vesterbakal on lihtsalt pikaleveninud lapsepõlve sündraoom.Ta elab veel multifilmi maailmas.Paneb imestama,et seda inflatiini kuulatakse mökk döllakil!Küsiks milliseid probleeme see tunnel lahendab?Kas meil on 3 kuupikkused järjekorrad laevapiletite järgi?Kas meil on 10 ruutkilomeetri suurused kaupa täis kaubaplatsid ,kus üleviimist vajav kaup seisab juba aastaid?
oleks kasumlik,oleks suurmonopolid seda ammu100% rahastanud ja ammu ära teinud.Mõte iseenesest on tegelikult kaval.Tehakse megaehitis ,ning kulud veeretatakse maksumaksja kaela.Need tulevad nii üüratud,et maksumaksja on võimetu neid tasuma.ning maksevõimetuse tõttu saavad suurmonopolid omandada eesti riigi koos maavaradega.Ning lõpuks küsitakse eestlaste käest kes teie siin üldse olete?Ok lähtudest humanistlikest kaalutlustest me jäteme teid ellu ja pakume uut kodu gröönimaal.
Kui saaks 20 minutiga Tallinnast Helsingisse.Aga...liialt utoopiline.Samas selle plaani järgi ma saabuks ju Vantaa lennujaama juurde ja sealt rongiga linna.Parem juba Tallinnast lennukiga minna.
Peale ekre võitu pole tal mingitki lootust! Mingit tunnelit ega raudteed ei tule. Üldse mingeid tehaseid, kanaid ega muud jälki ei tule. Eestlased kolivad maale ja hakkavad tööd tegema ja lapsi kasvatama ja meil pole vaja mingeid kurat teab mida.
kui panna kokku jutt ja nägu, siis saame pesueht aferisti.
Kas tõesti leidub meil inimesi, kes ostavad juba pileteid??!!
Ja kes seda kokkukeeratud käkki pärast helbib - ikka meie ise.
Jutt jutuks. Ühest ma küll aru ei saa- milleks on vaja( nägin saadet)ühe betoonist makaroni kõrvale veel teist dubleerivat tunnelit. Kaks erinevad rahastajat ja operaatorit. Tähtajad utoopilised. Ainuke arusaadav mõte on tehissaar, sest see moodustub väljapuuritavast materjalist, mida poleks nii ehk naa kuhugile kaugele mõistlik viia. Pirita tee laienduseks kasutati samuti ära see, mis tuli Lasnamäe kanali uuristamisest
See on turvalisuse pärast, vana kommunist, ka Helsinkis on maa-aluse raudteetunneli kõrval paralleelselt veel mitu tunnelit, et inimesi päästa. Üks tunnel kulgeb ühes suunas ja teine teises
See on turvalisuse pärast, vana kommunist, ka Helsinkis on maa-aluse raudteetunneli kõrval paralleelselt veel mitu tunnelit, et inimesi päästa. Üks tunnel kulgeb ühes suunas ja teine teises
See pidev "unistuste"-udu on selle mehe elustiil, ei muud. Samas kui maailm on hädas reostumisega, on võetud suund puhta ja puutumatu looduse poole, tahab see ****mees loodust kahjustada ja veel kõige reostnuma riigi rahadega!!! Sellele tüübile tuleks teha ekspertiis.
Mitte ei saa aru.On see rahaliselt õigustatud.Laevadki on pooltühjad tööpäevade.Tunnel ja Rail Baltic--kas liiga suur suutäis ei ole vaese riigi kohta.Mõned tahavad veel saari ka teha.
no aga kommidest selgub, et rahval pole mingit vaimustust tunneli osas ja ka vajadus puudub. Kui keegi eraisik soovib suurejooneliselt raha kulutada, siis tehku seda omas kodus, mitte võõras riigis.
Lihtsalt arusaamatu. Kas keegi rahvalt ka küsis? Ka enamus üldse soovib mingit tunnelit. Nii ei saa ikka olla, et ühel inimesel kuskilt sügeleb ja võtab kätte ning rikub kümnete tunandete inimeste elu ära. Mòeldagu nüüd ikka selgelt, mis järgneb Tallinnale ja Eestile, kui pealinnast saab megalinn ja nö. üle maailma hakkab siia rahvast kogunema. Laevandus saab põntsu jne. Mis haigus see on pidevalt uuta ja muuta. Sama mees võiks midagi muud kasulikku investeerida.Näiteks kogu eesti inimeste hambad ära parandada. Leida rahad ja ära teha. Seda nimetaksin millekski ajalooliseks.
Nii nunnu...La Manchi aluse tunneli ehitus võttis 6 aastat. Paberimajandusest pole mõtet rääkidagi...The eventual successful project, organised by Eurotunnel, began construction in 1988 and opened in 1994. At £5.5 billion (1985 prices),[16] it was at the time the most expensive construction project ever proposed. The cost finally amounted to £9 billion ($21 billion), well over its predicted budget.[17][18]
idee eesti pankrotti ajamiseks,et välispangad saaksid omandada võla katteks meie maad ja varad,on ehitada üle lahe kullast sild!Vaadake siis milline tohutu majanduskasv tuleb ja kui palju meie tsinovnikud meelehead saavad!
eestlane olen ja eestlaseks jään../ 20. märts 2019 22:24
Rail Baltik otsustati Brüsselis, selle tunneli otsustas üks diagnoosiga soomlane, hea on olla eesti rahval oma kodumaal peremees. Äkki venemaa kah otsustab midagi sõjaliselt siin.
Puuriks siis ühe jutiga rail baltica ka valmis...tuleks korra Pärnus maa peale ja siis kaevaks Uulus jälle maa alla...ah jaa,klaasist lagi võiks olla siis näeb raba ka altpoolt