Poliitika

Kaja Kallas: välistasime koostöö EKREga ka selle pärast, et nad propageerivad õigusriigi alustalade õõnestamist

Toimetas Hindrek Pärg, 18. märts 2019, 19:09

440 KOMMENTAARI

h
häälte joonistamine/ 24. märts 2019, 15:18
Oleksid e-hääletuseta 3.või4.Seda saaks kontrollida ilma e-hääletuseta. Kohe oleks selge, kes peaksime viimased 17 aastat vastuvõetud seadused kõik tühiseks ja valitsused mittelegitiimseiks lugea! Karm tulemus! Aga arvan, et tõene, sest valimispettused on pikka aaega olnud kõikide ekspertide arvates vägagi võimalikud ehk tõenäolised. Kuulates praegust hullunud seakisa, ei jää mitte mingit KAHTLUSTKI, ET E_HÄÄLI KIRJUTAS REF ENDALE JUURDE. Mida rohkem nad praegu kisavad, seda kindlamaks muutu veendumus - nad ei salli mitte ühtegi teist ja nendel on varjamist vajavaid kuritegusid teistest enam
m
mitte unustada suuri sulisid tõldadesse/ 24. märts 2019, 15:05
Need refi patud e "vanad asjad" ei tule mitte unuestada, vaid korralikult läbi võtta ja kurjategijad vastutusele! Sest ahneks on nad läinud eelkõige seetõttu, et on täielik karistamatuse tunne. ja see ühe kasvab. Nagu ka ahnus ühe suurema raha järele, mistahes vahenditega..
v
võimude lahusust ei olegi enam/ 24. märts 2019, 14:55
Kui kohtunikud praegu "on sõltumatud", siis miks meil ei toimi õiglus ega õigus ega sõltumatus, vadi jhoopis kohtute omavoli? Miks nad seadusi rikuvad ja väänavad? Vägagi erapoolikult!
a
Ara Bander/ 28. märts 2019, 08:40
Täiesti nõus! Minule väljastati kohtuotsus, mille alusel saab ühte hoonet nimetada vastavalt vajadusele kas üheks või teiseks. Kui teil on maja ning selle juures asub kopsakas abihoone, võib vastavalt vajadusele nimetada maja ka abihooneks. Selle sama jõustunud kohtuotsuse järgi on Rainer Vakral praegu õigus nõuda kehtetuks tunnistatud plagiaadi tunnistamist uuesti seaduslikuks ja kehtivaks. Sest kohus menetles tühistatud dokumenti kui seaduslikku ja täiesti kehtivat. Ei Tartu Ringkonnakohus ega ka Riigikohus ei ole soovinud midagi muuta. Seega: palju õnne, Rainer Vakra! Kui siia juurde lisada
r
rebased/ 24. märts 2019, 14:41
Ei läinud tal veel midagi vett vedama, tegi selleks aastaid eeltööd brüsselis: Viimsi vallavanemanasõlmis lepingu tunneli asjus, otsis rahastajaid....seda kõike ainuüksi selleks, et Rail Baltic oleks põhjendatud. Ju oli tõsine hirm, et rahvas on selle mõttetu raiskava RB vastu! Siim ujub alati pinnale siis, kui vaja midagi "ära vormistada", nagu e-hääletus näiteks.....
h
Heli/ 24. märts 2019, 11:59
Jää vait,Kaja Kallas! Oska kaotada!
p
pooldaja/ 23. märts 2019, 10:15
Täiesti õige jutt..eile vene tv ..räägiti meist pikalt..kui vaesed ja vesi on ka tasuline..kõik väga kallis ja elada on väga raske, toime ei tule. Ma saan aru ,et see on propaganda..aga ikkagi väga valus ja selle olukorra oleme ise tekitanud. Esiteks me pole vaesed..me kõik käime oluliselt paremini riides ,kui teise..ja meil on kõht täis....Veel palju räägiti,et kõik tahame riigist põgeneda....Üldiselt me vägisi mängime kaardid kätte,et meid saaks tümitada...
r
rein/ 23. märts 2019, 08:47
Kaja Kallas on ise kõige suurem vihaõhutaja!
k
Kalev/ 23. märts 2019, 06:26
See isa käpiknukk võiks rohkem vait olla

j
Jaan Tatikas/ 21. märts 2019, 18:36
Tüüpiline vihakõne, suunatud teisitimõtlejate vastu.
e
elektritsaabtasuta blogspot/ 20. märts 2019, 16:16
Kas leidub veel kedagi kes on samal arvamusel,et poliitikud sonivad ? Poliitikute ravimiseks on mitmeid variante: 1) Teha neist heroiini narkomaanid. 2) Mitte maksta riigile katuseraha. 3) Mitte maksta varjatuid makse a la sellisel viisil : 2009 aastal Jarmo Tuisk kirjutas sedasi :" Eestis kulub igal aastal autokütusele umbes 10 miljardit krooni, mis teeb 7500 krooni iga inimese kohta (rinnalapsest raugani). „See raha läheb naftašeikide taskusse. Milleks me neile seda kümnist maksame, kui nutika planeerimise abil saaksime kõik oma sõidud tehtud kodumaal toodetud energiaga?” püstitab Tuisk kü
1
18.o3/ 20. märts 2019, 15:27
Kas nüüd hakkab moosimise aeg? Küll on ikka jube, kui inimene kannab oma südames n.ö. valeviha.
e
eestist/ 20. märts 2019, 10:45
Iga Kaja Kallase artikli pealkirjas on sõna "viha" ja siis artiklit lugema hakates, pead uuesti lugema "viha, viha, viha, viha, viha". Tekitab väga vastiku tunde ja loodetavasti nii viha täis inimene ei saa enam isegi võimalust valitsuse moodustamiseks.
k
Küsimus/ 20. märts 2019, 10:42
Kus see õiguseriik eestis siis asub ja millistest talad koosnevad?Kas õigusriik oli ja on oravad ja sotsid ning alustalasid polegi olnud.Kas õigusriigis käibki välistamine eestlastest elanikkonna vastu ja vihaõhutamisega meedias?
n
Naisele 10.04/ 20. märts 2019, 10:27
Asi selles ongi,et sellel ärahellitatud daamil ei ole kahe kõrva vahel mitte midagi.Mina ka pidasin temast lugu,aga see mõttetu ärplemine ja ülbitsemine on kõik nullinud.Refid olid 16 aastat võimul.Millal need eestlased siis välismaale pagesid? Kas enne seda?! Miks nad siis reffide ajal tagasi ei tulnud? Reffe pole keegi muutnud.Ja hääled said nad ,tõenäoliselt,tänu roosamanna hooldekodudele ja papaa rahakotile.
x
X/ 20. märts 2019, 09:50
Õigusriik ei tähenda liberaalset diktaktuuri ega alustalad refide toiduahelat.
l
Leenu/ 20. märts 2019, 09:50
Mina pole kena välimusega ja teiste välimust kunagi ei kommenteeri kuid alati on esimene kord ka.MIKS k.Kallasel on alati selline irve näos.

k
Kulla Kajake/ 20. märts 2019, 09:49
Need alustalad jõudsite ise ju17a.-ga läbi saagida, tühja kohta ei ole võimalik õõnestada? Või reform arvab, et leiab veel mõne fondi, mida tühjendada? Oli papa ju nii kindel selles, kui ameti maha pani. Eks vanad tegijad serverite juures andsid selle kindluse, mille ülbus maha mängis.Nüüd on kogu maailm süüdi, viha aina paisub, et südamed seest tühjaks vaenutsetud.
1
11:40/ mingi fiil kiunub / 20. märts 2019, 09:24
stringe taga, kinkige talle paar naistekaid, ehk rahuneb maha.
s
Silver/ 20. märts 2019, 08:26
Kaja, sa oled noor ja roheline, poliitikas on tähtis taktika jätta kõik uksed lahti, et trumbid oleksid läbirääkimiste lauataga sinu käes.
a
ain/ 20. märts 2019, 07:01
see reformierakond on ju sisuliselt kommunistlik-selle asutajad ,kallas ja gräzin,on ju kommunistid!!! mida sa sealt saada tahad-kus on miljonid mis lubati tagasi maksta kui saab Brüsselisse-nüüd seal tagasi aga miljonid ikka maksmatta? miks?
s
siim / 19. märts 2019, 23:19
jutud juttudeks, aga sellest vaikib ajalugu !
k
kui välistasid/ 19. märts 2019, 23:18
siis on OK. Jäävad välja ja nüüd juba alatiseks , sest aeg on see E- tsirkus ka ära lõpetada. Kaua võib ühe reha varrega oma otsaesist muhutada.
s
soovitus/ 19. märts 2019, 22:51
minu arvamus.Reformierakond olgu nüüd vait ja ärgu enam valitsusesse mingu.Kui praegu oma nina Ratase loodavasse toppida,siis nad hakkavad kohe mustama. Nüüd on IKE-l võimalus rahvale näidata ja tõestada oma võimeid.Las rahvas otsustab järgmistel valimistel,kas Ratase uus valitsus on oma usalduse ära teeninud.
m
Meister/ 19. märts 2019, 22:22
aga sa räägi kaja, mida sulle veel räägiti, et mida sa rääkima peaks...

m
mida/ 19. märts 2019, 22:22
m
mida/ 19. märts 2019, 22:00
i
19. märts 2019, 21:59
S
... / 19. märts 2019, 21:40
Sellel kaenlaalused haisevad.
m
muidugi/ 19. märts 2019, 20:49
telefoniõigus töötab ju nii hästi, et pole mõtet seda muuta.Seadused ei ole ju rikaste, vaid vaeste jaoks.
e
ei olegi seotud/ 19. märts 2019, 20:45
kui mis ajakirjanikel sellest?Kirjutada võib ikka, laim ei ole ju keelatud kui laimad neid keda ülemus käsib.
t
tal on täielik õigus/ 19. märts 2019, 20:43
pahane olla.Papa ju lubas, et temast saab peaminister ja ta oli selle mõttega harjunud.
t
Toom/ 19. märts 2019, 20:38
ongi juba RE punti löönud

õ
õigusriigi alustalaks / 19. märts 2019, 20:36
a
arvaja/ 19. märts 2019, 20:32
no nii - praegu ongi näha, millised erakonnad oma kultuuritasemelt kõrgemal on-nad ei ole ju Refrmi aknaid sodinud
a
arvaja/ 19. märts 2019, 20:27
tegelikult loodan mina ka, et praegu toimetav kolmikliit ikka koalisatsioonileppe kokku saavad - sisulisel ikka arukust tundub neil olevat ja kellelegi nad seemneid ja foolimumütse ka ei paku
a
arvaja/ 19. märts 2019, 20:21
valimistulemusi pole ju ametlikult veel avalikustatud ka
h
Hea,et sotsid/ 19. märts 2019, 19:58
Rajalt maas,nende punapopulismi ei ihka vist keegi.
t
19. märts 2019, 19:54
Tulgu Soome koristajaks,aga enne kursustele🤣👍
k
Kui / 19. märts 2019, 19:32
Kaja suhtumine on selline,et kõik peale reformi on lollid,vastikud ja rumalad,siis pole tänase asjade seisu üle midagi imestada, istutegi opositsioonis edasi kuni muudate oma ülbet käitumist.
m
Mine Kajakene Brüsselisse tagasi....su koht pole siin./ 19. märts 2019, 19:07

x
xXx/ 19. märts 2019, 18:33
Õnneks välistavad kõik erakonnad koostöö RE'ga.
a
19. märts 2019, 18:11
Ahaaa " KÕIGI EESTI" = " VSJO NAŠA " nagu ühemuna kaksikud
j
JA ja/ 19. märts 2019, 18:10
tunnen KAASA ISEGI e-E doping EI ei päästnud
v
vanamemm/ 19. märts 2019, 18:09
Välistasid siis välistasid, eks naudi siis välistamisvõidurõõmu. Mina tahaks sellest hulluks aetud rongilt maha minna, häbi on teie pärast, noor naine.
m
Ma väga vabandan Kaja Kallas ootasin Sinust hoopis midagi muud/ 19. märts 2019, 17:48
n
nõus kõigega,/ 19. märts 2019, 17:16
aga Kaja käitus väga ülbelt,teatades et EKRE-ga pole tal milleski rääkida.Peaministri jaoks peavad kõik kodanikud olema võrdsed. Ta lõhestas ja külvas vaenu,kutsus Brüsselit appi Eesti põliselanikke alandama ja nende valikut eirama.
a
19. märts 2019, 17:02
Ahahaaaaaaaaaa " KÕIGI EESTI" = " VSJO NAŠA " nagu ühemina kaksikud
m
19. märts 2019, 16:50
Mõistame hukka vasakäärmuslikud reformierakonna ja sotside terroristid

n
19. märts 2019, 16:07
Näed kus Kaja munes riknenud muna
a
Aga tegelt/ 19. märts 2019, 15:21
Kiri austatud Jüri Ratasele. Palun härra peaminister viska toom erakonnast välja. Sellist reeturile omaselt käituvat venelaste mainet kahjustavat isikut ei ole ju ometi sobilik seostada keskerakonnaga. Eestlasi on vähe ja selline eestivastane käitumine on igati ära teeninud riigist välja saatmise ning kodakonsuse kaotamise. Vene juurtega eesti kodanikud pole nii vihkamist täis ja rumalad. Nad mõistavad ise kelle poolt ja vastu nad hääletavad. Nad ei vaja moonutaud jutuga eestkarjujat. Tänan
k
Kahju/ 19. märts 2019, 15:05
Väga kahju, et niisuguseid situatsioone võimendatakse
k
Kahju/ 19. märts 2019, 15:05
Väga kahju, et niisuguseid situatsioone võimendatakse
k
Kahju/ 19. märts 2019, 15:05
Väga kahju, et niisuguseid situatsioone võimendatakse
a
arvad?/ 19. märts 2019, 14:59
Võit pole maha mängitud, vaid kisakõride poolt Kõrvale nihverdatud. Susserdavad tasapisi omavahel ja palgalised rookurid kriiskavad, näpp pikal, tegelikke valimiste võitjaid süüdistada. Sahker algas ju juba valimiste öösel.
e
eesti naine/ 19. märts 2019, 14:38
Lp arvajad, kas teie arvamus toetub ka mingile adekvaatsele infoallikale või lasete ainult vahkviha suust valimatult välja? Labasus ja viha ei vii kaugele, seda on niigi palju ja kui ise välja ei mõtle, mis meie riigis tegelikult toimub, loeme erinevaid arvamusi ja ülevaateid. Neid pole vähe.
e
eestlane/ 19. märts 2019, 14:11
Kui väljaütlemistes asi siis palun kuulake,mida Yana pruntis suukene toodab.

