Poliitika

VIDEO | Sven Mikser KEI liidust: usun, et selle koalitsiooni sündi saab ära hoida

Toimetas Johanna-Kadri Kuusk, 14. märts 2019, 14:44

214 KOMMENTAARI

s
Sotsialistid on õnnelikud/ 16. märts 2019, 18:37
Kuni nad on teiste raha ära kulutanud.
s
Sven / 16. märts 2019, 18:31
Saab ära hoida küll kui teete kambakat.
m
16. märts 2019, 11:49
Mikser sul on väga kitsas maailmanägemus, et olla tark peab suutma asju väga erinevatest nurkadest vaadata . Sul on anne asjadest enamasti valesti aru saada ja sellearvamuse pealesundimisega teistele teed sa palju kurja.
t
tegelikult/ 16. märts 2019, 06:31
oleks saanud ka mikseri sündi ära hoida aga läks nii.ema oleks pidanud tal abielluma banaaniga.
a
Aare/ 15. märts 2019, 21:32
Kõik praegused kisakõrid "sügelevad" oma toiduahela pärast! Olin Svenist paremal arvamusel, aga ega ta Jevgeni Ossinovskile alla ei jää - "võta üks ja viska teist".
s
Selgeltnägija/ 15. märts 2019, 14:26
Mulle ka sotsidest mitmed inimestena meeldivad, intelligentse olekuga noor Ossonovski, aga lugedes viimast äripärva, kus vana Ossinovski on juba oma rahad likku pannud ja teatab, et tema firma ehitab valdavalt Rail Balticut, on selge, miks Sotsid ja oravad on paanikas. Need miljarditehingud võivad minna vett vedama. Ka rohelistele pakuti ilusaid summasid, et nad RB praeguse variandi poolt oleksid. Samas ütles Neivelt, et ta ei näe sellisel kujul selle projekti tasuvust. Raha, ikka suured rahad panevad tõmblema. Et Eestimaa ära lagastatakse ja tulevatele põlvedele enam ei mõelda, aitab!!!
l
Lote/ 15. märts 2019, 10:24
Kas Barrikaadile õhutamine on inimlik?
t
Tiit/ 15. märts 2019, 10:13
Indrek Tarand oli see, kes koigile rahvuslastele tahab kuuli kuklasse lasta. See on fakt.

j
just/ 15. märts 2019, 09:26
Tarand on parteikandidaat, nomineeritud
k
kindel teadmine/ 15. märts 2019, 09:25
mina arvan et sotsid saab igaveseks prügikasti saata

j
Juhan./ 15. märts 2019, 07:58
REFi lubadus viie rikkama hulka sai täidetud ainult teisest otsast, REF ja Sotsid on juba pool Eestit maha müünud nagu pangad ja lihakombinaat nüüd häda ei saa välismaalt raha kui tulevad võimule teised.
t
Tädi/ 15. märts 2019, 07:53
Mikser kardab muidugi oma koha pärast.Ega teisedki oravad enam kindlad pole, sellepärast rapsivadki ja rahvast laimiga enda poole meelitavad . Eesti rahval on ka kõik nende "hüvangud" veel meeles. Proovigu ka ise oma keedetud suppi helpida. Edu uuele koalitsioonile. Edu Jürile.
p
Pole veel / 15. märts 2019, 06:39
k
Kas sina / 15. märts 2019, 06:36
t
Tiit/ 15. märts 2019, 04:31
Mikser kardab, et peab tulevikus tootvale tööle minema.
v
v/ 14. märts 2019, 22:27
jutiu liidreid on mei kasvanud sellel ajastul nagu seeni! Aga oma sõnade ,tegude ja täidetud lubadused jätavad soovida, kui midagi pole häbenda ja poleks hävinenud maaelu, kooselu, vaba , kooselu jne. Kelle huve aju teenib?
u
Urmasele/ 14. märts 2019, 22:20
Tarand ei ole erakoona liige.
s
Selgeltnägija/ 14. märts 2019, 22:20
Tõesti! Neid hääli nad ei saa!

k
Kajakas/ 14. märts 2019, 22:19
Sexser! Sa ajad midagi segamini! EKRE oli ikka see, kes Mikserit üles puu tahtis!
m
Mikseri lause pealkirjast kõlab sama hullumeelselt kui öelda, et uppuva lapse päästmist saab ära hoi/ 14. märts 2019, 22:16
k
Kaja/ 14. märts 2019, 22:13
Tülgastav on see Kaabu, kes nii rääkis: venelastele üks jutt, eestlastele teine jutt, enne valimisi üks jutt ja peale valimisi hoopis teine! Alatu! Valelik!
k
Kajakas/ 14. märts 2019, 22:09
Sexser! Sa ajad midagi segamini! EKRE oli ikka see, kes Mikserit üles puu tahtis!
m
Murueit/ 14. märts 2019, 22:08
Vihaõhutajad ja timukad tulid võllapuuga lossiplatsile Mikserit pooma. Häbi!
k
Kajakas/ 14. märts 2019, 22:06
Mikser valiti Riigikokku, ei jää töötuks! Võimalik, et saab veel ministriks.
s
Selgeltnägija/ 14. märts 2019, 22:05
Tõesti! Neid hääli nad ei saa!
u
Urmasele/ 14. märts 2019, 22:04
Tarand ei ole erakoona liige.

