Eesti uudised

Raimond Kaljulaid: ükski ametikoht ega mistahes lepe pole väärt seda, et tuua äärmuslased valitsusse

LP, 16. märts 2019, 11:18

293 KOMMENTAARI

k
Klaara/ 20. märts 2019, 13:03
KALLIS Raimundukene! Peale eilset telesaadet ei saanud ma öö otsa sõba silmale. Milline sile nägu,õhetavad põsed, kirglik pilk. Ohhh! Arunatukest küll napib, aga mulle sellised meeldivaks, kes kõrva segast ajavad. Oma sõbrale tõsisele Maitsele ütle rahustusex , et mina aborti ei tee.
h
.../ 18. märts 2019, 19:51
http://rahvuslane.ee/valed-rabi-solvamise-ja-rundamise-kohta-aina-kasvavad/..
v
18. märts 2019, 16:50
väike täpsustus , ega kasv ei tee mürsikust meest, harituse tase jääb nii põhikooli
m
Mida see mees põeb ???/ 18. märts 2019, 16:11
Kui ei meeldi Keskerakonna poliitika astugu parteist välja.Keegi ei hoia sind vägisi kinni.
a
Ainuke/ 18. märts 2019, 11:44
EKRE õige ettepanek on panna abordi tegijad maksu alla! Las maksavad oma mõnud valja!
k
Kaljulaid/ 18. märts 2019, 11:38
ühine sotsidega-sinna Sa sobid oma sonimisega.
b
bussitransport/ 18. märts 2019, 11:03
on tasuta vaid tallinlastele.Kes ei ole Tallinnasse sisse kirjutatud, peab ostma pileti, olgu ta üliõpilane, turist või keegi, kes tuli Tallinna arstile.
b
bussitransport/ 18. märts 2019, 11:02
on tasuta vaid tallinlastele.Kes ei ole Tallinnasse sisse kirjutatud, peab ostma pileti, olgu ta üliõpilane, turist või keegi, kes tuli Tallinna arstile.

b
bussitransport/ 18. märts 2019, 11:02
on tasuta vaid tallinlastele.Kes ei ole Tallinnasse sisse kirjutatud, peab ostma pileti, olgu ta üliõpilane, turist või keegi, kes tuli Tallinna arstile.
m
mind sõimasid venelased/ 18. märts 2019, 10:59
fashistiks, kui olin 10 aastane laps, sest rääkisin eesti keelt.Nüüd on see lihtsalt laienenud , ka eestlased ja isegi sakslased sõimavad eestlasi, kes nende raamidesse ei mahu, fashistideks.Eestis on sallivusel raamid, väikesed raamid kuhu mahub vähe keda sallida.
v
valijad/ 18. märts 2019, 10:59
t
tahetakse näidata/ 18. märts 2019, 10:56
et iga joodik, kuuluge ta või RE, on ekrelane
k
küll õpib temagi/ 18. märts 2019, 10:55
teo ja tagajärje seadust järgmistel valimistel
v
vaja on näidata/ 18. märts 2019, 10:53
äärmuslasi, mitte viisakaid inimesi.
r
rabile/ 18. märts 2019, 10:52
on vale lubatud, tema on ju väljavalitu
j
jajah/ 18. märts 2019, 10:51
Teile meeldiks vist väga, kui tekiks vene erakond, mis koonduks Jana Toomi taha?

r
Raimondile/ 18. märts 2019, 10:50
aga kelle hääli loodate järgmistel valimistel saada? Kas nendesamade, keda te praegu äärmuslasteks nimetae?Kui hästi on läinud neil, kes peale valimisi teise paati hüppavad? Põhimõteteta , omakasulikke kandidaate toetavad vaid e-hääled.
m
matu/ 18. märts 2019, 10:38
Lapsele on liiga tehtud, aitab nutust!
e
Ei KEI-le/ 18. märts 2019, 09:59
Putin istub ja lihtsalt ei usu, kui kenasti selles Eestis ikka läks: mõlemad tema lapsukesed - lepingupartner Keskerakond, kes seni edukalt venekeelseid Eesti elanikke eestikeelsest kultuuriruumist suure hoolega lahus hoidis ja keskerakonna toode, paremäärmuslik padupopulistlik EKRE koos koalitsioonis, ja võimuhulluses "rahvuskonservatiivne" Isamaa neid kenasti abistamas. Lihtsalt võimas:)
f
18. märts 2019, 09:56
Faktid peaksid enne leelotamist selged olema. "Mein kampf" on eesti keeles täiesti olemas, pealkirjaks "Minu võitlus".
e
Eesti on kõigi eestimeelsete kodu/ 18. märts 2019, 09:54
Igasugused eugeenikud on oma külapoetaguste kivide alt ja emmede/naiste selja tagant välja roninud siia eestluse puhtuse kohta sõna võtma. Ise ka aru saate, kui tülgastavalt te käitute?
v
vale/ 18. märts 2019, 08:20
Miks vabandasid? Rabi ju valetas, ütles, et pöördus Mupo poole, aga Mupol on salvestised, kus näha, et rabi ei pöördunud nende poole! Kui usumees valetab, siis ... Ja see ei ole vihakõne!
m
Mein Kaljulaid/ 18. märts 2019, 07:23
Noormees, kes sind küll UPITAS sellele kohale ja miks möllad Eesti isetegemiste vastu?! Saad ehk üle, pinguta vähemalt!
r
Riina/ 18. märts 2019, 07:17
Kummaline, vabandasin rabi ees normaalsete eestlaste nimel ja minu kommentaar ei vasta nõuetele. Kas peab ütlema midagi rõvedat, et kommentaar läbi läheks?

m
Monsa/ 18. märts 2019, 02:16
Vaadake videot. Kaamera on just esiaknal salvestamaks hetke mil juut ilmub, mitte ei filmi meest ennast. Kui ma filmin konflikti, siis hoian oma kaamera fookuses konflikti allikat, mitte autojuhi esiakent. Na na naaaa, sha la laaaaa. Provokatsiooni video, muud ei midagi.
l
lugeja/ 17. märts 2019, 22:53
Eestlased ei oska Mein Kampfi lugeda, kuna see ei ole eesti keelde tõlgitud .Seda on vaja tõlkida, siis on sihid selged. Ilma EKRE-ta vaevalt Ratas peaministriks saab. Führer tegi ka diili Staliniga. Stalini pildid olid Gruusias autode esiklaasidel kui mina 1,5 a Gruusias olin. Nüüd on Gruusia eestlaste suur sõber? Stalin oli ju eestlaste küüditaja!
l
17. märts 2019, 22:31
t
To;täna 17;06/ 17. märts 2019, 21:54
Sellisel juhul peaks juba ammu oravad ja Siim isoleeritud olema,kuid miks siis seda tehtud pole?Ja sotsid?miks pole isoleeritud ja sind ka vihakõneleja?
r
REINULE/ 17. märts 2019, 21:37
Aga juhtimine üle viia "kõrgsoost "tegelaste kätte, sellest käib jutt, mis kremlist räägid, see nagu suur progremm vihaga tulnud, mis peatab normaalse mõtlemise.
a
Ah..../ 17. märts 2019, 21:25
...ja miks see Kaljulaid aina hüpleb ja mõnitab teisi?Kes talle selle volituse andis või jälle tema valijad vää??Kohutav,et üks võtab endale sellise suure õiguse ja kus ta üleüldse välja on karanud?!Erksad tähed kustuvad varsti ja keegi ei mäletagi teda:-))
r
rein/ 17. märts 2019, 20:30
Eesti ei ole ainult sinu riik. Kui äärmuslaste vastu nii suur vimm on, siis miks soojendate oma rinnal neid kremli äärmuslasi, kes võivad siin küll valimas käia aga peremees asub kremlis
v
v/ 17. märts 2019, 20:28
See üleslaetud video peaks teie poliitilised mõtted peatama ja ühtse eesti asju ajama, kui palju veel valet?https://www.facebook.com/AnonEstonia/videos/257637168237162/ Teil on kõva õhutaja, kelle ei meeldi rahvusriigid, selleks kardate konkurenti ja ründate kõigi vahenditega

r
Risto Tanner/ 17. märts 2019, 20:17
Mis õigusega seostatatakse ühe päti provokatsioon kohe EKRE-ga? Meil just nagu ei kehtiks süütuse presumptsioon? Oleks väga teretulnud, kui politsei selle isiku avalikustaks ja asja lõpuni uuriks!
r
Rohkem pole vaja tõestada, ta tõestas juba ise, et/ 17. märts 2019, 19:59
sa mees oled ikka puhta L O L L.
d
Dan/ 17. märts 2019, 19:57
Sa tee kõigepealt meile selgeks,mis moel,see uurimisealt vabastamine nii kähku käis.
j
Jaan/ 17. märts 2019, 19:53
Kui solvang oli avalik siis peab vabandus olema ka avalik. Kuigi on arvata, et sellel naakmanil ei jätku selleks mune. Huvitav kas nüüd kui ekre on piruka juures võib igaüks avalikult pasundada mis sülg suhu toob? Mulle ei meeldi punapead . Kas on mõistlik minna tänavale plakatiga " Punapead kiilakaks" või siis juba hoopis, et " Punapeadel pead maha "
k
Kodanik Männike/ 17. märts 2019, 19:52
Peksasaanud peni vingumine,reetureid ei taha ka reform omale.
d
Dan/ 17. märts 2019, 19:48
Kas nüüd on siis nii,et kui mõni jobu,joodik või narkar,mingi käki kokku keerab,on ekre kohe süüdi.Keski aknaid sodisid,ikka oravate või sotside sõbrad.Kas selles piirkonnas kaameraid ei ole.
t
Tallinnas on tasuta ühistransport.Miks eestlast MUPO kiusas aga Iisreali kodanikku ei kiusanud/ 17. märts 2019, 19:00
Täielik pudru ja kapsad..Pearabi minu teada eesti keelt ei valda ..
j
Jan/ 17. märts 2019, 18:30
Kas selle video levitaja pannakse nüüd kinni??? Selge analoog ju uusmeramaa juhtumiga .. kus isegi ei filmitud mingit väärtegu vaid tõsist kuritegu, mis peabki olema avalikult kõigile teada ja tõde ilmale toodud. Sellised topelt standardid ei sobi inimühiskonnas .. loob valet ja vägivalda. Sellist Eestit ega euroopat ma ei tahtnud!

