Poliitika

ÕL VIDEO JA FOTOD | EKRE soov abortide rahaline toetus kaotada hääletati kõnelustel maha

Viljar Voog, 15. märts 2019, 14:42

186 KOMMENTAARI

l
Loode kuulub emale/ 18. märts 2019, 11:29
seega ema otsustab, kas kulutab oma keha loote arendamiseks või puuduvad tal selleks võimalused, soov ja armastus
ä
ära aja segi/ 18. märts 2019, 11:28
last ja seemnealget üsas, mis ei ole veel lapseks kujunenud
s
sa saad vältida/ 18. märts 2019, 11:26
ka joomist ja suitsetamist, seega ka kopsuvähki ja maksatsirroosi, vähem süües saad vältida üleliigset kehakaalu ja 2.tüüpi diabeeti.
k
kui naine sihilikult/ 18. märts 2019, 11:23
rasedaks jääb, siis vaevalt ta aborti teeb
n
noortel ei juhi tegevusi/ 18. märts 2019, 11:22
pea, vaid teine koht.50+ eas on jah lihtne tarka mängida ja õpetusi jagada, kui hormoonid enam ei mölla.
o
Oleksin nõus/ 18. märts 2019, 11:21
kui EKRE teeks seaduse lisa, et naine, kes teeb aborti, selle partnerile tehakse sundvasektoomia - naine ei jää ju iseendast rasedaks, vaid ikka mehest
e
ei ole vahet/ 18. märts 2019, 11:19
see on sekkumine naise siseasjadesse.Abort jääks rikaste võimaluseks, vaesed aga sigigu vastu tahtmist.
r
raseduse katkestamine/ 18. märts 2019, 11:17
on iga naise isiklik asi, ükskõik kui kurb see ka ei ole.Ei saa sundida naisi sünnitama laste ära-andmiseks, kui tal endal ei ole võimalik last kasvatada.Nii nagu teistel riikidel ei ole vaja sekkuda Eesti siseasjadesse, ei ole vaja kellelgi teisel sekkuda ühegi naise siseasjadesse.Oma keha üle otsustab igaüks ise.Tegelikult viib EKRE kava selleni, et abort jääks rikastele ja vaesed sigiksid ka vastu tahtmist.

n
Naistearsti soovitus/ 16. märts 2019, 19:24
Tee sugu nii,et vahutab ja maksa abordi eest.
t
TO TTO/ 16. märts 2019, 18:32
Mis see EKRE sse või kellegi teisse puutub ,kes kui paljui aborte teeb,ehk tuleb selle tasumine meeletute katuserahade arvelt.Võib olla abordi tegijad annavad oma hääle EKRELE või RATASELE.
i
16. märts 2019, 18:04
iga l1ts maksu ikka ise oma abort kinni.pole riigi asi seda maksumaksja rahadega teha.
v
16. märts 2019, 13:02
Võta ansipi fooleum müts ära siis näed mis maailma sünnib
m
Madalapalgaline/ 16. märts 2019, 11:28
Abordimaiad tuleb panna maksu alla, st. maksku abordid välja! Miks niisugused saavad haigekassa kulul soodsat teenust? Mul on vaja seoses silmahaigusega käia iga 6 kuu tagant silmaarsti juures kontrollis, aga väga raske on saada haigekassa numbrit, aga tasuline vastuvõtt maksab 40.-eur. pluss protseduuride eest. Kus on siin õigus?
h
Helle/ 21. märts 2019, 05:43
sellepärast ongi vaja aastas ligi 1 Miljon raviraha vabastada abortide rajastamisest riigi poolt, et teie saaksite tervisemuredega arsti vastuvõtule minna ja ravi saada. ABVORT EI OLE RAVI EGAS TERVISHOIUTEENUS
j
16. märts 2019, 10:40
Jälle vale pealkiri. Ekre ettepanek oli MITTE MEDITSIINILISELT NÄIDUSTATUD ABORTIDE rahastamine maksumaksja kulul lõpetada, siin on suur vahe.
e
ekrele tõmmati valimis lubadusele/ 16. märts 2019, 09:20
i
Inimene/ 16. märts 2019, 09:06
Tegemist seltskonnaga, kes iga hinna eest, vägisi, kiirkorras soovivad võimu juurde. Mis sümpaatsed - ülekaalulised, halvasti istuvates riietes, kurjade nägudega vanamehed. Ega naistel siin sõnaõigust ei ole ega saagi olema.

k
Kodanik/ 16. märts 2019, 08:56
Uskumatu, et muidu nii sümpaatsel inimesel on selline võimuiha, et on nõus sellist diili tegema. Ja ma ei mõtle siin EKRE juhti. Häbi, hr.R
i
imelik/ 16. märts 2019, 08:24
jäi maksejõetuks, emad ei jää kunagi maksejõuetuks?
v
vunts/ 16. märts 2019, 08:14
SL Õhtulehe loo pealkiri on valetav, seega halvustav ja tüli õhutav.
m
Maakas/ 16. märts 2019, 08:00
Ega seksimine pole kohustus. Lapsi ei taha,hoia püksid jalas. Lihtne ju. Loogiline et pole vaja rahastada aborti.
a
Arvamus/ 16. märts 2019, 07:07
Kui inimene rikub oma tervise sihilikult, kas on seda õige nõuda, et teised maksaks kinni. Võiks tõsta ka arsti vastutust.
t
to Sünnitusmaja 21.17/ 16. märts 2019, 02:57
Provokaator, ma vaatan, sina oled väga viltune välja kukkunud.
t
to 3 lapse ema 21.39/ 16. märts 2019, 02:55
Miks sa ennast nii puudutatuna tunned ? Täiesti piinlik, et 3 lapse ema sellise pubeka jutuga.
k
kuule to juss19.08/ 15. märts 2019, 22:54
sind on õpetatud, ära vajuta sada korda "saada"nupule, kannata veidi, aitab ka ühekordsest vajutamisest, et su väärtuslik vaimuvälgatus ilmuks. Kõva peaga oled, et aru ei saa?

