäitusele aplausi pälvima!

m
mis sa ratas tühja vabandad/ 22. märts 2019, 10:22
kui meelega saadi valesti aru ja otsiti põhjus millega materdada. Räägitud on ka vaid faktidest ja süüdistanud pole mitte keegi milleski.
e
ehk jätaks juba järele/ 22. märts 2019, 10:21
Ikka peab olema iga päev lehes EKRE pihta visatud nooli ja halvustamist
v
Vastuseks lingi ja viite nõudjatele/ 22. märts 2019, 10:19
AA ja B, kullakesed, ka meie riigis on arste, kes keelduvad aborti tegemast. Aborte teevad need arstid, kes ei keeldu aborti tegemast. Kui ikka veel aru ei saa, annan teile ligi, kus leiate abi vaimsete probleemidega tegelevate arstide kontakti.
j
ja need õudsed avariid/ 22. märts 2019, 10:19
eriti, kes oskab end purjus peaga vigaseks sõita. Avarii kohal tehakse kindlaks on inimesel üldse raha olemas, kui pole koju, mitte haiglasse ja mitte tilkagi doonoriverd.
e
Ei/ 22. märts 2019, 10:19
saa ja ei pea Ratas ütlema EKREle, et see peab lõppema. Nad ju täiskasvanud inimesed olgugi, et mõni ka lapsemeelne. Las räägivad mida tahavad, saabki nalja.
m
mina/ 22. märts 2019, 10:13
ka abort on elu hävitamine,,,lihtne, tulge mõistusele
t
Teeme siis nii/ 22. märts 2019, 10:11
Arstid peaksid keelduma alkohoolikute ja suitsetajate ravimisest, küll siis saaks alles raha kokku hoida.
t
to Kas kõik, / 22. märts 2019, 10:08
Kas alkoholitarvitamine ja suitsetamine on haigus, et selle tagajärgi maksumaksja raha eest ravitakse?

a
AA/ 22. märts 2019, 10:05
too viited! lingid? muidu tundub, et üks rasvaliidu koloosnik luulutab järjekordselt siin.
j
Jah/ 22. märts 2019, 10:04
Las arstid hakkavad keelduma ka alkohoolikute ja suitsetajate ravimisest.
t
to mõtlik/ 22. märts 2019, 10:03
Aga ehk paneks alkohoolikud ja suitsetajad ka oma ravisid kinni maksma? Kui rasedusvastane vahend võib alt vedada, siis alkohollikud ja suitsetajad rikuvad ju tervist lausa teadlikult ja nendele tehakse pidevalt selgitustööd ja propagandat, ikka nad järele ei jäta ja jätkavad oma kahjustavat tegevust. Las hakkavad ka oma ravisid täies mahus maksma.
a
ab0rdist/ 22. märts 2019, 10:02
Abordi aktsepteerimine normaalsusena on ühiskonna kokkuleppe küsimus. Meil on see kokkuleppeliselt normaalne. Materialismi ja raha kummardava ühiskonna loomulik osa, mis on loodud loosungitega a´la naine on oma keha peremees ja otsustab oma keha üle. Ja ajupesu on toiminud. Vaimse maailma reeglite järgi on abort ikkagi mõrv ja karmaliselt halb tegu, mille eest tuleb ükskord ka vastust kanda. Ühiskonnapoolne ajupesu on nagu joove- mina olin purjus ja ei vastuta oma kuriteo eest.
b
B/ 22. märts 2019, 09:57
nimeta need riigid! need riigid ikka, kus abort on lubatud aga arstid keelduvad.
a
A/ 22. märts 2019, 09:45
Paljude riikide arstid on keeldunud Hippokratese vannet rikkumast ja aborte tegemast -austus tõelistele ARSTIDELE ! Edu Martinile ja Varrole ELU eest seismisel !
s
süüdistamine peab muidugi lõppema/ 22. märts 2019, 09:44
aga polnud ju süüdistamist, olid vaid faktid ja tõdemus mitte alusetu süüdistamine.
a
abortide vähendamise suunaline tegevus on ju / 22. märts 2019, 09:42
kolmikliidul kokku lepitud, et vähendatakse.

