Poliitika

Arnold Rüütel: EKRE ja Isamaa ühises valitsuses oleksid Eesti rahvuslikud huvid kaitstud

Toimetas Johanna-Kadri Kuusk, 13. märts 2019, 10:27

161 KOMMENTAARI

v
v/ 19. märts 2019, 22:07
Inimlikud mõtted ja tahe kodumaad teenida viivad eduni. Arusaam ja tahe uuele arengutasemele. Uskuda neid mõtteid, mida meedia kellegi kurja jõudude kaasabil läbi inimaju püüab meid viia järgmise krahhini. Saime valusa õppetunni, kas aeg ei ole rahval ärgata ja ära tunda neid pealesututud seadusi, mis viimasel ajal vastu võetud ja inimese viinud musta masenduseni. ja üheskoos kiidetakse lombimehikesi, kes nagu meile oleks toonud valguse ja valgustatuse. Aga hoopis kannatuse ja suure kaose.
g
Gelena/ 16. märts 2019, 11:05
-punkt , kõik on omamoodi ja võrdsed. Kus abi näed, seal tule ja aita. Kui endal veel pea töötab.
o
Ometi ka eliit hakkab asjadele/ 14. märts 2019, 11:38
pihta saama,Tubli Hr. President
m
MIKS/ 14. märts 2019, 08:02
ei saanud kunagi moodustada valitsust Edgar Savisaar, kellel oli enamus hääled. Ikka oli reformierakond võimul. Nende surve ja teiste erakondadae mustamine on neid alati võimule toonud. Tahaks ju lõpuks ka rahvasõbralikku valitsust. Nüüd siis on see Marina Kaljurand kah" pimedaks" tehtud.
o
Ohoole/ 14. märts 2019, 04:21
Ei olnud 100% kindel, et EKRE valijatele meeldivad voikad inimesed ja teod. Nyyd siis tean.
e
Eestlane/ 14. märts 2019, 02:30
Väga õige avaldus,kesk,isamaa,ekre on hea eestimaa valitsus.
m
Mina/ 13. märts 2019, 22:58
m
Muhv/ 13. märts 2019, 21:30

v
veljo/ 13. märts 2019, 21:15
kuldtähte väärt avaldus igatahes
T
Elle Meelespea / 13. märts 2019, 18:48
Tubli Hr . Arnold Rüütel ! Teie arvamus ühtib ka minu arvamusega .Minu meelest on EKRE puhul tegemist erakonnaga ,kelle peale saab loota ! Tublid ,EDU TEILE EKRE JA ISAMAA ERAKONNAD ! Jõudu ja edu teile Eesti Vabariigi asjaajamistes ja toimingutes !
k
Kingpool/ 13. märts 2019, 18:44
Kallased tahavad korrata Pätsi tehtud RIIGIPÖÖRET. Ajakirjandus on juba alustanud vaikiva ajastu eeltööd levitades ainult kallaste valet ja demoniseerides demokraatlike vaateid.
v
VEB fondi sangar/ 13. märts 2019, 18:39
koos tütrega on oht Eestile
k
13. märts 2019, 18:33
Korduvvalimised pabersedelitega ja kogu lugu! Milleks häbirääkimised!
h
Hitler/ 13. märts 2019, 18:29
hakkas sakslaste huve kaitsma ja mis välja tuli?
s
sulle suur segadus/ 13. märts 2019, 18:26
lõpetage turumooride jutud,mis rahvusest HELMED küll on+? midagi nii rumalat pole kaua lugenud.
n
nõus millega?/ 13. märts 2019, 16:39
see mees pole ju midagi öelnudki kui mitte külmutamist arvestada.

r
13. märts 2019, 16:13
Rüütel ikka õige mees ja kas keegi veel kahtleb selles,kui siis R.Kaljulaid ja veel mõned
t
Tavaline inimene/ 13. märts 2019, 16:04
Täiesti nõus Rüütliga!!!!!!!
m
mõnel on vist juba/ 13. märts 2019, 15:55
t
to: täna, 14:24/ 13. märts 2019, 15:52
kuulasin ka ja emotsioon enamvähem sama, samas ei oodanudki temalt muud. Antud juhul jäi ta teisele saatekaaslasele Jürgen Ligile nii karmilt alla, et lust kohe oi kuulata. Ligi kas meeldib või mitte, kuid ta ei ajanud pada, oli ka talle tavapäraselt otse ütleja. Haridustase oli ka tunda, peda kunstiõpetaja ikka TRÜ haridusele, olgugi geograafiale, vastu ei saa.
d
demokraatlikus maailmas/ 13. märts 2019, 15:25
On mölaklikke tekste ja tegevust harrastav poliitik poliitiline laip. Meil siis pannakse poliitiline zombi valitsusse.
k
kriips ja kraaps/ 13. märts 2019, 15:20
Mina tean. Tiit on erus, jook on kärus ja kui kaineris nime küsitakse, siis Diit, erudiit nohh.
m
Mälu instituut/ 13. märts 2019, 15:19
Minu arudaama järgi oli Meril luukere kapis.Arnold parandas oma vead 90ndatel.Ilves on ameerika miki hiir ja Kaljulaid täielik tulnukas
n
Noor Liiv/ 13. märts 2019, 15:15
Vaielda on mõnus,rääkida on lahe,erakonnad ongi eesti rahva pahe

