Poliitika

Täiendatud kell 11.36. Lisatud Jaak Madisoni kommentaar. 

Tormiliselt leviva liikumise „Kõigi Eesti“ eestvedaja: erakonnad ei saa meid kaaperdada!

Juhan Mellik, 19. märts 2019, 11:09

185 KOMMENTAARI

v
Vanamees/ 23. märts 2019, 23:11
õ
20. märts 2019, 09:58
Õõnesüdamete Ordu - kõlab uhkelt!😁
k
Kõigi Eesti/ 20. märts 2019, 09:52
koosneb muuustaaa kaaasaa näääljaas naistest ,mõni samasugune mees ka sekka.
k
Kati/ 20. märts 2019, 09:48
Kõigi Eesti--minge Rootsi---saate muda palju tahate.
l
20. märts 2019, 09:32
e
eestlane/ 20. märts 2019, 08:48
Enda teadmata ilmselt võetigi märgiks nii hästi sobiv "TÜHI SÜDA"- sellesse pole mahtunud ei kodumaarmastust, rahvulikku uhkust, ega kultuurilist kuuluvust.
k
Krat pärnust/ 20. märts 2019, 08:47
Kahepalgelisus on see "KÕIGI EESTI". Ehtsad lillelapsed, kes võitlevad pseudoprobleemiga, kuid päris probleemid jäävad märkamata või see lihtsalt ei huvita. Kui võidelda parema eesti või maailma eest, siis peab kõigi ja kõige eest seisma... siis oleks see mõistetav. https://www.ohtuleht.ee/952539/mullikate-oudne-teekond-turki-eesti-eksportloomad-surevad-rapases-veokis-palavusest

e
eestlane/ 20. märts 2019, 08:44
Vargus ruulib igal rindel, laiskus laiutab kõikjal, lollus on muutunud normiks, väärtused on muudetud farsiks, riigist tahetakse teha läbisõiduhoov, tööpõlgurid on ausse upitatud, rahvuslus mutta tallatud. Kas see ongi "Kõigi Eesti"? Tahan tagasi eestlaste Eestit, mille eest seisti Balti ketis, kaitsti Teletorni ja Toopead ja mida eestlased ootasid Teise Maailmasõja lõpust saati. Eestlased, me ju tahame kõik ikka "Eestlaste Eestit"! Külalisi võtame vastu, aga seda teades, et külaline läheb ikka oma koju tagasi.
e
eestlane/ 20. märts 2019, 08:31
Kui miski on kõigi oma, siis kelle oma ta on? Kes hoolitseb, kes juhatab, kes kaitseb, kes vastutab? Oleme elanud üle ajajärgu riigis, mis oli kõigi oma, kõigi kodu, teatud määral kannatab Eesti Vabariik tänini selle "Kõigi Eesti" tulemuste all, palju umbkeelsid muulasi. Miks me sellest " Kõigi Kodust" välja tahtsime?"1/4 rahvast on ka täna mitteeestlased.
s
Sakunne/ 19. märts 2019, 23:14
n
no/ 19. märts 2019, 22:45
Eesti on ikka eestlaste oma, mitte kõigi oma!
v
Valik/ 19. märts 2019, 21:27
Kui see punaste laamendamine ei lõpe, siis on ainult aja küsimus, millal minnakse ka EV Põhiseaduse kallale, et meie kodumaa mingiks rahvaste läbisõiduhooviks muuta. Laulupidu on niigi juba natsistlik bakhanaal, rukkilill natsismi ilming, Alo 5 isamaalist laulu aga põlu all. Meil tuleb juba üleeile oma lapsi isamaalises vaimus kasvatama hakata või me sureme välja.
K
.../ 19. märts 2019, 21:22
Kuidas seda mõista? Kas nii nagu Saksamaa tegi-tulge kõik...
e
Eestlaste eesti/ 19. märts 2019, 21:08
https://www.facebook.com/EestlasteEesti/ #eestlasteeesti
s
Sade/ 19. märts 2019, 20:52
Isegi see "südameke" on varastatud Austraalia kunstnikult! Ei kaaperada.....

j
Jaa-jah/ 19. märts 2019, 20:50
Ei, ei need tegelased ei osalenud valimistel,...variserid, muud midagi. Te ettevõtmine teenib juba teatud parteilaste huve.
s
19. märts 2019, 20:42
l
lugeja/ 19. märts 2019, 20:14
Ilmselgelt ühiskonda veelgi enam lõhestav aktsioon. Masendav.
a
Andres/ 19. märts 2019, 19:49
Äkki tasub lihtsalt rääkida nendega ja rahulikult selgitada. Lõhestamine ja kurja sajatamine näib olevat Reformi teguviis. Ei tasu muutuda nendesarnaseks. Kui sõbrad ei tea, millega tegu, parem selgita neile.
o
on-on/ 19. märts 2019, 19:40
Kuule tormiline Kõigi Eesti eestvedaja .Teil ju varastatud süda ja sellega on teil ka plagiaadi kahtus-kirjutab ajaleht.Mida hõiskate.Tehke ise midagi ja ärge varastage.Või ei oska teiesugused joonistada ega kirjutada?Korralikke plakateidki pole.Hädapätakad.
t
Tõnu/ 19. märts 2019, 19:35
Kui kõigi Eesti, kas siis ka EKRE ja tema valijate Eesti? Selles on küsimus.
k
kõigi eesti/ 19. märts 2019, 19:19
on olnud aastast 1945 mida närvitseda

