Poliitika

Noored väliseestlased KEI liidust: me ei taha sellisesse Eestisse tagasi tulla

Toimetas Johanna-Kadri Kuusk, 15. märts 2019, 11:20

389 KOMMENTAARI

t
Tanel/ 20. märts 2019, 08:18
Jumal tänatud! Selliseid "eestlasi" Eesti ei vajagi. Jääbki õhk puhtamaks.
o
oligi aeg juba uue valitsuspartei jaoks/ 18. märts 2019, 23:27
tundub, et ekret kardavad ainult omasooiharad, kooseluseadus ja samasooliste abielu on põhiargumendid
t
teadjamees/ 18. märts 2019, 21:20
Noortele tuleks tasuta piima jagada!
s
selles riigis!/ 18. märts 2019, 16:55
Ja peedikuid ka pole tarvis, neile pole lihtsalt kohta
j
jah/ 18. märts 2019, 13:38
noored, mis on parem siiis, kui närilised võimul? 17. AASTAT OLID NAD VÕIMUL.Kas läks midagi paremaks?
r
rumalad noored/ 18. märts 2019, 13:30
KUI EI TAHA TULLA, SIIS ÄRGE TULGE AINULT ÄRGE VINGUGE
r
Rumalus kuubis/ 18. märts 2019, 12:33
See jälle pläma 85 vs 85000 nagu mida?
n
Need tegelased ilmselt ei julge Eestisse tulla/ 17. märts 2019, 13:15
Kardavad,et pistetakse pokrisse või saadetakse maalt välja.

n
need kes ei taha,et eestlased oma kodumaal peremehed oleksid/ 17. märts 2019, 11:42
j
Juhan./ 17. märts 2019, 08:32
Kui paljud on juba palunud et aidake kodumaale naasta sest ei osata või ei taheta enam moslemiga elada mõnel häda et ameerikas abiellunud ja meil see abielu ei kehti miks ta ameerikas elada ei taha.
j
joh/ 17. märts 2019, 07:44
kõige lihtsam on põgeneda uhkelt suure pudrukausi juurde. Eesti kõlbab eestlastele küll "nii heas kui halvas". Teie esitate tingimusi. Tagasitulijad arvavad, et nende tagasituleku puhul peavas rahvahulgad teid tervitama. Kui läksite, ei saanud teie esitada seal tingimusi, võitlesite omale koha kätte. Nüüd , tagasi tulles tuleb sedasama teha. Laskuda eestlaste tasemele ja võidelda kätte oma koht ootamata paraade.
v
viisakas/ 17. märts 2019, 06:44
Meie jälle ei tahagi niisuguseid irisejaid ja muidutahtjaid. Olge seal, kus olete ja ärge tulge!
l
Leo/ 16. märts 2019, 22:29
Need trukkiad ongi haiged inimesed
a
anon/ 16. märts 2019, 22:24
Eestil ei ole vaja vinguvaid sotsialiste.
a
16. märts 2019, 22:21
aga need noored voiks oma nimed ka avaldad.
p
pr/ 16. märts 2019, 20:42
Kes selliseid ajuvabasid artikleid tellib?

v
Venemaa venelane/ 16. märts 2019, 19:09
a
Andres/ 16. märts 2019, 18:28
85 nutipluti nokka ei taha tagasi tulla. Kõva kaotus. Mis nüüd küll saab?
n
Nad/ 16. märts 2019, 16:36
Ei tea, mida sõna väärikas tähendab.Kahjuks.
p
Praegu/ 16. märts 2019, 16:17
On see välisnoorte kirjutis ,,ise küsin, ise vastan". Nagu nad oleksid ise kirjutanud ja nüüd raiuvad endile vastuse ,,ärge tulge". Kes selle valmis kirjutas? Eks loodava kolmikliidu vaenlased- refid või sotsid. Ärga alluge provokatsioonile. Meie võõrsilelavad lapsed kannavad Eestit alati oma südames ega laimaks iialgi.
j
Jaan/ 16. märts 2019, 15:50
Rahvas, ärge uskuge neid kirjakesi-soperdisi, need on refide või sotside treitud, et siin loodavat kolmikliitu lõhestada.
j
Jah/ 16. märts 2019, 15:35
See jutt on vale. Just nüüd tuleksid rõõmuga tagasi kui reffe enam valitsuses poleks.
k
kurb,/ 16. märts 2019, 15:29
et ei osata kaotada.Kui eestlastest juhmid ei võta õppust, siis võetakse appi sõbrad europarlamendist,et nende abiga suunata pärismaalased õigemale teele.
k
Konservatiiv/ 16. märts 2019, 14:15
Kes orkestreerib seda EKRE vastast kampaaniat? Eks ikka Reformikad ja muud nendega mestis olijad, kaasaarvatud Kaljulaidid.

v
Välis_Eesti noored on hoolikalt hoitud/ 16. märts 2019, 13:34
Sellepärast nad ei ole Eesti asjadega kursis.
m
Mida see EKRE neile on siis halba teinud/ 16. märts 2019, 13:22
Miks need välis-Eesti noored siis Eestist ära jooksid Reformi erakonna 17 aastase valitsemise ajal et nüüd nutavad nende eest.
p
Põliseestlane/ 16. märts 2019, 13:13
Tore,las nad siis olla võõrsil,sest neile ei ole kallis eesti riik ,ega eestimaa ja eestimaa rahvas HEAD sinnajäämist olete kalli kodumaa hüljanud ja nüüd sülitate 100000 inimesele näkku,selline käitumine ei ole sünnis eestlasele,kes armastab oma kodumaad,teie seda ei armasta,HEAD TEED TEIL MINNA!!!!
j
ja teised poliitikud/ 16. märts 2019, 12:45
räägivad ainult tõde :)? Kõige suuremad valetajad on ekrelased. Näiteid oleks palju, aga ei mahu siia. Ühe toon: just ütles Mart, et tema pole erakonnas käsutaja, kõiki kuulatakse ja otsustatakse demokraatlikult, aga meenutage, kuidas ta naine sai esinumbriks, demokraatlikult valitule andi jalaga.
r
Ritale/ 16. märts 2019, 12:42
Kas tahad nimed kirja panna, kellel pead maha võtta?
p
Püha naiivsus/ 16. märts 2019, 12:41
Mõisahärra nüüd lihtrahva eest hoolib :)? Pooletoobistelt on vaid hääli vaja.
k
kogu rahvast?/ 16. märts 2019, 12:36
Igal erakonnal on oma grupp, kelle heaks nad tegutsevad, muidu ju hääli ei saaks. Seega, ei saa samal ajal hoolida orjapidajast ja orjadest jne.
r
refi võsukeste/ 16. märts 2019, 12:15

p
papi/ 16. märts 2019, 12:10
Pole hullu, saame teietagi hakkama, nagu senini saime
t
Tõnu/ 16. märts 2019, 11:53
Väliseestlane elagu omal uuel kodumaal ja jätku kodueestlaste õpetamine järgi. Ei taha siia tulla, aga mille lille pärast te Eestist üldse minema kolisite ? Pika rubla ja liberaalsete väärtuste järgi ? Leidsite need uues kohas ? Tore - elage olge ja nautige. Ja pole vaja seda solki minu koju importida sest erinevalt prahist mis iga tuuleiili puhumise peale mööda ilma ringi lotendab, on minu juured siin kõvasti mullas ja teie hobuseunenäo pärast oma kodunt kuhugi kolima hakata ei kavatse.
v
16. märts 2019, 11:19
vanataat olen, memm mas sind on mitu , räägi ikka ainult enda nimel . mina näiteks ei ole sinu , minujaoks väga rumala mõttekäiguga päri.
j
16. märts 2019, 11:17
Jälle sina tead et keegi ei taha, mina tahan ja mina ei räägi teiste eest.
m
Mõtlik taat/ 16. märts 2019, 10:39
Oletame korraks et neil on õigus. Siin ongi põhimõtteline vahe 1919 läksid koolipoisid oma riigi eest kuulide ette, nüüd aga kaagutavad eemalt ja isegi ei mõtle, et tagasi tulles saaks oma riigi demokraatlike vahenditega "õigele rajale tagasi pöörata"?.
m
Muretu/ 16. märts 2019, 10:33
EKRE sai oma e-hääled just välismaal elavatelt eestlastelt, kes näevad igapäevaselt, mida on kaasa toonud see rahvaste paabel Euroopas. Mitte EKRE ei ole takistuseks kojutulekuks, vaid majanduslik olukord kodumaal. Eks teksti ole natuke kohandatud avaldamiskõlbulikuks.
v
Vello Leitham/ 16. märts 2019, 10:27
Väliseestlane kolisin Eestisse sest ta on eriline kuidas ta on. Kui Eesti muutuks multikulti mainstriim segapudruks mul pole mõtet siin enam olla. Perega saame igal pool elada ja enamus kohtades oleks kergem kui siin. Seega armas "Gang of 85" õpi hindame Eesti erilisust ja ära ole tavaline igav predictable mainstriim wannabe ohver.
t
to vanamemm/ 16. märts 2019, 10:21
kas sa ikka tunned ratast kui nii vana

v
16. märts 2019, 09:36
vöta rohud,löpetage see jama,see on selge,et sellist kolmikut keegi ei taha iialgi meid juhtima.Ratas vöib oma maine nati ehk parandada vaid tehes koostööd reffidega
v
vanamemm/ 16. märts 2019, 09:34
Sellise ratta liiduga ei taha ka meie vanurid siinmaal olla.Löpetage see jama ometi ja saage aru,et rahvaga ei mängita.Ratas hoiab toolist kasvöi hinge mahamyymisega,vot nii alla on ta kolinal kukkunud.Önneks näitab ka kysitlus,et keskide poolehoidjaid palju vähem
s
SELLELE/ 16. märts 2019, 09:10
Leole 21.32. Järeldada siis, et kes KEI poolt on hääletanud koligu minema, see rahvas ei sobi. Kui madalale võib langeda võimu nimel. Kaua see rahva lõhestamine kestab. See sai hoo sisse reformivalitsemise ajal ja andke ainult võim kätte ja saabki näha töörahva väljavoolu, et võimalus peret toita. Praegune siin elav pensionär pidi leppima ka sellega, et töötatud aastat nulliti, õppis elama piskuga. Aga nüüd olgu rahul 400 euriga ja toetagu reforme, kes nõuavad kõrgesti tasustatud 500 euri maksuvaba. Saagu ikka valitsema need, kes hoolivad kogu rahvast.
j
jumal küll/ 16. märts 2019, 09:01
Aitab juba sellest propagandast,need eestlased läksid ikka välismaale reformi valitsuse ajal,Oleme ju õiglane riik ja peaks mäletama 20 aastaseid aegu, Aitab sellest musta pesu pesemist päevast päeva
l
LEO/ 16. märts 2019, 08:58
oled tubli, enne erakonna kallal, nüüd siis rahva kallal. Ise kah saad aru, mis nõmedat juttu suust välja ajad.
a
analüütik/ 16. märts 2019, 07:53
nende 85 noore pöördumine on refi IT meeste teema.Muideks(neil polnudki peale e-valimiste vormistamist) midagi teha....kõik on kuskilt sealt keda keegi ei tea ega tunne.V-o mõned tõesti on allkirjastanud aga ülejäänud on nagu e-valimiste hääled.
t
taat/ 16. märts 2019, 07:49
uueduudised.ee/arvamus/avalik-kiri-85-noorele-ekreike-asjas-vastuseks-kirjale-eesti-paevalehes/?fbclid=IwAR0NAPhTyrCrRvigl13Ef-gmmCz4B9dRXyV7cMNDtNfb6NmhZ495NBdM1y0
n
16. märts 2019, 07:29
need ongi pasavasikad kes siit minema põgenesid Antsipi ja reffide valitsuse ajal

a
Ahven/ 16. märts 2019, 06:47
Kas mõnel on haugi mälu?Kas on meelest läinud mis toimus kui reform võimul oli.
s
Salliv jeesti/ 16. märts 2019, 05:55
Ja Kallaste klann on puhas kui prillikivi ja ajab suust välja laustõtt!!
s
Salliv jeeesti/ 16. märts 2019, 05:54
Ja Kallaste klann on puhas kui prillikivi ja ajab suust välja laustõtt!!
j
16. märts 2019, 05:52
Ja Kallaste klann on puhas kui prillikivi ja ajab suust välja laustõtt!!
s
Salliv jeeesti/ 16. märts 2019, 05:52
Ja Kallaste klann on puhas kui prillikivi ja ajab suust välja laustõtt!!
q
Q3 / 16. märts 2019, 05:14
Nojah, need 85 võivad ka tulemata jätta, mis see selle 100000kõrval ikka on kes Reformi aastate jooksul siit ära sõitsid. Ansip nimetas neid tööjõuks kes liigub vabalt.
m
Meelis/ 16. märts 2019, 03:46
Olen nõus. Mõtlen ka koju naasmisele, aga selline äärmuslik valitsus hirmutab. Ligi 7 aastat eemal olnud ja erineva nahatooni ning usutunnistuse inimestega kokku puutunud. Ei mahu pähe, kuidas keegi võib endast sedavõrd paremaks pidada. On ainult üks rass ja see on inimrass.
t
to leo 21.32/ 16. märts 2019, 03:12
Provokaator, tubli, 5. Soros.