n
Nii on./ 13. märts 2019, 14:58
Praeguses olukorras oleks see eestlastele parim.
S
tinasõdurid :valvel, joondu!/ 13. märts 2019, 14:47
Selja löövad EKRE mehepojad sirgu enne jörgmisi riigikogu valimisi. Siis tahavad nad juba ise valitsust moodstada. Arsenal on olemas, see tuleb vaid lauasahtli põhjast välja koukida, tõrvikud süüdata ja uus mäng võib alata !
s
Seniilile/ 13. märts 2019, 14:30
Te olete alati ausaid arvamusi kirjutanud ja muidu ka tark. Miks arvate nüüd nõnnamoodu, kui siia oma arvamusse kirja panite?
d
düs/ 13. märts 2019, 14:27
Jah, imestan ka kogu aeg, et mõni nimetab rahvusriike düs too piaks, aga ise tahab nii väga, nii väga, nii väga-väga selle düstoopia juhtide hulgas olla. Kui düs too pia ja isikule see ei meeldi, palun eemaldu siis sellest, aga ei hoopis vastupidi > paistab, et see nii-nimetatud düs too pia siis ikke väga-väga meeldib, kui juhtide hulka
k
13. märts 2019, 14:24
Kuulasin Kukust, kuidas Henn Põlluaas ajas niisugust juttu, et Trumpi rind pakataks uhkusest. Ah et millist? Seosetut sellist.
p
13. märts 2019, 14:23
Praeguse koalitsiooni puhul ei olnud teil sotside vastu midagi?
m
13. märts 2019, 14:23
Mis tasaarveldust see Venemaa siis teeb? Võtku sel juhul oma rahvusliku rikkuse ehk Vene maailma Eestisse ootavad tegelinskid, kes okupatsioonivõimu lahkudes samuti Eestist lahkuma oleks pidanud, kaasa. ma ei mõtle neid toredaid venekeelse emakeelega Eesti Vabariigi lojaalseid kodanikke.
d
düs/ 13. märts 2019, 14:21
Tähtsaim on praegusel hetkel ohjata neid, kes arvavad, et väike rahvusriik on düs too pia (

k
13. märts 2019, 14:20
Kui selles ISAKE EKRE koalitsioonis keegi selga sirgu hakkab ajama, on koalitsioon lõhki kah. Ootame ja las möllavad.
t
To Respect!/ 13. märts 2019, 14:19
Te ikka teate, mida erudiit tähendab?
y
ynidor an/ 13. märts 2019, 14:17
Parem ikke kui oma päris ajaloolisele rodnajamaale läheksid. Mul nõnna kahju olenditest, kes PEAVAD siin koledal kurjade vazzhistide maal vegeteerima.
p
Plussid/miinused kus on?/ 13. märts 2019, 14:13
Miks neid plusse/miinuseid kogu aeg nuuullli aetakse? Ah, et isegi plussile-klikkimine ja miinusele hiireklõpsu tegemine on keelatud või!?
l
läbielades / 13. märts 2019, 14:11
seda saame teada siis,kui oleme nende poolt valitsetud mingi aja
o
Olen ka märganud/ 13. märts 2019, 14:11
Kuidagimoodi on need interneti eestikeelsed arvamusportaalid eestimeelsete jaoks vaenulikud. Nii, kuidas globalistide maailmavaade ja tahtmine on, et rahvuslik peab siis justkui vakka olema vääääääää? Vääää panin siia kirja, sest juba oooooksele ajab, mismoodi peaks justkui hävitajaid moosima ja koogutama. K_ r_t ja nüüd suunavad selle minu kah veel modereerimisele vääääää?
j
just/ 13. märts 2019, 14:09
Just,just venneaegsete penskarite ja venelastega ongi Moskva võim meid ohustamas.
n
nats Toomas/ 13. märts 2019, 14:09
Jutt muidu õige aga kas seda oli nüüd just tarvis? Pole EKRE-l ju sellist häda, nagu Kallastel, et kui võimule ei saa, siis on kõik pekkis. Kindlasti on EKRE ja Isamaa võimelised Keskerakonda niipalju taltsutama, et vene keele võidukäiku Eestis pidurdada. Eesti rahvuslikud huvid oleksid kaitstud EKRE ainuvalitsuses. Mul saab süda rahu alles siis kui toomid-kõlvartid kinni istuvad või maalt välja saadetakse.

