Poliitika

Eesti arstide liit abordidebatist: sobimatult väljendunud Martin Helme võlgneb vabanduse!

Toimetas Johanna-Kadri Kuusk, 20. märts 2019, 11:53

194 KOMMENTAARI

m
Marit/ 23. märts 2019, 13:17
Abielunaine on tänapäeval kaitstud soovimatu raseduse eest! Ega me kiviajal ei ela enam!
k
Koidula/ 22. märts 2019, 19:08
Kas ema südant tunned sa, nii õrn ja hell on ta!
m
Malle/ 21. märts 2019, 15:51
Ei vabanda see Martin kunagi. See käib ju tema meheau pihta. Räägib seda, mis sülg suhu toob. Piinlik lugu, kui Kadrike tema eest peab vabandama.
s
sellel/ 21. märts 2019, 12:58
mehel puudub igasugune lastetuba! Isa ja ema on jätnud oma töö tegemata!
n
nagu juudid/ 21. märts 2019, 12:18
kelle ees goid peavad kogu aeg läbi aastatuhandete vabandama.
v
villu/ 21. märts 2019, 10:51
kui mees nimetab asju õigete nimedega siis nõutakse vabandust- lible tegi,lible tegi...ja nii mõnigi tähtis loll neelab sööda alla ja hüüab kooris lible tegi....
h
Huvitav küll/ 21. märts 2019, 09:38
Kus oli arstide liit siis, kui hambaravi tasuliseks muudeti ja selle tulemusel on suure osa inimeste hammaste tervis ülihalb. Lisaks muud haigused, mis sellest tulenevad. Ei juhtunud see mitte EKRE tõttu.
p
Present/ 21. märts 2019, 06:23
Sa eluvööras oled täiega eluvööras,isegi loomadest allpool olev nähtus.

p
Patric/ 21. märts 2019, 06:03
Martin peaks oma ütlemisi kontrollima, need EKRE-d toovad veel kodusöja lähedale, küll näete.
k
Kaja/ 21. märts 2019, 06:00
Kas abielunaine peab siis laskma mehel körvalt vötta. Ta lihtsalt ei ütle mehele ei, kuna perekond on talle tähtis.... Miks nimetad seda lödva püksikummiga naiseks.
t
to Muki 12.14/ 21. märts 2019, 02:47
Provokaator muudkui korrutab oma mõistuse juttu. Midagi uut välja mõelda ei oska.
t
to valija 12. 20/ 21. märts 2019, 02:45
Provokaator, miks sa kogu aeg ainult valetad ? Kas sa teisiti kuidagi provotseerida ei suuda ?
t
to Egre 14.24/ 21. märts 2019, 02:27
Provokaator, kus sinu ajud on ?
t
to Aga 17. 08/ 21. märts 2019, 02:14
Palgaline provokaator oma ametis ikka psüühiliselt terve ?
t
tomm/ 21. märts 2019, 01:25
Kui nii edasi läheb, siis varsti ei tohi enam liha süüa, sest loomade elud on väärtuslikud, aga sündimata inimlapsi võib jätkuvalt süüdimatult tappa. Naise keha osas mine uuesti bioloogia tundi.
t
tomm/ 21. märts 2019, 01:21
Iga kord sama hala mingite äärmuslike näidetega. Aga kui sa saaks teada, et sündisid vägistamise tulemusena, kas teeksid kiirelt enesetapu, sest elu pole elamist väärt? Meil on küllalt paare, kes tahaks vastsündinuid lapsendada, aga ei saa nappuse ja riiklike kitsenduste tõttu. Kas lapsed on mõttekam enne emaihus abordiga ära tappa, et jumala eest keegi teine neid endale ei võiks saada?

t
to Marleen/ 21. märts 2019, 00:07
Seda küll ei usu, et naine mehe nõudmisel aborti teeks, nii tähtsat asja ei tee ükski naine mehe nõudmisel. Nii et ära valeta siin.
t
to see/ 21. märts 2019, 00:05
Provokaator, äkki vaatad oma leivaisade suuvärki. Või näiteks seda, kuidas Jana Toom valimatute sõnadega eestlasi sõimab.
a
appi/ 21. märts 2019, 00:02
Mind ajab lausa närvi arstide jutt, kuidas abortide arv on vähenenud. Kui oled rase, on arstidel esimene küsimus, kas teete aborti või sünnitate. Endal kogemus, kui arst sai pahaseks, kui soovisin abordi suhtes ümber mõelda. Arstid peaks just soosima sünnitamist, tegelikult on vastupidi.
t
to eesti naised 22.02/ 20. märts 2019, 23:58
Rasedust saab alati ära hoida. Mina näiteks väga kahetsen, et olen teinud aborte. Teeks oma abordid olematuks, kui vaid saaks aega tagasi kerida.
t
to eesti mees 22.00/ 20. märts 2019, 23:56
Ükski mees ei kirjuta sellist üdini naiseliku sõnavaraga teksti. Miks sa ei kirjuta ausalt autoriks PROVOKAATOR ?
e
Ewale/ 20. märts 2019, 23:53
Kas iseenda isa vihkad või sa ei ole eestlane ? Ei talu selliseid kadakasakslasi, kes omaenda rahvust põlgavad.
e
Ewa/ 20. märts 2019, 23:44
Mitte naine ei pea pille võtma vaid mehed peavad oma riidta püksis hoidma
v
vastutustundetu/ 20. märts 2019, 23:02
Kui last ei soovi,siis miks ei kasuta naine rasetumisvastaseid vahendeid? Kui last ei soovi sünnitada,miks siis oled lõdva püksikummiga?