j
Jan/ 17. märts 2019, 18:27
Tegu oli joobes isikuga - see ütleb kõik ... ta oleks solvanud sellises kriitilises olekus keda iganes.
j
jah/ 17. märts 2019, 18:15
raimond tõesti, ära sina taha midagi. puhka. nagunii on pikk puhkus tulekul.
o
ORAV/ 17. märts 2019, 18:12
TALLINNAS EI OLE BUSSIJÄNESEID, ÜHISTRANSPORT JU TASUTA. KUST SEE JÄNKU TULI?
p
Pelgulinlane/ 17. märts 2019, 18:10
soovin hr. Ratasele jõudu vastu pidada. EKRE on tuli ja Isamaa ka. kaljulaididest ei arva ma midagi. tehku ja möllaku.
t
To;Soomest/ 17. märts 2019, 17:37
Eks ikka 17 aastat oravate valitsust.
a
asja/ 17. märts 2019, 17:18
Mina kardan, et see R. Kaljulaid on ehk spioon, nii et Keskerakond võtku ta jälgimisele. Viguritega sai üldse Keskerakonda. Jumal tänatud, et astus juhatusest tagasi. Parem veel kui Keskerakond ta välja viskaks nagu tegi refom Alaveriga - viskas välja. Jüri Ratasele soovin ikka ligimese armastust kõigi eestimaalaste suhtes ja palju jõudu, tervist! ja vastupidamist. Oled õigel teel. Kaitsku sind Jumal.
m
17. märts 2019, 16:46
Meie politsei on sama mõjutatav kui peavoolu ajakirjandus tehakse valikulist tellimustööd
k
17. märts 2019, 16:44
Kui POLITSEI tegutsematusest kirjutad hakkab moderaatoril tuluke vilkuma ja tas ajab sõrmega järge kas Hitlerivuntsidega siim lubas politseid kritiseerida.

m
Maakale/ 17. märts 2019, 16:38
Kui tahad nalja teha, siis tee vaimukalt, aga see sinu kirjutist küll naerma ei ajanud!
o
17. märts 2019, 16:12
Ole kena ja loe viimast Eesti Ekspressi,siis näed lehtede ja kuupäevadega,mida enne valimisi see kolmik on lubanud ja mis toimub praegu?!!
t
to Soomest/ 17. märts 2019, 16:08
mida krdit sa sinna ronisid
a
aga Europarlamenti?/ 17. märts 2019, 15:31
Kes kandis esimesena T-särki " j. uu. di.d jne."?, see toimus Dünamo statkal aastaid tagasi.
e
e./ 17. märts 2019, 15:16
Rabi sõimamise uudisnupu tagant on kõik 140 kommi kustutatud. Juudid a-hju hüüdnud usukauge trammijänes tõmmatakse nüüd rattale ja kistakse neljaks. Ootaks samasugust inkvisitsioonivaimustust ka nende suhtes, kes eestlasi fashistiks sõimavad. Ainult moslemeid ei tohi karistada, sest juutide ja uskmatute hävitamine kuulub nende usu juurde.
n
no/ 17. märts 2019, 15:15
Kaljulaidi arvates on eestimeelsed ja patriootlikud inimesed ilmselgelt natsid, fašistid ja muidu äärmuslased...Ema, anna padruneid!
1
12:27/Janovitšid jälle käsivad?/ 17. märts 2019, 15:08
Soomest tuli kiri Jürile, kus 43,7 % eestlastest ootab uut loodavat valitsust ja Sinu kiuste tulevadki tagasi. Ja näed, Sinu oblastit ei tulegi, virise edasi!
r
Reet/ 17. märts 2019, 15:05
Kõik viisakalt kirjutatud mul, aga "vaba ja sõltumatu" ajakirjandus (siin ÕL) modereerib mu kommi ära. Kes rikub nüüd reegleid???

1
13:10 / Ei saanud reageerida/ 17. märts 2019, 15:04
Raimond seisis malakaga kõrval ja juhendas karjujaid. On ta ju veel siiski mupoga ühes omavalitsuses ja tema alluvad. Hästi tehtud etteaste lumehelbekese poolt.
a
Alatuse tipp!/ 17. märts 2019, 14:55
Mis meetodid kõik appi ei võeta ja kohe ütleb Kaljulaid-EKRE tegi, kuigi ise selle oma jüngritega korraldas. Uskuge Reformi, kes on võimeline enamaks, kui näete.
a
Antsu vend / 17. märts 2019, 14:29
Kui rahvas soovib nn "äämuslasi" siis Raimondid ei arva enam midagi. Selle asja nimi on demokraatia. On nii, nagu rahvas tahab. Mitte nii, nagu Raimond tahab.
r
Reet/ 17. märts 2019, 14:27
No küll see meie "sõltumatu ja liberaaaalne" ajakirjandus muudkui "modereerib". Ei tea kas usinad ajakirjanikud saavad selle eest ka lisatasu? Tahan näha enda "modereeritud" kommi :)
j
Ja.../ 17. märts 2019, 14:11
Jälle uus propaganda , et maha teha ja solvata teatud erakonda . Isegi enne, eesti rahva silmis olnud austatud inimesed, käituvad räpaselt ja on kaoutanud igasuguse austuse.
t
Tarkpea/ 17. märts 2019, 14:02
Tarku päid ei tohi maha "raiuda".
t
Tiit/ 17. märts 2019, 13:58
no ekrelase seekord rabi ukse taga. ja põõsast kiitis taga siiliratas. Au kolhoosi korrale!
e
ei usu küsitlusi,/ 17. märts 2019, 13:37
kõik oleneb asukohast ja millist tulemust vajatakse.

v
viki/ 17. märts 2019, 13:30
Ei tea mis ütleja Raimu on?Kes ta niisugune üldse on ja kustkohast ta välja ilmus?Mind ei huvita Raimu arvamus.
e
ei usu küsitlusi,/ 17. märts 2019, 13:29
kõik oleneb asukohast ja millist tulemust vajatakse.
m
midagi sa ei tea,/ 17. märts 2019, 13:26
kõik olenes sellest,mida oskasid,pole mõtet matsidega vaielda.Ja praegu aega teenima ei pea minema või?
n
Noorsandi arvates/ 17. märts 2019, 13:25
on parem variant see kui need rahulolematud äärmuslased möllaksid tänavatel, lõhuksid rikaste ja ilusate autosid ja muud vara.
s
Soomest/ 17. märts 2019, 13:23
Kutsuda pole vajagi,eestlased ise,vabatahtlikult,tulevad Eestisse tagasi.Olen nii õnnelik,et 100 000 eestlast hääletas EKRE poolt.EKRE le soovin jõudu!
v
virve/ 17. märts 2019, 13:16
ma arvan,et see on jällegi valeuudis,seoses valimistega
s
ssss/ 17. märts 2019, 13:10
kriminaalvastutusele tuleb votta ka mun.politsei patrull,kes ei reageerinud abipalvele!
o
Omnivasse on/ 17. märts 2019, 12:56
kindlasti verelaskmist vaja,jube firma.

t
tühja neist/ 17. märts 2019, 12:55
aga meie eluaegsed poliitikud tahavad kindlasti sakutamist,ülbeks teised läinud.
m
Mannn63/ 17. märts 2019, 12:27
Ärme kutsu inimesi eestisse tagasi ,pigem sealt kiiresti ära minema las HELMED teevad oma väikse valla nimega EESTI
j
Jaan/ 17. märts 2019, 11:55
Sa oled poisike nii terav oma väljaütlemistes ,ega üle kojamehe koha erakonnas sulle ei anta
k
Keskäärmuslane/ 17. märts 2019, 11:13
Mille poolest on reformi-, isamaa-, sotsiäärmuslased paremad?
v
v/ 17. märts 2019, 10:44
Kellel need äärmused ikka on, need on ju tekinud neil , kes kogu selle aja jooksul seda riiki juhtinud on. Hirm on selle ees, et keegi tahab , et kasvõi maaelu taastuks, olete ju selle kaose tekitajad. Nüüd õihustuesd ja enneolematu tahe ennast õigustada, enne tuleb lubadused ja ära teenida rahva tahe.
k
kaua võib/ 17. märts 2019, 09:52
Kas keegi oskab öelda,miks ta koguaeg lõugab?Kui ei sobi,kobigu kodu.Kutsikas kiunub ka siis ,kui vitsa saab,nii vist siingi.ÕL!Palun eemaldage see lõukoer juba pildilt.
v
V/ 17. märts 2019, 08:33
Vint on metsas puu otsas. Metalliga seoses kasutatakse sõna "keere".
s
17. märts 2019, 08:29
Suud pruukima kõva, aga muidu poisikese aruga kempleja!