k
Kajakas/ 14. märts 2019, 22:02
Ränderaamistikul pole häda midagi. Välisminister pidi sellega tegelema, see tema ülesanne. Saame näha, kas EKRE ja Isamaa suudavad ränderaamistiku tühistada. Ei suuda!
m
Murueit/ 14. märts 2019, 21:59
Lilli! Ära räägi kõikide eestimaalaste eest! Minule meeldivad väga sotsid oma inimliku poliitika pärast!
m
Metsavaht/ 14. märts 2019, 21:57
Tule Mannike õunapuu alla! Sotsid ei pea vihakõnesid, räägivad tõtt!
m
Metsavaht/ 14. märts 2019, 21:51
Tule Mannike õunapuu alla! Sotsid ei pea vihakõnesid, räägivad tõtt!
n
NONO/ 14. märts 2019, 21:46
Ära aja pada! Mikser on mõistlik mees, hinnatud nii kodu- kui välismaal.
g
Greetu/ 14. märts 2019, 21:41
m
mõistame hukka/ 14. märts 2019, 21:15
nii nagu ta seda teistele teeb!
t
T.Mets/ 14. märts 2019, 20:54
Eks ka mina tahtsin omal ajal Mikserist hoidududa. teades, et see on Eestile kõige kehvem variant

2
20:15!/ 14. märts 2019, 20:26
Aga olemegi ju esimesed EL-is! Eesti on elatustaseme ja sissetulekutega võrreldes EL-i rikkaim riik. Kes veel suudab nii vähese rahaga ära elada.
k
kes sotsi käest midagi küsis?/ 14. märts 2019, 20:24
Ei suutnud oma valimiskaotustki ära hoida.
o
Oh õnneseened/ 14. märts 2019, 20:15
Istute reffodega 5 rikkama riigi hulgas tahate 1 trügida või
o
Oh jeever/ 14. märts 2019, 20:12
Millal küll lõpeb reffide ja sotside kaagutamine
m
14. märts 2019, 19:58
miksy akas tay ja inja nju telfi transud meeldima------------
m
minsekser/ 14. märts 2019, 19:47
kas lähed kohe aega teenima, pole slanguitada mõtet
s
14. märts 2019, 19:43
h
Helmel/ 14. märts 2019, 19:38
on õigus,et reform ja sotsid tegelevad riigivastase tegevusega,kui õõnestavad Eesti mainet tulevast valitsust mustates.

p
PM Uudis/ 14. märts 2019, 19:35
"Kristjan Lepik: võin mürki võtta, et EKRE-Keski-Isamaa koalitsioon vähendab investeeringuid Eestisse" - Vastikud inimesed,kes niimoodi hirmutavad ja vastik ajakirjandus,kes seda vastikut sõnumit võimendab. Reform ja sotsid on vastikud ja alatud parteid.
e
Eik/ 14. märts 2019, 19:33
Mis nimi see KEI liit juba on? Kui aga tulevad need teised valitsema, kas siis tuleb GEI liit nimeks?
s
s/ 14. märts 2019, 19:31
s
Saadan/ 14. märts 2019, 19:27
Momendil Reikopi saates üks" Röntken" rääkis jälle nendest uuringutest, palju keegi jälle ikka parem on kui teine, kuid ikka midagi selgeks ei saanud. Ainult see sai selgeks , kui õiged on ainult need, kes said e-hääletusel imekombel hääli jne. Küll tüütab see kiitlemine juba ära. Ei ole sel EKRE-l mitte midagi viga, kuid kellelgi on midagi nii hirmsasti karta, et poeb nahast välja. Küll sotsid aitavad, siis saate jälle välja pilduda ja ilmeksimatud vaatavad uut ohvrit. Pange nüüd modereerimisele, kuid enne tehke "SAADA" korda!
m
Murueit/ 14. märts 2019, 19:26
See kriitika EKRE aadressil oleneb sellest, kelle poolel kritiseerija on. Kui ajakirjanik on teise erakonna poolt, siis loomulikult tehakse EKREt maha. Pole sugugi need vaated nii äärmuslikud kui neid tahetakse näidata. Pole põhjalikult tutvutud EKRE programmiga. Ja kõigi erakondade kõiki vaateid ei saa nagu nii ellu viia. Selle jaoks tulebki kompromiss leida.
k
Kulla Sven/ 14. märts 2019, 19:21
Olid entusiastlik tegija kunagi , kes nüüdseks on muutunud info nämmutajaks ! Sinuga ei juhtu mitte midagi , kulla Sven. Andsid initsiatiivi Jevgenile ja nüüd see initsatiiv --tead ise mis sinuga teeb ( Vene vanasõna ) !
O
,,A,,/ 14. märts 2019, 19:20
Osta üks puding ja rahune maha.
a
Andres/ 14. märts 2019, 19:13
Et kui oma vana mikseri prügikasti vihkan, olen pannud toime koletu vägivallateo :P Mul on vasakpoolsetele ettepanek: kui te kunagi veel koalitsiooni saate, milles ma natuke kahtlen, siis keelustage mikserite taaskäitlemine vihakuriteona.

t
to Kaja/ 14. märts 2019, 19:12
Jah,mis nüüd saab? Ainult Kallas oleks teie elu koos lubadustega õitsema pannud. Mis te hädaldate, elu näitab , mis saab.
a
A/ 14. märts 2019, 19:11
Enne oli sotside kisa ,et EKRE tahtvat EL -st ja Nato-st välja astuda , kui kolmik selle kohta esimese avalduse tegi ,et keegi välja kuskilt ei astu ,no siis oli jälle kisa lahti ,et mida paganat te selliseid enesestmõistetavaid avaldusi teete ,ime veel ,et ei ütle ,et Eesti nimeks jääb Eesti .... sotsid ,ae ,kas kõik on ikka teil paigas ?
a
Andres/ 14. märts 2019, 19:10
Ilmselt loodavad venelaste hääli nüüd, eestlased neid enam eriti ei vali.
t
to Kaja/ 14. märts 2019, 19:07
Jah,mis nüüd saab? Ainult Kallas oleks teie elu koos lubadustega õitsema pannud. Mis te hädaldate, elu näitab , mis saab.
t
to Kaja/ 14. märts 2019, 19:07
Jah,mis nüüd saab? Ainult Kallas oleks teie elu koos lubadustega õitsema pannud. Mis te hädaldate, elu näitab , mis saab.
t
to Kaja/ 14. märts 2019, 19:07
Jah,mis nüüd saab? Ainult Kallas oleks teie elu koos lubadustega õitsema pannud. Mis te hädaldate, elu näitab , mis saab.
o
onu/ 14. märts 2019, 19:04
Veel üks omast arust arvamusliider? Tegemist täieliku ....peaga, kes mestis Merkeliga. Õigemini saabki juhtnööre frau Merkeli parteilt, sest ongi antud partei tütarettevõte. Merkel ajab juba aastaid Putiniga gaasiäri Euroopa hüvanguks. Samas süüdistakse EKREt nii kremlimeelsuses kui ka kremlimeelsete halvustamises. Loodan väga, et EKRE saab valitsusse ja peale seda järgneb kahjurite sinna kohta paigutamine, kus nende koht on... Vahustaja koht on vanglas, sest oma tegevusega on selle ammu välja teeninud... Nii sotsid kui ka reformid ärgu rääkigu Eesti rahva nimel...
n
14. märts 2019, 19:02
nii madalale laskute refi kotte lakkuma,rõve