j
jep/ 20. märts 2019, 22:44
kus sa mu sõnumi modereerisid. hakkasid pabistama.
K
./ 20. märts 2019, 22:13
Koeri-kasse steriliseeritakse-kastreeritakse,et neid ei saaks liiga palju ja et poleks soovimatuid.
k
Kurb/ 20. märts 2019, 21:48
Õigust räägid. Aga reffi ei huvita muu kui raha ja võim
k
koeranäss/ 20. märts 2019, 21:33
Aga loomade puhul on kõik hästi. Kas inimesed polegi looduse osa? Isegi Martin on osa loodusest.
h
hm/ 20. märts 2019, 21:30
Kallis sass, palun hari end rasestumisvastaste vahendite teemal. MItte ükski nendest ei tööta 100%, ALATI on väike tõenäosus jääda rasedaks. Ja kes oled sina, et tuled keelama vaestel vahekorras olla? Nüüd on seks ka mingite rikaste lõbu või?
h
hm/ 20. märts 2019, 21:27
Meil on 21. sajand. Teie iganenud arusaamad ja seisukohad pole siia teretulnud.
h
heh/ 20. märts 2019, 21:26
Loode ei ole laps. Lootel pole välja arenenud närvisüsteemi jms süsteeme sellel ajal kui aborti tehakse (ehk siis enne 3. trimestrit). Palun selgita mulle, miks sa tunned kaasa rakukogumikule, kes pole võimeline tundma valu, kui nendele lastele, kes elavad lastekodudes?
ü
Ükski rasestumisvastane vahend ei tööta 100%. Naine võib pilli v/ 20. märts 2019, 21:23

o
Oh.../ 20. märts 2019, 21:18
...ei võgne Martin midagi.Saage suureks ja olge arstid,mitte ärge mängige arste.
m
Maie/ 20. märts 2019, 21:18
Kas te teadsite, et enne laps sünnitamist tehtud abort põhjustab uuel lapsel siseorganite ja närvisüsteemi haigusi? Eelmise Eest Vabariigi kõk günekoloogid tedsid seda. Last ei tehta üksinda, seega tuleb vastutada nii mehel kui ka naisel. Aborti on võimalik ära hoida.
a
Abort/ 20. märts 2019, 21:17
Võibolla on tegu soovimata lapsega. Vb mees kasutas naist ära. Miks siis naine peaks üksi last kasvatama?
a
20. märts 2019, 21:14
a
20. märts 2019, 21:14
k
20. märts 2019, 21:13
Kui arstid arvavad, et abort on õige, siis oleks aeg ka eutanaasia seadustada , ja ärgu tulgu need arstid ütlema, et see poleks normaalne.
a
Abort/ 20. märts 2019, 21:11
Ning mille jaoks siis mehed on? Kas mehed ei peaks ka oma lapsi kasvatama?
a
Abort/ 20. märts 2019, 21:08
Vahel tehake aborti kuna uuringute käigus selgub et laps sünniks ühe silmaga või ilma jäsemeteta. Või mõne haigusega.

k
katseeksrmplar/ 20. märts 2019, 20:49
Kui Eesti inimesed oma loodi kes. käkkikeerajatest kirja paneksid, ulatuks see nimekiri Kuuni. Ära vabanda, Martin.
t
to aga/ 20. märts 2019, 20:17
Püha taevas! Ega siis mehed, kes sõtta lähevad, seal aborte tegema ei hakka.. Nad vast ikka sellepärast, et sina saaksid oma lapsi sünnitada ja kasvatada, kui sõda neid ei tapa.
v
valisin küll EKRE/ 20. märts 2019, 20:12
aga ei ole sugugi selle poolt, et ükskõik millised mehed hakkavad naise keha üle otsustama.Kuni nad ise sünnitada ei saa, ei ole neil õigus ka naisi sundida.hea küll, et seeme on mehelt.Aga kui palju seemet mehed ise kanalisatsiooni viskavad ? Selle peaks samuti ära keelama, sest ei saa olla nii, et naisele jääb valu, aga mehele lõbu.See ei ole õiglane.
e
Ehh/ 20. märts 2019, 20:09
Eesti arstid EI ANNA Hippokratese vannet. Helme ei tea tuhkagi ja räägib aiaaugust. Eestis annavad arstid arstivande ja see on hoopis teistsugune dokument. Helme peaks asjaga enne tutvuma, kui lahmima kukub.
m
mitte lapse/ 20. märts 2019, 20:07
vaid lapse alge tapmine.Lapse algeid tapetakse ka siis, kui puistatakse inimese seemet kohtadesse, kus sel ei ole võimalik vilja kanda.
a
alustada tuleb sellest/ 20. märts 2019, 20:02
et iga sündinud laps saaks ka elatist, siis pole naistel hirmu et jäävad koos imikuga elu hammasrataste vahele.Eesti elu on ju ebaturvaline, kui hätta jääd, siis saad abi asemel mõnitamist ja ükskõiksust.Mehed aga võivad oma seemet loopida kohtadesse, kus seemnel pole lootustki kasvama hakata - kas see ei ole kuritegu elu vastu?
b
Berta/ 20. märts 2019, 20:02
vaheta patareid ja rahune maha
s
suuvärk on õige/ 20. märts 2019, 19:56
ainult natuke kallutatud meeste kasuks.Mitte ainult abort pole laste hävitamine, vaid ka nn. pihku löömine, kus hukkub miljoneid inimese seemneid.Selline raiskamine tuleks kiiresti keelata.