j
jaamaülem/ 16. märts 2019, 01:00
Need pole artikli alusel väliseestlased vaid ajutiselt eemal viibivad noored .
t
Tiku/ 16. märts 2019, 00:31
Kah mul õnnetus.Ärge siis tulge tagasi.Teieta ongi parem.Hea on,et läksite.
m
Ma/ 16. märts 2019, 00:14
ei näe võimalust naasta riiki, kus reformierakondlased (ka sotsid tegelikult) ja nende valijad elavad. Valitsuses olemisest rääkimata. Nad ei ole pärisinimesed.
s
S/ 16. märts 2019, 00:06
Ärge siis tulge! Olete juba läinud.
e
Eesti patrioot./ 15. märts 2019, 23:40
Kui Eestis oleks Lustile lisaks veel üks uuriv ajakirjanik siis tollel oleks ehk aega uurida tausta - kes konkreetselt sellise vaenuõhutamise taustal on ja milline toimetus neid kirju koostab.
m
maamiiz/ 15. märts 2019, 22:06
Need 85 kui on üldse olemas ei tuleks ka oravate ajal tagasi siia kui elu mujal lihtsam ja patriotism vaid sõna sõnaraamatus ,nende jaoks
r
reservist/ 15. märts 2019, 22:05
Ärge siis tulge! Teiesuguseid jo-busid pole siia vaja. Elage oma kallite allahuakbaaride juures. Kui nende käe läbi otsa saate, süüdistage vaid iseennast.
d
doh/ 15. märts 2019, 21:56
huvitav on see, et ei saada aru, RE võim oleks jälle 20 aastat midagi nõuka ajaga sarnast. loe: haigekassa süsteem paigast ära, hambaravi tasuta puudumine jne

e
Eestlasele/ 15. märts 2019, 21:38
igati nõus Sinuga. Käib hüsteeria EKRE peale, kuigi nad pole veel kunagi valitsuses olnud. Olen igati EKRE poolt. Ilmselt kardetakse, et ka lihtrahval hakkab paremini minema. Ja need , kes välismaal plõksivad, võivadki sinna jääda.
m
Matemaatik/ 15. märts 2019, 21:32
Ei tea,kas see tark,ikka oskab 85-ni,lugeda?
l
leo/ 15. märts 2019, 21:32
ekre valijad võiks küll ära kolida
r
Rita/ 15. märts 2019, 21:08
Kas nende nimed on ka kusagil avaldatud või on anonüümsed tegelased?
j
jaa/ 15. märts 2019, 20:37
Jana Toom tunnistas üles,et tema kaebas.Janek Mägi pidi valetamise üles tunnistama,et just tema valetas sellepärast,et Gräsin talle valetas.Mis need kesikud muud teevad kui varastavad ja valetavad.Ega kesikutel ei ole häbi ega au tunnet.Kesikutel ikka need vanad vene kombed juures kui inimesi tehti rahvavaenlasteks ja neile süüd otsiti.Valetamise pärast neid kesikuid lausa põlgan.
j
just nii/ 15. märts 2019, 20:37
Jana Toom tunnistas üles,et tema kaebas.Janek Mägi pidi valetamise üles tunnistama,et just tema valetas sellepärast,et Gräsin talle valetas.Mis need kesikud muud teevad kui varastavad ja valetavad.Ega kesikutel ei ole häbi ega au tunnet.Kesikutel ikka need vanad vene kombed juures kui inimesi tehti rahvavaenlasteks ja neile süüd otsiti.Valetamise pärast neid kesikuid lausa põlgan.
j
just nii/ 15. märts 2019, 20:37
Jana Toom tunnistas üles,et tema kaebas.Janek Mägi pidi valetamise üles tunnistama,et just tema valetas sellepärast,et Gräsin talle valetas.Mis need kesikud muud teevad kui varastavad ja valetavad.Ega kesikutel ei ole häbi ega au tunnet.Kesikutel ikka need vanad vene kombed juures kui inimesi tehti rahvavaenlasteks ja neile süüd otsiti.Valetamise pärast neid kesikuid lausa põlgan.
j
just nii/ 15. märts 2019, 20:36
Jana Toom tunnistas üles,et tema kaebas.Janek Mägi pidi valetamise üles tunnistama,et just tema valetas sellepärast,et Gräsin talle valetas.Mis need kesikud muud teevad kui varastavad ja valetavad.Ega kesikutel ei ole häbi ega au tunnet.Kesikutel ikka need vanad vene kombed juures kui inimesi tehti rahvavaenlasteks ja neile süüd otsiti.Valetamise pärast neid kesikuid lausa põlgan.

l
LÄÄNEMEES/ 15. märts 2019, 20:06
Eestisse tulevad idabloki saadikud.Olge rõõmsad.Palju toredaid inimesi.
t
tõsi/ 15. märts 2019, 19:55
Kas jällegi Kajal tellitud valet infot jagama.Minu pere lapsed ja paljud tuttavad läksid välismaale tõõle oravate valitsuse ajal.Aga miks?Ühe käega andis ja kahe käega võttis! Pered jäid ausaltöeldes nälga ja laenasid ennast lõhki,sest oravate valitsus ei hoolinud eesti elust.Rikkad ikka rikkamaks ja vaesed aina vaesemateks.Lubadusi ei täidetud ja eesti inimesel ei saa lubadustest kõht täis.Et aga ära elada,läksid paljud mujale raha teenima.Räägin seda,mida tean täpselt.Ja nüüd süüdiatatakse teisi.Kallaste perefirma on eesti valitsus või?
t
To;täna 19;01/ 15. märts 2019, 19:39
Mõtlesid kindlasi oravaid ja sotse!
t
To;täna 19;01/ 15. märts 2019, 19:39
Mõtlesid kindlasi oravaid ja sotse!
t
Tõnu/ 15. märts 2019, 19:31
k
Kuulake/ 15. märts 2019, 19:17
ära see lugu lesbipaari peres üles kasvanud noore naise lugu ja tehke siis omad järeldused. https://www.youtube.com/watch?v=tgE3juldK-4 Mis õigus on meil otsustada laste üle , millises peres nad üles kasvama peaksid? Täisväärtuslik pere koosneb emast ja isast ehk mehest ja naisest. Siin on tõsiselt mille üle mõelda!
k
Kõik kordub!/ 15. märts 2019, 19:03
Reformi erakonda koondunud eks. kommunistid kasutavad vanu meetodeid. Ka Breznevi ajal sunniti kangruid ja lüpsjaid kirjutama avalikke kirju, et kuidas nad põlgavad USA imperialistide sepitsusi!
m
marat/ 15. märts 2019, 18:54

a
Aivar Mägi/ 15. märts 2019, 18:46
Mida tähendab sõna "kümned"? Kas 11 või 21? Ärge udutage. Sama väjendiga "sajad noored". Selge ajakirjanikupoolne hämamine.
i
Ilmar/ 15. märts 2019, 18:45
Eestisse tagasi ei tule, aga poliitikas räägivad kaasa? Selged konjukturistid, nagu Riigiema, kes kogu aeg kohtumõistja soovib olla. Kes neid värvilisi Eestis kiusab? Eestlasena võid ennem Ida-Virus peksa saaada kui mustana. Kes siis on suurem tolerast, eestlane kes oma esiisade maal saab sisserändajatelt kolki või mõni parema elu otsija? Paraku enamus nüüdispagulasi seda on. Lapsed, poliitikaga las tegelevad elukogenumad. Lapspoliitikud on juba Eesti krahini viinud.
n
No anna abi!/ 15. märts 2019, 18:41
Te ei tule nagunii tagasi.Mida te siin tegema hakkate?! Miinimumpalga eest tööd rügama või? Kasvage suureks. Ja kui olete välismaal sündinud ja elanud,siis polegi Eesti teie kodumaa.Jätke need eestlased rahule,kes töötasid ENSV ajal Eesti heaks ja ka nüüd,kapitalismi ajal, orjavad päev päeva kõrval ,ega page välismaale.
e
Edu EKRE le!/ 15. märts 2019, 18:34
Ei tea,kes teid siia tagasi üldse ootab?Parem on, kui te enam tagasi ei tule!
a
Aga saastamise ja massilise reostatuse tulemused?/ 15. märts 2019, 18:33
r
random/ 15. märts 2019, 18:27
küllap on kampaania jaoks imetud lugu tindipliiatsist,see pole ammu midagi uut ja õnneks see ei toimi enam,meil siin oli üks jumala valgustaja temast oli ikka abi.
r
random/ 15. märts 2019, 18:22
Mida need noored ikka teavd on nii kergelt manipuleeritavad.Pole see nii hull ühti kui räägitakse,hetkel lihtsalt tehakse kõik et näidata kolmikliitu paha ja vastikuna.Konkurendid on sõgedad.
S
.eestlane/ 15. märts 2019, 18:20
See on hea uudis,et nad ei taha tagasi tulla.Pole neid tarviski.Teostagu ennast seal, kus nad praegu on.Me saame siin Eestis suurepäraselt ilma teieta hakkama.

k
Kalle/ 15. märts 2019, 18:17
Ei tahks jah sellise Eestis elada kus elavad sellised inimesed nagu Tralla.
m
Miks / 15. märts 2019, 18:12
k
KillaH/ 15. märts 2019, 18:01
No kui pooled laused algavad:"Me ei taha", siis pole vajagi. Jonnimine ja oma arrogantsi näitamine hoidke omale, seniks kuni täiskasvanuks saate ja oma "ma ei taha" ülbusest välja kasvate.
s
selgeltnägija/ 15. märts 2019, 17:56
Eks sellele nõukastiilis "muretsejate" kambale lubati sooje kohti miinimumist elava rahvamassi arvelt. Nad ei ole tootev jõud vaid demagoogidest valemängijad, head teed jääda Uus -Babyloni. Oodake oma lahustumist seal.
k
Kah eestlane välismaalt/ 15. märts 2019, 17:51
Keda need väliseesti noored nii väga huvitavad? Jäägugi väliseestlasteks.
n
norrakas/ 15. märts 2019, 17:47
mina jålle våliseestlasena ytlen et liberaalne eesti ei ole hea eesti. eestis tuleb ametnikud vastutama panna isikliku varaga oma otsuste eest.
e
Eva/ 15. märts 2019, 17:43
Sellise mõtteviisiga ei peagi tagasi tulema, püsige seal, kus olete. Meil on siin veel Eesti.
m
Madis/ 15. märts 2019, 17:30
Te ju niikui nii ei tule tagasi.

t
tibu/ 15. märts 2019, 17:24
kahju,et need noored eestlased ei ole elanud sellel õndsal nõuka ajal... ja vist ka vanemate jutte sellese "õitsvast sotsialismist" ei ole kas kuuldud või ei võetud kuulda.... muidu nad sellist lo.ll.i juttu ei räägiks
k
KUI/ 15. märts 2019, 17:21
kaugele me päris läheme võimu nimel. On ka minu lapselaps läinud välismaale õppima ja hiljem sinna jäänud. Läks välismaale, kui reformid olid võimul. Keegi ei ähvardanud ega hirmutanud. Kehtestati pensioni valemiga. Nüüd olen kannataja, kuna kaotasin enda tööl käimise pealt tööaastad ja seega osa pensionist. Elan väikesest pensionist ja tunnen rõõmu, et lapselaps sai parema elu peale . Aga sellist õhutamist ega vaenu pole ma kunagi süstinud. Kuhu me oleme jõudnud. Saan 420 pensioni ja rikastel teha500 tulumaksuvabaks. See räägib ise enda eest.
s
15. märts 2019, 17:11
Sihukeste mälu on valikuline. Tegelt on see kiri üks soperdis-paskvill mis tellitud poliitilise eliidi poolt.
t
15. märts 2019, 17:07
Teiesuguseid ei oota siin Eestis keegi tagasi! Jääge oma allakäigutrepile läänes!
l
15. märts 2019, 16:58
Laste pilastus õpetus tuleb koolist ja lasteaijast välja visata.
k
Kui ekre lihtsalt niisama valitsusest kõrvale jätta siis ei taha ekre valijad ka Eestis elada. / 15. märts 2019, 16:55
m
15. märts 2019, 16:54
e
elu välismaal,miks?/ 15. märts 2019, 16:46
Ei ,noh,omajagu õigus kah noortel,sest tõesti keeldusid ja praegugi keelduvad pereisad tagasi tulema,sest oravad on selle põhjustanud.Ja seda ei fakti ei ole mõtet ümber lükata.Moodustame uue erakonna kesk,isamaa,ekre ja toome pereisad tagasi oma perede juurde.Nii väidavad hetkel välismaal tööl käivad pereisad,pered,kui ka pereemad,sest just oravate valitsus ajas kõi laenama ja tagatipuks kõrged maksud.Vaata Kaja kõigil ei ole tuhandeid eurosid palganumbriks.Kas peake hakkab mõtlema?Ajada endi valitsuse süü teiste kaela on ilgelt võigas ja vastik.