k
Ka Torile / 14. märts 2019, 19:02
On võimalik järjele saada, vaevalt ÕL seda muidugi teeb, aga väljund node on avalik ja need saab kinni keerata. Siis jäädki om hidenyasse ja tasuta proxit tagaajama - muidugi siin tekkib küsimus: mis on sinu haleda kräunumise kasu?
k
Ka Torile / 14. märts 2019, 19:02
On võimalik järjele saada, vaevalt ÕL sed amuidugi teeb, aga väljund node on avalik ja need saab kinni keerata. Siis jäädki om hidenyasse ja tasuta proxit tagaajama - muidugi siin tekkib küsimus: mis on sinu haleda kräunumise kasu?
m
14. märts 2019, 19:00
mikseris olen ikka väga sügavalt pettunud!
l
lucky/ 14. märts 2019, 18:59
SDE kaotab vastuvoolu ujudes veel viimased hääled, mida keegi nendele kunagi võiks anda.
j
Just/ 14. märts 2019, 18:56
Nagu neid igasuguseid pedofiile-poistepilastajaid vähe oleks...
h
Halloo !/ 14. märts 2019, 18:55
Mikser lubab midagi ära hoida ! Aga mis see võiks olla, millega see mehike hakkama saab ?
a
aits/ 14. märts 2019, 18:55
mikser tee ifi proov.............
n
No vot/ 14. märts 2019, 18:42
https://uueduudised.ee/uudis/eesti/kaja-kallase-suur-vale-tegelikult-pakkus-reformierakond-ekre-le-labiraakimisi/

n
No mis need/ 14. märts 2019, 18:41
kukekesed veel kirevad oma 10 kohaga? Kardavad, et homopropaganda koolides lõpetatakse ära, hirmus pauk küll siis.
p
Päeva Parim !!! 😂😂😂😂😂😂😅😆/ 14. märts 2019, 18:37
k
Koerad/ 14. märts 2019, 18:24
hauguvad,aga karavan(läbirääkimised) lähevad edasi kuni võiduka lõpuni,mis on valitsus.
m
Ma/ 14. märts 2019, 18:17
arvan,et EKRE kriitika Euroliidu aadressil on olnud põhjendatud,miks muidu näit. britid hääletasid lahkumise poolt. Senised valitsused pm. mitte keegi pole julenud kriitikat teha,kas me elame suukorvistatud Euroopas? Hilja,aga siiski on EU suurriigid ka ise tunnistanud lõpuks,et on tehtud vigu. Sellepärast osa Eesti inimesi valiski EKRE,et loodetavasti seisavad nemad paremini Eesti huvide eest.Kas seisavad,eks me varsti näe. Koalitsioonis peab EKRE nii ehk naa arvestama kokkulepitud poliitikatega ja need ei pruugi 100% kattuda senise retoorikaga.Ma ei näe muretsemiseks mingit põhjust.
a
aga / 14. märts 2019, 18:15
d
Demokraatlike protsesside takistamine on juba täies hoos/ 14. märts 2019, 18:07
Mingi marginaalne seltskond (9.8% valimistel) muudkui seletab, õhutab vaenu ja ähvardab. Loodan, et uusa koalitsioon võtab selle karja vastutusele.
a
asd/ 14. märts 2019, 18:07
Uskumatu, et Kui reform juhiks ei saa, siis on kõik valesti. Ainult reform võib olla see üks ja ainus, uksumatult hale refomi poolt
e
Eöukutseline Setu/ 14. märts 2019, 18:02
Esiteks, Mikser, see ei ole religioosne küsimus. Teiseks, ei huvita eriti kedagi mida selline tegelane usub (või on hoopis Marksistlikult ateistlik) või ei usu. Kolmandaks, igasugune teiste erakondade tegevuse (demokraatliku protsessi takistamine) on kuritegu. Selle eest võib ka reaalselt plate peale sattuda.

a
Aunaste oli/ 14. märts 2019, 18:01
vähemalt vait, ei näidanud välja, et ei jaga poliitikast midagi. Mikser aga latrab. Mida rumalamalt, seda rohkem.
m
Mees/ 14. märts 2019, 17:59
Kas tahad ise ministriks saada?
a
Artur/ 14. märts 2019, 17:56
Punased, saage lõpuks aru: Teid ei taheta! Teie kontingent on 9.8% - ehk üheksale kümnest ei lähe korda Teie poliitika.
m
Mann/ 14. märts 2019, 17:55
aga kas keegi on Reformi täidetud lubadusi näinud-nt. viie rikkama riigi hulka jne.
s
Seal ,,võitlevad,,/ 14. märts 2019, 17:54
aga meile tuuakse ,,abivajajad,,Orkid koju.kätte
v
Vana miksri/ 14. märts 2019, 17:52
m
Mikser-sinu aeg on läbi/ 14. märts 2019, 17:52
Istuge akna alla ja häbenege oma 10 viimast kohta-HÄBI-HÄBI.
k
Kallas vahetas 11 tonni eesti kulda Kroonide trükkimiseks mis täna on ahjus./ 14. märts 2019, 17:50

