Poliitika

Yana Toom põrutas Mart Helmele: „Muidugi olete natsid!“

Toimetas Keit Paju, 19. märts 2019, 14:12

257 KOMMENTAARI

v
v/ 21. märts 2019, 19:30
Kuidas sellised arvamusliidrid Brüsselisse ära eksisid , rahvas võib eksida ,aga midagi ei unusta.Kas aeg ei ole see palagan lõpetada ,teeme midagi ometigi toredat, aju saab selle aja jooksul negatiivist taastuda.
t
Ta ei taha sinna minna./ 20. märts 2019, 18:59
e
Eriteened?/ 20. märts 2019, 18:55
Millised siis?Ei kujuta ette.
k
Kas kodu on juba läbiotsitud ja kannab karistust arestikambris või/ 20. märts 2019, 13:32
nagu ikka ENSVs ühed on võrdsemad,kui teised?!
p
20. märts 2019, 12:00
parlamendisaadikud on üldiselt puutumatu.
e
20. märts 2019, 11:59
Ei saa võtta. See anti talle ju teatavasti ERITEENETE eest!
t
Tema hätta ei jää/ 20. märts 2019, 11:58
Võimalik, et kunagi ootab teda näiteks kubernerikoht.
p
parlamendisaaikute puutumatusest/ 20. märts 2019, 11:55
Europarlamendi saadikuna peaks ta olema puutumatu. Tema vastutuesle võtmiseks ning karistamiseks peaks olema Brüsseli eriluba.

v
20. märts 2019, 11:51
Venelase valisid ta Europsrlamenti.
v
vananenud arusaamadest/ 20. märts 2019, 11:47
Oli oma, nüüd on aga ühine, niinimetatud "kõigi Eesti". Kuhu mahub arvestuste järgi veel. 7,5 miljonit mitut masti migranti ning pagulast.
i
idavirulane/ 20. märts 2019, 11:43
Sellisid väljeneid kasutavad ning selliseid silte armastavad harilikult oma óponentidele külg kleepida niinimetatud suurvene šovinistid. Veendunud "kirjaoskuse ning kultuuri toojad". Ja nad usuvad ise seda tõsimeeli.
v
variaator/ 20. märts 2019, 11:23
nigu madu-uss põues . ei julge kätt ligi panna
l
Lootuskiir ???/ 20. märts 2019, 08:22
''...kellest on üleöö saanud suure osa eestikeelse valijaskonna lootuskiir...''. Millise eestikeelse osa? Kas sellise osa, kes - analoogiat appi võttes - olid nõus rõõmuga idanaabrit igakülgselt ja korduvalt abistama ka minu vanaisa ja teiste eestlaste esivanemate Siberisse küüditamisel neljakümnendatel? Abistamisel, et mitte saada naabrite poolt nimetatud kui häbiväärsed fašistid, pluss muud huvid ...
o
Oku Peerija/ 20. märts 2019, 08:08
Natsid.Kas nii nimetatakse eestlasi omal maal.
s
20. märts 2019, 08:08
see hull skisofreenik -miks KAPO ei arreteeri ja kodu läbi ei puista ,ootavad kui kõik asjad ära rahulikult peidab või ja Venemaale kaasa viib
a
20. märts 2019, 08:07
Alkohoolikust kremli neonats solvab Eestlasi nende oma riigis ! Ja seda ta tee reformi ja sotside heakskiidul .

m
Madis/ 20. märts 2019, 07:55
Lõpetage see paanika külvamine. Nii teeme varsti sääsest elevandi ja hakkabki hirm olema.
r
Riina/ 20. märts 2019, 07:46
Miks Toom ei võiks liituda sotsidega?
p
20. märts 2019, 07:45
Politsei ja prokuratuur ja KAPO , teil on nüüd näide selle rabi näol et teie tegemata töö , ükskõiksus viha ühitajate tegevuse vastu viib selleni et tuleb jälle märkus USA saatkonnast ja siis hakkate nahast välja jooksma. Toom kes sai kodakondsuse kingitusena õõnestab eesti riiki ja levitab laimu ja viha. Kaljurand kutsub ülesse parikaadidele minema,õhutades kurjust ja viha , Lobjakas, Kiisler , Tralla Raud. Jälle te liigutate kõrvu . Üsna võigas vaatepilt millised mölutajad on meil juhtivatel kohtadel
e
eestlane/ 20. märts 2019, 07:26
venelased sõimavad eestlasi natsideks ja fašistideks. Kas see on normaalne? Ma ei austa enam Yanat. Tõeline vene BABA.
n
NSVLiit/ 20. märts 2019, 07:04
Lubamatu on ,et selline punane kisakõri on võimu juurde upitatud.
a
ain/ 20. märts 2019, 06:50
miks sellist solvajat ,,kasti,,(vangi) ei panda-see ju puhas vaenu öhutamine!!!!ja palju selliseid veel siin eestis on-kommuniste ja mitte-eestlasi kes ei ole meie riigikorraga rahul?
t
Tiit/ 20. märts 2019, 06:22
Yana Toom tooks hea meelega sadu tuhandeid oma kaasmaalaseid Eestisse.
j
Ja Jaana on okupant./ 20. märts 2019, 06:10

m
Mtca/ 20. märts 2019, 02:57
Kunagi noorest peast pidu pannes unistasime seksist.Siis lihtsalt otsustasime et toome jaana.
k
20. märts 2019, 01:43
kas toom saab ka 8päeva aresti koos kodu läbiotsimisega?
t
toomi tulevik/ 20. märts 2019, 01:36
https://www.youtube.com/watch?v=MnFyFVThU-E
l
20. märts 2019, 01:31
leningrad on ilus linn,miks sa sinna ei lähe?
v
20. märts 2019, 01:29
võtke tal kodakondsus ära juba,aitab
p
pp/ 20. märts 2019, 01:11
natsid ei ole oma kodumaal...
m
mx35/ 20. märts 2019, 00:56
Muidugi sa oled venemaa korra ihaleja siia..Naviivitar tuleta meelde et revolutsioon sööb oma lapsed... saab sinu abil asjad tehtud ja peale seda oled rahvavaenlane.. siberisse
i
Ilprek Türand/ 20. märts 2019, 00:49
vihakõne ,vaenu õhutamine,ränk solvamine ja sildistamine,valetamine.no nüüd peaks küll polladel tööd olema.

