Poliitika

EKRE poliitik Siim Pohlak „valgetest südametest“: asi on läbirääkimiste ajal suisa piinlikuks läinud

Delfi, 19. märts 2019, 11:35

139 KOMMENTAARI

m
Mitte tolerast/ 23. märts 2019, 12:42
Mi. Tuletame meelde, et enamus hääled varastati nendelt inmestelt kes ei käinudki hääletamas, aga tema hääl läks teformaritele iseenesest.
r
raudteelase pilgu läbi/ 20. märts 2019, 12:05
Keegi, kes algul oli väga kindel, et liikluskorraldus on tema juhtida, jäi äkki rongist maha. Jahmatus missugune, Ja püüab nüüd juba liikuma hakanu rongi tupikteele suunata ning seisma jätta. Et siis ise peale saada ning rongi juhtma hakata.
k
Kriitiline/ 20. märts 2019, 11:52
To: nii et Millise vangimaja? Äkki aitab sellest hüsteeriast? Kui piirivalve taastamine mõnes kohe vangistuse tunnet tekitab siis võiks ka Narva piiri lahti teha. Kuidas te aru ei saa, et jutt käib välispiirist, mitte EL- i sisepiiridest. Miks mina valge inimesena kolmandatesse riikidesse reisimisel pean viisat taotlema, samas kui sealt tulijad inimõigustele rõhudes riigist riiki marssivad? Suuri vabadusloosungeid karjudes on liiga liberaalne ühiskond jõudnud olukorrani, kus enamuse õigused aina vähenevad vähemuste õiguste arvelt!
t
to jkj/ 20. märts 2019, 10:05
vaadake nüüd, ja sellised valisidki oravaid nagu see jkj...mine ravile
t
to küsimus/ 20. märts 2019, 10:04
sellise presidendi käest pole vajagi mingit luba, mingu metsa seenele
t
to küsimus/ 20. märts 2019, 10:03
sellise presidendi käest pole vajagi mingit luba, mingu metsa seenele
t
to küsimus/ 20. märts 2019, 10:03
sellise presidendi käest pole vajagi mingit luba, mingu metsa seenele
t
to küsimus/ 20. märts 2019, 10:02
sellise presidendi käest pole vajagi mingit luba, mingu metsa seenele

t
to küsimus/ 20. märts 2019, 10:02
sellise presidendi käest pole vajagi mingit luba, mingu metsa seenele
a
arvamus/ 20. märts 2019, 09:59
sina ja sinu arvamus oleks Eestile hukatus, aga oled väike kasutu tegelane, seega tõmble edasi, keegi ei märkagi sind ja sinusuguseid.
t
to Lol/ 20. märts 2019, 09:55
sina Lol kirjuta oma nimele veel üks l lõppu, siis saad teada, kes tegelikult oled
o
on piinlik jah,/ 20. märts 2019, 09:46
inimesed, kes 17 aastat exeli tabelit kummardanud ja,mis see meie heaolule kaasa on toonud, nüüd lalisevad valgete südamete taga on naeruväärsed.
t
to MI/ 20. märts 2019, 09:45
Sulle võib ka meelde tuletada, et nad said sellise tulemuse PETTUSEGA, vael on lühikesed jalad
p
piinlik on/ 20. märts 2019, 09:08
selliseid avaldusi sinu suust kuulda. see on rahva ehk jumala hääl sinu jaoks. nagu tõusid, nii ka kukud.
t
Tukiloputaja/ 20. märts 2019, 08:58
Kui sellise kommi kirjutaja on "haritlane", siis mina olen kosmonaut. Nähtud siin järjest sotside "haritlasi" ja pealegi ei pane paber midagi kahe kõrva vahele. Kahju sellistest, kellel puudub iseseisev mõtlemine.
t
Tukiloputaja/ 20. märts 2019, 08:46
Hukatud Eestile oleks refi-sotsi sobing,aga sellest arusaamiseks on vaja ajusid, mida sul pole. Plakatiga vehkimiseks ei ole seda organite tarvis.