k
krimmis pidi/ 15. märts 2019, 16:46
v
Vanaema/ 15. märts 2019, 16:44
Mina ja minu lapsed valisime seekord ja oleme alati Isamaad valinud.Lapselaps õpib välismaal. Tema tahab kindlasti koju tagasi tulla, ka siis kui nad oleksid valinud EKRE.Ta on piisavalt tark noor inimene selleks et olukorda selgitada enne kui hukka mõista.
s
samas/ 15. märts 2019, 16:34
Te ju lahkusite sealt kus Te ei tahtnud enam olla. Küsimus, kes Teie meelemuutust juhib?
e
ekrelane.../ 15. märts 2019, 16:31
...ei usu iial,et niimoodi kirjutati.Ju jälle oravad seal taga ja minul pole kahju,kui jäätegi välismaale.Mina pidin siin kolm aastat tööd tegema,et ühte pensioniaastat saada ja mis teil seal viga lulli lüüa.Mida sa ähvardad ja lahmid sõnu.Kus nimed,kes kirjutasid ja kas üldse kirjutati??!!
b
babahh/ 15. märts 2019, 16:29
Olen Eestlane välismaal ja toetan südamest seda kolmikliitu! GO Jüri go. NB! Oravad on pätid.
e
15. märts 2019, 16:25
enamus ei tule siia nii või naa tagasi.
t
Tasuja/ 15. märts 2019, 16:25
Mis järgmiseks? Oma elu ära elanud keelduvad suremast... Lasteaed... Minge häbenege kuskil.
e
eu/ 15. märts 2019, 16:25
Ehk ei olnud noortel võõrriigis elavatel "eestlastel" kavaski Eestisse tagasi tulla!? Lihtsalt leiti ettekääne!?

k
ka haritud (reedeti)/ 15. märts 2019, 16:22
Haris ennast nuustiku ja seebiga, enne kui kõrgtehnoloogilisele tööle sõitis?
k
Keegi ei ootagi/ 15. märts 2019, 16:21
Selliseid pole vajagi siia. Ei maksa lahmida kui ei tea tulemust, olen enam kui kindel, et see koalitsioon teeb väga palju ära riigi heaks.
m
minu sõbrad väliseestlased 25a-43a küll pooldavad seda liitu ,neid lausa 328/ 15. märts 2019, 16:17
i
imho/ 15. märts 2019, 16:15
Eesti valimistel peaksid saama osaleda vaid need, kes Eestis elavad.
l
Liisa / 15. märts 2019, 16:15
Pole päris tõsi. Välismaal elades saad aru, mis on kodu, kodumaa, mis tähendab olla eestlane. Tulen varsti tagasi. Võõras maa on võõras ja jääbki võõraks. Rahvustunne vaid kasvab. Mõistad, et maailmas pole teist sellist paikka, kus on minu inimesed.
o
olen rääkinud/ 15. märts 2019, 16:14
Mida,mida?Kas mitte Kallas ei agiteeri hetkel noori karjuma?Täpselt nii ongi,sest ainult nemad suutsid koolides ajuloputust tegemas,et valimisi võita.Käis ka isiklikult,sellest olid ka fotod ajakirjanduses.Loomulikult ka teised oravad.See mida teeb hetkel Kaja on inimväärtuste sihilik mutta tampimine võimu nimel.Ikkagi ei soovita Kaja näha peaministri toolil,sest 17 aastat on seda valetajate kampa seal vihatud.Paljud eestimeelsed soovivad uut valitsust ja sobilik on kesk,isamaa,ekre.Antud olukorras kordades parem ja rahulik,kui need oravate teerullid.
a
15. märts 2019, 16:10
e
eestis elav inimene/ 15. märts 2019, 16:04
Arvab ka et ärge tulgegi tagasi,siin elavad ainult eestimaad ja rahvust kaitsta püüdvad inimesed

e
eestis elav inimene/ 15. märts 2019, 16:00
meeldis väga "kuulge" kommentaar -tõepoolest ärge tulge tagasi,elage seal välismaal kus kõik nii hea on
k
Kodanik/ 15. märts 2019, 15:59
Lollid kommenteeriad. Kui raske on Tänapäeva noorel leida näiteks raha korteri laenu sisseostuks... Selleks tulebki minna välismaale... 99,9% minu tutvusrinkonnast teebki nii. Ja teie kommud kes kraaksute... Andke edasi.
l
lame maa/ 15. märts 2019, 15:58
Ligi 85 noort...? Kas nüüd on siis Jürgenjuugend tekkinud? Või siis on rehkenduspuue- kui on rohkem kui 2, siis on ligi 85.
3
täielik bluff, ajupesu./ 15. märts 2019, 15:46
3 tüüpi neljas reas kirjutadid kirja. Ja siis? Seda esitada enamuse välismaal elavate noorte seisukohana on avalikkuse teadlik eksitamine.
t
tule taevas appi/ 15. märts 2019, 15:41
Tõesti 17 aastat oli võimul reform,miks te siis põgenesite Eestist hea elu eest? Kas noortel on halb mälu?
r
reedele/ 15. märts 2019, 15:30
Hallooo,jutt on ratta ja kaabumeestest,ärka vöi vöta rohud.Taevake,kui madalale möni vöib kukkuda,saaks vaid midagi kirjutada.Kindel ju see,et sellist valitsemist,mis rattake tahab teha iga hinnaga loomulikult normaalsed ei noored ega vanad taha
j
15. märts 2019, 15:29
järelikult 85 mittepatriooti...
m
mria/ 15. märts 2019, 15:28
ärge tule siis, lihtne ju.

r
reedele/ 15. märts 2019, 15:27
Hallooo,jutt on ratta ja kaabumeestest,ärka vöi vöta rohud.Taevake,kui madalale möni vöib kukkuda,saaks vaid midagi kirjutada.Kindel ju see,et sellist valitsemist,mis rattake tahab teha iga hinnaga loomulikult normaalsed ei noored ega vanad taha
r
reedele/ 15. märts 2019, 15:26
Hallooo,jutt on ratta ja kaabumeestest,ärka vöi vöta rohud.Taevake,kui madalale möni vöib kukkuda,saaks vaid midagi kirjutada.Kindel ju see,et sellist valitsemist,mis rattake tahab teha iga hinnaga loomulikult normaalsed ei noored ega vanad taha
k
15. märts 2019, 15:26
Kas jutt on Tallinna valitsemisest,ka see tuleb töesti löpetada,rääkimata hullust valitsusest ekr renautidega,aitäh tahame olla viisakad ja eetilised inimesed,mitte niisama lahmijad
r
reedele/ 15. märts 2019, 15:24
Hallooo,jutt on ratta ja kaabumeestest,ärka vöi vöta rohud.Taevake,kui madalale möni vöib kukkuda,saaks vaid midagi kirjutada.Kindel ju see,et sellist valitsemist,mis rattake tahab teha iga hinnaga loomulikult normaalsed ei noored ega vanad taha
o
OOT...? kes on võimul olnud viimased 17 a? ja/ 15. märts 2019, 15:24
elu eestis pr.sse keeranud? vaesed invaliidid ja kodutud on eesti märk
r
reede/ 15. märts 2019, 15:21
Mina tean üht haritud inimest kes Ansipi päikeselisel ajal sõitis Austraaliasse rikkurite paate lihvima Oravate juhtimisel on rahvas aina kahanenud Nüüd kui tahetakse teisiti karjub oravate kisakoor kõrvad lukku
n
Nii on./ 15. märts 2019, 15:19
Pole ju veel midagi juhtund ja juba sa sittud ennast täis.
n
Nii on./ 15. märts 2019, 15:18
Pole ju veel midagi juhtund ja juba sa sittud ennast täis.

n
Noored komsomolid ....IRW....vene ajal olid samal aju tasemel/ 15. märts 2019, 15:18
Sellist juhmust nagu need jalgalaskjad kirjutavad annab ikka välja mõelda. Vaesekesed sõimavad alles loodavat valitsust....IRW....NII lollideks ei saa ikka minna muidu kui kellegi palgalise lakeina mölale alla kirjutada. 85 luuserit....EKRE teid küll siit minema ei ajanud.....pigem ikka lootus mujal maailmas looderdamisega ringi ajada.
t
Tohoh/ 15. märts 2019, 15:18
No Refinoored võtsid pisarsilmil sõna ka siis, kui otsustamisel oli €uroopa liiduga ühinemine ja sellega seoses meile koormavate lisakohustuste määramine. Kas nüüd siis tolerastid sülitavad EKRET valinud sadadele tuhandetele kodanikele?!
u
u/ 15. märts 2019, 15:17
olge seal siis seal taevas sinisem
a
A ega te ju/ 15. märts 2019, 15:17
eelmise valitsuse ajal ka ei tulnud,ehk et te ei tuleks ju niikuinii
m
mikk/ 15. märts 2019, 15:17
Ega sellised polegi siia tagasi oodatud.
l
lubage naerda / 15. märts 2019, 15:15
17 a. oleme seda edulugu näinud ja just sellel ajal on siit tuld tõmmatud. 4 a. pole pikk aeg, aga ehk saavad midagi teisiti tehtud. Elame näeme.
j
ja sina söö/ 15. märts 2019, 15:14
puulehti ja poliitikute lubadusi edasi.
v
valija/ 15. märts 2019, 15:13
Lisaks juurde küsimuse,miks nad siis oravate valitsemise ajal jalga lasid?Seda oli 17 aastat.Kaja käsk on tõrvata nii mis kole,et siis president laseks Kaja tooli,et näete,kesk,isamaa ja ekre ei sobi.Uskugem,sest see on nii.Miks aga oravad ekret tõrvavad on see,et ekre ütleb alati tõde ja otse näkku,ning oma sõnastusega.Aga ekre ei ole kolhoosi koll nagu siin armastatakse rääkida.Jugeb kõik tõe välja ütelda,mida teised ei julge.Selles seisnebki ekre vihkamine ja eriti oravate ning sotside poolt.

n
Nii on./ 15. märts 2019, 15:12
Troll oled sa ise, mis valitsus siis sulle sobib.
t
to Välismaa Tudeng / täna, 13:11/ 15. märts 2019, 15:11
Jaa, istusite kenasti ühise laua taga, libistasite õlut ja panite oos kirja kokku. Igaüks kirjutas ühe sõna, kuni kiri valmis sai. Aga allakirjutatud kirjale loksus veidi õlut ja seetõttu ei saa allkirju näidata.
v
vaata/ 15. märts 2019, 15:11
ju siis oli neid 85 koos, paljud annaks neile veel oma hääle, aga ei teadnud sellest midagi.
s
selliseid/ 15. märts 2019, 15:10
eestlasi pole olemas, on emigrandid
l
Lautrec/ 15. märts 2019, 15:09
Kui konservatiivid seda vasakliberaalide poolt Eesti laostamist, mahamüümist ja sulandamist ei lõpeta, pole noortel kullakestel kusagile tagasi tullagi. Võib otse Lõuna Aafrikasse minna.
a
Aga Martin ütles ausalt,/ 15. märts 2019, 15:08
et ainult 1 jäi trollimisega vahele, rohkem trolle neil pole :).
r
raudmees/ 15. märts 2019, 15:07
Mina pole Eestis kohanud diskrimineerimist ei nahavärvi ega mingi soolise tunnuse järgi Eestis ei soovita rahvuslike traditsioonide mahatallamist
v
vanem mees ladaga / 15. märts 2019, 15:07
kuhu tagasi?ega eesti pole mingi avalik maja kus käiakse edasi tagasi.see on siinsete inimeste kodu.kui valisid teise kodu siis oled seal ja kogu muusika.