l
laulupidu/ 19. märts 2019, 13:46
Misasja sa Kaja siin kisad ja õhutad?Kas Ratas mitte oma tööd ei tee?Ikkagi peaminister!Võta oma kisakõrid kaasa ja hakake laulupeoks ette valmistuma,lõõritage seal kõik koos .Laske inimestel tööd teha.Sina Kaja vihaõhutaja ,mine ka tööle.Kulutad siin maksumaksja raha.
v
vaatleja/ 19. märts 2019, 13:01
välistas koostööd ka keskerakonnaga, sest reformierakonna valimiskampaania oli üles-ehitatud nende mahategemisele, näiteks hirmutati rahvast, et kui refile häält ei anna, siis kol-kol tuleb kesk jälle võimule.
a
aus valija/ 19. märts 2019, 12:48
Minu austus ja lugupidamine Kajasse on langenud 0 ,üks kõik mis hinna eest,mustates kõiki teisi pääseda valitsusse ,see ei ole aus ja eetiline Väga kahetsen ,et andsin oma hääle reformile.Arvasin,et haritud inimese ootavad läbirääkimised ära ja vajadusel oskavad vääriliselt kaotada
v
vebfond/ 19. märts 2019, 12:46
o
oh/ 19. märts 2019, 12:44
Kui Kaja oleks tavaline inimene, siis nõustuks. Aga ta tahab olla poliitik ja võimalik tulevane peaminister. Nii ei saa öelda, et kõik valijad, kes ekret on valinud, õõnestavad alustalasid? Kuidas saab niimoodi mõeldes üldse mõelda, et peaministriks sobitakse? Suhtlemiskursustele tuleks kiiresti minna. Hetkel on see avaldus vägivaldne. Loodetavasti ajaleht pole seda sõnavõttu moonutanud.
k
Kas Autorollo/ 19. märts 2019, 12:34
juhtum on ka näide Reformi õigusriigist??
v
villu/ 19. märts 2019, 12:33
ka 10 milli vargus,sadamakeiss,autorollo jpm. on riigi alutalade õõnestamine ???? kaja sul on määratud rohud taas võtmata.
v
Viiu/ 19. märts 2019, 12:24
Olgu lihtsalt vait.Valimised möödas ja võit ammu maha mängitud.Kaua võib!

k
Kalju Kindel/ 19. märts 2019, 12:21
E- manipultsioon tuleb kiiresti prügikasti visata koos serveritega, siis rahuneb ka rahvas maha ja tunnetab, et rahva hääl maksab midagi. Tänane õhu võngutamine on juba mõistuse vastane.
k
kummaline et kajakene/ 19. märts 2019, 12:01
süüdistab kõiki teisi viha ja vaenu õhutamises, ometi oma kirjutises iga teine sõna on viha ja vaen, kes siis viha ja vaenu õhutab ja üles kütab?, kajakene ei saa kuidagi maha rahuneda
a
Alustala./ 19. märts 2019, 11:58
Ehk ei saa varastada, nii nagu tahaks. Kui need võimule tulevad!
j
Ja\11:40-e/ 19. märts 2019, 11:57
… sinised sokid külmkapis.
p
Peeter/ 19. märts 2019, 11:53
Ei lase valitsejatel varastada...:(
e
Eino Taruk/ 19. märts 2019, 11:51
Ilmselt räägiti EKRE plaanist piirata kohtulikku aktivismi? Kui nii, siis tuletakse meelde, et Põhiseaduslikke õigus rikuvad nimelt kohtunikud kes mõistavad seadusüleseid otsuseid või võtavad üle seadusloome.
t
tõde/ 19. märts 2019, 11:47
Issanda teed on imelised.Karma kättemaks tuli oodatust varem, mis on kättemaksu põhjus- seda nad teavad väga hästi. Ja ka seda, et riigi alustalade lõhkumine ei seisne rahvusriigi hävitamises , mille eest nad seisavad propageerides lojaalsust ja külalislahkust massimmigratsioonile , et olla Brüsselile meelepärane europarlamendi koha hinnaga.
s
Sugulane Juta/ 19. märts 2019, 11:44
Kaja on sugulastega rumalalt aus - eesmärk on sama koalitsioon ilma keskita hiljem saab partnerid vahetada, esialgu Ratast karistada

e
19. märts 2019, 11:43
Eesti riigi rahvas ei armastada reffidest valetajaid ja vargaid ,tõmmake uttu
t
19. märts 2019, 11:42
tõmba endale ka kott pähe ja mine sinna Stenbocki maja juurde suppi jagama neile topistele
m
Mann/ 19. märts 2019, 11:39
See ju avalik saladus, et proua hääled tulid serveritest. Enamus inimesi, kodutud, abitud ilma interneti yhenduseta jne. Lihtsalt kasutati nende serverites leiduvaid id kaarte. Ja umbes nii palju 20 tuhat eluheidikut meil ka reaalselt leidub.
n
No ei meeldi./ 19. märts 2019, 11:34
Kaja,oled nagu hellitatud laps,kes külvab kiusu ja trambib jalgu.
c
Clat/ 19. märts 2019, 11:31
Sa ise lõhud Eesti riiki ja selle alustalasid Brüsseli huvides. Brüsseli käpik.
t
t/ 19. märts 2019, 11:29
tõesti ära tüütab see poliitikajura
p
Pesumaja B/ 19. märts 2019, 11:29
Brüsseli ajuloputised laulavad ainult mingitest rahapesutaladest...
c
Clat/ 19. märts 2019, 11:28
Kallas helistas kohe peale valimisi Helmele ja pakkus liitu.

T
!!!!!!/ 19. märts 2019, 11:27
Tule mõistusele , vana Kallas helistas esimeste seas Helmele ja pakkus liitu aga Helme ei võtnud pakkumist vastu.
k
Koller/ 19. märts 2019, 11:24
Kuidas on EKRE seotud rabi sõimava junkruga?
ä
Äkki ootaks tulemused ära ega tegeleks ennustamisega? Selge on ju see, et ükski äärmus ei realiseeru/ 19. märts 2019, 11:22
s
s/ 19. märts 2019, 11:20
sotsjalistlik reformne kelmilik naeratus.
o
Oliver/ 19. märts 2019, 11:20
Nõrk poliitik, kes ei suuda teiste erakondadega läbirääkimisi pidada. Jüri läks proovis ja sai, kuigi koostöö EKRE ja Keskerakonna vahel on oluliselt keerulisem kui seda oleks EKRE ja Reformierakonna vahel.
k
kas/ 19. märts 2019, 11:13
t
to puslik/ 19. märts 2019, 11:05
Ühesõnaga kui mina tahan olla mina ise ja see tähendab näiteks ühe pusliku õiguste piiramist, solvamist ja halvustamist tema soo, rahvuse või seisukohtade tõttu, siis on kõik suurepärane?
k
Kati/ 19. märts 2019, 10:59
Õigusriik on kui etniline eestlane saab kõik oma ametiasjad, arsti, juures poes räägitud eesti keeles,mitte vene või inglise keeles.Kui meie memmed elavad lagunenud ahjudega ja katustega majades aga tulnud spetsialistid.---,kes ei tööta--on Tallinnas, Tartus mugavustega korteris.Mingi venelane Toom ajab eesti asja, solvab eestlasi ei tahagi et vene noored räägiks eesti keelt.ÕIGUSRIIK??

v
valija/ 19. märts 2019, 10:58
Kaja Kallas-lõpeta valetamine ja vaenu külvamine,oska kaotada ja asu tööle.See mida räägid on nagu venelaste valepropaganda,inimesed,kes ei ole kursis sisulise olukorraga, saavad vale pildi meie riigi poliitikast ja poliitilisest pildist.
m
murueit/ 19. märts 2019, 10:47
Kuhu Siim ise on jäänud? Ei kuule teisest enam ei kippu, ega kõppu ? Kas järjekordne äriprojekt, rahva rahadele karvane käsi peale panna , läks vett vedama ?
t
tädi tortila/ 19. märts 2019, 10:42
Jummel kyll, jätkem pereliikmed rahule
m
Marek/ 19. märts 2019, 10:40
Viha õhutabki viha ning seepärast hoolitseb kaja, et ajakirjandus oleks täis servast servani vaenu ja viha õhutavat infot, kus nemad on head ja kõik ülejäänud on pahad. Tegelikult on asi lihtne...kaja lihtsalt arvas ennast suuremaks, kui ta seda tegelikult on ning nüüd sõber ossinovskiga üritatakse kogu Eestist sitalaotajaga üle sõita
m
mitte reality/ 19. märts 2019, 10:40
vaid nutt ja hala , et võim libiseb nende karvaste kämmalde vahelt rahva kätte.
e
ennekuulmatu,/ 19. märts 2019, 10:35
seega välistab ka 100000 eestimaalast.
e
et siis/ 19. märts 2019, 10:35
Läksid lihtsalt lahmima ja nüüd otsid pastakast välja imentud teemasid. Võta aeg maha mõtle järele, mis läks valesti ja paranda vead uutel valimistel. Ühe poliitiku jaoks on muidugi selline käitumine ennekuulmatu aga proovi. Õnnestumise protsent on päris suur. Jätkates sellist trummitagumist nagu praegu on suurem kaotus kindlamast kindlam.
t
tädi/ 19. märts 2019, 10:31
lõpuks ometi üks mõistlik artikkel kogu senise müra taustal. Mõjus nagu sõõm värsket õhku. Tänan!

k
Küsin/ 19. märts 2019, 10:27
Kas sa ise oled aru saanud, mida EKRE ninamehed "tegelikult õigeks peavad"?
n
Nagu notsu/ 19. märts 2019, 10:22
aiavärava vahe peale kaalikalattu vargile minemise üritust
p
puslik/ 19. märts 2019, 10:22
Kaja õhutab eestis vaenulikku suhtumist. õigusriigis on kõigil õigus olla mina ise ja seda ka EKRE-l ja nende valijatel.
v
Viimane kevadkülv ja minnakse vihast lõhki/ 19. märts 2019, 10:21
Sotsialistlik/kommunistlik riigikord ja pikk viha, oli NL järelKaja - augustis 19... oli viimane ponnistus "liberaalse Gorba vastu, aga...
a
Albert1/ 19. märts 2019, 10:17
Ennevana kõik kommud tarbisid meeletus koguses alkoholi, siin sinu jutu kohaselt see peab paikka. Ära enam juurde võta.
k
19. märts 2019, 10:16
Kes teisele auku kaevab....
k
19. märts 2019, 10:15
Koos Sotside ja Isamaaga - see oleks siis koos teiste liberaalsete parteidega oleks 34+12+10 = 56 ja sellest piisaks, aga Isamaa hakkas pirtsutama, miskipärast tahab just justiitsminister kaotada võimude lahususe. Asi ei ole EKRE vastu olemisel mitte %-s, vaid põhimõtetes - demokraatlikus riigis ei saa parlament hakata kontrollima kohtute tegevust, see oleks võimude lahususe printsiibi rikkumine. Nii lihtsalt ei tehta, olgu võimul kes tahes.
t
Teiste / 19. märts 2019, 10:14
rahapesu on huvitav teema aga miks me ei räägi KE tehingutest, lindiskandaal jne. Tegelikult on peaaegu kõikidel erakondadel luukered kapis. Tegeleks riigi juhtimisega.