l
lapsed,reformierakond näitab oma tõelist palet,/ 19. märts 2019, 18:59
ärge langege nende ohvriks.
r
19. märts 2019, 18:54
refi viha on nagu v...viha,hirmus
r
räägime kõigepealt kaapertamisest siis alles hakkame edasi rääkima/ 19. märts 2019, 18:39
Ilmneb, et #kõigieesti tühja südame kujutise autor on Austraalia graafik ja illustraator Spencer Harrison, kes on teose avaldanud Noun Project keskkonnas Creative Commons 3.0 litsentsi alusel, mille eestikeelne infoleht annab teada, et teose kasutamisel tuleks viidata autorile ja litsentsitingimustele. bit.ly/tyhisyda
m
Mida küll/ 19. märts 2019, 18:38
Tühi süda,järelikult ei ole mitte midagi tõsiselt võetavat.Minu Eesti on suure ja punase südamega, on tegus ja tõiselt võetav.Kas need tühja südamega ka kusagil töötavad või veeretavad päeva nii sama õhtusse?
l
Liberaalidel vaid 1 põhimüte./ 19. märts 2019, 18:38
Müüvad kasvõi lihase ema maha. Mis seal siis kodumaaa ja rahvus maha ärida pole kui hästi maxtaxe?
n
Nad otsivad/ 19. märts 2019, 18:35
Kiiret rikastumist. Liberaalidel ju ainulr üx põhimõte- müüvad kasvõi lihase ema maha. Mis seal siis kodumaaa ja rahvus maha ärida pole?
n
Nad otsivad/ 19. märts 2019, 18:35
Kiiret rikastumist. Liberaalidel ju ainulr üx põhimõte- müüvad kasvõi lihase ema maha. Mis seal siis kodumaaa ja rahvus maha ärida pole?
n
Nad otsivad/ 19. märts 2019, 18:35
Kiiret rikastumist. Liberaalidel ju ainulr üx põhimõte- müüvad kasvõi lihase ema maha. Mis seal siis kodumaaa ja rahvus maha ärida pole?

n
Nad otsivad/ 19. märts 2019, 18:35
Kiiret rikastumist. Liberaalidel ju ainulr üx põhimõte- müüvad kasvõi lihase ema maha. Mis seal siis kodumaaa ja rahvus maha ärida pole?
n
Nad otsivad/ 19. märts 2019, 18:33
Kiiret rikastumist. Liberaalud maxvat hästi. Ja kohe sulas srgelt tasku
n
Nad otsivad/ 19. märts 2019, 18:33
Kiiret rikastumist. Liberaalud maxvat hästi. Ja kohe sulas srgelt tasku
n
Nad otsivad/ 19. märts 2019, 18:32
Kiiret rikastumist. Liberaalud maxvat hästi. Ja kohe sulas srgelt tasku
n
Nad otsivad/ 19. märts 2019, 18:32
Kiiret rikastumist. Liberaalud maxvat hästi. Ja kohe sulas srgelt tasku
v
viisakas/ 19. märts 2019, 18:19
ega ometi kolhoose ei hakata tegema, et Eesti on kõigi oma? Kolhoosis oli ka kõik kõigi oma.
19. märts 2019, 18:06
Ahaaa " KÕIGI EESTI" = " VSJO NAŠA " nagu ühemuna kaksikud
r
RAHVALT/ 19. märts 2019, 18:04
sitt+kust NEILE k-a-e-l-a!!!!!!

i
ikka/ 19. märts 2019, 17:57
r
rohkem positiivsust/ 19. märts 2019, 17:51
kõigi eesti ei olegi nii paha mõte,sest säästame maksumaksja raha,kuna siis saame saata sõjaväe laiali.Vägivald ei ole kunagi hea lahendus.Laseme vabalt sisse oma vennad vene rahva ja ukrainlased.Ke tore oleks koos elada nigeerlaste ja somaalidega.Uskuge mind elu läheb palju huvitavamaks,sest siis puudub vajadus telekast äksönfilme vaadata,vaid seda näeme me otse koduaknast.Sinu naine on minu naine,minu kodu onsinu kodu,minu palk on sinu palk jne.Kõige suurem vaenlane on selle teostamisele mõistus.Mis asi on mõistus emotsioonide kõrval?Mõttetu tüütu kärbes,mis võtab elult ilu!
a
aga ise kaaperdasite oma tühja südame,/ 19. märts 2019, 17:51
i
isa/ 19. märts 2019, 17:50
Tulin lasteaiast last ära toomas ja................................sein plakateid täis ja lapsed lausid just proovil - Kõigi Eesti ! Ju siis lasteaedadele korraldusi jagatud!
p
palju õnne globalistid/ 19. märts 2019, 17:48
teie süda on autorikaitseg kaitstud, seega kopeeritud ja kogu üritus plagiaat!!! Ise globalistid aga ei suuda selliseid asju kontrollida))
u
Uno/ 19. märts 2019, 17:48
https://thenounproject.com/term/heart/35000/ sealt tuuri pandud vist
a
Anti Vakra/ 19. märts 2019, 17:43
Kuidas teil endil selle märgi kaaperdamisega lood on ? Obrok ikka makstud ? Või panete vakrat edasi ? Vakra pole minu Eesti, teie ka pole. Minu Eesti on eestlaste Eesti.
j
juurteta sisututele südametele/ 19. märts 2019, 17:35
Tühja südamega e südametud, kodumaatud, "maailmakodanikud", kas niisugused on need inimesed selles seltskonnas?