r
rändelepeteema/ 17. märts 2019, 08:25
ei läinud edasi võibolla seetõttu et lärmi tõsteti, muidu oleks kellegi muti rusikas EU-st eesti 'sõprade' abiga juba kaugemale jõudnud?!
r
rändelepeteema/ 17. märts 2019, 08:22
pole nii hoogsalt edasi läinud võib olla tänu sellele et lärmi tõsteti?! Muidu oleks Merkeli muti rusikas koos oma eesti 'drmokraatlike' partneritega juba kaugemale jõudnud?!
p
poliitteadlane/ 17. märts 2019, 08:13
mõtled võibolla veel natuke.
j
Ja/ 17. märts 2019, 08:10
kus sina tead?? Aastate jooksul on pea terve Eesti kellegi tõttu selleks muutunud nii et mõtet nüüd ette mustata?!
p
Postimehe Gallup/ 17. märts 2019, 02:39
Rahva tahe on Postimehe gallupis. Ei ole tegemist kallutatud teatud valimi 1000 inimest vastustega vaid 5395 inimese vastusega!!! Millist võimuliitu tahaksid Eestis näha? Keskerakond, EKRE, Isamaa (2277) 42% Reformierakond ja Keskerakond (864) 16% Reformierakond, sotsiaaldemokraadid ja Isamaa (1667) 31% Midagi muud (587) 11% Küsitluses on osalenud 5395 inimest
e
17. märts 2019, 02:25
Ega ta ainukene Soome päritolu nimega ei ole Pekka ja Jukko ja siis Markkos, Sokka, Pukko jne jne kuni hirve ja paiden!
k
Kao Soome tagasi/ 17. märts 2019, 01:42
Keskerakond on igasuguste meelsed Soome meelsed, Venemeelsed, Türgi meelsed juudi meelsed jne jne! Vaata et paneb SDE pikka puuga ära. Raimo Kaljulaid võiks tõesti oma Soome tagasi minna!
m
mitte kõige kirkam kriit karbis/ 17. märts 2019, 00:49
Kaljulaid näib lihtsalt mittetootval tööl oleva populistlike loosungite õhkuloopijana, kes keskendub väga kitsale ühele lubadusele aga samas ei küsi, mida tunneb Keskerakonna valija muude valimislubaduste suhtes mis on täitmata jäänud ja neid on hulga rohkem kui 1 ainukene "ühe kildkonnaga mitte läbi rääkimiste lubadus". Aeg oleks Põja Tallinna posterboy tasemest üle saada ja näha asju globalsemas võtmes. Eraektoris on näiteks väga oluline paindlikkus ja reageerimisvõimekus turusituatsioonile. Aga. Algatuseks võiks poiss saada 2 last ja nendel mähkmeid vahetada samas kui abikaasa magada saaks

r
raimond on pelgalt venekeelse valija lohutusauhind peale savisaare kadumist/ 17. märts 2019, 00:22
raimondi juttu olulisus on vähene või olematu avaliku huvi puudumise tõttu, niisamuti nagu raimond pääses kohtuasjast avaliku huvi puudumise tõttu..
v
valija/ 17. märts 2019, 00:02
Olen väga pettunud Raimond Kaljulaidi käitumisest,nüüd tuli suur kangelane välja,kahju ,et andsin sule oma hääle
x
xXx/ 16. märts 2019, 23:57
Tavaline poliitmarionett! Saage ükskord juba üle, et EKRE tuleb valitsusse!!!
v
Ville/ 16. märts 2019, 23:35
Kas Raimondi meelest on eestlased Eestis äärmuslased,või? Raimond on täiesti s.a.s.s.i.s
m
Marina/ 16. märts 2019, 23:32
Ja nii räägib inimene, kes nimetab ennast poliitikuks. Poliitika on ju kompromisside kunst. Aga teie hr.Kaljulaid peategi veel õppima ja arenema, tegema tööd ja omandama kogemusi, siis võib teistki poliitik saada. Või on teil mingid patud hingel mis nüüd ilmsiks võivad tulla ja sellest selline paanika.
m
Mine oma juurte juur tagasi Soome/ 16. märts 2019, 23:27
Raimond Kaljulaid võiks oma Soome maale tagasi minna!!
o
on/ 16. märts 2019, 22:55
o
on/ 16. märts 2019, 22:54
nii tõsiselt veel mõni mõtlebki, et 34 kohta 101-st on enamus??? halloo, kas matemaatikas magasid vms. vaja ikka õppida , mitte möga ajada-rahvas valis...kõikide valitute vahel moodustataksegi koalitsioon ja peagi näeme ka keda siis rahvas valis- e-hääled maha arvata, eks seegi näita millega tegemist, kas nüüd ka kustutatakse server nagu 4 aastat tagasi???, et keegi pettustele jaole ei saaks.

v
Vana/ 16. märts 2019, 21:45
Isa tegi tütrekesele kingituse,Siim ise ju tunnistas, et tuli tütrele appi.Tütar poleks vähemaga leppinud. Kingitus oli juba käe ulatuses,pidu käis. Kui pidu lõppes,oli ka kingitus kadunud.
k
Kuulele või kule'le/ 16. märts 2019, 21:39
Alles neljapäeval saabus 10 tädi (eripaketiga ilmselt, sest lend bookiti kõrgetasemeliselt üle). Kelle järel või eelsaadetis see oli, on iseasi
u
Uhkusega äärmuslane kui eestlastele selline aunimetus on antud/ 16. märts 2019, 21:34
See mees võiks küll vait olla, eestlaste ja eestimaa suhtes vaenulikumat annab otsida. Inimene, kes ei pea millekski maad ja rahvast kus ta elab, ei vääri austust.
h
Hr .Kaljulaid/ 16. märts 2019, 21:26
õiget juttu räägid .otsi mehed kokku ja hääletage maha .
k
Kes on äärmuslased? / 16. märts 2019, 21:01
Mis Sildistamine see on? Mingi poliitik "sildistab"?! Kes siis valija veel on? Tavainimene on siis mittekeegi.
l
leo/ 16. märts 2019, 20:41
Ja ta vist enam ei nimetagi ekrelasi fashistideks. Meelde tuleb, kuidas Prantsusmaa ametlik ajakirjandus kommenteeris seda, kui Napoleon 1815. aastal Elba saarelt lahkus ja tema poole ületulnud vägedega Pariisi suunas liikus - Inimsööja maandus Prantsusmaa rannikul, Kurjategija on Pariisi suunas edasi liikunud, Napoleon läheneb Pariisile kiirmarsil, Tema keiserlikku majesteeti oodatakse homme Pariisi
a
alternatiiv/ 16. märts 2019, 20:37
on siin,mille maaletooja kaljulaid on.vaadake alates 15.minutist:https://www.youtube.com/watch?v=sIA9WjhaNvU
l
lisaks/ 16. märts 2019, 20:24
oma väidete kinnituseks lingi.Vaadake alates 15.minutist,ning saate teada millised on need euroväärtused,mida meile tahetakse pähe määrida:https://www.youtube.com/watch?v=sIA9WjhaNvU.Korjake ainult lapsed ekraani eest ära!

m
Mölaööbikute esindajad/ 16. märts 2019, 20:21
Selliste laulude inisemisega oleksid nõrgukesed ammu laiali lennanud, aga näed, et nad ei värisegi. Kuulge, pingutage veel, üle-ülehomme on jäädavalt hilja. Tulge tagasi rahva rüppe ja unustage e-hääletuse nn. võitjad ja "rahvalemmikud".
n
16. märts 2019, 20:20
no ja mida te siis nüüd modereerite,kas pole ekre meelne või
j
16. märts 2019, 20:19
Ja kas sina ääremaad loodad,et ekrelased lahendavad teie mured.Ei too nad teile tööd,suuremat palka ja häid töökohti.Sest te olete ääremaalased ja seda ei huvita kedagi,Ei hakka ekre ometi neid suletud kaulusi,arstipunkte,postkontoreid,koole taas avama.
v
VIIU/ 16. märts 2019, 20:09
Kaljulaid!' , See ei ole sinu otsustada,Rahvas valis, Sina aga võiksid tööle minna aga mitte loba ajada,
h
https://www.youtube.com/watch?v=UD9_W7PVJYU/ 16. märts 2019, 19:57
aga saavutasid sell et nende kuriegusi ei uuritud. Kahe aastaga juba niigi hakkas igast otsast lekkima
t
Tegelik põhjus/ 16. märts 2019, 19:56
REF kardab et nende kuritegusi hakatakse uurima
v
Veelgi tõsisem teema/ 16. märts 2019, 19:54
Ükski lepe pole seda väärt et korruptsioon ja karistamatus "väljavalituile" eestimaal edasi õitseda saaks https://www.youtube.com/watch?v=UD9_W7PVJYU
ä
ääremaad/ 16. märts 2019, 19:50
Tead sa poisu,kui nii kõva meest mängid,siis tule kagu eestisse ja räägi ka meile,mida mõtled.Oleme loengul kohal nagu viis kopkat vene raha.Meil on väga palju küsimusi j kas suudad vastata või on kiired jalad.