k
Kurat küll/ 13. märts 2019, 14:08
Valitsus valmis teha kõigist viiest erakonnast ja kôik. Tööle hakake juba.
j
just/ 13. märts 2019, 14:06
EKRE-ga oleks Putini ja Keskerakonna sõpruslepin kaitstud ja vene maffiaraha liiguks läbi Eesti pankade edasi.
n
No/ 13. märts 2019, 14:04
Kas see viimane aeg on olnud viimane tund aega või
n
No/ 13. märts 2019, 14:04
Kas see viimane aeg on olnud viimane tund aega või
m
mamma mia !/ 13. märts 2019, 13:54
SINA paned oma rumalusega imestama ! Aga see pole parandatav, ilmselt kaasasündinud
m
mamma mia !/ 13. märts 2019, 13:53
SINA paned oma rumalusega imestama ! Aga see pole parandatav, ilmselt kaasasündinud
t
tädi Maali Mustamäelt/ 13. märts 2019, 13:51
Ei muule kui Moskva nõudele muuta keeleseadus ja putshistide linnakomandandi tahtmisele kö kä'sutamine üle võtta. Sinu teened on muidugi suureamad.
t
tädi Maali Mustamäelt/ 13. märts 2019, 13:50
Ei muule kui Moskva nõudele muuta keeleseadus ja putshistide linnakomandandi tahtmisele kö kä'sutamine üle võtta. Sinu teened on muidugi suureamad.

t
Tädi Maali Mustamäelt , halloo, moderaatorid !/ 13. märts 2019, 13:48
See on ju "ilma prillitagi " näha, kes on härrasmees, kes mitte. Mingi Kärmas oma soperdustega seda ei suutnud muutsa, kuigi püüdis refi käsu järgi teda mustata, et Ilvest saaks pukki upitada. Huvitav, kas Kärnas on ka Rüütlite pere ees vabandust palunud ?.!
t
Tädi Maali Mustamäelt/ 13. märts 2019, 13:47
See on ju "ilma prillitagi " näha, kes on härrasmees, kes mitte. Mingi Kärmas oma soperdustega seda ei suutnud muutsa, kuigi püüdis refi käsu järgi teda mustata, et Ilvest saaks pukki upitada. Huvitav, kas Kärnas on ka Rüütlite pere ees vabandust palunud ?.!
t
Tädi Maali Mustamäelt/ 13. märts 2019, 13:46
See on ju "ilma prillitagi " näha, kes on härrasmees, kes mitte. Mingi Kärmas oma soperdustega seda ei suutnud muutsa, kuigi püüdis refi käsu järgi teda mustata, et Ilvest saaks pukki upitada. Huvitav, kas Kärnas on ka Rüütlite pere ees vabandust palunud ?.!
t
Tädi Maali Mustamäelt/ 13. märts 2019, 13:46
See on ju "ilma prillitagi " näha, kes on härrasmees, kes mitte. Mingi Kärmas oma soperdustega seda ei suutnud muutsa, kuigi püüdis refi käsu järgi teda mustata, et Ilvest saaks pukki upitada. Huvitav, kas Kärnas on ka Rüütlite pere ees vabandust palunud ?.!
t
tädi Maali Mustamäelt./ 13. märts 2019, 13:37
Äkki oleks lugupeetud President võinud valida vaikimise - seda arvamust hakatakse nüüd kohe tema kahjuks "kasutama" ja kommenteerima.
t
Tasa, tasa./ 13. märts 2019, 13:35
Tasa ja targu...Korraga kõike ei saa....
k
kas pole naljakas/ 13. märts 2019, 13:22
mis huvisid Keskerakond kannab kui need on EKRE ja Isamaa huvid? Kuhu jääb Rail Baltica, Pagulasleping ja geiabielud? Need olid ju EKRE lahingratsud. Kas need visatakse siis nurka kui kasutatud preskud!
c
CCCP4EVER!/ 13. märts 2019, 13:22
OLGU TERVITATUD NÕUKOGUDE RAHVAS JA KOMMUNISTLIK PARTIA!