a
arstid on kas reffi kolmikliidu vastase kampaania osa/ 22. märts 2019, 09:41
või on neil midagi varjata. Põhjuseks ka võimalik riigi raha vähenemine abortide teemal kus saab ju hästi teenida.
l
loogiline/ 22. märts 2019, 09:38
kui arstid ei nõustuks nii kergel käel aborte tegema siis poleks ju põhjust süüdistada
m
mõtlik / 22. märts 2019, 09:36
kogu seda poliitikute , meedia karvakiskumist kuulates hakkab tülgastus tekkima. Vesteldes kolleegidega, polegi enam vahet ,kellele valimistel hääl anti. Ent aborditeema puhul olen arvamusel, et Martin Helme väljaöeldus on siiski oma tõde sees. 21. sajandil on rasestumist vältivad vahendid saadavad nii naistele kui meestele. Miks peaks mina maksumaksjana seda hoolimatust ja lohakust kinni maksma kui minu panustatud maksude abiga võiks abistada hoopis neid, kes ise oma tervisemuredes otseselt süüdi ei olegi? Ei ole teemaks meditsiinilisel põhjusel või vägistamisjärgsed abordid.
t
Tyuiop/ 22. märts 2019, 09:31
Keegi ei kaitse aborte vaid arsti kes ühel või teisel põhjusel oma ameti tõttu aborte läbi peavad viima.
p
pean lugu/ 22. märts 2019, 09:26
Kõik me saame asjadest omamoodi aru,kuid rääkimine ongi see,kus saab arutada,mida üks või teine mõtleb.Martin on otsekohese välja ütlemisega küll,kuid siiski erakond,kus peetakse lugu kõigist eestis elavatest kodanikest ,kaasaarvatud kõik muulased.Kui soovitakse leida põhjust haädades,mis olnud ja ettearvatakse ka juba mis tulekul siis selles Ekret süüdistada ei saa.Pean lugu nii ekrest,kesk,isamaast ja pean tunnistama,et nad on õigel teel.Ekre ei õhuta viha,vaid räägib kitsaskohtades,kuidas aga keegi jälle seda mõistab on ise küsimus.Edu nendel läbirääkimistel.
t
Tyuiop/ 22. märts 2019, 09:26
Te olete naistearst või ???
p
pean lugu/ 22. märts 2019, 09:26
Kõik me saame asjadest omamoodi aru,kuid rääkimine ongi see,kus saab arutada,mida üks või teine mõtleb.Martin on otsekohese välja ütlemisega küll,kuid siiski erakond,kus peetakse lugu kõigist eestis elavatest kodanikest ,kaasaarvatud kõik muulased.Kui soovitakse leida põhjust haädades,mis olnud ja ettearvatakse ka juba mis tulekul siis selles Ekret süüdistada ei saa.Pean lugu nii ekrest,kesk,isamaast ja pean tunnistama,et nad on õigel teel.Ekre ei õhuta viha,vaid räägib kitsaskohtades,kuidas aga keegi jälle seda mõistab on ise küsimus.Edu nendel läbirääkimistel.
t
Tyuiop/ 22. märts 2019, 09:25
Ja kõik on õige aga mis vahet seal arsti seisukohast on kelle või mille raha eest rasedus katkestatakse ? Martin kargas arstidele ju turja !!!

t
Tyuiop/ 22. märts 2019, 09:21
Aga kelleks mati jääb kui kati paksuks pistab ?
k
Kolhosnikud/ 22. märts 2019, 09:20
üritavad siis riigi rahakotti turgutada nende õnnetute naiste abil, kes mitmesugustel põhjustel on sunnitud aborti tegema... Väga nõrk - kolhosnikud! Kebige lauta tagasi!
t
Tyuiop/ 22. märts 2019, 09:18
Ei taha ära kaotada aga süüdistada ja maasse tampida tahab küll :)
p
Paragrahv ootab juba/ 22. märts 2019, 09:17
eelmisele: kaua veel laimad siin?
t
Tyuiop/ 22. märts 2019, 09:16
Mitte, et nad ei taha aga nad ei oskagi seal mitte midagi peale haukumise ja tatipritsimise teha :)
p
Puhh / 22. märts 2019, 09:15
Tohutu kisa, et ei olda nõus kinni maksma aborte. Aga miks keegi ei protesti selle vastu, et massiliselt narkomaane alailma elule turgutatakse. Võib ainult aimata kui suured kulutused on korduvad ja korduvad kiirabi väljasõidud selleks, et neid jälle surmasuust ära tuua (kuni järgmise korrani) ja kui palju tegelikke hädasolijaid seepärast kannatavad. Äkki muudaks nakarite abistamise ka nende endi poolt rahastatavaks? Ühiskonnale pole neist ju mingit abi, ainult kulu ja lisaks kuritegevuse suurendamine. Poleks narkareid, poleks ka narkomaania levikut ja sellealaseid kuritegusid nii palju.
o
Oeh/ 22. märts 2019, 09:11
Miks see "kui mina" nii meedikuid vihkab? Keegi ei saanud d ka sel ajal teile vägisi aborti teha ega ka soovitada. Vaevalt, et ämmaemand nii ütles ja pole tõsi ka see, et rasedust arvele võtab ehk fikseerib ämmaemand.
n
22. märts 2019, 09:07
no kui ei taha ära kaotada, siis miks seda trummi taguda, et näed me oleme tapmise vastased? tunnistage üles, et teil pole abordi vastu midagi.