v
Vaata, neil on mingigi mõtlemine, mis sinul täielikult puudub. / 20. märts 2019, 08:40
v
valija/ 19. märts 2019, 21:32
Poliitäri nimel..., kasvõi kõik!
a
Al/ 19. märts 2019, 20:48
Rahvusriigi pooldajatele kah heameelt. Facebooki loodi “Kõikide Eesti” kommuuni ja profiilipiltide kampaania kõrvale uus grupp “Eestlaste Eesti”. https://www.facebook.com/EestlasteEesti/
r
reform, rong on läinud,/ 19. märts 2019, 20:23
leppige tegelikkusega, ärge õhutage viha inimeste vahel.
j
Jüri Ratas/ 19. märts 2019, 19:59
on karmimate meeste kolmikus ka tublimaks muutunud -nämmutajast hakkab mees saama . EDU
a
A/ 19. märts 2019, 19:55
Edu kolmikliidule läbirääkimistel . Eesti eest !
m
Mi-le/ 19. märts 2019, 19:42
Ja kolmik sai kokku ligi 300000.Milles probleem?
v
vähemalt/ 19. märts 2019, 18:55
mõtlemine olemas aga sul peake üldse tühiäTuulise ilmaga pead suu kinni hoidma muidu selline vile taga.

s
sina/ 19. märts 2019, 18:53
objektiivi jatelegrammi ei lugenud ja nüüd tagajärg käes,aju refi ia sotside pesuai nest puha pudruks läinud.
t
Tuletan/ 19. märts 2019, 18:45
kõigile veelkord meelde seda põhjust,miks EKRE istub täna läbirääkimiste lauataga,sest nad said valimistel 100 tuhat häält ja kui siia liita juurde veel Isamaa hääled,siis seda on ilmselgelt liiga palju,et neid mõlemaid erakondi ignoreerida. Kaja ei saa sellest kahjuks aru ja tema pime viha nende kahe Eestimeelse erakonna vastu viib ta paraku opositsiooni,tänasel päeval ei ole veel võimalik põliseestlasi kõrvale heita,loodetavasti jääb see ka tulevikus nii.Seisame koos Eesti eest!
m
Merit/ 19. märts 2019, 18:42
Õige , õige ära siis rehvide külmkapirõivast unusta!
l
Leo/ 19. märts 2019, 18:27
Valimiste võit on 50% + 1-2-3-4-5 jne. Rehformierakond jäi oma punaste joonte taha, millest üks oli maksu rehform. Ka mina pooldasin Keskerakonna ja Reformierakonna liitu. Kahjuks tuli pettuda Rehvierakonnas
k
Kujutan/ 19. märts 2019, 18:20
ette reformierakonna valija tundeid,loodeti,et nad teevad valitsuse,välistavad EKRE ja Keskerakonna,aga nüüd teeb valitsuse hoopis Keskerakond koos EKRE-ga ja Reform läheb valimiste võitjana opositsiooni.Nii võib katus ära sõita küll:) Mina valisin EKRE ja olen küll hetkel asjade käiguga igati rahul,ei mõista seda massilist hüsteeritsemist,kuigi pigem võiks seda nimetada kaotuse agooniaks. Loodetavasti on seda võitu peagi põhjust tähistada,Eesti eest!
l
Lennart/ 19. märts 2019, 18:19
Vôimule peavad saama kôik keda rahvas valis. Ja valitsus mis peab läbirääkimisi kujutad sa ulliku ette omab kokkuvõttes rohkem hääli. Tuimalt surud oma arvamust siin peale. E-hääletus on pettus. Mida arvata sellest kui lähed valima ja öeldakse te olete juba e-hääletanud. No kus ? kuna ? Meil perega on traditsioon hääletada õigel päeval aga tere hommikust tehti ära . Ajab tigedaks. Ja selliseid inimesi oli veel. Mis siin riigis sünnib? Aru ma ei saa. Ma isegi ei oma selliseid vahendeid millega seda teostada internetis.
a
19. märts 2019, 18:07
Ahaaa " KÕIGI EESTI" = " VSJO NAŠA " nagu ühemuna kaksikud
P
@ettevõtja/ 19. märts 2019, 18:05
Pole sa mingi ettevõtja, kui just raha eest komme ei trüki. Ekreiitlus paneb ettevõtlusele pika puuga ja üldisele elukvaliteedile. Muuseas, Kõigi Eesti ongi rahva arvamus.

