Eesti uudised

VIDEO | Peter Vesterbacka: esimene merealune rong Helsingi ja Tallinna vahel väljub 2024. aastal

Toimetas Terttu Jazepov, 20. märts 2019, 20:59

60 KOMMENTAARI

m
miks mitte/ 22. märts 2019, 09:57
puuriks siis juba Hiinasse välja, kui see nii lihtne on ja ligidal Jaapani ja Indiaga võib tekkida muidugi raskusi, kui kaarti vaadata.
u
21. märts 2019, 13:14
Utoopiline pole see midagi. Osad kiirrongid sõidavad näiteks 500km/h.
d
diagnoos/ 21. märts 2019, 11:42
vesterbakal on lihtsalt pikaleveninud lapsepõlve sündraoom.Ta elab veel multifilmi maailmas.Paneb imestama,et seda inflatiini kuulatakse mökk döllakil!Küsiks milliseid probleeme see tunnel lahendab?Kas meil on 3 kuupikkused järjekorrad laevapiletite järgi?Kas meil on 10 ruutkilomeetri suurused kaupa täis kaubaplatsid ,kus üleviimist vajav kaup seisab juba aastaid?
k
kui asi/ 21. märts 2019, 11:34
oleks kasumlik,oleks suurmonopolid seda ammu100% rahastanud ja ammu ära teinud.Mõte iseenesest on tegelikult kaval.Tehakse megaehitis ,ning kulud veeretatakse maksumaksja kaela.Need tulevad nii üüratud,et maksumaksja on võimetu neid tasuma.ning maksevõimetuse tõttu saavad suurmonopolid omandada eesti riigi koos maavaradega.Ning lõpuks küsitakse eestlaste käest kes teie siin üldse olete?Ok lähtudest humanistlikest kaalutlustest me jäteme teid ellu ja pakume uut kodu gröönimaal.
e
Ekre võidab!/ 21. märts 2019, 10:14
https://www.youtube.com/watch?v=U-72kh-gBlo
p
Poleks tunneli vastu./ 21. märts 2019, 10:03
Kui saaks 20 minutiga Tallinnast Helsingisse.Aga...liialt utoopiline.Samas selle plaani järgi ma saabuks ju Vantaa lennujaama juurde ja sealt rongiga linna.Parem juba Tallinnast lennukiga minna.
m
eile, 22:10
K
@vaatasin ka/ 21. märts 2019, 09:50
Küll piletiostjaid leidub.Nagu ka korterite ostjaid kohta,kuhu pole veel koppagi maa sisse aetud.
k
kass/ 21. märts 2019, 09:49

n
Nohu/ 21. märts 2019, 09:45
sajandi pettus eestis....kõlab hästi
k
kaaren/ 21. märts 2019, 09:31
Westerbacka tunnel ei puutu riigisse, see tema eraettevõtlus, pealegi tasub ehituse osaliselt väljakaevatud kraniit.
g
eile, 22:12
j
joonas/ 21. märts 2019, 09:29
Peale ekre võitu pole tal mingitki lootust! Mingit tunnelit ega raudteed ei tule. Üldse mingeid tehaseid, kanaid ega muud jälki ei tule. Eestlased kolivad maale ja hakkavad tööd tegema ja lapsi kasvatama ja meil pole vaja mingeid kurat teab mida.
v
vaatasin ka/ 21. märts 2019, 09:19
kui panna kokku jutt ja nägu, siis saame pesueht aferisti. Kas tõesti leidub meil inimesi, kes ostavad juba pileteid??!! Ja kes seda kokkukeeratud käkki pärast helbib - ikka meie ise.
v
Võimalused / eile, 22:15
Mis sul tunneli vastu on, keegi ei keela sul metsa pimedasse ja külma samblaonni kolida ja seal lapsi kasvatada
p
passasiirele/ 21. märts 2019, 09:13
Enne osta pilet, siis öeldakse.
p
Passasiire/ 21. märts 2019, 09:11
Mis kell ja mis posti juures väljub?
v
Vana kommunist/ 21. märts 2019, 09:03
Jutt jutuks. Ühest ma küll aru ei saa- milleks on vaja( nägin saadet)ühe betoonist makaroni kõrvale veel teist dubleerivat tunnelit. Kaks erinevad rahastajat ja operaatorit. Tähtajad utoopilised. Ainuke arusaadav mõte on tehissaar, sest see moodustub väljapuuritavast materjalist, mida poleks nii ehk naa kuhugile kaugele mõistlik viia. Pirita tee laienduseks kasutati samuti ära see, mis tuli Lasnamäe kanali uuristamisest
k
Kommunistile / eile, 22:20
See on turvalisuse pärast, vana kommunist, ka Helsinkis on maa-aluse raudteetunneli kõrval paralleelselt veel mitu tunnelit, et inimesi päästa. Üks tunnel kulgeb ühes suunas ja teine teises
k
Kommunistile / eile, 22:20
See on turvalisuse pärast, vana kommunist, ka Helsinkis on maa-aluse raudteetunneli kõrval paralleelselt veel mitu tunnelit, et inimesi päästa. Üks tunnel kulgeb ühes suunas ja teine teises
r
rahapump/ 21. märts 2019, 08:56
See pidev "unistuste"-udu on selle mehe elustiil, ei muud. Samas kui maailm on hädas reostumisega, on võetud suund puhta ja puutumatu looduse poole, tahab see ****mees loodust kahjustada ja veel kõige reostnuma riigi rahadega!!! Sellele tüübile tuleks teha ekspertiis.

