Poliitika

Hea lugeja, anna teada, kuidas ministriportfellid võiksid jaguneda!

Vaata, kuidas võiksid ministriportfellid jaguneda uues valitsuses

Õhtulehe poliitikatoimkond, 14. märts 2019, 14:32

117 KOMMENTAARI

l
Lapsesuu/ 15. märts 2019, 20:11
Jagavad, jagunevad, vaidlevad ja kaklevad neli aastat ja siis tulevad jälle valimised. Rahu maa peal ja inimestel hea meel.
s
sokk/ 15. märts 2019, 15:01
pange kinnas kindlasti kaitseministriks.
m
Maestro/ 15. märts 2019, 13:12
Mis lollusi veel välja ei mõelda? Jagunevad kolmeks ja vastavalt sellel kuidas läbirääkijad otsustavad. Ajakirjanike arvamust siin küll ei küsita!
t
timbulimuõukond/ 15. märts 2019, 11:02
jagame laskmata karu nahka,aga kas kõigile jätkub või jääb keegi paljaks
m
ma p..retan/ 15. märts 2019, 10:53
p
Paul/ 15. märts 2019, 10:11
Loe ikka see ka kokku, mida on Kesk ja EKRE- tegelased pihta pannud.
m
minu kõrvad/ 15. märts 2019, 10:06
jäävad sotside ja refide appihüüetele kurdiks. Mul jumalast ükskõik.
t
to 09:44/ 15. märts 2019, 10:04
Ratas hävis tänu e-hääletusele, sest e-hääletusel tehti kindlasti pettust. Ei ole võimalik, et peale e-häälte lugemist värvus kogu Eesti kollaseks.

v
v v v/ 15. märts 2019, 09:58
Ütlen kohe ära , et ma ei ole klaköör. Sm. Ratas , lõpetage ükskord see pull ära. Hakkab juba ära tüütama.
k
kustutage ära/ 15. märts 2019, 09:57
ja keegi hakkab selle eest veel maksma? Ennustuse eest? No ei.
t
Tiit/ 15. märts 2019, 09:35
Sotsid kutsuvad inimesi jiba barrikaadidele. Hirm ministriohta mitte saada on ikka suur.
n
no/ 15. märts 2019, 09:20
Küll mõni mees võib rumal olla? Et viskame erakonnast välja ja peab lihttööle minema? Ei tea miks? Inimene on saanud mandaadi Riigikokku ja sealt ei kanguta teda keegi( kui ise ei taha lahkuda)! Kust need "aknaalused" muidu tulevad? Muide Mitte ühegi valitsuse ajal pole "aknaaluseid" olnud nii palju,kui viimase Ratase valitsuse kahe aasta jooksul! Selle tubli peaministri paariaastase valitsemise ajal,mitu ministrit vahetus? Nii palju,et ei tule meeldegi!
a
Aksel/ 15. märts 2019, 09:20
Oleks reformil teine juht poleks mingit probleemi olnud valitsuse moodustamisega.See rong on läinud selleks korraks.Pärast kaklust rusikatega ei vehita.
l
Lehola Lembitu/ 15. märts 2019, 09:03
Soovitan kolmikliidul vastupidada ja siiski moodustada valitsus sest enamus rahvast tahab seda.Ei tasu mõjutada lasta enda võimuhaardeid omavast reformierakonna kisast.Pea püsti ja julgelt edasi meie riigi ja rahva tuleviku nimel.
v
Võib olla/ 15. märts 2019, 08:20
aga kas 10milli meeskond on siis etem? Vassimist varjamist on seal ju oluliselt enam. Tänaseks teoreetiliselt erafirma seisusesse libisenud riigifirmade juhtide palgad ulatuvad juba 15 - 20 tuhande eurini kuus ja samades ettevõtetes on palkasid ka 500 euroseid . Kuhu veel ?
s
skeptole/ 15. märts 2019, 05:50
ikka, täiesti umbusaldatavad, usalsdatavad oleksid siis olnud kui ekre tulemus oleks esikohal olnud. Eks see pidevkõige kahtlustamine ole üks haigus.

