Galeriid

ÕL VIDEO JA GALERII | Õpilaste kliimastreik Toompeal: „Meie maa on kuumem kui Uku Suviste“ (120)

LISA KOMMENTAAR

16. märts 2019 11:03
Õpilased, nutiseadmed, krõpsud, igasugu ergutavad jõujoogid , suits jne. on teie igapäevased lahutamatud elu osaks. Alustage maailma päästmist endast, lõpetage koolis teineteise ja õpetajate mõnitamine, õppige enda jaoks mitte õpetajale või pisa testi täitmiseks hoolige oma kodust ja vanematest. Just kõike head on võimalik saavutada iseenda muutmisega heaks. Plakatid ja karjumine ei tee seda.
Manipuleerime täiega 16. märts 2019 10:54
Nüüd siis noored ja rumalad vankri ette rakendatud. Muide, väikesed lapsed näevad maakera lapikuna, hiljem haridus "teeb" maakera ümmarguseks. Äkki oleks noortel ennast veel vaja harida, enne kui protestima hakkavad.
Ups 16. märts 2019 10:31
Nojah Teie maa võib seda küll olla, aga meil ikka vahel on külmad ajad vahel.
Petitsioon 16. märts 2019 08:37
Ka iga-aastane massiline raketilaskmine tekitab keskkonnareostust. Eluliselt vajalikest asjadest ei saa loobuda, aga see aastavahetuste müra- ja tossuterror tuleks küll piiridesse seada. Aidakem kaasa ja andkem allkiri veebilehel Petitsioon.ee, et Riigikogu saaks seadustada piiride seadmise. Aega on jäänud ainult 17 päeva!
https://ekspress.delfi.ee/kuum/akadeemik-lippmaa-globaalne-soojenemine-on-jama-ostke-rahumeeli-suu 16. märts 2019 08:32
GG 16. märts 2019 08:28
Kisada kooris ja kõik reostus kaob. Noored, parem mõelge, kas olete valmis, on teil nii palju julgust , et astuda koos vastu koolikiusule, halvale käitumisele, mis hävitab inimese elu alatiseks. Silmakirjalik on võidelda teve maailma eest kisaga ja samal ajal mööda minna tõelisest reostajast - mõnitajast, kiusajast su oma klassis, su oma koolis. See on reostus inimese, inimlikkuse vastu, maailma, elu vastu. Aga selleks teil ei ole julgust ja tahtmistki Argus ja silmakirjalikkus.
https://eu.usatoday.com/story/opinion/2019/03/15/climate-strike-greta-thunberg-nobel-peace-prize-sch 16. märts 2019 02:38
Lemuurlane 15. märts 2019 23:09
Ja inimkond on 4 korda hävitatud

Nu nu 15. märts 2019 23:08
Ah et põlevkivi ahjus ise paneb ennast põlema
15. märts 2019 23:07
Jah, nad oli seal VABATAHTLIKULT
15. märts 2019 23:06
Alusta lihtsamate asjadega -loobu kilekotidest ja plasttopsidest, taldrikutest, ühekordsetest pampersitest rääkimata
15. märts 2019 23:04
See tüdruk, kes kutsus, on sinust palju targem, penskar
Penskar 67 15. märts 2019 22:56
Täiesti mõttetu üritus, kutsuda tänavale lapsed, kes ei tea midagi kliimamuutustest planeedil maa. Video põhjal oli näha, kui kallis oli nende võitljate rõivastus, kehtib ikkagi vanasõna- rikkad tõllas- vased võllas. Minu pins 45 tööaasta eest on 314 eur. Jah, sant elab ka, aga mis elu see on?
15. märts 2019 21:04
Arvate et vanemad viivad lapsed sinna sunniviisiliselt? Lapsed/noored näevad ise milliseks on maailm muutumas ja tahavad midagi ette võtta, sest vanemad ei saa aru sellest.
kui oli 15. märts 2019 20:47
vabatahtlik siis ju põhjusetta puudumine. Aga lmselt õpetajate poolt organiseeritud. Milleks, kas tahavad ka rahupreemiat?
Juhan. 15. märts 2019 20:21
Kas ootame nüüd"teeme ära" et plakatid saaks korjatud sest meil noored ei oska enda järelt koristada.

