Poliitika

Yana Toom: „Viimastel nädalatel mõtlen selle kuulsa Lennart Meri väljaütlemise peale, et s*tt on meie tuleviku väetis. Mul on tunne, et see s*tt kuidagi väetiseks ei muutu.“

Televeeb, 19. märts 2019, 21:28

210 KOMMENTAARI

n
23. märts 2019, 23:10
n
No/ 21. märts 2019, 06:59
Jaana küll mingiks väetiseks ei kõlba.
t
to to miks küll 09.43/ 20. märts 2019, 22:53
Jäta järgi, palgaline provokaator.
l
läks mo.de.reerimisele/ 20. märts 2019, 22:33
Palun ärge trükkige selle eestlaste vaenuliku persooni ütlemisi. Miks pean eestlasena oma isamaal kuulama, kuidas võõramaalased mu rahvust mõnitavad ?
ä
20. märts 2019, 16:50
ära hõiska väetisest tagsi saab päevapealt, seepärast et s...st saia ei saa
s
Samal teemal/ 20. märts 2019, 14:51
Eelmise suure Liidu ajal oli tuntud selline salmikene: "Ma nägin Liidus mõndagi, mis nimetamist vääris, ma nägin Liidus peldikut, mis s..a ära määris."
T
@ kell 8.51/ 20. märts 2019, 14:18
Tõlkes tähendab see, et s. it t pa, sk.

u
Uus tõelisus/ 20. märts 2019, 14:18
Teil on ikka täielik mälunõrkus tekkinud, et Jaana Toomi reformierakondlaseks peate. Kui Toom ja Kõlvart ning Kaljulaid oleksid olnud reformierakonna häältemagnetid (mitte keskerakonna omad), oleks reformil üle 51 koha:) Nii et teil on ikka soovunelm ajus kinnistunud:)
k
Kahepalgelisus on uus reaalsus/ 20. märts 2019, 14:16
Olles kümme aastat keskerakonna häältemagnet (ka seekord) selgub KEI pooldajale, et Toom on vale isik. Seni kõlbas küll, isegi EKRE isakesed ja Isamaa juhid pole nõudnud Toomi ja Kõlvarti (kui vaid neid mainida) lahkumist keskerakonnast:)
o
Oi.../ 20. märts 2019, 14:00
...ja küll on robustne naine ja see on meile nüüd korda loomas ja endal pole kõrgharidustki.Tule taevas appi!!!Sõimata ka mind natsiks ja on alles julgus sellel Toomil.Mina ju pole teda t.... sõimanud või jumal teab kelleks.Ta ju ei tunnegi mind ja aina sõimab meid kõiki.Siis jookseb Brüsselisse kaebama ja õigust ikka veel üle.Mida,mida???Selline veel kesikute liig!!!???
v
Valja/ 20. märts 2019, 13:53
Jana,davai poidjom v rossijuu.Tam mnogo lutcee.Davai
k
Kapsalible/ 20. märts 2019, 13:32
Selle vallutajate,-barbarite, tapjate-vägistajate mentaliteediga järglase laibasitaga küll ei tasu Eestimaad väetada ....
s
silmur/ 20. märts 2019, 13:29
s
silmur/ 20. märts 2019, 13:29
i
inimlik/ 20. märts 2019, 13:28
kas Keskerakonnast väljaastumisele ei ole mõelnud. Tõsiliberaalid ju Reffijad ja sotsid. Need sinu lemmikud ju.

t
täna 8,43-le :D/ 20. märts 2019, 13:26
See vastus on , tänasele 8.18-le järjeks ,aga miks ta siia on veetud , kus ta siiani oli , oli õiges kohas ... mhhh
t
täna 8,43-le :D/ 20. märts 2019, 13:26
See vastus on , tänasele 8.18-le järjeks ,aga miks ta siia on veetud , kus ta siiani oli , oli õiges kohas ... mhhh
j
Jüri/ 20. märts 2019, 12:55
Toomil vist Kajaga leivad üheskapis,tea millal väljuvad!?
7
77 Vanasõna: "Oma särk on ihule lähemal"/ 20. märts 2019, 12:55
Na gu KOLME ÕE geissis laskis Jana Toom "sõbrannad " veega alla,nii teeb ta nüüd vene kogukonnaga,sest ei RISKI tema ,Kõlvart ja teised Keserakonna nisa otsas olevad poliitprostituudid sellest lahti lasta ja lindpriideks saaada
k
Kuidas selle/ 20. märts 2019, 12:47
sitavanka väljaütlemistega ikka on? Mõnele paistab olevat kõik lubatud ja ei mingit reaktsiooni, isegi mitte erakonna poolt?
0
09:14/ Ära valeta / 20. märts 2019, 12:26
Minu naabrinaine, 75a. mutt, valib aastaid keski. Lõuna-Eestis neid küll ja küll veel. Ära uhkusta oma venelastega siin midagi.
i
imelik/ 20. märts 2019, 12:06
Tõepoolest imelik ülistamine.
v
Valve/ 20. märts 2019, 12:02
Milleks seda naisterahvast nõnda promotakse.Iga päevaga lähevad väljaütlemised rõvedamaks.Vihka üksi!

m
miks ta isakest/ 20. märts 2019, 11:48
Savisaart ei tsiteeri? Sellel ju hulgim raamatuid, lasteraamatuid ka. Meri ütlemistest ja tsitaatidest ei saa see vene baaba nagunii aru, ei kuulu vene koolkonna alla. Kindlasti oli nats ka koguni, nagu toomi jaoks eestlased on.
m
Monsa/ 20. märts 2019, 11:31
Yana Toomi (Jana Tšernogorova) arvates võiks koolid saada erandi vene keeles õpetamise jätkamiseks. Näitena tõi ta soovi oma lapsi eesti keeles mitte õpetada, kuna ta tütre ja ta enda raamatute valik on eesti keeles õppides erinema hakanud ning seetõttu on tütart raske hoida tema soovitud kultuuriruumis.
h
huvitav kogemus/ 20. märts 2019, 11:28
vaevalt kirja igale vastutulijale lähtestati lp.Keskerakondlane ning mida üldse mõtestati on veel läbi uurimata
r
rahvuslane/ 20. märts 2019, 11:24
mõjuagent tuleb vangi panna.
a
adraseadja aeg/ 20. märts 2019, 11:22
Lennart Meri oli kõva askeldaja ning ka soov tulevik muuta õnnelikuks,aga neid vastupidi askeldajaid on küll palju,on ju Yana
m
Majandusimedest pole kuulnud või !/ 20. märts 2019, 11:19
See, mida ma näen, ei ole muud kui väline kest. Kõige tähtsam on nähtamatu...
j
Jüri/ 20. märts 2019, 11:15
Vaatan praegu ttv debatti,noo anna kanatust sotside suuvärgist ja e200da("nemad juba ei valeta")vavasti esivanemad ütlesid:poiss kurjam kui veel valetad hakkab kaktus suus kasvama.