m
mis löristad siis siin / 20. märts 2019, 19:53
kui mul oleks nimeks exkrement ,nagu sa ennast siin tutvustad,siis ma ka löristaks vist.
s
sinu/ 20. märts 2019, 19:46
mõistuse hiilgus lõi mind pimedaks isegi läbi arvuti.No küll ikka hiilgab.
t
to 17.20/ 20. märts 2019, 19:36
misasi on pastakast välja imetud? Sinu kaitsealune ise oma väikesest suukesest lasi need sõnad välja televisioonis.
o
Ootan vabandust kajalt/ 20. märts 2019, 19:35
Aga kuna vabandavad ligi 100 000 eestlast sõimanud poliitikud avalikult. Eesotsas kaja kallasega. Maksumaksja raha sobib aga arvamus mitte. Kus minu vabandus on. Miks reklaamida end kui haritud inimest kui suu paiskab valimatult kõik välja mida sülg suhu toob !!!!
k
Ka praegu ei ole abort tasuta. Tehisabort omal soovil maksab 42 euri ja koos anesteesiaga ligi 350./ 20. märts 2019, 19:24
l
lugeja/ 20. märts 2019, 19:19
to16:17 Aga kellele on vaja soovimatuid lapsi? Kas sina tahaksid olla soovimatu laps lastekodus?
n
No mida seal vabandada/ 20. märts 2019, 19:18
Mina maksumaksjana ei taha mingi naise vabatahtlikult võtmata jäänud pille abordi näol kinni maksta! Ja kõik, kes te räägite vägistamisest ja jumal teab, millest, siis harige ennast ja võtke sos pill. ( selle peate muidugi ise ostma ja see muidugi maksab )
m
Marleen/ 20. märts 2019, 19:15
to huvitav: aga kui lapse isa pole lapsest huvitatud, miks peab siis naine üksi lapse kasvatamise ja ülalpidamise koormat vedama? Vaadake kui palju on meil alimentide maksmisest kõrvalehoidjaid!

m
Marleen/ 20. märts 2019, 19:12
to raudmees: iibe tõstmine soovimatu raseduse läbi on küll väga vale eesmärk. Kellegile pole vaja soovimatuid lapsi. Kas teie kasvatate nad üles? Naistearstide sõnul teevad naised aborti tihti meeste nõudmisel või mehepoolsel huvi puudumisel lapse saamiseks. Soovimatu rasedus tekib siiski tavaliselt muude rasedusvastaste vahendite ebaõnnestunud kasutamisel.
s
see/ 20. märts 2019, 19:09
mees on täiesti kontrollimatu suuvärgiga! Päris õudne, kui valitsusse saaks! Papakene kohe pojukest kaitsma: teised ei saanud õigesti aru. Õppigu siis enne end selgelt väljendama ja siis alles poliitikasse trügima!
h
Hippokratese vanne ja idanev elu/ 20. märts 2019, 18:41
irw / täna, 18:30 NB! Rasedus ei ole haigus ja abort ei ole ravimine! 12. sajand: https://et.wikipedia.org/wiki/Hippokratese_vanne Tänapäev: https://et.wikipedia.org/wiki/Arstivanne "... Minu tegevuse sihiks olgu rahva tervise säilitamine ja edendamine, haiguste ennetamine, haigete ravimine ning nende kannatuste leevendamine. Lähtun oma töös arstiteaduse põhimõtetest ja kasutan vaid selliseid raviviise, ..."
h
Hippokratese vanne ja idanev elu/ 20. märts 2019, 18:12
"... Ma ei anna kellelegi surmavalt toimivat mürki, isegi kui ta seda minult palub; ka ei anna ma sellele sihitud nõu. Samuti ei anna ma kunagi naisele vahendit idaneva elu hävitamiseks. ... Kui ma seda vannet pean ja ei riku, siis olgu mulle lubatud minu elust ja minu kutsest rõõmu tunda, igaveseks ajaks jäädes kõikide inimeste juures lugupidamisse. Kui ma aga vannet murran ja valevandlikuks saan, siis tabagu mind vastupidine saatus." https://et.wikipedia.org/wiki/Hippokratese_vanne
1
?/ 20. märts 2019, 18:03
16:45! ilmselt oli selle aegne meie peaminister peast puudulik? Miks ta nn reformikate otsust ei tühistanud?
r
raudmees/ 20. märts 2019, 17:49
Kallid naistearstid Vabandan teie ees kes te teete kangelaslikku tõõd selle nimel et meie iive oleks ikka negatiivne Ja maksan ikka kinni nende eksinud nõrgakeste ees kes patuvilju pruukinud Nagu eilsel plakatil Minu keha minu teha Tublit edenemist demokraatia juurutamisel meie patusel maal
r
reede/ 20. märts 2019, 17:34
Iga tõsise põhjuseta abort on inimese mõrv ja välistab tulevikus emaks saamise Räägin seda kui vanaisa ja isa Keegi pole arste süüdistanud Elage üle ja lugege läbi arstivanne

m
Mimoos/ 20. märts 2019, 17:16
Hakka lastekodusid ehitama ja kehtesta uus maks haigete laste ülalpidamiseks.
h
Huvitav/ 20. märts 2019, 17:02
Mitu LAST on 2019 aastal arstide abil TAPETUD? Kas tapjad annaks infot.
0
0n elu!/ 20. märts 2019, 16:59
Tõesti kummaline punt.Jätke Martin rahule ja minge raviga inimesi.A see Kallase rovva on ju ka arst.Vähemalt oli ja Antsipi rovva ka.Ringkaitse.Vinguge edasi ,See teid ei aita.
k
kummaline naistearstide punt/ 20. märts 2019, 16:45
kui Lõuna Eestis reformikad lasid haiglas sünnitusosakonnad sulgeda , siis kärajad ajasid selle Keski süüks, kuigi kliinikumi nõukoja ees oli reformikas ja nüüd on siis jälle libeduseta reformile sisenemine ?
e
Ema/ 20. märts 2019, 16:43
Arstid kardavad oma tulust ilma jääda.Ravimifirmade käpiknukud. Maksku laste t.a.p.j.a.d ise.Ei saa aru, miks nad ise ei või maksta a.b.o.r.d.i eest?Vähihaigete laste raviks raha ei jätku.Lõpetaks t.a.p.m.i.s.e rahastamise ja raha suunata sinna, kuhu hädasti tarvis,haigete laste raviks.
v
villu/ 20. märts 2019, 16:34
aga kellele arstid vabanduse võlgnevad kui gripihaiged kõrge palavikuga välja kirjutatakse ????
ü
Üks teine sobimatu väljend, keda kuhugile ei kutsuta aga tihti saadetakse./ 20. märts 2019, 16:21
Vabandan Eesti Arstide Liidu ja Õhtulehe ees, et ei vaadanud saadet ja ei tea mille pärast vabadada.
n
Naistearstid vabandagu tapetud laste ees/ 20. märts 2019, 16:17
Abort on lapse tapmine. See on kõige jubedam mõrv, sest laps emaüsas ei saa end mitte kuidagi kaitsta. Isegi seadus ei kaitse teda.