p
Praegu toimuv valimiste kaotaja Jüri Ratase ettevõtmisel on lihtsalt rahva naerutamine ehk tsirkus../ 15. märts 2019, 04:49
O tempora o mores! Mõistus tule koju...
n
NB/ 15. märts 2019, 00:23
Koalitsiooniläbirääkimised saavad alata siis, kui president on teinud kellelegi ülesandeks valitsus moodustada. Kõik, mis enne seda, on samaväärne minu ja mu ämma mõttevahetusega, kumb peab koeraga välja minema.
o
Olev/ 14. märts 2019, 23:59
ajupeetusega mees! Anna teada mis asi on peaministri toll.
n
No aga andke siis Ratasele see peaministri koht! / 14. märts 2019, 23:22
Hea diagnoos aga parem Ratas kui reformarid, kellede saavutused piirduvad riigivarguse seadustamistes selle eri vormides!
n
naine/ 14. märts 2019, 22:48
Juba vàsinud sellest klounide paraadist.Sellise valitsusega riigis ei taha elada.Massiline valjarànne..
n
naine/ 14. märts 2019, 22:45
s
soolepuhuja/ 14. märts 2019, 22:45
m
mees/ 14. märts 2019, 22:44
Ta saabki,sest venèlased ei toeta EKRetòttu Ratast enam EKRE unistab ainuvalitsusest,tee ju lahti..

p
Preskunõukogu/ 14. märts 2019, 22:42
Arutasime - läbiviidud uuringud näitasid, et kustutajad olid enamasti kommentaari avaldaja erakonna kaastrollid, kes agaruses tahtsivad teisi mutta tampides, ise esile tõusta. Juu mingi poonus neil selline.
m
mees/ 14. märts 2019, 22:41
EKRE kirjutas,et tahab luua ainuvalitsust.See ongi plaan mis onnestub,sestRatas valiti ikka vene rahvuslaste suurel haaltetoetusel,kes nuud Ratase maha jatavad EKRE parast.Ja siis jaab EKRE....
y
yuri idika/ 14. märts 2019, 22:37
Kes andis volituse ja mille alusel e- valimiste korraldamiseks, mis ei vasta Põhiseaduse mõttele. Firma, kes sellega seotud on üleilmselt tuntud kui võlts
a
aitavad sind suure vedelikuimavusega/ 14. märts 2019, 22:33
n
Need ei võiks/ 14. märts 2019, 22:27
kuidagi jaguneda. Zajebal juba need ehkud ja oleksid.
s
saarlane/ 14. märts 2019, 21:58
kes nüüd vihakõnesid peavad HÄBI teile
k
Khm/ 14. märts 2019, 21:29
Ekre põhivalija on mees, kes on kindlasti ajateenistuses käinud, kelle aju on kindlasti välja arenenud ja kes mõistab, et antud hetkel toimuv globaliseerimine ei saa enam samamoodi edasi kesta. Ekre valijate hulgas on ka naised, kellel on samuti mõistus kindlasti korras. Ekret valisid inimesed, kes on millegi pärast mures. Ja muresid meil juba jagub, kuigi veel mitte nii palju, kui näiteks Saksamaal või Põhjamaades.
s
seda kah!/ 14. märts 2019, 21:13
Kogu poliitmaastik on üks kõvasti väetatud põld!

s
Smurf/ 14. märts 2019, 20:55
Sa pead silmas e-valimiste varastamist RE poolt? Rahvas andis neile mandaadi joonistada endale juurde 40–45 tuhat e-häält?
t
Tiit/ 14. märts 2019, 20:13
väga õige. Rahvas on hääle andnud. Keskutel liivakasti mängud, aru ei saa, kuidas IL ja EKRE nendega kaasa lähevad
o
Otu/ 14. märts 2019, 20:06
Kuna seis on segane pannakse pea Ministriks must hobune ehk Jevgeni ! Ekrelased emigreeruvad !
t
to 19.58 sul omal/ 14. märts 2019, 20:04
juba pea ei valuta pidevalt ühte ja sama teksti kirjutades ehk lihtsamalt öeldes rong on läinud.
o
Odin/ 14. märts 2019, 20:04
Kommetaariumi "tarkadele teadmiseks". Seeder pole kunagi olnud kolhoosnik ning alias Jüri Luige sünninimi on Juri Aleksandrovitš Gavrilov.
t
Tiit/ 14. märts 2019, 20:03
juba reetnud, ministriks upitamisr juures ühtse Venemaa ja teiste sõbralike sots.maade esindajad.
t
Tiit/ 14. märts 2019, 19:58
kas ta küündis traktoristiks, kolhoosnik oli igal juhul. Praegugi kolhoosnik kombed.
r
rehvivarastekoht on vanglas mitte Eesti valitsuses/ 14. märts 2019, 19:44
Valimistel hääletas nende poolt 0 valijat