e
Ega hunt/ 15. märts 2019, 15:06
punamütsikeseks muutu, kui tema riided selga paneb.
r
reede/ 15. märts 2019, 15:05
Ärge kaagutage Eestis ei diskrimineerita kedagi nahavärvi ega soolise orientatsiooni pärast Eestis ei sallita luusereid tõõpõlgureid ega teisi tühikargajaid kes ei austa meie rahvuslikke traditsioone
e
Eestlane/ 15. märts 2019, 15:04
Hea küll, noored ärge kaagutage kaasa, vaid oodake natuke.
e
Eestlane/ 15. märts 2019, 15:03
Lapsukesed, kõike ikka ka ei saa, mida tahate. Olete seal väljamaal ja tahate ette kirjutada, kuidas Eesti elu peaks käima. Te ei taha tagasi tulla Eestisse? Miks iga päev tehakse Ekrele seda kanakarja kambakat? See, mis Ekre vastu on lahti lastud, meenutab juba räiget kooliliusamist ja vihakõnet. Vôtaks aja ôige maha ja vaataks, mida tegema ja kuidas hakatakse. Ootame natuke ja ärge plärtsuge nii valjult.
v
valija/ 15. märts 2019, 15:02
Kuidas kas 85 inimest on siis suurem arv,kui 100000?Kõik on ju ilus ja kena siis,kui ekre natuke järgi annab.Ja kindlasti annabki ja teised erakonnad ka soovivad mis iganes,kuid kõik ei kuld mis hiilgab.Selleks ju läbirääkimised ongi,et ühiselt otsustatakse ,mida saab täita ja mida mitte.Samas nõuab ka 100000 valijat ,et neile ei meeldi oravate valitsus ja põhjendav,et maaelu(väiksemad linnad)ägavad maksukoormuse all ja töökoti ei ole jpm.Kesk,isamaa ja ekre saavad väga hästi hakkama.Lepingud tehakse ühiselt või siis hääletatakse maha.Selline käsk rahvale on ekre vastu antud Kallase poolt,seda
v
viisvasja/ 15. märts 2019, 15:00
No ärge tulge tagasi aga makske siin saadud haridus oma uue kodumaa hindades kinni.
t
15. märts 2019, 14:58
Te jutt on nii loogikavaene ja seosetu, et isegi vihale ei aja.
a
arvaja/ 15. märts 2019, 14:57
Kallid noored! Ärge pingutage üle! Te läksite ära, sest siin polnud seda, mida otsisite, miks polnud - küsige 17 aastat riiki juhtinud erakonnalt.Ikka minnakse ja tullakse ja omandatakse kogemusi, saate ise tulevikus olla riigitüüri juures ja siis juhtige omal soovil. :)

15. märts 2019, 14:57
EKRE trollide või pooldajate jutt võiks olla naljakas, kui ei meenuks 1940. aasta sündmused, kus Venemaa Eesti Vabariigi okupeeris, kasutades selleks sadakonda (sest rohkem neid lihtsalt polnudki) Eesti ajupestud kommunisti, kes õnneks ise suurelt jaolt sellesama okupandi käe läbi oma otsa leidsid. Oli muidugi ka erandeid.
i
Ise/ 15. märts 2019, 14:57
Kui palju välismaal elavad noored oskavad olukorda Eestis hinnata? Lihtsalt propaganda, muud midagi.
t
Tädi/ 15. märts 2019, 14:57
Need kes tagasi ei taha tulla on kindlasi oravate palgatud provokaatorid ja selliseid Eestil vaja polegi.
o
oss/ 15. märts 2019, 14:55
t
Tiit/ 15. märts 2019, 14:53
Enamus neist pages välismaale Reformierakonna valitsuse ajal.
p
Pöördumisega avaldavad arvamust 85 noort, vabandust/ 15. märts 2019, 14:44
aga Eesti riigis elavatel ja õppivatel 100 tuhandetes eesti noortel ei ole võimalusi ega raha, nagu 85 välismaal viibival noorel?, õppida ja elada või viibida välismaal, kolmandik eesti rahvastikust elab allpool vaesuse piiri, mis on reffide 17a valitsemise tulemus , et see nii ei oleks, selle nimel peaminister Jüri Ratas pingutab. Ei pea olema professor või teadlane või selgeltnägija, et näha 85 nn noore , sh. ka Verhofstati taga, reffidest Brüsseli lakeide karvast kätt.
e
ehh/ 15. märts 2019, 14:43
ma ei viitsinud isegi lõpuni lugeda nende noorte nutulaulu. jääge edasi unelmatemaale ja jumala pärast ärge muretsege eesti inimeste pärast, kes tõepoolest on töökad, tublid ja edasipüüdlikud. mõnulege oma vikerkaarevaipadel. isiklikult valisin ekre.
o
Oma Eestit armastav kodanik./ 15. märts 2019, 14:42
Te ei peagi tagasi tulema!Mida te olete Eesti riigi heaks teinud`?

a
austraaliast/ 15. märts 2019, 14:42
sellisesse orjariiki ei tule ukski väliseestlane ärge rääkige
m
Mine!/ 15. märts 2019, 14:37
Kas lennupiletid on juba ostetud? Või lähed pöidlaküüdiga?tegelikult ükskõik, mine kuidas tahad, peaasi, et lähed!
t
To Sebastjan/ 15. märts 2019, 14:37
Sotside hääletoru Marina Kaljurand...rahvuseltise vanelane,kutsus eestlasi üles barrikaadidele???...kes on siis natsi-erakonf?
k
keegi ei ootagi/ 15. märts 2019, 14:37
teid siia tagasi. Supelge oma väljamaa rahas edasi.
m
mina kavat.sen hak.ata juba ta.gasi tu.lema/ 15. märts 2019, 14:37
p
Palju?/ 15. märts 2019, 14:36
Neid on üle 100000 tuhande ja kõik rõõmustavad!!!
m
Mine!/ 15. märts 2019, 14:36
Kas lennupiletid on juba ostetud? Või lähed pöidlaküüdiga?tegelikult ükskõik, mine kuidas tahad, peaasi, et lähed!
p
Palju?/ 15. märts 2019, 14:33
Neid on üle 100000 tuhande ja kõik rõõmustavad!!!

n
no näete, nii nagu refid oskavad komme duubedada/ 15. märts 2019, 14:33
oskavad nad sama teha ka häältega.
t
To Sebastjan/ 15. märts 2019, 14:33
Sotside hääletoru Marina Kaljurand...rahvuseltise vanelane,kutsus eestlasi üles barrikaadidele???...kes on siis natsi-erakonf?
n
no näete, nii nagu refid oskavad komme duubedada/ 15. märts 2019, 14:33
oskavad nad sama teha ka häältega.
j
Juurika Jorss/ 15. märts 2019, 14:33
Huvitav-huvitav, polegi SEE artikkel tasuline!?!
s
sirje kutsar/ 15. märts 2019, 14:32
Vabandust 10 tuhanded, kes on lahkunud Eestist.
q
Qwerty / 15. märts 2019, 14:32
m
Millised noored? Millisesse Eestisse?/ 15. märts 2019, 14:32
See lumehelbekesest kirjutaja pole Eestist kaugemale saanudki, aga pildile on vaja. Äkki saab kuulsaks nagu see asperger Rootsis.
l
Looduse sund/ 15. märts 2019, 14:30
Need noored abielluvad ju välismaalastega ja nad ei tule enam Eestisse tagasi

p
Palju?/ 15. märts 2019, 14:30
Neid on üle 100000 tuhande ja kõik rõõmustavad!!!
t
Tiit/ 15. märts 2019, 14:29
REFi valitsus nemad sinna välismaale ajaski.
s
sirje kutsar/ 15. märts 2019, 14:29
Tere ! Huvitav, kes sellise kirja on kirjutanud ?? Mina EI SOOVI ELADA SELLISE RIIGIS NAGU ROOTSI ja olen just nende suurte probleemide pärast EEstisse kolinud peale 38a. vöörsil.
v
Vale puha/ 15. märts 2019, 14:27
Tuttavad Soomes,lausa juubeldavad sellise võimaliku muutuse üle ja loodavad,et äkki nüüd midagi muutub ja neil on võimalus kodumaale naasta. Ärge valetage!!!
a
A ja O/ 15. märts 2019, 14:27
r
Reff/ 15. märts 2019, 14:26
Näed kommi taga olevat. Ennustajaid ja usuhulle esindad või ? Edu
s
See / 15. märts 2019, 14:23
85 on nüüd küll köömes, loodetavast tulevad need tuhanded ikka tagasi kes refi valitsemise ajal siit lahkusid.
t
Taavi R/ 15. märts 2019, 14:21
Mugavuspagulased. Ise ei viitsinud ilmselt hääletama minnagi.

p
Palju?/ 15. märts 2019, 14:21
Ja palju selliseid "noori väliseestlasi" on?Käputäis lumehelbekesi?
n
noor/ 15. märts 2019, 14:21
jäägegi sinna kus te koht on keegi ei oota teid siin
p
Pööriöölane/ 15. märts 2019, 14:21
Kui vaadata Lobjakat, Randperet, Trallat jpt avaliku elu tegelasi, siis on küll tunne, et välismaal saab külge mingi hirmsa nakkuse, mis zombistab inimese ja muudab ultravasakpoolseks või muidu eestlasi vihkavaks.
t
Tiiu/ 15. märts 2019, 14:20
Keskerakond on ainuke erakond kes tahab et kõik inimesed Eestis elaksid inimväärselt ja teevad selle nimel tööd, reformierakondlased on neid pidevalt seganud ja laimanud.
t
Tim Sebastjan/ 15. märts 2019, 14:20
Vaata siis seda, mis ei ole reformi ja sotside kontrollitav peavoolumeedia, nt Deutsche Welle intervjuu Martin Helmega
v
Välis'le/ 15. märts 2019, 14:19
Appi kui kitsas saab yhe inimese silmaring olla ja arvata, et inimesed tulevad kodumaale ainsal p6hjusel, et v2lismaal ei saanud hakkama. Tahaks kohe kysida, et kus maailmaotsas te elate?!
e
edu/ 15. märts 2019, 14:19
vaata siis seda, mis ei ole reformi ja sotside kontrollitav peavoolumeedia: https://www.postimees.ee/6545504/taismahus-eesti-keeles-deutsche-welle-intervjuu-martin-helmega
l
Lea/ 15. märts 2019, 14:18
Jälle üks vale ja propaganda.

a
Ah nii/ 15. märts 2019, 14:17
Nad ju läksid üra sest reformierakonna valitsemise ajal vaesus aina kasvas ja oli vaja raha teenida.
s
See oli ammu teada,et kodumaad nad ei armasta/ 15. märts 2019, 14:15
Lasid kodumaalt jalga ja nüüd tuli meelde armas Eestimaa
h
huvitav küll, mitu teid , tulijaid, siis oleks.?/ 15. märts 2019, 14:13
see valitsus pole õieti veel alanudki, miks te juba siis tagasi ei ole, mitu aastat oli aega tulla.
v
Vastutustunne.../ 15. märts 2019, 14:13
...ajab närvi - sellepärast ongi väikerahvaste esindajad omavahel rohkem purelemas... kuid omavaheline asi on pealekaebajatega eesotsas laiendanud "tülitsejate" ringi koguni EL-ni.
a
arvamus/ 15. märts 2019, 14:12
Õiged eestlased on need kes elavad ja töötavad eestis
t
tapa jaama post/ 15. märts 2019, 14:09
s
sellisesse/ 15. märts 2019, 13:57
eestisse just tahaks nüüd tagasi minna.reformid ju eestlased mujale küüditasid.
m
majanduspõgenikule, keda väliseestlaseks nimetada on lihtsalt narr/ 15. märts 2019, 13:56
Tead, nendele, kes on välismaal hariduse omandamise eesmärgiga , aju pesta enam ei ole võimalik, nad on avarate silmadega inimesed, ajupesu tehakse nendele, kelle põhiväärtus on odav Läti alkohol ja joogised nädalavahetused, kui mustad tööd, mida kohalikud ei viitsi, on tehtud.

v
Välis/ 15. märts 2019, 13:56
Ehk räägite ka sellest miks te Eestist ära läksite, siis oli ju Ansipi valitsus. Ja miks te peaksitegi tagasi tulema kui teil on parem elu seal. Teame väga hästi, tulevad need tagasi, sest pole hakkama saanud. Tahavad siin saada hüvesid ja paremaid töökohti. Vaadake keda Eesti riik vajab, vajab tublisid töömehi. Teisi on meil ülearugi. Näiteks kui kuulutatakse mingile juhi kohale konkurss, siis soovijaid on olnud kuni 100 inimest ühele kohale. Nii, et ärge tulge seletama oma reformierakonna propagandaga. Selgitage millistele meil pakutavatele töökohtadele tuleksite? Kandideerige!!!
t
Täp/ 15. märts 2019, 13:54
Kas need noored võtavad sõna, kes oravavalitsuse tõttu Eestist jalga lasid?
d
Don/ 15. märts 2019, 13:54
Päris muhe. Tund tagasi oli 48 meeldimist ja nüüd pluss üks...meil ei ole ju kallutatud meediat. Igatahes see selleks,samas point ikkagi jääb...miks teha kära ja külvata hirmu, et nüüd on maailmalõpp. Sõbrad seda ei tule!
n
no kas on/ 15. märts 2019, 13:54
veel propagandat ja valesid? kas rohkem kuhugile vajutada ei ole? vb kassipojad ja väikesed armsad kutsukesed ei taha ka eestis enam elada sest et EKRE võib saada valitsusse? lõpetage see lapsejutt ära, endal võiks ikka natuke häbi ka olla.
T
!!!/ 15. märts 2019, 13:53
Tõesti, sellist ajupesu ja mustamist nagu praegu toimub ei osanud küll oodata, eriti reformierakonna poolt. Pidage meeles- rahvas võib küll andestada, aga ei unusta..!
m
marks/ 15. märts 2019, 13:53
Ja kes neid siia ootabgi , täpselt nagu venelased eestis , venemaa neid ei taha ja eests pole naad kohanenud ega oodatud , ainult kiunuvad.
r
reformi päike/ 15. märts 2019, 13:52
ERR ,18.sept.2018 ,,Kaja Kallas_reformierakond lõpetaks valitsuses tasuta bussisõidu ära'' ja kui see teoks saab,siis see tähendab,et palk kukub kohe 200 eurot,sest töölesõit hakkab niipalju maksma.
n
naine/ 15. märts 2019, 13:51
juba hakkan mõtlema, et meespresident ei oleks külvanud niipalju paanikat