m
Mati tasku/ 14. märts 2019, 17:49
Mikseri sõnul läksid meie sõdurid afgaanidele demokraatiat viima ja narkokaubandusega võitlema,kas ta aga tagajärgede ja sõnade eest vastutab,isegi onu usa tunnistas,et see oli viga,tegemist oli äriprojektiga,kus elu jätsid ka eesti sõdurid,keda mikseri sõnul demokraatia kaitseks saadeti,kas terrorioht om vähenenud,torkisid herilasepesa nagu poisike,aga nõelata saab rahvas,põhulõug jahvatab edasi
v
vaata ringi/ 14. märts 2019, 17:38
rmk on su metsa juba ammu rahaks teinud
m
metsatuka Marie/ 14. märts 2019, 17:35
Aga mina ei tahaks tulevikus elada mingis Euroopa Kalifaadis või Eesti Emiraadis. Kus peaks ka araabia keelt valdama ning islami norme ning tavasid täitma. Ega me selleks Öölaulupidi pidanud. Balti ketti ei korraldanud, intereid Toomealt alla ei saatnud, Rahvusraamatukogu talgutel ei töötanud või pihkva dessantlaste eest teletorni ei kaitsnud. Loodan, et tuleb valitsus, kus poleks sotse ega reformlasi.
i
irw/ 14. märts 2019, 17:33
meile küll see koalitsioon sobib , aga mikserist tahame tõesti rahu. mine jaura werhofstadiga ja tundke rõõmu.
m
Mikserile/ 14. märts 2019, 17:29
ela jumala rahus edasi,maailma lõppu ei tule!
l
LUGEJA/ 14. märts 2019, 17:28
Ja nii ongi,enne valimisi lubatakse üht aga kui hääled käes siis on hoopis teine jutt ja valijal pettus missugune.KAHJU
v
vihaõhutaja/ 14. märts 2019, 17:28
p
parandus/ 14. märts 2019, 17:27
Siimul hirm...tegelikult REF on hirm nahavahel.

m
Metsavaht/ 14. märts 2019, 17:26
EKREiidide langus hakkab peale juba enne tõusu. Varsti lips läbi!
ä
ärinaine / 14. märts 2019, 17:26
Siim hirm ja Ansip üldse miskit kostnud pole? Kes Eesti poliitikutest Vene rahavoogudest kasu said? Siim ikka teab, mis on tõsine asi, 10 milli oli väike summa. Kõige vähem mõistab juhtumi tõsidust Siim Kallase pikaajaline liitlane ja võitluskaaslane - Jürgen Ligi. VEB fondi miljonid võttis välja juhtiv reformierakondlane: http://arileht.delfi.ee/news/uudised/hardo-aasmae-veb-fondi-miljonid-vottis-valja-juhtiv-reformierakondlane?id=69766029 Kes sai 20,5 miljonit dollarit Kardetakse, et kõik ujub päevavalgele, sellest suur hirmu ja viha külvamine!
k
Kajakas/ 14. märts 2019, 17:25
Mikserit üritas EKRE juba lossiplatsil üles puua, ei läinud läbi. Vägivaldne EKRE on hukatuslik.
m
Merineitsi/ 14. märts 2019, 17:23
Sotsidel väga head kandidaadid. Sotsid on võtnud isegi kolm mandaati: Ilves, Mikko ja Padar. Tookord läks Andres Tarand Padari asemel.
v
Vaevab küsimus!/ 14. märts 2019, 17:20
s
saepuru sass/ 14. märts 2019, 17:14
ä
ärimees/ 14. märts 2019, 17:07
teie sotsid järgmisse riigikokku ei saa
s
Siis polnud/ 14. märts 2019, 17:06

v
vastuseks kallutatud kommentaarile/ 14. märts 2019, 16:57
Keskerakonnal on tõesti leping Ühtse Venemaaga. Aga et EKRE oleks Keskerakonna alltoode, ei tule küll kusagilt mujalt välja kui sellistest viha pritsivatest kommentaarides, või mõne ultraliberaalist poliitiku poolt. Võimuiha on ja peab olema kõigil poliitikutel, vastasel korral nad seda tööd ei teeks. Kõigil eranditeta. Aga, et omariiklus ja rahvuslikkus, olgu Eestis või mujal maailma, oleks mingitmoodi venemeelsuse tunnus... No vabandage. Küll aga ei mõista taolised kommentaatorid seda, et ultraliberaalsus viib riigid ja rahvad lõpuks samasse punkti, kuhu neid tüüriti NSVL aegadel
n
naljanina/ 14. märts 2019, 16:53
Ei tule siin mingit koalitsiooni. Härra Ratas sooritab lihtsalt kõikide silme all poliitilise enesetapu. Reinsalu kah muidugi, tänu täna välja öeldud sõnadele. Kes sellist poliitikut/pareid enam tõsiselt võtab?
v
Vana kommunist/ 14. märts 2019, 16:52
Ohh. Miks küll Edgar teda Paide bussijaamast pidi üles korjama...Hääletaks teine siiani Mäo ristis
p
palju/ 14. märts 2019, 16:52
n
naljanina/ 14. märts 2019, 16:50
Ehita jah lõunasse barrikaad või müür või mis iganes ja varsti oleme kenasti kõik idanaabri käpa all.
p
Prüsseli ukaas/ 14. märts 2019, 16:48
v
vihje/ 14. märts 2019, 16:48
sellega on lihtne: guugelda "täitmata valimislubaduste nimekiri" ja asu lugema, mitmeid artikeid
k
KAHJU/ 14. märts 2019, 16:47
kui brüssel inimestel ajud läbi peseb nii,et sinna midagi ei jää.saaks ainult võimu juurde üks kõik mis hinnaga.lausa häbi on eesti euro saadikute pärast ja brüsseli pugejate pärast.