sass 15. märts 2019 19:38
Kas need lapsed on siis valmis ilma elektrita elama! Pole ju praegu sellele alternatiivi, kui tahame rajada uut tuuleparki, on enamus nendest lastest selle vastu ka meelt avaldamas. Kasvage juba suureks
Fänn 15. märts 2019 19:23
Kas TARAND oli ka kohal ja kakerdas lavale lällama?
??? 15. märts 2019 19:16
Kas need väiksed lapsed olid seal vabatahtlikult???
Wilhelm 15. märts 2019 19:05
Maailma ei saa muuta, see on iseregulleeruv süsteem. Selleks, et saada mingis punktis paremat tulemust, tuleb samapalju kuskil kärpida (ehk nö halba teha). Inimesed pole ju halvaga nõus ja seetõttu ei saa ka midagi muuta.
mõtisklejale 15. märts 2019 18:44
Küsi selle tibi käest kes seda nii enesekindlalt väidab. Ju ta on siis ära proovinud ning kraadinud, kui nii täpselt teab.
mati 15. märts 2019 18:00
oh lapsukesed,maa kliima on muutunud sadu kordi
15. märts 2019 17:59
arenege veel ja siis hädaldage alles
wwww 15. märts 2019 17:47
perede ja lastesaamise toetamine on loodusvaenulik tegu...

Vanaema 15. märts 2019 16:55
Suurtes ja rikastes riikides pidid paljud lapsed kandma pamperseid kooliminekuni.Arvan,et meil ei ole nii rumalaid lapsevanemaid ja nii hellitatud lapsi.Minu lapsed kasvasid enne pampersi aega, talvel oli vaja pesta, suvel lippasid nad aias palja pepuga,pikema särgiga kaetud.
Endel 15. märts 2019 16:28
Mis möödupuu see suviste nyyd on?
Autorikaitse 15. märts 2019 16:27
Kas Uku Suvistelt oli luba küsitud, et tema kuumust mõõta?
Roheline Sass 15. märts 2019 16:05
Noored lõpetage nutitelefonide kasutamine see on energiamahukas ja seega loodust reostav.
nimetu 15. märts 2019 15:21
see on öige jutt see on öige jutt
maakas 15. märts 2019 15:05
Arvamused kustutatakse! Aga need Uku Suviste kuumuse mõõtjad tegelegu selle mõõtmisega L või P Sellist mõõtmist ei ole vaja teha õppetöö ajal!
maakas 15. märts 2019 14:59
No sa sa aru, miks on vaja arvamusi kustutada? See ju kõigile teada, et probleemide põhjuseks on arutu sigimine teatud piirkondades! Saame ju aru, kui Teatris elik Maa on piletid väljamüüdud (7 miljardit) siis saalid on ummuksile ja juurde enam ei mahu!
Kord ning organiseeritus ennekõike 15. märts 2019 14:53
Loodetavasti läks see meeleavadus rahulikult ja organiseeritult ning mitte keegi kelletki mikrofoni ära ei rebinud. Või muidu korda ei rikkunud.

