Poliitika

AVALDA ARVAMUST: millised erakonnad peaksid sinu arvates valitsuse moodustama?

Ohtuleht.ee, 12. märts 2019, 10:45

235 KOMMENTAARI

a
19. märts 2019, 22:05
Ainuke loogiline variant on Kesk, EKRE, Isamaa, muud variandid puuduvad.
e
Eesti Mees/ 18. märts 2019, 13:17
Keskerakond + EKRE + Isamaa = VALITSUS !
a
Ants / 17. märts 2019, 22:51
l
Laine/ 17. märts 2019, 17:29
Mis siin arvata, numbrid räägivad enda eest ja sellega tuleb leppida, kuigi andsin hääle RE ja EKRE-le
v
Vietnam / 17. märts 2019, 13:20
Nojah Ekret valib Ikka üle pooled. Mõned meedia väljaanded valetavad, Aga iga kord kui mingi hääletus on, siis graafik näitab alati ekre suurt võitu.
k
Kuuno/ 17. märts 2019, 09:39
v
vot/ 17. märts 2019, 09:38
kõige parem oleks ekre + isa + ekre
e
erki/ 16. märts 2019, 23:33

a
august/ 16. märts 2019, 20:17
u
UUS VALITSUS/ 16. märts 2019, 19:37
t
TIINA/ 16. märts 2019, 19:34
p
PILLE/ 16. märts 2019, 17:58
a
Arvamus/ 16. märts 2019, 17:11
Ma usun, et need kaks kodustavad Ratta. Ratas on selline muutuv poiss. EKREga opositsioonis olles aeti päris ühist asja. Nii nagu sai sotsidega koos võimule, hakkas tegema ja rääkima kõike seda, mida sotsid tahtsid. Nüüd on jälle uus olukord, uued kaaslased. Sotsidest saavad vastased ja neid ei pea enam kuulama.
v
Vellole/ 16. märts 2019, 17:04
Usun, et see kolmikliit teeb hea koalitsiooniplaani ja see hakkab meeldima ka vene tiivale. Mis puutub hallidesse passidesse, siis see on toomeyaana kiiks ja jonniajamine. Esiteks enamus hallipassi omanikke ei tahagi kodakondsust vahetada. Halli passiga on lihtsam üle piiri sugulasi külastada. Teiseks oleks see kõikide nende solvamine, kes on eksamid teinud ja pingutanud, et saada kodakondsus. See on tõsine põhjus, miks seda toimingut välistada.
a
Alati EKRE valija./ 16. märts 2019, 16:46
ISA KE EKRE = 59%, KE + REF = 10% , REF, SOTS, ISA= 24% REF + EKRE = 7% Enamvähem nii on olnud kõigis küsitlustes, mida mina oma silmaga olen näinud. Aga solgivoolumeedia pasundab pidevalt, et isa ke ekre varianti tahab rahvas kõige vähem. Samuti toonitas eile Mihkel Raud oma saates korduvalt. Samal ajal näitas pildi all Kolmeraude lehel olevat küsitlust, kus 80% inimestest ootas just isa ke ekre koalitsiooni. See meedia kallutatus ja survestatus on ikka meeletu.
k
kk/ 16. märts 2019, 16:45
kuigi isamaa ei julge abortide vastu sõdida

k
kk/ 16. märts 2019, 16:44
j
Jüri/ 16. märts 2019, 16:41
Pisut vaheldust,oligi juba igav poliitelu
e
ekrekas/ 16. märts 2019, 16:37
s
Sass/ 16. märts 2019, 16:33
a
Anne / 16. märts 2019, 16:07
l
Laine Aavik/ 16. märts 2019, 16:01
e
16. märts 2019, 15:48
m
Maria/ 16. märts 2019, 15:38

a
Argo/ 16. märts 2019, 15:19
EKRE, Isamaa ja Keskerakond
m
Marika/ 16. märts 2019, 14:53
e
16. märts 2019, 14:29
Ekre, elurikkus, jt. uued tulijad v olgu irl ja kesk.
l
lalala/ 16. märts 2019, 14:25
ekre üksinda oleks hea..aga praegu kesk-isamaa-Ekre
h
Heli/ 16. märts 2019, 14:05
i
14. märts 2019, 19:17
Isamaa, EKRE, Kesk, parim mis olla saab.
l
lugeja/ 13. märts 2019, 20:31
pigem tehku uued valimised siis näeb kes selles segaduses esiplaanil on see sinna jäägu
t
Tahaksin/ 13. märts 2019, 17:23
praegusel midagi sellist,mis ei ole võimalik-Isamaa+EKRE,kuid see on ilmselt peale järgmisi valimisi!