e
13. märts 2019, 13:22
Et siis sooviksime saada veel kümneid tuhandeid venekeelseid sovette???
m
13. märts 2019, 13:21
Maja tõenäoliselt, vaevalt, et ta ministriks enam viitsib hakata.
m
13. märts 2019, 13:20
Mõlemad, vastavalt sellel, mida Moskval vaja.
h
He/ 13. märts 2019, 13:13
r
Respect!/ 13. märts 2019, 12:48
President Rüütel on tõeline Eesti patrioot ja erudiit, eeskuju kõigile. Jõudu ja pikka iga!
o
Ohoo/ 13. märts 2019, 12:37
Ekrelased on ikka väga võikaid ütelusi kasutanud aga loodan et see on vaid selleks et inimesi mõjutada end valima.
e
Eve/ 13. märts 2019, 12:35
Ei usu. Aga kõige tähtsam on hoopis kindlustada kõigile eestimaalastele inimväärne elu.
t
to muhv/ täna, 12:20/ 13. märts 2019, 12:29
Ja keski Toom ning teised venemeelsed ei ole rahul, et saavad koostöös EKREga oma soove ellu viia! No ion uikka konspiraatorid!

k
13. märts 2019, 12:27
kas sa arvad, et kui oleks tema asemel keegi teine olnud, siis me poleks vabad? kas see kõik pole mitte eesti rahva teene, et me vabad oleme? me olime siis ühtsed. ühtne vaenlane liitis meid.
1
12:25!/ 13. märts 2019, 12:27
Järelikult vähe tead Rüütlist!
m
13. märts 2019, 12:27
mis ikkest jutt? ekre pani eile oma esimese aate-väljume euroliidust-müüki. läks suht odavalt. kui ekre ei mängi mingit odavat poplaarsuse mängu, kus pärast paarinädalast kõnelusi lüüakse selg sirgu ja öeldakse, et meie ikka ei saa neist ja neist asjust loobuda. siis nad on ikka väga odavad.
k
kuule , muhv!/ 13. märts 2019, 12:25
alles tehti EKSE-st uusnats, nüüd juba venelased, kumb siis lõpuks?
h
ha ha aaa/ 13. märts 2019, 12:25
miks neid natsideks tembeldatakse? Te leppige enne kokku kas nad on putinoidid või natsid))) ise te ka ei saa millestki aru vale-liberaalid ja vale-sallijad.
o
13. märts 2019, 12:25
oh heldus, nüüd on rüütel ka platsi toodud. pakutakse mõnda ministri kohta või?
e
EKRE viib EEsti õitsengule/ 13. märts 2019, 12:24
Parim võimalik valitsus Eestile üle 29 aasta!
v
Valve/ 13. märts 2019, 12:23
Tule ja räägi, siis targemat juttu. Olen kindel, et Sinu teadmised jäävad kaugele maha, Hr Rüütlit.

v
Valve/ 13. märts 2019, 12:23
Tule ja räägi, siis targemat juttu. Olen kindel, et Sinu teadmised jäävad kaugele maha, Hr Rüütlit.
v
Venelasi pole vaja laimata. Nad teevad seda isegi oma käitumisega piisavalt. / 13. märts 2019, 12:21
n
Nii on/ 13. märts 2019, 12:21
Ei Kaitse Reaalselt Eestlasi
v
Venelasi pole vaja laimata. Nad teevad seda isegi oma käitumisega piisavalt. / 13. märts 2019, 12:21
v
Valve/ 13. märts 2019, 12:21
Tule ja räägi, siis targemat juttu. Olen kindel, et Sinu teadmised jäävad kaugele maha, Hr Rüütlit.
r
rüütel vabastas eesti ühest ikkest/ 13. märts 2019, 12:20
nüüd on tal võimalus eesti teisest ikkest vabastada!
v
Venelasi pole vaja laimata. Nad teevad seda isegi oma käitumisega piisavalt. / 13. märts 2019, 12:20
v
Valve/ 13. märts 2019, 12:20
Tule ja räägi, siis targemat juttu. Olen kindel, et Sinu teadmised jäävad kaugele maha, Hr Rüütlit.

t
totu/ 13. märts 2019, 12:19
ei tee! Venelased pole kellegi mitte millegi eest maksnud! Ja nad ei kavatsegi seda teha..Mei nõue st kavatsus nõuda on ammu juba venelaste poolt väljanaerdud..ärge tehke omale ja kogu meie rahvale HÄBI!
t
totu/ 13. märts 2019, 12:19
ei tee! Venelased pole kellegi mitte millegi eest maksnud! Ja nad ei kavatsegi seda teha..Mei nõue st kavatsus nõuda on ammu juba venelaste poolt väljanaerdud..ärge tehke omale ja kogu meie rahvale HÄBI!
l
Lugeja/ 13. märts 2019, 12:19
Ainult et need "Eesti rahvuslikud huvid" on ise defineerimata ja igaühel täiesti erinevad.
t
to Kuusik Kaasik, 11:19!/ 13. märts 2019, 12:19
Paljud ei tea veel, et n.n. "Juulilepped" kirjutas alla Lennart Meri. Ainuisikuliselt. Need tähendavadki meile Petseri, Narva taguste maade ja Pihkva järve maha parseldamist. Ja miks ei taha venelased piirilepet ratifitseerida? Veidi aega tagasi kerides, pidi valimiste järgi saama presidendiks Rüütel. Aga, nagu Lennutaadu Moskvas ära käis, oli ise president valmis. Kes ajalugu otsida oska, leiab. See on kõik arvutitest saadaval.
v
Valve/ 13. märts 2019, 12:18
v
Valve/ 13. märts 2019, 12:16
Austage inimest, tänu kellele on meil vabadus.
t
totu/ 13. märts 2019, 12:16
teie rahvuslikke huvisid leiva peale ei määri!
e
Eve/ 13. märts 2019, 12:15
Lihtsalt Keskerakonnal pole kellegagi liituda et pakkuda inimestele rahulikku ja elamisväärset elu. Teistel erakondadel on muud huvid.