ü
Ükski erakond ei saa kunagi koalitsioonileppes teostada 100 prosse omi mõtteid.Seda teab ka ÕL. Tege/ 15. märts 2019, 22:39
ÕL on muidugi õnne junnis sama kui kogu peavoolumeedia
k
Kui sul on mingi foobia (nt ekre) siis pöördu arstile./ 15. märts 2019, 22:31
Et missugused on kustuttatud kommid vms?
p
POLIITIKU kunst on keeruline.Nuta nüüd nurgass./ 15. märts 2019, 22:24
Tädi Kaja muidugi arvas et kõik kummardavad maani.
k
15. märts 2019, 22:22
Kas su vanemad on äkki "konservatiivid" kui arvad, et oled viltune...
ü
Üks tiba siit ,teine sealt -ja tulemus tuleb./ 15. märts 2019, 22:20
Kommina lisan et valitsuslepe ongi kompromisside küsimus.
t
Tahad aborti teha või ?/ 15. märts 2019, 22:18
Ja mida õnne sul sellest ?
a
Astrid/ 15. märts 2019, 22:13
Sest see on inimlik ja aus, makstakse ühiselt kinni ka ju muud terviseprobleemid, mida oleks vōimalik vältida, kui näiteks ei suitsetataks, tarbitaks liigselt alkoholi jne.
a
Astrid/ 15. märts 2019, 22:08
Inimesel on ka võimalus teisi meditsiinilist sekkumist nõudvaid olukordi vältida, mis tekivad näiteks suitsetamise, liigse alkoholi vōi ülemäärase kehakaalu tõttu... Et laseks EKRE-l ka sellised olukorrad inimeste endi maksta suunara...?

p
punkt/ 15. märts 2019, 21:59
sa saad seda rasedust vältida (PUNKT)
o
15. märts 2019, 21:50
Oh, kuidas järgmine ekre põhimõte läks.
v
Varru/ 15. märts 2019, 21:49
Alustada tuleks hoopis probleemi teaduslikust uurimisest kuidas rasedaks jäädakse. alles siis kui minu MTÜ on avaldanud tulemused saab probleemist üldse konstrkutiivselt rääkida. Aga minu MTÜ vajab uurimuseks raha..
3
3 lapse ema/ 15. märts 2019, 21:39
enne kui soovid last saama hakata-käid ekre kontorist läbi ja küsid luba,kas nüüd võin või pean veel ootama-siis kaabu mõtleb ja ütleb,kas teed abordi või sünnitad-arutage kurat võtaks tervele eestile vajalikke asju kui sinna valitsusse trügite,mitte ärge ajage pahna suust välja.Minu teada pole abort päris tasuta kunagi olnudki
n
Nojah/ 15. märts 2019, 21:38
Mõte on õhku visatud. Aitäh EKREle!
t
to murueidele 21:10/ 15. märts 2019, 21:34
Ahsoo! Nii et kui lapse isa läheb ära, ütleme, 3-aastase lapse kõrvalt, siis oleks emal õigus ka see laps maha nottida, sest, noh, lapse isa oli rongaisa jne? Või jäi näiteks mingil põhjusel maksejõuetuks? Ja seksist ei tea sa ka midagi! :D
n
nõus/ 15. märts 2019, 21:28
Tänapäeval on pea igal naisel meie ühiskonnas antud võimalused mitte rasedaks jääda, kui ta pole selleks valmis. Oma lolluse eest ei pea loode eluga maksma.
p
Puhh/ 15. märts 2019, 21:20
keegi ei viitsi niisugusele liberalistide jamale isegi enam miinuseid laduda.

s
Sünnitusmaja/ 15. märts 2019, 21:17
Ega konservatiivid ei teegi aborti ju ja neil vahet pole , mis sealt tuleb - viltune või mitte - kõik läheb rahvastiku registrisse kirja
k
Kajakas/ 15. märts 2019, 21:15
Jah, vägivallale õhutajaid tulebki karta. Mitte üksnes moslemid ei terroriakte, neid teevad ka ultraparempoolsed. See toimus alles täna, kus islami pühakodades tapeti süütuid inimesi. Ei ole vägivallal vahet, kas seda teevad moslemid või ultraparempoolsed. Inimesed, olge valvsad!
m
murueidele 20,19/ 15. märts 2019, 21:10
Kuini riik ei taga rongaisade alimente, võiks aborti siiski tagada. Inimesel on see võimalus, ei isasinime ei seemenda, kui on maksevõimetu. Naisinime ei tahagi seksi, kui rasestuda ei saa. Seega, seks jääb lihtsalt ära, kui naine pole viljakas ja mees ei vägista. Kui vägistab, võib ju ikka aborti teha? Või ei tohi? Pane isad nõustuma ja maksma! Garanteerin, ei tule aborte just kuigi palju.
v
vähemalt on põnev/ 15. märts 2019, 20:37
mõned EKRE soovid on nii kaskaegsed,et ma juba ammu kahetsen, kellele hääle andsin, aga õnneks on ülejäänud 2 arukamad ja kõige tagurlikumad ideed ongi maha lihvitud
n
no/ 15. märts 2019, 20:13
tekkis üks küsimus. Jüri Ratas on praegu veel peaminister. Kas ta oma tööülesandeid ei peaks täitma või kuidas ta saab päevad läbi läbirääkimisi pidada? Riik on juhita? Või on puhkusel?
t
to 19. 14/ 15. märts 2019, 20:12
Arengumaades pole õieti mingit sissetulekuallikat, aga muudkui sigitakse, lõpmatuseni.
m
mnjaa/ 15. märts 2019, 20:11
Olen tegelikult nõus, et abort peaks olema üleüldse lubatud vaid teatud juhtudel: vägistamine, alaealine, tervislikud põhjused. Ei pea sugugi õigeks, et naine otsustab näiteks karjääri tõttu või sobiva isakuju puudumisel lootelt elu võtta.
r
rääkima peaksid siis kui linnud ku.... hakkavad,(k-a-n-a) on siin keelu all./ 15. märts 2019, 20:09