e
22. märts 2019, 09:06
ei lõpe. see on see koht, kus ekre tõmbab läbirääkimistele joone alla. seda mängu oli algusest saadik läbi näha. miks nad järelandmisi teevad? sellepärast, et nad teavad, nad ei taha tegelikutl võimule saaad. nad mängivad ennast seal auti. nad kaotavad oma "retoorika", mida mina nimetan vihaks. aga olgu nagu on. aeg näitab, et nad ei taha seal valitsuses tegelikult olla.
l
Leenu/ 22. märts 2019, 09:04
Kas sa oskad ka natuke kaugemale vaadata? Kui naisel pole raha, et abordi eest maksta, on ta sunnitud sünnitama soovimatu lapse. Ja kui tal puudub võimalus lapse eest hoolitseda, siis jääb see laps lõpuks ikkagi 20 ja võibolla enamakski aastaks riigi poolt "rahastatavaks". Kas see on siis lahendus? Jah, seksuaalkasvatus peaks selle ennetustöö ära tegema, aga tegelikkuses selline ideaalvariant ei toimi. Ikka jääb soovimatuid rasedusi juhtuma ja enamasti neil, kel pole eriti rahalisi võimalusi või on mõistus natuke hõre. Kas massiline soovimatute laste sündimine riigi "kaela" on siis odavam?
t
to Nu/ 22. märts 2019, 09:00
Mina ei tahaks Lätist viinatassija maksatsirroosi ka kinni maksta. Või sarisuitsetaja kopsuvähki. Teeme siis nii, et kes alkoholi tarvitab või suitsetab, maksab ka oma ravi kinni ?
j
Jah Kersti/ 22. märts 2019, 08:57
Muidugi on olemas mõtlematuid naisi, kuid alatu on arvata, et suurem osa aborditegijatest on mõtlematud, kergemeelsed ja võtavad sellise ränga protseduuri kergekäeliselt ette. Tõesti selliseks arvamuseks peab olema kas mitte eriti tark mees või kibestunud naine.
t
to : tatimati/ 22. märts 2019, 08:56
sina ja sinusugused ju külvate valimatult . ise teete. siis aga loete te moraali. jäledad olete.
t
to Kas kõik, ka ratas/ 22. märts 2019, 08:52
Lõbude eest maksta? Jälle üks, kes aborti eriliseks lõbuks peab, mida kõik naised kangesti teha ihkavad? Või kui rumal saab olla arvamaks, et kõik mvahendid on 100% kindlad?
p
Pippi Pikksukk ja vähem paanikat/ 22. märts 2019, 08:52
Tegelikuses ju aborte keegi ära keelata ei soovi! Jutt on ainult omaosaluse töusust . Kui enne oli ca 40 siis tulevikus 300 . Umbes sama mis hambaravis ,kus köik maksavad 100 % omast taskust .
m
mati/ 22. märts 2019, 08:48
Ratas vabandagu palju tahes, tapmine jääb tapmiseks ja tapatöö kordasaatja oli on ja jääb timukaks seda ei muuda miski.