a
Andres/ 20. märts 2019, 16:10
Lugesin, et hr. Martin olevat öelnud, et aborti teinud arst rikkus Hippokratese vannet. Otsisin välja Hippokratese vande teksti ja seal ongi ju kirjas lause "Samuti ei anna ma kunagi naisele vahendit idaneva elu hävitamiseks. " Selles mõttes tundub, et ei ole tegu eksitusega. Tänapäeva Eesti arstivandes seda lauset enam ei ole (iseküsimus on, et miks ei ole ja kas nii on õigem). Tänapäeva Eesti arstivandes on lause "pühendun arstitöös inimese abistamisele ja humaansuse põhimõtete teenimisele" – aga kui eeldada, et loode on inimene, siis tema tapmine tõepoolest ei ole tema abistamine.
f
FB&I/ 20. märts 2019, 16:08
Nüüd siis leiti isegi Arstide Liidust EKRE vastaseid kes sülitavad 100 tuh valija peale. Rahunege ja oodake lõpptulemust või vähemalt konkreetset plaani. Eesti ajaloos esimene partei, kes abordi teema üldse lauale võttis! Respekt.
r
Roheline/ 20. märts 2019, 16:08
Midagi ei võlgne kellelegi -ärge olge sellised nipsakad pehmod ümberringi.
ü
20. märts 2019, 16:00
Üks põhjus, mis võib viia abordi tegemisele, on see, et naine on eelnevalt sünnitannud kaks samasoost isikut. Kui näiteks perre on sündinud kaks poissi, siis kolmanda rasedusega tahetakse saada pigem tüdrukut või vastupidi
j
Järgmine..../ 20. märts 2019, 15:46
Veebipolitseile edastatud laimupostitus
ä
Ärberd von Kaerajaan/ 20. märts 2019, 15:03
Küll on ikka õrnahingelised, nagu sünnitanud pardikesed!
s
See mees- Head reeglid teil, .../ 20. märts 2019, 14:59
Vähe sellest! arstlik komisjon ei pikenda ka sinu tööl käimise võimalust, kui sa nende ettekirjutatud taplettidega pole nõus, enda raha eest, ennast mürgitama!
r
RS/ 20. märts 2019, 14:53
Mida ütles Martin valesti? Lihtsalt halenaljakas on seda kiunu kuulata.

a
Andres/ 20. märts 2019, 14:50
Ajaleht võiks siis ka kirjutada, mida Helme ütles arstide kohta.
K
,,A,,/ 20. märts 2019, 14:50
e
Eino Taruk/ 20. märts 2019, 14:47
Abordi"arstide" ees vabandama ei pea
e
et siis2/ 20. märts 2019, 14:43
Mina Helme asemel vabandaks juba igaks juhuks ka ette. See umbes sama, et anname lapsele kerepeale. Miks ta pole ju midagi halba teinud? Kindlasti tulevikus teeb seega anname kerepeale.
a
Asklepios/ 20. märts 2019, 14:34
Huvitav kuidas arstide mõtlemine muutub. Kui naine vigastab loodet (last), tullakse appi abordiga tapma. Kui ema ei talu oma täiskasvanu lapse lärmamist, mõnitamist, vaimset terrorit, vägivalda ja vigastab teda (oma last), tulevad arstid lapsele appi ravima ja mõistavad hukka hoopis ema.
m
mees/ 20. märts 2019, 14:32
sünnitad ära ja kui vastu ei pea, siis sured ära. Nii on see alati toimunud ja toimub edaspidi. Laste sünnitamine ja kasvatamine on ainus asi, milleks naised siin ilmas üldse on...
p
20. märts 2019, 14:29
Prügikasti visatud lapse isa ei saa teadagi.
o
ohoo`le/ 20. märts 2019, 14:28
Mida sa siis lähed nii kaugele, et nüüd on kõik mehed ainult süüdlased.

e
eluvõõras/ 20. märts 2019, 14:28
Halloooo! Miks mehed ei võta vastutust?!- Aga selle pärast, et seksist ei tulene mehele looduses mitte mingeid kohustusi, kui mees ise ei taha kohustust võtta... Naine on see, kes läheb sünnitama, mitte mees. See on teie asi, naine, kumm peale panna mitte meeste asi. Kui l.... võib inimene olla...
m
20. märts 2019, 14:27
Mõrvararstid peaks vabandama ja ka pattu andeks paluma kui ei taha põrgusse minna.
c
Crack/ 20. märts 2019, 14:26
Variserid on need, kes kasutavad sõna abort. LAPSE TAPMINE on õige väljend. Möödunud aastal TAPETI arstide abil 4500-600 LAST.
h
Head reeglid teil, tondid!/ 20. märts 2019, 14:26
Kui ma kirjutan, et ei taha oma maksurahaga osaleda laste ƚaṗmises, siis teatatakse, et "Sinu kommentaar ei vasta meie reeglistikule"
o
ohoo`le/ 20. märts 2019, 14:25
Mida sa siis lähed nii kaugele, et nüüd on veel kohe kõik mehed süüdi sinu hädades.
s
saadan küll/ 20. märts 2019, 14:25
Nautigu terviseks, kuid ärgu siis hädaldagu tagajärgede eest. Kommentaar läheb nüüd modereerimisele või jälle see "Saada" ei funktsioneeri nagu alati. Mode ikka loeb, ta mul juba "sõbranna" vist.
s
saadan küll/ 20. märts 2019, 14:25
Nautigu terviseks, kuid ärgu siis hädaldagu tagajärgede eest. Kommentaar läheb nüüd modereerimisele või jälle see "Saada" ei funktsioneeri nagu alati. Mode ikka loeb, ta mul juba "sõbranna" vist.
e
Egre/ 20. märts 2019, 14:24
Fakt on see et helme peaks vabandama kui ta vähegi ajudega oleks