n
Nips/ 14. märts 2019, 16:46
Võiks ikka tõele näkku vaadata: kõrged aktsiisid alkole ja sogane maksusüsteem kehtestati Sven Sesteri ministriameti ajal. Seega nn Isamaa. Ossinovski tegi ainult silumistööd.
v
Vanad uudised (02.06.2014)/ 14. märts 2019, 16:46
MTÜ Lastekaitse Liit hinnangul on riigikogu menetluses olev samasooliste kooselu seadustamine tervitatav samm ühiskonna avatuse ja võrdõiguslikkuse poole. Et see protsess valutumalt kulgeks, tegi liit omalt poolt soovituse, et koolides ja lasteaedades suurendataks selgitustööd samasooliste ja nende kooselu kohta. "Selleks vajalikud ressursid peab leidma riik. Lapse heaolu tagab muu hulgas kaaslaste teadlik ja neutraalne suhtumine samasoopaaridesse," kirjutas liit riigikogu õiguskomisjonile. http://www.err.ee/514035/
s
Sama siin/ 14. märts 2019, 16:45
See on lausa hüsteeria ,mitte poliitika.
k
Kuidas/ 14. märts 2019, 16:45
Miksrit oleks saanud ära hoida?
a
A/ 14. märts 2019, 16:44
Segisti ,vaata Eesti valimiste kaarti -' mustad jõud ' tungivad lõunast peale ,varsti oleme Tallinna all ! Ehita barrikaade ,kui oskad !
m
mina otsustan ka/ 14. märts 2019, 16:43
sina MIKSER ei otsusta kes juhib meie riiki,olen eestlane ja selle riigi kodanik ja mulle meeldib see liit sellepärast, et EKRE on selle sees ja minusuguste sõna maksab ka
o
Otsustage ära/ 14. märts 2019, 16:43
Sotside ja reffide kutsad.Kas ekre on nats või venelane.
s
Sotside/ 14. märts 2019, 16:42
langus oli kõige suurem ja nüüd on nad kõige suuremad vussijad edasi.

a
A/ 14. märts 2019, 16:41
k
Kommentaar./ 14. märts 2019, 16:41
Kange mehike see Mikser. Iga õige eestlane kas vihkab, või vähemalt ei salli teda. Tema aga ikka surub Eestile oma kahjulikku poliitikat peale. Punasel ajal see mehike oleks KGB-s sadist olnud.
m
ma/ 14. märts 2019, 16:37
Muidugi saab koalitsiooni ära hoida! See niiöelda ,,raamleping,, ,millega Mikser välja tuli,annab ehk õiguse vastasleeri esindajad riigist välja saata!
ä
ära hakkab tüütama / 14. märts 2019, 16:37
kui vaid viitsiks välja otsida kõiki sotside ja reformi lubadusi ,mis on täitmata saaks vast mitu lehekülge lugemist nii ,et pada ärgu sümaku katelt
w
we/ 14. märts 2019, 16:35
Ei ole siin midagi ära hoida.Ma ei saa aru mida see ref ja sots trügivad.Rahvas ei taha ju neid enam ammu.Kõigil on kõrini.Muidugi mitte rikkuritel.
k
Kõva pea/ 14. märts 2019, 16:33
Mikser ei saa siiani aru, et praegu lõpetava valitsuse ebaõnnestumises on süüdi tema ise ja Ossinovski.
t
T6%/ 14. märts 2019, 16:30
Ja kes oled sina, et ütled, keda mina pooldama peaks
s
Sotside pühakiri on K.Marx'i 'Kapital'/ 14. märts 2019, 16:28
Sotsid on leidnud pühakirja!? Enne valimisi leidis Ossinovski ja nüüd Mikser. Sotsidele kordaks 2017 valitsuse moodustamisel öeldut (AK 16.11.2017): Lihtsustatult öeldes ütles Seeder, et elama ei pea rida-realt koalitsioonileppe järgi, vaid valitsus peab olema võimeline reageerima elus toimuvatele muudatustele. "Koalitsioonileping ei ole pühakiri, millest me peame lõpuni lähtuma, ükskõik, mis ümberringi toimub," sõnas Seeder.

n
nähvitsale/ 14. märts 2019, 16:27
Ka püüdlikult klähvimas.Vilksamisi peremehele pilku heitmas, et kas ikka märgatakse tema usinust.
c
Clat/ 14. märts 2019, 16:24
l
Loviisa/ 14. märts 2019, 16:22
Mis Sa prääksud oma 10-ne kohaga, tahad peaministriks ? Sul kama, mis erakond,vana väejooksik nagu Sa oled? Või tema tahab ära hoida! ERKEL ja KESkil on enam kohti,kui sul ja su reformikatel ja ei te a saa kumbki üksi ega ka koos valitsust moodustada,teid on ikka vähem
o
Odin/ 14. märts 2019, 16:20
Taas tegi üks veripunane suumulgu lahti.
u
14. märts 2019, 16:19
a
A/ 14. märts 2019, 16:17
Oi kui kurb ,see on kohe kõige kurvem ,mis Eestiga sündida võib ,see maine !
m
mutike/ 14. märts 2019, 16:16
vahva lühend see kei.: Veel vahvam olex ike. Jah, pangu oma liidule ike nimeks.

i
Inimene/ 14. märts 2019, 16:15
Ükspäev see Ratas veereb Toompealt alla niikuinii!
s
14. märts 2019, 16:14
See KEI koalitsioon on surnulr sündinud va..s..i..k..a..s!
a
A/ 14. märts 2019, 16:14
m
14. märts 2019, 16:14
a
A/ 14. märts 2019, 16:13
Esialgu kutsute appi Euroopa karvased ja sulelised vää ?
t
Tyuiop/ 14. märts 2019, 16:11
p
puudlid/ 14. märts 2019, 16:11
rohkem hirmul on hoopis Seeder ja see kanakarja kambaka mees
n
No/ 14. märts 2019, 16:11
Valitsuses ministrina on Mikser oma tegudega ja väljaütlemistega palju jama kokku keeranud, võiks asja rahulikult võtta.