j
JA EELARVE/ 22. märts 2019, 08:42
miinuses, ka abortide tegemistee põhjust tuleks enne analüüsida, mis tõesti on paratamatu , teha maksumaksja kulul. Aga kui rasestutakse kergekäeliselt ja pärast läheb selleks eelarvest suur summa , siin mõtlemise koht olemas. Tean inimesi, kes on abordi tagajärjel kaotanud üldse lapsi saada ja hing väga haige.
m
minul oli vastupidi/ 22. märts 2019, 08:42
arst hoopis soovitas aborti teha kuna mul oli juba 2 last, pojad.Ma ei nõustunud arstiga ning sünnitasin tütre.
ü
üle paisutatud/ 22. märts 2019, 08:41
Vabandust,kuid Martin pole mingil moel naistearste solvanud.Kui aga soovitakse viha õhutada siis pole vahet,millest keegi kinni haarab.Milleks siis läbirääkimisi peetakse,kui iga aruteluga kaasneb mingi teema?Ei leia küll,et eelnevate valitsuste kokkupanekul ;;ei arutatud;;teemasid läbi ja kõik oli ok.Väga paljudes punktides ei saadudki ühist meelt ja need jäeti ka välja.Mitte keegi ,ka vastaspool ei sekkunud meedia teist osapoolt halvustama ja tekitama ;tormi veeklaasis;;.Nüüd on oravate poolne käitumine lausa vihaõhutamine ei millestki.Kõik otsekoheselt välja öeldu moonutatakse ära.
h
halvasti ütlemine/ 22. märts 2019, 08:40
tähendab tõe rääkimist.Valetamine, vot see ei ole halvasti ütlemine ega vihakõne, vaid muusika sallijate kõrvadele.
a
agale/ 22. märts 2019, 08:37
jah, seda me ei tea, kuid sellel, kes juba ON sündinud, on kindlalt hing.
ä
Ära/ 22. märts 2019, 08:36
Unusta, et Hippokrates oli MEES, ja tol ajal olid naised nagu tarbeesemed või vallasvara eksju. Nii, et pole mõtet seda näidet küll siia tuua
v
vahendeid ju on/ 22. märts 2019, 08:35
aga mehed ei soovi kon doomi kasutada.Järsku saadaks mehed, kelle naine läheb aborti tegema, vasektoomiale?siis ei ole ka soovimatut rasedust karta.
t
to: maamees/ täna, 06:57/ 22. märts 2019, 08:34
eh - oled vist juba unustanud, kuidas ta oma veel ametis olevat valitsust moodustas ja mismoodi omaenese partija sees pangedega kolistas, korduvalt ja jäärapäiselt! Tubli marionett on, kuid ei ole temast rohkemaks. Ja nii sõidetaksegi temast lihtsalt üle, tema ülesandeks on vaid avalikult koristamas käia ja ümmarguse jutuga vabandades nukralt noogutada. Ei ole temast otsustajat kunagi olnud!

o
Olukord / 22. märts 2019, 08:33
paraneks siis, kui riik oleks õiglane, mitte rikaste poole kaldu.Rikaste jaoks ei kehti ühtegi seadust, raha silub kõike.Nüüd siis tahetakse ka aborti muuta millekski, mis jääb rikaste meeste armukestele võimalikuks.
A
!!!/ 22. märts 2019, 08:33
Arst teeb oma tööd. Kuidas, mis tingimustel, kellele ja muu taoline ei luulu arsti enda otsustamise kompetentsi, vaid on seauste määrustening ministeeriumi kaudu reguleeritav. Seega ei saa arste süüdistaa.
m
Mikk/ 22. märts 2019, 08:30
Ratas, need on kõik potensiaalsed maksumaksjad, mis aiataha lähevad! Mõtle sügavalt järele!
h
Hammurapi/ 22. märts 2019, 08:30
Vale varjamiseks on parim lahendus pidev jutuvada. Parimaks lähiaja näiteks selle kohta oli ajakirjaniku ja Vakra vahel toimunud intervjuu. Vakra ei andnud ajakirjanikule isegi võimalust rääkimiseks ja küsimuste esitamiseks. Just nii varjataksegi valesid.
t
to: aga/ täna, 07:34/ 22. märts 2019, 08:30
ja nüüd mõtle hästi sügavalt järele, mis vanusest hakkad ISE ennast mäletama? Sääsk, kelle maha lööd, tahab ka elada ja ta on ka elus hing, ometigi teda keegi kaitsma ei tiku. Aborti lihtsaks igapäevaseks protseduuriks saavad pidada vaid mehed, kel endil tegelikku elukogemust vähe! Sageli bioloogiahariduski üsna kaugelt mööda käinud...
i
indias usutakse/ 22. märts 2019, 08:29
et abielurikkujad sünnivad järgmises elus koerana.
a
abordi tasuliseks muutmine/ 22. märts 2019, 08:27
riigis, kus 300 000 inimest elab vaesuses, on rikastele veel ühe lisavõimaluse andmine.Alustada tuleks ikka sellest, et meil oleks õiglane riik kõigile, et kedagi ei jäeta hätta, siis väheneksid vaeste abordid niigi
l
22. märts 2019, 08:25
Lasku oma alamatel inimväärselt elada, siis poleks neid aborte ka nii palju! Seiklemiste probleeme ma ei mõtle.

