Poliitika

Kaja Kallas: ärge ohverdage Eestit ainult oma isiklike võimuambitsioonide teostamiseks

Toimetas Hindrek Pärg, 13. märts 2019, 19:12

299 KOMMENTAARI

l
Loviisa/ 19. märts 2019, 12:22
ja Sinule, võltshäältega valitule sii usaldame! 17 aastat tampisite vaeste inimeste pealja valedega soovite seda edasi teha,ärge õhutage rahvast vihale, vaestel pole midagi kaotada peale elu,teil lossid ja suvilad väljamaal
p
Paju-memm/ 16. märts 2019, 20:53
17 aastat on nad ohverdanud,refid,enda heaolu Eestile.Autorollo,kilekotiraha,10 miljonit dollarit,Hardo Aasmäe surm,VEB fondi 35 miljonit dollarit ja nendest kõikidest algavad valetamised läbi terve elu.vastik,vastik
v
Volts/ 15. märts 2019, 12:51
Hirm on selle tõmblemise nimi
a
arutleja/ 15. märts 2019, 12:47
Reformierakond pole kunagi teistest hoolinud peale oma seltskonna heaolu. Skeemitamine, jokkitamine, omade liikmete mahitamine.Kõik omadele lubatud, peasi ei tohi vahele jääda ja kui jäävadki vahele, siis salgamine, süü teiste peale ajamine. Olite võimul pea kakskümmend aastat miks te siis lõite parema tuleviku ainult oma klannile aga mitte neile , kes rügavad palehigis, et elus püsida.
m
mõtleja/ 15. märts 2019, 12:02
ai AI PAISTAB et kaja SAI e-E DOPINGU ´´TELEFONI nr alaverilt jaJA AGA läks kasutamisega ämbrisse
r
rashomon/ 15. märts 2019, 11:46
Jah, ohverdage Eesti Kallaste klanni ja Reformivaraste bande nimel, nagu te olete teinud juba aastakümneid! Aitäh!
n
NÜÜD/ 15. märts 2019, 10:43
võeti DEUTSCHE WELLE appi , et aitaks enda unistust täide viia, mustamaks vastaseid. Nõmedam viis, millega välja tulla. Saksamaa, kus mustad on sooritanud kuritegusid, lõhkunud vara, põletanud, korraldanud miitinguid. Ehk oligi EESTI RAHVAL mõelda, kui palju neid ikka siia tulema peaks. Läksid ju pereisad Soome tööle, et peret toita(ref.valitsemise ajal) aga , kes kaitseb meie pereemasid, kes elavad maal, käivad tööl. Ehk kaduski kindlustunne. Parem enne hädakisa, kui seda teha, kui on hilja. Oleme ikkagi EESTI RIIK, kes meid kaitsma peaks, selleks ei pea olem mingi hüsteeriline välismaa aja
m
mees/ 15. märts 2019, 10:37
Uskumatu mida ma loen, neid sõnu ütleb inimene kes tahan oma isiklikke võimuabitsioone täita, ääremaadel elavatest inimestest on sellel daamil küll ükskõik, peaasi et saaks võimu juurde ja oma papa päästa VEB foni häbist.

t
Tiit/ 15. märts 2019, 09:46
Ärge ohverdage Eestit Kaja ja tema papa Siimu ja teiste hallide kardinalide voimuambitsioonide nimel.
s
see nüüd/ 15. märts 2019, 09:24
küll palgalise reformi palgalise komm.
a
arvaja/ 15. märts 2019, 08:47
Ja papa Kallas ütles otse eetris: "küll valetavad, kõvasti valetavad!". Unustades ära, et ise oli üks suuremaid valetajaid ( miljoni afäär ja FEB-fond). Jah, on midagi karta uue valitsuse sünnist - võib-olla tuleb isegi tõde välja ja samuti tuleb seda e-hääletust uurida. Edu uuele valitsusele!
f
Fotod/ 15. märts 2019, 08:10
on Kaja Kallasest ägedad iga artikli juures või käibki ta sellise irvega ringi.
k
Kes/ 15. märts 2019, 08:09
ohverdab Eesti Mustadele.Kas Ekre või ref ja sotsid??
t
to uskumatu milline 16.06/ 15. märts 2019, 04:09
Provokaator jälle provotseerimas.
v
vana toriseja/ 15. märts 2019, 00:16
Õige Kaja ! Ära tee seda, see pole üldse ilus!
ü
Ülbus/ 15. märts 2019, 00:07
Kõike saab andeks - halvasti ütlemist, solvamist jne. ainult mida andeks ei saa on ülbus.

a
andke andeks aga midagi kollast on haisema läinud/ 14. märts 2019, 22:27
kaja kallas ju soovib isiklikke ambitsioone ellu viia arvestamata teiste erakondadega
m
14. märts 2019, 22:00
j
Ja/ 14. märts 2019, 21:13
mängisid oma võidu kohe maha ka...
m
miks/ 14. märts 2019, 20:43
p
Peep/ 14. märts 2019, 20:29
Täna tundub mulle Kaja Kallas veel suurema Eesti vaenlasena kui Kõlvart. Peale eilset Esimese stuudio saadet hakkas Kõlvart mulle isegi natukene meeldima.
j
Jaaaa/ 14. märts 2019, 20:26
Ohverdage Eesti Kallaste mõnusa äraelamise tarbeks.
o
olen rääkinud/ 14. märts 2019, 19:37
Kaja on eestimaa mamma Merkel.vel cam ja lahtiste uste päevad,kuid eestimeelse erakonna ukse lõi kinni?On ikka sel kratsitud kuklas kõik paigas?
t
tundub/ 14. märts 2019, 19:23
et Tralla ETV - 1st on Refi hääletoru, selle mehe ekraanile ilmudes vahetan kanalit

j
Ja mida refid soovisid/ 14. märts 2019, 18:46
https://uueduudised.ee/uudis/eesti/kaja-kallase-suur-vale-tegelikult-pakkus-reformierakond-ekre-le-labiraakimisi/
t
tiit/ 14. märts 2019, 18:34
ai kas usud rõivast+petkurit+rosimannuseid+siimu teisi ooravaid???kaja ´´kahemõttelist naeratust jaJA TEGUSI -----ütlemisi???????
a
aborigeen/ 14. märts 2019, 18:04
Võitsid jah, aga lasksid suure kaarega täis üle 100000 põliselanikest eesti kodanikku. Kaja teatas, et nendega pole millestki rääkida. Nii ta ka tegi.Vaadaku peeglisse, süüdlane vaatab vastu.
l
laimust ja sõimus on villand/ 14. märts 2019, 18:01
See ei pruugi ekre seltskond olla, kesknoored on näiteks vilunud laimajad. Peale surma kasvavad sõrmed hauast välja vot siis!
k
kossa/ 14. märts 2019, 17:47
hoidkem eestit neile,kelle sõrmede vahelt müstiliselt kaovad kümned miljonid
a
aborigeen/ 14. märts 2019, 17:41
täisti nõus vanamemmega. Visata prügikasti 100000 eesti kodaniku hääled, on häbematu tegu. Meie olime need, kes käisid balti ketis, Hirvepargis, öölaulupidudel. Meie võitlesime Eesti vabaks. Kui seda poleks teinud,siis poleks seda riiki ja ametikohta, millele Kaja leiab et temal on ainuõigus.
m
Maamees/ 14. märts 2019, 17:29
k
14. märts 2019, 17:15
Kaja see ütlus käib ju sinu enda kohta, targem on vait olla. Kas Jürgeni soovitus on meelest läinud?

g
G/ 14. märts 2019, 17:09
Ja kogu rahvaga ülbitsemine
g
G/ 14. märts 2019, 17:01
Järjekordne kummaline avaldus- kui ta seda mõistab siis miks ta ise just sellist tegevust harrastab???
t
Tegelt,/ 14. märts 2019, 16:49
Las Kaja õpib soliidselt kaotama. Uut valitsust tutvustab ju ajakirjandus (reffide käepikendus).
p
parteitu/ 14. märts 2019, 16:14
Täitsa erakonnata ja usun,et lood hoopis vastupidide.Kas mitte Kallas ei räuska ülbitse ?
u
uskumatu milline / 14. märts 2019, 16:06
ekre palgaliste vabrikutööliste pidev ja järjekindel, kohutav laimamine ja mõnitamine perekond Kallase ja Reformi pihta siin käib.
m
miks miks/ 14. märts 2019, 16:01
kas need inimesed, kes valisid ekret, on eestis julgeoleku oht?On natsid jms.mida praegu neist arvavad Refid ja sotsid.Valijaskond kellega arvestama ei peaks?Ehk hakkate neid inimesi tuvastama ja riigist välja saatma, kuna ei vasta ega kiida heaks Teie erakondi.Imelik suhtumine on ekresse ja nende valijatesse. Nagu teise järgu inimesed ega polegi eestlased.Miks ekre vastu peab külvama paanikat ja hirme.Sellega lõhestate ise eestit .Kuhu see eesti siis Ekre valituses olles kaob? Põhjendage ja rääkige faktidest mida kartam, mis on reaalsed!Varem hirmutati Keskerakonnaga nüüd ekrega.Rahu ,rahu
m
martin/ 14. märts 2019, 16:01
valitsuses ei tohi olla sotse.
t
Tase/ 14. märts 2019, 15:48
Kajad ei usalda nüüd ükski teine erakond peale sotside.