to: hakkaks/ täna, 13:12 15. märts 2019 14:52
korduvkasutatavad mähkmed, mida puupliidil keeta ja pesuvahendina kasutada naturaalset kodus valmistatud seepi, kus pole sees mingeid lisa-aineid, ei mingit imelist lõhna jms. KLIIMAT ei muuda meie pisike miljoniline rahvakilluke, veel vähem on selles osas abi tänaval "protesteerivatest" koolilastest, kes sel ajal peaks olema hoopis õppimas. Kuid - noh, maakera olla ju lapik ja kogu elu käibki nutitelefonis...
Täiskasvanud ! 15. märts 2019 14:52
Vanemad inimesed tänapäeval arvavadki et lapsed midagi muud ei tee kui arvutis passivad ja söövad aga mida teie ise teete? Paremat teil teha polegi kui kommenteerida ja arvustada ise mitte lillegi liigutades.
Külmhooneperiood 15. märts 2019 14:49
Tunnistage üle, kes käis viimasel jääajal deodorandi või juukselaki pudeliga ringi ja sulatas jää ära niimoodi, et liigutas suured rahnud mööda ilma laiali? Öelgu samuti, kuidas ta selle sulamise pidama sai?
to: loogiline arutelu/ täna, 14:19 15. märts 2019 14:48
ja kas kuumaks peavad teda nii tüdrukud kui poisid?
Rahustuge, Jääaja.multikate veendunud fännid. 15. märts 2019 14:47
kuna väikesed jääajad ning vahepealsed sulaperioodid vahelduvad tsükliliselt, siis on varsti jälle jahenemist ning uut väikest jääaega oodata (Päikese aktiivsus vaheldub perioodiliselt. seega ka Päikeselt välja kiiratava ning Maa atmosfääri poolt neelatava energia hulk). Mõnede tealaste arvates on Päikese aktiivsus oma kõrgpunkti läbinud ning juba selle sajandi keskpaigast võib alata jahenemise periood.
Tiit 15. märts 2019 14:41
Mingu kooli ja oppigu, mitte ärgu tegelegu rumalustega.
lohe 15. märts 2019 14:27
Aga kust sa seda tead? Küsisid neilt kõigilt?
inerts 15. märts 2019 14:23
Kõige tähtsam on kõigepealt mass liikuma saada. Seejärel on protestijate kantavate plakatite väljavahetamine juba märksa kergem

Anna Kannatust. 15. märts 2019 14:21
Lapsed, enne kui Jaurama minna koristage palun oma tuba ära ILMA TOLMUIMEJATA, sest elektrit tarbiv tööriist = põlevkivi kaevandusega
loogiline arutelu 15. märts 2019 14:19
Huvitav, kas mõni neist on siis juba tolle Uku ära proovinud, et nii täpselt võrrelda oskab?
jätkame 15. märts 2019 14:17
Teatavasti on metsad meie Maakera kopsud, mis eraldava hapnikku ja seovad süsihappegaasi, tolmu ja muud kahjulikku. Kas siis ehk loobuda näiteks ka tuletikkudest (tulemasinatest loobusime juba varem), pabersalvrätikutest ja tualettpaberist, et metsa säästa? Ma kardan, et mitte. Et sellise valiku ees, tagasilanguses Vargamä Krõõda olmetingimustesse kirtsutaks meie lumehelbekesed kohemaid nina.
appi karjuv eurooplane 15. märts 2019 14:17
meie ei tohi,sõita diiselautodega, kasutada kilekotte, tarbida tuumajaamade elektrit. meie tohime, vastuvõtta, sõbralikunägu näidata , ülalpidada , siia tulevaid "pagulasi"! euroopa on lihtsalt oma keeldude ja käskudega ebameeldivaks muutunud! viimases hädas peab vist ise härra trumpi käest asüüli nuruma.
nimetu 15. märts 2019 14:06
nüüdseaja lastele tehakse kövasti ajupesu ega muidu ei oleks minu kommentaari ära kustutatud
nimetu 15. märts 2019 14:04
kas kirjutasin midagi valesti ,leian et seal ei olnud midagi valesti öeldud ,st juba hakkab muutuma tasapisi selleks maaks
sina oma minast kaugemal ei ole suuteline naha 15. märts 2019 14:03
Loomulikult jahe, kui golfi hoovus Antarktika jää sulamise ja ookeani reostamise tõttu aeglustub ja jaheneb, õhuvoolud liiguvad suva järgi, ja sel kui on olnud külm, nüüd on kõrbeleitsak ja vastupidi.
nimetu 15. märts 2019 14:02
vötke ära nendelt loodritelt telefonid, arvutid,kooli saatke bussiga kes kaugemal ja kes linnas mingu jalgsi ,vaadake kas siis veel protestivad.lihtsalt täiskasvanud teevad lastele ajupesu ,lubavad vist ilma öppimata klassist klassi edasi viia ,veel paar kolm aastat ja ei ole enam eesti vabariik vaid on lollide maa