k
karm hinnang/ 20. märts 2019, 11:14
o
oehhh/ 20. märts 2019, 11:05
See proua mõjub ikka väga võõralt. Ei ole see.
p
Püha Jüri/ 20. märts 2019, 10:52
Eks see Toomi ja Kaljulaiu tegevus üks suur Jüri suunamise kampaania ju on. Loodetavasti peab Jüri vastu!
t
tiina/ 20. märts 2019, 10:49
Ehe näide sellest milleni KÕIGI EESTI välja viib.Aetakse harali juured maapinda ja hakatakse rahvust,kultuuri ja valitsust materdama.Tõesti helge tulevik ootab meid taas.
j
jana/ 20. märts 2019, 10:48
uus sõimu sõna on s.i.t.t.
k
Keskerakondlane/ 20. märts 2019, 10:47
Kaja saatis mulle enne valimisi e-kirja, kus teatas et Keskerakond on paha-paha ja tema seda ei taha-taha, aga nüüd on Jüri ees ja Jüri taga... Ei tea kas Kaja on meie Jürisse armunud?
c
Clat/ 20. märts 2019, 10:45
Keskerakonna reetur, kes peksab s...a üles.
v
villu/ 20. märts 2019, 10:38
See on su sisetunne endast.

j
Jüri/ 20. märts 2019, 10:34
Keegi alles kiitis,et plussid -miinused alles,võta näpust,õhtukas ikka täjega.
j
Jüri/ 20. märts 2019, 10:30
09.39.palun ära solva laudanaisi,oled sa ültse kuskil laudas käinud?Väheke veel mõni aasta ja ilma kõrghariduseta ei teegi enam laudarahvas seda tööd,nii et ära plõksi tühja.
p
20. märts 2019, 10:22
Praegu kiidate Kõlvartit, aga mingil hetkel peab ka tema valiku langetama ja ei usu, et see on eestimeelse eestlase või venelase huvide kaitsmine.
s
sulg/ 20. märts 2019, 10:20
Tühi jutt nagu tavaliselt, millest midagi kasu ei ole.
j
Jüri/ 20. märts 2019, 10:18
J.Toom,sitta on mitmesugust,oleas ka "sõnnik",küsi agronoomidelt need vägagi erinevad tähendused,tundub ,et õhtulehe ajakirjanik kah väheke elukauge.
s
Siim/ 20. märts 2019, 10:16
Teatud inimeste jaoks hakkab EKRE juba sõimusõnaks saama, no mis neis nii jubedat on, et vaja karta lausa kabuhirmus? Rahunege maha, eesotsas meedia ja laske teistel rahus tööd teha! Nagu kari harakaid ümber hundi korjuse!
t
TÄNA 10.01/ 20. märts 2019, 10:15
Ei saa sõnumi toojast aru. Miks nad ei peaks nautima. Peavad läbirääkimisi , vaatamata " täielikule läbikukkumisele. Kas see just nauding on , kui niipalju lõhestajaid. Aga loodame, et tulevad toime. Kõlvart pole piiksuja tüüp, tema on küllalt tasakaalukas ja oma erakonda toetav. Võiks valida sõnu. Piiksujad valisid aknaaluse.
t
To aga/ 20. märts 2019, 10:13
Sel juhul näeb maailma vääriti enamus keskerakonna valijatest:)

t
Toomal-le/ 20. märts 2019, 10:11
n
Nautige olukorda, keski, ekre ja "isamaa" valijad/ 20. märts 2019, 10:01
Aru ei saa, mida Te hädaldate? Toom on Keskerakonna häältemagnet juba 10 aastat ja üks neist, tänu kellele keskerakond seekord üldse niigi palju hääli sai. Kui avalikult Vene maailma loomist Eestis pooldavaid valijaid poleks olnud, oleks keskil praegu mingi 10 kohta ja nina püsti ei ajaks. Ekre valijal ei ole ju midagi selle vastu, et Kjõlvart (senikaua kuni ta pole piiksuma hakanud) ja Toom nendega ühes koalitsioonis on, isamaalane Kalle Muuli suisa kiitis, et nüüd on kõik grupid esindatud vms j:ga. Ratase enda valimistulemus oli ju täielik läbikukkumine ja tema tõttu kaotas kesk mitu kohta.
a
aga/ 20. märts 2019, 10:00
miks peab just tema arvamusi pidevalt avaldama, inimese, kes vääriti näeb maailma
n
Nautige, keski, ekre ja isamaa valijad/ 20. märts 2019, 09:59
Aru ei saa, mida Te hädaldate? Toom on Keskerakonna häältemagnet juba 10 aasta ja üks neist, tänu kellel keskerakond üldse niigi palju hääli sai, kui avalikult Vene maailma loomist Eestis pooldavaid valijaid poleks olnud, oleks keskil praegu max 10 kohta ja nina püsti ei ajaks. Ekre valijal ei ole ju midagi selle vastu, et Kjõlvart (senikaua kuni ta pole piiksuma hakanud) ja Toom nendega ühes koalitsioonis on, isamaalane Kalle Muuli suisa kiitis, et nüüd on kõik grupid esindatud vms j:ga.
k
20. märts 2019, 09:56
Kuskilt lõunast ei tule mingit invasiooni, ja Teie olete pesuehtne Moskva troll.
j
Juss./ 20. märts 2019, 09:56
Merigi pelgas oma parteipiletiga kui kinkis osa eestimaast ära.
t
To: mille poolest.../ 20. märts 2019, 09:55
Valija arvates on, nii et rahunege maha ja tehke oma EKRE IKE ning nautige selle koalitsiooni tegevust.
v
Viiu/ 20. märts 2019, 09:53
Sul on õigus vaikida.Pole vaja pläkutada iga päev.