ä
ätt./ 14. märts 2019, 15:33
Teie"ärge ohverdage Eestit " las seda teeme meie sest meie teame kuidas seda teha !
a
Antsip,tule appi!/ 14. märts 2019, 15:16
Me ei taha nii kehva väljanägemisega peaministrit.Mälu tal ka ei tööta.Aina räägib ja süüdistab kõiki ja kõike,mis ise papaaga teevad,seda ei näe ega mäleta.Hirmuäratav olukord.
k
Karin/ 14. märts 2019, 15:04
Poleks uskunud, et Kaja nii jõhker on. Alguses valas Ekre sopaga üle, ülbitses lausa Ekrega. Väga vastik käitumine.
t
to 13. 36/ 14. märts 2019, 15:02
Provokaator jälle toatüdrukuna Kajat kaitsmas.
s
see on lausa kohutav / 14. märts 2019, 14:46
Kui meeleheitlikult tahab Kaja peaministri kohta. Lausa välisriigid on kaasanud, et kindlasti peaministri tool endale saada. Hirmus võimuahne ja julm naine. Katastroof Eestile, kui oleks selline üle laipade minev peaminister, eestlatele tragöödia.
v
vanamemm/ 14. märts 2019, 14:43
Aga kulla naine, miks sa siis seda teed? Riigimehena (naisena) tegid esimese vea, kui välistasid suuresõnaliselt ligi 100000 eestl kodaniku hääle saanud EKRE. Viisakas ja erudeeritud inimene oleks võinud ka EKRE häälekad mehed ära kuulata, mitte neid kohe solgiga üle kallata. Ärakuulamise kunst ja siis viisakas taandumine kui kohe mitte kuidagi ei ole võimalik koostöö, mitte teise poole solvamine; oleks teid kindlasti kaunistanud. Nüüd olete paljude inimeste silmis tavaline võimunäljas näriline.
1
13:39/ Papagoi/ 14. märts 2019, 14:40
30% valimas käiatest, ei ole mingi võit?
t
to 13.37/ 14. märts 2019, 14:37

k
kas / 14. märts 2019, 14:18
Kaja Kallas on siis mõistuse hääl?
l
las/ 14. märts 2019, 14:13
siis võtab oma pika puuga tehtu ja proovib sellega valitsust moodustada.
k
kaua võib?/ 14. märts 2019, 14:06
Peaministri tooli jõuga kiskudes ja vihavaenu külvata pole küll viisakas.Rahva silmis olete oma tegudega igasuguse lugupidamise kaotanud.Poliitikas nii ei tohi.Kiitsid nüüd küll endid esikohale nr.0!!!!
j
14. märts 2019, 14:01
Jajaa, kõik muutub minutitega.
m
maiu/ 14. märts 2019, 13:58
Kuule Kaja eile oli küsitlus tv 3 seitsmestes, kas soovite näha EKREt koalitsioonis, ja vastus oli 79 soovis ja vastu oli 21 nii,et ära targuta asjata, nõme oled.
k
Kõlvartile punkt!/ 14. märts 2019, 13:50
Eilne Esimene stuudio näitas, et Kõlvart on palju asjalikum poliitik ja inimene kui ma siiani arvasin. Tralla küll püüdis hirmsasti aga Kõlvart suutis väga rahulikuks ja asjalikuks jääda. Kõlvarti maine paranes ilmselt terves riigis kõvasti.
s
14. märts 2019, 13:42
Seda näidet ei maksa küll tuua - kesikud seisavad kui kalju vene kooli eest.
h
14. märts 2019, 13:40
Huvitav, miks Refil on puudlid, aga Keskil ei ole - neil on demokraatia?

v
14. märts 2019, 13:39
Valimiste võitja võibki nii öelda.
e
14. märts 2019, 13:38
Ei maksa RE ülbuses süüdistada, vaadake ka teiste, eriti EKRE retoorikat ja arrogantsi.
r
14. märts 2019, 13:37
RE ja Kallas võitsid valimised.
o
14. märts 2019, 13:36
On ikka jabur olukord - valimistulemused ametlikult välja kuulutamata, ametlikult pole president kellelegi valitsuse moodustamiseks ettepanekut teinud ja juba uus "valitsus" püsti ja diplomaatidelegi tutvustatud. Ratas on jabur oma võimuihas ega oska kaotada. RE võitis valimised ja Kaja tegi Ratasele pika puuga.
m
mart/ 14. märts 2019, 13:26
Just Kaja Kallasel ongi need isiklikud võimuambitsioonid, tahab tingimata peaministriks saada, see on ju selgelt näha.
1
17 aastat ainult vargust/ 14. märts 2019, 13:19
Nad on 17 aastat olnud valitsuses ja ta julgeb veel selle peale rääkida midagi eestikeelsest kooliharidusest! Täiesti ülbe ja vastutustundetu vanamoor ju! Venekeelsed koolid ja lasteaiad peaks ammu, ammu olema ajalugu!
n
nuh/ 14. märts 2019, 13:19
Jummel küll.Isegi Aunaste oleks parem valik.
v
Valija/ 14. märts 2019, 12:52
Kaja Kallas, ärge ohverdage Eestit ainult oma isiklike võimuambitsioonide teostamiseks. Olge väärikas ja tunnistage kaotust ning lõpetage uue valitsuskoalitsiooni ja Eesti rahva laimu ja valedega üle valamine.

l
lilli/ 14. märts 2019, 12:51
ei paista enam lõppu KESKERK.-a sarjamises, et EKRE-ga koos, seda tuleb uksest ja aknast, enne ei REF ei osalenud TTV-s kordagi, nüüd kutsuvad ühinema.
m
Mis toimub ?/ 14. märts 2019, 12:39
Miks papa Siim pidevalt tütre eest võitleb ? Kas tõesti tütar ei tule ise toime ? Tõeline lasteaed.
k
Kaja/ 14. märts 2019, 12:26
sõnad, sõnad, sõnad. Ja ei midagi enamat, peale saamahimu loomulikult.
h
14. märts 2019, 12:18
huvitav miks küll Kaja väidab,et reform pakkus võrdseid läbirääkimisi keskerakonnaga ?Kas mälu on nii lühike,? Ise toonitas kogu aeg neid punaseid jooniÕIGLANE
v
vastus/ 14. märts 2019, 12:17
See kõlab ju meie ähvardusena,et loobuksime oma õigustest ja roomaksime oravate ja sotside ees.70%valijatest pole teie kasuks otsustanud,nii,et ruttu suukene kinni ja lõpetada vaenu õhutamine.
v
valija/ 14. märts 2019, 12:07
Kaja ,sinu ülbe käitumine teiste erakondade suhtes maksis kätte
m
mann/ 14. märts 2019, 12:01
Eile meedia keskpunktis näitas,kui kerge on e hääli võltsida ja ümber tõsta, vaadake ise ,täna kordussaade kell16---2
m
mann/ 14. märts 2019, 12:01
Eile meedia keskpunktis näitas,kui kerge on e hääli võltsida ja ümber tõsta, vaadake ise ,täna kordussaade kell16---2