k
kuskilt pidi ju saama / 21. märts 2019, 08:55
k
kl/ 21. märts 2019, 08:46
ongi Sposato!See mõte tekkis kohe,kui vaatasin seda saadet!
u
unistaja/ 21. märts 2019, 08:43
t
Tunnel II/ 21. märts 2019, 08:29
Ma samuti. Lootsin, et Eestimaa jääb üles sonkimata selle RB pärast. Seepärast sai ka vastav erakond valitud, aga....saame siis uuel nädalal näha.
m
eile, 22:37
o
Ostap/ 21. märts 2019, 08:29
Huvitav,mis Eesti panus on tunnelisse,teine ots ju Tallinnas,see Bender kingib eestlastele selle tunneli,jama ju
k
Kati/ 21. märts 2019, 08:12
Mitte ei saa aru.On see rahaliselt õigustatud.Laevadki on pooltühjad tööpäevade.Tunnel ja Rail Baltic--kas liiga suur suutäis ei ole vaese riigi kohta.Mõned tahavad veel saari ka teha.
k
eile, 22:31
Kui pead end vaeseks, siis jäädki vaeseks
r
rahapuu/ 21. märts 2019, 08:01
Omal ajal andis ilmselt samasugusele sellile Kallas 10 miljonit.
ä
eile, 22:32
t
tunnel/ 21. märts 2019, 07:58
Ekre valisin ainult seepärast, et neil oli kindel seisukoht RB osas.

t
tojust just/ 21. märts 2019, 07:51
no aga kommidest selgub, et rahval pole mingit vaimustust tunneli osas ja ka vajadus puudub. Kui keegi eraisik soovib suurejooneliselt raha kulutada, siis tehku seda omas kodus, mitte võõras riigis.
a
ab/ 21. märts 2019, 07:49
Mis riigiga siis Eesti piir tuleb, Hiina või Indiaga?
h
??/ 21. märts 2019, 07:47
huvitav, kas enamus eestlaseid ikka soovib seda tunnelit.Millal hakkab maksma rahva tahe ja millal hakatakse seda ka väljaselgitama?
s
Sentinel/ 21. märts 2019, 07:43
b
Broneerin kohad esimesele rongile!/ 21. märts 2019, 07:37
Kelle poole pean pöörduma ? Auuuu... Pileti hind pole oluline!
m
eile, 22:36
Model pole mõistusega korras
s
suur raha ja suured teod;)/ 21. märts 2019, 07:06
Oh taevas küll, kellele seda vaja on,inimestele hakkab raha ikka pähe kinni ka.
ä
ätt./ 21. märts 2019, 07:05
Eilse Pealtnägija saates sai selgeks,et mees on hästi sorava jutuga utopist kui mitte öelda aferist !