j
Juhan/ 20. märts 2019, 09:48
Parem poe avalikult Putini külje alla kui siin Eestis L.Meri tsiteerida.
m
mille/ 20. märts 2019, 09:46
poolest see RE ja SDE neist paremad on?
n
Noh/ 20. märts 2019, 09:46
Vot see kommunismi-shitt on see, mis ainult lämmatab ja hävitab ja Toom on üks selle grupi esindajaid. Kõlvart on targem, tasakaalukam ja temaga on kindlasti võimalik leida ühisosa, millega saab koos venelaste ja eestlastega võidelda lõunast tuleva invasiooni vastu
t
To: miks küll/ 20. märts 2019, 09:43
Kas Te ka teate, kui palju inimesi Reformierakonda valis? Teie labane sõnakasutus Teile muidugi au ei tee, aga eks see ongi uus reaalsus ja normaalsus, et kivide alt tulevad välja "tõelised" eestlased ja vaesed seni tõugatud ja ahistatud (eriti muidugi mustanahaliste hordide poolt, keda on Eestis nii palju, et ei suuda neist läbi murda:)).
o
oleks/ 20. märts 2019, 09:43
li tsil konks oleks laearmatuur.
t
Tunne?/ 20. märts 2019, 09:43
Mis tunne saab sinul olla,kui tundeid polegi?Ja kui ongi siis see puudutab ainult sind.Kus on sinu tunded s.i.t.a.vastu ehk siis eestlaste?kesk,ekre ja isamaa teevad tööd sellenimel,et see s.i.t.t. ka väärtustatud saaks.Ära lõhesta ühiskonda oma suure suuga.
t
Toomist saab väetis kindlasti/ 20. märts 2019, 09:43
Toom on poliitiline laip. Vene valijad ei vici teda enam kuulata
t
Tahtsin/ 20. märts 2019, 09:40
ka kirjutada et ise haiseb siin pikemat aega aga ei läinud läbi.

v
Valija Tallinnast/ 20. märts 2019, 09:40
Tuleb asutada liikumine Yana Toomi kodakondsuse ära võtmiseks, avame allkirjade kogumise ja vaatame palju inimesi soovib tema kodakondsusest ilma jäämist . Üks vene marfalda ei tule siin meie maal Eestlasi sõimama ja meie üle kamandama.
a
appi/ 20. märts 2019, 09:40
milliste teenete eest antakse selliste kodakondsus?Eestimaa vihkamise eest?
t
Toomal/ 20. märts 2019, 09:39
läheb juba laudanaiste tasemel sõnnikuveoks.
j
just/ 20. märts 2019, 09:38
täpselt sama ütles kunagi üks Jõhvi venelannast komsomolikomitee instruktor.
j
Jüri/ 20. märts 2019, 09:33
Milleks siis teda kasutatakse,kas õhtulehel kuskilt uued väited ,et randopp vale?
K
?/ 20. märts 2019, 09:33
Kavalate rebaste eesmärk ongi vene inimesi riigikeele oskamatuse töttu manipuleerida juba aastakymneid. Kuid peate kurvastama ,meil on palju venelastest söpru kellega räägime oma riigist, meie muredest ja röömudest keeles - mis meid yhendab Eestis.
t
Ta peab / 20. märts 2019, 09:31
Ennast silmas... haiseb teine ikka veel endist viisi.
j
Jüri/ 20. märts 2019, 09:30
Maamehena ütleks: umbrohtu võtab hästi randopp.

m
mõtlik/ 20. märts 2019, 09:28
ei saa enam aktsepteerida seda vingerdavat rahvaesindajat.
l
Laur/ 20. märts 2019, 09:26
Jaanake, L. Meri sõnad sinu suust. Ma arvan, et see mees keerab hauas ringi, et mitte kuulata nii totrat juttu. Jaanake, sul on õgis loobuda kodakontsusest ning astuda paradiisi väravate juurde. See asub kuskil Ida-piiril. Narva, kunagine baroki hiilgus, ei tea mis sellega juhtus. Paradiis tuli lähemale vist.
j
Jabur, väga jabur/ 20. märts 2019, 09:23
EKRE vastu siis Süüria sõber ja venastamise ema, ja seda keskajakirjanduses, igapäevaselt. Kaua te seda EKRE toetajaskonda kavatsete suurendada. Igatahes jõudu.
s
Soovitus Toomile/ 20. märts 2019, 09:20
See inimene peaks siis parteist välja astuma ja proovima ilma parteita Brüsselisse kandideerida nagu Tarand. Inimene jääb aga siis joone alla, kuigi see oleks Eestile ainult hea! Pole vaja meile sellist volinikku. Saame temata suurepäraselt hakkama!
v
Valija/ 20. märts 2019, 09:19
Kao minema siit Eestimaa pinnalt juba üle Naroowa jõe, sinna, kus su seltsimehed Kremli kuplite all ootavad, sind ei ole meile siia Eestimaale tarvis ja ära taidle siin oma kingitud kodakondsusega Eesti ajakirjanduses, ole välja ja aja Kremli asju, mitte Eesti asju, me ei taha sind näha siin ei koalitsioonis ega opositsioonis, selline on valijate otsus.
t
Tervishoiunõunik/ 20. märts 2019, 09:18
Ta ütles seda ilmselt ennast silmas pidades.
s
Siim Susi/ 20. märts 2019, 09:17
m
maalt pärit linnamees/ 20. märts 2019, 09:15
Mis tähendab s.i.t.t. väetiseks ei muutu?? S.i.t.t. ongi väetis..kui sa jana seda ei tea!!!