i
Iih/ 14. märts 2019, 11:54
Ikka mõteldakse oma rikutuse tasemelt
t
14. märts 2019, 11:54
r
14. märts 2019, 11:53
1
11:36/ Mis kiri?/ 14. märts 2019, 11:51
Ükski oma amitsioonidest lähtuv kiri ei saa olla Eesti Põhiseadusest tähtsam. Võin minagi 100 kirja kellelegi saata-MINA TAHAN? Kes on need MINAD, et ignoreerida enamuse valijate tahet? Need kolm erakonda oma valijatega seda ju on?
a
arvaja/ 14. märts 2019, 11:51
Mida SINA ! ise teed Kaja! Oled ju väitnud, et peaministrikohast mingil juhul ei loobu! Kas nii lühike mälu?
p
14. märts 2019, 11:51
Peab ikka Kaja ambitsioone teostama.
k
Karla/ 14. märts 2019, 11:47
Reform ja Kaja Kallas ei ole Eesti enamus!Meie inimesed on ka mõtlevad ja analüüsivad kodanikud.Praegu teeb ETV ja Tralla,kes on Brüsseli ruupor propagandat,et valitsust ei saaks moodustada KESK ja teised,sest omaaegsed Reformi susserdamised hakkaksid välja tulema EKRE abiga.EKRE-l on siiski paljuski õigus.Mulle väga meeldis M.Kõlvart eile,kes rääkis asjadest väärikaalt,olles Trallast kõvasti parem.
p
Peeter/ 14. märts 2019, 11:47
Kes seda räägib ? Kaja, vaadake peeglisse. Keski, ekre ja Isamaa koalitsioonikõnelused on demokraatlik protsess, milles asi ? Uut valitsust veel pole - kardate oma koha pärast toiduahelas ? EKREIKE sündigu, Refi koos oma puudlitega oleme juba küll ja küll võimu juures näinud ja tunda saanud koos peenhäälestamise, aktsiisitõusude, jokitamise jms. Eks siis ole näha, kas ekrele pandud ootused ja lootused on seda väärt. PS Iseküsimus on veel 20 000 Kajale antud (e-)häält. Siseriiklikult sisuliselt olematu poliitilise kogemuse ja üsna elukaugete sõnavõttudega poliitikule ? Looduse suur saladus...

a
Armas aeg/ 14. märts 2019, 11:45
17.aastat ja oligi oma ülbusega Eesti vaesusele ohverdatud. Kes võttis matusetoetuse, mitmeks aastaks pensionite indekseerimise, kes olid igasuguste rahaliste tehingute ninamehed? Oma taskute ambitsioonid hukutasid riigi.
p
Psühholoog/ 14. märts 2019, 11:42
Nii Kaja Kallase kui laiemalt kõigi teiste koalitsioonikõnelustelt kõrvalejäänute raev on mõistetav: kaalul on nende töö, sissetulek, ühiskondlik positsioon. Mis aga mõistetav ei ole, on see, et kõrvalejäänute hüsteerilise kisakooriga on liitunud pa kogu Eesti meedia, sealhulgas maksumaksja raha eest finantseeritav ERR. Kuidas nii tohib?
k
kodanik/ 14. märts 2019, 11:37
Ambitsioonid on läinud nii suureks, et Siim Kallas teostab helistab Mart Helmele ja teeb seda nalja pärast, nagu ta väidab.Seda nalja saab seostada verbaalse rünnakuga.Sama- kohtumised Kaljulaidiga
t
tädi/ 14. märts 2019, 11:36
kahjuks on see kiri kurtidele kõrvadele. EKREIKE oma hullunud võimuihas ei võta kuulda mõistuse häält.
k
Küsimus Kajale/ 14. märts 2019, 11:34
Olite 17 aastat võimul, miks ei läinud üle ainult eestikeelsele haridusele, kas ei jätkunud julgust? Minu mäletamist mööda Lätis mindi. Kas Kesk oleks pidanud selle ära tegema paari aasta jooksul?
k
kodanik/ 14. märts 2019, 11:32
Moraalijugeja on ise selles rollis
t
Tiit/ 14. märts 2019, 11:30
Kajal on suured voimuambitsioonid, sellepärast keegi Reformierakonnaga koostööd teha ei tahagi ja ei teegi.
k
Kuusik Kaasik/ 14. märts 2019, 11:25
Muuseas- Peale eilset ETV saadet Tlallaga, kes oskab nii ilusasti oravate poole kõõrdi vaadata, hakkab mulle isegi Kõlvart järjest rohkem meeldima!

o
Oravad nälgas/ 14. märts 2019, 11:24
tõrud otsas-isegi Seedritõru pole.
n
Naised naersid et Sotside pomo / 14. märts 2019, 11:23
m
Matu/ 14. märts 2019, 11:22
Ära töina, küll kõik paika loksub, ega terve eesti pole reformierakond.Ka teistes riikides parteid vaidlevad.
A
.../ 14. märts 2019, 11:22
Ainukesed kel on valitsemiseks vaid ambitsiooni on kõik Kallased ja Ossinovski, ülejäänurel on selleks ka arukust, hoolivust ja muud valitsemiseks vaja olevaid iseloomu omadusi.
m
Ma söön oma mütsi ära kui üks neist / 14. märts 2019, 11:20
pole Buratino-ei tea kumb.
r
RP/ 14. märts 2019, 11:19
Ei ole vaja tõesti täiendavat mainekahju. Kõik need salaasjad said alguse ammu enne Keskerakonda. Reformierakond valitses kogu selle susserduste aja. Nüüd kui asi välja tuli, pole ju mõtet tänast päeva süüdistada. Ma pole kunagi valinud keskerakonda ega ka ekret, aga süüdistustega lahmida pole mõtet. Ja tehku ära see kolmikliit oma valitsus ja ehk tuleb veel midagi välja ja saab lõpuks platsi puhtaks sellest vanast jurast. Saaks vahemalt edasi minna puhtama platsiga. Ja veel. Ajakirjanik ei ole poliitik. Seega kallutatud küsimused, artiklid jne. ei ole ka selles valguses soovitatavad.
a
ajab muigama/ 14. märts 2019, 11:13
Kust selline nahhaalsus? Kasutades Kaja Kallase enda väljendit: ärge ohverdage Eestit Kaja Kallase isiklike võimuambitsioonide teostamiseks. Või seda veidi laiendades: ärge ohverdage Eestit Reformierakonna võimuambitsioonide teostamiseks! Hoiame pöialt, et KEI koalitsioon saaks loodud!
k
14. märts 2019, 11:11
Kaja:nii hästi sa endakohta kirjutad.Astu tagasi....

k
Kuule/ 14. märts 2019, 11:08
Kaja, vaata peeglisse, saad vastuse.
k
Kuusik Kaasik/ 14. märts 2019, 11:07
Kas seegi, et Õhtuleht nullib kommentaare, on osa mingisugusest uuest, ReffiRottide poolt peale surutud metoodikast, kuidas kujundada ÕIGET Eestlast? Telekanalid, Tlallad, Postimees juba varjamatult teostavad KallasteVargajõugu päästeoperatsiooni- on üle läinud kurjategijate poolele
a
arvaja/ 14. märts 2019, 11:03
See, et kollane ajakirjandus taob ühte kulunud alasit on isegi arusaadav. Aga see, et ERR-i ajakirjanikud on kaasa läinud reffide propagandaga ja kõiki teistmoodi mõtlejaid populistideks sõimavad on ikka häbiväärne lugu küll. Nemad avaldagu uudiseid, aga ärgu risustagu avalikku ruumi oma kallutatud suunistega
k
Kratt./ 14. märts 2019, 11:02
Kui midagi väidad, siis pead ka tõestama. Kuidas on EKRE seotud Kremliga? Kui fakte pole esitada siis oled tavaline tühikargaja.
k
Kratt./ 14. märts 2019, 11:01
Kui midagi väidad, siis pead ka tõestama. Kuidas on EKRE seotud Kremliga? Kui fakte pole esitada siis oled tavaline tühikargaja.
l
Lootuskiir/ 14. märts 2019, 11:00
On lootust, et uus valitsus toob mahavaikitud, salastatud 75 aastaks ja muud nihverdamised valguse kätte. Oh õudust! Seda aga ei tohi lihtsalt lubada!
h
HS./ 14. märts 2019, 10:59
Kui midagi väidad, siis pead ka tõestama. Kuidas on EKRE seotud Kremliga? Kui fakte pole esitada siis oled tavaline tühikargaja.
h
HS./ 14. märts 2019, 10:58
Kui midagi väidad, siis pead ka tõestama. Kuidas on EKRE seotud Kremliga? Kui fakte pole esitada siis oled tavaline tühikargaja.