j
juss/ 19. märts 2019, 18:03
Äkki täpsustad, mis need kuriteod siis on ja millise seaduse järgi?
i
Isamaa bossid/ 19. märts 2019, 18:02
oleks võinud lihtsalt ekre nimekirjas kanditeerida, et nüüd erakonda sellisesse jamasse tirida
e
esimene asi/ 19. märts 2019, 18:01
anonüümsed kommentaariumid kinni. Itke siis oma nime alt
a
ahah/ 19. märts 2019, 18:00
ekrekloun ikka ekrekloun. Las loeb Objektiivi ja Telegrammi! Soodauudiste peal ju suureks kasvanud
n
Nonii/ 19. märts 2019, 17:55
Ekre mehed ei oska muud, ,kui vangikongi pista ja naisi ahistada. Kudagi ISISE meeste moodi mõtlemine
k
Kes vaimuhaiged välja lasi/ 19. märts 2019, 17:21
Jumal olgu tänatud, et taolised valge sydamlased mõnikümmend aastat tagasi seina äärde pandi. Vastasel juhul elaks ma Venemaa oblastis tartus..
n
19. märts 2019, 16:58
need südamekleepijad tuleks ka mõneks ajaks vangikongi pista aga noh Eesti kohtusüsteem on ju mädapaise
m
maxx/ 19. märts 2019, 16:51
Ref on vaenu õhutav kamp, nad tulebki kohtusse anda

c
Clat/ 19. märts 2019, 16:49
Need südamekleepijad on kamp Eestimaa reetureid, kes otsivad odavat kuulsust.
m
maxx/ 19. märts 2019, 16:48
Kui need kaks on enamus, siis tehku valitsus, kes neid keelab
m
Maaaarde avastaja/ 19. märts 2019, 16:34
just tahtsin kirjutada,et ajalugu mõistab närukaelte üle kohut...olgu või 75-ks aastaks dokumendid peidetud.Aeg annab arutust!
j
Juula/ 19. märts 2019, 16:32
mo teada on Maali maalt ja aint obesega....kes tal need sõbrad-tuttavad on?
j
Juula/ 19. märts 2019, 16:32
mo teada on Maali maalt ja aint obesega....kes tal need sõbrad-tuttavad on?
j
19. märts 2019, 16:30
ja Jana Toom on H.-purikas Eestimaal -sõima omasuguseid hulle
l
Lol/ 19. märts 2019, 16:29
Reformi ja sotsid võimule aidata? Reform võitis ju valimised. Peavadki võimule saama sest enamus otsustas nende kasuks!
i
Ikka/ 19. märts 2019, 16:22
tundub, et lubatud Saksamaale väärtuslikku toorainet.

s
See/ 19. märts 2019, 16:10
on töesti tösi, et reff valetab.
p
19. märts 2019, 15:41
Pole küll näinud, aga võivad olla küll.... Munad siis tal 🙄
p
19. märts 2019, 15:41
Pole küll näinud, aga võivad olla küll.... Munad siis tal 🙄
p
19. märts 2019, 15:40
Pole küll näinud, aga võivad olla küll.... Munad siis tal 🙄
p
19. märts 2019, 15:40
Pole küll näinud, aga võivad olla küll.... Munad siis tal 🙄
j
19. märts 2019, 15:36
Just , suurde laste ringmäng Kõigi Eesti , sa oled ikka lihtsameelne , kes teid tahabki ??? . Moodustatav koalisatsioon püüab riigi inimeste heaolu jaoks tööle panna , Teie mängite aga KES AIAS mängu. Aga minu vanaema ütles et suur tükk ajab suu lõhki !!! MIna olen hoiatanud. Teiseks püüate te enda eelkäia osa endale krahmata. Alles oli ja ka praegu on meie riigis seltskond kes on teklareerinud "VSJO NAŠA". Seega sarnased partnerid , vägisi läheb asi kohtusse kes kelle vara ihkab . JÕUDU SUURED LAPSED
e
Ettevõtja/ 19. märts 2019, 15:34
Valimistel oleks pidanud osalema, mitte tagantjärele rusikatega vehkima. Nelja aasta pärast näete jälle, mida rahvas arvab. Seniks aga meenutagem kultseid sõnu " aga ikkagi inimese " ja katsigem nii ka elada
m
19. märts 2019, 15:33
Miks see kõigi eesti siis ekre vastane on? tahaks nagu kohe teada saada?