hea ärplaan? 15. märts 2019 13:52
Tahame kah Nobeli preemiat? Aga miks ka mitte? Sellega Nobeli diplomi ning kuldmedaliga kaasas käiv rahaline autasu on ju mitu miljonit!
külm 15. märts 2019 13:50
minu arust küllaltigi jahe kevad.
:):) 15. märts 2019 13:22
Kui on kuum siis riietuge lahti ja ärge virisege.
no 15. märts 2019 13:21
Häbi, kuidas lapsi lollitatakse. Õpetajad on siin vist orgunnijad, asjata KE neil palka tõstis, nüüd on suured RE fännid.
p 15. märts 2019 13:14
Eestis on ikka veel päris hea elada. Kui metsa jälle juurde kasvab, siis on veel parem. Ja kui oleks keemiavaba põllumajandus. Ja kui ei tuleks Rail Balticut ja Soome tunnelit. Ja kui kõik ökoloogilised ja energiataastuvseadmed, autod oleks palju odavamad.Ja muuhulgas noored ei ostaks pidevalt toodetud rämpsu vaid naturaalseid, pikaaegseid variante. Jne, Jne,Jne.
hakkaks 15. märts 2019 13:12
peale pampermähkmetest, ei kasuta enam pampermähkmeid vaid pestavaid marlilappe.
pooltäis klaas 15. märts 2019 13:03
Sinu loogika järgi on üldse elamine sõit surma suunas.
Päike 15. märts 2019 13:01
See ju ei pisenda fakti, et Maa on risustatud ja atmosfääri koostis muutunud.

Glaabu 15. märts 2019 12:58
Kle "klobaliseerumine" ! , äkki peaksid ise tagasi koolipinki minema?
... 15. märts 2019 12:56
täna lõunatuul, mida ette võtta. Soojatootvate firmade juhid muidugi närivad küüsi
utoopia 15. märts 2019 12:54
kui nad olid riigikogus, siis võtsid kogu raha välja.
Sentinel 15. märts 2019 12:52
Tähelepanu kõrvalejuhtimine tegelikelt sündmustelt, nagu mustkunstnikel kombeks. Samas võib tegu olla ka võimaliku protestigrupi ennetava kanaliseerimisega. Päris hea ülevaate liberaalsete demokraatiate erinevatest trikkidest status quo säilitamisel saab raamatust "Theories of the State. The Politics of Liberal Democracy", Patrick Dunleavy, Brendan O'Leary 1987, eesti keeles "Riigiteooriad. Liberaalse demokraatia poliitika", kirjastus Külim 1995 http://www.vanaraamat.ee/Patrick_Dunleavy_Riigiteooriad_Liberaalse_demokraatia_poliitika_Kulim_1995_18634-69.htm
arvestades meie kaamost ja kehva suusailma, 15. märts 2019 12:49
siis peaks Uku juba koomas olema.
salme 15. märts 2019 12:46
kliimastreigi haaret tuleks laiendada,sellesse teemade ringi haarama ka Rail Balticu ehitamise ja sellega kaasnevad keskkonna mõjud ja ökosüsteemide häving.. käib aktiivene tegevus uute killustiku karjääride rajamise uuringud trassi koridori ümbruses ja ida -virumaa fosforiidi kaevandamise soov,kus samuti käivad uuringud
Uku Suviste pärast see kliima soojenemine ongi. :) 15. märts 2019 12:43
Vot! Mis me nüüd Ukuga teeme?
23 15. märts 2019 12:43
ikka meie, mitte iseenda