k
ka- ka - kaaa/ 20. märts 2019, 14:20
Miks ei räägita probleemist? Sellest arutelust vöivad köik osa vötta! Miks arstid soovivad patuoinaid mängida ?
l
Laste tapmine tuleb lõpetada!/ 20. märts 2019, 14:20
Martin Helme väljendas eilses saates minu mõtteid. Abort=laste tapmine=inimeste tapmine tuleb kaotada ja kaotatakse! Isegi kui selleks tuleb tänane reziim ja riigikord kukutada ja 30% rahvastikust, kes selle kehtestamisele võib vastupanu osutada, hävitada. Naised, hakake harjuma mõttega, et laps teie sees on iseseisev inimene, kellel on õigus elule, ükskõik, mida teie sellest arvate. Te ütlete, et TEIE keha on teie otsus. Nõus!- samamoodi on lapse keha (emaihus) TEMA mitte TEIE otsus. Laps emaihus on INIMENE mitte mingi kasvaja jms. Abort=mõrv / aborti teostav "arst" mõrvar-timukas, kes tapab
S
"muulane"/ 20. märts 2019, 14:10
Sanitarile ei tohi öelda sanitar sibile sibi, ja nüüd lihunikule lihunik...
t
Tyuiop/ 20. märts 2019, 14:10
Ju sa ei tee siis oma tööd südamega kui sulle sedasi kogu aeg öeldud on.
t
Tyuiop/ 20. märts 2019, 14:10
Ju sa ei tee siis oma tööd südamega kui sulle sedasi kogu aeg öeldud on.
a
Arvamus/ 20. märts 2019, 14:08
EKRE esimene erakond, kes julges abordi teemal arvamust avaldada. Kõik vaatasid juhmide nägudega pealt kui käis laste tapmine.
t
Tyuiop/ 20. märts 2019, 14:07
Ära räägi Böhm vastutab, suhtleb ainult moraalselt korralikega ja eostab ainult armastusest.
t
Tiit/ 20. märts 2019, 14:05
Mitte ainult sobimatu ütlus, vaid ka demokraatiale sobimatu erakond. Issi maj. minister, emme tervishoid ja pojale siseminister

e
20. märts 2019, 14:05
Eesti arstide liidu ja naistearstide liidu arstid võiksid kõrvaarstide poole pöörduda. Kas tõesti pole aru saadav et aborte ei soovi keegi keelustada kuid loomainstinkte harrastavad seksi haiged peavad oma töö tulemuse ise kinni maksma mitte seda haigekassa rahadest.Pealegi loote mõrvamine peaks igal erineval jugul olema väga põhjalikult uuritud.
s
saadan küll/ 20. märts 2019, 14:04
Nautigu terviseks, kuid ärgu siis hädaldagu tagajärgede eest. Kommentaar läheb nüüd modereerimisele või jälle see "Saada" ei funktsioneeri nagu alati. Mode ikka loeb, ta mul juba "sõbranna" vist.
s
saadan küll/ 20. märts 2019, 14:04
Nautigu terviseks, kuid ärgu siis hädaldagu tagajärgede eest. Kommentaar läheb nüüd modereerimisele või jälle see "Saada" ei funktsioneeri nagu alati. Mode ikka loeb, ta mul juba "sõbranna" vist.
t
Tyuiop/ 20. märts 2019, 14:03
Aga kus prügikasti visatud lapse isa on ?
j
Jah/ 20. märts 2019, 14:01
Siin ainult jutt, et naised peavad, naised ei tohi, naised on kergemeelsed. Aga miks mehed vastutust ei taha võtta? Suhelge moraalselt ainult korralike naistega, enne abielu ei mingit seksi, alati kumm peale? Ja polegi enam ka naistega probleeme.
t
Tyuiop/ 20. märts 2019, 14:00
Kuule aga miks on vaja alkoholi tarbida? Tänapäeval on nii palju erinevaid vahendeid :)
t
to selge see/ 20. märts 2019, 13:59
Miks siis siinsed tublid mehed lähevad 'lõdva kummiga' naiste juurde või siis ei kanna hoolt, et kumm peal oleks?
a
arvasin/ 20. märts 2019, 13:57
ikka, et jutt käib sellest .kes maksab. Kas abort on tasuta või tuleb endal maksta. EKRE soov on,, et riik aborti ei rahasta , välja arvatud teatud juhtumid...Aga milles arstid süüdfi on, kas käivad tänavatel ohvreid püüdmas- Tuleks ikka vabandada küll!

s
Siinsed on veendunud, et perearstid teevad aborte?/ 20. märts 2019, 13:57
n
Naistearstidel on õigus / 20. märts 2019, 13:57
Kas abordid olid olemata, kui nad olid keelustatud? Kas me tahame nende naiste tervised ja elud ohtu seada, kes ei näe muud väljapääsu kui raseduse katkestamine. Aborti teinud naised teavad, et see pole kerge otsus. Selle teadmisega tuleb ka elada. Need, kes pole selle valiku ees olnud ei mõista ja ei pruugigi mõista.
o
ohoo`le/ 20. märts 2019, 13:55
Mida sa siis lähed nii kaugele, et nüüd on veel kohe kõik mehed süüdi sinu hädades.
o
ohoo`le/ 20. märts 2019, 13:55
Mida sa siis lähed nii kaugele, et nüüd on veel kohe kõik mehed süüdi sinu hädades.
o
ohoo`le/ 20. märts 2019, 13:55
Mida sa siis lähed nii kaugele, et nüüd on veel kohe kõik mehed süüdi sinu hädades.
p
perdearst/ 20. märts 2019, 13:53
o
oravapesa kubiseb kirpudest,/ 20. märts 2019, 13:52
võitlus elu pärast käib vahendeid valimata
a
arstid/ 20. märts 2019, 13:52
Tegelevad vaktsineerimise propageerimisega.Põhitöö jääb vist unarusse.

