Eesti uudised

Nördinud klient: „Pesula määris mu valge auto ära!“ (44)

Juhan Mellik, 20. märts 2019 12:50
VEEL KAUNIKENE: Vilja kannab oma auto eest hästi hoolt. Paar nädalat enne pesulasse minekut säras valge masin täies hiilguses.Foto: Erakogu

„Kas ma pean hakkama nüüd iga kord enne pesulasse minekut tegema videot ja pilti, tõestamaks, et mu auto polnud juba enne ära rikutud?” küsib vihane klient, kes sai autopesulast tagasi mustjaspruunide kriipsudega rikutud sõiduriista.

Vilja (nimi muudetud) viis oma valge sõiduauto 9. märtsil Tallinnas Sikupilli Circle K teenindusjaama, et teha seal poleerimispesu koos lisaleotusega. Kui töö oli valmis, sõitis klient minema. Viis minutit hiljem tuli ta lähikonnas autost välja ja jahmus: „Vaatasin, et mis õudus see veel on! Pesula määris mu valge auto ära!” Ukselingid ja peegliääred, mis autokerest välja ulatusid, olid kaetud mustjaspruunide kriipsudega, nagu oleksid ära kriimustatud. Ülejäänud autokere oli aga puhas, ei mingeid kriipse ega jutte.

„Helistasin kohe klienditeenindusse ja ütlesin, et mu auto kriibiti pesulas ära,“ ütleb Vilja. Klienditugi soovitas tal samasse teenindusjaama tagasi pöörduda, et auto koos bensiinijaama töötajaga üle vaadata.

Edasi lugemiseks:

Samal teemal

03.08.2018
Autopesula töötaja tegi kliendi autoga avarii, sõiduk läheb ilmselt mahakandmisele
10.07.2017
Katse: kumb on auto pesemisel ohutum, kas hari või švamm?
24.04.2017
Auto poleerimine - 8 näpunäidet kvaliteetse töö tellimiseks
26.10.2016
Automaatpesula võib moodsa auto hulluks ajada

REKLAAM JA KUULUTUSED

reklaam@ohtulehtkirjastus.ee