t
Tyuiop/ 19. märts 2019, 10:14
Refide. elueesmärk on sind kogu maailma murede ja haigustega nakatada ?? Samas su oma tütar läheb vabatahtlikult türklasele mehele :)
v
vanaema/ 19. märts 2019, 10:14
No ei õõnesta nad midagi. Kaja võiks süveneda, mis EKRE tegelikult õigeks peab. Ainult ajakirjanike pandud valed pealkirjades ei kajasta tegelikku olukorda. Meie riigis ongi ajakirjanikud need, kes ühiskonda lõhestavad, samuti promovad igasuguseid "erisusi". Ühiskond oleks palju tervem, kui ei kajastataks koguaeg igasuguste jaburustega tegelejaid. No las mõned närivad muru või võitlevad naisõiguste eest või lesbipaarid või ennustajad jne. Ei ole vaja neist koguaeg lugusid teha, las elavad oma elu.
a
Arvamus/ 19. märts 2019, 10:14
Sain 17 aastat tunda oravate pakutavat "õigusriiki". Kahjuks pettusin....
m
19. märts 2019, 10:14
Ma ei usu automaadi ähvardusel ka, et kaja ausal teel need hääled sai!!!
m
19. märts 2019, 10:12
Mis uss su ajusid on õõnestatud? 😁
e
Ei tea / 19. märts 2019, 10:11
m
Meie/ 19. märts 2019, 10:10
v
Valitsevad / 19. märts 2019, 10:09
need, kes said tunduvalt vähem? Ainult alla 33,66%

n
19. märts 2019, 10:08
Näe,Kaja jälle tagasi.Terve nädala;PUHKAS; Aga näost on pigem valgemaks läinud,mitte pruuniks.
e
Esiteks/ 19. märts 2019, 10:07
meil suhtutakse inimestesse lugupidavalt ja ei sinatata vaid Sina või Teie. Teiseks ei maksa teiste eest rääkida, et keegi ei taha. Eesti alustalasid õõnestab ikka eestlane ise, eriti vihaga
n
No/ 19. märts 2019, 10:04
nüüd tuli tark välja ja mõned mitteilusad sõnad ka ära õppinud. Tubli! Kohe näha, et hea lastetuba.
c
Crack/ 19. märts 2019, 10:02
Kajal pea "lõikab" (palun mitte mõista, et ta hakib oma laubaga kapsast või inimesi) vales suunas.
o
Olen/ 19. märts 2019, 10:01
j
Jälle/ 19. märts 2019, 10:00
räägib inimeses viha. Miks keegi arvab, et tal on alati õigus. Minul ei oleks PAREM kui välistatakse koostöö Kaja Kallasega. Ma välistaksin koostöö ainult madala IQga inimestega
a
arvaja/ 19. märts 2019, 09:59
Refidel muud meeles ei ole,kui saaks aga kogu maailma mured ja haigused kõik Eestisse tassida.
m
19. märts 2019, 09:58
Mis see islam siia puutub? Ja on ikka infoallikad Teil - "Kõik räägivad". Mitu korda olete Hollandis, Rootsis, Saksamaal, Soomes käinud? Kui oleksite, siis teaksite, et meie kuritegevuse näitajad ületavad sealseid. Isegi ilma islamita. Samas on Rootsi majanduse näitajad paremad kui eales varem - rootslased on rikkamad kui kunagi varem. Peale selle, miks te arvate, et liberaalid ainult migrantide maale toomisest unistavad?

r
RIIK/ 19. märts 2019, 09:46
EESTI RIIK VÕIKS KAJA KALLASEGA VÄLISTADA KOOSTÖÖ OLEKS KÕIGILE PAREM
v
Vana kommunist/ 19. märts 2019, 09:46
Arv 3366 on õige. Ainult koma koht on vale- 3, 366% ehk tuleb ilma tšiki brikita!
m
mina/ 19. märts 2019, 09:45
Kahju,näost näha et valimiste periood on oma jälje jätnud!
i
Ise õõnestate ja külvate viha/ 19. märts 2019, 09:43
Mis kallastele soovida ,palju õnne akna aluste õõnestajatele,teiesuust pole muud tulnud kui puhas õõnestamine.Ligi ,Antsip,Kallased,Rõivas jne.
t
to 09:00/ 19. märts 2019, 09:42
No nii keerulisest jutust nüüd siinsed EKRE pooldajad küll aru ei saa, see nende jaoks mõttetu jutt või heal juhul vihakõne. Ja võib-olla EKRE pooldajatele ei meeldigi demokraatia vaid diktatuur, neile jääb lootus, et ehk saavad naised ja vähemused endale allutada arvestades nende eeskõnelejaid.
p
Pärgi ja lilli palume mitte tuua/ 19. märts 2019, 09:35
Loodan,et kogu vaimuhaige reformierakond koos kusekollaseÕhtulehega paneb oma pillid kotti. Nagu ilmas enam tarku inimesi polekski, kelle arvamusi avaldada?
k
kaja,oska kaotada/ 19. märts 2019, 09:35
ja lõpeta palun vihakõnede väljamõtlemine.
m
ma/ 19. märts 2019, 09:33
Kaja lõpetage see muinasjuttude levitamine!

m
m.Närep/ 19. märts 2019, 09:31
vaadake kohtunike kaader üle- siis saate aru miks Poolas sellega tegelatakse, ega riik pole AINULT ametnike jaoks
m
m.Närep/ 19. märts 2019, 09:31
vaadake kohtunike kaader üle- siis saate aru miks Poolas sellega tegelatakse, ega riik pole AINULT ametnike jaoks
m
m.Närep/ 19. märts 2019, 09:31
vaadake kohtunike kaader üle- siis saate aru miks Poolas sellega tegelatakse, ega riik pole AINULT ametnike jaoks
k
Kaja/ 19. märts 2019, 09:30
Kaja keegi ei taha ka sinuga koostööd teha, võib ka öelda, et reform õõnestab eesti alustalasid ja õigusriiki pole eestis juba 17 aastat.
k
kodanik/ 19. märts 2019, 09:29
välistab koostöö ka nendega,kes valisid ekre ja ei kuulu sinna,ehk muidu kutsuvad sallima kõiki igasugu imelikke vähemusi aga suuremat gruppi rahvast ei arvesta
j
Jukule/ 19. märts 2019, 09:28
Reformierakond sai ainult 33,66% Riigikogu mandaatidest. Sellega ju Eesti Vabariiki ei valitse.
j
Jukule/ 19. märts 2019, 09:27
Reformierakond sai ainult 33,66% Riigikogu mandaatidest. Sellega ju Eesti Vabariiki ei valitse.
j
Jukule/ 19. märts 2019, 09:27
Reformierakond sai ainult 33,66% Riigikogu mandaatidest. Sellega ju Eesti Vabariiki ei valitse.

j
Jaa/ 19. märts 2019, 09:26
Tulid nüüd õigusriigi ehitajad välja .Aastakümnete pikkune poliitkorruptsioon Nüüd joostakse mööda euroopat oma riiki sopaga üle valades.
e
erapooletu/ 19. märts 2019, 09:26
kas juba küllalt ei saa? Millistest vihakõnedest kogu aeg räägitakse.Kõiki võimalusi on koalitsioonileppe peatamiseks katsetatud. Mis puutub EKRE-sse rabi solvaja. Solvajaid ja sõimajaid leidub iga valitsemise ajal.Peale selle oli see noormees mõnuainete seisundis.Tuleks hoopis rääkida nende kättesaadavusest ja tarbimisest. Ka peres kasvatamatut last ei ignoreerita,vaid temaga suheldakse.Milles peitub praeguse propaganda tõeline tahe?
h
HS./ 19. märts 2019, 09:22
Kui soovid teietamist, siis mine Inglismaale elama. Seal saad teietamist söögi alla ja peale sööki.
h
HS./ 19. märts 2019, 09:21
Kui soovid teietamist, siis mine Inglismaale elama. Seal saad teietamist söögi alla ja peale sööki.
m
maalt/ 19. märts 2019, 09:19
Ma tahaksin ka ausat Ekret,sest nad vähemalt ei varasta.
e
Edu EKRE-le!/ 19. märts 2019, 09:17
Reformierakonnale ei,ei ja veelkord,ei!
p
pole vaja / 19. märts 2019, 09:17
kuipalju on aeg edasi läinud. 1935 ei tehtud selliseid tegusid, 1957 olid teised mured ja 1991 kolmandad, nüüd on ilmunud miljonid noored mehed Euroopasse - mida tegema , moblat näppima ja kuritegusid korda saatma. kes siin väikese Eesti eest muretseb? miss on Krossinaise tegude mõte? süüdimatud, ja ka need , kelle teod 75 aastaks salastatakse.
i
Isa soovitusel/ 19. märts 2019, 09:14
Kas on nii raske püüda mõista miks reformierakond seda paanikat külvab, igal pool karjub ja soovitab teistel ka karjuda? Neil oli opositsioonis ebamugav ja nad ei taha seal rohkem olla. Igasugused reformarite rahapesud ja kah kummalised väljaütlemised ja külmkapitagused ahistamised on nagu laadna ja sedasi võiks riiki juhtida? Alkoholi hind küll mingi argument pole.

o
on olla jah / 19. märts 2019, 09:12
Kuidas see reform ennast nurka mängis, kui kõigepealt keskerakonnale koostööd pakkus ???
a
ats/ 19. märts 2019, 09:11
vot selle välistamise pärast saite kambaka...kunagi välistasite keski nüüd ekre t...välistada ei tohi mitte kedagi... noorpoliitik ; )
m
Mathilde/ 19. märts 2019, 09:04
Kui Reformi erakond on valitsuses olnud pole keegi kunagi ühtegi reformierakondlast solvanud, kirju kirjutanud Feformierakonna aknaid sodinud, vihakõnesid pidanud, rahvast ässitanud isegi kui Reformierakond on vastuvõetamatu olnud. See mis praegu toimub on üle igasuguse piiri. Paljud poliitikas olijatest pole parketikõlbulikud aga ometi on nad parketil millegipärast. Esimest korda on mul häbi eestlaste pärast. See on õudne mis toimub.
i
19. märts 2019, 09:02
Isegi kui soovib, teeb ta seda astudes vastu üldtunnustatud demokraatia põhimõtetele nagu võimude lahusus. Seda ei saa aktsepteerida.
k
Kaja siiski võitis valimised?/ 19. märts 2019, 08:59
...järjekordse reffide valimiste e-pettusega.

k
Kes vana asja mäletab.../ 19. märts 2019, 08:58
Välistasime...? Ega see minevikuvorm enam aita, praegu välistatakse teid.
t
to isa soovitusel/ 19. märts 2019, 08:58
Kas nii raske on natukenegi püüda mõista, miks nii paljud on ekrelaste väljaütlemiste pärast mures? Pime usk, et alkoholi hind langetatakse olematuks, on nii suur, et varjutab kõik muud mõtted?
r
19. märts 2019, 08:57
Refide programm ei puutu asjasse. Kaja räägib õigust: kui EKRE saab oma tahtmise ja kohtunikke hakkab kinnitama parlament, ei ole me enam demokraatlik riik, sest sellega on võimude lahususe põhimõtet rikutud. Kohtuvõim peab olema seadusandjast ja täitesaatvast võimust sõltumatu - seda õpetatakse juba põhikooli ühiskonnaõpetuses.
r
Roosi/ 31. märts 2019, 22:08
Kohtunik ei tohi olla süüdimatu oma kohtuotsust tehes, ta ei tohi magada avali silmadega kohtuistungil, ta ei tohi tellimustööd täita nagu tegi seda Vambola Olli, ta ei tohi olematut inimest tunnistada olijaks ja tegijaks jne. jne. kui kohus oleks sõltumatu, siis ei oleks selliseid probleeme vaja üles tõstatada.
i
Isa soovitusel refomierakonna järjekordne paanikakisa/ 19. märts 2019, 08:55
Ei tea kas see perekond veel ära ei väsi? Kaotada peab ka oskama. Jah, ta võitis valimised, aga kuna ta ei võitnud neid üle 50% häältega, siis on vaja osata ka teiste inimestega suhelda ja oma ülbus natukene alla suruda...mitte kõigepealt kriisata et ta on suur võitja ning siis kui teised talle selja pööravad, et olgu ta siis üksi võitja, oma kibestumust ja "suurt pettumust" igale poole välja valada.
a
19. märts 2019, 08:54
Asi ei ole ju erakonna aktsepteerimises, vaid teatud põhimõtete aktsepteerimises - võimude lahususe printsiip on üle 200 aasta vana ja seda rakendavad kõik demokraatlikud riigid. Kui meil sellest taganetakse, siis me ei ole enam demokraatlik riik. NLiidus kinnitas kohtunikud parteikomitee, nüüd hakkab kinnitama EKRE - seda soovitegi?
r
Roosi/ 31. märts 2019, 22:12
EKRE ei kinnita midagi. Ta juhib vaid tähelepanu sellele vildakusele, mis praegu valitseb.
h
Heh/ 19. märts 2019, 08:54
Oojaa. Tõesti ärritab kuidas keskid on valmis igaühega abielluma, peaasi, et säiliks võimupositsioon. Haige
e
Ex-soomlane/ 19. märts 2019, 08:49
Kuule praegune soomlane, kus on Algeria juudid, kus on Iraani juudid, kus on Egypti juudid? Ja miks (80 aastat tagasi) Amin Al Husseini ja Hitler istuvad koosolekus samas ruumis (vaata google) ja on näha et nemad on täitsa rõõmus.
j
Juku/ 19. märts 2019, 08:45
Reformierakond sai Riigikokku 34 mandaati, teised erakonnad kokku 67 mandaati. Kaja arvuta mitu % mandaatidest Reformierakond sai.