o
Ohoo/ 13. märts 2019, 12:13
Kas rahvuslikke huvisid kaitstakse laimates meie vene rahvusest kaasmaalasi. No siis on see küll väga alatu.
m
miks/ 13. märts 2019, 12:12
miks presidendiajal ei kasutanud võimalust astuda samme,st, et põhisedusele tähelepanu pöörata ja eesti keele väljasurumist vene keele poolt takistada suurel osal Eesti territooriumilt? Rahvaluulet võib küll koguda ja seda sorteerida, aga sellele jääb peagi vaid arhiiviriiul. venekeelses rahvusriigis. Eesti kodakondsus nõuab riigikeelt, kuid jutt jääb jutuks.. Tee tööd töö ajaj, puhka kui töö tehtud.
j
Jah / 13. märts 2019, 12:11
Kaitset vajavad hoopis vaesemad inimesed ja seda kaitset pakub vaid Keskerakond. Aga kõik eestimaalased peavad olema võrdses seisus. EKRE-l on tähtis vihavaenu õhutamine ja Isamaal naeruväärsed sõjamängud ehkki teavad väga hästi et keegi ei kavatse meid rünnata. Aga selle eest on nad hääli saanud inimestelt keda ei huvita töötulemused.
s
Seal jah/ 13. märts 2019, 12:11
On roppused ja PD jutud keelatud.
a
arvepidaja/ 13. märts 2019, 12:08
Mis siis, kui Venemaa võtabki selle nõude vastu ja teeb tasaarvelduse? Kumb siis kummale võlgu jääb?
p
Presiden. T./ 13. märts 2019, 12:07
Viimasel ajal hakkan üha enam pidama just hr. Rüütlit Eesti kõige paremaks ja normaalsemaks presidendiks. Omaette tubli oli loomulikult ka Meri.
h
Huvitav/ 13. märts 2019, 12:03
Arnold hakkab ka vanaks jääma kui haiget juttu ajab.Või tuleb see sellest,et ikkagi EKRE auesimees

v
Vana.../ 13. märts 2019, 11:58
...Arnold räägib õigust siiski! Kollaste rahapesijate/dopingumeelsete ja roosade liberastide pumba juurde laskmine oleks Eesti tulevikule kordi ohtlikum kui rahvuslikule (NB! MITTE natsistlikule!) EKRE-le võimaluse andmine!
e
13. märts 2019, 11:57
EKRE kasutab eakat härrat oma huvides ära.Lihtsalt hale on seda vaadata.
p
Pool Mulk/ 13. märts 2019, 11:51
Muide,neid huvisid tuleb kaitsta olles eur.liidus,siiski ja ning
m
13. märts 2019, 11:50
Misasjale see sm Rüütel siis vastu hakkas?
t
To milleks/ 13. märts 2019, 11:50
Hindamisel ei ole mõtet, sest trollid käivad iga veidikese aja tagant enda või meeldiva kommntaarile plusse ja mittemeeldivale miinuseid lisamas, lisaks veel arvutiprogrammiga plusside lisamine. Nii et rahunege maha.
h
13. märts 2019, 11:50
Hindamisel ei ole mõtet, sest trollid käivad iga veidikese aja tagant enda või meeldiva kommntaarile plusse ja mittemeeldivale miinuseid lisamas, lisaks veel arvutiprogrammiga plusside lisamine. Nii et rahunege maha.