t
tööline/ 14. märts 2019, 16:11
Mikser on suur jutu paunik luhfti-kusti. Nagu vana Kallas Siimu. Jõudu Jürile tõsine EESTI mees. Ei halvusta oma kaaslasi tööl. Edu jõudu Jürile.
n
No/ 14. märts 2019, 16:09
mis Sa ta'st ikka ära hoiad.Las ta olla osa rahva rõõmuks.Head emakeele päeva!
v
Vana kommunist/ 14. märts 2019, 16:08
ReffideSotsideSeakisa kaigub üle Eestimaa kuusikute, kaasikute...
j
Jan/ 14. märts 2019, 16:07
Kui rehvid kaotasid keskile siin mõni aeg tagasi ja ikka keski selja taga tegid valitsuse. Kus sa siis ulgusid???? Mõtle- mis küll meie riigist saab. Täis !dikas
h
Habe/ 14. märts 2019, 16:02
Enne valimisi oli juba teada, kelle paati kolitakse.
s
14. märts 2019, 16:02
SDE oli viimane, kes vaevu üle künnise jõudis, võib-olla ei ole vaja teil nii suuri sõnu teha ja arvamusliidriteks hakata.
ä
Äkki topiksid oma saasta siia ööpäeva ringselt? Nii paar korda päevas pole huvitav!/ 14. märts 2019, 16:02
m
Mikseril / 14. märts 2019, 16:01
ei ole enam argumente?See,mis ta suust välja ajab,on sulaselge demagoogia ja populism.Ekre ei ole minu teada kunagi nii lolli juttu ajanud,et euroliidust tuleb välja astuda.Jutt on pidevalt sellest,et seesama liit püüab meid õpetada,kuidas oma kodus elada,mis on muidugi lubamatu!Kuidas nimetada kõrge euroametniku räiget sekkumist meie siseasjadesse?Ma olin kunagi vist ettenägelik,ega tahtnud sinna liitu.Nato on aga meile vajalik nagu hapnik hingamiseks!Samuti ei ole mõistlik euroliidust enam lahkuda.Küll aga ei pea täitma nende rumalaid direktiive,mis meile ei meeldi!

t
Tyuiop/ 14. märts 2019, 16:01
mine lasteaeda lapsuke mida sa siin pudrutad
n
no rohkem/ 14. märts 2019, 16:00
kui RE valitsemise ajal mainet kahjustati ei ole väga võimalik kahjustada
k
Kõige/ 14. märts 2019, 16:00
Ohtlikum on SDE ükskõik mis fraktsiooniga. Ootan millal need ministrid kohtadelt kaovas ja laostamise lõpetavad.
m
maalt/ 14. märts 2019, 15:59
kas keelatud sõna - e.k.r.e.m.l.i.i.t?
j
Joosu/ 14. märts 2019, 15:56
Ootan huviga millal hakkavad toimuma kividega rynnakud välismaalaste vastu jm toredad provokatsioonid. Grupp seltsimehi on oma völgadega täiesti paanikas . Seda 4 a opsitsioonis ainult näruse saadikupalgaga nad enam yle ei elaks . Viimases hädas kutsutakse appi prantsuse vöörleegion . Ikka öilsal eesmärgil ,et hoida ära "vassismi " teket .
s
siin/ 14. märts 2019, 15:56
2 palgalist pidevalt panevad ühte ja sama teksti,aju vist ühte kohta kinni jäänud
t
Tyuiop/ 14. märts 2019, 15:55
Huvitav, millist sellist ? Et langetame käibemaksu kaks viiendiku ja tõstame pensione kaks korda või mida sa mõtled ?
u
Urrrr/ 14. märts 2019, 15:55
Ma küsiks - miks reformikad seda liitu niiväga kardavad, et peavad kaebama igale poole?

k
KaruP mehele/ 14. märts 2019, 15:54
See veel ei tähenda, et sotsid saaksid võimu juurde. Enne tuleb erakorralised valimised läbi teha ja nagu vana Ossinovski Ärilehele ütles, et rahvas andis valimistel selge sõnumi, et sotsialismi ei taheta näha.
k
Kas sa/ 14. märts 2019, 15:54
ravile ei tahaks minna?Äkki saad sellestEkkre.men.dist mode nägemusest lahti.Endal parem olla ja teised ei pea ka su ühte ja sama luulu lugema.
n
no/ 14. märts 2019, 15:51
usun, et sotse saab ära hoida...
e
Eesti tulevikule/ 14. märts 2019, 15:51
kordades ohtlikum on RE ja SDE liit.
o
oleme süüdi pan ülemus...irw/ 14. märts 2019, 15:49
Kiremoment on inimlik, aga sellest tuleb üle vaadata, et me saaks keskenduda valdkonniti poliitilistele missioonidele,“ sõnas ta. -------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- eelnev on olnud üks lõputu kiremoment kui meenutada seda lõputut uuskeeles moraaliloenguid primitiivseks peetud rahva suunas. Valgustatud eliit versus loll rahvas. Sotsialistidele ei tulnud meeldegi inimeste igapäevane hakkamasaamine, sotsialistlikud ideed. Põhiaur läks kohutavale sildistamise-, allakiskumiskampaaniale.
k
Kai/ 14. märts 2019, 15:49
Eks reformi tagatuba hakkab taas vorpima valesüüdistusi.
m
ma / 14. märts 2019, 15:48
ei näe siin midagi häbiväärset.Mis kasu on reformil häältest kui keegi peale sotside nendega koostööd teha ei taha.
a
Ah soo/ 14. märts 2019, 15:47
Mikseril kaob ära ministriportfell--see on ainuke mis teda häirib.