v
Veidi funktsionaalset mõtlemisvõimet, EKRE IKE pooldajad/ 20. märts 2019, 09:14
Kui venekeelset Vene maailma Eestisse ootavat valijat (ja eestlastest lihtsameelseid) poleks olnud, ei puhitseks "peaminister" Ratas praegu koalitsioonikõnelustel. Vene hääled on keskerakonna hääled ja Keski (ja ühtlasi Moskva) produkt Ekre ei saaks praegu "suure eesti rahvuslaste" partei "Isamaa" ja Keskiga koalitsiooni teha.
m
miks küll?/ 20. märts 2019, 09:10
Tore siis teada ja sellest ka järeldused.Kui rahvas käis massidena Toopeal abi palumas ja isegi invaliidid ratastoolides olid seal,et näidata valitsusele,mis toimub ja mida saaks paremaks teha siis keegi sellele ei reageerinud ja kasutati teerulli taktikat.Oli ka olukord,kus tõesti rahvas massidena järjekordselt Toompeal,abi palumas,kuid mitte ükski poliitik ei tulnud kabinetist välja rahvaga arutama,vaid vaatasid akendelt,mis toimub.No nüüd siis selge,et eesti rahvast pidas oravate valitsus s.i.t.a.k.s.Kei-ga saab oma rahvas jällegi eestlane ja inimene olla.
p
Palju õnne, EKRE IKE/ 20. märts 2019, 09:10
Ta on 10 aastat olnud keskerakonnas ja alati olnud suur häältemagnet, kes praegu istub koos teise keskerakonna häältemagneti Kõlvartiga rahulikult eesti rahvuskonservatiividega koalitsioonikõneluste laua taga (laua taga istub vist Kõlvart). Ratas ise kaotas mühinal eestlastest ja venelastest valijate hääli. Ekre ja Isamaa on täiesti rahul, sest nüüd on kõik Moskvale sobivad erakonnad ühises koalitsioonis.
s
seda kraami seal ju pole/ 20. märts 2019, 09:07
Tädi läks suure huraga idast hääli tooma, sai hoopis sallijuppi
p
põllumees/ 20. märts 2019, 09:06
Kuid sinutaolisest s..tast ei saa mitte kunagi väetist,vaid lihtsalt üks mürgine ollus,mis kuulub utiliseerimisele.
j
Junnõi naturalist/ 20. märts 2019, 09:03
Hobusesõnnikul kasvavad head kartulid, aga oravate omal ei ole näinud midagi kasvamas
t
20. märts 2019, 09:01
Toomil kukuvad venelaste hääled tagant ära, loomulikult on ta tige ja paanikas. Europarlamendi valimised on tulekul ja ta võib magusast kohast ilma jääda. Nagu Tarand.

õ
õige on/ 20. märts 2019, 09:01
selle essu sisse upub jüri, ta rumaluke aga ei jaga seda veel. kisub keski ka kaasa.
k
klm/ 20. märts 2019, 09:00
ÕL treib sellise pealkirja, enda modereerimisrobot suunab ligi pooled eestikeelsed sõnad eelmodereerimisele. Ka see pealkiri ei lähe läbi.
l
Lai naer saalis/ 20. märts 2019, 08:58
Toomikene pole suutnud isegi sellest väljaütlemisest aru saada.
f
20. märts 2019, 08:58
Fotolt ei vaata vastu väetis, vaid Roundup. Mürgine venestaja.
p
piilupart/ 20. märts 2019, 08:58
ta on teel sinna, sest Brüssel ootab ju
k
KUI / 20. märts 2019, 08:58
minevikus ei muutunud, mis oli omal ajal tulevik. Rahvas kannatlik , ehk siiski muutub. Loodame ikka paremat tulevikku.
m
20. märts 2019, 08:53
Millal Jana Toom astub Reformierakonda?
v
20. märts 2019, 08:51
Vene rahvust on ajast aega nimetatud obosrannõje gavnjuki, mida iganes see tähendab.

p
Pole Hullu/ 20. märts 2019, 08:48
Siin on piisavalt palju, kes edastavad ka minu sõnumi.
i
IRV!/ 20. märts 2019, 08:48
Megairv! kas tabletid võetud?
o
olen kindel/ 20. märts 2019, 08:47
... kus sa pr näed , unista edasi , selleks ta ei saa ka järgmiste aastakümnete jooksul , siinmail vähemalt ...
&
20. märts 2019, 08:47
"Ta" on väga segaduses, kuhu poole nyyd hoida, et vöimul pysida.
u
uudis himulik/ 20. märts 2019, 08:43
Kuskohal sa arvad , Ivangorodis või veel kaugemal ??
o
Odin/ 20. märts 2019, 08:43
See on siis Eesti Vabariigi arvamusliider, keda meedia pidevalt püünel hoiab, selle asemel, et Eesti ja eestlaste vastaste väljaütlemiste pärast babat meedias mitte kajastada. Kes tellib muusika, see maksab, aga seltsinaisele makstakse veel pealegi!

k
Kõrvaltjälgija/ 20. märts 2019, 08:42
Valimiste võitja on Mihhail Kõlvart, kellest sõtlub, kas EKRE IKE üldse tuleb või mitte. Nii et võtke õige õhku vähemaks, sest sama kehtib Jana Toomi puhul, ka tema on otsustajate seas, kes koalitsiooni sünnid oluline on. Kui nemad ei ütlevad, koalitsiooni ei tule. Kui aga tuleb, peate oma suud koomal hoidma, sest teie jumalustele ta sobib.
p
põline eestlane / 20. märts 2019, 08:41
Tule nüüd küll taevas apppiii , kas tõesti sellele ei dele on kõik lubatud , suu nagu , tahaks väga halvasti öelda ,aga tundub ,et tema ütlemised ületavad iga sillaaluse sõnavara ,kas tõesti keegi ei ,,julge ,, talle teha märkust , kuidas ta võib eestlaste ( EKRE )kohta selliseid sõnu tarvitada ja veel eestimaal ?
n
naera ribadeks/ 20. märts 2019, 08:41
Varem kogu peavoolumeedia silmis pea paar ia staatuses olev isik on nüüd tõstetud suureks kangelaseks. Peaasi, et vaenlane oleks üks.
ü
20. märts 2019, 08:39
Üldiselt on nii, et teiesugused ei saada mind mitte kuskile.
e
20. märts 2019, 08:39
Eestimeelne valitsus??? Moskva kaks lemmikparteid kesk ja EKRE võimul, nii et kus see eestimeelsus on?
m
mina/ 20. märts 2019, 08:37
tige tädi, vist pole ammu meest saanud, või ei tahagi enam
p
peale söda/ 20. märts 2019, 08:37
olid narva jões head rammusad silmud.
ü
ÜLEMAAILMSEÜLE EESTILISE VASTSÜNDINUSTRAUGANISOOVISID EKREAINUVÖIMUEESTIS/ 20. märts 2019, 08:35
SOOVISID KÖIK KÜSITLETUD ET VALITSUSEMOODUSTAKS AINULT EKRE ÜKSI JA SE 100% NII JÄRGNESID KESK ISAMAAA REFORM EI SAANUD REFORM SOTSID KAHJUKS EI SAANUD 0% KA