r
13. märts 2019, 16:01
Ratast ei taha mingil juhul,rääkimata ekrest
t
Taivo/ 13. märts 2019, 14:18
p
Parim/ 13. märts 2019, 13:58
Lokkav poliitiline harimatus, kus ülekaalus on emotsionaalne, mitte objektiivne valik. Nii rumalat valitsust nagu meil mittemidagiütleva Ratasega oli enam küll ei soovi näha.
u
Uudishimulik/ 13. märts 2019, 11:45
Veel tahaks teada, kes ikkagi oli agent Nikolajev, mis sai Riho Mesilasest ja kas Toomas Sildam ikka oli KGB kaastööline nagu on räägitud.
j
JURIST/ 13. märts 2019, 10:19
Praegune Valitsuse moodustamine on ainuõige kolmikliit !!!
e
Elu on täis üllatusi ehk et loogika ei pea paika./ 13. märts 2019, 09:39
Teatavasti on meil parempoole kallakuga parteideks EKRE, Isamaa ning Reformierakond. Vasakpoolsemad on aga Keskerakkond ning sotsid. Aga neid kolme esimest ühes paadis ette kujutada ma küll ei suudaks. Praegustes oludes ning juhtkondade juures oleks see maailmaime.
k
Kas/ 13. märts 2019, 08:21
Ratas annab ruuben kaalepile ka ministrikoha
o
ottmandoo/ 13. märts 2019, 03:07
Ma arvan ,et saavad hakkama! Vähemalt 1 samm! Oravate korruptsiooni purustamiseks!

t
to Jah/ 13. märts 2019, 02:15
On küll võimalik täita, kui tahetakse. Ja ei pea kõike tegema, mida Brüssel käsib.
t
to Vello/ 13. märts 2019, 02:11
Provokaator, aga muidu sõimasid Ekret ju venemeelseks. Kuidas nüüd siis risti vastupidine jutt, et venelastele ei kõlba ? Venelastele ei kõlba enam venemeelsus või ? Provokaatorid, leppige enne kokku, mida kirjutada, muidu on teie tekst pidevalt risti vastupidine.
v
Vello/ 13. märts 2019, 01:09
Tühja vaeva näevad härrased. President on lubanud ettepaneku teha Kajale, kui Kaja enamust ei saavuta ja loobub, siis ei pea president Jürile ettepanekut tegema. Edasi saab Riigikogu enamus seda teha, kuid kui juba praegu hääled kaovad mis siis kuuajapärast veel saab. Keski venetiib iialgi ei hääleta Ekre valitsuse saamise poolt. Erinevalt Ratsasest on nendel põhimõtted alles.
m
munk ( μοναχός )/ 12. märts 2019, 23:41
Asi liigub paratamatult selles suunas, et Ratas kodustab need kaks, kes enne valimisi endast kõvahäälselt märku andsid ning kolmekesi koos pistetakse orav uude kohta akna alla.
h
Heli/ 12. märts 2019, 23:16
EKRE,KE,IE ainus aerakond ,mis läheb valitsusse
a
alati õigus/ 12. märts 2019, 23:14
kahe punkti .. asemel kirjuta LOLL
r
RE läheb opositsiooni koos sotsidega/ 12. märts 2019, 23:13
mis sotsid,sotsid ei kuulu kolmikliitu ja oravatega ei tule mandaadi punktid täis
k
Kindel/ 12. märts 2019, 23:08
et mõlemad naised-ei ole huumor

k
Kindel/ 12. märts 2019, 23:06
Raimundu,väga homo moodi ja KaKa täiesti tyhine kest!
e
Ekre/ 12. märts 2019, 23:00
Olen nõus,kogu perega EKRE poolt ja muidugi ainuvaltsus oleks super!!!
h
Heli/ 12. märts 2019, 22:54
KE,EKRE,IE hea liit antud olukorras,peaasi,et RE,sotsid välja langevad
o
osade / 12. märts 2019, 22:18
l
lihtsam/ 12. märts 2019, 22:18
on igasuguseid jamasid ära hoida kui tagajärgi likvideerida.
i
ikka/ 12. märts 2019, 22:14
oma tavalises elemendis,ravi vist ebakvaliteetne.
k
kuna mina valisin ekre/ 12. märts 2019, 22:13
siis kindlasti ekre ja siis ülejäänud, keda nad ise otsustavad kaasata
k
kus/ 12. märts 2019, 22:12

s
seda/ 12. märts 2019, 22:11
naja on juba pikki aastaid saanud
h
hetkel/ 12. märts 2019, 22:00
tundub,et kaotaja ikka rohkem nagu ref.
n
no/ 12. märts 2019, 21:56
kes siis veel sellest õnnetuks saab?Äkki valgustaksid.
t
Tiit/ 12. märts 2019, 21:44
see pole ainult Eesti õnnetus, kui pukis on ratas.
m
maamiiz/ 12. märts 2019, 21:17
m
Mario/ 12. märts 2019, 21:13
s
Siiri/ 12. märts 2019, 20:58
Kesk, isamaa,ekre parim variant valitsuses.
l
liisu/ 12. märts 2019, 20:50

l
liisu/ 12. märts 2019, 20:48
mitte eales Ratast ei taha näha puldis
m
12. märts 2019, 20:46
Muud varianti praegu polegi kui EKRE, Isamaa ja Kesk.
v
Väga huvitav, tõesti/ 12. märts 2019, 20:37
Aga räägi siis oma megaplaanidest lähemalt.
h
HHEELLII/ 12. märts 2019, 20:29
e
er/ 12. märts 2019, 20:19
i
12. märts 2019, 20:14
Ideaalne,kui tuulelipp Ratas ja Ekre välja jääks
p
Praegustest / 12. märts 2019, 20:12
k
kk/ 12. märts 2019, 19:43
nõus. liberaalid on kõik tuksi keeranud.