ö
Ö.Ä.K/ 14. märts 2019, 15:46
Ükskõik kes sõna võtavad, aga ainult mitte sotsid! Neile näidati valimistel väga selgelt, mis sellest sektist arvatakse.
p
14. märts 2019, 15:45
Pigem võetakse refid vstu, kui nad ona kena suukese kinni hoiavad.
m
Maali/ 14. märts 2019, 15:41
p
Poleoluline/ 14. märts 2019, 15:40
Juba käib.ära hoidmine täie hooga.sotsid taovad rauda täie hooda igalt poolt lausa naerma ajab juba see.rähklemine oleks nagu mingi poliitiline pönevik Mikser.Ossinovski ja Kallas peaosas Kaljurand Kaljulaid said körvalosa.päikest Teile
õ
õige küsimus/ 14. märts 2019, 15:39
Indrek2/ täna, 15:24 Miks segisti juba trellide taga ei ole??? mikser peaks oma suukese kinni, sest valedega allkirjastada rändelepe ja teised avalikustamata paktid, on küll Eesti hävitamine.
m
Mann/ 14. märts 2019, 15:39
Imelik,et sotsid võivad lõpmatuseni vihakõnesid pidada.
v
vabadus/ 14. märts 2019, 15:37
sotsidele ja reformile tuleks , riigist lahkumise keeld panna ,kuni asjad selged.
t
to elle.../ 14. märts 2019, 15:37
...kus sul see mõistus peaks olema?

v
Väike parandus/ 14. märts 2019, 15:36
ref 34+ sots 10+ isamaa 12= 56
l
lilli/ 14. märts 2019, 15:35
sotsid on küll viimased, keda eestimaalased vajavad, vähemalt Lauristin sai sellest aru ja lahkus poliitikast.
o
ole oma sõnadega tagasihoidlikum/ 14. märts 2019, 15:33
on 100 000 inimest, kes seda ei taha ära hoida
t
Tyuiop/ 14. märts 2019, 15:33
ref34 ja nii edasi on kokku 56 :)
a
August Saar/ 14. märts 2019, 15:31
Viimasel ajal on püütud isegi meie rahvusentsüklopeedias katta unustuselinikuga tõsiasja, et nii mõnedki kultuuritegelased-humanistid on kuulunud hävituspataljonide mõrvabandesse. Meenutagem mõningaid neist tublidest eestimaalastest: kirjanikud Paul Kuusberg, Uno Laht, Mart Raud, Ralf Rond, Luise Vaher, Kaarel Liimand, Esko Lepp, Kaarel Ird, “kirjanduskriitikud” Max Laosson ja Endel sõgel, kultuuriajakirjanik ja omaaegne tippsportlane Friedrich Issak. http://kultuur.elu.ee/ke528_havituspataljonid.htm https://bit.ly/2O1YSe1
m
Mann/ 14. märts 2019, 15:29
Tarand ei saanud ju riigikokku! See, mida ta koduõues teeb, pole meie asi enam :)
t
To totu/ 14. märts 2019, 15:28
Sa vist ei oska arvutada ref26, sots 10 ja isamaa12 ei anna koalitsiooni kokku
n
no mida/ 14. märts 2019, 15:28
sinusugune meie suurima liitlase härra Trumpi sõimaja ja mõnitaja võiks lihtsalt vait olla.

k
Kaja/ 14. märts 2019, 15:26
Kallas voitis teatavasti valimised,tema asi oleks valitsuskoalitsiooni hakata looma, ja tema selja taga valitsust tekidada on vaha alatu. Ja missugune kooslus! Issand halasta,mis kyll meie riigist selle EKRE-IKEga saama hakab!
n
14. märts 2019, 15:24
Njahmm SDE ei ole brüsselis ühtegi euroopa otsust vastu võtnud pagulaste teema kohta. On öelnud me saaksime aidata nende kodumaal kui tuli EKRE ja ütles et te ei ole 20 aastaga eestit korrastanud.
d
doh/ 14. märts 2019, 15:24
ei taha sotsidest midagi teada. vaadake endale otsa rändelepingu saagaga
h
Huvitav/ 14. märts 2019, 15:23
Miks on see ainult praeguse olukorra puhul tülgastav? Sellist lubaduste andmist ja nendest taganemist on ju viljeletud ka teiste, pikka aega võimul olnud erakondade poolt...
m
14. märts 2019, 15:23
Meedia sunnib seda liidu nime ise peale, et rohkem klikke saaks. Erakonnad ise nimetavad IKE
s
sots/ 14. märts 2019, 15:23
Sina porgandihäälega kukk ei hoia midagi ära
j
järjekordne sots / 14. märts 2019, 15:22
kelle toimetulek ja pädevus veel praeguses ametis olevas valitsuses on viisakalt öeldes puudulik. Peamine saavutus seisnes olla ametis ja noogutada kaasa . Ei tasu unustada mikseri niiöelda hindamatut panust selle rändelepingu tekkimisele eestisse- noorsand üritas seda vaikselt nohistades teha , et keegimseda ei paneks tähele.
a
Arvan./ 14. märts 2019, 15:22
Mille poolest mõni teine erakond, kus ka sotsid sees, parem on? Laske inimestel töötada ja küll näete, et tuleb hea koalitsioon.