t
tibu/ 19. märts 2019, 17:22
...aga Ingliskeelne väljaanne Estonian World küsib tegevuse jätkamiseks riigilt veel sel aastal tuge 5000 eurot ja tulevaks aastaks 20 000 eurot, vastasel korral ootab väljaannet ees sulgemine.Üks selle ajakirja asutaja on ka Silver Tambur
v
Võrdle ja mõtle:/ 19. märts 2019, 17:04
Kõigi Eesti=kõigi naine=kõigi mees=lit... ehk ära kasutav. Eesti peaks olema eestlaste ehk siin põliselt asunud inimeste kodumaa, kas pole nii? Kõigi Eesti: kas siis ka terroristide, rahvaste ja rahvusriikide hävitajate Eesti ehk Eestit hävitavate liberaalide Eesti? Sorry, olete te ikka täie mõistuse juurws?
a
19. märts 2019, 16:59
Ahahaaaaaaaaaa " KÕIGI EESTI" = " VSJO NAŠA " nagu ühemina kaksikud
c
Clat/ 19. märts 2019, 16:46
Kamp Eesti reetureid, kes otsivad odavat kuulsust.
m
19. märts 2019, 16:43
Mõistame hukka vasakäärmuslikud reformierakonna ja sotside terroristid
k
Kõigi/ 19. märts 2019, 16:28
Kõigi Eesti = Kõigi rahakott = Kõigi naine = kõigi mees....jne, jne.
k
keegi / 19. märts 2019, 16:14
sind ei tahagi, tahame #EESTLASTE EESTIT#
l
lord/ 19. märts 2019, 16:08
õhuvõngutaja see on hea väljend

l
lord/ 19. märts 2019, 16:07
poisid on ise reformierakonna trooja hobused. lollid kes nende juttu usuvad.
j
Jaanus/ 19. märts 2019, 15:58
Kõigepealt need kõigi-Eesti mökitajad avagu oma silmad! Kas teie kõigieesti jüngrid tõesti olete nõnda pimedad ja arvate et meie rahvussäärmuslased on sellistest hullemad. Eksite! Meie omad on märksa kultuursemad, aga sellised, need on halastamatumad ja oskavad paremini rumalaid masse oma pilli järgi tantsima panna Polr mõistlik naiivsete loosungitega tänavatel vehkida, kui te ise ei adu asjade omemuse karmi tegelikkust.
j
Jaanus/ 19. märts 2019, 15:52
Kas tõesti "KÕIGI EESTI"?! Kas ka selliste? https://m.youtube.com/watch?v=qP1nzUOHoWc
j
Jüri Böhm/ 19. märts 2019, 15:43
„Kõigi eesti” tähendab seda, et oma riigi võib eestlane rahulikult kokku pakkida ja ise vabaõhumuuseumi reservaati kolida. "Kõigi eesti" ehedamad ja ilmekamad mudelid on USA ja Austraalia. Seal on kõige parem elada just neil "kõigil" aga indiaanlased ja maoorid on seal kas mättasse löödud või resrvaatidesse aetud. Selles kontekstis oleme siin meie need samad indiaanlased ja maoorid. Nii, et mõelge ikka enne mida suust välja ajate, mida haibite ning mida ja millist saatust oma riigile ja rahvale soovite.
k
19. märts 2019, 15:34
Kõigi Eesti , sa oled ikka lihtsameelne , kes teid tahabki ??? . Moodustatav koalisatsioon püüab riigi inimeste heaolu jaoks tööle panna , Teie mängite aga KES AIAS mängu. Aga minu vanaema ütles et suur tükk ajab suu lõhki !!! MIna olen hoiatanud. Teiseks püüate te enda eelkäia osa endale krahmata. Alles oli ja ka praegu on meie riigis seltskond kes on teklareerinud "VSJO NAŠA". Seega sarnased partnerid , vägisi läheb asi kohtusse kes kelle vara ihkab . JÕUDU SUURED LAPSED
k
kaasmuretseja/ 19. märts 2019, 15:30
Kas olete tähele pannud, et tühja südamega vihkavate sallijate seas ei hakka silma päristöö tegijaid, st medõdesid, prügivedajaid, poemüüjaid, rekkajuhte, arste, keevitajaid, elektrikke jne? Kõik on mingid projektijuhid, kulturnikud ja muud sarnased õhuvõngutajad. Need on peamiselt sellised inimesed, kellest ühiskonna toimimine üldse ei olene. Ja kui nad kollektiivselt Kanadasse emigreeruks, vabaneks vaid suur hulk maksuraha ühiskonnale oluliste asjade jaoks.
j
ja sinul/ 19. märts 2019, 15:27
ongi siismõkitamine tööks vääääääääääää
a
aga/ 19. märts 2019, 15:26
neil on kõik avaused valla.

s
sina/ 19. märts 2019, 15:24
m
mis/ 19. märts 2019, 15:23
k
kustutasin/ 19. märts 2019, 15:22
k
keegi/ 19. märts 2019, 15:20
ei soovigi selliseidlohve jalõdvikuid
k
keegi/ 19. märts 2019, 15:19
ei soovigi selliseid lohve ja lõdvikuid kaaperdada.
e
EEstvedaja postitused....INIMÕIGUSTE keskus ka neil kambas/ 19. märts 2019, 15:08
Õnneks on äärmuslikud rühmitused Eestis alati marginaalseks jäänud ja asju on võetud terve mõistusega. Kuid nagu Inimõiguste Keskus äsja hoiatas – parem karta, kui kahetseda. Hiljuti toimunud mäss Stockholmi eeslinnas ning Londonis Briti sõduri surnuks pussitanud moslemi ekstremistid on ka Eestis õli tulle valanud. Asi on läinud selleni, et Martin Helme saab tiražeerida mõtet „kui on must, näita ust“. Sellise avaldusega välja tulnud inimene kuulutataks Suurbritannias pikemalt mõtlemata paariaks. Muide, brittidel on kombeks keelata taolisi avaldusi teinud välismaa poliitikutel riiki sisen
r
Refi agent/ 19. märts 2019, 14:58
Esmane vaimustus on raugenud, mõistus koju tulnud ja täna juba FB pildid puhastuvad!
r
Reso/ 19. märts 2019, 14:54
Praegu on see KõigiEesti liikumine varsti on MTÜ ja siis kui ref. ja sotsid valitsuse teeks oleks nad varsti puugina riigi eelarve küljes.