s
Squirrel/ 12. märts 2019, 19:36
Kohe näha,et vanad sõbrad
e
EKRE/ 12. märts 2019, 19:34
Ainuvalitsejana sobiks ideaalselt! Toimuks riigi ja valitsuse sektoris kena puhastus, mida Eesti riik hädasti vajab. Liiga palju saasta aastatega kogunenud.
P
pluss/ 12. märts 2019, 19:29
P
pluss/ 12. märts 2019, 19:29
m
Määrab ../ 12. märts 2019, 19:26
....Raimondu või KaKa. Üks sugulane ,teine Brisselist.Ühe kandi naised.
m
Määrab ../ 12. märts 2019, 19:26
....Raimondu või KaKa. Üks sugulane ,teine Brisselist.Ühe kandi naised.
P
pluss/ 12. märts 2019, 19:25
P
pluss/ 12. märts 2019, 19:24

P
pluss/ 12. märts 2019, 19:24
P
pluss/ 12. märts 2019, 19:24
P
+ pluss/ 12. märts 2019, 19:23
P
+/ 12. märts 2019, 19:23
P
+/ 12. märts 2019, 19:23
P
+/ 12. märts 2019, 19:23
k
kohutav?/ 12. märts 2019, 18:43
http://millimalli.blogspot.com/2009/
r
random/ 12. märts 2019, 18:37
kus sa elanud oled vahepeal?vana ja tark.

r
random/ 12. märts 2019, 18:35
kus sa elanud oled vahepeal?vana ja tark.
r
random/ 12. märts 2019, 18:33
kus sa elanud oled vahepeal?vana ja tark.
r
random/ 12. märts 2019, 18:33
kus sa elanud oled vahepeal?vana ja tark.
p
pp/ 12. märts 2019, 18:32
r
random/ 12. märts 2019, 18:29
Rahvas tahab et midagi muutuks mitte kuulata demagoogilist pläma,pole vaja leppida pisiprogrammiga ja nii öelda leppida olukorraga.Aega on küll kõik läheb õigesse suunda.meie oleme oma töö osaliselt teinud valinud.Las valitud nüüd siputavad.
r
random/ 12. märts 2019, 18:25
Põhjalik ülevaade on kõigil kes siin elavad.Kummaline et arvad et Kallase plika kes ei tea palju poes piim maksab omab ülevaadet,naljanina.
r
random/ 12. märts 2019, 18:22
Ma arvan et valimised juba näitasid sulle IP aadressid ära nii et pole siin trolle peale Serlade(orvad wc paberi reklaamis)kedagi.Inimesd on tõesti muutunud ja julgemad,õnneks.
j
Jah/ 12. märts 2019, 18:22
Kahju et Keskerakond sai vähem hääli kui oli arvata. Kas tõesti ei oska meie inimesed hinnata häid töötulemusi. Kui palju parem oleks me elu kui oleks veel üks selline erakond. Nüüd pole kellegagi moodustada koalitsiooni kellega oleks ühine eesmärk elatustaseme tõstmine jättes kõrvale laimu, ja vihavaenu.

1
100% nii see on/ 12. märts 2019, 18:15
Praktika on tõe kriteerium.
j
Jah/ 12. märts 2019, 18:14
EkRE nõudmised on sellised mida pole võimalik täita. Nagunii jääb Eesti EL-u ja see keda lubatakse meie riiki otsustab Brüssel. Miks ei ole selliseid lubadusi mis teeksid elu Eestimaal paremaks. Paistab et meie rahvas hindab rohkem vihavaenu õhutamist, kära ja kõrvaliste ajadega tegutsemist.
u
Ulle/ 12. märts 2019, 18:10
Seda on raske teha. Ainult Keskerakonnal olid head lubadused ja selle lühikese ajaga on nad juba palju head ära teinud inimeste heaks aga tal pole kellegagi ühineda.
j
Jüri Ratas peaks saama paberi,et tema on valimised võitnud../ 12. märts 2019, 18:06
Küll mees siis paneks kokku täielise valitsuse.. Rahval oleks lõbu laialt!
a
Arvan/ 12. märts 2019, 17:30
n
Nojah/ 12. märts 2019, 17:19
Keskerakond, Eesti Rahva Konservatiivne Erakond ja Sotsid võiksid Isamaalased ka valitsusse võtta. Siis oleksid kõik rahvakihid esindatud. Las siis iga riigikogu liige hääletab enda südametunnistuse järgi. Ministrid võiksid olla oma eriala asjatundjad, mitte erakonna teenrid.
.
.../ 12. märts 2019, 16:46
j
jaan maalt/ 12. märts 2019, 16:26