t
Triin/ 19. märts 2019, 08:42
Ilmselgelt ei soovi ükski eestlane Eestile halba ja siia terroriste või halbu inimesi. Sellepärast ongi selline äärmuste toetamine ajuvaba. Ja ma tegelikult salamisi isegi loodan, et ekre pääseb võimule, sest siis te kõik näete, et tegelikult ei muutu eriliselt midagi ja, et see oli lihtsalt selleks, et rumalukesi ennast valima saada ja varsti kirute siin kommentaariumis neid samamoodi.
t
Triin/ 19. märts 2019, 08:40
Mind kurvastab, et suur osa eestlasi näeb lahendust ainult äärmustes. Ma pooldan samuti seda vaadet, et eesti peab olema maa, kus kõiki sallitakse ja kedagi ei kiusata tema seksuaalse, soolise või usulise eelistuse pärast. Samas ma olen majanduspagulaste vastu. Aga üldiselt ma leian, et nad naguniiu siia tulla ei taha, sest eesti pole mingi heaoluriik. Nad lähevad pigem Rootsi, Soome ja Saksamaale. Ja, et tegelikult on EKRE lihtsalt erakond, kes on leidnud magusa teema, millega omale hääli saada ja läbi meediapropaganda inimesi hüsteeriasse ajada. Kas keegi asju suudab mõistusega ka enam võtta
h
Hmm/ 19. märts 2019, 08:37
Ja selliseid te soovite riigi etteotsa?
e
Eestlane/ 19. märts 2019, 08:32
Olete ühest asjast palju valesti aru saanud. Eesti rahvas ei tahagi õigusriiki, vaid õiglast riiki :)
m
mind/ 19. märts 2019, 08:31
sõimatakse iga nädal, et lonkan, aga keegi ei taha esikaanele panna......
m
Maila veskimõisast/ 19. märts 2019, 08:29
Vaata Kaja sa juba valetad,Ratas ütles ,et kui Ekre oma retoorikat muudab ja päid lennutama ei hakka, siis on nendega võimalik valitsust moodustada, nii ongi juhtunud, Ekre on samasugune erakond, nagu teisedki, aga ta arvestab inimeste tunnetega. Kui ikka rahvas ei taha siia migrante,siis nii on, ei too neid siia, vaata ,mis maailmas toimub, kas tahame sama Soomes vägistati lapsi, ,saksamaal mis toimub, rootsis ,Hollandis ,igal pool ,kus islam sees. Ja veel see suur häältesaak ,mis teie erakond sai, on üsna kaheldav, kõik räägivad sellest.
n
Naljanina/ 19. märts 2019, 08:28
Iga poliitik valetab. Mis te arvate, et kui ekre paja juurde pääseb siis asjad muutuvad? Vaevalt.
l
Loll on olla Loll/ 19. märts 2019, 08:27
Kallis Kaja, seekord ei välistanud Reform mitte EKRE't, vaid Reform välistas Reformi ennast. Nii haledalt pole ükski erakond end varem nurka mänginud kui seekord seda tegite te ise. Ja kas ei aitaks juba nende EKRE vastaste vihakõnede pildumisest?

e
Ei / 19. märts 2019, 08:26
ühtegi päeva ilma solvamisteta ja valeta!
k
19. märts 2019, 08:25
kaja proovi europarlamenti saada,kanditeeri,valimised tulevad,eks siis näe palju sa hääli saad,ah e-valimised on ju ka,ega siis õiglust taas pole
e
Erakond, kellele on Põhiseadus õhk olnud/ 19. märts 2019, 08:23
Raha tiriti kokku süle ja seljaga kõigi meie tagast, valimisseadus kohaldati nädalate pikkuseks farsiks, inimeste toimetulek viidi nulli tobedate pensioni seaduste vorpimistega. Ikka reformi eestvõttel koos Nestoriga rikastuti riigifirmadest raha kantimistega, millel karistusi ei järgnenud kunagi. Alleluuja, kes veel räägib???
r
Roosi/ 31. märts 2019, 22:21
Ma mäletan hästi laste nälga, kui Reformierakond võimul oli. Lapsed ei tähenda sellele erakonnale mitte musta küüne võrdki. Ikka äri ja äritegelased.
k
kus sa sellega/ 19. märts 2019, 08:22
kõik on tallele pandud. Aga rahal on selline rumal omadus, et ta ei piirdu kunagi sellega mis on vaid nõuab ikka ja jälle üha juurde. Nii ongi reffid sattunud enda poolt ehitatud püünisesse. Raha nõuab raha juurde ! Kust aga seda saada kui võimul ei olda. Ainult võim kindlustab piiramatu rikastumise ahela.
õ
Õudukas/ 19. märts 2019, 08:22
Eestis on sellep nii palju viha, et Ekre minionid ei suuda teiste arvamusega arvestada vaid arvavad, et ainult nende arvamus on õige. Selliseid inimesi ei tohiks küll lasta riigi etteotsa.
k
Kaja siiski võitis valimised. Mis kuradi kaotusest te jahute?/ 19. märts 2019, 08:21
t
Teise erakonna valija/ 19. märts 2019, 08:20
On sündinud uus jumalanna kuulmata mitte taevariiki vaid ühte erakonda, mis soovib kogu maailma valitseda ja ei suuda aktsepteerida teisi erakondi.

n
Noo-le/ 19. märts 2019, 08:18
Kaasmaalasi pole mõnitatud,kuid räägib sellest ja õigustatult,et kui vene rahvus elab eestis,siis paluks ka austada selle riigi seadusi.
v
välistasite EKRE / 19. märts 2019, 08:18
Tore on. Äärmuslik erakond, nagu reff on, ei peagi enam valitsusse kuuluma, sest välistab ühte osa eesimaalastest teisest osast. Kuhu jääb siis teie üksmeel ja mõistmine? Olge rahul, elage sellest, mis teil õnnestus kokku kraapida ja tundke elust mõnu. Nagu te ise alailma rahvale olete sisendanud, et õnn ei seisa rahas, nii edaspidi mõelgegi. Mõelge edaspidi positiivselt, käige kalal ja ärge kiunuge enam !
j
jaan/ 19. märts 2019, 08:17
Tõlge RE keelest: "õigusriigi alustalade õõnestamine" on RE pättuste lagedale toomine ja nende tegijate vastutusele võtmine. RE hüsteerial on kaks põhjust - valitsemisega seotud rahadest ilmajäämine ja nende varasematele õigusrikkumistele õigusliku hinnangu andmine.
i
19. märts 2019, 08:16
Ikka veel , olen seda juba 100 korda kuulnud. refid ei teagi mis need õigusriigi alustalade õõnestamised tegelikult on. Refide programm ja käitumine just seda see ongi, aga nemad ei näe seda ega saa sellest aru. Selliseid ei tohiks riigiasjade juurde üldse lasta.
l
Lugeja/ 19. märts 2019, 08:15
Kallis Kaja. Lõpeta oma jahumine.Kaotamine on väga väga valus.Tuleta omale vanast ajast meelde, mida ref tegi.Kõik tuleb ükskord kätte,kutsikas kõrval.Ole tugev ja mine sirgeseljaga edasi.Vanad asjad tuleb ära unustada, siis saab edasi elada normaalselt.
b
Blondu-mitte õõnestamist/ 19. märts 2019, 08:15
vaid tugevdamist-maga end kaineks.
e
19. märts 2019, 08:12
Eestis on sellepärast nii palju viha, et reformierakond on seda 17 aastat külvanud. Eriti küüniline on nüüd oma sallimise jutuga välja tulla kui kõik valimised on üles ehitatud vihkamisele ja välistamisele.

k
Kuule, Sina vaesuse alustala/ 19. märts 2019, 08:12
Julgeb veel rääkida? Sotsiaalharta oli teie jaoks tabu, põllumajandust polnud vaja aga kooseluseadus hädavajalik. Elu seisis17 a. paigal, kas jõudsite kõik kokkuvarastatu juba laiaks lüüa, et nutate nüüd?
o
Oleksid saanud/ 19. märts 2019, 08:10
20 kohta ca niipalju on Eestis inimesi, kes ei soovi rahvusriiki ja pooldavad selle maa muutmist multikukti homoriigiks
t
Trüübel/ 19. märts 2019, 08:10
see, et õõnsalt kõlab, ei tähenda, et on õõnestamas käidud. peab lihtsalt varem koputamisega alustama.
r
rob/ 19. märts 2019, 08:09
e-hääled tuleks üle lugeda esimese asjana kui valitsus loodud.
r
Roosi/ 31. märts 2019, 22:31
Tuleks avaldada e-valimistel käinud inimeste nimed. Siis saaks igaüks kontrollida, kas tema nime pole mitte ekslikult(loe: tahtlikult ja teadlikult) kellegi poolt e- valimisnimekirja pandud.
a
antieu/ 19. märts 2019, 08:07
Seni on just refide võim olnud see kes ei järgi põhiseadust ja on loomas õigusriigi põhimõtteid eiravat valitsemist. Ju on asi selles, et EKRE on julgelt deklareerinud sellise refide pseudoõigusriigi likvideerimist. Loogish, et kallased on sellele vastu!
k
kas/ 19. märts 2019, 08:06
tõesti on õigusriik selline kus lastakse tuulde miljoneid ja miljoneid Eesti riigi raha, kus väänatakse Eesti põhiseaduslikku korda jne...jne
k
Kajakale/ 19. märts 2019, 08:04
Just selle pärast vahetasin mina reffi valimise EKRE vastu, et ära tyytasid need reformierakonna liikmete massilised vargused riigilt: 10 miljonit dollarit, VEB fond, Eesti Energiast välja kanditud raha, Sadamast võetud altköemaks jne jne. Väga häiris ka jyrgen higi avaluk sõnakasutus naiate suhtes ning viimaseks piisaks sai kaavi räbala vägistamiskatse välisreisil. Kõik need räiged kuriteod mätsiti kinni ja ei saanud kohtus lahendit. EKRE poolt välja öeldud lause, kui on must näita ust on naljategu ülalkirjeldatud kuritegudegudega võrreldes.
v
Vladas/ 19. märts 2019, 07:59

a
Aa/ 19. märts 2019, 07:58
j
jälgia/ 19. märts 2019, 07:58
Kallase õigusriik on ehitatud valedele ja petustele!
k
kurb/ 19. märts 2019, 07:55
Kaja !Reformierakond,aitab riigilõhestamise meisterklassi demonstreerimisest!Tuleb tuttav ette?Lõpeta juba oma alustalade jutt-need talad ju valesti paigaldatud ja mädad! Lõpeta ka kesk,ekre ,isamaa kallal vale levitamine.Nad on tublid ja püüavad eesti riiki alles hoida ja parendada seda,mida oravate valitsus lõhkus.Kuidas suhtus oravate valitsus rahvasse?Toompeal,abi paluvale rahvamassile (ka haigetele)naerdi näkku ja sõideti vilet lastes kõigist üle.Siis ei olnud õigusriiki või?Rahvas pole Kajale oluline,vaid isiklik võimuiha!Oled enda palet näidanud.Toetame kesk,ekre ja isamaad!
l
Lii/ 19. märts 2019, 07:55
Kuipalju on reformierakondalsed õõnestanud inimeste tervist oma süüdistuste ja laimuga ei anna kokku lugeda.
n
Noo/ 19. märts 2019, 07:53
Ainuke mida EKRE on valesti ieinud on meie kaasmaalastest venelaste mõnitamine aga see jääb nüüd ära.
e
Ete/ 19. märts 2019, 07:51
Reformierakond õõnestas rahva tervist oma vaesuse kasvuga ja ravisaamise võimaluse kaotamisega kohapeal
j
Ju/ 19. märts 2019, 07:50
Siis ei nihverdanud,kui õigeks mõisteti. Jätke see jura juba.

a
Asd/ 19. märts 2019, 07:46
Rahva valik suuresti oli ju Reform ? Kui seda e-häälte jama ajada siis ausalt, puhake jalga kusagil. Kui ei usu siis andke ju paberil nagu ekre ka soovitas oma valikatel js ongi korras.
e
Ex-soomlane/ 19. märts 2019, 07:41
Kallas võiks anda selge vastuse siie et mitu islam natsid tema tahab Eestisse? Näiteks Rootsist on juutid varsti kolinud ära sest islamistid on teinud nende elust väga raske Rootsis. Nagu Hillel Neuer küsis : "Algeria, where are your jews."
j
juku/ 19. märts 2019, 07:36
kaja kallas kuidas eesti on õigus riik,kui papa siim 90.ndatel " nihverdas " 10.milj.jänki dollar ja mõisteti õigeks ,nagu "eksitust" poleks olnud. ja veb fondi rahad.
a
alguses oli põnev/ 19. märts 2019, 07:34
siis tegi vihaseks. siis ajas naerma.nyyd ei aja enam naerma ka..lihtsalt v.astik on. jätke järele kui veel mybetki eneseväärikust on....aga poliitikutelt on vist seda palju tahta.
t
Teisitimotleja/ 19. märts 2019, 07:32
Mis puha loom see rabi on, et selle umber nii palju hädaldamist on ? Koige igapäevasem olme konflikt, mida võib kogeda iga inimene. Kas juutide ees pugemine on see kõige tähtsam asi Eesti riigile? Kui Reformi erakonna eksisteerimiseks on juutide raha nii oluline siis ma isegi mõistan neid.
a
Arutleja: / 19. märts 2019, 07:32
Kaja, panin Sulle suured lootused! Nüüd kipud olema nr 2?
k
19. märts 2019, 07:28
Kaja , tundub et sina oled ka Vakrat teinud , nii armetult mannetu ja eluvõõras tibi.
k
19. märts 2019, 07:28
Kajakene, sa ei osanud koalitsiooni teha ja ei oska kaotada. Milleks takkajärgi see hala. Püüa õppida!