e
e. (ÕL-i tsensuurist)/ 15. märts 2019, 13:48
Ohkama võtab! Sõna 'sega_vereline' on kuulutatud keelatuks. Božhe Tsarija hranjii! Hakka või tsaariaegset tsensuuri tagasi igatsema.
d
Don/ 15. märts 2019, 13:47
Päris muhe. Tund tagasi oli 48 meeldimist ja nüüd pluss üks...meil ei ole ju kallutatud meediat. Igatahes see selleks,samas point ikkagi jääb...miks teha kära ja külvata hirmu, et nüüd on maailmalõpp. Sõbrad seda ei tule!
n
naine/ 15. märts 2019, 13:47
juba hakkan mõtlema, et meespresident ei oleks külvanud niipalju paanikat
v
väliseestlane/ 15. märts 2019, 13:47
Ajupesu täistuuridel. Kiri on reformierakonna propagandaosakonna poolt valmis kirjutatud ning siis on räägitud nende reformarite ning nende toetajatega, kelle lapsed või tuttavad teadaolevalt välismaal elavad ning siis küsitud nõusolekut nende nime kasutamiseks. Noortel endal on ükskõik, aga pole mingit probleemi, kui papad-mammad sellist asja paluvad. Ongi kogu seletus.
d
Don/ 15. märts 2019, 13:46
Päris muhe. Tund tagasi oli 48 meeldimist ja nüüd pluss üks...meil ei ole ju kallutatud meediat. Igatahes see selleks,samas point ikkagi jääb...miks teha kära ja külvata hirmu, et nüüd on maailmalõpp. Sõbrad seda ei tule!
t
Tip/ 15. märts 2019, 13:44
Arvata võib ,et midagi head sellst valtsusest ei tule, ainult maksutõusud ja totter tasuta trantsport, Pole enam varsti Eestis metsa ka nii palju, et raha kõigeks jätkuks, rahad läbi ja siis Ratase mõistus otsas
a
aga/ 15. märts 2019, 13:44
miks te siis reformikate ajal ära läksite, muudkui vorbitakse neid viha õhutavaid artikleid
e
e. (2. osa)/ 15. märts 2019, 13:44
Esiteks: noorte eestlannade massilist väljarännet (ükspuha mis sildi all, tagasi tullakse koos võõramaa meeste ja seg.avere.liste lastega).

a
Aga vaatame kohe algusesse/ 15. märts 2019, 13:43
Kui juba siit mindud ja mitte Soome vahet sõitma, siis ilmselgelt pole nad seda riiki kunagi armastanud. Selle eest võiks vast tänada tollal võimul olevaid liberaale ja punaseid.
j
ja ärge valetage enam, rahvas ei soovi teie sapiga ülevalatud olla./ 15. märts 2019, 13:42
s
15. märts 2019, 13:42
Selles Eestis,mis reformi+ sotside erakonna juhtimisel elavad, ei taha elada noored, veel vähem vanurid.Viimased kardavad,et Reformi valitsuse juhtimisel ei saa nad enam kunagi ka indeksi alusel määratud pensionitõusu.See lihtsalt nullitakse kiirema korras ära.Raha ju määratakse juurde rikastele.Pensionäre ja vaeseid ei armasta REF+Sotsid. ja kunagi sallinud. Vaata hr. Kallase mõtisklusi. Nende olukord muutub veel raskemaks.
e
e. (2. osa)/ 15. märts 2019, 13:42
Esiteks: noorte eestlannade massilist väljarännet (ükspuha mis sildi all, tagasi tullakse koos võõramaa meeste ja segavereliste lastega).
j
jumal küll/ 15. märts 2019, 13:41
lugesin, lugesin kommentaare ja vaatan, et papagoi täna endale vaba päeva võtnud aga siin ta ongi, kohe murekoorem langes südamelt
s
Seda/ 15. märts 2019, 13:41
On ka edukalt kultiveeritud...
e
e. (1.osa)/ 15. märts 2019, 13:40
Elukeskkond sõltub enim sellest, kellega me koos elame. Vaatame siis, millist seltskonda Läände rännanud noored koju jäänud a-borigeenidele pakuvad?
a
Arvamus/ 15. märts 2019, 13:40
Aga te olete juba niigi läinud, see kuhu te tahaksite tagasitulla ei ole enam Eesti...

l
lord/ 15. märts 2019, 13:40
küsimus miks neeored eestlased üldse cväälismaal on , ikas kodus oli halb või mingui muu põhjus, kuid lahmida meeldib neil küll
k
kapo/ 15. märts 2019, 13:39
Täitsa vastik on kuulata,lugeda ja vaadata kuidas reformi ja sotside kontrollitav peavoolumeedia(ERR,TV2,TV3,Postimees,Päevaleht,Äripäev,Eesti Express jt.) täiega ainult välistab,hirmutab,ähvardab jne... tekkida võivat uut kolmikliitu,mitte ükski ajakirjanik ei ole neutraalne nagu peaks,vaid käib täiega vihakõne EKRE,Isamaa ja Keskerakonna vastu!!! Kuna president meil juba on paduliberaal ja ka Brüsseli taustaga,siis just oleks eestile vaja vastukaaluks ka konservatiivsemat poolt,mitte aga samasugust paduliberaalset ja Brüsselist tulnud peaministrit,nagu ja Kaja Kallas siis oleks!!!
n
Noortele välisränduritele/ 15. märts 2019, 13:39
Otsustame seda, et kui ligi 100000 inimest on andnud oma hääled ühele erakonnale, siis on sellel erakonnal täielik õigus riigi valitsemises kaasa rääkida. Ei saanud õieti aru, mida mõtlesid parasiteerimise all, töötavad meil enamik inimesi siin, et ots-otsaga kokku tulla.
t
to Välismaa Tudeng/ 15. märts 2019, 13:39
Hea, et teil on olnud võimalus minna laia maailma õppima ja ennast täiendama. Kahju, et teid on rakendatud propavankri ette. Noorelt täiskasvanult, kui ta on julgenud maailma astuda, eeldaks ka julgust ja oskust mõelda enda töölaua või arvutimonitorist kaugemale. Ülikoolide laborites, it-firmades ilmselgelt ei ole võimalik olla lohe ja teiste seljas sõita. Pigem on EKRE põhimõtete toetajad hetkel need, kel kogemus ja kokkupuude pagulastega ehituses, tootmises, teeninduses. Ei ole saladus, et paljudele firmadele makstakse selle eest kopsakaid summasid, et nad pagulasi tööle palkaks.
e
e. / 15. märts 2019, 13:37
Elukeskkond sõltub enim sellest, kellega me koos elame. Vaatame siis, millist seltskonda Läände rännanud noored koju jäänud a-borigeenidele pakuvad? Esiteks: noorte eestlannade massilist väljarännet (ükspuha mis sildi all, tagasi tullakse koos võõramaa meeste ja segavereliste lastega). Teiseks: tõmmude vallaliste noorukite massilist sissevoolu. Kummagi variandiga pole vähimatki head peale hakata. Vaid probleemid ja kodutunde kadumine...
y
yy/ 15. märts 2019, 13:36
hurraaa! kestvad kiiduavaldused!
t
to kulla noored/ 15. märts 2019, 13:36
kumb see 85-86 siis on, kassi sirts või hülge möla?
g
Gertrud/ 15. märts 2019, 13:32
Vahest loen delfi või õhtulehe kommentaare, siis jääb küll mulje, et mingisse vihkavasse keskkonda olen sattunud, annaks jumal et sellised vihkajaid päriselt elus ei kohtaks. Väga palju on ebainimlikke ja teist inimest vihkavaid kommentaare

a
Artur/ 15. märts 2019, 13:31
EKRE on parempoolne, mitteparemäärmuslik. Palun vahet teha.Sotsid on vasakäärmuslikud. Õppide ajalugu
v
valija/ 15. märts 2019, 13:31
Noored väliseestlased niiviisi kindlasti ei ole öelnud. Meil on demokraatlik riik ning valimised. Kuidas saavad nad toetada sellist erakonda ,keda on usaldanud ainult 1/3 valijatest. See pole noorte arvamus ,kindlasti mitte.
m
Monsa/ 15. märts 2019, 13:30
Ja yleyldse, kui m6tlema hakata, siis kuidas saab yks eestlane mitte tahta tulle Eestisse, sest valitsus ei meeldi. Valitsused tulevad ja l@hevad, Eesti j@@b. See on kodumaa. Ja kui keegi ytleb et ei taha tagasi tulla valitsusse kuuluva partei p@rast, siis pole ta kunagi seda maad armastanud. See maa on olnud tuhandeid aastaid Eestlaste p@ralt, ja mida k6ike ei ole pidanud eestlased n@gema ja taluma. On olnud kohutavaid aegu. Ja nyyd @kki keegi pirtsutab sellise pisikese asja peale. Ma saan aru, kui keegi ei taha kodumaale minna kui seal on s6da, aga isegi siis peaks just kodumaale appi minema
k
Kahju küll,/ 15. märts 2019, 13:30
aga needsamad noored ei tule eestisse enne tagasi kui siin elatustase euroopa keskmine on. Ise nad muidugi eesti ülesehitamisest osa võtta ei taha, välismaal on ju praegu mõnusam.
k
kulla noored/ 15. märts 2019, 13:29
ekre sai valijatelt 100 000 häält ja selle juures on teie 86 häält kassi sirts.
s
Sooneutraalseid multikulti lumehelbekesi.../ 15. märts 2019, 13:29
... kes ei oskavad vaid solvuda ja hädaldada, pole siia tarviski.
k
kulla noored/ 15. märts 2019, 13:28
ärge unustage 100 000 inimese mandaati ekrele, selle juures on see 85 ainult hülgemöla.
m
majanduspõgenik/ 15. märts 2019, 13:27
Mina ei taha tagasi tulla Eestisse, kus võimul on Reformierakond. Reformierakonna valitsemisaegne majanduspoliitika on sundinud tuhanded eestlased välismaale vaesuse eest põgenema. Sealse töö ja palgaga on soetatud paljud kodud Eestis, mis siinse palga- ja laenuvõimalustega oleks olnud mõeldamatu. Lubatud on ainult paremat tulevikku – millal see küll saabub? Aga elada on vaja praegu ja mitte vireleda sente lugedes. Reformierakonna eestkõnelejad on näinud igapäevast elu uhke villa või Lexuse aknast. Ei ole midagi kuulda igapäevase elu elamisväärsemaks muutmise kohta. Madalad palgad on kuritegu

e
Ehitaja/ 15. märts 2019, 13:27
Tee inseneri taseme koolitus läbi ja siis otsusta, kes on haritud ja kes mitte.
e
et siis/ 15. märts 2019, 13:27
Häälekas vähemus on läbi aegade kisanud. Selles ei ole mitte midagi uut. Sellisel ette kartmisel on minu teada ka arstiteaduses mingi diagnoos antud. Peaks olema ravitav.
v
vastik vale/ 15. märts 2019, 13:27
fabritseeritud artikkel ja laus valetamine. Mina elan ka välismaal hetkel aga tulen ikka kunagi tagasi, kuna seal on mu vanemad ja kodu vahetpole kes võimul on. Kallis õl lõpeta see inimeste lollitamine oma väljamõeldud artikklitega..
o
15. märts 2019, 13:26
Oma kodus kehtivadki teised reeglid kui kodust väljaspool.
e
15. märts 2019, 13:26
EKRE sai ju paljud oma hääled välismaalt. Nüüd on ka kõik jõud mobiliseeritud , et refid võidaksid.
t
Tyuiop/ 15. märts 2019, 13:26
Kaja / täna, 13:07 piip.............................................................................. Välismaal töötavatest inimestest on 90% ekre valijad. :)
m
Monsa/ 15. märts 2019, 13:25
Tyypiline rikkurite laste halin, kellel on k6ik v6imalused haridust omandada ja karj@@ri teha vanemate toetusel. Ykski Eesti noor, kes rasket leiba teenivad v@lismaal, nii ei m6tle. Olen ka v@liseestlane ja asi jaotub nii: vaesemad tahavad KEI-d, rikkurid Reffi. Panen ette nende noorte tausta uurida, millistest perest nad tulevad ja millega tegelevad. K6ikide nimed peaks ju kirja all ilusti yleval olema. Sha-la-la... Kyll me seda vceel vaatame kes selle kirja taga on.
a
ausalt/ 15. märts 2019, 13:23
kodueestlased ei tagagi sellised kodu tagasi, kes esimese raske hetkega kohe minema plagavad. Läksite ja jääge!