k
kui mina/ 22. märts 2019, 08:24
läksin ennast kolmanda lapsega arvele võtma, siis kohalik ämmaemand arvas, et kas ikka on mõtet nii palju lapsi soetada.Mul oli juba 2 poega.Peale lapse sündi ütlesin sellele velskrile, et näete, mul sündis tütar! Tema aga vastas - ma pole öelnudki, et teil poeg sünniks.
s
22. märts 2019, 08:22
j
Juss/ 22. märts 2019, 08:18
Kõik siin ilmas on kahe otsaga. Poleks neid aborte, joomisi ega muud pahna nii palju, kui meie "targad" riigipapad oma "tööd" tehes rahvale ka mõtleks. Ammu kõigile teada, mis tegelikult toimub! Teie "töö" seal riigikogus on korruptsioon, valetamine, petmine, ahnitsemine, varastamine....rahva rahakotil hea lullilüüa!
k
koeranäss/ 22. märts 2019, 08:17
ahahhile: olen toakoer, aga seejuures isane. Sina oled vist inimene, loomad on targemad.
t
Tead/ 22. märts 2019, 08:15
Sa kedagi, kes läheb aborti tegema kergekäeliselt? See on meedia poolt jäetud arvamus. Enamiku naiste jaoks on teema raske ja selle kasuks otsustatakse alles peale pikemat mõtlemist. Praegu seda kõike lugedes tundub, nagu kõik naised oleks varjatud mõrvarlike kalduvustega maniakid. Aga meeste vastutus? Või on nii, et seksi ajal on rasedusest hoidumine ainult naiste mure, aga siis kui selgub, et on ka tagajärg ja mees ei taha lapsest kuuldagi, on naine kurjategija, kui otsustab aborti teha?
t
Tead/ 22. märts 2019, 08:14
Sa kedagi, kes läheb aborti tegema kergekäeliselt? See on meedia poolt jäetud arvamus. Enamiku naiste jaoks on teema raske ja selle kasuks otsustatakse alles peale pikemat mõtlemist. Praegu seda kõike lugedes tundub, nagu kõik naised oleks varjatud mõrvarlike kalduvustega maniakid. Aga meeste vastutus? Või on nii, et seksi ajal on rasedusest hoidumine ainult naiste mure, aga siis kui selgub, et on ka tagajärg ja mees ei taha lapsest kuuldagi, on naine kurjategija, kui otsustab aborti teha?
r
random / 22. märts 2019, 08:13
See valitsuse moodustamine peab Jätkuma. Pole mõtet alluda provakatsioonile. Kõik on hästi.
t
tibu/ 22. märts 2019, 08:10
Väljavõte Hippokratrese vandest: Ma korraldan haigete eluviisi nende kasuks parema võime ja otsuse järele; aga kõik, mis kahjustab või vigastab haiget, tahan neilt eemal hoida. Ma ei anna kellelegi surmavalt toimivat mürki, isegi kui ta seda minult palub; ka ei anna ma sellele sihitud nõu. Samuti ei anna ma kunagi naisele vahendit idaneva elu hävitamiseks. Pühalt ja puhtalt tahan ma oma elu ja meie kunsti säilitada. soovitan soojalt naistearstidel ja ka hr. peaministril seda teksti lugeda ja siis veid ka mõelda!!!