p
Pole vaja!/ 20. märts 2019, 08:27
Mis siis sitakast ja tema kolatsioonist saab? Siis ju kesk künnist vaevalt ületab ja ekrel kah pole partnerit mujalt võtta! See ju orravate unistus.
r
rein/ 20. märts 2019, 08:20
toomi yanast arusaadav. kui lõhe venekeelse elanikkonnaga kaob, kaob ka tema poliit-toidulava
t
Toomil oleks aeg vene partei teha./ 20. märts 2019, 08:18
m
Mart/ 20. märts 2019, 08:18
tegelikult ikka seltsimees toom
m
mati/ 20. märts 2019, 08:16
Toom jätab selgitamata, miks ta eestlasi vihkab?
h
H/ 20. märts 2019, 08:13
Jaana oleks hea eesti president heh
TÄIEGA -- EESTLASTE NATSIDEKS TEMBELDAMINE ,NATSE ON 100 OOO INIMEST/ 20. märts 2019, 08:13
UUS VALITSUS VÕTAB SELLISTEL KODAKONDSUSE .--ÄRA SEST IGAL ASJAL ON ÕIGUSERIIGIS OMAD PIIRID JA REEGLID;; ! PALUN KÜSIGE SM, ANSIPI VALITSUSE KÄEST ;;KES ÜLETAS KA IGASUGU VOLITUSED --KUI ANNAB RIIGIVASTASELE EESTI --KODANIKU PASSI KÄTTE
k
Kui ei meeldi paki asjad ja koli Canadasse/ 20. märts 2019, 08:06
See on parim valitsus peale Indrek toomet. Sotside , oravate ja E200 valijaid meie ühine kodumaa ei vaja.

Y
??/ 20. märts 2019, 08:05
Yana,hetkel on eestis tugev väetis ,millest kasvab tugev vili.17 aastat ei ole terad võrsunud,kuid nüüd juba vili kasvab ja tänu heale väetisele ja peamine,et kodumaine orgaaniline,mitte export.
m
Mx35/ 20. märts 2019, 08:04
See s--- keda jana esindab, tõesti väetiseks ei muutu..
y
20. märts 2019, 08:04
YT-d ma meie riigi tegemistes näha ei taha, kuid Lennart eril on ajatum tsitaat (kirjutasin selle kunagi üles mingi lehe ülaservast): "Meil ei ole mitte kunagi Eesti ajaloos olnud nii võimas halva maitse ja lollide tõusikute seltskondlik terror." Tegelikult käib see ka YT enda kohta vägagi hästi. Kuid paraku kehtib oluliselt laiemalt...
k
kahjuks/ 20. märts 2019, 08:04
proua Toom ei muutu- näib nii.
o
On küll/ 20. märts 2019, 08:03
Ta on Peaministripartei juhtpoliitika ja uue vene valitsuse minister.
r
rob/ 20. märts 2019, 08:03
Eestimeelne valitsus on sul raske taluda ja see oli tegelikult teada ja reform tuli ka kapist välja.
k
KEI kui naljanumbri küõrvaltvaataja/ 20. märts 2019, 08:02
Ja keskerakond on see partei, kes seda lõhet on teadlikult aastakümneid hoidnud. Vene koolidest on kümne küünega kinni hoitud (neile, kes siin jälle refi 17 aasta võimulolekust patrama hakkavad teadmiseks, etkooliküsimus kuulub kohaliku omavalitsuse kompetentsi).
k
KEI on üksteist ära teeninud/ 20. märts 2019, 08:00
Miks Te tänitate, veel kestab möll? Toom on keskerakonna enamuse esindaja, seega täiesti õiges kohas. Ja ka EKRE ei ole sõnagi poetanud midagi Toomi, Kõlvarti jt kui näiteks 5. kolonni esindajate vms kohta.

KOMMUNIST ANDUS ANSIPI ÜKS RÄNK VIGA ,, KES BRÜSSELIS ÜLBEKS ISE MUUTUNUD/ 20. märts 2019, 07:59
JA Yanale --Jagati kätte EESTI PASS Jjavascript:void(0)A ELAMISLUBA SURMANI ...... JA selline ajakirjanik --- ISTUS NÜÜD ANSIPI JUURES EUROOPAS ? JÄLGIGE ---KUIDAS MÕJUB EUROOPA VÕIMUMEESTE MÖLA SELLISELE YANALE :::,VÕI INDREK TARANDILE ,, POLIITIKUTEST --on TEHTUD BRÜSSELIS --UUED VÄIKESTE RIIKIDE RÜNDAJAD JA KUULUTAVAD ,NAGU JEHOOVA TUNNISTAJAD,ET NENDE USK JA JUMALASÕNA KA POLIITIKAS ON KÕIGE ÕIGEM =? 2019 ---TULGE MÕISTUSELE JA HÄVITAGE SEE VALETAMINE EESTILE
e
20. märts 2019, 07:58
Ei lähe see Toom EKRE IKKest mitte kuskile, kõik toimetavad sõbralikult edasi ja ajavad Eesti asja.
s
20. märts 2019, 07:58
skisofreenik J.Toom sul pole enam kohta Eestimaal
p
Palju õnne EKRE IKE valijatele/ 20. märts 2019, 07:57
Noh, keskerakonna ja ekre liidu pooldajad ja Jana Toomi kui 5. kolonni esindaja reformierakonna rüppe liigitamises, tundub, et keskerakonna suurimaid häältemagneteid on koos Kõlvarti jt Vene maailma esindajatega Eestis keskerakonnas olemisega vägagi rahul ja ei kavatse kuskile lahkuda, mis sest, et ekre on, nagu on:) Ka suur isamaalane seletas eile õhtul ERRis suure õhinaga, mis tore koalitsioon teil sünnib. 40% valijatest (sh mina) jälgime, kuidas ammu toimivaid asju suurte töövõitudena esitatakse ja mis sellest kõigest edasi saab:)
,,KUI tahab ISE lahkuda Putini Nõunikuks , PEA Yana hoogu sinna ka ei TAHETA/ 20. märts 2019, 07:50
ENAMUS selliseid Yanasid ---ON JUST VENEMAA VÕIMUMEESTE AUSTAJAD !,, NEED ON Enamus Rahvuselt Venelased ja SUGULASED Elavadki kõik VENES;;;
e
Enn/ 20. märts 2019, 07:49
Keskerakond on parim erakond ja teist sellist pole. Ega eriti liituda polegi kellegagi.
j
Jerry/ 20. märts 2019, 07:48
Õhtuleht ja radar on n-liitu igatsev ajakirjandus
y
20. märts 2019, 07:48
Yana ära kasuta Meri fraasi,kui sellest aru ei saa.Kuid,miks Yana arvab,et ainult venelased on INIMESED ja osa ühiskonnast s.i.t.t.-eestlased siis.No,see oli küll ämbriga v.i.r.t.s.a. viskamine eestlaste pähe.Kus siis on see õigusriik,kui siin Yana ja Kaja taolised lahterdavad inimesi.Kummas lahtris ise olete?Teame.seda,et