a
Arst/ 16. märts 2019, 19:42
Jumal olgu tänatud, Eesti läheb tagasi normaalsusesse, liber.s.tide ja hullumeels..te feministide hullumaja puhvet lõppeb!
m
munk ( μοναχός )/ 16. märts 2019, 19:41
Äärmuslasi ei ole vaja vältida ega karta, vaid neid on tarvis suunata ja juhtida.
v
vikat/ 16. märts 2019, 19:34
Öeldakse-Las külakoerad hauguvad,karavan sõidab edasi.Nii see on.Hetkel ei saa ka vihavaenlane halvustada,sest kõik läheb kenasti ühiste arutluste najal.Kas ikka ei taibata,et kõik seisavad eestimaa püsima jäämise nimel ja seda igast elu valdkonnast lähtudes.Peamegi ju oma eesti riiki,mis nii pisike hoidma jakaitsma ning pakkuma elanikkonnale parimaid lahendusi igas eluvaldkonnas,mida iganes see ka puudutab.Hoiame siis kõik üheskoos ,ilma igasuguste vihaõhutuste ja laimamisega .
k
16. märts 2019, 19:05
Kaua see peavoolmeedia kavatseb seda EKRE vastast propaganda jama ajada?
k
kah seto/ 16. märts 2019, 18:59
Ära unusta ära,et sinu õe teise naise mees ,on sinu õe uus ja temagi setu rahvusest,kas sõimad ka teda?
p
Pole/ 16. märts 2019, 18:57
keski pooldaja,aga müts maha,kellel veel 101st on selgroogu?!
v
vasakäärmuslased tulid võimule Moskva-meelse vasakpopulistliku / 16. märts 2019, 18:50
maksuraha laialiloopiva K-erakonna valitsuse näol juba 2016 sügisel. Selline on KE kuvand väljaspool Eestit. Peaministrierakonnalt riigile laienev kuvand kahjustab nii võimalikke investeeringuid, tagasirännet kui kõrgkvalifitseeritud tööjõu tulekut Eestisse palju enam, kui EKRE poolt ettevaatamatult öeldud fraasid. EV kodanikel pole mingit ratsionaalset põhjust toetada KE taaskordset ”valitsuse-tegemist”, aga paistab, et ka Reformierakond ei loobu enda ultraliberaalse sotsialismi ideedest. Selle asemel, et moodustada EV kodanike huve tegelikult kaitsev koalitsioon EKRE ja Isamaaga.
n
Nojah/ 16. märts 2019, 18:50
Aga kuidas saab minna valitsusse koos Reformierakonnaga. Nad on ju kogu aeg keskerakondlasi laimanud.

o
Ott/ 16. märts 2019, 18:49
Nende tulemustega head valitsust nagunii ei saa. Kahju et keskerakondlased ja sotsid said vähem hääli kui tarvis.
v
Valija / 16. märts 2019, 18:45
Hoia suu kinni, poisike, järgmistel valimistel sa enam hääli ei saa, sest oled usalduse kaotanud ja eesti ühtsuse lõhestada, avaldame umbusaldust sellisele vihakõnelejale .
e
Ella/ 16. märts 2019, 18:43
Poisike ära keksi, need ju keskerakonna hääled.Rehvide häältega poleks riigikogusse saanud. Ega see ei loe ,et.oled presidendi vend
i
informaator/ 16. märts 2019, 18:41
Pidage nyyd hoogu..Hea ,et juba seal ei önnitle teineteist..Valitsus ei ole veel moodustatud . Varsti tuleb huvitavaid uudiseid jälle ....;)
m
Martin valetas,/ 16. märts 2019, 18:37
ei ole meil ühtegi trolli, ainult 1 oli see Kaalep, aga kui palju siin nüüd sõimukomme, kas tõesti Kaalep üksi suudab need mitusada kirjutada :)?
m
16. märts 2019, 18:34
mista selle ühega peale hakkab.
t
tsiviliseeritud riigis/ 16. märts 2019, 18:29
õ
õpetaja/ 16. märts 2019, 18:27
Raimond, istu seal oma Suur-Tallinnas aga me tahame oma Liivimaad tagasi, niiet piir jookseb allapoole Paidet nagu vanasti, me olime rikkamad kui Eesti. Ja mis te nüüd meiega olete teinud, ääremaa! Aga see ääremaa valis EKRE, Põlva, Võru, Valga ja Pärnu! Kas Sa julged sülitada 200 tuhande valija hääle peale!

m
Ml/ 16. märts 2019, 18:26
K ei pole veel valitsuses aga küll kiidetakse vaesed on juba rikkad jne
v
Vuts-võta!/ 16. märts 2019, 18:23
Õh õudust küll,et see vihaõhutamine ka ära ei lõpe.Teada ju ,kes selle taga on,kuid kelledeks peavad end Kaljulaid,Ossinovski,Kaja ,Siim jt.,kes koguaeg kutsuvad rahvast üles astuma vihaõhutamiseks?Et saada võim enda kätte on Kaja ületanud kõik igasugused piirid,mis on poliitikule olulised.Kaljulaid on oravate puudel-vuts pure!Poleki nagu poliitik,väga ebasümpaatne ja tegijaid poliitikuid alandav olevus.Korrektsust vajab ka poliitiku rõivastus,muust rääkimata.
s
Selle mehe jutt ei maksa midagi/ 16. märts 2019, 18:19
Vaid EKRE laste teod ja vlimisvõit maksab.
n
noh/ 16. märts 2019, 18:10
Kui vint on maha keeratud, siis pole kruvikeerajast ja keeramisest mingit abi. Mahanühitud vinti saab kasutada ainult sotiaaldemokraatias vikerkaarelipu lehvides
t
to näete siis/ 16. märts 2019, 18:06
Teie tase küündib vist rohkem purjuspeaga mikrikiskuja poole? Mis ekresse puutub siis pole sealsest juhtkonnalt küll kuulnud et kedagi relvaga ähvardaks...või hakkaks samamoodi teistegi parteipooldajate seas nuuskima? Erandeid on igalpool, rahvas vist rääkinud - lepi sellega. Ps, need on ka muuseas inimesed.
k
kas võtad/ 16. märts 2019, 18:06
t
te 100 tuhat/ 16. märts 2019, 18:04
olete ju alla 10 % Eesti rahvast ehk siis vähemus, nagu homodki, hoidke kokku :).
h
Hitler/ 16. märts 2019, 18:03

n
Noh/ 16. märts 2019, 18:02
Pigem sobiks sotsiks rohkem, kui pontu habeme kasvataks ja vahetevahel ka klähvimise asemel saba liputaks kui Oss käseb
m
muidugi/ 16. märts 2019, 18:01
ainult ekre trollid võivad päevade viisi nagu katk, siis spämmida?
n
Noh/ 16. märts 2019, 18:00
Ja viimati meenub ainult sots Tarand, kes kõiki kes ei meeldi lubab kuklalasuga kostitada. Kui varasemaid ahju-teemalisi lubadusi mitte meenutada
v
vanaemale/ 16. märts 2019, 17:59
oledki ju siis see nimetatu, kuna tõid rahvusküsimuse areenile, ma ka olin nõuka armees ja väeosas ainuke eestlane, keegi ei sõimanud, vastupidi, eestlastest peeti lugu.
k
kardavad,et pense poleb/ 16. märts 2019, 17:58
reffid kiunuvad jhh,sest VEB-fond ja 10-muljooni ja 32muljooni... ja Eesti õhk jne-jne laevandus ja.....et need kaevatakse äkki välja ja tuleb hakata ARU ANDMA...las EKRE tuulutab veits tube...=)
n
Näete siis,/ 16. märts 2019, 17:56
ka see terrorist ähvardas netis, kes Uus Meremaal 49 inimest tappis. Täiesti ekre tase.
n
Noh/ 16. märts 2019, 17:54
Õigus selles osas, et eelkõige on keskerakonnal vaja vabaneda ultravasakpoolsest tiivast , mida esindab Raimond Kaljulaid ja peale seda on kõik valitsuse variandid läbirääkimiste küsimus. Peale seda võib keskerakond hoida pikalt peaministri ametikohta ja viia läbi oma valimislubadusi parimal võimalikul viisil. Teine variant on nühkida Savisaare moel igavesti opositsiooni tooli.
m
muidugi pole/ 16. märts 2019, 17:51
neil akadeemiku haridust, nagu Madisonil :).

t
to to Kas/ 16. märts 2019, 17:44
ka ja põhjusega Ekre valinud. Oleks ju aga ei lasta - ikka peavad jätkuvalt Tarandi eeskuju jälgima ja kaikaid kodaratesse loopima! Mis siia Kreml puutub? Poleks seda 20-30 kahtlast häma, oleks meil riigis juba ammu teine seis! Ei oravad nibg muu ammu juhtinud partei Eestit nagu ei oma! Teie tegemata töö,millest nüüd see sisin?!! Laske nüüd lõpuks teistel..riiki tegelikust pärisorjusest välja tuua.
m
Mati tasku/ 16. märts 2019, 17:29
Aga kuidas muidu muullaste importi ja eestlaste eksporti piirata,varsti oleme punases raamatus väljasureva liigina
t
Tim/ 16. märts 2019, 17:21
Seda kui palju kreml maksab pead sa küsima putinistliku refi välissekretäri käest kuna mõlemad laulavad ühte ja sama laulu natsionalismist ja fašismist Eestis.
v
Vanaema/ 16. märts 2019, 17:20
Raimond,pojake!Pean sind kurvastama,et Eestis ei olegi äärmuslasi. Püüame leida sulle kedagi teist, kellega kakelda. Jaanakene tuleb ka sind lohutama.
t
Tere/ 16. märts 2019, 17:14
t
to Müristaja/ 16. märts 2019, 17:13
Ja reformarid mõtlevad, et nemad ongi siis enda arvates kõige targemad, õiglasemad, kes peeglisse kunagi ei vaata, kuid ometi mõtlevad oma rikutuse tasemel, et EKRE valijad seisavad kogu aja peegli ees ja imetlevad seal endid. No on alles madal mõtlemine. Selliseid ilu-Eedisid leidub just selles Müristaja erakonnas. Sellepärast ei suudagi nad riigi ega rahva heaks midagi korda saata. Mine siis maailma rändama, mida sa siin vegeteerid ja maad reostad oma tagurlike mõtetega.
e
elektritsaabtasuta blogspot com/ 16. märts 2019, 17:12
äärmuslased on elanikud kes elavad äärmuslikes tingimustes-maapiirkondade elanikud,puudust kannatavad inimesed jpt.
1
15:48/ Millega oled/ 16. märts 2019, 17:08
siiani tegelenud, et kardad? Häbematuse juurime välja küll, värise ossike!