t
to juss 19.08/ 15. märts 2019, 20:09
Juss, sina oled küll rahvuselt venelane, et muudkui Venemaast räägid. Muudkui Venemaa ja Venemaa. Sa pole Ekre programmiga üldse tutvunud, tuleb välja. Ekrel on igati teostav majandusprogramm, paista, sa pole üldse kursis.
s
sa juss/ 15. märts 2019, 20:06
oled oma venemaa joruga juba ära tüüdanud,mine juba ravile.
õ
õigem oleks siiski/ 15. märts 2019, 20:05
see abort ekrelastele jätta,oleks kasu.
n
nii see on/ 15. märts 2019, 20:02
süsteem on juba ammu selline.
h
ha-haa/ 15. märts 2019, 20:01
Kuna K ja G sõna alguses hääldatakse eesti keeles täpselt ühte moodi, siis KEI sobib sellele koosluselt just nagu rusikas silmaauku - hääldatakse täpselt samamoodi nagu GAY.
k
kodanik Iirimaalt/ 15. märts 2019, 19:55
_rge uskuge seda pläma,mida lehed levitavad,see on peksasaanud koera vingumine.Olen arutanud mitmete eestlastega üle maailma, kui EKRE saab võimu juurde,on aeg hakata mõtlema Eestimaale tagasi tulemisele,mis põhjusel ka keegi poleks läinud.
b
blondu/ 15. märts 2019, 19:47
nii kahju, et sina ei seksi. kahju sust kohe!
1
18 24-le/ 15. märts 2019, 19:47

m
Midagi pole miutunud/ 15. märts 2019, 19:30
j
jj/ 15. märts 2019, 19:24
Seni, kuni haigekassa maksab Viagra eest, peab maksma ka abordi eest. Kui laps on jumala tahe, siis on seda ka mehe lontis emm.
t
Tundub tõesti/ 15. märts 2019, 19:23
Isamaale oli vaja riigikogusse saada ja seetõttu räägiti kristlikest väärtustest.Nüüd kui jälle "jalad maas" hakkab Isamaale omane vingerdamine pihta.
n
no/ 15. märts 2019, 19:18
t
to head teed./ 15. märts 2019, 19:17
mis see sinu asi on, kus keegi rändab?
t
To 15.09/ 15. märts 2019, 19:14
Kui nii hea sissetulekuallikas, siis naised ju aborti ei teekski. Ju siis ikka lapsi ei taheta isegi raha eest mitte. Ja mees tõmbabki kondoomi peale. Ja tabletid ongi tervist kahujustavad. Hari ennast!
t
to Kuule Mammi/ 15. märts 2019, 19:13
m
modereerimisest/ 15. märts 2019, 19:12
Läbi ei lasta kõige lihtsamaid väljendeid. Valik on suvaline. Nt sõna 'sega.vereline' suunab kommi kohe modereerimisele ehk kohe oled elavast arutelust väljas. Hiljem segatakse ka pea- ja järelkommid üheks pudruks.

t
To mulle/ 15. märts 2019, 19:12
Sa ise pole vist rase olnud, kui üldse seda olla ei taha. See on metsik meeleheide. Abort on ainuke lahendus. Abordi rahastuse lõpetamine tooks meile naiste enesetappude laine. On seda vaja? Soovimatuid lapsi pole kellelegi tarvis. Aborti keelavates riikides tõmmatakse see loode millega tahes välja. Ega abort tegemata ei jää.
h
hahahhaaa/ 15. märts 2019, 19:10
sajad ja sajad tuhanded....
e
e. / 15. märts 2019, 19:10
Läbi ei lasta kõige lihtsamaid väljendeid. Valik on suvaline. Nt sõna 'sega.vereline' suunab kommi kohe modereerimisele ehk kohe oled elavast arutelust väljas.
o
oi/ 15. märts 2019, 19:09
neil kõigil olid enne valimisi teistsugused väärtused. Nüüd pole väärtused enam olulised, kõik kõigiga nõus , pea püsti, selg sirgu võimu poole!
k
kolan/ 15. märts 2019, 19:08
Islamis ei ole abort probleem. Loode on elus, kui Allah rakukobarale surematu hinge sisse saadab. Ema tunneb selle ära ja mitme esimese raseduskuu vältel saab otsustada. Seal käivad ( looduse) asjad Jumala, mitte Parlamendiseaduste järgi .
t
Tüdruk/ 15. märts 2019, 19:08
Vahetan tasuta abordiõiguse hambaplommi panemise vastu
j
juss/ 15. märts 2019, 19:08
Lubadused ei loe! Ekre eesmärk oli anda keskerakonnale lisa jõudu, et euroopa liidust lahti rebida ja uuesti venemaale läheneda. lubadused olid ainult häälte saamiseks. Kui need oleks tõsiselt mõeldud, siis programm oleks ju olnud vähemalt teoreetiliselt teostatav.
v
Vaba Eesti/ 15. märts 2019, 19:03
Kui oleks EKRE üksi valitsuse moodustanud siis ta saaks ka oma lubadusi täita ja siis ka mitte 100%.Nüüd on alles valitsuse moodustamine ja siin peavad kõik kolm osapoolt kompromisse tegema.Üldjuhul peaks arvestama seda,mida otsustavad 2 ühe vastu.Sellest peavad kõik aru saama,et valitsuses saab rohkem õigusi taastada kui suures saalis pinki nühkides sest siis sõidab reform teist lihtsalt üle.