i
Istun, jälgin ja ei imesta/ 13. märts 2019, 11:50
Väga iseloomulik on keskerakonna valijale praegu see, et nüüd, kus keskerakonnal hääled olemas, siis venekeelsete häältemagnetid, kes keskerakonda üldse vee peal on hoidnud ja ka praeguse häältesaagi taga on, on hetkel mittevajalikud? Nelja aasta pärast näeme, kus see "eestimeelne" keskerakond oma häältega on? Kui palju see Ratas (sedagi tänu sellele, et Loksa jt kohtade venekeelne valija on teda omaks pidanud ja talle hääle andnud) järgmistel valimistel siis hääli saab ka?
v
Vaśist/ 13. märts 2019, 11:50
Kui kedagi huvitaks ,siis minu eelistus on ref,isamaa ja ekre.Kahjuks nullis selle võimaluse Kaja Kallase lapselik tuhin.Siin ei aita ka papa vigadeparandus.
e
13. märts 2019, 11:48
Et siis venekeelsete häältemagnetid, kes keskerakonda üldse vee peal on hoidnud ja ka praeguse häältesaagi taga on, on hetkel mittevajalikud? Nelja aasta pärast näeme, kus see "eestimeelne" keskerakond oma jäältega on?
m
13. märts 2019, 11:46
Misasjale see sm Rüütel siis vastu hakkas?
h
13. märts 2019, 11:46
Hindamisel ei ole mõtet, sest trollid käivad iga veidikese aja tagant enda või meeldiva kommntaarile plusse ja mittemeeldivale miinuseid lisamas, lisaks veel arvutiprogrammiga plusside lisamine. Nii et rahunege maha.
v
vaata,/ 13. märts 2019, 11:41
et Venemaa hoopis meilt ei nõua? Nõuka ajal olid pensionid umbes 3 korda kõrgemad, kui praegu võrreldes min. palgaga. Kui praegu ei suudeta sarnast pensionit maksta, järelikult pidas Venemaa meid üleval.
v
Vali mind/ 13. märts 2019, 11:40
Ja nautida täiega Nõukogude Liidu hüvesid. Iga eestlane seda ei suudaks aga Arnold Rüütel on mees , kes kõigeks valmis
t
Tyuiop/ 13. märts 2019, 11:40

e
e-riik/ 13. märts 2019, 11:39
e-hääletamine käibki nii.
t
to kurb/ täna, 11:33/ 13. märts 2019, 11:39
Toom ja teised tema mõttekaaslased astuvad ilmselt reffi, seal on neil palju mõttekaaslasi.
m
milleks/ 13. märts 2019, 11:36
Milleks üldse on kommentaaride hindamisvõimalus, kui hinded iga viie minuti pärast nullitakse? Kas see ongi sõna- ja meelsusvabadus?
k
Kummardus Rüütlile/ 13. märts 2019, 11:34
Arnold Rüütel väärib sügavat lugupidamist, omal ajal oli tal südikust vastu astuda Nõukogude Liidu masinavärgile ning tunnetades praegu süvenevat analoogiat Euroopa Liiduga seonduvalt, on tal südant ja südikust ka täna oma mõtted rahvale välja öelda. Respekt!
t
tarkeit/ 13. märts 2019, 11:34
Loomariigis juhivad kogemusega vanemad isendid kutsikaid, aga inimesteriigis tahavad kutsikad juhtida vanemaid, hästi see ei lôpe.
t
to kurb/ 13. märts 2019, 11:33
Vene erakond? Keskerakonnast on saamas just eesti erakonda. Kõik Keski venelased ja venemeelsed vinguvad. Toom, Kõlvart, Kaljulaid jne vigisevad nagu sead aia vahel just sellepärast, et Kesk on eestimeelseks muutumas.
r
Roheline/ 13. märts 2019, 11:33
Jube inetu loomapiinaja olete küll, sellised tuleb vastutusele võtta
t
Teadjamees/ 13. märts 2019, 11:32
Omal ajal oli küll käpp, kui ekre eellane maksumaksjale kuuluvate maadega sade miljonite eurode eest hangeldas ja häda polnud midagi, kui rikkurid omale vaheltkasu taskusse panid - nüüd jälle tavaline jutt, tegelikult vahib ikka idapoole. Rüütlile kulutatavad maksurahad on kolm korda suuremad, kui teistele presidentidele - patriootlikult pumpab maksumaksja raha omale taskusse