M
"avalik vaenuõhutamine" , ehk siis nüüd on see jälle lubatud ???/ 20. märts 2019, 00:48
Miks nüüd siis Toom-i ei arreteerita igasugu vaenuõhutamise pärast ja kinni ei panda ??? Selleasemel pandi suure kella külge juudi kriitika pärast suvaline tüüp ! Puistati inimesel kodu läbi (huvitav millise läbiotsimis orderiga seda tehti ?) ja siis veel kohe reaalset vangistust !? Täielikult jabur riik, kui selline varsti üldse eksisteerib, pole ju eestis oma passi ja ka oma rahagi olemas !
j
juga/ 20. märts 2019, 00:00
Huvitav, kuhu küll oleks kaebama joostud, kui keegi oleks teenete eest Eesti kodanikku Toomi näiteks Kremli ööbikuks nimetanud? Venemaa esindaja Europarlamendis, aga miks peab see olema Eesti koha arvelt?
e
errrr/ 19. märts 2019, 23:59
YANA toom palun mine RAVILE
m
Mõistete rägastik ja mulgi puder/ 19. märts 2019, 23:32
Natsid, rahvuslased, internatsid, fashistid jne Mõnedel on ikka mõisted nii sassis, et ei saa millestki aru. Lõpetage ometi see kraaklemine ja "pakazuhha"kui muidugi nii arusaadavam on. Ja hakake riiki paremale järjele tõstma, milleks teid tegelikult valiti. See ärapanemine, sõim, solvangud ja solgikallamine hakkab juba üle mõistuse minema. Ja eestlesed kannatavad.
v
volk tambovskii/ 19. märts 2019, 23:16
kõige hirmsam solvang on ikka "seltsimees" :DD
h
hii i/ 19. märts 2019, 23:08
tuleb teha jaana kodus läbiotsimine ja .... leiame ikka
i
ihihihihihihi/ 19. märts 2019, 23:06
k
kes meid kamandab / 19. märts 2019, 23:06
jube, jube - ehk siis eestlased ahju?

a
anatoomile/ 19. märts 2019, 22:56
lobotoomiale pole mõelnud?
s
sama siin/ 19. märts 2019, 22:55
meil terve pere valis EKRE. Nüüd siis oleme natsid? Toomi peaks erakonnast välja viskama sellise solvangu pärast ja saatma üle Narva silla, tagasi vaatamata.
v
VebFondi erakond on organeid pidi/ 19. märts 2019, 22:49
kremli sahtli vahel. Mammi ei või lübada, et kremli mõju siin reffide kaotusega väheneks.
n
19. märts 2019, 22:47
n a t s alati on tubli mees ei kedagi ta pelga ei kummarda ta k o m m u ees ei tõmba küüru selga!
n
19. märts 2019, 22:46
nats alati on tubli mees ei kedagi ta pelga ei kummarda ta kommu ees ei tõmba küüru selga!
e
Engels/ 19. märts 2019, 22:25
Prussakad võivad siis plagiaade kirjutada ja nataiks sõimata,ei midagi üks julge ütles tõe välja ja aresti.Tere tulemast Eesti.
s
Solvunud/ 19. märts 2019, 22:25
Teie arvamus solvab inimesi. Ja kas olete nüûd sellise arvamuse väljaütlemise pärast õnnelik?
s
Solvunud/ 19. märts 2019, 22:24
Aitäh, pr.Toom. Nüüd olete siis oma arvamuse välja öelnud. Kas olete uhke selle üle? Vaadake, pr. Toom, nôukogude ajal sôimati meid faśis.tiks, nüüd, Teie poliitik, sildistate koos Helmega kõiki natsistideks. Ja mille pärast Te seda teete? Ah jaa, Teile ei tulnud niipalju hääli kui ootasite. Ja Teie arvates läksid need Ekrele.

e
Engels/ 19. märts 2019, 22:19
Miks seda prussakat ei arestitud?
e
Engels/ 19. märts 2019, 22:17
Ja miks seda prussakat ei arestitud-
v
vene agent/ 19. märts 2019, 22:08
pea lõuad ja roni koju kisama! teil seal vahsiste ja natse palju rohkem kui eestis.
5
50. aastat Gulagis./ 19. märts 2019, 21:55
Uhkusega olen ''nats'', kuid ''kommunist'' on solvav ja räige sõim !
o
Oli/ 19. märts 2019, 21:43
aeg kui selline tegelane suunati 101 -le km järgimõtlema oma elu üle
t
to:ah nii / täna, 21:11/ 19. märts 2019, 21:38
ära sa seda neile küll ütle, ajavad nina taaevasse ja siis vihmavesi ninast sise ja sina pärast süüdi, et ära uppus
l
liberaalne värk/ 19. märts 2019, 21:33
http://www.spiegel.de/einestages/wehrmacht-und-crossdressing-soldaten-in-frauenkleidern-a-1238147.html
n
nats siis nats/ 19. märts 2019, 21:28
mida venalne endale lubab,istub siin ja vihkab eestlasi ja JULGEB SOLVATA Helmet?

v
vot tak/ 19. märts 2019, 21:23
http://www.plam.ru/warhistory/russkie_yesyesovcy/index.php https://arvamus.postimees.ee/6506155/meid-mitte-lihtsalt-ei-antud-gestapo-katte-vaid-nkvd-andis-ss-ile-ule-ka-meid-puudutavad-materjalid?_ga=2.195357996.160289800.1548446478-306378047.1409497078 https://en.wikipedia.org/wiki/Gestapo%E2%80%93NKVD_conferences
t
teadmiseks/ 19. märts 2019, 21:23
venemaal võib iga rahvus öelda,kes ta on.Kui seda teeb mustlane ,tsetseen või tatarlane,siis on kõik korras.Kui aga venelane julgeb öelda,et ta on venelane,siis teda sõimatakse samuti natsiks.See tähendab ainult üht:sõda on kuulutatud soome -ugrilaste hävitamiseks!Ning Jaana Toom on üleilmse haldei sekti tööriist,nagu oli seda Trotski ja eesti IidelJakobson.Venemaal on alanud kodanikeühenduste võitlus sotsiaalsete parasiitide vastu.Aeg oleks ka eestil ärgata!
j
jojo/ 19. märts 2019, 21:20
mõlemad aresti solvasid ju üksteist nagu rabi
t
to oi/ 19. märts 2019, 21:18
S
..../ 19. märts 2019, 21:15
See ei ole vaenu õhutamine?
s
solvajale/ 19. märts 2019, 21:13
Mina olen absoluutselt EKRE pooldaja,kommunistid riigist välja
a
ah nii / 19. märts 2019, 21:11
venelane võib eestlast solvata,aga solvan vastu, jana on jälle kommunist
v
villu/ 19. märts 2019, 21:10
see oli helmedele kui kompliment.nats-rahvuslane, natsi-riik-rahvusriik.las mutt paneb oma mulgu kinni või see lüüakse kinni.