m
mees/ 15. märts 2019, 19:00
Mammid räägivad siis kui mehed neile sõna annavad!
p
pilv/ 15. märts 2019, 18:58
Kes teeb kindlaks "vabatahtlikkuse". Parlament, parteikontor, advokatuur. Kuipalju igasugu ametikohti , protsesse ja sissetulekuid terendab meie juriidika õnnetaevas.
a
ah see / 15. märts 2019, 18:52
siis oligi, mida arutati ja mida on vaja kuulutada. Loomulikult põhimõttelisi küsimusi ei saagi põhimõttetute vahel arutada. Asi ammu kokku lepitud aga mängitakse kanget arutamist, et näidata kui raske on poliitikute töö. Kõige selle tagant vaatab vastu alasti saamahimu.
k
kivikas/ 15. märts 2019, 18:48
To naine, parteid said vist aru, mismoodi rasedaks jäädakse, Sinul on sellega raskusi.
t
Tähelepanek/ 15. märts 2019, 18:48
Peep Parv kirjutab postimehes ilusa pika jutu pealkirjaga,,,Reformierakond,aitab riigilõhestamise meisterklassi demonstreerimises,,,Palun lugege,sest tõde hakkab tõusma ka ülbikutest Kallaste suhtes.
v
vaatame siis ,mis KEI poisid/ 15. märts 2019, 18:46
l
laasik/ 15. märts 2019, 18:46
Tõnu Tõnso, kui lased endale sperma püksi, tapad ka poole "sündimata lapsest"
s
sedasi siis/ 15. märts 2019, 18:45
Läbirääkimised ongi selleks,et arutada,kas vajalik või mittevajalik.Ja mõistlikumad arutlused ka kinnitatakse.Igal erakonnal oma sõnum edasi anda ja seepärast ka vajalikud arutused.Ei ole siiani ükski erakond suutnud oma kõiki tahteid teostada ja iga erakond on saanud tunda mahahääletamise maitset.Nii ongi õige.Lähtume ikka hetkel kõige tähtsamatest punktidest.

a
Ahoi/ 15. märts 2019, 18:43
Peab meeles pidama et keegi käis Bildenbergide kohtumisel, kõigex peab valmis olema..
s
Sul on teada vankumatu tõde, kust elu algab. Pole see Piibliski täpselt kirjas, teadusest rääkima/ 15. märts 2019, 18:42
a
Ando/ 15. märts 2019, 18:40
Ma ei saa aru,miks ma pean naabrinaise apsaka omast taskust kinni maksma,kui ma ise autor pole?
m
15. märts 2019, 18:39
Mart-Martini puberteedis alamad jälle siin kriiskamas, mida naised tohivad ja mida nad ei tohi teha.
v
Vöta oma rohud ja mine magama. Homme ju nigunii ei mäleta mida täna lugesid/ 15. märts 2019, 18:37
m
mis sajad tuhanded?/ 15. märts 2019, 18:36
Meie sinise salga poisid kirjutasid selge sõnaga, et 1,2 miljonit hääletas ekre poolt..voot tak!
k
Kas/ 15. märts 2019, 18:34
Ekre tõesti loobub oma lubadustest?
t
Teema/ 15. märts 2019, 18:33
kohustustest kõrvale hoidvad isad - riik toetab,pärast nõuab isalt raha sisse. Lihtne. Meile on iga laps nii oluline,et tast kasvaks tubli ühiskonna liige,et lapse arengut peab riik vajadusel igati toetama. Õnneks on EKRE varsti valitsuses,niiet ärge muretsege selle teema pärast.