m
MOOSES/ 13. märts 2019, 11:31
Minu riik tulgu, kremli soov täitugu!
z
Zirp/ 13. märts 2019, 11:30
Lugege milline on liberaalide unistus :https://epl.delfi.ee/news/arvamus/krister-paris-mudakoonlasega-sisenemine-keelatud?id=51096478&fbclid=IwAR0sa6VIAU8XI5rfBK8D3Q_EuLEY9-Q7M1parQ-X0NnX69td1ljJL2n4zCI
j
13. märts 2019, 11:27
Jaapanisse ikka viiakse vorst ja juust.
o
On kaks võimalust ekrel/ 13. märts 2019, 11:26
kas sügada abitult mune akna all neli aastat või olla kellegagi koos ja teostada rahvale kasulikku poliitikat. Ja tähtsaim on europopuliste ohjata.
n
nõder/ 13. märts 2019, 11:25
Vanainimese jutt. Saab andeks küll.
r
Rein Mark/ 13. märts 2019, 11:25
Rüütli sõnadel on eriline kaal,sest oli üks võtmeisikutest Eesti veretul iseseisvumisel, kes läks sirge seljaga Moskvasse ja jäi endale kindlaks ka siis, kui teda ähvardati. See tõttu on tal eriti kurb jälgida jõude, kes on viskunud oma isikliku heaolu ja karjääri nimel Brüsseli haardesse, et juudaseeklite eest Eesti taas maha müüa .
v
väliseestlane/ 13. märts 2019, 11:23
täpselt samamoodi, kui EKRE on enda kuuldavaks tegemiseks oma retoorikas mõnikord vinti üle keeranud, on sedasama teinud kõik liberaalsed erakonnad RE, KE, sotsid ja Eesti 200. See ongi poliitika. EKRE ja Isamaa on täpselt samapalju "äärmuslased", kui on seda liberaalid. Kusjuures paari viimase kuu jooksul on liberaalsed erakonnad ning peavoolumeedia läinud oma väljaütlemistega kaugelt enam üle mõistlike piiride, kui EKRE.
k
Kuusik Kaasik/ 13. märts 2019, 11:19
Osadele arvajatele-Lennutaadu minevik on lõpuni lahti kirjutamata. PS.Istus teine ärevail hetkeil väljamaal punkris. Loodusõnnetus nimegaTHI libistas samal ajal koos Riho kolm tähte Mesilasega "Vabas Euroopas" viskit. Müts maha Rüütli ees.

t
Tiit/ 13. märts 2019, 11:19
Hei vaata ja imesta! Kas kisa Kremlist ja lepingust on oravate agooniakisa?
t
Tiit/ 13. märts 2019, 11:19
Hei vaata ja imesta! Kas kisa Kremlist ja lepingust on oravate agooniakisa?
k
13. märts 2019, 11:18
Kuhu need eesti rahvuse õigused kadunud on???
k
kurb/ 13. märts 2019, 11:18
EKRE on reeturid et lähevad keskerakonnaga koalitsiooni. Jälle vene erakond juhib eestist
t
Talunik/ 13. märts 2019, 11:17
Tore Arnold, Kas Sa ei tahaks veel ühte presidendiperioodi ametis olla, saaks Eesti jalgadele.
o
13. märts 2019, 11:17
Oravad võitsid valimised ja said 34 kohta, nii et ei saatnud rahvas neid kuskile. Praeguse p:rversse olukorra tingis see, et sm Ratas reetis oma valijad, ja seda lihtsalt suurest võimuihast. Isamaa legaliseeris Kremli lepingupartei ja keskerakond legaliseerib omaenese toote EKRE. Õnne teile, olen rõõmus, et reformierakond seda jubedust kaasa ei pea tegema, sest mingid väärtused peab siiski söilitama.
m
miin/ 13. märts 2019, 11:17
Min pastakat ei saanud, mina tunnen, et mind on diskrimineeritud ja minu õigusi rikutud.
m
Maie/ 13. märts 2019, 11:16
Miks jälle halvustate meie väga head lauljat, igaüks ei pea olema reformierak. poolt, Mitte keegi ei taha Eesti riigile halba,ei ekre isamaa ,ega keskerak. Tõnis Mägist rääkimata

k
Kuusik Kaasik/ 13. märts 2019, 11:13
Lennutaadu minevik on lõpuni lahti kirjutamata. PS.Istus teine ärevail hetkeil väljamaal punkris. LoodusõnnetusTHI libistas samal ajal koos Riho Mesilasega viskit. Müts maha Rüütli ees.
õ
õige jutt/ 13. märts 2019, 11:13
Rüütel on alati selline mittemidagiütlev olnud, seekord esimene kord, kui suu lahti treeb ja lausa õiget juttu ajab. Kogu selle hüsteeria taustal, mis lahtri on lastud. Lihtsalt huvitav, kelle heaks seda hüsteeriat õhutatakse? Aga võiksidki tulla kordusvalimised. Üsna kindel, et EKRE toetajaskond oleks senisest tunduvalt suurem
t
to täna.10:46/ 13. märts 2019, 11:11
kuule sina. rahvuslike huvide eest seismine EI OLE paremäärmuslus
s
13. märts 2019, 11:11
Sõnades millegi või kellegi eest seismine eitähenda, et ta seda tegelikult teeb.
t
to Tiit/ 13. märts 2019, 11:09
oravad mängisid ennast eesti rahva silmis nurka kui jätsid sellele rändebaktile vastu hääletamata
t
to: Vaata ja imesta/ täna, 10:49/ 13. märts 2019, 11:09
ei ole ta mingi endine - on jätkuvalt ja meie poolt priskelt ülalpeetav nomenklatuura. Ja ei ole reklaamnägu, on AUesimees! Ihukarvad tõusevad püsti selle peale. Kremlilepinguline paneb leivad kappi kalhoosaesimeeestega-politrukkidega.
s
Suur segadus...ehk pudru ja kapsad./ 13. märts 2019, 11:08
Mlline on NLKP oma rahvas ja kelle rahvas on kosher.?