a
Al/ 19. märts 2019, 07:26
Mida kuradit see Kaja valetab, EKRE tahab just õigusriigi korda teha
h
Hääled/ 19. märts 2019, 07:25
Intrigeeriv küsimus: kui palju hääli oleks KaKa ning Ref saanud tegelikult, ilma kahtlase e-hääletuseta?Pakkuge, mitmes see kooslus oleks pärast valimisi olnud?
o
omg/ 19. märts 2019, 07:23
lõpetage juba selle jama tootmine, mingid mõtetud alusetud avaldused. Õl tahab ikka täielikuks sopaleheks muutuda?
h
Hahhaa/ 19. märts 2019, 07:22
Rehvid on kulunud, vaja uutega asendada
k
Kuuuurija/ 19. märts 2019, 07:15
Reformierakond on ise kõige rohkem õigusriigi alustalasid õõnestanud erakond Eestis. Oma 17-aastase valitsuse kestel jõudsid nad korduvalt kuseda kõigile seadustele, eriti aga põhiseadusele. Oravate jaoks kehtivad vaid need seadusesätted, mis on neile kasulikud.
k
Kas/ 19. märts 2019, 07:14
see on Kaja arvates õigusriik, kus isegi riigikogu on valitud põhiseaduse vastaselt võrdelisuse nõuet eirates? Ja juba aastast 1992! Ning samuti ebaseaduslik õiguskantsler TÕLGENDAB seadusi nagu tellimus esitatakse.
k
Kodanik/ 19. märts 2019, 07:13
Miks lubatakse reformierakonnal valetada ja viha õhutada. Kallase arvamus või valeväide ei ole tõde. Milleks kirjutada sellist artiklit mis nõretab vihast eestlaste ja eestluse vastu? Üli nõme!

m
19. märts 2019, 07:06
mis õigusriigi talad,näed kallaseke,mis maailmas toimub,ainult tulistamine tappmine piirid kinni,ei mingit vabaliikumist,piirivalve tuleb taastada ja relvastada
a
Aitab reffidest/ 19. märts 2019, 07:06
Aga see, et multikulti brüzzelikud eestimeelset rahvast iga päev sopaga üle valavad nagu oleks pidev kõhulahtisus, lõputu rahva solvamine ja vihakõne ekre suunas, see pole õõnestustöö või? Pidev ajuloputamine. Refid hävitasid eesti riiki 17 aastat järjest ja see peaks nüüd jätkuma? Kas tõesti rahval mälu nagu haugil ja juba jõudis KaKa öelda, et maksusüsteemi (miks paljud teda valisid) ei muuda. Ei, aitäh KaKa!
k
Kommunist surmani,/ 19. märts 2019, 06:56
kommunist mitmendat põlve, kommunist igavesti.Aga proovige punast värvi millegi teise tooniga üle värvida? No ei õnnestu.
s
See ei ole vihakõne!/ 19. märts 2019, 06:53
Ma olengi päriselt vihane! Kaja Kallase ja kogu selle kamba peale, kes temaga ühes paadis loksuvad. Hea meelega laseksin selle paadi põhja. Jah, ma ei tunneks sugugi neile kaasa kui nad upuksid, nagu nemad ei tunne kaasa, kui meid uputavad.
a
Arvamus/ 19. märts 2019, 06:48
Teie peate veel poliitikuks õppima. Eesti valitsus vajab uusi tegijaid. Hinnang antakse hiljem. Rahva valikut tuleb austada ja probleeme riigis osata näha.
j
Jänes pukis/ 19. märts 2019, 06:36
Nüüd on selle asemel loomakliinik ja sidrunite pesumaja!
i
Ihhihhiii/ 19. märts 2019, 06:35
Kui Ekre saab valitsusse ja Eesti saab teise hingamise- peavoolumeedia niiditõmbajad, kas hakkate kõit seebitama...
õ
Õigusriigi lammutaja/ 19. märts 2019, 06:30
Oli Ju isa siim! Ei mäleta ja jookseks lifti!

a
ain/ 19. märts 2019, 06:29
ah et nüüd on siis ref-idel öigusriik? kui pidid töötama 1o aastat ja said ainult 3 aastat tööstaazi? mis see siis oli sinu arust)?kommunistid habisid omale maid ja majumis tegelikult ei kuulunud neile ,, kus oli öigusriik?
v
Viki/ 19. märts 2019, 06:28
Õhtulehe moderaatorid on reformierakonna palgalised!!
i
19. märts 2019, 06:08
Iga kord kui röövlitütar Ronja suu avab, tuleb sealt jutt mia käib tema enda isa kohta.
a
ain/ 19. märts 2019, 05:45
mida see kommunisti vösu seal jahub?? kas kaovad riigi juhtimisest kommunistid ja mitte-eestlased ükskord ära??
j
jah/ 19. märts 2019, 05:42
aitab juba vingumisest, Kallas on näidanud, et ta ei sobi peaministriks.
t
tädi pettunud vingumisest on kõrini, tõmbaks nüüd tagasi ja oleks vait./ 19. märts 2019, 05:11
v
Vike ja suur Kilekott/ 19. märts 2019, 05:01
Sümpaatse isa miljonid kulutati reformarite stardikapitaliks aga suuremad miljardid on ju seotud siinsete võõrpankadega!
e
Etteheide / 19. märts 2019, 04:41
See, videost nähtuna, kuulekas noormees oli närvis ja allus korrakaitsjatele. Juutidele võiks ju etteheita, et miks lasite KRISTUSE risti naelutada!? Tervitustega, luterlaselt!

k
Kuklini jahimõis - 1987 / 19. märts 2019, 04:30
Eve, paluks mitte liialdada, kuigi uskuda ju võiks. Tuleb aeg ja need patsigapoisid ISE ANNAVAD end üles, kui suured "hüvitised" otsas.
e
Eve Osa/ 19. märts 2019, 02:53
Usun, et Kaja Kallas võis ausalt saada ehk viis tuhat häält. Viisteist tuhat on e-hääledoping, ehk juurde joonistatud. E-valimised võidab ju ikka see, kelle käes on server. See nn võitja on nüüd paanikas. Räpaseid saladusi on liiga palju. Kui võim käest läheb, tulevad avalikuks.
v
Vot nii/ 19. märts 2019, 02:00
Kaja, ei ole asjad nii nagu te arvate. Olen natuke üle keskmise elukogemusega eestlane. Äärmuslikkus, mida teie erakond toetab, sai saatuslikuks mitte ainult minu esimesele abielule, vaid ka esimesele lapsele. See kujundas terve edasise tee. Äärmuslase eest, kes kahjustas pere tagasipöördumatu kahjuga, riik mulle kaitset ei pakkunud, kuigi otsisin abi. See eest kasvatan nelja Eesti last nüüd välismaal, ja nad kõik tahavad teile öelda: näksi muru. Aga Eesti lipp on meil kodus kõrgel ja Nimed Marmoltahvlil lemmik film. Vaata, õeke, nüüd on see aeg käes. Tuleb teha mis tarvis.
k
Kristiina/ 19. märts 2019, 01:19
Kaitske jah omade puhtaks pesemist. kaks perekonda,Smigun,Kilk,michal jne. See naine on null.
j
19. märts 2019, 01:04
Jeesus Kristus oli juut. Teda alandati, peksti ja löödi risti. Jeesus palus, et Jumal andestaks neile inimestele, kes teda piinasid. Meie juudist rabi on aga solvunud.
h
Heli Nommik/ 19. märts 2019, 01:01
Huvitav,Perussuomelaiset on lubatud erakond ja keegi neid ei tambi.Vaatame kuidas neil valimised lähevad. Eelmine kord olid kolmandad
s
saatele lisaks/ 19. märts 2019, 00:53
Kui kuulata seda saadet, siis tundub, et kaks labast naist, kes ei tea mida tähendab mõiste retoorika ja kes eetris sõimavad EKRE liikmeid ekreiitideks, on ei midagi muud kui tänavanaite mokalaat.
k
Küsimus/ 19. märts 2019, 00:50
Huvitav, kas viitamine R E korruptsioonile, Korruptsioonile am etnike ja ko htu tasemel on lehele punased jooned?

e
ERR tase./ 19. märts 2019, 00:47
Merilin P, Heidit K Esiteks tehke endale selgeks mida tähendab sõna RETOORIKA ja kui te sõimate EKRE liikmeid ekreiitideks, siis teie kohta ilmselt või9ks öelda, et olete lihtsalt labased naised.
j
juga/ 19. märts 2019, 00:44
Aga nii enne, kui ka pärast valimisi , tulebki põhiline hirmutamine ja vaenu õhutamine Refi kontorist. Vaenatakse trollivabriku abiga EKRE- t.See on juba nii ahistavaks muutunud, vaimselt, et soovin läbirääkimisteks edu!
a
asi oli ikka nii, nagu meile serveeriti?/ 19. märts 2019, 00:43
e
edgar/ 19. märts 2019, 00:40
h
Hypertriljon/ 19. märts 2019, 00:21
a
Arvan ma/ 19. märts 2019, 00:20
x
xxxx/ 19. märts 2019, 00:19
Mida teavad refikommud õigusriigist.
o
18. märts 2019, 23:51
oravatel jooksuaeg,Kajal uus mees silmapiiril.

v
Valka/ 18. märts 2019, 23:50
Samamoodi nagu suvaline moslem on seotud Isisega.
k
Kilekotiga filosoof/ 18. märts 2019, 23:44
Rootsi pankade lüps kurnas Maarjamaad järkudes rohkem, kui kõik teised kahjud.
l
Laastatud maalt/ 18. märts 2019, 23:42
Kas reformidega riigivarguse toimepanemine ei ole riigi õõnestamine?
p
Püha vaimu/ 18. märts 2019, 23:36
ei kajake vöi lööke enam lörista, hambad on lukustatud huulde taha,arki elu on käes :-(((
i
Ilprek Türand / 18. märts 2019, 23:34
kajale võiks lisanime panna,aju kaja,sest tühi jutt .
v
väga rumal inimene on ikka/ 18. märts 2019, 23:33
milliseid alustalasi?kas neid mida siiani olete üritanud maha saagida ja mida uus koalitsioon peab hakkam parandama?
j
just nimelt/ 18. märts 2019, 23:31
Noh, ei viitsi enam vä? Jõud sai otsa.... oh sind vaesekest kyll, tehakse sulle liiga!?! Ei ole võimalik! Ok, ma magama. Mis siis et hommik aga teil seal ju päris öö varsti. No head ööd sulle mode. Saad rahus hingata, muidu peadki kogu aeg minu ÕIGET JUTTU SIIN KOGU AEG MODEREERIMA! JUMAL KYLL, MUUKS EI JÄÄGI AEGA! Ela elu ja lase teistel elada! Lihtne reegel.
u
utmine/ 18. märts 2019, 23:31
jah, ta tegi seda , ikka ja jälle !

i
ikka mina/ 18. märts 2019, 23:24
vaatame kes rohkem viitsib. Ytlesin, et võid jäädagi modema.....oled ikka rumal kyll
k
Küsi isa käest/ 18. märts 2019, 23:22
kuhu ta need miljonid toppis ja ära hala siin..
u
uudishimulik/ 18. märts 2019, 23:22
Kas EKRE osales Danske rahapesus,või VEBfondi afääris,või autorollo kriminaalasjas,või dopinguskandaalis? jne
t
Tiiu/ 18. märts 2019, 23:21
Alles sai 3. mehe .ikka korras .....
e
ei ole sa nii rumal/ 18. märts 2019, 23:20
tõsiselt ajad naerma juba.... :)
n
nu andke andeks/ 18. märts 2019, 23:20
selle 17 aastaga olete neid alustalasid juba niipalju õõnestanud, et polegi midagi järele jäänud ja need mis on, on teie taskus.
a
analüütik/ 18. märts 2019, 23:18
Kahjuks on see populism. Kui Kaja Kallas söendaks detailidesse minna ja siis võrrelda enda öeldut EKRE seisukohtadega, jääksid kogu sellest jutust alles vaid Kaja Kallase viha ja võimuiha
p
Pull/ 18. märts 2019, 23:18
No millisest sallivusest Ta räägib , kui 17 aastaga polnud reform suutnud Eestis elavaid venelasigi integreerida???!!! Väga silmakirjalik

p
Pull/ 18. märts 2019, 23:18
No millisest sallivusest Ta räägib , kui 17 aastaga polnud reform suutnud Eestis elavaid venelasigi integreerida???!!! Väga silmakirjalik
o
on/ 18. märts 2019, 23:16
parem kui ref veel 15 aastat jalga puhkab, siis saaks vast elu siin riigis jonksu, sotsid oma programmiga keerasid ka käru, et ei saa enam taastusravile oma sanatooriumigi, sõida tea kui kaugele aga ma ei saa kaugusi enam omaks võtta ja liigesed saaks kohapeal ideaalset ravi...kui vihastad, pole kasu midagi sest viha lahtub juba veerand tunniga aga armastusega tehtud seadustest oled kuulnud, Kaja?
k
kaua võib?/ 18. märts 2019, 22:59
Kaja juba uue üllitisega enda kasuks siin Postimehes rääkimas,kuidas ikka uue valitsuse moodustajad lõhestavad ühiskonda.Kaua võib ?Kas Kaja arvab,et me pole asjade käiguga kursis?Või peab rahvast rumalateks.No oravad on juseda koguaeg lõhestanud ikka ise ja soovivad seda jätkata.Andke abi selleleKajale.Kas papa Siimu sündroom on geenidega kaasa antud,et ei mäleta,mida ütles ja mida korraldas?Kajale ei,ei ja veelkord ei!Hoiame sellegi alles ,mis neist järgi jäi ja tugevdame seda alustala,mis oli oravatel logisema jäänud.
j
Jaanalind pista pea liiva alla nyyd/ 18. märts 2019, 22:56
Delfit ei tasu yldse lugeda, puhas tsensuur aga tuleb välja et ka õhtaleht on jõudnud niikõrgele palgale. Mis teha inimesed on ahned ja soovivad kõrgemat palkka, sellest ka kommentaaride kustutamised, jne. Siin on tõestus; https://cdn1.imggmi.com/uploads/2019/3/18/c55b2f5360545ad86d852c3d7a7a0665-full.jpg
k
kas/ 18. märts 2019, 22:55
viimsis ei ole perearsti keskust? keegi vajab abi!!!!
m
Minu nimi/ 18. märts 2019, 22:51
Väga tubli, et välistasite sest muidu poleks Jüri võimule saanud. Võib olla oleks siiski õigem suu ilusate silmade all kinni hoida, nagu Jürgen soovitas.
k
Kommentaarium jupsib lihtsalt/ 18. märts 2019, 22:47
Ma ei tea, suur e-riik ja ka Delfis keerati kommenteerimine pekki.