k
KEI kooslus/ 14. märts 2019, 19:23
e
Ekre ike./ 14. märts 2019, 19:02
r
Ref ei saa ekret/ 14. märts 2019, 18:43
https://uueduudised.ee/uudis/eesti/kaja-kallase-suur-vale-tegelikult-pakkus-reformierakond-ekre-le-labiraakimisi/
h
Helme / 14. märts 2019, 18:29
ju ytleb pidevalt, et vaja igas asjas rahvahaaletust. Nyyd saategi kommentaariumis valida!.
d
Doris/ 14. märts 2019, 18:25
Nii värskendav on lugeda artiklit, milles on ausalt ja õiglaselt toodud välja ka nende poliitikute saavutused ja oskused, kes ei kuulu Reformierakonda või SDE'sse. Tubli, Õhtuleht! Eeskujuks ülejäänud meediaväljaannetele, kes eelistavad niisama lahmida ja isegi ei ürita oma kallutatust varjata!
t
TIIT/ 14. märts 2019, 18:14
AI ai mitte uut KOLMIKUT siis 17 a riiki valitsenud ooravate stalini parteis olnud veteranide siimu+ansipi jne väga segased kriminaalsed LOOD TULEVAD LAGEDALE ja pannakse vanurid veel soola&LEIVA PEALE rahva toitta???
a
Andrusele/ 14. märts 2019, 18:13
Poleks paha käia ka õigekirjatunnis. Aga muuga olen nõus.
d
Diplomaat/ 14. märts 2019, 17:59
Miks ka mitte. Ta oli diplomaat ja oskab väga hästi inimestega suhelda, kui vaja

r
Raido/ 14. märts 2019, 17:57
Üks variant on ka erakorralised valimised. KUI EKREIKE valitsus ei saa 51 häält, on kõik üksteise peale nii solvunud, usaldus null, et MINGIT koalitsiooni ei ole võimalik enam kokku panna ja tuleb korraldada uued valimised. Ma ei välista seda.
v
VAATAJA/ 14. märts 2019, 17:57
k
Kiidan/ 14. märts 2019, 17:55
Andrus on tubli poiss: postituses ainult kümmekond viga.
k
Kiidan/ 14. märts 2019, 17:48
Tubli, Andrus! Sinu postituses on ainult kümmekond viga.
m
mulle meeldiks hirmsasti/ 14. märts 2019, 17:40
kui hr. Helmest saaks peaminister ja kunagi oleks ta president.
e
ehh/ 14. märts 2019, 17:29
koalitsiooni nimega ekremiitlik isamaaliste sugemetega kesikla, ei sünni...nende kahe kesiklase endi hulgast leidub kümmekond isikut, kes sellele vastu hääletavad. seega jagage oma kilekotte enda märgades unenägudes
o
ohmu/ 14. märts 2019, 17:28
Referent saab korraldused leivaisade käest. Siis selgub kilpla saatus.
p
pettunud/ 14. märts 2019, 17:28
olen väga pettunud Priit Kuuses!Paras paar Mihkel Rauaga.On üks suur vahe: Raud töötab erakanalis ja võib vahutada! Priit Kuusk on AK-s ja peab jääma soliidseks! NB! võibolla on ka närvid läbi ja peaks töökohta vahetama!