t
Tyuiop/ 20. märts 2019, 13:50
Loe siis vähemalt artiklit kui saadet ei vaadanud enne kui noka lahti teed.
s
selle aasta gripivaktsiin tegi hoopis haigeks/ 20. märts 2019, 13:50
ja paljud pidid a gripi läbi põdema aga sellest vaikitakse millegi pärast
o
OH.../ 20. märts 2019, 13:49
..mida jahud siin EKRE teemal?Muidugi tuleks peaaegu abordid keelustada ja siin pole vaielda midagi.Saan aru,kui sünnib haige laps või emale ohtlik see sünnitus,aga et me õigustame aborte.Tule taevas appi!!!Küll on kõik õrnaks muutunud.Said veel tasuta arstiks õppida,aga kui ei meeldi see töö,siis saab ju alati ära minna ja uus töö leida.Mulle on seda kogu aeg öeldud.
t
Tervitus / 20. märts 2019, 13:46
Suur tänu tähelepanelikkuse eest. Ainult huvitav oleks teada, kelle varbale ma astusin? Oli seal sõimu kellegi kohta? Mis oli minu kommentaaril viga?
m
martin ei öelnud midagi valesti/ 20. märts 2019, 13:43
n
nu jah/ 20. märts 2019, 13:42
Õpi Mardil ja Martinil vahet tegema kõigepealt.....
t
Tervitus/ 20. märts 2019, 13:42
Niisiis täna on võetud arstid ette. Kas ükskord juba ära ei väsita see süüdistamine, et Helme ütles nii ja küll ta ütles naa. Laske inimestel teha oma tööd ja tehke ise ka midagi kasulikku.
j
julgelt/ 20. märts 2019, 13:36
100 000 keskerakonna valijat ei toeta seda koalitsiooni

m
Must huumor/ 20. märts 2019, 13:36
Naistearstid tapavad sündimata lapsi ja Martin vabandagu.
t
tom/ 20. märts 2019, 13:34
Aga Viilmaa on vait nagu kult rukkis?
m
Maali/ 20. märts 2019, 13:32
ei mõista miks see kommentaar suunati modereerimisele,ma ei kirjutanud midagi valesti,,,see oli minu arvamus ja kedagi ma ei solvanud
m
Maali/ 20. märts 2019, 13:30
Vaatasin ka seda saadet aga ei leia,et Helme peaks vabandama,ta ei õelnud midagi erilist arstide kohta
m
midagi muud / 20. märts 2019, 13:28
ei ole siis arstide liidul enam teha või?Miks Mart peaks vabandama?Loomulikult on tänapäeval abordi tegemine seonduv iseenda rumalusega sest kõik vahendid ja võimalused on olemas soovimatut rasedust vältida!Miks peab abordiks kulutama rahasid niigi õhukesest haigekassa rahakotist?
r
rein/ 20. märts 2019, 13:23
minu teada küll ei võlgne.
s
Sass/ 20. märts 2019, 13:15
Miks on vaja aborti teha.Tänapäeval on nii palju erinevaid vahendeid.Ütlete et vaesed ei jõua osta.Siis pole ka vaja magada meestega.Muidugi erandid on,tervis,vägistamine jne. Need teine teema.
k
kas naised siis/ 20. märts 2019, 13:12

t
Tüdinud / 20. märts 2019, 13:11
Issand, võtke ometi rahustit või magage end kaineks, aitab juba sellest viha õhutamisest ja hüsteeria külvamisest. Sündival koalitsioonil on 57kohta, seega rahva toetus. Laske neil tegeleda sellega, milleks valijaid neid on volitanud. Kaotada tuleb ka osata väärikalt
k
kõik me oleme/ 20. märts 2019, 13:11
osakene loodusest, miks ise näiteks sääski, kärbseid, puuke jne. tapad?
m
mati/ 20. märts 2019, 13:09
Arstid kes sündimata lapsi tapavad ei pea millegi ega kellegi ees vabandama?
n
nad võiks / 20. märts 2019, 13:08
omavahel kokku leppida, eile Tallinna TV-s rääkis ekre esindaja, et nad pole abortide vastu.
m
20. märts 2019, 13:08
Mõrvatud looted on perearstide meelest vaid statistika, peaasi et raha tuleks
b
20. märts 2019, 13:02
Blondide Liit , tänu sellistele vufadels kes raha nimel aborte vorbivad pole misli püha . Mõrv mõrva otsa ja nemad nõuavad vabandust
t
Tegelt/ 20. märts 2019, 12:56
Tartu Maarjamõisa arstid vaadaku Kuuuurijat esti mis oli esmaspäeval,sealt leiame kes kellele on suured vabandused ja kinnimätsimised võlgu ??? Loodan väga et see kinnimätsimine lõpeb ükskord
o
ooradjaüksikemad/ 20. märts 2019, 12:55