t
Tarmo/ 19. märts 2019, 15:33
Ma ütlen lühidalt. Igasugune EKRE ja kolmikliidu vastane hüsteeriline mõnitamine ja vihakõnede kirjutamine on demokraatia jalge alla tallamine ja räige kuritegu. Selliste provokaatorite suhtes tuleks kriminaalmenetlus alustada!
x
xx/ 19. märts 2019, 15:24
mine osta endale vibraator,mis jaurad siin rahuldamatu naine
k
küsimus/ 19. märts 2019, 15:23
kas Jura on Eesti maksumaksjatelt märtsikuu palga välja teeninud, kui on oma otsesed ametikohustused kõrvale jätnud ja tegeleb selle asemel valitsuse moodustamisega, milleks presidendilt volitusi pole saanud?!
k
Kindlasti on manipuleeritav on sisend. / 19. märts 2019, 15:23
Võhiklikkus paistab välja just siin. Kes suudab tagada, et vastavalt protokollile ei sisestata soovitavale kandidaadile minevaid hääli nn surnud hingede häältena teisisõnu - kui on kasutada identifitseerimiseks vajalik vanuri ID kaart, siis hääleta kelle poolt tahad. Selleks kõlbavad kodutud, hooldusasutuste patsiendid jne. Andke andeks, aga 13000häält Kallasele, kes enne valimisi oli lausa 0.
t
toetan/ 19. märts 2019, 15:23
Oravat sotsid toomid. Jumal aita Jüri Ratast nendest jobudest lahti saada. Toetame kõik Jüri Rattast.
k
Kus sa tead, et härra/ 19. märts 2019, 15:20
k
Kallas solvunud/ 19. märts 2019, 15:16
http://www.pealinn.ee/tagid/koik/video-siim-kallas-tegi-mart-helmele-ettepaneku-solmida-valitsusliit-n238397 häbi valetajatest reffidele
k
Kallas tegi ettepaneku / 19. märts 2019, 15:15
http://www.pealinn.ee/tagid/koik/video-siim-kallas-tegi-mart-helmele-ettepaneku-solmida-valitsusliit-n238397

m
Mees/ 19. märts 2019, 15:10
Kallis naine! Aeg oleks pilvedest alla ronida ja mõelda oma elu üle järele. Kui sul muidugi kergelt ei tule, siis on suhtumine mõistetav.
j
jkj/ 19. märts 2019, 15:08
kas Siim Pohlak on see narkopidude korraldaja Eesti maakohtades?
M
.../ 19. märts 2019, 14:58
Meie jutt siin ei muuda midagi meie eludes. Lihtsalt kentsakas on vaadata kuidas oma väljamõeldisi uskuma on hakatud...
j
Jaanus/ 19. märts 2019, 14:48
Ah, mida sa jahud? Kui loogiliselt ikka mõelda ei oska siis pole lihakarja kombel mõtet iniseda enne tapale minekut.
j
Jaanus/ 19. märts 2019, 14:48
Ah, mida sa jahud? Kui loogiliselt ikka mõelda ei oska siis pole lihakarja kombel mõtet iniseda enne tapale minekut.
j
Jaanus/ 19. märts 2019, 14:47
Ah, mida sa jahud? Kui loogiliselt ikka mõelda ei oska siis pole lihakarja kombel mõtet iniseda enne tapale minekut.
a
Appi/ 19. märts 2019, 14:40
Mis nüüd saab!? Mul polegi FB kontot! Kes ma oolen!? Kuhu kuulun? Appi!!
a
Aadu von Khana/ 19. märts 2019, 14:36
Pohlak võib edasi sonida, EKRE viletsust ei taha keegi.