23 15. märts 2019 12:42
15. märts 2019 12:32
prillid pane nööriga kaela, muidu kaovad jälle ära.
EV101 15. märts 2019 12:30
Mikser ja Oss kutsusid ju oma jüngreid aktiivseks muutuma,ilmselt varsti loosungite tekst muutub
15. märts 2019 12:28
Ega mõistust juurde ei tule, kui seda lihtsalt ei ole.
Loodud pinnas, et (need) inimesed tulevad 20+ aasta pärast tänavatele kui midagi ei meeldi. 15. märts 2019 12:27
15. märts 2019 12:25
Sotsid ähvardavad iga päev revulutsiooniga, seda jõuku vist mõtlevadki.
Sisuliset 15. märts 2019 12:23
Protestitakse iseenda tarbimisharjumuste vastu.
15. märts 2019 12:22
Mis pastlaid sellistele vaja, käigu paljajalu ja palja peega, või kandku seda, mille ise alates kiu kasvatamisest ja niidi tegemisest valmis teevad!

Vastus to: Eha Espoost 15. märts 2019 12:22
"Kas need lapsed lendasid oma kodulinnas lennukiga? Ja üldse, kui suur osa lennukiga lendajatest on "aktivistid"?" Lastest on tehtud ühed suuremad tarbijad, kes jalutavad ja ostlevad tundide kaupa - suured kaubandusekskused on neid täis, ostetatakse igat asja 10 paari (iga poole aasta tagant) ja siis imestatakse miks tehased huugavad ja keskkond reostub. Ja uisegi protestitakse selle vastu. See vasakliberaalide silmakirjalikkuse tipp.
Vanaema 15. märts 2019 12:21
Nõus Siiliga. Meie käisime kunagi kogu klassiga metsa istutamas. Olen kindlasti oma elus istutanud üle 1000 puu või põõsa. Nüüd istutavad minu lapsed ja lapselapsed oma koduaeda viljapuid ja põõsaid. Sel moel kasvavad loodusehoidjad, mitte protestide ja streikidega. Tehke kõigepealt ise ja olge eeskujuks ,protestige siis, kui teie istutatud puid keegi hakkab maha võtma ja raudteed või laiemat maanteed ehitama.
15. märts 2019 12:19
Popitajad ongi nii juhmid, et ei tee vahet propagandal ja reaalsetel protsessidel.
Kas te rabas olete ühe korragi käinud ? 15. märts 2019 12:19
Protestiti 15. märts 2019 12:19
Enda liigtarbimise vastu. Tundub, et silmakirjalikus ja kahepalgelisus on muutumas normiks.
15. märts 2019 12:17
Hiinlastele on nii mõnna maksta 30% dividende aastas või riik võlgade katteks käest anda.
Juku 15. märts 2019 12:14
Aga lehmad pidid ju kliimasoojenemises suured süüdlased olema? Millal noored neid likvideerima hakkavad?
to: Eha Espoost 15. märts 2019 12:09
Kas need lapsed lendasid oma kodulinnas lennukiga? Ja üldse, kui suur osa lennukiga lendajatest on "aktivistid"?