t
Tyuiop/ 15. märts 2019, 13:23
Vaata kus tegija. Aga kui pens. ei laeku siis röögid silmad peast välja :)
e
15. märts 2019, 13:22
Esiteks, ei ole ekre paremäärmuslik vaid on konservatiivne erakond. Teiseks, kliimasoojenemisse usuvad ainult hullumeelsed, kes ei saa aru, et kliima muutumise määrab Päikese aktiivsuse muutumine. Kolmandaks, ei koti teie arvamus kedagi.
n
Noh/ 15. märts 2019, 13:21
No ärge siis tulge.Kese jääb.
t
Tyuiop/ 15. märts 2019, 13:20
Mida te siis otsustasite ? Hakkate lõpuks tööle või parasiteerite edasi ?
o
oh palun/ 15. märts 2019, 13:19
Ütle kohe, et jääd suurema palga pärast Inglismaale elama. Selle moslemitest sõpade retoorika oleksid võinud välja jätta, see ei ole päris põhjus miks sa Eestisse tagasi ei tule.
a
Ando/ 15. märts 2019, 13:18
Kas sina neid töid oskad?Kruvi ikka oskad seina keerata või keerab su naine?
n
Noortele välisränduritele/ 15. märts 2019, 13:15
Teie Eestis ei ela, nii et sõnaõigust teil selle koha pealt ei ole. Väga lihtne. Meie elame siin igapäevaselt ja otsustame ise millise Eesti me endale siin teeme.
k
15. märts 2019, 13:15
Katsu siis kirjutada oma nimega.

s
Sass/ 15. märts 2019, 13:13
Asi läheb juba üle võlli, midagi ei ole veel juhtunud aga kõik kaagutavad. Ootame ära kuni läbirääkijad on kokkuleppele jõudnud ja selle ka avaldanud. Siis vaatame kas see kokkulepe kukutada või mitte.
a
Ahv/ 15. märts 2019, 13:12
Piirid olid enamuse riikidega lahti juba ennem EL-i. Vaba liikumine eeldab kuulumist Shengeni viisaruumi mitte Euroopa Liitu pärdik
v
Välismaa Tudeng/ 15. märts 2019, 13:11
Eesti Päevalehes väga ilusti artiklis kirjas kõikide meie nimed, kes alla kirjutasid sellele kirjale. Kirja kirjutasime koos paljudega allakirjutanutest ja seisame enda kirjutatud teksti taga. Reformierakonnaga sidemeid meil ei ole. Ei soovi lihtsalt paremäärmuslikku erakonda koalitsioonis näha.
o
o/ 15. märts 2019, 13:10
See kõik on nii kummaline, mis maailmas toimub. Mingi pidev seakisa. Kardetakse kõike, kardetakse ette. Äkki läheb halvasti Äkki läheb... Tülgastus tuleb peale. Ela oma elu ja reageeri siis, kui midagi juhtub ka. Äkki ja äkki!
k
kodu eestlane/ 15. märts 2019, 13:09
ärge tulge.see on nagu mõttetu .ära söö kui ei taha. need igand võtted.mina seitsekümmend saan ilma teieta hakkama.
e
Edumeelne/ 15. märts 2019, 13:09
Vali parem tulevik,mitte keskpärane.Kindlalt edasi viie rikkama riigi hulka jõudmiseks,et jõukus tuleks meie õuele õnne tooma.
k
Kaja/ 15. märts 2019, 13:07
Kas need olid reformi noored kes debati ajal helistasid??? Välismaal töötavatest inimestest on 90% ekre valijad.
j
Jessauul/ 15. märts 2019, 13:07
Valijate enamus aga ei ole soovinud sellist riiki nagu meil on arendanud sots-liberid. Kümned tuhanded on olnud sunnitud oma kodud maha jätma ja ära minema sest selles sots-liberite "eduloos" ei olnud nende jaoks kohta. Seepärast ei saa siin maal teha ainult seda mida eelistab mõni kontorirotist noor/naiivne hipster.

v
Välismaa Tudeng/ 15. märts 2019, 13:03
Kui vaatad Eesti Päevalehes avaldatud artiklit, siis näed, et kõik me kirjutasime oma nimedega alla ja oleme päriselt eksisteerivad inimesed, mitte mingid oravate propageerijad. Me lihtsalt ei soovi, et paremäärmuslik erakond koalitsiooni jõuab.
u
Usuhullus/ 15. märts 2019, 13:03
Ansip ja Kallas,kes on olnud RE juhtjäärad,on oma usuhulle uimastanud raha ja võimu kummardamisega.NL ajal oli loosung:Usk on oopium ja need mehed on seda tarkust omal ajal tublisti omandanud ja rakendanud kuni kaasajani.
m
Miks/ 15. märts 2019, 13:02
see kirjatükk anonüümne on?Kus on nimed,kes konkreetselt ei soovi tagasi tulla?
k
15. märts 2019, 13:01
Kuna Ruuben Kaalep pidi ise üles tunnistama, et nad tegelevad trollimisega, siis miks peaks normaalne inimene arvama, et praegu kommentaariumites toimuv on normaalne, mitte ekre trollide korraldatav üritus.
m
Maali/ 15. märts 2019, 13:01
Mina ka ei soovi tagasi tulla natsionaal-bolševike poolt juhitud riiki, kelle sabas longib Rodina. Ma ei saagi tulla, sest mul on paar moslemist sõpra, mida muidugi see kolmikliit ei seedi. Nii, et ongi üks eestikeelt rääkiv eestlane Eesti jaoks kadunud. Jään parem Inglismaale elama, siin on suuremad palga ja suuremad garantiid tulevikuks
1
12:47!/ 15. märts 2019, 13:00
Minagi läksin siis kui Ansip hakkas ennast Tartust Tallinnasse kombineerima. Sain aru, et see hästi ei lõpe. Õigesti tegin, sest nüüd on mul pension, millega ära elan. Tahaksin ka koju tagasi. Praegu ei ole veel kindel selles. Kui oravad saavad valitsusse, miks peaksin teist korda sama reha otsa koperdama?
m
Mis/ 15. märts 2019, 12:59
ajast selliseid õppima või tööle läinud noori väliseestlasteks nimetatakse?Väliseestlane on alati konservatiivsete vaadetega olnud ja USA-s on nad alati vabariiklasi valinud.Need noored,kes praegu kusagile õppima on läinud ei klassifitseeru mingil juhul väliseestlaste alla,vaid on globaliseerumisele kalduv mass,kes ei hooli oma rahvusest!Ausalt öeldes ei kaota meie ühiskond mitte midagi kui sellised enam kunagi jalga siia ei tõsta,oma globaliseerumise vaadetega!Kui on aga haritud ja hoolivad oma kodumaast ja rahvusest-tulgu tagasi ning aidaku oma teadmistega elu edasi viia!
v
vanaema/ 15. märts 2019, 12:58
Minu laps ja lapselaps läksid just Ansipi küüditamise tagajärjel, nad on eluga seal kus nad on eluga rahul, lapsed käivad koolis on keele selgeks saanud ja praegu küll ei mõtle nad tagasi tulla selle sandi palga peale. nii ,et siin ei ole ju midagi head teile pakkuda ,mõelge ,enne ,kui midagi paberile kriibite kellegi käsul.

j
Jõukus majja/ 15. märts 2019, 12:58
Ükskõik millises variandis kapitalismi Jumal on Raha ja sellesaamiseks sobivad kõik variandid.
v
15. märts 2019, 12:58
Valimistulemused välismaalt? Teate ika, et välismaal valis ekret ca 900 inimest, kes ise naudivad küll asukohariigis multikultit, aga kodus seda näha ei soovi.
m
15. märts 2019, 12:57
Mina tahan sellist Eestit. Ja kui ekre võimule pääseb. Makse hakkab langetama. Olen ma tagasi kohe. Väärastunud noored võivadki mujsle jääda .
k
15. märts 2019, 12:57
KUI oleksid piirid kinni olnud ja Esesti poleks olnud ELis ja osana ühtsest Schengeni viisaruumist, ei oleks teie lapselapsed kuskile läinud, nii et palun ärge demagoogitsega siin.
k
Kommentaar./ 15. märts 2019, 12:57
Küll need liberastid nüüd vahutavad igal võimalikul tasandil. Pidasin Reformist ennem lugu, aga nüüd on mul silmad lahti läinud ja saan aru millise stagna aegse parteiga tegelikult on tegemist. Olen neis väga pettunud.
x
xxxxx/ 15. märts 2019, 12:57
Mitu neist lumehelbekestest on kaitseväes aega teeninud?
m
mati/ 15. märts 2019, 12:57
Oravad on korraliku laimukampaania ja Eesti mustamise püsti pannud, sama toimus siis kui oravad mõni aasta tagasi valitsusest välja visati, muster kordub.
y
yyyy/ 15. märts 2019, 12:56
Need noored on üks osa igapäevaselt ilmuvast oravate tellimustööst. Oravate laimukampaania on muutunud väsitavaks.

t
15. märts 2019, 12:56
Teie loogika lonkab, sest Teie poolt nimet riigid on ju just ekre unistus: üherahvuselised ja (uus)migrantiteta.
x
xxxx/ 15. märts 2019, 12:56
Vahest on nende vanemate lapsed kes nüüd marjamaalt karjamaale saadetakse.Tulevased ärmatajad ja rollotajad.
t
to lugeja / täna, 12:43/ 15. märts 2019, 12:55
Möödunud sajandi kaheksakümnendatel selgitati noorele ajakirjanikue: vaat, kui tuleb meile ebameeldiv uudis, siis vastukajana võtab sõna parteitu treial sellest tehasest või parteitu keevitaja tollest tehasest, et meil on see asi palju paremini korraldatud. Ja kui see treial peaks olema väheke joogine või ei suuda vajalikku teksti muul põhjusel kirja panna, võid selle ka ise valmis kirjutada. Peaasi, et allkiri õige... Praegu umbes sama, ainult mastaap laiem...
õ
15. märts 2019, 12:54
ÕL on erakapitalil tegutsev erameediaväljaanne ja on täiesti tema asi, kas või mida ta lubab kommenteerida, kas anonüümselt või registreerides või kas üldse kommentaariumi hoida. Kommenteerimine ei ole sõnavabadus ja sõnavabadus ei tähenda arutut sõimu.
k
Kindlalt edasi/ 15. märts 2019, 12:54
RE on püüdnud ja taotleb endale ikka NLKP staatust oma propagandaga,toetanud seda SDE mõneti
x
xxxx/ 15. märts 2019, 12:52
Paistab et neile noortele meeldib terror ja vägistamised,autopõletamised.
j
juga/ 15. märts 2019, 12:52
Aga huvitav, välismaiste eestlaste eelistus oli just EKRE. Nii et trollivabrik töötab täistuuridel edasi.
v
v/ 15. märts 2019, 12:51
Teie jaoks on ju olemas riigid, kus olla ja elada - Põhja-Korea, Venetsueela, Näm - Näm suguharu kuskil Lõuna-aafrikas. Teiesuguste jaoks on olemas riigid, kus rahva tahe ei tähenda midagi. Siia ei ole teil mõtet tagasi tulla, sest võimu juurde te enam kunagi ei pääse.

o
olen aru saanud/ 15. märts 2019, 12:51
Peamine põhjus noortel on igavus, Minnakse põnevust otsima ja harjutakse ära. Olen mitme noore käest kuulnud, et neil on igav ja sellepärast minnakse. Artikkel on propaganda ja väljamõeldis.
m
minul/ 15. märts 2019, 12:50
on kyll häbi, ei ole nii noor enam. Tagasi sellise valisuse ajal kyll ei kipu.
m
Mõistja./ 15. märts 2019, 12:48
Lahkusid seepärast,et siinse poliitilise võimu teostajad oma soosingu grupi upitamisega tegid elu talumatuks noortele,kes jäid kannatajate rolli.
k
Kummaline. ma ise planin just plaani paika Eestisse naasta. P6hjus lihtne, Eestis pole multikulti./ 15. märts 2019, 12:48
t
Triinule/ 15. märts 2019, 12:48
Seegi oli enamuse võltsing.
m
Mina ei usu!/ 15. märts 2019, 12:47
Lihtsalt, neid noori polegi olemas. Lihtsalt järjekordne oravate vale!
m
MEMM/ 15. märts 2019, 12:47
Minul kah kolm lapselast välismaal. Õppisid seal, omasid hariduse, head töökohad,aga keegi nendest ei ole sõnagi maininud, et KEI pärast ei tule tagasi.Läksid Ansipi valitsemise ajal. Põhjuseks ikka, head töökohad, normaalne palk ja pere, kes seal soetatud. Ära läksid selleks, et saada välisriigis kõrgharidused ja hea töökohad. Ausad põhjused.
ä
ää/ 15. märts 2019, 12:47
Propaganda! Valimistulemused välismaalt räägivad teist keelt kui see propaganda siin.