m
Maali/ 19. märts 2019, 14:33
Minu pere ja sõbrad ja väga paljud tuttavad ei hääletanud 'EKRE poolt nagu enamus valijaist.
m
Maali/ 19. märts 2019, 14:27
Mul on väga suur tutvusringkond, keegi ei hääletanud EKRE poolt ega KE poolt, mis teeme siis nüüd :)
a
A/ 19. märts 2019, 14:26
Ära vassi ,'haritlane ' ! Enamus on föderaliseeruva EL vastu ,mitte Euroopa vastu ! ... Arvan ,et 'haritlane' võiks ka ükskord sellest aru saada ! ... muuseas , KEI esimene ühisavaldus tehti ekstra Sinu jaoks -kahju ,et ikka pärale ei jõudnud !
a
A/ 19. märts 2019, 14:17
Ohsa ,hästi paned ,pane ise omale miinus
p
Pööriöölane/ 19. märts 2019, 14:14
FB-s käib kõva kustutamine. Kõik kellel tühi süda, see sõbralistist välja lendab! Aitäh reformierakonnale ja vasakäärmuslastele Eestimaa lõhestamise eest! Küll ajalugu ka teie üle kohut mõistab!
t
to Filles d'/ 19. märts 2019, 14:09
Mul oleks küll häbi hõisata, et mul poeg pooldab vihkamist, kiusamist, õiguste äravõtmist ja vähemusgruppide tagakiusamist.
i
Ime/ 19. märts 2019, 14:08
See on ikka tõeline ime, et see artikkel üldse Õhtulehes ilmus. Nüüd on jälle näitlejate kord sõna võtta!
m
mis mälu?/ 19. märts 2019, 14:08
kõik poliitikud on ühesugused, ega praegu võimul olijad paremad ole. Tegelikult polnudki kellegi poolt hääletada.

a
Andres/ 19. märts 2019, 14:05
Neid EKRE väljaütlemisi on tiražeeritud. Sots Tarand on esindenud sõnadega "Kommarid ah.ju" kui ka lubanud rahvavaenlasi kuklalaskudega hävitada ja lollidele molli anda, aga talle heitis ajakirjandus seda kõike vähem ette. Natsimundrit on selga pannud nii Keskerakonna kui ka Reformierakonna liikmeid, aga jällegi nende erakondade puhul seda ei meenutata.
t
to võimule saades/ 19. märts 2019, 14:03
Muidugi kinni, lubamatu, kui kõiki ei vihata, vaid räägitakse heast läbisaamisest (eestimaalaste vahel). Hirmu ja vihkamist täis õhkkonnas on ju hoopis lihtsam teiste üle valitseda.
n
nii et/ 19. märts 2019, 14:03
sisuliselt vangimajas saad sõõru värsket õhku?
a
Andres/ 19. märts 2019, 14:02
Minu tuttavad peaaegu ükski ei hääletanud Refi poolt. Mul ka suur tutvusringkond.
f
ff/ 19. märts 2019, 14:00
Üks on selge- konservatiivsust on praegusele maailmale väga vaja. Nagu sõõm värsket õhku.
õ
õhutajate tulemuseks oli kallaletung EKRE riigikogu liikmele Peeter Ernitsale. Oskateikka!/ 19. märts 2019, 14:00
t
tühipäisusest/ 19. märts 2019, 13:58
Jumala õige tähelepanek, minagi tulin selle peale.
e
ei/ 19. märts 2019, 13:53
tule see taevas sulle midagi appi.Ja iga hinna eest võimulepüüdlejad on ikka see kolmik