m
Mehed juba teavad, mis naistele hea on! Mehed on juba looduse poolt seatud targemateks./ 15. märts 2019, 18:33
r
Riik/ 15. märts 2019, 18:26
peaks ainult siis toetama,kui on vägistamis juhtum või tervislik põhjus sh. vaimne ,vihkab lapsi vms. ,aga kui on tervis korras,käib tööl,siis maksku ise. Mõistlik,inimlik lähenemine peaks igaljuhul olema.
n
15. märts 2019, 18:24
Naised kes te siin aborti õigustate - teie emad oleks võinud teile aborti teha!
t
Tigekala/ 15. märts 2019, 18:24
Ma tuletan seda seisukohta sulle meelde, kui sa kehva toitumise, alko või suitsu pärast või liigse peki pärast mõne elustiilihaiguse saad. Kõik purjuspäi liiklusõnnetusse sattunud, hulljulged vettehüppajad, ekstreemsportlased plekkigu ise oma taskust kõik.
t
to ikkagi?/ 15. märts 2019, 18:22
kellega sa siin räägid? Oravapartei naised tulid sinu käest raha küsima? Või oled ehk veidi sassis omadega?
k
kolmeraudsekloun/ 15. märts 2019, 18:21
ju sots mida sa siis lootsid
e
ekrele tõmmati juba üks / 15. märts 2019, 18:19
valimis lubadusele müts pähe .
i
Ikkagi?/ 15. märts 2019, 18:01
Kui abort on haigus nagu teised haigused, miks siis teiste haiguste raviks raha küsitakse. "Õnnetusjuhtumite" puhul aga maksavad teised! Ei, naised oravaparteist! Nii ei lähe mitte. Sina seksid, mina maksan sinu "äpardusi". Sina, naine, ju minu hambaravi eest ei ole nõus maksma.

v
väga hea/ 15. märts 2019, 17:59
kui kokkuleppele jõuti. Midagi võib ka hilisemaks jääda. Ikka edasi GO GO GO
t
Tervishoiunõunik/ 15. märts 2019, 17:58
Mõni feminist on väitnud,et sünnitamine rikub loodust.
t
to www/ 15. märts 2019, 17:56
Seda tuleb rääkida mustadele ja a.raab.lastele, kes ohjeldamatult paljunevad.
m
Mammi/ 15. märts 2019, 17:51
Kõige õigem oleks ehk see raha välja nõuda olukorra tekitajalt, kes isakohustusi täita ei soovi. Meil neid üksikemasid niigi ülemõistuse palju. Ja seda meeste kiunu alimentide maksmisest ei jõua enam ära kuulata.
k
Kolmas eesti/ 15. märts 2019, 17:43
Isamaale olid vist kristlikud väärtused enne valimised olulised? Aga võimalik,et ma nägin ja kuulsin seda unes?
s
Sina kuule mammi/ 15. märts 2019, 17:40
Peaksid oma närve ravima. Soovitavalt oma raha eest.
o
Odin/ 15. märts 2019, 17:36
Mammile. Ei ole vaja oma emaüsas lootes vabanemiseks riigi (riik see oleme meie) käest raha lunida. Tahad nn koormast vabaneda siis maksa, aga ära siruta kätt teiste taskute iärele.
t
To Aus/ 15. märts 2019, 17:30
Vaata abort pole haigus , et seda peab riik rahastama. See eralõbu, kui ei raatsi kandosse osta siis köhi m6rvale ise papp välja.

l
Luoma/ 15. märts 2019, 17:29
Naistel on rohkem õigusi kui meestel. Neil on õigus otsustada inimelu üle. Tappa või mitte. Meestel seda õigust ei ole. Kus on siis võrdõiguslikkus. Jah, oma keha üle otsustamiseks on igaühel õigus. Aga teise elu üle?
S
!!!/ 15. märts 2019, 17:29
Siis said veel väga odavalt.
h
head teed reisilistele/ 15. märts 2019, 17:27
Kas kavatsed ise mustademaal rännata?
l
lihtne lahendus/ 15. märts 2019, 17:26
Mida siin ongi arutafa? Tuleb kas teatav lõtv kumm pinguumal hoida või siis kasutada mõningaid vahendeid. Kaasaja valik on suur, igaühele mdagi. Hormoontablettidest kuni spiraalini välja.
m
Mammi/ 15. märts 2019, 17:24
Ma ei usu iialgi, et leidub kedagi, kes iga kuu aborti teeb. See ikka selline hädajuhus. Ega abort vist mingi meeldiv protseduur ole, et kõik rõõmuga seda tegema jookseks.
a
Aus/ 15. märts 2019, 17:21
Loomulikult mehed jälle arutavad mis naised teha võivad ja mida nad teha ei või. Naise enda keha ja tema teab kas ta on füüsiliselt ja psüühiliselt valmis saama last. Võibolla peaks rohkem kontrollima kes lapsi peaks saama ja kes mitte ? Nii palju on neid peresi kus lapsed elavad vaesuses ja vägivalla all. Mina ole täitsa abordi poolt, kui naine ikka ei taha last siis ega see lapse sünniga ei muutu ka. Sealt tulevad ainult ema poolt hüljatu ja vaimselt katkised lapsed kes enamasti leiavad ainult kriminaalse tee.
h
Helle/ 21. märts 2019, 06:22
abort ei tänapäeva pereplaneerimise meetod. Apteek on täis kõikvõimalikke rasedusvastaseid vahendeid. Mine ja osata, aga mitte maksuraha eest tasuta raseduse lõpetamine!
o
15. märts 2019, 17:21
Olen EKRE poolt.Tänapäeval on piisavalt vahendeid soovimatud rasedusest hoidumiseks.Pealegi peavad naised oma tervisele mõtlema.
m
Mammi/ 15. märts 2019, 17:21
Teate mis, härrased, ärge toppige oma nina naisteasjadesse! Sellises küsimuses võivad sõna võtta ainult naised.