h
HS./ 14. märts 2019, 10:58
Kui midagi väidad, siis pead ka tõestama. Kuidas on EKRE seotud Kremliga? Kui fakte pole esitada siis oled tavaline tühikargaja.
h
HS./ 14. märts 2019, 10:57
Kui midagi väidad, siis pead ka tõestama. Kuidas on EKRE seotud Kremliga? Kui fakte pole esitada siis oled tavaline tühikargaja.
t
tõsi/ 14. märts 2019, 10:54
Kes teid veel usub?Valetajad papaga mõlemad.
e
Ete/ 14. märts 2019, 10:53
Eks igaüks saab hääli erinevalt Keskerakond saab neid tänu tublile tööle Reformierakon tönu laimule ja vassimisele, EKRE tönu venelaste vihkamisele ja Isamaa tänu sõjamängudele.
u
uss/ 14. märts 2019, 10:52
Kaja Kallas, kas ei tasuks natuke selle üle mõelda, miks suurimad kaotajad sotsid on ainult nõus koalitsiooni moodustamiseks läbirääkimisi pidama. Vähemusvalitsus ei ole valitsus ja kui seal veel Ossinovski poolt juhitud sotsid on, siis......
r
refid lõid noa rahvale selga majanduskriisi ajal/ 14. märts 2019, 10:50
kas mäletate töölepinguseadust, mille abil paljud inimesed vallandati ja koondati?
n
nehh/ 14. märts 2019, 10:50
ütlesid sa seda endale, Kajake?
w
wv/ 14. märts 2019, 10:47
Kaja Kallas sa ei saa oma isa eesti presidendiks ja ise peaministriks.... mängisid oma võimaluse maha ...täpselt nagu Indrek Tarand.... e-valimistest ka teile kasu polnud ..võim võetakse ikka käest

s
siim ilmselt tahtis/ 14. märts 2019, 10:44
kolmikliidu kõneluste alguse ära rikkuda, muud tal plaanis polnud. Õnneks kaabud on ausad ning paralleelseid kõnelusi ei hakanud pidama.
h
HS./ 14. märts 2019, 10:44
Võimu juurde Kallaseid ei lastagi. Ratas on nii tark mees, et jääb peaministriks edasi ja Kallased jäävad kõigest ilma nagu seda on teeninud teiste parteide alavääristamisega.
l
Laks/ 14. märts 2019, 10:42
Minu kiri läks ka modereerimisele,kirjutasin sama mis uudistes eile räägiti,Siimu kõned EKRE-le ja ,et teist kõnet ei mäleta.Samas ei pidanud EKREGA ÜLDSE KÕNELUSI alustama aga siim susserdas ,et same kahepeale hääld kokku!!!!!!!
k
Kallas .../ 14. märts 2019, 10:39
... võiks esmalt peeglisse vaadata. Ei maksa nii silmakirjalik ka olla.
l
Laks/ 14. märts 2019, 10:38
Võttis Helme sõnad lasteaedade eestikeelestamise kohta,selle tõi välja eelnevalt Helme,ennem lasteaijad siis tuleks leida õpetajad ,ehk personaal ,et saks kolides edasi minna,Kallase poolt on see puhas plagiaat.Eile me uudistes kuulsime kuidas Siim keerutas,et ta helistas 2-korda mitte ühe kas jälle mälu kaotus.Olevat tahtnud lihtsalt tögada või siis norida,aga miks veel õhtul helista mida Helme tal palus mida ta siis rääkida tahtis ,puhas vale jakeerutamine,ta teadis ,et läbirääkimised käivad IRL-kesk-ja EKRE-ga see oligi hirm ,et võim võidakse ära võtta võitjalt ja nii kaläks-läheb.VOT NÜÜD
r
refid lõid noa rahvale selga majanduskriisi ajal/ 14. märts 2019, 10:36
kas mäletate töölepinguseadust, mille abil paljud inimesed vallandati ja koondati?
t
Tõesti!/ 14. märts 2019, 10:36
Täiesti vastuvõetamatu isiksus. Räägib ja räägib,aga seda ei taha näha,mis ise teeb.Jube ,kui see seltskond võimule saab.
k
Kes veel ei tea/ 14. märts 2019, 10:36
Siis genosse kaljuraidur on reformi luurekordinaator, kes pallinguga käib aastaid restoranis infot jagamas. Sellest ka suur kisa, kust oleks edutamist loota olnud juba riigikogus. Tehku linnavalitsus silmad lahti ja vabanegu sellest enne, kui hilja.

k
Kaja ei räägi ekrega ja mis tunne on kui kesk-/ 14. märts 2019, 10:35
-ei räägi teiega. Seis on ju tasane-ja Oss oma 10 cm on alla eesti keskmise.
t
Tölpa / 14. märts 2019, 10:33
Tundub küll, küll siis veereb, eest.
e
14. märts 2019, 10:30
Ei ohvedagi. Sellepärast reffi ei tahetagi valitsusse.
k
ka inimene/ 14. märts 2019, 10:18
Ühesõnaga, MEIE DEMOKRAATIA ON SELLINE, et kui reformi parajasti ei toeta, siis kommentaar modereerijale ei kõlba, läheb modereerimisele. Ei olnud ühtegi kurja sõna, ei laimu ega sõimu. Miks teil selline demokraatia on? Siim Kallas on Eesti esivaletaja ja miks peaks rahvas teda usaldama? Mis Kajastki oodata, kui selle nn. naeratuse, mis on rohkem irve taga on jäik ja valelik erakonna juht.
m
Millest muust / 14. märts 2019, 10:18
siis, kui reformi enda ambitsioonidest Kaja räägib? Globalistide armutud karjed ei vaibu.
a
Arvamus/ 14. märts 2019, 10:16
Jätke Teie ja Teie perekond isiklikud ambitsioonid. Jätke eesti rahvas rahule.
i
inimene/ 14. märts 2019, 10:14
Ei tea ühtegi teist erakonda peale reformierakonna, kes nii võimu ihaldaks ja on selleks valmis teisi erakondi laimama ja igasuguseid valesid välja mõtlema. Väga ebameeldiv seltskond sullereid. Tralla pritsis eile Kõlvartile nii tatti, et Kõlvarti aktsiad minu silmis igatahes tõusid. Tralla oli nagu viimane tatiprits, Kõlvarti väärika käitumise kõrval. Kohe vägisi tahtis Kõlvartile mõju avaldada, et Kõlvart hakkaks KE juhti laimama, aga Trallallaal see ei õnnestunud.
k
kes sa ise oled?/ 14. märts 2019, 10:03
EKRE laimamise eest annan sind kohtusse, kirjutaja ekre vabrikutööline, rumal jutt sul

v
V/ 14. märts 2019, 10:03
Tahan raha, RAHA tahan ja teie ülejäänud seal arvuti või teleriekraanide taga närige muru.
s
Sirje/ 14. märts 2019, 10:02
Reform oleks pidanud mõtlema kampaaniat tehes ,kas on õige teist erakonda mustata. Oleks pigem ennast kiitnud ja küsitlusi ja trolli kõnesid ja kirju on lapsik korraldada. Kaotada tuleb osata. Kui rahvas oleks väga Kaja Kallast tahtnud peaministriks oleks valimistulemus pidanud olema üle 50 % ,paraku on tulemus teine ja ega Reformi veerandik pole veel rahva arvamus. Jäägem viisakaks ja eestlasteks,kuigi tundub taas,et teine eestlane on parim toit. Pole vaja enam Reformil endale veel rohkem kahju oma mainele teha.
k
Kõik/ 14. märts 2019, 10:01
mega ilus. Mulle meeldis eriti dopingukeiss
k
Kuusik Kaasik/ 14. märts 2019, 10:00
Muuseas- Peale eilset ETV saadet Tlallaga, kes oskab nii ilusasti kõõrdi vaadata, hakkab mulle isegi Kõlvart järjest rohkem meeldima!
h
Hale vale/ 14. märts 2019, 09:59
mee niisama ,,lõõbime,, onju
t
Troll/ 14. märts 2019, 09:59
Eestlased on kõik valijad. Sealhulgas nii reformierakonna valijad kui ka ekre valijad. Kui EKRE EOS KÕRVALE LÜKATI KAJA POOLT SIIS KAS SEE EI LÕHESTA EESTI RAHVAST ?????
s
Stella/ 14. märts 2019, 09:47
Ära tee seda ,mida ma ütlen, vaid mida ma mõtlen.
n
Nojah/ 14. märts 2019, 09:47
Ohverdage ikka kallasedünastia heaks