o
O/ 21. märts 2019, 06:53
Lihtsalt arusaamatu. Kas keegi rahvalt ka küsis? Ka enamus üldse soovib mingit tunnelit. Nii ei saa ikka olla, et ühel inimesel kuskilt sügeleb ja võtab kätte ning rikub kümnete tunandete inimeste elu ära. Mòeldagu nüüd ikka selgelt, mis järgneb Tallinnale ja Eestile, kui pealinnast saab megalinn ja nö. üle maailma hakkab siia rahvast kogunema. Laevandus saab põntsu jne. Mis haigus see on pidevalt uuta ja muuta. Sama mees võiks midagi muud kasulikku investeerida.Näiteks kogu eesti inimeste hambad ära parandada. Leida rahad ja ära teha. Seda nimetaksin millekski ajalooliseks.
r
rongiga/ 21. märts 2019, 06:46
t
to seda/ 21. märts 2019, 04:33
Kellele tunnelit vaja ? Uutele rahvastele ? Globalistidele ? Eestlastele küll mitte.
k
Kuuuurija/ 21. märts 2019, 02:50
Võin kihla vedada, et ei välju!
j
jaburdus/ 21. märts 2019, 01:49
Pole seda tunnelit vaja ja rail balticut ammugi mitte.
e
eile, 22:40
Ela oma sammaldunud koopas edasi
ü
ümberrahvastamine/ 20. märts 2019, 23:24
Ei tea,kas tunnelist asja saab, küll aga on siis hiinlastega kogu Eesti ja Soome üleujutatud.......
a
Ants/ 20. märts 2019, 22:46
Nii nunnu...La Manchi aluse tunneli ehitus võttis 6 aastat. Paberimajandusest pole mõtet rääkidagi...The eventual successful project, organised by Eurotunnel, began construction in 1988 and opened in 1994. At £5.5 billion (1985 prices),[16] it was at the time the most expensive construction project ever proposed. The cost finally amounted to £9 billion ($21 billion), well over its predicted budget.[17][18]
v
veel parem/ 20. märts 2019, 22:32
idee eesti pankrotti ajamiseks,et välispangad saaksid omandada võla katteks meie maad ja varad,on ehitada üle lahe kullast sild!Vaadake siis milline tohutu majanduskasv tuleb ja kui palju meie tsinovnikud meelehead saavad!

A
??/ 20. märts 2019, 22:26
Aasia jutt on ka omapärane, nagu Hiinal oleks Soomega maapiir.
e
eestlane olen ja eestlaseks jään../ 20. märts 2019, 22:24
Rail Baltik otsustati Brüsselis, selle tunneli otsustas üks diagnoosiga soomlane, hea on olla eesti rahval oma kodumaal peremees. Äkki venemaa kah otsustab midagi sõjaliselt siin.
p
palju õnne pimedas toas kassi otsimisega keda seal pole/ 20. märts 2019, 22:21
Loodame, et see 200km saab olema puhas graniit.
u
20. märts 2019, 22:12
s
Sosssepp/ 20. märts 2019, 22:00
Tore oleks kui mees ka sõna peab, aga võib ka Sposatot teha..
p
Paharet/ 20. märts 2019, 21:57
Kuikaua veel raisatakse meie riigiasutuste kallist aega ühe haige inimese luulude peale? Sellise koht on Seevaldis!
s
eile, 22:44
Sinul ei ole mõistust selliseid projekte välja mõelda, võileva ehk saad omale lauale
l
Lotte/ 20. märts 2019, 21:36
Puuriks siis ühe jutiga rail baltica ka valmis...tuleks korra Pärnus maa peale ja siis kaevaks Uulus jälle maa alla...ah jaa,klaasist lagi võiks olla siis näeb raba ka altpoolt
g
Gunnar/ 20. märts 2019, 21:36
Jumal õnnistab ausat tööd!

REKLAAM JA KUULUTUSED

reklaam@ohtulehtkirjastus.ee