t
to 17:09/ 15. märts 2019, 17:19
Jah, õigus, tolerantsi, multikulti ning ränderaamistiku saast on ju palju moodsamad, paremad ning kvaliteetsemad.
t
Tõnu Tõnso/ 15. märts 2019, 17:18
Väga palju sõltub sõnadest, mida kasutame. Massimõrvaritest surmaotsuste langetajad ei kirjuta enamasti hukatava toimikule "Maha tappa!", nad eelistavad lühendeid "elim" (elimineerida ehk kõrvaldada) või "exec" (eksekuteerida, ehk täide saata). Niisama moodi on ka abordiga. Teen ettepaneku lühikese ja asja tegelikku sisu ilustava väljendi "abort" asemel kasutada pikemat väljendit "veel sündimata lapse tapmine". Kurb, et Isamaa ja Keskerakonna esindajad tahavad nüüd ja ka edaspidi lapsi tappa. Liberid ja sotsid on teinud lapsetapmisest lausa kultuse, milles kahtlejaid rünnatakse nagu ketsereid.
m
marko/ 15. märts 2019, 17:02
EKRE valimislubadustest ei täideta ühtegi. Maskid hakkavad langema. Blufiga kaugele ei jõua, kui pead hakkama otsuseid vastu võtma. Väga hea, kui nad saavad valitsusse..kolistavad oma ämbrid ära ja 4 aasta pärast ei vali neid keegi.
a
Abot = mõrv/ 15. märts 2019, 16:59
Abort tuleks üldse ära keelata, välja arvatud neile, kes on jäänud rasedaks vägistamise tagajärel või kui on väga suur oht lastkandvale emale.
n
naine/ 15. märts 2019, 16:54
See on iga terve naise enda otsus, tahab ta rasedusel kulgeda või laseb õigeaegselt lõpetada.
a
Abort on veel midagi/ 15. märts 2019, 16:53
Sest otseselt toimub ka sperma raiskamine. Hambad lagunevad siis, kui hambapastat ei kasuta ja see on ka hügieeni eiramine. REF-ile roheline tee, nemad juba teavad kuidas senist - 17 aastat- teekonda kiirendada.
k
15. märts 2019, 16:50
Kõik EKRE vastased on populistid ja aborditeemaga on neil eriplaanid....
k
küsimus/ 15. märts 2019, 16:49
millal ometi valimistulemused kinnitatakse ja midagi mõistlikumat toimuma hakkab.

p
Päevakaja võimuiha rahuldamine/ 15. märts 2019, 16:47
Lubage REFid võimule, nad nägid enim vaeva on seda väärt, sest sellelt maalapilt on veel mida võtta. Võtta ja tunda rõõmu seegi motiveerib, nagu dopingu puhul.
t
to ?/ 15. märts 2019, 16:46
Kas selliselt lamedalt on rääkimas vanem mees?
k
Kopp-kopp/ 15. märts 2019, 16:44
Kui aga vägistatakse ja siis naine rasestub?Kas siis on ka mõrv?
r
Regina,le/ 15. märts 2019, 16:43
Loe uuesti ja siis saad järsku aru,et millest ja kellest jutt.
p
Pole meeste asi arutada!/ 15. märts 2019, 16:43
No jah, mehed ju teevad, aga naised kannatavad.
m
Monsa/ 15. märts 2019, 16:41
Kahju sinust. Ise ka pakid juba? IKE läbirääkimisi on tore jälgida hetkel. Mehed teevad tõsist tööd ja annavad parima.
h
head teed/ 15. märts 2019, 16:41
a
A/ 15. märts 2019, 16:39
Kui EKRE suudaks esialgu ainult mõne KE unustatud valimislubaduse - rahvahääletusseaduse ,e-valimiste kaotamise ja pr. otsevalimise läbi suruda - oleksin EKRE valijana väga rahul

h
Huvitav!/ 15. märts 2019, 16:39
Mis sellel ettepanekul siis viga oli, et I ja KE vastu olid? Igati asjalik, minu meelest.
1
15.48-le/ 15. märts 2019, 16:38
Ei ole hukatus, tuleb majandustõus ja investeeringud, inimesed hakkavad naasema koju.
t
*/ 15. märts 2019, 16:36
to 1503 täna 15:48 - Ilma EKRE'ta kui seda erakonda pole eksisteerinudki on siit riigist lahknud aastaid sadutuhandeid inimesi Reform varastas ligi 20 a ja nüüd ei suuda pettumust alla neeelata Ega Jüril ka mune enne ei olnud vaid koogutas kaasa aga nüüd ükskord suutis see mees ka munad üles leida Keskerakond ei ole alates sellest saati enam venelaste erakond kui hr Savisaar out on On aeg kõikidel eesti erakondadel leida ühiskeel vene kogukonnaga mitte süüdistada kõiges halvas siin riigis EKRE't
õ
Õige, Ratas!/ 15. märts 2019, 16:33
Las läheheb kõik po.breznemu! Isegi asjalik ettepanek ei jõua kohale?
s
S,/ 15. märts 2019, 16:26
k
-/ 15. märts 2019, 16:25
a
Aga hambaravi?/ 15. märts 2019, 16:25
Nõuaks ka hambaravi tasuta muutmist! Miks ma pean plommi eest maksma 40-50 euri aga aborti võin iga kuu teha tasuta?
k
kle/ 15. märts 2019, 16:17
vale, ei meeldi maha viksimine!