v
Vello/ 20. märts 2019, 07:48
Yanakesega on hoopis nii, et: 1. Ei mõtle ta Lennart Meri sõnade üle, vaid Putleri (NL lagunemine oli suurim geopoliitiline katastroof); 2. Kui Keskerakond EKRE-ga siiski valitsusse läheb, astub ta erakonnast välja. Seda ei juhtu, kuid vajadusel saab seda nüüd meelde tuletada. Igatahes tore oleks!
a
Andke vahel ka mõnele eestlasele sõna../ 20. märts 2019, 07:47
Kui mõni kaak kuritarvitab eestipärast nime siis see ei tee temast veel eestlast..
t
Tea/ 20. märts 2019, 07:45
Hullemat partnerit kui Reformierakond pole.
Ka Õiguseriigis ON tulemas päev, UUS Kohtusüsteem Saadab UUED Revolutsionäärid Venemaale / 20. märts 2019, 07:41
No selline venelanna --oleks Venemaal ammu paika pandud. Kes ON andnud kaagutajale õiguse --Eesti inimesi rängalt Solvata ja Natsiks sõimata ? KES on Yanale andnud VOLITUSED -- Meie ISADEMAAL KÕIKE KAMANDADA ..KA MEIE EESTI MEEST RATAST,, JA ÕHUTADA VAENU,
v
veel kestab möll/ 20. märts 2019, 07:32
Yana Toomi jaoks lähevad europarlamendi uksed lukku peale valimisi!Sellist kahepalgelist inimest ei ole vaja ei Keskerakonda ega euroopa kabinettidesse!Maxsimasse kassapidajaks sobib ta küll !
h
HS./ 20. märts 2019, 07:28
Kui inimene vananeb, siis ta läheb tigedaks ning hakkab ropendama ja teisi inimesi põhjusetult süüdistama.
v
20. märts 2019, 07:26
Venemaal poleks ta keegi. Tähelepanuvajadusega inimene seal elatud ei saa.
k
kraaks/ 20. märts 2019, 07:26
Kahju Jana,et halvustad eestlasi,kes seisavad eesti eest.Seda võid jah enda kohta öelda.Kuid tundub siiski,et oled eestis tilk tõrva meepotis.Halvustad teiste väljaütlemisi,kuid nii pole veel keegi öelnud ,kuidas sina seda tegid.Elad eestis ja osa eesti rahvast on s.i.t.t.No ,jah kui nüüd just ennast mõtlesid siis peab see paika.

m
20. märts 2019, 07:23
Mis ajast on yana toomi nimeline Eesti vaenlane hakanud olema sotsidele ja reformile arvamusliider ? See kremli käpik naudib eestlaste rumalust .
n
20. märts 2019, 07:19
Nüüd vabandab kuidas oskab, isegi Lennu taadu on appi kutsutud. Kuid ega see öeldut olematuks ei tee. Nii ikka poliitik teise poliitiku kohta öelda ei või.
s
See/ 20. märts 2019, 07:13
On ilmne radikaliseerumine, kus on politsei silmad?
t
TOOM&Zimarjev & Kot/ 20. märts 2019, 07:08
Täielik pudru ja kapsad...
e
Enesekaemus/ 20. märts 2019, 06:21
Toom oskab nii hästi ennast kirjeldada.
1
112/ 20. märts 2019, 06:16
yana kas sul tõesti meest pole? kahju ,kui nii.
v
veel/ 20. märts 2019, 05:57
Kui kaua lastakse sellel isikul vihakõnesid pidada?

K
./ 20. märts 2019, 05:55
Kaua me peame kuulama seda Venemaa mõjuisikut? Miks lastakse kogu aeg esineda sellel Moskva asju ajaval lõhestajal? Miks me ei kuule midagi teistelt venelastelt, tavaline venelane ei pea Toomi venelaste eeskõnelejaks. RE tahtis kunagi vastu võtta n.ö Toomi seaduse, millega saab ära võtta kodakondsuse, loodame et seda kunagi ka tehakse.
s
Seda si.. a/ 20. märts 2019, 05:12
On siin Eesti riigis pärast fashistliku nõukogude okupatsiooni nii, et vähe pole, eesti rahvas peab sajandi seda jama välja rookima?
E
............../ 20. märts 2019, 05:10
Enne mõtle siis ütle. Aeg on näidanud, et Toom ei vääri Eesti kodakondsust.
a
Andres/ 20. märts 2019, 02:51
See on petlik. Mäletan temasuguseid interfrondi ajast.
a
Andres/ 20. märts 2019, 02:47
Toomiga nõus, et ta võiks "olla kuidagi lugupeetavam oma partnerite suhtes". Aga muidu: huvitav, kas ta on ära unustanud, et oktoobris 2018 andis just Reform Riigikogu menetluse nn Toomilt kodakondsuse võtmise eelnõu (mis oleks lihtsustanud Toomilt kodakondsuse äravõtmist). Kui nüüd Toom tõesti tahab nendega leivad ühte kappi panna, on ta ikka masohhist küll. Eks ta põeb oma magusa positsiooni pärast, mis koos venelaste häältega talt ära kaob. Tundub aga, et kaob niikuinii.
a
arvo/ 20. märts 2019, 02:38
no see on parim kommentaar, aru ma ei saa, kuda see läbi läks!
j
JJ/ 20. märts 2019, 01:12
Tubli, Yana, ütlesid otseselt välja, mida Sina ja Su kaasmaalased meist, eestimeelsetest eestlastest, mõtlete. Ja enesekriitika ka tasemel - ega jah, igast s..ast sõnnikut saa, aastakümnetega ka mitte. Meil natuke viisakam vanasõna - toida hunti kui hästi tahes, vaatab ikka metsa poole. Ainult mõistmatu, miks nad siis ikka oma armsasse "metsa" ei lähe?
i
Isa/ 20. märts 2019, 01:07
Jummala loodud loomaaed on ületamatu, pärandi jagamine väärib salvestamist...