e
Enn/ 14. märts 2019, 09:44
Ei meeldi kahe kallase ligi rollo rõiva näod...
x
x/ 14. märts 2019, 09:44
Seitsmestes uudistes ei saanud "jah" ja "ei"-sid ringi kantida nagu e-hääletusel, seega oligi 79% helistajatest EKRE valitsuses oleku poolt. Ref on nii palju saladuslikku "blacki" aastate jooksul kokku keeranud, et usaldus nende vastu on kadunud ja nüüd on tuline hirm, äkki Kaabud valitsusse pääsedes kaevavad kõik 10 miljonid, VEB-id, Tallinna Sadamad jms välja ning tuleb kohtu ette astuda ja aru anda. Seepärast see hull tõmblemine nüüd käibki- nii lihtne see ongi.
j
Just!/ 14. märts 2019, 09:41
Ohverdage see Eesti ikka Kallaste kaukasse!
a
arvamus/ 14. märts 2019, 09:40
Kuulge,mida siin rääkida.riik lonkab kahte jalga korraga,muudkui aga elame välismaa järgi.Halloo!Tule taevas appi!Ennem ikka oma maad ja rahvast hoida ja kaitsta,mitte müüa kõik välismaalastele ja riigile aina suuremat võlakoormat kasvatama,mille meie maksumaksjad kinni peavad maksma.Ja m;;EI mäleta: pole neid etteotsa tarvis.
j
Jätke Jana Toom rahule/ 14. märts 2019, 09:38
Praegused pugejad on Raimond Kaljulaid ja kunagine presidendikandidaadiks upitatu.
m
miis/ 14. märts 2019, 09:36
mina helistasin mardile nii naljapärast onju
n
14. märts 2019, 09:36
Nad tahavad lihtsalt riigikassas katsetada kas kaja on päeinud issi ande et valitsuses olles maksumaksja raha lihtsalt jääb nende näppude külge kinni. Ande kõik unustada on kajakene pärinud. Muidugi suurte silmadega valetada see on leivanumber. Ainus mida issi pole pärida suutnud on hitleri vuntsid
k
Ken/ 14. märts 2019, 09:34
Eile AK jooksis ekraanil all sõnum ,,$veitsi e- valimiste süsteemis oli ohtlik võltsimist võimaldav viga". Samas Kuusk ei rääkinud sellest silpigi. Kui seal see viga välja tuli, siis meil kõik korras? Väheusutav.

t
Tiidi/ 14. märts 2019, 09:29
oot-oot, President ju USAs, tuleb tagasi ja annab valitsuse moodustamise võitnud erakonnale. Siis küll ILi silmad häbi täis.
k
kajaaa/ 14. märts 2019, 09:29
kakaka raha paneb rattad käima, kas sa seda ei tea ,raha eest võib...
v
vaata, kes räägib/ 14. märts 2019, 09:26
Selles õnnetus ongi, et Ref on veelgi suuremal määral ohverdanud Eesti huvid nii mammona kui isikliku võimuiha nimel. Isamaalitšikud on seda juba ammu teinud. Kesk ja EKRE on populismi musternäide - üks paremal ja teine vasakul. Reform ise kurnas 17 aastat Eestit - selle tulemusena nüüd usaldataksegi enne ullikesi kui neid.
d
Diplomaatia puudumine/ 14. märts 2019, 09:26
Mul on ka kahju, et nii läks, aga teisalt on see arusaadav. EKRE on sünnitanud reformierakond, kes on alati raskused vaid rahva kanda. Nüüd pole mõtet teisi süüdistada. Riigis, kus elab nii palju inimesi vaesuses või vaesusriskis, on küüniline rääkida 500 eurosest tulumaksuvabastusest kõigile. Sellega võib hääli püüda, aga mitte valitsust moodustada. Paraku on astmeline (tõeliselt astmeline) tulumaks möödapääsmatu. Vaesematelt pole enam midagi võtta. Me ei saa makse tõsta kõigile enam ühtlaselt, kui osa inimesi on pidevas miinuses ja iga väike aktsiistõus või maks viib neid ahastusse.
k
kodanik/ 14. märts 2019, 09:25
Oot-oot, ja mis ambitsioonid on Kaja Kallasel ja Siimul?
t
Tiit/ 14. märts 2019, 09:22
Jõudu neile! Nn.võimukoalitsioon juba õpib vene keelt. Ja koolis kohustuslik!

k
kujutage ette/ 14. märts 2019, 09:20
vana laps käib isaga koos tööl ,üksi ei julge suurde majja tulla,kas neil kaLLASTEL IKKA KALDAD ON ,OI KUI HÄBI
v
valija/ 14. märts 2019, 09:20
Kallis KAJA, ärge ohverdage Eestit ainult oma isiklike võimuambitsioonide teostamiseks
v
valija/ 14. märts 2019, 09:19
Miks nende valijate otsus on olnud ainult õige ,kes valisid Reformierakonna. Üle poolete valijaid on kokku valinud EKREIKE ja ka nemad loodavad ,et nende valtud erakond saab võimule ja hakatakse ometi nägema Eestis elu ka väljaspool Tallinna. Selline üksteise mustamine nii väikeses riigis kui Eesti on ikka väga kole.
o
Ott/ 14. märts 2019, 09:17
Keskerakond on varem alati läinud opositsiooni väärikalt ilma kisata, aga oravad ei jäta oma skandaalitsemist.
m
Maali maalt./ 14. märts 2019, 09:16
Pr.Kallas.Tuletan meelte.Kuidas Ansip Savisaarele ära tegi. Savisaar võitis valimised.Ansip istus peaministri toolile.Kallis Eesti rahvas. Olete juba unustanud.Tuletage natuke ajalugu ka meelte. Pole niikohutav midagi, et mässata. Ülekohus kotis ei seisa.Ja seda tehti veel kaks korda.
l
lea/ 14. märts 2019, 09:15
Kõige suuremad võimuambitsioonid on alati olnud Reformierakonna poliitikutel ja selle nimel on nad laimanud teisi, süüdistanud aga töötulemusi polnud vaesus aina kasvas.
o
Oli Ikea ootamatu, tool nagu valmis pandud ja äkki mittekeegi.Jube tatipritsimine, mis toimub hetkel/ 14. märts 2019, 09:14
p
planet/ 14. märts 2019, 09:11

j
ja/ 14. märts 2019, 09:09
TV3-s vastajad on rahvas? Jumal kui lihtne kõik on.
t
to Kaja/ 14. märts 2019, 09:09
... Näed Palki teise silmas aga enda omas mitte ! ... Mäletan, et eesti keeles kõlas see vanasõna veidi teisiti - vastupidi: "Teiste silmades pindu näed, aga omas palki ei näe". See selleks...
0
09:07 kommentaar mõeldud Tiidrikule/ 14. märts 2019, 09:08
mitte Tiidrik ei kirjutanud seda.
j
Juku/ 14. märts 2019, 09:08
Kliimasoojenemist tuleb muidugi tunnistada aga selle vastu võitlemine on ju puhas rahade kantimine. Raha tuleks kulutada sellega kohanemiseks,
t
Tiidrik/ 14. märts 2019, 09:07
ära võta sõna teemadel, mida su väike ajuke ei valda. Lahmida oskab igaüks. Venelastel hea ütlus "dumat nada, ne prõgat."
k
konsa/ 14. märts 2019, 09:05
Kaja Kallas: ärge ohverdage Eestit ainult oma isiklike võimuambitsioonide teostamiseks .-.-.-.- väga õige, NÄITA isiklikku EESKUJU
k
kuis nii/ 14. märts 2019, 09:04
ekre ja keskerakond saavutasid ju. Või olid nende e-hääled kuidagi teistsugused kui Kaja "varastatud" hääled. Tead sa ikka kui suure hulga sai ekre, e-hääletuse vastane, neidsamu e-hääli?
w
Www/ 14. märts 2019, 09:02
Lennart Meri, Siim ja Kaja Kallas seilavad paadiga merel, kui Siim ütleb, et meri haiseb, Lennart vastab, sest kaldad on s i t a sed

v
14. märts 2019, 09:02
Väga hästi öeldud enda kohta! Kaja on enesekriitilisem kui papa!
0
0000/ 14. märts 2019, 08:59
Kaja ei saa siiani aru, et ainult häältevargusega edu ei saavuta. Täiesti eluvõõras eurotibi.
r
Riho/ 14. märts 2019, 08:59
Refi simakirjalikusel pole piire...
t
taibu/ 14. märts 2019, 08:58
Aga mulle meeldiks, kui Kaja Kallasest saab peaminister. Ikka parem kui Ratas.
k
kodanik/ 14. märts 2019, 08:57
m
Maili/ 14. märts 2019, 08:56
Eile seitsmestes uudistes tv3 oli küsimus, kas soovite näha ekret valitsuses, vastus oli 79 jah ja 21 ei,nii,et rahvavastu siin ei tehta midagi.tiina
i
Imelik/ 14. märts 2019, 08:56
Aga isa ohverdas Viimsi valla samadel eesmärkidel. Miks ?
k
Kes võidab lahingu../ 14. märts 2019, 08:53
Ei võida ju veel sõda! Kaja võiks nüüd ometi vait jääda!