3
345/ 14. märts 2019, 17:05
Seeder (loe: traktorist) peaministriks :D
a
andrus/ 14. märts 2019, 16:55
aitäh, inimene õpib kogu elu.
m
mees 45/ 14. märts 2019, 16:47
Jumalal endal vajuks ka suu lahti kui M. Helmest saakski välisminister. Klounaad missugune! Jumal võtaks kohe suure kausi pop-corni (või mida iganes ta näksida armastab) ja hakkaks naerdes vaatama, mis edasi sünnib :D
t
televaataja/ 14. märts 2019, 16:39
isiklikult minule ei sobi see, kui AK Priit Kuuse isikus , kes ideaalis peaks edastama päeva jooksul toimunud sündmusi ja uudiseid, tegeleb ennustamise ja arutamisega teemal, millised erakonnad võiksid ühineda ja esitab ekraanil võimalikke kombinatsioone. AK ei ole poliitikasaade.
l
Lovisa/ 14. märts 2019, 16:30
Meedia ei jaga ministriportfelli, natulke võiks ikka aru ka peas olla. Reformikas soovivad Kikukest majandusministriks,olla ju kooli lõpetanud,aga HUVIDE konflikt majandusministril ja ärimehest kaasal saab tekkida VAID LASTE KOOLIST KOJU TOOMISEL
l
Loviisa/ 14. märts 2019, 16:28
kas nüüd siis ministriportfellid jagab MEEDIA```??????
e
Ei saa aru/ 14. märts 2019, 16:25
Ma ei saa aru, kes on ajakirjandusele andnud ministriportfellide jagamise õiguse? Miks arvavad need "ajakirjanikud" et nende kohus on eksitavaid uudiseid vorpida? Kõnelusi pidavad erakonnad pole kordagi ministriportfellide jaotusest juttu teinud, "ajakirjanikud" aga ei suuda kuidagi sellega leppida ja lausa peavad enda kohustuseks igasuguseid alusetuid spekulatsioone loopida ja rahvale valesid arusaamui sisendada. Millal te lõpetate selle hüsteeriate külvamise?
r
Raivo./ 14. märts 2019, 16:25
Kui nii läheb,on Eesti rahvas tõusuteel.

a
andrusele/ 14. märts 2019, 16:18
Jah, koolis tuleb käia! Ja emakeeletunnist ei tohiks ka poppi teha. Eriti ei tohiks kirjutada sellist teksti emakeelepäeval. Väike vihje: käia, käija. Leia erinevused.
a
andrus/ 14. märts 2019, 16:10
Inimesed koolis tuleb käija eriti matemaatika tunnis.Keegi ei saa võtta reformil valitsuse moodustamis õigust ära ainult kui neil pole piisavalt hääli, siis kestab valitsus esimese istungini.Kui moodustatakse KEIEKRE, siis on see rahva tahe kuna neil on rohkem hääli. Praegu jääb mulje, et Eesti rahvas on ainult reform ja sotsid.Igatahes on vaja muutust ja ma loodan, et see tuleb ja Eesti seadused hakkavad kehtima mis hetkel on täiesti kehtetud.
k
./ 14. märts 2019, 16:07
kuidas saab olla erapooletu olukorras, kus Eesti tulevikule kriips peale tõmmatakse
r
ratas on nõus ükskõik ,millega / 14. märts 2019, 16:03
põhiline ,et ministri koht säiliks .reedan ,kas või oma kodumaa.
s
sinule luud kätte orvasihta väljas pühkima/ 14. märts 2019, 16:01
m
maakas/ 14. märts 2019, 15:57
Olin siin ka enne valimisi kuu aega blokeeritud. Ei kiitnud klaköörina neid ekremliite? Kogu aeg tuli kiri - et Teie komentaar ei vasta reeglistikule. Siis kirjutasin, et SL Õhtulehes töötavad targad ja arukad inimesed - vastuseks see sama!
v
14. märts 2019, 15:52
Vabariigi Valimiskomisjon teatas 11. märtsil järgmist: Kui kaebaja ei ole nõus VVK otsusega, on tal õigus kolme päeva jooksul pöörduda Riigikohtusse. Riigikohtul on aega kaebusi lahendada seitse tööpäeva. Valimistulemused saab välja kuulutada pärast seda, kui kõigi esitatud kaebuste kohta on tehtud lõplikud otsused.
k
kahjuks/ 14. märts 2019, 15:51
kogu meedia sarjab ainult seda kolmikliitu ja kiidab reformi,kuigi peaks olema erapooletud,aega näitab mis sellest saab