ä
15. märts 2019, 12:46
ärgu siis tulgu eestisse tagasi. kelle mure.
k
kuidas/ 15. märts 2019, 12:44
Kuidas suudeti nii lühikese ajaga nii erinevates riikides elavatele isikutele olukorda peensusteni tutvustada? Kas tegemist on ikka digiallkirjaga ja kes kirjutas teksti? Kas kõik allakirjutanud ikka hääletasid valimistel, et mingeid proteste avaldavad? Küsimusi on palju, vastuseid mitte ühtegi...
l
lugeja/ 15. märts 2019, 12:43
Avaldavad arvamust,85 noort välismaalt! Avalikustage kes on kes,kus riigist täpsemalt! Ime, et 1500 noort pole kirja pandud,suvaline kirjutis,tundub nagu väljamõeldis!
v
Vana Rooma vanasõna või kõnekäänd/ 15. märts 2019, 12:43
Ubi bene, ibi patria! Tõlkes, et kus on hea, seal ongi mu isamaa! Need noored ei ole mitte poliitilised või meelsuspagulased vaid pigem hea elu ning õnneotsijad. See poliitiline deklaratsioon on pigem poseerimine! Ei tuleks nad tagasi isegi mitte siis, kui meie sotsid moodustaksid ainuvalitsuse. Ja meie tänavad oleksid šokolaadipoistest ning turbanikandjatest tulvil. Kas või mitu miljonit "kliimapagulast" näiteks. Ja asju saaks ajada vaid inglise või araabia keeles. Need kes head elu läksid otsima, jäävad sinna seniks, kuni seal on kõrgem elatustase ning palgad. Olgu siin pukis kes tahes.
p
Parem tulevik/ 15. märts 2019, 12:42
Multi-kulti on oma olemuselt üks tohuvabaohu olukord ja normaalselt arusaav inimene seda ei taha näha ega taluda.Valime parema tuleviku,mitte allakäigu.
m
Mary/ 15. märts 2019, 12:41
Jessas! Ega Eestimaad kellegile vägisi armsaks ei tee. Ja kellel taolisi lumehelbekesi vajagi on? Peale Trumpi võitu USA presidendivalimistel oli täpselt samasuguseid "ähvardajaid", kellest ükski oma lubadustest hiljem kinni ei pidanud. Nõrgad olete, ei muud!
e
eesti kodanik/ 15. märts 2019, 12:40
no ärge siis tulge tagasi,mujal ongi parem,mina igatse ammu juba EKREt
l
Lätist huvitatu/ 15. märts 2019, 12:39
Läti Vabariik,ei liitunud selle EL ränderaamistikuga ja mida ta siis kaotas...

o
Objektiivne arvamus/ 15. märts 2019, 12:37
Statistiliselt võitis küll RE aga e-valimised ei ole juriidiliselt seadustega kinnitatud ja kooskõlas,see on isetegevus,enda nn.tarkuse peale surumine.Olukord ,kuhu RE on jõudmas,on nendele praegu juba hirmutav,püütakse igati iga võimalusega RE kõrvale jätva koalitsiooni tekkimisse sekkuda.Kas see on siis vabadus ja liberastide liberaalsus või võimuahnus ,jääb küsimus õhku,kõigile mõtlemiseks...
k
konsa/ 15. märts 2019, 12:37
Noored väliseestlased KEI liidust: me ei taha sellisesse Eestisse tagasi tulla .-.-.-.- ega PUNASEID PIONEERE siia keegi ei ootagi
i
IKE on selle valitsuse nimi./ 15. märts 2019, 12:36
kei liit ei kõla hästi. oleks siis gei liit. aga ike kõlab paremini. sest see on tõesti eestile suur rist ja viletsus mis sealt tuleb.
e
Ei viitsi lugeda/ 15. märts 2019, 12:35
komme lõpuni, need on järjekordselt Sinise Ärtuse spämmid.
s
Sa tahaksid/ 15. märts 2019, 12:34
siis elada keeldude ja käskude konservatiivses riigis? Siis on ju hea, kui Eestist tuleks moslemiriik.
K
?/ 15. märts 2019, 12:32
Kes teid siia tagasi soovibki? Elage seal, kus teil parem on, piirid ju lahti ja elu on mujal niikuinii parem kui Eestis. Ja kui siin saite kõrghariduse tasuta, siis makske raha, mis sellele kulus riigile, kuna meie, maksumaksjad, ei pea maksma ülejooksikute eest. Teenige seal, kus taevas sinisem ja muru rohelisem, õppige ka seal.
t
15. märts 2019, 12:31
teiesuguseid noori liberaste polegi eestisse tagasi vaja.jääge aga rahus oma londoni east-endi urgastesse edasi elama.
s
See kliimajutt ja kvootide ost-müük (õhumüük) on sisult hea äri, tarbijate lisamaksustamine./ 15. märts 2019, 12:30
Enne viimast väikest jääaega oli mil soe periood. Soojem isegi kui praegu. Viikingite Erik Raudi ning Leif Eriksoni aegadel tuhande aasta eest rajati Grõõnimaa rannikualadele suuri teraviljatalusid. Labradori poolsaarel kasvasid metsad ning Newfoundlandi kandist korjasid viikingid metsviinamaju. Eestis olid ülekaalus mitte okaspuu- vaid lehpuumetsad. näiteks tammikud. Viikingilaevad käisid regulaarselt ka Teravmägedel, kuhu XIX saj ja XX saj hakul sõideti enamasti jäälõhkujate abiga. Vabandage, kus oli siis see kurikuulus inimtekkeline mõju? Mingi mõju muidugi ongi, kuid üsnagi väike.

i
imestan/ 15. märts 2019, 12:28
nüüd ei taheta tagasi tulla? Lahkumise põhjus oli rahulolematus selle vastu,mis riigis toimus ja muidugi võimalus välismaal õppida ja töötada. See on nii kummaline pöördumine! Mida veel on võimalik ärateha,et paanikale hoogu juurde anda? Praegune olukord on väljumas üle piiride. Hirmutav mõelda kui kaugele veel minnakse!
a
Ants/ 15. märts 2019, 12:27
Kes küll kirjutab sellist jama.Selge see,et inimene,kes ei hooli ei eestimaast ega eestlastest.
j
Järeldaja-jälgija./ 15. märts 2019, 12:26
RE on kasutanud alates 2005 e-hääletust dopinguna,mil ei ole seaduslikku alust sest ajast on valimistulemuste numbrid kasvanud nagu seda veredopingu kasutajate sportlastel ,mida näitasid statistilised jälgimised aastate jooksul,kuid jäid siiski politseile pihku.Millal siis see RE-ga juhtub või ei juhtu...
a
artikkel on propaganda/ 15. märts 2019, 12:26
Noored lähevad ikka ära põnevuse, eksootika pärast, eriti noortele naistele tundub välismaa üks äge seiklus. Osad harjuvad mujal ära ja ei tule nii või naa tagasi. See artikkel on täielik propaganda, noored ei tule tagasi, sest osad on välismaal ennast juba sisse seadnud, mehele läinud.
j
.....Head/ 15. märts 2019, 12:26
jäämist siis hetke " paradiisi " :)
m
mina/ 15. märts 2019, 12:24
k
Ka mina ei taha sellises Eestis elada./ 15. märts 2019, 12:24
Samas peame ise kõik tegema,et selline häbiväärne asi Eestis ei juhtuks! Oleme jagu saanud hullemastki olukorrast
h
hakkame rääkima/ 15. märts 2019, 12:24
Eestil on mitu tumedat saladust, mis ei ole siiani lahti räägitud: Estonia uppumine 1994. aastal ja sellel hilisem kinnimätsimine, justkui mingeid süüdlasi polekski, Tartu Kommertspanga sihilikuna näiv põhjalaskmine, 10 miljonit, VEB fond, manipulatsioonid presidendivalimisetel ja seda mitte üks kord, Pronksiöö tegelikud telgitagused, merepiiri nihutamine (millega said hakkama paar vahvat härrasmeest) ning mis hilisemas plaanis on Eesti jaoks paras Trooja hobune. Praegu on lootust tekkinud stagnatsioonist, sellega kaasnenud valetamisest ja vassimisest vabaneda!

o
osaliselt võib noorte suhtes tõsi ka olla/ 15. märts 2019, 12:22
Noortele ju tehtud ajuloputust, et multikulti on igavesti äge ja rahvusriik väga paha asi ja üldse rahvusriigid tuleb kaotada. Võimalik, et mõned globalistidest noored mõtlevadki nii, et rahvus väga paha asi ja parim oleks rahvusetu hall mass. Kui mõned noored nii mõtlevadki, siis nad on juba oma rahvuse maha salanud ja peavad ennast rahvusetuks globalistiks. Nagu nõukogude ajal oli sovjet.
õ
Õige eestllane/ 15. märts 2019, 12:19
Need noored tahavad näha tõelist Eestit,mis jääb püsima aga mitte libastunud liberaalset.
h
Huvitav oleks teada / 15. märts 2019, 12:19
Mida need noored üldse tahavad !? Pudrujõgesid ja piimajõgesid tuleb ikka ise luua ja keegi kandikul midagi ette ei too . Või ma eksin ?
j
järjekordne VALE/ 15. märts 2019, 12:18
Reformi valitsemise ajal lahkus palju eestlasi just reformi valede otsuste ja saamatuse tõttu. Eestlased lahkusid, kuna valitsev klikk ei mõelnud lihtinimeste peale. Nüüd kui Eesti muutub eestimeelseks, ei taheta tagasi tulla ? See on nii suur vale, kui veel olla võib.
m
Maamiis/ 15. märts 2019, 12:18
Täielikult mõttetu mulin, kes keelab välismaal õppida, kes keelab töötada, kuid ma ei usu et me sooviks siia kontrollimatud seltskonda kes siin töötada ei taha meie seadustele sülitavad ja võtavad ainult raha vastu. Selliste koht pole tõesti meie riigis.
s
Soojenemine ning jahenemine on olnud miljoneid aastaid. Looduslik protsess. Ka ilma inimtegevuseta./ 15. märts 2019, 12:17
Need haritud ja väga kultuursed, lääne varamust oma suuri teadmisi ammutanud noored on muidugi midagi kuulnud ka suurtest ning väikestest jääaegadest? Kliima pole kunagi konstantne, vaid alati kas soojenev või jahenev. 12 tuhande aasta eest lõppes suur jääaeg, kus Eesti oli mannerjää all nagu Antarktis. Ja seda on olnud korduvalt. Viimane väike jääaeg oli 600-400 aastat tagasi. Kui talviti külmusid Thames, Rein ja Doonau. Ning mõni talv 1600-date hakul isegi Bosporuse väinad. Nii et miljonlinn Istanbul vaevles siis toidu ning küttepuude puuduses. Sest trantsport käis ju põhiliselt meritsi,
n
nii/ 15. märts 2019, 12:16
s
15. märts 2019, 12:15
Sinu nimi on siin kommentaaris väljas või? Kus sinu nimi avalikult kirjas on?

v
Vale/ 15. märts 2019, 12:15
Välismaal valinute E hääled kuulusid suuresti just EKRE-le. Mis selle peale kostate?
o
oh ja/ 15. märts 2019, 12:14
vaba maa ja vaba valik tehke mis tahate keegi teist ilmselt siin puudust ka ei tunne
t
Triin/ 15. märts 2019, 12:11
R ef ei võitnud valimis. Natuke üle 1/3 ei ole võit.
k
kes hästi otsib ja ei koonerda, see leiab kõike keda vaja./ 15. märts 2019, 12:11
Meenutagem seda mullust lugu mingi Tallinnas asuva India ülikooliga. Kus ühte magalakorterisse oli vormstatud kusagil 70-80 riiuliettevõtet. Muuseas ka too "ülikool" (korteri pind jagatuna seal paiknevate ettevõtete vahel oleks sealt ülikooli jagu umbes 0,7 ruutmeetril). Aga samas oli tolle kõrgkooli reklaamile lisatud arvukalt selle ülikooli "vilistlaste" kiitvaid avamusi. Kes olevat tolle just nagu juba kunagi lõpetanud.
k
Komme Ntaar/ 15. märts 2019, 12:10
Mul selline mulje, et see kadri ise selle jutu kokku kirjutanud
1
12:03!/ 15. märts 2019, 12:09
Tulin ka sellele mõttele, et äkki see ongi Reformierakonna enda kodumaine kiri. Neid noori väljamaalt, polegi olemas.
i
Isakäsi Kallas/ 15. märts 2019, 12:08
Imelik, muidu targad inimesed, aga asjadest aru ei saa? Eestis on 1/4 inimesi, kes valisid ennast esindama EKRE. Meil on demokraatia ja kahjuks ei saa nende antud mandaati tähelepanuta jätta. Kaja lihtsalt oli nii rumal, et püüdis EKRE välistamisega hääli juurde arvestudega, et EKRE tulemust ei tee. Nüüd on ise rumalas seisus, nutab ja kaebleb. Sel korral on ilmselt reform opositsioonis, kui just peaministri kohta ära ei anta. Aga küll need Rosimannused ja muud sahkerdajad Kaja maha murravad, neil on ju riigiabi hädasti vaja. Vaevalt, et Kajal jätkub selles osas lõpuni selgroogu.
k
15. märts 2019, 12:07
kui julgevad kirjutada julgegu esitleda ennast mitte kogu välismaal viibivate noorte eest

t
Tõesti/ 15. märts 2019, 12:06
On tekkinud selline deja vu tunne, nagu oleks jälle käes aata 1989
e
Eino Taruk/ 15. märts 2019, 12:06
Äara läksid liberaalide valitsuse ajal, nüüd ärplevad niisama, tagasi ei tuleks nad nii või teisiti. Küll tahaksid tagasi tulla Kalevipojad kelle peale Ilves ja liberaalid kõrges kaares lasid
t
tuleb tuttav ette/ 15. märts 2019, 12:04
See oleks nagu kommunistlike noorte pöördumine NLKP poole
k
15. märts 2019, 12:04
Kas 85-e siin mitte viibivate noorte arvamus on tähtsam, kui siin elavate valijate oma? Vaevalt küll!
r
Rooma vanasõna: ubi bene, ibi patria! (et kus on hea, seal on ka isamaa!)/ 15. märts 2019, 12:04
Head elu otsima! Ja ega nemad ei tuleks siia tagasi vist ka siis mitte, kui meil oleks puhtalt sotside ainuvalitsus ning meile ka need optimaalsed kui 7,5 miljonit kliimapagulast kah kohal oleksid. Sest läänes on lihtsalt suurema palgad ning kõrgem elatustase. Poliitjutt on lihtsalt ettekääne.
e
eremiit/ 15. märts 2019, 12:03
paistab ss, et aastad pole sulle aru andnud
o
osade jaoks ongi pukis putin/ 15. märts 2019, 12:03
narvas teatati koolilastele, et president tuleb narva. koolilapsed pistsid vaimustunult kisama: putin prijedet, putin prijedet!
n
Noortele/ 15. märts 2019, 12:00
Te noored ei tule sealt nagu nii tagasi või miks te üldse siit ära läksite?