K
../ 12. märts 2019, 15:53
Katsugu reform teha mis veel annab, "kurjuse telje" koalitsiooni (kesk+isamaa+ekre) ei tohi lasta sündida!
n
nipitiri/ 12. märts 2019, 15:47
ei usalda ühteka need ju ainult tallinna toetavad ju
m
mina/ 12. märts 2019, 15:45
mingil juhul ei taha reformierakonda
s
sotsid välistan/ 12. märts 2019, 15:39
Praegu võimalikest on parim EKRE, Kesk ja Isamaa.
r
rebane/ 12. märts 2019, 15:37
p
Parim/ 12. märts 2019, 15:35
v
12. märts 2019, 14:58
Vähemuspartei kildudest, ei saa moodustada enamusvalitsust.
p
Pärnakas/ 12. märts 2019, 14:47

v
virumaalane/ 12. märts 2019, 14:31
a
arvaja/ 12. märts 2019, 14:05
Orav jah on finantsides tugev,enne valimisi lubas Saara penskaritele 200 eurot lisa - kavalpea selline,kes siis raha ei tahaks.Kuid peamiselt jääb oravatele ikka peenhäälestus kilekottidega ja ikka omadele. Koalitsioonis olgu KE;ISAMAA ja EKRE.
e
Ei ükski/ 12. märts 2019, 13:18
Kõik nad mingu kottu ära ja hommikul tööle.
l
Loogilises.../ 12. märts 2019, 13:10
Loogilises võtmes peaksid koalitsiooni ja valitsuse moodustama 3 kõige rohkem hääli saanud parteid - Reformierakond, Keskerakond ja EKRE. Tuleb leida mõistlik kompromiss, millega kõik kolm enamvähem rahul oleksid. Kui kompromissile minna ei osata, tuleb opositsioonis edasi areneda ja õppida. Ükski erakond pole täiuslik, seega oleks aeg hakata sõbralikumalt läbi saama ja üksteise arvamusega arvestama.
e
endine poliitik. / 12. märts 2019, 13:08
Oleme koos rikkad, mitte koos vaesed !!!! Sotsialism on möödas ja kommunismi ei tulnudki.....(pidi 2000 tulema). Ei saa karistada tublisid ja edukaid ja vaeseid kogu aeg abistama. Eks nad ikka ise ka süüdi et pole õppida viitsinud. Pensione tuleb tõsta ja töötavaid pensionäre mitte koorida.
l
Lii/ 12. märts 2019, 13:06
Kui oleks Keskerakonnal võimalik ühineda teise samasugusega oleks kindlustatud meie edasine majanduskasv, rahva heaolu demokraatlikus riigis kus puudub vihavaen, laim ja tagakiusamine. Aga pole ja EKRE-ga ühinemine oleks vale kuna nende ambitsioonid on nõmedad.
r
random/ 12. märts 2019, 13:03
See sama kolmik Kesk,Ekre,Isamaa ja president pangu oma Brüsseli suu kinni.
n
Nojah/ 12. märts 2019, 13:02
Ehk kannatame veel välja reformistlikku valitsust ja siis täiesti vaestena saavad inimesed aru kui valesti nad tegid valides neid.

e
Enn/ 12. märts 2019, 13:00
Koostöö Reformierakonnaga poleks ka kerge. Kui palju on nad vigu teinud viies meie elatustaseme viimaste hulka. Keskerakondlastel on ju raske teha koostööd nendega kes neid kogu aeg laimasid.
r
12. märts 2019, 12:56
Refid ja sotsid kahtlemata mitte, kuna mõlemad saavad krim asja kaela. Kusjuures ühe ja sama teemaga- Viljandi.
t
Tiiu/ 12. märts 2019, 12:55
Kahjuks on ainuke võimalik partner Keskerakonna jaoks SDE. Aga jääb arvuliselt väikseks. Keskerakonna peamiseks eesmärgiks on inimväärse elu kidlustamine kõigile Eestimaa inimestele. teistel sellist eesmärki pole kuna hääli on saadud inimeste mõjutamisega valede ja vihavaenu õhutamise teel.
t
12. märts 2019, 12:52
Tule taevas appi. Siimul on rahvast ükskõik. Kes see nõme siin on, kes nii arvab?
j
12. märts 2019, 12:50
Just need kolm peavad tegema valitsuse.
v
Valija/ 12. märts 2019, 12:48
Nüüd siis äkki peab enim hääli saanud erakond moodustama?????? Kui Savisaar oli Keskerakonna ees ja võitis valimised, siis millegipärast tehti kohe kolmikliit nende vastu ja hõisati, et Savisaar ei oska kaotada. Ometi ta ju VÕITIS! Lihtsalt ei olnud parketikõlbulik. Nüüd peaks täpselt samamoodi tegema reformarite vastu, las istuvad ja mõtlevad mida nad korda saatsid. Väga lühike mälu tundub neil olema.
t
Taat/ 12. märts 2019, 12:46
Uued valimised ja ainult ühel päeval valimisjaoskonnas!
s
Siiri/ 12. märts 2019, 12:45
Õige valik oleks,KESK, ISAMAA, EKRE,