p
Punane süda/ 19. märts 2019, 13:49
Näha on, et on tekkinud uus liikumine - "Südametud". Südame asemel vaid tühi koht.
1
13:26!/ 19. märts 2019, 13:48
Siis selgita, ullikestele? Kas su turva teadis, kas hääletasin üksi, või oli naabrimees abiks? Tead midagi valimisseadusest? Hääletada peab saama privaatselt?
v
võimule saades/ 19. märts 2019, 13:44
n
Naine/ 19. märts 2019, 13:43
Vale puha! Liitusin "Kõigi Eestiga", sest mind on mõjutanud selleks EKRE, mitte mingid "EKRE konkurendid" ega ka massihüsteeria. Lihtsalt kõrini sai EKRE väljendusviisidest, ülbusest ja valedest a´la enamus on Euroopa vastu jne. Haritlased on rääkinud ja meid on palju!
k
Kas on nii? / 19. märts 2019, 13:38
Sa väljusid vist täna hommikul koomast, et nii rumala avaldusega välja tulid.
a
A/ 19. märts 2019, 13:36
Mis 'natsiriigid' ja kus on põlguse all ?
e
Eestil / 19. märts 2019, 13:29
z
Zombid tulevad/ 19. märts 2019, 13:28
Valge süda sümboliseerib ehk leukeemiat, või siis lihtsalt jäätunud või klaasist südant.

m
millises paralleelmaailmas/ 19. märts 2019, 13:26
Kuidas on võimalik tõlgendada valimistulemusi nii, et enamus hääletas EKRE poolt, kui nood said alles kolmanda koha? Valimised võitis Reformierakond, nuta või naera. E-valimiste vandenõud ei ole siinkohal argumendid, sest see vastasseis põhineb vaid külajuttudel. Tunnen isiklikult üht, kes tegeles e-valimiste turvalisusega, ja temale teevad vandenõuteoreetikud väga nalja, sest nende jutt on võhiklik.
m
millises paralleelmaailmas/ 19. märts 2019, 13:25
Kuidas on võimalik tõlgendada valimistulemusi nii, et enamus hääletas EKRE poolt, kui nood said alles kolmanda koha? Valimised võitis Reformierakond, nuta või naera. E-valimiste vandenõud ei ole siinkohal argumendid, sest see vastasseis põhineb vaid külajuttudel. Tunnen isiklikult üht, kes tegeles e-valimiste turvalisusega, ja temale teevad vandenõuteoreetikud väga nalja, sest nende jutt on võhiklik.
j
Jyri/ 19. märts 2019, 13:22
Hr.Pohlak räägib õigust.
n
nii/ 19. märts 2019, 13:21
Mida nad siis välja on öelnud? Paluks näiteid. Ja mida see Kaja sulle teinud on? Välistas koostöö EKREga? Tuletan meelde, et ka Ratas tegi seda. Ometi näib, et Kajal on rohkem "mune" ja sirgeselgsust, et öeldule ka truuks jääda.
k
Kes õhutavad/ 19. märts 2019, 13:20
viha ja laimu? Iga päev ju siin ja mujal 99% ekre trollide kisa.
k
kuidas nad kaotasid,/ 19. märts 2019, 13:19
kui said kõige rohkem hääli?
a
aga natside/ 19. märts 2019, 13:17
s
Sedasi/ 19. märts 2019, 13:11
Ega mitte üks erakond ei taha reformierakondlastega koostööd teha ka mitte sotsid.

s
Sentinel/ 19. märts 2019, 13:11
n
Nipitirile/ 19. märts 2019, 13:10
Kõige konservatiivsemad on moslemiriigid, kus palju keelde inimestele, järelikult ka meil tahetakse nii teha. Aga need natsiriigid on ju mujal ka põlguse all.
t
Teet/ 19. märts 2019, 13:10
Reformierakondlased käituvad inetult, on seda alati teinud et vimule saada ilma töötulemusteta.
n
Nojah/ 19. märts 2019, 13:08
Minu jaoks on reformierakondlaste käitumine kogu aeg piinlik olnud. Nad oskavad hästi lamaa, valetada ja vassida ja peavoolumeedia toetab neid.
j
Jama ajab./ 19. märts 2019, 13:07
Esiteks, ekre on oma vaateid juba mitu aastat levitanud, midagi pole ju uut. Mulle näiteks esimesena ei meeldi, kui võimule saaks ekre, teisena reformarid. See, et ma ekre vastu olen, ei tähenda, et reformareid tahaks jne.
a
Ajaloolane/ 19. märts 2019, 13:05
mäletan väga hästi aega kui reform võimul oli. Ka siis polnud rahvas rahul, kõlasid väljaütlemised, et pätiriik valitseb, igal pool vargused ja oma taskute täitmine. Aga eestlase mälu on lühike! Peaasi,et saaks sõnavõtta, korraldada proteste, aga mõtlemisest,et mille eest või vastu, on ununenud! Ilmselt energia ülejäägid! Kahjuks on jah huviringid tasulised.
l
Laisik/ 19. märts 2019, 12:57
Põgene siis parem juba Rootsi, seal sinugugustest koosnev üjidkond, vahepeal küll mõni hull ajab veokiga rahvast alla, kuid moh, seesugune vaade, teile oravate ja sotsi valijatele ju meeldib
v
valge värvi määrimisest/ 19. märts 2019, 12:56
Hakkan vastikust tundma...Pohlakuga aga päri.