m
Meediast / 22. märts 2019, 08:03
On jäetud mulje, et abort on mingi väga lihtne otsus. Ei ole, aga kui naine on selle otsuse langetanud, saab ta seda teha. Või tahate tagasi nõuka aega, kus aborte tehti ilma tuimestuseta, jäeti koridori uks lahti, et möödaminejad võisid "protseduuri" näha, ning arstid ja sanitarid mõnitasid naist, kes julges aborti paluda. Olid, olid ka sellised ajad aga ikka tehti. Nii mõnigi valis tol ajal nurgataguse arsti, et mitte seda kadalippu läbida
a
22. märts 2019, 08:01
Arstid on just süüdi et täielikult puudub abordi tegemise kahjulike mõjude selgitustöö. Küll aga reklaamitakse hullumiseni kahtlustäratavaid vaktsiine. Haiglad on äriühingud ja raha on patsiendist tähtsam, Selle kõige taga paistavad ravimifirmade kõrvad
s
sellise valitsuse moodustamise / 22. märts 2019, 08:00
n
Nu/ 22. märts 2019, 07:55
Aga kas sa maksid selle ise kinni? Mina ei taha maksumaksjana sinu voodirõõmude eest tasuda.
s
Sass/ 22. märts 2019, 07:54
Martin võiks veidi hoogu pidada, ega kõike ei tasuks kohe eetrisse paisata, niigi on pinged üleval. Mis puutub abordi rahastamisse siis see on hoopis teine asi, tervishoius raha vähe, koguaeg korjame raha kellegi lapse raviks. Arstid ei ole süüdi, kui keegi rasedaks jääb see ikka kahe inimese tegevuse tagajärg ja jäägu nende otsustada ning ka kinni maksta. Seda nim. vastutuseks.
k
Kas kõik, ka Ratas,/ 22. märts 2019, 07:40
ikka on saanud aru, mida EKRE taotleb? EKRE ei taotle abordi keelustamist, vaid oma lõbude eest ise maksmist. See tähendab, et miks peab maksumaksja kinni maksma teise harimatusest, hooletusest, tehtud apsaka? Küsin: Kas rasedus on haigus, mida peab Haigekassa kaudu toetama ja "välja" ravima?
s
22. märts 2019, 07:38
see vist õige küll ,et rahu nagu ütles Karlsson
k
koeranäss/ 22. märts 2019, 07:36
Mulle meeldib va Martin (see on iroonia). Väga eestimeelne mees. Laste nimedki vastavad: Edward, Gloria jne. Mõisnik mis mõisnik. Mind tõsteti pappkastiga üle mu isa läve ja öeldi: "Patt pooleks!" Mina ei saanud aru, mis patt. Olin siis kõigest kutsikas. Ja Varro on muidugi omaette tase! Ärge unustage, et mina olen kõigest koer. Loom, noh.

j
Jällegi/ 22. märts 2019, 07:35
ei saada üldse aru, millest EKRE räägib ja see on see,et aborte tehakse liiga kergekäeliselt ja riik ehk arstid osalevad selles,aga muidugi kõik kohe solvuvad ,kui kriitikat tehakse. Kedagi ei rünnata,vaid ollakse mures ja soovitakse olukorra paranemist. Rahu nüüd ja edasi.
t
tõde/ 22. märts 2019, 07:30
olemasolevad inimesed on tähtsamad kui loode!
m
mõistus ja tunded/ 22. märts 2019, 07:28
hirmsasti kahetsevad ja valavad pisaraid need naised, kes on teinud aborti mitte oma veendumusest vaid välisel sunnil. kas sunnib mees või vanemad, kas on põhjuseks vaesus või vägivaldne eostamine, aga mõistusega otsustades on lapsel parem mitte sündida. aga ega süda ju ei küsi sellest, mida mõistus peab paremaks ...
t
to 00:03/ 22. märts 2019, 07:26
sinu kommentaari tagant on näha rumala inimese kõrvu
n
No / 22. märts 2019, 07:19
Misasja te mehed targutate teemal, millest te s.ttagi ei tea. Kus nüüd tulid eksperdid välja. Kasutage kummi, siis pole naisel vaja ka seda rasket otsust langetada.
u
unista edasi/ 22. märts 2019, 07:18
t
to mati/ 22. märts 2019, 07:14
kus vedelevad sinu kasutult raisatud seemneivad? Neist oleks saanud korraliku jalgpallimeeskonna. Milline kuritegelikkus!
r
Rasvaliidu Koloosnik/ 22. märts 2019, 07:13
mõnelt poliitikult võiks küsida - kas lhol olemine on ka valus?