l
Lugejal/ 12. märts 2019, 12:44
e
Eestile parim/ 12. märts 2019, 12:42
a
A/ 12. märts 2019, 12:39
Ajad ja inimesed on vahepeal muutunud ,poisu .
t
Trollide kompanii tegutseb:)/ 12. märts 2019, 12:38
Siinset kommentaariuimi lugedes on näha, et suure osa kommentaaridest on kirjutanud üks ja seesama isik või trollikontoora. ÕL võiks olla mõistlik ja vähemalt ip-aadressid nähtavaks teha, siis oleks kohe näha, et kui palju ühest kohast isake ekre liitu kui rahva palavat soovi ülistavaid komme tuleb:)
r
raamistik/ 12. märts 2019, 12:38
Keskerakond ja Reformierekond,põhjendus nimelt Keskerakond on 2,5a põhjalik ülevaade olukorrast.Reformierakonnal olemas meeskond finantsalal ja veavad riigi välja vaesusest,pean silmas just S. Kallast ,kelle sekkumine antud olukorras hädavalik.
t
täituvad ikka/ 12. märts 2019, 12:38
ainult koti värv muutub kollasest roheliseks.
l
Lugeja/ 12. märts 2019, 12:37
Mõistlik oleks kõigil, eranditult kõigil parlamenti valitud erakondadel emotsioonid tagasi tõmmata ja alustada absoluutselt nullist. Kaja Kallas kui enim hääli saanud erakonna juht peakskutsuma kõikide Riigikogusse valitud erakondade esindajad kokku ja ühiselt kaardistagu, mida keegi peab oluliseks lubadustest alles jätma ja millest loobub. Midagi ühist ikka alles jääb ja valitsetagu kasvõi sellise pisiprogrammiga, kus ei ole ei koalitsiooni ega opositsiooni. Rahvas tahab kodurahu ja poliitrahu. Elu on elamiseks ja edasiminemiseks, mitte omavaheliseks tülitsemiseks.
a
A/ 12. märts 2019, 12:37
Nüüd ess jää Kajakesel muud üle ,kui minna KE ukse taha kraapima ,anda KÕIK käbid Jürile ja paluda teha valitsus Orav Rattas !

u
uku/ 12. märts 2019, 12:36
Valime EV peamistriks kitse. Vähemalt ei tee kahju.
r
12. märts 2019, 12:36
Ratase omadest räägid või?
p
pisikene inimene/ 12. märts 2019, 12:36
Sellise valitsuse puhul hakkab kõvasti naja saama. Võetakse rohkesti laene, tõstetakse võimsalt makse ja hakatakse vanemaalt kahjunõudeid nõudma. Kunnas hakkab relvastuma ja Martin välispoliitikat ajama.
a
A/ 12. märts 2019, 12:35
Nõuavad ka endisi KE valimislubadusi
n
Nurri/ 12. märts 2019, 12:35
Ainus oige valitsus on keskerakond,isamaa ja ekre. Reformikud on ennast täis ja ei hooli eesti rahvast.
ü
Üheksas käsk/ 12. märts 2019, 12:34
Üheksas käsk variseridele, kes peavad endid kristlasteks. Sina ei tohi himustada oma ligimese koda. Me peame Jumalat kartma ja armastama nii, et me oma ligimeselt ei püüa saada tema pärandust või koda kavaluse või seaduse väänamisega, vaid et me teda aitame seda enesele pidada.
o
Optimist/ 12. märts 2019, 12:34
Valik polegi vob-olla paha, kuid milleks meile valitsus, mia kestab kaks kuud?
r
Reso 200/ 12. märts 2019, 12:33
Mina pakuks nn. parimat kooslust: Refid, sotsid ja Eesti 200

e
EKRE sobib/ 12. märts 2019, 12:32
sest nemad nõuavad Rattalt just seda, millest Ratas on nõus loobuma.
t
Taat/ 12. märts 2019, 12:31
Kõik erakonnad allavett lasta ja uued valimised korraldada,kus ei ole mingeid E-hääletusi! Valida tuleb isikut,mitte erakonda!
s
Siiri/ 12. märts 2019, 12:30
Õige valik,kesk+ isamaa+ekre,tuleb hea valitsus,jõudu rahva heaks töötamisel.
h
Hoopis Mart uskus,/ 12. märts 2019, 12:29
kuna lubas luua ekre ainuvalitsuse.
k
kilekotid ei täitu/ 12. märts 2019, 12:29
m
minu jaoks/ 12. märts 2019, 12:28
on kõige hullemad natsid ja siis tulevad refid.
j
Juhan/ 12. märts 2019, 12:24
KESK+EKRE+ISAMAA on parim ja Kaljulaid olgu vait, rahva soov on valitsus ilma Kallasteta
õ
õige valik/ 12. märts 2019, 12:23