k
küsija/ 19. märts 2019, 12:55
Kuipalju sa kuus palka saad kah,mode,et suskad asjalikud jutud kalevi alla ?
t
19. märts 2019, 12:53
Tahad korra majja lüüa - oled nats ja veel palju muudki,nagu klähvimiste hulgas kuulda,paljud jutumehed aga kardavad priskest pajukist ilma jääda, miks siis muidu selline hüsteeriline lõugamine.Igaljuhul - edu koalitsioonile.
i
Ix/ 19. märts 2019, 12:53
Siin ju selge. Kasutavad ka facebookis.Kohe näha,et e-hääletus,ka.......Ise müüvad ennast. Pohlak ütleb rahulikult ja täpselt.
n
Nipitiri/ 19. märts 2019, 12:52
n
No / 19. märts 2019, 12:51
Helme kohta ei tohigi midagi õiget öelda.
a
Aksiooma/ 19. märts 2019, 12:50
Valimiste võitjad on võitjad. Valimiste kaotaad on kaotajad.. Lihtne ja loogiline.
n
No/ 19. märts 2019, 12:49
Aga miks. Täitsa õige ju,etHelme proua kaasati riigikokku. Miks mu kommentaar modereerimisele läks. Ah.
s
sotsid ja reformarid/ 19. märts 2019, 12:47
ongi nagu odavad .oorad kes püüavad nui neljaks oma kulunud .erset sulle pähe määrida

n
No/ 19. märts 2019, 12:46
Aga hr.Helme kaasas ka oma musi. Miks siis Rõivas ei tohi.
t
to Kodanik/ 19. märts 2019, 12:44
Aga nagu näha, ei sobi paljudele vabadus ja üksteisest hoolimine, nemad tahavad hirmu ja ähvardusi.
t
tule taevas appi/ 19. märts 2019, 12:39
Kurb on vaadata kuidas reformierakonna inimesed,iga hinna eest püüavad saada võimule,vähe sellest mõni nagu Rõivas on isegi kaasanud oma abikaasa Selised ebaausad võtted lihtsalt ei sobi,muidu räägime ja naerame Venemaa üle ,ega isegi pole paremad Väga kahetsen ,et andsin oma hääle reformierakonnale
k
kala/ 19. märts 2019, 12:39
Ekre manipuleerib siin oma hirmupropagandadega juba mitmendat kuud ÕL lugejaid, ikka ei suudeta maha rahuneda
t
TO TO/ 19. märts 2019, 12:39
Vastupidi,igati vastunäidustatud EKRE kui osa inimesi nende arvates peaks Kanadasse kolima,siis EKREl ei ole küll kohta kuhu nemad kolivad.Kas 100000 on ainult Eesti elanikkond.Hakake ikka aru saama' Et see pole nii,
k
Kodanik/ 19. märts 2019, 12:36
EKRE osas oleks kindlasti palju rohkem mõistmist, kui ei teaks nende väljaütlemisi. Ma ei ole kusagilt kuulnud, et mõni vastaspool ropendaks, ähvardaks jne. Ka see artikkel on solvav nende inimeste osas, kes soovivad elada vabas ja hoolivas Eestis. Minul isiklikult on hea meel, et FBis on olemas grupp kus ma saan näha, et ma ei ole üksi. Et on veel neid inimesi kes soovivad samuti head. Seda head ei soovita ainult endale, vaid ka nendele kelle vaated erinevad. Aga kuidas on võimalik pidada arukat vestlust, kui iga teine lause ekrelase suust on ähvardava tooniga, või siis nt. ropp?
m
Ma / 19. märts 2019, 12:34
ei usu eriti,et raformil ja sotsidel seekord lootust võimule saada oleks!Ja kui see tõepoolest mingil moel peaks juhtuma,siis mõtlen,kuidas sellele reageerida.Minu puhul ei ole tegemist mingi pehmo või lillekesega,vaid tuleb mõelda midagi tõsisemat.Üldiselt ei ole ma otseselt refide vastu,küll aga nende viimase aja väljaütlemiste ja Kaja vastu!
s
Sulev/ 19. märts 2019, 12:28
Mina ja minu pere hääletasid EKRE POOLT !!!! Parim otsus igati

