ma annaks selleks päevaks MUPO bussijäneste püüdjatele volituse kõiki riigistruktuuri autosi kontrollida, et kas täidavad tööülesannet, või sõidavad jänest!
politseis töötab terve analüüsibüroo, siis millega tegelevad ? kõik on kõrgemates auastmetes politseiametnikud. Ohtlikud kohad on ju teada läbi juhtumite, kaamerad tänavail jne. , ka MuPo menetlustest.
Riik teeniks tunduvalt rohkem kui võetaks ette nn. Liiklus pidurid kes maanteel sõidavad 70nega ja linnas 30nega. Kindlasti oleks poole vähem ohtlikke mõõda sõite ja liiklus oleks tunduvalt sujuvam, ja inimesed poleks roolis ka nii närvilised!!!
Arvestades seda, et tootja poolt lubatud rehvisuurusega võib kiirus vabalt -5 km/h olla, ei saa 90 alas 85 sõitmise eest kunagi trahvi teha. Samuti ei tehta üldjuhul ka +5 eest trahvi.
Milline oleks see kiirus,kus juht rikub?Linnas sõidavad enamus 57-63km/h maanteel 96-103km/h.s.t,et iga teine on juht kihutab.kuid,miks ei teatata nendest juhtidest siis,kes teises reas sõidavad 5-10km/h lubatud kiirusest aeglasemalt ja takistavad liiklust?
Hommikul sõidan linna tööle kolonnis kiirusega 100-105, aga ikka leidub mööda ronijaid, kuigi mitme kilomeetri sõidu järel on nad minust vaid sada meetrit eespool.
Põrgu, katlad keevad ja sarvilised on palehigis tööl, tõugivad harkidega kateldest väljaronijaid sisse tagasi. Ainult ühe katla juures pole ühtki sarvikut. See on eestlaste katel, kui keegi välja tahab ronida, tõmbavad teised ta sisse tagasi.
Kiire sõit ei ole veel kihutamine. 60 - 70- kulgejatele on ka 80 - 90 sõitmine kihutamine. Samas peaks PL kutsuma korrale ka põhjuseta aeglased liiklejad. Ka nemad on ohu tekitajad. Kui ei suuda ise sõita siis kasuta ühiskondliku transporti.
KOMMENTAARID (29)