n
No nii. Hetkel valitseb EV täielik ebaõiglus./ 19. märts 2019, 21:06
Nii. Väidetele "Ma vastasin, et muidugi olete natsid", miks ei panda Yana Toomi 8 päevaks soolaputkasse, sest õhutab ju vaenu? Kas meil on jälle ülemate ülem?
t
to Toomile/ 19. märts 2019, 21:04
https://narzur.ru/evrosoyuz-priduman-pri-gitlere/ http://zavtra.ru/blogs/bez-abazhurov
m
Merit/ 19. märts 2019, 21:01
p
pp/ 19. märts 2019, 21:00
ekre vaenlased on kõik, kellele ev põhiseaduse esimesed read häguseks jäävad.
d
Ded Piirisaarelt./ 19. märts 2019, 20:59
Juurtega venelaste jaoks on Toom juurteta stepi umbrohi ''Perekati Pole'' , kelle sünnikohaks on Ehitus-ja Montaažirong nr.13. Sellised ei austa iseennastki , teistest rääkimata.
t
to qq/ 19. märts 2019, 20:59
Europarlamenti kandideerimisest. http://www.relay-of-life.org/en/2016/10/the-nazi-roots-of-the-brussels-eu/ The Nazi Roots of the ‘Brussels EU http://www.dailymail.co.uk/news/article-1179902/Revealed-The-secret-report-shows-Nazis-planned-Fourth-Reich--EU.html
n
našist võtab sõna../ 19. märts 2019, 20:58
m
Miks modereerimisele/ 19. märts 2019, 20:55
Oli ju aus jutt ja enda meelest ka kedagi mitte solvav. Avaldasin enda arvamuse.

k
Kõigile ekrelastele/ 19. märts 2019, 20:47
Mitte ref ei ole teie vaenlane No1 ,vaid keskerakond ja sotsid.No muidugi Kaja Kallas ka oma lapsesuuga
a
Al/ 19. märts 2019, 20:46
Rahvusriigi pooldajatele kah heameelt. Facebooki loodi “Kõikide Eesti” kommuuni ja profiilipiltide kampaania kõrvale uus grupp “Eestlaste Eesti”. https://www.facebook.com/EestlasteEesti/
v
Valge juut/ 19. märts 2019, 20:41
Juudid vist naudivad endi vihkamist.Peale seda aresti,mis on ikka üle mõistuse pugemine iisrealile(ja maailma mõjutajale)on minu arvamus juutidele järjekordselt alanenud
v
Vaśist/ 19. märts 2019, 20:37
Fašistiks nimetamine on mulle juba peaaegu auasi.Samas ma ju seda ei ole.Ka tšuhna ei solva mind absoluutselt.Järelikult peab eestlaste solvamiseks midagi muud välja mõtlema.No venelane oleks päris ränk.Veidi kergem on juut.
k
kuidas keegi/ 19. märts 2019, 20:35
https://www.ohtuleht.ee/848550/katrin-lusti-blogi-kas-iisraeli-pealinn-on-eestlaste-arvates-tel-aviv-voi-hoopis-jeruusalemm Miks Sven Mikser otsustas hääletada ÜRO resolutsiooni poolt, milles kutsutakse USA-t loobuma hiljutisest Jeruusalemma tunnustamisest Iisraeli pealinnana? http://objektiiv.ee/ekre-kristlaste-uhendus-kutsub-ules-tunnustama-jeruusalemma-iisraeli-pealinnana/ https://en.wikipedia.org/wiki/Christian_Zionism
r
Ronja/ 19. märts 2019, 20:34
Olen kogenud,et nõuka ajal ,vihastudes venelased sõimasid eestlasi ikka fasistiks ja natsiks. See tädi Toom on unustanud,et ei ole enam nõuka aeg ja keegi ju ei hoia teda siin natside juures kinni. Jana,häbene ja mine oma kodumaale,kus leiad üksmeele.
j
Jana h.i Toom on../ 19. märts 2019, 20:31
m
maamies/ 19. märts 2019, 20:24
Kas rabi ületas teed koos perega selleks ettenähtud kohas? Kui ei, siis ka talle palun 8 päeva aresti ja las istuvad koos ühes kambris koos katlakütjaga. Saavad sotid selgeks...

k
19. märts 2019, 20:22
kas venemeelsete, kremlimeelsete, putinlaste ja venemaa oht on nii kuidas parasjagu vaja on.
h
H/ 19. märts 2019, 20:20
Noh nüüd kirjutakse jaanale preemia 10 000 evro heh ehk president annab ordeni heh
v
võrdleja/ 19. märts 2019, 20:18
Natsionalsotside ja fašistide vahel on suured erinevused. http://antisionizm.info/Razlichiya-mezhdu-natsional-sotsializmom-i-fashizmom-112.html
m
mott/ 19. märts 2019, 20:09
sotsid on kesikutesse putkanud juba ammu ja ka vastupidi, kuna refiil ja keskil ka suurt vahet pole eks siis võivad ka osad reffid nüüd nende opale minna, suure päästja juurde, enk läheks hüpates kui parema katuse saab
s
sina oled vene agent ja / 19. märts 2019, 20:09
eesti riigi vaenulik element, mine koju!!
t
Täna / 19. märts 2019, 20:05
käib äge modereerimine!!Kirjutan et J.Toom on venelane-ei lähe läbi aga kui mind --EKRE valija-avalikult natsiks sõimab --kõik korras.
c
CcCc/ 19. märts 2019, 20:05
Mõlemal on õigus. Ja Eesti riigile sellest kemplemisest tulu mingisugust ei tõuse.
t
Toomile/ 19. märts 2019, 20:01
Tead proua Saksa poolel oli enam just venelasi, teistest rahvustest ikka kordades rohkem. Kumb riis on ....... või... Kas tuleb meelde Vlassov või Kill Radionov. Aga noh eks eestlased on ikka enamjagu need "fašistid". Pigem vastupidi- eestlased on kaua kannatavad.

t
19. märts 2019, 19:58
toom ja suure osa eestikeelse valijaskonna lootuskiir?sopaleht,olete te seal toimetuses purjus vöi muidu laksu all?
a
ats/ 19. märts 2019, 19:55
ei kui ta oleks seda oma peegelpildile öelnud
v
valijale/ 19. märts 2019, 19:54
Armas kaasmaalane, ole sa venelane või eestlane, kuid olude sunnil vääral maal elavad eestlased taluvad seda natsionalismi palju enam ja just meie Eesti valitsuste tegevusetuse pärast. Kas peaksime hakkama mustama ka Soomlasi. Eila õhtul oli näha telekas palju on kuritegudest Soomes sooritanud erinevatel aastatel nii eestlased kui muud rahvad. Olen enam kui kindel, et proportsionaalselt nende riikide (ainult riikide) rahvaarvuga, peaks eestlaste rahvaarv olema tohutult suurem sellega, mis on venelastel ja teistel rahvustel. Aga kas on? Nüüd on küll esikohal lõuna poolt tulijad aga
a
ats/ 19. märts 2019, 19:52
missugune on ekre rassistlik sõnavõtt,vaenu külvavad sotsid,jeesti 200,reform,jaana toom oleks pidanud juba ammu venemaale saatma ja kodakondsus ära võetama,mille ansip andis
k
Kõik on võimalik../ 19. märts 2019, 19:50
Miks Mart ei võiks rabi olla?
n
no/ 19. märts 2019, 19:48
ilmselgelt on eestimeelsed ja patriootlikud inimesed natsid, fašistid, muidu äärmuslased jne.Toom mingu oma suurele kodumaale tagasi, kui siin "natsiriigis" olla ei kõlba!
n
Naljakas ringmäng../ 19. märts 2019, 19:47
Mida on rahvuslikul pinnal jagada Litvinoval jagada Zimarjevitega. Võta juks ja viska teist..
v
V/ 19. märts 2019, 19:47
Kutsuge tagasi need Brüsseli kodanikud , sattunud valesse leeri , kui hakkavad kodumaad lammutama , kiiresti tagasi kutsuda kui ei teeni RAHVA HUVE.