j
Jätkuvalt/ 22. märts 2019, 07:12
Räuskavad abordi teemadel meesterahvad. Ei, see ei ole naise jaoks lihtne otsus ja jätab psüühikasse oma jälje. Milleks süüdistada ja panna naisi veel halvemini tundma. Aborte tehakse nagunii ja parem, kui see toimub arsti järelevalve all, muidu hakatakse käima suvalistes nurgatagustes lihtsalt
t
to mati/ 22. märts 2019, 07:09
sa oled ehk võimetu või oled elu jooksul vahekorras olnud ainult niimitu korda, kui palju on sul lapsi. Sina võid olla resoluutne ja kohtumõistja, sest sina ei ole kulutanud elu jooksul ühtki seemneiva. Sa ei ole eludega mänginud. Sellepärast võta kivi ja viska süüdlaste pihta.
r
RS/ 22. märts 2019, 07:01
Juural uus koogutamise ja noogutamise hoog peal. Ei tule sellest koalitsioonist midagi välja ja Eesti jätkab oma hävingu teed. Palju õnne kõigile! Rumalus ruulib täiega!
m
miks/ 22. märts 2019, 07:00
miks sa pole nõudnud seda oma emalt kui naiseks sirgusid? miks keegi sind ei ole sind õpetanud?
k
22. märts 2019, 07:00
Kuidas nad hakkavad küll koos töötama ja valitsust juhtima.Kas ikka sellest koalitsioonist tuleb midagi head välja.
t
to uunu/ 22. märts 2019, 06:57
mõrv on ka see, kui mees iseteenindamisega mõrvab oma sperma. Andmata sellele eluks saada.
m
maamees/ 22. märts 2019, 06:57
Ei tule sellest head koalitsiooni,kui üks ütleb rumalusi ja teine peab hakkama vabandama
j
ju / 22. märts 2019, 06:53
ju sa olid sel ajal alaealine, ise alles laps, kui tegid abordi otsuse? Ja 19 aasta pärast , nüüd täiesti täiskasvanuna leiad, et arst oleks pidanud sind veenma. On hea, kui saad süü arsti peale panna.

i
Indrek2/ 22. märts 2019, 06:53
Pole vaja meile seda "vabandamiste" ja "solvumiste" epideemiat. Asjadest tuleb rääkida nii nagu need on.
h
hh/ 22. märts 2019, 06:44
kas sa ei oleks nõus, et meestele, kes ennast ise rahuldavad, tuleb karistus panna. Milline ümberkäimine, raiskamine elusainega samal ajal kui iive on nii madal.
j
joh/ 22. märts 2019, 06:41
arstide kohta ei tohi halvasti öelda. Juutide kohta ei tohi halvasti öelda. Päris nii ka ei saa, et ei tohigi enam halvasti öelda. Tavalise eestlase kohta võib. Ehk võtame jälle kommentaariumides Evelini ja teised eestlased, kellele keeld ei kehti, käsile?
ä
Ärge/ 22. märts 2019, 06:33
vassige! Jutt pole mõnest põhjendatud mõrvast ema tervise huvides, vaid laste massimõrvadest, mida viivad läbi just arstid. Ja kui Jurka neid massimõtvu kaitseb, siis ...
n
no/ 22. märts 2019, 06:28
tänan, aga siis rohkem ei kommenteeri.Ja kas see pole tsensuur? Mis toimub?
c
Ccc/ 22. märts 2019, 06:26
Olen ka aborti teinud ning ei kahetse. Arstidele olen tänulik. Miks ma peaksin olema sunnitud last saama kui ma kasutasin vahendeid, kuid need ei toiminud. Ma ei taha last. Ei ole õigust kedagi sundida ja survestada. Mind muide arst üritas ümber veenda. Nendes riikides, kus abordid on suisa keelatud, tehakse aborte oluliselt rohkem kui meil. Mõttetu teema on see üldse. Aborte on tehtud alati ja tehakse naguinii. Parem on kui tehakse arsti poolt. Niimoodi päästetakse väga palju elusid.
e
22. märts 2019, 06:17
p
Pillele/ 22. märts 2019, 05:39
kui palju sa neid siis tegemas oled käinud, et oskad kohe võrrelda, et osad teevad meeleldi, osad mitte?