p
pooldan/ 12. märts 2019, 12:21
Sobiks siiski Kesk+isamaa+ekre.Parim variant,mis olla saab.Kui paarile keskile ei meeldi siis see pol veel õigus sõimata ja mõnitada teisi.No kui kõik erakonnad oleks kõige nõus siis oleks meil ju 100% kõik hästi.Igas erakonnas on erimeelseid,teisti polekski ju võimalik.Aga et Kaljulaid rahalist etendust teeb on mõistmatu.Jonniva lapse tase!
k
Kastõll/ 12. märts 2019, 12:20
Toda usuvad pallud, meil poodiman täämba kõneldi.
n
nõus/ 12. märts 2019, 12:20
nõus sellega kui koalitsiooni moodustavad kesk, irl ja ekre. peaks andma neile võimaluse, ref i mingil juhul ei poolda
i
Ix/ 12. märts 2019, 12:19
Annax rehvidele hüüdnime - RAHAERAKOND.
k
Krat/ 12. märts 2019, 12:19
Kremlikesikud+ isamareeturite liit+ rasvaliit!
v
vana ja tark/ 12. märts 2019, 12:18
t
Tobe .../ 12. märts 2019, 12:17
... see RAHVA NIMEL oma arvamuste avaldamine.
k
krat pärnust on ikka veel/ 12. märts 2019, 12:14
isolaatoris või otsad andnud vaeseke?!

t
to12.02.../ 12. märts 2019, 12:14
...täiesti õige et rehvid on maailma parim valitsus, aga seda ainult pi gi de le ja pe de le.
j
Juura tuleb kuulutada valimiste võitjaks../ 12. märts 2019, 12:12
Mees ise usub seda tänaseni.. Täielik tsirkus...
k
12. märts 2019, 12:12
kesk+ekre+isamaa.siis oleks esindatud nii eestlased kui ka venelased,mingi kompromiss ikka leitakse.liberitest maailmakodanikud ref+sots on väga halb variant.
s
12. märts 2019, 12:09
see on surm töölisklassile
a
aborigeen/ 12. märts 2019, 12:09
Meenutagem,et EV taastas iseseisvuse õigusliku järjepisevuse alusel. Meie rarulolematuse põhjus oli jääda oma maal vähemusse. Võõras keel ,kultuur summutas meid kõikjal.Meie riigi esindajad nii Toompeal kui ka Brüsselis võiksid arvestada, et neile on võimaldatud esindada iseseisvat Eesti riiki.Kõik Riigikokku valitud esindavad Eesti kodanike tahet. Isiklikult valisin Isamaa, kuna olen seda alati teinud,aga EKRE valijaid ma austan ja nendele sobimatute siltide külgeriputamine on kohatu.
m
mugavus/ 12. märts 2019, 12:09
Rewformierand soovis mugavust ja valis Keskerakonna. Keskerakond keeldus mugavusest.
r
reede/ 12. märts 2019, 12:08
Kui praegu ei tee EKRE ga koalitsiooni müüakse eurovalimistel Eesti Brüsselile maha Näete kuidas venelased kiunuvad uue koalitsiooni vastu Ratasele meelekindlust
a
aborigeen/ 12. märts 2019, 12:08
Meenutagem,et EV taastas iseseisvuse õigusliku järjepisevuse alusel. Meie rarulolematuse põhjus oli jääda oma maal vähemusse. Võõras keel ,kultuur summutas meid kõikjal.Meie riigi esindajad nii Toompeal kui ka Brüsselis võiksid arvestada, et neile on võimaldatud esindada iseseisvat Eesti riiki.Kõik Riigikokku valitud esindavad Eesti kodanike tahet. Isiklikult valisin Isamaa, kuna olen seda alati teinud,aga EKRE valijaid ma austan ja nendele sobimatute siltide külgeriputamine on kohatu.

a
aborigeen/ 12. märts 2019, 12:08
Meenutagem,et EV taastas iseseisvuse õigusliku järjepisevuse alusel. Meie rarulolematuse põhjus oli jääda oma maal vähemusse. Võõras keel ,kultuur summutas meid kõikjal.Meie riigi esindajad nii Toompeal kui ka Brüsselis võiksid arvestada, et neile on võimaldatud esindada iseseisvat Eesti riiki.Kõik Riigikokku valitud esindavad Eesti kodanike tahet. Isiklikult valisin Isamaa, kuna olen seda alati teinud,aga EKRE valijaid ma austan ja nendele sobimatute siltide külgeriputamine on kohatu.
t
Tambet/ 12. märts 2019, 12:08
EKRE, Isamaa ja Vabadussõjalaste Liit
a
arvamus/ 12. märts 2019, 12:05
Isa+Ke+Ekre, kõlab juba rahva südameis
v
Vabaelurohe/ 12. märts 2019, 12:05
Parim valitsus oleks Elurikkuse Erakond, Rohelised ja Vabaerakond :D
s
soovitaks/ 12. märts 2019, 12:03
ekrel minna opositsiooni,et mitte osaleda eesti riigi kabaliseerimise kuriteos.Rahvas areneb ainult läbi vere ja pisarate,ning las ta saab maitsta liberaalseid väärtusi.Alles siis ,kui masse tabab agoonia ja surmahirm,alles siis hakatakse otsima kindlaid müüre,kuhu varjuda.Seni aga kannatust!
r
Reformierakond on maailma parim/ 12. märts 2019, 12:02
õ
õl taasta vana töötav kommiformaat/ 12. märts 2019, 11:59
ü
üks välistas kindlalt koostöö / 12. märts 2019, 11:59
nüüd võtab kasvõi s--u.