a
ats/ 19. märts 2019, 19:47
kus politsei,moskva urruaugu esindaja toom tuleb panna arestikambrisse ja elamine läbi otsida või on juudi isik eestis tähtsam kui eesti riigikogu liige,see ongi see eesti kõigile,mille eest need klounid riigikogu ees passivad
m
Mathilde/ 19. märts 2019, 19:46
Parketikõlbulik poliitik? :)
v
Valija/ 19. märts 2019, 19:43
Varjatud viha on alati. Isegi rahulikke inimesi, kes ei teagi et nad kedagi vihkavad on kerge kedagi vihkama panna. Kuidas on juhtunud nii, et paljud Eestis kiidavad heaks Ekre rassistliku sõnavõttu? Kas meid tõesti hakkab juhtima sallimatu trollide valitsus ? Olen alati vihanud, kui venelased sõimavad eestlasi fašistideks. Kuid nüüd on tulnud kätte aeg, kus olen Jaana Toomiga nõus.
j
Jana Toomile sobiv karistus sellise vihakõne eest oleks 8 päeva aresti/ 19. märts 2019, 19:38
i
Imelik/ 19. märts 2019, 19:37
Vene sõjaväes oli tavaline alandussõna fašist eestlasele öelduna. Eestlane neelas selle solvangu alla, sest mis sa ikka jobule ütled. Aga kuidas selle sõnaga nüüd on?
n
Noh/ 19. märts 2019, 19:37
Äkki annab Jana Toomile ka vähemalt 8 päeva aresti mõista ja soovitavalt võiks rabi sõimajaga sama kambrit jagada
q
qq/ 19. märts 2019, 19:30
Tegelikult natsid pooldasid segregatsiooni. Saksa koolidest visati toona muulased minema. Seega, kui Toom pooldab eraldi koolidesüsteeme, siis...
e
et/ 19. märts 2019, 19:27
kommunistiks tohib nimetada aga natsiks mitte?

e
Et siis/ 19. märts 2019, 19:27
J ana toom võib sõimata tembeldada Eestlased kelleks heaks arvab. Mingi suvaline jorss poetas sõna kellegi rabi kohta sai 8 päeva aresti. Nõme riik oma vastiku pug ejaliku silmakirjalikkus ega.
t
19. märts 2019, 19:27
te ülejäänud kõik siis küüditajad
n
no/ 19. märts 2019, 19:26
mis viga on, moderaator? Kumba nime ei tohi kirjutada, M a r t H e l me või r a b i? Päris imelikud.
m
miks/ 19. märts 2019, 19:25
venesaatkond ei kutsu janatoomi korrale eestlaste solvamiste eest, kuhu vaatab meie politsei, kõiksugu habetunud võivad üles puhuda rahvusvahelist skandaali, aga kui solvatakse eestlasi, see on OK.
i
idavirulane/ 19. märts 2019, 19:25
"Nats" või "fašist" on venelaste suus suurim sõimusõna ning rängim solvang. Hullemat sõimusõna nemad ei tunne. Kõvemini ei saa nende arvates enam öeldagi.
k
Kas see ei lähe diskrimineerimise alla?/ 19. märts 2019, 19:16
Huvitav Venemeelset sõimatakse halvustavate sõnadega aga Pea Rabit ei tohi. Venelasi võib sõimata, Kreeklasi võib sõimata, Ukrainlasi võib sõimata, Soomlasi võib sõimata, Türklasi võib sõimata, Sakslasi võib sõimata, Inglasi võib sõimata jne jne aga Rabi kohta saad vangistuse.
k
19. märts 2019, 19:14
Kui Toom midagi aru saab ,siis on see fašistiks tembeldamine.Tatjana Toom on fašist
t
Toom käis ju koos venelastega pidevalt külas / 19. märts 2019, 19:13
oma suurel sôbral Assadil Sùùrias. Vôib olla sealt ôppiski selle sòna

j
Ja seltsimees/ 19. märts 2019, 19:12
Toom on pesuehtne internats, nagu neid 90-ndaltel karja kaupa linnahallijuures näha oli!
y
Ypsilon/ 19. märts 2019, 19:07
o
oioi/ 19. märts 2019, 19:06
Ja millise ülikooli lõpudiplom on pr. Toomil?
r
reform/ 19. märts 2019, 19:02
Reformierakond tegi valmis Yana Toomilt kodakondsuse võtmise eelnõu . https://www.delfi.ee/news/paevauudised/eesti/reformierakond-tegi-valmis-yana-toomilt-kodakondsuse-votmise-eelnou?id=82060721
s
s/ 19. märts 2019, 19:01
mida teeb kommunist natside keskel.-------------
v
Vihakõne/ 19. märts 2019, 18:55
Vihakõne,aga kõik ei olegi võrdsed,mõned on võrdsemad.
n
naiivitar/ 19. märts 2019, 18:51
kas J. Toom ütles siis midagi valesti?
s
selle ütlusega/ 19. märts 2019, 18:48
tõmbas omale vee peale ja ära külva viha eestlaste ja venelaste vahel.

q
Qwert/ 19. märts 2019, 18:44
Toomilt oleks oodanud arukamat vastust Helme küsimusele. Nüüd näitas liivakasti taset.
o
olgu-olen natz/ 19. märts 2019, 18:43
k
KGB/ 19. märts 2019, 18:38
polkovniku tütar ütleb 30 a. hiljem eestlastele natsid ja mitte midagi ei juhtu??? Jüri ongi lasknud ohjad peost ja loovutanud munad jankale. Mind isegi ühe šovinisti mula ei üllata, olen nats rõõmuga, kui see Eestile kasuks tuleb. Europarlamendi uks talle suletuks jääb, on paras. Stalnuhhin võiks kitli ka veel anda.
j
janco/ 19. märts 2019, 18:34
tib la oli on ja jääb tib laks
t
temaatik/ 19. märts 2019, 18:33
Ka Venemaa teemal. http://www.dal.by/news/1/03-06-12-15/
v
v/ 19. märts 2019, 18:30
https://www.youtube.com/watch?v=mB7mjfpuXro. Äkki rahustab, miski ei jää saladuseks nagunii.
o
oi issand küll/ 19. märts 2019, 18:23
Jana Toom, sul pole mõtet sellist jama ajada ,ega reform sind kunagi omaks ei võta ,sa oled ja jääd venelaseks ,kes vaatab alati Venemaa poole
m
minevikukild/ 19. märts 2019, 18:22
Minu tsaariajal sündinud vanatädi kutsuti Natsiks, sest ta eesnimi oli Natalia. Keegi ei tõstnud lärmi seda Natsi nime kuuldes ega pidanud seda tädi kohutavaks solvamiseks. Ei saksa ega vene okupatsiooni ajal. Kujutan ette, kuis kohkunuks kuulajad, kui kuulnuks mind rõõmsalt ütlevat "Tere, Natsi tädi".