k
Kui rääkida EKREga koostöö välistamisest/ 18. märts 2019, 22:46
Siis soovitan järel kuulata Vikerraadio 16.märtsi saadet Rahva teenrid. Saate teada milline erakond tegi esimesena riigikogus ekrega koostööd. Arvan et vastus teid ei üllata
k
Keegi / 18. märts 2019, 22:46
Just..... kui oleks eestlasele öeldud oleks ok olnud...
j
Jälle see rabi jutt/ 18. märts 2019, 22:46
Kas kallas pole videot näinud, et see oli suvaline närviline töll, kes rabi peale käratas? Häbi peaks olema selliseid kogu eesti rahvaga võrrelda olema. ""Hakkasin mõtlema, et Eestis on viimasel ajal märgata palju viha, mis väljendub erinevates vormides. Viimaseks ebameeldivaks märgiks on see, et lapsega teed ületav pearabi saab sõimata," ...
r
Reffidel / 18. märts 2019, 22:45
võimalik ju vari -või eksiilvalitsus teha
a
Appi kui nōme / 18. märts 2019, 22:43
s
Sentinel/ 18. märts 2019, 22:42
Plussid kaovad, nagu bwana afroajakirjanikele on korralduse andnud.
k
kes ja miks=/ 18. märts 2019, 22:38
kelle käsul ja mis õigusega kustutatakse plussid ära.Natuke aega tagasi oli plussidemeri nüüd aga puhas 0?Sellega ei pese keegi Kajalt seda kõntsa maha,rahvas on rääkinud.
e
ehh/ 18. märts 2019, 22:36

a
A/ 18. märts 2019, 22:35
EKRE oli ainuke Eesti partei , kes tunnustas Jerusalemma juudiriigi pealinnana ja siinsete juutide poolt ei ole mitte ilus õiendada EKRE kallal
k
konsa/ 18. märts 2019, 22:33
Seegi komm läks modereerimisele, jõudu sulle JUNN .-.-.- sa ole ainuke
s
Sentinel/ 18. märts 2019, 22:32
v
vana toriseja/ 18. märts 2019, 22:32
Politsei on keeldunud kriminaalasja algatamast kui puudus reaalne oht ähvarduse täideviimiseks. Kas läheduses oli ahi?
s
Sentinel/ 18. märts 2019, 22:32
v
vana toriseja/ 18. märts 2019, 22:32
Seni on politsei keeldunud kriminaalasja algatamast kui puudus reaalne oht ähvarduse täideviimiseks. Kas läheduses oli suur ahi?
s
Sentinel/ 18. märts 2019, 22:31
a
ahjumeister/ 18. märts 2019, 22:31
Seni on politsei keeldunud kriminaalasja algatamast kui puudus reaalne oht ähvarduse täideviimiseks. Kas läheduses oli suur ahi?

s
Sentinel/ 18. märts 2019, 22:31
s
Seegi komm läks modereerimisele, jõudu sulle JUNN/ 18. märts 2019, 22:31
Täitsa pekkis TSENSUUR! Kõik kommentaarid on kustutatud, minu omad!
a
ahjumeister/ 18. märts 2019, 22:31
Seni on politsei keeldunud kriminaalasja algatamast kui puudus reaalne oht ähvarduse täideviimiseks. Kas läheduses oli suur ahi?
s
Sentinel/ 18. märts 2019, 22:31
h
./ 18. märts 2019, 22:30
https://eestinen.fi/2019/03/ekre-soome-osakond-edastas-avaliku-poordumise/
s
sump/ 18. märts 2019, 22:30
nuuks-nuuks, kahju et eestis omasooiharaid piisavalt palju pole...
k
kodanik/ 18. märts 2019, 22:27
Reformi juhile pole meelepärane, et EKRE seisab PS preambula eest. mis säilitab eesti keele, meele ja kultuuri ehk riikliku iseseisvuse.Küsimus ,kes keda õõnestab?
o
Olev/ 18. märts 2019, 22:27
Väga lapsik õigustus Kaja Kallase poolt. Ega meie üksi, Jüri ka !

n
need koostöö välistajad on? Ühesugused Eesti kodanikuõigused kehtivad kõigile./ 18. märts 2019, 22:27
a
A/ 18. märts 2019, 22:26
Mis sul EKRE-ga kogu aeg pistmist on -pani Jüri pihta või ?
j
ja/ 18. märts 2019, 22:25
Õigusriigi vastu on niisugune laimu- ja peksukampaania, mis meedias siiani käis. Kuni mõned tegelased kõrgemalt tulnud vihjetest aru said, et see ei lähe mitte.
m
Môttetu/ 18. märts 2019, 22:24
Mis loom see pearabi on, et ta vàikesest sôimust nii suure numbri teeb..? Kindlasti on meist igaûks kuulnud head ja paremat oma aadressil, aga keegi pole asja suureks puhunud.
n
noo/ 18. märts 2019, 22:23
See on ikka väga ränk süüdistus. Millega see tõestatud on?
e
et siis/ 18. märts 2019, 22:23
Kas endal nagu valus ei ole juba? Sellist järjepidevat soga suust välja ajada. Enne valimisi oli Kaja Kallasest minu arvamus positiivne. Kahjuks iga sõnavõtuga näitab ta välja suhtumist ümbritsevasse. Kuidagi kuri, kas kodus ikka kõik korras? Kui naistel isiklikus elus probleemid muutuvad nad ümbritseva maailma suhtes kurjaks.
t
Tädi/ 18. märts 2019, 22:21
OH seda kallase jutuvada, ise on valelik ja koha pärast siia tulnud. Isgi isake loobus oma Viimsi vallavanema kohast, et tütrekest aidata ja endale soe koht saada. Nad aga unustasid,et Eesti RAHVAS ei unusta nende "kangelastegusid" kõik eesti rahva hüvanguks.On aeg kallastest vabaneda.
k
kodanik/ 18. märts 2019, 22:17
Vastandumisele üles ehitatud kampaania on ju hoopis Reformil. Õigusriigile ma praegu kavandatavas koalitsioonis küll mingit ohtu ei näe.

t
tont trammis ,pill lahti / 18. märts 2019, 22:17
meiega ei mängita, mis siis et tahan ise teistele liiva silma pilduda
n
nipitiri/ 18. märts 2019, 22:14
ole rahulik, ei ta juhtu!!!
s
see/ 18. märts 2019, 22:13
kino on kohe mitut Kuldmehikest väärt,
s
see/ 18. märts 2019, 22:13
kino on kohe mitut Kuldmehikest (oskarit) väärt,
m
Merit/ 18. märts 2019, 22:13
Mis jama, kuidas see suvaline tont trammis oma väljaütlemistega EKREga seotud on?
k
Kodanik/ 18. märts 2019, 22:12
Võib-olla on teil ego lihtsalt nii kõrge et ei luba 2Eestiga suhelda. Me ju ikkagi praht teiesuguste jaoks
s
see/ 18. märts 2019, 22:11
kino on kohe mitut Oskarit väärt,
s
see/ 18. märts 2019, 22:11
kino on kohe mitut Oskarit väärt,

j
18. märts 2019, 22:11
Ja nüüd välistavad teised erakonnad koostöö teiega, sest te olete liiga ülbed ja Eestile jama korda saatnud.
p
Püha müristus/ 18. märts 2019, 22:11
Simeoni tütar on päris sõgedaks läinud. Parim möödas igas mõttes ajab mõistuse sassi. Mine tagasi Brüsselisse omasuguste sekka, kui õnnestub...Püha
r
Rebane viinapuu all/ 18. märts 2019, 22:10
Eks igaüks saab oma vitsad kunagi kätte või valusalt vastu näppe. Elu läheb edasi, uued valimised tulevad ja eks siis paistab, millisele erakonnale mu hääl läheb. Igal juhul enam mitte Reformierakonnale. Sest mitte EKRE ega Isamaa ei petnud oma valijaid, vaid Reformierakond, vastandudes väga selgelt valimiskampaanias Keskerakonnale, misjärel aga tormas kohe Keskerakonnaga liitu moodustama. Keskerakond kasutas selle oma huvides väga osavalt ära, sest ta oli selle käiguga juba arvestanud. EKRE valijad ei ole pettunud, sest EKRE saab ilmselt valitsusse. Nagu ka Isamaaliit.
s
see/ 18. märts 2019, 22:10
kinu on kohe mitut oskarit väärt,
o
oravad?!?/ 18. märts 2019, 22:09
minu arust olete te seda rohkem teinud kui EW on eluaastaid.
s
see/ 18. märts 2019, 22:09
kinu on kohe mitut oskarit väärt,
i
irw/ 18. märts 2019, 22:09
ja närige muru, kõik need marislaurid ja aivarsõerdid ...
p
Parim mis sai tulla/ 18. märts 2019, 22:07
Kaja on ikka tõsiselt butthurted, Ratas, EKRE ja Co. tõmbasid ikka nii filigraanselt pee lohku et sealt tagasiteed ei ole.

i
irw/ 18. märts 2019, 22:06
irw ... ja need sogad räägivad õigusriigist .... mul on häbi.
k
konsa/ 18. märts 2019, 22:06
Kaja Kallas: välistasime koostöö EKREga ka selle pärast, et nad propageerivad õigusriigi alustalade õõnestamist .-.-.-.- perekond KOMMUNISTE tulevad meie rahvale ettekirjutusi tegema, imelik ei ole või
m
maalane/ 18. märts 2019, 22:05
ei taha oravate õigusriiki .
n
Nii on/ 18. märts 2019, 22:03
Ka nn "Pronksiöö" oli REF korraldatud, et ei tekiks üksmeelt.
a
Adu/ 18. märts 2019, 22:00
Rehvid on nii kulunud, et tuleks sõiduõigus ää võtta
l
Lill/ 18. märts 2019, 22:00
Mina mäletan aga reffide lausungit et keskiga kokku ei minda. Kohe mitte kuidagi ei olevat koostöö võimalik. IRW .

d
dollar / 18. märts 2019, 21:59
Eks papi pangu siis dollareid alla et ümber ei vajuks
e
Elukutseline Setu/ 18. märts 2019, 21:59
See tellitud meedia ja propagandakampaania mille taga seisab Reformierakond on lõhestanud ühiskonda ja sünnitanud vihkamist. Kui KaKa oma erakonnaga samas vaimus edasi paneb siis võibad tagajärjed olla tükk maad hullemad kui mingi peetusega nolgi suupruukimine. Seepärast lõpetafe see viha külvamine ja süimamine ja sildistamine. Aitab juba!
p
pärtel/ 18. märts 2019, 21:58
Õigusriigist võiks rääkida see kes natuke tunneb põhiseadust Kumba peaksin uskuma kas kogenud Lepsi või poolega advokaati mingi akadeemilise taustata
n
nii on/ 18. märts 2019, 21:58
õpi kaotama suure suuga tola
n
18. märts 2019, 21:57
Nojaa,istu siis oma opositsioonis.Tegelikult pettis Kaja kõiki refi valijaid.Ref on üha enam keski ja sotside nägu.
r
random/ 18. märts 2019, 21:57
tegelikult olete teie ref Kallased hoopis need alustalad nii peeneks treinud et viimane aeg on uusi paigaldada.
n
Nii on/ 18. märts 2019, 21:55
Kallas saa palun ise juba sellest EKREst üle....
p
Põhiline sõnum/ 18. märts 2019, 21:43
Tekstis on ligi 10 x sõna VIHA kasutatud. Mis meelel, see keelel.