m
Mati/ 12. märts 2019, 11:59
No õiglane oleks siiski kolm esimest erakonda, kes kõige rohkem hääli said! Milleks muidu neid valimisi yldse vaja on siis??? President peaks selle asja paika panema, et esimesed kolm kõige rohkem hääli saanud erakonnad moodustagu kähku valitsus! Milleks lubada sellist võimuvõitlust, mis praegu käib!!!
k
kodanik/ 12. märts 2019, 11:55
miks valin ekret,kuigi mulle ei meeldi paljud asjad seal,arvan,et see on ainus partei,kes äratab inimesed üles vähemalt ,ükskõik kas läheb paremaks või arvemaks,aga korralikku raputust on vaja,muidu saab varsti Eesti riigi olemasolust ajalooõpikust lugeda
m
mitte/ 12. märts 2019, 11:54
Ainult mitte ministriteks võhikuid Kadri Simsonit ja Mailis Repsi. Reform võiks Kaja välja vahetada, neil on palju võimekaid ja arukaid spetsialiste, ka välispoliitiliselt kogenuid.
m
Mis viha te genereerite!Tulge mõistusele!/ 12. märts 2019, 11:54
m
Must Huumor/ 12. märts 2019, 11:54
Juura RRatas võitis valimised ja teeb omasugustega valitsuse..
j
jah/ 12. märts 2019, 11:50
Olen nõus, kindlasti mitte sotsid. Rahvas ju andis signaali, et SOTSE riigi juhtimises näha ei taheta.
u
Uskumatu/ 12. märts 2019, 11:50
kui madalalt ja häbematult võivad võimu nimel käituda mõnede erakondade eesseisused:midagi pole püha,oluline ainult oma võimuiha ja isiklik erahuvi,pole mõtet jahuda suurest rahva ja riigi huvide eest seismisest.
v
valija/ 12. märts 2019, 11:50
Keskerakond,isamaa jaEKRE.Ehk siis hakkab midagi muutuma.Hullemaks ikka minna ei saa.

k
Keskerakond + EKRE + Isamaa/ 12. märts 2019, 11:50
Neist väljapakututest. Reform oli 17 aastat, on astmelise tulumaksu vastu. Erakonnas on palju aferiste-ärimehi. Sotsid ei meeldi üldse. Mõned juhtfiguurid (Nestor, Mikser) ajavad öökima. EKRE kohta on vara oletada, aga meeldib nende julgus eestlaste eest seista. Ei tea muidugi, kas see jätkuks, kui ise otsapidi valitsuses? Isamaa on ka päris mõistlik, päris mitu inimest on seal, kellest lugu pean. Varem oli seal mingeid imelikke "ärimehi" (Indrek Raudne, Nikolai Stelmach ja Siim Kabrits Vene ärimeestele Eesti elamislube vahendades), kes erakonnale kriipsu peale tõmbasid.
e
Et/ 12. märts 2019, 11:48
Ekrekei-ei kõla just hästi.
o
12. märts 2019, 11:46
orav,pähkel ja käbi üheskoos,mis järgi jääb
s
12. märts 2019, 11:38
Sellise üksteise mustamise juures pole ükski variant hea
a
asd/ 12. märts 2019, 11:38
d
Di/ 12. märts 2019, 11:36
kõige õiglasem oleks Keskerk., REF ja EKRE, enam saanud hääli, K. Kallas välistab, aga rahvas Ei välistanud.
a
asd/ 12. märts 2019, 11:35
Toomile ja Kaljule head teed!
k
Kõrgemad jõud/ 12. märts 2019, 11:34
on asjad lõpuks paika pannud.

a
asd/ 12. märts 2019, 11:34
ke+ekre+isamaa! Reformi ei tohi võimule lasta
p
poleoluline/ 12. märts 2019, 11:33
ma arvan et see oleks hea valitsus näitamaks keskerakonna ja isamaaliste erakondade vahelist koostööd ja et see peaks arvestama köigi eestimaalase huvidega kes huvituvad eestmaa käekäigu eest ,oled saa mis rahvusest tahes kui pead eestimaad koduks ja teed selle heaks köik et olla Eestimaalane.ja vihjed neonatsidest minu arust on liigne ja hysteeriline.Rahvuse kaitsmine ei ole natsism.Kui tuleb selline valitsus siis nad peavad nende tagajärgedega arvestama järgmise valimistele minnes kas vöideldakse oma erakonna huvide vöi eesti eest
k
12. märts 2019, 11:33
a
axel/ 12. märts 2019, 11:32
Kesk, EKRE ja isamaa oleks ainuke mõistlik kooslus!!! Ülejäänud on juba ennast "tõestanud" diletandid!!!
k
12. märts 2019, 11:32
o
12. märts 2019, 11:31
e
ekrele/ 12. märts 2019, 11:30
Ka vao põgenikelaagris on tegu alaliste inimestega kes saavad valida vallavolikogu nagu Lasnamäe immigrandid.
m
M./ 12. märts 2019, 11:28
"Kurb on vaadata, kuidas sinna kogutud raha hävineb, selleasemel, et kasu toota." *