k
küsimusele vastuseks/ 19. märts 2019, 18:16
Ta lõpetas 1983 Tallinna 26. Keskkooli. Aastatel 1983–1987 õppis ta Tartu Riiklikus Ülikoolis vene keelt ja kirjandust. Ülikool jäi lõpetamata. 2006. aastal sai Yana Toom oma ema Margarita Tšernogorova ettepanekul Eesti kodakondsuse eriliste teenete eest. Ametliku ettepaneku koostas Edgar Savisaar.[2] Enne seda oli ta Venemaa kodanik.
m
Mk/ 19. märts 2019, 18:13
Kõva mamsel see tahab olla.
t
täna17;50/ 19. märts 2019, 18:11
Jana mõtles kindlasti ennast
n
no/ 19. märts 2019, 18:10
Helme ise küsis ju ja Toom vastas ausalt küsimusele
1
17,53/ 19. märts 2019, 18:09
Yana ongi ropu suuga nagu küla joodik.
a
aga/ 19. märts 2019, 18:08
kas vana kaabu provotseerida tohib, kas see on normaalne poliitik, kes hõigub tänaval? Kuramuse lasteaed, ma ütlen
d
dollaroff/ 19. märts 2019, 18:04
http://antisionizm.info/Kak-Rotshildi-i-Rokfelleri-delyat-Rossiyu-1227.html Rockefeller & Rotschild Venemaad jagamas.
s
stiilinäitaja/ 19. märts 2019, 18:03
http://www.rusnation.org/ https://vk.com/npf_pamyat

s
solvatu/ 19. märts 2019, 18:00
võiks teha avalduse ja solvaja saab 8 p aresti....
t
Täiesti uskumatu/ 19. märts 2019, 17:58
Kui madalale veel langeda saab. Eurorahade ees lõmitajad ja nn "tolerandid" on EESTI VABARIIGIS valinud ennast EESTLASTE ja EESTLUSE eest kaitsma vene šovinisti. Ja see venelane sõimab EESTIS VABARIIGIS EESTLASI natsideks. Tule taevas appi. Mis toimub? Tegelikult võiks need tolerandid koos proua Toomiga kõik Narva jõe taha kaduda. Uskumatu, mis toimub.
n
Niii/ 19. märts 2019, 17:54
rangelt siis või? Palljjuu leebem oleks juuu, kui sinna läheks, kus na _tse, ffazz iste, ksenofoobseid eestlasi ei oleks.
e
erapooletu/ 19. märts 2019, 17:53
nõuame Toomile 8 päeva aresti nagu juudi solvajale
j
jaa/ 19. märts 2019, 17:47
Terve venemaa on selliseid lolle täis ja neid kahjuks jätkub muudessegi maadesse, kui teisiti mõtled või teed kohe nats või vassist.
p
Poleks uskunud./ 19. märts 2019, 17:45
Seda ei oleks Yana Toomist uskunud.Arvasin,et ta mõistlikum on. Eestlased on omal maal natsid! Nüüd küsin küll ka,miks nad siit ära ei lähe.Venemaal ruumi küll. Keelt ei taheta ära õppida,miks siis siin tahetakse elada?!
v
vana loom/ 19. märts 2019, 17:45
Ei meeldi mulle see munaklops!
p
19. märts 2019, 17:44
Pean vist poliitilise pöörduma valisin ekre ja nüüd siis nats

e
ebaõiglus/ 19. märts 2019, 17:44
nii et vähemalt üle saja tuhande eesti inimese on yana meelest natsid??? 8 x 100 000...800 000 päeva peaks ta soolaleiva peal olema!
s
Siim Susi/ täna, 17:12-le/ 19. märts 2019, 17:41
Sööda hunti palju tahad, ikka vahib metsa poole!...
m
Mida sealt ikka oodata. šovinist jääb šovinistiks./ 19. märts 2019, 17:38
Venelastele on saksa tähtedega kirjutavad eestlased alati olnud fa ši stid.
k
kalev./ 19. märts 2019, 17:37
Sa vaata kes räägib, vana puna kommunist, oleks juba nagu aeg see tegelane üle Narva silla saata.
l
Lause Lõpp/ 19. märts 2019, 17:37
Parem natsid kui komsomolilitsid!
o
Odin/ 19. märts 2019, 17:35
Paluks mitte austavat natsionalisti nime seltsinaise Tšernogorova tütrele ja KGB polkovniku Paveli miniale omandada. Tegemist on ikkagi Suur_Vene šovinisti mitte rahvuslasega.
k
kaebleja/ 19. märts 2019, 17:33
kas selline haridus nagu kovalenkol või vakral?
a
ats/ 19. märts 2019, 17:33
mis toimub....kas natsiks võib nimetada...politsei kus sa nüüd oled

d
doh/ 19. märts 2019, 17:33
E
....../ 19. märts 2019, 17:31
Eestlasena tänase päevani veel näitasin sallivust muulaste vastu, kuid peale selliseid sõnu muulaste esindaja suust on sellel tänasest lõpp. Naine kes sai oma Eesti kodakondsuse Savisaare " armust " ei vääri Eesti kodakondust sildistades eestlasi.
s
s...a puutuda hakkab ha.....ma/ 19. märts 2019, 17:31
v
vana/ 19. märts 2019, 17:31
Kui õige jätaks ta rahule.Ta taotlebki eestlaste ärritamist. Rahunegem maha.Harimatu ja ebaintelligentne mutt ei vääri tähelepanu.
k
kaebleja/ 19. märts 2019, 17:28
eesti lõhestub, kõik sõimavad kõiki jne. mõnedega on lubatud koledaid asju teha.... AGA KUS ON MEIE PRESIDENT, VÕIKS JAANA ASEMEL TV-S PAAR SÕNA ÖELDA.
n
naine/ 19. märts 2019, 17:26
Kas sellise käitumisega isik sobib erakonda.
j
jah/ 19. märts 2019, 17:24
SEDA VENE NAIST EI TOHI TELEVIISORIS NÄIDATA...
r
Rudi/ 19. märts 2019, 17:23
Kas selle yana toomi kodu on juba läbi otsitud? See tema öeldu on ju OTSENE vaenuakt terve rahvuse, eestlaste, vastu!