k
kui mõni neist ostuartiklitest paugutama kukub./ 19. märts 2019, 14:47
inimkaubanduse tegelased , hiljem saavad oma vägiteod kõigi kaela lükata.
j
Jaanus/ 19. märts 2019, 14:38
Modereerige aga pealegi. Nii kui nii lasete vaid labasusi läbi aga sisukamad ütlemised liigitate ohtlikeks
m
Mimm/ 19. märts 2019, 14:36
Imestasin minagi neid südamekesi piltidel, mis mu fb täitsid. Arvasin algul, et selline "muttide" teema,kuid et hoopis poliitika. Hihii, nali kuubis.
g
globalistid/ 19. märts 2019, 14:35
j
Jaanus/ 19. märts 2019, 14:30
a
Arvamus/ 19. märts 2019, 14:26
Kui see pole rahvusriigi reetmine, siis mis see on?

m
Mida pole, seda pole./ 19. märts 2019, 14:20
"Täiendatud kell 11.36. Lisatud Jaak Madisoni kommentaar." ?? Kuhu see lisati?
e
19. märts 2019, 14:16
Eesti ei ole kõikide Eesti , Eesti on eestlaste ja valge rassi maa. Kõik kes tahavad mingit multikultit sõitku eestist minema, minge mingisse Rootsi linna, näiteks Malmösse, seal saate oma multikultit.
e
Eestlaste Eesti/ 19. märts 2019, 14:13
m
Mitte nii lahe vend/ 19. märts 2019, 14:03
Lahe vend! Ise oli(on) Mikseri välisministeeriumi avalike suhete osakonna meedianõunik
n
nii on/ 19. märts 2019, 14:02
Ääremaade rahvas võiks ka ettevõtlikum olla a mitte pudrutoojat_Messiast oodata, kes hakkab lusikaga putru suhu tõstma.
i
imede ime/ 19. märts 2019, 13:59
Lasin just rahvuslasest teadmamehel kaarte panna, tuleb välja, et koos häältega pandi sult ka karla pihta! Oled sa ikka märganud?
i
Informatsioon/ 19. märts 2019, 13:58
kui Kallas oli nn.vestluseks kutsunud sotsid ja isamaa,siis tema sõnum oli, et sotside ja isamaa vastasseis teineteise vastu on nii tugev ja sellest loobuti ning kutsuti nn.vestlusele keskerakond! Selliseid valikuid tehes ja probleeme leides jäävadki lõpuks tühjad pihud!
p
Punane süda/ 19. märts 2019, 13:57
Uus liikumine - "Südametud". Südame asemel vaid tühi koht.

t
Tormiliselt leviv poliitbroilerite linnugripp/ 19. märts 2019, 13:56
"tegijad kinnitavad, et nende rahakotti ei täida ükski erakond ega ettevõte." :))) Riigitoetus ei ole jah erakond ega ettevõte. (eestvedaja Silver Tambur = www.estonianworld.com = riigitoetus)
v
vang/ 19. märts 2019, 13:55
to vana Rummu vang paistab olevat
t
to r/ 19. märts 2019, 13:53
tõesti kahju,et reform ei pääsenud koalitsiooni tegema. Sest JUST NÜÜD läheb ballon kallimaks, hambad hakkasid just nüüd suust kaduma,just nüüd pannakse.... kallis kommenteerija,see kõik sai alguse ikka palju varem. Paanika külvamine on momendil esikohal!
v
vastab küll reeglitele/ 19. märts 2019, 13:49
kõik sõnad nende tähenduses Õiguskeelsuse sõnaraamatust!
n
no/ 19. märts 2019, 13:45
ekre siis järelikult ka, nende e-häälte saak oli ka muljetavaldav ju.
j
Jah to 13:01/ 19. märts 2019, 13:41
Hoopis toredam on vihata naabrimeest, solvata naabrinaist, karjuda tänaval mängivate laste peale, vihata noori, tööandjat, poliitikuid. Väljendid sõbralik olemine, viisakas käitumine ja hästi läbisaamine tähendab üksi ja ainult pagulaste pooldamist ja tahet neid kohale tuua ???
g
Gunnar Stahl/ 19. märts 2019, 13:39
Rehvid varastasid e hääli, mis neil siis viga nüüd öelda, et üheksakümmend üheksa protsenti rahvast toetab kõigi eesti liikumist. Te punased olete ikka haletsusväärsed.
i
irw/ 19. märts 2019, 13:37
irw. millega .... isamaa valijaid oleks rohkemgi olnud kui vahepeal refi ja igasugu sotside koalitsioonides poleks lipitsemas käidud. kesikute poolele minek oligi hädatapp , aga konservatiivne valija kas hääletas ekret või ei tulnudki valima. Nii, et ei tasu siin säutsuda ... kust ref oma hääled sai , ma ei tea ... aga paraku teised parteid ei tea kellega seal kokku leppida ja mis peab või mis mitte. Lühike kokkuvõte ... on selline, nii et ära tule rääkima ... rahvas tahab uut koalitsiooni ja muutust. Äkki seekord tuleb ....