e
Ei ütle!/ 12. märts 2019, 11:27
Aga kohe saame teada,kas kolonel Leo Kunnas,brigaadikindral Alar Laneman on pädevad.Arvan,et pädevamad kui tagatoa mahhinaatorid.
m
M./ 12. märts 2019, 11:27
Mul ükskõik kes, peaasi, et Isamaa saaks läbi viia lubaduse kaotada kohustuslik II pensionisammas. Kurb on caadata, kuidas sinna kogutud raha hävineb, et kasu tooda. Pigem võtan raha ja investeerin nii, et tulu ka toodaks. Mul juba välja valitud kuhu summad paigutan, niiet loodan, et Isamaa on üks, kes valitsusse saab.
e
et siis/ 12. märts 2019, 11:26
Normaalne oleks Isamaa, EKRE, Reform. Aga Kaja näe taha!
l
lugeja/ 12. märts 2019, 11:25
Vaikimisi kiidavad heaks 5000 venekeelse uusmuulase massimmigratsiooni aastas.
t
Taat/ 12. märts 2019, 11:25
ah,mis sa plärad Päris Krister....mine võta tass kohvi.
t
Täiesti välistatud oleksid refid ja sotsid!/ 12. märts 2019, 11:24
t
to: Lugeja 11:07/ 12. märts 2019, 11:23
Lugejal on prillid katki?Just Isamaa ja EKRE ongi massiimmigratsiooni vastu.
g
Gunnar Stahl/ 12. märts 2019, 11:22
Praeguses olukorras on Kesk, EKRE ja Isamaa eestile parim lahendus, mis garanteerib ka meie rahva säilimise.

m
Mina/ 12. märts 2019, 11:21
j
just need:/ 12. märts 2019, 11:20
Keskerakond, Isamaa ja EKRE. siis on ka muutust oodata, enne paremaks kui vastupidi.
k
kuhu ansip/ 12. märts 2019, 11:16
j
Ja-jah/ 12. märts 2019, 11:16
Kindlasti ei taha mingeid sotse valitsemas näha!
j
12. märts 2019, 11:16
Just need kolm peaksidki oma egosid nii palju taltsutama, et saavad teha 4 aastat toimiva valitsuse. Eestlased ja venelased ootavad elult ühesuguseid asju: kodu, peret ja normaalset tööd väärilise palgaga. See Raua ja teiste viha pritsimine on kohatu. Kas riigikogus esindatud ja inimeste poolt valitud 67 saadikut on kõik natsid ja nende käepikendused?
i
ilma toomi kõlvarti kaljulaidita jne ning/ 12. märts 2019, 11:15
ratta ümmarguse jututa kõlbab ke kah
m
mitte / 12. märts 2019, 11:11
m
mati/ 12. märts 2019, 11:11
Sotsid ja ausad, mõni on kohe hommiku puuga pähe saanud? Kas sellest veel vähe, et sotside esivanemad on massiliselt eestlasi tapnud?

s
12. märts 2019, 11:11
siis saab Ref. veelrohkem hääli ja ka Eesti 200 sisse
t
tõesti kummaline/ 12. märts 2019, 11:10
miks seda küsimust ei küsita arvamusliidri Rainer Vakra käest?
v
vaike/ 12. märts 2019, 11:10
k
kahtlused said kinnitust/ 12. märts 2019, 11:10
EKRE on kremli tööriist, trooja hobune
a
ainult ilma / 12. märts 2019, 11:10
a
Aadu / 12. märts 2019, 11:10
3 Suurt: Sõjavägi, Politsei ja Kaitsepolitsei.
m
maakas/ 12. märts 2019, 11:07
Need kes kogusid kõige rohkem valijahääli! Kindlalt ei taha neid Zavoodi natsikuid!
l
Lugeja/ 12. märts 2019, 11:07
Eesti keel riigikeelena ilmselt on teemast maas. Jääb vene kool ja uusmuulaste masssisseränne idaaladelt.

k
12. märts 2019, 11:04
kahjuks irl osutus reeturiks. aga ref ja sotsid on hetkel stabiilselt ausad olnud.
j
Jumal/ 12. märts 2019, 11:04
j
juss/ 12. märts 2019, 11:03
Peale Ekre ei ole ühtegi erakonda kes seisaks Eesti huvide eest. Ekre-l paraku pole pädevaid inimesi ministrite kohtadele.
r
raudselt minu arvamus/ 12. märts 2019, 11:03
Keskerakond + EKRE + Isamaa
k
Kuidas saab pagulasteemast kõnelda/ 12. märts 2019, 11:01
Kui keskerakonna juhatuses on pagulased.
a
arvo/ 12. märts 2019, 11:00
t
T/ 12. märts 2019, 11:00
Kindlasti mitte reformi!!!!
t
12. märts 2019, 10:59
Tere! Kindlasti keskerakon , isamaa ja kolmas oleks minul veel lahtine kuid kindlasti keskerakond ja isamaa!! Vähemalt siis on lootust paremuse poole

PÄEVATOIMETAJA

+372 5199 3733
online@ohtuleht.ee

TELLIMINE JA KOJUKANNE

+372 666 2233
tellimine@ohtulehtkirjastus.ee

REKLAAM JA KUULUTUSED

+372 614 4100
reklaam@ohtulehtkirjastus.ee