i
innuendo/ 19. märts 2019, 17:22
siis kui nii juhtub, et reform ja sotsid tulevad võimule, sõidan Hiina tagasi, võtan pere ka kaasa.
t
to Ekrelastele/ 19. märts 2019, 17:22
Natsidel oli kavas umbes pooled eestlased saksastada ja ülejäänud välja küüditada. Soomlased teatasid sakslastele, et enne sellist otsust konsulteerida nendega. http://forte.delfi.ee/news/militaaria/venestamise-viimane-laine-eestis-vene-keelt-tuli-armastada-juba-lasteaiast-peale.d?id=67450342 Aga 19. detsembril 1978 võttis Eestimaa Kommunistliku Partei (EKP) keskkomitee vastu ülisalajase otsuse: „Vene keele omandamise ja õpetamise edasisest täiustamisest."
k
kuula jaana/ 19. märts 2019, 17:22
mida arvab tõeline venelane teiesugustest https://www.youtube.com/watch?v=5Bl56x0r7zw
i
innuendo/ 19. märts 2019, 17:20
miks minu kommid on kõik modereerimisel. allpool on 10x koledamad kommid aga ei midagi.
t
to arutlen/ 19. märts 2019, 17:19
tänu sinusuguste olemasolule saavadki toomid ja ossinovski siin võõras riigis ja võõra rahva kodus niimoodi läIIata.
o
oleme uhked/ 19. märts 2019, 17:19
et oleme rahvuslased ja hoolime kodumaast vastupidiselt teile sotsiaalsetele parasiitidele ja kodumaa reeturitele!
a
appi/ 19. märts 2019, 17:18
jah reform on lõhestanud meid
e
expert/ 19. märts 2019, 17:18
Kui see pole vihakõne, mis see siis on? Kui keegi karjub juudid v neeger, otsitakse elamine kohe läbi aga jaanat see ei puuduta.

k
kole-kole/ 19. märts 2019, 17:17
ja kuri kui kurat. õõvastav vene naine.
k
Katlakütja/ 19. märts 2019, 17:15
s
Siim Susi/ 19. märts 2019, 17:12
Tubli Jana. Tänud aususe ja kaine silmavaate eest.
h
holopid / 19. märts 2019, 17:12
ei ole peremehega võrdsed.
o
okurkin/ 19. märts 2019, 17:11
Toomil oleks aeg reformierakonda üle kolida. Äkki annavad reffid temale hea töö eest ka koha Brüsselisse.
a
Ansip / 19. märts 2019, 17:11
m
mari/ 19. märts 2019, 17:10
yana toomi mõtte maailm ja maailmavaade on omane nõukogude kolonisaatori järeltuljale okupeeritud riigis : " moi adress , ne dom i ne ulitsa , moi adress sovetski zojus" kahju temast , juurdeta (kodumaata) inimene
a
anu/ 19. märts 2019, 17:09
Helmed on nagu vene kapomehed Ratase taga, pikad mantlid, mustad kaabud,

s
See/ 19. märts 2019, 17:08
Kehva haridusega sibulamorda ei teagi sõna nats õiget tähendust. Seega andeks antav isegi.
j
Juss/ 19. märts 2019, 17:07
Braavo, Braavo Eesti meedia ja Õhtuleht. Et siis Kremli hääletorust, kes eestlasi natsiks sõimab on saanud Eesti valijate lootuskiir. Tule taevas appi.
d
deržimorda/ 19. märts 2019, 17:04
Toom jättis oma seisukoha põhjendamata. Aga suurvene šovinismi on kirjeldanud ka Lenin...
e
Ekrelastel/ 19. märts 2019, 17:02
Hitlerit kiita sobib, natsitervitused sobivad, aga nime ei taha kanda?
k
19. märts 2019, 17:00
a
19. märts 2019, 17:00
Ahahaaaaaaaaaa " KÕIGI EESTI" = " VSJO NAŠA " nagu ühemina kaksikud
õ
Õie/ 19. märts 2019, 17:00
Jumal kaitse eestimaad kui veel suudad sellist meeletut viha millist Rehvormikad korraldavad on õudne kardetakse suurest pirukast ilma jääda rikkad rikkamaks javaesed vaesemaks see on teie moto ja et Jaana Toom ka nende vankirile on roninud on arusaamatu pidasin temast väga lugu kuid nüüd varises kõik kokku uskumattu
s
19. märts 2019, 17:00

s
See on vihakõne ja vaenu õhutamine!/ 19. märts 2019, 16:59
h
19. märts 2019, 16:59
p
Pääsuke/ 19. märts 2019, 16:58
Algul reetis õed ja puges keskerakonda. Nüüd reedab keskerakonna ja poeb venelaseks olemise taha. Varsti hiilib reffide ukse taha. Reetur ja muidu tühi lärmaja
a
A/ 19. märts 2019, 16:57
Üks tegelane Pm -s kirjutas ,et EKRE vastases hüsteerias on süüdi.... EKRE ! Järelikult tapmisähvarduses Martinile on ka süüdi Martin ise ja peab selle eest rängalt karistatud saama
k
kunksmoor / 19. märts 2019, 16:56
k
Kapsalible/ 19. märts 2019, 16:53
Mitte, miks meedia avaldab, vaid selline indiviid tuleb oma sõnavõtu eest likvideerida, igaveseks või na rodinu !!!
m
19. märts 2019, 16:53
Mägi võib ju rääkida, aga ekre häältest jääb väheseks. Häältemagnetid on ju ikka Toom jt venekeelsed keskerakondlased, vaata, kust poolt tahad, kasvõi laua alt.
k
kõva / 19. märts 2019, 16:52

k
Kõrvaltjälgija/ 19. märts 2019, 16:52
Õigesti teevad. Keskerakond on aastakümnei eesti je vene keeles erinevat juttu ajanud. Näiteks on nende poolt ellu viidud see, et venekeelsed inimesed jumala eest Eestis tegelikust toimuvast aru ei saaks ja eesti keelt ei õpiks. Selleks need venekeelsed koolidki, millest keskerakond pole kavatsenudki aastakümnete jooksul loobuda. Nüüd läks muidugi pahasti, sest tekkinud on olukord, kus tuleb oma saba sööma hakata elik KEI tõttu ja valitsusparteiks olemise tõttu konkreetsemat juttu ajada. Paras Rattale jt Savisaare poolt kasvatatud poliitbroileritele. Lähebki Eestis õhk puhtamaks.
l
lohe/ 19. märts 2019, 16:46
...ning ega mina nüüd Jüri tagumiku pärast nutma ei jää. Ta küllalt palka saanud, vajab vaheldust.
a
Ats/ 19. märts 2019, 16:46
Kas Yana kodu juba otsitakse läbi? Kas on vahi all 48h?
,
Vägedega lahkunud vene ohvitseri sõnad./ 19. märts 2019, 16:45
,,Meie, isamaa patrioodid lahkume ,teile jääb kahjuks siia ainult rämps. ,,
m
Maxx/ 19. märts 2019, 16:43
KUI KOMMUD SEDA NII PEALE SURUVAD, TEEME ÄRA
t
tibla/ 19. märts 2019, 16:42
sellest aru ei saa,kahjuks.
p
punane/ 19. märts 2019, 16:40
c
Clat/ 19. märts 2019, 16:38
Miks meedia avaldab selliseid vihaõhutavaid artikleid, kas see ei peaks karistatav olema.