ä
Ätu/ 20. märts 2019, 01:02
Mõtlen kes on su vaimne isa-ema :Ivan Groznõi, Pjotr I, Ohranka natshalnik, leeni-staali, antropoff jne Müstiline venemaa oma juudi juurtega, PALJU ÕNNE.
u
Uugu/ 20. märts 2019, 00:56
Mõtlen selle peale et Nikita Hrushov lubas, et1980 a oleme kommunizmis....
k
koder/ 20. märts 2019, 00:45
Need nn pseudorahvuslased kes müüvad praegu Eestit maha Ühtsele Venemaale ei ole küll mingid rahvuslasrd vaid oma isikliku rahakoti täitjad
t
Toomile/ 20. märts 2019, 00:37
Vaadake Yana Toomi facebooki lehte, mida kõike ta sinna postitab. Tema kohta siis midagi keegi ütles. Mida ta ise teiste kohta kirjutab. Tema postitused on nii ebameeldivad ja viha täis. Kõige ebameeldivam naisterahvas Eesti poliitikas.
t
20. märts 2019, 00:17
k
keskerakondlane / 20. märts 2019, 00:13
Keegi ei käsi Toomil Keskerakonnas enam olla, siis pole vajadust meedias ka märtrit enam mängida.Sama käib Vakra asemiku samuti ambitsioonika Kaljulaidi kohta.
k
Kahjuks nii/ 20. märts 2019, 00:04
Kui vaadata, milliste mesimagusate nägudega isamaa ja ekre läbirääkimiste laua taga on, siis on selge, et see koalitsioon tuleb. Nad annavad kõik kõiges järgi, kui vaid valitsusse saaks.

l
Lugeja/ 20. märts 2019, 00:01
Neid verbaalsed sigadusi tuleks vaadata ikka selle järgi, kes ainult ütleb ja kellel on need väljaöeldud asjad ka programmis kirjas. Ekre on algusest peale aus ja otsekohene, ning ilma poliitkorrektsuseta. Nende väljaöeldud sigadused on plaanis kõik ka ellu viia.
n
Nägija/ 19. märts 2019, 23:57
Näen seda, Jaana tahab meeldida oma valijatele,sest Europarlamendis on kõrgem palk ja valimised ees. Kõik muu on talle kama. Ega ta oma pundist teisi sinna lase.
i
irw/ 19. märts 2019, 23:53
eeh, tsernogorova tsernogorovaks , aga padusotsialistlik radar anus täiega ... yana aita need hädised võimule .... irwww
h
Huvitava positiivse kangelase on meedia üles leidnud,väga huvitava.../ 19. märts 2019, 23:53
r
ruudi/ 19. märts 2019, 23:52
Jana on küüniline luiskaja kes venelastele räägib hoopis teist juttu kui eestlastele Hinges on ta tubli interrindelane
a
ah et nüüd siis/ 19. märts 2019, 23:48
tuli Lennart Meri meelde, aga kus sa varem olid.
r
Rait/ 19. märts 2019, 23:44
Aga Meri Hr Meri rääkis tõtt
p
Põnev/ 19. märts 2019, 23:42
Õhtuleht võib kirjutada tärniga haisva sõna, kommenteerijad ei või?

s
19. märts 2019, 23:38
sul on vale lipp laua peal,õige on punalipp
l
Love you - Yanotshka!/ 19. märts 2019, 23:32
ö
Öifrosiine/ 19. märts 2019, 23:31
Toom: "Praegu on vist see periood, kus mul oleks seda psühhoterapeuti vaja," ---------- See pole nali. Asi on tõsine. Kahtlustega "olla või mitte olla Kekskerakonnas" tuleb kindlasti koheselt pöörduda tohtri poole, enne kui see asi progresseerub ja hullemini lõpeb!
v
Vaata sina/ 19. märts 2019, 23:20
Jaana toom see et sa võtsid endale eesti nime ei te see sinust veel eestlast mine venemaale ja soiu seal oma vene valijatest ette taha see siin on Eesti ja okupatsiooni aeg on möödas aeg on koju tagasi minna!
v
19. märts 2019, 23:17
venemaa ootab su tegusid pikisilmi
e
19. märts 2019, 23:03
Ehk asi on selles et sina ise oledgi see s"tt

m
mall/ 19. märts 2019, 23:00
Mõtlen, et kas Olga Ivanova väljendaks ennast nii või Marina Kaljurand.
t
tibu/ 19. märts 2019, 22:56
jah,Yanal on õigus... see s... mis tema toodab väetiseks nüüd küll kunagi ei muutu
e
ei tea eetikast essugi/ 19. märts 2019, 22:53
m
Maarika/ 19. märts 2019, 22:52
Aga Jaana Toom ju ongi oma siniste küüntega Ratase Jürka karvasesse tagumikku klammerdunud. Mida Kersna valesti ütles? Lase lahti Jaana,lase lahti!
e
Eve/ 19. märts 2019, 22:52
Reformierakondlased on nii palju keskerakondlasi laimanus et nendega küll ei saa koalitsiooni minna.
e
Et siis/ 19. märts 2019, 22:49
Kasutasin sama sõnavara mida j.toom aga kuna kõiki sõnu võivad kasutada ainult venk*ud siis ei vastanud komm tingimustele. Palju õnne silma*kirjateenrid!
s
Sentinel/ 19. märts 2019, 22:49
Mis plaanid sellisel ikka saavad olla? Momentum on käest lastud ja praegu proovib bravuuriga oma valijatelt punkte saada ja enda, kui "poliitlise figuuri" hinda tõsta. Kuna aga ajastus ja legend on valed, siis tõenäoliselt näeme varsti, kuidas needsamad valijad teda s-harkidega taga ajavad.
e
Eve/ 19. märts 2019, 22:45
Yana Toom on tubli inimene ja õiglane aga seekord ta eksib. reformierakondalased on palju alatumad kui ekrelased.