a
anonüümne ülbik/ 19. märts 2019, 13:36
oota natuke küll see asi ülevõlli keeratakse, eriti siis kui algusel edu on.
t
tegelikult/ 19. märts 2019, 13:28
üks positiivsemaid asju, mis viimati Eestis on juhtunud
v
viimased kilkamised/ 19. märts 2019, 13:28
anonüümis ruigamine lõpetatakse varsti ära. Siis peab ekre oma tehisintellekti kolikambrisse tõstma ja vanadekodu kommentaatoritele veidi vaimuvalgust näitama, et oma jutuga päris metsa ei paneks
r
r/ 19. märts 2019, 13:27
Kui palju neist 53% soovis siiski ekrega koalitsiooni. Keskerakonna valijatest enamus arvestas, et ekrega valitsusse ei minda, sest nii oli lubatud. Isamaa valijad ei ole samuti ekre pooldajad. Jääbki järgi 99000 keskealist meest, kelle naine neid ei taha, balloon on poes kallis, hambad kukuvad välja, haridustee on ka nii lühike, et endaga hakkama ei saa ja kibestumist tuleb kuskile ju elada välja. Rõhuv enamus Eesti inimesi on saanud tugevalt petta.
a
Aari/ 19. märts 2019, 13:25
Siin tegu laste liivakasti mängudega ja kommentaatoriteks trollid. Las uus valitsus saab paika,eks siis hakkab nalja saama,mitte jõua ära oodata¤¤
m
MTÜ ja riigirahad/ 19. märts 2019, 13:24
Kes guugeldada viitsib seda nime, siis selgb, et antud noorisandi äri on püsti ainult tänu riigi rahale. Nüüd tahetakse suisa 20 tuhhi maksumaksja raha, muidu läheb äri omadega umbe. Nüüd siis vaja lärmata, et riigirahad ikka MTÜ-s alles jääks. EKRE keeraks ju kinni selliste rahakraanid:). Nii lihtne see ongi.
a
Aari/ 19. märts 2019, 13:24
Siin tegu laste liivakasti mängudega ja kommentaatoriteks trollid. Las uus valitsus saab paika,eks siis hakkab nalja saama,mitte jõua ära oodata¤¤
a
Aari/ 19. märts 2019, 13:24
Siin tegu laste liivakasti mängudega ja kommentaatoriteks trollid. Las uus valitsus saab paika,eks siis hakkab nalja saama,mitte jõua ära oodata¤¤

a
Aari/ 19. märts 2019, 13:18
Keda see huvitab,mida oma sõpradega teed!
k
kõigi, vist ka EKRE Eesti/ 19. märts 2019, 13:10
tõsi mis tõsi, oravad on lihtsalt paanikas, et toitumisahelast välja kukkusid
s
Sentinel/ 19. märts 2019, 13:09
n
no mina olen väga naiivne/ 19. märts 2019, 13:05
Panin ka südame, sest meeldivad Eestile positiivsed asjad ja ei meeldi Eestit kahjustavad provokatsioonid jm provokatiivne jama
k
Kiilaspea tuleb/ 19. märts 2019, 13:04
n
nii et/ 19. märts 2019, 13:04
Et siis klassikaline korteriühistu. Kui üks jändrik on maja renoveerimiseks vajalike toimingute vastu, siis istu oma lagunevas majas edasi...või koli ära, kui ei meeldi. Näiteks Kanadasse.
n
NLKP ajal oleks olnud/ 19. märts 2019, 13:03
k
Kapsalible/ 19. märts 2019, 13:02
Minu eest pole mõtet sõna võtta, nii et ,,kõigi eesti" -s pole kinlalt kõiki eestimaalasi ! Uus koloniaalpoliitika kamp on sündinud, toome aga pigid ja kaltspead ,,kõigi eestisse" !

l
lol/ 19. märts 2019, 13:01
ekreiitidel õnnestus lõhestamine. Südamed vast üritavd nüüd ühendada, kui annab
v
Vana mees/ 19. märts 2019, 13:01
Jagamis majandus on jõudnud piirini, kus hakkab juba yle voolama. Jah, teil on õigus jagada oma isikliku kodu kellega iganes te seda soovite. Võite jagada oma autot teiste liiklejatega. Need on teie omad ja otsustada võite nende eesti ise. Võite jagada isegi om aabikaasat või tydruk/poisssõpra naabrimehega, kui eelpoolmainitutel midagi selle vastu ei ole. Mida te aga jagada ei saa on riik. Kui riik on kõigi oma siis pole ta lõpuks mitte kellegi oma. Nii nagu te ei jaga oma kodu ilma oma abikaasa või elukaaslase loata ei peaks te ka meie riiki jagama ilma kaaskodanike loata.
m
Miks?/ 19. märts 2019, 13:01
kas tõesti nendel moodsatel meestel omavahel enam lõbus ei ole, et eesti rahvast ka moodsatele radadele vaja kutsuda?
h
19. märts 2019, 13:01
HEI,"KÕIGI EESTI"! KAHJU,ET TEIE SÜDAMEIST ON JÄRGI PALJAS VALGE RAAM! PANGE SEE OMA KODU UKSELE JA VÕTKE VASTU KÕIK "SÕBRAD"!🤨
j
JJ/ 19. märts 2019, 12:58
Lisa eelmisele kommentaarile: enamusele rahvast, kes ei kuulu sellesse "Eesti inimesed pole kunagi elanud nii hästi kui täna" kategooriasse, vajavad peale oravate pikka valitsemist muudatusi. Ka nemad soovivad, et "Kõigi Eesti" hõlmaks ka nende huvisid, siiani on nad olnud peamiselt ainult maksude, mis igal aastal suureneva kiiremini kui nende sissetulekud, maksjad. Oleks ka aeg lõpetada Eestis mitukümmend aastat kesev sõda kahe erineva ühiskonnakorralduse vahel: https://eestinen.fi/2018/07/arvamus-kuni-eestis-kaib-soda-on-eestlased-soomes-nagu-pagulased/
r
rolf/ 19. märts 2019, 12:56
saite eesti rahva lõhestada, palju õnne.
t
Teadagi punt kellel on raha ja missioon e suunised./ 19. märts 2019, 12:50
p
Pole vaba mõtte najal tekkinud/ 19. märts 2019, 12:48
Keegi ikka ärgitab seda liikumist ja tahtmatult naiivsed inimesed liituvad ! Kõik me oleme mängukannid . Mida siis teha ? Tuleb õigel ajal aru saada , mis riigis tegelikult toimub , mitte lasta MEEDIAL end aelu peale suruda. Meedia on makstud reklaam !