e
EkreKeskIsamaa/ 20. märts 2019, 12:54
See on Usk Lootus Armastus Parim mis eestirahvaga juhtuda sai
t
to Vanaema/ 20. märts 2019, 12:53
Sinu meelest on abort midagi sellist, mida iga naisterahvas on valmis kergekäeliselt tegema. Vaevalt, et sa naine oled. Ja pole siin vaja hakata 'lõdvast kummist' või muust sellisest rääkima, päris naised teavad, et tulevad lapsed hoolimata spiraalist ja on igasuguseid erinevaid olukordi.
t
to Jaan/ 20. märts 2019, 12:50
Paljude jaoks just ähvardamine ja solvamine ongi võim.
o
ora pro nobis/ 20. märts 2019, 12:48
Arstide Liit estades nõude vabandamiseks, paratamatult ja möödapääsmatult klassiftseerib ja defineerib Martin Helme ilmse austusväärse ja targa inimesena - see on loogiline järeldus ehk implikatsioon arvestades seda, mida lapsevanemad meie kultuuris enda lastele õpetavad, et rumalae inimese karjumisi ja hüüatusi ei tasu tähele panna ja nende peale solvuda. Kuivõrd Arstide Liidu juhatuses vms leidus nüüd inimesi, kes esindavad Artide Liitu ja nõuavad vabadamist, siis järelikult lähtudes meie kultuuriruumi tavadest, ONGI nad seeläbi asunud posisioonile, et Martin Helme on arukas ja tark isik.
t
Tyuiop/ 20. märts 2019, 12:47
"Süüdistada naistearste inimõiguste ja arstivande rikkumises selle eest, et nad teevad oma tööd, on ebaõiglane ja solvav. " Kas tahate tõlget ka või ?
s
Sentinel/ 20. märts 2019, 12:45
Vastuseks Teie hingest tulevale küsimusele: eks see koalitsioon ole asjaks ikka, mis teha, vaene aeg, paremat pole võtta ja hullemat ka enam ei taha.
ä
Ära siis enam vali/ 20. märts 2019, 12:45
Piirivalve asjus saadi ju kokkulepe,RB jääb ka ilma EKRE sekkumiseta unistuseks,makse alandatakse igal juhul ning laenu on riik abinud kogu iseseisvusaja,iseasi see,kas seda selliste röögatute finantsämbreid sooritanud riigile seda antakse.Pole ime kui siinsed välispangad siit kogunisti jalga lasevad...
j
Jüri Böhm/ 20. märts 2019, 12:45
Miks te kallid naised ikka nii väga sõdite õiguse eest oma lapsi tappa? Parem talitsege oma ihasid ja lodevat püksikummi kui just pole tegu vägistamisega. Korralikus armastavas peres ei peaks seda küsimust üldse tekkimagi. Kõik lapsed on oodatud ja keda ei oodata seda ka ei eostata.

m
??/ 20. märts 2019, 12:43
minu oma ka, kas keelatud on sõna 'kondoom'?
z
zz/ 20. märts 2019, 12:42
Minu oma ka. Kas sellepärast, et kasutasin sõna 'kondoom'?
z
zz/ 20. märts 2019, 12:42
Vanasti ei olnud rasestumisvastaseid vahendeid peale armetute kondoomide, mis ei pidanud sageli. Praegu vali bioloogiline või materiaalne vahend, kumba soovid, või vali mõlemad kindluse mõttes. Kuuldavasti aga kangem sugu ei taha oma mugavusest ja lustist loobuda. Siit järeldus: tüdrukud ärgu mingu poisiga, kes mõtleb ainult endale ja oma naudingule, temast niikuinii pereisa ei saa.
a
Ants/ 20. märts 2019, 12:41
Aga kes pani diagnoosi, et sobimatult?
e
ehk / 20. märts 2019, 12:41
"seal sees"? - me räägime inimesest, mitte pakendist!
e
ehk / 20. märts 2019, 12:40
"seal sees"? - me räägime inimesest, mitte pakendist!
e
ehk / 20. märts 2019, 12:39
siis tühja sellest naisest - milleks meile tema arvamus - ta on lihtsalt pakend?

m
Mmk/ 20. märts 2019, 12:39
Kui pole kindlustunnet pole vaja ka laste eostamisega tegeleda
v
vähk/ 20. märts 2019, 12:38
Palju veel millegi üle otsustajaks.Ega siis alumise pea töövõime ole siis selle näit,et ka ülemine toimib
m
Mmkay/ 20. märts 2019, 12:38
Kui pole kindlustunnet pole vaja ka laste eostamisega tegeleda
m
Mmkay/ 20. märts 2019, 12:38
Kui pole kindlustunnet pole vaja ka laste eostamisega tegeleda
t
Tyuiop/ 20. märts 2019, 12:38
Tagage kõigile ??? Aga on ka mõni asi mida sina , jutupaunik , tagada suudad ?
t
Tyuiop/ 20. märts 2019, 12:37
Tagage kõigile ??? Aga on ka mõni asi mida sina , jutupaunik , tagada suudad ?
z
Zirp/ 20. märts 2019, 12:37
Sinu kommentaar suunati modereerimisele ????
v
Veneaegne/ 20. märts 2019, 12:36
Sööge sos pille...siis polnud neid tehti aborte.

z
Zirp/ 20. märts 2019, 12:36
No jätke juba see paanitsemine, halvustamine, ähvardamine. See viib selleni, et mingi ajukääbik teeb midagi hullu, olgu ta punane, rahvuslane või liberaal.Mäletate koolitulistamist ameerikamaal.Ja neid järgijaid siiamaani.
i
Issand/ 20. märts 2019, 12:35
Mis naise kehast sa sonid? Seal sees on uus inimene värske teadvus, rikkumata hing.
v
Vanaema/ 20. märts 2019, 12:34
Lihtne küsimus. Olen vana ja pooldan eutanaasiat iseendale, siis tehakse laiaulatuslikku selgitustööd - polevat humaanne.Mina ei või enda eest otsustada, kuid arstid annavad heakskiidu ja ka teostavad aborte, tappes neid inimalgeid,kes enda eest ei saa seista. On kindlasti olukordi, kus abort on õigustatud näit. tervislikel põhjustel, vägistamise tulemusena rasedus jne. Kui palju on aga neid neiusid ja daame, kes on raseduse katkestanud lihtsalt majanduslikel kaalutlustel või karjääri tegemise nimel. Ups, vale aeg. Ei saa võtta kõiki sõnavõtte rünnakuna ja kohe nõuda vabandusi.Mõtlemise koht.
v
Vana mees/ 20. märts 2019, 12:34
Mida sa siin sonid? Keegi pole soovinudki aborti keelustada aga oma "töö-önnetused",mis lödva puksikummi vöi alkoholi töttu voodis juhtunud, tuleb siiski omast taskust kinni plekkida! Miks peaks riik sundmaksudest kinni maksma kellegi hooletu voodielu?
e
enamus / 20. märts 2019, 12:32
naisi ei tee pereplaneerimiseks aborti.Noorel perel pole tööd ja eluaset ,või on pangalaenud.Kas kusagil on kirjas palju tehakse aastas aborte. Raha loobitakse siia ja sinna (propaganda tegemiseks ) . Tervishoiu arvelt ei ole piinlik kokku hoida. Ma saan silmaarstile juuni lõpus.
ä
ätt./ 20. märts 2019, 12:32
Vabandada tuleks lapsi kasvatavate vanemate ees kelle maksudest need arved kinni makstakse.Tänapäeval kus on saadaval igasuguseid rasestumisvastaseid vahendeid peaksid need lohakad mimmid ise oma mõnu tagajärjed kinni maksma.
m
Mari / 20. märts 2019, 12:31
Mis pagana sovietiajal sina küll elasid ? Kes andis sulle käsu sünnitada? Abordid olid täiesti tavalised protseduurid, ainult põhjus pidi olema. Ei olnud nii, et iga kuu lähed ja ütled, et näe juhtus.
t
to arstide ringkaitse/ 20. märts 2019, 12:31
Samas oleme seksuaalhariduse ja noortele rasedusvastaste vahendite kättesaadavuse vastu???