a
?/ 15. märts 2019, 16:16
abortide tekkimist aitab selle koha kinniõmblemine? pole kohta ei ole ka aborti?
m
Moderaator!/ 15. märts 2019, 16:16
Mitu korda sa punast näitad?
a
Abort on/ 15. märts 2019, 16:15
vabatahtlik kui see on n.n. "õnnetusjuhtum". Seda ei pea keegi rahastama. Vabatahlikult tekitatud. Aga vägivaldsed, meditsiinilsed j-n-e, neid peaks abistama. Kas Helme mitte nii ei mõelnud. Igatahes kõikide abortide keelustamisest ei loe küll midagi välja. Artikleid peab lugema nii, et aru saadakse.
ä
?/ 15. märts 2019, 16:14
äkki need konservid ei seksigi, kuidagi teisiti teevad seda?
k
Kommentaar./ 15. märts 2019, 16:13
Võib öelda, et abordi tasumine maksumaksja rahast on küll väga vale. See tähendab, et iga maksumaksja eestis toetab mõrva.
s
Septik/ 15. märts 2019, 16:12
Need on kõik puru silma ajamine, tõeline läbirääkimine algab siis kui ministri kohad tulevad arutusele.
h
helle / 15. märts 2019, 16:08
terve rahvas naerab nende üle
h
hahaa/ 15. märts 2019, 16:07
suukorvistamine käib täiega Sinu kommentaar ei vasta meie reeglistikule Ei saa vabas riigis avaldada arvamust kus polegi midagi erilist aga ennäe siin riigis saab ainult teatud tingimustel avalda arvamust

v
Veel suurem lahkumine?/ 15. märts 2019, 16:05
Nii sama kräunud? Äkki vaataks veidi statistikat? Majanduslangus? Se eoleneb rohkem ettevõtluskeskkonnast...
v
Võta üks ja viska teist.../ 15. märts 2019, 15:57
Kes on tegelastest kõige koomilisem? Raske otsustada..
m
mees/ 15. märts 2019, 15:55
Peaasi ,et saaks vöimule,siis hiljem hea Ratast vabaneda,et ainuvöimu saavutada.Ratas vöimul ju tänu vene rahva häältele,mille ta nüüdseks kaotanud,hea käik Ekrel......
p
palju küsimusi/ 15. märts 2019, 15:45
Abordid jäävad endiselt lubatuks! Kas teistes lubadustes antakse ka järele? Kunagi lubati Euroopa Liidust lahkuda, kuid nüüd öeldakse, et seda enam ei plaani. Välismaalt lubati eestlased tagasi tuua ja reeturitest teiste erakondade toetajad istuma panna. Millal seda tehakse? Kas hindu langetatakse ja palku tõstetakse nagu lubati? Millal kõik mitteeestlased eestist välja saadetakse? Kas Trumpilt on juba abi küsitud? Kas euroopa liidult on suuremaid toetusi nõutud? Kas venemaalt võetakse sanktsioonid maha ja parandatakse suhteid? Millal petserimaa tagasi nõutakse? Kas RB projekt suletakse?
e
Eino Taruk/ 15. märts 2019, 15:45
Ja edasi lükkamine ei tähenda loobumist, parem varblane pihus kui katusel.
e
Eino Taruk/ 15. märts 2019, 15:43
Ei olnud kandvamaid talasid. Kandvamad talad on olnud immigratsiooni ära hoidmine ja pereväärtuste hoidmine.
r
Regina/ 15. märts 2019, 15:43
Jah,see on ainuke punkt, milles ma EKRE-ga nõus polnud. Noored tüdrukud,kel pole abordiks raha, võivad hakata enesetappe tegema või tehakse mingeid nurgataguseid aborte. Abordivajadus võib tekkida ka siis kui on kõik kaitsevahendid kasutusele võetud. Naised on siin niigi kannatajaks pooleks, miks peaks neile veel kannatusi juurde tekitama. Mehed ei mõtle tihtipeale ju muule kui vaid oma lõbule. Nemad on puu otsas kui "pauk" käib.
e
Eino Taruk/ 15. märts 2019, 15:42
Teisiti koalitsiooni luua polegi võimalik, kui just ei taha Reformi järgi käituda

k
Kapsalible/ 15. märts 2019, 15:40
Meil mitte ei uurita , vaid viiakse juba ellu uut sünnituskavandit, põllulsünnitust!
k
15. märts 2019, 15:38
Konservatiivid muidugi aborte ei tee.
m
15. märts 2019, 15:38
Mis mõte on sel juhul üldse ilmavaatel ja valimslubadustel, mille põhjal valija oma otsuseid teeb???
k
kolmas käsi/ 15. märts 2019, 15:38
Luba ja sa oled alati austatud ja ligitõmbav !
k
kossa, kossa/ 15. märts 2019, 15:35
see oli ju EKRE üks kandvamaid talasid valimisvõitluses ja nüüd puuks ! Kas EKRE tõesti annab alla?
t
tere/ 15. märts 2019, 15:34
kõige õigem ongi, et tasakaalustatakse üksteise ettepanekuid, siis pole karta liialt vasakule ega paremale kaldumist.
k
K/ 15. märts 2019, 15:27
Huvitav mis siis EKRE lubadustest täide läheb ,siiamaani ei midagi, tähendab et suured lubadused olid ainult lubadused.
m
Moderaator!/ 15. märts 2019, 15:25
Ole vähemalt erapooletu. Muidu näid liiga punane!