v
vanaema/ 16. märts 2019, 17:07
Minu poeg sai vene kroonus teenides fashisti sildi külge,lisaks veel peksa. Isa sõitis poega päästma,ülemus võttis kuldsete kätega noormehe endale kasulikule tööle. Nüüd kleebitakse neid silte eestlastele meie omas kodus nende poolt,kes nimetavad ennast eesti poliitikuteks.Palun lahkuge kasvõi ajutiselt poliitikast ja mõelge mida olete teinud. Võiksite Brüsseli vahet sõites mõelda, et võlgnete tänu neile,keda te armutult tümitate. Reformierakonda polnud veel.
t
to professor/ 16. märts 2019, 16:51
Usun, et igas erakonnas on omad koomikud, mõni mängib oma lõbuks kappide vahel peitust, mõni karjub ja mõni räägib kõik kõverused sirgeks ja ikka nii edasi.
1
13:11/ Tovariš Raimondovitši suuvooder/ 16. märts 2019, 16:47
Kus on 12:51-l kiitus Putinist või Venemaast? Ikka valed esikohal, sildid otsaette, häbi võiks omal olla.
a
ajaloohuviline/ 16. märts 2019, 16:47
Interrinde grupeeringu juht,uus Arnold Sai.
m
Mi 15.48/ 16. märts 2019, 16:44
Pigem on ikka oravad ja sotsid need kes paneks teisitimõtlejad seina äärde. Pidevalt sõimatakse neid küll rassistideks, kõll kremli käsilasteks ja mida iganes. Kõik peavad ainult heaks kiitma eu käskusid ka neid mis on eesti põhiseaduse vastased. Meenutab väga vene aega.
S
"ebaviisakas"/ 16. märts 2019, 16:39
Siin ei saagi midagi tõsist tegema hakata, sest kogu aeg pead ju nendele arusaamatutele tõestama, et sa pole kaamel ega robot. Kogu aeg pstetakse sulle "torud" nina alla ja siis hakkab see küsimuste - vastuste laviin peale suruma.
t
to Kas/ 16. märts 2019, 16:37
ehe näide EKRE valijast! Ja ise mõmised kindlasti rahulolust, et vaat, kus ütlesin. Aru ei saa, miks te otsast otsani pimedat viha täis olete, saate ju oma ihaldatud valitsuse, võiksite rahulikud ja roosad olla ju aga selle asemel marutavad .
1
13:14/ Ja muidugi/ 16. märts 2019, 16:28
Ikka nagu "heal" veneajal, valvame, kes kus ja mis teeb, keelame-käsime.... ja laseme. Valimas käib 99,99%rahvast ja 99,99 % on reformi ja sotside poolt? NLKP maine jääks igavesti kestma.

v
vana/ 16. märts 2019, 16:26
ilmselt J.Toom nii tark ei ole kui oleme arvanud.Sellisel inimesel oleks õigem vähemalt ajutiselt lahkuda poliitikast. Aeg näitab kas Ratas valis vale või õige tee. Ei ole vähe neid poliitikuid,kes on erakonda vahetanud. J.Toomile võiks ehk hetkel kõige paremini sobida RE.
j
juga/ 16. märts 2019, 16:24
Äärmuslane juhib Tallinna linnaosa ja nüüd vist kobib sealt parlamenti. Tõesti õudne.
m
Mis saab "äärmuslastest" valijatest?/ 16. märts 2019, 16:24
Noormees Kaljulaid, kuidas te nii kiiresti saate ennast ja omi vaateid muuta? Ja kohe tormate igasse saatesse ja hakkate kohe kedagi tõrvama. Kas niimoodi siis ollaksegi ustav oma koalitsioonipartneritele? Toote siin põhjuseks oma ametipostilt lahkumisel mingi äärmuslaste valitsusse mineku. Tark mees enne ikka mõtleb, kui paneb kohe jooksu. Aga ega midagi, paljudele on see oma ego nii tähtis, et ta ei mõtlegi millelegi muule. Või peitub põhjus milleski muus? Seda teab tegija ainult ise. Muidugi pole ma mingi õpetaja siin,kuid kõrvalt vaadates tundub see imelikuna. Ja 100 000 valijat???
g
Gunnar Stahl/ 16. märts 2019, 16:21
Te Raimond olete sama ebameeldiv inimene nagu on teie pandud presidendist õde Kersti. Loodan väga, et lahkute eesti poliitmaastikult samasuguse pauguga nagu ennasttäis Vakra.
ä
Äärmuslased Eestis./ 16. märts 2019, 16:18
Äärmuslased Eestis on sotsid, venemeelne osa keskerakonnast (Kaljulaid, Toom, ...) ja RE erakonna see osa, kes tegeleb korruptiivsele (rosinad, kallased ja nende sõpradest kaaslased) ning poliitbroileritest poisteklubi (rõivas, ligi,)). Kindlasti ei saa unustada raudasid ja lubjakat.
a
.. et tuua äärmuslusi valitsusse..???/ 16. märts 2019, 16:11
aga praegune valitsus ju suures osas äärmusliberaalidest koosnebki. seda peabki muutma
m
Miks/ 16. märts 2019, 15:58
Tehke ükskord endile selgeks, mida te soovite tegelikult näha. Kord on teil häda, kui venelased hääletavad Keskerakonna poolt, samas kisate jälle, kui nad seda ei tee. Põhjust teiesuguste kisaks ju leidub alati. Aga see, et ainult otsida süüdlast, on äärmiselt inetu.Ja miks on siis Toom selle peale pahane, et venelased andsid ka temale isiklikult vähe hääli? Ega sellepärast pole nüüd Ratas ega tema erakond küll süüdi. Ja isegi see, et EKRE -ga tahetakse liituda, pole küll mingi kuritegu. Nii tark naine peaks rohkem mõtlema, mitte kohe "tuiskama" ja hakkama süüdlasi otsima.
m
16. märts 2019, 15:39
ma ratase asemel viskaks selle juuda keskerakonnast välja.las läheb oravate ukse taha niuksuma ja kaapima.

j
Just/ 16. märts 2019, 15:37
Raimond on nagu Indreki, kes küsib, et kus siin see rahvas on? Ju 100000 valijat pole eesti rahvas ? Ja ega Jüri Ratas ja Mart Helme said ka isiklikult kõvasti hääli ju!
m
16. märts 2019, 15:27
Mind hakati sõimama fashistiks juba 78-ndalaastal vene kroonus ja kui ma olen EKRE pooldaja olen ma jälle "eestlase" poolt tembeldatud fashistiks.Sellise tõusiku koht ei ole poliitikas.
m
Mikk Tallinnast/ 16. märts 2019, 15:23
See jobu on vist segi kamminud.
v
valija/ 16. märts 2019, 15:23
Kes on äärmuslane, kas 100000 inimest ,kes valisid ekre on kõik äärmuslased või. Aitab juba lömitamisest reformierak. ees, .Tuleb ikka kõikidele anda võimalus seista oma valijate eest. Raimond, kas sinu võimuiha on nii suur ,tahad saada keskerak. juhiks, kõik viitab ju sellele,kas see ongi see põhjus pidureid vajutada koalitsiooni kõnelustele, häbi reetur oled.
k
Kalev/ 16. märts 2019, 15:23
Kaljulaid ,kes Sa selline oled, et sôna vôtad,0ane endale seelik selga, vikerkaare lipp kāela, ja juhata kuskil metsas oma peedikute paraadi, mitte ära haudu eestluse kaotamisest.
k
Kalev/ 16. märts 2019, 15:23
Kaljulaid ,kes Sa selline oled, et sôna vôtad,0ane endale seelik selga, vikerkaare lipp kāela, ja juhata kuskil metsas oma peedikute paraadi, mitte ära haudu eestluse kaotamisest.
b
Buratino.../ 16. märts 2019, 15:23
...väikevend edastab vanemõe maailmavaadet ja kaasandena kergitab ka enese tähtsust. Mõttetu vennike....
a
ants/ 16. märts 2019, 15:22
Kaljulaid on nagu Lenin, kaua võib jahuda.

a
Arvaja/ 16. märts 2019, 15:21
Mina jälle arvan, et äärmuslasi võib tuua valitsusse. Mina ja Kaljulaid : Eesti kodanikud mõlemad. Kelle arvamus on vale, kelle arvamus on õige. Ja kes on see erapooletu ekspert kes teeb teadusele tuginedes vahet vale ja õige vahel ?
T
,,A,,/ 16. märts 2019, 15:18
Tead! Sina Suure S tähega vares suretõesti ära!
e
eks ta ole/ 16. märts 2019, 15:14
lenin on siin hea näide, mis juhtuma võib hakata
v
väga huvitav/ 16. märts 2019, 15:14
meil on Eestis siis 100 000 äärmuslast? See Savisaare poolt poliitikasse toodud poiss ei anna külla arvamusliidri mõõtu välja.
m
Murre/ 16. märts 2019, 15:13
Ittepanõk- eurovallimistel panna rahvahäälitusile küsimuss- kass jätkati david vseviovi pühapäisid juttlusi jossif staalinist vikerraidios, varsti juba nii kavva, kut staalin üldsi pukin olli....
k
Kas sa raimond kaineks ka saad kunagi?/ 16. märts 2019, 15:08
e
eluvõõras raimond/ 16. märts 2019, 15:07
euroföderatsioonil ja globaliseerumisel ei oleks midagi viga,kui seda ei juhiks religioosne satanistide sekt,kes uputab maailma verre.Kuid see ei ole kõige suurem oht,sest seda ei ole raske kõrvaldada.Kõige suurem oht ühiskonnale on masside pimedus,ning nende üksikliikmete sisemuses peituv alatu siga.Seega kõik läheb endistviisi edasi,ning mingite muudatuste suhtes olen ülimalt pesimistlik.
k
Kruvikeeraja/ 16. märts 2019, 15:06
Kus asud?Tulen keeran logisevad mutrid kinni.