u
Urr 2x/ 19. märts 2019, 12:47
Mis on kogu selle asja mõte? Tehke midagi, tegutsege aga oma nunnud-südame-pildid ei muuda midagi
k
Kapsalible/ 19. märts 2019, 12:45
Minu eest te ei räägi, nii et ,,kõigi eesti" ei ole ega saa ka mind te omaks, olen ausa ja südametunnistusega EKRE, jäägitult ! See ,,kõigi" on uus pasatskite kamp, ei midagi uuemat ....
õ
õige/ 19. märts 2019, 12:42
ega Eestimaa mingi .itsimaja pole et .erse kõigile valla.
h
hülgemöga/ 19. märts 2019, 12:41
lausa tsunaamiliselt kulgeb teie allakäik sm. refid ehk #kõigi maade proletaarlased ühinege#
e
ega Eestimaa/ 19. märts 2019, 12:40
mingi .itsimaja pole et .erse kõigile valla.
k
19. märts 2019, 12:37
Kui isik ei ole valimisõiguslik, siis mida need tegelased seal laiavad valitsuse ees?
a
ab/ 19. märts 2019, 12:35
Huvitav, millelt siis nüüd tahetakse tähelepanu mujale juhtida?
o
19. märts 2019, 12:32

v
valija/ 19. märts 2019, 12:29
Miks küll reformist Kaja ei suuda isegi ära oodata läbirääkimise tulemusi? Mis puutub kaaperdamisesse,siis oli ka aastaid tagasi kaks korda keskerakond võitnud valimised ,aga valitsusse nad ei saanud,Miks siis keegi ei rääkinud kaaperdamisest?
m
mõttetu/ 19. märts 2019, 12:27
milleks lollust kaaperdada? mis see liikumine on ära teinud/suuteline - ainult enesenäitamine.
j
JJ/ 19. märts 2019, 12:25
Aga kas keegi on uurinud, et kes need "kõigi" on? Vaadates seda südamele klikitud inimeste nimekirja, siis võib öelda, et peamiselt need, kes kuuluvad ladviku kolmandikku. Aga kui vaadata valijate eelistust, siis praegu koalitsiooni moodustajatele anti siiski hääli 52,3% 63,7%valimisealiste poolt. Kuhu jäid need 36,3% valijahäältest? Arvata, et võib julgelt öelda, et vähemalt pooled nendest võisid jätta hääletamata põhjusel, mida soomlased ka kirja pannud: https://eestinen.fi/2018/04/vaesus-muudab-inimest-samamoodi-nagu-pidev-kiirustamine-oma-elust-raagib-soome-vaene/
j
Joel Reinaru / 19. märts 2019, 12:25
k
kardavad oma/ 19. märts 2019, 12:25
toiduahela lõppu, et peavad ümberõppele minema ja tööle.
k
Kommentaator/ 19. märts 2019, 12:25
Inimesed on segaseks aetud kogu selle digijamaga, õpilased ei suuda meelde jätta kahte lihtlauset - dementsus ! Kogu see kurjus ja ajaraiskamine nutiseadmetes on veski ainult neid tootvatele globaalfirmadele . Mõelgem, kui kinni panna need aega raiskavad ja nuhkimist teostavad platvormid, kuidas siis elu kehvemaks läheks? Sellest oleks ainult võita, kui intrigandid , propagandistid ja segased normaalsete ja eluliste asjadega tegeleksid.
k
kas koostöö/ 19. märts 2019, 12:23
Marina Kaljurand kutsub barrikaadidele, Yana Toom kihutustöö sisemaal ja välismaal ja ju siis koos reformierakonnaga.
m
mida see liikumine annab?/ 19. märts 2019, 12:22
kus te eelmiste valitsuste ajal olite kui meil koole, poode, postiasutusi, pangateenusi suleti? Nüüd tulid armastajad välja!

t
täitsa nõus ise on kõige suuremad vihaõhutajad teise silmas pindu näevad ,aga enda omas mitte / 19. märts 2019, 12:21
m
Miks inimesed on nii rumalad?/ 19. märts 2019, 12:21
Tulge mõistusele palun kõik. Kas Te avaliku tegelased ja muu lihtinimesed ei saa aru, et selle tagajärjel on lõhestunud Eesti. Te olete täiskasvanud inimesed ja lähete kaasa selliste asjadega. Miks on vaja õhutada viha ja veel näidata välja seda? Kas tõesti on unustatud need 17 a. kus lubadused jäid täitmata, hinnad tõusid ja rahvas vaesus? Ma olen lihtinimene aga ma ei lähe selle hullusega kaasa ja pigem tekitab see Kõigi Eesti vastikust. See ei ole enam Eesti mida mina tean, kus inimesed peavad vihakõne ja avaliku tegelased samuti. Mina soovin elada koos lastelaste ja lastega vihkamisvabas.
e
Eestlane/ 19. märts 2019, 12:19
väsige ära juba tüütab ja piinlik ei ole ise süüdistavd ekret viha õhutamise või milles üldse on probleem.Ekre pole üksi mingi otsutaja laske nüüd inimestel tööd teha .Vaadate ka ise hetkeks peeglisse millega te sotsiaalmeedias tegelete inimeste riidu kiskumisega ja viha õhutamisega .HÄBI PEAKS JUBA OLEMA RAHUNEEGE MAHA
r
rhs/ 19. märts 2019, 12:17
Kõigi Eesti? Kas ka vene röövvallutajate ja nende käsilaste, kes tappsid, vägistasid, röövisid ja küüditasid Eesti rahvast?
v
Valve/ 19. märts 2019, 12:16
Ma viskan ka kaks sõpra südamega välja listist.Üks elab Londonis ja teine Helsingis.Ilmselt ei tea millega tegu,lihtsalt kõvad eestlased.Pekki küll!
a
Ahjualune/ 19. märts 2019, 12:14
Ma küsin veelkord, kus on nüüd kaitsepolitsei? Otsivad ikka ahju taga, või mis?
p
Paanika Maanica/ 19. märts 2019, 12:11
Ei saa kaaperdada ? Kui kõik EKREmeelsed selle südame endale FBs peale panevad??? Mis siis juhtub :-)
s
Sentinel/ 19. märts 2019, 12:11
Erakondadelt ega ettevõtetelt raha ei tule? Tõde, kuid mitte kogu tõde, pisut liiga lai ja kiire areng eestlaste loomupärast ihnsust arvestades. Aga kuidas oleks mõnes sõbralikus Euroopa või Põhja-Ameerika riigis asuva foundationi, institutioni või muu taolise seltskonnaga rahastajana? Konfliktijoonel asuva riigi asjad pole juba ammu ainult kohalike otsustada.