l
Las räägib Tõnis Mägi, mitte Jana toom!/ 19. märts 2019, 16:37
Jumal hoidku küll! Kas Eestimaal ei ole enam mitte kellestki teisest rääkida ja kirjutada ja saateid teha kui Jana Toomist? Igapäevaselt käib üks jaanatoomitamine ja janatoomitamine, selle maa kõige suurema arvamusliidri kuulamine-vaatamine suu ammuli.
a
Ats/ 19. märts 2019, 16:35
Niikaua kui ma nõukaaega mäletan,oli eestlase meelitusnimi venkudel-fasist.Algul harjusid ära,pärast hakkas kohe meeldima....
k
kunksmoor/ 19. märts 2019, 16:33
ägeda temperamendiga punapea teeb Kaabu-Mardile iga kell tuule alla
r
Rahu,/ 19. märts 2019, 16:33
ainult rahu! See näitab,et tegu on harimatuga,kes peab ennast intelligendiks.Ma ei tea, mille eest ta kodakondsuse sai, kui ta eesti keelt ei oska. Ilmselt on ta eesti keele õpetajad olnud pinutagused joodikud. Eks ta oma õpetajaid esindabki. Tegelikult fashist ja natsist on sünonüümid ja impeeriumi enamus- ehk valitsev rahvus.
n
No on/ 19. märts 2019, 16:33
heategu kui räägib eesti keelt aga on Vene meelt ja läheb või kuradiga kampa et vene keelt ja vene meelt EESTI RIIGIS hoida.
k
küsa/ 19. märts 2019, 16:30
Kas oleks võimalik, et Vm-l kukuks mingi teisest rahvusest nahhaal venelasi sõimama ja kohta kätte näitama? Loomulikult mitte, see satuks otsemaid trellide taha. Selline asi on võimalik vaid Eestis?
m
Madis/ 19. märts 2019, 16:28
Toom on salakaval, räägib ise eesti keelt, aga soovib umbkeelsete venelaste kestmiseks venekeelset kooli säilitada, sest kes siis teda valiks?
e
Ei ole nad mingid natsid/ 19. märts 2019, 16:28
lihtsalt omakasupüüdlikud poliitikud,kes massist eraldumise huvides,on valinud sellised värvid.

k
19. märts 2019, 16:26
Kas tuleks kõne alla, et Venemaal hakkaks mingi teise rahvuse esindaja laiama ja selle riigi asju "paika panema", iga päev raadios-teles vahutama olema esimene sõnavõtja meedias ning kritiseerima õelalt põlisrahvast? Selline asi oleks võimatu, selline asi on võimalik vaid ajupestud Eestis.
j
jo/ 19. märts 2019, 16:23
Toom on venku ja see on samasugune sõimusõna kui nats...
k
Kui ainult/ 19. märts 2019, 16:18
oleks sõimatud,peksti vaeseomaks.
g
Geheim Staats Polizei/ 19. märts 2019, 16:18
Arvata võib,et tatyana peab kohtus aru andma,et Marti natsiks sõimas.Kahjuks on ta ise nats....nüüd saan aru,miks reformikad eesotsas Ansipiga talle kodakondsuse andsid
k
küsimus/ 19. märts 2019, 16:17
Või veel! Kas siis pole märganud, et meie omad eestlased kutsuvad teda pidevalt arvamust avaldama Eesti ja eestlaste kohta? Ja meedia lausa jumaldab seda arvamusliidrit . Ja raadio ja televisioon. Miks küll? Vaat mitte ei saa aru. Selgitage, palun, kallid kaasmaalased!
a
Arutlen/ 19. märts 2019, 16:16
Ma ei jaga Toomiga ühist maailmavaadet ja ei ole tema valija, kuid inimesena pean ma tast lugu: ta on arukas, venelasena räägib suurepärast eesti keelt, on vaimukas ja mis peamine: ta ei reeda enda valijaid. Praegu sahke-mahker võimule pürgijad on oma lubadused juba unustanud ja tegelevad poliitilise prostitutsiooniga.
n
natsitar/ 19. märts 2019, 16:10
Ei jõudnud ära imestada, kui K. Kallase käest küsiti, kas Toom võiks olla välisminister ja K ei jõudnud teda ära kiita, ikka et väga tark naine ja palju hääd temas. Mina näen kahjuks vaoshoitud eestlusevastast hüsteeriart, matslust ja nahhaalsust?
o
Ootame väga KEI koalitsiooni/ 19. märts 2019, 16:03
Peaminister sai nii palju hääli just tänu Toomi jt Vene maailma ootava valija tõttu. Ratas ise kaotas ju nii palju hääli, et kesikutel seetõttu mitu kohta eelmisest korrast vähem. Aga visaku välja jah, olekski järgmine kord valimistel õhk puhtam ja keskerakond saaks ehk oma 10% häältest ja asi ants.

s
selle koha/ 19. märts 2019, 16:02
pealt on toomil küll õigus
p
19. märts 2019, 16:01
Paljud kannataksid KEI koalitsiooni ära just samal põhjusel. Ja ehk tuleb ka nn Isamaa valija mõistusele.
m
munk ( μοναχός )/ 19. märts 2019, 16:01
Igas küsimuses on vastus ja igas vastuses küsimus. Kahju, et Yana käest midagi kasulikumat ei küsitud, sest kahe kohaliku kogukonna tülli ajamine on kõige rumalalam tegu, mida on üldse võimalik teha.
p
Pidasin end partioodiks, aga äkki olen hoopis fasǐst...??/ 19. märts 2019, 16:00
Nalja nabani, kas staalinid sõimavad hitlereid? No kuhu sohu oleme armsa suurrahva esindajate sulandamisega oma ühiskonda jõudnud? Ei ole meie mitte oma kodumaa-armastajad ega patrioodid, vaid jäämegi fašistideks igavesti?! Miks siis demokraatia tingimustes toomid võivad uhkesti meid natsitada, aga meie peame suu pidama? Lasteaed?!
m
marks/ 19. märts 2019, 15:58
Selle natsiväljendiga tuleks ettevaatlik olla , kuigi jah eks ta intelikentsis kinni ole.
m
mees metsas/ 19. märts 2019, 15:57
Natsism e rahvuslus - mis selles halba on!?
o
Odin/ 19. märts 2019, 15:50
Yana Toomi emale Margarita Tšernogorovale anti EV Valitsuse 10.11.1992.a. määrusega nr 311 naturatsiooni korras kodakondsus. Millal ja mis kombel sai Yana Toomist EV kodanik - selles on küsimus?
v
vln/ 19. märts 2019, 15:49
Yana peab vabandama, ta tegeleb vihakõnega.