s
sise min/ 14. märts 2019, 15:49
Aga Ruuben Kaalep (kaitseminister:))?
u
uku/ 14. märts 2019, 15:48
Kolm ministri ühele toolile? Ratas ei mahu sinna üksindagi ...
v
Volodja/ 14. märts 2019, 15:48
Kord on EKRE Kremli-meelne, kord venevastane. Leppige ükskord kokku, kumb ta siis on.
1
14. märts 2019, 15:45
v
14. märts 2019, 15:44
Vabariigi valimiskomisjon teatas täna järgmist: Kui kaebaja ei ole nõus VVK otsusega, on tal õigus kolme päeva jooksul pöörduda Riigikohtusse. Riigikohtul on aega kaebusi lahendada seitse tööpäeva. Valimistulemused saab välja kuulutada pärast seda, kui kõigi esitatud kaebuste kohta on tehtud lõplikud otsused.
m
M./ 14. märts 2019, 15:44
Kõik kaotame tänu Kallastele.
m
mitmepalgeline/ 14. märts 2019, 15:44
sa ise oled?Sul vist neid palgeid lausa lademetes.
j
Juku/ 14. märts 2019, 15:42
Valimistulemusi ei ole ju veel välja kuulutatud ja president ei ole veel teinud kellelegi ettepanekut valitsuse moodustamiseks. Praegu toimuvad kohviklubide istungid

t
tubli tädi/ 14. märts 2019, 15:42
no nüüd on siis asjad paigas,tädi ütles ja nii on.Milleks meile üldse neid valimisi ja kõike seda jama,kui meil on tädi.
k
koeranäss/ 14. märts 2019, 15:41
o
on ju?/ 14. märts 2019, 15:41
Kallased tahavad ju kõiki portfelle enda käsutusse.
k
kui/ 14. märts 2019, 15:39
ei andnud häält koalitsioonile,siis mis koalitsiooni see Kaja kokku tahab panna.Loogika v'he vildakas ei ole või?
m
Muhu elanik/ 14. märts 2019, 15:38
Terve Õhtuleht on neid ekreomade propagandistide kommentaare täis, lausa häbi hakkab, et selline populistlik väljaanne on Eestis, Stalini ajad hakkavad tagasi tulema
m
mõni / 14. märts 2019, 15:36
siin ikka nii ülearenenud,et mul arvuti ekraan lausa punnitabtema arengust.
l
14. märts 2019, 15:33
Läbirääkimised pidid ju hakkama raskematest küsimustest. Hakkasid kergematest. Ehtne venitamistaktika
j
Jüril / 14. märts 2019, 15:33
üksi ei peagi olema.3 peale mandaat missugune.Kajal aga midagi.

p
pantalone/ 14. märts 2019, 15:33
j
Juhhan/ 14. märts 2019, 15:32
Peksad täiesti segast.saad ise ka aru mis jura.välja ajad.?
m
miks/ 14. märts 2019, 15:31
sa nii kindel oled,kas on mingit kindat infot?
o
Ohtuleht / 14. märts 2019, 15:29
Nülib laskmata karu nahka, väga mage!
p
pole mõtet/ 14. märts 2019, 15:26
jagada laskmata karu nahka. EKREIKE-t ei tule. Praegu toimuv on lihtsalt tragikoomiline jant, mida valijad on sunnitud pealt vaatama.
h
Hm?/ 14. märts 2019, 15:24
Jüri Ratasel ei ole mandaati ega volitust valitsust moodustada. Vaadaku otsa oma pisikesele häältesaagile.
j
juhan/ 14. märts 2019, 15:23
ÕL on Ekrepoolt ära ostetud, see on fakt
m
Mõni päev peaministriks/ 14. märts 2019, 15:21
Kui Kaja teeb 34 mandaadilise valitsuse, siis avaldatakse talle kohe umusaldust