ä
Ära aja/ 14. märts 2019, 08:53
Kuskohas on Ekre ülistanud hitlerit?? Too mõni näide. Need fabritseeritud artikklid kinnimakstud ajakirjanike poole ei tähenda midagi.
j
Juhan./ 14. märts 2019, 08:53
Hirm on see mis mehe araks teeb äkki avalikustavad kümme milli.
a
14. märts 2019, 08:50
Aga sa ise? "500st eurost kõigile me ei tagane"
v
valija/ 14. märts 2019, 08:50
Osteti patsipoiste käest e. hääli ka juurde ja kõvasti, vaadake ainult nende nimekirju.See olevat väga lihtne ,eile ttv näitas meedia keskpunktis,kuidas see käib
j
jäle/ 14. märts 2019, 08:49
Oi kus nüüd tuli üllas ja Eesti eest väljas olev kodanik meile moraali lugema. Loodan siiralt, et ta kunagi peaministriks ei saa. Vastik vastik vastik.
o
ottmandoo/ 14. märts 2019, 08:48
Mis sa põed Kaja! Isa läheb taas viimsisse---Jänes riigikokku! Lahkumishüvitised perele taas teretulnud !
v
Valve/ 14. märts 2019, 08:48
Uued valimised ilma e-hääletuseta lõpetaks selle inetuks muutunud mudamaadluse ära.Piinlik on juba kuulata neid Kallaseid.
t
Tiit/ 14. märts 2019, 08:44
Kajal on suured voimuambitsioonid, sellepärast keegi Reformierakonnaga koostööd teha ei tahagi.

r
rmp/ 14. märts 2019, 08:42
Minu eelistus oli algselt Reformierakond, kuid just pr. Kaja pärast loobusin. Ei meeldi selline eneseimetlus...
v
valija/ 14. märts 2019, 08:40
E. hääletus on pühiseadusega vastuolus ja see peab kaduma, kuskil maailmas ei toimu sellist hääletus, kas see ongi meil välja mõeldud häälte kaaperdamiseks ühe erakonna poolt. Eile meediakeskpunktis näitas,kui lihtne on seda teha. Meil on nii väike rahvaarv,kes käivad hääletamas ja see tuleb teha nagu vanasti paberhäältega, võt siis vaatame,kuidas nende reformierakonna rahval hääli koguneb, aga praegu on kõik vale ja võlts Eufooria neil. Ja nad on sellest teadlikud, häbi neile
m
Muig/ 14. märts 2019, 08:38
No kui ta teadis, et ainuke võimalus "Eestit päästa" on anda kolitsioonis peaministi koht Ratasele, miks ta siis ei teinud seda ohverdust isiklike võimuambitsioonide asemel
p
14. märts 2019, 08:37
pealkiri on äge ja õige aga miks siis nemad ise seda ei taha järgida?
a
aus vastus/ 14. märts 2019, 08:37
Tõsi kaja ja Siim.Ei ohverdagi teile1
x
xx/ 14. märts 2019, 08:34
E du J ü ri R at as ele, I sa maa ja E K RE liikmetele. Oo tame Te ie vali tsust. K a l la s ei ole sobilik pea minister, ta on vale lik, li be, ül be ja mada lalau baline. R e f ei sobi Ee stit juhtima.
v
vott, vana kommunist/ 14. märts 2019, 08:33
sulle ei meeldi eestlased? oled tülgastav sel juhul siin maal sest EKRE on Eesti

e
Enn/ 14. märts 2019, 08:33
Räägib palju aga kuulata pole midagi.Uskumatu!
x
xx/ 14. märts 2019, 08:32
MIks arvamus, mis pooldab J ü r i R a t a s t ja t em a meeskonda ei lähe läbi????? Miks meedia on kallutatud ühele olle????
e
ei salli konkurente/ 14. märts 2019, 08:31
Kaja - ise tahan seda peaministritooli ja issi saab ka ministriks, ise tahhaaaan , võtan kasvõi vanakuradi kampa, tahaaaan
t
tõnn/ 14. märts 2019, 08:27
Kui keegi seda teha tahab, oled see ainult sina.
v
Vaadake peeglisse/ 14. märts 2019, 08:26
Kaja võiks mõelda, miks keegi Reformierakonnaga ühes valitsuses olla ei taha. Võiks meenutada, kui ülbelt käituti oma koalitsioonipartneritega. Ja kui partneritele see ülbus ei meeldinud, vahetati nad lihtsalt välja ning jätkati omas stiilis.
k
Kuningatütar/ 14. märts 2019, 08:22
ei suuda pähe mahutada mõtet, et rahvas on hakanud oma peaga mõtlema.
e
ehh/ 14. märts 2019, 08:18
r
rein/ 14. märts 2019, 08:18
ei meeldi mulle ka hitleri ülistamine nagu ükskõik millise diktaatori ülistamine aga miks olen hakanud ekre poole vaatama ja tema poolt kätt tõstma. põhjuseks just reformika rõivase juhitud selgrootu valitsuse tegevus ning selle tulemused. ja nähes, et see rõivas ja co on ikka veel tegutsevad tänases poliitikas siis mis muud üle jääbki

n
Need/ 14. märts 2019, 08:10
refi väljaütlemised praegu KE suunas ei tule neile küll kasuks vaid eemaldab nad totaalselt teineteisest.
s
Saaamatu hala/ 14. märts 2019, 08:05
Ainult meie teame mis on õige,hurraaaa
o
onu/ 14. märts 2019, 08:05
Muidugi ei tohi Eestit ohverdada isiklike võimuambitsioonide teostamiseks. Seda võib teha ainult perekond Kallase ja reformierakonna ambitsioonide teostamiseks.
0
07:35!/ 14. märts 2019, 08:02
m
mitte reffide valija/ 14. märts 2019, 07:56
Kaja Sul ei ole rahva toetust, hääled on saadud e-hääletuspettusega. Veel võikam on vana Kallase esinemine.
k
Kaja / 14. märts 2019, 07:54
Näed PALKI teise silmas aga enda omas mitte !
e
ehh/ 14. märts 2019, 07:48
m
Mäluravi/ 14. märts 2019, 07:48
Praegune olukord ravib hästi vana Kallase mälukaotust. Juba meenus talle, et oli 1999 Rahandusminister. Veidi veel teda ravida ja tulevad ka VEB asjad meelde.

e
Enn/ 14. märts 2019, 07:33
Ärme ohverdame oma riiki e-valimistele!
v
vana kesk/ 14. märts 2019, 07:28
Siim on aumees ja tõde on tema jaoks püha !
n
noh kui selle sõna sabast haarata/ 14. märts 2019, 07:27
siis just reffid on olnud need , kes on oma isiklike võimuambitsioonide nimel teinud kõik mis võimalik ja enamgi veel. Pole mõtet siis sõnadega 'au, õiglus ja moraal' songleerida.
k
Kajake/ 14. märts 2019, 07:18
loen artikli pealkirja ja tunne on tugev, et just sina ja sinu isa tahavad ohverdada Eesti oma isiklike võimuambitsioonide teostamiseks.
e
EKRE valija/ 14. märts 2019, 07:14
Kallaste ülbus peab karistatud saama.
k
kahju/ 14. märts 2019, 07:09
on sellest et uus polvkond ei tea lähiajalugu. venelane tahtis lömastada väikerahvad.suuremalt jaolt ta seda tegigi..handid mandid jne..kaotati koik koolid mis polnud vene keelsed ja pyyti ka mälust kustutada nende väikerahvaste keel ja kultuur. vaid ime labi oleme meie..vaike rahvakild veel elus..tänu oma talupoja moistusele ja jonnile.kui sõja lõpus avasid kommunistid " vabastajatele" väravad. et tulge ja olge ja valitsege. siis nyyd tehakse seda Brysselile..tulge jah ja olge ja valitsege...öelge kõik ette et kus ja mis ja kuidas. peaasi et saaksime välismaale rahulikult sõita ja ingliskeel ju tuleb niikuinii na eesti keelt pole vajagi.ja kui keegi seda ei soovi...seda taasanastamist siis loomulikult...ta on fashist.ta on KUNAGI kogemata mõne fraasi pillanud jne...tahan kysida...mis teil VIGA on? soojad kohad kukuvad? mis te karjute ja tõmblete? häbi pole mitte raasugi?
o
14. märts 2019, 07:08
Ohverdage hoopis Goldbergide rahaambitsioonide teostamiseks.
m
Maakas/ 14. märts 2019, 07:07
Kas aru ei saada et ekre sai kolme hulka ja teda eirates tekitate rahva pahameele. Loomulik et ma valisin ekre. Ehk keegigi hoiab need pagulashordid eestist eemale.