l
Lugege nüüd hoolega!/ 15. märts 2019, 15:25
Helme soovis kaotada vaid vabatahtlike abortide rahastamise. See tähendab, et vaid hooletusest ei peaks maksumaksjad raha andma. Kuritegudest, haigustest või muudest põhjustest saab abi küll. Abordi keelustamist pole Helme aga soovinudki.
n
15. märts 2019, 15:23
narkomaanide ja alkohoolikute ravi ju maksame.
V
Klounid on klounid. Iga õhtu kuuleb midagi naljakat./ 15. märts 2019, 15:23
Valimiste kaotaja Ratas hakkas valitsust tegema..Mees läheb oma võimuahnusega ajalukku.. Küll oleks hea talle kui neid valimisi poleks..
t
Tere tulemast 21. sajandi Eestisse/ 15. märts 2019, 15:19
Kõne alla peaks ka võtma teema, kui palju eesti ema pab sünnitama ja eelkõige: kesüldse on eesti ema. Seega kõik sünnitusealised EKRE IKE alt kontrollist läbi. Ja need naised, kes mingil põhjusel ei ole sünnitanund või ei sünnita, kuigi on fertiilses eas, peavad kindlasti aru andma, et miks siis nii. Üks kergendav faktor oleks, kui koalitsiooni isakesed (aga naisi läbirääkimistel ei paista) tunnistavad naise nii inetuks, et see vabastab sünnituse kohustusest. Nii, ja kui naisel on emakas eemaldatud, siis selgitada ,miks. See oleks siis alustuseks nii.
k
Kapsalible/ 15. märts 2019, 15:17
Meil mitte ei uurita , vaid viiakse juba ellu uut sünnituskavandit, põllasünnitust!
i
Istume ja vaatame/ 15. märts 2019, 15:15
21. sajandil on vaja koalitsioonikõnelustel käsitleda sellist teemat? Tänan, et eiole laual teemat, et vägistamise teel rasedaks jäänud naine peab siiski lapse ilmale tooma. EKRE pooldajad on lihtsa(meelse) (s)ilmavaatega mehed, keda EKRE l:llid lubadused ei puuduta, elik nemad on viimased, kellel EKRE rumalate seisukohtade elluviimisest kahju sünnib.
e
Eino Taruk/ 15. märts 2019, 15:12
Selleks, et edasi liikuda tuleb mõned asjad tulevikku lükata. Teema pole pakiline ja võib oodata. Peaasi on Refi ja sotside välja jätmine valitsusest.
k
15. märts 2019, 15:09
Kui te nõustada tahate, siis seksuaalkasvatuslikud loengud eesti naistele ei teeks paha. Keskmine eesti naine ju hiilgab teadmisega "sa ikka tead kui kahjulikud need tabletid on väää" ja "mees tõmmaku kumm peale kui titte ei taha!" Ja elatiseteemat arutage ka. Praegune süsteem emmedele sissetulekuallikaks.

r
Reformatsiooniaeg/ 15. märts 2019, 15:08
Iga pävaga tundub järjest enam, et Kaja ei saa mingit ministrikohta, peaministrist pole mõtet unistadagi. Väga hea, siis ehk saab opositsioonis olev reformierakond järgmisteks valimisteks aferistidest ja sulidest vabaks ja ma saan neid jälle valida,
r
Rahu!/ 15. märts 2019, 15:07
m
mulle näib, et/ 15. märts 2019, 15:03
Meie karistusseadustikus on terve peatükk paragrahve pealkirjaga, et kuriteod loote vastu. Areneva elusa loote tapmine peaks olema eralõbu, mida haigekassa, s.o. maksumaksja rahadega kinni ei makstaks. Erandid muidugi peavad olema. Näiteks, kui seda tingivad meditsiinilised näidustused, tervislik seisukord, Kui arstid on kindlaks teinud, et laps võib sündida raske puudega. Või kui laps on soovimatu seetõttu, et ta on eostatud naise tahte vastaselt, vägistamisega.
t
toretore/ 15. märts 2019, 14:59
tore, tore, väga huvitavate teemadega tegeleb Eesti aastal 2019, isakesed teatavad kord kergendunud rahvahulkadele, et jätkatakse ikka Euroopa Liidus, siis jälle, et abortide rahastust ei lõpetata. Nii nunnu. Milliseid pärle veel kuulda võime.
o
Oih ja aih/ 15. märts 2019, 14:59
Helme peaks vist täpsustama seda ka,et sùnnitamine rahva arvu suurendamiseks peab toimuma fùùsiliselt Eestis. Kui eestlane sùnnib välismaal,siis pole ta eestlane ja pole õigust sùndida Eesti kodanikuks.
k
Kle/ 15. märts 2019, 14:53
on ekre oma programmi Saudi-Araabia mingilt dokumendilt maha viksinud?
p
Pets/ 15. märts 2019, 14:53
Seega on Helme oma sõnu juba mitmendat korda söönud. Ütles ju ise , et valitsuse minnes, tehakse kõik nende tahte ja soovide järgi.
l
loodetavasti jätkavad kõik kolm nii/ 15. märts 2019, 14:50
et nad tahavad kokkuleppeid teha. Siis aab ka asja.

p
15. märts 2019, 14:49
Peaminister ja ministrid peaksid ikka riiki juhtima, mitte lebotama.
e
ehh/ 15. märts 2019, 14:47
juba tehakse tööd, arutatakse ja lepitakse kokku. aga ref istub ja halab..
p
15. märts 2019, 14:47
Poliitilised rahaeraldused haiglatele peavad lõppema. Märksõna: Viljandi.
t
Tublid/ 15. märts 2019, 14:44
Jõudu jaksu,uue Valitsuse loomisel!
ü
ühtne Venemaa / 15. märts 2019, 14:42
s
stamp/ 15. märts 2019, 14:36
nii üksmeelsed. Vastu peavad max pool aastat.
v
15. märts 2019, 14:31
m
15. märts 2019, 14:29

REKLAAM JA KUULUTUSED

reklaam@ohtulehtkirjastus.ee