p
pärnakas/ 14. märts 2019, 15:18
Kuidas jagatakse? Kui EKRE Rail Balticat ei toeta siis ju valitsust ei tule ja koalitsioon tuleb Reff-Kesk! Nii lihtne see ongi!
m
mõõdukust seltsimehed/ 14. märts 2019, 15:17
Reformierakonna valijad on targad E-hääletajad ja ajasid häältesaagi lõhki - vastutasuks saate väikese koalitsioonikambaka!
s
14. märts 2019, 15:16
See on veel viisakalt öeldud. Riik, kes andis talle võimaluse miljonäriks hakata, olles ise riigipalgaline. Mõis tal suvekodu, koduhäärber veel eraldi. Nüüd hakame pooma ja laskma ning viime Eesti keskaega tagasi? Ei, tänan.
r
14. märts 2019, 15:14
Ratas e partei onALDE liige ja nagu sm ise on öelnud, on tegemist suisa sõprussuhtega. Kaebama ei läinud keegi, ega siis Euroopas infosulgu pole, te olete ikka tõesti peast s::jad.
j
Jaan/ 14. märts 2019, 15:11
Noh nii,meil jälle uued kõikenägijad ja ennustajad.Tohmanitest õhtulehe ajakirjanikud ka ettenägijateks hakanud
K
??/ 14. märts 2019, 15:11
Kaebamine toimus? Rahvas on keskerakonnale eelistuse andnud?
ä
Ära rutta ette/ 14. märts 2019, 15:08
President ei ole veel kellelegi valitsuse moodustamise ettepanekut teinud, sest valimistulemusi ei ole veel välja kuulutatud (kaebused võivad veel jõuda kohtusse)
x
xXx/ 14. märts 2019, 15:08
RE on ikka üsna hale praegu. Minna Europarlamenti kaebama, et neile peale kohalike valimiste võitmist tahetakse kott pähe tõmmata... Rahvas on oma eelistused andnud. Samuti on oma eelistustest ka teised parteid teada andnud, kellega kannatab koostööd teha, kellega mitte!

i
Ise/ 14. märts 2019, 15:08
t
tädi/ 14. märts 2019, 15:02
seda nn valitsust ei tule ja punkt.
t
tänane päev/ 14. märts 2019, 15:01
praegu on valitsuse moodustamise ettepanek presidendi poolt tehtud Kaja Kallasele, mitu sajandit ÕL nüüd oma jutuga ette on rutanud
m
14. märts 2019, 14:53
Mis selle udujutu mõte on?
l
lugeja/ 14. märts 2019, 14:51
No tehke siis see valitsus juba ära! Siis tehtud ja rahu majas!
p
Püha müristus/ 14. märts 2019, 14:51
Selgeltnägijate tuleproov on alanud.ÕL kratid panevad valitsust paika!Kas sopatreimisest jäi aega niipalju üle, et uus asi ette võtta?
h
helme on / 14. märts 2019, 14:48
t
Tädi/ 14. märts 2019, 14:46
Seda , et õhtulekt esitab vale andmeid teame ammugi. Nüüd siis ennustavad ka. Laske ikka asjaosalistel endil need asjad paika panna.Järgmistel valimistel võiks õhtuleht osaleda.

m
Müüdavate ajakirjanike ülemakstud tekst./ 14. märts 2019, 14:46
v
Vana sots/ 14. märts 2019, 14:43
Vahet pole, kuidas jagunevad, oluline, et nende seas sotse poleks.
I
????/ 14. märts 2019, 14:38
Imelik artikkel, ainult uhke pealkiri ja sisu polegi????
t
Täielik rööv/ 14. märts 2019, 14:37
Ei maksa selle info eest sentigi

PÄEVATOIMETAJA

+372 5199 3733
online@ohtuleht.ee

TELLIMINE JA KOJUKANNE

+372 666 2233
tellimine@ohtulehtkirjastus.ee

REKLAAM JA KUULUTUSED

+372 614 4100
reklaam@ohtulehtkirjastus.ee