i
ilmselt/ 16. märts 2019, 15:04
on sel noorhärral teises käes vikerkaare lipp...seepärast selline hädakisa! Sellised ongi kogu euroopas need suurimad vinguviiulid!
v
vastik/ 16. märts 2019, 15:03
Jumal sa näed ja ei karista.
Ä
!!!!!!/ 16. märts 2019, 15:03
Äärmus oled sa ise ja lase poliitikast jalga, siis läheb elu poliitikas paremaks.
a
asd/ 16. märts 2019, 15:03
Ja reform on muidug väga muutnud paremuse poole?! Igal valimistel lubavad asju mis on täiesti võimatud, absoluutselt võimatud
e
EI/ 16. märts 2019, 15:03
olnud ainukesed,kuid praegu kipub küll olema nii, et EKRE valijad tunnevad väga sügavat muret Eesti tuleviku pärast.
m
mina arvan, et / 16. märts 2019, 15:02
Raimond peaks Keskerakonnast välja astuma, sest ei esinda enam enamuse eestlaste huve. Minule ja paljudele pole sinu arusaamad enam vastuvõetavad. Võta Toome tädi ka kaasa!
k
kodanikule/ 16. märts 2019, 15:01
millist viha ta õhutab, sassis oled või? Pole ta kellegi kohta midagi halvasti öelnud.Inimene võib omade enda arvamust ja seda avaldada ega see sellepärast vihaõhutamine ei ole. Tänases LP-s on pikk lugu temast. Ei ütle ta mitte kellegi kohta personaalselt midagi halvustavad, ei Savisaare, ei ratase, ei Helme kohta. Kui tema arvab, et ekret ei peaks valitsusse kaasama, siis pole see mingi vihaõhutamine. Viha õhutate te ise siin
e
16. märts 2019, 14:59
Ei saa aru,mis sellel poisinolgil viga on,et ta koguaeg tõmbleb.Arvab vist,et tal on eriline perekonnanimi.

m
Mäletaja/ 16. märts 2019, 14:56
Nüüdsed poliitikud väidavad, et võõraste horde ei ole vaja karta. Samas, kui pagulaskriis algas, olid needsamad poliitikud (Mikser, Kelam jt) nõus Eestile, kui arenenud riigile määratud, vastuvõtu hiigelkvoodiga.
v
Valija/ 16. märts 2019, 14:55
Kuidas peaks ennast tundma Keski valija, kes näeb nûûd, millised loomaliigi esindajad _ see on veel hästi öeldud_ on Raimond, Jana ja teised? See on ka nagu solvav. Eriti veel pr.Toom, kes kutsus appi Alde esindaja
t
tere,tere!/ 16. märts 2019, 14:54
mingu aga sotsidesse, nemad panid õe presidendiks, küll nad vennalegi koha leiavad.
n
Nõus/ 16. märts 2019, 14:53
"Raimond Kaljulaid: ükski ametikoht ega mistahes lepe pole väärt seda, et tuua äärmuslased valitsusse". Õige, Raimond. Nii et hakka aga uut ametit otsima.
s
Sõltu/ 16. märts 2019, 14:51
Natsid on jah pahad, kuna tahavad, et oma rahvas ooleks õnnelik omal maal. Lisaks on EKRE sõltumatu vabamüürlaste juhtimisest.
ä
äärmuslane Kaljulaid/ 16. märts 2019, 14:49
Kaljulaiul pole lootustki valitsusse saada, niiet äärmuslaste hirm on asjata.
k
kuule/ 16. märts 2019, 14:46
saa oma põgenike foobiast juba üle. Kus nende hordid sind küll pidevalt jälitavad. Ela oma elu, mida halised kogu aeg.
m
muki/ 16. märts 2019, 14:45

s
Santehnik/ 16. märts 2019, 14:43
Need torud peaks kuidagi nii pöörama, et ka rahvas osa saaks!? Eriti vajaksid lahtiühendamist ja pööramist võõrpankade torud!
b
Banaania/ 16. märts 2019, 14:43
Presidendi poolvennal on kõik lubatud,isegi mingi krimiasi lõpetati kohe kui sugulane pukki sai
h
Huvitav./ 16. märts 2019, 14:39
Ei tea,mis rahvusest hr.Kaljulaid ise ennast arvab olevat?! Kui ta eestlasi ei salli,kuhu ta siis kuulub? Mina valisin ka EKRE ja olen eestlane.Mis tähendab "äärmuslane"?Armastan Eestimaad ja oma rahvast.Ei vihka teistest rahvustest inimesi,kes siin elavad ja töötavad.Aga kuna meil on väga väike maa,siis üle uputada seda põgenikega ei saa.Igal asjal on piir ja mingi aja jooksul tuleb sisserändajatel riigikeel ära õppida,kui siin elada tahetakse.
v
viisakas/ 16. märts 2019, 14:38
Ehk aitab juba virisemisest. Saite palju hääli, nüüd tehke ka midagI!!!
a
aborigeen/ 16. märts 2019, 14:37
Tundub küll, kisub vägisi sinnapoole. Sada tuhat põliseestlast ja nende lapsed on natsid?
j
Jaanus maalt/ 16. märts 2019, 14:36
Jaa. Nn vihakõnega on küll juba tegu. Kuigi see sõna pole midagi väärt. Imeline on see, kuidas kõik on täitsa ära pööranud ja see ongi juba nii normaalne. Need , kes nn demokraatlikus ühiskonnas tõesti asja arutaks või kutsuks nendest rääkima, lastakse põhimõtteliselt maha. Kellele on kasulik selline üksteise vastu ässitamine?
s
Selgus majas/ 16. märts 2019, 14:30
Mõlemad Kaljulaiud on ühe mütsi all ja saavad samast torust toitu.
m
Mina/ 16. märts 2019, 14:29
Vastus on vaid teie oma suur hirm, et EKRE saabki valitsusse ja ...

r
.../ 16. märts 2019, 14:23
reffid ja sotsid ongi ultra äärmuslikud liberaalid ja ei ole valitsus kõlbulikud
k
Kas/ 16. märts 2019, 14:16
EKRE on seaduse järgi keelatud erakond Eestis?
x
xxxxx/ 16. märts 2019, 14:16
Varsti jõuame niikaugele et mehi kes kunagi Eesti riigi lõid ja vabaduse kätte võitlesid hakatakse natsideks ja äärmuslasteks sõimama.
k
kodanik/ 16. märts 2019, 14:15
Miks ikka veel lubatakse Kaljulaidil vihaõhutada?See et ta presidendi poolvend ei anna õigust riiki lõhestada.Eesti vajab muutusi ja just selles suunas minnakse.Istugu need oravatest ja sotsidest vihaõhutajad pingil ja lõpetatagu see lõhestamine.Oleme ikkagi demokraatlik eest riik!
j
Juhan/ 16. märts 2019, 14:13
Kui mingi valitsuskoalitsioon ei sobi, siis tuleks Riigikogus hääletada sellele vastu (mitte poolt). Sest Riigikogu liige on oma otsustes vaba.
e
eestlane/ 16. märts 2019, 14:07
sellise tüübi peaks Keskerakonnast välja viskama! Võtku oma yanakene ka käevangu!
r
Raimond, lõpeta!/ 16. märts 2019, 14:04
Äärmuslane oled sa ise, oled viha õhutaja! EKRE - s on haritud ja eestlastest hoolivad inimesed! Eesti rahvas ei ole sinusugused jobusid väärt. Miks arvad, et sina oled just õige?
h
hundu/ 16. märts 2019, 13:57
ei ole hukatus.ekre on kiskja kes raip..d likvideerib.

u
uku/ 16. märts 2019, 13:56
hääletasin selle kus...ku poolt--kahetsen seda tegu sügavalt.tüüp arvab,et on pooljumal kelle pooltõed on aksioomid.tegemist on tühikargajaga, kes valitsusest ilmselt kõrvale lükati ja nüüd oma solvumist ajakirjanduses välja elab.
o
oleks väga kahju,/ 16. märts 2019, 13:55
meie pere hääled lähevad küll vett vedama, kui Martin H. oma otseütlemistele "punast joont" ette ei tõmba. see presidendi vend võib ju minna REF-i v. sotsidesse, täitsa ükskõik kus v kellega ta on.
t
täitsa lõpp/ 16. märts 2019, 13:54
Reformi hääletoru pasundab nagu viimsepäeva viiul siin nüüd. Palju teile makstakse, et neid artikkleid toodaksite?
k
Kui/ 16. märts 2019, 13:53
kahjuks on äärmuseid nii siit kui ka sealt - kaugemalt.
e
16. märts 2019, 13:51
Ekre on ainuke partei mis austab Eesti põhiseadust ja pole ärastamiste, varastamiste, skeemitamiste ja ülbitsemisega meie riiki juhtinud. Rahval on kõrini siiani valitsenutest, sellepärast me rahvana andsime neile nii palju hääli. Väike lootus on veel Isamaa kui käituks väärikamalt ja jõulisemalt riigi ja rahva heaks, Keskerakonnale jõudu ja kainet meelt panna kokku rahvateenijad kes tõesti hooliks kõigist! Äärmuslasteks võib täna pidada sotse ja Reformierakond oma skandaalidega on muutunud parketikõlbmatuks.
v
Võtku Kõlvardist eeskuju kes seisab ka teise orientatsiooniga valijate eest/ 16. märts 2019, 13:50
On nagu tuulelipp kes vahetab pooli.
t
to tiit/ 16. märts 2019, 13:47
aganäe, mingi üle 7000 pooIarulise andis talle oma hääle :(
n
No kõva demokraatia küll, jah?/ 16. märts 2019, 13:41
Et siis kehtestame kommude režiimi eeskujul "vabad valimised" Hakkame kontrollima, et kes kuidas hääletab.