n
no/ 18. märts 2019, 21:42
õigusriiki lammutati kõik need 17 aastat- nn õigusriik oli ainult käputaie erastajatele !?
e
EKRE on süüdi ka une puudumises?/ 18. märts 2019, 21:41
REFid pingutage, Kallaste alustalad pisut kõiguvad. Huvitavalt on need ühised ka ühiskonnaga, Hea, et KE ja Isamaa leidsid uue samba/tala ja lootused on olemas, kuigi EKRE pole jõudnud ühiskonnale teha veel ei head ega halba, Uustulnukate vastu on ikka suhtutud esialgu umbusalduslikult. !7 aastat oli üks tuntud riigipirukanosija menüü valija - Endale "tagasihoidlikult" rohkem, vaesematele palukesed.
s
Sõltumatu riigi juhtiv kast / 18. märts 2019, 21:32
Kõigepealt välistasite koostõõ sellepärast, er EKRE takistab teid kolonialismi kupjaid mängimast.
k
kodanik/ 18. märts 2019, 21:31
Kui õigusriik on see, et poliitikud varastavad inimeste raha, siis olen EKRE poolt
r
RolloTala/ 18. märts 2019, 21:31
Ja ja, õigusriik: rollo, VEB, rootsi pangad, kahjumlik kogumispension. Ma väga talade teemal sõna ei võtaks.
k
kallis Kajake/ 18. märts 2019, 21:29
kõige suurem õõnestaja ole sina ise ja Reformierakond koos Sotsidega. Jääb selline mulje. Mina küll sedasi ei käituks, sest minu eneseväärikus seda ei lubaks.
s
Suur-Sõjamäe Ratt(s)a-monument/ 18. märts 2019, 21:29
K.K. välistab aga J.Ratas on selle ajaga endale saanud T1-nimelise Ratt(s)a-monumendi.
p
pr kallas/ 18. märts 2019, 21:27
kuidas nad teie arvates seda teevad? kas alustalad on need et rahva raha on loobitud laiali ja omaenese tasku nagu jaksasite. voi ehk see et noutakse kiget riiki ja tykikest oma enda kodumaad ja oma peaga motlemist. et ei kaidaks brysselisse kummardusi tegemas. kus te votate et EKRE tahab piirid kinni panna ja 100 muud lollust. te olete pimestunud võimetust vihast ja hirmust et kaotate heaolu ja soojad mugavad kohad mus raha voolas uksest ja aknast. miks te siis tänini pole eesti elu nii heaks teinud. miks te alles NYYD lubate hakata?

n
nui/ 18. märts 2019, 21:26
Reffid on kõigeks võimelised, peaasi et võimul saaks olla. Üks jubedamaid erakondi koos sotside ja 200-ga.
k
Kaka ja kevad/ 18. märts 2019, 21:26
k
KUI/ 18. märts 2019, 21:24
teie valitsemise ajal alustalad "maha saagisite" oma tegudega , siis kas neid alustalasid üldse on, või tuleb need luua, et ehitada uue valitsusega meie rahvale selline riik, mida saab nimetada ÕIGUSRIIGIKS. Rahvas tõesti soovib seda. Ja ootab oma rahvast koju sellisesse riiki, mis ei ole lõhestatud. Sõnad sõnadeks. Selles suunas tuleb minna ja seda tegudega.
j
Jüri/ 18. märts 2019, 21:19
Kust on sinu andmed ,et tegu ekre poistega?
k
kui/ 18. märts 2019, 21:16
välistasite siis välistasite.Pole vaja end siin õigustada ja põhjuseid otsida.EKRE osaleb koalitsiooni konsultatsioonil aga RE istub oma välistamise otsas ja külvab läbi meedia oma viha.Tore kui saaks läbi aeg kui RE on meie uhkus au ja südametunnistus nagu seda oli NLKP omal ajal.Tuleb välja,et nad ei olegi kõige kõige ja see teeb vist väga haiget.Boonusena toiduahela katkemine 4ks aastaksajab hirmu nahka.Aga vanasõnagi ütleb,et uhkus ajab upakile.Kes tegi-ise tegi.
m
Mulk/ 18. märts 2019, 21:13
r
Roza/ 18. märts 2019, 21:11
Ma ei teadnudki, et EKRE juba laamendab isegi Uus-Meremaal
t
Teadjamees/ 18. märts 2019, 21:10
No, kallikesed, tuleme ikka algusesse tagasi. Kes tegid n-ö otsa lahti: moslemid oma ilgete terroriaktidega Euroopas ja USAs. Ainult et moslemite puhul ei tohi vaenuõhutamise kohta isegi mitte iitsatada!

m
Mimoos/ 18. märts 2019, 21:09
Selles möllus on Kaja panus imeväike! EKRE pooldajad on need kes valimatult soppa loobivad.Milline sõnakasutus, nagu purjus teismelistel. Mis puutub EKRE vastastesse artiklitesse siis KUS ON pooldavad artiklid. Väga paljuütlev!!!
o
18. märts 2019, 21:07
n
Need kes ei oska, need ''õpetavad''./ 18. märts 2019, 21:05
Ise ei tee ja teistel ka ei lase teha (valitsust).
t
to Õ/ 18. märts 2019, 21:03
olid sa seal kuulasid pealt ? :D
s
See / 18. märts 2019, 21:03
oli ikka tase kuidas see seadus nii ära kohitseti,et allas jäi praktiliselt ainult maksu maksta.
m
marks/ 18. märts 2019, 21:01
Tuletegem meelde , peaministri teleesinemise ajal tehti telefoniterrorit. Kes ütleb et rünnak rabile pole korraldatud võimuläbirääkimiste nurjamiseks, eesti rahva lõhestamiseks. Peaasi et võimule saaks.
q
Qwerty / 18. märts 2019, 21:00
Äkki loetleks need talad kõigepealt ja heidaks pilgu vabariigi taassünnile ning meenutaks natuke, mida ja kuidas tehtud? Siis räägiks edasi?
s
Sentinel/ 18. märts 2019, 21:00
Õigusriigi pärast pole vaja ju ometi muret tunda, sest seda meil siiamaani pole, õigusriigi alustalad on vast aga oravapesasid tihkelt täis, sellest siis see vihane kädin.

s
sa/ 18. märts 2019, 20:59
oled ju palgaline.Seda kommi oled juba kaua levitanud,äkki mõtleks midagi uut välja.
r
reform peaks rahunema/ 18. märts 2019, 20:58
lugesin läbi 81 kommi ja kõik on millegipärast negatiivsed kaja suhtes. kaja jah külvab viha EKRE vastu. võta rahulikult.
p
pind/ 18. märts 2019, 20:57
Vaata ja loe nüüd,mida sinust, Kaja üldsuses arvatakse ja seda oled teinud sina ise oma käitumisega.Terve meedia oled kihama pannud oma vihaõhutamisega ja sedagi valetades.No ei ole sinus tahet eestit juhtida,vaid võimuiha nii suur,et omad tahtmised ikka .Rahvast oravatel ükskõik,nähtud,teerulli taktikat.Kesk,ekre ja isamaa peavad läbirääkimisi,mis eestile parem.Toetame!Papa Siim oma valede ja mälukaotusega halba eeskuju näidanud .Rahune maha ja tunnista oma vigu.Oravatele ei,ei,ei!
p
Pohla/ 18. märts 2019, 20:54
Vanakallas jooksis ikka viimases hädas Helme juurde!
n
Naera katki./ 18. märts 2019, 20:54
See piiga on aru kaotanud.EKRE õõnestab alustalasid?! EKRE pole võimul olnudki,kuidas ta neid õõnestas?Kui keegi õõnestas,siis oli see reform,kellel oli 16 aastat selleks võimalus. Teate mis,noor daam ,jätke EKRE rahule! Te ei tee ennast paremaks,kui teisi asja ees,teist taga ,tõrvate.Otse vastupidi.
a
Antskan/ 18. märts 2019, 20:53
t
to ah soo/ 18. märts 2019, 20:52
sa ei ole viitsinud täpselt kuulata, mis ekre öelnud on. venelaste vastu pole ekrel midagi, isegi erakonnas on venelasi. küll aga on selliste vastu, kes pronksiööl märatsesid ehk viies kolonn, keda eesti ja eesti keel ei huvita, kelle president on putin ja kes elavad vene inforuumis. vot selliste eest hoiatas, et ohu korral ei ole need mitte meie poolel. ole ikka täpne.
t
to Palju/ 18. märts 2019, 20:51
mitte midagi ei maksa või kui maksab, siis mine uuri ja anna teada ...lol

a
Aiku/ 18. märts 2019, 20:51
Aitab nüüd küll Kaja ja lepi lõpuks sellega, et sa mängisid oma edu maha ja ilmselt ka Reffide esimehe koha.
s
Siis / 18. märts 2019, 20:51
peaks Kajake ju õnnega koos olema aga seda ei paista kuskilt.Tahaks vist ikka selle kuristikku kihutava rongi peal olla.
h
18. märts 2019, 20:50
https://www.eesti.ca/marina-rajevskaja-ja-siim-simeon-kallas-kollase-ajakirjanduse-soosikud-vota-uks-ja-viska-teist/article48372
ä
Äkki Kaja/ 18. märts 2019, 20:48
lõpetaks selle vihavaenu külvamise.Enam muud polegi kui iga natukese aja järel ilmub meedias järjekordne nn õige vaatega arvaja kes täis vihkamist räägib kuidas EKRE viha õhutab.Mõistus juba tõrgub uskumast seda vasturääkivust.
n
Noor/ 18. märts 2019, 20:48
n
niisiis/ 18. märts 2019, 20:47
igas asjas süüdistame EKRET, vot see on juba haige jutt. nii ei tohi.
v
Vaśist/ 18. märts 2019, 20:47
Jürgenil oli õigus kui ütles,et ilusate silmade all on ..tegelikult mitte.kõige teravam pliiats karbis

j
jah/ 18. märts 2019, 20:44
kaja, ära ässita jälle. sel aastal sul ei läinud hästi, ürita 4. aasta pärast jälle
t
Tegelikult on ju kohutav,/ 18. märts 2019, 20:44
et keegi K Kallas arvab, et 99 000 EKRE valijat on kõnts kes ei tohi mitte mingil juhul Eesti valitsemises kaasa rääkida.
t
to Mihkel/ 18. märts 2019, 20:42
arvata on, et see oli ka provaktsioon kas refori või sotside poolt organiseeritud. Noo vaevalt, et kohe nii hästi antud situatsiooni filmit ja pärast valimis
e
eremiit/ 18. märts 2019, 20:40
kremlirahvas hirmsasti tahab rehvormi juurde juu, kardab ekret kui tuld, aga kui pole aru antud ss pole
m
Marx K./ 18. märts 2019, 20:40
Vanasõna: Las Kaja haugub, karavan liigub ikka edasi.
k
Kas seda ei oleks/ 18. märts 2019, 20:38
saanud öelda ka peale valitsuse moodustamist?Aga noh,andeks antav-sa ju alles noor.
m
meelis/ 18. märts 2019, 20:34
miks ei kasutanud tee ja trammitee ületamiseks ülekäigurada. poolits võiks trahvida lapse ja enda ohtu seadmise eest
t
T.Mets/ 18. märts 2019, 20:32
Vaene Kaja, sinu meeles mõlguvad ainult euroopalikud väärtused, õigusriigi alustalad, inimõigused ja muud sarnased pilvepealsed asjakesed. Tulevase võimaliku peaministrina peaks sinu esimeseks arusaamaks olema üldise elatusjärje tõstmine. Tule sellega toime, küll siis edasi paistab

o
oskar/ 18. märts 2019, 20:29
pr. Kallas saage nüüd ometigi pettumusest üle ,et teie kui valimiste võitja ei kuulugi arvatavasti uude valitsusse (keskerakond on ka valimisi võitnud ja valitsusest välja jäänud).Kuidas kõik EKRE kritiseerijad täpselt teavad ,et EKRE valitsusse ei sobi. EKRE ei ole ju veel valitseda saanud ning on puhas nagu prillikivi võrreldes ülejäänud seltskonnaga.Nii ,et üks erakond võiks võimuliidus olla küll kellele ei ole veel juured alla kasvanud. Tänan tähelepanu eest.
k
Kallasele/ 18. märts 2019, 20:28
mis see rabi värk siia puutub ?? kas Ekre ründas ? :D kui eestlast venelase poolt rünnatakse, siis on keskerakond süüdi ?
m
Mingi sonimine./ 18. märts 2019, 20:28
Õigusriik toimib, kui on seaduslikud valimised ja seaduslik valitsuse moodustamine. NB! Keegi peab ka opositsiooni jääma ja see on ka õigusriigile omane. Väga haruldane oleks opositsiooni puudumine ja 100%-line valitsus.
t
TIBU/ 18. märts 2019, 20:27
huvitav, huvitav... kas meil on siis tõesti õigusriik?
n
noaitab/ 18. märts 2019, 20:25
Rahu nüüd. Ei tahtnud, siis ei tahtnud. Välistada ei saa kedagi, mitte ühtegi erakonda(rahva toetus). Olete ju tolerantsed, siis mis alusel ei taha nüüd siin omas eestis mõne teise erakonnaga koostööd teha.
õ
Õigusriigis/ 18. märts 2019, 20:23
ei saa välistada neid kellel on nii suur rahva toetus...imelikum on see,et tahetakse võtta punti sotsid kelle reiting on suures plaanis nullilähedane.
p
Pirn/ 18. märts 2019, 20:23
Las see K. Kallas hagub omaette. Ta on vihane et ta mängust välja jäeti, kuigi ei saanud võimule isegi läbi e-hääletuse pettusega ja nüüd püüab veel kuidagi pildis püsida. Olen kindel, et ta ei meeldi enamus eestlastele. Ta on tühi koht.
m
mis/ 18. märts 2019, 20:17
siin selge ei ole?keskerakond on liberaal ja reformi erakond on liberaal.Nende kahe partei sisuline võitlus on toiduahela hõivamise võitlus.