point! 15. märts 2019 12:04
Küllap harjutataksegi mobiliseerimist juhuks, kui KEI peaks sündima. Siis on samad lapsukesed kollaste vestidega Toompeal ja nende vanemad kolleegid põletavad all-linnas autosid.
HP 15. märts 2019 12:02
Mis pärast selline võrdlus,miks just Uku Suviste?
Just 15. märts 2019 12:00
Ja enamus koolilapsi tahab iga pool aastat uut telefoni, riideid ja muud nänni - aga kõik jubedalt protsetivad...
15. märts 2019 11:59
Pole nad millestki nõus ise loobuma, nõuavad, et teised loobuks ja rohkem makse maksaks, neile lolluste röökimiseks.
Eha Espoost 15. märts 2019 11:57
Päästame loodust ja samas aktivistid kogu maailmast lendavad konverentsile lennukitega : kas nad ei peaks andma eeskuju ja loobuma kõikidest mugavustest
15. märts 2019 11:56
Loodrite popipäev. Röögivad tühja maja ees.
koeranäss 15. märts 2019 11:50
Tahaksin ka küsida, millest on kõik need rohelised jm aktivistid nõus loobuma? Kõigepealt tuleks alustada ikka iseendast: mida ma tarbin, kui palju, millest see koosneb ja kas seda kõike on ikka vaja? Kahjuks muidugi kõiki inimesi pole võimalik kunagi ümber kasvatada.
Rauast Tee 15. märts 2019 11:47
No vähemalt see hea, et nad ei hakanud seal protestima selle balti uue rauast tee vastu. Viimaks oleksi jäänud rabad teveks ja suur hulk maad üles sonkimata, kruus ja liiv kavandamata ja kasud saamata. Aga seda ohtu ilmselt ei ole ka, sest eks need aktsioonid ole kõik korralikult kontrolli all.

Perioodiline nähtus 15. märts 2019 11:44
Kliima soojenemine ja jahenemine on Maal perioodilised nähtused. Lõpetaks selle tehislikult tekitatud probleemi ümber kisamise. Loodust tuleb loomulikult edasi austada ja hoida
Martin 15. märts 2019 11:44
Täitsa jaburad,et tahaks oma silmaga näha tõelist kliimaaktivisti! Peaksid loobuma autost riietest ja mobiiltelefoonist ja kandma ainult pastlaid.Edu teile lp aktivistid!
Saaste 15. märts 2019 11:43
tuleneb ikka eelkõige laiskusest. Seda toidab muidugi raha, mille eest saab laiskust juurdegi osta.
RS 15. märts 2019 11:42
Haiged,jätke lapsed rahule,nende koht on praegu koolis olla.
kuri 15. märts 2019 11:39
Kell 10 hommikul titad streigivad, kas on koolivaheaeg? Kas see titadekari ei peaks koolis olema sel ajal? Sellised plakatid, nagu kuumem kui Uku Suviste, see näitab juba midagi. Jalas nahast saapad, oioi, puulaastudest pastlad peaks olema.
mõtiskleja 15. märts 2019 11:39
sellega nad muidugi nõus pole. 15. märts 2019 11:39
Alustuseks tuleks see kamp riietuda villasse , linasse, toituvad vaid 100 km raadiuses kasvavast kraamist, kõik vidinad mis taskus koosnevad plastist ja muidu maast kogitavast kraamis panevad ilusti hunniku on juba üks rongi kosesis naftat põlemata.
jah 15. märts 2019 11:38
lapsed tulid lällama... vaba päev koolist. tulemus suur null.

mõttetu kogunemine. 15. märts 2019 11:35
NO ANNA OLLA, KUI SELLISED PLAKATID ON, ET KUUM UKU SUVISTE- MINGE KOJU VÕI KOOLI.
11:16! 15. märts 2019 11:29
Need tänapäeva noored pole süüdi. Neid on moosinud nende endi vanemad. Ise nas selle peale pole tulnud.
15. märts 2019 11:18
Ausalt öeldes, miks see nii on, siis minge ilusti kooli ja võtke loodusõpetuse tundidest osa.
15. märts 2019 11:16
streik emakese looduse vastu?veidrikud,need tänapäeva noored.
Need neidised 15. märts 2019 11:13
Saavad suureks, siis lähevad kiimastreigile
jaa 15. märts 2019 11:11
Kõigepealt loobuge oma nutikatest, siis telerist ja arvutist, lugege ainult raamatuid ja need peaks olema kasetohule või siis kitsenahale kirjutatud. Hobusega talutööd, jala kooli jne.
palmide alla nautisklema 15. märts 2019 11:08
siit tulebki alustada teatamisega,et kuhu me oleme oma ühise kodu viinud ja kas me neile oleme jätnud võimaluse hingata puhast õhku,keskonnas viibida,mis ei ole ära lagastatud
süsihappegaas või midagi muud 15. märts 2019 11:05
Mida koolis ei räägita on see, et kliimamuutus toimub üheaegselt kogu päikesesüsteemi planeetidel. Lapsed küsige nüüd, mis põhjustab muutusi Marsil, Veenusel ja mujal. Miks aga nendest muutustest laialt vaikitakse.