t
Tunneb ennast hästi/ 19. märts 2019, 22:43
j
Järeldused tehke ise/ 19. märts 2019, 22:41
ja ei saagi muutuma kui kõik ajavad mingit kahtlast joont... Kus on ühtsus? Kus on mõistmine? Kus on armastus? On ainult saamahimu ja mida kõrgemal kohal seda suurm on see iha.
j
Jaa-jaa/ 19. märts 2019, 22:40
Nii selle härrasrahvaga on.Nad eitea, et s'tt on juba iseenesest väetis,pole seal tarvis enam muuta midagi.
k
Kiidan M.a.r.t.i.n H.e.l m.e.t/ 19. märts 2019, 22:39
ja mu 2 k.o.m.m.e.n.t.a.a.r.i. suunati modereerimisele. Mis toimub??
k
Kiitsin/ 19. märts 2019, 22:36
Martin Helmet ja minu kommentaar suunati modereerimisele. Kas oli väga valus, Õhtuleht?
k
Kurat võtaks/ 19. märts 2019, 22:35
Kas selle eide mulinat jäämegi kuulama.
v
Väga / 19. märts 2019, 22:35
sümpaatne poliitik on Martin Helme, lust oli kuulata tema juttu Puutepunktis, tegi tuju heaks. Jõudu, julgust ja Taeva abi ideede elluviimisel kõigi parimaks hüvanguks!
J
???/ 19. märts 2019, 22:27
Jana,nüüd ei saa isegi vanakuradi vanaema tsotti,mis plaanid sinul on.Kui võimalus oleks siis läheksid oravtega veel peale sellist käitumist valitsusse?No ei usu.Positiivne aga on see,et juba saad aru,et ekre polegi nii mürgine,kui algul tundus ja kõik teemad saavad läbi arutatud ja rahulikus õhkkonnas ning kokkulepped saavutatud.Ja soovida jääb rahulikku meelt ja edukat koostööd.

t
to mingil vene agendil/ 19. märts 2019, 22:24
aga miks, ühed kgb-lased kõik lennart nikolajev ja hüääna tsernogorovavõimistaoligi.
j
just nii/ 19. märts 2019, 22:21
s
Sentinel/ 19. märts 2019, 22:21
Tundub olema Liberrhoea Acutis Megalomanis, tõenäoliselt tüsistustega.
h
huvitav, et mina mõtlen sama asja/ 19. märts 2019, 22:20
oled eesti keele ilusti ära õppinud, võiksid olla meile väetiseks, aga paraku... no ei.
p
Pööriöölane/ 19. märts 2019, 22:19
Kuna Postimees on reffide suurim hääletoru, siis teevad oravad juba ammugi kremlimeelsetega koostööd! Ma ei imestaks, kui varsti Putini poole abipalvega pöördutakse!
p
Pööriöölane/ 19. märts 2019, 22:17
Vaadake nüüd! Postimehe arvates on see mammi eestlaste suurim lootuskiir!
v
v/ 19. märts 2019, 22:16
Nii kaua poliitikas ja täielik suutmatus ennast vaos hoida. Selge on see , et inimene ei ole oma sõnade peremees ja need sõnadki on nii läbipaistvad, kellega tegu. Me oleme ainult näinud sõdasid ja vaenulikust. Aga kedagi ei huvita ,kes neid on tekitanud, kiiresti leiame aga vaenlase, keda vihata. Vaja algatuseks ajuarstiga rääkima, miks minu mõte ei leia rahu ja armastust. Neid suurkujusid ei tohiks isegi suu sisse võtta, nendega tulevad kaasa need neg. mõtted ja tahe need täide viia.
e
eremiit/ 19. märts 2019, 22:14
toom tahab et eesti on ainult nime poolest eesti, aga sisult venemaa, nagu ta ise, eesti nimi ilujaoks võetud aga ega sa sellest ju eestlaseks ei muutu ja tema valijad on koik ihult ja hingelt venelased, kes ei taha mingit eesti keelt ega rahvast siin eestis

y
Yana unistuste Eesti/ 19. märts 2019, 22:13
Juhtus huvitav seik eelmine nädal kus astusin ühte puidu asutusse detaili ostma. Läksin siis noormehe juurde ja küsisin:” palun 10x10 prussi”. Vastuseks tuli: “ne ne po russki”. Astusin minema ja mõtlesin kus ma küll elan...
t
Tyuiop/ 19. märts 2019, 22:28
s
Sentinel/ 19. märts 2019, 22:07
See on hea, sest rukkilill kasvab ka ilma väetiseta, globalistlikule raitlilletaolisele elukale, nagu Moolokile oleks aga, jah, aina uut toitu vaja.
l
Lea/ 19. märts 2019, 22:05
provatseerime eestlasi et saaks öelda- eestlased ei salli venelasi. mõni inimene paistab ikka tark ainult siis välja kui suu kinni hoiab
t
tegelt oli/ 19. märts 2019, 21:57
"Olukord on sitt, aga see on meie tuleviku väetis." Lennu Taadu keeraks hauas ringi kui teaks kes teda tsiteerib...
v
Vana kommunist/ 19. märts 2019, 21:55
Püüan väljendada ennast hästi viisakalt- selliseltMõrralt tuleb kodakondsus ära võtta!
e
ego/ 19. märts 2019, 21:54
yana toom tundub hetkel selle uue koalisatsiooni valguses üllatavalt normaalse inimesena, kui aus olla.
v
Vana kommunist/ 19. märts 2019, 21:54
Püüan väljendada ennast hästi viisakalt- SelliseltMõrralt tuleb kodakondsus ära võtta!
v
Vana kommunist/ 19. märts 2019, 21:52
Püüan kõige viisakamalt ennast väljendada- Selliselt mõrralt tuleks kodakondsus ära võtta!

r
ropenda edasi/ 19. märts 2019, 21:41
ega sa tõesti iialgi väetiseks ei muutu

TOIMETAJA

+372 5199 3733
online@ohtuleht.ee

TELLIMINE JA KOJUKANNE

+372 666 2233
tellimine@ohtulehtkirjastus.ee

REKLAAM JA KUULUTUSED

+372 614 4100
reklaam@ohtulehtkirjastus.ee