n
Nii/ 14. märts 2019, 07:02
süütult pole keegi tunnistanud, et ta võimule ei taha. Annab ju Kajagi mõista, et tema on vaid õnnetu ohver oma papakese käes, tema ise istuks rahulikult kuskil akna all pingis ja peaks naeru.
R
...../ 14. märts 2019, 06:49
Raske on päris hinnata kas preilil puudub mälu, teadmised vanadest refermierakonna tegudest või on ta lihtsalt rumal ???
a
aga/ 14. märts 2019, 06:47
mis te vingute kogu aeg. mis viga?. midagi ei juhtu. las teevad uue ja näitavad mida oskavad. äkki on palju parem kui senini..ja kui hakkab nihu minema kutsume tagasi valitsusest.see pole ju kivisse raiutud. palju rohkem teeb mulle muret keskerakond valitsuses oma vene tiibaga ja andetu eelmine peaminister
p
parteitu/ 14. märts 2019, 05:54
Kui pealkirja lugeda, siis reform on kõik need aastad nii käitunud. Neil haugi mälu.
t
Tõnu/ 14. märts 2019, 05:03
e
Eriti peaminister/ 14. märts 2019, 04:01
EKREIKE kolmikul on Eestist savi. Pea-asi , et saaks oma võimuiha välja elada.
m
Mari/ 14. märts 2019, 01:54
Reffide 18% kõikide valimisõigusega inimeste häältest näitab, et 82% neid ei valinud. See nende võit on fiktsioon, võiks sellelt pilvelt alla tulla. Aga nad veel arvavad, et neil on õigus selle 82% üle valitseda, paras luulu ju, ei enamat.
e
Eestlane/ 14. märts 2019, 01:22
Miks reformierakond kardate ekre-t,kas teie südametunnistus on nii must,siis tuletage meelde,mida te olete keskerakonnale ja teistele halba teinud,vanasõna ütleb,ära tee teistele seda,mida endale ei taha,et tehakse.Võitis keskerakond,aga valitsema saite teie reform,miks,kõik on teie poolt olnud pettus ??? Omad vitsad peksavad.

m
miks pole/ 14. märts 2019, 00:36
avalikustatud e valimiste serverist andmeid, kus on rahvusvaheliste vaatlejate silmad?
l
Loviisa/ 14. märts 2019, 00:10
Just Sina,Kajakene,ohverdad Eesti Euroopa sabartakuks,kes ise ei tohi isegi valitsust mitte tehe.Valega said e-valimiste hääled ja julged veel lärtsuda,kui uued valimised ilma e-hääletuseta tehakse,siis sa ei saagi hääli ja EKRE saab selle praeguse sõimamise peale veel enam,oma 138 häält äraTee valitsus,Sul pole kellega teha,presidendiga kahe peale ju ei saa ja riigikogussse on 5 erakonda valitud,igal oma hääled
t
tõsiselt/ 13. märts 2019, 23:57
See Kaja hüsteeritsemine küll poliitikule ei sobi. Kui ei suuda säilitada külma närvi ja ennast talitseda, ära poliitikasse trügi. Huvitav, kuidas Kaja advokaadi ametis üldse hakkama sai. Praegu ju täiesti kohatult hüsteeritseb. Kuidas selline saab olla peaminister ?
t
to Mari/ 13. märts 2019, 23:54
Reff ei saanud mingit kolmandiku toetust. Võtlsis hääli ainult.
t
to uuh/ 13. märts 2019, 23:50
e
ehh/ 13. märts 2019, 23:49
t
Tõnu/ 13. märts 2019, 23:22
Kaja tuletab kangesti meelde seda kirikuõpetajat, kes kantslist rahvast noomis: käige minu sõnade, mitte mu tegude järgi!
m
Mari/ 13. märts 2019, 23:21
Vanasti öeldi Moskva keelas käskis poos ja lasi. Miks segab praegu Bürüssel meie riigi siseasjadesse .Kas sina Kaja käisid kaebamas et ei saa võimule.Ref sai ainult ühe kolmandiku rahva toetusest.Se peaministri koht on sulle väga magus et saada peaministriks kas või oma au hinnaga.Ära alahinda ka EKRE,t kellel on ka pea 100000 Eesti inimese toetus.

t
to no/ täna, 20:10/ 13. märts 2019, 23:21
eksisid nimega, ikka kajakesel on nii suur võimuiha, isegi Brüsseli ajas tagajalgadele.
k
kaja/ 13. märts 2019, 23:11
põleb agoonias, tüdruk ei jaga ei ööd ega mütsi ja tahab peaministri portfelli.
e
Enn/ 13. märts 2019, 23:10
Reformi seljataga on vaid suurärimehed. Kui oravad võimul, siis äri võidab ja rahvas kaotab. Kui teised võimul, on veidi paremat tavakodanikele loota.
p
pole sõnu/ 13. märts 2019, 23:06
Kaja räägib ikka sellist absurdi, et tõsiselt piinlik kuulata. Kuidas tal endal üldse häbi pole ?
a
appi/ 13. märts 2019, 23:04
Globalist räägib Eesti ohverdamisest ? See nagu must huumor. Globalistid ongi Eesti maha müünud, laostanud ja lagastanud. See Kaja on ikka päris anekdoot.
k
Kakuke / 13. märts 2019, 22:53
Tubli ,Tõnu Anton ! Väga õige seisukoht ja see on tõsi !
ä
ärgem ohverdagem eestit/ 13. märts 2019, 22:38
kallaste klanni isiklikeks võimuambitsioonideks ja võimu kuritervitamise jätkuvaks varjamiseks
t
Tõnu Anton/ 13. märts 2019, 22:38
Kulla Kaja! Sa ei kujuta ettegi, kui paljudest maailma asjadest Sa suuremat ei tea. Seekord paistab, et võite kas või nahast välja pugeda, kuid peaministrikoht võib siiski saamata jääda. Vaatamata valimisvõidule. Pärast hääletamist riigikogus tuleb ka arusaamine, et kõik ei sõltu sellest, mida keegi tahab. See hüsteeria, mis täna isegi ERR-s ja ETV-s käima on lükatud, näitab ainult üht - tehakse õiget asja, sest ohjeldamatule korruptsioonile riigis ja parteide arrogantsile tuleb lõpp teha. Selleks tuleb reformikatel ilusti opositsioonis istuda. Pärast uhkust ja ülbust tuleb ikka langemine.

m
Mulk/ 13. märts 2019, 22:15
Kallis Kaja!Eesti inimesel on sellest teie klounaasist ja vargustest lihtsalt villand.Aitab valedest ja Eesti lammutamisest!
M
A/ 13. märts 2019, 22:04
Mis ametimees ise nagu oled siin? Vastuhaukuja?
g
Gramm/ 13. märts 2019, 22:02
a
Autor/ 13. märts 2019, 21:55
Kus on need miljonid mis kaduma jäi ? Meie ei unusda seda kunagi REF!!!
k
kaja teeb kõik/ 13. märts 2019, 21:53
et neid üha vähem valitaks.
k
Kaja sinust kajab Brüsseli kaja/ 13. märts 2019, 21:45
Eesti pole see riik kes koogutab-oleme eesti vabariik.
3
34/ 13. märts 2019, 21:44
m
miks / 13. märts 2019, 21:43
siis Kaja halab kui ta nii suur võitja on?