e
Ekre on parim asi mis Eestirahvaga sai juhtuda Usk Lootus Armastus/ 19. märts 2019, 12:20
Meie pere hääletas valimistel Ekre poolt nagu ka enamus valimas käinutest
a
axel/ 19. märts 2019, 12:18
Reformierakond manipuleerib erinevate rahvusgruppidega nagu ta on seda teinud terve enda eksisteerimise ajaloo!!
k
kas/ 19. märts 2019, 12:09
rehvorm ei taha riigipiiraka jagamiselt puududa
o
oravatel vist par ask leivakotis et yritavad/ 19. märts 2019, 12:09
kõikvõimalikul moel võimu jùrde saadaTea kas on kuhugi liiga palju lubatud või kardavad et lùkered hakkavad haisema
f
Filles d'Europe/ 19. märts 2019, 12:05
Selline südamekestega kampaania näitab, kui infantiilse mõtlemisega on paljud tänapäeva täisealised inimesed, minul oleks piinlik, kui mu poeg millegi sellisega kaasa läheks . . . Õnneks võin kergendatult ohata ja olla uhke, et meil majas veel mõistus alles on.
k
Kui ei pööraks/ 19. märts 2019, 12:05
üldse mingitele sopaloopijatele tähelepanu?
t
Tegelikult,/ 19. märts 2019, 12:04
mida see propaganda aitab? Reaalselt mõtlev inimene näeb, kuidas oravad püüavad rahvast mõjutada. Mina küll igaühe õnge ei lähe.
S
[loe ridade vahelt]/ 19. märts 2019, 11:59
Silver Tambur teab väga hästi mis ta teeb. Ta toimetatav internetiväljaanne jäi küsitud riigi toetusest ilma ja võib vaid interpoleerida selle pealt, miks ta nüüd rahvast üles kihutab. https://err.ee/875151 https://err.ee/868201 Riik Estonian Worldile sel aastal raha ei anna .. Ingliskeelne väljaanne Estonian World küsis kultuuriministeeriumilt väljaande tegevuse jätkamiseks veel sel aastal tuge 5000 eurot ja tulevaks aastaks 20 000 eurot, vastasel korral ootavat väljaannet ees sulgemine. Väljaande peatoimetaja Silver Tambur ..

k
kõrvalt vaataja/ 19. märts 2019, 11:56
see mis eestis toimub, on juba piinlik, reformi kommunistid ja nende järeltulijad ei oska kaotada
k
kõigile/ 19. märts 2019, 11:55
Väga õige.Palume need vihaõhutajad ja laimutekitajad vastutusele võtta.Oravate ja sotside käekiri.
n
Noormees,ära käi.igalpool p.aska lugemas./ 19. märts 2019, 11:54

PÄEVATOIMETAJA

+372 5199 3733
online@ohtuleht.ee

TELLIMINE JA KOJUKANNE

+372 666 2233
tellimine@ohtulehtkirjastus.ee

REKLAAM JA KUULUTUSED

+372 614 4100
reklaam@ohtulehtkirjastus.ee