m
Miks/ 15. märts 2019, 12:00
Tekib küsimus et Miks noored eelmise valitsuse ajal ära läksid?Mis teile ei sobinud? Arenege veel mõned aastad seal välismaal ja tulge tagasi kui vanad olete.Siis saate ise ka aru et Eesti riigi valitsus vajab ikka tohotut muutust.Aga Reformikad ja Sotsid viivad Eesti veelgi rohkem omadega rappa.Kesk ja EKRE koos suudavad ilmselt Eesti veel päästa
p
Pets/ 15. märts 2019, 12:00
Eks uusnatsid tule ikka rahvusluse jutuga! Vähemalt valimised võitis reform, see näitab ikkagi kaine mõistuse jätkuvat olemasolu. Kuigi hetkel toimuv on loomulikult ühest küljest uskumatu, sest asi pole ju ammu enam EESTI ASJA ajamises, vaid ikka ja alati ning jälle VÕIMU küsimuses, teisalt on see tsirkus jällegi tuttavlik.
m
Mil ükskord mõistad sa/ 15. märts 2019, 12:00
Pole hullu, küll ränderaamistik aitab vaakumit täita.Selleks ta ju ongi!
h
hahah/ 15. märts 2019, 11:59
mina olen just vastupidist kuulnud, et noored tahavad multikulti jama seest ära tulla ja just sellesse eestisse, kus seda EI OLEKS!
s
sama siin/ 15. märts 2019, 11:59
s
siil/ 15. märts 2019, 11:58
to Kas tõesti: lahti on läinud ehtne Nõukogude aja stiilis tegevus - kollektiivide arvamused, hukkamõistud, ühised kirjad ... :) o tempora, o mores...
a
Assinisaator/ 15. märts 2019, 11:58
Järjekordne progressiivsete noorte pöördumine Euroopa (NLKP) Keskkomitee poole Eesti Eurovabariigi elanike natsionalistlike ja fashistlike ilmingute hukkamõistmiseks ja vääramatu progressiivsele liberaalsete väärtuste kinnitamiseks!
l
Looduslikud protsessid. Ilma mingi inimtegevuse mõjuta! / 15. märts 2019, 11:58
Need haritud ja väga kultuursed, lääne varamust suuri teadmisi ammutanud noored on muidugi kuulnud suurtest ja väikestest jääaegadest. Kliima pole kunagi konstantne, vaid kas soojenev või jahenev. 12 tuhande aasta eest lõppes suur jääaeg, kus Eesti oli mannerjää all nagu Antarktis. Ja seda on olnud korduvalt. Viimane väikejääaeg oli 600-400 aastat tagasi. Kui talviti külmusid Thames, Rein ja Doonau. Ning mõni talv 1600-date hakul isegi Bosporuse väin. Ning miljonlinn Istanbul vaevles toidu ning küttepuude puuduses. Trantsport käis ju meritsi, Väikeste jääaegade vahel olid aga soojaterioodid.

k
küll sind vihatakse seal ka/ 15. märts 2019, 11:56
kus sa ka ei oleks. eestlane ei võtnud omal ajal südamega omaks ristiusku ega võta omaks ka poliitkorrektsust ja vägisi naeratamist (keep smiling).
k
küssa/ 15. märts 2019, 11:56
ja miks need noored väliseestlased siis siit ära läksid?
m
maalt ja traktoriga/ 15. märts 2019, 11:56
Kõsiks nendelt noortelt seal välismaal. Mis põhjusel te läksite sinna välismaale?
t
Tegelikult ka / 15. märts 2019, 11:56
EKRE pole ju mitte midagi reaalset korda saatnud ! On ju ainult oletused --mida köike hulle nad teha vöiksid . Ja nende lennukate oletuste pöhjal hakata karjuma ...Samas kui hakata nn vanade parteide sigadusi yles lugema , läheb ennem issanda päike looja ,kui valmis saaks. Hetkel on ju midagi "Minority raprt " stiilis . Möistame inimesed hukka nende oletatavte tuleviku tegude pöhjal . Väääga salliv maailmavaade !
i
ise teate/ 15. märts 2019, 11:53
no kui ei tule, siis ei tule. Ilmselt tahavad noored väljamaalased, et jätkuks aastatepikkune rahva kurnamine "viie rikkama" seas, bürokraatia kasv, väikese grupi ülirikaste jätkuv rikastumine, sõjahüsteeria kütmine, multikulti pealetung ja muud säärased toredad "aktiviteedid". Praegu on vähemalt teoreetiline võimalus, et õhk saab puhtamaks.
j
juba siin öeldud/ 15. märts 2019, 11:53
aga tahaks ikka korrata: selle "esimese" eesti ajal läksid ja selle "teise" eesti ajal ei taha tagasi tulla... kui ikka hingelt kodutu, siis pole koriluseks muud põhjendust vajagi. mul oli kõige jälgimal vene ajal võimalus minna ja ka kohe suurfirmas kesktaseme töökoht saada (tänu kohaliku ja vene keele valdamisele), aga ma isegi hetkeks ei kõhelnud - minu kodumaa on eesti ja võõraste kodus kohalike vaikivas põlguses oma elu viita polnud minule mingi variant.
k
Kas tõesti arvate,/ 15. märts 2019, 11:53
et need 85 noort väljamaal on olemas, kes selle avalduse tegid? Ka mina võin igasugust jama kirjutada ja öelda, "oleme Eesti noored". Kui ei ole tõest allkirja, ei pea ka keegi seda uskuma.
k
15. märts 2019, 11:52
Kliima soojenemine on mõnede ajudele rängalt mõjunud, ei jaga enam ööd ega mütsi, mis Maal toimub ja mille pärast. Ainult haigest propagandast jääb midagi külge.

l
15. märts 2019, 11:52
Lööge või maha aga ei usu!
a
Aga/ 15. märts 2019, 11:52
Ja enamik läks refi valitsemis ajal,sealhulgas mina.
n
noor sotsrehf/ 15. märts 2019, 11:50
kuna raha ei haise see põhjendus ka väga hea
v
valija/ 15. märts 2019, 11:50
Eestis on hea elada ja kui võimule tulevad need erakonnad , keda enamus valijatest on soovinud ,siis on kõik hästi. Reformierakond võiks praegu igasuguse mustamise võimule pürgivate erakondade kohta lõpetada. Ennast ei upitata teistele pori loopimisega. Ansip ja Kallased ei oska kaotada. Nagu Eesti sport. Kasutame kohe keelatud võtteid-laimamist.
k
kodanik/ 15. märts 2019, 11:49
Propagandamasin undab täiskäigul,ka lapsed ja noorukid on nüüd haaratud kaasa lööma.Nende ajusid on kerge pesta, kuid ajupesijad unustavad et nad ise lõid olukorra ca 200 tuh kaasmaalase väljarändeks
e
Eestist põgeneti massiliselt Reformi ajal./ 15. märts 2019, 11:48
Tagasi ei tule nagunii enamus olgu pukis kas või Putin.
h
15. märts 2019, 11:48
Hakka astuma, kui ei meeldi!
j
just nimelt enamik toetab/ 15. märts 2019, 11:47
ja tv3es on mitmele küsimusele vastanutest 70% just selle kolmikliidu poolt. Eks reffimeedia tahab jätta teist arvamust aga ei lähe läbi..

ü
ühe multikulti noore seisukoht: Rahvusekeskses ja konservatiivses Eestis on ju nii iga-a-av!/ 15. märts 2019, 11:47
Meie ei vaja rahvusriiki, keelt ega kultuuri! Meile meeldib tolerantlik gei- ja lesbiabielu! Meile meeldivad nii väga pagulased, islamiradikaalid ja terror, romantilised Kölni uusaastaööd ja muu taoline. Inglise keel igapäevakeelena. Ida- ning lõunamaised professorid, arstid ning insenerid. Ja need hurmavad šokolaadipoisid!
k
Kata/ 15. märts 2019, 11:46
kuulge teie noored..kas te vähekenegi mõtlete oma tulevaste laste peale? kas tahate oma blonde imearmsaid lapsi siis ka eestisse tagasi tuua kui siin laiutavad mustad n.n targad mehed, kes teie lapsi vahivad ilaste pilkudega( hea kui ainult vahivad)kehvemal juhul rapsivad nagu sead põhukoti kallal. Kes siis süüdi on ? keda te siis süüdistate? igaljuhul pole lapsed sellist tulevikku ära teeninud. Ka mul endal on tütar ja mõtlen sellele ikka päris tõsiselt...ja oma lapselapsi ei kujuta ma ka ette sellises ühiskonnas.....paraku kui midagi kardinaalselt ei muutu siis on see julm reaalsus.
õ
õuh/ 15. märts 2019, 11:46
Lillekestel võttis silmad märjaks ja lõua värisema :D
m
millisesse eestisse?/ 15. märts 2019, 11:45
keegi ei tea veel, milline saab olema koalitsioonileping aga juba teatakse, et ei taha tulla)) need on ikka ja jälle need liberid, kes ainult arvavad ja ei tugine oma hinnagute andmisel faktidel vaid emotsioonidel ja meedia ajupesul.
e
Elyse/ 15. märts 2019, 11:44
Ei tasu iga üksiku inimese juttu lehte panna.Enamus eestlasi pooldab just seda kolmilliitu.Jüri Ratas on just tänu sellele rohkem toetajaid leidnud,et annab võimaluse ka EKREle ja on nõus nendega koostööd tegema.Ei tasu liberaale tähele panna.Nende järgi ei pea küll maailm keerlema kuna see pole jatkusuutlik.
m
Mida iganes / 15. märts 2019, 11:41
Ja kui reffid võimule tulevad siis ma ei tulegi tagasi, sest olen juba näinud kuidas nad eesti 5vaesema riigi juurde juhtisid
s
see on/ 15. märts 2019, 11:41
kolmas eesti vabariik, mis tulekul. halleluuja
m
Maakale/ 15. märts 2019, 11:41
et ainult "Toompea rikkurite" lapsed on välismaal? jajaa

m
Mati tasku/ 15. märts 2019, 11:41
e
Elukutseline Setu/ 15. märts 2019, 11:39
Aga võib-olla tahavad sellisesse Eestisse tagasi tulla need 100 000 inimest keda sots-liberite poliitika ja "edulugu" on sundinud Eestist põgenema, et ellu jääda. Kes ei usu see uurigu kelle poolt hääletasid enamuses Soomes elavaid/töötavaid eestlasi. Kui sots-liberite paarkümmend lapsukest ei taha siia tulla siis parem ongi!
m
Maakas/ 15. märts 2019, 11:37
See on tahtlikult laimav ja tellitud artikkel! Ajutiselt välismaal on nende rikkurite lapsed või sugulased, kes Toompeal. Külakolkast pärit lastel ei ole eriti selliseid võimalusi.
k
kuulge/ 15. märts 2019, 11:33
ärge tulge siis, miks siis ära läksite kui kõik enne hea oli
m
Mida iganes/ 15. märts 2019, 11:32
Ärge ajage jama, mina olen ka väliseestlane ja mina just tulen siis tagasi kui ekre võimul, sest läksin siis kui reffid olid võimul

PÄEVATOIMETAJA

+372 5199 3733
online@ohtuleht.ee

TELLIMINE JA KOJUKANNE

+372 666 2233
tellimine@ohtulehtkirjastus.ee

REKLAAM JA KUULUTUSED

+372 614 4100
reklaam@ohtulehtkirjastus.ee