m
Monty Python - Every Sperm is Sacred / 20. märts 2019, 12:30
https://youtube.be/bzVHjg3AqIQ https://youtu.be/bzVHjg3AqIQ?t=103 laul
e
Ekre see on USK LOOTUS ARMASTUS/ 20. märts 2019, 12:30
Oravad see on enam kui 17a HÄDAVILETSUSTLAGA
t
to Eve Osa/ 20. märts 2019, 12:30
Keelame ära? Pealegi võiks üks naisterahvas nii tark küll olla, et teada, kas vahendid ikka on 100 % kindlad või mitte.
r
R./ 20. märts 2019, 12:23
Arvasin, et arstid on targad inimesed. Kahjuks eksisin.
k
kirjalik vabandus/ 20. märts 2019, 12:22
s
Sentinel/ 20. märts 2019, 12:22
Oh Sind vaest sovjetiaegset last küll!
e
20. märts 2019, 12:18
Enne,kui te abordit ära keelate,tagage kõigile inimestele Eesti keskmine palk.Ei ole siia viletsusse tõesti kõiki lapsi tuua,kui perel ei ole kindlustunnet
i
irw/ 20. märts 2019, 12:16
ekrega ilmselt tulevadki otsejutud, mitte valitud ja ümar jutt, mis midagi ei sisalda. järgmisena võib diplomaatiline korpus ka vabandust nõuda, sest ekre neil ei lase ka sotsdemokraatiat ilmselt mängida vaid nõuab lahendusi.

b
B./ 20. märts 2019, 12:15
Kas arstid ei ela palgast ära, et nii meediasse tungivad kihutustööd tegema
j
Ja-jah/ 20. märts 2019, 12:14
...ja igapäevast EKRE-sõimu anna meile tänapäev....
e
Eve Osa/ 20. märts 2019, 12:14
Abort ei tohi olla praegusajal pereplaneerimise meetod!
e
et siis/ 20. märts 2019, 12:12
nüüd on Martin Helmel õigus otustada - mida naised oma kehaga teha tohivad või mitte?
a
arstide ringkaitse/ 20. märts 2019, 12:12
mina jälle leian, et naistearstid võlgnevad vabanduse eestlaste ees. see maasihävitamine on ikka lubamatu küll, paljud arstid isegi soovitavad aborti.
A
"!"!"/ 20. märts 2019, 12:12
Abortide arv on näiliselt vähenenud tõesti aga enamuses ikka seoses väljarändega. Arvestades aga rahvastiku vähenemist, üleüldist seksikultust ja alkoholisõltuvust on vägagi tõenäoline, et abortide arv on suhtarvuna tegelikult hoopis tõusnud. Ainult arste süüdistada muidugi ei tohi, sest see on süsteemiviga - haridus, ükskõiksus, võimuparteid.
h
Häbematud/ 20. märts 2019, 12:11
Sa oled andnud vande kaitsta elu ja siis teostad aborte?? See pole mu silmis enam arst vaid timukas.
l
Loviisa/ 20. märts 2019, 12:11
Jätke Helme rahule! Mida ta valesti lausus??? Mina pole ABORDI vastu, aga olen naistearsti vastu, kes noorele naisele, kes esimest korda teda külastab, lausub " Jätate alles, või teete abordi!" Tule taevas appi, teine pole abordile iial mõelnud!!!!

i
irw/ 20. märts 2019, 12:08
Pole see päris nii ka nüüd, aga arstid kuulasid eile sealt kolme sõna , aga kontekst oli ju teine .... helmel oli ka viha et ikkagi abrdid jäid riigi rahastamisele ja kaudselt põrutas ta arvamuse välja. asja mõte ju pole ei abort, ega kes maksab vaid et rahvaarv on vaja tõusule viia. arstid räägivad rahast ja vabandustest.
n
20. märts 2019, 12:05
Neil on hirm nahas, et keegi ravi hindu ümber vaatama hakkab.
a
20. märts 2019, 12:05
Arstid, tegelege rohkem endi ravivigade ja probleemiga mida võiks kokkuvõtvalt nimetada võimetuseks inimesi terveks ravida!
v
Vmaamiis/ 20. märts 2019, 12:03
Filosoofiliselt polnud selles väljendis midagi väära,küll see maailm on väga tundlikuks muutunud-teatud inimeste suhtes!

TOIMETAJA

+372 5199 3733
online@ohtuleht.ee

TELLIMINE JA KOJUKANNE

+372 666 2233
tellimine@ohtulehtkirjastus.ee

REKLAAM JA KUULUTUSED

+372 614 4100
reklaam@ohtulehtkirjastus.ee