p
Pööriöölane/ 19. märts 2019, 12:11
"Postimees" kirjutab, et Yana Toom on eestlaste suurim lootuskiir! Järelikult on reformierakond juba kremlimeelsetega koostööd tegema hakanud.
p
parem ikka #EestlasteEesti / 19. märts 2019, 12:10
#EestlasteEesti mitte kõigi ehk mitte kellegi eesti.
p
Pööriöölane/ 19. märts 2019, 12:09
Kõva kustutamine käib FB-s. Paljud viskavad nn. teise järgu sõpru kohe välja, kel tühi süda, osad siiski hoiatavad! Igatahes aitäh reformierakonnale ja vasakäärmuslastele! Eestimaa lõhestamise eest! Küll ajalugu teiegi üle kohut mõistab!
r
rumalad mõtlemisvõimetud sallivad/ 19. märts 2019, 12:07
on omale uue hobi leidnud. Nagu uus mäss lahti, sallivad ongi suurimad vihkajad, nüüd sildistavad ennast vabatahtlikult. Mida FSB ei suutnud, sed suudab suur salliv - veel lõhestada.
s
siin on seisukoht/ 19. märts 2019, 12:05
https://www.delfi.ee/news/paevauudised/eesti/ekre-poliitik-siim-pohlak-valgetest-sudametest-poliitilised-oponendid-kasutavad-husteeriat-ara-et-aidata-reformierakond-ja-sotsid-valitsusse?id=85641041
s
sisutühi liikumine/ 19. märts 2019, 12:04
mis elustab pronksiöö mässu, kõigieesti = все наше
t
tegemist ju/ 19. märts 2019, 12:01
vasakäärmuslastega ja Konservatiivid ei taha ,et te neid esindate .
o
on/ 19. märts 2019, 11:59
Hulluks läinud Kaja õhutusel .

e
Elukutseline Setu/ 19. märts 2019, 11:59
Erakonnad ei saa kaaperdada jah Reformierakonna poolt tellitud meediakampaania osa.
p
Pettunu karje/ 19. märts 2019, 11:58
Ingliskeelne väljaanne Estonian World, mida juhib Silver Tambur küsib raha, vastasel korral ootab ees sulgemine. Eks see üks EKRE vastaline lehekülg juba 5 aastat viha külvanud.
m
maha kõik kes nii ei arva/ 19. märts 2019, 11:58
Ja väga sujuvalt tõsteti see suvaline tüüp kes tänaval "juudid ahju" karjus EKRE ridadesse ning jälle üks negatiivne uudis valmis treitud. Paistab, et need sallivuse ja tolerantsi karjuvad on ise ühed kõige suuremad ebaõigluse ja sallimatuse tekitajad.
a
arvaja/ 19. märts 2019, 11:57
Vaevalt, et lihtsalt ullikesed. Ilmselt on midagi reaalset ja kopsakat lubatud, kui oma töö edukalt ära tehtud saavad
a
A/ 19. märts 2019, 11:57
Tohohh ,äge valikuline sõnavabadus missugune ! Kui soovid nüüd rääkida Putini kasulikest i......t ,siis ess lastagi välja kirjutada
n
.,.,./ 19. märts 2019, 11:56
noh eks need sellised multikavaatajad olegi
m
maha kõik kes nii ei arva/ 19. märts 2019, 11:56
Kõigi Eesti seisab kõigi Eestlaste eest välja arvatud nende eest, kes meiega ei nõustu! Elagu sõnavabadus, tolerants ja kõikesallivus!
k
Kurr/ 19. märts 2019, 11:56
Need lilleuimakesed ei ole minu eesti.Ma pelgan haigeid ja lolle

e
Eino Taruk/ 19. märts 2019, 11:49
p
Provokaatoritest manipulaatorid/ 19. märts 2019, 11:48
KõigiEesti üheks algatajaks on inimene nimega Karoli Hindrikus. Tema oli see sama inimene kes oma facebooki kontol kirjutas, et Stroomi rannas ründasid EKRE särki kandvad inimesed mustanahalist naist. Hiljem osutus see väide aga sulaselgeks valeks ja nüüd on selle kohta algatatud kriminaalmenetlus. Vot sellised agitaatorid organiseerivad massihüsteeriat meil siin riigis.
r
roosa udu/ 19. märts 2019, 11:48
s
Sentinel/ 19. märts 2019, 11:47
Peale Trumpi võimulesaamist tõmmati teatud NED projektide rahastamist kokku, nüüd aga on samad Eestiga seotud kosmopoliitsed tegelased leidnud uue projekti ja uue rahastuse. "Follow the money trail", nagu öeldakse ja saabki asi selgemaks.
e
Eestlaste Eesti/ 19. märts 2019, 11:45
Eesti ei ole kõigi oma, Eesti on ikka esmajoones eestlaste oma, tema peab olema oma maal peremees. Ja peremees otsustab, kas ta igat laamendajat vastu võtab. FB on ka grupp Eestlaste Eesti, millega saab liituda.
s
Sade/ 19. märts 2019, 11:45
Jätke need nimed meelde! Alustasid nad ju selgelt EKRE-vastase sõnumiga! Ja nüüd püüavad teha nägu, et nad hoopiski armastavad konservatiive. Jätke nimed meelde!
u
Urrr/ 19. märts 2019, 11:43
Naiivitarid. Reformirottidele kasulikud loll**. Kasutatakse ära lihtsalt...
n
No levige E200./ 19. märts 2019, 11:41
Facebook on täis erinevaid gruppe.