t
tibu/ 13. märts 2019, 11:06
jutt jumalast õige... ainult nii saab eesti rahvas vabalt oma riigis edasi toimetada
k
Koostöö!/ 13. märts 2019, 11:06
Neil on kremlikesikutega üks meeskond ja kaitst pakud leping Ühtse Venemaaga, mida oravatekl ja sotsidel pole! Eesti on sellega kaitstud.
p
pole midagi/ 13. märts 2019, 11:04
nüüd jääb üle oodata kuna suuremad raharaiskajad kohtusse antakse.
p
papa saatis/ 13. märts 2019, 11:02
Kaja koolitusele, liiga roheline veel.
t
Tiit/ 13. märts 2019, 11:01
Kui keegi seisab oma rahva ja rahvusluse eest, siis on tema nats.
õ
õpetaja/ 13. märts 2019, 11:01
Aitäh, lugupeetud Arnold Rüütel! Nii palju vihakõnesid eestlaste kui rahvuse vastu pole ma ammu kuulnud, isegi nõuka ajal ei halvustatud rahvust ja rahvuslikke tundeid ja väärtusi nii jõhkralt ja raevuga, kui praegu. Kahju , et rahvakirjanikud Kross ja Meri pole enam elavate kirjas. Nüüdsed nn. kirjanikud vihkavad, häbistavad, ilguvad rahvuse kallal. Kus on Alenderid, Matiisenid jne. muusikud, on jäänud ainult Tõnis Mägi ja aitäh talle. Eesti rahvas pole kunagi vägivaldne olnud, aga oma rahvuslikke tundeid ja õigusi on ta alati kaitsnud kui nende kallale tullakse.
ä
ära seda küll oota/ 13. märts 2019, 11:00
j
Ja/ 13. märts 2019, 10:57
sellest siis brüsseli satraapide hüsteeria ja kiunumune ongi.

t
Tiit/ 13. märts 2019, 10:56
Oravad on meeleheitel ja ajavad segast juttu Kremli parteidest.
e
13. märts 2019, 10:56
Ega see, et keegi karjub, et on rahvuslane, ei tähenda, et ta seda veel on.
p
Pööriöölane/ 13. märts 2019, 10:55
Mina tahaksin hoopis teada, kuhu Kajakene küll kadunud on!? On ta juba valitsuse kokku pannud? Juba mitu päeva ei räägita temast enam sõnagi! IMELIK ASI!!!
v
Vanaema/ 13. märts 2019, 10:55
ilmselt miinused on Ekre pooldajate poolt, neid ei huvita venelaste poolt toime pandud okupatsiooni kuriteod, nii palju sellest Ekre "eesti rahvuslikkusest"
e
Endine ekre valija / 13. märts 2019, 10:53
See punaste pükstega helme ei kaitse küll Eesti rahvalikke huve.
m
Murelikult/ 13. märts 2019, 10:51
p
Pehmete ja karvaste kelder/ 13. märts 2019, 10:50
Kui te seal juba olete,küsige siis Päts'ilt ja Meri'lt ka nende arvamust.
e
13. märts 2019, 10:50
Ei ta nõua midagi, EKRE ju Kremli-partei keskerakonna upitet projekt parempoolse ilmavaatega eestlaste lõhkikäristamiseks:)

v
Vaata ja imesta/ 13. märts 2019, 10:49
Vanainimene oli suur rahvaliitlane, endine kommunist, aga nüüd siis seltskonna "kui on must, näita ust" reklaamnägu:)
k
13. märts 2019, 10:46
Kuidas rüütlil pole häbi end paremäärmuslastega seostada?
t
Tõeterad/ 13. märts 2019, 10:45
Seeder ja Ratas eile, samas ka TTV-s õhtune depatt oli lootustandev ja huvitav. Hr. Rüütli mõtted on kaasahaaravad.
j
Juhan/ 13. märts 2019, 10:39
Jutupaunikud! Millal EKREIKE lööb selja sirgu ja nõuab Eesti rahvuslike huvide kaitseks Venemaalt okupatsiooni kahjud sisse, millal sellest valjusti ja avalikult hakatakse rääkima?

REKLAAM JA KUULUTUSED

reklaam@ohtulehtkirjastus.ee