v
vot/ 22. märts 2019, 05:36
selles küsimuses olen Ratasega nõus
m
matile ja teistele segastele/ 22. märts 2019, 05:34
te pole terve mõistuse juures. Kaugele te mõtlete oma vastustundetu sõnamulinaga minna? nagu h ullud oleks lahti lastud.
k
koeranäss/ 22. märts 2019, 04:05
Uunule: abordiotsuse teeb ikka naisterahvas, kes hetkel last ei taha. Ja mina küsiksin, kus need kuramuse mehed on, kes selle lapsukese eostasid. Ega naised üksi lapsi tee.
k
koeranäss/ 22. märts 2019, 04:02
Sada tuhat ja sada tuhat. Aga kõik teised ei valinud. Edaspidi tuleks valimised teha nii, et oleks võimalik anda ka vastuhääl.
e
Ema/ 22. märts 2019, 02:07
Ka sai abort tehtud. Vaadates minu lapsi, keda on neli, kujutan ette.... et milline ta (viies) oleks olnud.... praeguseks 19 aastane ... neiu? ... noormees? ... oleks ehk praegu uksest sisse tulnud - tere ema ..... Abordi soov ei huvitanud arsti. Mitte kordagi ei proovitud mind veenda ega julgustada otsust muutma.
r
Rasedus ei ole haigus ja abort ei ole raviviis/ 22. märts 2019, 02:01
www.riigiteataja.ee/akt/KarS Karistusseadustik. 5. jagu. Inimloote ebaseaduslik kohtlemine § 129. Inimloote kahjustamine (1) Vigastamise, aine manustamise või muu teoga naise emakas oleva inimloote kahjustamise eest kui sellega põhjustati raseduse katkemine või inimloote surm – karistatakse rahalise karistuse või kuni viieaastase vangistusega. et.wikipedia.org/wiki/Hippokratese_vanne "Samuti ei anna ma kunagi naisele vahendit idaneva elu hävitamiseks." et.wikipedia.org/wiki/Arstivanne "Lähtun oma töös arstiteaduse põhimõtetest ja kasutan vaid selliseid raviviise, ..."
a
All Correct/ 22. märts 2019, 01:58
Ei pea nemad midagi mõtlema,neid valis sada tuhat EW kodanikku.(punkt) A la BREXIT-eesmärk on tulemusest tähtsam.
u
Uunu/ 22. märts 2019, 01:04
Abort on mõrv, mõrv ja ei midagi muud. Arstid lihtsalt kaitsevad oma vääritut käitumist. Mis hetkel siis lootest inimene saab? Kas arst on juba inimene või veel mitte?

e
EV/ 22. märts 2019, 00:42
Kas kümnenda abordi tellija on ikka mõistuse juures, või tuleb steriliseerida?
t
to 00.28/ 22. märts 2019, 00:36
Mitte ükski arst pole mulle küll midagi selgitanud. Neid selgitajaid arste on üliväike protsent.
s
22. märts 2019, 00:28
See lakooniline küsimine ei ole selgitustöö . Arsti kohus on selgitada mis abort endaga kaasa võib tuua , See võib noorele emale viimane võimalus last saada kui ta eelistab aborti. See on arstide poolne silmakirjalikus. Raha kaalub üle inimlikkuse.
o
oma kogemusest/ 22. märts 2019, 00:17
Arstidel esimene küsimus, kas KATKESTATE või sünnitate. Kohe eeldavad, et naine teeb aborti. Omal kogetud.
K
.../ 22. märts 2019, 00:14
a
22. märts 2019, 00:03
Arsidele on oluline raha mitte inimene. Iga abort toob sisse ,õigusega võib neid loote tapmises süüdistada Kui nad teeksid sama agaralt abortide kahjulikkust tutvustavat selgitust kui agaralt kahjulikku vaktsineerimist inimestele pähe määritakse. Mõlemal juhul on näha ravimifirmade kõrvu Äriühingust haiglatele on tähtis RAHA
t
Tom/ 22. märts 2019, 00:02
Tõsised teemad pole veel lauale pandutki ja juba Jürka noomib meedias.Taolise stiiliga kaugele ei jõua.Kuna Jurkal paljudes küsimustes põhimõtted puuduvad siis nuusutab tuult ja kummardab Kadrioru ja Brüsseli ees.
s
SEE/ 21. märts 2019, 23:56
Ekre on ikka hirmus loom,igal pool jääb köigile hambusse.Oleks aeg juba löpetada see tymitamine.

k
kax/ 21. märts 2019, 23:47
Arstiabi on muutunud rohkem äriks. Hippokratese vanne on väga devalveerunud.
p
Pille/ 21. märts 2019, 23:47
Lisan veel. Mitte teema arutelu ei tee haiget, vaid FAKT, et oled aborti teinud. See jääb naisega elu lõpuni, see haav ei parane iial. Kusjuures mulle on jäänud mulje, et arstid ( vähemalt osad ) teevad aborte meeleldi.
p
Pille/ 21. märts 2019, 23:44
Olen ka aborte teinud OMA LOLLUSEST, mida kohutavalt kahetsen ja ei leia mitte kuidagi, et Ekre mind süüdistanud on. Ise tegin, ise kahetsen, ise pean selle koormaga elama elu lõpuni...

TOIMETAJA

+372 5199 3733
online@ohtuleht.ee

TELLIMINE JA KOJUKANNE

+372 666 2233
tellimine@ohtulehtkirjastus.ee

REKLAAM JA KUULUTUSED

+372 614 4100
reklaam@ohtulehtkirjastus.ee