n
nuudlite asemel karuliha/ 18. märts 2019, 20:14
loodus toitis enne ja toidab ka edaspidi ,pole ainult imetlemiseks .või kas peaksime kõik huntidele kinkima ja ise poest mürgitatud toitu ostma
k
kalli kaja,/ 18. märts 2019, 20:14
e
ei klapi/ 18. märts 2019, 20:14
zirinovski on liberaal,kes teeb riigiduumas koos ühtse venemaaga lumpenile nukuteatrit,aga tegelikkuses oma lubadusi täide ei vii.Helme aga ei ole liberaal,ning sellest ka põhimõtteline vahe.
t
to ah soo/ 18. märts 2019, 20:11
sa ei ole viitsinud täpselt kuulata, mis ekre öelnud on. venelaste vastu pole ekrel midagi, isegi erakonnas on venelasi. küll aga on selliste vastu, kes pronksiööl märatsesid ehk viies kolonn, keda eesti ja eesti keel ei huvita, kelle president on putin ja kes elavad vene inforuumis. vot selliste eest hoiatas, et ohu korral ei ole need mitte meie poolel. ole ikka täpne.
s
18. märts 2019, 20:11
Sa kaja räägi sell teemal oma parteilise noomituse saanud isaga!
j
Jüri/ 18. märts 2019, 20:09
K.Kallas ära sina muretse teiste erakondade eest,muretsema peaksid ikka oma refide eest,või on hoopistükkis erakonda vahetada,aga sellest ma ei tahtnud rääkida.Vaid tahan öelda,et olen minagi keski fänn ja soovin astmelisest tulumaksu,teie valitsemise ajal olen sunnitud töötama 10-12tundi päevas ,et saada palgapäeval 500-700 euri kuus millega ei tule kuidagi välja,olen vasind"nuudlite"söömisest,nüüd kevad ja saab vee asemel kasemahla vahelduseks.
j
jaaaaaaa/ 18. märts 2019, 20:09
Ainult kollane meedia ongi tänapäeval ainuke, mida lugeda. Sest teised on kõik kallutatud! Nii on!!!
k
KALLUTATUD/ 18. märts 2019, 20:08
Õhtalehte ei tasu ka kommida ega lugeda, KALLUTATUD

h
hahaha/ 18. märts 2019, 20:07
Ainult modereeritakse. Õiged kommid kustutatakse. S... p.... mode
t
Tiiu/ 18. märts 2019, 20:06
Lõpetagu see õõnestamine ära tõesti.Ainuke viha külvaja on Reformierakond.
k
18. märts 2019, 20:06
Kaja räägib endast nii suure õhinaga.
l
Lugege palun! / 18. märts 2019, 20:05
"Kaja Kallas näeb vihapindu teise laugude all, kuid mitte tigedusepalki oma oravate silmis." Uued Uudised
t
to 20.00/ 18. märts 2019, 20:04
o
Odin/ 18. märts 2019, 20:04
Nii, et Kaja Kallase arvates on üksnes omaaegsete kompartei ja komsomolisekretäride poolt juhitav, suunatav, majandatav ja manipuleeritav riik õigusriik. Selge.
a
Ah soole(tümale maale)/ 18. märts 2019, 20:03
s
solvunu/ 18. märts 2019, 20:03
Ah,et nüüd panid uue nime alustalade õõnestajad.Kui aga keegi peale sotside teie erakonnaga ei ühinenud,siis lõpuks helistas papa Siim Mardile ja kutsus valitsust koos tegema,et saavad hääled kokku.Samas ütles Papa Siim,Kaja teab kõike,arutame koos,kuid kui sinult küsiti,ütlesid,et ei tea sellest midagi.Papa Siim ütles ka,et teiste erakonna juhtidele helistas ka,kuid kui küsiti Ratase Ja Reinsalu käest,ütlesid nemad pole kõnet saanud.Kas ikka veel õhutad viha ja valetad otse näkku.papa sündroom,,ei mäleta,,Papal mõistus lonkab,kui valetab oma võimuiha naljaks.Oravate uus nimi teerull.

k
Kati/ 18. märts 2019, 20:02
Kuhu on jäänud valimiskampaanial memmesid ja lapsi nunnutanud kaja.Tõeline pale on vaenulik ja tige!!
n
No kaua võib/ 18. märts 2019, 20:01
Kuidas saab üks inimene nii järjepidevalt ja alusetult mustata? Pealegi Reformi õigusriik koosnes jokkskeemidest ja 75 aastaks salastamistest. Kas ta mõtleb, et kõik eestlased ongi kana aju ja haugi mäluga.
m
Ma välistan/ 18. märts 2019, 20:00
Selle artikli lugemise ja pildi vaatamise.
k
kütavad reformikad ise viha üles ja valelik Kaja ihaldab ainult võimu/ 18. märts 2019, 20:00
l
Liiklusrikkumine on salvestatud ja vaatatav ERR kodulehel./ 18. märts 2019, 20:00
Mis karistuse saab meesterahvas, kes koos kahe lapsega Tartu mnt.-l jalutas üle haljasala, ronis üle madala müüri ja ületas trammiteed, selleks mitte ettenähtud kohas? Kui ta lastega müüri otsas seisis ja käega MUPO poole vehkis, siis MUPO töötaja keeras talle selja ja tegeles teise rikkujaga.
k
kalle/ 18. märts 2019, 19:59
Aga SIIM ju tegi ka EKRELE ettepaneku koostööks,seda eriti ei räägita
m
Millest Kaja räägib/ 18. märts 2019, 19:59
Meil pole mitte mingit õigusriiki ja sellise olukorra on loonud just REF.
l
Leo Jürgenson/ 18. märts 2019, 19:59
Kaja Kallas,kas tõesti on Teie arvates Eesti Vabariik õigusriik?Mina selles küll kindel ei ole.

s
sots on sots on sots/ 18. märts 2019, 19:55
Oi kui armas, et seltsimees Kallas EKRE valijate pärast südant valutab. Minul tuli kohe pisar silma. Nii tore, et Reformierakond endale nii targa ja empaatilise liidri on leidnud.
a
Arvamus/ 18. märts 2019, 19:50
Ütled tere ja see käänatakse kohe poliitiliseks. Saadad p... ja kohe on vihakõne. Küll käib asi ikka kiiresti. Usuvend postitab fb. seinale poliitilist valet ja keegi ei kõssa. Olen täna kohe sellepeale mõelnud, et kas tegu pole teps mitte tellitud lavastusega. Sõimaja poolt väljalastud sõnad kipuvad kuidagi valimiste möllus korduvalt kuuldud sõnadega.
p
Pööriöölane/ 18. märts 2019, 19:49
Kas Kajakene teenibki nüüd raha oma nutulauludega? Kui ja, siis äkki keegi ütleks, mitmes salm see juba oli?!
s
siim/ 18. märts 2019, 19:49
kas kallase sõnavõtt vastas reeglistikule? viha õhutamine, sildistamine
m
mimmi/ 18. märts 2019, 19:47
Ütlesid sa midagi või liigutas tuul su papist lõugu.
t
Tim/ 18. märts 2019, 19:47
Miks ma küll ei imesta kui selle rabi sõimamise taga on hoopis vaenu provotseeriv valelik reformierakond.
m
Mann/ 18. märts 2019, 19:46
Tööseaduse tegid ka selliseks ,et töötajale jäi ainult õigus tööd teha kõik hüved kärbiti ja inimese vallandamine tehti imelihtsaks.Ka see oli nende kätetöö.
e
Ei Kajakene-totukene!/ 18. märts 2019, 19:46
Valisin Isamaa ja ei ole mingil juhul pettunud,et EKRE-ga koalitsiooni püütakse moodustada.Pettunud olen pigem teie hüsteerilisest vastukampaaniast,mis on ületanud juba igasugused piirid.Hüsteeriailminguks võib pidada sedagi,et esined siin selle totra õigustava sõnavõtuga!Loodetavasti on teie rong läinud ja kui valitsus hästi hakkama saab,siis saab ka edaspidi teid alati kunstlikult välja jätta.Ma ei salli kesikuid silmaotsas,aga seekord keerasite teie üle!

K
...../ 18. märts 2019, 19:45
Kaja ka rongi viimases vagunis jõuad sihtjaama, ei pea olema luksvagunis.
l
Lapsest saadik vaśist/ 18. märts 2019, 19:43
Jah,otsige nüüd õigustust.Oma rumalusest on selline olukord.Keskerakond on alustalade õõnestaja.Oleks ref teinud isamaa ja ekrega oleks ok.Siiani olen refi valinud aga ammu ei ole see enam sama.Kaja on tüüpiline näide kui papa surub oma tütre liiga kõrgele kohale.Rumal tädi,muud midagi
v
VAADAKE AJALUGU./ 18. märts 2019, 19:43
Kesk on korduvalt valimisi võitnud kuid ooravad tegid valitsuse-seega nüüd on vastupidi-
m
Maxx/ 18. märts 2019, 19:41
Pole võimatu,ehk peakski miskit muutma
e
Eve/ 18. märts 2019, 19:41
Kõigepealt peaksid reformierakondlased oma vigu tunnistama. Laim, valesüüdistused rahva elatustase langus on nende südametunnistusel.
k
Karla/ 18. märts 2019, 19:40
Kõige vihasemat viha peab muidugi Kaja ise - eks ta muidugi kujutas asju ette - kuidas ta peaministrina oma multu-kulti roosa-lilla-kreemikas mannakreemimajas hakkab poliitikat ajama... Vaata Kaja, poliitika on veidi kavalam kunst kui Sinu stamptsitaadid raamatutest. Poliitikas tuleb osata reaalsete inimestega kokku leppida. Mitte neid välistada!
r
rt / 18. märts 2019, 19:39
Kaja Kallase sõnul välistas EKREga koostöö ka Jüri Ratas.... paraku rahvas andis valimistel EKRE-le ja Isamaale niipalju hääli et neid ei saa välistada normaalse koalitsiooni kokkupanemiseks, Jüri sai sellest esimesena aru ja moodustab valitsust
s
Siiri/ 18. märts 2019, 19:39
Vähemalt nad ei laima keskerakondlasi ja on nõus et meie vaesemate inimeste elu tuleb inimväärseks muuta, mis on minu arvates kõige tähtsam.

a
aga/ 18. märts 2019, 19:38
aga 3 rekord petist on ju refi nimistus ? kõik teavad seda
a
Ah soo/ 18. märts 2019, 19:36
Mina nii ei arva. Ainuke mis mulle ei meeldi on nende halvad sünad meie kaasmaalastest venelaste vastu.
r
Rudi/ 18. märts 2019, 19:36
Selge! Ainult kallasel ja reformaritel on OMA õigusriik....Ja see, mis NENDE õigusriigiga kokku ei sobi, pole ka õigusriik....
n
nüanss/ 18. märts 2019, 19:33
Erinevalt Ekrest ei tunnusta Reform Jeruusalemma Iisraeli pealinnana.
v
Vana kommunist/ 18. märts 2019, 19:33
Ainult Õõnespea seostab EKREt rabiga toimunuga. Kaugemale ei hakanud lugemagi!
v
Vaarikas/ 18. märts 2019, 19:32
Miks Kaja Kallas õhutab EKRE vastast sallimatust? Olen üks selle erakonna valijaist ja ei näe enda valikus midagi taunimisväärset. Kas meil on vabadus valida oma südametunnistuse järgi või peame valima RE'd?
1
10 milkut/ 18. märts 2019, 19:32
a
ALLUSIOON/ 18. märts 2019, 19:30
Kõige parem fraas Kaja vaimusilmas kujutatavas õigusriigis on "Ma ei mäleta"..

i
irw/ 18. märts 2019, 19:30
lühim anekdoot... rollo õigusriigi alustala õõnestamine
o
on nii/ 18. märts 2019, 19:28
Kas see oli ikka õigusriik?Rahvas käis Toopeal plakatitega,kuid oravate valitsus naeris näkku ka haigetele?Aga tundub,et need alutalad on teie poolt valesti paigaldatud.Miks nii pikalt mõtlesite?No ei usu.
p
18. märts 2019, 19:24
Pole suuremat valetajat ja valijate petjat kui oravad. 17 aastat peteti rahvast ja sõideti neist teerulliga üle, peaasi ,et saaks brüsselist kiita. Kõige püham, põhiseadus, muudeti ilma rahvalt küsimatta omale meelepäraseks. Müüdi maha eesti kullavarud, eestlaste raha jagati kahe käega mööda maailma laiali, unustades oma nälgas lapsed , rahapesijatest välispangad tassisid miljardeid eestist välja. Millest sa Kaja üldse räägid, kas arvad, et inimesed on kõik unustanud. Praegugi on ajalehed igapäevaselt täis teie ja sotside vihakõnet ekre valijate kohta. Kas see on demokraatia reffide moodi?
k
18. märts 2019, 19:22
Kas KaKal ei anna süda rahu, vaja jälle pildile ronida ja sõna võtta. Rahune maha nagunii istuvad oravad opositsioonipingil!
k
Kommentaar./ 18. märts 2019, 19:18
Kaja, rong on läinud. Ära nüüd nii väga nuta selle pärast.
b
Banaania argipäev/ 18. märts 2019, 19:52
õigusriik on e-kaja fantaasiates, aga muidugi reffidele kehtivad siin riigis teised seadused.

REKLAAM JA KUULUTUSED

reklaam@ohtulehtkirjastus.ee