j
juhan/ 16. märts 2019, 13:40
Pole sel Kaljulaidil ei mehe tegu ega nägu.
a
Ainus võimalus/ 16. märts 2019, 13:34
Kui kokku lüüa kogu see dopingraha, mille abil kesikud kaardil püsivad, siis ilma riigipirukata nad sellest august välja ei tule. Seejuures mtü juhatus vastutab oma varaga ehk Kaljulaid on tõeline rott, kes põgeneb uppuvalt laevalt
h
Heiki/ 16. märts 2019, 13:33
Raimond ise ongi üks äärmuslane.
o
Odin/ 16. märts 2019, 13:31
Kaljulaiud on vasakäärmuslased.
m
Müristajale/ 16. märts 2019, 13:29
Sama teevad ju kõik vähemusgrupid, homod,lesbid, veganid jne. Kõigi "õiguseid" kiidetakse taga ja sunnitakse teistele peale ,miks seda siis ei taheta tunnistada inimest puhul kes on mures oma kodumaa pärast?
s
Siberi Rahaboss/ 16. märts 2019, 13:26
kõige parem ametikoht on ikka omanik. istub selline pika koosolekulaua otsas ja uriseb: "tahate, ma vallandan teid kõiki?" :P poliitika on selle kõrval puhas praht :DD
p
poiss/ 16. märts 2019, 13:25
pole rihma saanud,et palju sõna võtab.
i
iga päev/ 16. märts 2019, 13:24
see Raimondi paanika külvamine - hakkab juba ausalt öeldes ära tüütama.

e
et siis/ 16. märts 2019, 13:24
Ära häma! Meil on ju praegu äärmuslased valitsuses. Vasak äärmuslased. Kesk ja sots.
k
Kui/ 16. märts 2019, 13:22
üleval pool :)) olevad riigi 'äri' mehed jätkavad, on päris ÄÄRMUSLASED varsti ja laevade kaupa meil ning siis pole vist nn rahvusvahelustel lepetel, koost66l mida meie 'demokraatlikud' poliitikud sh austatud president, niiväga mainivad,enam vist mõtet sest riigis valitseb tänu üle lombi tulnud laamendajatele, kriminaalidele KAOS. Mõtleks ennem kelle järel ja mis tingimustel sitsida.Paha aimav sisetunne ütleb et seda teatakse isegi, aga inimestest tasub mööda vaadata, pigem on parem silte laksata.. Geeniused.
r
Risti Kunn/ 16. märts 2019, 13:21
Ratas eeldas enne valimisi, et nad võidavad valimised. Peale valimisi olukord muutus, Keskerakonnale oleks pakutud reformierakonna valitsuses mõned ministri kohad ehk olek Ratas ise ka mingi regionaalministri koha saanud. Ratas seda ei tahtnud ja tegi jõulise lükke, elimineerides reformierakonna ja võttes koalitsiooni läbirääkimistele ekre. Kas risk õigustab või mitte, näitab aeg...
k
Käsi peseb kätt/ 16. märts 2019, 13:20
Nestor aitas poolõe pukki, poolõde aitas vennal krimasjast vabaneda ja kiitis vennakese kalduvuse heaks, Ja nüüd kus kesikud ei salli pepu silitamist, nüüd pahad lood. Aga eks ta mingu sinna külmkapi taha nurka..... seal ju "mõni koht " vaba juba.
e
E/ 16. märts 2019, 13:14
huvitav et minu kommentaari üles ei pandud või ei lasta teadlikult jälle rände teemat püstitada?
a
16. märts 2019, 13:07
Ainus õige sõna poisikese suust ,ükski amet ega lepe pole seda väärt, et Kaljulaidi sugune peaks pääsema valitsusse, riigi hävitajatel pole sinna asja.
t
tõde/ 16. märts 2019, 13:06
Pole mõtet vett segada.Kõik halb,mis on ülespuhutud selle valitsuse moodustamisel on ju tehtud eelmiste valitsusjuhtide poolt.Ekre pole võimul olnud ja loobitakse lausvalet sellekohta,kui halb ikka kõik oli.Ennem,kui siin oravate trollid kirju vorbivad,võiks ka natukene mõelda.Selgunud siis nüüd järjekordne tõde,et ,mitte ekre trollid ei kirjuta rumalusi,vaid ikkagi oravate ja sotside poolt üleskihutataud kamp.Uhe kirjatrükk ju Postimehes ja Päevalehes-REFORMIERAKOND AITAB RIIGILÕHESTAMISE MEISTERKLASSI DEMONSTREERIMISEST. Kõik saavad ju aru,kus kivi all vähid peidus on.
n
16. märts 2019, 13:06
Nõukogude armees sõimati mind fashistiks.Aga miks ka ohvitseride poolt.Sama jätkub ka kodumaal.No mida te ootate veel siin?

p
Põliseestlane/ 16. märts 2019, 12:59
Mees tule mõistusele,kas 100000 inimest on natsid,äärmuslased ja kes olete siis teie ja teised, Armastage oma eestimaad ja eestimaalasi ja kui tõesti ei meeldi võib alati minna võõrsile,kes teid kinnihoiab???
s
See/ 16. märts 2019, 12:58
libedik püüab kogu aeg pildil olla, et saada valituks Europarlamenti.
k
Kas üliliberaalid toetavad Euroopa föderaliseerumist?/ 16. märts 2019, 12:58
https://www.eestikodanikud.ee/uudised/euroopa-manifest-rahvuslusejargse-euroopa-moodustamise-manifest/
j
JL/ 16. märts 2019, 12:54
Ta on lumehelbeke , mis varsti ära sulab.........
j
JL/ 16. märts 2019, 12:52
Ta on meite presidendi poolvend.
t
T.Mets/ 16. märts 2019, 12:51
Vaata, Kaljulaid, kui tuua refid valitsusse, kas sinu arvates siis läheks rahva enamuse elu paremaks. 17 aastat reffide võimu küll üldise heaolu tõusu kajuks ei näidanud
v
vanamemm/ 16. märts 2019, 12:50
Jah, kõik on käiku võetud---"nördinud töökollektiivid", "mures noored", kõige targemad ja ilusamad "arvamusliidrid" , kes ei tea mitte ühte "paha" sõna, pole kunagi kasutanud ega isegi mitte mõelnud----vot nii "puhtad" ja "süütud" kohe---ja muidugi see supikukk Kaljulaid, kes nüüd leidis ometi mille kallal järada ja hambad juurteni sisse lüüa, peaasi, et neid lõpuks ära ei murra ja see kõik toimub Ansipi ja oravate võimu kaotamise hirmus ja hirmus, et see 75 aastaks sahtlisse peidetud, nüüd siiski välja tuleb.
m
maailma lõpp/ 16. märts 2019, 12:48
ära karda Raimond, sa jääd igal juhul ellu ja kogu Eesti Rahvas,tulgu leping või vanakuradi endaga!

h
hääletaja./ 16. märts 2019, 12:47
sm. Kaljulaid loopisid Edkarid kividega nüüd Rattast. Oled poliit prostituud nagu sm. Ansip. Oravate sabarakk.
z
zz/ 16. märts 2019, 12:47
Mülemad kommentaarid on tsiteeritud meediast.
z
zz/ 16. märts 2019, 12:46
Umbes sel ajal, kui president ametisse sai, sai ka Raimond ühest kohtuloost priiks. 05.10.2016 ilmus uudis kriminaalmenetluse lõpetamisest tema suhtes. Järeldus...
h
hnp/ 16. märts 2019, 12:46
Imestan et Jürit pole Kadriorgu kohvile kutsutud
t
Tiit/ 16. märts 2019, 12:43
Mina tean Kaljulaidi kooliajast, see libe vennike õppis Mustamäel Saksa Gümnaasiumis. Küll oli ta üks pugeja ja kahepalgeline sell. Ega tal sõpru ei olnud, kes ikka tahtis kitupunniga tegemist teha ja nagu näha, pole see mees muutunud. Mina viskaks sellise libediku erakonnast välja, õige koht on tal reformikate pundis.
k
kes see kaljulaid õieti on?,/ 16. märts 2019, 12:41
et iga päev teine pildil, minu teada viimaste andmete järgi kesk-i lihtliige....veel, mõne aja pärast vaevalt et seegi, ilmselt sellepärast hüsteeriliselt tõmblebki.
v
Väljendid hakkavad otsa saama.../ 16. märts 2019, 12:40
EKRE ja koalitsiooni moodustavat erakondade pihta suunatud infosõda. Miks? Sest kõike on katsetatud: artilkid, saated, noorte protestikirjad ja üksikpoliitikute sõnavõtud. Mida veel annaks teha? Võib-olla annabki, ainult leidke juba teisi ekre-laste väljendeid nagu: kui on must,näita ust; kohtunike pead veerema jne. Põhjus imelihtne: vaatasin kolme saadet: Ringvaade, Kolmeraudne ja Esimene stuudio ja kõik kolm saatejuhti märkisid oma vestlustes just neid väljendeid. Leidke ometi midagi uut,ära hakkab tüütama!
v
Väljendid hakkavad otsa saama.../ 16. märts 2019, 12:40
EKRE ja koalitsiooni moodustavat erakondade pihta suunatud infosõda. Miks? Sest kõike on katsetatud: artilkid, saated, noorte protestikirjad ja üksikpoliitikute sõnavõtud. Mida veel annaks teha? Võib-olla annabki, ainult leidke juba teisi ekre-laste väljendeid nagu: kui on must,näita ust; kohtunike pead veerema jne. Põhjus imelihtne: vaatasin kolme saadet: Ringvaade, Kolmeraudne ja Esimene stuudio ja kõik kolm saatejuhti märkisid oma vestlustes just neid väljendeid. Leidke ometi midagi uut,ära hakkab tüütama!