S
,,A,,/ 19. märts 2019, 11:38
Saadeti modereerimisele, kuna avaldasin nende inimeste kohta objektiivse arvamuse. Hea, et asumisele ei saadetud!
m
Mulder: the truth is out there/ 19. märts 2019, 11:38
/* Clat/ täna, 11:21 Väike grupp ullikesi, kes ei tea ise ka mida tahavad ja otsivad lihtsalt odavat kuulsust.*/ Silver Tambur teab väga hästi mis ta teeb. Ta toimetatav internetiväljaanne jäi riigi toetusest ilma ja võib vaid interpoleerida selle pealt, miks ta nüüd rahvast üles kihutab. https://news.err.ee/868201/ 11.10.2018 08:52 ''However, EW has grown to such an extent that it can no longer be sustained from personal resources, nor can it continue to develop,'' Mr Tambur added. The funds requested are itemised as being necessary for content creation, salary costs of two editors, web..
s
19. märts 2019, 11:38
see ju siililegi selge ,et jälle PLAGIAAT Eestis
l
Laine/ 19. märts 2019, 11:37
Avandi ei salli äiapapat.
M
,,A,,/ 19. märts 2019, 11:35
Mina ja kõik minu tuttavad ei arva teie totakast riigipööramisest midagi. Teid tuleks karistada.
k
kàbi/ 19. märts 2019, 11:34
löögu p e rsed kokku kaup 200 ga
n
Nips/ 19. märts 2019, 11:33
See on selline seisukoht, et ärgu olgu rikkaid, sest see on hea, kui me kõik oleksime ühtmoodi vaesed. See on selline idapiiri taguse külaeku loogika.

k
k.t./ 19. märts 2019, 11:31
Silmakirjalikud ´´sallijad´´.
k
Kati / 19. märts 2019, 11:29
Polegi vaja kaaperdada, see ju niigi puhas tellimustõõ, ja kelle kõrvad sealt tagant paistavad...? Täpselt!
a
arvad?/ 19. märts 2019, 11:29
u
Ullikesed,kes ei tea mis ise tahavad.Mida Teie olete riigi heaks teinud ka./ 19. märts 2019, 11:29
j
Jah haridus ei tee harituks/ 19. märts 2019, 11:28
Me ei taha elada minevikule, vaid elada tulevikus, ehk siis, kes minevikku ei mäleta, selle päralt on tulevik. Üks jaburamaid uuseestlaste teese. Nõrk tase sõbrakesed.
s
SILVER TAMBURILE OLEKS MEELDIND PAPPI SAADA, AGA EI SAANUD SEDA JA NÜÜD SIIS massihüsteeria .../ 19. märts 2019, 11:28
"Olukord on nii kriitiline, et me oleme sunnitud väljaande tegevuse sellel kuul lõpetama, kui riik oma õlga nüüd ja praegu alla ei pane. Estonian World on Eesti jaoks olemas olnud kuus aastat – nüüd on see hetk, kus meil on vaja saada abi, et edasi tegutseda," kirjutas Tambur 3. oktoobril. ... kommentaar: see ON ERABISNES. AJA SEDA ENDA KULU JA KIRJADEGA. Samadel alustel nagu teised ettevõtjad.
t
tõega näkku/ 19. märts 2019, 11:28
Laske uuel koalitsioonil sündida ja valitseda ja siis tehke järeldusi.Järelikult igatsete taga Reformi valitsemise aegu, kui teile kui jõukate klassile said osaks suured eelised.
e
ei usu et aus värk! / 19. märts 2019, 11:27
Kui Ilvese nõuandja on kambas siis asi on Mäda !

s
Sedaviisi lood/ 19. märts 2019, 11:26
Meenutab seda tuntud laulu "Mägra maja"..... Kes neid kaaperdada tahaks? Siiski...osa õngitsejatest tolerante siiski erakondade ridadesse ennat smuugeldanud....vargamäele sooja kohta saama.
m
19. märts 2019, 11:24
ma arvan, et siit kasvab hoopis uus poliitiline jõud välja.
p
Paanika Maanica/ 19. märts 2019, 11:23
Millega need tolerastid nüüd rahul ei ole? Kes on see "tõrjutud", keda nad selle aktsiooniga kaitsevad? Kellele tehakse praegu liiga?
c
Clat/ 19. märts 2019, 11:21
Väike grupp ullikesi, kes ei tea ise ka mida tahavad ja otsivad lihtsalt odavat kuulsust.
p
PUUDE TAGA ON METS.../ 19. märts 2019, 11:20
https://err.ee/875151 07.11.2018 08:30 Riik Estonian Worldile sel aastal raha ei anna .. Ingliskeelne väljaanne Estonian World küsis kultuuriministeeriumilt väljaande tegevuse jätkamiseks veel sel aastal tuge 5000 eurot ja tulevaks aastaks 20 000 eurot, vastasel korral ootavat väljaannet ees sulgemine. Väljaande peatoimetaja Silver Tambur tunnistas ministeeriumile saadetud kirjas, et väljaanne on olukorras, kus finantstoetuse puudumise korral ei jõuta Estonian Worldi enam edasi viia ega ka ülal pidada. "Olukord on nii kriitiline, et me oleme sunnitud väljaande tegevuse sellel kuul lõpetama, k
j
Ja mida/ 19. märts 2019, 11:19
sellest tavarahvale tolku on?

REKLAAM JA KUULUTUSED

reklaam@ohtulehtkirjastus.ee