p
praeguse / 13. märts 2019, 21:42
seisu järgi on see pigem Kaja.Miks muidu see hala .valetamine ja viha õhutamine
t
teil/ 13. märts 2019, 21:40
valvekommentaatorid, on närvid ikka päris läbi.
p
P/ 13. märts 2019, 21:40
Kuula ja imesta. Millal reffid Eesti peale mõelnud on. Ikka raha peale, ikka raha. Aina müük ja ost.. Kõik làheb müügiks kui vaja.
k
kelle / 13. märts 2019, 21:38
valitsemise ajal kõik need mainekahjustused teoks said.Nüüd üritab RE kõigest sellest enda käed puhtaks pühkida ja tegeleb teiste erakondade laimamisega.Kõik teised on süüdi ainult meie teeme kõik õigesti.Kui seda EKRE-t ees ei oleks.
t
tõsi/ 13. märts 2019, 21:14
elab ilmselt kauem, sest toit on kütus, mitte nauding.
k
kusti/ 13. märts 2019, 21:13
minu mäletamist mööda Keskerakond küll kedagi nii ei mustanud kui aastaid tagasi Kesk valimised võitis ja Reform talle koos kahe teise erakonnaga kambaka tegid ja Keski opositsiooni surus.Seda juhtus minuarust teistel valimistel veel
k
Kui/ 13. märts 2019, 21:09
Kaja Kallas peaks saama peaministriks siis on meil "KaKa ja kevad"
p
Postimehes/ 13. märts 2019, 21:07
Kaljulaid ütleb et vene kogukond takistab Ekre võimule saamist.Mis pistmist on venelastel Eesti riigiga.Enamus ei oska eesti keeltki.Jaana Toomi töö või?

u
Uuh/ 13. märts 2019, 21:07
Prk Kallased, te olete viimasel nädalal kõvasti kaalust alla võtnud?
k
Kaja on europopulist/ 13. märts 2019, 21:05
meil aga rahulik Maarjamaa.
o
Oled Brüsseli ori./ 13. märts 2019, 21:04
meil on omariiklus ja punkt.
m
mentor/ 13. märts 2019, 20:57
Kaja Kallas, te tegelete kõige puhtamakujulise populismiga. Arvasin teist veel paari nädala eest oluliselt paremini, nüüd olete näidanud oma tõelist palet. Kahju.
õ
ÕL palume vana töötavat formaati tagasi,/ 13. märts 2019, 20:53
e
Ei no.../ 13. märts 2019, 20:48
...kus ta siis kult rukkis on,kui Brüsselist juba käsk tuli,kuidas Eesti peab valitsuse kokku panema.Uskumatu! Ja siis naerdakse vene aega!Nüüd on ju päris hullumaja.
p
13. märts 2019, 20:45
President on astunud üle oma volituste ja kohtunikuks vahepeal hakanud.Presitent tegutseb Eesti riigi vastu,peaks tagasi astuma.
2
20:09/ 13. märts 2019, 20:44

p
13. märts 2019, 20:42
x
xxxxx/ 13. märts 2019, 20:40
Närvid läbi nagu piirivalvekoeral.
'
13. märts 2019, 20:40
''Kui enne oli kõik üle ja nüüd on kõik puudu,kas jagub?''
s
13. märts 2019, 20:38
P
Viimsest reliikviast/ 13. märts 2019, 20:26
President, kes on vist enda jaoks ÜRO moosimise järjekordsel ringreisil, on vait nagu kult rukkis. Ja kordab : uskumatu, uskumatu.
h
Häbi/ 13. märts 2019, 20:25
Paraku tahtsid ka ise ekrega koalitsiooni teha. Said jälle korvi. Nüüd pööravad naljaks. Samas häbistavad teisi, et ekrega läbirääkimisi peavad
h
H/ 13. märts 2019, 20:20
Jajah nagu raha jagamine nukitsamehes
B
!!!!!!!/ 13. märts 2019, 20:19
Brüsseli käepikendus nutab, kuna ei ole poliitikas saamatu ja hakkab teisi laimama.

3
13. märts 2019, 20:19
34 ei ole isegi mitte pool, et ärbelda.
p
13. märts 2019, 20:14
r
Reso/ 13. märts 2019, 20:12
Kaja Kallaselt tuleb üks vale teise otsa.Kui konsultatsioone pidavad erakonnad ütlevad,et neil kellelgi punaseid jooni ei ole siis Kaja teab täpselt,et EKRE-l on neid kaheksa.
u
uskumatu,surmavaenlastest sotsid nüüd aukohal/ 13. märts 2019, 20:10
pole ime,kui mõne päeva pärast ekre ka,vastavalt vajadusele
n
no/ 13. märts 2019, 20:10
tõesti ei ole niisugust võimuiha pole näinud kui Jüri Ratasel praegu on
k
küsimusele/ 13. märts 2019, 20:09
kuidas sina saad nii rumal olla, et sa täiesti aruka selge jutu, mis peaks arusaadav kõigile olema, juures hakkad mingit valetamise ja Brüsseli juttu ajama. Mis selles jutus vale on, mida sina oled suuteline ümber lükkama. Niisama lihtsalt lärmata ja oma kulunud juttu heietada ainult oskadki või?
k
Küsimus/ 13. märts 2019, 20:03
Kuidas seal Brüsselis ikka nii hästi valetama õpitakse? Või on perekonnas suuri eeskujusid?
m
ML/ 13. märts 2019, 20:02
Ref sai 34 üksi teised 4peale kokku

o
on nii/ 13. märts 2019, 19:55
Hetkel mängus Kaja,Siimu ja ossi isiklikud võimuihad.
e
erapooletustjupole/ 13. märts 2019, 19:52
Meedia üritab meil Trumpi nõiajahti korrata.
13. märts 2019, 19:52
https://uueduudised.ee/uudis/eesti/kaja-kallase-suur-vale-tegelikult-pakkus-reformierakond-ekre-le-labiraakimisi/
k
Kaja Kallas ei sobi koalitsiooni moodustama sest selleks ei ole oskusi. Õige on Jüri valitsus./ 13. märts 2019, 19:51
l
Lugege üle kui ei usu,/ 13. märts 2019, 19:51
et valetab! Just ütles, et soovib kõigi erakondadega läbi rääkida. Samas korrutab TV-s, et ei tee koostööd EKRE-ga. Miks Kaja Kallas nii avalikult valetab, samas räägib õigusest ja õiglusest?
j
Juku/ 13. märts 2019, 19:46
Reformierakond sai Riigikogus 34 mandaati, aga teised erakonnad kokku 67 mandaati. Kaja arvuta mitu % mandaatidest Reformierakond sai.
n
no/ 13. märts 2019, 19:45
r
Rõivas/ 13. märts 2019, 19:45
ETV on avalikult asunud riigipöörajatest laimu levitama

k
küsiks/ 13. märts 2019, 19:43
Aga lõpetage siis juba see valetamine ja viha õhutamine omalt poolt.Vjame tõesti uut valitsust ja selleks sobib kesk,isamaa ja ekre.Miks oravad ja sotsid õhutavad vaenu?
l
Lennart/ 13. märts 2019, 19:43
No just kakskeelne Kajakene, aitab Sinu ja Siimu isiklikest võimuambitsioonidest
a
am/ 13. märts 2019, 19:41
Ah,et ärge Ratasele ohverdage,vaid ohverdage mulle.
j
Järg/ 13. märts 2019, 19:38
e
Elu on..../ 13. märts 2019, 19:37
Rahapesu toimus refide silmaall ehk nede kaasabil, dopingu jamad on jälle seotud refidega. Milleks pilduda sõnu tuulde kui ise olete suurim süüalune.
o
olema kõlbulik olema/ 13. märts 2019, 19:36
Mittekuimidagi.. Kakoi jazõk?
v
13. märts 2019, 19:35
k
13. märts 2019, 19:35
Kaja ei talita vost oma põhimõtete järgi

n
Nii pikka heietust lugeda./ 13. märts 2019, 19:34
k
13. märts 2019, 19:34
Kallased organiseerivad RIIGIPÖÖRET. ETV avalikult reformi organiseeritud laimu levitamas, järjepanu saavad sõna venestajad ja riigireeturid, JUba reklaamiti algavat Tralla laimavat saadet mis hakkab halvustama Ratast
p
pealkirja põhjal otsustades/ 13. märts 2019, 19:29
Kaja Siimutütar loobub poliitikast?
s
13. märts 2019, 19:29
Seda me tahamegi Kaja et sina ei saaks.
i
13. märts 2019, 19:29
inetu,mäda hingega inimene,oma vargast isa kuulekas laps.
e
ee/ 13. märts 2019, 19:22
Mida kajake on seni teinud, et arvab end olema kõlbulik olema mingigi minister? Mittekuimidagi..

TOIMETAJA

+372 5199 3733
online@ohtuleht.ee

TELLIMINE JA KOJUKANNE

+372 666 2233
tellimine@ohtulehtkirjastus.ee

REKLAAM JA KUULUTUSED

+372 614 4100
reklaam@ohtulehtkirjastus.ee