Maailm

KÕNEKAS KAMPAANIA: Uus-Meremaa transpordiagentuur pöörab tähelepanu elupäästvatele turvavöödele (3)

Toimetas Aare Kartau, 21. märts 2019, 13:42
„Belted survivors“ projektis osalenud Liam Bethell.Foto: Youtube'i kuvatõmmis
Uus-Meremaa Transpordiagentuur (NZTA) on loonud ebatavalise, kuid tähendusrikka kampaania „Belted survivors“, millega propageeritakse turvavööde kasutamist, vahendab Autoblog.

NZTA statistika kohaselt hukkub Uus-Meremaal igal aastal liiklusõnnetustes hinnanguliselt 90 inimest vaid seetõttu, et sõidukiga liigeldes pole juht või kaasreisijad turvavööd kinnitanud. Kuna õnnetuste põhjustajad on sageli noored mehed maapiirkondadest, ongi uue tabava kampaania sihtrühmaks just nemad. NZTA, koostöös reklaamiagentuur Clemengeri ja meediakontsern Vice Mediaga taaselustas avariijärgsed fotod kümnest mehest, kes oleksid ilma turvavööta õnnetuses surnud.

Kuna kümne valitud mehe haavad ja armid olid ammu paranenud, kaasati projekti ka mitmete Hollywoodi kassahittidega tegelenud eriefekte loov ettevõte PROFX. Projekti eesmärk oli võimalikult täpselt luua meestest sama välimus, mis oli neil kohe pärast õnnetust. Kõigil šokeerivatel fotodel on näha turvavöö tekitatud haava ning teisi vigastusi. Armidest hoolimata päästis ohutusrihm nende elu.

Iga mehe kohta on vapustavat efekti loovate portreefotode kõrval ka lugu nende õnnetusest. Projektis osalenud kümne mehe loo ja foto leiab SIIT.

3 KOMMENTAARI

s
Sirle 23. märts 2019, 18:58
Toomas: ja mis temast sai? Ingel.
m
maakas 22. märts 2019, 02:52
Vähemalt 2 nädalat vana jutt, küllap rohkem. Õhtuleht on nagu uudiste Internet Explorer. Samas, hei, Eesti eks... Vanem artikkel- https://www.boredpanda.com/belted-survivor-photography-series-clemenger-bbdo-wellington-new-zealand/
Loe kõiki (3)

TOIMETAJA

+372 5199 3733
online@ohtuleht.ee

TELLIMINE JA KOJUKANNE

+372 666 2233
tellimine@ohtulehtkirjastus.ee

REKLAAM JA KUULUTUSED

+372 614 4100
reklaam@ohtulehtkirjastus.ee