y
Yana/ 19. märts 2019, 15:48
Toom Yana sinusugune inimene ei tohiks olla riigikogus. Häbi peaks sul olema.
e
Ega kõik/ 19. märts 2019, 15:45
venelased ei ole kommunistid. Mõned punapead on hoopis natsid.
i
19. märts 2019, 15:43
iga tõelise baltlase jaoks on au ja uhkuse asi olla nõukogudevastane element!
m
Matsnats/ 19. märts 2019, 15:42
Esiprovokaator oma sõiduvees- parim rohi selliste vastu- põõrata põlgusega selg ja mitte "neelata" konksu, mida pakutakse, seda ainult oodatakse, et me leili läheks. Parim vastus-PÕLGLIK VAIKUS!
e
E.Ilves/ 19. märts 2019, 15:41
Kes on Yana Toom, et sõimab siin Eestlasi omal maal natsideks, mida see vene marfalda õige mõtleb endast olevat. Kas tahetakse siia transportida juurde igasuguse värviga rahvast,et vähendada Eest rahva arvu, ta ju ütles, et Eestlased surevad nii kui nii välja.
k
kj/ 19. märts 2019, 15:39
pole midagi uut siin päikese all. Nõuka ajal sõjaväes sõimati kõiki baltikumist pärit poisse natsideks või fašistideks. Punaste retoorika.
a
arvamus/ 19. märts 2019, 15:34
Stalinisti jaoks on iga eestlane nats
P
„Radaris“ juba täna õhtul kell 20:00/ 19. märts 2019, 15:33
Pealkiri on eksitav - see oli rohkem omavaheline humoorikas vestlus. Eks vaadakem siis RADARit.

r
rein/ 19. märts 2019, 15:31
ju siis oleme natsid. igaühel oma tõlgendus. toom aga on nats teiselt poolelt mida võiks šovinismiks nimetada
l
lihtvalija/ 19. märts 2019, 15:26
Ärgem muretsegem: mõnele piisab Narva linnapea kohast, mõnele Brüsseli ametikoht, mõni saadetakse suursaadikuks ja mõni näitleja saab suure palga ning uue auto, ja ongi uus liit sündinud... Ütle veel, et müüja oskused ja amet pole tasuv?
y
Yana Toomile/ 19. märts 2019, 15:26
Võibolla ongi natsid aga igatahes mitte nii natsid kui vene rahvus seda on!
õ
õige / 19. märts 2019, 15:25
tiblamoor ei määra meie tonaalsust siin
u
uptsa / 19. märts 2019, 15:24
e
einoh/ 19. märts 2019, 15:21
h
H/ 19. märts 2019, 15:20
k
Keskerakonna kahepalgelisus/ 19. märts 2019, 15:20
Ah et nüüd, kus tänu Toomi, Kõlvarti jt venekeelse Vene maailma esindajate valija, kes ongi keskerakonna põhivalija, tänu kellele keskerakond üldse sellise tulemuse sai, on nüüd, kus hetkel on kasulik mängida eestikeelse valija esindajat (ega selline kahepalgelisus edaspidi heade valimistulemusteni vii), on Toom reformi oma??? Kusjuures Toom jt Kremli avalikud ööbikud pole kunagi kahes keeles eri juttu ajanud, erinevalt Ratasest jt eelkäijast.

s
selle/ 19. märts 2019, 15:19
natsi -fašismi värgiga on nüüd nii umbsõlme mindud et enam ei tea kellele selga neid silte kleepida
t
to nlkp/ 19. märts 2019, 15:18
mina ka loodan, et sellest koalitsioonist saaks asja, kuid teistel põhjustel. kesk kaotaks lihtsalt vene hääled ja oleks umbes 10% toetusega ning ekre kaotaks eestlaste hääled, kuna teevad venelastega ju koostööd
n
nlkp/ 19. märts 2019, 15:12
sm. Iana toom välja keskerakonnast. Oravatega koos vahutavad. Jumal aita Jüri Rattast valitsuse moodustamisel.
c
cccp/ 19. märts 2019, 15:08
j.toom=stalinistlik sovinistist natsist
u
uu/ 19. märts 2019, 14:59
see, kes Tuleb oma suurelt kodumaalt vene keele nõudmisega Eestisse, on natsist.Tuleb ja nõuab oma rahvale erilisi õigusi teise rahva kodumaal. Mida ikka oodata natsilt-
k
Kirjutaja/ 19. märts 2019, 14:55
Kiri austatud Jüri Ratasele. Palun härra peaminister viska toom erakonnast välja. Sellist reeturile omaselt käituvat venelaste mainet kahjustavat isikut ei ole ju ometi sobilik seostada keskerakonnaga. Eestlasi on vähe ja selline eestivastane käitumine on igati ära teeninud riigist välja saatmise ning kodakonsuse kaotamise. Vene juurtega eesti kodanikud pole nii vihkamist täis ja rumalad. Nad mõistavad ise kelle poolt ja vastu nad hääletavad. Nad ei vaja moonutaud jutuga eestkarjujat. Tänan
v
vaata, Jana/ 19. märts 2019, 14:48
natsid on veel tagasihoidlikult öeldud, omal ajal nimetasid venelased meid fašistideks, eestlased pole teile kunagi meeltmööda olnud.
t
Toom Brüsselisse/ 19. märts 2019, 14:46
tema ajab seal Eesti asja.Samas on temal ka hulgim suuri projekte Brüsselis pooleli jäänud. Kui teda nüüd enam ei valita, siis tooks see meile kõigile suure kahju.

o
OH/ 19. märts 2019, 14:42
Kui mina olen nats siis sina ole tibla
k
Kõrvaltjälgija/ 19. märts 2019, 14:41
Huvitav on vaadata, kuidas Toomi, Kõlvarti jt Vene maailma esindajate Eestis kodupartei Keskerakond, mille juhatuse liikmed nad on, ja KEI koalistiooni pooldajad kui üks mees oma sõnades muutunud on. EKRE perekond võiks endal meeles hoida, et nende koalitsioonipartner sai niigi palju hääli AINULT tänu venekeelsele valijale, kes Vene maailma toomist Eestisse ootab.
i
Iff./ 19. märts 2019, 14:38
Üks otsene küsimus sulle Jana; Kui sellel maal elavad natsid ,siis sina kui väga tark inimene miks sa elad siin natside maal? Sul on kindlasti kaunemaid koht ,mine sinna.
t
To EW/ 19. märts 2019, 14:37
Euroopat lammutavad just need globalistid kes üritavad Euroopast teha mingit Aafrika ja Lähis-ida segu, kus poleks enam valget rassi, vaid kogu Euroopa oleks täis sega rassilisi olendeid.
p
19. märts 2019, 14:28
Parem olla niinimetaud nats kui globalist.
n
Natsid natsideks kuid kumbki tegelane pole eestlane../ 19. märts 2019, 14:27
m
miks pole politsei seda intriganti/ 19. märts 2019, 14:27
juba kinni võtnud ja kodu läbi otsinud??
o
Olen/ 19. märts 2019, 14:20
üliuhke selle üle,et olen NATSIONALIST!Olen seda kogu elu olnud ja selline suurvene šovinist mind ei kõiguta!

v
valelik/ 19. märts 2019, 14:16
Ja siis on probleem,et teised teevad.Yana suu ongi kuidagi selline,et keel hammaste taga ei püsi ja kui ütleb siis korralik sõna tagavara.

PÄEVATOIMETAJA

+372 5199 3733
online@ohtuleht.ee

TELLIMINE JA KOJUKANNE

+372 666 2233
tellimine@ohtulehtkirjastus.ee

REKLAAM JA KUULUTUSED

+372 614 4100
reklaam@ohtulehtkirjastus.ee