u
Urmas/ 14. märts 2019, 15:21
Minu pärast moodustagu KE, EKRE ja Isamaaliit valitsuse, see on parem kui Reformierakondlik stagnatsioon! Minu pärast ükskõi kes, ainult mitte Reformierakond!!! Sotse ka ei tahaks, sest seal on Tarandikloun!
s
Segisti/ 14. märts 2019, 15:20
t
Tyuiop/ 14. märts 2019, 15:19
Et mis mõtet on aega raisata koalitsioonile mida kokku ei saa ??? Ei tule Riigikogust neid hääli KEI-dele kokku. See on see sõnum.
s
sm Mikser/ 14. märts 2019, 15:19
u
Usk,lootus armastus/ 14. märts 2019, 15:18
Teeb sõrmenipsu ja koalitsioon ei sünni.
ä
ätt./ 14. märts 2019, 15:17
Mikseri suur mure- jääb töötuks.
m
Mikserile/ 14. märts 2019, 15:17
Mikser, kuidas lüüasaamine maitseb? IRW Kas teil sotsidel on kavas veel rohkem vihakõnesid pidada ja Mikser, mis karistus vihaõhutamise eest on ette nähtud meie riigis? Mikser, mis värk selle vaenuõhutamisega siis on? Kas tulete vägivallatsema jälle ka nagu sotsid 1940-ndal?
t
totu/ 14. märts 2019, 15:17
ära muretse mikser, küll kerstike sellele liidule kriipsu peale tõmbab, refid ,,moosivad,, irl ära ja ongi kolmikliit sündinud ja kerstike ka rahul

s
SEXER/ 14. märts 2019, 15:16
Hr,Mikset! Me oleme demokraatlik riik,ära unusta seda.Vaenu,viha ja valede levitamisega pole aus teisi mutta trampida,et nüüd mingi ülbe ja välistatud ja vaenu õhutav orav hakkab siin hüppama.Sellisel kujul nagu Kaja seda on välja näidanud ei austa ega usu teda paljud.Kindel on see,et Siim ja Kaja kaaotavad järgmised valimised palju hääli.Vajame eestis uut valitsust!Oravaid ja sotse küll mitte.Kui nüüd keegi neist kolmest kesk,isamaa,ekre ei soovigi enam teiega liituda,tõenäoliselt nii ka on,sest reeturite,laimajate,vihaõhutajate jpm.inimestele öeldakse EI!
k
Kas paned käe ette/ 14. märts 2019, 15:15
Et see koalitsioon hävitada.Arvesta,et igale mõjule on ka vastumõju.
e
Ei saa/ 14. märts 2019, 15:14
EEstis enam eesti keeles kirjutada.Kohe mode likvideerib teksti.Lubatud on ainult Ekret laimata,mõnitada ja IIRAGI ,AAFRIIIKAAA muda kiita.
g
Goy Gei/ 14. märts 2019, 15:14
mulle meeldib KEI, mitte KAI!
k
Kahju/ 14. märts 2019, 15:14
Et sm. segisti sündi ära ei hoitud.
e
elle / 14. märts 2019, 15:13
ei ole sõnu mida öelda see valitsus seljataga moodustamine on juba üle mõistuse
e
Eestivaenulik/ 14. märts 2019, 15:12
Mikser kardab et MUUSSSTAA tuleb vähe eestisse.
e
ee/ 14. märts 2019, 15:11
Kui sotsid tulevad neljandaks, siis ongi SEE koalitsioon ära hoitud..

k
Kaljulaid/ 14. märts 2019, 15:10
ja pojad--mis need oookuuupaaantiid hüsteeritsevad???
k
Kaljulaid/ 14. märts 2019, 15:09
Mariina ja pojake on hulluks minemas.Mis need venkud märatsevad!!!
m
Mäletaja/ 14. märts 2019, 15:07
Kui Brüssel pagulaskriisi alguses määrast Eestile kui rikkale riigile 4-kohalise vastuvõtukvoodi, olid tollased poliitikud sellega nõus! Seetõttu ei saa Mikserite hoolitsust uskuda :(
n
nüüd vaadates uue liidu nimi KEI/ 14. märts 2019, 15:06
siis ega päris mööda ei pandutki , kei -,on ja jääb -keiks..
s
14. märts 2019, 15:03
Seesama "inimevaenulik" Mikser oli ju teiesugustele sobivas praeguses koalitsioonis.Praeguse valimiskoalitsiooni valijad on nii labase suuga, et jälk tunne on.
A
-t-/ 14. märts 2019, 15:03
Arvestades kõike mis on praeguseks hetkeks toimunud, kuitab see Mikser ette,et Isamaa ja Reform või Kesk ja Reform istuvad sõbralikult nüüd mingil hetkel maha ja hakkavad hoopis omavahel koalitsiooni moodustama? 3 erakonda on kokku saanud tõsisest soovist koalitsioon moodustada ja nüüd mingid vennad karjuvad päevast päeva, et see tuleb iga hinna eest peatada, c'mon nagu...
t
14. märts 2019, 15:02
p
püüab anda veel viimase panuse/ 14. märts 2019, 15:01
ühiskonna lõhestamisse, sotsid on eestivaenulik ja vihkajad!! Kus suu suur tolerantsus ja demokraatlikud väärtused on, mida sa igal võimalusel sooja õhuna välja patrad? kas need enam ei maksa, kahepalgeline

t
Tülgastav/ 14. märts 2019, 15:01
Kui KEId kokku klopsivatest tegelastest üks ütleb otse, et üks asi on valimiseelsed lubadused (selleks, et loill valija su ikka valiks), siis valimisjärgne olukord on puhtalt poliitisendite enda otsustada (nii, nagu mulle kui poliitikule endale hetkel kõige sobivam on). Kuidas ometi on võimalik, et järgmistel valimistel valitakse taas sellised poliitikud (parteid)?
g
Game over/ 14. märts 2019, 15:01
Game over svenikene! Natsid võtavad võimu ja piirid kinni ning homod hullumajadesse.
m
mikseri vihakõne/ 14. märts 2019, 14:59
m
Maki/ 14. märts 2019, 14:55
Põle nagu kuskil südamelt ära õelda- natsisüüdistused- "prof" Rein Raud on tõestus lausungile, et käbi ei kuku kännust kaugele, tema vanaisa Mart oli hävituspataljonlane 41aastal,küll tahass ka präägu natsidega arvid õiendada..
k
Karin/ 14. märts 2019, 14:52
Loodan, Mikser kui eestlaste vaenulik tegelane lahkub poliitikast.

REKLAAM JA KUULUTUSED

reklaam@ohtulehtkirjastus.ee