maakale - an landmensch 15. märts 2019 10:59
miks sa praktiliselt kopeerid minu argumente ? eilne artikel : greta nobeli preemia, sõna sõnalt aasia , ladina ameerika , aafrika sinul ahvrika üle rahvastamisest . kena ,et kommenteerid aga kasuta oma arvamust!
keegi 15. märts 2019 10:56
üritab lapsi kõvasti üles kihutada, tegemist vastandamise ja vihaõhutamisega, lapsed ei saa aru , milleks neid kasutatakse
Neil lastel, 15. märts 2019 10:55
kui nad suureks kasvavad, läheb elu raskeks. Sest kliimat muuta inimene ei saa. Saaste põhjus on siiski ülerahvastatus. Ka sinna ei saa inimene kätt ette panna. Tal lihtsalt pole tasakaalu instinkti. Mõtlemine aga toodab üle mõtlemist. Inimene ei ole maailma kuningas! Ta lihtsalt kujutab seda ette.
Tiia 15. märts 2019 10:53
Lapsugesed , te olede väga hiljaks jäänud.
Väga tuttav 15. märts 2019 10:50
Ka "pronkssõduri" juurde kogunesid koolilapsed organiseeritult?
hmm 15. märts 2019 10:49
Kui lpased soovivad loodust hoida, palun loobugu nutitelefonidest. Nutitelefonide tootmine on äärmiselt loodust hävitav, see tohutu elekter mis kulutatakse serverite ülalpidamiseks on samuti looduse hävitamine. Lapsed alustagu endast ja siis võiks edasi rääkida.
Odin 15. märts 2019 10:49
hmm 15. märts 2019 10:46
Lapsed ei suuda arusaada kui oluline on meie kliimas elekter ja kütmine. Kui kusagil kagu-aasias saab tõesti päikesepatarei abil elatud, siis meil see nii pole. aga kui lapsed on harjunud kuidas elekter on olemas, tuba soe, emme on ka sooja söögi teinud, siis saab loodust ka veel kaitsta. Saab jah, aga kui külm ja pime on, nutitelefon tumm, siis järsku enam ei taheta.

maha rahvusvaheline imperialism 15. märts 2019 10:46
"mõõt on täis" kes küll ässitab ja organiseerib selliseid totrusi.
10:42! 15. märts 2019 10:45
tarantello 15. märts 2019 10:42
veel paar napsu laksu ja tulen ka kõnet pidama
lapsevanem 15. märts 2019 10:42
Miks küll tundide ajast? Kas laup ja pühapäeval ei võiks sellist kogunemist teha? Meie ei pea kõik kohe omaks võtma, mis välismaal tehakse.
minu nimi 15. märts 2019 10:40
Tundide asemel streigiks isegi ükskõik mille nimel :)
veider 15. märts 2019 10:33
Lapsed nüüd mõned arvamusliidrid (ja kui põlevkivi asemel tuumajaam ja -jäätmed tulevad, ei ole see oluliselt loodussõbralikum) Ja mida parlament nende meelest otsustab siis?
Roman 15. märts 2019 10:31
Minge proteesteeriga Hiina, Venemaa, India, Brasiilia ja USA jne saatkondade ees.
ekre 15. märts 2019 10:28
võimule tuleb ,siis lõpeb oravate keskkonnarüüstamine... esimene asi on Kallase vallandamine RMK-st