z
zz/ 16. märts 2019, 12:39
Äärmusluseks nimetatakse elanike marginaalse osa ideoloogia kandmist. Kui jutt on 100000 inimesest, siis see ei ole mingil juhul marginaalne. Kusjuures on teada palju inimesi, kes ütlesid, et valima minna ei ole mõtet, kuna EKRE tambitakse niikuinii maha. Tambitakse tõesti kõvasti, aga oleks ikka võinud hääle anda, siis oleks olnud natuke raskem tampida.
k
kõik poliitikud kardavad, et korruptsiooni eest võidakse vastutama panna/ 16. märts 2019, 12:37
seda suudab täna ainult EKRE ja hirm on see mis araks teeb
A
../ 16. märts 2019, 12:37
Arvan, et liiga noor veel, et selliseid avaldusi teha. Mulle tundub ta küll väga ajupestud.
k
kj/ 16. märts 2019, 12:33
Kogu selle seakisa taga on hirm, et tõde toiduahela toimimisest tuleb ilmsiks. Tegelikult kartellierakonnad juba enne valimist jagasid riigipiruka ära. Nüüd on hirmus jama, sest tegelikkus ei vasta ootustele. Et seda kõike varjata, rünnatakse läbirääkijaid ja sildistatakse kõikvõimalike nimedega. Kõik, mis nad teiste kohta ütlevad, kehtib nende endi kohta. Sedasi püütakse varjata oma ambitsioone. Rahvasuugi ütleb : teistel pindu silmas näeb, endal palkki mitte. Kes kõige äärmuslikumalt praegu käitub? Kas mitte R. Kaljulaid ise?
k
kui/ 16. märts 2019, 12:33
praegused rahvast mööda vaatavad riigi 'ärimehed' jätkavad on meil PÄRIS äärmuslased varsti ja laevade kaupa varsti siin ja siis pole ka mingitel rahvusvahelistel lepetel, koost66l enam vist ka mingit mõtet, sest riigis valitseb tänu ringi kargavatele laamendajatele KAOS! Tasub ehk vaadata kelle järgi sitsida? Geeniused!
v
16. märts 2019, 12:33
Vasakäärmusele ei ole kohta Eesti Vabariigi juhtimise juures!
k
kalle/ 16. märts 2019, 12:31
Kõige suurem äärmuslane oled sa ise koos oma Toomiga .
t
tom/ 16. märts 2019, 12:31
Nüüd sain siis teada,et äärmuslane on see kes muretseb oma rahva püsimajäämise,keele,traditsioonide ja pereväärtuste eest??? Tegelikult on mul seda teades uhke tunne!

ü
16. märts 2019, 12:29
ükski ametikoht pole väärt, et sellist kelbast suust välja ajada nagu see kaljulaid!
m
16. märts 2019, 12:27
Miks see Kaljulaid igal pool virvendab? Aitab juba. Paistab väga tellimustööna.
õ
õieke aasal/ 16. märts 2019, 12:25
m
Matvei Murakas/ 16. märts 2019, 12:23
Kas sm.Raimond Kaljulaid kuulub sm.Toomi andmetel nn.vene tiiba?Kas Raimond on venelane või valgevenelane?
v
Vaat kus lops/ 16. märts 2019, 12:21
Soovib v e n e k e e l s e t e valijate soove täita ja selleks tuleb töötada koos RE-ga!?
k
Kui oled kommunist/ 16. märts 2019, 12:20
Miks parasiteerida keskparteis?
m
mari/ 16. märts 2019, 12:20
Yana Toom: oleksin nõus vanakuradiga diili tegema, kui eestikeelsele õppele üle ei minda ja halli passi omanikud saavad kodanikeks kui see ei ole äärmuslik avaldus ,siis mis on äärmuslik avaldus
a
Ai ai/ 16. märts 2019, 12:18
Mis uudist, kas infokodusõja lõpp lõpuks kunagi ka paistma nakab?

s
16. märts 2019, 12:17
See tähendab, et ALDE't juhitakse Moskvast.
m
16. märts 2019, 12:17
Mida ütles Yana Toom? Delfist on lugeda Y. Toom: " Muidugi me arutasime Guy' ga olukorda". Mida see tähendab, kui Moskva emissaar Süürias(Euroopa Liidu Parlament distantseeris ja teatas, et Y.Toom ei külastanud Süüriat EL parlamendisaadikuna),kes koos Venemaa Föderatsiooni delegatsiooniga külastas Süüria presidenti, arutab Eesti Vabariigi valimistulemust ja valitsuskoalitsiooni moodustamist ning ALDE juht annab korralduse Eesti Vabariigis moodustada Moskva emissarina Venemaa Föderatsiooni delegatsiooniga Süürias töövisiidil käinud Y. Toomi nõudmistele vastav valitsuskoalitsioon?
k
kas/ 16. märts 2019, 12:16
v
Vana suller/ 16. märts 2019, 12:15
No kui nii, siis on hea võimalus üle kolida reformierakonda. Eks seal tekib ka rohkem igasuguseid tulusaid variante, autorollo know-how on seal igal juhul olemas.
j
Juhatuse liikme kohalt äärmusesse lihtliikmeks/ 16. märts 2019, 12:09
Keskerakonna juhatusest ä ä r m u s e s s e suundunud erakondlastel on olematu tõenäosus erakonna tegemistest osa saada ja valitsusse sattuda.
k
ka õlgade vahel põhust pole kasu/ 16. märts 2019, 12:09
sind upitati liiga kiiresti poisu ja tulemus juba käes
l
Leian,/ 16. märts 2019, 12:06
et sellise koht ei ole üldse riigikogus ega mitte kusagil,kus ta pälvib avalikku tähelepanu!Võimalusel määraks sellisele pikema vangistuse-nii 20aastat,nagu reeturitele kohane!
i
inimesed/ 16. märts 2019, 12:06
mis teil viga on? need on poliitilised parteid, mitte ususektid - nende pärast ei pea üksteisel kõrisid läbi närima.

e
Ebaviisakas on istuda ümarlaua keskel./ 16. märts 2019, 12:04
Läbirääkimiste ümarlauas istutakse ääres.
i
16. märts 2019, 12:04
Invatapuseaduse tegijad on kordi enan fašistid kui EKRE, järjest laibad tulevad, aga kedagi ei huvita.
k
16. märts 2019, 12:03
Kaljulaid ise ongi äärmuslane koos oma sohiõest presidendiga.
r
Ruts./ 16. märts 2019, 12:03
Mina võin küll Fašist olla.Vene kroonus kolme aastaga harjusin ära-olema nemets,fašist ja nerusski!
s
sulg/ 16. märts 2019, 11:58
Äärmuslased ongi valitsuses: trukkerite abielude legaliseerimine, oma maa hulkurmigrantidele loovutamine, sundimata laste legaalne tapmine jne.
s
16. märts 2019, 11:57
sa oled paha , kurb aha see sinu poolt kraaksutud kurjus tuleb sulle endale tagasi
t
Tagatuba/ 16. märts 2019, 11:56
...uus valitsis Kallas, Seeder ja Helme. Kõik on rahul. Uusi valimisi ei tule ja me oleme valitsuses.
a
aga mis need "kõrgharitud"/ 16. märts 2019, 11:55
paremad on.Enamus pole oma õpitud ametis üldse töötanud.Isegi töölised peavad iga paari aasta järel korduskursustel osalema.Seega see haridustase on keskmine ja mitte enam.

e
et siis/ 16. märts 2019, 11:54
vasakäärmuslasest euroungveiping räägib äärmuslusest-
m
Marks/ 16. märts 2019, 11:53
Ära pahanda noorega. Ta alles õpib maailma asjadest ja kirjamustast aru saama.
õ
Õige jutt sm Kaljulaid/ 16. märts 2019, 11:39
Sinu koht EI ole Eesti Riigi valitsuses.
k
Keskkooli haridusega (vikipeedia) vend/ 16. märts 2019, 11:38
raiub jura, nii et ise ka hakkab juba seda jura uskuma, ministriportfelli ei pakutud, siis nüüd ei tea kuidas eluga hakkama saada, kibestumus nii nii suur.
m
Moeetendus Kesik Keksib/ 16. märts 2019, 11:31
"Mõjuvõimas poliitik", nagu libameedia esitleb seda keigarit :)))

TOIMETAJA

+372 5199 3733
online@ohtuleht.ee

TELLIMINE JA KOJUKANNE

+372 666 2233
tellimine@ohtulehtkirjastus.ee

REKLAAM JA KUULUTUSED

+372 614 4100
reklaam@ohtulehtkirjastus.ee